ik veronderstel dat het inderdaad het handigste issabriel schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:20:
[...]
Is misschien wel handig om te vermelden of je horde of alliance bent.
Ik ben zelf van ER, maar als tank doe ik alleen guildruns (doe wel HC-runs maar automatismes moeten weer terugkomen, dus liever met guildies die niet zeuren na een whipe).
Als s-priest doe ik ook vaak runs samen met een enhanchement shaman, die wil ik nog wel eens puggen.
Dat durf ik tenminste wel aan, gewoon door forums lezen gegaan van 4k DPS naar 8-9k DPS wat voldoende is voor heroics zonder meteen ebay naar je hoofd geslingerd te krijgen.
Daar wilde ik dus inderdaad vanaf. Ik ben er zelf bij elke raid bij, maar sommige mensen zijn dat niet terwijl het wel goeie spelers zijn die gewoon gegeared moeten worden om mee te kunnen.Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:05:
DKP is bij ons ook best scheef, sommige mensen hebben 2000+ DKP, kom ik aan met mijn 170:
Dan gear je de raidgroep dus niet. Dan gear je één persoon. Dat wil ik dus voorkomen, en dat werkt dan ook goed.Anoniem: 127642 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:12:
[...]
Ieder zn ding, wij geven de voorkeur om de raidgroep te gearen, en als dat betekend dat 1 iemand dus 3 upgrades op rij krijgt dan is dat zo.
Ik bouw een soort van decay in, die momenteel nog niet ingebouwd is omdat ik het niet geautomatiseerd heb.HawVer schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:13:
[...]
Ik vind het wel een mooi eenvoudig systeem. Eén nadeel en dat is aanwezigheid niet gestimuleerd wordt. Als je een avond niet mee doet dan maakt dat niet zoveel uit omdat je toch automatisch naar boven gaat in de lijst. Maar goed, elk systeem heeft zo zijn drawbacks. Dit lost wel schreefgroei en administratiezooi van DKP's op.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
gogogo mining/herbing/skinning/questing/ahing om die tijd even door te komenkeejoz schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:00:
Wel het is me nog geen enkele keer gelukt om lang genoeg ingelogd te blijven tot ik een groep had. Langste was rond de 13 minuten gok ik dat ik in de queue stond en toen maar besloot uit te loggen omdat ik hier geen zin in had.
Wat fijn om te horen dat dit gewoon erger wordt... Heb er nu nog minder zin in. Misschien kan ik wel wat regelen met de guild hihi!
13:37
Anoniem: 127642
tuurlijk wel, die persoon die 3 upgrades krijgt zal verder alle overige zooi passen aan zn mede raiders. Iedereen is hetzelfde gegeared in onze groep, iedereen passed en heeft dingen over voor elkaar, we hebben nooit geen gezeur gehad over loot omdat het uiteindelijk toch niets uitmaakt.NMe schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:35:
[...]
Dan gear je de raidgroep dus niet. Dan gear je één persoon. Dat wil ik dus voorkomen, en dat werkt dan ook goed.Ik wil niet dat we straks tegen een Naj'entus-like gearcheck aanlopen waarbij iedereen een bepaalde hoeveelheid health nodig heeft die één persoon makkelijk haalt en de andere gewoon met geen mogelijkheid kan halen omdat hij geen gear heeft gekregen...
En er zijn geen gearchecks tot hardmodes en zelfs dan....gear is een tool, niet iets wat je perse nodig hebt (tanks uitgezonderd, nou ja...voor hardmodes dan). Anders haddden we ook niet 12/12 gecleared in blue normal mode dungeon gear.
Over het algemeen gaat het zo:
Caster ring dropt
-- Linken ringen van huidige casters
Ok pietje, passen want hij heeft nog een gare quest reward.
Of tier shoulders bijvoorbeeld...o, jij hebt al epic shoulders van X baas. Geef ze maar aan Druid1, en dan de week daarna krijgt hij ze alsnog.
En dan, heb je nog maar even een blue item of wat dan ook, aangezien je het niet "nodig" hebt boeit het ook niet...ik heb nog steeds een blue wapen terwijl de rest epic is. En dat zal nog wel een tijdje zo blijven omdat de enige boss die een wapen dropt halfus is, en die moet ik tanken op mn alt
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 127642 op 03-02-2011 16:53 ]
yup, als ik inlog doe ik gelijk lfd,en dan ga ik de daily's doen,als ik daarmee klaar ben ga ik op pet jacht en dat soort geneuzelNibbz schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:44:
[...]
gogogo mining/herbing/skinning/questing/ahing om die tijd even door te komen
binnenkort ook maar eens beginnen met loremaster worden
[ Voor 7% gewijzigd door mrsar op 03-02-2011 16:52 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Anoniem: 94605
Je leest zijn reactie verkeerd. Ze kijken voor wie een item de grootste upgrade is en als het toevallig zo is dat dat één persoon is, dan kan die wat meer items krijgen. Op die manier gearen ze juist de raid.NMe schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:35:
[...]
Dan gear je de raidgroep dus niet. Dan gear je één persoon. Dat wil ik dus voorkomen, en dat werkt dan ook goed.Ik wil niet dat we straks tegen een Naj'entus-like gearcheck aanlopen waarbij iedereen een bepaalde hoeveelheid health nodig heeft die één persoon makkelijk haalt en de andere gewoon met geen mogelijkheid kan halen omdat hij geen gear heeft gekregen...
Wij doen in 10 man precies hetzelfde. Beetje gezond verstand gebruiken.
Voor 25 man gebruiken wij ook epgp met een decay. Dit doen we om mensen te stimuleren dkp uit te geven en hun gear te upgraden. Wat we niet willen is dat dkp gespaard wordt om dat ene item te kunnen pakken. Het is niet in het voordeel van de raid als items worden gedisenchant terwijl ze nog kunnen worden gebruikt.Ik bouw een soort van decay in, die momenteel nog niet ingebouwd is omdat ik het niet geautomatiseerd heb.Het idee is dat je voor elke raid waarvoor je niet signt, je twee plaatsen naar beneden zakt t.o.v. mensen die wel signenen (of ze nou uiteindelijk kunnen raiden of niet).
Duurt alleen maar langer. Simpel volgorde-systeem maakt het net zo eerlijk zonder elke keer een inspect te moeten doen.Anoniem: 94605 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:55:
[...]
Je leest zijn reactie verkeerd. Ze kijken voor wie een item de grootste upgrade is en als het toevallig zo is dat dat één persoon is, dan kan die wat meer items krijgen. Op die manier gearen ze juist de raid.
Wij doen in 10 man precies hetzelfde. Beetje gezond verstand gebruiken.
allaince of horde? speel er ook
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Om mezelf nog maar eens te quoten. 
?Warlock leveling rotation vraagje.
Ben er een half jaartje uit geweest en had toen ik stopte een redelijk gegearde (althans voor een uber casual) resto shammy.
Nu Catac al een tijdje uit is heb ik besloten toch maar weer ff een maandje te testen en ben op mijn gemakkie een Warlock begonnen.
Deze is inmiddels lvl 28.
Nu heb ik een vraag mbt de single target rotation tijdens het levelen (dus niet in dungeons op bosses/trashpacks).
Ik heb een guide gevonden (wat al een godswonder is door de strakke proxy op mn werk) maar die is voor lvl 85.
Wat is nou de ideale rotatie?
Ik dot nu : Corruption, Bane of Agony, Unstable Affliction en dan die dot dat de target minder damage doet.
Vervolgens doe ik Drain Soul tot hij neer is.
Is dit een beetje efficient mana en dps wise?
En zit ook een beetje met de Glyphs in mn maag. Nog een volgorde voor?
Ik weet dak naar de bekende weg vraag, maar proxy + WoW = no-go.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
@RaDKiLL: zelf heb ik een warlock lvl 36 met twee specs behalve juist Affliction. Maar ik zou beginnen met Unstable Affliction omdat dit een cast is ipv instant spell zoals je 2 DoTs.
Maar sowieso, d'r is een reden voor dat guides allemaal voor lvl 85 zijn omdat het daarvoor weinig uitmaakt hoe je het doet: alles gaat toch wel behoorlijk snel neer. En dan is er weinig zin in een guide/rotatie als je mob al bijna dood is voordat jij al je spells gecast hebt. Voor mana heb je Lifetap en Soul Harvest, dus mana-efficiënt ben je altijd..
Maar sowieso, d'r is een reden voor dat guides allemaal voor lvl 85 zijn omdat het daarvoor weinig uitmaakt hoe je het doet: alles gaat toch wel behoorlijk snel neer. En dan is er weinig zin in een guide/rotatie als je mob al bijna dood is voordat jij al je spells gecast hebt. Voor mana heb je Lifetap en Soul Harvest, dus mana-efficiënt ben je altijd..
Tiptoptip: Spec Demonology, is nogal sterk atm. Metamorphis als je een elitje moet killen en verder hakt je Felguard wel door alles heen. Zelf zou ik dan immolate, misschien corruption en dan Shadow bolt spammen. Hand of gul'dan op cooldown casten.
Jeetje.. ik wist nooit precies hoeveel ik nou kon verdienen met ores prospecten en daar ringen van maken en disenchanten, en uncommon en rare gems verkopen. Maar sinds die orecrusher op MMO-champion staat heb ik toch bevestiging gekregen en ben ik er eens mee aan de slag gegaan. Dag na dag stond er obsidium ore te koop voor 40-50g per stack, elke keer opgekocht. Soms wel 80-100 stacks op een dag ('s morgens, 's middags en 's avonds ores checken). Ik ben wel lang bezig met alles prospecten, ringen maken, naar een andere char sturen, disenchanten, dat weer naar de bank char sturen etc. Maar het is het echt waard geweest, haha.
Ik deed dit truckje al met elementium ore, maar dan een paar stack per dag en vond het wel goed. Maar nu ben ik drie dagen volgas bezig met alles op te kopen, en heb nu gemiddeld over die drie dagen 10k gold per dag winst gemaakt, door dus gewoon te prospecten en dat weer in andere items te veranderen. Gisteren was ik na het eten even achter m'n bank char gaan zitten, en elke rare gem, uncommon gem, greater celestial essence etc. werden binnen een minuut verkocht. Als iemand undercutte, gelijk er weer onder duiken. Ik was bang dat ik niet alles snel kwijt zou raken, maar het tegendeel was bewezen. Keer op keer werd alles verkocht. En we hebben drie dagen lang de juiste JC dailies gehad (waar je gems moet cutten), en die gaan dan ook voor 50g per stuk.
Nu ben ik alleen op het punt beland dat ik alle obsidium ore van de realm heb geprospect volgens mij, want er staat nu nog maar een handjevol stacks op de AH voor 150g
Dat zou nog steeds aardige winst opleveren, maar ik wacht maar even tot de prijs weer 100g is gezakt naar 40-50g
Ik deed dit truckje al met elementium ore, maar dan een paar stack per dag en vond het wel goed. Maar nu ben ik drie dagen volgas bezig met alles op te kopen, en heb nu gemiddeld over die drie dagen 10k gold per dag winst gemaakt, door dus gewoon te prospecten en dat weer in andere items te veranderen. Gisteren was ik na het eten even achter m'n bank char gaan zitten, en elke rare gem, uncommon gem, greater celestial essence etc. werden binnen een minuut verkocht. Als iemand undercutte, gelijk er weer onder duiken. Ik was bang dat ik niet alles snel kwijt zou raken, maar het tegendeel was bewezen. Keer op keer werd alles verkocht. En we hebben drie dagen lang de juiste JC dailies gehad (waar je gems moet cutten), en die gaan dan ook voor 50g per stuk.
