Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 239 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 52.189 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:57
Dutchman! schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:31:
Als je een talent in de prot tree neemt verspreidt rend zich over alle targets die door je thunderclap worden geraakt en/of refresht de duur van de bleed :) Best makkelijk aggro bouwen en houden bij grote groepen trash.
Ero-Sensei schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:35:
[...]
Je hebt inderdaad wat gemist, in je Prot tree zit namelijk een skill genaamd "Blood an Thunder". Wanneer je Rend op een target hebt, en je gebruikt TC refreshed ie de Rend, en krijgen alle mobs die je TC raakt ook Rend op zich. Dat betekend dus op een groep van 5 personen a ruim 700 dmg per tick een dpt van 3500 + je bouwt (een beetje) threat op bij de off-targets. Eigenlijk is dit je hoogste dmg AOE :)
Bedankt. Is een 4.0 talent dus. Warriors kunnen nu eindelijk een beetje fatsoenlijk aoe tanken als ik het goed begrijp.
Lekker blizz je wordt bedankt, als ik na 5 jaar warrior spelen een paladin reroll, nerfen ze AD (en terecht!!) en buffen ze warrior aoe (en terecht!). Wat is het toch een k** spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:00
Zo, ik zal me ook weer eens aanmelden hier :)

Level 56-ish Worgen Warlock. Speel op Emerald dream. Heb 3 jaar die-hard gespeeld, cold turkey gestopt en nu, 2 jaar later, weer opgepakt..

Ik ben op zoek naar iemand die een credit card heeft en voor mij een authenticator wil bestellen. Het geld zal ik vooraf storten op jouw rekening. Ik heb zelf namelijk geen credit card :(

pm plx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

BootVluchteling schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:53:

Level 56-ish Worgen Warlock. Speel op Emerald dream. Heb 3 jaar die-hard gespeeld, cold turkey gestopt en nu, 2 jaar later, weer opgepakt..

Ik ben op zoek naar iemand die een credit card heeft en voor mij een authenticator wil bestellen. Het geld zal ik vooraf storten op jouw rekening. Ik heb zelf namelijk geen credit card :(

pm plx
Ook geen iPhone/Android tot je beschikking? Is gratis dan :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ReCreator schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:56:
[...]

Ook geen iPhone/Android tot je beschikking? Is gratis dan :)
I know..

Ik heb WinMo :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:20

mrsar

waar een sar is,is een wodka

pm plx
hoe heet je char? zal ik je eens toevoegen :)
waar woon je? ik kan opzich wel halen,maar geen zin om postkantoor op te zoeken om dat ding op de post te doen , ophalen kan dan altijd in haarlem/amsterdam of muiden :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
mrsar schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:21:
[...]

hoe heet je char? zal ik je eens toevoegen :)
waar woon je? ik kan opzich wel halen,maar geen zin om postkantoor op te zoeken om dat ding op de post te doen , ophalen kan dan altijd in haarlem/amsterdam of muiden :P
Bootje

Ik ben een Westlander, dus dat is ver rijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

BootVluchteling schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:26:
[...]

Bootje

Ik ben een Westlander, dus dat is ver rijden :(
mocht je eerder online zijn dan ik=> Sarcastro (ook warlock :P )

ding opsturen is gewoon helaas lastig voor me (+ ik ben lui)
ik zal anders vanavond eens inloggen en kijken of ik een ander adres voor bezorging kan invullen (maar dacht het niet)

[ Voor 16% gewijzigd door mrsar op 02-02-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-07 22:11
Ja kan wel, je kunt een ander adres invoeren voor bezorging.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:45

vhal

ಠ_ಠ

Level 56-ish Worgen Warlock. Speel op Emerald dream.
/wave

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Name plx? Ik ben online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

volgens mij heb ik jou ook nog nie :P @ emerald dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
mrsar schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:31:
[...]

Zou jij voor mij die authenticator kunnen bestellen? Als je dat wilt, zie ik jouw pm wel verschijnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 21:11

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Wat is in Cata nu het verschil tussen Disc en Holy? Ik lees me wezeloos en zie wel de verschillende abilities enzo, maar in raids en heroics, wat is het verschil? Waar is de ene beter in dan de andere en vice versa? Wat is het verschil speel stijl? Is de ene moeilijker dan de andere?

Ik ben nu net 30, heb dual spec maar naast shadow nog geen keuze gemaakt omdat ik het niet goed weet. Ik hoor graag wat verschillende meningen.

Tx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:27
Je zou altijd dit kunnen gebruiken:

http://code.google.com/p/winauth/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

die is leuk om te weten :P heb het btw al voor hem besteld,kan inderdaad gewoon een ander aflever adres opgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
InflatableMouse schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:17:
Wat is in Cata nu het verschil tussen Disc en Holy? Ik lees me wezeloos en zie wel de verschillende abilities enzo, maar in raids en heroics, wat is het verschil? Waar is de ene beter in dan de andere en vice versa? Wat is het verschil speel stijl? Is de ene moeilijker dan de andere?

Ik ben nu net 30, heb dual spec maar naast shadow nog geen keuze gemaakt omdat ik het niet goed weet. Ik hoor graag wat verschillende meningen.

Tx!
Om te levelen zou ik gewoon Shadow blijven gaan.

Met weinig downtijd en een redelijk dps output om mee te starten kom je een heel eind.

Disc is hoofzakelijk shielden, holy meer direct healen ...

On this note : heeft iemand ergens een guide om x-perl te configgen ?

Of een andere (betere combo) om healen makkelijker te maken ?

[ Voor 3% gewijzigd door Dice op 03-02-2011 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Hmm, is het ontcijferen van het algoritme dan niet erg makkelijk gemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Gister qua healing eindelijk weer eens een goede raidsetup vanaf het begin, want onze druid healer kon er gelukkig bij zijn. BWD ingedoken om de eerste 4 bosses om te leggen en wat tries te pakken op Atramedes. Magmaw lag de eerste try, Omnitron na 2, Chimaeron was verrassend een oneshot en Maloriak liep niet helemaal lekker, maar op try 5 lag ie.
En wederom geen loot voor resto/ele shaman.... Welgeteld 3 drops gezien die een upgrade waren en daarvan heb ik er 1 kunnen pakken (dagger van magmaw) en 2 (ring en trinket) verloren aan onze holy pala die wel erg veel geluk heeft met z'n gear ^^ Aah well, mijn tijd komt wel ;)

Anyways, Atramedes was een wipefest. Liep voor geen meter. Mensen ontweken niet de zaken die ontweken moesten worden, soundbars liepen te snel op en ga zo maar door. Wat zijn nu DE tips om deze fight zonder al teveel problemen onder de knie te krijgen?
Ik merkte zelf dat het healen erg lastig is, omdat mensen te verspreid stonden. Voorstel om ranged en healers te stacken en als geheel te laten moven gaat in het begin goed, maar na de eerste discs is het alweer gedaan. En waar in de kamer positioneren jullie de boss?

