Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 239 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.230 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Dice schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:52:
[...]

Dit dus

Ikke niet paralyzed + casttijd mass dispell = actieve party :)
Je bent te vriendelijk.
Komt er weer op neer dat DPS kan slacken en dat alles weer op de healer komt.

Ik gooi zelf een lightwell neer, zodat je jezelf kan healen, maar anders is het maar een DPS-er minder.
Als het maar vaak genoeg gebeurd leren ze het hopelijk wel.
Zelfs de rogue die vaak meegaat in de groep begint steeds meer de lightwell te gebruiken, en ziet er de voordelen van in. Enigste uitzondering voor dispellen is de hunter, voor de rest hou je je eigen broek maar op en ga je anders maar terug naar de normals om de game-mechanics te leren.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:31
sabriel schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:07:
[...]

Je bent te vriendelijk.

Ik gooi zelf een lightwell neer, zodat je jezelf kan healen, maar anders is het maar een DPS-er minder.
Zelfs de rogue die vaak meegaat in de groep begint steeds meer de lightwell te gebruiken, en ziet er de voordelen van in. Enigste uitzondering voor dispellen is de hunter, voor de rest hou je je eigen broek maar op en ga je anders maar terug naar de normals om de game-mechanics te leren.
Vertel mij dan eens hoe ik als ranged DPS onder die paralyze uit kom (even dingen als Iceblock niet meegeteld natuurlijk)

Wederom: Het gaat er niet om om uit range van de AoE te komen, maar voor de ranged om tijdens de paralyze te kunnen DPS'en

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chreaker
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-08-2023
M1lamb3r schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:11:
[...]

Vertel mij dan eens hoe ik als ranged DPS onder die paralyze uit kom (even dingen als Iceblock niet meegeteld natuurlijk)

Wederom: Het gaat er niet om om uit range van de AoE te komen, maar voor de ranged om tijdens de paralyze te kunnen DPS'en
Als fire mage cast je gewoon even snel een LB wanneer de reflect shield up is. Als frost and arcane is het wat kutter, dan moet je het net zo getimed (en luck) hebben dat jou spell reflect word en hij net paralyze cast als je door je eigen spell word gehit.

Phenom II X4 945 @ 3.6Ghz-/-Scythe Mugen 2-/-Gigabyte GA-MA790XT-UD4P-/-Club3D HD4890 1GB-/-Kingston 4GB DDR3-1333-/-Samsung Spinpoint F1 DT 500GB http://eu.battle.net/wow/en/character/Doomhammer/Chreaker/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
NMe schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:44:
[...]

Valt best mee. Op mijn tweede 85 kwam ik erachter dat ik na questen in Uldum veel te snel 85 dingde. Ik kreeg dus helemaal geen 333 gear uit TH. Mijn derde 85 heb ik dus Uldum laten overslaan. Leuke verhaallijn hoor, maar het is me de dungeonvertraging niet waard. :)
Ik zie dat ik met faction rep grind ook al aan aardig wat 333/346 gear kan komen. Ik ga Uldum doen met tussendoor normal dungeons met de juiste tabard, thnx voor de reacties :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Chreaker schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:16:
[...]

Als fire mage cast je gewoon even snel een LB wanneer de reflect shield up is. Als frost and arcane is het wat kutter, dan moet je het net zo getimed (en luck) hebben dat jou spell reflect word en hij net paralyze cast als je door je eigen spell word gehit.
Yeah, en het risico lopen om een 40k crit op me dak te lopen als frost mage (met 7k ignite ticks) dan lijkt het mij toch beter om de healer te laten dispellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
M1lamb3r schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:11:
[...]

Heb je geen enkele spell die een DOT achterlaat ?
Een hunter heeft als probleem dat zijn stings niet als een dot gelden, een hunter zou dan in melee-range moeten staan als hij zijn elementium bulwark cast. Elke ander type ranged heeft de mogelijkheid een dot te plaatsen, dus mag geen excuus zijn om paralysed te zijn voor de volle 8s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
sabriel schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:07:
[...]

Je bent te vriendelijk.

Euh ? ik begrijp je niet ...

De discussie is dat op een boss in Stonecore iedereen geparalyzed wordt behalve de tank.

Die paralyze breekt door damage ... en ik dot mezelf door de reflect te gebruiken.

Hierna mass dispell is alles wat bij mij staat; is healer en dps.

Op welk punt komt het dan op de healer terecht en waar kan dan de dps slacken ? Juist deze tactiek voorkomt dat dps gaat slacken en eerder kan casten.
Als spriest heb ik ook nog eens Vampiric Embrace ... waardoor de party nog eens geheald wordt, (klein beetje, maar toch) dus krijgt de healer het alleen maar makkelijker :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
sabriel schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:22:
[...]

Heb je geen enkele spell die een DOT achterlaat ?
Een hunter heeft als probleem dat zijn stings niet als een dot gelden, een hunter zou dan in melee-range moeten staan als hij zijn elementium bulwark cast. Elke ander type ranged heeft de mogelijkheid een dot te plaatsen, dus mag geen excuus zijn om paralysed te zijn voor de volle 8s.
Zoals ik al zei: Enige die ik heb is op een crit van een frostfirebolt (+- 40k direct dmg en dan nog 19k dot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 21:16
Tito129 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 10:34:
[...]

en waar moet ik aan denken dan, ik ben pas in jan begonnen en ben nu level 60.
Speel zelf eigenlijk max 2 uur per dag.
Heb eigenlijk al mijn xp behaald door questen.
Doe jij het door dungeon te doen?

Voor een beginneling is Wow echt zo groot geworden, zoveel opties, zoveel verschillende dingen.
Kwa opties is er tussen lvl 1 en 60 niet echt veel bijgekomen hoor.
Ik kan je zelfs zeggen dat het alleen maar makkelijker geworden is (wat wel mocht ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Seraphin schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:45:
ff tussendoor; weet iemand hoe de onderlinge stat-valuation voor kitties pre- en post-4.0.6 zit?
Zelfs(!) EJ heeft hier weinig info over. Zoals het daar staat is het voor kitties nu mastery > all, en na 4.0.6 AGI > all.

Maar hoe b.v. crit zich verhoudt t.o.v. haste kan ik nergens vinden.
Crit > haste, in elk geval tot de softcap (55% geloof ik). Reforgen doe ik altijd naar mastery, hit of expertise. Als ik een item krijg met mastery en haste reforge ik haste naar expertise en reforge ik wel een ander item waar expertise op zit naar mastery. Ik denk dat ik dat ook na 4.0.6 ook wel blijf doen totdat ik met die methode boven 26 expertise en 8% hit uit kom zonder mogelijkheid om het te droppen. Daarna is het afhankelijk van mijn crit percentage of haste of crit de volgende stat to go for is. :)

Mastery blijft in elk geval ook in 4.0.6 erg belangrijk. Zelfs als je bleeds minder damage gaan doen zijn ze nog een groot deel van je DPS. :)
DeepSeven schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:18:
[...]

Ik zie dat ik met faction rep grind ook al aan aardig wat 333/346 gear kan komen. Ik ga Uldum doen met tussendoor normal dungeons met de juiste tabard, thnx voor de reacties :).
Je vergeet voor het gemak even dat die rep grind tijd kost én vooral in dungeons moet gebeuren. Door eerst Uldum te gaan doen en TH over te slaan moet je echt ineens heel lang wachten voordat je heroics in kan met de dungeon finder.

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 01-02-2011 11:39 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
M1lamb3r schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:25:
[...]

Zoals ik al zei: Enige die ik heb is op een crit van een frostfirebolt (+- 40k direct dmg en dan nog 19k dot)
Meer handige shadowproests meenemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 08:54
Dice schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:23:
De discussie is dat op een boss in Stonecore iedereen geparalyzed wordt behalve de tank.
Hmm de tank krijgt net zo goed paralyze hoor, maar we hebben meestal genoeg Bleeds of DOTs tikken om meteen weer vrij te komen.

Grootste probleem voor tanks daar is de charge bug waardoor de boss meteen na Shatter actief wordt en Ground Slam gooit. Vaak lukt het maar net (of net niet) om de boss dan op tijd te draaien. Kortom; niet chargen na Shatter :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Morrar schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:40:
[...]

Hmm de tank krijgt net zo goed paralyze hoor, maar we hebben meestal genoeg Bleeds of DOTs tikken om meteen weer vrij te komen.

Grootste probleem voor tanks daar is de charge bug waardoor de boss meteen na Shatter actief wordt en Ground Slam gooit. Vaak lukt het maar net (of net niet) om de boss dan op tijd te draaien. Kortom; niet chargen na Shatter :-)
I stand corrected }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Morrar schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:40:
[...]

