Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 240 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.468 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Een block is geen full hit. Het is een behoorlijke damage reduction.
Neem bijvoorbeeld Anub'Arak Heroic. Toen had je ook tanks die met blockrating (trinket van het hondje in Violet Hold any1?) en vol defense gemmen geen volle hits kregen en dus als 'unhitable' werden neergezet.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Heeft iemand de link naar mister robot nog bij de hand ? ik zit op een locatie waar zoeken niet echt (echt niet dus) makkelijk is ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 07:24

ZenTex

Doet maar wat.

(jarig!)
[b][message=35534236,noline]
In PvP zijn ze echter net iets te ver doorgeschoten. Met de Beserk/Fear nerf kan ik prima leven.
Alleen niet de Dots nerf in combo met de Root nerf. Het is het 1 of het ander en niet zoals nu beiden.
Als je continue geroot wordt zou het beter zijn om een hogere dot damage te doen. Komt nog eens bij dat je in melee range moet kunnen komen om je Dots erop te gooien/verversen.
De enige classes die echt baat hebben bij de Rootnerf zijn (Frost) mages en (Balance/Resto) Druids. En alleen voor Balance Druids kan ik me er iets bij voorstellen, maar kom op zeg. Frost Mages hebben het totaal niet nodig. Ik hoop dat ze het weer ongedaan maken en het liefst zo snel mogelijk.
Tsja, heb een feral geleveld in cata zonder te weten dat het een "OP"class was in PvP. Maar PvP is meer dan alleen arena. Zo deed ik veel BG's voor honour points en voor de lol. En in mass PvP viel het wel mee met de OPness. Buiten dat ik geen super-speler ben, maar in BG's rulen de casters gewoon.
(met een lvl 70ish mage in BG's is het een lachertje. Sta continu op 1 qua damage en DPs, veel KB's en zelden deaths. Maar goed, nog geen lvl 85, dus we gaan het zien, maar zoals het nu lijkt verdient mage juist een dikke vette mep met de nerfhamer. Hmm, maak daar 3 meppen van)

Met de druid changes echter is dit compleet waanzin geworden. ik ben continu gesnared en gerooted en zelden kom ik in melee bereik.
En waar ik voorheen nog korte metten maakte met een boomkin, lacht deze me nu vierkant uit.
Klein voordeeltje is wel das als ik eenmaal in bereik ben, ik wat meer burst damage doe, da's maar goed ook, want combo points + finisher zit er zelden meer in.
PVE is wat beter door de toegenomen burst. Mobs waren allang dood voordat de DoTs uitgetickt waren, dus DPS op trash is stukken beter geworden.
Gelukkig hebben we wild mushroom nog! |:(

Ach, was vóór de nerf al met een caster begonnen. Was al een beetje uitgekeken op feral en de nerf had hier weinig mee te maken. In principe wel een leuke veelzijdige klasse, maar ik kies waarschijnlijk pas een klasse als m'n main als ik minimaal 4 klasses naar 85 heb geleveld. (nu mage, dan priest, en daarna waarschijnlijk een shaman).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-05 09:43
Wat vinden jullie van die hele Disc shield discussie die sinds 4.0.6 weer gaande is. Mensen schreeuwen werkelijk om nerfs omdat discs weer heftig de meters toppen (sja Effective hps), door bijna maar 1 spell te gebruiken: PW:S. Ik vind het alleen zo hypocriet.. Neem nou holy priest vorige patch waarbij 70% van de healing van Prayer of Healing kwam. Hoe is Prayer of Healing spammen (en de meters toppen) verschillend van shields spammen en de meters toppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330860

