Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 239 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.206 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-07 01:08

ZenTex

Doet maar wat.

Nog even een vraag. Welke stats moet ik hebben als feral druid, en welke als resto?
Het is hier al eerder voorbij gekomen maar kan het niet meer vinden.
Feral DPS is érg laag, dus wil binnenkort even bij de reforger langswippen.
Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:57:
[...]
Omdat het gewoon werkt? Ik pug meestal, vaak wel een of 2 guildmembers erbij maar een volle guildrun zit er meestal niet in, dus de rest pug je. Vaak gaat het probleemloos, het zijn juist de keren die niet gaan dat het hier gemeld wordt :>
Heb een paar dagen voor het eerst een heroic gedaan (3 op rij), en dit maal met guildies, dus ook nog eens m'n 1e non-pug. En verrek, dit ging zoveel beter dan de normals, zoveel sneller en simpeler.
Guildies deden dit al vaker en dat was te merken ook. Geen enkel probleem ze te healen, en hoefde niet eens meer op m'n mana te letten, want alles gaat érg snel neer.

Dit ging zoveel beter dan zelfs de beste pug, dat het geklaag over pugs zeker niet ongegrond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-07 14:11
Thommmyy schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:43:
Als ik de repairtool wil starten krijg ik de volgende melding:
Kan de toepassing niet correct starten (0xc0000005). Klik op OK om de toepassing te sluiten.
Na volledige herinstallatie werk ie weer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:20
Zo, weer een update over m'n rogue:

Heb nu een iets andere spec en glyphs zodat ik nu gebruik maak van Backstab en Kidney Shot. En man, dat is een stuk beter. Ik heb helaas wat in moeten leveren op survivability (geen +2% hp erbij op recupate) en daar zit ik nog over te twijfelen, want nu tikt het voor zo'n 2,2k HP ipv mogelijk 4k HP. Dat is als ik Quickness inwissel voor die Recuperate talent, maar dan verlies ik 15% movement speed; misschien is proberen op de dual spec.

In ieder geval gebruik ik nu voornamelijk: 'premed > ShS > Ambush > Hemo > Kidney > Backstab x2 > Shadowdance > Cheap Shot > Ambush > Recuperate > Ambush > etc..' Meestal zijn ze aan het einde van dit ritje niet van de plaats geweest en zo goed als dood.

Heb het goed kunnen uittestten in Eye of the Storm, was alleen op FR als def. Kwam deze mage aangehobbeld. Die gast ontschoot elke stun, maar met Deadly Throw, Sprint en ShS kom je behoorlijk ver. Recuperate overbrugde de rest (ternauwernood), want ik bleef overeind met iets van 1 HP ofzo. Maar... ik heb gewonnen en als ik nu z'n armory zie ben ik best trots. Ik heb 1k resi (had dat rondje de chest nog niet) minder en toch net kunnen winnen, deze build past mij wel denk ik. O+

Wel trouwens een verbeterpunt voor mezelf: gebruik aub Garrote op een caster ipv Ambush.. dat scheelt een hoop werk. :o

[ Voor 3% gewijzigd door Freaky Maus op 27-01-2011 22:06 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Littleburst
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-07 23:13
ZenTex schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 19:42:
Nog even een vraag. Welke stats moet ik hebben als feral druid, en welke als resto?

Dit ging zoveel beter dan zelfs de beste pug, dat het geklaag over pugs zeker niet ongegrond is.
Voor resto druid:
http://elitistjerks.com/f73/t110354-resto_cataclysm_release/

in kort:
"The end result is that we stack Int as much as possible, and all of the secondary stats are to some degree situational. The safest and most general choices are Spirit and haste. The main exception to this if you are in a heavy tank healing role (or perhaps raiding 10-mans exclusively), when you might look at Mastery more seriously. If you're expecting to have to solo-heal (or nearly solo-heal) a tank in some progression encounter, I'd consider reforging to heavy Mastery.`

Feral druid:
http://elitistjerks.com/f...al_cat_cataclysm_release/
kort:
"As of now Agility far outweighs any other stat, with Mastery a distant second."

@pugs: Vermijd pugs voor 6 uur. Als je na het eten kunt proberen ben je de meeste jongere spelers kwijt en dat helpt een hoop. Ik queue altijd met tank -> instant queue en heb er inmiddels de nodige achter de kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Pinata schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:51:
Ik snap uberhaupt niet waarom mensen pugs (blijven) proberen. Aansluiten bij een geschikte guild heeft zoveel voordelen en bespaart je zoveel ergernis.
Dan nog zijn je guildies niet altijd in staat om met jou _op dat moment_ mee te gaan.

Er hoeft niet zo veel fout te gaan/zijn in een pug .... maar als je voor het eerst in een instance zit, geef dat dan aan en er is meestal wel iemand bereid om de tacts op een boss uit te leggen.

De tweede run op BrD gelijk de achievement gehaald op de boss omdat het kunstje nu bekend was }:O

Aan de andere kant is er op de een of andere manier een soort van hufterigheid onstaan op pugs, als er ook maar iemand een scheet fout laat rennen (vaak) healers en tanks al weg. Nogal makkelijk met een insta-dungeon.

Als dps zit je toch regelmatig nog 20-30 minuten te wachten op een dungeon ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Hmm pugs, ene keer is het heerlijk, volgende moment een ramp. Gister 3 x een heroic geprobeerd en tot 3 x toe geleaved uit pure elende.

Eerst een daily hc op mijn priest en dat werd stonecore. Met pijn en moeite al de eerste packs overleefd (gear is nog niet briljant) en daarna kwam wipefest op de boss. Eerste try werden de purple adds niet genuked door de ranged dps. Tweede try zat ik zo te kutten om iedereen omhoog te houden dat ik eerst doodging aan de burrow van de boss en na een combatrez dood te gaan aan die ability voor purple adds. Derde try had ik het zo gehad dat ik maar geleaved ben. Ik wacht wel met hc's doen in pugs tot ik betere gear heb, tot die tijd maar gewoon guildruns.

Vervolgens mijn shaman geprobeerd. DM hc, niet de meest moeilijke. Onze tank had een mengelmoes van pvp en pve en dat was al niet heel briljant. Healer hield hem wel op, maar door spamhealing. 1e boss ging wel, maar aggro houden kon de tank niet en een helder licht was het ook niet. Anyways, 2e boss, beetje hetzelfde verhaal. 3e boss had hij geen idee hoe het aan moest pakken. Uitgelegd en nog lukte het hem niet, toen had ik het wel gehad (normaal heb ik iets meer geduld ;) )

Na het eten een nieuwe poging gewaagd, ditmaal als healer en ja hoor, ik kreeg Grim Batol. Geen probleem met fatsoenlijke dps, maar met krap 'an dps vind ik GB niet geweldig. Eerste boss, purple add zou ik hexen, maar dat werd al meteen gebroken. Door het kloten maakte ik zelf de domme fout om de blitz te koppen in plaats van te ontwijken, maar goed, de try was toch al faal. 2e try ging het wel neer. Volgende boss was wederom faal. Mensen die onnodige damage pakken, rogue (beste dps in de groep) gaat voluit krijgt aggro en is in 1 hit dood etc. Wel met pijn en moeite neergekregen. Tanktrinket dropte niet dus bb tank. Toen had ik het wel zo gehad dat ik maar ben gelogd en wat anders ben gaan doen.

Wat ben je toch eigenlijk verwend als je altijd guildruns kan doen... ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Mik! schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 08:05:
Hmm pugs, ene keer is het heerlijk, volgende moment een ramp. Gister 3 x een heroic geprobeerd en tot 3 x toe geleaved uit pure elende.

Eerst een daily hc op mijn priest en dat werd stonecore. Met pijn en moeite al de eerste packs overleefd (gear is nog niet briljant) en daarna kwam wipefest op de boss. Eerste try werden de purple adds niet genuked door de ranged dps. Tweede try zat ik zo te kutten om iedereen omhoog te houden dat ik eerst doodging aan de burrow van de boss en na een combatrez dood te gaan aan die ability voor purple adds. Derde try had ik het zo gehad dat ik maar geleaved ben. Ik wacht wel met hc's doen in pugs tot ik betere gear heb, tot die tijd maar gewoon guildruns.
Hier trek je het nog op jezelf, hulde hiervoor.
Meestal krijgt de dps de schuld voor/als iemand weggaat.
Na het eten een nieuwe poging gewaagd, ditmaal als healer en ja hoor, ik kreeg Grim Batol. Geen probleem met fatsoenlijke dps, maar met krap 'an dps vind ik GB niet geweldig. Eerste boss, purple add zou ik hexen, maar dat werd al meteen gebroken. Door het kloten maakte ik zelf de domme fout om de blitz te koppen in plaats van te ontwijken, maar goed, de try was toch al faal. 2e try ging het wel neer. Volgende boss was wederom faal. Mensen die onnodige damage pakken, rogue (beste dps in de groep) gaat voluit krijgt aggro en is in 1 hit dood etc. Wel met pijn en moeite neergekregen. Tanktrinket dropte niet dus bb tank. Toen had ik het wel zo gehad dat ik maar ben gelogd en wat anders ben gaan doen.

