Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 239 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 51.933 views

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
NMe schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:38:
[...]

Wat threat betreft is het nu DK > Warrior > Pally > Druid geloof ik, of in elk geval sinds de threat nerfs van gisteren.
DK tov Warrior, dat gevoel heb ik ook. Warrior > Pally kan ik nog niet zeggen omdat ik nog niet samen met MT samen heb getankt. Maar ben benieuwd. Hoop binnenkort mee te kunnen met Cata raids.

http://hawvie.deviantart.com/

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-05 14:49
Ik heb eigenlijk op mijn protection pally in Cataclsym nog nooit threat problemen gehad, noch op groepen, noch op single target tanking. Ik praat dan over normal instances en heroics. Tot nu toe altijd dik boven de dps uit, tenzij die dps de verkeerde target gaan dpsen... dan is het "you tag it, you tank it". Nah, das ook nie waar, ik probeer altijd die mob terug te pakken met een taunt en een paar threat moves (SotR, CS).

Meestal start ik met Avengers Shield op 3 targets, wanneer ze bij me zijn een Holy Wrath, HotR, consecration en dan rinse and repeat (tussendoor Inquisition voor dmg boost en divine plea voor een snelle 3 holy power voor use op inquisition of SotR op single targets).

Als de dps weet welk target er gemarked is en die ook dpsed, dan kan het bijna nie mis gaan :)

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Zertaxka schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:01:
Gratz met de kill. Toevallig gisteren ook Chimaeron 25 HC neer gekregen. En dus ook 2/13 HC nu.

Vandaag maar eens kijken bij Maloriak op HC en daarna hopelijk Conclave.
Jullie ook gz :)
Vanwege lag en 2x een ninja pull (stomme huge ass hitbox) deden we er 7-8tries over

Wij doen het juist andersom nu , gister heel BWD leeg geschopt om ons nu te gaan focussen op Conclove.
Maloriak word onze 4de waarschijnlijk

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
kowapanga schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:29:
Jullie ook gz :)
Vanwege lag en 2x een ninja pull (stomme huge ass hitbox) deden we er 7-8tries over

Wij doen het juist andersom nu , gister heel BWD leeg geschopt om ons nu te gaan focussen op Conclove.
Maloriak word onze 4de waarschijnlijk
Thx.

En inderdaad, soms wel erg stomme ninja pulls op Magmaw, Chimaeron en Al'Akir of mensen die te snel springen/healen/dpsen op Nefarian.

Wij zijn na Chimaeron verhuist naar BoT om een repeat kill op Halfus te scoren. En dat lukte dus ook V en T maar gedaan. Gaan nu eerst maar eens kijken bij Maloriak en als dat tegen valt kunnen we de rest op normal leeg maken en verder gaan op Conclave. Denk dat Maloriak iets makkelijker is dan Conclave maar dat moeten we dus maar even uitzoeken.
Heb in ieder geval het gevoel dat de overal raid dps omhoog is gegaan, net als de healing. Tel daar bij op dat sommige bosses wel wat generfd zijn en ik denk dat het wel wat makkelijker is geworden. Ben in ieder geval blij dat we Halfus neer hadden voor de "nerf".

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Zertaxka schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 16:01:

Gratz met de kill. Toevallig gisteren ook Chimaeron 25 HC neer gekregen. En dus ook 2/13 HC nu.
Bij de 2e pull lag ie al. Was eigenlijk een vlekkeloze kill op 2 puntjes na. We hadden een Ret Paladin tanken en een Prot Paladin en DK als echte tanks voor de double attacks en in Feud fases. Alleen kreeg de ret net na een hit toch een Vile op hem. Zag dat ze dat vanmorgen al gelijk gehotfixed hadden. Verder verloren we de Pala tank tijdens een Feud. beiden waren binnen 2 seconden gerezzed dus geen probleem. Laatste fase in gegaan met 25 man en iedereen met full health. tot het einde gewoon vol zergen en neer ging ie.
En wat dropte er? 3x de melee strenght trinket ! Dus in ieder geval 3 erg blije melee.

Filmpje - YouTube: VoidZoneBDF's Channel

Vandaag maar eens kijken bij Maloriak op HC en daarna hopelijk Conclave.
Ook wij hebben een paar dagen geleden Chimaeron 25 HC neer gekregen (voor de patch). Zitten nu ook op 2/13 HC en gaan nu voor Maloriak. Maandag en dinsdag al wat tries erop gehad, maar we hadden moeite om de slimes op tijd neer te krijgen. Dit zou makkelijker moeten gaan met de patch (minder hp en meeste classes doen meer dps) :).

Hier is de video ervan trouwens (eerste 8 seconden zijn grijs door de conversie van youtube :():

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Aeon vs Chimaeron Heroic 25 man

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:50

Roshnak

PSN: Roshgill

AAAAH WoW OFFLINE???

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-05 17:23
Oops, zo te zien zeiden de servers serieus Krak...

• Dr.Trunks
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-02-2020

Dr.Trunks

Rationalist

anda schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 21:24:
Oops, zo te zien zeiden de servers serieus Krak...
Zo te zien ben ik gelukkig niet de enige :9

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Zo flinke crash idd. Al zijn er wel wat guildies nog online. Erg vreemd.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Anoniem: 99613

Oh jee datacenter in Parijs ontploft!

• casapira
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 13:26

casapira

The truth is in me.

Sinds de patch zijn de servers niet helemaal stabiel meer. Gisteren ook al random disconnects bij onze maloriak hc tries.. helaas.
All we can do is wait.

• anda
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-05 17:23
Hmm, zou minecraft het nog doen?

Ik zei nog zo... LAMP-stack jongens, niet meer die Windows troep.

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Nah gewoon het koffieapperaat en de copiermachine niet te gelijk gebruiken. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:17

Osxy

Holy crap on a cracker

Fijn, mid raid dit soort shit.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Dr.Trunks
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-02-2020

Dr.Trunks

Rationalist

Starcraft 2 weet tenminste nog netjes te melden dat Battle.Net een 'outage' heeft.
Was net bij de een na laatste baas in Heroic: Halls of Origination :(

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-05 11:47

thunderlight

Tja...

Heel fijn krijg een hele leuke wow crash en nu blijft ik hangen op men login scherm. :( gewoon niet leuk meer op deze manier

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Moet zeggen dat levelen tegenwoordig behoorlijk awesome is. Ben overnieuw begonnen met een Troll Druid @ Turalyon. Gaat als een speer. Leuk in Azshara als starting zone grinden.. Kan mij nog niks voorstellen bij de nieuwe wereld, dus ben erg benieuwd.. Ze moeten snel ff servers fixen, kan ik verder!