Oh en gister 2 heroics gedaan op mijn druid als feral dps. Heb ook een moonkin offspecc, maar feral dps blijft toch mijn grote liefde voor wat betreft druids. Ik heb mezelf wel moeten aanwennen om keybinds te gebruiken nadat ik als clicker ben geleveld en een tijd heb geraid op mijn druid (1e char ever etc.). Dat lukt nu aardig goed. Stiekem vind ik het toch best jammer dat mangle nu een minuut duration heeft, was juist zo gaaf om alle dots op te moeten houden. Moet nog steeds wel, maar mangle valt nu weg. Daarentegen gebruik ik ferocious bite wel veel meer dan ik vroeger deed. Al met al nog wennen, maar 8 tot 10k op bosses lukt aardig in niet zo heel geweldige gear. Maar damn, wat heb ik feral dps gemist ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Mik! op 03-02-2011 08:19 ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mik! schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 08:15:
Anyways, Atramedes was een wipefest. Liep voor geen meter. Mensen ontweken niet de zaken die ontweken moesten worden, soundbars liepen te snel op en ga zo maar door. Wat zijn nu DE tips om deze fight zonder al teveel problemen onder de knie te krijgen?
Ik merkte zelf dat het healen erg lastig is, omdat mensen te verspreid stonden. Voorstel om ranged en healers te stacken en als geheel te laten moven gaat in het begin goed, maar na de eerste discs is het alweer gedaan. En waar in de kamer positioneren jullie de boss?
Stacken is goed, doen wij ook altijd =) Wij stacken altijd links van de ingang, voor de gongs, en na de eerste discs weer terug. Wanneer iemand getarget wordt, loopt hij/zij naar links toe zodat de stack niet geraakt wordt. De air-phase is triviaal, gewoon alles ontwijken.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Laatst online: 08-02 11:04
Mijn mage is gister 85 gedinged en meteen wilde de guild heroics gaan doen. Helaas heb ik het item level er nog niet voor, dus zijn we maar wat normals gaan doen :)

Ik zit nu te kijken naar tailoring, maar er zitten niet echt items bij die ik kan gebruiken om mijn item level te boosten (behalve epics ofc, maar ik heb nog maar 468 skill). Het lijkt wel alsof er alleen maar epics en pvp blues mee gemaakt kunnen worden afgezien van de cloak enchant en de spellthreads. Is tailoring nu gewoon slecht geworden of was het altijd al zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:00
Dice schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 07:45:
[...]
In kort. de tijd wordt gehash met een bekende key (deze key wordt je door blizz éénmalig aangereikt)
Deze key zou net zoals je normale wachtwoord goed opgeborgen/versleuted moeten zijn.

Maar inderdaad zodra een hacker deze key in handen heeft is de auth een nutteloze toevoeging.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Dice schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 07:45:
[...]
Het algoritme hoeft niemand te ontcijferen als het goed is dan is dit gewoon public knowledge en kan je het zo opzoeken met google. Bij encripty is het zo dat het algoritme zo sterk moet zijn dat je zonder de key het toch niet kan decripten binnen een redelijke tijd. Dat maakt het juist zo sterk want als iedereen je algoritme kan controleren dan zitten er minder snel fouten is. Je encripty systeem geheim houden is over het algemeen de slechtse vorm van encripty zodra iemand je systeem achterhaalt ben je de lul.
Keys kan je snel veranderen maar een algoritme niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342639

Toch maar geen lvl 67 geworden, zit nu op 66 1/2... vanavond toch maar even doorstomen dan naar northrend..
dit zoiezo omdat ik dan wat heb om naar uit te kijken na dit weekend..
Verjaardag van mn oma halverwege het land en dan gevraagd zijn om te blijven slapen.

Ach ja. Family time moet ook gebeuren :P

Reden waarom ik nog geen 67-68 ben?
Yey for fail dungeon que's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Notlupus schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:52:
Ben maar begonnen met geld sparen om mijn 359 items optimaal te enchanten, anders is het ook zonde van de moeite. Ongelofelijk hoe snel je geld verdient nu, in WotLK deed ik elke dag mijn dailies om geld te verdienen, maar hier hebben die quests weinig nut meer als je al Exalted bent.

Dus ik heb een Potion of Treasure Hunting gekocht, even een uurtje naar Uldum (wel 13:00 's middags hoor ik denk niet dat dit te doen is tijdens Primetime) en 1800g verdiend. 60+ Volatile Air die 25g per stuk waard zijn, een stuk of 15 kistjes van het potion dat ik gekocht had, vol met zeker 130 Embersilk Cloth en een dot goud. Daar boven op nog de nog de normale dingen die je vindt op dooie beesten.

Zeker de moeite waard om nog eens een paar keer te doen. Zeg maar 3-4 uur en je zit een maand lang goed.
Thnx voor de tip, gisteren 400g in 25 min verdient met alleen de volatile air (bij mij gaan ze voor 20g). Zijn die potions de moeite? Bij mij op de server gaan ze voor 100g en de drop rate van die kistjes lijkt vrij laag te zijn volgens wowhead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Halfus is toch niet zo random als men denkt.
Op MMO-Champion te vinden :)

Vanavond een nieuwe combo voor ons. (nether, scion, time)
Maar dat fixen we wel ff.

Raiden begin eindelijk opgang te komen, slow start maar nu is vrijwel iedereen de raids aan het accepten.
Dus eindelijk progressie maken. Magmaw en tron zijn al snel de epic pinata's geworden. Halfus is toch andere koek, vorige week 1ste keer neer gehaalt, was ook onze eerste echt serieuse try's op hem. Valiona (2 drakes) is makkelijker dan halfus alleen gebrek aan late night focus aan onze kant, die 2 gaan vanavond neer als we de tijd hebben.

Tot op heden per boss zo'n 6 tot 8 try's gehad.
Fights zijn heerlijk, tron vind ik echt een tof gevecht.
Halfus is ook een heerlijk gevecht om te doen..

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:04
Voor Atramedes: ook wij stacken een ranged groep (healers & DPS) voor de gongs, tank met de draak in het midden, melee bij een poot aan de andere zijde van de draak t.o.v. de raidgroep. Gezien er behoorlijk wat afstand zit tussen de ranged groep en de draak zijn de discs makkelijk te ontwijken, tevens kan je gezien de stack goed zien wie er zit te slapen. Bij een breath gaat de getargette rechts om de draak rennen (beetje concentrische circel), als het iemand uit de ranged groep is doet de rest een stapje naar links.

Healing wise verreweg het makkelijkste gevecht, alleen de tank pakt continu wat damage, en de raid zo nu en dan een beperkte hoeveelheid. Op normal iig een eitje als iedereen doet wat ze moeten doen :)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:27
mrsar schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:28:
[...]

die is leuk om te weten :P heb het btw al voor hem besteld,kan inderdaad gewoon een ander aflever adres opgeven :)
Het is ook wel makkelijk als backup mocht de telefoon ineens leeg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-07 15:37
Wij hebben het probleem niet van de drake rotation, Halfus heroic forthewuh :+ 4 disc priests met 4 holy paladins! En het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-07 12:03
DeepSeven schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:22:
[...]

Thnx voor de tip, gisteren 400g in 25 min verdient met alleen de volatile air (bij mij gaan ze voor 20g). Zijn die potions de moeite? Bij mij op de server gaan ze voor 100g en de drop rate van die kistjes lijkt vrij laag te zijn volgens wowhead.
Ik heb niet bijgehouden hoeveel van die elementals ik heb geslacht, maar ik heb vrij goeie gear al dus ik haal ze sneller neer dan de meeste die in die buurt rondhangen. Ik had uiteindelijk een kistje of 10, in elk kistje zit wat Embersilk, wat Gold en soms een Volatile van een willekeurige soort.

Je moet gewoon voor je eigen server even kijken of het de moeite waard is, maar persoonlijk denk ik dat je er altijd wel uitkomt met je winst als je een uurtje goed doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Dice schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 07:39:
[...]

Om te levelen zou ik gewoon Shadow blijven gaan.

Met weinig downtijd en een redelijk dps output om mee te starten kom je een heel eind.

Disc is hoofzakelijk shielden, holy meer direct healen ...

On this note : heeft iemand ergens een guide om x-perl te configgen ?

Of een andere (betere combo) om healen makkelijker te maken ?
Ik stelde de vraag niet voor het levelen maar voor m'n dual spec. Ik doe alle instances in de gebieden die ik doorkruis tijdens levelen als healer maar ik vind erg weinig info over speelstijl en verschillen tussen de twee specs. Helaas heb ik aan dit beknopte antwoord dus ook niet veel ;)

Om jouw vraag te beantwoorden, Grid of Healbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

InflatableMouse schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:53:
[...]

Ik stelde de vraag niet voor het levelen maar voor m'n dual spec. Ik doe alle instances in de gebieden die ik doorkruis tijdens levelen als healer maar ik vind erg weinig info over speelstijl en verschillen tussen de twee specs. Helaas heb ik aan dit beknopte antwoord dus ook niet veel ;)
Ik zou zeggen, kijk even op http://elitistjerks.com/f77/ Hier natuurlijk het priest topic. zelf ben ik nu een priest aan het levelen ook samen met de GF.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Woei, gisteren stood in the fire gehaald. Waren met een aantal guildies in Uldum, toen het beeld ineens rood werd. Dan weet je hoe laat het is, dus direct op zoek en ja hoor daar was ie. Guild chat vol met achievments, een ware slachting! Dit is de tweede keer al dat ik hem tref in uldum. De eerst keer wist ik niet dat een rood scherm deathwing betekent.
Notlupus schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:52:
Ben maar begonnen met geld sparen om mijn 359 items optimaal te enchanten, anders is het ook zonde van de moeite. Ongelofelijk hoe snel je geld verdient nu, in WotLK deed ik elke dag mijn dailies om geld te verdienen, maar hier hebben die quests weinig nut meer als je al Exalted bent.