Ik vind GB geweldig ... moet hem alleen nog eens helemaal afmaken ... laatste keer waren we op de laatste boss bezig en nokte mijn verbinding ermee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-07 10:00

TiMMieJ

PSN: Orixez

Mik! schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 08:05:
Amen to that! Ik doe ook niets anders meer eigenlijk. Dan is het ook zo gepiept moet ik zeggen. Heb mijn mana als druid redelijk onder controle nu maar als je dan een slechte pug hebt is het alsnog zo gebeurt hoor. Verder als guild zijn we vrij casual en is het 1/2x raiden per week maar we hebben wel een leuk team. Ben erg blij om de stap terug te doen van een vrij hardcore guild naar deze guild. Gewoon leuk beetje gamen als je er zin in hebt. Enkel de druid loot blijft gewoon maar uit ;(. Beetje jammer dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
even een vraag over het gemmen van een headpiece rbv een def warrior

Ik wil gaan voor de engineer-head en heb momenteel de volgende stats
Dodge 10%
Parry 12%
Block 40 %
expertise 8%

Met de engineers-head kan ik 2 stats toewijzen te weten:
202 dodge rating
202 parry rating
202 mastery rating
202 expertise rating

Wat kan ik het beste voor gaan, gezien bovenstaande stats allemaal veel voordelen geven, waarbij het behalen van de expertise softcap volgens mij vrij pittig is.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
.

[ Voor 100% gewijzigd door Dice op 28-01-2011 08:42 . Reden: dubbel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
TiMMieJ schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 08:31:
[...]

Amen to that! Ik doe ook niets anders meer eigenlijk. Dan is het ook zo gepiept moet ik zeggen. Heb mijn mana als druid redelijk onder controle nu maar als je dan een slechte pug hebt is het alsnog zo gebeurt hoor. Verder als guild zijn we vrij casual en is het 1/2x raiden per week maar we hebben wel een leuk team. Ben erg blij om de stap terug te doen van een vrij hardcore guild naar deze guild. Gewoon leuk beetje gamen als je er zin in hebt. Enkel de druid loot blijft gewoon maar uit ;(. Beetje jammer dus...
Dat is ook maar een kwestie van tijd natuulijk.

Ik zit met hetzelfde op caster gear tov een aantal actievere mages/locks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roflzor schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:27:
[...]
Wat wij deden met de slate dragon (malevolant strike ofzo) is 3 tanks gebruiken, 2 tanks op de boss en die taunten constant van elkaar op het moment dat hun stack weg is. Derde tank pakt de draken 1 voor 1 op en je molt gewoon de draken eerst. Omdat de boss 150% damage krijgt is DPS geen issue (ten minste niet bij ons)

edit: oh ja! slate dragon als eerst bevrijden, anders stackt de malevolant strike echt ziekelijk snel
Wij gaan altijd met 2 tanks. Slate hebben we vast laten zitten. De boss laten pullen door een tank, de andere drake en de whelps door de andere tank. Drake neerhalen met bloodlust en de hele tijd tank swaps doen. Was niet echt een probleem deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-07 16:05
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 08:50:
[...]

Wij gaan altijd met 2 tanks. Slate hebben we vast laten zitten. De boss laten pullen door een tank, de andere drake en de whelps door de andere tank. Drake neerhalen met bloodlust en de hele tijd tank swaps doen. Was niet echt een probleem deze week.
Gisteren hebben wij het ook met 2 tanks gedaan. Ditmaal in dezelfde volgorde als jullie ook gedaan. Ik gaf alleen een suggestie, omdat de try met 3 tanks veel minder intensief is voor de healers. Het gevecht wordt makkelijker met gear en ervaring. (Onze rogue had 33k DPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Dice schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 08:26:
[...]

Hier trek je het nog op jezelf, hulde hiervoor.
Meestal krijgt de dps de schuld voor/als iemand weggaat.

[...]

Ik vind GB geweldig ... moet hem alleen nog eens helemaal afmaken ... laatste keer waren we op de laatste boss bezig en nokte mijn verbinding ermee 8)7
Het mes snijdt opzich aan twee kanten hoor ;) Mijn gear is niet geweldig en ik ben nog niet helemaal gewend aan holy. Betekent dat ik nog lang niet optimaal kan inspelen op zaken waar dps wel een handje in heeft. En dan doel ik op lage dps of het niet uitvoeren van taken als de paarse adds nuken, earthshapers nuken/interrupten etc. Des te langer een fight duurt, des te meer damage ik moet weghealen en dat lukt me simpelweg nog niet in de mate die nodig is. Dit heb ik ook al een keer gemerkt in Throne of the Tides met een pug. Er komt een punt waar inferieure gear van een healer en lage dps gewoon funest is voor een hc.

Een groep kan zo'n verschil maken. Ik heb namelijk ook een Blackrock Caverns gehealed met een guildrun en dat liep qua healing wel prima (dps liep alleen ontzettend te kutten). Scheelt dan wel dat mijn vriend op z'n dk de hc tankt.

Grim Batol is echt mijn hel. Eerste boss geen probleem (hex op de paarse add), tweede als healer vind ik niet zo heel leuk tenzij we goede dps hebben, derde wederom geen probleem zolang de adds maar down gaan en de laatste is volledig afhankelijk van de dps die je meehebt. Die laatste boss kan echt twee kanten op. Of je hebt geen enkel probleem en nuked alles binnen no time neer en haalt de achievement of je hebt een groep die het niet haalt of krap aan haalt. Oftewel, ik heb liever guildruns GB ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Mik! schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:09:
[...]

Het mes snijdt opzich aan twee kanten hoor ;) Mijn gear is niet geweldig en ik ben nog niet helemaal gewend aan holy. Betekent dat ik nog lang niet optimaal kan inspelen op zaken waar dps wel een handje in heeft. En dan doel ik op lage dps of het niet uitvoeren van taken als de paarse adds nuken, earthshapers nuken/interrupten etc. Des te langer een fight duurt, des te meer damage ik moet weghealen en dat lukt me simpelweg nog niet in de mate die nodig is. Dit heb ik ook al een keer gemerkt in Throne of the Tides met een pug. Er komt een punt waar inferieure gear van een healer en lage dps gewoon funest is voor een hc.

Een groep kan zo'n verschil maken. Ik heb namelijk ook een Blackrock Caverns gehealed met een guildrun en dat liep qua healing wel prima (dps liep alleen ontzettend te kutten). Scheelt dan wel dat mijn vriend op z'n dk de hc tankt.

Grim Batol is echt mijn hel. Eerste boss geen probleem (hex op de paarse add), tweede als healer vind ik niet zo heel leuk tenzij we goede dps hebben, derde wederom geen probleem zolang de adds maar down gaan en de laatste is volledig afhankelijk van de dps die je meehebt. Die laatste boss kan echt twee kanten op. Of je hebt geen enkel probleem en nuked alles binnen no time neer en haalt de achievement of je hebt een groep die het niet haalt of krap aan haalt. Oftewel, ik heb liever guildruns GB ;)
Het kan ook mazzel zijn, zo ben ik eens als random healer een guildgroep gejoined en heb toen die scrambled eggs achievement gehaald.

Overigens is die laatste baas als healer extreem simpel als je groep weet wat ie moet doen. Ik heal alles met standaard heal en chakra dan en kan de helft van de tijd dpsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Mik! schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:09:
[...]
Ik kreeg GB gisteren 2X, de eerste keer op mijn warrior, de tweede keer op mijn priest.
Op mijn warriror wel gehaald, op mijn priest helaas niet.

Tweede run op mijn priest was echt een hel, 4 guildies, 1 pug en was in staat mijn guildie uit de groep te kicken.

Eerste boss,
7* blitz, de shaman in kwestie kreeg het voor elkaar om 7 keer vol genuked te worden, 6* kunnen redden met levitate, 7de keer lag ie op de grond. Helft van de fight had ik 1a2 adds op me inslaan

tweede boss
Hij kreeg het voor elkaar om dood te gaan in 15s door enkel in vallend gesteente te lopen

derde boss
Na drie keer maar geskipped, laatste keer was ik de target add spawned in de verste hoek en ik sta diogonaal in de andere verre hoek. Nog steeds werd ik op het eind opgeblazen omdat niemand zich ook maar om de add bekommerde (ik was de healer)

vierde boss
3 tries, na derde try groep maar geleaved.
We hadden geen slows, mensen begonnen pas met attacken nadat de adds al halverwege de eggs waren, dus 4 welpies op. Shadowgale viel en toen was de tweede add nog steeds levend en stond hij op mij in te hakken.