• Aska.nl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:08
servers zijn grotendeels weer okay; halfus25 heroic 6% en boem DC :(

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-11-2024
[vreugdemomentje]
Wat een verademing, een run in Grim Batol in nog geen 15 minuten, iedereen wist wat te doen. Een tank die markte (en nog snel ook), een healer die goed zijn werk deed en goede dps die gewoon de marks volgde.

En nu denken jullie, is vast een guild run geweest ;) . Niets daarvan, een echte pug via de looking for dungeon :o

Ze bestaan dus echt, het kan _/-\o_

[/vreugdemomentje]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Yay, Nef down.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand waar ik Bouquet of Red/Ebon Roses kan halen. Ik ben nog niet heroic gegeared. Zijn er bijv. nog Lich King dungeons waar deze dingen droppen?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:33
Nefarian 25 down :D Best makkelijk gevecht uiteindelijk, moest healen met m'n offspec, alleen intensief op de platformen als healer en op het eind op de tank die de adds aan het kiten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat misschien een tip is voor (holy)priests, renew op je pillar targets voordat de lava komt. Kan wel wat schelen :). Richard, wie is je main?

[ Voor 9% gewijzigd door MrVegeta op 11-02-2011 00:55 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vanavond wat tries gehad op Cho'gall. Was laat thuis en verwachtte eigenlijk helemaal niet te raiden, maar mijn guildies zaten braaf op me te wachten toen ik de pc aanzette. :D

Lijkt me best nog een simpele fight. Veel mechanics, maar in principe komt het meeste neer op "niet in shit staan" en "interrupt wat je kan". Shockwave van onze prot pally maakt bovendien worshipping nogal triviaal om te handlen. 8)7 Afgezien van dat even doorkrijgen hoe we snel DPS switchen naar adds en ook weer snel terug switchen, maar dat komt vast wel goed. 38% try gehad waarbij we wipeten op de vierde Fester. Dat gaat wel goed komen. :)

Ben benieuwd naar P2. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-04 15:31
RichardvdD schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 00:54:
Nefarian 25 down :D Best makkelijk gevecht uiteindelijk, moest healen met m'n offspec, alleen intensief op de platformen als healer en op het eind op de tank die de adds aan het kiten is.
Men neme: wowhead.com en vergaren eeuwige wijsheid.

snelle search: http://www.wowhead.com/search?q=Bouquet+of vertelt ons dat ze ook van cata normal bosses droppen. Ik gok alleen eindbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

Servers hadden gisteren pak problemen.
Had guildies met een ms van 1500... had er zelf geen last van.
Wel leuk avondje.

Had wel goed avondje. Pakje heroics gedaan met guildies. Morgen ff BH gaan puggen :p
Healing head is gedropped in Throne of The Thides + met Justice points the spirit cloth chest gaan hale.
Men mana regen moet nu wel als een malle beginnen gaan.

@wazig: gisteren die spec geprobeerd. Shieldspam is bijna terug :)
Ik ben beginnen crit stacken. Beetje verminderd op me haste.
Healaria @ Trollbane (indien je nog enige tips hebt ? )

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 330860 op 11-02-2011 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
de gathering bug al verholpen ?

40 stacks met wiphtail en 250+ volatile life lijk me wel genoeg om even door te komen.

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dembar schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 07:35:

40 stacks met wiphtail en 250+ volatile life lijk me wel genoeg om even door te komen.
Er zijn deze nacht versch. server restarts geweest naar mate ik opgevangen heb.
Eventueel iemand die kan zeggen of er hotfixes zijn geapplyed ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 16:45

Blamm

Niet meer Smart

Rakkerzero schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 00:42:
Weet iemand waar ik Bouquet of Red/Ebon Roses kan halen. Ik ben nog niet heroic gegeared. Zijn er bijv. nog Lich King dungeons waar deze dingen droppen?
Eerste boss in Utgarde Keep, die is makkelijk te solo'en als lvl85 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

Nee lees de patch notes, die dropt nu in cata dungeons.
quote: WOW-Blue
Dungeons & Raids

* Bouquet of Ebon Roses and Bouquet of Red Roses (Love Is in the Air) now properly drop from Cataclysm dungeons.
Ik had eerst zelf ook de Utgarde Keep een paar keer gedaan maar hij dropte niet voor mij.

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 149800 op 11-02-2011 08:30 . Reden: links aangevult ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Anoniem: 149800 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 08:14:
Nee lees de patch notes, die dropt nu in cata dungeons.

[...]

Ik had eerst zelf ook de Utgarde Keep een paar keer gedaan maar hij dropte niet voor mij.
Ik heb hem al 2x gehad, strooit mooie roze bladjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 00:55:
Wat misschien een tip is voor (holy)priests, renew op je pillar targets voordat de lava komt. Kan wel wat schelen :). Richard, wie is je main?
Volgens mij is hij Trezorier als ik het goed heb, staat in ieder geval op dezelde logs als dat jij staat. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blamm schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 08:05:
[...]

Eerste boss in Utgarde Keep, die is makkelijk te solo'en als lvl85 :)
Utgarde keep heroic maar even proberen dan vanavond. Hopelijk dropt ie dan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Dembar schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 07:35:

Ik heb pech, ik kom maar niet zo'n herb tegen die zo snel respawnt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Zoals al een paar vermeld hebben YAY nef neer op 25 mans.

Maar gisteren dus een volle run gedaan en m'n disc spec eens goed kunnen proberen.
LOL , gaat helemaal nergens meer over. Disc is veeeeeeels te OP op het moment.

Op bv nef , p1 sta solo de main tank te healen en me mana kwam niet onder 98%.
Op p2 , op de pillars. Stond er met een shammy te healen die vroeg of ie nog wat mocht doen.
p3 idem als p1 , Bizar groot verschil met Vorige week.

En shield spam. 15k hps op magmaw zegt genoeg.

http://www.worldoflogs.com/reports/rt-df7vcaqyiuofv2lb/
Onze logs , kun je de vershilen zien tussen disc en de rest op het moment.
En natuurlijk om mijn epeen wat te boosten , Ranked op elke fight gisteren met een mooie nr 8 op magmaw :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-05 13:10

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Gisteren met een goede pug via de dungeon finder de daily heroic gedaan. Ik moet zeggen dat ik (heb alleen epic ringen) met gemak de dungeon kon healen zonder dat ik mana problemen had.