Dus ik heb een Potion of Treasure Hunting gekocht, even een uurtje naar Uldum (wel 13:00 's middags hoor ik denk niet dat dit te doen is tijdens Primetime) en 1800g verdiend. 60+ Volatile Air die 25g per stuk waard zijn, een stuk of 15 kistjes van het potion dat ik gekocht had, vol met zeker 130 Embersilk Cloth en een dot goud. Daar boven op nog de nog de normale dingen die je vindt op dooie beesten.

Zeker de moeite waard om nog eens een paar keer te doen. Zeg maar 3-4 uur en je zit een maand lang goed.
Zoooo goede tip zeg. Die ga ik proberen. Volatile air is zo een drama voor een BS. Eens ff kijken of dat werkt.

[ Voor 59% gewijzigd door HawVer op 03-02-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
edit oops

[ Voor 98% gewijzigd door HawVer op 03-02-2011 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Anoniem: 342639 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:59:
[...]

Ik zou zeggen, kijk even op http://elitistjerks.com/f77/ Hier natuurlijk het priest topic. zelf ben ik nu een priest aan het levelen ook samen met de GF.

Hopelijk heb je hier wat aan.
Allemaal gelezen. Dat is allemaal nuttig maar droge theorie, niet praktisch gericht. Er moeten toch wel priests zijn die ervaring met beide specs hebben die vanuit hun ervaring kunnen aangeven wat het verschil in speelstijl is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-07 12:03
InflatableMouse schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:08:
[...]

Allemaal gelezen. Dat is allemaal nuttig maar droge theorie, niet praktisch gericht. Er moeten toch wel priests zijn die ervaring met beide specs hebben die vanuit hun ervaring kunnen aangeven wat het verschil in speelstijl is?
Een discipline priest gebruikt Smite, en wel om de volgende reden:

Atonement Rank 2
When you deal damage with Smite, you instantly heal a nearby low health friendly party or raid target within 15 yards from the enemy target equal to 100% of the damage dealt.

If the Priest is healed through Atonement, the effect is reduced in half.

Dat is het grootste verschil, een Holy Priest zal je geen damage zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
*kuch* mag ik nog een keer om een redelijk setup van healer addons zeuren/bedelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
[...]

Ik speel niet heel veel op mijn priest, maar zal een poging wagen ;) Mijn priest heeft beide specs en mijn eigen voorkeur gaat uit naar disc.

Heb bij Disc de archangel/smite build gekozen, oftewel ik gebruik smite om a. damage te doen en b. te healen. Verder draait disc vooral om migitation van damage door middel van shield en divine aegis.

Holy draait heel erg om chakra die je op 2 manieren kan inzetten. 1. single target en dus vooral tank healing 2. voor aoe healing dus vooral raid. Holy is dan vooral ook directe healing.

Het ligt er dan ook volledig aan waar je je lol uit wil halen. Healen terwijl je damage doet en damage verminderen of pure healing doen en switchen tussen twee rollen. Volgens mij ligt daar de nuance tussen holy en disc. Beide specs kunnen prima single target en aoe healen, je kunt iedereen ophouden. Het is dan ook een kwestie van proberen. Ik denk wel dat voor levelen een disc spec leuker is. Shieldje ophouden en dps doen. Healing door middel van smite is hoog genoeg en eigenlijk verveelde ik mij als healer verschrikkelijk in dungeons op laag level. Op deze manier kan je in ieder geval nog wat betekenen op dps gebied ^^

@Hierboven: ik gebruik als healer alleen Grid. Grid laat me alles zien wat ik moet weten oa. debuffs, aggro, hots etc. Je zou het eventueel nog kunnen combineren met een mouseover macro (moet ik zelf nog eens naar kijken). Verder zie ik wanneer ik spelers selecteer de buffs/hots die de speler heeft incl. timer en mijn eigen buffs/hots.
Maar wat zoek je concreet?

[ Voor 10% gewijzigd door Mik! op 03-02-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dice schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:22:
*kuch* mag ik nog een keer om een redelijk setup van healer addons zeuren/bedelen :?
Ik gebruik Grid + AbsorbMonitor (disc, krijg je dikke lijnen om je grib box heen van mensen met een active DA/PW:S shield) en gewoon mouseover macro's.
Dit heeft alles wat ik nodig heb.

Verschil in speel stijl Holy en Disc.

Holy healed mensen achteraf, Disc voorkomt damage vooraf en heal een beetje bij.
Holy kan snel switchen tussen raid healing en goede singel target healing. (chakra)
Disc doet daar in tegen damage om tank up te houden bij een mindere damage phase. (archangel)

Voor lvl'en zou ik disc gaan als heal spec, en damage is ook goed btw.
Smite Glyph waar smite 20% meer damage doet met holy fire dot.
Tis alleen eentonig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

[...]

disc:
- Absorbs , met Shields en Aegis. Dus je voorkomt een gedeelte damage ipv van het achteraf te healen.
- Atonement , door te smiten ( damage doen ) kun je mensen healen. Vrij random maar als je er aan gewent bent kun je als healer op punten waar er niet al te veel damage is nog wat dps doen en toch healen.
- Barrier & Pain surpression. 2 behoorlijk sterke cooldowns , die verder gaan op het voorkomen van damage waar de disc tree voor staat.

Holy
- Burst healing. Met Prayer of healing & Circle of Healing ben je de healer in de game die de meeste output heeft in een korte tijd. Meestal ideal voor als je raid/ groep af en toe flinke dammage te verwerken krijgt en dan een tijdje niet.
- Chakra's , een buf waardoor je of beter kunt aoe healen , of beter single target kunt healen. Beetje een stance idee , dus het is aan de priest om hier goed mee om te gaan en te zorgen dat hij op het juiste moment in de juiste chakra staat ( Switchen kan elke 30 seconden )
- Guardian Spirrit je main cooldown. Kan een killing blow voorkomen , handig voor Oshit momenten op bv een tank.

En voor addons
een GOED geconfigureerde Grid is inderdaad wel het enige wat je bijna een must is als healer.
Dus dat het je hots , Shields , Pom , Weakend soul op je party/raid laat zien.
Verder eventueel Cooldown trackers om het wat makkelijker te maken.

Voor me zelf gebruik ik Power Aura's.
als voorbeeld elke keer als me Rapture proc van cooldown is krijg ik een ping te horen dus dan is het meteen een shieldje kasten op een tank. Lekker makkelijk en hoeft ik het niet in de gaten te houden.
verder heb ik al mijn lange cooldowns in power aura's zitten.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 15813 op 03-02-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Mik! schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:25:
[...]

Ik speel niet heel veel op mijn priest, maar zal een poging wagen ;) Mijn priest heeft beide specs en mijn
@Hierboven: ik gebruik als healer alleen Grid. Grid laat me alles zien wat ik moet weten oa. debuffs, aggro, hots etc. Je zou het eventueel nog kunnen combineren met een mouseover macro (moet ik zelf nog eens naar kijken). Verder zie ik wanneer ik spelers selecteer de buffs/hots die de speler heeft incl. timer en mijn eigen buffs/hots.
Maar wat zoek je concreet?
ik heb niet meer gehealed vanaf het punt dat ik transparant kon rondrennen.

(op een verdwaalde nobrainer in wotlk na)
ik ben zo gewend aan shadowform dt ik naar mijn beeld zit te staren op het moment dat ik niet semi transparant ben }:O

Nu kom ik er achter dat het af en toe voor guildpurposes wel eens prettig zou kunnen zijn om een healer extra in te zetten. Ik heb dus een build van een disc-priest inguild gejat.

