Okee dan. Er wordt hier vaak genoeg gebitched op n00b-dpserts (ook door mij), maar gisteren was ik er zelf één
Random HC als kitty dps gequeued. Het werd Stonecore.
DK tank
Healy Priest
Hunter
Kitty (ikke)
DPS (class vergeten, zou een pallie kunnen zijn geweest)
De millhouse trashpacks verliepen zonder problemen. Op naar Corborus; en daar begon mijn missie om mezelf als e-bay / noober neer te zetten:
Corborus Try 1 / Death 1) Gevecht begint ok, adds onder controle etc. op een gegeven moment krijg ik purple crystals achter me aan. Ik probeer ze van de groep weg te kiten, echter heb ik dan al wat dmg te pakken en op het moment dat ik een bocht probeer te maken (want ik merk dat ik uit healer range raak), grijpen de purple crystals me. Andere dps loopt ook in de purples -> wipe.
Corborus Try2 / Death 2) Gevecht begint ok, hunter weet de purple crystals goed weg te werken; ik hou de healer vrij van spider adds. Helaas; te laat gezien dat ik de red crystals op mn dak krijg. Gevolgd door purple crystals -> dood. Dit gebeurt gelukkig wat later in het gevecht; rest van de groep maakt Corborus af.
Death 3) Nadat ik net ben geressed en nog half zit te eten / regennen, pulled de tank alvast een Crystal Giant. Op het moment dat ik aansluit bij de groep eet ik meteen een quake. Vlak daarna spawned er weer een crystal -> "dat gebeurt me niet meer" denk ik nog en ik hak die crystal fijn. --> PBAOE --> dood.
Death 4) Volgende crystal giant. Om de een of andere reden lukt het me niet het springen goed te timen; ik hou de castbar in de gaten, toch eet ik 1-2 quakes. De volgende crystal die spawned laat ik zitten --> BOEM. Dooie druid.
Slabhide Try 1, Death 5)
Nadat Slabhide voor de tweede keer zijn AOE doet, ben ik te traag met achter een rots wegduiken -> 20% hp over. Ik denk slim te zijn door even een tranquility er uit te gooien om iedereen even op te toppen en mn eigen hp te boosten. Zie te laat dat er vlak daarna een puddle onder mijn voetjes vormt. Rest van de ploeg maatk Slabhide af.
Ozruk Try1, Death 6)
Direct na de eerste groundslam begin ik weg te rennen voor de shatter, bedenk me halverwege dat die nog niet komt, ren terug, paralyse, ik denk niet na en blijf staan, dood. Tank sterft vrij gauw daarna en wipe.
Dit is overigens wel een keerpunt; "gvd ik heb Prince in Kara tig keer gedaan en die mechanics zijn 99% hetzelfde" bedenk ik mezelf. Dus:
Ozruk Try 2 --> niemand dood, ik top dps met 9k over de fight
Kortom; ik heb mn eer op de laatste 2 bazen nog een beetje kunnen redden (na Ozruk was het een walk in the park), maar ik mocht denk ik blij zijn dat ik in een relaxte pug zat
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.