Daarna voor 't eerst de dailies gedaan in Tol Borad. Toch zo'n 120g per dag wat je extra kan verdienen (zonder drops mee te tellen). De reden waarom ik daar niet eerder geweest ben is omdat ik echt een gruwelijke hekel heb aan PVP. Maar gelukkig ben ik erachter gekomen dat ik de dailies kan doen zonder te PVP'en.

Daarna nog even m'n alt warrior wat geleveld. Is nu 84 en moet nog zo'n 75%. Ik heb trouwens geen last gehad van server crashes tot 22.00 uur want toen logde ik uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Liefdagboek.

Al heb ik nog steeds geen tijd om te spelen, heb ik alwel een excel bestandje gemaakt met gewenste items en gear en enchants en gems en waar te halen en wat te koop.

1e item is al geschrapt en dat is de nieuwe trinket van Alchemy met Haste en intellect beetje reforged van haste naar hit en bam ! :D
Ziet er goed uit.
" nu nog 1 week totdat alles staat in me huis en ik weer vollop kan gamen ! "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:56

Seraphin

Meep?

Fratti schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:51:
Daarna voor 't eerst de dailies gedaan in Tol Borad. Toch zo'n 120g per dag wat je extra kan verdienen (zonder drops mee te tellen). De reden waarom ik daar niet eerder geweest ben is omdat ik echt een gruwelijke hekel heb aan PVP. Maar gelukkig ben ik erachter gekomen dat ik de dailies kan doen zonder te PVP'en.
Hahaha ik had precies dezelfde ervaring / insteek.
Afgelopen woensdag voor het eerst Tol Barad ingeweest; best grappig. Vooral leuk trouwens omdat we het met z'n 3en deden (hunter, shammie, druid) ergo mass-pulls en geen issue met snelle respawns :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 19:31
Seraphin schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:25:
ergo mass-pulls en geen issue met snelle respawns :)
...en geen gankertjes die je afmaken als je solo net 3 mobjes (tegelijk) dood hebt :P

TB is wel het gebied met de meeste mobjes/vierkante meter volgens mij, en de respawns zijn af en toe ook krankzinnig. Ik kan regelmatig de eerste krokodil nog niet skinnen omdat de 2e al gespawned is :X

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:34:
[...]
...en geen gankertjes die je afmaken als je solo net 3 mobjes (tegelijk) dood hebt :P

TB is wel het gebied met de meeste mobjes/vierkante meter volgens mij, en de respawns zijn af en toe ook krankzinnig. Ik kan regelmatig de eerste krokodil nog niet skinnen omdat de 2e al gespawned is :X
Dat viel mij inderdaad ook al op. De respawnrates zijn erg snel. Op zich wel handig. Ik ben tailor en heb altijd embersilk cloth nodig. En juist embersilk dropt daar als een malle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

@ alle mensen hier die cata raiden in 25 normal of Heroic.

Ben gewoon even benieuwd hoe jullie dit doen. Bestaat de groep dan voornamelijk uit guildies en zo ja hoe groot zijn jullie guilds dan (of beter hoeveel actieve leden)?

of maken jullie gebruik van kennissen/vrienden uit andere guilds? om op deze manier een grote groep van "raiders" of tenminste mensen bij elkaar te krijgen die van een beetje uitdaging houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-05 21:42
Wij raiden 25 man in een guild, 2/13 heroic down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Gister een goede raid gehad, de bosses gedaan we we all gedowned hadden.
30 min later begonnen dan normaal en 30 min eerder gestopt.

Tussendoor DC gehad van onze mage waar dus ook het probleem met inloggen bij ons bekend werd.
Trash 9 manned, zouden haar replacen voor ander dps zodra we bij de boss kwamen, bij de boss aangekomen kon ze weer inloggen, timing was good voor haar :D

Al met all wel weer een vertraging ;)

Gister heeft een hunter zijn plek af gestaan aan een warrior die op standby stond.
Je raad het all, alleen maar mail agility drops :P

4 bosses down in 3 uur, was me eerste keer healen na de patch.
Disc is nu gewoon echt heerlijk om 2 tanks up te houden. Mana wise merk je wel dat Rapture minder mana terug geeft nu, dit was op de eerste try van magmaw wel iets te merken, een wipe :o

Try 2: 2 DPS dood door lag spike tank, snel naar buiten rennen voor reset ;)
Try 3 vlekkeloos.

Tron 1 shot

Halfus 2 shot

Valiona 2 shot

Daarna Concleave of Wind geprobeerd, niet iedereen was prepared voor dit, dus snel basic tacts uitgelegd.
3 try's gedaan om te kijken wat de fight precies inhoud. Hoop tijd verspeeld aan die wind tunnel jump mechanics :P Levitate en die jumps = kampioen ver springen :)

Na een teleurstellende raid week vorige week, is dit al veel belovend.
Zondag weer progressie boeken.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
In de guilds waar ik in heb gezeten waren er rond de 28-30 actieve raiders. Verder nog backups/casuals die mee wilden raiden als het nodig was, of gewoon voor de gezelligheid in de guild zaten. Alles werd dus wel in de guild zelf gehouden. Als we regelmatig mensen te kort kwamen, dan recruitte we er een bij, zodat we telkens toch genoeg raiders hebben, en er hopelijk nooit iemand als backup hoeft te joinen of op de reservebank moet gaan zitten.

Op dit moment zit ik een guild van een andere orde, en is echt enorm. Ongeveer 30 leden voor 25-mans raids, verder is er een 10-mans team van 12-13 members, een PvP team welke rated BG's doen en arena teams, en dan nog flink wat casuals/friends. Als je 's middags rond 1 uur inlogt is de daily cap vaak al gehaald :P En 's avonds hebben we zo'n 50-60 leden online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Littleburst schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 01:19:
[...]

Men neme: wowhead.com en vergaren eeuwige wijsheid.

snelle search: http://www.wowhead.com/search?q=Bouquet+of vertelt ons dat ze ook van cata normal bosses droppen. Ik gok alleen eindbazen.
Hm, ben jij toevallig de littleburst van GB?

/wave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320529

@ Wazig
Two weeks late! Thanks patch 4.0.6. Wazie got buffed no more challenge ;)

GZ guys XD
Dat had ik dus idd al vermeld op ons eigen forum :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm... als ik dit zo lees is jullie "vijver" om uit te vissen wel veel groter.
de guild waar ik nu in zit, zitten10-25 actieve leden, maar wel 300+ members.. dit zegt dus idd niets meer.

van deze 10-25 zijn er maar een paar die naar mijn mening, in cata kunnen raiden en die dit ook echt leuk vinden. Recruiten via normal channel hebben we wel een paar keer gedaan, maar persoonlijk vind ik dit echt bijna garand staan voor fail/tijdverspilling.