Nu ben ik alleen op het punt beland dat ik alle obsidium ore van de realm heb geprospect volgens mij, want er staat nu nog maar een handjevol stacks op de AH voor 150g
Ow? dus in tegenstelling tot wat er online te vinden is over wl leveling kan ik Bree Demo speccen?Littleburst schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:41:
[...]
Tiptoptip: Spec Demonology, is nogal sterk atm. Metamorphis als je een elitje moet killen en verder hakt je Felguard wel door alles heen. Zelf zou ik dan immolate, misschien corruption en dan Shadow bolt spammen. Hand of gul'dan op cooldown casten.
the Dungeon Finder kan best leuk zijn. Vanmiddag wilde ik 1 snelle dungeon doen en had een dusdanig leuke en goede groep dat we er nog 2 stuks bij deden. Het ging erg snel en was best lache.
Vanmiddag even mijn professions gemaxed (best leuk JC gems cutten die je pas over 15 lvls kunt equippen) en had een goed humeur en besloot nog een paar dungeons te doen en mijn goede humeur was direct weg.
Kom in een van de dungeons van Terrokar in een groep waarvan de Rogue het leuk vond extra trash te pullen.
Liet hem weten dat ik dit niet op prijs stelde en hij bleef ermee doorgaan tot we in een ruimte kwamen waar hij alles pullde en ik mocht het dan maar oplossen.
Een wipe konden we maar kantje boord voorkomen (had geen mana meer dus kon de mobs die op de healer en DPS inhakten moeilijk pakken) en ik maak hem duidelijk dat ik niet teveel trash tegelijk wil doen omdat ze erg vaak Fear gebruiken en sommige mobs gebruiken ook Mana Burn. En als ik geen mana heb kan ik ook geen aggro houden.
Hij stop er een korte tijd mee tot we in een ruimte met 7 mobs komen. Ik pak er 4 en opeens pulled hij de andere 3.
Opeens zie ik hem weer weg rennen en pakt hij er nog wat van die visjes bij (die mana burn doen) uit de volgende kamer.
Ik moet ze allemaal aggroen en hakken ze op mij in en mijn HP gaat snel omlaag. Geen heals van de healer nee die zit natuurlijk de Rogue te healen. Dus ik gebruik WOG maar daar had ik niet veel aan omdat ik pas 1 holy power had en was gedwongen om direct erna Lay On Hands te gebruiken.
En daarna kreeg ik nog steeds geen heals want wat bleek. De trash die de rogue erbij had gepulled. Eentje daarvan was op de healer afgegaan toen de healer begon de Rogue te healen. Naja had mijn instant heals allemaal gebruikt en wilde net DS gebruiken om mezelf een paar heals te geven maar was net te laat. Dood dus wipe voor de groep.
Ik zeg toen iedereen dood was: Good job on pulling more trash.
Gaat de healer mij de schuld geven door te zeggen: Your the tank.
Vertel ik hem dat ik beleefd gevraagd heb te kappen met zooi pullen en heb zelf gezegd waarom ik dit niet wil.
Komen ze met het: Het is maar een spelletje.
Heb ze geluk gewenst in de echte Cata dungeons en ben weg gegaan. Als tank heb je zo weer een nieuwe groep en ik heb geen zin om met en rogue en een healer aan te kloten die het niet begrijpen.
Ze hebben uiteraard gelijk dat het maar een spelletje is maar ik vind het gewoon onnodig om in zulke dungeons te wipen. Want de trash in groepjes van 3 of 4 pullen gaat sneller dan alles pullen met de kans op wipe en als je niet wiped zit je de helft van de tijd vanwege fear weg te rennen en proberen opnieuw aggro te pakken.
Vanmiddag even mijn professions gemaxed (best leuk JC gems cutten die je pas over 15 lvls kunt equippen) en had een goed humeur en besloot nog een paar dungeons te doen en mijn goede humeur was direct weg.
Kom in een van de dungeons van Terrokar in een groep waarvan de Rogue het leuk vond extra trash te pullen.
Liet hem weten dat ik dit niet op prijs stelde en hij bleef ermee doorgaan tot we in een ruimte kwamen waar hij alles pullde en ik mocht het dan maar oplossen.
Een wipe konden we maar kantje boord voorkomen (had geen mana meer dus kon de mobs die op de healer en DPS inhakten moeilijk pakken) en ik maak hem duidelijk dat ik niet teveel trash tegelijk wil doen omdat ze erg vaak Fear gebruiken en sommige mobs gebruiken ook Mana Burn. En als ik geen mana heb kan ik ook geen aggro houden.
Hij stop er een korte tijd mee tot we in een ruimte met 7 mobs komen. Ik pak er 4 en opeens pulled hij de andere 3.
Opeens zie ik hem weer weg rennen en pakt hij er nog wat van die visjes bij (die mana burn doen) uit de volgende kamer.
Ik moet ze allemaal aggroen en hakken ze op mij in en mijn HP gaat snel omlaag. Geen heals van de healer nee die zit natuurlijk de Rogue te healen. Dus ik gebruik WOG maar daar had ik niet veel aan omdat ik pas 1 holy power had en was gedwongen om direct erna Lay On Hands te gebruiken.
En daarna kreeg ik nog steeds geen heals want wat bleek. De trash die de rogue erbij had gepulled. Eentje daarvan was op de healer afgegaan toen de healer begon de Rogue te healen. Naja had mijn instant heals allemaal gebruikt en wilde net DS gebruiken om mezelf een paar heals te geven maar was net te laat. Dood dus wipe voor de groep.
Ik zeg toen iedereen dood was: Good job on pulling more trash.
Gaat de healer mij de schuld geven door te zeggen: Your the tank.
Vertel ik hem dat ik beleefd gevraagd heb te kappen met zooi pullen en heb zelf gezegd waarom ik dit niet wil.
Komen ze met het: Het is maar een spelletje.
Heb ze geluk gewenst in de echte Cata dungeons en ben weg gegaan. Als tank heb je zo weer een nieuwe groep en ik heb geen zin om met en rogue en een healer aan te kloten die het niet begrijpen.
Ze hebben uiteraard gelijk dat het maar een spelletje is maar ik vind het gewoon onnodig om in zulke dungeons te wipen. Want de trash in groepjes van 3 of 4 pullen gaat sneller dan alles pullen met de kans op wipe en als je niet wiped zit je de helft van de tijd vanwege fear weg te rennen en proberen opnieuw aggro te pakken.
Misschien spuit 11, maar vindt het item level van cata een beetje flauw. Zonder ook maar een dungeon in te stappen zit ik aan de 330
Het lijkt erop alsof blizz kijkt naar best in slot wat in de bags en of bank zit. Net ff zitten testen op een nieuwe 85. 328 voordat ik fireweave boots kocht en zonder te equipen in de bank gedumpt en ben nu 330. als ik hem vendor dan ga ik weer terug naar 328. De dungeon finder werkt gewoon.
Ik heb nog een paar naar lvl 85 te brengen dus normals kan ik nu overslaan
Wat ik nog niet heb bekeken is of blizz ook kijkt naar stats, dus of een strength mail item wordt meegerekend voor het item level. ga ik nog doen als ik zin heb:P is kijken hoever ik het kan pushen
Ik heb nog een paar naar lvl 85 te brengen dus normals kan ik nu overslaan
Wat ik nog niet heb bekeken is of blizz ook kijkt naar stats, dus of een strength mail item wordt meegerekend voor het item level. ga ik nog doen als ik zin heb:P is kijken hoever ik het kan pushen
Wanneer enchanting mats heel goedkoop zijn op je server kan je ook de drie niet-daily green gems cutten en vendoren. Levert altijd 9 gold per stuk op. Soms uit luiheid doe ik dat wel eens, want op een gegeven moment kan je geen ore meer zien.RichardvdD schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:56:
Jeetje.. ik wist nooit precies hoeveel ik nou kon verdienen met ores prospecten en daar ringen van maken en disenchanten, en uncommon en rare gems verkopen. Maar sinds die orecrusher op MMO-champion staat heb ik toch bevestiging gekregen en ben ik er eens mee aan de slag gegaan. Dag na dag stond er obsidium ore te koop voor 40-50g per stack, elke keer opgekocht. Soms wel 80-100 stacks op een dag ('s morgens, 's middags en 's avonds ores checken). Ik ben wel lang bezig met alles prospecten, ringen maken, naar een andere char sturen, disenchanten, dat weer naar de bank char sturen etc. Maar het is het echt waard geweest, haha.
Nu ben ik alleen op het punt beland dat ik alle obsidium ore van de realm heb geprospect volgens mij, want er staat nu nog maar een handjevol stacks op de AH voor 150gDat zou nog steeds aardige winst opleveren, maar ik wacht maar even tot de prijs weer 100g is gezakt naar 40-50g
Als je met Bree je Wlock bedoelt zou ik niet weten waarom niet. Persoonlijk vind ik affliction de irritantste spec voor levelen omdat het in verhouding lang duurt voordat een mob dood is doordat je dots applied die in theory lang niet de damage doen de ze zouden doen als ze volledig uit tikken. Met burst dmg van demo of destro heb je dat niet.RaDKiLL schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 00:01:
[...]
Ow? dus in tegenstelling tot wat er online te vinden is over wl leveling kan ik Bree Demo speccen?
Ja, dat doe ik inderdaad met zephyrites al, want daar heb ik té veel van.Pinata schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 00:48:
[...]
Wanneer enchanting mats heel goedkoop zijn op je server kan je ook de drie niet-daily green gems cutten en vendoren. Levert altijd 9 gold per stuk op. Soms uit luiheid doe ik dat wel eens.
Leuk ook trouwens als die gems voor minder dan 9g verkopen op de AH
Ik doe gisteren voor het eerst in mijn WoW gametijd een stap zetten in Karazhan samen met een vriend van me. Was om even te kijken of Attumen zijn mount zou droppen. En jawel hoor! Ik ben nu in het bezit van Reins of The Fiery Warhorse

Het hangt van je doel af, wij gearen op progressie en dus is het absoluut geen probleem dat de vaste kliek veel dkp heeft: ze zijn vaak ook zodanig gegeared dat er voor nieuwkomers genoeg te gearen valt, alleen de mensen die voor de loot spelen hebben vaak kritiek op het systeem, maar verder dan wat gehuil komt dat meestal niet.Maar ik ben dan ook gewend aan dit system en de DKP systeem vond ik maar niets, de vaste kliek, en die is er vaak in de grotere guilds hebben massa's DKP.
Gisteren halfus heroic geprobeerd, moet zeggen dat een paar disc priests dit relatief makkelijk maakt, 25% ish gekomen na een paar pogingen dus die gaat met wat geluk nog neer deze reset.
