Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 240 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.611 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-06 13:09
Gisteren Atramedes neergehaald, wet een #$@% baas vind ik dat, deze week gaan we Al'Akir proberen, zal ook wel niet zo makkelijk worden want niet iedereen in mijn raid team beweegt erg goed.

Vanavond toch maar is alles reforgen naar Mastery kijken wat het met me HPS doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Gelukt, kingslayer is binnen. 5 wipes ofzo, omdat we de Necrotic Plague niet goed onder controle hadden. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:35
MaceNL schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 07:05:
Gisteren Atramedes neergehaald, wet een #$@% baas vind ik dat, deze week gaan we Al'Akir proberen, zal ook wel niet zo makkelijk worden want niet iedereen in mijn raid team beweegt erg goed.

Vanavond toch maar is alles reforgen naar Mastery kijken wat het met me HPS doet.
Klinkt een beetje zoals bij ons gisteren, Maloriak 22-man gedaan, vervolgens naar Atramedes... daar ging het fout, beweging ging helemaal verkeerd. Wel 100x 'Pull your fingers out of your asses' gehoord. (Slagzinnetje van m'n raidleader! :D )

Vervolgens rond 9 uur de raid gecalled en is maar besloten om 10-man verder te gaan. Was heel goed uit op te maken dat movement bij ons nog heel slecht is! Dat voor een 25 man raid guild!

Dat wordt oefenen! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 16:02
uhm vraagje voor mijn hunter....

Die is nu zeg 2 weken 85... en ben druk met rep in de weer geweest (hyjal / earthen ring exalted, ramkahen honored), en qua pve gear gaat het ook wel... heb nu ilvl 349 (epic boots van hyjal, ring van earthen, en viper belt als enige epics).
Wapen: kickback 5000 met agi gem en die gnomisch xray scope
2hd axe met 130 agi enchant

Nu mijn vraag.. hoe de F*ck krijg je het in arena voor elkaar om te overleven als hunter... Had gister voor het eerst een 2vs2 arena gedaan.... Ben SV hunter trouwens. En wat gebeurde er:

match 1: 2x rogue tegen mijn team (hunter + ele shaman) -> beide hidden -> stun lock op mij en kansloos... kwamen hen 2x tegen ofzo
match 2 en nog een paar keer.... match tegen een PLD die een immune bubble deed en zich rustig tot volle health stond te healen.... en dat niet alleen op zichzelf maar ook op zijn teammate ><

uiteindelijk 1 -11 score... kortom ging mega slecht.

Nou hoe krijg ik dat beter? (heb 3 pvp items slechts, chest, hands blue en legs epic) en een 1030 resi ofzo ><
Ja de resi moet omhoog... maar ja.

Verder is het het waard om te respeccen naar BM of MM hunter na de laatste patch? Zijn er bepaalde tactieken van leg altijd eerst wat traps neer ofzo?

/help :)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Jaguar645 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 18:26:
Als Shadow Priest zijnde wordt het voor mij ook eens tijd om wat healing te gaan pakken zodat ik eens dungeons in kan :P Ik had in BC destijds al een voorkeur voor Disc maar toen waren de talents ook compleet anders.

Sinds 4.0.6 is Disc ook stukken beter geworden wat ik overal lees dus ik wil daar wel weer wat mee gaan doen. Kan iemand me een beetje op weg helpen vooral qua talents? Want ik ben echt totaal niet bekend meer met de healing kant :P

Enige tips op gebied van spelen met Disc ansich is ook wel prettig! atm gebruik ik nog BlizUI maar ik wil TukUI ook wel eens gaan proberen. Alleen dat ik er de eerste keer naar keek zag ik door de bomen het bos niet meer dus moet daar eens even goed voor gaan zitten. Vooral ook kijken welke addon's ik nu nog gebruik maar dan eigenlijk niet meer nodig zijn :)
Ik heb mijn build gejat van een disc healer ... ben alleen nog niet in de gelegenheid geweest om de play een keer te testen.

Heb wel Vudho als addon er voor klaar staan, moet mijn keybindings nog nakijken

[ Voor 3% gewijzigd door Dice op 16-02-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Blistimo schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:12:
[...]

Welkom terug! Als je voor het laatst geheald hebt in WotLK, en dan specifiek nog vóór Icecrown is er inderdaad wel een hoop veranderd. Tree of Life moet je inderdaad gaan zien als een Cooldown-moment, net zoals de andere healers die hebben. Stiekum komen we er best aardig af als druids met twee behoorlijke raid heal cooldowns, mits je ToL goed gebruikt. Tranquility is echt een goddelijke cooldown, waarmee je meerdere personen gedurende de channel tijd zo goed als voor de volle 100% kunt healen.Tree of Life, en dan met name het verwijderen van de restrictie op Lifebloom zodat je die op iedereen in de raid kunt spammen heeft een beetje een opstart-tijd nodig, maar met volle Lifebloom spam op je raid + instant gratis Regrowths als OoC proct is ook een raid saver hoor. Tel daar nog eens bij op dat je Wild Growth (mits geglyphed) 9 man van een HoT voorziet, waardoor al je andere heals effectiever zijn en je bent niet te stoppen. Voor 25 seconden :P

Wat mana regen betreft klopt het inderdaad prima wat je zegt. In het begin moet je spirit stacken tot je genoeg hebt om een gevecht door te komen zonder iedere keer Innervate nodig te hebben. Ik geloof dat ik rond een unbuffed combat regen van 2000 ben gestopt met spi stacken en terug gegaan naar de secundaire stats. Belangrijk voor raids is dat je boven de 928 haste terecht komt, want daarmee tickt je Rejuvenation 1 keer meer, ervan uitgaande dat er een persoontje met haste-buff aanwezig is. Daarna hangt het weer heel erg af van wat voor content je raidt, of dat je je beperkt tot heroics. In 10m raids is Mastery helemaal zo gek nog niet. 25m raids prefereert weer andere secundaire stats, met name haste. Crit is eigenlijk ook helemaal geen slechte stat meer, nu onze HoTs ook kunnen critten.

En wat je vooral moet doen is je gemak houden en de gevechten leren kennen. Je kunt het je niet meer veroorloven snelle heals te spammen op iedereen die een beetje damage pakt. Als je eenmaal weet wanneer iemand hoeveel damage pakt kun je je daarop in gaan stellen en bijvoorbeeld je tank blijven Nourishen zodat je Lifebloom blijft ticken en OoC procs gebruiken voor HTs op DPS/jezelf. Nourishes kun je in principe constant blijven casten zonder oom te gaan, maar die healen maar een klein beetje. En sommige gevechten vragen gewoonweg om heavy spam. Gebruik je cooldowns daarom vrijelijk, met name ToL met maar 3 minuten CD!
toon volledige bericht
De laatste keren dat ik gehealed heb was in BC :P. In WotLK heb ik moonkin gespeeld. Het valt me inderdaad op dat ik moeite heb met situaties waar iedereen (veel) damage krijgt. Afgezien van Wild Growth (en Tranq) heb je geen échte groupheals (efflorescence is overigens wél brilliant op melee) en andere heals zijn daarvoor te langzaam (HT), manaintensief (regrowth) of healen te weinig (nourish). Wat me verder opvalt, ook in de heroic die ik gister speelde: trash is in sommige situaties lastiger dan bosses. Al kan dat liggen aan het gebrek aan CC. Sheepen, trappen, het kan nog wel maar de meesten lijken er te lui voor.

Overigens ben ik qua gear aangekomen op ilvl 334 gemiddeld, ik heb alleen nog last van groene bracers en belt. Voor de belt is er een prima epic verkrijgbaar, dus die komt wel, de bracers is irritanter. Wel gisteren vanuit alch. mijn Vibrant Alchemist Stone gemaakt (http://www.wowhead.com/item=68777).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:13

Blamm

Niet meer Smart

rodie83 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 09:35:
[...]

Overigens ben ik qua gear aangekomen op ilvl 334 gemiddeld, ik heb alleen nog last van groene bracers en belt. Voor de belt is er een prima epic verkrijgbaar, dus die komt wel, de bracers is irritanter. Wel gisteren vanuit alch. mijn Vibrant Alchemist Stone gemaakt (http://www.wowhead.com/item=68777).
Bracers zijn wat lastig te krijgen, enige echte fijne komen uit BC volgens mij.
Wat je kunt doen als tijdelijke overgang tot je die hebt, is PvP bracers halen voor 1250 honor. http://www.wowhead.com/item=64698
Tenzij je natuurlijk geen pvp doet, maar 1250 is met een paar TB fights en wat daily bg's zo bij elkaar geraapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Blamm schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 09:43:
[...]

