'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit geen idee voor je?NMe schreef op zondag 30 januari 2011 @ 02:03:
Bah, wat is het zwaar om guildies zover te krijgen dat ze gaan fishen voor That's A Lot Of Bait.We zitten nu op ~1500/10000 en gaan met ongeveer 100 per week omhoog. Dat schiet niet op.
Ik zou er niet op vertrouwen dat je nu 'safe' bent, zelf ben ik ook een keer "compromised" geweest. En toen waren bij mij op alle characters het gold weg en m'n main die was wezen minen, want die was achtergelaten in de borean tundra destijds. Zelfs actionbars waren aangepast op 't minen, maar gelukkig ook het overgrote deel terug gekregen. Ik had toen ook aardig wat anti-spyware en virusscanners laten controleren (waaronder die 3 die Blizzard adviseerde), niets gevonden. Maar blijkbaar zat er toch iets want 2 dagen later was het weer bal, computer opnieuw geïnstalleerd en klaar.. Heb nu een authenticator.FunkyTrip schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 20:25:
Ugh, kom net online, wil mijn gear repairen...zie ik dat ik nog maar 66 silver op mijn rekening heb staan
Het was iets van 4600...geen idee waar het is gebleven. Mijn bank en gear is nog helemaal in orde.
Baal echt als een stekker...moet haast wel een AH buy out fout hebben gemaakt of in een mailscam zijn getrapt en iets te snel messages weg zitten klikken...maar dan nog. Het moet precies mijn bankrekening zijn geweest op 66s na...
<cut>
Vervolgens Comodo anti-virus gedraaid. Niets gevonden. AVG geinstalleerd: niets gevonden. Anti-keylogger (Spyshelter) geinstalleerd: niets gevonden. Lekker dan. Ik snap er geen hol meer van en ben nu uiteraard bezorgd dat er nog steeds een keylogger ergens zit. Moet ik dan heel mijn fuckin' harddisk formatteren?
Als ik dit zo lees doe je je nick echt eer aan. Mensen moeten meer respect hebben voor healers, ten eerste ben jij toch degene die geleaved is en heeft gezegd dat jij hun niet mag, ten tweede hebben zij gezegd "we love you healer". Jij hebt als ik het zo lees ook weinig respect voor anderen? En blijkbaar ben jij te goed met full T11 om je tijd te verdoen in een heroic met "stumperds" die maar 5k dps doen? Waarvan er één op 8k dps zat.. maargoed 't zal wel aan 't tijdstip hebben gelegen, voortaan maar gewoon gaan slapen dan ipv een fail heroic?Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 01:44:
Joined random heroic dungeon in progress.
random guy: Your our 4e healer
<cut>
leaved party zonder deserter direkt.
anyway dat was dus al 2e keer dat zo iets gebeurde.
mensen moeten eens wat meer respect hebben voor healers.
Ik vind het schandelijk dat je moet betalen voor zoiets. Blijkbaar kost het blizzard minder tijd & geld om mensen met hacked accounts te restoren dan de verkoop van de authenticator oplevert anders hadden ze het wel gratis ter beschikking gesteld. Ben daar dus redelijk principieel in. Als je blijkbaar al gehacked kan worden door alleen een website te openen (dat is de enige manier... ik install geen warez/unknown executables) terwijl ik firefox+noscript draai...tja.Freaky Maus schreef op zondag 30 januari 2011 @ 10:56:
[...]
Ik zou er niet op vertrouwen dat je nu 'safe' bent, zelf ben ik ook een keer "compromised" geweest. En toen waren bij mij op alle characters het gold weg en m'n main die was wezen minen, want die was achtergelaten in de borean tundra destijds. Zelfs actionbars waren aangepast op 't minen, maar gelukkig ook het overgrote deel terug gekregen. Ik had toen ook aardig wat anti-spyware en virusscanners laten controleren (waaronder die 3 die Blizzard adviseerde), niets gevonden. Maar blijkbaar zat er toch iets want 2 dagen later was het weer bal, computer opnieuw geïnstalleerd en klaar.. Heb nu een authenticator.
Het zou eventeel ook nog gebeurd kunnen zijn via mijn werk waar ik wel eens op het forum heb ingelogd. Misschien eens een mailtje naar systeembeheer dat er wellicht een keylogger rondwaart.
Vind het ook maar raar dat ze alleen mijn gold hebben gejat en een lvl 1 in Ratchet hebben geparkeerd. Voor de rest is er niets weg. Misschien dat ik ze gestoord heb en dat ze nog bezig waren, maar mijn main was gewoon geparkeerd op de plek waar ik hem achter had gelaten: Bij de target dummies. it does not add up
Nou ja, ik heb nu mijn wachtwoord wederom gereset en probeer nu de keylogger te omzeilen door de volgende taktiek. Stel wachtwoord is ABCDE. Dan tik ik ACDE in, klik tussen de A en de C en tik de B. Neem aan dat een keylogger dat regged als ACDEB, tenzij hij ook relatieve schermlocaties en muiskliks record. Anyway, ik merk het wel.
Dit dus.
Verwijderd
Deze om precies te zijn.
Vrijdag mijn vriendin aan WoW gekregen.. zal nu zelf mn account toch maar weer eens activeren.
En dinsdag of woensdag maar lekker met dat beestje gaan gamen. Vooral lekker ivm mijn grote handen.
Dit in tegenstelling tot mijn vriendin die het handigst werkt met een laptopmuis. ( yey voor mensen van 1.50! )
Achja.. nu mn lvl 62 druid maar powerlvlen naar 85. Oude account had ik maar aan een vriend gegeven. En hij heeft me er 2 kratjes bier voor gegeven toen der tijd. Enige spijt dat wel, zat mijn rogue nog op vanuit vanilla :< Maar hij heeft beloofd hem niet te verwijderen :3 Zo af en toe nog inloggen voor de nostalgie haha

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Beest killen in Borean, in het water springen, vissen in het bloed. Rinse and repeat, geen zoeken naar pools meer.Conscience NL schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:36:
[...]
Kan je uitleggen hoe dit precies werkt?
Maar nee, als ik mensen zo al niet aan het vissen krijg lukt het in Borean al helemaal niet.

Verwijderd
nvm verkeerde commentZhalix schreef op zondag 30 januari 2011 @ 14:30:
En ik ben sinds 8 minuten geleden de gelukkige eigenaar van een Arcanite Fishing Rod
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2011 14:49 ]
Verwijderd
Ben met een troll hunter een skoll gaan vangen, gelukkig vond ik hem op z'n laatste spawn plek.
Verwijderd
Deze heb ik even getest, maar vind hem wat te groot ...Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:03:
Na afgelopen dinsdag in een openbare ruimte mijn logitech M500 te hebben laten liggen, toch maar weer een nieuwe muis besteld.
Deze om precies te zijn.
Vrijdag mijn vriendin aan WoW gekregen.. zal nu zelf mn account toch maar weer eens activeren.
En dinsdag of woensdag maar lekker met dat beestje gaan gamen. Vooral lekker ivm mijn grote handen.
Dit in tegenstelling tot mijn vriendin die het handigst werkt met een laptopmuis. ( yey voor mensen van 1.50! )
Achja.. nu mn lvl 62 druid maar powerlvlen naar 85. Oude account had ik maar aan een vriend gegeven. En hij heeft me er 2 kratjes bier voor gegeven toen der tijd. Enige spijt dat wel, zat mijn rogue nog op vanuit vanilla :< Maar hij heeft beloofd hem niet te verwijderen :3 Zo af en toe nog inloggen voor de nostalgie haha
Nu heb ik deze besteld:
http://www.logitech.com/n...ointers/mice/devices/7244
Komt ook heel goed uit de testen enz ... afwachten!
en komt woensdag de patch of moeten we weer wachten?
Zal ik het zo zeggen. We zitten nu op 7.7k/10k hier, en ik gok dat ik er persoonlijk al zo'n 4.5k van die hoeveelheid uit de vijver heb getrokken. Ik heb een bank-tab gevuld met 28 stacks van de 3 soorten nodig voor de feasts, en een alt gevulled met nog te verkopen vis.NMe schreef op zondag 30 januari 2011 @ 02:03:
Bah, wat is het zwaar om guildies zover te krijgen dat ze gaan fishen voor That's A Lot Of Bait.We zitten nu op ~1500/10000 en gaan met ongeveer 100 per week omhoog. Dat schiet niet op.
Nadeel is, de vis verkoopt voor geen spreekwoordelijke meter hier. Voor 20g de stack lukt het nog wel, maar leuk? Ben blij dat de volatiles nog verkopen voor fatsoenlijk gold. Heb op dit moment denk ik voor 20k gold binnen gevist...
Heeft me ook al 3 illustrious fishers en 3 turtle mounts opgeleverd trouwens.
[ Voor 4% gewijzigd door Neelon op 31-01-2011 03:59 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Is een erg prettige muis ...Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2011 @ 22:59:
[...]
Deze heb ik even getest, maar vind hem wat te groot ...
Nu heb ik deze besteld:
http://www.logitech.com/n...ointers/mice/devices/7244
Komt ook heel goed uit de testen enz ... afwachten!
en komt woensdag de patch of moeten we weer wachten?