Ok thxs.. ik weet nu wel ongeveer waar ik een gesprek over ga aangaan en mogelijk even wat tijd/energie in ga steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Meeste apply's die goed zijn in mijn ogen zijn vaak mensen dan van server A naar server B willen gaan.
De anderen zijn vaak te erg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RichardvdD schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:21:
Op dit moment zit ik een guild van een andere orde, en is echt enorm. Ongeveer 30 leden voor 25-mans raids, verder is er een 10-mans team van 12-13 members, een PvP team welke rated BG's doen en arena teams, en dan nog flink wat casuals/friends. Als je 's middags rond 1 uur inlogt is de daily cap vaak al gehaald :P En 's avonds hebben we zo'n 50-60 leden online.
In zo'n guild heb ik ook gezeten van TBC t/m WotLK. Twee 25-man teams en de nodige PvPers en socials. Op raidavonden waren er op de piek wel 75 mensen online soms, echt massive. Alleen: zoiets is lastig te organiseren. Je bent dan eigenlijk 3 of 4 verschillende "guilds" die eigenlijk alleen aan elkaar verbonden zijn door guild chat. Wat dat betreft had ik liever gezien dat Blizzard het allianceprincipe uit andere games had overgenomen zodat je gewoon losse guilds kan maken en vervolgens met ally-chat toch makkelijk met elkaar kan communiceren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320529 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:43:
@ Wazig

[...]

Dat had ik dus idd al vermeld op ons eigen forum :>
you can never have to much epeen ;)

Maar hoeveel van ons zwerven er hier eigenlijk rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik zit in een zeer leuke guild op Bronze Dragonflight (Alliance) maar er begint nu toch meer guilddrama te komen. We hebben zo'n 100 accounts (+- 400 chars) maar we hebben moeite om 2 10-man raids voor elkaar te krijgen of een 25 man raid. Reden is dat de meeste mee willen met raid team 1 omdat die wel alle bosses down krijgen en gear hebben. En raid team 2 niet.

Maar de reden waarom het niet gaat is omdat een hoop mensen zich niet verdiepen in de fight mechanics. Ze denken dat het nog steeds gaat zoals bij WotLK waarbij je gewoon met teveel gemak door ICC heen kon gaan. Nu er ineens hoge repairs om de hoek komen kijken en progress moeizaam gaat haken veel mensen af of verschijnen niet eens voor een raid terwijl ze zich wel hadden ingeschreven ervoor.

Gisteren zijn er weer een paar "core" raiders vertrokken uit de guild en ik ben bang dat het een deze dagen afgelopen zal zijn. En dit terwijl we wel een lv 17 guild zijn.

Zelf speel ik zeer casual. Ik heb 2 banen en ben een gecontracteerde sporter dus tijd voor wow is er wel, maar lang niet zoveel als de meeste gamers. Dus ik kan zeker niet altijd mee met raids en vind dat ook niet erg. Ik help liever de guild dan door mats te farmen, of mensen in heroics te boosten.

Feit blijft dat ik er nu wel van baal hoe het nu gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:08
Wij zitten momenteel met 11/12 raiders en 1/2 backups, dat is wel echt net aan het minimum om een raidguild te kunnen laten draaien. Daarnaast een handvol niet-raiders. Gezien het een redelijk hechte raidgroep is is de progressie in orde. 't is alleen schier onmogelijk om binnen redelijke tijd fishfeasts te unlocken :P

Eens in de zoveel tijd moeten we een raid callen als iemand verhinderd is; als het toevallig een farm avond kan worden dan wordt er ook wel eens een spot gepugged. Ter illustratie: nu de raidgroep redelijk in de normal gear komt te zitten hebben we woensdag 9/12 normal neergetikt in 3 uur tijd met een pugger er bij die nooit meer dan 2/12 had gedaan. Gear compenseerd nog steeds best veel. Eindbazen laten staan voor zondag, hopelijk een serieuze avond op Neff die we eerder hebben moeten cancellen.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren wat tries op Maloriak Heroic 25 man gedaan. Dit ging een stuk beter dan een paar dagen geleden.
Beste try was 35%. Dus deze gaat zeker neer komende zondag :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
34x 25 man raiders, 15x 10 man raiders, een pvp team en een zwik aan friendlies. Epgp en een gentlemans agreement voor raidroulatie mbt gear en de hele zwik is redelijk snel gegeared (gear is nodig voor progression).

Gisteren een geweldige raid avond gehad totdat de servers kuren kregen. Nog mijn jurk mogen upgraden naar mijn class set 372 jurk, en dat brengt mijn totaal BiS items op 3 :D. Was (en ben) zeer in mijn nopjes. De extra HP + vernieuwde selfheal zorgen er voor dat ik nu gegarandeerd als laatste dood ga :) (en de healers ontlast).

Ik kijk zeer uit naar mijn date met Lady Sinestra, en wil dan wel op mijn netst zijn ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:32

Rannasha

Does not compute.

Anoniem: 373674 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:15:
@ alle mensen hier die cata raiden in 25 normal of Heroic.

Ben gewoon even benieuwd hoe jullie dit doen. Bestaat de groep dan voornamelijk uit guildies en zo ja hoe groot zijn jullie guilds dan (of beter hoeveel actieve leden)?

of maken jullie gebruik van kennissen/vrienden uit andere guilds? om op deze manier een grote groep van "raiders" of tenminste mensen bij elkaar te krijgen die van een beetje uitdaging houden.
Mijn guild doet 25man. Momenteel 11/12 normals en we zijn bezig met Al'akir normal en Halfus heroic.

Wij streven ernaar om maximaal 35 raiders te hebben, voor de 3 raids per week. Meestal zijn er per raid zo'n 28-30 mensen beschikbaar, dus we hebben wat reserves als er disconnects zijn. Naast raiders hebben we ook social members, vrij veel. Maar de scheiding tussen raiders en socials is erg strict. De social members zijn dan ook vooral vrienden / familie van raiders die niet geinteresseerd zijn in actief raiden en een heel aantal oud-raiders die nu casual spelen. Het hoogste aantal mensen online recentelijk was rond de 55 op de dag van de Cataclysm launch.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NMe schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:50:
[...]