Heeft niks met DoT's te maken: paralyze breekt op alle damage, dus ook als de boss je raakt. Geldt ook voor ranged: als een mage living bomb op zichzelf cast kan hij de rest bevrijden door in de groep te ontploffen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plus melee krijgen een andere debuff iirc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Yes! Gisteren eerst de trash in Bastion of Twilight gecleared om daarna hopelijk een kill op Halfius 25 HC binnen te hebben. Logs van afgelopen woensdag nagelopen om de goede dingen eruit te halen en daarmee verder te gaan.
1e poging gelijk een kill. Ging eigenlijk erg goed. Gelijk de T11 HC Chest binnen. En dan volgende week door naar Chimearon HC.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:41:
Verder gisteren 3 uur lopen te whipen op Nefarion 25 mans. Maar we komen nu tenminste in p3.
Als iedereen nu niet blijft faalen op interupts of om op doe klote pilars te komen moet een kill er wel in zitten.

Na de Raid nog ff Al'akir 10 man geprobeerd. Damn wat heb ik en gruwelijke hekel aan dat gevecht.
te veel RNG in P1 en p3 is het lastig om iedereen in range te houden als healer.
Maar was laat mensen waren moe , dus alsnog geen kill op Al'akir.
Ah Nefarian. Zondag ook weer de hele avond op lopen te wipen. Oorzaak interrupts die gemist werden en Tank deaths in P3 (add tank). Nou moet ik ook wel eerlijk zeggen dat de lag in Nefarian's Putje ook wel heel erg kan zijn. De laatste paar pogingen ging er iedere keer wel iets mis in P3 met de add tank,of de stacks wilden niet resseten, range voor de healers op hem of zelfs 1 keer dat ie ala 'Kologarn' over het randje heen ging.
En geheel in de guild traditie was de laatste poging dan ook de kill (onze 2e).
Zowaar nog geranked op World of Logs als 111e Holy Pala. World of Logs

Trouwens even snel zitten kijken naar jullie logs van gisteren. 7 Healers is dat niet een beetje teveel van het goede ?
-edit- of misschien niet 8)7 zie net dat Method ook met 7 naar Nefarian gaat op normal. http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=2069&e=2530
Blijkbaar zijn wij zo aan het uitsloven met 6, en zelfs dan heb ik af en toe het idee dat we met 5 er ook wel komen. |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Zertaxka op 01-02-2011 12:05 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
NMe schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:51:
[...]

Heeft niks met DoT's te maken: paralyze breekt op alle damage, dus ook als de boss je raakt. Geldt ook voor ranged: als een mage living bomb op zichzelf cast kan hij de rest bevrijden door in de groep te ontploffen. ;)
Met wat desastreuze gevolgen voor de mage in kwestie :+

Een SW:P heeft als voordeel dat deze na het opheffen van de paralyze gedispelled wordt met de rest in de Mass Dispell

(en het doet niet zo'n pijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dice schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:08:
[...]

Met wat desastreuze gevolgen voor de mage in kwestie :+

Een SW:P heeft als voordeel dat deze na het opheffen van de paralyze gedispelled wordt met de rest in de Mass Dispell

(en het doet niet zo'n pijn)
Een enkele LB ook niet. ;) En ik zeg ook niet dat het een goed idee is, hooguit als je geen mass dispel hebt of als je healer in paralyze vast blijft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Negaiido schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 02:27:
[...]

Laat je je LB bloomen en dan heb je 2 k ? :o
Je moet dat wel doen want anders haal je die 125 k nooit nee , plus is een rejuv en swiftmend wel mooie haal .
Nee, als de LB tot volledige bloei komt dan gaat deze richting de 18-19K, dat schiet wel op, maar zolang daar geen noodzaak voor is refresh ik de LB constant zodat deze niet afloopt. Of dat helemaal een correcte taktiek is weet ik niet, maar vooralsnog werkt dat redelijk.

Wat ik wil zeggen is dat ik de tiks van de HOTS een beetje vind tegenvallen. Maar ik vermoed dat met betere gear deze nog wel omhoog zullen gaan. Dus nog even geduld hebben.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
LB ticked 11x (tenzij haste stacked) das rond 22k ook.
En voor groote heals heb je gewoon healing touch en switfmend.
Middle heal is Nourish
Regrowt is de flash heal voor resto's
Rejuv is leuk voor bijhealen ( en dps die damage neemt). maar lang niet zo sterk als het was.

en 20k is best veel tbh divine light gaat met offgear voor rond 23k

[ Voor 15% gewijzigd door Teunis op 01-02-2011 12:36 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:42
M1lamb3r schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:19:
[...]

Yeah, en het risico lopen om een 40k crit op me dak te lopen als frost mage (met 7k ignite ticks) dan lijkt het mij toch beter om de healer te laten dispellen ;)
Je kan ook gewoon even naar de boss lopen en hem met je stok een keer slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit me te bedenken maar ik heb na uldum helemaal geen TH gedaan en kon toch gelijk heroic's in.
Had wel wat gear laten maken ofc.

Maar dat was het dan ook wel, moet nog maar is daar heen gaan als ik weer tijd heb.

"mektheb teld de dagen af voor een nieuwe gameroom in het nieuwe huis en internet !"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:43:
[...]
Je kan ook gewoon even naar de boss lopen en hem met je stok een keer slaan.
Pah dispellen, wat een onzin. Gewoon 8 seconden niets doen, zolang de healer maar zorgt dat de hots up zijn en/of de tank full health voor de immobilize.

Gisterne nog 4 guildies zien doen terwijl ik naar het plafond lag te staren (was de eerste keer daar en werd alleen gezegd als boss een abiltie cast wegrennen. Dus ik ren weg op de verkeerde ability, intercept terug naar de boss en sta bij hem precies op het moment dat hij shatter doet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zertaxka schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:02:

Trouwens even snel zitten kijken naar jullie logs van gisteren. 7 Healers is dat niet een beetje teveel van het goede ?
-edit- of misschien niet 8)7 zie net dat Method ook met 7 naar Nefarian gaat op normal. http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=2069&e=2530
Blijkbaar zijn wij zo aan het uitsloven met 6, en zelfs dan heb ik af en toe het idee dat we met 5 er ook wel komen. |:(
Wij hebben de meeste tries met 6 healers gedaan , alleen de laatste 2 met 7.
Maar als je nog aan het oefenen bent op p1 & p2 is een healer extra nooit verkeerd. Als er dan een healer neer valt is het niet meteen een wipe.

En lag. Hou op , niets als disconects. Een van onze paladin healers kan gewoon niet eens mee omdat hij telkens disconects heeft bij nef terwijl het op 10 mans wel prima gaat. Main tank had hetzelfde probleem , maar met alle addons & combat log uit heeft hij er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 19:59
Waar halen jullie de tijd vandaan? Ik heb net mijn eerste op 85 en ben nu hard bezig om gear te verzamelen. Ik heb nog geen hc gedaan, laat staan raids. :P Tegen de tijd dat er een nieuwe uitbreiding uitkomt ben ik ongeveer toe aan raiden.

http://eu.battle.net/wow/...anachronos/warsnor/simple

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://eu.battle.net/wow/...rostwhisper/plocks/simple

Ook leuk als je de enige bent in de warrior/shaman/hunter tier en Halfus heroic dropt zijn 372 tier token voor de chest....op je alt :(

Dan is het alleen jammer dat je nog niet eens genoeg valor points hebt om de normale chest te kopen xD maar goed, dat komt volgende week wel.

Vervolgens Chimaeron heroic weer...tsk tsk 8% wipe, 7% wipe, 2% wipe gaat maar door......Elke keer gewoon slechte timing met overgang of een tank die gelijk dood was :(

Gebruiken nu een ret paladin om de baas te tanken de hele fight, is wel even wennen maar omdat het toch niet uitmaakt of hij gecrit word als hij maar boven 10.000 hp blijft...dus we hebben nu 2 offtanks zonder break stacks vrij om te taunten en voor de feud phases. Voelt veel stabieler in ieder geval.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
HawVer schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 13:09:
Waar halen jullie de tijd vandaan? Ik heb net mijn eerste op 85 en ben nu hard bezig om gear te verzamelen. Ik heb nog geen hc gedaan, laat staan raids. :P Tegen de tijd dat er een nieuwe uitbreiding uitkomt ben ik ongeveer toe aan raiden.

Ghe, eerst tijd besteden aan het gearen van je main om raidready te zijn. Dan je vervelen omdat er a. nog geen raids plaats kunnen vinden en b. je toch geen gear nodig hebt op je main. Kom je een heel eind ;) Zelf gister mijn 3e char op 85. Na mijn shaman en mijn priest was mijn druid nr3. Priest is hc-ready, druid bij lange na nog niet.