Chefbierrr schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:49:
Wat vinden jullie van die hele Disc shield discussie die sinds 4.0.6 weer gaande is. Mensen schreeuwen werkelijk om nerfs omdat discs weer heftig de meters toppen (sja Effective hps), door bijna maar 1 spell te gebruiken: PW:S. Ik vind het alleen zo hypocriet.. Neem nou holy priest vorige patch waarbij 70% van de healing van Prayer of Healing kwam. Hoe is Prayer of Healing spammen (en de meters toppen) verschillend van shields spammen en de meters toppen?
Ze moeten niet wenen ... Iemand die disc priest was pre patch was (oa ik) werd altijd afgezeken voor zen troughput. De Shields scalden niet met de HP buff & damage buff van bazen en spelers. Blizzard heeft dit nu gefixed en nu komen er whines...
Puur en enkel en alleen omdat een paar ego's er niet tegenkunnen dat ze getopped worden in metertjes ? Zoek is een leven zou ik dan zeggen.
Het gaat erover of je raid/party succeed op een baas... niet over wie de meters topped.. van zo een egocentrisme in een raid kan ik echt de kriebels krijge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:03

mrsar

waar een sar is,is een wodka

DonDjo schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:10:
Even een vraagje over leveling Warlock (Goblin)
ik ben nu net level 19 en heb Demonology specced, maar dan heb ik geen felguard meer dus moet ik het doen met de Voidwalker.

Wat raden jullie aan om met welke spec te levelen? en wat is de beste rotation want Shadow Bolt duurt 3 seconde voordat hij vuurt dat schiet niet echt op

eerder ook al gevraagd maar nog geen reactie dus bij deze nog is!
ik vond zelf toendertijd affl wel lekker om te levelen....
dot,dot,dot,dot,fb en valt neer voor ie bij je is. eventueel nog fear (al weet ik even niet meer wanneer je wat krijgt :P )

demo heb ik geen ervaring mee,en ben toendertijd rond 78-80 overgegaan op destro.En dat ben ik nog steeds :P
ow en aff voor pvp :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Chefbierrr schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:49:
Mij hoor je niet klagen :P. Door die shields was Chimaeron P2 weer een eitje :>.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Anoniem: 330860 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:52:
[...]

Ze moeten niet wenen ... Iemand die disc priest was pre patch was (oa ik) werd altijd afgezeken voor zen troughput. De Shields scalden niet met de HP buff & damage buff van bazen en spelers. Blizzard heeft dit nu gefixed en nu komen er whines...
Puur en enkel en alleen omdat een paar ego's er niet tegenkunnen dat ze getopped worden in metertjes ? Zoek is een leven zou ik dan zeggen.
Het gaat erover of je raid/party succeed op een baas... niet over wie de meters topped.. van zo een egocentrisme in een raid kan ik echt de kriebels krijge :)
Ik heb de laatste jaren shadow gespeeld, die spec ken ik toch wel van haver tot gort ...

Nu offspec een disc build gemaakt;

welke disc priest heeft er een suggestie met welke rotatie ik zou knnen beginnen als healert ?

Geen idee wat het beste is om bv een tank in leven te houden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dice schreef op maandag 14 februari 2011 @ 16:11:
[...]

Ik heb de laatste jaren shadow gespeeld, die spec ken ik toch wel van haver tot gort ...

Nu offspec een disc build gemaakt;

welke disc priest heeft er een suggestie met welke rotatie ik zou knnen beginnen als healert ?

Geen idee wat het beste is om bv een tank in leven te houden ...
Beetje uitzoeke
Ik ben smite spec.
PWS -> Smite x 5 -> meestal is zelfs pws bij mij nog niet eens uitgewerkt door de extra critchance en DA -> archangel (alleen als er een heave phase aankomt ) -> penance :)

Maar ik ben niet zo experienced in disc. Ik probeer te anticiperen en elke keer weer meer uit me shields te hale :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Inprincipe als je buiten het gebruik van shields (veel gebruiken want ze zijn erg goed atm) iets kan healen met atonoment (genoeg hps) en penance moet je het zeker doen. Zoniet gooi je de greater heals in de strijd in combi met inner focus op cooldown. Ook heb je daarvoor een talent dat de weakened soul debuff verminderd telkens als je met heal/Gheal/Fheal healed. Buiten dat verhaal, als je weet dat er veel dmg INC. is preshield de raid. 1 Shield is bijna net zo effectief per mana als een Prayer of Healing + DA die ook nog eens niet mag overhealen (wat vrij vaak voorkomt met PoH). Kortom Als een hele groep daadwerkelijk low gebruik je nog een PoH zeker als je Archangel en Power Infusion up hebt. Anders gewoon de boel healen met shields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-05 15:42
Wat is sinds de patch de absord van powerword shield? ( priest ) zon 30k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