Wat dat betreft had ik liever gezien dat Blizzard het allianceprincipe uit andere games had overgenomen zodat je gewoon losse guilds kan maken en vervolgens met ally-chat toch makkelijk met elkaar kan communiceren. :)
Yep hier had ik het al eens over. werkt echt heel goed in Guild Wars. Begreep van mensen in mijn guild dat Blizzard hier wel naar kijkt. zou voor mij persoonlijk wel de oplossing kunnen bieden voor mijn "raid probleem" hoef ik geen andere guild te gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkangle schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:16:
34x 25 man raiders, 15x 10 man raiders, een pvp team en een zwik aan friendlies. Epgp en een gentlemans agreement voor raidroulatie mbt gear en de hele zwik is redelijk snel gegeared (gear is nodig voor progression).
Holy ***** 34*25 man raiders... hoeveel menbers heeft je guild dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fratti schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:55:

Gisteren zijn er weer een paar "core" raiders vertrokken uit de guild en ik ben bang dat het een deze dagen afgelopen zal zijn. En dit terwijl we wel een lv 17 guild zijn.

Zelf speel ik zeer casual. Ik heb 2 banen en ben een gecontracteerde sporter dus tijd voor wow is er wel, maar lang niet zoveel als de meeste gamers. Dus ik kan zeker niet altijd mee met raids en vind dat ook niet erg. Ik help liever de guild dan door mats te farmen, of mensen in heroics te boosten.

hmm heel bekend verhaal.. krijg ook sterk het gevoel dat het een ziekend schip is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 15813 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:51:
[...]

you can never have to much epeen ;)

Maar hoeveel van ons zwerven er hier eigenlijk rond?
Niet zo heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Heerlijk die whiptail bug/spawns, in een uurtje zo'n 20 stacks bij elkaar geraapt. Toen waren er opeens 2 alliance spelers die het nodig vonden om de herbs te bewaken en alle horde af te maken. Toen even moeten reloggen naar 3,8k resi holy paladin en vervolgens samen met een guildie die gasten flink gecamped. Nu maar even ontbijten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 314404

Anoniem: 373674 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:31:
[...]

Ik denk dat die bedoeld dat ze 34 man hebben die meedoen aaan 25man-raids ;) Anders wordt het wel helemaal van de gekke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Anoniem: 373674 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:31:
[...]

244 accounts.Wij raiden voornamelijk 25 mans HC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342341

Door guild drama in mijn Wotlk Guild (geen 25mans meer :s ), zijn we een maand geleden een nieuwe guild gestart met enkele members die wel 25mans wouden doen.
De eerste week hadden we net niet genoeg mensen voor een 10 man raid, en nu zitten we toch rond de 25 actieve raiders.

Gisteren voor de 3e keer een 25 man raid kunnen starten, met 24 guildies en 1 pug.
Op 25 man zitten we ondertussen op 4/12 en op 10 man 9/12.

Ik vond dat het recruiten eigenlijk zeer vlot verliep. Gewoon af en toe trade spammen, post op mmo-champion en op realm forums doet al heel veel.

En als je niet zomaar iedereen aanneemt, valt het niveau echt wel mee dezer dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Anoniem: 342341 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:30:
Door guild drama in mijn Wotlk Guild (geen 25mans meer :s ), zijn we een maand geleden een nieuwe guild gestart met enkele members die wel 25mans wouden doen.
De eerste week hadden we net niet genoeg mensen voor een 10 man raid, en nu zitten we toch rond de 25 actieve raiders.

Gisteren voor de 3e keer een 25 man raid kunnen starten, met 24 guildies en 1 pug.
Op 25 man zitten we ondertussen op 4/12 en op 10 man 9/12.

Ik vond dat het recruiten eigenlijk zeer vlot verliep. Gewoon af en toe trade spammen, post op mmo-champion en op realm forums doet al heel veel.

En als je niet zomaar iedereen aanneemt, valt het niveau echt wel mee dezer dagen.
Dan moet de recruitment pool wel gezond zijn.

Wij zitten op een zeer drukke server, met vrij veel goede guilds (wij zijn wel de top van onze fractie) dus alles wat talent heeft heeft al een guild. De enige manier die je hebt om te recruiten is door een paar guilds als stepping stone te gebruiken in zo'n situatie.

We hebben het een paar maal geprobeert om zo maar te recruiten, maar dat was echt dramatisch slecht... (bv een shammie, die zichzelf toch echt kan healen, 3x moeten CRren op phase 1 Nef. Da's niet echt een persoon waar je mee door wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Kleine guild, kleine hoeveelheid raiders en ook heel bewust de keuze gemaakt om dit zo te houden. Zowel ik als de officers uit de guild zitten niet te wachten op een 25m raid en geven de voorkeur aan 10m raids. We hebben een redelijk vaste kern van 10m die er tot op heden bijna elke week bij zijn. Enkele keer kan 1 van de dps niet en dan gaat een ander mee. Tanks en healing is elke week hetzelfde, dps proberen we ook zoveel mogelijk hetzelfde te houden. Werkt tot op heden prima.

Wel aardig wat socials in de guild. Vrienden van raiders, mensen die we kennen uit vorige guilds etc. Op raidavonden pak 'm beet een 14m online, overige avonden een stuk minder.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:56

Seraphin

Meep?

[...]

In zo'n guild heb ik ook gezeten van TBC t/m WotLK. Twee 25-man teams en de nodige PvPers en socials. Op raidavonden waren er op de piek wel 75 mensen online soms, echt massive. Alleen: zoiets is lastig te organiseren. Je bent dan eigenlijk 3 of 4 verschillende "guilds" die eigenlijk alleen aan elkaar verbonden zijn door guild chat. Wat dat betreft had ik liever gezien dat Blizzard het allianceprincipe uit andere games had overgenomen zodat je gewoon losse guilds kan maken en vervolgens met ally-chat toch makkelijk met elkaar kan communiceren. :)
Tsja, in vanilla waren er toch ook wel Raid Communities tussen guilds die te klein waren om zelf 40man raids vol te krijgen?

Zoiets lijkt me ook nu nog best haalbaar, en een gemeenschappelijk chatkanaal is natuurlijk zo gemaakt :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was verbaasd van het aantal mensen die een realm transfer/faction change hebben gedaan, voor een trial in een guild waar ze helemaal niemand kennen.

Denk dat we er zo nu 7 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
[...]