Overgang van draadloos naar bedraad is naadloos; overgang terug is wat minder.
Doen ineens je buttons het binnen wow miner/niet meer. Maar dat ligt volgens mij meer aan windhoos dan aan wow.
En Ik ben nu ook guildies met de zweep aan het bewerken voor die achievement mbt vissen ... stelletje luie voddebalen

ik krijg 80% reflect als ik SW:P cast na de emote.sabriel schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:35:
[...]
[...]
Hoe zit het nou pricies met het casten van SW:P.
Ik wacht tot ik de emote krijg te zien, dan SW:P.
Echter, 50% van de tijd krijg ik de reflect terug, de andere 50% geen reflect en wordt ik gestunned.
Waaraan ligt dit nu precies, als ik het standaard fout doe kan ik het begrijpen, een randomness van 50% wel en dan niet terwijl ik altijd op dezelfde emote reageer kan ik niet verklaren.
Misschien meer een timing issue
De critter-achievement hebben we dan weer wel. Blijkbaar konden we mensen daar wel voor motiveren en zijn we met 5 man Borean ingedoken om pinguins te killen. Binnen no-time de achievement. Als mensen nou ook zo kunnen zijn met fishing...
Zit nu vooral te wachten op 4.0.6 vanwege alchemy. De flask mats gaan qua aantal omlaag dus ik heb een shitload aan mats staan om de flasks te kunnen craften. Neemt niet weg dat we nog lang niet in de buurt komen van 1000 flasks, maar goed, ik ga een poging wagen. Zoals het er nu naar uit ziet heb ik momenteel voor pak 'm beet 100 flasks aan mats in mijn bank liggen. Daarnaast ben ik elixir master, procs tellen gelukkig mee.
Gisteravond weer een raidavond gehad. Eind van de avond lagen Omnitron, Maloriak en Chimaeron wederom. Helaas hebben vooral Omnitron en Maloriak meer tijd gekost dan nodig. Wel zijn we er uit dat onze trial healing priest het niet wordt. Hij zou zijn enchants fixen, maar tijdens de raid was dit nog steeds niet gedaan. Na de eerste faal tries op Omnitron besloten om de g-bank erbij te pakken om de enchants te fixen, donatie aan de g-bank was welkom. Een wooping 170g voor heartsong, chest enchant, bracers en boots... Anyways, de tries erna verbeterde zijn healing wel (niet alleen door enchants
Zelf de avond geraid/gehealed op mijn shaman. Afgelopen dagen nog wat kritischer gekeken naar mijn gear en mijn manier van healen. Crit omhoog gegooid, meer spirit en grotere heals gebruiken en dat pakt aardig goed uit ook qua mana. Als ik oom was, dan was het ook echt aan het einde van de fight. Opzich dus wel goed bevallen, wat minder frustrerend dan de eerdere raidavonden. Healing rain in combinatie met riptides en chain heals is toch best wel erg leuk voor je hps op een Chimaeron bijvoorbeeld ^^
Nu maar hopen dat ik eens mazzel ga hebben qua loot. Tot op heden vooral veel leather (agi) en healing plate gedropt. Zelf de dagger van Magmaw kunnen looten, maar de roll op de ring van Omnitron en de trinket op Maloriak verloren (aan de holy pala die z'n lol qua gear niet op kan ^^) . Aah well, mijn tijd komt wel
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
'Gratis ter beschikking stelt'FunkyTrip schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:01:
[...]
Ik vind het schandelijk dat je moet betalen voor zoiets. Blijkbaar kost het blizzard minder tijd & geld om mensen met hacked accounts te restoren dan de verkoop van de authenticator oplevert anders hadden ze het wel gratis ter beschikking gesteld. Ben daar dus redelijk principieel in. Als je blijkbaar al gehacked kan worden door alleen een website te openen (dat is de enige manier... ik install geen warez/unknown executables) terwijl ik firefox+noscript draai...tja.
Al zou Blizzard die authenticators in bulk aanschaffen zouden ze nog tegen de 50 cent per stuk zijn.
Met 11 miljoen spelers in europa alleen al is dat een aanzienelijke kostenpost.
Laat staan met al die aziaten ...
Verder zaterdagavond die LK ach gehaald voor : Been Waiting a Long Time for This (10 player)
Was toch wel lastig om te halen, niet om de bish king neer te krijgen maar de stack, 4 x dat de stack bij 29 verloren ging.
Woensdag weer 25 man proberen.
Die daily ken ik welZhalix schreef op maandag 31 januari 2011 @ 08:34:
In Borean Tundra krijg je een blood debuff als je een animal dood. Ga je in het water staan, komt er een pool en kan je eruit vissen. Is zelfs een fishing daily van!
Wist niet dat die bloodpools ook telden voor de achievement.
Verwijderd
Normaal is Atremedes bij ons een oneshot maar deze week hadden we veel problemen. We hadden mensen die niet in het vuur stonden, niet door de circles werden geraakt en toch in eens 40 sound er bij kregen. Sterker nog bij een test kreeg iemand die wel in een circle stond geen sound en één persoon kreeg een flinke lading terwijl die ver weg stond. We hebben hem deze week alleen dood gekregen door een aantal gongs extra te gebruiken om mensen met hoge sound in leven te houden.MaceNL schreef op maandag 31 januari 2011 @ 08:13:
Gisteren 10 man raid gedaan (met de hardcore raiders van de guild) op Maloriak die ging na 4x down. Daarna Atramedes geprobeerd maar die vond ik wel lastig, dus daar nog een beetje op oefenen.
Verder zaterdagavond die LK ach gehaald voor : Been Waiting a Long Time for This (10 player)
Was toch wel lastig om te halen, niet om de bish king neer te krijgen maar de stack, 4 x dat de stack bij 29 verloren ging.
Woensdag weer 25 man proberen.
Blizz stelt hem gratis ter beschikking voor een aantal smartphones. Blizz verkoopt dat ding voor praktisch kostprijs.FunkyTrip schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:01:
[...]
Ik vind het schandelijk dat je moet betalen voor zoiets. Blijkbaar kost het blizzard minder tijd & geld om mensen met hacked accounts te restoren dan de verkoop van de authenticator oplevert anders hadden ze het wel gratis ter beschikking gesteld. Ben daar dus redelijk principieel in. Als je blijkbaar al gehacked kan worden door alleen een website te openen (dat is de enige manier... ik install geen warez/unknown executables) terwijl ik firefox+noscript draai...tja.
Het zou eventeel ook nog gebeurd kunnen zijn via mijn werk waar ik wel eens op het forum heb ingelogd. Misschien eens een mailtje naar systeembeheer dat er wellicht een keylogger rondwaart.
Vind het ook maar raar dat ze alleen mijn gold hebben gejat en een lvl 1 in Ratchet hebben geparkeerd. Voor de rest is er niets weg. Misschien dat ik ze gestoord heb en dat ze nog bezig waren, maar mijn main was gewoon geparkeerd op de plek waar ik hem achter had gelaten: Bij de target dummies. it does not add up
Nou ja, ik heb nu mijn wachtwoord wederom gereset en probeer nu de keylogger te omzeilen door de volgende taktiek. Stel wachtwoord is ABCDE. Dan tik ik ACDE in, klik tussen de A en de C en tik de B. Neem aan dat een keylogger dat regged als ACDEB, tenzij hij ook relatieve schermlocaties en muiskliks record. Anyway, ik merk het wel.
Je bent NIET gehacked. JIJ hebt er onvoldoende voor gezorgd dat je wachtwoord geheim bleef!! Dus Blizz moet helemaal niks.
Dus ik denk dat je heel prinicpieel de plank helemaal mis slaat. Misschien dat Blizz maar een prinicpieel moet worden en jou niet meer moet helpen met restores. IK betaal de mensen die jou moeten restoren omdat jij de boel verkloot.
Blijkbaar dus wel!Dice schreef op maandag 31 januari 2011 @ 08:40:
[...]
Die daily ken ik wel
Wist niet dat die bloodpools ook telden voor de achievement.
'Jij' betaalt voor de service van Blizzard; dat is inclusief problemen die (al dan niet jouw schuld) de kop opsteken. Dat houdt in dat je mag verwachten dat de servers een bepaald percentage van de tijd beschikbaar zijn, eventuele uitloop gecompenseerd worden; je data opgeslagen is en dat alles ingame functioneert zoals het ontworpen is.Sandor Scheffer schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:45:
[...]
Blizz stelt hem gratis ter beschikking voor een aantal smartphones. Blizz verkoopt dat ding voor praktisch kostprijs.
Je bent NIET gehacked. JIJ hebt er onvoldoende voor gezorgd dat je wachtwoord geheim bleef!! Dus Blizz moet helemaal niks.
Dus ik denk dat je heel prinicpieel de plank helemaal mis slaat. Misschien dat Blizz maar een prinicpieel moet worden en jou niet meer moet helpen met restores. IK betaal de mensen die jou moeten restoren omdat jij de boel verkloot.
Opvallend genoeg geldt dat ook voor andere spelers.
FunkyTrip geeft aan dat hij er alles aan gedaan heeft om keyloggers te voorkomen , antivirus heeft lopen, scans heeft gedaan etc.