Volgende keer als die **** weer in de groep zit, leave ik direct. Ik wil best guildies helpen maar heb nu een paar runs met die shaman gedaan en wordt echt gefrustreerd. En hebben ze hem ook nog gepromoveerd tot officer, dus heb ik nog meer met die incompetente DPS-er te maken. Dont stand in the fire anyone ?

En dat terwijl de eerste run wel lekker ging. Een paar whipes omdat de healer nog niet aan de nieuwe manier van healen gewend is op zijn priest maar dat vindt ik niet erg. Je ziet gewoon progress en dat is wat teld en die paar gold repair maakt dan ook niets meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Die eerste boss moet mij ook altijd hebben :(

Maar met een levitate kun je dat redden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 01:41
Even een goede tip: probeer een 2v2 arena team te maken en dan ff 3 potjes te winnen dan heb je al een
Vicious Gladiator's Hatchet. Zelfs als pve rogue heb ik deze omdat de pve alternatieven zo moeilijk te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuel
  • Laatst online: 21-12-2021
Dice schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:37:
Die eerste boss moet mij ook altijd hebben :(

Maar met een levitate kun je dat redden :?
Als die op je blitz't , dan doet die thunderstomp en vlieg je de lucht in, let de priest op, doet die levitate waardoor je slow fall hebt. een mage kan het ook opzich zelf casten, maar alsnog een goede 15k dmg krijgt van de blitz. Maar de thunderstomp is meestal instant dood, hij cast die ook gelijk in no time na die blitz. ( je gaat dan natuurlijk dood van de fall damage die je krijgt )

[ Voor 5% gewijzigd door Senzuel op 28-01-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Ik ga er altijd vanuit dat ik iets verkeerd heb gedaan (DK tank hier). Het is natuurlijk heel makkelijk afgeven op anderen die bijv, een mob aggro-en die sapped, molyphorphed of wat dan ook is. Heb ik die persoon kalm en duidelijk uitgelegd hoe hij te werk moet gaan? Had ik wel genoeg aggro op de add, heb ik aangegeven dat hij rustiger moet DPSen, omdat ik anders mijn aggro op de add(s) kwijtraak?

Heb ik misschien iets verkeerd gedaan in mijn skill rotatie? Verkeerde knop aangezet, verkeerde skill order, etc. Het is makkelijk altijd maar te ragen op mensen die alles verkeerd doen, maar daardoor ga jezelf ook fouten maken, omdat je zo druk bezig bent, boos te zijn op anderen. Ja natuurlijk doen ze dingen fout, maar het geeft jezelf wat meer rust, wetende dat je voor jezelf bent nagegaan of je niet meer of iets anders misschien had kunnen doen. Want ook al weet ik hoe ik alle bosses moet doen (theoretisch), geen 2x dat je tegen dezelfde boss vecht, is het gevecht het zelfde, al was het maar omdat iemand perongelijk zichzelf positioneerd, en daar moet ik me op aanpassen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Zie hier wel iedereen steen en been klagen over HC PUG's, maar niemand over guild HC's :')

Ik had zondag pech, ik mocht niet mee raiden. Niet erg, we moeten allemaal wel eens op de bank zitten en ben best tevreden met mijn Warlock als main (geloof dat healers het niet zo erg hebben). Werd prompt door een voor mij onbekende DK uit de guild uitgenodigd een HC in te duiken samen met drie andere guildies. Eén ervan ken ik, Shadowpriest die niet bijster intelligent is maar een prima gozer. Wat gebeurd er? Hele run Grim Batol door zit de DK (welke dus aan het tanken is) te bitchen, slap te lullen, en op de kop toe onnodige wipes te veroorzaken. Stel je voor: eerste baas, ik op add duty (groene add gefeared houden), kop daardoor op 2% de breath en ga dood en krijg vervolgens een rant over me heen (evenals de Shadowpriest welke dus lage DPS deed en de healer die ook iets fout deed). Vervolgens bij de tweede baas rent de tank niet weg op het moment dat de boss kitebaar is en is het vervolgens lachen gieren brullen (aldus de tank). Chat zag eigenlijk ook alleen maar rood van de onzin die de tank uitkraampt.

En nu het ergste... Ik dacht nog op het begin van 'goh, nieuwe DK, ben benieuwd', wat halverwege de run was omgeslagen in een 'ik dacht dat we een 18+ policy hadden... Ik betwijvel of ie volgende week nog in de guild zit' tot pure frustratie en een /ignore (en dat doe ik dus echt nooit...) op het einde van de run.

Blijkt het verdomme de alt van de maintank (wat overigens een vrouw is van 30) te zijn 8)7 |:( :X

Dus wat doe je dan als nuchtere 'Ollander? Juist, je gooit d'r main ook op /ignore O-)

Wat een %^#&@%^* snol!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Yay, gisteren en eergisteren respectievelijk Chimaeron en Atramedes voor het eerst neergehaald. Nu alleen Ascendant Council en de eindbazen nog. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-07 13:55
Snappie88 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:01:
Zie hier wel iedereen steen en been klagen over HC PUG's, maar niemand over guild HC's :')

Ik had zondag pech, ik mocht niet mee raiden. Niet erg, we moeten allemaal wel eens op de bank zitten en ben best tevreden met mijn Warlock als main (geloof dat healers het niet zo erg hebben). Werd prompt door een voor mij onbekende DK uit de guild uitgenodigd een HC in te duiken samen met drie andere guildies. Eén ervan ken ik, Shadowpriest die niet bijster intelligent is maar een prima gozer. Wat gebeurd er? Hele run Grim Batol door zit de DK (welke dus aan het tanken is) te bitchen, slap te lullen, en op de kop toe onnodige wipes te veroorzaken. Stel je voor: eerste baas, ik op add duty (groene add gefeared houden), kop daardoor op 2% de breath en ga dood en krijg vervolgens een rant over me heen (evenals de Shadowpriest welke dus lage DPS deed en de healer die ook iets fout deed). Vervolgens bij de tweede baas rent de tank niet weg op het moment dat de boss kitebaar is en is het vervolgens lachen gieren brullen (aldus de tank). Chat zag eigenlijk ook alleen maar rood van de onzin die de tank uitkraampt.

En nu het ergste... Ik dacht nog op het begin van 'goh, nieuwe DK, ben benieuwd', wat halverwege de run was omgeslagen in een 'ik dacht dat we een 18+ policy hadden... Ik betwijvel of ie volgende week nog in de guild zit' tot pure frustratie en een /ignore (en dat doe ik dus echt nooit...) op het einde van de run.

Blijkt het verdomme de alt van de maintank (wat overigens een vrouw is van 30) te zijn 8)7 |:( :X

Dus wat doe je dan als nuchtere 'Ollander? Juist, je gooit d'r main ook op /ignore O-)

Wat een %^#&@%^* snol!
mja erg herkenbaar, guild runs zijn voor mij rampzaliger geweest dan pugs die gaan nog 7 van de 10 keer goed.
allemaal erg aardige lui hoor in mn guild maar met de helft wil je geen heroics doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

* NMe is blij met zijn guild. Het halve raidingteam heeft de Volcanic Stone Drake (en de andere helft is goed op weg maar niet zo geïnteresseerd in mounts :+) en we hebben eigenlijk allemaal de instelling dat wipen leuk kan zijn als je het goed doet. Gisteren dus Chimaeron neergehaald, wat neerkwam op redelijk wat wipes voordat we het hadden, en daarna gefaald op Halfus omdat we Storm en Slate hadden maar geen goede interrupters. Toch lol gehad door de grappen tussendoor. Zondag halen wel Halfus en T&V wel weer neer, kunnen we dan weer progressen op Ascendant Council. :)
ZenTex schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 19:42:
Voor feral moet je het momenteel hebben van je bleeds en dus zou het mastery>agility>crit>haste. In verhouding tot andere classes is doordat de meeste damage van bleeds komt en doordat je energy terug krijgt als je mist hit niet zo heel belangrijk voor ferals maar ik zou alsnog voor de hit- en expertisecaps gaan. Heb ik in elk geval wel gedaan.

Vanaf 4.0.6 worden je bleeds generft en je direct damage gebufft, dus vanaf dan is waarschijnlijk mastery je tweede stat waar je voor moet gaan en agility de eerste. :)

[ Voor 42% gewijzigd door NMe op 28-01-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 08:37
Snappie88 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:01:

Wat een %^#&@%^* snol!
Hoezo ben jij met de alt van de maintank een HC aan het doen terwijl er een guildraid bezig is? Geen maintank mee naar de raid? :P

Ik heb me zo vaak als een ontzettende aap gedragen in guildruns. Het zijn toch de momenten om een beetje gein te hebben met z'n vijven, en aan wipen kan ik me sowieso niet echt ergeren in situaties waar ik lol heb :+. Na een paar keer wipen door mensen die te dom zijn om de paarse zooi op de vloer te zien vergaat mij het lachen ook wel, maar in een guildrun omdat je te veel lol hebt om op 't juiste moment weg te lopen? Naah, boeiend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Wauw me 1e cata epic gekocht gister voor 3k !