[ Voor 15% gewijzigd door blouweKip op 04-02-2011 07:57 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Kan ook niet leuk zijn ...Deadsy schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 00:30:
the Dungeon Finder kan best leuk zijn. Vanmiddag wilde ik 1 snelle dungeon doen en had een dusdanig leuke en goede groep dat we er nog 2 stuks bij deden. Het ging erg snel en was best lache.
Na 25 minuten te wachten eindelijk een party bij elkaar ...
hoopte nog op Grim Batol ... op de één of andere manier kom ik daar nooit in uit ... maar werd RFK.
Eerst boss : geen probleem ... doorrennen naar 2e boss ... niet braaf de keuken door en leegspelen maar achterom ... (dus keuken blijft vol met trash)
Daarna de 3e boss ... en die moet en zal de tank op de normal manier doen, terwijl het veel eenvoudiger is om die boss naar de courtyard te kiten en daar neer te halen ... 2 wipes verder begint iemand de healer uit te kafferen ,,, dus die rent weg. Tank rent vlak achter hem aan.
Nieuwe tank + healer ,,, die het na 1 poging al weer opgeven ...
WEER nieuwe tank ... en rechtstreeks de boss in zijn armen vliegt en daarna niets doen

Na 2 uur (!) was ik alleen 120 minuten en 70G aan repairs kwijt ... en nog steeds geen Valor Points ...
Uit hufterigheid ga ik denk ik maar zelf healeren of zo ...
Vuhdho geinstalleerd; alleen nog ff uitvlooien welke button assignment ik moet doen voor shield en zo
@Jaguar645 die mount ziet er beter uit onder mijn dwergen ass
hier ook ... wij hanteren alleen epgp op 25 mans ... de progressiegroep loot op goed verstand.blouweKip schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 07:55:
[...]
Het hangt van je doel af, wij gearen op progressie en dus is het absoluut geen probleem dat de vaste kliek veel dkp heeft: ze zijn vaak ook zodanig gegeared dat er voor nieuwkomers genoeg te gearen valt, alleen de mensen die voor de loot spelen hebben vaak kritiek op het systeem, maar verder dan wat gehuil komt dat meestal niet.
Gisteren halfus heroic geprobeerd, moet zeggen dat een paar disc priests dit relatief makkelijk maakt, 25% ish gekomen na een paar pogingen dus die gaat met wat geluk nog neer deze reset.
Gister nog even een paar pvp blues gekocht van AH om mijn item level op te krikken naar 329. Dat zou ik normaal niet doen en gewoon door questen of normals nieuwe items verzamelen, maar de guild wilde een heroic doen.
Het was Deadmines geworden. Voor mijn eerste heroic vond ik hem wel uitdagend, maar goed te doen. We zijn een paar keer gewiped omdat we de tactics niet kende, maar over het algemeen ging het vrij goed.
Op naar de volgende heroic
!
Het was Deadmines geworden. Voor mijn eerste heroic vond ik hem wel uitdagend, maar goed te doen. We zijn een paar keer gewiped omdat we de tactics niet kende, maar over het algemeen ging het vrij goed.
Op naar de volgende heroic
[ Voor 3% gewijzigd door Dragor op 04-02-2011 08:21 ]
Ik wil toch nog even bedanken voor alle handige Priest tips die de laatste pagina’s voorbij zijn gekomen.
Ik ben toen TBC uitkwam gestopt met WoW maar heb het nu weer even opgepakt.
Leuk om alle veranderingen te zien in de oude gebieden. Voorheen altijd als rogue gespeeld maar in de endgame viel deze class toch een beetje tegen. Gezien de vraag naar priests en warriors nu, gekozen voor de eerste.
Ben pas lvl 63 dus net het voor mij nieuwe gebied Outlands in gegaan. Heb nog geen Group dungeon runs gedaan gezien het levelen dmv quests al snel genoeg gaat en aardige bekenden met lvl 85 die je even komen helpen door een dungeon te rushen.
Ik speel trouwens als shadow priest gezien dit altijd werd aangegeven als ideale leveling methode voor de priest. Echter toen ik gisteren eens als Disc rondliep ging dit eigenlijk een stuk eenvoudiger. Als shadow had ik steeds dat ik na 3-4 vijanden oom was. Als Disc kun je (tot nu toe dan) gewoon door blijven gaan.
Leuk om alle veranderingen te zien in de oude gebieden. Voorheen altijd als rogue gespeeld maar in de endgame viel deze class toch een beetje tegen. Gezien de vraag naar priests en warriors nu, gekozen voor de eerste.
Ben pas lvl 63 dus net het voor mij nieuwe gebied Outlands in gegaan. Heb nog geen Group dungeon runs gedaan gezien het levelen dmv quests al snel genoeg gaat en aardige bekenden met lvl 85 die je even komen helpen door een dungeon te rushen.
Ik speel trouwens als shadow priest gezien dit altijd werd aangegeven als ideale leveling methode voor de priest. Echter toen ik gisteren eens als Disc rondliep ging dit eigenlijk een stuk eenvoudiger. Als shadow had ik steeds dat ik na 3-4 vijanden oom was. Als Disc kun je (tot nu toe dan) gewoon door blijven gaan.
EP/GP hebben wij in een vorige guild gebruikte, werkte prima. Alleen nu hebben we een dusdanig diverse raidgroep met mensen die bijna elke week aanwezig zijn en dat gaat qua lootdistribution vrij makkelijk. We hebben over het algemeen 1 clothie, 2 x caster leather, 1 x agi mail, 1 x caster mail, 1 x caster plate, 1 x melee plate, 2 x tank plate en 1 x dps leather. Alleen caster leather en tank plate moet gerolled worden, de rest is direct distributen. Speciale items rollen we gewoon voor, wat tot op heden niet heel veel problemen oplevert (behalve dat de holy pala verdomd veel mazzel heeft ^^). Er wordt gewoon gepassed op gear als het nodig is, voordeel van een kleine groep raiders die standaard samen raiden.Dice schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 07:58:
[...]
hier ook ... wij hanteren alleen epgp op 25 mans ... de progressiegroep loot op goed verstand.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Anoniem: 94605
Valt wel mee met de snelheid in 10 man. Op dit moment clearen wij op normal mode Bastion of Twilight en Blackwing Descent behalve Neffy in één avond. En dat is met slacken en items uitdelen.NMe schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:19:
[...]
Duurt alleen maar langer. Simpel volgorde-systeem maakt het net zo eerlijk zonder elke keer een inspect te moeten doen.
daar had ik tot 85 ook wel wat last van ... nu kan ik met ShadowFiend, Dispersion en archangel toch wel redelijk doorhalen.VTB schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 08:38:
Ik wil toch nog even bedanken voor alle handige Priest tips die de laatste pagina’s voorbij zijn gekomen.
Anoniem: 373674
Mogguh mensen,
Zat ff met een dilemma.. was het een beetje zat door gebrek aan raiden, high end zaken en uitdaging. Wilde alles eraf gooien, maar dacht.. toch eens een DK checken. Aangezien ik old school ben en het woltk tijdperk heb gemist, is dit character en de verhaallijn ect. helemaal nieuw.
Eerste indruk was .. ok een pala systeem, maar dan met wat kleurtjes... na wat lvl-ing merkte ik toch dat het wel heel anders is en dat er zeker veel potentie in kan zitten. Snap nu ook waarom die 12 jarigen altijd zulke domme fratsen uithalen
. zomaar wat knoppen rammen werkt echt heel slecht bij een DK.
Momenteel met frost even hakken en als ik 80 ben ga ik tanken DK style eens uitchecken. PvP zal denk ik ook wel leuk zijn met dit arsenaal aan skills.. en dit kan alleen nog maar beter worden.
Toch die game crads maar even opmaken voordat ik een beslissing maak
Even een linkje van mijn DK Wolf style http://eu.battle.net/wow/...rmoon/woefwoefwoef/simple
Woef!!
Zat ff met een dilemma.. was het een beetje zat door gebrek aan raiden, high end zaken en uitdaging. Wilde alles eraf gooien, maar dacht.. toch eens een DK checken. Aangezien ik old school ben en het woltk tijdperk heb gemist, is dit character en de verhaallijn ect. helemaal nieuw.
Eerste indruk was .. ok een pala systeem, maar dan met wat kleurtjes... na wat lvl-ing merkte ik toch dat het wel heel anders is en dat er zeker veel potentie in kan zitten. Snap nu ook waarom die 12 jarigen altijd zulke domme fratsen uithalen
Momenteel met frost even hakken en als ik 80 ben ga ik tanken DK style eens uitchecken. PvP zal denk ik ook wel leuk zijn met dit arsenaal aan skills.. en dit kan alleen nog maar beter worden.
Toch die game crads maar even opmaken voordat ik een beslissing maak
Even een linkje van mijn DK Wolf style http://eu.battle.net/wow/...rmoon/woefwoefwoef/simple
Woef!!
Glyph of Spirit Tap: learn to love it. Dé oplossing van spriest downtime problemen wat mij betreft.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Hola!
Gister inderdaad weinig kunnen spelen, heb alleen de quest ‘Camel Tow’ gedaan en mijn mail geleegd. Daar vond ik een kleine 22k gold door het verkopen van de BoE epic die ik eergister won! Yay! Jammer dat het Tsunami Deck voor nog meer wordt verkocht… Ik las dat de tank-deck trinket niet zo heel goed is, dus die koop ik sowieso niet.
Over de loot distributie: wij doen het tegenwoordig ook zonder dkp, gewoon rollen als je het nodig hebt en een beetje overleggen. In een kleine groep kan dat prima. In een grotere raid, of een club met onbekenden lijkt me DKP of welk ander systeem dan ook wel echt handiger.
Gister inderdaad weinig kunnen spelen, heb alleen de quest ‘Camel Tow’ gedaan en mijn mail geleegd. Daar vond ik een kleine 22k gold door het verkopen van de BoE epic die ik eergister won! Yay! Jammer dat het Tsunami Deck voor nog meer wordt verkocht… Ik las dat de tank-deck trinket niet zo heel goed is, dus die koop ik sowieso niet.
Over de loot distributie: wij doen het tegenwoordig ook zonder dkp, gewoon rollen als je het nodig hebt en een beetje overleggen. In een kleine groep kan dat prima. In een grotere raid, of een club met onbekenden lijkt me DKP of welk ander systeem dan ook wel echt handiger.
Lol! Bree moet zijn beter. Friggin IPod maakt er Bree van.RaDKiLL schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 00:01:
[...]
Ow? dus in tegenstelling tot wat er online te vinden is over wl leveling kan ik Bree Demo speccen?
Als je met Bree je Wlock bedoelt zou ik niet weten waarom niet. Persoonlijk vind ik affliction de irritantste spec voor levelen omdat het in verhouding lang duurt voordat een mob dood is doordat je dots applied die in theory lang niet de damage doen de ze zouden doen als ze volledig uit tikken. Met burst dmg van demo of destro heb je dat niet.
Maar bedankt! Ik ga proberen een guide te vinden over Demo WLs.
Die heb ik van de week voor 19k gekochthulkie schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:53:
Jammer dat het Tsunami Deck voor nog meer wordt verkocht… Ik las dat de tank-deck trinket niet zo heel goed is, dus die koop ik sowieso niet.