Ik mag aannemen dat hij er ook voor gezorgd heeft dat zijn wachtwoord complex genoeg is en nergens bekend is. Ook al zijn de wachtwoorden van Blizzard niet eens hoofdletter gevoelig.
Het is je eigen verantwoordelijkheid om je gegevens niet kwijt te raken, dus opzich juist logisch dat je voor een token moet betalen..Ik vind het schandelijk dat je moet betalen voor zoiets. Blijkbaar kost het blizzard minder tijd & geld om mensen met hacked accounts te restoren dan de verkoop van de authenticator oplevert anders hadden ze het wel gratis ter beschikking gesteld. Ben daar dus redelijk principieel in. Als je blijkbaar al gehacked kan worden door alleen een website te openen (dat is de enige manier... ik install geen warez/unknown executables) terwijl ik firefox+noscript draai...tja.
Overigens kun je voor android en iOS ook gewoon een gratis applicatie krijgen die hetzelfde doet.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Verwijderd
De levels tikken voorbij en zeker met al die extra XP die je overal bij en voor krijgt.
Het levellen van nieuwe toons is stukken leuker geworden imho. Ik kon de charme van een (deel) van de oude wereld wel waarderen, maar sommige dingen van 'vroegah' waren gewoon domweg irritant en alleen maar tijdrovend in plaats van leuk. Op zich loont het nu weer wel om een stuk of 3 toons te levellen van 1-60, dan heb je alle nieuwe quests wel ongeveer gehad vermoed ik. Wat ook weg is, is de stukken levelling waar ikzelf altijd moeite had om leuke content te vinden. De punten dat in het gebied waar je aan het questen was, maar de vervolgquests pas over 1 of 2 levels beschikbaar kwamen en je dus eerst naar een ander (liefst op het andere continentVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:02:
het lvlen met een alt (reroll op een nieuwe server) gaat echt als een dolle.
De levels tikken voorbij en zeker met al die extra XP die je overal bij en voor krijgt.
Wat 'grappig' is, eerder bracht je de laatste paar leveltjes naar 58 zuchtend en steunend door om zo snel mogelijk naar outland te gaan. Nu is outland een hele stap terug ten opzichte van 1-60 en is het eigenlijk 10 levels uitzingen om maar weer naar de leukere WotLK en uiteindelijk cata content te komen
Ik heb inmiddels ook wat tank ervaring (2 keer BRC, 1 keer Vortex Pinnacle) en ik moet zeggen, het is wel erg wennen hoor! BRC was de eerste keer goed te doen en de tweede keer een eitje. Vortex Pinnacle was soms toch wel zwaar qua incoming damage. Helemaal omdat ik slechts een warlock had voor de CC.
Op mijn priest ging de wekelijkse raid gisteravond voor de tweede keer niet door. Erg jammer! We hebben echt wat meer mensen nodig om mensen die verhinderd zijn op te vangen. Voor mij persoonlijk maakt het niet zo veel uit, heb lekker een filmpje gekeken en er is voorlopig toch nog zat te doen op mijn tankadin
en waar moet ik aan denken dan, ik ben pas in jan begonnen en ben nu level 60.Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:02:
het lvlen met een alt (reroll op een nieuwe server) gaat echt als een dolle.
Speel zelf eigenlijk max 2 uur per dag.
Heb eigenlijk al mijn xp behaald door questen.
Doe jij het door dungeon te doen?
Voor een beginneling is Wow echt zo groot geworden, zoveel opties, zoveel verschillende dingen.
Daar zijn dit soort topics voorTito129 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:34:
[...]
en waar moet ik aan denken dan, ik ben pas in jan begonnen en ben nu level 60.
Speel zelf eigenlijk max 2 uur per dag.
Heb eigenlijk al mijn xp behaald door questen.
Doe jij het door dungeon te doen?
Voor een beginneling is Wow echt zo groot geworden, zoveel opties, zoveel verschillende dingen.
Questen levert betere XP op dan dungeons ...
Outland is wat dat betreft in Cata eigenlijk buiten beschouwing gelaten en zit nog vol met 'old skool' type quests ... met alle pro en contra van dien
Level 40 tot 50 in minder dan 3 uur!
Verwijderd
Die muis werkt prettig, vooral voor casters en voor healers ideal. Op mijn warrior vind ik het toch wat minder, daar loop en draai je toch wat meer mee en je abilities op dezelfde hand als waarmee je abilities spamt werkt toch wat minder. Daarvoor gebruik ik nog steeds keybinds op mijn toetsen bord en heb ik op de muis alleen dingen als recklesness en shouts gezet die je van te voren kan plannen.Dice schreef op maandag 31 januari 2011 @ 07:34:
[...]
Is een erg prettige muis ...
Doen ineens je buttons het binnen wow miner/niet meer. Maar dat ligt volgens mij meer aan windhoos dan aan wow.
En Ik ben nu ook guildies met de zweep aan het bewerken voor die achievement mbt vissen ... stelletje luie voddebalen
Op mijn resto druid is die muis pas echt heerlijk!
Die vis achievement hebben we de guild in een avondje gedaan
Ik heb (nog) geen binds gedaan op de muisknoppen ...Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:45:
[...]
Die muis werkt prettig, vooral voor casters en voor healers ideal. Op mijn warrior vind ik het toch wat minder, daar loop en draai je toch wat meer mee en je abilities op dezelfde hand als waarmee je abilities spamt werkt toch wat minder. Daarvoor gebruik ik nog steeds keybinds op mijn toetsen bord en heb ik op de muis alleen dingen als recklesness en shouts gezet die je van te voren kan plannen.
Op mijn resto druid is die muis pas echt heerlijk!
Die vis achievement hebben we de guild in een avondje gedaan
Huidige build :
http://www.wowhead.com/talent#bchZfurMRzrkfzoh:ozVzoMV0z
Vervangen met deze omdat je Surge of Light bijna nooit op een belangrijk moment krijgt.
http://www.wowhead.com/talent#bcoZfuMrRorkfzohb:ozVzoMV0z
Surge of Light - probably the most difficult talent to deal with. Significantly nerfed compared to the Wrath version. A commenter on elitistjerks.com calculated the maximum potential of this talent to be 344 MP5 (172 MP5 per point), which is certainly huge for a spend of 2 points. The problem with it is, at the times when one is spamming Heal, which is when SoL is most likely to proc, incoming damage is usually pretty low, so it is unlikely that you would need to be flash healing at all, let alone casting an instant flash heal. The regen value is diminished if it is going to be used largely for overhealing. Also, one must ask, if it didn't proc, would I have even cast a Flash Heal at all? If the answer is no, the regen value is diminished again. Sure you may get some lucky RNG with it and save someone's life as well as a lot of mana for yourself, but statistically, you will be getting most procs when you are simply in relaxed mode, just spamming heal on the tank. Like I said, really tough to make a call either way - even some of the top theorycrafters around really can't come up with a verdict for it. Eventually, you may just take it to make up the required amount of points in the holy tree.
MaceNL schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:52:
Voor de Holy priests onder ons,
Huidige build :
Vervangen met deze omdat je Surge of Light bijna nooit op een belangrijk moment krijgt.
Surge of Light - probably the most difficult talent to deal with. Significantly nerfed compared to the Wrath version. A commenter on elitistjerks.com calculated the maximum potential of this talent to be 344 MP5 (172 MP5 per point), which is certainly huge for a spend of 2 points. The problem with it is, at the times when one is spamming Heal, which is when SoL is most likely to proc, incoming damage is usually pretty low, so it is unlikely that you would need to be flash healing at all, let alone casting an instant flash heal. The regen value is diminished if it is going to be used largely for overhealing. Also, one must ask, if it didn't proc, would I have even cast a Flash Heal at all? If the answer is no, the regen value is diminished again. Sure you may get some lucky RNG with it and save someone's life as well as a lot of mana for yourself, but statistically, you will be getting most procs when you are simply in relaxed mode, just spamming heal on the tank. Like I said, really tough to make a call either way - even some of the top theorycrafters around really can't come up with a verdict for it. Eventually, you may just take it to make up the required amount of points in the holy tree.
Op spriest weet ik heel veel, maar als ik als extra healer (offspec) mee ga op raid, is het dan beter om een holy of een disc build te gebruiken ?
Wat ik niet snap, is waar om er nu geen spirit of redemption bij zit, het is en blijft toch een handige talent om te hebben.MaceNL schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:52:
Huidige build :
Ik denk Disc, volgens wazig zijn die na de patch beter dan holy. Ik ben misschien niet de juiste persoon om het aan te vragen, ik speel Holy en heb nog nooit Disc geprobeerd.Dice schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:00:
[...]
![]()
Op spriest weet ik heel veel, maar als ik als extra healer (offspec) mee ga op raid, is het dan beter om een holy of een disc build te gebruiken ?
Omdat ik merk als je bij een raid dood gaat en men wil een combat rezz doen is het beter als je gelijk dood gaat en tot nu toe heeft SoR 2x van wipe gered in random HC maar er zit wel wat in. Overigens heb ik de build zelf zo gemaakt, komt niet van een site af.Zhalix schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:18:
[...]
Wat ik niet snap, is waar om er nu geen spirit of redemption bij zit, het is en blijft toch een handige talent om te hebben.