J.Christ schreef op maandag 14 februari 2011 @ 16:46:
Wat is sinds de patch de absord van powerword shield? ( priest ) zon 30k?
hierzo 32K.
Ga wel beetje me mastery reforgen in crit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
Netjes! Dat mocht ook wel, voorheen was dat 11k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

J.Christ schreef op maandag 14 februari 2011 @ 16:50:
Netjes! Dat mocht ook wel, voorheen was dat 11k.
+208% hé na de patch. Mocht ookwel aangezien de shields dus niet scalden met hps van spelers + dmg van mobs/bosses :)
Drm krijg je nu dus weer whine van andere classes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evion
208 % mocht gegeven worden omdat 11k helemaal niet veel is op level 85. Dat was serieus een non-crit voor onderhand elke class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Even m'n excuus aanbieden voor mn vele typo's en kromme zinsopbouw in m'n vorige post.

mijn shields absorberen raidbuffed met Inner Will zo'n 29K. Inner Fire is eigenlijk niet echt een optie tenzij je veel spells gebruikt buiten PW:Shields. Ik reforge nu mijn haste naar mastery. Crit heeft een vrij hoge modifier gezien je in cata minder overhealed tov van WOTLK waar haste (Sneller spammen) beter was. Bovendien scalen mastery en crit direct goed met elkaar vanwege DA procs. Veel tabellen laten haste nog steeds een vrij hoge waarde toekennen maar dat is alleen het geval als je tijdens een encounter ook continue aan het casten bent en niet overhealed. Aangezien we veel meer instants gebruiken nu en we een zeer hoge uptime van borrowed time hebben (15% spellhaste na een shield) zie haste zeker als de minste stat voor een disc priest atm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chefbierrr schreef op maandag 14 februari 2011 @ 16:59:
Even m'n excuus aanbieden voor mn vele typo's en kromme zinsopbouw in m'n vorige post.

mijn shields absorberen raidbuffed met Inner Will zo'n 29K. Inner Fire is eigenlijk niet echt een optie tenzij je veel spells gebruikt buiten PW:Shields. Ik reforge nu mijn haste naar mastery. Crit heeft een vrij hoge modifier gezien je in cata minder overhealed tov van WOTLK waar haste (Sneller spammen) beter was. Bovendien scalen mastery en crit direct goed met elkaar vanwege DA procs. Veel tabellen laten haste nog steeds een vrij hoge waarde toekennen maar dat is alleen het geval als je tijdens een encounter ook continue aan het casten bent en niet overhealed. Aangezien we veel meer instants gebruiken nu en we een zeer hoge uptime van borrowed time hebben (15% spellhaste na een shield) zie haste zeker als de minste stat voor een disc priest atm..
softcap voor mastery is 42% (ik hou die cap momenteel en reforge gwn al de rest naar crit :) )
INT > SPIRIT > Mastery > CRIT

cause INT = CRIT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dice schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:30:
Heeft iemand de link naar mister robot nog bij de hand ? ik zit op een locatie waar zoeken niet echt (echt niet dus) makkelijk is ..
Toegevoegd aan de topicstart.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whooaaa! Check dit!!!

China is een Blizzard theme park aan het bouwen. :D :D

Afbeeldingslocatie: http://files.g4tv.com/ImageDb3/260049_S/Blizzard-Amusement-Park-Joyland-In-the-Works.jpg
Afbeeldingslocatie: http://files.g4tv.com/ImageDb3/260051_S/Blizzard-Amusement-Park-Joyland-In-the-Works.jpg
Afbeeldingslocatie: http://files.g4tv.com/ImageDb3/260052_S/Blizzard-Amusement-Park-Joyland-In-the-Works.jpg
Afbeeldingslocatie: http://files.g4tv.com/ImageDb3/260053_S/Blizzard-Amusement-Park-Joyland-In-the-Works.jpg

Homepage van Joyland: http://joyland.ccjoy.com/main.html

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:46
Ik zat de verhalen over tanks te lezen en vroeg mij af:
- de melee attacks van een boss kunnen toch niet worden geblocked?