Eigenlijk was ik niet van plan om mijn druid naar 85 te doen, maar door herbalism behoorlijk eind geleveld. Een keer voor de gein een dungeon geprobeerd en dat ging verrassend goed. Druid was mijn eerste char en op een gegeven moment ingewisseld voor mijn shaman. Tevens was ik gewend om mijn druid als clicker te spelen terwijl ik nu alles keybind. Uiteindelijk toch proberen te keybinden en ik was weer verkocht. Blijft toch een toffe class om te spelen. Heb d'r altijd als feral dps gehad en nu ook maar een moonkin specc erbij. Beide speccs zijn erg tof op hun eigen manier.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel gemiddeld misschien 2 avonden in de week. En zelfs ik heb al 346+ gear in 2 specs, pvp gear met 2.7k resilience en 3 factions op exalted. Gewoon effciënt je tijd indelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05

Ik doe het gewoon rustig aan, heb gemerkt dat ik op die manier meer plezier haal uit wow. Op mijn gemak lvlen, af en toe een dungeon en als ik er aan toe ben ga ik hc's doen met de guild.
NMe schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:35:
Je vergeet voor het gemak even dat die rep grind tijd kost én vooral in dungeons moet gebeuren. Door eerst Uldum te gaan doen en TH over te slaan moet je echt ineens heel lang wachten voordat je heroics in kan met de dungeon finder.
Ik ben 1/4 richting exalted voor guardians of hyjal, puur door daar te questen. Als het in Uldum ook zo hard gaat met de q's ben je zo exalted met 2 factions.

[ Voor 29% gewijzigd door DeepSeven op 01-02-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:47
Hm, blijkbaar heb ik toch onvoldoende de bekende sites gechecked de laatste tijd. Gebruik op mijn holy paladin voor onze 10 man raids momenteel een 32/5/4 holy build. Enige "afwijkende" is 2/2 Last Word tegen 1/2 Enlightened Judgements. 85% crit op WoG bij Chimaeron is te handig om te negeren, en ik ik mis bij mijn huidige hoeveelheid spirit een verwaarloosbaar aantal Judgements. (ter illustratie: ik heb het de eerste 4 uurs raid na de respec gecontroleerd, 1 absorb, rest hits)

Nu begrijp ik echter dat Blessed Life ook bij AoE schade gratis holy power puntjes opleverd, wat 1/2 Blessed Life behoorlijk handig maakt. Waar zou ik een puntje kunnen stelen? 1/2 Eternal Glory is een candidaat, maar WoG gebruik je in 10 mans behoorlijk vaak. (Light of Dawn is wat mij betreft in 25 mans een stuk bruikbaarder dan in 10 mans gezien de positionering, enkel bij "bewust" mensen stacken gebruik ik hem nu veelvuldig) Of toch terug naar 1/2 Last Word...

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 13:27:
[...]

Ik speel gemiddeld misschien 2 avonden in de week. En zelfs ik heb al 346+ gear in 2 specs, pvp gear met 2.7k resilience en 3 factions op exalted. Gewoon effciënt je tijd indelen! :)
Ik heb vrij genomen in de week van de release, dat hielp. :+ Daarna is het gewoon elke avond waarop je speelt je dailies doen en een heroic runnen tot je kan raiden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Hoe is de ping op jullie server? Ik vind het niet echt lekker spelen aan 150 ms (Azjol-Nerub). Op het looten en sommige combat commands zit een lastige vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hurtebise schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:01:
Hoe is de ping op jullie server? Ik vind het niet echt lekker spelen aan 150 ms (Azjol-Nerub). Op het looten en sommige combat commands zit een lastige vertraging.
Die vertraging houd je altijd wel een beetje. De truuk zit hem in het gebruiken van een addon zoals Quartz die je op je cast bar vertelt wat je input lag is. Je kan dan zogenaamd "precasten" voor optimale DPS/heals. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Zertaxka schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 12:02:
Yes! Gisteren eerst de trash in Bastion of Twilight gecleared om daarna hopelijk een kill op Halfius 25 HC binnen te hebben. Logs van afgelopen woensdag nagelopen om de goede dingen eruit te halen en daarmee verder te gaan.
1e poging gelijk een kill. Ging eigenlijk erg goed. Gelijk de T11 HC Chest binnen. En dan volgende week door naar Chimearon HC.
Gz :)
Wij hebben hem zondag ook gekilled naar een try of 14 , we hadden zelf eigenlijk 1wipe night in gedachten en een kill de dag erop.
Nerf priests ;) http://worldoflogs.com/re...ealingDone/?s=3257&e=3585

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 13:27:
[...]

Dit.

En met een beetje dailies doen kom je een heel eind ... En dan kun je de epic crafted items ook gewoon kopen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
NMe schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:04:
[...]

Die vertraging houd je altijd wel een beetje. De truuk zit hem in het gebruiken van een addon zoals Quartz die je op je cast bar vertelt wat je input lag is. Je kan dan zogenaamd "precasten" voor optimale DPS/heals. :)
Erg handig.
Frozen account weer 'geactiveerd' via Cata trial. Heb daar één bag per char beschikbaar. :? Trial was enige optie om de wereld te betreden, want kon voor mijn bestaande account de nieuwe cc maar niet geaccepteerd krijgen op Battle.net. Dacht dat het aan downtime te wijten was. Dat bleek niet het geval. Plus na 3 pogingen, was ook mijn daily max bereikt. Bij mijn weten nooit iets gebeurd met mijn account. En omdat ik zo gigantisch veel Blizzlike spam binnenkrijg is het moeilijk om echte meldingen van valse te onderscheiden. Ik vraag mij af of Blizz de mailgegevens die gekoppeld zijn aan de account wel voldoende beschermt. Wat een gedoe om te mailen (key nodig en nog zoveel andere zaken als secret question, weet ik veel), of te gaan bellen naar Parijs, zonder te weten wat je provider (Base, BE) je ervoor zal aanrekenen.
Toch eens gamecard overwegen. Of werken andere sites als Shattered Crystal ook goed?

[ Voor 3% gewijzigd door Hurtebise op 01-02-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Hurtebise schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:15:
[...]

Erg handig.
Frozen account weer 'geactiveerd' via Cata trial. Heb daar één bag per char beschikbaar. :? Trial was enige optie om de wereld te betreden, want kon voor mijn bestaande account de nieuwe cc maar niet geaccepteerd krijgen op Battle.net. Dacht dat het aan downtime te wijten was. Dat bleek niet het geval. Plus na 3 pogingen, was ook mijn daily max bereikt. Bij mijn weten nooit iets gebeurd met mijn account. En omdat ik zo gigantisch veel Blizzlike spam binnenkrijg is het moeilijk om echte meldingen van valse te onderscheiden. Ik vraag mij af of Blizz de mailgegevens die gekoppeld zijn aan de account wel voldoende beschermt. Wat een gedoe om te mailen (key nodig en nog zoveel andere zaken als secret question, weet ik veel), of te gaan bellen naar Parijs, zonder te weten wat je provider (Base, BE) je ervoor zal aanrekenen.
Toch eens gamecard overwegen. Of werken andere sites als Shattered Crystal ook goed?
ik had een dergelijke probleem ook eens en met Parijs bellen was goed te doen
Is lokaal tarief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ok, Dice zal eens een telefoontje plegen dan.
Hoe is de AH tegenwoordig? Low lvl grondstof als ore, cloth, skins, herbs. Vragen/betalen ze daar makkelijk veel voor of zijn de prijzen in elkaar gestuikt?

[ Voor 13% gewijzigd door Hurtebise op 01-02-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Hurtebise schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:36:
Ok, Dice zal eens een telefoontje plegen dan.
Hoe is de AH tegenwoordig? Low lvl grondstof als ore, cloth, skins, herbs. Vragen/betalen ze daar makkelijk veel voor of zijn de prijzen in elkaar gestuikt?
is verschillend per Realm ...