Maar ik heb op dit moment een aantal dottimers / casterbars in gebruik.

In disc mode moeten die dus uit en moet ik een addon a la grid/xperl hebben met mouseover macro's hebben om de boel een beetje vlotter te laten lopen.

click&cast kost te veel tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Dice schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:50:
[...]

ik heb niet meer gehealed vanaf het punt dat ik transparant kon rondrennen.

(op een verdwaalde nobrainer in wotlk na)
ik ben zo gewend aan shadowform dt ik naar mijn beeld zit te staren op het moment dat ik niet semi transparant ben }:O

Nu kom ik er achter dat het af en toe voor guildpurposes wel eens prettig zou kunnen zijn om een healer extra in te zetten. Ik heb dus een build van een disc-priest inguild gejat.

Maar ik heb op dit moment een aantal dottimers / casterbars in gebruik.

In disc mode moeten die dus uit en moet ik een addon a la grid/xperl hebben met mouseover macro's hebben om de boel een beetje vlotter te laten lopen.

click&cast kost te veel tijd
Je kan ook Vuhdo proberen dit is een compleet out of the box addon met alles er op wat je wil.
Tis alleen te groot voor mij, ik ben gewend aan die kleine grid boxes met de stipjes in de hoeken wie aggro heeft enzo of bijna oom is.

Maar heb je zelf dan geen Raid frame addon als shadow dan ?
Aangezien jij kan healen als shadow mocht het nodig zijn om die laaste paar % van de baas door te komen.
Help met healen of als een healer dood is gegaan. Zou ik je aanraden om grod zeker ook voor dps te gebruiken. Zo is het spotten om Divine Hymn op een goed moment te gebruiken veel makkelijker.

Als raid frame addon kan je ook die nieuwe standard blizzard frame gebruiken.
Ik zelf vind het shit, maar wellicht jij niet :)
Anoniem: 15813 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:41:
[...]
Voor me zelf gebruik ik Power Aura's.
als voorbeeld elke keer als me Rapture proc van cooldown is krijg ik een ping te horen dus dan is het meteen een shieldje kasten op een tank. Lekker makkelijk en hoeft ik het niet in de gaten te houden.
verder heb ik al mijn lange cooldowns in power aura's zitten.
Dit dus..

Power Aura's is een prettige addon, zal vanavond eens een Screenie maken van mijn UI. (homemade)

[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 03-02-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Als je met click en cast een target selecteren en dan er een heal op casten bedoelt. werkt prima hoor.
Tenzij je geen keybinds gebruikt , dan is het inderdaad langzaam.
De enigste mouse over macro die ik op me grid gebruik is dispell.
De rest is alles target en cast. na verloop van tijd ben je er aan gewent en heb je je volgende target al geselecteerd voordat je heal klaar is. Dus geen tijds verlies.

En over addons.
Vuhdo is een goed alternatief voor grid , en heeft built in support voor mouse over macro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:33
Gister was het dan eindelijk zo ver… De eerste raid met ‘Oost West Epics Best’. Magmaw was een two-shot omdat er de eerste try wat worms in de raid kwamen. Omnitron werd een one-shot met een vreemd einde. Eén van de tanks stond te dicht op Toxitron en die werd getarget door een slak, BAM – tank dood, ik was net te laat met mijn Leap of Faith. Gevolg: op 3 mensen na iedereen dood, ik werd zelf net voor ik een mêlee hit zou krijgen door de andere priest weggetrokken van de boss. Door naar Halfus die we pas één keer neer hadden. We kregen weer een nieuwe volgorde van draken en dit was echt ONTZETTEND makkelijk, qua healing totaal niet uitdagend – 1hot.

Valiona hadden we nog nooit gedaan met een volle groep (twee weken terug eens een kijkje genomen met 9 man inclusief alts). Gister zat er behoorlijk wat progress in, maar we kregen ze niet lager dan 20%. Vooral de debuff met 100% damage en healing increase nekte ons af en toe. Maar een beetje coördinatie en we kunnen ook deze baas aan ons lijstje toevoegen!

Mijn tank is ondertussen weer een paar quests verder in Uldum, maar nog lang geen 85. Daar ga ik dit weekend aan werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-07 08:33
Nog een vraagje voor de hunters onder ons.

Welke pets gebruiken jullie (en waarvoor).
In mijn SV spec heb ik nu een Wind Serpent voor de extra magic damage debuff, een ravager voor de extra physical damage debuff en een wolf voor attackpower. Als tank pet gebruik ik een Warp Stalker.

In BM spec heb ik een Shale Spider voor de extra agi/int/str buff volledig als tank gespct en een core hound voor dps met de heroism skill.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394897

Ik zal me dan ook maar eens aanmelden .

level 85 blood death knight at your service. Al jaar en dag spelend op Earthen. begonnen in wow vanilla beta en verleden jaar een jaarte gestopt. Account weggegeven aan neefje en sinds een paar maand terug begonnen.

Voorlopig op achievement jacht maar nog niet aan het raiden, nog niet echt de tijd en gear voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Derr_Hans schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 10:58:
[...]

Je kan ook Vuhdo proberen dit is een compleet out of the box addon met alles er op wat je wil.
Tis alleen te groot voor mij, ik ben gewend aan die kleine grid boxes met de stipjes in de hoeken wie aggro heeft enzo of bijna oom is.

Maar heb je zelf dan geen Raid frame addon als shadow dan ?
Aangezien jij kan healen als shadow mocht het nodig zijn om die laaste paar % van de baas door te komen.
Help met healen of als een healer dood is gegaan. Zou ik je aanraden om grod zeker ook voor dps te gebruiken. Zo is het spotten om Divine Hymn op een goed moment te gebruiken veel makkelijker.

Als raid frame addon kan je ook die nieuwe standard blizzard frame gebruiken.
Ik zelf vind het shit, maar wellicht jij niet :)
Ik heb tot nu toe op specifieke sproest timers alleen de standaard raidframes in gebruik.

Het gaat mij om de 'rest' ... de mouse over en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

Blehgh, heb veel te weinig tijd door de weeks :( niet eens genoeg om elke dag de daily hc te doen.. Moet het helaas vaak laten bij de daily JC quest en wat auctioneren.
Gelukkig heb ik morgen vrij dus kan ik vanavond en morgen lekker wat hc's pakken.

Zijn er hier btw mensen die Outland - Horde spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Anoniem: 377816 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:25:
Blehgh, heb veel te weinig tijd door de weeks :( niet eens genoeg om elke dag de daily hc te doen.. Moet het helaas vaak laten bij de daily JC quest en wat auctioneren.
Gelukkig heb ik morgen vrij dus kan ik vanavond en morgen lekker wat hc's pakken.

Zijn er hier btw mensen die Outland - Horde spelen? :)
Ik ken dit probleem wel ...

Gisteren eerst een 25 minuten mogen wachten op een HC queue ...
Om te zien dat de tank geen aggro kon houden...

(Met een boomkip en een sproest die wel wat aggro maken heb je een tank nodig die dat wel kan, en dan hielden we ons nog in)
Deze meneer wilde op de tweede groep in HOO de casters rooten en MC op een melee }:O en was niet voor rede vatbaar. Uiteraard was het onze schuld O-)

Hierna opnieuw queuen; raakt er iemand DC'd ... ben je je queplek kwijt :(

Uiteindelijk een guildrun op een andere HC ... en die liep wel soepel

Ben je wel 3 uur verder :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 15:45

vhal

ಠ_ಠ

mrsar schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:31:
[...]
KLIK voor armory

Gisteren even een BH10 classrun gefixed met de guild. Kwam een tank te kort dus heb ik maar een willekeurige DK uit /2 geplukt die blijkbaar nog nooit BH heeft gezien. Begin had ik even een twijfeling maar uiteindelijk is BH geen rocketscience. 10 minuten laten stonden weer buiten en had het geluk dat de hunter tier pants dropte voor mij :+ Moet alleen nog even een leg enchant kopen.