Bracers zijn wat lastig te krijgen, enige echte fijne komen uit BC volgens mij.
Wat je kunt doen als tijdelijke overgang tot je die hebt, is PvP bracers halen voor 1250 honor. http://www.wowhead.com/item=64698
Tenzij je natuurlijk geen pvp doet, maar 1250 is met een paar TB fights en wat daily bg's zo bij elkaar geraapt.
Je hebt nog Oasis Bracers uit Lost City of the Tol'vir. Maar das een random drop van de mobs aldaar. Wel een goede van die PvP bracers, ga ik daar eens achteraan. Beetje jammer van de resilience maar goed, dat kan je verwachten van PvP spul :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-06 19:33

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Anoniem: 287157 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:23:
Ik heb al een tijd een casual destro lock. op het moment doe ik ik max 6 a 7 k dps.
Dit is mijn gear http://eu.battle.net/wow/...aggramar/brickster/simple .
Wat doe ik verkeerd:S
als ik even snel kijk kan je nog wat gear verbeteren door rep te gaan grinden (ramkahen /wildhammer en earthen ring) voor wat leuke spulletjes.
7-8K is dat single target of hele hc? want in hele hc ligt die van mij ook ergens daarop,singletarget nu meestal rond de 10/11k en dan heb ik nog niet alles enchanted en nog niet de beste gear uit hc's (moet nog wel wat krijgen,maar no luck :( )

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Sjonge jonge! Gister was het weer eens zover… PUGs! Meestal gaat het goed, soms helemaal fout!

Ik ging met twee guildies (locks) en mijn tankadin voor de random heroic. Daar kwam een druid healer en een DK bij. Nog voor ik de instance in was geteleport (HoO) had de DK al twee keer in CAPS om een MOTW gevraagd. Omdat de druid matig in de gear zat (329 met veel greens) liet ik mijn twee guildies elke pack een mob crowd controllen… De eerste vier pulls ben ik dood gegaan omdat die druid gewoon alles in leven hield behalve de tank… Het leek serieus wel alsof hij pas begon als ik dood was. Vervolgens ging hij nog voor de eerste baas 10 minuten afk… En kicken kan dus niet. De DK bleef maar tieren en schelden omdat ik dood ging (noob tank) en de druid afk ging (wel een beetje terecht, maar je schiet er niks mee op). Bij de eerste baas zijn we twee keer gewiped omdat zowel de druid als de DK het verschil tussen links en rechts niet wisten…

We hadden er alle drie zo genoeg van dat we uiteindelijk /afk zijn gegaan tot ze allebei waren geleaved… Dat gebeurde gelukkig vrij snel! We kregen een warrior en een holy priest terug en 20 minuten later hadden we zonder enig probleem de hele instance op zn gat.

Ook mijn rogue heeft nog een beetje liefde gehad. We zijn samen met wat andere alts naar een low level random gegaan  walk in the park en level 82! Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287157

mrsar schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:19:
[...]

als ik even snel kijk kan je nog wat gear verbeteren door rep te gaan grinden (ramkahen /wildhammer en earthen ring) voor wat leuke spulletjes.
7-8K is dat single target of hele hc? want in hele hc ligt die van mij ook ergens daarop,singletarget nu meestal rond de 10/11k en dan heb ik nog niet alles enchanted en nog niet de beste gear uit hc's (moet nog wel wat krijgen,maar no luck :( )
Rep grinden was ik ook al van plan idd. die 6 a 7k is singletarget als ik geluk heb. het zakt ook nog regelmatig naar 5.5k. wat voor rotation gebruik jij? ik persoonlijk vind het lastig om die improved soul fire buff omhoog te houden. :?

Ben er zelfs al zo klaar mee dat ik maar een druid healer ben gaan levelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascaldv
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 19:57
Ik heb al een tijd een casual destro lock. op het moment doe ik ik max 6 a 7 k dps.
Verkeerde rotatie? Procs niet aan het gebruiken? Cooldowns vergeten?
Voor raids is je Hit Rating nog erg laag, dungeons zal dat nog wel meevallen.

Zowiezo, talents zijn veranderd in Destro. Haal Aftermath eruit en stop Improved Soulfire terug.
Voor PVE is ook Backlash en Searing Pain niet interessant. Netherward is wel erg goed te gebruiken in raids/dungeons.
Verkies trouwens Fel Synergy boven Demonic Embrace, je Imp is belangrijk.

Voor demonology, haal aftermath eruit en stop er 3/3 Shadow and Flame in.
Gebruik overigens je succubus + glyph: lash of pain.

Vind op het moment m'n lock ook niet bijster goed presteren t.o.v. mijn andere chars.

edit: Idioot veel typo's

[ Voor 12% gewijzigd door pascaldv op 16-02-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
pascaldv schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:49:
[...]

Verkeerde rotatie? Procs niet aan het gebruiken? Cooldowns vergeten?
Voor raids is je Hit Rating nog erg laag, dungeons zal dat nog wel meevallen.

Zowiezo, talents zijn veranderd in Destro. Haal Aftermath eruit en stop Improved Soulfire terug.
Voor PVE is ook Backlash en Searing Pain niet interessant. Netherward is wel erg goed te gebruiken in raids/dungeons.
Verkies trouwens Fel Synergy boven Demonic Embrace, je Imp is belangrijk.

Voor demonology, haal aftermath eruit en stop er 3/3 Shadow and Flame in.
Gebruik overigens je succubus + glyph: lash of pain.

Vind op het moment m'n lock ook niet bijster goed presteren t.o.v. mijn andere chars.

edit: Idioot veel typo's
toon volledige bericht
Kan het ook te maken hebben met het laten verlopen van je dot's ?
In WotLK was het altijd de bedoeling om dot's uit te laten tikken voor max dps.

Op mijn priest doe ik door dots te overschrijven vlak voordat ze aflopen zeker 2k dps meer.
Zit nu met 3 epics en voor de rest heroic gear op een steady 9k dps overall met uitschieters tot 13k DPS op bosses.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Anoniem: 287157 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:48:
[...]

Rep grinden was ik ook al van plan idd. die 6 a 7k is singletarget als ik geluk heb. het zakt ook nog regelmatig naar 5.5k. wat voor rotation gebruik jij? ik persoonlijk vind het lastig om die improved soul fire buff omhoog te houden. :?

Ben er zelfs al zo klaar mee dat ik maar een druid healer ben gaan levelen 8)7
die IS buff is nog redelijk simpel :)
wat ik meestal doe is bij een boss de fight beginnen met IS zonder instant cast (geeft tank tijd voor aggro etc en je verspilt geen shard) daarna iedere keer een shard gebruiken tot ze op zijn en dan cast ik em alleen als alle dots up zijn en alles in cd zit :P maar dat is het een beetje aanvoelen.

voor mobs is het nog simpeler,gewoon de shards gebruiken,en zovaak mogelijk de spell gebruiken die je alle shards terug geeft(kan vanaf 25% health mob en mob moet binnen 5sec dood zijn geloof ik)
Daarnaast tussen fights altijd via nogwat drain je healt omhoog+nieuwe shards krijgen

oftewel,zorg dat je altijd shard hebt.

rotatie is redelijk standaard,let gewoon goed op je cooldowns (en ja als destro lock ben je behoorlijk druk bezig met 8 knoppen ofzo )

owja,vergeet ook niet eens in de 2 minuten je infernal het veld in te sturen (geen idee meer hoe die heet)
sabriel schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:09:
[...]

Kan het ook te maken hebben met het laten verlopen van je dot's ?
In WotLK was het altijd de bedoeling om dot's uit te laten tikken voor max dps.

Op mijn priest doe ik door dots te overschrijven vlak voordat ze aflopen zeker 2k dps meer.
Zit nu met 3 epics en voor de rest heroic gear op een steady 9k dps overall met uitschieters tot 13k DPS op bosses.
tja,als destro moet je de paar dots die heb gewoon vernieuwen op het moment dat ze verlopen zover ik weet
maar let vooral op cd's van de verschillende spells,altijd direct gebruiken als ze weer beschikbaar zijn.en zorg voor de juiste glyphs :) (heb ik niet bij je gechecked btw)

[ Voor 21% gewijzigd door mrsar op 16-02-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Hit+9.41%

Da's wel erg ver van hitcap af.

Eerst maar eens naar hitcap toe werken, dan de andere stats (int komt vanzelf). Voor destro = http://elitistjerks.com/f...monic_mage_4_0_6_updated/

Een handige read.
mrsar schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:14:
[...]
owja,vergeet ook niet eens in de 2 minuten je elemental stenen beuker het veld in te sturen (geen idee meer hoe die heet)
Infernal? Da's toch een 10 min CD?

[ Voor 20% gewijzigd door Darkangle op 16-02-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascaldv
mrsar schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:14:
[...]

die IS buff is nog redelijk simpel :)
wat ik meestal doe is bij een boss de fight beginnen met IS zonder instant cast (geeft tank tijd voor aggro etc en je verspilt geen shard) daarna iedere keer een shard gebruiken tot ze op zijn en dan cast ik em alleen als alle dots up zijn en alles in cd zit :P maar dat is het een beetje aanvoelen.

voor mobs is het nog simpeler,gewoon de shards gebruiken,en zovaak mogelijk de spell gebruiken die je alle shards terug geeft(kan vanaf 25% health mob en mob moet binnen 5sec dood zijn geloof ik)
Daarnaast tussen fights altijd via nogwat drain je healt omhoog+nieuwe shards krijgen

oftewel,zorg dat je altijd shard hebt.

rotatie is redelijk standaard,let gewoon goed op je cooldowns (en ja als destro lock ben je behoorlijk druk bezig met 8 knoppen ofzo )

owja,vergeet ook niet eens in de 2 minuten je elemental stenen beuker het veld in te sturen (geen idee meer hoe die heet)
toon volledige bericht
Op destro wil je de Dot's niet clippen, bij demonology word in ieder geval 1 dot ge-refreshed.