Maelstrom crystals waren op een andere server 1900 K, op mijn realm 2200+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:29
Hurtebise schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:15:
[...]
Bij de MM waren de Gamecards laatst € 22,-
Vorige week bij TheHut.com 2 Gamecards gekocht voor 15.92 pond. Inclusief verzenden komt dat op € 19.61 per stuk. Scheelt toch € 3,- (= 23%) per maand met per maand via CC, direct debt of Ideal betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Dutchman! schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 13:39:
Hm, blijkbaar heb ik toch onvoldoende de bekende sites gechecked de laatste tijd. Gebruik op mijn holy paladin voor onze 10 man raids momenteel een 32/5/4 holy build. Enige "afwijkende" is 2/2 Last Word tegen 1/2 Enlightened Judgements. 85% crit op WoG bij Chimaeron is te handig om te negeren, en ik ik mis bij mijn huidige hoeveelheid spirit een verwaarloosbaar aantal Judgements. (ter illustratie: ik heb het de eerste 4 uurs raid na de respec gecontroleerd, 1 absorb, rest hits)

Nu begrijp ik echter dat Blessed Life ook bij AoE schade gratis holy power puntjes opleverd, wat 1/2 Blessed Life behoorlijk handig maakt. Waar zou ik een puntje kunnen stelen? 1/2 Eternal Glory is een candidaat, maar WoG gebruik je in 10 mans behoorlijk vaak. (Light of Dawn is wat mij betreft in 25 mans een stuk bruikbaarder dan in 10 mans gezien de positionering, enkel bij "bewust" mensen stacken gebruik ik hem nu veelvuldig) Of toch terug naar 1/2 Last Word...
Ditch Tower of Radiance, dat suckt toch echt te hard voor 3 punten investering. Kun je Enl. Judge fillen en ook een puntje in Blessed life gooien (1 is zat maar toch echt wel heel handig). Hou je nog 1tje over in te delen naar smaak. Ben zelf niet voor WoG gegaan maar 7 ret voor movement speed, gezien je op vrijwel ieder fight moet lopen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 13:03:
[...]

Wij hebben de meeste tries met 6 healers gedaan , alleen de laatste 2 met 7.
Maar als je nog aan het oefenen bent op p1 & p2 is een healer extra nooit verkeerd. Als er dan een healer neer valt is het niet meteen een wipe.

En lag. Hou op , niets als disconects. Een van onze paladin healers kan gewoon niet eens mee omdat hij telkens disconects heeft bij nef terwijl het op 10 mans wel prima gaat. Main tank had hetzelfde probleem , maar met alle addons & combat log uit heeft hij er geen last meer van.
Vond het wel leuk gister :), opzich wel jammer van de vele gemiste interrupts en red pillar sucked!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Dutchman! schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 13:39:
Ik zou bij protector of the innocent een puntje afsnoepen en deze in blessed life stoppen. PotI is goed, maar doet ook overhealing als het niet nodig is.

Tower of radiance wordt trouwens hierboven genoemd om te ditchen, daar ben ik het zeker niet mee eens. Als er flinke damage aankomt en je DL op de tank gooit schiet ook gelijk je holy power omhoog en kan je deze weer in extra WoG's stoppen. DL is veel duurder dan Holy Light, en een extra charge aan holy power compenseert dat weer een beetje :D Ook als je weet dat er veel AoE damage aankomt maar je hebt niet genoeg holy power voor een Light of Dawn, kan je snel een DL of FoL op de tank gooien om aan die laatste charge te komen en zo alsnog Light of Dawn te kunnen gebruiken.

[ Voor 28% gewijzigd door Divak op 01-02-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
RichardvdD schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:27:
[...]
Ik zou bij protector of the innocent een puntje afsnoepen en deze in blessed life stoppen. PotI is goed, maar doet ook overhealing als het niet nodig is.
Die, afaik, ook naar je Beacon gaat. Noway dat ik die free healing steeds eruit gooi ^^

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
porn* schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:29:
[...]

Die, afaik, ook naar je Beacon gaat. Noway dat ik die free healing steeds eruit gooi ^^
Nu nog wel, maar ik dacht dat zouden ze dat de komende patch gaan aanpassen?

[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 01-02-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die PotI heals worden afaik bij de volgende patch niet meer op de beacon ook gedaan.
Dan nog lijkt het mij ook een must have talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
Mijn oude Razer Krait is aan het verslijten en ik ben een beetje op zoek naar een nieuwe muis. Na wat rond te hebben gekeken twijfel ik nog tussen 2 muizen. De Razer Naga en de SteelSeries WoW Cataclysm. Heeft iemand ervaring met deze muizen icm met WoW? Ik lees namelijk dat de WoW muis beter geintegreerd is met WoW dan de Naga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
kowapanga schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:10:
[...]

Gz :)
Wij hebben hem zondag ook gekilled naar een try of 14 , we hadden zelf eigenlijk 1wipe night in gedachten en een kill de dag erop.
Nerf priests ;) http://worldoflogs.com/re...ealingDone/?s=3257&e=3585
Ook gz :D

Ja idd OP disc priests... En mages die 65-70k dps over de hele fight doen met 100k+ Fireballs en 120k+ Pyroblasts lol.
Wij hadden zelf afgelopen woensdag 18 wipes erop, logs erop nagekeken en bleek dat onze beste poging daar kwam doordat onze Resto Shaman per ongeluk Heroism gebruikte bij de start. Dus nu vroeg Heroism en tada nette kill.

Trouwens de naam Pure komt me ergens bekend van voor. Was dat niet van de Youtube filmpjes van kills die ik hier af en toe voorbij zie komen ? Zo ja dan heb ik wel een vraagje.
Heb zelf de laatste dagen wat gefrapsed en ik vroeg me eigenlijk af welk programma er voor gebruikt wordt.
Heb zelf al met PowerDirector lopen spelen maar dat is het net niet.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Zo, kom ik gistermiddag even snel online om te kijken hoe het is met de guild, zijn al mijn Nederlandse maatjes de guild uit… Ik log even in op ventrilo om een aantal minuutjes te chatten voor ik weer weg moet, blijken ze een nieuwe guild gemaakt te hebben.

Het doel van deze guild is zelf guildprogress boeken en makkelijker raids voor elkaar krijgen. We hebben namelijk al twee keer een raid moeten afblazen in de 5 weken dat we nu met elkaar raiden (1 vaste dag per week en af en toe iets extra’s tussendoor). Met een eigen guild kunnen we makkelijker NLers recruiten. Ook hoeven we dan niet meer te raiden met 4 verschillende guildtags in een 10mans groep. Ik vind het zelf wel jammer dat ze hiervoor hebben gekozen. In de guild waar meer dan de helft in zat (en ik dus ook) zitten ook veel andere maatjes van me, en het is op 10-mans vlak gewoon een guild van top-50 niveau. De guildperks ga ik niet echt missen als ik hier weg ga, al is 10% meer rep en XP + minder repairs enzo wel erg fijn :)

Naja, vanavond heb ik weer niet echt tijd om te spelen, dus eens kort kijken hoe het ervoor staat voor ik met RL zaken aan de slag ga. Ze waren gister in ieder geval een beetje teleurgesteld in mijn reactie. In eerste instantie zie ik namelijk niet zo heel veel voordelen van het starten van een nieuwe guild. Achja, uiteindelijk ga ik ze toch wel joinen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragor schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:41:
Mijn oude Razer Krait is aan het verslijten en ik ben een beetje op zoek naar een nieuwe muis. Na wat rond te hebben gekeken twijfel ik nog tussen 2 muizen. De Razer Naga en de SteelSeries WoW Cataclysm. Heeft iemand ervaring met deze muizen icm met WoW? Ik lees namelijk dat de WoW muis beter geintegreerd is met WoW dan de Naga.
razer naga heb ik een paar min getest, maar vond hem niet zo lekker in de hand liggen .. en de buttons is echt een kwestie van wennen.
Zelf zal ik te twijfelen tussen de logitech g700 gaming mouse en de WoW muis....

Zelf ben ik voor de logitech gegaan: (miss ook een optie voor je)?

http://www.logitech.com/n...ointers/mice/devices/7244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:33:
Die PotI heals worden afaik bij de volgende patch niet meer op de beacon ook gedaan.
Dan nog lijkt het mij ook een must have talent.
Mwah voor de selfhealing is 2/3 genoeg, maar jammer dat ze dan niet meer naar Beacon gaan...

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Zertaxka schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:44:
[...]

Trouwens de naam Pure komt me ergens bekend van voor. Was dat niet van de Youtube filmpjes van kills die ik hier af en toe voorbij zie komen ? Zo ja dan heb ik wel een vraagje.
Heb zelf de laatste dagen wat gefrapsed en ik vroeg me eigenlijk af welk programma er voor gebruikt wordt.
Heb zelf al met PowerDirector lopen spelen maar dat is het net niet.
Post hier wel eens youtube filmpjes van ons ja , maar ik maak ze niet zelf :P
Volgens mij gebruikt onze filmpjes maker Sony Vegas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
PotI wordt bovenal in kracht generfed, maar de beacon werking heb ik zelf nog niets over gehoord.