Oftewel, alleen miss, dodge en parry zijn van belang op bossfights (melee)?

En over het levellen van een warlock: ben zelf sinds een aantal lvl's overgestapt op destruction omdat het nogal saai is met demonology. Met die laatste spec stuur je je Felguard erin, DoT's erop en ondertussen zoek je naar je volgende mob. Met destruction mag je zelf actiever zijn, zo begin ik met: shadow bolt > immolate > conflagrate > incinerate > 'spell x' (ben de naam kwijt maar is een instant spell, shadow dmg, zoals Shadow word: Death bij priests alleen geeft deze ook nog een soulshard). Nu zit m'n warlock tegen de lvl 40 en begint de kracht hiervan af te nemen moet ik zeggen, voorheen waren de mobs vrijwel dood na conflagrate op lvl 30. Nu merk ik dat er iets meer nodig is, zeker als er niet gecrit wordt. Demonology is lekker als je lui bent of van AoE houdt. :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-05 15:33
Als je niet zou kunnen blocken zou de mastery van warriors en paladins nutteloos zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Laatst online: 28-04 10:49
Rakkerzero schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:06:
Whooaaa! Check dit!!!

China is een Blizzard theme park aan het bouwen. :D :D
LOL :D

Over ongeveeer 2.5 maand is het klaar zeggen ze ..
Hier is de Google Maps (tussen Shanghai上海 en Nanjing南京)

Edit:
Ze hebben StarCraft en Warcraft, weet ik alleen niet wat die World of Legend geval is :?

[ Voor 46% gewijzigd door Ketho op 14-02-2011 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-05 19:34
Klopt deze site wel?

http://www.askmrrobot.com

Hij zegt op m'n shadow priest dat ik praktisch alles moet reforgen naar spirit?
En van alle items "best in slot" grootendeels heal gear.

[ Voor 17% gewijzigd door Metalbuster op 14-02-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Metalbuster schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:21:
Klopt deze site wel?

Waarschijnlijk voor twisted fate:
increase your shadow spell damage by 2%, and grant you spell hit rating equal to 100% of any spirit gained from items or effects

En je moet zo rond de 1740 hitrating hebben om geen misses meer te hebben op raidbosses.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Volgens mij is dat ask mr robot niet echt up2date....
En welke enchant is beter voor een druid healer?

Power Torrent of Hearthsong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
Ik zeg ook niet dat Mr Robot helemaal perfect is hoor, ik kwam het alleen tegen. Bij mij staat er dat ik al mijn haste naar mastery moet zetten als Holy Priest, ben ik het ook niet mee eens.

Hier nog een site voor reforge berekening, heb wel even geduld voordat alles geladen is. Pakt alleen de geactiveerde spec : http://wowreforge.com
If the list of gear or gems/enchants/reforges that Mr. Robot has found does not seem correct to you, please consider the following:
Check the stat weights! Are they what you expect?
For example, if you're thinking to yourself right now,
"I'm geared for +hit because that's what everyone says to do, but Mr. Robot has +haste on everything, this is SO wrong, what's going on??"
Don't panic! Look at the weights! Oh. Mr. Robot has Haste ranked higher than Hit. Well, I guess it would make sense to put Haste on stuff instead of Hit then, since Haste is better! If you want Hit instead of Haste, edit the stat weights to say so!
If you think that Mr. Robot's default stat weights aren't very good, tell us what they should be!
The average ilvl346 or better player has a minimum of 4 billion plausible gem, enchant, and reforge combinations.
A human cannot find the optimal setup in any reasonable amount of time. You can use a couple rules of thumb to get pretty close, but it probably won't be optimal.
Mr. Robot will run many, many combinations, and try to find one that maximizes your stats without wasting anything due to caps. It is very probable that he will factor something into his results that you didn't consider!
If you are a math nerd, feel free to discuss Mr. Robot's techniques with him on our forum! Please be warned that you need to be proficient in mathematics, probability theory, and the details of WoW game mechanics in order to have a productive discussion with Mr. Robot.
If you still think that something is amiss, please describe the issue in detail on our forum!