En wat blue heroic's geloot ! , happy me haha.
Wil raiden bleh !

@ NMe toch naar mijn mening zijn de proto's veel mooier :)

[ Voor 21% gewijzigd door Mektheb op 28-01-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 13:35

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Pinata schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:51:
Ik snap uberhaupt niet waarom mensen pugs (blijven) proberen. Aansluiten bij een geschikte guild heeft zoveel voordelen en bespaart je zoveel ergernis.
Ik moet zeggen dat ik er persoonlijk weinig last van heb,mischien 1x per 2 weken een $^#$^#^-pug , verder eigenlijk altijd ok

gister ook in hc,hadden we wipe en dus de vraag.. what did happen?
Healer antwoord gelijk, i did not see how low warriors healt was,after he died i lost control,sorry
2e try was boss in 3m down ofzo:P

gewoon eerlijk en nog een keer gaan :) no problem

[ Voor 24% gewijzigd door mrsar op 28-01-2011 11:05 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

Gisteren eindelijk weer ns een positieve daily HC pug :) Blackrock Caverns...
Kwam grotendeels gewoon omdat iedereen geared en skilled was, en wist hoe t werkt.
Druid tank hield goed het tempo er in, maar gaf wel steeds genoeg tijd aan de dps-ers om ff te cc-en waar nodig. Hunter was een mafkees maar deed zn job, en de lock en enh shaman waren leuke gasten. Alle 3 12k+ dps, hunter en lock soms 15k+ op veel fights ^^
zelfs de 2e boss (met die beams) waar guildies nog wel eens meer strugglen, ging flawless.

Maar goed, liever toch weer een guildrunnetje vanavond. Das toch wat vertrouwder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Senzuel schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 09:50:
[...]

Als die op je blitz't , dan doet die thunderstomp en vlieg je de lucht in, let de priest op, doet die levitate waardoor je slow fall hebt. een mage kan het ook opzich zelf casten, maar alsnog een goede 15k dmg krijgt van de blitz. Maar de thunderstomp is meestal instant dood, hij cast die ook gelijk in no time na die blitz. ( je gaat dan natuurlijk dood van de fall damage die je krijgt )
niet het risico dat je heel zachtjes en vriendelijk zwevend de lava in zeilt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:36
Ik heb gister helemaal niet kunnen spelen, maar zag wel dat mijn broertje ondertussen ook level 80 is. Vanavond voor het stappen dus maar even kijken of ik een instance run kan doen met wat altjes. Altijd leuk! Dat wordt dan meteen mijn eerste tankervaring in Cataclysm… Nog even 83 worden dan kan ik de ilevel 333 tanking en dps items kopen van Hiyal faction!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
mrsar schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:55:
[...]

Ik moet zeggen dat ik er persoonlijk weinig last van heb,mischien 1x per 2 weken een $^#$^#^-pug , verder eigenlijk altijd ok

gister ook in hc,hadden we wipe en dus de vraag.. what did happen?
Healer antwoord gelijk, i did not see how low warriors healt was,after he died i lost control,sorry
2e try was boss in 3m down ofzo:P

gewoon eerlijk en nog een keer gaan :) no problem
Of gewoon eerlijk zeggen dat je een boss nog niet gedaan hebt / tactics niet kent ...

is ook vaak niet o'n probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuel
  • Laatst online: 21-12-2021
Dice schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:07:
[...]

niet het risico dat je heel zachtjes en vriendelijk zwevend de lava in zeilt ?
Als je vlak voor de landing het cast, 5- 10 meter boven de grond, np. Tenzij je echt op t randje van de lava valt ja. haha, dat is een keus. Ik zou t risico nemen, anders toch instant dood _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

garagaholic schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:51:
[...]

Hoezo ben jij met de alt van de maintank een HC aan het doen terwijl er een guildraid bezig is? Geen maintank mee naar de raid? :P
Rotaties he ;) Geloof dat wij vier of vijf tanks hebben, en aangezien het gear niveau op dit moment praktisch gelijk is worden ze ook gewoon erin of eruit geroteerd :)
Mektheb schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:53:
Wauw me 1e cata epic gekocht gister voor 3k !
De prijzen dalen eindelijk!

Weet nog niet of ik daar blij mee ben... Tailoring pas vorige week naar 525 gebracht en de eerste epic pants verkocht voor 6k. Zie nu die belts voor 3k weg gaan en dan is de winst die ik erop maak toch wel bizar weinig... Zit erover na te denken de eerste belt die ik craft gewoon lekker zelf te houden!

Enchanting is helemaal triest... M'n mede-enchanters willen geloof ik liever verlies maken... Er is maar met een aantal enchants geld te verdienen en ik durf 't niet aan om de enchants met Maelstrom crystals erin te maken. Zal me niets verbazen als die ook sterk in prijs dalen ergens de aankomende paar dagen :')

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Snappie88 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:15:
[...]

Rotaties he ;) Geloof dat wij vier of vijf tanks hebben, en aangezien het gear niveau op dit moment praktisch gelijk is worden ze ook gewoon erin of eruit geroteerd :)

[...]

De prijzen dalen eindelijk!

Weet nog niet of ik daar blij mee ben... Tailoring pas vorige week naar 525 gebracht en de eerste epic pants verkocht voor 6k. Zie nu die belts voor 3k weg gaan en dan is de winst die ik erop maak toch wel bizar weinig... Zit erover na te denken de eerste belt die ik craft gewoon lekker zelf te houden!

Enchanting is helemaal triest... M'n mede-enchanters willen geloof ik liever verlies maken... Er is maar met een aantal enchants geld te verdienen en ik durf 't niet aan om de enchants met Maelstrom crystals erin te maken. Zal me niets verbazen als die ook sterk in prijs dalen ergens de aankomende paar dagen :')
Wat ik verwacht :

Met Patch 4.0.6 worden heroics redelijk generfed ... dus meer mensen zijn dalijk raid-'klaar'
dan nu ... dan wordt het aantal Disenchants op de gear vanzelf groter en zie je de prijzen van de Maelstroms vanzelf dalen ...

Ik heb allang niet meer het idee om geld te verdienen met Enchanting / tailoring. Alle enchants die ik tijdens het levelen heb gemaakt zitten braaf in de guildbank (kreeg mats ook uit guild) ...

Wat misschien dalijk wat oplevert zijn de 3/4 drop enchants die zeldzamer zijn en dus wat gewilder zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Iemand die mij goed kan uitleggen hoe je Ozruk op HC (stone giant in Stonecore) moet tanken? Wil mij maar niet goed lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe doet hij 2 dingen altijd in de volgorde:

Ground slam = Frontal cone
Shatter = Aoe 15 yards

Allebij deze effecten = 1 shot als je geraakt word zonder cooldown.

Ik begin altijd met mijn rug naar de rechtermuur, vervolgens komt de ground slam, ik loop dan door hem heen en blijf aan die kant staan. Vervolgens krijg je shatter, dan ren ik weg, na de shatter ren ik terug en krijg je weer een groundslam, ik ren dan meestal gewoon weer door hem heen, en dan is het gewoon repeat.

Ik zorg altijd wel dat ik al aan de kant ben waar ik heen wil rennen als de shatter komt, verder is het allemaal best goed te vermijden.

plaatjes @ mmo-champion:

http://media.mmo-champion...s/2010/december/Ozruk.jpg
http://media.mmo-champion.../2010/december/Ozruk2.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Metalbuster schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:43:
Iemand die mij goed kan uitleggen hoe je Ozruk op HC (stone giant in Stonecore) moet tanken? Wil mij maar niet goed lukken.
Door hem heen of opzij lopen op de frontal attack die hij doet en uit range lopen bij de AoE. Ben de namen van de abilities kwijt, maar de ability die je krijgt na een paralyze moet je outrangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 09:01
Gisteren Cho'gall tries gehad op 25 man, hadden een aardige raid samengesteld maar op de een of andere manier zitten we krap in de tijd, krijgen hem niet lekker op 25% voordat er een 5e add spawnt. We hebben het lopen al geminimaliseerd door de add tank langs de raid te laten lopen, niet alle melees erop, etc, maar toch blijft het erg krap. Iemand suggesties of lacken we gewoon goede dps? We bewaren BL natuurlijk voor <25%.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:50:

Shatter = Aoe 15 yards

Ik begin altijd met mijn rug naar de rechtermuur, vervolgens komt de ground slam, ik loop dan door hem heen en blijf aan die kant staan. Vervolgens krijg je shatter, dan ren ik weg, na de shatter ren ik terug en krijg je weer een groundslam, ik ren dan meestal gewoon weer door hem heen, en dan is het gewoon repeat.