Bij mijn huidige speelstijl knal ik er best veel DLs uit, maar ik zou niet weten hoe ik moet achterhalen hoevaak die op mijn beaconed target terechtkomen. Gezien ik meestal mijn secondary target gebeaconed heb zullen het er niet extreem veel zijn in twee tanks-gevechten, en een heel aantal in een tank fights. De HP buildup is in ieder geval nog best bruikbaar. (de oude holy light = holy power situatie - dat was pas gratis healing :P)

Hmmm. PotI heeft bij mijn laatste farm raid55% overhealing gemiddeld over alle bazen, en de beacon heal is lekker maar niet gamebreaking. Wat minder op je eigen health hoeven te letten is ook een grote pré. Maar toch, puntje meer of minder... kanshebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PotI is heel krachtig, je hoeft nooit op je eigen health te letten en ook in 4.0.6 wordt het gewoon naar de beacon getransferd. Alleen een 30% nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Nieuwkamp schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:29:
[...]
Zoek een leuke guild! Ik zit met wat RL vrienden in een guild waar ik ondertussen ook anderen regelmatig spreek, /w of op TeamSpeak of Skype, en een paar RL ontmoetingen en zo :)

Ik speelde WoW eerst ook heel erg solo, maar de juiste guild erbij scheelt zo veel... Al is de kans aanwezig dat we en masse opstappen zodra de GM terug is uit Afghanistan, hij zit AFK op het officers-forum gigantisch te drammen dat we te weinig progress maken en wat er allemaal moet veranderen, maar hij kent (de spelers in) zijn eigen guild helemaal niet (meer), waardoor hij dus alle officers (inclusief de acting GM) tegen zich in het harnas jaagt >.<
kan je tegenwoordig niet met een soort van petitie ingame je huidige GM de laan uit sturen en dan zorgen dat een andere GM wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:11:
[...]

kan je tegenwoordig niet met een soort van petitie ingame je huidige GM de laan uit sturen en dan zorgen dat een andere GM wordt?
Ken dat zoals die andere Tweaker het beschrijft.
uiteindelijke heeft bij ons de "oude gm" na 5 maanden zeuren een keiharde gkick gehad door het huidige team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:43
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:11:
De acting GM heeft al ingame de status/functie/whatever 'guildmaster', degene die in Afghanistan zit is adjunct of weet ik veel hoe die niveau's heten.

Maar dan nog zijn er dingen zoals ethiek en fair-play, de AFK GM heeft de guild tijdens zijn afwezigheid in goed (en terecht) vertrouwen overgedragen, en die krijgt hij ook gewoon terug. Hij heeft de guild opgezet, veel werk in gestoken etc. Enkel omdat hij in Afghan zit wil niet zeggen dat hij zijn guild kwijt moet raken ;) Als hij terug is zien we wel hoe hij gaat zijn mbt zijn hardcore raiding plannen, /gquit is zo gedaan natuurlijk :P

Ook omdat de acting GM eigenlijk helemaal geen GM meer wil zijn, teveel geregel en zo, ook/vooral omdat de guild niet doet wat de AFK GM wil

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:02:
PotI is heel krachtig, je hoeft nooit op je eigen health te letten en ook in 4.0.6 wordt het gewoon naar de beacon getransferd. Alleen een 30% nerf.
help ?

Potl ? afkorting van.... ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Protector of the Innocent
Casting a targeted heal on any target, except yourself, also heals you for 3722 to 4282.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Dutchman! schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:58:
PotI wordt bovenal in kracht generfed, maar de beacon werking heb ik zelf nog niets over gehoord.

Bij mijn huidige speelstijl knal ik er best veel DLs uit, maar ik zou niet weten hoe ik moet achterhalen hoevaak die op mijn beaconed target terechtkomen. Gezien ik meestal mijn secondary target gebeaconed heb zullen het er niet extreem veel zijn in twee tanks-gevechten, en een heel aantal in een tank fights. De HP buildup is in ieder geval nog best bruikbaar. (de oude holy light = holy power situatie - dat was pas gratis healing :P)

Hmmm. PotI heeft bij mijn laatste farm raid55% overhealing gemiddeld over alle bazen, en de beacon heal is lekker maar niet gamebreaking. Wat minder op je eigen health hoeven te letten is ook een grote pré. Maar toch, puntje meer of minder... kanshebber.
Waarom heb je Tower of Radiance dan nog? Als je Beacon op een tank hebt, heal je dan ECHT je tank nog wel eens met Holy Lights? Check Recount oid maar eens na een paar bossfights, ik deed dat en ben meteen gerespecced. En dan nog met shock en CS heb je genoeg HP gain, 1 puntje Blessed life voor de AoE situaties... werkt perfect :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 08:48
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:41:
[...]

Sol op het moment is troep. Na de patch kun je ook een proc krijgen van Gheal. Dus iets beter maar nog meh..
Waarom heb jij in je 2e spec trouwens maar 1 punt in mental agility en wel 2 in blessed Resilience?
Verder vindt ik Rapid renewal ook een overbodig talent. Pre patch heb je de mana toch al niet om het zo vaak te casten , en na de patch met de verminderde mana cost voor renew kan het interesant zijn , maar het blijft afhankelijk van speelstijl.
Hoe bedoel je dat ? Zou jij liever BR laten vallen en dan die 2 in MA gooien ?

Renew gebruik ik toch nog wel vaak in hc's, renew erop > chakra > heal, lekker simpel. Oom raak ik vrijwel niet meer, zit nu inmiddels op item level 353, dus wordt tijd voor de epics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
RichardvdD schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 16:24:
Protector of the Innocent
Casting a targeted heal on any target, except yourself, also heals you for 3722 to 4282.
Zo onschuldig ben je anders niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oropher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-07 10:30
Dragor schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:41:
. De Razer Naga en de SteelSeries WoW Cataclysm. Heeft iemand ervaring met deze muizen icm met WoW? Ik lees namelijk dat de WoW muis beter geintegreerd is met WoW dan de Naga.
Ik heb toevallig een week of twee geleden de razer naga besteld, en ik vind hem erg fijn werken in WoW. Ik heb geen ervaring met de steelseries, maar ik heb de naga puur besteld omdat ik al jaren game met een razer muis en daar hele goede ervaring mee heb. Hij ligt fijn in de hand (alleen voor rechtshandige btw) en de knoppen werken erg handig. Voor zowel mijn feral druid als mijn hunter en lock werkt ie erg fijn. Alleen nog maar PVE mee gedaan (Levellen ftw), dus heb nog geen pvp ervaringen.

Succes met je keuze

WoW Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteravond voor het eerst een hc ingedoken op mijn hunter. Was HC Deadmines met guildies.
Leuke run waarin ik een paar achievements heb gehaald (waaronder raid ready en I'm on a diet)

Ik merk wel dat mijn hunter meer DPS potentieel heb als mijn druid in Balance spec. (Op de hunter haalde ik op bosses >10k DPS, dat haal ik nog lang niet op mijn druid)

Qua gear mag mijn hunter uitkijken naar een nieuwe chest, een nieuwe ring en 2 nieuwe trinkets.

Mijn hunter gebruikt voor DPS nu een wind serpent (vooral vanwege de special voor increased magical damage) zijn er nog andere pets die een goede DPS bonus geven?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Laatst online: 08-02 11:04
Oropher schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 08:45:
[...]

Ik heb toevallig een week of twee geleden de razer naga besteld, en ik vind hem erg fijn werken in WoW. Ik heb geen ervaring met de steelseries, maar ik heb de naga puur besteld omdat ik al jaren game met een razer muis en daar hele goede ervaring mee heb. Hij ligt fijn in de hand (alleen voor rechtshandige btw) en de knoppen werken erg handig. Voor zowel mijn feral druid als mijn hunter en lock werkt ie erg fijn. Alleen nog maar PVE mee gedaan (Levellen ftw), dus heb nog geen pvp ervaringen.

Succes met je keuze
Ik ben gister even bij de media markt geweest en heb de Razer Naga gekocht. Gisteravond gebruikt, maar nog niet die 12 knoppen gebind (de Razer WoW Addon vernaait mijn interface). Vanavond eens 85 dingen en die knoppen instellen. Ik vind hem in ieder geval fijn in de hand liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 19:59
Hoe gaat dat met die lap losse toetsen? Ik heb hem al eerder gezien en ziet er wel goed uit. Alleen hoe snel kun je die toesten bedienen met je handen? Het lijkt mij iig beter dan met toetsenbord werken. Ik ben nog steeds een wanhopig klikker

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelbeerkens
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09 16:14
Ik ben de laatste veel aan het tanken met mijn paladin, alleen ik kan geen fatsoenlijke addon vinden om te zien af je aggro hebt, vooral in groupfights is het soms lastige te zien.
Nu gebruik ik X-perl om de healthbars aan te passen maar de maakt het ook niet echt duidelijker.

Wat voor addon gebruiken jullie om te tanken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
Zo men tankadin is gister 84 geworden en het begin stuk gedaan om in twilight highlands te komen. zodra hij 85 is verder gearen voor hc's, al moet ik zeggen dat hij nu al 95k health heeft in protection spec en gear.