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik mijn Darkmoon Card : Hurricane zou gaan ophalen heb momenteel Unheeded Warning, maar kan nergens het DPS difference goed simmen, voor mijn Enh Shammy.TiMMieJ schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 10:38:
[...]
Die heb ik van de week voor 19k gekocht. Zondag maar eens ophalen! Momenteel bezig met Archaeology trinket van de NE. Maar damn dat is een timesink waar je U tegen zegt....
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Unheeded Warning wordt volgens onze enhancement in patch 4.0.6 gebuffed, wat het een zeer goede trinket maakt. Zou hem voorlopig nog niet sharden dus
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Anoniem: 384763
Status : lvl 447Anoniem: 384763 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 12:11:
Ok. De strijd met zin'rokh is de laatste rechte lijn ingegaan. Heb mn alt die op lvl 80 in dalaran stond archaeology aangeleerd en enkel op eastern kingdoms ben ik aan het rondvliegen.
Status : lvl 382
Troll fragments : 1455
Troll tablets : 42
Ik ga door tot ik +2000 fragments heb en hoop dat ***zwaard eindelijk te mogen zien. Cross fingers plx!
Me shaman is nu lvl 83 door enkel archaeology, gaat best snel nog !
Troll fragments : 2105
Troll tablets : 66
Shaman = lvl 84.
Denk dat ik nog ga doorfarmen tot ongeveer 2400 troll frags en dan maar es ga solven.
Wish me luck!
Doe dit wel voor de volgende patch uitkomt; daar gaan ze eea veranderen aan archeology ...Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:38:
[...]
Status : lvl 447
Shaman = lvl 84.
Denk dat ik nog ga doorfarmen tot ongeveer 2400 troll frags en dan maar es ga solven.
Wish me luck!
iets met een maximum aantal fragmenten wat je kunt opslaan
Neuh dat had ik al begrepen idnerdaad maar helaas valt er nog niet te simmen met de nieuwe proc van de trinket, ( PTR bevestigt dat de proc 25% increase op auto attacks vervangen word door een proc van +680 Weapon damage ). Welke Lava Lash en dergelijk aanzienlijk zullen buffen aangezien die de max damage van het wapen multiplien.Dutchman! schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:37:
Unheeded Warning wordt volgens onze enhancement in patch 4.0.6 gebuffed, wat het een zeer goede trinket maakt. Zou hem voorlopig nog niet sharden dus
En als de proc stacks op beide weapon word het natuurlijk helemaal intressant.
[ Voor 6% gewijzigd door ShadowBumble op 04-02-2011 12:13 ]
Bah, jammer dat we gisteren even een half uurtje zonder tank zaten. Ascended Council nét niet neer gekregen, 3%, 2% en 1% wipes gehad.
Toen moest een van onze tanks weg naar zijn werk terwijl de andere nog niet terug was van zijn werk, dus moesten we een half uurtje wachten. Toen hij er eindelijk was hadden we trash respawns dus hebben we maar verkast naar Baradin Hold en BWD, even snel Argaloth en Magmaw/Omnotron neergemaaid.
We hadden wel een leuke trash drop die niemand wilde: Fury of Angerforge. Die gaat op het AH voor zo'n 30-35k gold. Daarnaast hebben we Soul Blade nog op het AH staan voor 20k bid, 25k buyout (en daar verkoopt 'ie wel voor
). Best nog winstgevend dat raiden, moet maar even wat manieren verzinnen om gold uit te geven op zo'n manier dat het hele team er baat bij heeft.
We hadden wel een leuke trash drop die niemand wilde: Fury of Angerforge. Die gaat op het AH voor zo'n 30-35k gold. Daarnaast hebben we Soul Blade nog op het AH staan voor 20k bid, 25k buyout (en daar verkoopt 'ie wel voor
Guild repairs, flasks en Enchants worden in grote lijnen bij ons betaalde door de BoE's die droppen in de raids. ( Guild Repairs geld overigens alleen voor Raider rank ) aangezien wij in ranks daar onderscheid hebben.NMe schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:22:
Bah, jammer dat we gisteren even een half uurtje zonder tank zaten. Ascended Council nét niet neer gekregen, 3%, 2% en 1% wipes gehad.Toen moest een van onze tanks weg naar zijn werk terwijl de andere nog niet terug was van zijn werk, dus moesten we een half uurtje wachten. Toen hij er eindelijk was hadden we trash respawns dus hebben we maar verkast naar Baradin Hold en BWD, even snel Argaloth en Magmaw/Omnotron neergemaaid.
We hadden wel een leuke trash drop die niemand wilde: Fury of Angerforge. Die gaat op het AH voor zo'n 30-35k gold. Daarnaast hebben we Soul Blade nog op het AH staan voor 20k bid, 25k buyout (en daar verkoopt 'ie wel voor). Best nog winstgevend dat raiden, moet maar even wat manieren verzinnen om gold uit te geven op zo'n manier dat het hele team er baat bij heeft.
Gister hebben wij ook een waanzinnig avond gehad, Argaloth, Magmaw, Tron Council, Maloriak, Halfus en Twin Dragons gedowned ( welke vorige week voor het eerst down ging ). Ter vergelijking voor die bosses hadden we vorige week nog de hele raid reset nodig waarvan Twin Dragons op dinsdag laatste try van de raid pas neer ging.
Hoop loot gehad en nog meer gedissed maar het lijkt erop dat iedereen eindelijk bij ons weer als een team begint te werken, na een raid pauze van bijna een half jaar met de Guild.
Anoniem: 127642
2e week dat halfus heroic chest tokens dropt, 2e keer warrior/hunter/shaman token en voor de 2e keer is mijn alt de enige uit die 3 classes in de raid 
Heb nu 2 van die tokens in mn bags en ik kan nog niet eens de chest kopen omdat ik niet genoeg valor points heb voor de normal mode
Heb nu 2 van die tokens in mn bags en ik kan nog niet eens de chest kopen omdat ik niet genoeg valor points heb voor de normal mode

Repairs krijgen ze bij mij ook, ook buiten raids om. Enchants zitten ook in de guildbank en raiders kunnen daar gratis bij, evenals gems en food. Flasks hebben ook in de guild bank zitten en raiders kunnen ze eruit pakken als ze die nodig hebben, maar het zijn er niet zoveel. Ben eigenlijk voornamelijk aan het wachten tot we guild level 20 hebben zodat we cauldrons kunnen gebruiken voor de hele raid, en totdat we de laatste 7800 vissen voor de fish feasts verzameld hebben zodat we ook die kunnen financieren.ShadowBumble schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:28:
[...]
Guild repairs, flasks en Enchants worden in grote lijnen bij ons betaalde door de BoE's die droppen in de raids. ( Guild Repairs geld overigens alleen voor Raider rank ) aangezien wij in ranks daar onderscheid hebben.
ja ze gaan je beperken boven 200 fragments te gaan maar gaan je huidige fragments niet terugbrengen naar 200 als je er meer hebt... voorlopig toch nietDice schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:49:
[...]
Doe dit wel voor de volgende patch uitkomt; daar gaan ze eea veranderen aan archeology ...
iets met een maximum aantal fragmenten wat je kunt opslaan
Maar was niet van plan zolang te wachten, hoop vnvnd zin'rokh mee te hebben naar onze raid
Anoniem: 228929
Ik ben bezig om een Prot Paladin Tauren naar lvl 85 te krijgen en dat gaat in Cata toch stukken sneller. Ik doe rustig +5 lvls op een avond met een paar XP boosts.
(heirlooms)
Nu vraag ik me af, zijn Tanks nog erg gewild in guilds? Ook als ze geen raid\Heroic ervaring hebben?
(heirlooms)
Nu vraag ik me af, zijn Tanks nog erg gewild in guilds? Ook als ze geen raid\Heroic ervaring hebben?
Repairs alleen tijdens raidavonden, flasks, gems en enchants niet gratis, maar tegen 50% AH prijzen. Simpelweg vanwege het feit dat ik tot op heden met eigen mats de flasks en enchants op de g-bank zet en ook veel van de gems komen van mij. Hoef er zelf niets aan te verdienen, maar het is in ieder geval een manier om de g-bank te financierenNMe schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:36:
[...]
Repairs krijgen ze bij mij ook, ook buiten raids om. Enchants zitten ook in de guildbank en raiders kunnen daar gratis bij, evenals gems en food. Flasks hebben ook in de guild bank zitten en raiders kunnen ze eruit pakken als ze die nodig hebben, maar het zijn er niet zoveel. Ben eigenlijk voornamelijk aan het wachten tot we guild level 20 hebben zodat we cauldrons kunnen gebruiken voor de hele raid, en totdat we de laatste 7800 vissen voor de fish feasts verzameld hebben zodat we ook die kunnen financieren.
Zodra we 1000 flasks achievement (give 4.0.6) hebben worden flasks via de cauldrons gedistribueerd en hetzelfde geldt voor FF (alleen die is nog lang niet in zicht ^^).
Tot op heden nog geen BoE epics zien droppen van trash
Aangezien we elkaar sponsoren qua mats is alles (voor raiders) gratischMik! schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:16:
[...]
Repairs alleen tijdens raidavonden, flasks, gems en enchants niet gratis, maar tegen 50% AH prijzen. Simpelweg vanwege het feit dat ik tot op heden met eigen mats de flasks en enchants op de g-bank zet en ook veel van de gems komen van mij. Hoef er zelf niets aan te verdienen, maar het is in ieder geval een manier om de g-bank te financierenVerder is het mogelijk om met eigen mats door guildies spullen te laten maken.
Zodra we 1000 flasks achievement (give 4.0.6) hebben worden flasks via de cauldrons gedistribueerd en hetzelfde geldt voor FF (alleen die is nog lang niet in zicht ^^).
Tot op heden nog geen BoE epics zien droppen van trash
Hoe doen jullie dat?NMe schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:36:
[...]
Repairs krijgen ze bij mij ook, ook buiten raids om. Enchants zitten ook in de guildbank en raiders kunnen daar gratis bij, evenals gems en food. Flasks hebben ook in de guild bank zitten en raiders kunnen ze eruit pakken als ze die nodig hebben, maar het zijn er niet zoveel. Ben eigenlijk voornamelijk aan het wachten tot we guild level 20 hebben zodat we cauldrons kunnen gebruiken voor de hele raid, en totdat we de laatste 7800 vissen voor de fish feasts verzameld hebben zodat we ook die kunnen financieren.

Scheeld sommige guilds al samen zijn sinds het jaar 0 en zo'n bak met geld hebben dat het gewoon niet normaal isPinata schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:02:
[...]
Hoe doen jullie dat?Wij zetten guildrepairs bijna nooit aan, omdat we anders zo zonder gold zitten. Al het gold dat er verdiend word aan BoE gear wordt besteed aan maelstrom crystals en flask mats. Mijn landslide enchant kostte mij 6k gold en kost nu rond de 10k gold. Ik moet er niet aan denken om de hele guild van enchants te voorzien.
Guildperks waarmee 5 of 10 % extra automagisch in de guildbank vrotten helpen ookPinata schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:02:
[...]