Verder had mijn mage had 2 uur nodig om van 81 naar 82 te levelen :+ Ik heb bijna alle quests in Hyal gedaan, even kijken welke route ik vervolg om uiteindelijk op 85 te eindigen. Gaat iig retesnel.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-06 10:53
Ik moet zeggen, voor de niet-raiders / mensen met wat minder tijd wordt het toch wel wat saai nu. Ik heb nu wat 359 items van Rep en blacksmithing en Alchemy trinket.

Zonder raids kan ik alleen gear-progress boeken dmv Valor points. Alleen met 70 op een dag, en zeg 4 dagen spelen in de week (alleen gauw een HC) doe ik dus gewoon 8 weken op één item (2.200 VP). Het zou leuk zijn dat er meer mogelijkheden die wat minder tijd kosten kwamen voor die VP. Het hoeft echt niet makkelijk te zijn, maar het hoeft toch ook niet persé 3 volle en vaste avonden in de week te zijn om een beetje mee kunnen komen.

Mensen met totaal geen skills, maar destemeer tijd hebben betere items dan mensen met skills die hun skills gebruiken voor een echte carriere :S

En dan ben ik nog tank, laat staan DPS'ers die 3 kwartier extra nodig hebben voor een HC (wachttijd)

[ Voor 7% gewijzigd door Ero-Sensei op 03-02-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Laatst online: 19:46
Ero-Sensei schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:43:
Ik moet zeggen, voor de niet-raiders / mensen met wat minder tijd wordt het toch wel wat saai nu. Ik heb nu 4 wat 359 items van Rep en blacksmithing en Alchemy trinket.

Zonder raids kan ik alleen gear-progress boeken dmv Valor points. Alleen met 70 op een dag, en zeg 4 dagen spelen in de week doe ik dus gewoon 8 weken op één item (2.200 VP). Het zou leuk zijn dat er meer mogelijkheden die wat minder tijd kosten kwamen voor die VP. Het hoeft echt niet makkelijk te zijn, maar het hoeft toch ook niet persé 3 volle en vaste avonden in de week te zijn om een beetje mee kunnen komen.

Mensen met totaal geen skills, maar destemeer tijd hebben betere items dan mensen met skills die hun skills gebruiken voor een echte carriere :S
Wat een onzin zeg, zo zit het spel gewoon in elkaar. Wil je goede gear, moet je raiden. Waarom zou je snel full 359 moeten zijn als je alleen maar hcs doet? Dan heeft die gear uberhaupt geen nut, want hcs kan je prima met full 340 doen (dan overgear je ze eigenlijk al). En de mensen zonder skills zullen echt niet meer dan 1 of 2 raidbazen omleggen op dit moment hoor, dus snel aan gear zullen die ook niet komen.

edit: en jah tuurlijk moet je gewoon lekker je RL op de eerste plaats zetten, maar ga dan niet whinen over dat je gear te slecht is als je er geen tijd in stopt. Gewoon leuke andere dingen doen en casual spelen is naar mijn idee het leukst. Af en toe als het uitkomt een raidje meepikken en verder gewoon lol maken (ingame en buiten de game) dat is het leukste. En niet teveel naar de gear kijken ;D

[ Voor 13% gewijzigd door Bartske op 03-02-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet zeggen, voor de niet-raiders / mensen met wat minder tijd wordt het toch wel wat saai nu. Ik heb nu 4 wat 359 items van Rep en blacksmithing en Alchemy trinket.

Zonder raids kan ik alleen gear-progress boeken dmv Valor points. Alleen met 70 op een dag, en zeg 4 dagen spelen in de week doe ik dus gewoon 8 weken op één item (2.200 VP). Het zou leuk zijn dat er meer mogelijkheden die wat minder tijd kosten kwamen voor die VP. Het hoeft echt niet makkelijk te zijn, maar het hoeft toch ook niet persé 3 volle en vaste avonden in de week te zijn om een beetje mee kunnen komen.

Haha ja je zegt het juist... Wie heeft er niet wel eens zijn RL laten versloffen door WOW ;) heb zelf gelukkig het licht gezien toen ik bijna zakte voor mn school. Maar er zijn gasten in m'n gilde die gewoon al een jaar of langer niets doen, geen school en geen werk. De hele - dag - wow spelen. Elke dag 8)7 al maanden lang.
Dan denk ik ook OMG maja.

Wat betreft die VP rewards... sja je moet idd wel raiden, en/of veel geluk hebben in BH, crafts en BoE's dan ga je richting full epic. Anders kun je alleen wachten tot een patch die Valor weer naar Justice omzet, en nieuwe raids worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 09-07 15:09
_Peter2_ schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:09:
Welke pets gebruiken jullie (en waarvoor).
De helft van de tijd krijg ik een 'a more powerful spell is already active' als ik een pet met buff wil gebruiken, dus ik heb Ol'Beaky uit Deadmines omdat die er cool uitziet. Snatch gebruik ik bij Dual Wield op die boss in Grim Batol, verder amper. Verder heb ik nog een Nether ray, ziet er ook wel leuk uit, en kan ik (1x per minuut :P) interrupten (al ben ik meestal te laat...)

Verder gebruik ik geen pets, heb geen BM spec dus een timewarp/bloodlust-pet zit er niet in, en tanken kan mijn cunning pet ook :) Alleen bij Tol Barad dailies komen er af en toe teveel mobs op me af en gaat het mis, maar dan gaat het zo erg mis dat een echte tank-pet me ook niet gered zou hebben :P
Het leuke is nog wel dat de kans bestaat dat je 31 dagen lang random HCs hebt gedaan, het chest-item koopt, geluk hebt en meemag naar een raid, waar vervolgens je chest-item dropt 8)7
Hunters: Koop eerst de legs, die hebben pas op Heroic raids van de laatste boss een upgrade, een betere chest dropt (met wat geluk :P ) al bij Omnatron normal :P

[ Voor 22% gewijzigd door Paul op 03-02-2011 12:06 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Jammer dat je dat net deze twee regels toevoegd aan het verhaal voor wat betreft gear ;) Ja, gearen zonder raids is lastig/moeilijk, maar dat heeft niet zo zeer met skills te maken ;) Dat jij geen tijd hebt vanwege je RL zaken om te kunnen raiden is vervelend voor gear, maar dat houdt niet automatisch in dat de mensen die wel raiden/tijd in gearen stoppen geen carriere of wat dan ook hebben. Skills ingame hebben dan ook niets te maken met skills buiten de game. De prioriteiten liggen anders. En ja, er zijn altijd uitzonderingen..

Maar net als tijdens de launch van Wrath duurt het nu langer als non-raider om te gearen. Niets nieuws ten opzichte van de tijd dat Naxx uitkwam. Als straks een nieuwe tier uitkomt dan hebben ook non-raiders makkelijker toegang tot de epics. Tot die tijd heb je de craftable epics, de reputation epics en de epics die je beetje bij beetje bij elkaar sprokkelt door je dagelijkse hc te doen. Hoe snel dat gaat heb je zelf in de hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gister maar even met de guild de Critter Kill Squad Achi gehaald. Boring tundra de eilandjes met penguins met 6 man in raid vorm plat ge-aoed. Klein half uurtje werk en we hadden 35k critters afgemaakt.
Zodra met de patch de Armadillo pet van exalted naar revered gaat kunnen we die tenminste gelijk halen. :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:33
Trouwens gister ook nog even Baradin Hold gedaan met een guildgroep. Eerste keer was gewoon een wipe omdat de andere healer zijn dispel button nog niet in zijn UI had gezet… Daarbij deed ik ook nog een 65% van de healing… Net aan een wipe. De tweede try was het 22-5, en zelfde healing verdeling, dat was wel net aan te doen. Helaas weer geen Tier items gewonnen…

Ik zit ondertussen rond de 2300 Valor Points en ik heb geen idee waaraan ik ze moet uitgeven… De chest is veilig als je voor Tier11 wilt, maar de crit is zo slecht… Misschien toch voor trinkets gaan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:14
Net weer een leuke faal bij Tol Barad. We zijn Attacker en hebben 2 flags gaan er gasten zeiken dat er meer mensen moeten verdedigen :/

Sommige mensen begrijpen echt niet hoe het zit als aanvallende en verdedigende groep.