Ik zorg altijd wel dat ik al aan de kant ben waar ik heen wil rennen als de shatter komt, verder is het allemaal best goed te vermijden.

plaatjes @ mmo-champion:

En als je onder hem doorgaat, zorg dat zijn frontal cone niet de richting van de dps gaat ...
clothies kunnen dat niet echt hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Dice schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:19:
[...]

Met Patch 4.0.6 worden heroics redelijk generfed ... dus meer mensen zijn dalijk raid-'klaar'
dan nu ... dan wordt het aantal Disenchants op de gear vanzelf groter en zie je de prijzen van de Maelstroms vanzelf dalen ...

Ik heb allang niet meer het idee om geld te verdienen met Enchanting / tailoring. Alle enchants die ik tijdens het levelen heb gemaakt zitten braaf in de guildbank (kreeg mats ook uit guild) ...

Wat misschien dalijk wat oplevert zijn de 3/4 drop enchants die zeldzamer zijn en dus wat gewilder zijn
Ongetwijfeld. Vergeet echter niet dat het nu een stuk lastiger is om Maelstrom Crystals te bemachtigen. Eigenlijk is het uitsluitend weggelegd guilds die op het punt zijn aangekomen dat de loot gedisenchant worden, en raiders die Enchanting als profession hebben en gear vervangen. Ik verwacht dat die prijzen wel dalen, maar nog steeds aanzienlijk duurder zullen blijven dan de counterparts van TBC en WotLK.

Ik ga het overigens nog wel proberen als we wat verder in Cata zitten en het percentage mensen die Enchanting levelt gedaald is. Prijzen van enchanting mats zijn dan als het goed is nog wat verder gedaald, vraag is gestegen (immers zijn er steeds meer mensen raidklaar) en concurrentie is wat gedaald. Er zijn nu wel wat enchants te vinden waar winst op te maken is (enchant offhand - intellect bijvoorbeeld, en dit terwijl je er ook prima op kan levellen!), maar sommige enchants (enchant gloves - greater strenght(?) bijvoorbeeld) gaan dan weer voor 7 goud (!!!).

Echt... Sommige mensen... :F

Ik twijvel iedere keer weer of ik niet beter met Jewelcrafting kan beginnen :')

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Snappie88 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:06:
[...]

Ongetwijfeld. Vergeet echter niet dat het nu een stuk lastiger is om Maelstrom Crystals te bemachtigen. Eigenlijk is het uitsluitend weggelegd guilds die op het punt zijn aangekomen dat de loot gedisenchant worden, en raiders die Enchanting als profession hebben en gear vervangen. Ik verwacht dat die prijzen wel dalen, maar nog steeds aanzienlijk duurder zullen blijven dan de counterparts van TBC en WotLK.

Ik ga het overigens nog wel proberen als we wat verder in Cata zitten en het percentage mensen die Enchanting levelt gedaald is. Prijzen van enchanting mats zijn dan als het goed is nog wat verder gedaald, vraag is gestegen (immers zijn er steeds meer mensen raidklaar) en concurrentie is wat gedaald. Er zijn nu wel wat enchants te vinden waar winst op te maken is (enchant offhand - intellect bijvoorbeeld, en dit terwijl je er ook prima op kan levellen!), maar sommige enchants (enchant gloves - greater strenght(?) bijvoorbeeld) gaan dan weer voor 7 goud (!!!).

Echt... Sommige mensen... :F

Ik twijvel iedere keer weer of ik niet beter met Jewelcrafting kan beginnen :')
Ik pleur de scrolls dan ook liever in de guildbank zodat iemand er nog lol van kan hebben tijdens het levelen dan dat ik met dik verlies de meuk op de AH mik.

Crystals waren 2200 G toen ik van de week keek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Dice schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:08:
[...]

Ik pleur de scrolls dan ook liever in de guildbank zodat iemand er nog lol van kan hebben tijdens het levelen dan dat ik met dik verlies de meuk op de AH mik.

Crystals waren 2200 G toen ik van de week keek :+
Hier 1900. Geen flauw idee hoe goed ze verkopen ook... Ga ervan uit dat die Crystals wel verkopen, maar de enchants die je ervan kan maken het minder goed doen.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik heb er twee weken geleden eentje verkocht voor 1600, die was binnen een uurtje weg. Undercutte de andere crystals met 100g, maar laten we die discussie hier maar niet opnieuw leven in blazen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
hulkie schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:16:
Ik heb er twee weken geleden eentje verkocht voor 1600, die was binnen een uurtje weg. Undercutte de andere crystals met 100g, maar laten we die discussie hier maar niet opnieuw leven in blazen... ;)
Waarom begin je erover als je de discussie geen nieuw level in wil blazen? :o
(ik bedoel, blaas jij er nu niet nieuw leven in?)

[ Voor 6% gewijzigd door Roflzor op 28-01-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:29

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:50:

Shatter = Aoe 15 yards

plaatjes @ mmo-champion:

Voordat hij shatter doet, geeft hij eerst iedereen een 'paralyze' debuff (Die zorgt ervoor dat je niet meer kan lopen, maar alle melee heeft een debuff van de boss, die paralyze breekt).. Als je deze krijgt, kun je eigenlijk al wel beginnen met lopen, want direct hierna begint hij met casten van shatter.

Als je de paralyze debuff in de gaten houd, heb je 1 - 1,5 seconden extra tijd. Dan kun je dus al wat meters maken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nibbz op 28-01-2011 12:49 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Nibbz schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:48:
[...]

Voordat hij shatter doet, geeft hij eerst iedereen een 'paralyze' debuff (Die zorgt ervoor dat je niet meer kan lopen, maar alle melee heeft een debuff van de boss, die paralyze breekt).. Als je deze krijgt, kun je eigenlijk al wel beginnen met lopen, want direct hierna begint hij met casten van shatter.

Als je de paralyze debuff in de gaten houd, heb je 1 - 1,5 seconden extra tijd. Dan kun je dus al wat meters maken :)
die is heel simpel te stoppen.

De boss heeft een periode dat hij alles reflect.
Pleur als proest zijnde er dan een shadowword:pain op ... en die landt op jezelf.

Paralyze in je nek; door het tikken van de pain ben je die kwijt ... en doe je een massdispell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Snappie88 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:14:
[...]

Hier 1900. Geen flauw idee hoe goed ze verkopen ook... Ga ervan uit dat die Crystals wel verkopen, maar de enchants die je ervan kan maken het minder goed doen.
Die enchants doe ik dan ook alleen op aanvraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:29

Nibbz

Postmaster General

Dice schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:11:
[...]

die is heel simpel te stoppen.

De boss heeft een periode dat hij alles reflect.
Pleur als proest zijnde er dan een shadowword:pain op ... en die landt op jezelf.

Paralyze in je nek; door het tikken van de pain ben je die kwijt ... en doe je een massdispell
Dat is misschien makkelijk als ranged dicht bij de boss staat.. maar uiteindelijk zou dat helemaal niet nodig moeten zijn. Als alle ranged op afstand staat, hoeven ze niet te rennen, en kunnen ze gewoon paralyzed blijven.Alleen melee moet rennen op dat moment

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dice schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:12:
[...]

Die enchants doe ik dan ook alleen op aanvraag :P
Ik heb ze nog niet eens gekocht. :P De meeste enchants die crystals nodig hebben om te maken kosten 5 crystals om te kopen, mij te duur nog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Nibbz schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:34:
[...]

Dat is misschien makkelijk als ranged dicht bij de boss staat.. maar uiteindelijk zou dat helemaal niet nodig moeten zijn. Als alle ranged op afstand staat, hoeven ze niet te rennen, en kunnen ze gewoon paralyzed blijven.Alleen melee moet rennen op dat moment
Jullie hebben beide gelijk. Echter is het zo dat wanneer ranged de tactiek van de dot op zichzelf toepast deze wel kunnen healen/dps gedurende de tijd van de paralyze ipv niks doen. Jij ziet het vanuit het melee standpunt en hij vanuit ranged.

Zeker gezien de fase waarin je niks kan als caster ivm reflects is het handig dat je de extra dps in de paralyze fase wel weer kan doen. Anders sta je al gauw de helft van de tijd te wanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
FoOnEeN schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:40:
[...]

Jullie hebben beide gelijk. Echter is het zo dat wanneer ranged de tactiek van de dot op zichzelf toepast deze wel kunnen healen/dps gedurende de tijd van de paralyze ipv niks doen. Jij ziet het vanuit het melee standpunt en hij vanuit ranged.