Hoe doen jullie dat?Wij zetten guildrepairs bijna nooit aan, omdat we anders zo zonder gold zitten. Al het gold dat er verdiend word aan BoE gear wordt besteed aan maelstrom crystals en flask mats. Mijn landslide enchant kostte mij 6k gold en kost nu rond de 10k gold. Ik moet er niet aan denken om de hele guild van enchants te voorzien.
Bij ons is bijna alles dat op de GB staat te verkrijgen voor iedereen (via een officer) voor 1/3 van de AH prijs. Enkel de raid tab is beschikbaar voor raiders only (daar staan recente flasks, enchants etc op).
raiders en officers hebben 250! G per dag aan repairs via GB, alle ranks eronder slechts 20.
En nog hebben we rond de 100k gold op de GB, dus geen probleem
Veel actieve guildies die farmen en dailies doen helpt natuurlijk ook mee met de 10% extra gold voor GB...
raiders en officers hebben 250! G per dag aan repairs via GB, alle ranks eronder slechts 20.
En nog hebben we rond de 100k gold op de GB, dus geen probleem
Veel actieve guildies die farmen en dailies doen helpt natuurlijk ook mee met de 10% extra gold voor GB...
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Heel veel van de spullen in de GB komen van mij af. We begonnen met 50k gold dat over was van onze vorige guild en die ik van onze oude GM heb gekregen om mijn nieuwe guild te starten. Ik heb toen meteen GB repairs permanent aangezet voor raiders, omdat alles dat ze doen dat repairs veroorzaakt uiteindelijk betekent dat ze iets aan het doen zijn dat hun gear verbetert en dus in het voordeel van het raiding team is. We zijn toen van 50 naar 39k gold gegaan, mede door wat wipes op de eerste raidbazen. Maar toen begon het goed te lopen, we wipeten minder, we kregen een paar BoE's en intussen zitten we weer op 110k gold en ben ik aan het overwegen repairs voor de hele guild aan te zetten omdat ook socials bijdragen aan de guild bank. Denk dat ik dat aan zet als we rank 2 hebben van die cash flow guild perk.Mik! schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:16:
[...]
Repairs alleen tijdens raidavonden, flasks, gems en enchants niet gratis, maar tegen 50% AH prijzen. Simpelweg vanwege het feit dat ik tot op heden met eigen mats de flasks en enchants op de g-bank zet en ook veel van de gems komen van mij. Hoef er zelf niets aan te verdienen, maar het is in ieder geval een manier om de g-bank te financierenVerder is het mogelijk om met eigen mats door guildies spullen te laten maken.
Wij niet, want je krijgt maar 7 flasks uit die cauldron terwijl we een raid van 10 man hebben. Dan zul je zien dat altijd dezelfde mensen nul op het rekest krijgen en daar heb ik geen zin in.Zodra we 1000 flasks achievement (give 4.0.6) hebben worden flasks via de cauldrons gedistribueerd en hetzelfde geldt voor FF (alleen die is nog lang niet in zicht ^^).
Wij hebben er nu, uit het hoofd, 7 gehad ofzo, waarvan ik er 5 heb kunnen verkopen en daarvan heb ik er 2 nog niet verkocht. Ook hebben we in het begin onze Maelstrom Crystals verkocht om te zorgen dat de guild bank niet te snel omlaag ging, maar daarmee zijn we nu gestopt. Intussen gaan onze crystals naar onze enige enchanter zodat die de 3 dure enchant patterns kan kopen, en daarna gaan we de crystals opsparen en gratis weggeven aan raiders die een dure enchant nodig hebben.Tot op heden nog geen BoE epics zien droppen van trash
We geven de duurdere enchants op den duur wel gratis weg, maar op het moment nog niet. Flasks geven we weg, maar alleen als er eerst flasks gedoneerd worden: ik ben ze (nog) niet aan het kopen. Zodra we cauldrons kunnen maken die 10 flasks geven (guild level 20) ga ik gewoon flasks kopen en cauldrons maken, en die krijgt iedereen dan ook. Daarnaast hebben we genoeg mats voor honderden fish feasts en ben ik eigenlijk voornamelijk nog aan het wachten op de recipe daarvoor.Pinata schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:02:
[...]
Officers krijgen bij mij 400g (zodat ze ook nog wat speelruimte hebben om gold op te nemen voor dringen zaken, naast hun repairs), raiders krijgen 250g en mogen alleen repairen. Alle andere ranks mogen niks met het geld, of nog niet in elk geval. Daarnaast hebben we 7 tabs in de bank: twee free-for-all tabs waarvan de eerste current content items bevat en de tweede leveling spul. Dan hebben we een tab voor BoE gear waar niemand behalve officers iets uit kan halen, en tabs voor flasks/elixirs, twee voor food en een voor enchants. Uit deze laatste 4 tabs kunnen raiders één of twee stacks per dag pakken.BlaSfem0n schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:32:
Bij ons is bijna alles dat op de GB staat te verkrijgen voor iedereen (via een officer) voor 1/3 van de AH prijs. Enkel de raid tab is beschikbaar voor raiders only (daar staan recente flasks, enchants etc op).
[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 04-02-2011 14:47 ]
Wij runde mensen door de 25 LK mount achievement voor 200k per boost, verkochten alle BoE's die niet gebruikt werden en hadden nog wat.Pinata schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:02:
[...]
We hebben voor raiders de repairs altijd aan, 300g per dag, echantments, flasks en voedsel gratis(crystals komen uit TFW, wat een slechte loot
Werkt prima, we weten zelfs niet eens wat we met de cashflow aan moeten. Af en toe eel leuke guild wedstrijd met gold rewards, al zitten we daar ook niet echt op te wachten: een raidboss geeft nu belachelijk veel gold, en we hebben geen uitgaves meer.
Alts pimpen is wat we er een beetje mee doen.
Dat bedoelde ik ook met mijn eerste post. Sure, ik kan het er wel uitgooien door crystals te kopen van het AH maar uiteindelijk worden we daar ook maar amper beter van. Vanavond maar even overleggen met de andere officers.Darkangle schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:37:
[...]
Werkt prima, we weten zelfs niet eens wat we met de cashflow aan moeten.
[ Voor 38% gewijzigd door NMe op 04-02-2011 15:52 ]
Gewoon 2 cauldrons neerzetten. Heb je 14 flasks, maar mensen kunnen een flask innemen en dan direct een nieuwe uit het vat tillen, dan hoef je er de keer daarna maar eentje neer te zette etc.
Mij te lastig. Sowieso ook omdat we 3 alchemists hebben die dus sowieso maar één cauldron nodig hebben voor de hele avond raiden.RichardvdD schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:18:
Gewoon 2 cauldrons neerzetten. Heb je 14 flasks, maar mensen kunnen een flask innemen en dan direct een nieuwe uit het vat tillen, dan hoef je er de keer daarna maar eentje neer te zette etc.
GELUKT :D:D:DAnoniem: 384763 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 11:38:
[...]
Status : lvl 447
Shaman = lvl 84.
Wish me luck!
2400 fragments had ik, 559 over nadat ik zin'rokh gevonden had. Was toch aan het panikeren
2 maanden grind.. eindelijk ..
gz dudeAnoniem: 384763 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 19:17:
[...]
GELUKT :D:D:D
2400 fragments had ik, 559 over nadat ik zin'rokh gevonden had. Was toch aan het panikeren
2 maanden grind.. eindelijk ..
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
In de verste verte niet te vergelijken met jouw ervaring maar ik ging vandaag Outland naar binnen en deed eerst een paar quests en besloot toen maar random dungeons te doen.Dice schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 07:57:
[...]
Kan ook niet leuk zijn ...
Na 25 minuten te wachten eindelijk een party bij elkaar ...
hoopte nog op Grim Batol ... op de één of andere manier kom ik daar nooit in uit ... maar werd RFK.
Eerst boss : geen probleem ... doorrennen naar 2e boss ... niet braaf de keuken door en leegspelen maar achterom ... (dus keuken blijft vol met trash)
Daarna de 3e boss ... en die moet en zal de tank op de normal manier doen, terwijl het veel eenvoudiger is om die boss naar de courtyard te kiten en daar neer te halen ... 2 wipes verder begint iemand de healer uit te kafferen ,,, dus die rent weg. Tank rent vlak achter hem aan.
Nieuwe tank + healer ,,, die het na 1 poging al weer opgeven ...
WEER nieuwe tank ... en rechtstreeks de boss in zijn armen vliegt en daarna niets doen![]()
Na 2 uur (!) was ik alleen 120 minuten en 70G aan repairs kwijt ... en nog steeds geen Valor Points ...
Uit hufterigheid ga ik denk ik maar zelf healeren of zo ...
Vuhdho geinstalleerd; alleen nog ff uitvlooien welke button assignment ik moet doen voor shield en zo
Werd uiteindelijk 4x UK (telkens dezelfde boss drops, ik heb er een trash drop aan overgehouden een blauwe ring).
maja de eerste 3x gingen super, eerste groep die ik had daar had iedereen al leuke gear en was een paar lvls boven me dus mijn DPS viel iets tegen in vergelijking met hun.
Maar de healer die ik mijn 4e groep had was gewoon om te janken.
Nadat je de trap opgaat heb je een pad met links 3 mobs en rechts 3 mobs.
Ik pull ze alle 6 en moet in die trash pull al direct Lay on hands gebruiken.
In de navolgende trash pulls was ik ook telkens gedwongen om Word Of Glory te gebruiken om mezelf in leven te houden. De healer (priest) healde wel maar zijn heals kwamen telkens net te laat. Als ik rond de 20% zat werd ik pas gehealed.
Vlak erna kwamen we in zo'n stal waar drake's zitten. Die Drake's zijn niet moeilijk maar het kan even duren voordat ze dood zijn dus pul ik telkens maar 1 drake en de mob die erbij is. Bij de laatste Drake gaan ik en de Warrior beide kapot en heeft de Warlock pet de Drake moeten tanken.
Ik begon toen de Warrior te /w dat ik niet echt veel vertrouwen in die healer heb omdat hij veel te laat healed.
De Warrior de Priest diverse keren aangesproken om zijn slacking en dat hij na 2 of 3 trash pulls al OOM was.
Vanaf dat punt gewoon telkens als mijn health richting de 50% ging WoG gebruikt en vlak voor de eerst baas aan de Warrior doorgegeven dat hij klaar moet zijn hem te tanken als ik kapot ben.
Uiteindelijk niet meer kapot gegaan maar wel bij elke baas LoH moeten gebruiken en zelf nog een flash heal en potion.
Na een lange tijd absent , nu weer begonnen. Door cataclysm heeft het mijn interesse gewekt.
Nou vroeg ik me af welke realm(s) goed zijn om vanaf 0 te beginnen.
Hoe zit het met Shattered halls?(new players)
Nou vroeg ik me af welke realm(s) goed zijn om vanaf 0 te beginnen.
Hoe zit het met Shattered halls?(new players)
Gz.. maar paniekeren?Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 19:17:
Ik zit inmiddels over de 100 solves heen zonder geluk
ja dacht dat hij niet ging komen, was al kleine 2000 frags ver voor hij er eindelijk was.RichardvdD schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 11:20:
[...]
Gz.. maar paniekeren?