Wat betreft agro op je targets gebruik ik tiny plates dacht ik, zou het moeten checken om zeker te zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Dembar op 02-02-2011 09:34 ]

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
maikelbeerkens schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:27:
Ik ben de laatste veel aan het tanken met mijn paladin, alleen ik kan geen fatsoenlijke addon vinden om te zien af je aggro hebt, vooral in groupfights is het soms lastige te zien.
Nu gebruik ik X-perl om de healthbars aan te passen maar de maakt het ook niet echt duidelijker.

Je zou Omen Thread Meter kunnen proberen, maar dan wordt het vind ik ook niet echt duidelijker met grotere groepen. Wel kun je natuurlijk emt de standaard interface makkelijk zien wanneer iemand anders aggro heeft, wanneer je dat ziet heb je over het algemeen redelijk wat tijd om threat te pakken op die mob.

Sinds de grote healthpools kan elke dps wel een paar klappen opvangen, enige nadeel is dat het wat meer van healers vereist.

EDIT: Inderdaad, tidy plates is een addon die de healthbars boven de mobs vergroot wanneer je minder aggro hebt. Het is dus makkelijk zien, en vooral makkelijk klikken op groeten healthbars. Wanneer je gewoon aggro hebt, word ie weer klein.

[ Voor 12% gewijzigd door Ero-Sensei op 02-02-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Ik denk eigenlijk dat het goed is om (eerst?) zonder addons te leren tanken. 80% van de tankskills zitten hem nou juist in het bewaren van overzicht; dat kun je imho niet vervangen met een addon. Paar stelregels (even uitgaande van 5man tanking):

1) Als je de pack / boss van de groep hebt weggedraaid, en de melee dps staat netjes in de rug van de mobs te hakken (zoals het hoort dus), dan zie je dat de mobs zich omdraaien als er iemand aggro pakt. Melee npc's zijn makkelijk te herkennen; die rennen vanzelf wel op je groepsgenoot af.

2) Met een schuin oog de healthbars van je groepsgenoten in de gaten houden (uiteraard niet in paniek raken als er een AOE langs komt). Volgens mij heeft de standaard raidframe van WoW al ingebouwd dat de healthbars rood oplichten als iemand dmg pakt.

3) Ingame name-plates aanzetten zou wellicht kunnen helpen (ik ben er zelf geen fan van, andere mensen die ik ken zweren er bij)

4) Tab-targetting (uiteraard target-of-target aanzetten!!); dit doe je toch al om aggro te houden, en zo zie je meteen of iedereen netjes op jou staat in te hakken.

5) Oefenen, oefenen, oefenen. Je krijgt vanzelf wel "gevoel" bij een bepaalde instance & de andere classes om te zien wat er aan de hand is :P

[edit]
Die tidy plates addon die hierboven wordt genoemd, klinkt dan wel weer super handig! ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 11:53

vhal

ಠ_ಠ

Wel grappig, ik kon me herrinneren dat het levelen van 80 naar 85 vrij traag ging met mijn hunter. Nu mijn alt frost mage inmiddels lv80 is gepasseerd lijkt het er op alsof je er nu door heen fiets met twee vingers in je neus (noem het maar facerollen). Ik had 35 quests in Hyal gedaan (van de 115) en was al weer 81. Inmiddels staat de teller weer op 55 quests en ben al weer rond de 45% naar level 82. Guildperks en die extra rep cloak werken wel fijn, het kostte mij hooguit een paar avond uurtjes.

Verder is wel grappig om te zien dat FoF-BFFFB op 79 maar crit voor 5k5 max, met enkele green quests rewards + 1 level verder ruim boven de 10k :+ Was overigens wel een ramp om met gare Northrend gear de eerste quest te doen in Hyal waar mobs opeens 3x zoveel hp hebben.

Overigens wil ik wel eens een druid levelen (worgen, kan ik gelijk eens hun nieuwe startgebied eens proberen_. Mijn lv 80 DK en lv 81 Paladin kunnen me momenteel niet echt boeien

Gebruik zelf een Tukui package waar een optie zit om je aggro via de NPC nameplates af te kunnen lezen.
Je ziet deze ook veranderen als je in melee/range zit.

Groen = geen aggro
Geel = bijna aggro, opletten
Rood = aggro

Werkt erg fijn, alleen kan het een bitch zijn om alles goed te zetten (Tukui in het algemeen)

[ Voor 28% gewijzigd door vhal op 02-02-2011 09:52 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Toch een disc build opgezet voor mijn proest ....

nu gebruik ik op deze dps een aantal spriest specifieke addons; iemand een idee wat de makkelijkste addons zijn om mee te healen ? (ik heb niet geheald in iets van 45 levels of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
deadsy33 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:49:
Guildperks en die extra rep cloak werken wel fijn,
Extra rep cloak? welke is dat? Wat zijn de requirements,want extra rep is nooit weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Die kun je kopen wanneer je guild lvl10 heeft bereikt. 1200G geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

Tabards neem ik aan die je bij de destbetreffende quartermaster kunt kopen als je ehm friendly/honored bent. (dan krijg je in dungeons per kill wat extra rep voor die factie)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Blamm schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:05:
Die kun je kopen wanneer je guild lvl10 heeft bereikt. 1200G geloof ik :)
Die geeft toch een 5% experience boost en geen reputation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelbeerkens
  • Laatst online: 01-09 16:14
Ero-Sensei schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:36:
[...]

Je zou Omen Thread Meter kunnen proberen, maar dan wordt het vind ik ook niet echt duidelijker met grotere groepen. Wel kun je natuurlijk emt de standaard interface makkelijk zien wanneer iemand anders aggro heeft, wanneer je dat ziet heb je over het algemeen redelijk wat tijd om threat te pakken op die mob.

Sinds de grote healthpools kan elke dps wel een paar klappen opvangen, enige nadeel is dat het wat meer van healers vereist.

EDIT: Inderdaad, tidy plates is een addon die de healthbars boven de mobs vergroot wanneer je minder aggro hebt. Het is dus makkelijk zien, en vooral makkelijk klikken op groeten healthbars. Wanneer je gewoon aggro hebt, word ie weer klein.
Ik heb nou skada als treatmeter
En Tidy plates ben ik sinds 2 dagen ook aan het gebruiken maar als je die health bars boven mobs wilt hebben en je hebt een aardig grote groep gepulled dan is het overzicht ook aardig weg. Dan staat je beeld namelijk helemaal vol met die rode ( welke kleur je ook in hebt gesteld) health balkjes.
Ik denk dat ik het zonder addons ga doen, dan heb je teminste nog een fatsoenlijk overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

_Peter2_ schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:09:
[...]

Die geeft toch een 5% experience boost en geen reputation
oeps inderdaad, dacht dat hij die bedoelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Goede morgen!

Gister ben ik met mijn paladin verder wezen questen in Highlands tot ik de portal kreeg, ook ben ik nog even bezig geweest met de Duitse ‘nine nine nine!!’ questgiver in Uldum. Mijn broer had zijn holy paladin ondertussen ook bijna op level 84, dus het instance grinden kon bijna beginnen… Toen hij Uldum in kwam om wat instances te verkennen sloopte ik nog mijn laatste paar mobs voor een quest en zowaar dropte er een epic BoE dps cloak! Die is meteen de AH op gegaan voor 24k, eens kijken of er een gek is die dat ding heeft gekocht, zou mij een hoop ruimte geven bij het gearen van mn characters.

Toen mijn broer de instances had gescout zijn we samen een random in gegaan… Het werd Vortex Pinnacle. Met BoK en priestbuff zat ik op 118k hp en het tanken ging redelijk makkelijk, ook zonder CC kon ik prima up gehouden worden. Tijdens het tanken ben ik alvast gaan spelen met de nieuwe cooldowns (20% reduction van damage op de groep, Argent Defender activaten (Doh!), en natuurlijk de selfheal). De groep die we hadden bestond uit een rogue en een priest dps die het allebei best netjes deden en een hunter genaamd Huntoo die constant de offtarget aan het damagen was, zijn pet op aggressive had, ninjapullde als ik aan het wachten was op mana van anderen en al zijn traps verkeerd mikte. Hij heeft van de 4(?) bazen slechts 1 gevecht tot het einde weten te volbrengen. Een typisch voorbeeld van een huntard dus. Als klap op de vuurpijl rollde de aars nog NEED op de tanktrinket (ilevel 316 met armor en + 7k health on use) en won hem ook nog… En dat terwijl het een welkome vervanging was van mijn ilevel200 trinket, GAH!