[ Voor 82% gewijzigd door MaceNL op 15-02-2011 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Anoniem: 384763 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 09:40:
Goedemorgen :)

Dit weekend eindelijk es terug beginnen raiden met een deftige groep. Met als gevolg Maloriak kunnen neerleggen en een paar vage tries op atramedes. Zalige raidmechanics blijkt maar niet alles is duidelijk voor het moment. Hoe doen jullie dit precies ?
Atramedes down. Heerlijke fight :D

Maar nu de vraag, waar nu naartoe. We kunnen richting Chimaeron of Cho'gall gaan nu. Ik zou eigenlijk liever Cho'gall gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 07:47
Anoniem: 40554 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 00:44:
Volgens mij is dat ask mr robot niet echt up2date....
En welke enchant is beter voor een druid healer?

Power Torrent of Hearthsong?
http://www.wowhead.com/spell=74225#comments

klein sum up als firewalled bent.

power torrent is better, maar zo minimaal dat het alleen zinvol is als je teveel mealstorms hebt.
of de wapen ook als dps wil gaan gebruiken.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilantir
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-02 01:41
RZor schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:24:
Ik ben eindelijk een beetje blij met mijn normal set kwa uitrusting, ben nu ilvl 336, ga door naar de heroics vanaf nu, snap me CC behoorlijk en kan lekker mee zonder gewiped te worden door maar naar een boss te kijken. Zit alleen nog met mijn throwing weapon. Kan nog steeds geen goeie vinden boven de 300 die te betalen is. Kom er een met agility en stamina tegen op de AH voor een veel te hoog bedrag (als in zijnde ik heb dat gewoon niet), iemand een zinnig idee waar ik er een vandaan kan gaan halen? ilvl 333 of hoger dus graag....
Je kunt of Ammunae gaan farmen in HoO of 3 potjes rated arena winnen voor Vicious Gladiator's Hatchet. (Laatste heb ik gedaan, want Ammunae is een van de optionele bazen op de 2e verdieping :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Anoniem: 384763 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:51:
[...]

Maar nu de vraag, waar nu naartoe. We kunnen richting Chimaeron of Cho'gall gaan nu. Ik zou eigenlijk liever Cho'gall gaan doen.
Chimaeron is relatief simpel als je healers de fight goed onder controle hebben. Cho'gall heb ik geen ervaring mee.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15813

Anoniem: 330860 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:52:
[...]

Ik weet niet wat ze allemaal bij bliz aan het drinken zijn , maar ik wil er ook wel wat van.

Disc was al prima pre patch , en nu is het gewoon belachelijk OP.
Ik zit elke boss fight 3-4K hps boven alles en iedereen in onze raid , en als ik het shield spam ga misbruiken door de healing er op aan te passen gaat het helemaal nergens meer over.
Fights genoeg waar ik over de 40K piek hps ga, Belachelijk. Meeste healers mogen blij zijn als ze de 20k halen.

Door een beetje handig gebruik van disc priests zou je bijna alle aoe damage in alle encounters kunnen op vangen. Maakt de encounters een stuk makkelijker en je dwingt al je andere healers om nog bijna alleen tank healing te doen. En je gebruikt als disc dan alleen nog PW:S.

Ik heb het deze raid week gedaan , vondt het wel grappig om te kijken wat ik er uit kon halen. Maar van mij mogen ze het nu al weer nerfen. Want ik heb nog meers spels die ik ook wel eens wil gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-05 21:56

Knetterhard

Dedicated

Anoniem: 384763 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:51:
[...]

