Gisteren weer een raid gedaan, BWD HC.
Mijn god, wat een verandering door de patch voor boomkins.
Dit sloeg werkelijk alles. 27-32k dps constant. Het is jammer dat ik op mijn druid healing leuker vind, anders had ik dit ook geprobeert. Kom ik dan aan kwakkelen met mijn pure DPS lockje en 23k

.
Ach, hij had ten minste zuur veel agro isues op trash e.d., dat is dan weer een beetje een goedmakertje.
Het was ook leuk om te zien dat onze healing shammies weer gecharmeerd zijn van hun chainheal, over all helpt dat toch weer mooi.
Als lock was ik al destro, dus afgezien van mijn set bonus en een beter verversende proc niets gemerkt.
De andere classes hoorde ik nagenoeg niet morren, het viel me wel op dat de rogues wat hoger op de DPS lijst kwamen te staan.
Na BWD naar Conclave gegaan. Ik weet niet wat het is, maar iets in die raids wrijft mijn haar de verkeerde kant op; ik heb geen goed woord over voor die gimmick encounter. Ik gok dat we hem nog 1 x HC doen en dan alleen nog maar normal er doorheen sjeezen voor de shards. Ik ben er eerlijk gezegd niet rouwig om.
Het voorbereiden is nu voor ragnaros, het testen zal binnenkort mogelijk worden, en ik heb er een beetje mixed feelings bij. Het zou wel eens een leuke instance kunnen zijn, echter het maar blijven her serveren van bosses heeft iets not done-s over zich. Bazen zouden moeten zijn zoals een goede steak, lekker tijdens het eten, maar na verteren weer het proberen te eten is niet echt smakelijk

.
Vannavond sta ik weer boven aan EPGP, dus ik moet haast maken met uit te zoeken (ik ben super lui) welke andere BiS items ik nodig heb.