Uiteindelijk zijn mijn bro en ik toch maar de andere NLers achterna gegaan naar de nieuw opgerichte guild. Qua naam ga ik van kwaad (Kebab) naar erger (Oost West Epics Best)… Helaas waren andere spreekwoorden met Epics erin te lang voor een guildnaam. ‘De Epic valt niet ver van de boom’ of ‘Geen Greenies met Epics vergelijken’ lukte net niet… Tja.

Vanavond mijn priest ook maar overzetten. Helaas ben ik dan wel het directe contact met mijn hardcore maatjes uit Kebab kwijt, maar we kunnen wel zelf onze guildprogress verwezenlijken in plaats van deel uit te maken van een topguild zonder zelf aan het raiden mee te doen.

Lang verhaal, mijn excuses… morgen horen jullie of onze raid is gelukt en of ik inderdaad de epic cloak heb kunnen verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haidieho!

Gisteren toch maar weer samen met de GF verder gegaan van het levelen van haar mage en mijn sproest.
Beetje door Ghostlands heen gehobbeld en lekker op haar tempo gelevend. Zij is nu level 16 en ik 17.

Daarna maar weer op mijn level 62 druid gegaan. die nu alweer 65 is. Nog even en alweer naar Northrend!
Ring of blood is zo handig. gewoon weer 50% van een level erdoorheen gehakt. En altijd handig als een vriend je er even door boost.
Vanavond hopen level 67 mss zelfs 68 te worden zodat ik morgen lekker door northrendh een kan gaan. en dan lekker snel weer terug naar Kalim/EK :)

Druid is nu lekker feral en Boomkin. Feral voor het levelen en boomkin voor Instances. En straks op 85 is het plan om boomkin te blijven met tank offspec. Of natuurlijk tank+healer.. maar wil ook wel raiden als een spellcaster ipv altijd tank/melee dps of healer. Tot nu toe alleen maar plates op 80 gehad. ( ja nieuwe account blijft handig als je oude account's Email is gehackt. en je het wachtwoord van je account niet meer weet door een break van ong 1.5 jaar xd )

TLDR;

Weer wat geleveld en hopen vanavond northrend in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 09:53
Ben maar begonnen met geld sparen om mijn 359 items optimaal te enchanten, anders is het ook zonde van de moeite. Ongelofelijk hoe snel je geld verdient nu, in WotLK deed ik elke dag mijn dailies om geld te verdienen, maar hier hebben die quests weinig nut meer als je al Exalted bent.

Dus ik heb een Potion of Treasure Hunting gekocht, even een uurtje naar Uldum (wel 13:00 's middags hoor ik denk niet dat dit te doen is tijdens Primetime) en 1800g verdiend. 60+ Volatile Air die 25g per stuk waard zijn, een stuk of 15 kistjes van het potion dat ik gekocht had, vol met zeker 130 Embersilk Cloth en een dot goud. Daar boven op nog de nog de normale dingen die je vindt op dooie beesten.

Zeker de moeite waard om nog eens een paar keer te doen. Zeg maar 3-4 uur en je zit een maand lang goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Seraphin

Meep?

Okee dan. Er wordt hier vaak genoeg gebitched op n00b-dpserts (ook door mij), maar gisteren was ik er zelf één :P

Random HC als kitty dps gequeued. Het werd Stonecore.
DK tank
Healy Priest
Hunter
Kitty (ikke)
DPS (class vergeten, zou een pallie kunnen zijn geweest)

De millhouse trashpacks verliepen zonder problemen. Op naar Corborus; en daar begon mijn missie om mezelf als e-bay / noober neer te zetten:

Corborus Try 1 / Death 1) Gevecht begint ok, adds onder controle etc. op een gegeven moment krijg ik purple crystals achter me aan. Ik probeer ze van de groep weg te kiten, echter heb ik dan al wat dmg te pakken en op het moment dat ik een bocht probeer te maken (want ik merk dat ik uit healer range raak), grijpen de purple crystals me. Andere dps loopt ook in de purples -> wipe.

Corborus Try2 / Death 2) Gevecht begint ok, hunter weet de purple crystals goed weg te werken; ik hou de healer vrij van spider adds. Helaas; te laat gezien dat ik de red crystals op mn dak krijg. Gevolgd door purple crystals -> dood. Dit gebeurt gelukkig wat later in het gevecht; rest van de groep maakt Corborus af.

Death 3) Nadat ik net ben geressed en nog half zit te eten / regennen, pulled de tank alvast een Crystal Giant. Op het moment dat ik aansluit bij de groep eet ik meteen een quake. Vlak daarna spawned er weer een crystal -> "dat gebeurt me niet meer" denk ik nog en ik hak die crystal fijn. --> PBAOE --> dood.

Death 4) Volgende crystal giant. Om de een of andere reden lukt het me niet het springen goed te timen; ik hou de castbar in de gaten, toch eet ik 1-2 quakes. De volgende crystal die spawned laat ik zitten --> BOEM. Dooie druid.

Slabhide Try 1, Death 5)
Nadat Slabhide voor de tweede keer zijn AOE doet, ben ik te traag met achter een rots wegduiken -> 20% hp over. Ik denk slim te zijn door even een tranquility er uit te gooien om iedereen even op te toppen en mn eigen hp te boosten. Zie te laat dat er vlak daarna een puddle onder mijn voetjes vormt. Rest van de ploeg maatk Slabhide af.

Ozruk Try1, Death 6)
Direct na de eerste groundslam begin ik weg te rennen voor de shatter, bedenk me halverwege dat die nog niet komt, ren terug, paralyse, ik denk niet na en blijf staan, dood. Tank sterft vrij gauw daarna en wipe.

Dit is overigens wel een keerpunt; "gvd ik heb Prince in Kara tig keer gedaan en die mechanics zijn 99% hetzelfde" bedenk ik mezelf. Dus:

Ozruk Try 2 --> niemand dood, ik top dps met 9k over de fight

Kortom; ik heb mn eer op de laatste 2 bazen nog een beetje kunnen redden (na Ozruk was het een walk in the park), maar ik mocht denk ik blij zijn dat ik in een relaxte pug zat :D

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Tip: don't stand in fire voidzone/avoidable aoe!" ;)

Maargoed, we hebben allemaal wel eens een offday. Zeker als melee kan een offday erg dodelijk zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Wat zou nu in Cata het moeilijkst te levellen klasse/spec zijn? Voorheen denk ik dat het een holy priest was, zou dat nog steeds zo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Laatst online: 26-02 14:29
Kan iemand mij helpen met uitleg over tanken?

heb zelf een warrior en heb via hc's overige tanking gear gewonnen die onze tank al had. Nu heb ik full 346 tanking gear al en zelfs al wat epics ( chest, belt, shield, wrist ) alleen tanken zelf snap ik niet. dus vind dit vrij zonde. kan iemand mij een guide geven? of helpen. single target gaat wel opzich maar aeo treat houden neit egt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Laatst online: 11-09 15:02
InflatableMouse schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:24:
Wat zou nu in Cata het moeilijkst te levellen klasse/spec zijn? Voorheen denk ik dat het een holy priest was, zou dat nog steeds zo zijn?
Waarom zou je levelen als holy priest terwijl je gebruik kan maken van dualspec (shadow)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffrey0416 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:28:

heb zelf een warrior en heb via hc's overige tanking gear gewonnen die onze tank al had. Nu heb ik full 346 tanking gear al en zelfs al wat epics ( chest, belt, shield, wrist ) alleen tanken zelf snap ik niet. dus vind dit vrij zonde. kan iemand mij een guide geven? of helpen. single target gaat wel opzich maar aeo treat houden neit egt
Tip. www.tankspot.com

Kom je heel erg veel te weten over tanken, mechanics etc. :) Leef je uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 11:32
Ik gebruik voor te tanken healbot,

Werkt op mn pally ideaal, als iemand aggro'd krijgt deze een rode rand om zich heen voor de rest al mijn abilities aan me mousebutton combinaties gekoppeld.

Zo kan ik makkelijk en snel HoR, HoP, HoS etc plaatsen ook wog + loh heb ik gebind, meesterlijke addon imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Seraphin schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:59:
Death 3) Nadat ik net ben geressed en nog half zit te eten / regennen, pulled de tank alvast een Crystal Giant. Op het moment dat ik aansluit bij de groep eet ik meteen een quake. Vlak daarna spawned er weer een crystal -> "dat gebeurt me niet meer" denk ik nog en ik hak die crystal fijn. --> PBAOE --> dood.