Idd een erg leuke fight, mits je geen vervelende mensen in de raid hebt die niet snappen dat ze moeten stoppen met casten. Gisteren 2 uur aan wipes gehad, maar goed - wat verwacht je van progressie runs hé..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Metalbuster schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:21:
Klopt deze site wel?

De reforge die ik van robot aangeraden kreeg hadden 3k dps verschil tot gevolg ...

Al ging hij bij mij naar haste en niet naar spirit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

roachzz schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:19:
[...]

Idd een erg leuke fight, mits je geen vervelende mensen in de raid hebt die niet snappen dat ze moeten stoppen met casten. Gisteren 2 uur aan wipes gehad, maar goed - wat verwacht je van progressie runs hé..
korte metten mee maken ;)

het ging echt goed gisteren. We slaagden er in iedere keer het ietsje verder te pushen om dan uiteindelijk met nog een halfuur te gaan op de timer hem neer te krijgen. Eigenlijk best eenvoudig eens je goede afspraken maakt en iemand met brains op de gongs zet.

Onze priest was wel goud waard gisteren, telkens body & soul op de persoon die getarget werd in airphase en als de beam hem bijna had ingehaald, holy grip -> WIN!

Chimaeron ziet er op het eerste zicht niet zo moeilijk uit inderdaad en heeft als voordeel op cho'gall dat we niet eerst weer captain earth moeten neerhalen om hem te proberen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
HawVer schreef op maandag 14 februari 2011 @ 10:49:
[...]

Wij staan aankomende dinsdag voor The Lich King. Eerste (serieuze) keer voor mij dat ik voor zijn neus sta en ga raidleaden. Verder ook allemaal groentjes dus ben erg benieuwd hoe het gaat Vanwege casual speelstijl nooit zo ver in ICC gekomen. Erg leuk om alsnog eens te kijken.
Succes straks eh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
Dice schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:25:
[...]

De reforge die ik van robot aangeraden kreeg hadden 3k dps verschil tot gevolg ...

Al ging hij bij mij naar haste en niet naar spirit
Positief neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Anoniem: 384763 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:30:

Onze priest was wel goud waard gisteren, telkens body & soul op de persoon die getarget werd in airphase en als de beam hem bijna had ingehaald, holy grip -> WIN!

Chimaeron ziet er op het eerste zicht niet zo moeilijk uit inderdaad en heeft als voordeel op cho'gall dat we niet eerst weer captain earth moeten neerhalen om hem te proberen. :X
Ghe ik kan mij indenken dat een priest inderdaad uitermate geschikt is ;) Wij hebben helaas geen priest tot onze beschikking en moeten mensen het toch echt zelf doen. Gelukkig aardig wat classes met run speed, abilities om grotere afstanden af te leggen en mensen met engineering om tijd te rekken tot de gong geraakt moet worden.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Gister een avond lopen wipen op Atramedes 10 Heroic. Onze 'gonger' krijgt het maar niet voor elkaar om snel genoeg te reageren om maar 1 tick van de searing flames te veroorzaken. Meeste tries krijgen we er 2 en dan direct die modulation erachter aan. Zelfs met preshielden is dat krap aan we verliezen dan ook telkens mensen halverwege het gevecht. Beste try was op 28% maar op deze manier gaat het gewoon niet werken. Het moet toch mogelijk zijn om maar 1 tick van die searing flames te krijgen of is dat gongen nou werkelijk zo moeilijk. Op normal mode kom je er natuurlijk makkelijk vanaf omdat het piss easy te healen is maar heroic is een VEEL minder forgiving wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Euh ja ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

MaceNL schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 07:09:
Ik zeg ook niet dat Mr Robot helemaal perfect is hoor, ik kwam het alleen tegen. Bij mij staat er dat ik al mijn haste naar mastery moet zetten als Holy Priest, ben ik het ook niet mee eens.