Zegt ene: Ja er waren maar 10 mensen Slag aan het verdedigen dan ben je gewoon kansloos, er moeten meer mensen de vlagen verdedigen willen we winnen.
Zeg ik: Als je als aanvallende partij te veel mensen vlaggen laat verdedigen dan ben je al helemaal kansloos.

ja leuk laat 15 man een vlag verdedigen en dan ga je dan met de rest proberen een vlag te pakken waar de hele verdedigende partij zit.
Je zit dan gewoon in de minderheid en de kans dat je de vlag pakt is minimaal. Je pakt de vlag dan vaak pas als het overgrote deel van de verdedigende groep heeft besloten een van de andere vlaggen te zergen, En al zou je verdedigers bij die vlag hebben de zerg is dan met zo veel mensen dat ze kansloos zijn.
Daarnaast hoeft de verdedigende partij maar 1 vlag te hebben. En mocht jij als aanvallende partij 2 vlaggen hebben dan hoeft de verdedigende partij slechts eentje te kiezen en die te zergen.

De enige manier om als aanvaller TB te pakken is:
-De verdedigende partij is met minder mensen duidelijk minder mensen (heb het al zien gebeuren),
-De verdedigende partij maakt fouten, bv ze blijven net iets te lang bij een vlag vechten terwijl de aanvallende partij deze vlag langzaam pakt en dan dus 3 vlaggen heeft. Dit faalt vaak omdat teveel van de aanvallers de vorige vlag die gepakt is blijven verdedigen.

De enige tactiek die de verdedigende partij nodig heeft is dat ze met 1 grote groep van vlag naar vlag gaan en zorgen dat ze er altijd eentje hebben. En zodra de aanvallers komen om deze te pakken moeten ze gewoon met 75% van de RAID naar de volgende vlag gaan en de restelijke 25% houden de aanvallers bezig.

Mensen begrijpen gewoon niet dat met grote groepen verdedigen als je de aanvaller bent idioot is. Er is eigenlijk geen echte tactiek bij TB. Gewoon zergen en hopen dat de verdedigers zich laten meeslepen in het gevecht (zoals vaak bij WSG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Ik moet zeggen, voor de niet-raiders / mensen met wat minder tijd wordt het toch wel wat saai nu. Ik heb nu wat 359 items van Rep en blacksmithing en Alchemy trinket.

Zonder raids kan ik alleen gear-progress boeken dmv Valor points. Alleen met 70 op een dag, en zeg 4 dagen spelen in de week (alleen gauw een HC) doe ik dus gewoon 8 weken op één item (2.200 VP). Het zou leuk zijn dat er meer mogelijkheden die wat minder tijd kosten kwamen voor die VP. Het hoeft echt niet makkelijk te zijn, maar het hoeft toch ook niet persé 3 volle en vaste avonden in de week te zijn om een beetje mee kunnen komen.

En dan ben ik nog tank, laat staan DPS'ers die 3 kwartier extra nodig hebben voor een HC (wachttijd)
Je kunt toch ook crafted meuk kopen op AH / guildies ?

Valor points gaat HEEL langzaam idd; maar je hebt niet altijd 2200 VP nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-06 10:53
Mik! schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:53:
[...]

Jammer dat je dat net deze twee regels toevoegd aan het verhaal voor wat betreft gear ;) Ja, gearen zonder raids is lastig/moeilijk, maar dat heeft niet zo zeer met skills te maken ;) Dat jij geen tijd hebt vanwege je RL zaken om te kunnen raiden is vervelend voor gear, maar dat houdt niet automatisch in dat de mensen die wel raiden/tijd in gearen stoppen geen carriere of wat dan ook hebben. Skills ingame hebben dan ook niets te maken met skills buiten de game. De prioriteiten liggen anders. En ja, er zijn altijd uitzonderingen..

Maar net als tijdens de launch van Wrath duurt het nu langer als non-raider om te gearen. Niets nieuws ten opzichte van de tijd dat Naxx uitkwam. Als straks een nieuwe tier uitkomt dan hebben ook non-raiders makkelijker toegang tot de epics. Tot die tijd heb je de craftable epics, de reputation epics en de epics die je beetje bij beetje bij elkaar sprokkelt door je dagelijkse hc te doen. Hoe snel dat gaat heb je zelf in de hand ;)
Jij intrepeteerd die twee regels precies op de negatiefste manier ... het was absoluut geen veroordeling voor mensen met meer tijd dan ik, het was een simpel voorbeeldje. Wat ik wilde zeggen is dat ik vind dat skill een grotere impact dan tijd moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Ok. De strijd met zin'rokh is de laatste rechte lijn ingegaan. Heb mn alt die op lvl 80 in dalaran stond archaeology aangeleerd en enkel op eastern kingdoms ben ik aan het rondvliegen.

Status : lvl 382

Troll fragments : 1455
Troll tablets : 42

Ik ga door tot ik +2000 fragments heb en hoop dat ***zwaard eindelijk te mogen zien. Cross fingers plx! :p

Me shaman is nu lvl 83 door enkel archaeology, gaat best snel nog !

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 03-02-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-07 16:59
Als je niet raid heb je geen gear upgrades nodig die je niet al in heroic 5 mans kan krijgen dus dan lijkt het me redelijk zinloos dat aan te passen..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gisteren voor het eerst Ascendant Council geprobeerd. Voor een fight met zoveel abilities en 3 phases is hij eigenlijk best simpel, door een blunder in P2 hadden we Arion op 50% en Terrestra op 25% en uiteindelijke resulteerde dat in een 5%-wipe op de 4e of 5e try. Zonder die blunder was het een kill geweest. :(

Nouja, vanavond in de herkansing en dan zitten we hopelijk op 9/12. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
  • Laatst online: 29-06 11:46
Grr. Speel al sinds release dag 1 maar nog steeds 84. Ik log 1 keer in de week in om een rondje te lopen in de inn en om dan weer uit te loggen.

Heb alle quests in uldum gedaan en heb geen opvolger gekregen... Dus heb geen quests meer die me ergens heen sturen. Best vreemd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Ero-Sensei schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:06:
[...]

Jij intrepeteerd die twee regels precies op de negatiefste manier ... het was absoluut geen veroordeling voor mensen met meer tijd dan ik, het was een simpel voorbeeldje. Wat ik wilde zeggen is dat ik vind dat skill een grotere impact dan tijd moet hebben
skill heeft een grotere impact als tijd. met skill heb je minder gear nodig, dus hoef je minder te grinden om die upgrades te halen. helemaal perfect dus voor jou.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Ero-Sensei schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:06:
[...]
Dan nog vraag ik me af hoe je skill > tijd wilt zien? Gear komt vooral uit raids, raids vragen tijd, hoeveelheid tijd die gevraagd wordt verschilt per guild (mijn guild raid 2 avonden in de week, rest is naar eigen wens in te vullen dan wel ingame dan wel RL), maar in mijn ogen, zeker op 10 man, blijven skills noodzakelijk. Oftewel skills en tijd gaan wat mij betreft hand in hand. Als jij wel skills hebt en geen tijd dan betekent dat helaas geen gear vanuit raids en zal je dus genoegen moeten nemen de craftables, rep rewards en de sporadische upgrade dmv valor points.
Geen skills wel tijd betekent niet automatisch dat je wel de gear krijgt, omdat je tijd hebt om te raiden. Ik neem op 10 man liever geen mensen mee die niet over skills beschikken om progression te boeken aka gear te krijgen, maar dat is puur persoonlijk. Soms ontkom je er niet aan, maar dat terzijde. Wellicht is het op 25m anders, maar op 10 man kan je nauwelijks compenseren, tenzij iedereen dusdanig in de gear zit en het farmraids worden.