Je kunt eigen chatchannels maken in wow, die zijn ook redelijk configureerbaar. Alleen wordt er bijna geen gebruik van gemaakt.

http://factoidz.com/how-t...nel-in-world-of-warcraft/

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mik! schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:35:
Kleine guild, kleine hoeveelheid raiders en ook heel bewust de keuze gemaakt om dit zo te houden. Zowel ik als de officers uit de guild zitten niet te wachten op een 25m raid en geven de voorkeur aan 10m raids. We hebben een redelijk vaste kern van 10m die er tot op heden bijna elke week bij zijn. Enkele keer kan 1 van de dps niet en dan gaat een ander mee. Tanks en healing is elke week hetzelfde, dps proberen we ook zoveel mogelijk hetzelfde te houden. Werkt tot op heden prima.

Wel aardig wat socials in de guild. Vrienden van raiders, mensen die we kennen uit vorige guilds etc. Op raidavonden pak 'm beet een 14m online, overige avonden een stuk minder.
Same here, 25m trek me gewoon totaal niet.
We hebben 15 raiders, rouleren iedreen rond ook de officers. :)

Nu ben ik de GM/RL dus ik heb dan wel vaste plek, nee joke ook ik geef me plek af.
Alleen komen we net 1 healer te kort op het moment, dus heb ik als nog altijd plek :P

Ben dan wel de GM/RL maar mijn 2 officers kunnen dit ook makkelijk, en de raids die hun draaien als ik een keer niet kan gaan goed. Mede doordat we verwachten dat iedereen prepared is voor de bosses de we op het programma hebben staan loop dit altijd wel lekker. We zijn opzich een lekker hecht clubje geen drama's geen gezeik lekker casual. 25man is vaak toch meer drama en de 25man guild waar ik 1 maand in heb gezetten trok me echt niet. Het is veel meer individualisme in de grote guilds..

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-05 09:02
Valt wel mee idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Mensen, wat is nou zo'n beetje het haste percentage waar je als elemental shaman je op moet richten voordat je verder gaat met mastery? (ik ga uit van hit tot cap->int->haste->mastery->crit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Anoniem: 15813 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:48:
Zoals al een paar vermeld hebben YAY nef neer op 25 mans.

Maar gisteren dus een volle run gedaan en m'n disc spec eens goed kunnen proberen.
LOL , gaat helemaal nergens meer over. Disc is veeeeeeels te OP op het moment.

Op bv nef , p1 sta solo de main tank te healen en me mana kwam niet onder 98%.
Op p2 , op de pillars. Stond er met een shammy te healen die vroeg of ie nog wat mocht doen.
p3 idem als p1 , Bizar groot verschil met Vorige week.

En shield spam. 15k hps op magmaw zegt genoeg.

http://www.worldoflogs.com/reports/rt-df7vcaqyiuofv2lb/
Onze logs , kun je de vershilen zien tussen disc en de rest op het moment.
En natuurlijk om mijn epeen wat te boosten , Ranked op elke fight gisteren met een mooie nr 8 op magmaw :D
als ik kijk naar onze logging van de disc priest zie ik hele andere dingen http://www.worldoflogs.co...dtr1jra5y7azsk/details/1/ Lijkt erop alsof ze veel minder power word shield gebruikt en veel meer prayer of healing. Is dat echt door het verschil in gevechten of is ze "verkeerd" bezig?

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

HawVer schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:47:
[...]

Je kunt eigen chatchannels maken in wow, die zijn ook redelijk configureerbaar. Alleen wordt er bijna geen gebruik van gemaakt.

http://factoidz.com/how-t...nel-in-world-of-warcraft/
Dat weet ik wel hoor, het is alleen wat onpraktisch. ;) Bovendien ben je gelimiteerd aan maximaal 10 channels en wij gebruikten er destijds al 10. We hadden de eerste 4 channels gewoon op default, dan hadden we ons loot channel, ons tanking channel, ons interrupt channel, healing channel, admin channel (omdat de admins van het tweede team geen officer waren) en nog een channel waarin alle top guilds van onze server zochten naar pugs. ;) dan zit je al aan 10.

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 11-02-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Lolbane invaded Tweakers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Fratti schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:55:
Ik zit in een zeer leuke guild op Bronze Dragonflight (Alliance) maar er begint nu toch meer guilddrama te komen. We hebben zo'n 100 accounts (+- 400 chars) maar we hebben moeite om 2 10-man raids voor elkaar te krijgen of een 25 man raid. Reden is dat de meeste mee willen met raid team 1 omdat die wel alle bosses down krijgen en gear hebben. En raid team 2 niet.

Maar de reden waarom het niet gaat is omdat een hoop mensen zich niet verdiepen in de fight mechanics. Ze denken dat het nog steeds gaat zoals bij WotLK waarbij je gewoon met teveel gemak door ICC heen kon gaan. Nu er ineens hoge repairs om de hoek komen kijken en progress moeizaam gaat haken veel mensen af of verschijnen niet eens voor een raid terwijl ze zich wel hadden ingeschreven ervoor.

toon volledige bericht
Ach ja Bronze Dramaflight, naam zegt al genoeg.
Echt op niveau word er al lang niet meer geraid. Raiding aan de horde kant op 25 is al dood, ze hebbem 2 redelijk goede 10 mans guilds. En bij 1 daarvan is de maintank met 2 goede dps ook al vertrokken naar een 25 mans guild op een andere server. Dus het is maar de vraag of die er nog bovenop komen.

Aan Alliance is het ietsjes beter. Een aantal aardige 10 mans guilds. 25 mans zijn er een aantal semi casual/raid guilds die in WotLK wel aardig mee deden maar daar gaat het nu ook langzamer. En dan wij (Void Zone) en Epoch als de uitschieters op 25 mans. Maar zelfs wij en Epoch hebben (af en toe) problemen. Zag zelfs dat Epoch gisteren maar uit armoede een 10 mans altrun heeft gedaan, terwijl donderdag een vaste raid dag voor ze is. Geloof dat ze een healer probleem hebben (veel offspec mensen zien healen laatste tijd) en soms ook dps te kort hebben.

Wij zelf hadden gisteren ook net genoeg mensen (27) in de raid. Net 6 healers, net 2 tanks. Toch maar eerst BoT gecleared en mijn laatste blauwe spullen vervangen. Cho'gall was zo vriendelijk om de healer trinket en de bracers te droppen. Trinket had ik de beste EP en bracers had mijn collega paladin al _/-\o_

Daarna door naar Maloriak 25 HC.
Eigenlijk alleen maar gekeken hoe we de "Dark" fase zo snel en goed mogelijk konden doen. Ook al ondervonden dat de rode fase nu wel pijn doet op heroic. Zondag hopelijk een goed gebalanceerde raid groep om verdere progress te scoren.