Met SoR wel geselecteerd wordt het dan zo :
http://www.wowhead.com/talent#bcoZfuMrRzrkfzohb:ozVzoMV0z
[ Voor 81% gewijzigd door MaceNL op 31-01-2011 11:30 ]
In WotLK was ik holy main en disc als offspec, ik vond holy zelf lekkerder spelen, dus daar presteerde ik zelf ook beter mee. De verschillen zullen vast niet zo groot zijn dat je echt voor één van de twee moet kiezen.
Ik vind dat je beter wel SoR kan houden, puur vanwege het feit dat als je goeie communicatie houd met de ressers, dat het niets uitmaakt en gratis healsMaceNL schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:19:
Omdat ik merk als je bij een raid dood gaat en men wil een combat rezz doen is het beter als je gelijk dood gaat en tot nu toe heeft SoR 2x van wipe gered in random HC maar er zit wel wat in. Overigens heb ik de build zelf zo gemaakt, komt niet van een site af.
Met SoR wel geselecteerd wordt het dan zo :
http://www.wowhead.com/talent#bcoZfuMrRzrkfzohb:ozVzoMV0z
Verwijderd
Dit is pas sinds een maandje of 1,5 dus mogelijk is Cata (mede) de oorzaak..
Bij anderen via wireless of LAN heb ik nergens last van dus het ligt ook niet aan mijn computer.
Probleem is voortdurende disconnects. Ik kom in-game en dan plop - disconnected from server.. Alsof WoW en Ziggo elkaar blokkeren.
Heb al eens ip reset en dns geflushed etc.. meer niet want ben geen techneut op dat gebied
Het moet dus aan Ziggo liggen...
Kan je mij misschien vertellen hoe ik dit doe ?InflatableMouse schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:26:
[...]
Uiteraard
Is niet voor het eerst trouwens dat Ziggo DNS een probleem heeft. Vorige keer had ik ook al andere DNS servers ingevuld maar na een herinstallatie van mn pc niet terug gezet.
Wellicht helpt dit ook voor mij ?
Alvast bedankt..
Als het wired wel werkt en wireless niet, dan heeft het aanpassen van DNS totaal geen nut, omdat zowel wired als wireless via je router naar de modem gaat die je router DNS van Ziggo door geeft. Ik heb ook ZIggo en geen problemen.Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:59:
Ik heb thuis ook problemen met WoW spelen via Ziggo (wireless). Andere games werken prima.
Bij anderen via wireless of LAN heb ik nergens last van dus het ligt ook niet aan mijn computer.
Probleem is voortdurende disconnects. Ik kom in-game en dan plop - disconnected from server.. Alsof WoW en Ziggo elkaar blokkeren.
Heb al eens ip reset en dns geflushed etc.. meer niet want ben geen techneut op dat gebied![]()
[...]
Kan je mij misschien vertellen hoe ik dit doe ?
Alvast bedankt..
Misschien is je wireless snelheid niet hoog genoeg want merk wel als ik aan het downloaden ben dat WoW eerder disconnect.
Dus het moet iets in je wireless zijn.
Of misschien stoort er iets je wireless signaal? Heb wel eens van horen zeggen dat bv een magnetron je wifi signaal kan bederven. Misschien onlangs iets (electrisch) nieuws in huis gehaald?MaceNL schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:07:
[...]
Als het wired wel werkt en wireless niet, dan heeft het aanpassen van DNS totaal geen nut, omdat zowel wired als wireless via je router naar de modem gaat die je router DNS van Ziggo door geeft. Ik heb ook ZIggo en geen problemen.
Misschien is je wireless snelheid niet hoog genoeg want merk wel als ik aan het downloaden ben dat WoW eerder disconnect.
13:37
Tja, als je zelfs gehacked kan worden met firefox/noscript aan, firewall, virusscanners etc...veel meer kun je niet doen. Feit is dat in een tijd waar je al gehacked wordt als je een veilige site bezoekt met een compromised adblock tegenwoordig een simpel wachtwoordsysteem zoals dat van Blizzard niet meer voldoet. Zij moeten er mijns insziens voor zorgen dat hun wachtwoordsysteem voldoet aan de eisen van tegenwoordig en daar geen extra geld voor rekenen.Sandor Scheffer schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:45:
Blizz stelt hem gratis ter beschikking voor een aantal smartphones. Blizz verkoopt dat ding voor praktisch kostprijs.
Ik riep ook altijd dat je wel erg stom moet zijn om gehacked te worden. Ik download geen warez, heb een sterk wachtwoord, reageer nooit op fake mails, draai virusscanners, firewalls en toch word je gehacked.
Zeg overigens niet dat Blizzard die physieke authenticators gratis moet weggeven, maar dat ze met een inlogsysteem komen dat keyloggers omzeilt. Met plaatjes ofzoiets die elke keer veranderen. Zoiets moet toch mogelijk zijn lijkt me.
[ Voor 8% gewijzigd door FunkyTrip op 31-01-2011 12:53 ]
Dit dus.
Voor een 5 man groep welke is beter? Ik geef zelf de voorkeur aan BOK maar de casters willen altijd BOM. Terwijl ik niet denk dat die kleine mana regen bonus veel toevoegt.
Als ik google op welke beter is voor groep en solo kom ik altijd oude info tegen van toen je nog Greater BOK had met 10% inplaats van 5% bonus. Dus aan die info heb ik niets.
ps.
Paar dagen geleden een kleine discussie over dat ook al zijn de classic dungeons zwaar generfed toch moet je gear hebben en weten wat je doet.
Nu heb ik zaterdag mijn Retri paladin als dual spec een Prot spec genomen.
Voordeel is dat ik nu bij random dungeon finder vaak binnen de minuut een groep heb.
De eerste paar keer vertelde ik nog dat ik pas net tank en tips dus welkom waren. Kreeg aardig wat tips van mensen die tanks als main hadden en kreeg ook vaak complimenten aan het einde.
Moet zeggen dat de meeste pugs die ik had erg goed waren.
Tot ik bij mijn laatste pug kwam gisteravond
Groep was Ikke, een warrior, Mage, Warlock en Druid als healer.
Ik vraag me in zulke situaties altijd af waarom de tank weg is en ik kwam er snel achter.
We moest nog een paar bazen en wat trash en de heals van de healer vielen me nogal tegen en hij ging ook snel OOM etc. Dus checkte hem en het was een Balance Druid in full Feral gear

Toen ik hem vroeg waarom hij geen caster gear had of resto spec kwam er geen antwoord uit.
We zaten toen al in de kamer van Emperor Dagran Thaurissan (BRD) dus ik dacht dit doe ik nog effe. Had die gast die dag al 3 keer ofzo afgemaakt dus geen probleem.
Zaten eerst de trash te pullen en af te maken en moest nog de trash links en rechts van de boss.
Gingen eerst de trash links doen en kreeg ze niet weg gepulled van de plek dus deed het daar. We waren ver genoeg weg van de boss dus aggro mag geen probleem zijn.
Ik zie opeens een mob weg lopen richting boss dus gooi er direct Hammer of Wrath op en die is dood.
Terwijl we nog steeds met de trash bezig zijn loopt de Mage opeens richting die mob die ik net dode met HoW om hem te looten en yup hij pulled de boss
Ik taunt dus direct de boss en add en we namen die er maar bij.
Vlak erna stoppen de heals en zie ik geen casts meer aan mn oren voorbij vliegen.
Ik check de healer en 2 caster en yup alle 3 oom.
Inplaats dat de healer out of combat gaat om zo de mana regen te verhogen gaat hij lekker rond springen en doet de rest van het gevecht niets meer. De 2 caster DPS idem, inplaats dat ze hun wand gebruiken gaan ze de trash looten.
De Warrior bied direct aan zn shield te equippen en te tanken en dat ik hem dan heal, ik zeg nee en dat ik het denk ik wel kan hebben.
Gelukkig die dag wat info gelezen over Prot Paladins dus wist direct wat ik kon doen in zulke situaties. Alle Holy Power gebruikt voor WoG en een paar keer FoL en LoH. Het gevecht duurde een flink stuk langer maar ik kreeg de baas neer samen met de Warrior.
Aan de ene kant degene waarmee ik de discussie had dat de classic dungeons zwaar generfed zijn had gelijk. Zelfs als een groot deel van de groep de ballen verstand heeft van wat ze doen dan kun je nog bazen downen zonder veel problemen.
Maar zulke gasten maken het alleen maar moeilijker voor de rest van de groep en zullen denk ik zodra ze in WOTLK of Cata dungeons komen flink op hun neus vallen.
Ik moet denk ik wil ik een tank zijn wel iets agressiever richting de groep zijn en niet elke onzin pikken.
Deed Sunken Temple met een groep, kwamen bij een slapende draak die Sleep op de tank gebruikt.
Had die draak al paar keer gedaan en hij gebruikt Sleep altijd direct aan het begin.
De healer zegt aan het begin nog dat iedereen moet oppassen voor aggro vanwege Sleep.
Dus direct aan het begin gebruikt hij Sleep op mij en 2 sec erna ofzo was mijn aggro weg. Een van de Dps direct: FFS tank keep @$#% aggro dumbass.