Ik gebruik Power Aura's om bij te houden of mijn Dot's/Curse aanwezig zijn en voor de twee procs die demonology heeft. Ik doe hier even een copy/paste van een post op mijn guild forum.
Here some Power Aura example to make your life a whole lot easier as a lock.

This is for Demonology and Destruction btw and I currently activated all aura's for Spec 1 + Spec 2.
As you can read the upper aura is for decimation, you'll only see this at the end of the fight when it is procced.
The lower one is molten core, this one is a 3 fase Aura that changes in opacity as you go from 3-2-1 stacks, so if your molten core refreshes before the end, you can see that happen.

Your immolate, corruption, bane, curse icon will appear when that effect is missing on your target. (no timers)

Basically in the middle of your screen there is a timer running for Hand of Gul'dan CD.
When the timer runs out it will ping (same as you hit decimation) and Hand of Gul'dan text appears on your screen to alert you to cast it. Best use a, /stopcasting /cast Hand of Gul'dan, macro that you are in time for the immolate refresh.

Hope you guys got some use out of this, or even just a base to personalise it.
Edit: and yeah, there is a fel armor and soul link Icon that will show up if you don't have the buffs running.

Afbeeldingslocatie: http://www.pdevos.nl/WoW/LockPowa.JPG

Import this exportline into your power aura's as "import set", remember to put it on a empty page if you allready have stuff in there!
It's set on page 2 now as you can see on the first line beneath here, change that to 1 if your power aura's is empty.

Set=Page 2@
Aura[1]=Version:4.2; icon:Spell_Fire_Fireball02; buffname:Decimation; texture:7; mine:true; sound:23@
Aura[2]=Version:4.2; icon:Ability_Warlock_MoltenCore; buffname:Molten Core; stacks:3; texture:23; sound:1; stacksOperator:=@
Aura[3]=Version:4.2; icon:INV_SummerFest_FireSpirit; buffname:Hand of Gul'dan; bufftype:15; aurastext:Hand of Gul'dan; sound:23; textaura:true; aurastextfont:18; combat:true; texmode:2; timer.enabled:true; timer.y:-51; timer.Transparent:true@
Aura[4]=Version:4.2; b:0.9961; target:true; icon:Spell_Shadow_AuraOfDarkness; buffname:Bane of Agony/Bane of Doom; r:0.9373; x:215; bufftype:2; texture:47; alpha:1; owntex:true; isResting:0; mine:true; speed:1.35; combat:true; size:0.15; y:-77; texmode:2; inverse:true; finish:2@
Aura[5]=Version:4.2; b:0.9961; target:true; icon:Spell_Shadow_AbominationExplosion; buffname:Corruption; r:0.9373; x:170; bufftype:2; texture:47; alpha:1; owntex:true; isResting:0; mine:true; speed:1.35; combat:true; size:0.15; y:-78; texmode:2; inverse:true; finish:2@
Aura[6]=Version:4.2; b:0.9961; target:true; icon:Spell_Fire_Immolation; buffname:Immolate; r:0.9373; x:125; bufftype:2; texture:47; alpha:1; owntex:true; isResting:0; mine:true; speed:1.35; combat:true; size:0.15; y:-78; texmode:2; inverse:true; finish:2@
Aura[7]=Version:4.2; b:0.9961; target:true; icon:Spell_Shadow_ChillTouch; buffname:Curse of the Elements/Curse of Tongues; r:0.9373; x:260; bufftype:2; texture:47; alpha:1; owntex:true; isResting:0; mine:true; speed:1.35; combat:true; size:0.15; y:-77; texmode:2; inverse:true; finish:2@
Aura[8]=Version:4.2; icon:Ability_Warlock_MoltenCore; buffname:Molten Core; stacks:2; texture:23; alpha:0.4; sound:1; stacksOperator:=@
Aura[9]=Version:4.2; icon:Ability_Warlock_MoltenCore; buffname:Molten Core; stacks:1; texture:23; alpha:0.2; sound:1; stacksOperator:=@
Aura[10]=Version:4.2; icon:Spell_Shadow_FelArmour; buffname:Fel Armor; x:120; owntex:true; isResting:0; size:0.2; y:-200; inverse:true@
Aura[11]=Version:4.2; icon:Spell_Shadow_GatherShadows; buffname:Soul Link; x:180; owntex:true; isResting:0; size:0.2; y:-200; inverse:true@
toon volledige bericht
Ik heb er expres voor mezelf geen timers in gezet (behalve Hand of Guldan, maar we hebben nu 6 sesconden extra op immolate gekregen) omdat ik dan daar naar ga zitten kijken ipv op het geheel let. Op den duur heb je toch wel door hoeveel spells je kan casten voordat ze verlopen. Voor instant DoT's wil je ze toch niet clippen. Alleen bij destro wil je Immolate precasten zodat ie er meteen achter valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
pascaldv schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:28:
[...]

Op destro wil je de Dot's niet clippen, bij demonology word in ieder geval 1 dot ge-refreshed.

Ik gebruik Power Aura's om bij te houden of mijn Dot's/Curse aanwezig zijn en voor de twee procs die demonology heeft. Ik doe hier even een copy/paste van een post op mijn guild forum.

[...]

Ik heb er expres voor mezelf geen timers in gezet (behalve Hand of Guldan, maar we hebben nu 6 sesconden extra op immolate gekregen) omdat ik dan daar naar ga zitten kijken ipv op het geheel let. Op den duur heb je toch wel door hoeveel spells je kan casten voordat ze verlopen. Voor instant DoT's wil je ze toch niet clippen. Alleen bij destro wil je Immolate precasten zodat ie er meteen achter valt.
toon volledige bericht
Het dot clippen is niet zo'n issue meer, sinds ze nu vannaf een bepaalde rest tijd bij tellen bij de nieuw tijd.
Als destro wil je het liefste Immo maar 1 keer aanbrengen, en daarna verversen met fel flame, elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Darkangle schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:17:
[...]

Infernal? Da's toch een 10 min CD?
zou ook kunnen :P

enne die fel flame was ik inderdaad ook nog vergeten erbij te zetten...... als destro heb je het best druk,dat vind ik ook het leuke :)

[ Voor 28% gewijzigd door mrsar op 16-02-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

hallo mensen.
Gisteren even mijn DK wat gelevelt in Hyjal. Wat een verschil met launch. het is praktisch leeg daarzo en de quests gaan nu ook zo snel. verder die exp increase door zowel een cloak als de guild rep. Van lvl 80 op 20% naar lvl 81 op 56% in iets van 2 uur en dan nog best relaxed gamen ook.

Verder heb ik een aantal dynamische macro's gemaakt met een mod van shift of alt omdat er nu niet echt standaard rotaties meer zijn op de frost DK. Het is meer een soort van prio lijst. Blijf wel verbaast over de dps output van de DK. Heb echt geen bijzondere items (afgezien van die alchemy strength stone) ben lvl 81 en doe al 5.6K dps :D

Moet maar ff kijken wat ik later ga doen. wil wel dungeons en Hc doen, maar om dan als dps 40 min te wachten vind ik zinloos. Ga dan weer tanken en roll gewoon op dps gear als het dropt (met goedkeuring van eventuele pugs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascaldv
Darkangle schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:42:
[...]

Het dot clippen is niet zo'n issue meer, sinds ze nu vannaf een bepaalde rest tijd bij tellen bij de nieuw tijd.
Als destro wil je het liefste Immo maar 1 keer aanbrengen, en daarna verversen met fel flame, elke keer.
Eigenlijk juist niet. Je brengt Immolate opnieuw aan omdat je Conflagrate gebaseerd is op de aantal ticks dat het doet. Ga je Fel Flame gebruikt, gaat je Conflagrate damage omlaag. Ook moet je op den duur steeds meer je rotatie gaan onderbreken voor Fel Flame omdat deze maar +6sec doet. Gezien Fel Flame hit als een natte krant ga je er in dps zeker op achteruit.

Wat ik heel af en toe wel eens doe is Immolate->fel flame->conflagrate. Als je dan hoger dan de originele duration zit van immolate doet conflagrate meer damage.

[ Voor 10% gewijzigd door pascaldv op 16-02-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
pascaldv schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:09:
[...]

Eigenlijk juist niet. Je brengt Immolate opnieuw aan omdat je Conflagrate gebaseerd is op de aantal ticks dat het doet. Ga je Fel Flame gebruikt, gaat je Conflagrate damage omlaag. Ook moet je op den duur steeds meer je rotatie gaan onderbreken voor Fel Flame omdat deze maar +6sec doet. Gezien Fel Flame hit als een natte krant ga je er in dps zeker op achteruit.
Ik onderbreek niets, ik gebruik fel flame als een filler, en mijn DPS gaat juist een pietsie omhoog als ik het gebruik ipv immo recasten.