Zeker gezien de fase waarin je niks kan als caster ivm reflects is het handig dat je de extra dps in de paralyze fase wel weer kan doen. Anders sta je al gauw de helft van de tijd te wanden.
Ik kijk idd vanuit het oogpunt van de ranged (sproest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
En ik kijk vanuit het oogpunt van een holy priest. De paralyze breken scheelt toch al zo een 40-50k damage per persoon :) Maakt mijn leven ook weer makkelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
hulkie schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:56:
En ik kijk vanuit het oogpunt van een holy priest. De paralyze breken scheelt toch al zo een 40-50k damage per persoon :) Maakt mijn leven ook weer makkelijker!
Dit kunstje was ook uit noodzaak geboren;

De healer stond naast de casters en werd ook in de paralyze bevroren ... en elke keer was dat een wipe ...

Dus deed ik een beetje aan zelfkastijding ... en was het probleem opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
Leuke discussie, heb Ozruk inmiddels goed getanked. 2e attempt ging hij neer, bij de eerste verloren we vrij snel een DPS waardoor de DPS uiteindelijk gewoon de laag was om hem neer te krijgen. Iedere DPS zat onder de 7k dat is HC een stuk lastiger.

Uiteindelijk nog die stamina trinket geloot van laatste boss, de reden waarvoor ik daar was.

Maar nu schijnt dat reflect toch niet helemaal goed te werken met een hunter als je op ranged blijft of ligt dat aan mij? Ik heb namelijk constant black arrow en serpent aan en krijg nog paralyze. Of moet ik dat waneer hij shield doet opnieuw dotten?

[ Voor 42% gewijzigd door Metalbuster op 28-01-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Metalbuster schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:33:
Maar nu schijnt dat reflect toch niet helemaal goed te werken met een hunter als je op ranged blijft of ligt dat aan mij? Ik heb namelijk constant black arrow en serpent aan en krijg nog paralyze. Of moet ik dat waneer hij shield doet opnieuw dotten?
De enige manier waarop een hunter op eigen houtje uit paralize kan komen is door te melee-en. Kun je beter op range blijven staan en een dispel vragen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
NMe schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:38:
[...]

De enige manier waarop een hunter op eigen houtje uit paralize kan komen is door te melee-en. Kun je beter op range blijven staan en een dispel vragen. ;)
Nadeel van die truuk is dat je output als priest naadje is omdat je je rotaties (deels) moet onderbreken ...

Maar het is een aardig trucje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dice schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:41:
[...]

Nadeel van die truuk is dat je output als priest naadje is omdat je je rotaties (deels) moet onderbreken ...

Maar het is een aardig trucje
Ik zei dan ook: als hunter. Een priest hoeft alleen maar een SW:P te casten tijdens reflect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Laatst online: 16:34

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Heb ik iets gemist? Alle Blizzard sites (eu en us.battle.net, blizzard.com etc) zijn allemaal down (page not found) en ik kan ook niet meer inloggen?

En ik kan er niets over vinden op het internet, lijkt wel of ze van de aarbodem verdwenen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Gisteren een Farm run voor BWD gepland staan. Was ook wel te merken aan de focus jammer genoeg.
Begon al goed met een wipe op Defense System. Melee die niet weg loopt van de slimes etc.
Magmaw ging wel weer redelijk, net als Maloriak en Atramedes. Chimearon hadden we weer 2 wipes en daarna een goede kill. Nog een antal pogingen op Nefarian maar met een hoop mensen die de fight voor het eerst zagen werd dat geen kill. Jammer want de verwachting was toch wel dat we hem watmakkelijker neer zouden krijgen.

En dan natuurlijk belachelijk veel loot dat werd geshard. Denk dat er van elke 5 items per boss die dropten er 3-4 nu crystals zijn. Was zelfs zo erg dat de caster trinket van Atramedes bijna werd geshard. Niemand wou hem en toen ie al bij de guild DE'er in de tas zat wou een Lock hem wel hebben voor offspec........
Sommige drops zijn inderdaad ook niet beter dan de rep epics/proffession epics. Zijn nu dus al zover dat we elke raider enchanter de voor zijn spec noodzakelijke dure enchant recipes hebben gesponsord en nu ook de mats voor het complete raid team.

Gearen gaat dan ook weer vrij snel. Moet zelf, zo even uit mijn hoofd, alleen nog Cloak (VenT), Bracers en trinket (Cho'Gall) en Weapon (ook Cho'Gall of Nefarian volgens mij). Rest is al 359 epics, en dat binnen 4 weken tijd. Vanavond maar eens kijken of ik wat BoE boots kan verkopen van mijn Valor Points die ik overhoud. Zag vorige week dat men bereid was om 25k ervoor neer te leggen.....

Maar goed, zondag weer eens kijken of we Halfius HC 25 kunnen neerkrijgen. Kijk er in ieder geval naar uit.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
InflatableMouse schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:02:
Heb ik iets gemist? Alle Blizzard sites (eu en us.battle.net, blizzard.com etc) zijn allemaal down (page not found) en ik kan ook niet meer inloggen?

En ik kan er niets over vinden op het internet, lijkt wel of ze van de aarbodem verdwenen zijn :)
Werkt prima hier ( armory ) en WoW europe ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-07 12:07
Opbouwende kritiek : Wellicht is het prettiger voor lezers van het forum als de eerste post (TS geloof ik) wat releventare informatie laat zien. Door de bomen kunnen we het bos al niet meer vinden, maar sinds Cataclysm is blijkbaar alles veranderd wat er in WoW bestond.

Nu staan er allemaal links naar guides, die volgens mij allemaal out-dated zijn. Zou prettiger zijn voor beginners zoals ik, als er in ieder geval links in stonden naar guides en talent builds die wél up-to-date zijn. Momenteel wordt al enkele topics lang de topic starter rigoreus overgenomen. Er is bijv. geen enkele link meer naar het forum wat nog werkt. Staan de oude posts er nog in? Zijn deze nog valide?

Alvast bedankt! :-)

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelbeerkens
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-07 11:20
Waar vind je WoW armory nu tegenwoordig eigenlijk? op battle.net kan ik niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
maikelbeerkens schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:12:
Waar vind je WoW armory nu tegenwoordig eigenlijk? op battle.net kan ik niks vinden
http://eu.battle.net/wow/en/

Als je zelf zoekt is dat in het zoekveld character@realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Zertaxka schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:03:
En dan natuurlijk belachelijk veel loot dat werd geshard. Denk dat er van elke 5 items per boss die dropten er 3-4 nu crystals zijn. Was zelfs zo erg dat de caster trinket van Atramedes bijna werd geshard. Niemand wou hem en toen ie al bij de guild DE'er in de tas zat wou een Lock hem wel hebben voor offspec........
Sommige drops zijn inderdaad ook niet beter dan de rep epics/proffession epics. Zijn nu dus al zover dat we elke raider enchanter de voor zijn spec noodzakelijke dure enchant recipes hebben gesponsord en nu ook de mats voor het complete raid team.
Die Mirror of Atramedes (oid)? Die's BiS voor Warlocks ;w
Dennis van der Stelt schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:06:
Opbouwende kritiek : Wellicht is het prettiger voor lezers van het forum als de eerste post (TS geloof ik) wat releventare informatie laat zien. Door de bomen kunnen we het bos al niet meer vinden, maar sinds Cataclysm is blijkbaar alles veranderd wat er in WoW bestond.
Wauw...

Krijg je zo'n mooie openingspost met zo ontzettend veel informatie, en dan toch is 't niet goed? :X

Speciaal voor jou O+
Hier willen we hier iedereen die hier zijn of haar steentje aan heeft bijgedragen voor bedanken voor het behalen van dit resultaat.

Overzicht WoW topics

Voor wijzigingen en/of opmerkingen mbt deze topicstart kun je een DM ( ) of een email sturen naar de topicstarter.

In dit topic zijn uiteraard de Spielerij Policy en de richtlijnen uit de GoT FAQ van toepassing.

Veel plezier in WoW en dit topic!!!

[ Voor 39% gewijzigd door Snappie88 op 28-01-2011 15:24 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Mektheb schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:04:
[...]

Werkt prima hier ( armory ) en WoW europe ook ;)
Hm sja denk dat Ziggo DNS iets mis mee is, want alle blizzard domains resolvde naar een of andere open-dns server waar ik wel naar kon telnetten maar verder niets. Heel vaag. Heb DNS servers nu handmatig ingevuld ipv mn router het te laten forwarden en nu werkt alles weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
InflatableMouse schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:21:
[...]

Hm sja denk dat Ziggo DNS iets mis mee is, want alle blizzard domains resolvde naar een of andere open-dns server waar ik wel naar kon telnetten maar verder niets. Heel vaag. Heb DNS servers nu handmatig ingevuld ipv mn router het te laten forwarden en nu werkt alles weer goed.
/nerdmode on
Router/Modem + Computer al geherstart?
/nerdmode off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Roflzor schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:24:
[...]