En gratz voor de heren (en dames?) van Lingering met de Nefarian kill.
Veel plezier met de Heroic content 8)
Jullie moeten wel even jullie DPS een flinke schop onder de kont geven. Net even jullie logs van gisteren bekeken en vergeleken met de onze. En er zit toch wel een behoorlijk verschil tussen moet ik eerlijk zeggen. Maar Halfus Heroic moet zeker wel te doen zijn voor jullie, succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Is dat een compliment naar de healing (A)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Derr_Hans schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:50:
[...]

Same here, 25m trek me gewoon totaal niet.
We hebben 15 raiders, rouleren iedreen rond ook de officers. :)

Nu ben ik de GM/RL dus ik heb dan wel vaste plek, nee joke ook ik geef me plek af.
Alleen komen we net 1 healer te kort op het moment, dus heb ik als nog altijd plek :P

Ben dan wel de GM/RL maar mijn 2 officers kunnen dit ook makkelijk, en de raids die hun draaien als ik een keer niet kan gaan goed. Mede doordat we verwachten dat iedereen prepared is voor de bosses de we op het programma hebben staan loop dit altijd wel lekker. We zijn opzich een lekker hecht clubje geen drama's geen gezeik lekker casual. 25man is vaak toch meer drama en de 25man guild waar ik 1 maand in heb gezetten trok me echt niet. Het is veel meer individualisme in de grote guilds..
Wij hebben hetzelfde ;) Ik ben GM/healer, mijn vriend is MT/RL/Officer, andere 2 officers zijn onze holy pala en prot tank, oftewel officers kunnen lastig rouleren omdat er geen vervanging is voor die spots. Zou met alle liefde willen rouleren zodat ook anderen de kans krijgen, alleen we hebben ze dus niet voor de spots.

We spelen sinds Wrath met 7 man sinds ICC (ik en mijn vriend hebben tijdelijk op draenor gespeeld, om tijdens ICC weer terug te komen naar huidige server omdat met name ik het sociale aspect miste) en daar hebben we nu een man of 4 aan toegevoegd die we kennen vanuit een merge met een andere guild. Die was vooral 25m gericht en dat is ons slecht bevallen. 15m die zich daadwerkelijk uit de naad werken aangevuld met 10 slackers. Sowieso nare bijsmaak aan overgehouden. Met z'n allen de guild geleaved om weer onder de eigen naam door te gaan aangevuld met andere ex-guildies. Goede sfeer, leuke contacten en fanatiek genoeg om ondanks 'slechts' 2 raidavonden per week toch progression te boeken. Qua raids 'eisen' we wel zaken, maar aan de andere kant hebben ze ook meer dan voldoende vrijheid om zelf hun weg te vinden. We hebben aan de vorige guild in ieder geval voldoende zaken overgehouden hoe we het niet aan willen pakken met de guild en raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Zertaxka schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:03:
[...]

Ach ja Bronze Dramaflight, naam zegt al genoeg.
Echt op niveau word er al lang niet meer geraid. Raiding aan de horde kant op 25 is al dood, ze hebbem 2 redelijk goede 10 mans guilds. En bij 1 daarvan is de maintank met 2 goede dps ook al vertrokken naar een 25 mans guild op een andere server. Dus het is maar de vraag of die er nog bovenop komen.

Aan Alliance is het ietsjes beter. Een aantal aardige 10 mans guilds. 25 mans zijn er een aantal semi casual/raid guilds die in WotLK wel aardig mee deden maar daar gaat het nu ook langzamer. En dan wij (Void Zone) en Epoch als de uitschieters op 25 mans. Maar zelfs wij en Epoch hebben (af en toe) problemen. Zag zelfs dat Epoch gisteren maar uit armoede een 10 mans altrun heeft gedaan, terwijl donderdag een vaste raid dag voor ze is. Geloof dat ze een healer probleem hebben (veel offspec mensen zien healen laatste tijd) en soms ook dps te kort hebben.
Ik zit dan bij Apocaliptic en de spirit is er wel bij een hoop mensen, alleen hebben wij een healer probleem en tank probleem. Maargoed, ik zal niet uit de guild stappen want ik ken die jongens al heel wat jaren en ben zelf geen hardcore raider. Maar wat jij ook zegt, ik zie ook dat de andere guilds moeite hebben om raids vol te krijgen.

Mocht je een keer ingame willen kletsen kan je mij toevoegen (Hitomii)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lollerbane reporting in ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mik! schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:35:

Kijk dit is dan wel het grote verschil met de guild waar ik nu inzit. van de max 30 mensen online willen er misschien max 10 mee, maar kunnen er maar 4 mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Trollolololbane! Het heet ook niet voor niets Dutchbane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RichardvdD schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:31:
jij ook vandaar ? :) chronicles ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 19:31
Anoniem: 342341 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:42:
Ik was verbaasd van het aantal mensen die een realm transfer/faction change hebben gedaan, voor een trial in een guild waar ze helemaal niemand kennen.
Ik vind het zelf vooral wel jammer dat je als je van realm changed je faction niet (gratis) mee mag.. Ik zou niet verbaasd zijn als een substantieel deel van de mensen die van realm switcht ook van faction wisselt, zeker als één van de 2 realms een PvP-realm is?

Als die combi nu samen ging voor die € 20 die ze los van elkaar kosten zou ik het wel doen, nu vind ik het te duur voor die 56 levels die dat character heeft :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Nope, zat in Sanity en daarna Offspring maar ben met Cataclysm naar de horde gegaan en zit nu in Lingering.

Chronicles is toch alweer een jaartje oid dood? Toen is een deel Impera geworden maar dat werd ook niet zoveel meer geloof ik.

[ Voor 20% gewijzigd door Divak op 11-02-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Anoniem: 373674 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:20:
[...]

Kijk dit is dan wel het grote verschil met de guild waar ik nu inzit. van de max 30 mensen online willen er misschien max 10 mee, maar kunnen er maar 4 mee.
Voordeel van de kleine guild met mensen die redelijk gelijkgestemd zijn ;) 10/12 man die echt willen raiden en dus ook hun gear etc. op orde hebben. Die komen dan ook bijna elke raidavond opdagen, alleen als ze echt een andere afspraak hebben dan zijn ze er niet. En het houdt ook in dat we heel bewust de guild klein houden. Vrienden zijn welkom als socials, omdat onze raidcore vol zit, recruiten doen we niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gezellig hoor Lolbane!