Wat voor een situatie ga je van uit? (raid, HC raid, 5 man of mobs)

[edit]Yep, ik ken de quote
Assuming a 1 second GCD, over a 300 second fight we will cast Immolate 20 times, requiring 20 GCDs. It will require 3 Fel Flames every 15 seconds to achieve the same result. This is a total of 60 GCDs used over the course of the fight, wasting 40 seconds of time during the fight to keep a 100% uptime on Immolate. This is almost 27 Incinerates worth of time spent refreshing Immolate using our lowest DPET spell, obviously not optimal.

[ Voor 25% gewijzigd door Darkangle op 16-02-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascaldv
Baseer het op de tooltip en wat ik eerder bij EJ gelezen heb.

Conflagrate
10 sec cooldown
Instantly deals fire damage equal to 60% of your Immolate's periodic damage on the target.

Ik doe geen raids op m'n lock behalve BH omdat het niet mijn main is. Dus op de 5mans kan je niet gaan theory craften. Over het algemeen gebruik ik fel flame alleen om immolate te rekken als ik moet bewegen tot ik het opnieuw kan casten. Voorheen refreshed Fel Flame je Immolate waardoor de totale periodic dmg veel lager was (b.v. als je op 1sec to go refreshed naar 7sec) en dan viel Conflagrate veel lager uit. Heb niet bijgehouden of ze dit nog veranderd hebben.

Edit:
En ja, die Quote maakt het gebruik af voor in een raid zou ik zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door pascaldv op 16-02-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-06 18:34
Welke mastery trinket raden jullie aan van Hellscream Reach voor tank? Die met resistence of met strengths increase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Ik was zelf in eerste instantie voor de strength trinket gegaan. Omdat je zowel avoidance als extra threath krijgt. Maar de resistance trinket levert aardig wat avoidance op. Dan zou je beide berekeningen met elkaar moeten vergelijken.

Strength:

Improves block value by (Strength / 2), rounding down, for all classes capable of blocking (warrior, paladin, and shaman).
Increases parry rating for death knights by 0.25 parry rating per point of strength.
Paladin talent Touched by the Light (Protection, tier 9) increases spell power by +20%/+40%/+60% of Strength.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
pascaldv schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:19:
Baseer het op de tooltip en wat ik eerder bij EJ gelezen heb.

Conflagrate
10 sec cooldown
Instantly deals fire damage equal to 60% of your Immolate's periodic damage on the target.

Ik doe geen raids op m'n lock behalve BH omdat het niet mijn main is. Dus op de 5mans kan je niet gaan theory craften. Over het algemeen gebruik ik fel flame alleen om immolate te rekken als ik moet bewegen tot ik het opnieuw kan casten. Voorheen refreshed Fel Flame je Immolate waardoor de totale periodic dmg veel lager was (b.v. als je op 1sec to go refreshed naar 7sec) en dan viel Conflagrate veel lager uit. Heb niet bijgehouden of ze dit nog veranderd hebben.

Edit:
En ja, die Quote maakt het gebruik af voor in een raid zou ik zeggen.
Ik zal vannavond nog eens testen, maar pre 4.0.6 viel het testen positiever uit (in raid) als filler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Darkangle schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:08:
[...]
Ik zal vannavond nog eens testen, maar pre 4.0.6 viel het testen positiever uit (in raid) als filler.
ik gebruik hem ook alleen maar als ik moet bewegen als filler.

[ Voor 136% gewijzigd door mrsar op 16-02-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336772

effe vraagje over Paladins.
Iedereen is maar bezig over "bubble" maar ik heb geen idee over welke spell ze het hier dan hebben. In al mijn spells kan ik nergens een spell vinden die mij immuun maakt voor attacks. Ja, eentje van 8 seconden, maar dat is dan ook alles.
Kan iemand zo vriendelijk zijn om mij de spell te zeggen die voor "bubble" staat?
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:15

ja3

bubble = Divine Shield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dacht het al, maar dat blijft toch maar 8 seconden? Of zijn er glyphs die ik kan gebruiken om deze duur langer te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Zhalix schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:38:
[...]

Klinkt een beetje zoals bij ons gisteren, Maloriak 22-man gedaan, vervolgens naar Atramedes... daar ging het fout, beweging ging helemaal verkeerd. Wel 100x 'Pull your fingers out of your asses' gehoord. (Slagzinnetje van m'n raidleader! :D )

Vervolgens rond 9 uur de raid gecalled en is maar besloten om 10-man verder te gaan. Was heel goed uit op te maken dat movement bij ons nog heel slecht is! Dat voor een 25 man raid guild!

Dat wordt oefenen! :/
Hadden gisteren een extra raid omdat maandag een hoop mensne er niet waren door Valentijn.
Gisteren zowaar teveel healers en te weinig dps. Dus maar 1 van de resto druids naar zijn enhancement shaman laten loggen. Uiteindelijk toch met 7 healers in de raid, waar we normaal met 6 gaan.
Maloriak nu op normal. Man man wat een verademing/makkie als je 2 dagen hebt lopen wipen op heroic.
Atramedes 1 shot, al moeten mensen toch nu echt wel op hun sound letten als we deze op heroic gaan doen. Daarna door naar Nefarian. 1 wipe doordat de add tank neerging. Poging 2 was een kill.
Hadden alleen Conclave en Al'Akir nog op. Conclave easypeasy. Al'Akir hadden een aantal mensen nog niet gezien. Dus na 1 wipe waar ze gelukkig van leerden, was de 2e poging een kill. Weer een aantal mensen een titel erbij. En het leuke was nog dat de alt shammy aardig mee kon komen op dps en op Al'Akir zelfs dik de meters topte. Maar ja die alt zit dankzij altruns al aardig in de epics dus dan mag het ook wel.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ja3
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:15

ja3

Anoniem: 336772 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:28:
[...]

dacht het al, maar dat blijft toch maar 8 seconden? Of zijn er glyphs die ik kan gebruiken om deze duur langer te maken?
Nee dat kan niet voor zover ik weet, ik weet niet precies waar je naar op zoek bent? Je kunt ook Hand of Protection op jezelf casten om je te beschermen tegen physical attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja3 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:31:
[...]

Nee dat kan niet voor zover ik weet, ik weet niet precies waar je naar op zoek bent? Je kunt ook Hand of Protection op jezelf casten om je te beschermen tegen physical attacks.
Ik heb het vooral over dit :
match 2 en nog een paar keer.... match tegen een PLD die een immune bubble deed en zich rustig tot volle health stond te healen.... en dat niet alleen op zichzelf maar ook op zijn teammate ><

dit stond hierboven in een post van iemand anders. In 8 seconden zichzelf en zijn teammate healen, dat is toch vlug?

Ik had gedacht dat er een of andere spell zou bestaan zoals bij priests. Die kunnen soms ook tot 30 seconden immune zijn voor attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-02-2024
Valt wel mee. Met een bubble van 8 seconden kun je prima 3 of 4 heals casten. Als je wat hast hebt nog wel meer dan 4. Voor Retri paladins is holy light aardig, maar Flash of Light doet nog meer healing bijvoorbeeld. Mana inefficient, maar wel een grote heal.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:24

junglebeast

hier staat iets

Haha ik hou weer van mages. Na de arcane 2 button spam in Wrath.

Ben fire gespecced. Beetje zitten lezen en boem 8.9k in mijn eerste heroic. :) Zit net aan de i331. Geen idee of mijn gear op de juiste manier is forged. Denk zelf te veel hit, heb maar 6% nodig voor hcs.

Maar lekker werken en dots ophouden e.d. AoE heb ik nog niet echt geprobeerd omdat we toch een stel mobs cc-en.

En frost is super voor questen en erg leuk in PvP. Dus ik denk wel dat ik mijn dps char gevonden heb.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triqster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-03-2023
Rakkerzero schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 01:01:
[...]

Jaaa!!! woohoo!!

Eindelijk die Violet Proto Drake binnen.

offtopic:
Zat ik bij jouw in de party net in Grim Batol ofzo?? Met andere woorden: hoe weet jij dat nu weer? :P
De achiement doet z'n naam wel eer aan... maar ik heb m tijdens het kerst event ook eindelijk binnengehaald op m'n main...

Persoonlijk vind ik protodrakes echt lelijk... maar de vliolet drake is zo lelijk dat ie weer grappig wordt.

(stiekem ging het me meer op de gratis Master Riding skill... en zoveel achievments moest ik toch niet meer :))

offtopic:
tja... waar haal ik die info vandaan he :P

Een kleine tip dan... we zitten nogsteeds in dezelfde guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 05-06 15:28
junglebeast schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:47:
Haha ik hou weer van mages. Na de arcane 2 button spam in Wrath.

Ben fire gespecced. Beetje zitten lezen en boem 8.9k in mijn eerste heroic. :) Zit net aan de i331. Geen idee of mijn gear op de juiste manier is forged. Denk zelf te veel hit, heb maar 6% nodig voor hcs.

Maar lekker werken en dots ophouden e.d. AoE heb ik nog niet echt geprobeerd omdat we toch een stel mobs cc-en.