/nerdmode on
Router/Modem + Computer al geherstart?
/nerdmode off
Uiteraard :P

Is niet voor het eerst trouwens dat Ziggo DNS een probleem heeft. Vorige keer had ik ook al andere DNS servers ingevuld maar na een herinstallatie van mn pc niet terug gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Nibbz schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:34:
[...]
Ga eens gauw een healer rollen en dan nog zeggen dat je gewoon paralized kan blijven.
En dan praat ik niet over raidgear maar gear zo rond ilvl 330

Dit valt in dezelfde catogorie als: blijf lekker in het vuur staan en blame healer if you die :p
NMe schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:46:
[...]

Ik zei dan ook: als hunter. Een priest hoeft alleen maar een SW:P te casten tijdens reflect.
Hoe zit het nou pricies met het casten van SW:P.
Ik wacht tot ik de emote krijg te zien, dan SW:P.
Echter, 50% van de tijd krijg ik de reflect terug, de andere 50% geen reflect en wordt ik gestunned.
Waaraan ligt dit nu precies, als ik het standaard fout doe kan ik het begrijpen, een randomness van 50% wel en dan niet terwijl ik altijd op dezelfde emote reageer kan ik niet verklaren.

[ Voor 40% gewijzigd door sabriel op 28-01-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je met een warrior tank gaat is de kans groot dat hij Shield Slam gebruikt waardoor zijn "Elementium bulwark" of iets dergelijks gelijk gedispelled word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:35:
[...]

Ga eens gauw een healer rollen en dan nog zeggen dat je gewoon paralized kan blijven.
En dan praat ik niet over raidgear maar gear zo rond ilvl 330

Dit valt in dezelfde catogorie als: blijf lekker in het vuur staan en blame healer if you die :p
Wellicht wat zwart-wit, maar ik ben het er wel mee eens dat je het zo 2x zo moeilijk maakt voor je healer, want:

A. Het gevecht duur langer omdat je als dps niet kunt dps tijdens paralyze
B. Healer verbruikt meer mana om te dispellen of die 50k damage te healen.
Echter, 50% van de tijd krijg ik de reflect terug, de andere 50% geen reflect en wordt ik gestunned.
Waaraan ligt dit nu precies, als ik het standaard fout doe kan ik het begrijpen, een randomness van 50% wel en dan niet terwijl ik altijd op dezelfde emote reageer kan ik niet verklaren.
Op de emote werkt wellicht alleen bij direct damage spells. Bij DoTs kun je wellicht al beter wat eerder beginnen, om zeker te zijn dat ie ticked op de reflect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
Op de emote werkt wellicht alleen bij direct damage spells. Bij DoTs kun je wellicht al beter wat eerder beginnen, om zeker te zijn dat ie ticked op de reflect.
Not true. Je moet de DoT applyen op het moment dat de reflect active is. Het werkt dus niet om de boss vol te dotten als de reflect niet active is, dan komt namelijk de reflect niet op jezelf terecht.

[ Voor 4% gewijzigd door Roflzor op 28-01-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-07 21:18
Die Mirror of Atramedes (oid)? Die's BiS voor Warlocks
jij bedoelt de bell of enraging resonance :P
Theralions mirror is ook zeker niet slecht, maar das een hele andere instance ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Snappie88 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:21:
Die Mirror of Atramedes (oid)? Die's BiS voor Warlocks ;w
De trinket die jij bedoeld is Theralion's Mirror.

Bell of Enraging Resonance bedoelde ik.
Maar het schijnt dat de trinket die jij bedoeld na de komende patch niet langer BiS is en die ik bedoel dan weer wel.
Maar om 1 of andere vage reden droppen trinkets bij ons als een gek en is iedereen al zo een beetje voorzien.

Trouwens van de week mijn Ret offspec ingeruild voor Prot. Dus ik duik LFG in en krijg Stonecore.
Nou was het alweer even geleden dat ik getankt heb dus dat was wennen.
Hadden een hunter mee en die had zo een Fire Turtle als pet. Door een bugged boss (schuilen tijdens die spike schiet fase en toch geraakt worden 8)7 ) en mijn falen op Ozruk (frontal cone doet auw) heeft ie met zijn pet dus 2 bosses staan te tanken. Was grappig om te zien en de pet deed het nog beter dan ik :s.
In ieder geval mijn tank zooi maar weer in de bank gegooid.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:09:
[...]
Wellicht wat zwart-wit, maar ik ben het er wel mee eens dat je het zo 2x zo moeilijk maakt voor je healer, want:

A. Het gevecht duur langer omdat je als dps niet kunt dps tijdens paralyze
B. Healer verbruikt meer mana om te dispellen of die 50k damage te healen.
Dat is waar, ik heb hem vorige week nog gedaan en met ilvl344 en goede mana-regen is het ook geen probleem. Echter, als mensen problemen hebben om hem neer te krijgen moet je een healer niet onnodig gaan belasten.
De healer is er om mensen in leven te houden.
De dps-ers hebben er een taak bijgekregen, het doen van een hoge DPS (hoe hoger, hoe beter) en het onnodig damage krijgen proberen te minimaliseren. Waarbij natuurlijk de kans dat als ranged toch stunned is, ze het dan toch overleven groter is, omdat ze maar 60k damage te verduren krijgen als de volledige stun-durection wordt doorlopen.

Maar de reden die pooli0 aangaf is zeker steekhoudend. Ik herinner me dat de tank tegen de shaman zei om de shield te dispellen, ik denk dat het soms te snel gebeurde waardoor de reflect idd niet plaatsvond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

sabriel schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:35:
[...]

Die reflect kan gedispeld worden. Als hij gedispeld wordt voordat jij een DoT op jezelf wordt heb je er niks aan. Een warrior dispelt automatisch met Shield Slam, dus een warrior tank moet zich inhouden, anders zit hij zonder DPS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
InflatableMouse schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:21:
[...]

Ziggo is bij mij ook abnormaal traag sinds 2 dagen, ben ook 5/6/7/8 kwijt met tv digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327097

Ik heb een vraagje, zonder cata kun je maar t/m lvl 80. Je kan op LVL 80 dus ook NIET meer XP krijgen zonder cata. Is het zo dat als ik cata activeer die XP die ik toen niet gekregen heb terug krijg of moet ik die weer opnieuw behalen?

Het klinkt misschien raar, maar toen ik lvl 70 was heb ik nog een aantal bg's gedaan en toen ik Lich King activeerde had ik opeens twee bars vol....

Edit: Iemand @ SkullCrusher hier?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 327097 op 28-01-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Metalbuster schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:02:
[...]

Ziggo is bij mij ook abnormaal traag sinds 2 dagen, ben ook 5/6/7/8 kwijt met tv digitaal.
Yup ik ook, WoWhead heeft soms wel 5 refreshes nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 327097 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:07:
Ik heb een vraagje, zonder cata kun je maar t/m lvl 80. Je kan op LVL 80 dus ook NIET meer XP krijgen zonder cata. Is het zo dat als ik cata activeer die XP die ik toen niet gekregen heb terug krijg of moet ik die weer opnieuw behalen?

Het klinkt misschien raar, maar toen ik lvl 70 was heb ik nog een aantal bg's gedaan en toen ik Lich King activeerde had ik opeens twee bars vol....
Nee, je begint bij 0 xp in level 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Mektheb schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:07:
[...]

Yup ik ook, WoWhead heeft soms wel 5 refreshes nodig.
Same here. En tegenwoordig af en toe lagspikes met spelen, tot een paar weken terug eigenlijk zelden problemen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
porn* schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 18:14:
[...]

Same here. En tegenwoordig af en toe lagspikes met spelen, tot een paar weken terug eigenlijk zelden problemen.
Ja inderdaad, het beeld staat dan even still en in eens gebeurd het.
Geen Dc's ofzo dus dat valt mee. maar wel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-07 14:50
Net een paar classic dungeons gedaan met mijn Paladin alt en telkens was het Stratholme..
Telkens gejoined als DPS want heb nog nooit getanked en wil niet de groep telkens om zeep helpen door mijn falen. Maar blijkbaar ben ik een betere tank dan de gasten die als tank joinen.

Iedereen was lvl 48 tot 52.
De 1e was een Warrior die alles rushte en nooit op de groep wilde wachten zelf niet toen de healer oom was.
Omdat ik nog zit te kloten met mana management en seals was mijn mana te laag om bij te healen tussen het DPSen door.

Maja die gast werd vlug gekicked, aangezien we toen voor een boss stonden besloten we dat ik die zou tanken. Shield equipped en overgegaan op Prot en zonder veel problemen die boss afgemaakt en direct toen hij down was joinde een Prot Paladin.