Hier nog een site voor reforge berekening, heb wel even geduld voordat alles geladen is. Pakt alleen de geactiveerde spec : http://wowreforge.com

[...]
Mr. Robot klopt echt helemaal niets van. Ik zou er niet te zwaar aan hangen. Zelfs als je andere waarden toekent aan stats. Sowieso snap ik niet waarom dodge/parry bij paladins bijvoorbeeld een hogere rating krijgt dan mastery. Ga je kijken naar je eigen gear en het BiS overzicht, dan heb je ineens ruim 5000 HP minder dan je op je huidige gear hebt in de volgens Mr. Robot ideale situatie. Daarnaast doet Mr Robot ene pure stat vergelijking. Hij komt er dan op uit dat 346 items in sommige gevallen BiS zijn en dat je sub-optimale gear hebt. (terwijl dit 359 epics zijn :S )

Het is sowieso niet zo moelijk om gear te kiezen:

- Pak gear waarop je primary stat het hoogst is. Zorg dat andere handige primary stats daarop ook vertegenwoordigd zijn.
- Roll op gear / koop gear waarop je belangrijkste secondary stat aanwezig is of reforge
- Gem/Enchant je belangrijkste primary en belangrijkste secondary.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 15-02-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-05 11:50
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:12:
[...]

Mr. Robot klopt echt helemaal niets van. Ik zou er niet te zwaar aan hangen. Zelfs als je andere waarden toekent aan stats. Sowieso snap ik niet waarom dodge/parry bij paladins bijvoorbeeld een hogere rating krijgt dan mastery. Ga je kijken naar je eigen gear en het BiS overzicht, dan heb je ineens ruim 5000 HP minder dan je op je huidige gear hebt in de volgens Mr. Robot ideale situatie. Daarnaast doet Mr Robot ene pure stat vergelijking. Hij komt er dan op uit dat 346 items in sommige gevallen BiS zijn en dat je sub-optimale gear hebt. (terwijl dit 359 epics zijn :S )
Sommige Blue's heroic zijn inderdaad ook beter kwa stats dan een epic :) dus zo gek is dat niet.
"had ik ergens gelezen op mmo"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxiounking
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Hey mensen,

Ik heb pas met mijn broertje uitgevogeld hoe we weer achter de auction house kunnen komen in orgrimmar:

YouTube: How to get behind the AH in patch 4.0.6

Ik hoop dat we hier flink van kunnen genieten terwijl we wachten op onze raids :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 06-05 11:50
ChaosR schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:23:
Hey mensen,

Ik heb pas met mijn broertje uitgevogeld hoe we weer achter de auction house kunnen komen in orgrimmar:

Ik hoop dat we hier flink van kunnen genieten terwijl we wachten op onze raids :D
./exploit
./report
./ban

./kidding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-04 11:34
[...]

- Pak gear waarop je primary stat het hoogst is. Zorg dat andere handige primary stats daarop ook vertegenwoordigd zijn.
- Roll op gear / koop gear waarop je belangrijkste secondary stat aanwezig is of reforge
Bwah, je moet het met een korrel zout nemen, en dus uiteraard zélf je afweging maken.

Dat gezegd zijnde: het eerste punt dodge rating geeft idd minder damage taken dan het eerste punt mastery rating. Waar MrRobot echter rekening mee houdt, is dat dodge onder Diminishing returns zit, en mastery niet. Het is dus zo (en de voorgestelde weightings komen daar nu dicht bij in de buurt) dat mastery pas beter wordt dan dodge vanaf een bepaald percentage dodge.

Er klopt niet NIETS van, maar gewoon doen wat een robot je zegt, daar is nog nooit een mens beter/slimmer van geworden ;)