En frost is super voor questen en erg leuk in PvP. Dus ik denk wel dat ik mijn dps char gevonden heb.
Hit = 17% toch ?.
Dus snap niet waarom je maar 6% nodig heb ? ( of is dat vanwege arcane ? ) sorry ben ff uit de loop :P
Triqster schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:07:
[...]

De achiement doet z'n naam wel eer aan... maar ik heb m tijdens het kerst event ook eindelijk binnengehaald op m'n main...

Persoonlijk vind ik protodrakes echt lelijk... maar de vliolet drake is zo lelijk dat ie weer grappig wordt.

(stiekem ging het me meer op de gratis Master Riding skill... en zoveel achievments moest ik toch niet meer :))

offtopic:
tja... waar haal ik die info vandaan he :P

Een kleine tip dan... we zitten nogsteeds in dezelfde guild
Gladiator Netherdrake's
Gladiator frostwyrm / ICC 10 / ICC 25 Frostwyrm
Protodrakes
En dan de rest :P

[ Voor 32% gewijzigd door Mektheb op 16-02-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 336772 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:35:
[...]

dit stond hierboven in een post van iemand anders. In 8 seconden zichzelf en zijn teammate healen, dat is toch vlug?
Als solo tank in wotlk dungeons HC gebruik ik dit best vaak (Threat problemen op teamleden heb je dan immers niet). bubble en dan divine plea en hopen op een paar vrije WoG achter elkaar. record ligt rond de 85K in max 2 sec. daarbij dan nog bandage+spell en je hebt heel veel hp terug in die 8 sec.

Old school was met farmen consecration, bubble en wachten maar :P. Het is allemaal minder, maar de healing van een pala vind ik met het hele holy power systeem in combie met talents die dit optimaliseren echt helemaal niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Mektheb schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:09:
Gladiator Netherdrake's
Protodrakes
hmm, mijn lijstje:

TotGC25 paard
..
..
..
..
..
ICC 25 Frostwrym
de rest.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Ben momenteel een lvl 79 mage. Volgens www.ding85.com moet ik levelen in Sholazar Basin. Kan ik niet gewoon beter in Storm Peaks of Icecrown aan de slag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
DrFlash schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:19:
[...]

hmm, mijn lijstje:

TotGC25 paard
..
..
..
..
..
ICC 25 Frostwrym
de rest.
Togc paard is inderdaad wel erg nice ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-06 10:01

Seraphin

Meep?

Self-healing van pallie's is wel érg goed.
Gisteren mn protapallie afgestofd en een beetje rondgehupst in northrend.

Gestart op lvl 75 (en alleen nog maar BT + handjevol HF gedaan.... rested xp + xp bonus gaat zooo snel).
Anyway; toen ik 76 dingde had ik het wel gehad in HF en ben toen naar dragonblight gegaan. Daar alle elite group-q's ge-solo'd. Inc. die undead draak die in mijn herinnering toch wel erg pittig was. (als in: op lvl 80 feral druid kon ik hem met entry lvl gear niet solo doen geloof ik).

Met de pala echt mákkelijk alles solo gedaan en altijd op 100% hp eindigen... WoG is érg goed :P
Ook geen enkele panicbutton hoeven gebruiken.

[edit]

pfff ik zit sinds gisteravond in een trading war met iemand van mijn server.
We hebben allebij belt of nefarious whispers op AH staan, en zo te zien ook allebei remote AH want we blijven elkaar undercutten.
Sell price gisteren om 23:30 op 4.2k gezet, na vele malen cancellen, relisten en de ander met 2-10g undercutten staat de mijne nu voor 4085g op AH.....

Rogue Traders! :P

[ Voor 23% gewijzigd door Seraphin op 16-02-2011 14:33 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wezzal schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:22:
Ben momenteel een lvl 79 mage. Volgens www.ding85.com moet ik levelen in Sholazar Basin. Kan ik niet gewoon beter in Storm Peaks of Icecrown aan de slag?
vind dat soort sites/discussie vrij onzinnig. je moet gewoon goed kijken naar de tijd die je voor quests kwijt bent in relatie tot de exp. noem het de tijd/exp ratio. Als deze met quests in een lager gebied voor jou hoger ligt omdat je bijvoobeeld de quests kent etc.. dan is dit veel efficienter. als je per sé naar een hoger gebied gaat en vervolgens tijd gaat verliezen omdat je het niet kent, er onzinnige filmpjes zijn etc.etc... dan ben je uiteindelijk langer bezig.

Wat ik persoonlijk zou doen.. is gewoon mobs af gaan maken in Hyjal. NPC helpen je daar en met een beetje rested zijn 4-6 kills meer exp dan welke woltlk quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik zou gewoon alleen maar Bg's en Dungeon's Que.
Questen ./bleh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 13:49
Mektheb schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:09:
[...]

Hit = 17% toch ?.
Dus snap niet waarom je maar 6% nodig heb ? ( of is dat vanwege arcane ? ) sorry ben ff uit de loop :P
heroics zijn lvl 87 : )
[...]

Gladiator Netherdrake's
Protodrakes
Oh, en ik wil een dragon... drakes zuigen : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

rodie83 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 09:35:
[...]

De laatste keren dat ik gehealed heb was in BC :P. In WotLK heb ik moonkin gespeeld. Het valt me inderdaad op dat ik moeite heb met situaties waar iedereen (veel) damage krijgt. Afgezien van Wild Growth (en Tranq) heb je geen échte groupheals (efflorescence is overigens wél brilliant op melee) en andere heals zijn daarvoor te langzaam (HT), manaintensief (regrowth) of healen te weinig (nourish). Wat me verder opvalt, ook in de heroic die ik gister speelde: trash is in sommige situaties lastiger dan bosses. Al kan dat liggen aan het gebrek aan CC. Sheepen, trappen, het kan nog wel maar de meesten lijken er te lui voor.
Absoluut veroorzaakt door het inmiddels alweer steamrollen van heroics. Toen ik na 2 dagen Cata mijn eerste heroic inging werd er nog netjes ge-CC't en kreeg eigenlijk alleen de tank damage te verduren. Tenzij er mobs waren die AoE deden (Stonecore, Lost City). Tegenwoordig wordt er alweer hoofdzakelijk gecharged en moet je maar hopen dat je tank goed genoeg is om alle mobs op zich te houden of dat je DPS niet per ongeluk aggro pakt. Daar staat dan wel weer tegenover dat het tegenwoordig ook gewoon niet meer bij te houden is als healer om 4 man met aggro levend te houden. Dat dat in WotLK kon is leuk, maar daar ben je als healer op dit moment gewoon niet meer op uitgerust.
Ik heb ook een hele tijd met groene bracers uit Uldum rondgelopen. Gewoon geen geluk met trashdrop in Lost City, en ook de tweede boss in Blackrock Caverns weigerde zijn bracers te droppen. Toen ben ik maar wat gaan PvPen voor de blauwe bracers, en die zijn op zich zo gek nog niet. Helaas was dat ten tijde van de 1800 honor per TB win, dus ik had ze vrij snel te pakken :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Mount Hyjal wordt het ook niet, ik krijg daar geen quests en die monsters zijn te sterk nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ImdaMned schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:37:
[...]

heroics zijn lvl 87 : )

[...]

Oh, en ik wil een dragon... drakes zuigen : /
Right, maar voor raids dus wel 17/18% ?.
Dragon's zijn ook wel tof :), ik wil de blauwe nog van malygos 10 en 25.
Mounts in het geheel, ook al is het een bezem xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wezzal schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:46:
Mount Hyjal wordt het ook niet, ik krijg daar geen quests en die monsters zijn te sterk nog...
nee man.. ga ff naar de AH koop 2-4 lvl 78 cata items en je bent er meer dan klaar voor. als mage is het enige dat je hoeft te doen ze 1 keer schieten. al loop je daarna we dan nog heb je de exp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Seraphin schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:28:
We hebben allebij belt of nefarious whispers op AH staan, en zo te zien ook allebei remote AH want we blijven elkaar undercutten.
Sell price gisteren om 23:30 op 4.2k gezet, na vele malen cancellen, relisten en de ander met 2-10g undercutten staat de mijne nu voor 4085g op AH.....

eeeeeen inmiddels naar 4078 door het constante undercutten van elkaar :P
(ja, het is rustig op 't werk vandaag)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Seraphin schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:13:
[...]

Damn, en dan dacht ik dat ik erg was op de AH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:49:
[...]

Dragon's zijn ook wel tof :), ik wil de blauwe nog van malygos 10 en 25.
Mounts in het geheel, ook al is het een bezem xD
De Blauwe van Malygos 10 drop niet meer die 25man versie.
De 10 drop de mount van Oculus geloof ik, is in de patch 4.0.1 al veranderd geloof ik.

Mounts boeit me niet zo veel, spaar ze niet maar will wel graag de raid mounts hebben.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Derr_Hans schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:23:
[...]

De Blauwe van Malygos 10 drop niet meer die 25man versie.
De 10 drop de mount van Oculus geloof ik, is in de patch 4.0.1 al veranderd geloof ik.