Ik zit inmiddels over de 100 solves heen zonder geluk
Trouwens, als je troll fragments gesolved hebt voor 450 is de kans veel kleiner dat je hem krijgt heb ik ergens gelezen.
Had +120 solves op me main voor ik aan mn alt begon, beste beslissing ooit.
Derna mee op eerste kill ascendant council, topavondje.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 05-02-2011 14:23 ]
Iemand een tip voor een lvl 70 libram die niet te moeilijk is om te krijgen?
Heb met Google al een vendor gevonden in Grizzly die een lvl74 Libram verkoopt. Maar zijn er nog andere opties?
Heb al gekeken in Hall of Legends maar de enige libram die daar te koop is is voor lvl85,
Heb met Google al een vendor gevonden in Grizzly die een lvl74 Libram verkoopt. Maar zijn er nog andere opties?
Heb al gekeken in Hall of Legends maar de enige libram die daar te koop is is voor lvl85,
Brutal Gladiator ones ?Deadsy schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 15:34:
Anoniem: 20789
Librams: http://www.wowhead.com/items=4.11#0+3+1Deadsy schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 15:34:
Ja, voor 450 is de kans 0. Dus tot die tijd levelen met andere types en alle troll fragments opsparen. Na de komende patch gaat dat dus niet meer lukken.Anoniem: 384763 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:22:
Trouwens, als je troll fragments gesolved hebt voor 450 is de kans veel kleiner dat je hem krijgt heb ik ergens gelezen.
Ik kan trouwens echt niet wachten tot er een systeem komt waarbij achievements per battle.net account worden gemeten, of een class-change ofzo. Ik zou veel liever nu eens een andere class gaan spelen als main, maar dan begin je weer op 0 met je collectibles en doe je eigenlijk niets meer met alles wat je op die andere char hebt behaald.
[ Voor 30% gewijzigd door Divak op 05-02-2011 21:30 ]
ja idd. Voor 450 dropt hij sowieso niet maar ik bedoelde meer de theorie die op de volgende site uitgelegd wordt.RichardvdD schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 17:46:
[...]
Ja, voor 450 is de kans 0. Dus tot die tijd levelen met andere types en alle troll fragments opsparen. Na de komende patch gaat dat dus niet meer lukken.
http://www.winterwolves.o...ology-rares-explained-r27
wilt dus zeggen dat als je voor zin'rokh gaat en je lost 1 troll find, je jezelf hevig nerft om het uiteindelijk te hebben. Vandaar dat je soms mensen ziet op forums met +300 solves.
hmm... net deze achievement gehaald:
http://www.wowhead.com/achievement=5320
Volgens de comments zou dit de laatste quest zijn in Twilight Highlands.
Volgens de tracker zit ik echter pas op 89 van de 120 quests. Ik kan ook nergens meer een vraagteken vinden..
Was dit echt de laatste quest en is de tracker bugged of mis ik toch nog ergens een groepje met quests?
http://www.wowhead.com/achievement=5320
Volgens de comments zou dit de laatste quest zijn in Twilight Highlands.
Volgens de tracker zit ik echter pas op 89 van de 120 quests. Ik kan ook nergens meer een vraagteken vinden..
Was dit echt de laatste quest en is de tracker bugged of mis ik toch nog ergens een groepje met quests?
Die achievement hoort bij het afsluiten van een questchain, die jij dus hebt afgerond. In die zin is dat de laatste quest, maar niet de laatste in heel Twilight Highlands. Waarschijnlijk kun jij nog questen in het noorden, noord-westen bij die draken in de buurt. Van daaruit wordt je dan ook nog is doorgestuurd naar een kleine questnode in het zuid-westen dacht ik.
Jeez, wat een verschrikkelijke kut event is die Love is in the Air. Het is de laatste event die ik nog moet voltooien voor de Violet Proto Drake. Als ik zo eens zie heb je een hoop Love Tokens nodig en een hoop Lovely Charms.
Mijn vraag: Waar kan ik het beste farmen voor die Lovely Charms?
Vraag 2: Op welke manieren kom ik aan die Love Tokens buiten de quests die dit als reward geven?
Vraag 3: Moet ik eerst heroic gegeared zijn om die Chemical Co. in Shadowfang Keep te kunnen doen of kan dat ook in de low-level versie?
Mijn vraag: Waar kan ik het beste farmen voor die Lovely Charms?
Vraag 2: Op welke manieren kom ik aan die Love Tokens buiten de quests die dit als reward geven?
Vraag 3: Moet ik eerst heroic gegeared zijn om die Chemical Co. in Shadowfang Keep te kunnen doen of kan dat ook in de low-level versie?
[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 06-02-2011 11:02 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
ben alle Alliancepunten nog eens nagevlogen maar nergens iets te vinden.Freaky Maus schreef op zondag 06 februari 2011 @ 10:52:
Die achievement hoort bij het afsluiten van een questchain, die jij dus hebt afgerond. In die zin is dat de laatste quest, maar niet de laatste in heel Twilight Highlands. Waarschijnlijk kun jij nog questen in het noorden, noord-westen bij die draken in de buurt. Van daaruit wordt je dan ook nog is doorgestuurd naar een kleine questnode in het zuid-westen dacht ik.
Quests met draken healen en overspringen naar draken heb ik al gehad.
Ik zal everyquest eens raadplegen, en anders heb ik pech en ga ik lekker naar het volgende gebied
eergister mijn eerste char lvl 85 gedingt. jippie!
ga nu eerst wat pvp doen om iLvl 329 te halen (min voor hc)
en dan hc's cleanen, heb me er al goed in verdiept voor de tacts enzo.
vandaag met guild lui die mij door een heroic helpen zodat ik daar ook weer als het goed gear van terug zie.
gister wilde ik wat gear halen in lost city of tol'vir op normal maar elke healer ging OOM overal.
ben zelfs een keer gewiped op een trash pack.
nu nog steeds niet de laatste baas gekillt.
de 3boss is best uitdagend voor een normal vond ik.
mijn iLvl is nu 327/328 na vandaag 329/330 hoop ik
en dan hc's cleanen, heb me er al goed in verdiept voor de tacts enzo.
vandaag met guild lui die mij door een heroic helpen zodat ik daar ook weer als het goed gear van terug zie.
gister wilde ik wat gear halen in lost city of tol'vir op normal maar elke healer ging OOM overal.
ben zelfs een keer gewiped op een trash pack.
nu nog steeds niet de laatste baas gekillt.
de 3boss is best uitdagend voor een normal vond ik.
mijn iLvl is nu 327/328 na vandaag 329/330 hoop ik
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
PVP gear farmen om in heroics te komen is natuurlijk niet echt the way to go 
iLVL daarop is wel hoog, maar ze missen belangrijke secondary stats ten koste van Resillience. Beter om te beginnen met instances op normal, en daar wat gear uit op te halen. Dan heb je gelijk ook wat ervaring met de instances zelf, ipv de droge theorie.
Gelukkig zijn er mensen die met PVP gear de heroics in willen, heeft me al heel wat geld opgeleverd als leatherworker
iLVL daarop is wel hoog, maar ze missen belangrijke secondary stats ten koste van Resillience. Beter om te beginnen met instances op normal, en daar wat gear uit op te halen. Dan heb je gelijk ook wat ervaring met de instances zelf, ipv de droge theorie.
Gelukkig zijn er mensen die met PVP gear de heroics in willen, heeft me al heel wat geld opgeleverd als leatherworker
Ik heb al het een en ander gelezen maar als beginner is het moeilijk om door de bomen het bos te zien. De meeste relevante beginner guides zijn al net zo oud als de game en ik geloof dat updates wel het een en ander veranderd hebben...
met andere woorden: weet iemand van jullie misschien welke sites mij als beginner op weg kunnen helpen?
ik heb nu een blood-elf mage karakter aangemaakt.
met andere woorden: weet iemand van jullie misschien welke sites mij als beginner op weg kunnen helpen?
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Gewoon lekker gaan spelen, met de ingame tips aan. Dan kom je vanzelf door de eerste levels van het spel door en word je wat wijzer.
Wanneer je iets tegenkomt wat je niet kent, kun je het altijd opzoeken op www.wowpedia.org of op www.wowhead.com (laatste is meer voor items en spells)
Wanneer je iets tegenkomt wat je niet kent, kun je het altijd opzoeken op www.wowpedia.org of op www.wowhead.com (laatste is meer voor items en spells)
Gebruik nu blizz ingebouwd qhelper van WoW. Deze locaties kloppen wel, maar vind de echte addon questhelper een stuk beter en handiger. Questhelper afgehaald en geprobeerd, maar de locaties kloppen echt niet meer. Speel nu in de Barrens als horde. Iemand tips?
Tjonge jonge Blizzard doet ook geen moeite om hun eigen game een beetje te checken.. Love is in the Air is begonnen, en bij één van de dailies moet je Cairne Bloodhoof een bracelet geven.. Maar die is dood natuurlijk en Baine accepteert de quest ook niet
Dat kan veel makkelijker en sneller. met een paar normale dungeons en een tabard voor cata faction rep zit je binnen no time aan je 329 ilvl.Tijn96 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:40:
eergister mijn eerste char lvl 85 gedingt. jippie!
Na alle quests in Hyjal ben je bijv. al revered, en met een ander al honoured. Honoured geeft 333 ilvl en revered 346. Normale dungeons met tabard gaat rete-snel qua faction grind. Gecombineerd met de drops is 329 ilvl een makkie, minstens even snel als honour point rewards en stukken bruikbaarder in dungeons, waarbij je ook nog eens ervaring opdoet.
Je zou bijna denken dat er een lampje had moeten gaan branden bij Blizzard toen je als alliance een quest moest inleveren in het park in Stormwind...RichardvdD schreef op zondag 06 februari 2011 @ 15:49:
Tjonge jonge Blizzard doet ook geen moeite om hun eigen game een beetje te checken.. Love is in the Air is begonnen, en bij één van de dailies moet je Cairne Bloodhoof een bracelet geven.. Maar die is dood natuurlijk en Baine accepteert de quest ook niet
lol!NMe schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:16:
[...]
Je zou bijna denken dat er een lampje had moeten gaan branden bij Blizzard toen je als alliance een quest moest inleveren in het park in Stormwind...
Ik ben zelf ook net begonnen, ik gebruik carbonite addon als questhelper, ideaal ingame hulp van wowhead.SirLenncelot schreef op zondag 06 februari 2011 @ 13:41:
Ik heb al het een en ander gelezen maar als beginner is het moeilijk om door de bomen het bos te zien. De meeste relevante beginner guides zijn al net zo oud als de game en ik geloof dat updates wel het een en ander veranderd hebben...
met alle locaties aangegeven in de map.
Ben nu level 67 in de kerstvakantie begonnen en vooral veel gequest.
heb wat honor gefarmed en toen een keep gekocht ilvl 352. daarna hc in gegaan shadowfang keep helemaal gecleaned was leuk. ben nu revered met hyjal daar 346 boots gehaald. heb nu ilvl331.
morgen deadmines op het programma.
morgen deadmines op het programma.