De hele groep valt hem direct erop aan en de reactie van de gast was ook weer van een leuk niveau. Dus tijdens het gevecht kwam er direct een kick vote van iemand en weg was ie.
Verwijderd
Dat zou kunnen, al is het probleem pas sinds kort en ik heb geen nieuwe apparaten in huis gehaald.MaceNL schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:07:
[...]
Als het wired wel werkt en wireless niet, dan heeft het aanpassen van DNS totaal geen nut, omdat zowel wired als wireless via je router naar de modem gaat die je router DNS van Ziggo door geeft. Ik heb ook ZIggo en geen problemen.
Anyway, het is zowiezo een kl*te modem want als ik op mn balkon zit heb k al geen signaal meer.
In vergelijking met mn oude huisje met kpn wireless was echt super, 30 meter verderop in de tuin nog goed signaal.

Je hebt een heel ander probleem dan ik had, bij mij laadde de pagina's niet omdat de domain niet geresolved werd. Jij lijkt een typisch wireless probleem te hebben, wellicht dat cata gevoeliger is geworden voor latencies en andere bijkomstigheden waar je met wireless last vna kan hebben?Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:59:
Ik heb thuis ook problemen met WoW spelen via Ziggo (wireless). Andere games werken prima.
Heb al eens ip reset en dns geflushed etc.. meer niet want ben geen techneut op dat gebied![]()
[...]
Kan je mij misschien vertellen hoe ik dit doe ?
Alvast bedankt..
Ik zou eerst eens een touwtje er tussen knopen en je wireless eens uitzetten. Eens kijken wat dat oplost.
Verwijderd
Dat is hetzelfde als de autogarage de schuld geven dat er ingebroken is in jouw auto omdat ze geen onbreekbaar glas in de auto hebben gezet terwijl jij hem in een onfrisse buurt hebt geparkeerd.FunkyTrip schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:49:
[...]
Tja, als je zelfs gehacked kan worden met firefox/noscript aan, firewall, virusscanners etc...veel meer kun je niet doen. Feit is dat in een tijd waar je al gehacked wordt als je een veilige site bezoekt met een compromised adblock tegenwoordig een simpel wachtwoordsysteem zoals dat van Blizzard niet meer voldoet. Zij moeten er mijns insziens voor zorgen dat hun wachtwoordsysteem voldoet aan de eisen van tegenwoordig en daar geen extra geld voor rekenen.
Blizzard doet al iets. Ze stellen het gratis ter beschikking en als je een fysiek apparaatje wilt hebben dan kan dat ook maar dan moet je een klein bedrag betalen. Als dat al niet meer genoeg is dan is wel duidelijk waar het probleem ligt.
We waren al tot de conclusie gekomen dat het kwam dat het shield dispelled werdt voordat je de debuff krijg.Dice schreef op maandag 31 januari 2011 @ 07:45:
[...]
ik krijg 80% reflect als ik SW:P cast na de emote.
Misschien meer een timing issueals je net te lang wacht zit je in de paralyze
Ik cast op het moment als hij zijn emote doet, als de tank dan net een shieldbash doet of shaman purged (in het laatste geval dat ik de run deed) dan krijg je dus geen reflect.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Wisdom was vroeger vaak de beste voor casters/healers, maar in Cata is BOM veranderd:Deadsy schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:49:
Vraagje betreffende Blessing of Kings en Blessing of Might.
Voor een 5 man groep welke is beter? Ik geef zelf de voorkeur aan BOK maar de casters willen altijd BOM. Terwijl ik niet denk dat die kleine mana regen bonus veel toevoegt.
Echter, BoK geeft nog steeds 10% stat increase, dus ook spirit (regen), intellect (spell power) en HP (survivability). Het is dus niet zomaar te zeggen wat echt beter is.In Cataclysm, [Blessing of Wisdom] and Blessing of Might are combined, increasing attack power by 10% and granting a various amount of mana regeneration.
[ Voor 0% gewijzigd door InflatableMouse op 31-01-2011 13:11 . Reden: klein foutje gemaakt ;) ]
Ik gebruik standaard BoK, omdat dit en dps en survivability verhoogd. Als er een druid mee is stap ik over op BoM, omdat MotW het zelfde doet als BoK en niet samen gaan. Bij 2 Pala's kijk ik altijd naar wat de andere doet.Deadsy schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:49:
Vraagje betreffende Blessing of Kings en Blessing of Might.
Helaas kun je niet vote kicken "during or shortly after combat"De hele groep valt hem direct erop aan en de reactie van de gast was ook weer van een leuk niveau. Dus tijdens het gevecht kwam er direct een kick vote van iemand en weg was ie.
5% in CataInflatableMouse schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:08:
[...]
Echter, BoK geeft nog steeds 10% stat increase, dus ook spirit (regen), intellect (spell power) en HP (survivability). Het is dus niet zomaar te zeggen wat echt beter is.
[ Voor 15% gewijzigd door Nivado op 31-01-2011 13:25 ]
We spend our years as a tale that is told
Raar want ik kreeg echt tijdens het gevecht de pop up voor de vote wat ik nogal irritant vond.Nivado schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:19:
[...]
Ik gebruik standaard BoK, omdat dit en dps en survivability verhoogd. Als er een druid mee is stap ik over op BoM, omdat MotW het zelfde doet als BoK en niet samen gaan. Bij 2 Pala's kijk ik altijd naar wat de andere doet.
[...]
Helaas kun je niet vote kicken "during or shortly after combat"
[...]
5% in Cata
Over de 5 of 10% increase van BOK lees ik nu verschillende info op de bekendere sites. Maar ik weet dat sommige van die sites erg slecht zijn met het updaten van de info.
Wat tot gevolg had dat een pestventje de dungeon wel verliet maar nog steeds 'lid' was ... en in een BG verder ging.Nivado schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:19:
Helaas kun je niet vote kicken "during or shortly after combat"
Wij konden hem dus niet kicken omdat hij steeds in en uit combat ging
is er nog steeds een mogelijkheid om BOK of BOM appart te verdelen? of moet je het nou of BOK of BOM kiezen voor de partyDeadsy schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:22:
[...]
Raar want ik kreeg echt tijdens het gevecht de pop up voor de vote wat ik nogal irritant vond.
Over de 5 of 10% increase van BOK lees ik nu verschillende info op de bekendere sites. Maar ik weet dat sommige van die sites erg slecht zijn met het updaten van de info.
Het is maar 5% én BoK geeft sinds Cata geen spirit meer.InflatableMouse schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:08:
[...]
Echter, BoK geeft nog steeds 10% stat increase, dus ook spirit (regen), intellect (spell power) en HP (survivability). Het is dus niet zomaar te zeggen wat echt beter is.
Mark of the Wild is exact hetzelfde als BoK.Dutchman! schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:20:
BoK geeft uit mijn hoofd nog maar 5% tegenover 10% van gift of the wild, BoM verslaat hem met zijn aardige attack power / MP5 over het algemeen. Zeker met een druid in de groep.
blizzard heeft dit gedaan met de breng de speler niet de class idee.
voor elke buff zijn minimaal 2 classes die het kunnen doen.
En nee nu is elke buff party/raid wide (eindelijk) ook kun je pets niet meer buffen.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Die heb ik nog niet kunnen vinden. Ik heb maar 1 versie per spell in mijn spell book staan, en die is altijd voor iedereen.maikelbeerkens schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:38:
[...]
is er nog steeds een mogelijkheid om BOK of BOM appart te verdelen? of moet je het nou of BOK of BOM kiezen voor de party
Verwijderd
vet zo had ik het nog niet bekeken.Notlupus schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:38:
Voor iemand die al jaren speelt is de verhoogde XP wel lekker, voor het maken van alts enzo. Mijn guild heeft al 10% XP bonus, en met Heirlooms kom ik zelf ook nog eens aan 25% extra. Combineer dat met Call to Arms in Warsong Gulch, een goeie groep, en dat is 120% XP van een level per overwinning.
Level 40 tot 50 in minder dan 3 uur!
Ik ben wel zeker voor PVP, maar zit vaak ik een n00b groep en die willen maar niet de vlag gaan halen of de vlag terug veroveren. Dat irriteert me wel veel moet ik zeggen.
Ik ben van ouds her een vanilla wow speler, dus ik ken alle frustraties.
Door het nieuwe level systeem is voor mij een nieuwe vorm van frustratie ontstaan.
Ik level te snel voor het gebied waarin ik quest. Ik zie max 25% van een gebied. Daarna moet ik hard nadenken waar ik dan ook al weer naar toe kan.
Het random dungeon systeem vind ik zelf wel erg leuk en ik gebruik het ook veel.
Op zich wel handig want je doet dan alle oude dungeons (handig voor je dungeon achievement). En je hebt daar ook quests die veel rewards opleveren + xp
Dat vind ik beter in de latere levels .. doordat je de hele questlijnen volgt (ik wel tenminste) zie je ook het hele gebied.Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:07:
[...]
vet zo had ik het nog niet bekeken.
Ik ben wel zeker voor PVP, maar zit vaak ik een n00b groep en die willen maar niet de vlag gaan halen of de vlag terug veroveren. Dat irriteert me wel veel moet ik zeggen.