Mounts boeit me niet zo veel, spaar ze niet maar will wel graag de raid mounts hebben.
uhm, dat is alweer terug gedraaid ?.

http://blue.mmo-champion....-and-items-removed-in-403
4.0.3
Reins of the Blue Drake
This mount will once again be available from defeating 10-player Malygos without needing to use the Dungeon Finder. The Reins of the Azure Drake will only be available on 25-player Malygos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:59

Osxy

Holy crap on a cracker

Seraphin schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:13:
[...]

Waarom undercutten met meer dan 1c ?:P

Ik ben tientallen keren op een dag items aan relisten 1c onder de laagste :+

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

ImdaMned schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:23:
[...]
Damn, en dan dacht ik dat ik erg was op de AH
Hahaha na jaren je forumposts te hebben gevolgd wil dat wel wat zeggen! :D

Maarrum, normaal boeit het met niet zo hoor, echter:
- Zoals gezegd heb ik een beetje een rustige dag nu... remote AH is dan leuk (en een *tikje* verslafend)
- Ik wil nu eigenlijk wel ff snel van die Belt af; LW mat prices zijn al in elkaar gedonderd de afgelopen week, en Orbs worden ook met de dag algemener. Kortom, ik denk dat ik die belt over een week nog maar voor max 2k kwijt kan. (of ik trek hem gewoon zelf aan; 't is een mooi dingetje voor een feral en ik loop nog met een 346 blue rond).
Osxy schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:26:
[...]

Waarom undercutten met meer dan 1c ?:P

Ik ben tientallen keren op een dag items aan relisten 1c onder de laagste :+
kijk _DAT_ is erg :P

[ Voor 15% gewijzigd door Seraphin op 16-02-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:26:
[...]

uhm, dat is alweer terug gedraaid ?.

http://blue.mmo-champion....-and-items-removed-in-403
4.0.3
Reins of the Blue Drake
This mount will once again be available from defeating 10-player Malygos without needing to use the Dungeon Finder. The Reins of the Azure Drake will only be available on 25-player Malygos.
Blue drake is dus de Oculus drake.

Azure is de vette drake en zoals jij al quote:
The Reins of the Azure Drake will only be available on 25-player Malygos.

Zie namelijk in de link niet dat de 25mans ook in 10mans zou droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Derr_Hans schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:50:
[...]

Blue drake is dus de Oculus drake.

Azure is de vette drake en zoals jij al quote:
The Reins of the Azure Drake will only be available on 25-player Malygos.

Zie namelijk in de link niet dat de 25mans ook in 10mans zou droppen.
Blue-drake was vroeger Malygos 10
Azure drake was vroeger Malygos 25

Toen omdat oculus niet zoveel gedaan werd, stopten ze hem in een tasje daar in die instance.
Bij patch 4.0.3 hebben ze het weer terug gedraait.

Reins of the Blue drake is malygos 10
Azure drake is nogsteeds en altijd geweest malygos 25.\
4.0.3
Reins of the Blue Drake
This mount will once again be available from defeating 10-player Malygos without needing to use the Dungeon Finder. The Reins of the Azure Drake will only be available on 25-player Malygos
Dus met andere worden, er kan geen drake meer droppen in oculus.
Of ben ik nu gek geworden haha 8)7 }:O ?

[ Voor 20% gewijzigd door Mektheb op 16-02-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Kan iemand checken of dit waar is :
Amani War Bear is weer te krijgen in Zul Aman.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
killbillfast schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:56:
Kan iemand checken of dit waar is :
Amani War Bear is weer te krijgen in Zul Aman.
Nooit ergens gehoord dus lijkt me sterk.
Zou dan ook zwaar teleurgesteld zijn als dat zo is.
En nee ik heb hem niet, was aan de beurt in de week dat ik hem zou krijgen en toen failde het :<

[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 16-02-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mektheb schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:56:
[...]

Nooit ergens gehoord dus lijkt me sterk.
Zou dan ook zwaar teleurgesteld zijn als dat zo is.
En nee ik heb hem niet, was aan de beurt in de week dat ik hem zou krijgen en toen failde het :<
Dat zou echt te lame voor woorden zijn...

Nu nog ashes eruit halen en ik ben helemaal blij. Vliegen nu al 2 retards met die mount rond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ImdaMned schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:01:
[...]

Dat zou echt te lame voor woorden zijn...

Nu nog ashes eruit halen en ik ben helemaal blij. Vliegen nu al 2 retards met die mount rond...
Yup.

En weetje wat nog erger is, teminste "in mijn ogen" Dk's met Warglaives..
Why ? Why o Why ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:53:
[...]

Blue-drake was vroeger Malygos 10
Azure drake was vroeger Malygos 25

Toen omdat oculus niet zoveel gedaan werd, stopten ze hem in een tasje daar in die instance.
Bij patch 4.0.3 hebben ze het weer terug gedraait.

Reins of the Blue drake is malygos 10
Azure drake is nogsteeds en altijd geweest malygos 25.\

[...]

Dus met andere worden, er kan geen drake meer droppen in oculus.
Of ben ik nu gek geworden haha 8)7 }:O ?
toon volledige bericht
Die Azure Drake dropte ook in 10man nadat zie die blue drake in Oculus hebben gestopt.
Vandaar dat ik zei dat het in 4.0.3 alleen nog die normale saaie blue drake in 10man drop.
Kwam ik ook een 2 weken voor de 4.0.3 release pas achter anders haden we Maly10 elke week wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-05 14:21
wezzal schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:22:
Volgens mij kan je op level 78 al naar het gebied van CATA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386414

Even een vraagje. Weet iemand een goede Addon om DOT's mee bij te houden (heal en dmg). Heb zelf nu DoTimer geinstalleerd maar ik weet niet, vind hem nogal vaag en hij houd veel te veel dingen bij (ook buffs en zo.. onzinnig ;P)

Wil eigenlijk me DOT's tracken voor als ik renew op mensen gooi (met priest) zodat ik weet waarneer ik moet vernieuwen en wil binnenkort ook (eindelijk) is een keer een ALT gaan maken en zit te denken aan een warlock waar dat misschien ook wel handig mee is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287157

J.Christ schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:11:
[...]

Je kan er pas heen op lvl 80 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Anoniem: 386414 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:16:
Even een vraagje. Weet iemand een goede Addon om DOT's mee bij te houden (heal en dmg). Heb zelf nu DoTimer geinstalleerd maar ik weet niet, vind hem nogal vaag en hij houd veel te veel dingen bij (ook buffs en zo.. onzinnig ;P)

Wil eigenlijk me DOT's tracken voor als ik renew op mensen gooi (met priest) zodat ik weet waarneer ik moet vernieuwen en wil binnenkort ook (eindelijk) is een keer een ALT gaan maken en zit te denken aan een warlock waar dat misschien ook wel handig mee is :)
Shadowtimer / Shadow timer , something like that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle

http://wow.curse.com/down.../details/inline-aura.aspx

Gebruik ik al een tijd, erg handig:
Afbeeldingslocatie: http://media.curse.com/Curse.Projects.ProjectImages/17543/12597/hots.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee dit is echt niet waar. stond gisteren nog naast een lvl 78 hunter. Die stond er vrolijk op los te knallen en had zijn pet op die fire beesten afgestuurd, in dat gebiedje links van die begin outpost.

Quest kan je misschien niet accepteren, maar Who cares.. world record lvl-ing gaat sowieso helemaal niet met questen.

Doe je ding, als quest "hater" en rusher om zo snel mogelijk max te zijn.. weet ik wel wat mijn voorkeur heeft.
einde bijdrage op deze discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

Mektheb schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:49:
[...]
Jou inviten we toch niet! : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice

MfClip is ook fijn
Al houdt die niet (standaard) renew bij

[ Voor 3% gewijzigd door Dice op 16-02-2011 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-06 18:34
J.Christ schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:11:
[...]

Je kan er ook heen op lvl 1, alleen moet je 80 zijn om te questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Yintha schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:28:
[...]

Jou inviten we toch niet! : )
Yintha je raid liever met slackers zoals shalir en bunny of niet :>
Met al die Wotlk "mongooltjes"
kidding ofc
Derr_Hans schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:07:
[...]

Die Azure Drake dropte ook in 10man nadat zie die blue drake in Oculus hebben gestopt.
Vandaar dat ik zei dat het in 4.0.3 alleen nog die normale saaie blue drake in 10man drop.
Kwam ik ook een 2 weken voor de 4.0.3 release pas achter anders haden we Maly10 elke week wel gedaan.
Je hebt gelijk zo was het ! :D

[ Voor 51% gewijzigd door Mektheb op 16-02-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-06 11:35
Ik heb zo'n hekel aan die undercutting wars, ik undercut zelf ook regelmatig maar om nu elke 2 min met 1c te undercutten.......... Ik heb door werk echt geen tijd om 24/7de AH te checken. Heb dan wel mobile AH maar er moet ook nog gewerkt worden he ;) Ach ja heb de afgelopen weken toch mooi 50k binnnengesleept zonder die wars.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Zit er hier nog iemand aan alliance side op Genjuros? Ik ben nog steeds op zoek naar een leuke guild, voor heroics en eventueel wat raidwerk (ook oude raids vind ik mooi). Het liefst zonder kiddo's van onder de 16 jaar, 25+ is meer m'n richting. Al was het maar om mijn vunzige guildchat waar alle minderjarige oortjes rood van worden :P

Overigens weiger ik op sites te applyen. Solliciteren doe je voor banen, niet om met een groepje wat digitale figuren in elkaar te rossen. Dus daar hoef je me niet naar te verwijzen :).