Heb er ook in een grijs verleden gespeeld met een Disc Priest ;).
Misschien maar is tijd weer die priest te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RichardvdD schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:36:
[...]
Nope, zat in Sanity en daarna Offspring maar ben met Cataclysm naar de horde gegaan en zit nu in Lingering.

Chronicles is toch alweer een jaartje oid dood? Toen is een deel Impera geworden maar dat werd ook niet zoveel meer geloof ik.
Chronicles leeft weer. Maar tot zover ik weet is de sfeer daar niet meer zoals vroegah ( hopelijk zit hier niemand op T.NET XD )

verrader :p vieze hordie 8)7 O-)

Dutchbane is wel heel hard veranderd. Heel veel dutchies zijn weg van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:07
Hehe nog een Trollbaner hier :)

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Nah, we hebben het in 2006 al overgenomen : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

echt een invasie hiero :D
wij spele nog altijd samen met een groepje van 8 ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:45
ImdaMned schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:42:
[...]

Nah, we hebben het in 2006 al overgenomen : P
Nadat we Hunscalp verloren hadden :(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
MrVegeta schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:07:
Is dat een compliment naar de healing (A)?
Natuurlijk ! Healing zag er goed uit 8)
Zie ook bij jullie de trend dat Shamans en Disco's de lijsten aanvoeren.

Volgende keer 6 healers tijdens een raid/Nefarian ? Kunnen jullie wel hebben als ik het zo zie en hoor :P.
Wij gebruiken voor alle normal raid bosses 6 healers (Chimaeron met 7) en zelfs dan is het soms nog erg saai/makkelijk. Laatst onze 2e Nefarian kill gefrapsed en zag daar dat we de laatste 45 procent met 5 healers en vanaf 20 procent zelfs met 4 healers waren. Is wel goed voor je overal HPS/Epeen moet ik zeggen :+.
Fratti schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:15:
Ik zit dan bij Apocaliptic en de spirit is er wel bij een hoop mensen, alleen hebben wij een healer probleem en tank probleem. Maargoed, ik zal niet uit de guild stappen want ik ken die jongens al heel wat jaren en ben zelf geen hardcore raider. Maar wat jij ook zegt, ik zie ook dat de andere guilds moeite hebben om raids vol te krijgen.

Mocht je een keer ingame willen kletsen kan je mij toevoegen (Hitomii)
Ah Apocalyptic die hebben inderdaad wel een aardige 10 mans progress. Maar zie de laatst tijd ook een hoop mensen van jullie bij andere guilds applyen. Zag dat Persius (spelling) al bij Epoch aan de slag kon als holy.

Zal je een keer whisperen voor een praatje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Tja, dooie realms ... wij zijn nu nr 3 in 25 mans op onze realm en Nef is bij ons nog niet dood (op 25 normal!).

Recruiten is een hel aangezien de goede spelers of al bij de server nr 1 of 2 zitten of in 10 mans guilds raiden en niet hun guild rep kwijt willen.

Het lijkt er gelukkig op dat er wat mensen die inactief waren weer actiever gaan spelen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thewizard2006 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:02:
[...]
als ik kijk naar onze logging van de disc priest zie ik hele andere dingen http://www.worldoflogs.co...dtr1jra5y7azsk/details/1/ Lijkt erop alsof ze veel minder power word shield gebruikt en veel meer prayer of healing. Is dat echt door het verschil in gevechten of is ze "verkeerd" bezig?
Verkeerd bezig is een groot woord. Zo healde je voor de patch , nu is shield zo belachelijk overtuned dat je het gewoon meer wilt spammen.

En Lolbane invasion.

Meer een lingering invasion op het moment. Zie er nu toch wel een stuk of 5 van ons hier af en toe wat posten.

@zertaxka
We moeten nef wel met 7 healers doen , omdat die nub MrVegeta de halve tijd niet op z'n pilar komt :D

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 15813 op 11-02-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Gebruiken er hier guilds Raidcall? We hebben het een tijdje getest totdat de hele 'server' er een paar weken geleden mee kapte. Terug naar ventrilo dus! Wat zijn jullie ervaringen? Hebben we het te snel afgeschoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Anoniem: 15813 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:56:
@zertaxka
We moeten nef wel met 7 healers doen , omdat die nub MrVegeta de halve tijd niet op z'n pilar komt :D
Oo

Dat compenseer jij toch door voor 2 te healen? Kan je mooi de resto shaman die op jou pillar staat of "die nub" inruilen voor een dps (Unholy DK ofzo). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
RichardvdD schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 14:31:
Gisteren heb ik een poging gewaagd om erachter te komen wie je bent... maar geen idee : (

gifv nick plox !

Dit patch van afgelopen woensdag hakte er leuk in met de AH inkomsten. Gems zijn opeens weer wat waard \o/

Alleen jammer dat ik de nieuwe meta's niet heb kunnen kopen. Ben maar een armzalige 30k rijker geworden de afgelopen 2 dagen : /

Ik slack tegenwoordig veel te veel : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:46
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 15:20:
Gebruiken er hier guilds Raidcall? We hebben het een tijdje getest totdat de hele 'server' er een paar weken geleden mee kapte. Terug naar ventrilo dus! Wat zijn jullie ervaringen? Hebben we het te snel afgeschoten?
Ik host sinds kort voicechat op mijn server thuis. Heb hier eerst Ventrilo voor gebruikt maar door 8 man limitatie is dat niet handig in 10 of 25 man raids :). In de plaats daarvan draai ik nu Mumble wat een stuk beter werkt, geen user limitatie meer en helderder geluid. Kost ook niks want het hele gebeuren is opensource. En wat ook wel fijn is is dat het een overlay functionaliteit bevat zodat je in WoW zelf ook ingame kan zien wie er aan het praten is, soms best handig.

Echter is dit natuurlijk alleen een optie als je de server ervoor zelf wil hosten. Kan overigens makkelijk, mijn ziggo 2,5 mbit upload lijntje trekt makkelijk 10 man tegelijk, 25 weet ik niet, dat zou waarschijnlijk wel problemen kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de nieuwe meta gems zijn blijkbaar random drops.
Iemand bij ons in de guild heeft ze allemaal gefarmd en maakt hier nu flink winst mee.
Hij heeft als enige op de alliance(gisteren toch) de int +crit dmg gem en deze gaat voor 1k gold nu :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.