Death 4) Volgende crystal giant. Om de een of andere reden lukt het me niet het springen goed te timen; ik hou de castbar in de gaten, toch eet ik 1-2 quakes. De volgende crystal die spawned laat ik zitten --> BOEM. Dooie druid.
Hint:
Laat priest volgende keer levitate casten op iedereen behalve de tank, en je hebt geen problemen meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei

Erg jammer dat je op de lagere levels niet getankt hebt, dan had je het nu prima gekund. AOE threat houden is, zeker sinds Cata, helemaal niet moeilijk. Je heb aardig wat AOE skills, gebruik ze dan ook. Ik neem aan dat je op de hoogte bend van Rend/Thunderclap, gebruik dit in je rotatie. Wanneer er niet ge CC'd hoeft te worden zou dit een prima AOE thread rotatie kunnen zijn:

Charge
Rend
Cleave
Thunderclap
Shockwave (hight threat)
Demoralizing Shout
Revenge
Cleave
Shield Slam

Wanneer er wel ge CC'd wordt, zorg dan zelf voor de CC marks, hierdoor kun je bijvoorbeeld casters laten CC'en waardoor de melee naar je toekomen. Dan breek je geen CC met je Thunderclap of Cleave. Wat ook erg helpt is altijd een skull marken, hoe makelijk het groepje ook is. Eer de skull dood is heb jij namelijk al voldoende threat opgebouwd op de rest van het groepje, aangezien de niet noob dps'ers allemaal skull genuked hebben (de noobs niet, maar die halen nog steeds maar 3k dmg in een HC).

Last but not least: Glyphs!
Glyph of Cleave: 1 target extra raken met Cleave
Glyph of Shockwave: -3 sec cooldown

Wanneer je dit aanhoud, dan moet je tegenwoordig een goede DPS-er hebben die aggro van je afpakt. En mocht er toch een mob ontglippen: Taunt (vergeet niet daarna nog een Revenge/Shieldslam op het getaunte target te doen, anders ben je hem weer kwijt)

Zorg ook dat je incoming dmg verminderd, de meeste DPS-ers hebben nog nooit van interrupt gehoord namelijk, en casters doen veel dmg! Je Shield Bash, Shockwave en Consussion blow zijn 3 interrupts op normale spells. Zeker op meerdere casters is Shockwave erg prettig aangezien ze ook een paar seconden niet casten daarna. Minder zorgen maken over je HP, rotatie of wat dan ook = meer tijd om te focussen op waar je voor in de groep zit: Tanken.

Tot slot: tanken is meestal constant hard werken, en wanneer je even rustig aan doet heb je altijd een DPS-er die er anders over denkt. En never blame the healer - tenzij die alles fout doet, maar bedenk altijd na een wipe, wat je zelf had kunnen doen om net die seconde langer te leven, dat de healer zijn cast wel af kon maken. misschien een non-elite in de buurt waardoor je Victory Rush had kunnen poppen? Shield Wall niet de volle 12 seconden gebruikt? (te laat aangezet) TC, Dem Shout - als je hierop allemaal streng op jezelf bent, dan wordt je een goede tank. (tip: heb wat geduld met de DPS'ers, die zaten voordat jij que'de al bijna een uur te wachten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Warlock leveling rotation vraagje.
Ben er een half jaartje uit geweest en had toen ik stopte een redelijk gegearde (althans voor een uber casual) resto shammy.
Nu Catac al een tijdje uit is heb ik besloten toch maar weer ff een maandje te testen en ben op mijn gemakkie een Warlock begonnen.
Deze is inmiddels lvl 28.
Nu heb ik een vraag mbt de single target rotation tijdens het levelen (dus niet in dungeons op bosses/trashpacks).
Ik heb een guide gevonden (wat al een godswonder is door de strakke proxy op mn werk) maar die is voor lvl 85.
Wat is nou de ideale rotatie?
Ik dot nu : Corruption, Bane of Agony, Unstable Affliction en dan die dot dat de target minder damage doet.
Vervolgens doe ik Drain Soul tot hij neer is.
Is dit een beetje efficient mana en dps wise?
En zit ook een beetje met de Glyphs in mn maag. Nog een volgorde voor?
Ik weet dak naar de bekende weg vraag, maar proxy + WoW = no-go. :'(

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En was die priest afk? Meeste healers kunnen dps tijdens een bossfight toch tegenwoordig wel up houden? Ik heal eigenlijk wel door de meeste puddle damage heen die dpsers vaak vangen. Is wel meteen je halve mana bar leeg, maar toch.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:01

Nibbz

Postmaster General

maikelbeerkens schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:10:
[...]

Ik heb nou skada als treatmeter
En Tidy plates ben ik sinds 2 dagen ook aan het gebruiken maar als je die health bars boven mobs wilt hebben en je hebt een aardig grote groep gepulled dan is het overzicht ook aardig weg. Dan staat je beeld namelijk helemaal vol met die rode ( welke kleur je ook in hebt gesteld) health balkjes.
Ik denk dat ik het zonder addons ga doen, dan heb je teminste nog een fatsoenlijk overzicht.
wat ik altijd doe met grote groepen, om te kijken of je overal agro op hebt, is doe 1 stap achteruit. De mobs die je dan iets ziet bewegen, zijn de mobs die op jou slaan. Een mob die niet mee loopt, staat waarschijnlijk op een dps te bateren.

Met ranged werkt dit alleen niet :p (bij wotlk werkte dit iig vaak, en ook goed).. in cata heb ik eigenlijk helemaal geen agro problemen. Gewoon chargen en klappen :p

Aoe? spam cleave ftw (en gebruik de glyph). Met cleave doe ik iig het meeste dmg op een grote pack (en natuurlijk rend + thunderclap (nog een keer TC, en dan shockwave)

edit:
Watch the corn met cleaven en uberhaubt aoe'en, als er mobs ge cc'ed worden

[ Voor 28% gewijzigd door Nibbz op 02-02-2011 13:19 ]

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 08:48
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:54:
[...]

En was die priest afk? Meeste healers kunnen dps tijdens een bossfight toch tegenwoordig wel up houden? Ik heal eigenlijk wel door de meeste puddle damage heen die dpsers vaak vangen. Is wel meteen je halve mana bar leeg, maar toch.
Ligt er een beetje aan, vaak kies ik voor de tank, mede guildies, dan pas de overige dps, als DPS geen tacs volgt wordt het lastig hem up te houden. Vaak zijn dat de mensen die geen engels spreken of begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:54:
[...]

Ik ken zat healers die het weigeren om zich uit de naad te werken om te compenseren voor mensen die continu fouten maken hoor. :) Iemand healen nadat die per ongeluk eenmalig wat extra damage krijgt, best. Maar wat Seraphin hierboven zegt is toch echt wat erger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:29
Ik zie hier ineens Prot warriors over rend beginnen. Nu heb ik tot halverwege WotLK getanked met mijn warrior, maar rend heb ik vanaf lvl 60 niet meer op mijn action bars gehad. Ik heb altijd gedacht dat rend vooral (alleen) gebruikt werd door Arms warriors, en ik houd helemaal niet van Arms in vergelijking tot Fury en Prot.

Heb ik al die tijd onder een steen geleeft of is er recnt iets aan rend veranderd?

PS. ik heb vanaf september t/m december niet gespeeld, dus heb een hoop patch notes gemist.

[ Voor 10% gewijzigd door Nivado op 02-02-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Als je een talent in de prot tree neemt verspreidt rend zich over alle targets die door je thunderclap worden geraakt en/of refresht de duur van de bleed :) Best makkelijk aggro bouwen en houden bij grote groepen trash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Nivado schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:15:
Ik zie hier ineens Prot warriors over rend beginnen. Nu heb ik tot halverwege WotLK getanked met mijn warrior, maar rend heb ik vanaf lvl 60 niet meer op mijn action bars gehad. Ik heb altijd gedacht dat rend vooral (alleen) gebruikt werd door Arms warriors, en ik houd helemaal niet van Arms in vergelijking tot Fury en Prot.

Heb ik al die tijd onder een steen geleeft of is er recnt iets aan rend veranderd?

PS. ik heb vanaf september t/m december niet gespeeld, dus heb een hoop patch notes gemist.
Je hebt inderdaad wat gemist, in je Prot tree zit namelijk een skill genaamd "Blood an Thunder". Wanneer je Rend op een target hebt, en je gebruikt TC refreshed ie de Rend, en krijgen alle mobs die je TC raakt ook Rend op zich. Dat betekend dus op een groep van 5 personen a ruim 700 dmg per tick een dpt van 3500 + je bouwt (een beetje) threat op bij de off-targets. Eigenlijk is dit je hoogste dmg AOE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
CC eindelijk accepted. Gisteren begonnen met Troll Priest op Azjob-Nerub. Die Trolls (begingebied) zijn wel lachen ("..., mon!"). Iemand laag lvl die er ook een char heeft? Mijn char: Hesbaye

[ Voor 12% gewijzigd door Hurtebise op 02-02-2011 14:38 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.