[ Voor 18% gewijzigd door rodie83 op 16-02-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
Sn3gG3l schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:43:
Ik heb zo'n hekel aan die undercutting wars,
Spreek me er niet van, laats stond Dust of Dissapearance voor minder dan de vendor prijs op de AH :( waar is de tijd dat ik die nog verkocht voor 29g :(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
M1lamb3r schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:54:
[...]

Spreek me er niet van, laats stond Dust of Dissapearance voor minder dan de vendor prijs op de AH :( waar is de tijd dat ik die nog verkocht voor 29g :(
Waar is de tijd dat ik Frozen orbs op kocht en ging inruilen voor crusader orb vervolgens verkopen op de AH voor 90g winst.

./2 WTB FROZEN ORB 10G EACH >:)

10g = 1 FO x 6
150g = 1 CO ( 6 FO's )

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gisteren de 2500 Whiptail die ik de afgelopen dagen gefarmed heb maar eens gemilld. Mijn scribe van level 480 naar 525 getild en meteen 11 cards kunnen maken. Even wat creatief ruilen met een guildie en ik had een Volcano Deck. Lekker winstgevend. O+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Seraphin schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 14:28:

Verlies je niet veel knaken met reposten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:00:
Gisteren de 2500 Whiptail die ik de afgelopen dagen gefarmed heb maar eens gemilld. Mijn scribe van level 480 naar 525 getild en meteen 11 cards kunnen maken. Even wat creatief ruilen met een guildie en ik had een Volcano Deck. Lekker winstgevend. O+
Haha idd. Heb hetzelde gedaan. Lekkere instant respawns. Werd op een gegeven moment wel druk maar ook toch zo rond de 100 stacks en de nodige Volatile Life bij elkaar geplukt op mijn lvl 80 mage (die met al dat plukken al bijna 82 is!). Daarna door naar mijn inscripter en die was al vrij snel op 525. Dus de rest maar gebruikt voor cards idd. Toen ik maandag weer wou herben was het helaas al gefixt. Ach het was mooi zolang als het duurde.

Had zelf een aantal dubbel of voor de tank trinket die maar matig is. Dus een compleet deck bij elkaar krijgen is wel lekker.

[ Voor 7% gewijzigd door Zertaxka op 16-02-2011 18:21 . Reden: typo ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:13

Blamm

Niet meer Smart

Paar dagen terug de Volcano Deck gekocht, aangezien ik geen scribe ben en geen intentie heb er een te zijn.
Bovendien kost het aardig wat om hem compleet te krijgen, en kon hem voor 12k kopen nu :)

Alleen is het nog 2,5 week tot de faire weer in het land is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-06 13:47

http://www.wowinterface.com/downloads/info17749-ElvsUI.html

Alles in 1. Hoef je verder niks voor in te stellen, alles werkt direct. Je kan wat kleurtjes, posities en andere dingen veranderen naar je eigen smaak, maar de timers etc. staan allemaal al voor je ingesteld, voor elke class.

[ Voor 13% gewijzigd door Divak op 16-02-2011 20:09 ]

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Net Maloriak hc 25 man neergekregen :). Lekker als alles klikt waardoor de laatste 4 tries allemaal iets beter zijn (15%, 10%, 4.7%, kill). Leuke titel die je krijgt voor 30 minuten :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zertaxka schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:01:
[...]

Haha idd. Heb hetzelde gedaan. Lekkere instant respawns. Werd op een gegeven moment wel druk maar ook toch zo rond de 100 stacks en de nodige Volatile Life bij elkaar geplukt op mijn lvl 80 mage (die met al dat plukken al bijna 82 is!). Daarna door naar mijn inscripter en die was al vrij snel op 525. Dus de rest maar gebruikt voor cards idd. Toen ik maandag weer wou herben was het helaas al gefixt. Ach het was mooi zolang als het duurde.
Maandag al gefixt? Ik heb dinsdagavond nog rondgevlogen en zo'n 20 stacks per uur gefarmd. ;) Ik denk dat het niet gefixt was maar gewoon even heel druk toen jij maandag keek. :)

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Weten jullie of er toevallig iets bekend is over een bug bij Atramedes? Vorige week hadden we nergens last van en was het een prima kill, gister liep het voor geen meter. Sound was een major issue en sprong bij enkele van ons van 30 naar 90 zonder verklaring. WoL van vorige week erbij gepakt en die naast onze 1% wipe try gelegd en ook die liet niet een heel groot verschil zien. Nu las ik op internet al wel iets over pets/totems die geraakt worden en de soundbar van de eigenaar volgooien, maar dat verklaart niet waarom onze pala er ook last van had. Ik ben zelfs een keer doodgegaan aan een volle soundbar terwijl ik niets geks deed. We snappen er dus helemaal niets van. Eén van jullie toevallig een dergelijke situatie meegemaakt?

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• MaceNL
@Mik!

Wij hebben er maandag 2,5 uur over gedaan om hem neer te krijgen, dat van die totems is wel een goeie, neem ik mee voor het volgende gevecht, maar bij ons gebeurde het idd ook dat je sound kreeg terwijl je netjes de discs ontweek.

Laatste die we deden werd ik zelf twee keer geraakt door de beam en was eigenlijk wel instant kill terwijl ik er redelijk ver vanaf was.

Het is voor mij het moeilijkste gevecht geweest tot nu toe.

Anoniem: 94605

Mik! schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 07:59:
Weten jullie of er toevallig iets bekend is over een bug bij Atramedes? Vorige week hadden we nergens last van en was het een prima kill, gister liep het voor geen meter. Sound was een major issue en sprong bij enkele van ons van 30 naar 90 zonder verklaring. WoL van vorige week erbij gepakt en die naast onze 1% wipe try gelegd en ook die liet niet een heel groot verschil zien. Nu las ik op internet al wel iets over pets/totems die geraakt worden en de soundbar van de eigenaar volgooien, maar dat verklaart niet waarom onze pala er ook last van had. Ik ben zelfs een keer doodgegaan aan een volle soundbar terwijl ik niets geks deed. We snappen er dus helemaal niets van. Eén van jullie toevallig een dergelijke situatie meegemaakt?
Yup, de laatste weken op 10 en 25 man. Ranged die niet geraakt worden en gewoon 40-50 sound krijgen uit het niets. Zelfs op het moment dat een gong wordt gebruikt hebben sommige mensen meteen 30 sound te pakken en dat is zonder vuur en geen cirkels op de grond. We krijgen hem wel iedere week plat maar we gebruiken veel meer gongs dan we eerst deden.

RichardvdD schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:58:
[...]

http://www.wowinterface.com/downloads/info17749-ElvsUI.html

Alles in 1. Hoef je verder niks voor in te stellen, alles werkt direct. Je kan wat kleurtjes, posities en andere dingen veranderen naar je eigen smaak, maar de timers etc. staan allemaal al voor je ingesteld, voor elke class.
Hoi.. deze gebruik ik op jou aanbeveling nu ook al weken/maanden. heb nog wel een wat oudere versie 3.XX maar werkt erg goed en ziet er super strak uit _/-\o_ .

Weet jij of het mogelijk is om die balk waarop je hp/runes etc zitten, te verplaatsen? Met de Pala hoef ik eigenlijk alleen op die holy power balk te letten, maar nu met de DK zitten er wel erg veel zaken in dat relatief kleine gebied die van belang zijn. Lijk mij daarom idealer om de balk dan net iets meer in het gezichtveld te zetten, maar weet niet hoe :'(

P.S. die /farmmode vind ik werkelijk schitterend... haha map op link en farm map op rechts.. Herbing stond echt in no time op 525 :D

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 10:30

TiMMieJ

PSN: Orixez

Wij hebben ook veel last op atramedes gehad afgelopen week. Echter gisteren ging het weer redelijk normaal. Weinig aan de hand maar wel wat tries nodig van mensen die het gevecht nog aan het leren waren. Afgelopen maandag was de fire breath zo enrom snel dat je geen eens tijd had om weg te rennen....

• pascaldv
Anoniem: 373674 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 08:58:
[...]

Hoi.. deze gebruik ik op jou aanbeveling nu ook al weken/maanden. heb nog wel een wat oudere versie 3.XX maar werkt erg goed en ziet er super strak uit _/-\o_ .