Ik ben een shaman aan het levellen. De hele tijd (60 levels) tegen een leeg Relic-slot aan zitten kijken, op Wowhead gezocht er zijn blijkbaar geen low-level relics 
Goed, nu heb ik er dan dus een, en wel een met een prismatic socket \o/ Het item geeft geen beperkingen aan het socket. Bij de gems gekeken, ook geen beperkingen, mooi. Ik had nog een Brilliant Inferno Ruby liggen, dus die kan er wel in -> Mag niet, item te laag...
Waar vind ik welke gems waarin mogen? Want noch de tooltip noch Wowhead vermelden iets?
Goed, nu heb ik er dan dus een, en wel een met een prismatic socket \o/ Het item geeft geen beperkingen aan het socket. Bij de gems gekeken, ook geen beperkingen, mooi. Ik had nog een Brilliant Inferno Ruby liggen, dus die kan er wel in -> Mag niet, item te laag...
Waar vind ik welke gems waarin mogen? Want noch de tooltip noch Wowhead vermelden iets?
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Tsja daar zie je het verschil alNMe schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:39:
[...]
Heel veel van de spullen in de GB komen van mij af. We begonnen met 50k gold dat over was van onze vorige guild en die ik van onze oude GM heb gekregen om mijn nieuwe guild te starten. Ik heb toen meteen GB repairs permanent aangezet voor raiders, omdat alles dat ze doen dat repairs veroorzaakt uiteindelijk betekent dat ze iets aan het doen zijn dat hun gear verbetert en dus in het voordeel van het raiding team is. We zijn toen van 50 naar 39k gold gegaan, mede door wat wipes op de eerste raidbazen. Maar toen begon het goed te lopen, we wipeten minder, we kregen een paar BoE's en intussen zitten we weer op 110k gold en ben ik aan het overwegen repairs voor de hele guild aan te zetten omdat ook socials bijdragen aan de guild bank. Denk dat ik dat aan zet als we rank 2 hebben van die cash flow guild perk.
[...]
Wij niet, want je krijgt maar 7 flasks uit die cauldron terwijl we een raid van 10 man hebben. Dan zul je zien dat altijd dezelfde mensen nul op het rekest krijgen en daar heb ik geen zin in.
[...]
Wij hebben er nu, uit het hoofd, 7 gehad ofzo, waarvan ik er 5 heb kunnen verkopen en daarvan heb ik er 2 nog niet verkocht. Ook hebben we in het begin onze Maelstrom Crystals verkocht om te zorgen dat de guild bank niet te snel omlaag ging, maar daarmee zijn we nu gestopt. Intussen gaan onze crystals naar onze enige enchanter zodat die de 3 dure enchant patterns kan kopen, en daarna gaan we de crystals opsparen en gratis weggeven aan raiders die een dure enchant nodig hebben.Crystals kopen vanaf het AH doen we dan weer niet, ik weiger die absurde prijzen te betalen voor dingen die we snel genoeg kunnen farmen; desnoods doen we in T12 wat farm-avonden naar de oudere content.
Het valt bij ons momenteel erg op dat met name officers en ikzelf de meeste donaties doen aan de g-bank zowel qua geld als qua zaken die voor raids nodig zijn. Nu zit ik zelf in de situatie dat ik de g-bank kan voorzien van enchants (zowel enchanting zelf als de legpatches van lw en tailoring), flasks, elixirs, gems dankzij 3 chars met 525 proffessions. Blijkbaar zijn mijn medeguildies daar wat minder mee bezig
Oh damn, d'r komen inderdaad maar 7 flasks uit zo'n cauldron. Dan ga ik rustig door met flasks maken en wachten tot level 20 (duurt nog wel even gezien we nu pas level 11 zijn).
Lol ik en level 67 shaman en heb ook nog een leeg relic slot. Ben er ook nog nergens 1 tegen gekomen ook niet in de AH.Paul Nieuwkamp schreef op maandag 07 februari 2011 @ 01:14:
Ik ben een shaman aan het levellen. De hele tijd (60 levels) tegen een leeg Relic-slot aan zitten kijken, op Wowhead gezocht er zijn blijkbaar geen low-level relics
Edit - vekeerde topic - was over rift beta
[ Voor 141% gewijzigd door Teunis op 07-02-2011 10:28 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Totem of lightning, van een group-Q in Hellfire Peninsula. Alleen voor een agi-totem (enh) moet je nog even ja 
Of group-Q's zijn supersimpel of ele-shammy is OP (tijdens het levellen
), maar ik heb tot dusver nog niet één group-Q niet kunnen soloen...
@Teunis: Cleric, bard? Rogue tank? Weet je zeker dat je het over WoW hebt, of heb ik iets gemist?
Of group-Q's zijn supersimpel of ele-shammy is OP (tijdens het levellen
@Teunis: Cleric, bard? Rogue tank? Weet je zeker dat je het over WoW hebt, of heb ik iets gemist?
[ Voor 14% gewijzigd door Paul op 07-02-2011 09:03 ]
Rhàshan - Aditu Sunlock
Je kan ze melden via ticket, maar daar wordt niets mee gedaan. Ik had zelf ook een quest die je moest inleveren bij een pipo in de temple of the moon. Hij stond daar zelf niet meer maar op een andere plek vlak bij de FP. Maar daar kon je hem niet inleveren. Ze zeggen dat je de quest moet abandonen en dan maar wat anders moet gaan doen.NMe schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:16:
[...]
Je zou bijna denken dat er een lampje had moeten gaan branden bij Blizzard toen je als alliance een quest moest inleveren in het park in Stormwind...

Om eerlijk te zijn heb ik nog een rogue tank gezien. Zou maar zo kunnen dat dat werkt, omdat de low level dungeons op het moment toch niets aan zijn.Teunis schreef op maandag 07 februari 2011 @ 08:53:
Maar wat ik voor zoveer ik gelezen heb is de damage van de cleric bagger
En wat ik het meeste mis is duidelijkheid over hoe vialable cleric of rogue tank is.
als 1 van die 2 kan tanken is wordt de kans dat warrior ga rollen minimaal.
grote nadeel ze misschien kunnen het maar het niet zo uitgebreid qua mogelijkheden als de warrior
Iemand die hier al cleric/rogue tanking in IT (of ander dungeon) heeft uitgeprobeert
[ Voor 36% gewijzigd door HawVer op 07-02-2011 09:18 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Nee mijn ervaring met lvl-en van zowel mij paladin als momenteel een DK is dat alle groep quests vaak prima te doen zijn. Vooral toen ik die pala naar tanking zette was het helemaal te simpel voor woorden. Spec daarom mijn DK pas naar tanking als ik 80 ben omdat het dan soms nog wat uitdaging kan zijnPaul Nieuwkamp schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:00:
Totem of lightning, van een group-Q in Hellfire Peninsula. Alleen voor een agi-totem (enh) moet je nog even ja
Of group-Q's zijn supersimpel of ele-shammy is OP (tijdens het levellen), maar ik heb tot dusver nog niet één group-Q niet kunnen soloen...
Vind het trouwens wel beter dat die groep quests solo kunnen omdat er vaak toch geen hond te vinden is die
je wil helpen.
Klopt, deze zijn pas tegen het einde aan van Vanilla WoW geimplementeerd. Shamans, Druid, Paladins waren ten tijde de enige die de ranged item slot niet konden gebruiken (warriors, hunters, rogues gebruikten Bows/Guns, warlocks, mages en priests gebruikten wands), hierdoor was het voor hun mogelijk, betere stats (kijkende naar het totaal plaatje), te kunnen hebben dan Shamans, Druids en Paladins. Over het algemeen, zou ik Relics meer willen vergelijken met een Trinket of een Enchantment, omdat ze heel vaak een on hit/spellcast effect hebben, maar hun totale stat waarde, kan daardoor hoger komen dan die van een gun/bow/wand. Op zich vind ik dit soort weetjes heerlijk (nerd modus actief).Paul Nieuwkamp schreef op maandag 07 februari 2011 @ 01:14:
Voor mijn Druid ging ik toen BRD farmen, omdat een van de golem bosses daar, een Feral Relic liet vallen (als level 60 Feral Druid, die toen hopeloos broken waren, en niet op een positieve manier), dus in principe zou je zoiets ook kunnen doen met je Shaman. Het enige echte voordeel dat je haalt met een Relix voor een Shamen, is dat deze je Air, Earth, Water en Fire totem vervangt (yay 4 bagslots terug!), maar voor de bonus kan je het redelijk laten. Je kan beter of eentje kopen uit het AH (iets hoger level, redelijke stats), of gewoon door Heroics farmen.
-
Geen hond die je wilt helpen valt wel mee, ik hing boven die elites te kijken hoe ik de Fel Iron node kon minen zonder dood te gaan aan die elites die er omheen hingen toen er een level 85 middenin landde en de dichtstbijzijnde 4 one-shotte. Vervolgens invite hij me en vraagt of ik hulp wil met de Q
Toen ik vertelde aan het puzzelen te zijn hoe ik daar kon minen zonder om te vallen mocht ik de node nog hebben ook
Baglsots terug van totems door een relic? Ik denk dat er ondertussen het een en ander veranderd is, totems kosten helemaal geen bagspace?
Toen ik vertelde aan het puzzelen te zijn hoe ik daar kon minen zonder om te vallen mocht ik de node nog hebben ook
Baglsots terug van totems door een relic? Ik denk dat er ondertussen het een en ander veranderd is, totems kosten helemaal geen bagspace?
[ Voor 14% gewijzigd door Paul op 07-02-2011 09:33 ]
Rhàshan - Aditu Sunlock
Anoniem: 326103
is met cata content sneller om te levellen door quests te doen of pugs (ben resto/balance druide, dus queues zijn niet de grootste problemen hier, langste in afgeleope week was 5 min).
Ik zou vooral leveln met quests.Anoniem: 326103 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:02:
is met cata content sneller om te levellen door quests te doen of pugs (ben resto/balance druide, dus queues zijn niet de grootste problemen hier, langste in afgeleope week was 5 min).
Quests geven:
1. Reputatiion (die weer voor reputaion rewards kan worden gebruikt).
2. Items met een iLvl dat nodig is om de hogere dungeons in te kunnen.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Gisteren aan de gang gegaan met farmen van Netherwing eggs, valt niet mee maar goed ik ga door totdat ik de mount heb. Ook nog tijdje gewacht om de Time Lost Drake maar dat wordt hem niet.
Ook nog een Elite in Deepholm Xaronia, was wel leuk tank was helemaal hyped maar dropte maar een blue item en dat 3mil health.
In een run met 4 guildies dropte dit Woundsplicer Handwraps (http://eu.battle.net/wow/en/item/67146), dus had een keer geluk.
Ook nog samen met een tank Onyxia en Magtheridon gedaan.
Ook nog een Elite in Deepholm Xaronia, was wel leuk tank was helemaal hyped maar dropte maar een blue item en dat 3mil health.
In een run met 4 guildies dropte dit Woundsplicer Handwraps (http://eu.battle.net/wow/en/item/67146), dus had een keer geluk.
Ook nog samen met een tank Onyxia en Magtheridon gedaan.