Oftewel, in mijn ogen skills + tijd = epics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

keejoz schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:27:
Heb alle quests in uldum gedaan en heb geen opvolger gekregen... Dus heb geen quests meer die me ergens heen sturen. Best vreemd :(
Omdat die quests al sinds het begin vanaf Hero's Call-borden in Stormwind/Orgrimmar gegeven worden. Vooruit, je krijgt in Vashj'ir een quest die je naar je faction capital en van daaruit door naar Deepholm stuurt en vervolgens krijg je in Deepholm een quest die je naar Uldum stuurt, maar dat zijn gewoon vervangende quests voor de quest die de Hero's Call-borden geven.
Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 11:52:
[...]
De helft van de tijd krijg ik een 'a more powerful spell is already active' als ik een pet met buff wil gebruiken, dus ik heb Ol'Beaky uit Deadmines omdat die er cool uitziet. Snatch gebruik ik bij Dual Wield op die boss in Grim Batol, verder amper. Verder heb ik nog een Nether ray, ziet er ook wel leuk uit, en kan ik (1x per minuut :P) interrupten (al ben ik meestal te laat...)
Onze hunters kijken voor de raid altijd naar de raidcompositie. Twee weken geleden hadden we nog geen warlock, dus een van de twee gebruikte altijd een pet die de warlockbuff kon geven, bijvoorbeeld. Als alle buffs die zo'n pet kan geven van nature al in de raid aanwezig zijn, dan kiezen ze beiden gewoon de pet die hun DPS het meeste verhoogt, zo uit het hoofd een ravager en een raptor. :P

[ Voor 42% gewijzigd door NMe op 03-02-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik moest even aandringen, allemaal bedankt voor de uitleg over disc/holy priests ;)

Holy it is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

keejoz schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:27:
Grr. Speel al sinds release dag 1 maar nog steeds 84. Ik log 1 keer in de week in om een rondje te lopen in de inn en om dan weer uit te loggen.

Geen probleem voor jou mijn waarde vriend. Ga naar het bullotin-board in Org en pik daar je Twilight Highlands start quest op en je bent vertrokken ! Zo heb ik het ook gedaan , na uldum krijg je normaal een quest die je naar TH brengt en anders pik je ze zelf op. Zo simpel gaat dat :) ( tel voor loremaster ook btw , moest je daar voor willen gaan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
Hmm best strak plan, was die boards helemaal vergeten. Zo misschien vanavond nog 85 dan.

is het trouwens normaal dat je zelfs als healer meer dan 5 minuten moet wachten voor een group in LFG? Wordt dit beter aan 85?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

keejoz schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:45:
Hmm best strak plan, was die boards helemaal vergeten. Zo misschien vanavond nog 85 dan.

is het trouwens normaal dat je zelfs als healer meer dan 5 minuten moet wachten voor een group in LFG? Wordt dit beter aan 85?
wordt gewoon erger... zit als disc priest minstens 23min in queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Laatst online: 26-06 15:00
keejoz schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:45:

Zelfs 5 minuten? ;) Op 85 blijft dat ongeveer hetzelfde. Voor DPS is het 30+ over het algemeen en tanks instant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
Wel het is me nog geen enkele keer gelukt om lang genoeg ingelogd te blijven tot ik een groep had. Langste was rond de 13 minuten gok ik dat ik in de queue stond en toen maar besloot uit te loggen omdat ik hier geen zin in had.

Wat fijn om te horen dat dit gewoon erger wordt... Heb er nu nog minder zin in. Misschien kan ik wel wat regelen met de guild hihi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

keejoz schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:00:
Wel het is me nog geen enkele keer gelukt om lang genoeg ingelogd te blijven tot ik een groep had. Langste was rond de 13 minuten gok ik dat ik in de queue stond en toen maar besloot uit te loggen omdat ik hier geen zin in had.

Wat fijn om te horen dat dit gewoon erger wordt... Heb er nu nog minder zin in. Misschien kan ik wel wat regelen met de guild hihi!
is bij ons ook het plan. Trashruns / guild heroics etc etc. Omdat de queues echt erbarmelijk zijn ... behalve voor tanks XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
NMe schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:29:
Onze hunters kijken voor de raid altijd naar de raidcompositie.
Jullie hebben vooraf een raidcompositie? </jaloers>

Bij ons komen ze er tijdens het inviten achter dat we met te weinig zijn zeg maar :P Gaat niet helemaal de goede kant op met de guild, ik verwacht niet dat het nog heel lang gaat duren, hoor al regelmatig van members dat ze het niet zo tof vinden nu...
Oh jee... Wat doe je als je dan "eindelijk"* Paul wel een instance hebt?
[ ] /party Gogogogogo why are you guys standing still?
[ ] /party Hi all :)

* Paul Sarcastisch uiteraard. DPS moet standaard 30+ minuten wachten :z

[ Voor 37% gewijzigd door Paul op 03-02-2011 13:07 ]

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
Nee het is gewoon het probleem dat ik WoW al een tijdje beu ben. Helaas onderhoud ik nog steeds de guild website en servers dus ik probeer wel een beetje bij te blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

keejoz schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:09:
Nee het is gewoon het probleem dat ik WoW al een tijdje beu ben. Helaas onderhoud ik nog steeds de guild website en servers dus ik probeer wel een beetje bij te blijven
Is het niet handig om dit evt aan iemand anders te besteden en zelf te stoppen?
Scheelt je toch minimaal weer 13 euro in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:04:
[...]
Jullie hebben vooraf een raidcompositie? </jaloers>

Bij ons komen ze er tijdens het inviten achter dat we met te weinig zijn zeg maar :P Gaat niet helemaal de goede kant op met de guild, ik verwacht niet dat het nog heel lang gaat duren, hoor al regelmatig van members dat ze het niet zo tof vinden nu...
We signen up middels het ingame kalendersysteem (omdat ik een slacker ben en de website nog niet af heb :P) en op basis daarvan kun je zien wie er waarschijnlijk in elk geval is. Daarnaast probeer ik de definitieve groep altijd een half uur van tevoren te bevestigen zodat mensen zich klaar kunnen maken voor de raid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er eigenlijk nog mensen van Earthen ring hier die af en toe een snellere queue willen met een tank ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Gisteren eindelijk het fruit kunnen plukken van geen epgp uitgeven voor een lange tijd. Resultaat = 4 ilvl 359 en 372 items. DPS met ongeveer 2k omhoog, en een zeer fijn gevoel.

Ik erger me nog wel steeds aan de itemisation voor wands zonder spirit. Er is er maar 1, nog een trash drop ook...

van het weekend maar even een pvp wand halen, lijkt het enige alternatief voorlopig... Hebben andere hier ook problemen mee? Wij raiden al vannaf week 1, maar hebben de wand nog nooit zien vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 03-07 23:34
Darkangle schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:50:
Gisteren eindelijk het fruit kunnen plukken van geen epgp uitgeven voor een lange tijd. Resultaat = 4 ilvl 359 en 372 items. DPS met ongeveer 2k omhoog, en een zeer fijn gevoel.

Ik erger me nog wel steeds aan de itemisation voor wands zonder spirit. Er is er maar 1, nog een trash drop ook...

van het weekend maar even een pvp wand halen, lijkt het enige alternatief voorlopig... Hebben andere hier ook problemen mee? Wij raiden al vannaf week 1, maar hebben de wand nog nooit zien vallen.
Bij ons al meerdere keren als ik het goed begrepen heb.
Hoe komt iedereen trouwens aan pvp gear epic ?, aangezien dat met conquest points wel even duurt :P
of doet men rated arena ?
( en ja ik ben al even een paar weekjes uit de loop )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb queues tussen de 2 en max. 10 minuten als healer voor hc's..
Maar als je geen zin hebt kan je misschien beter gewoon niet spelen ?
:P
Darkangle schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:50:

Er dropt een hele mooie wand in Deadmines van de laatste boss.. het is misschien een paar dagen DM runnen maar dan heb je um :)
*correctie: 1 na laatste boss, die ehhh captain cookie ofzo d8 ik ?

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 377816 op 03-02-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Anoniem: 377816 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:11:
[...]

[...]

Er dropt een hele mooie wand in Deadmines van de laatste boss.. het is misschien een paar dagen DM runnen maar dan heb je um :)
JA hier ook tussen 2 a 10min queue tijd.
Heb wel eens insta queue tijd gehad, maar dit was maar een dag of 2 toen kwamen denk ik de healers weer terug :S

De wand, denk dat hij het over een epic wand heeft, daar droppen er niet veel van en tot die drop komt is idd de pvp wand de beste optie. Spirit op wands is toch al minimaal, dus kan je best missen met de pvp wands als healer zijnde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
[...]