En die Prot Pala was ook een grote ramp. Gebruikte geen AOE spells (hij eindige bijna elk gevecht met max mana) en gebruikte geen Righteous Fury.
Telkens toen ik hem vroeg beide wel te gebruiken zei hij dat hij ze wel gebruikte :/

Maja de pugs die ik met mijn lvl17 rogue deed waren nog erger.
Paladin tanks met bijna alleen maar cloth. Een Balance Druid als healer die maar 1 item had met Intel erop.
En diverse Druid Tanks die grotendeels witte items hadden eentje zelfs de starter 1h mace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

In Deadmines/Wailing Caverns/SFK heb je helemaal geen gear nodig. Die instances zijn getuned om zonder skills ook te kunnen slagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 26-07 14:50
NMe schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 20:50:
In Deadmines/Wailing Caverns/SFK heb je helemaal geen gear nodig. Die instances zijn getuned om zonder skills ook te kunnen slagen. :)
Nou dan zaten diverse gasten bij mij in de PUGs dus in de min als het om skills gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chreaker
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-08-2023
NMe is dan ook nog alleen maar guild runs gewend, dus tsjaa wat wil je he, dan zijn alle instances 10x zo makkelijk. Kikkerdril! >:)

Phenom II X4 945 @ 3.6Ghz-/-Scythe Mugen 2-/-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P-/-Club3D HD4890 1GB-/-Kingston 4GB DDR3-1333-/-Samsung Spinpoint F1 DT 500GB http://eu.battle.net/wow/en/character/Doomhammer/Chreaker/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 10:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

NMe schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:34:
[...]

Ik heb ze nog niet eens gekocht. :P De meeste enchants die crystals nodig hebben om te maken kosten 5 crystals om te kopen, mij te duur nog. :P
Het is ook vrij retarted (imo). Iedereen die zulke enchants wil hebben kan ze a: uit de guildbank kopen, b: van guildies of c: zelf dischanten. Iedereen die die enchant willen laat hem zetten door een guildie. Het is alleen profit in de eerste 2 weken denk ik, nou crystals misschien wat langer maar wij hebben er nu ook iets van 30 in de g/bank zitten. Derp.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321103

Na een tijd lang gestopt te zijn en wat op private servers gespeeld te hebben.
Heb ik toch maar weer eens een timecard aangeschaft.
Weet iemand nog een leuke server en leuke race/class.
Speel momenteel op Genjuros met een lvl 23 tauren druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
MrVegeta schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 02:44:
[...]

Het is ook vrij retarted (imo). Iedereen die zulke enchants wil hebben kan ze a: uit de guildbank kopen, b: van guildies of c: zelf dischanten. Iedereen die die enchant willen laat hem zetten door een guildie. Het is alleen profit in de eerste 2 weken denk ik, nou crystals misschien wat langer maar wij hebben er nu ook iets van 30 in de g/bank zitten. Derp.
Wij rollen een aantal enchants in de laatste raid van de week, zo krijgt iedereen langzaamaan z'n dure enchants zonder dat het je persoonlijk wat kost. En tja, als je pech hebt loop je wat langer met je cheap enchant rond ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je moet eerst je wapen zien te krijgen voor je een enchant er op wil doen, dus dan duurt het sowieso lang.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Chreaker schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 02:33:
NMe is dan ook nog alleen maar guild runs gewend, dus tsjaa wat wil je he, dan zijn alle instances 10x zo makkelijk. Kikkerdril! >:)
Non-heroics pug ik gewoon hoor. ;) Bij heroics wil ik het mezelf gewoon nog niet aandoen totdat de gemiddelde retard doorkrijgt dat de WotLK-era voorbij is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NMe schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:18:
[...]

Non-heroics pug ik gewoon hoor. ;) Bij heroics wil ik het mezelf gewoon nog niet aandoen totdat de gemiddelde retard doorkrijgt dat de WotLK-era voorbij is. :P
_/-\o_

Gistere nog halls of origination, met guild run en de gm die tankte gewoon chain pullen :D.
echt binnen no time door die instance heen gefietst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Any one nog meer problemen met zijn rogue? Ik heb sinds ongeveer een week last van stealth issues

soms als ik stealth ben ga ik gwoon ineens uit stealth
of soms dan ga ik stealth en kom er na 0.5 sec er al weer uit.

snap er niets van. niks verandert op pc of aan de verbinding. had er eerst helemaal geen last van

ik heb het thuis met 2 computers
als ik me laptop meeneem naar werk heb ik er daar ook last van.

in 1vs1 heb ik er geen zo'n last van. ( teminste als er niet veel andere spelers in de buurt zijn. )

iemand tip of er wat aan te doen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:32
NMe schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 17:12:
[...]

Nee, je begint bij 0 xp in level 80.
Niet helemaal waar.

De laatste experience die je krijgt in het level welk je nog in kunt levelen, behoudt je. Heb je dus maar 10xp nodig, maar je krijgt vervolgens iets van 100k omdat je een bg wint (weet niet precies hoeveel ze geven op lvl 79 voor een win), dan behoudt je 99990 in lvl 80 als je start met cata.

Dit verklaart dan ook waarom toen hij van TBC naar Wrath ging deels al geleveld was.

Na dat laatste stukje experience kun je inderdaad verder er niets meer bij krijgen tot je upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-07 01:23
psychodude schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 16:49:
[...]
Dit verklaart dan ook waarom toen hij van TBC naar Wrath ging deels al geleveld was.
Dat deels moet dan wel ongeveer 1% zijn dan ...

De GoT guild op Outland is een beetje dood aan het gaan denk ik :-(
Ik zag sinds gisteren nog maar 8 ppl recent online

[ Voor 21% gewijzigd door Ketho op 29-01-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:21

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ugh, kom net online, wil mijn gear repairen...zie ik dat ik nog maar 66 silver op mijn rekening heb staan :X

Het was iets van 4600...geen idee waar het is gebleven. Mijn bank en gear is nog helemaal in orde.
Baal echt als een stekker...moet haast wel een AH buy out fout hebben gemaakt of in een mailscam zijn getrapt en iets te snel messages weg zitten klikken...maar dan nog. Het moet precies mijn bankrekening zijn geweest op 66s na...

Gehack kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen. Ik ben daar best kien op.

-edit-

Contact met GM gehad en die zegt dat ik wel gehackt was. Zag ook dat ik ook ineens een lvl 1 rogue genaamd aaddss in Ratchet had geparkeerd met 75g op zak... dus ik zal ook wel misbruikt zijn als goldsell-spammer. Maar wat ie dan in Ratchet doet...

Maar goed, al mijn geld en items kreeg ik terug zei hij. Dus ik mijn mail checken. Al die items had ik zelf gevendord... De hacker heeft blijkbaar alleen mijn goud gejat en een goldspammer aangemaakt, geld gegeven en naar Ratchet gevlogen :?

Mijn andere karakters op andere realms (ook met enkele k's geld) zijn ongemoeid gelaten en mijn bank met een mega hoeveelheid stacks mats ook. Heel wazig.

Vervolgens Comodo anti-virus gedraaid. Niets gevonden. AVG geinstalleerd: niets gevonden. Anti-keylogger (Spyshelter) geinstalleerd: niets gevonden. Lekker dan. Ik snap er geen hol meer van en ben nu uiteraard bezorgd dat er nog steeds een keylogger ergens zit. Moet ik dan heel mijn fuckin' harddisk formatteren?

[ Voor 48% gewijzigd door FunkyTrip op 29-01-2011 23:17 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joined random heroic dungeon in progress.

random guy: Your our 4e healer
me : /facepalm
random guy 2: Plz be good

ik in full t11 bijna met wat scrubs double facepalm.

geeft het 1 poging 1 shot.

met bl 8k dps tops met rest 5k dps.

we love you healer.......

ik well i dont like you guys..........

leaved party zonder deserter direkt.
anyway dat was dus al 2e keer dat zo iets gebeurde.
mensen moeten eens wat meer respect hebben voor healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-07 10:32
Je doet er al goed aan om een authenticator te kopen of te downloaden voor je android mobiel of Iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 01:44:
Joined random heroic dungeon in progress.

random guy: Your our 4e healer
me : /facepalm
random guy 2: Plz be good

ik in full t11 bijna met wat scrubs double facepalm.

geeft het 1 poging 1 shot.

met bl 8k dps tops met rest 5k dps.

we love you healer.......

ik well i dont like you guys..........

leaved party zonder deserter direkt.
anyway dat was dus al 2e keer dat zo iets gebeurde.
mensen moeten eens wat meer respect hebben voor healers.
Ik snap het niet helemaal, denk je dat die dps lui 3 healers hebben gevote kicked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bah, wat is het zwaar om guildies zover te krijgen dat ze gaan fishen voor That's A Lot Of Bait. :/ We zitten nu op ~1500/10000 en gaan met ongeveer 100 per week omhoog. Dat schiet niet op. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
NMe schreef op zondag 30 januari 2011 @ 02:03:
Bah, wat is het zwaar om guildies zover te krijgen dat ze gaan fishen voor That's A Lot Of Bait. :/ We zitten nu op ~1500/10000 en gaan met ongeveer 100 per week omhoog. Dat schiet niet op. :X
Bij ons krijgen de vissers gold :P Dan schiet het wel op :Y)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.