Ik ben van ouds her een vanilla wow speler, dus ik ken alle frustraties.
Door het nieuwe level systeem is voor mij een nieuwe vorm van frustratie ontstaan.
Ik level te snel voor het gebied waarin ik quest. Ik zie max 25% van een gebied. Daarna moet ik hard nadenken waar ik dan ook al weer naar toe kan.
Verwijderd
Vorige week mijn DK op 85 gekregen, enkel met JC daily, 15 quests voor de Twilight Highland portal en de rest met mining. Mining met rested XP gaat ook best wel rap. Nadeel is dat ie nu dus nog steeds in 232 gear rondloopt.
Verder vorige week mijn bankalt Warrior van 75 naar 80 gewerkt. Alleen maar AV gedaan daarvoor. Was echt leuk om vaak met dezelfde groep mensen eerst alle towers neer te halen voor XP en dan door naar Drek.
En vanaf 78 is er al Cata gear en dan ben je echt net een tank als warrior.
Zelf ook maar eens een 1 button macro gemaakt om iemand in 3-4 gcd's neer te halen. En dat is echt overkill.
Heb alle classes op 80+ behalve Rogue (61 nu) en Warlock (20). Dus van het weekend mijn Rogue van 51 naar 61 gebracht. Tot 58 puur met AV. Daarna met PvP en Outland quests.
Ik heb van 20-58 nog niet in Cata gedaan maar voorheen kwam ik altijd rond 30-40 en 51-58 in een zwart gat waar levellen erg zwaar viel. Ben dus erg blij dat je nu ook in PvP erg goed kan levellen.
En in AV gaat het hard. Als Sub Rogue Stoneheart en Icewing verdedigen is erg leuk en goed te doen. Alleen DK's zijn nog wel eens lastig. En verder met questen alle mobs 2 shotten. Moet alleen even kijken hoe Sub op hogere levels wordt, verwacht zelf dat ik in de komende levels met Mutilate meer damage doe.
En dan gisteren weer een 25 mans raid gehad. Was even afwachten of we genoeg healers hadden voor Halfius HC maar helaas. Dus maar door naar Nefarian en als er nog tijd over was Al'Akir.
Maar gehaal volgens Void Zone traditie killen we een boss pas op de allerlaatste poging van de avond.

En dan ook nog eens shit loot droppen. Helft werd weer geDE'd. Maar goed hopelijk vananvond Halfius HC neer voordat de trash respawned.
Trouwens gisteren de Nefarian kill gefrapsed. Heb zelf een beetje met PowerDirector zitten knoeien maar kom er (nog) niet helemaal uit.
Heeft er hier nog iemand ervaring met Frapsen en daarna de film Youtube klaar te maken ? Tips met andere programma's etc meer dan welkom
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
1. je kan ook q-lines doen tot het einde en dan blauwe gear krijgen.Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:48:
yeeeeeeah, lvl 85 gehaald vandaag. Vind het erg lastig om healing gear te vinden voor me priest door quests te doen. Bijna alles is DPS waardoor mijn heal gear gaar blijft. Weet iemand toevallig gear wat snel te halen is zodat ik heroics kan gaan doen (wil er niet in met mijn vollledige groene gear).?
2. Je Valor of Justice Points alvast inleveren?
3. Normale dungeons grinden totdat je HC's in mag.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Verwijderd
alle lowbies die daarbij zaken als tailoring of enchantig etc. willen lvl-en krijgen echt op deze manier bakke met mats.
heb destijds mijn pally van 15 tot lvl 70 bijna 100% met power lvl-ing gedaan. hierbij gebruikte ik dan een lvl 80 warrior met medium gear. Was gisteren toch wel een beetje verbaast hoe mega simpel dit nu is. in die lvl 70+ TBC dungeons kan je de halve dungeon in 1 keer pullen. Een paar AoE skills en je weet niet wat je ziet!!!
zal hem de komende 2 weken wellicht nog een aantal keer helpen en daarna stop ik toch met wow. Het is nu zeker niet de game zoals ik mij die herinner van TBC en daarvoor. Naar mijn beleving was WoW vroeger toch wel een redelijk sociaal spel waarbij vooral het samenspel erg belangrijk was. Als ik nu naar de game kijk vind ik het een redelijk asociaal spel waarbij de factor solo play heel erg de overhand heeft. Zaken als dual spec en de dungeon finder dragen hier zeker aan bij. waarom zou je immers tijd stoppen om mensen te leren kennen voor eventuele fun later.. ze zitten toch op een andere realm en als ze iets zeggen dat je niet aanstaat kick je ze gewoon... echt ik vind het gewoon te triest voor woorden.
na de 15de herinner ik mij gewoon de epic battles destijds in Hyjal en de Sunwell en vooral de fun en uitdaging die ik daar had.
Later dit jaar komt Guild Wars 2 en hier heb ik extreem veel vetrouwen in. roep dit al jaren en met de vrijgegeven beelden recentelijk gaat dit zeker goedkomen. ik zou zeggen. neem eens een kijkje
www.guildwars2.com
cya
@ Blikan: Zoals net al genoemd: instances doen en questlines voltooien in de hogere gebieden. Wat daarbij HEEL erg belangrijk is: equip een tabard! Zoek op wowhead uit wat de rewards zijn bij de verschillende factions en zorg dat je tot revered komt doormiddel van normal instances grinden.
In de normale instances zul je zat leuke gear vinden en van de revered factions kun je een hele berg ilevel 333 & 346 gear tevoorschijn toveren. Op deze manier ben je binnen no time qua itemlevel geschikt voor heroics. Neem een goed gegearde tank mee en je zult de meeste instances relatief makkelijk doorlopen!
Zoek een leuke guild! Ik zit met wat RL vrienden in een guild waar ik ondertussen ook anderen regelmatig spreek, /w of op TeamSpeak of Skype, en een paar RL ontmoetingen en zoVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:07:
Als ik nu naar de game kijk vind ik het een redelijk asociaal spel waarbij de factor solo play heel erg de overhand heeft.
Ik speelde WoW eerst ook heel erg solo, maar de juiste guild erbij scheelt zo veel... Al is de kans aanwezig dat we en masse opstappen zodra de GM terug is uit Afghanistan, hij zit AFK op het officers-forum gigantisch te drammen dat we te weinig progress maken en wat er allemaal moet veranderen, maar hij kent (de spelers in) zijn eigen guild helemaal niet (meer), waardoor hij dus alle officers (inclusief de acting GM) tegen zich in het harnas jaagt >.<
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Hear hear. Ik log vooral voor het sociale aspect van mijn guild en de rest daarbuiten kan mij persoonlijk niet heel veel schelen. Ik gedraag me netjes in pugs als in ik zeg hoi etc., maar mijn doel voor hc's is het binnenharken van mijn dagelijkse valor points. De rest maakt mij vrij weinig uitPaul Nieuwkamp schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:29:
[...]
Zoek een leuke guild! Ik zit met wat RL vrienden in een guild waar ik ondertussen ook anderen regelmatig spreek, /w of op TeamSpeak of Skype, en een paar RL ontmoetingen en zo
Ik speelde WoW eerst ook heel erg solo, maar de juiste guild erbij scheelt zo veel...
Met guildies zit ik regelmatig op skype, doe ik mijn dailies, ouwehoeren in g-chat etc. Dat is waar ik mijn lol uithaal.
Ze helpen met echt met alles, ik ben redelijk noob (speel pas sinds mei 2010) dus weet nog niet zoveel. Je merkt altijd gelijk als het een vrouw is.
Dus leuke guild maar vooral leuke mensen is de key !

Ze zijn wel altijd behulpzaam en vriendelijk ja
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ja dat doen ze bij mij nou ookPaul Nieuwkamp schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:57:
Mja, dat kan ook de andere kant op hoorZodra een paar van die vrouwen online komen halveert de leeftijd (of in ieder geval het niveau) van een aantal van de mannen lijkt het
Ze zijn wel altijd behulpzaam en vriendelijk jaZe grinden ook veel meer dan de mannen, maar zetten het vervolgens niet te koop, geven het liever weg...

Toch zijn vrouwen in onze guild wel handig wat de guild leader is niet makkelijk, gisteren ook in de 10 man raid ging die tekeer joh, ik kan er alleen maar om lachen, hij doet het dus niet als er dames bij zijn.
Verwijderd
Blessing of Kings
6% of base mana 30 yd range
Places a Blessing on the friendly target, increasing Strength, Agility, Stamina, and Intellect by 5%, and all magical resistances by (afhankelijk van level), for 1 hour. If target is in your party or raid, all party and raid members will be affected. Players may only have one Blessing on them per Paladin at any one time.
Mark of the Wild
24% of base mana 30 yd range
Increases the friendly target's Strength, Agility, Stamina, and Intellect by 5%, and all magical resistances by (afhankelijk van level), for 1 hour. If target is in your party or raid, all party and raid members will be affected.
Unieke buffs en debuffs bestaan niet meer, elke buff of debuff wordt gedeeld met 2 of meer classes of zelfs hunter pets. Alleen de naamgeving en het icoontje kan nog wel eens anders zijn.
Lang verhaal kort; heb je een Druid in je party cast dan Blessing of Might als Paladin zijnde.