Weet jij of het mogelijk is om die balk waarop je hp/runes etc zitten, te verplaatsen? Met de Pala hoef ik eigenlijk alleen op die holy power balk te letten, maar nu met de DK zitten er wel erg veel zaken in dat relatief kleine gebied die van belang zijn. Lijk mij daarom idealer om de balk dan net iets meer in het gezichtveld te zetten, maar weet niet hoe :'(

P.S. die /farmmode vind ik werkelijk schitterend... haha map op link en farm map op rechts.. Herbing stond echt in no time op 525 :D
Bij ons ginger er gister avond op 25 man ranged en ook healers met bosjes neer door 100 sound. Voornamelijk warlocks pakte veel sound (soul link?). Uiteindelijk zijn we maar sneller gongs gaan gebruiken.
Al waren er wel wat tussen die steenvast de breath niet ontweken omdat het toch maar weinig damage deed |:(

[ Voor 5% gewijzigd door pascaldv op 17-02-2011 09:06 ]

• MaceNL
TiMMieJ schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:02:
Afgelopen maandag was de fire breath zo enrom snel dat je geen eens tijd had om weg te rennen....
Dit had ik dus ook bij de laatste try, ze hebben het verder wel gered met 9 man en dus met 2 healers ipv 3, we zullen vanavond het wel weer proberen is even kijken hoe het gaat.

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:47
[...]
Ik gebruik X-perl hiervoor. Mijn eigen protrait staat iets links, net onder het midden, mijn target rechts. Ipv links bovenaan, hierdoor kan ik mijn health, mana en holy power makkelijker in de gaten houden, en beter zien of ik ook het target van mijn target ben (tank).

Edit:
Laat maar, je frustraties van je afschrijven mag hier blijkbaar niet meer. Nee wrijf het er maar in. Een beetje steun kan er blijkbaar niet meer vanaf...

[ Voor 37% gewijzigd door Nivado op 17-02-2011 10:29 ]

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:26

Nibbz

Postmaster General

Nivado schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:07:
[...]

Ik gebruik X-perl hiervoor. Mijn eigen protrait staat iets links, net onder het midden, mijn target rechts. Ipv links bovenaan, hierdoor kan ik mijn health, mana en holy power makkelijker in de gaten houden, en beter zien of ik ook het target van mijn target ben (tank).

Ik ben maandag eindelijk 85 geworden, na een totaal van 5 dagen en 10 uur played. Na dinsdag een paar normals gedaan te hebben en wat een heleboel rep items gekocht te hebben kon ik woensdag mijn eerste heroic in. Dit werd Vortex Pinacle. Geen moeilijke instance, als je weet dat Adepts of ge-cc-ed of snel neer moeten, maar als je een keer wiped is het wel een eind lopen. De portal aan het begin werkt voor geen meter. Als je dan ook nog van het platform af gegooid wordt door die dingen met de vortex er omheen die je ff moet dpsen, dan word dit erg vervelend. (ik weet het stom, maar weet ik veel dat je er af gegooid kan worden)
Nadat ik ook nog eens van de rand af liep toen ik even wat aan typen was, was ik helemaal klaar met VP.
Als ik deze ooit nog krijg wordt het een insta leave, dan maar 30 mins debuff, zo'n slecht ontworpen instance ga ik niet meer in. Sorry alvast voor de mensen die 40 mins op een tank hebben gewacht en daarna weer moeten wachten.
toon volledige bericht
ver lopen? nadat een boss gedown'ed is, is er een nieuwe portal aan het begin van de instance (links en rechts als je binnenkomt).

En heb zelf eigenlijk nog nooit last gehad van bugs in VP.. vind het wel een lekkere instance tbh :)

13:37

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dus jij bent "stom" genoeg om over de rand te lopen, tegen die vortexjes aan te lopen en eraf gegooid te worden en de verkeerde portal te gebruiken en dan is de instance slecht ontworpen? :?

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
NMe schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:17:
Dus jij bent "stom" genoeg om over de rand te lopen, tegen die vortexjes aan te lopen en eraf gegooid te worden en de verkeerde portal te gebruiken en dan is de instance slecht ontworpen? :?
Ja natuurlijk. want de paden waar je kan lopen zijn natuurlijk veels te smal om autowalk aan te zetten terwijl je tikt.

Wowhead profiel

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Jerry schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 00:33:
Net Maloriak hc 25 man neergekregen :). Lekker als alles klikt waardoor de laatste 4 tries allemaal iets beter zijn (15%, 10%, 4.7%, kill). Leuke titel die je krijgt voor 30 minuten :P.
Wij hebben er gister de hele avond op gewiped :(
Einde van het liedje wel progress en denk dat hij zondag ook wel down gaat maar man man man , wat een sludge damage , sommige mensen nemen echt gewoon een bad in die zooi !! :(

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Nivado schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:07:
[...]

Ik ben maandag eindelijk 85 geworden, na een totaal van 5 dagen en 10 uur played. Na dinsdag een paar normals gedaan te hebben en wat een heleboel rep items gekocht te hebben kon ik woensdag mijn eerste heroic in. Dit werd Vortex Pinacle. Geen moeilijke instance, als je weet dat Adepts of ge-cc-ed of snel neer moeten, maar als je een keer wiped is het wel een eind lopen. De portal aan het begin werkt voor geen meter. Als je dan ook nog van het platform af gegooid wordt door die dingen met de vortex er omheen die je ff moet dpsen, dan word dit erg vervelend. (ik weet het stom, maar weet ik veel dat je er af gegooid kan worden)
Nadat ik ook nog eens van de rand af liep toen ik even wat aan typen was, was ik helemaal klaar met VP.
Als ik deze ooit nog krijg wordt het een insta leave, dan maar 30 mins debuff, zo'n slecht ontworpen instance ga ik niet meer in. Sorry alvast voor de mensen die 40 mins op een tank hebben gewacht en daarna weer moeten wachten.
toon volledige bericht
Doet mij gewoon denken aan personal fail :p gisteren heb ik ook Vortex Pinnacle gehad, en we waren 20 minuten later weer buiten.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:47
Ik vind de instance slecht ontworpen omdat je bij een "corpse run" goed moet opletten. Ik vindt het slecht dat de "portal" je maar een klein beetje opweg helpt en dat deze niet echt voor de hand liggen. (er zijn er blijkbaar 2)
Ik ben door de vortex van de rand geklapt na dat ik deze ge dps-ed had, terwijl ik er recht op afliep. Dat vind ik slecht ontworpen.

Maar bedankt dat je het er nog ff inwrijft.

Edit
Jezus gasten, kap ff!

[ Voor 3% gewijzigd door Nivado op 17-02-2011 10:28 ]

Anoniem: 384763

Nibbz schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:11:
[...]
En heb zelf eigenlijk nog nooit last gehad van bugs in VP.. vind het wel een lekkere instance tbh :)
Ik zie VP een beetje als Throne of the tides -> Snelle valorpoints :)

Gisteren voor de 4e keer deathwing mogen ontmoeten. It's getting personal ><

Trouwens, heeft iemand anders ook last van de battle ground queue ? Doet echt vaag bij me soms. Het ene moment heb je insta queues om dan daarna +30 minuten te moeten wachten ?

• Dice
Nivado schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 10:26:
[...]

Ik vind de instance slecht ontworpen omdat je bij een "corpse run" goed moet opletten. Ik vindt het slecht dat de "portal" je maar een klein beetje opweg helpt en dat deze niet echt voor de hand liggen. (er zijn er blijkbaar 2)
Ik ben door de vortex van de rand geklapt na dat ik deze ge dps-ed had, terwijl ik er recht op afliep. Dat vind ik slecht ontworpen.

Maar bedankt dat je het er nog ff inwrijft.

Edit
Jezus gasten, kap ff!
Het enige wat ik in deze met je eens ben qua slechte design van de instance is het feit dat je na een portal door 2 sentries heen moet die je een paar flinke tikken moet geven. Als caster is de tijd die ik daar voor nodig heb net te kort voor nummer 2 ... zodat je door nummer 1 weer naar achteren geduwd wordt.

Voor de rest wordt je bij leven door bij het er af vallen opgepakt door de wind en teruggeplaatst op het platform.
Zo slecht vind ik dat niet ontworpen

@Gisteren voor de 4e keer deathwing mogen ontmoeten. It's getting personal ><

Hoe was het met het ouwe brok reptiel ?? nog steeds humeurig ?

[ Voor 6% gewijzigd door Dice op 17-02-2011 10:35 ]

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Anoniem: 82860 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:23:
[...]

Verlies je niet veel knaken met reposten dan?
Neuh. Omdat ik al rekening hou met andere undercutters, post ik voor 12h, en dan is de listing fee voor die belt maar 60 silver.

Overigens snap ik nog steeds helemaal niets van de listing fees; voor sommige items met een lage intrinsieke waarde ben je al 5g (of meer!) listing fee kwijt, en voor bovenstaande epic waar je 4k voor kan vangen maar een paar silver.

Het zou op zich natuurlijker aanvullen om de listing fee een percentage van de BO price te maken (1-2%?), al krijg je dan wel issues met AH auctions zonder BO (geen idee hoe je dat op zou kunnen lossen).

Anoniem: 193799

[...]

wat bedoel je met die farmmode. Ik ben ook met herbalism bezig, maar ik zou dat graag wat sneller willen levelen. Hoe kan ik deze activeren en gebruiken?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.