In Wotlk content gaat questen sneller. Ik zat in Sholazar Basin op 700k xp/hr, terwijl ik door het doen van een instance meestal rond de 350-400k xp/hr zit. Echter zijn het ook de drops in instances die het lvlen (mede) sneller laten gaan. Wat Cata gaat bieden hoop ik je binnen kort te kunnen vertellen. Ben nu 78 dus gaat niet lang meer duren. Dat brengt mij op mijn volgende vraag:
Ik las eerder hier iets over borden in org die quests geven voor de Cata gebieden. Deze geven mij momenteel een grijs uitroepteken. Betekend dit gelijk dat er niets te doen is voor mij in Mount Hijal, of kan je daar wel quests krijgen zonder er naar toe gestuurd te zijn? En zo ja, zijn deze quests ook al beschikbaar op 78/79?
Ik ben namelijk helemaal uitgeken op WotLK content.
Ook ben ik iets apparts tegen gekomen. Toen ik vorige week de WotLK trial activeerde had ik nog 7 dagen active subscription. Ik kreeg er geen game time bij van de trial. Gister was mijn abbo verlopen en heb ik de Cata trial geachtiveerd. Nu kan ik inneens 10 dagen gratis spelen. Wel apart dat het de ene trial wel game time toevoegd en de andere niet. Of zou het aan het actief zijn van ja abbo liggen?
Ik las eerder hier iets over borden in org die quests geven voor de Cata gebieden. Deze geven mij momenteel een grijs uitroepteken. Betekend dit gelijk dat er niets te doen is voor mij in Mount Hijal, of kan je daar wel quests krijgen zonder er naar toe gestuurd te zijn? En zo ja, zijn deze quests ook al beschikbaar op 78/79?
Ook ben ik iets apparts tegen gekomen. Toen ik vorige week de WotLK trial activeerde had ik nog 7 dagen active subscription. Ik kreeg er geen game time bij van de trial. Gister was mijn abbo verlopen en heb ik de Cata trial geachtiveerd. Nu kan ik inneens 10 dagen gratis spelen. Wel apart dat het de ene trial wel game time toevoegd en de andere niet. Of zou het aan het actief zijn van ja abbo liggen?
Anoniem: 326103
punt 2 gaat nog niet op omdat ik rond lvl 55 ben op het moment. en ik kijk ook vooral naar pre cata, ik wist dat bij cata content questen wel sneller en beter is (vooral jouw punt 2 inderdaad). mijn vraag is misschien beetje onduidelijk geweest, het gaat bij mij van lvl 55 tot 80. en vooral naar xp kijkende, niet naar rep en dergelijke._Peter2_ schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:26:
[...]
Ik zou vooral leveln met quests.
Quests geven:
1. Reputatiion (die weer voor reputaion rewards kan worden gebruikt).
2. Items met een iLvl dat nodig is om de hogere dungeons in te kunnen.
iig bedankt want nu weet ikz eker dat sowieso na 80 questen een must is. daar twijfelde ik al over
Edit:
@ nivado
die zijn niet beschikbaar, je kan pas cata content vanaf lvl 80. niet op 79 etc.Ik las eerder hier iets over borden in org die quests geven voor de Cata gebieden. Deze geven mij momenteel een grijs uitroepteken. Betekend dit gelijk dat er niets te doen is voor mij in Mount Hijal, of kan je daar wel quests krijgen zonder er naar toe gestuurd te zijn? En zo ja, zijn deze quests ook al beschikbaar op 78/79?
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 326103 op 07-02-2011 10:38 ]
Ha, dat zijn wel leuke momenten ja. Die heb ik ook wel meegemaakt. Iemand die even een elite quest mob voor je in elkaar komt hakken. Ik hielp zelf ook wel eens mensen op die manier. Totdat iemand pissig reageerde, van ej ik kan het zelf wel hoor. Sindsdien help ik alleen als mensen daar om vragen en als we op dezelfde questline zitten.Paul Nieuwkamp schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:31:
Geen hond die je wilt helpen valt wel mee, ik hing boven die elites te kijken hoe ik de Fel Iron node kon minen zonder dood te gaan aan die elites die er omheen hingen toen er een level 85 middenin landde en de dichtstbijzijnde 4 one-shotte. Vervolgens invite hij me en vraagt of ik hulp wil met de Q
Dit soort mensen moet je er meer van hebbenPaul Nieuwkamp schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:31:
maar kan mij er niet meer druk over maken... ik ga nu ook gewoon meteen door naar een andere quest. met die guild exp en die heirlooms (heb ze niet eens allemaal) gaat het questen toch lekker snel. Heb nog niet eens alle quests in Howling fyiord gedaan en zit al bijna aan de 72... hoogste tijd om snel verder te gaan.
Goede morgen!
Tijden geleden dat ik zoveel heb gespeeld! De paladin is ondertussen 85. Dat gebeurde op vrijdagavond rond een uurtje of 23.00, door de questrewards en een aantal instance drops + rep items zat ik direct op itemlevel 328 (vrijwel helemaal in het blauw dus). Nogmaals een bevestiging dat het lastig is om 85 te worden en alleen maar greens te hebben.
Omdat ik nog wat quests had open staan ben ik meteen pugs gaan zoeken naar Tol’Vir en HoO. Beide waren goed te doen en het was een leuke check voor mijn tankskills.
Zaterdag wilde een guild-healer en een mage die ik ken wel met mij als tank een heroic in. Ik had inmiddels itemlevel 330. We joinden voor de random en kregen meteen Stonecore, niet echt een instance waar je als tank wil beginnen. Na een klein uur stonden we buiten, slechts 2 wipes gehad, eentje door een ninjapull van een extra groep en eentje omdat ik de derde baas per ongelijk de verkeerde kant op had getarget. De mage stond op 15k dps, ik op 6,5k daarachter, de hunter en druid op 4k en 5k. Handjes op elkaar voor de healer dus!
Inmiddels heb ik een heroic tanktrinket, cape en shield. Ook heb ik de epic belt gemaakt. Er valt nog veel te verbeteren en ook nog het één en ander te leren. In een pug voor BRC ging ik in de fout op die baas die je door het vuur moet slepen. De eerste keer wist ik niks van die debuff die je up moet houden, dus ging het mis. De tweede try pakte de vol epic dps warrior te veel threat dus ging hij weer te laat door het vuur. De derde hetzelfde, dit keer doordat de mage meteen los ging voor ik bij de baas was… Noob tank dit, noob tank dat… (Ik had uitgelegd dat dit de eerste keer hier was als tank.) We besloten een laatste try te doen, en wat denk je… de baas bugged en teleport zichzelf de hele tijd het vuur in. AoE damage op de hele party en veel gescheld. Ik ben toen maar geleaved, was het gezeik zat.
Gisteravond ook nog even geraid op mijn priest. Valiona eindelijk neer! We hebben de tactiek in phase 2 aangepast en dat werkte echt super! Helaas nog twee extra wipes gehad rond de 5% omdat één van de healers opeens computer problemen kreeg… Daarna ineens een clean kill!
We hadden nog tijd over dus besloten even bij Maloriak te kijken. Na drie tries kwamen we ineens in P2. Uiteindelijk kregen we hem de vijfde try tot 8 %. Woensdag gaat hij met een beetje mazzel wel neer!
Lang verhaal weer, korte samenvatting:
Paladin – DING 85 – heroic ready!
Priest – Raid – yay! – Valiona neer!
Tijden geleden dat ik zoveel heb gespeeld! De paladin is ondertussen 85. Dat gebeurde op vrijdagavond rond een uurtje of 23.00, door de questrewards en een aantal instance drops + rep items zat ik direct op itemlevel 328 (vrijwel helemaal in het blauw dus). Nogmaals een bevestiging dat het lastig is om 85 te worden en alleen maar greens te hebben.
Omdat ik nog wat quests had open staan ben ik meteen pugs gaan zoeken naar Tol’Vir en HoO. Beide waren goed te doen en het was een leuke check voor mijn tankskills.
Zaterdag wilde een guild-healer en een mage die ik ken wel met mij als tank een heroic in. Ik had inmiddels itemlevel 330. We joinden voor de random en kregen meteen Stonecore, niet echt een instance waar je als tank wil beginnen. Na een klein uur stonden we buiten, slechts 2 wipes gehad, eentje door een ninjapull van een extra groep en eentje omdat ik de derde baas per ongelijk de verkeerde kant op had getarget. De mage stond op 15k dps, ik op 6,5k daarachter, de hunter en druid op 4k en 5k. Handjes op elkaar voor de healer dus!
Inmiddels heb ik een heroic tanktrinket, cape en shield. Ook heb ik de epic belt gemaakt. Er valt nog veel te verbeteren en ook nog het één en ander te leren. In een pug voor BRC ging ik in de fout op die baas die je door het vuur moet slepen. De eerste keer wist ik niks van die debuff die je up moet houden, dus ging het mis. De tweede try pakte de vol epic dps warrior te veel threat dus ging hij weer te laat door het vuur. De derde hetzelfde, dit keer doordat de mage meteen los ging voor ik bij de baas was… Noob tank dit, noob tank dat… (Ik had uitgelegd dat dit de eerste keer hier was als tank.) We besloten een laatste try te doen, en wat denk je… de baas bugged en teleport zichzelf de hele tijd het vuur in. AoE damage op de hele party en veel gescheld. Ik ben toen maar geleaved, was het gezeik zat.
Gisteravond ook nog even geraid op mijn priest. Valiona eindelijk neer! We hebben de tactiek in phase 2 aangepast en dat werkte echt super! Helaas nog twee extra wipes gehad rond de 5% omdat één van de healers opeens computer problemen kreeg… Daarna ineens een clean kill!
We hadden nog tijd over dus besloten even bij Maloriak te kijken. Na drie tries kwamen we ineens in P2. Uiteindelijk kregen we hem de vijfde try tot 8 %. Woensdag gaat hij met een beetje mazzel wel neer!
Lang verhaal weer, korte samenvatting:
Paladin – DING 85 – heroic ready!
Priest – Raid – yay! – Valiona neer!
Lolz, herkenbaar. Ik krijg faalangst van hc tanken!hulkie schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:17:
Grappigste is dat die dpssers die meteen beginnen te janken zelf wel alle fire/slime/whatever weten te vinden, en er 30x aan dood gaan vaakHawVer schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:23:
[...]
Lolz, herkenbaar. Ik krijg faalangst van hc tanken!
Maarja dat komt dan door "lag", "had phone", "lol didn't see that lol". Gewoon niks van aantrekken als 't de eerste keer is dat je em tankt, die boss en Stonecore zijn er 2 waar de tank fftjes de truc door moet krijgen.
Dit weekend Cho'gall ook op 25 man neer gekregen! Wat een makkelijke fight als je de dps eenmaal hebt en mensen snappen dat teveel corruption ervoor zorgt dat ph2 niet te doen is. Dat onder controle en boem easy kill! Nu nef nog
[ Voor 17% gewijzigd door porn* op 07-02-2011 11:30 ]
Bnet pindle#2913
Vroegâh moest je voor elk type totem een item in je bags hebben als shammy, dus je had altijd vier bag slots gevuld met nutteloze troep. Dat hebben ze al vóór de relic changes van Cata aangepast though, volgens mij ergens middenin WotLK. Ik heb in WotLK mijn shammy geleveld en ik ken die totem items in elk geval nog.Paul Nieuwkamp schreef op maandag 07 februari 2011 @ 09:31:
Dit topic is gesloten.