Ben hard aan het gearen om richting heroics te gaan, maar het duurt omdat de meeste leather quest rewards op DPS gericht zijn en ik mij eigenlijk alleen op healing wil focussen. Daarbij zijn de drops in de instances ook niet echt om over naar huis te schrijven. Maar dat is het random verhaal en daar is vaak genoeg over gediscussieerd.
Maar waar ik droevig van blijf worden is het gebrek aan CC wat nog steeds niet gedaan wordt. Zit je in een groep met een mage en een hunter en dan is het nog steeds lastig om CC in te bouwen. En maar klagen dat ik zo snel oom ga, tsja, als je mij laat spam healen dan vliegt dat blauwe spul de deur uit zonder dat je er erg in hebt. En natuurlijk ook niet even wachten met het pullen van de volgende groep tot ik weer vol zit.
Vind ook de hoeveelheid healing die van spells afkomt tegenvallen. Een lifebloom die bij 3 stacks pas 2K crit schiet niet op bij een tank met meer dan 125K health. Dus dan krijg je commentaar dat de healing achterblijft. Daar mag je best een opmerking over maken, maar zolang er niemand de pijp uit gaat is het, in mijn ogen, nog steeds voldoende healing. Roep dan ook altijd maar of ze het wellicht zelf willen proberen. Dan blijft het vaak stil.
Ja, het leven van een healer gaat vaak niet over rozen, maar ik ben nog steeds blij dat ik een healer heb aangemaakt. Heb er nog steeds de grootste lol aan en een random group vinden is peanuts.
Time spend gaming is time spend well
Verwijderd
Retesnelle support van blizz... had in plusminus 10mins alles terug(gear,gold, mats etc)
Petje af
Rogue bijna op 85 vanavond effe doorbeuken. Gisteren BWD gedaan (met me disc priest) ( trash gefarmed ... zie ik die staff voor healing aan me neus voorbijgaan
Dan magmaw, ging echt niet. Maja ligt vooral aan het feit dat me disc priest nog niet goed gegeared is. (en ik eig liever me rogue prefereer :x )
Had een quest waar ik iets in een insecten tunnel moest vinden ik het tunnel netwerk was dusdanig groot dat ik het gewoon niet vond (zat denk ik in het verkeerde netwerk).
Na een half uur was ik het dusdanig zat dat ik maar weer de Random Dungeon Finder had aangezet.
1 minuut later zat ik in een groep voor UBRS. Uiteindelijk anderhalf uur nodig gehad voor alle bosses.
Deels omdat we moeite hadden de bazen te vinden en deels omdat we aan het begin een DK en Paladin in de groep hadden die de grootste onzin uit haalden.
Maja we zaten bij een Troll Shaman baas die continu hex gebruikte.
Ik wilde eerst de trash pakken en dan pas de baas, dus ik pulde de trash en wilde die de kamer uit pullen en dit lukte goed.
Opeens pulde de Dk ook nog even de baas. De meeste trash kregen we neer maar gingen er toen vlug aan.
DK werd gekicked en een andere DPS ging ook weg.
Gingen dus toen met een Retri Pala en Shaman healer terug. Besloten om de rest van de trash af te maken zolang we zaten te wachten op nieuwe DPS.
Dit ging goed ik pulde de trash de kamer uit maar de Paladin bleef in de kamer rond rennen en kreeg toen aggro van de baas.
Direct aan het begin kregen ik en de healer een hex op ons en ging de baas met zijn adds op de Paladin af en hij was snel dood (gast had nooit van wog ofzo gehoord).
Was een lang irritant maar leuk gevecht. We werden beide continu gehexed en en de dode paladin bleef daar gewoon liggen -.- zeuren dat we hem moesten rezzen etc. In die tijd had hij makkelijk vanuit de ingang naar ons toe kunnen komen maja.
De healer en ik werden uiteindelijk absurd vaak gehexed, en moest mijn holy power bijna altijd voor WOG gebruiken dus het DPSen ging zeer langzaam, zelf een paar keer de healer moeten healen omdat zijn mana nogal laag was. na een halve eeuwigheid hadden we hem op 10% en toen kwamen er 2 nieuwe DPS en was hij binnen een paar seconden dood. Zwaar irritant maar leuk gevecht.
Daarna nog een paar keer Ramparts gedaan. Wist niet wat ik van Ramparts moest verwachten, was er 2 jaar ofzo niet geweest. Wist dat het generfed was maar UBRS was een flink stuk zwaarder dan Ramparts.
Btw die zak die je krijgt als je een random dungeon doet kreeg ik niet nadat ik UBRS gedaan had. Maja veel maakt het toch niet uit omdat ik bijna altijd hetzelfde krijg. 3x Ramparts 3x dezelfde gloves.
Verwijderd
Ben benieuwd, ben altijd een muis met draad gehad ....!Dice schreef op maandag 31 januari 2011 @ 07:34:
[...]
Is een erg prettige muis ...
Ik heb trouwens de razer naga ook getest, en vond hem niet zo super in de hand liggen.
De logitech lijkt me echt lekker in de hand liggen, en de buttons zitten goed.
En komt de patch nou woensdag of is er nog niks bekend over?
dan kan ik me nieuwe alch trinket maken .. vandaar
Laat je je LB bloomen en dan heb je 2 k ?Dampie schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:09:
Vind ook de hoeveelheid healing die van spells afkomt tegenvallen. Een lifebloom die bij 3 stacks pas 2K crit schiet niet op bij een tank met meer dan 125K health. Dus dan krijg je commentaar dat de healing achterblijft. Daar mag je best een opmerking over maken, maar zolang er niemand de pijp uit gaat is het, in mijn ogen, nog steeds voldoende healing. Roep dan ook altijd maar of ze het wellicht zelf willen proberen. Dan blijft het vaak stil.
Ja, het leven van een healer gaat vaak niet over rozen, maar ik ben nog steeds blij dat ik een healer heb aangemaakt. Heb er nog steeds de grootste lol aan en een random group vinden is peanuts.
Je moet dat wel doen want anders haal je die 125 k nooit nee , plus is een rejuv en swiftmend wel mooie haal .
Leuke wending, van 'zoek een guild' naar 'vrouwen in de guild'Paul Nieuwkamp schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:57:
Mja, dat kan ook de andere kant op hoorZodra een paar van die vrouwen online komen halveert de leeftijd (of in ieder geval het niveau) van een aantal van de mannen lijkt het
Ze zijn wel altijd behulpzaam en vriendelijk jaZe grinden ook veel meer dan de mannen, maar zetten het vervolgens niet te koop, geven het liever weg...
Halveren van de leeftijd/niveau komt bij ons niet voor. We zijn met twee vrouwen en de heren weten dit ook. Tuurlijk worden er geintjes gemaakt, maar eigenlijk zijn we meer 'one of the boys'. Net zo fanatiek, dom ouwehoeren etc. Voordeel is gewoon dat we een kleine guild hebben met mensen die al lange tijd samenspelen. En de heren in onze guild weten dat zowel mijn vriend als de vriend van de andere vrouw ook in de guild zitten
Grinden vrouwen echt zoveel meer dan mannen? Ik grind sowieso veel in verband met het vullen van de g-bank en het zelfvoorzienend willen zijn, maar dat is meer omdat ik wil dat raiders op deze manier goedkoper en makkelijker toegang krijgen tot zaken. Tuurlijk betekent het dat ik verlies draai, maar a. ik heb gold niet echt nodig (dailies brengen voldoende geld in het laatje en guildrepairs zijn gratis) en b. alles waar je geld aan uit (moet) geeft (geven) heb ik gedekt op mijn main en alts (jc, ench, tailoring, lw, alchemy). Ik krijg wel regelmatig te horen van de officers in mijn guild (ben zelf gm) dat ik ook dingen voor mezelf moet houden en op de AH gooien, maar het boeit mij echt heel erg weinig.
[ Voor 3% gewijzigd door Mik! op 01-02-2011 08:04 ]
Gisteren Cho'gall down op 10m! Nadat we tot hem waren gekomen met de 25m raids en wat goede tries hadden gehad, besloten hem op 10 te proberen omdat 't er anders niet meer van komt deze lockout. De eerste try was hoopvol, wat tweaken, derde try een wipe op 8k HP (was als laatste over maja met 4 beams deed ik hits van 0
Bnet pindle#2913
Uldum heeft een geweldige quest- en verhaallijn.DeepSeven schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 09:26:
Ik zit nu 1m in de 84, en moet zeggen dat de cataclysm zones en dungeons me enorm bevallen, veel plezier in gehad tot zover. Ik heb nu alleen hyjal en deepholm gedaan, de rest van de xp komt van de dungeons. Ik ben nu bijna klaar met deepholm, maar mijn vraag is zal ik dan direct naar twilight highlands gaan of toch gewoon in Uldum 85 dingen? Punt is dat ik van veel guildies hoor dat Uldum hun favoriete zone is, maar in twilight highlands eindig je met betere gear.
Twilight is leuk maar meer van het 'oude' stempel ...
je hebt niet echt gevoel dat je quest daar, het is meer verhaal.
(tenzij anti cutscene bent dan zou ik de zone skippen)
Persoonlijk heb ik op nog geen enkele toon de jones quest line geskipt die is gewoon te leuk.
