Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 239 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 51.926 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-05 15:03
ImdaMned schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:22:
[...]
Gisteren heb ik een poging gewaagd om erachter te komen wie je bent... maar geen idee : (

gifv nick plox !
Sinds Cataclysm ben ik horde, ben vorige week ergens accepted in Lingering;

http://eu.battle.net/wow/...llbane/trezorier/advanced

:)

Verder nog wat horde chars geleveld/transfered:

http://www.wowhead.com/user=Trezorier#characters

AH gaat inderdaad wel goed. Maar Obsidium Ore is opeens wel wat duurder geworden dan voorheen, komt denk ik door die Orecrusher post op MMO :P Daarvoor kon je dagelijks makkelijk tientallen stacks kopen voor 40-50g, nu heb je geluk als ze 60g zijn. Nog steeds verdien je het minimaal 3 keer terug, maar toch :P

[ Voor 25% gewijzigd door Divak op 11-02-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

FoOnEeN schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:29:
[...]

Ik host sinds kort voicechat op mijn server thuis. Heb hier eerst Ventrilo voor gebruikt maar door 8 man limitatie is dat niet handig in 10 of 25 man raids :). In de plaats daarvan draai ik nu Mumble wat een stuk beter werkt, geen user limitatie meer en helderder geluid. Kost ook niks want het hele gebeuren is opensource. En wat ook wel fijn is is dat het een overlay functionaliteit bevat zodat je in WoW zelf ook ingame kan zien wie er aan het praten is, soms best handig.

Echter is dit natuurlijk alleen een optie als je de server ervoor zelf wil hosten. Kan overigens makkelijk, mijn ziggo 2,5 mbit upload lijntje trekt makkelijk 10 man tegelijk, 25 weet ik niet, dat zou waarschijnlijk wel problemen kunnen geven.
Het kan vast wel maar ik ben toch blij dat we een Ventriloservertje hebben draaien. 100 slots, twee guilds die er gebruik van maken. Voorheen was die van onze oude guild, en we hebben hem maar gewoon gehouden. 275 dollar per jaar, maar dan heb je ook wat. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
RichardvdD schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:40:
Heerlijk die whiptail bug/spawns, in een uurtje zo'n 20 stacks bij elkaar geraapt. Toen waren er opeens 2 alliance spelers die het nodig vonden om de herbs te bewaken en alle horde af te maken. Toen even moeten reloggen naar 3,8k resi holy paladin en vervolgens samen met een guildie die gasten flink gecamped. Nu maar even ontbijten :D
Waar zit die bug dan? Kan ik goed gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-05 15:03
wezzal schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:06:
[...]

Waar zit die bug dan? Kan ik goed gebruiken
Ze spawnen bizar snel achter elkaar, veel dubbele spawns bovenop elkaar etc. etc. Gewoon in Uldum langs de rivieren. Heb alleen vanmorgen al 7-8 bags compleet gevuld met stacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
RichardvdD schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:12:
[...]
Ze spawnen bizar snel achter elkaar, veel dubbele spawns bovenop elkaar etc. etc. Gewoon in Uldum langs de rivieren. Heb alleen vanmorgen al 7-8 bags compleet gevuld met stacks.
Ok bedankt!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-05 18:51

Roshnak

PSN: Roshgill

Wat is nou de beste dps spec voor DK ? Frost of Unholy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-05 09:43
Wat is Chimaeron HC op 10man een Idiote RNG fight zeg. Dat heeft een avond lang behoorlijk wat frustratie opgeroepen waar we na perfecte transitions onze tanks verloren binnen 8 seconde met cooldowns up. Simpelweg slechte Avoidence RNG.. Uiteindelijk doen we een redelijk messy attempt een kill: YouTube: Chimaeron Heroic 10

Dag daarna ook Halfus heroic gedaan na patch day: Ik ben Disc en ben dus weer vol voor mastery gegaan en mezelf de bubblespam knop eigen gemaakt. Verdomd makkelijk gevecht nu aangezien ik moeiteloos boven de 20K hps bleef met de shields en na 2 or 3 drakes overstap op Smite healing.

Nu op naar de lastigere? Heroics.. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 15813 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:56:
[...]

Verkeerd bezig is een groot woord. Zo healde je voor de patch , nu is shield zo belachelijk overtuned dat je het gewoon meer wilt spammen.

En Lolbane invasion.

Meer een lingering invasion op het moment. Zie er nu toch wel een stuk of 5 van ons hier af en toe wat posten.

@zertaxka
We moeten nef wel met 7 healers doen , omdat die nub MrVegeta de halve tijd niet op z'n pilar komt :D
Whaaaaat! Dat valt wel mee, ja in die 10m was het wat matig maar toen was ik met mijn vriendin aan het bellen... ik stond gewoon 2e op de kilo. Np. ;-)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386414

Ugh. Voor de zoveelste keer wordt me healing item weggeninjad door een magic DPS class die zeggen 'ik reforge spirit wel'.

Dit was de laatste pug voor mij, wordt er een beetje lijp van :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

MrVegeta schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:16:
[...]

Whaaaaat! Dat valt wel mee, ja in die 10m was het wat matig maar toen was ik met mijn vriendin aan het bellen... ik stond gewoon 2e op de kilo. Np. ;-)
Ik mag je toch wel een beetje plagen.

En verder de grootste faalaap met die pillars was ik zelf wel , op onze eerste nef tries.
Gewoon 4 keer achter elkaar falen om er op te komen :D , Maar daarna ook foutloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgende deel:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iDPeErCd5SCCWUPpuVGqiIJB/full.jpg

Graag daar verder.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.