Niet geheel het item level waar ik naar op zoek ben ;). Het is juist de hogere range (epic, 2 versies van dezelfde: Theresa's Booklight) waar er letterlijk maar 1 te krijgen is. De andere hebben spirit of resi. :(.

[ Voor 4% gewijzigd door Darkangle op 03-02-2011 14:22 . Reden: domme copy paste voor de url... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
[...]

[...]

Die heb ik :yes

Cookies Stirring Rod

http://eu.battle.net/wow/en/item/65172

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Darkangle schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:22:
[...]

Niet geheel het item level waar ik naar op zoek ben ;). Het is juist de hogere range (epic, 2 versies van dezelfde: Theresa's Booklight) waar er letterlijk maar 1 te krijgen is. De andere hebben spirit of resi. :(.
Helaas dat er geen BoE 372 droppen, als ze dat wel deden dan moet je waarschijnlijk een heleboel gold hebben om van de AH te halen ;)

Maarja er is maar 1 manier en dat is geluk hebben, of pvp item ;)
Als healer heb ik namelijk die zelfde keuze te maken, Chimereon of pvp wand.

Wands zijn altijd al mijn probleem geweest.
ToC10 HM wand moet tot opheden nog gespot worden (als we daar ooit nog komen ;) )
Bloodqueen 10HM wand, ook pas tegen het einde geloot.

tot die tijd heb ik met een HC wand gelopen uit die ICC 5mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Heb hetzelfde probleem altijd gehad met trinkets ...

Loop nog met een 325 trinket rond ... die ik voor JP niet kan vervangen ... en waar ik mijn VP nog niet voor wil uitgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Dembar schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 09:32:
Zo men tankadin is gister 84 geworden en het begin stuk gedaan om in twilight highlands te komen. zodra hij 85 is verder gearen voor hc's, al moet ik zeggen dat hij nu al 95k health heeft in protection spec en gear.

Wat betreft agro op je targets gebruik ik tiny plates dacht ik, zou het moeten checken om zeker te zijn.
Een dag te laat met reageren wellicht.. maar persoonlijk gebruik ik om te zien of een van mijn party leden aggro heeft altijd Healbot.. omdat ik een heal off spec heb, is hij eigenlijk toch wel actief.. en die geeft heel duidelijk het max threat niveau van een party member aan.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Derr_Hans schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:40:
[...]
Helaas dat er geen BoE 372 droppen, als ze dat wel deden dan moet je waarschijnlijk een heleboel gold hebben om van de AH te halen ;)
Check de link even die je zelfs zelf quote :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Darkangle schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:51:
[...]

Check de link even die je zelfs zelf quote :D.
Die heroic BoE's droppen niet, iig dat is wat ik weet..
Kan het fout hebben hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 15:49

junglebeast

hier staat iets

NMe schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:13:
[...]

We signen up middels het ingame kalendersysteem (omdat ik een slacker ben en de website nog niet af heb :P) en op basis daarvan kun je zien wie er waarschijnlijk in elk geval is. Daarnaast probeer ik de definitieve groep altijd een half uur van tevoren te bevestigen zodat mensen zich klaar kunnen maken voor de raid. :)
Ja werken wij ook mee. Alleen de DKP gaat via de website. En forums natuurlijk.

Meestal zitten we tussen de 15-19 signs. Maar hopelijk breken we door richting de 23-25 ofzo en kunnen we denken aan 2x 10 mans of een 25 man team. Nu moeten helaas nog een boel standby staan. Op zich niet erg want je krijgt dan ook de dkp mee. Maar je kunt geen upgrades krijgen, en dat stagneert onze progressie ook wel een beetje.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

junglebeast schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:32:
[...]

Ja werken wij ook mee. Alleen de DKP gaat via de website. En forums natuurlijk.
DKP ben ik vanaf gestapt, dat is voor een 10-man guild gewoon niet praktisch. Suicide kings werkt veel fijner, gewoon een lijstje met de volgorde van loot priority bijhouden en klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

of gewoon need / greed / pass

10 mensen, beetje verstand...scheelt hoop gedoe -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prinzie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-04 11:28
Nog iemand van BladeFist :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 127642 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:48:
of gewoon need / greed / pass

10 mensen, beetje verstand...scheelt hoop gedoe -_-
Om vervolgens door stom geluk één persoon in 5 epics te hebben terwijl een ander door stomme pech nog geen epic gezien heeft? Suicide kings breidt rolls uit met eerlijkheid door te onthouden wie het laatst geloot heeft. Als de ene hunter op fight 1 legs heeft geloot dan heeft de andere hunter op fight 2 prioriteit op boots die droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 03-07 23:34
Hier :) sinds de realm online ging ! :D ( zo ongeveer )

Vanilla / TBC / WOTLK / Cata
Met een Pauze van een half jaar op Grimbatol even gegokt.

[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 03-02-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
DKP is bij ons ook best scheef, sommige mensen hebben 2000+ DKP, kom ik aan met mijn 170:
Raidleader: [epix agi neck] for MS
Paul: 50 DKP
Random shaman/druid: 171 DKP
Paul: FFFFFffffffffuu :(
En omdat de raids steeds niet doorgaan komt er niks bij. Worst part: Die mensen met 2k+ DPK doen vrijwel iedere keer ook mee...

Gelukkig hebben we geen enh. shamans in de guild en ben ik de enige raidende hunter, dus als er uiteindelijk eens agi/mail gaat droppen is het voor mij >:)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127642

NMe schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:00:
[...]

Om vervolgens door stom geluk één persoon in 5 epics te hebben terwijl een ander door stomme pech nog geen epic gezien heeft? Suicide kings breidt rolls uit met eerlijkheid door te onthouden wie het laatst geloot heeft. Als de ene hunter op fight 1 legs heeft geloot dan heeft de andere hunter op fight 2 prioriteit op boots die droppen.
Daar komt dus het stukje verstand om de hoek kijken, door even items te vergelijken? Grotere upgrade voor jou? betere stats?

Ieder zn ding, wij geven de voorkeur om de raidgroep te gearen, en als dat betekend dat 1 iemand dus 3 upgrades op rij krijgt dan is dat zo. Ik als hunter pass dus op alle necks/rings/trinkets totdat rogue/feral ze hebben omdat ik de enige mail wearer ben en dus toch al sneller gear krijg.

En is het een upgrade voor beiden dan rollen we gewoon, gear is zo snel te farmen dus boeit ons niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
NMe schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:00:
[...]

Ik vind het wel een mooi eenvoudig systeem. Eén nadeel en dat is aanwezigheid niet gestimuleerd wordt. Als je een avond niet mee doet dan maakt dat niet zoveel uit omdat je toch automatisch naar boven gaat in de lijst. Maar goed, elk systeem heeft zo zijn drawbacks. Dit lost wel schreefgroei en administratiezooi van DKP's op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 394897 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:28:
Zijn er eigenlijk nog mensen van Earthen ring hier die af en toe een snellere queue willen met een tank ? :)
Is misschien wel handig om te vermelden of je horde of alliance bent.

Ik ben zelf van ER, maar als tank doe ik alleen guildruns (doe wel HC-runs maar automatismes moeten weer terugkomen, dus liever met guildies die niet zeuren na een whipe).

Als s-priest doe ik ook vaak runs samen met een enhanchement shaman, die wil ik nog wel eens puggen.
Dat durf ik tenminste wel aan, gewoon door forums lezen gegaan van 4k DPS naar 8-9k DPS wat voldoende is voor heroics zonder meteen ebay naar je hoofd geslingerd te krijgen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Daarom vind ik ep/gp een lekker systeem.

Houd ook de gear points bij, iemand die veel loot heeft minder prio, dan kan hij nog wel de meeste Effort points hebben maar als zijn rating (effort : gear = rating) lager is dan een ander heeft die persoon meer recht.

Geen gezeur, looten is sneller en zelfs de nieuwelingen of de mensen met iets minder tijd lopen hierdoor niet veel achter qua rating. Maar ik ben dan ook gewend aan dit system en de DKP systeem vond ik maar niets, de vaste kliek, en die is er vaak in de grotere guilds hebben massa's DKP.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.