2de uldum is maar 4mil xp ongveer (is gemaakt voor 83 -> 84)
Aan de andere kant TH is 318 greens met 333 blues.
dus ja beter gear maar ook mobs met 80k+, zeker met gear van deepholm komt kan het op sommige classes in TH een uitdaging zijn.
Persoonlijk is questzones nu
80 -> 82 Mount Hyjal + Cata Normals
82 -> 83/84 Full Deepholm (wtb Therazane boa shoulder enchant)
83/84 -> 84 Uldum Harrison Jones questline
84 -> 85 TW + 84+ Cata Dungons 333 blues
[ Voor 21% gewijzigd door Teunis op 01-02-2011 09:52 ]
Waarom zou je als caster uberaupt je zelf willen dotten op dat gevecht? volgens mij krijg je uberhaupt de paralyze niet, en anders is het aoe effect maar 15 yards. als ranged hoef je never nooit in de buurt van die boss te staan.sabriel schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:02:
[...]
We waren al tot de conclusie gekomen dat het kwam dat het shield dispelled werdt voordat je de debuff krijg.
Ik cast op het moment als hij zijn emote doet, als de tank dan net een shieldbash doet of shaman purged (in het laatste geval dat ik de run deed) dan krijg je dus geen reflect.
Omdat als je als priest niet meer paralyzed bent je de hele raid kan dispellen => meer DPS?Gohan-san schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 09:56:
[...]
Waarom zou je als caster uberaupt je zelf willen dotten op dat gevecht? volgens mij krijg je uberhaupt de paralyze niet, en anders is het aoe effect maar 15 yards. als ranged hoef je never nooit in de buurt van die boss te staan.
Ik kwam in Vortex Pinnacle die al half gecleared was, dus ik bereidde me al op het ergste voor.
Gelukkig viel het allemaal wel mee. De tank was niet supergoed, maar deed zijn taak. Hetzelfde gold voor de healer.
Het enige probleem was dat de tank de mobs in die electrische pyramides liet staan, waardoor ik als mage bijna geen damage kon doen. Vanavond maar eens proberen 85 te worden.
Mijn normale volgorde is: MH volledig (Vasjir geweldig maar MH levelt gewoon wat sneller zonder dat waar gezeikTeunis schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 09:38:
Uldum quest is zeer goed (zeker als into indiana jones bent)
Persoonlijk heb ik op nog geen enkele toon de jones quest line geskipt die is gewoon te leuk.
dus ja beter gear maar ook mobs met 80k+, zeker met gear van deepholm komt kan het op sommige classes in TH een uitdaging zijn.
Persoonlijk is questzones nu
80 -> 82 Mount Hyjal + Cata Normals
82 -> 83/84 Full Deepholm (wtb Therazane boa shoulder enchant)
83/84 -> 84 Uldum Harrison Jones questline
84 -> 85 TW + 84+ Cata Dungons 333 blues
Die moet de tank ook terugpullen of net als ze erachter staan pullenDragor schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:06:
Ik kwam in Vortex Pinnacle die al half gecleared was, dus ik bereidde me al op het ergste voor.
Gelukkig viel het allemaal wel mee. De tank was niet supergoed, maar deed zijn taak. Hetzelfde gold voor de healer.
Het enige probleem was dat de tank de mobs in die electrische pyramides liet staan, waardoor ik als mage bijna geen damage kon doen. Vanavond maar eens proberen 85 te worden.
[ Voor 19% gewijzigd door porn* op 01-02-2011 10:17 ]
Bnet pindle#2913
Verwijderd
De paralyze krijg je wel maar als je ver genoeg weg staat dan heb je geen last van de shatter. Toch lastig dat je niet kunt dps'en of healen dan.Gohan-san schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 09:56:
[...]
Waarom zou je als caster uberaupt je zelf willen dotten op dat gevecht? volgens mij krijg je uberhaupt de paralyze niet, en anders is het aoe effect maar 15 yards. als ranged hoef je never nooit in de buurt van die boss te staan.
Ik wou al een 10-pagina verslag schrijven, maar toch maar even TLDR variant:
DM pug, halverwege er in gevallen.
Als DPS gequeued omdat ik dan "rustig" nieuwe HC's kan leren kennen, maar nadat de tank een BOE epic had geninja'd en hij begon te bluffen dat we hem toch niet zouden kicken ("you wanna wait 1 hour and get a 120k hp tank???"), mijn eigen tankgear/spec aangetrokken en de rol overgenomen. Vrij makkelijk te tanken instance trouwens, maar dat terzijde.
Op zich geen problemen met de pug; healer hield mij zonder problemen up, 2dps deden netjes wat ze gezegd werd (2dps + ik waren nieuw), en de 3e dps (hunter) die de instance kende deed ruim 14k dps.
Maar allejezus.
Wat een mentaliteit.
De hunter deed -niets- anders dan schelden. Schelden op de eerste tank omdat die een BOE item had geninja'd (terechte opmerking op zich, maar damn hoeveel nerdrage kun je hebben). Schelden -op voorhand- op de dps-er die de prototype robot thingie tijdens bossfight moest besturen. Schelden op mij omdat ik in de nightmare phase niet goed begreep wat er te gebeuren stond. En dat terwijl ik van tevoren al expliciet had aangegeven de mechanics niet te kennen. Cookie fight kende ik overigens wel, en dat gedoe met de ropes is makkelijk genoeg om op te pikken als je het ziet gebeuren..... maar een beetje uitleg kan geen kwaad
Ik vraag me toch af hoe dat soort ventjes (in mijn verbeelding zijn het altijd jochies van 14) zich in het dagelijks leven gedragen. Als hun moeder hen vertelt dat ze hun kamer moeten opruimen oid
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Ah ik heb daar 1 x gehelead voor de rest altijd getanked, niet echt opgevallen dat ik geparalyzed werdVerwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:15:
[...]
De paralyze krijg je wel maar als je ver genoeg weg staat dan heb je geen last van de shatter. Toch lastig dat je niet kunt dps'en of healen dan.
Racechange, met mijn paladin ben ik van Bloodelf naar Tauren geracechanged, nu kwma ik gisteren in HC DM uit, goed het is allemaal best wel krap daarbinnen, en als tauren helemaal... toen kwam de nightmare met de mario balletjes... echt ongeloofelijk als Tauren kom ik daar echt niet ongeschonden langs. sta ik echt op mijn scherm een eind van die balletjes vandaan en word ik als nog geraakt... dit is echt niet normaal... 3x dood gegaan voordat ik uberhaupt bij de 2de rij was.. toen maar gebubbled en er doorheen gelopen.
[ Voor 41% gewijzigd door Valkyre op 01-02-2011 10:25 ]
Paralyze is niet te avoide.
Het geintende doel. is een magic dot cast zodra magic-reflect shield up is (voor ranged)
en zodra alle ranged een dot hebben, de shield dispellen
melee krijgt een dot via spike shield.
De damage die je op je zelf doe via de dot, breekt paralyze.
Doe je die niet, kun je a) niet casten, b) neeem ongveer 30k damaga na paralyze.
dit tensame met de damage op tank kan soms te veel worden voor een healer.
Verwijderd
Sol op het moment is troep. Na de patch kun je ook een proc krijgen van Gheal. Dus iets beter maar nog meh..MaceNL schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:52:
Huidige build :
Waarom heb jij in je 2e spec trouwens maar 1 punt in mental agility en wel 2 in blessed Resilience?
Verder vindt ik Rapid renewal ook een overbodig talent. Pre patch heb je de mana toch al niet om het zo vaak te casten , en na de patch met de verminderde mana cost voor renew kan het interesant zijn , maar het blijft afhankelijk van speelstijl.
Verder gisteren 3 uur lopen te whipen op Nefarion 25 mans. Maar we komen nu tenminste in p3.
Als iedereen nu niet blijft faalen op interupts of om op doe klote pilars te komen moet een kill er wel in zitten.
Na de Raid nog ff Al'akir 10 man geprobeerd. Damn wat heb ik en gruwelijke hekel aan dat gevecht.
te veel RNG in P1 en p3 is het lastig om iedereen in range te houden als healer.
Maar was laat mensen waren moe , dus alsnog geen kill op Al'akir.
Valt best mee. Op mijn tweede 85 kwam ik erachter dat ik na questen in Uldum veel te snel 85 dingde. Ik kreeg dus helemaal geen 333 gear uit TH. Mijn derde 85 heb ik dus Uldum laten overslaan. Leuke verhaallijn hoor, maar het is me de dungeonvertraging niet waard.Teunis schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 09:38:
Uldum quest is zeer goed (zeker als into indiana jones bent)
Zelfs(!) EJ heeft hier weinig info over. Zoals het daar staat is het voor kitties nu mastery > all, en na 4.0.6 AGI > all.
Maar hoe b.v. crit zich verhoudt t.o.v. haste kan ik nergens vinden.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Dit dusM1lamb3r schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 09:59:
[...]
Omdat als je als priest niet meer paralyzed bent je de hele raid kan dispellen => meer DPS?
Ikke niet paralyzed + casttijd mass dispell = actieve party
Dit topic is gesloten.