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Mr. Robot klopt echt helemaal niets van. Ik zou er niet te zwaar aan hangen. Zelfs als je andere waarden toekent aan stats. Sowieso snap ik niet waarom dodge/parry bij paladins bijvoorbeeld een hogere rating krijgt dan mastery.
In princiepe zou het niet veel uit moeten maken dodge=parry=mastery. Maar ik denk dat je per saldo meer % dodge of parry krijgt per stat punt. dan zijn de stat punten daarin dus meer waard. Moet je even uitzoeken maar ik gok dat het daarom is.
Ga je kijken naar je eigen gear en het BiS overzicht, dan heb je ineens ruim 5000 HP minder dan je op je huidige gear hebt in de volgens Mr. Robot ideale situatie.
HP is niet het belangrijkste, als je 20% meer dodge/parry krijgt bij verlies van 5k health, so be it. uiteindelijk leef je langer omdat je minder damage vangt.
Daarnaast doet Mr Robot ene pure stat vergelijking. Hij komt er dan op uit dat 346 items in sommige gevallen BiS zijn en dat je sub-optimale gear hebt. (terwijl dit 359 epics zijn :S )
Ik moest hiervoor wat vinkjes veranderen, maar het kan inderdaad soms zijn dat een 346 item BiS is. Zo is in Wrath uiteraard voor een aantal classes "darkmoon card berserker" tot aan ICC BiS geweest, terwijl het een ilvl 200 trinket was.

Hier klopt natuurlijk niks van, Ik kan als warrior wel een plate item vinden met meer STR als wat ik nu heb, maar waar intellect als extra stat op zit. totaal waardeloos voor mij. Ook practisch alle PVP gear heeft meer STR dan PVE gear, maar dat maakt het niet beter.

Ik vind gear kiezen extreem moeilijk. Als een piece dropt met STR, STA, CRIT, en EXP erop, welke een theoretische upgrade is. moet ik eerst controleren of ik voldoende EXP kan reforgen naar bijv HIT aangezien ik op de EXP cap zit. zo ja, dan is het item wel veel waard. anders is het totaal waardeloos aangezien ik de volledige EXP punten weggooi die ik over de cap ga, en is misschien m'n huidige item wat 1 level lager is misschien wel beter.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Hey mensen,

Misschien een suffe vraag maar wat schiet je er mee op ?

Bovendien : de ene GM kan het niet schelen en de andere ziet een glitch als exploit en hangt je een ban aan je broek

[ Voor 11% gewijzigd door Dice op 15-02-2011 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

Ik vermoed dat de value van een dodge/parry hoger is, omdat dit een hit van 0 betekent.
Een block stopt niet alle damage taken.

Maar ik vind dat mr. robot zowieso een kak programma :P beter zelf nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Chefbierrr schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:55:
Gister een avond lopen wipen op Atramedes 10 Heroic. Onze 'gonger' krijgt het maar niet voor elkaar om snel genoeg te reageren om maar 1 tick van de searing flames te veroorzaken. Meeste tries krijgen we er 2 en dan direct die modulation erachter aan. Zelfs met preshielden is dat krap aan we verliezen dan ook telkens mensen halverwege het gevecht. Beste try was op 28% maar op deze manier gaat het gewoon niet werken. Het moet toch mogelijk zijn om maar 1 tick van die searing flames te krijgen of is dat gongen nou werkelijk zo moeilijk. Op normal mode kom je er natuurlijk makkelijk vanaf omdat het piss easy te healen is maar heroic is een VEEL minder forgiving wat dat betreft.
Door lag is het haast onmogelijk alleen 1 tick te krijgen. Of je moet geluk hebben. Je kan niet preventief klikken op de gong, want dan cast hij Searing Flame gewoon opnieuw. Dus je moet pas klikken als je de castbar ziet (timers van bossmods zijn een indicatie en niet precies genoeg). Als je de castbar ziet, heb je de eerste tick al te pakken. Wanneer je dan klikt duurt het 1 seconde voordat de gong daadwerkelijk reageert (lag issue). Hierdoor heb je vaak de 2de tick ook te pakken. De enige manier om 1 of geen ticks te krijgen is puur geluk, door net te klikken wanneer je Searing Flame verwacht.

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 15-02-2011 12:22 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:12:
Ik vermoed dat de value van een dodge/parry hoger is, omdat dit een hit van 0 betekent.
Een block stopt niet alle damage taken.

Maar ik vind dat mr. robot zowieso een kak programma :P beter zelf nadenken
Zie comment hier onder.

[ Voor 49% gewijzigd door DrFlash op 15-02-2011 12:52 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 07:47
DrFlash schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:26:
[...]
block werkt wel 100%, als jij dus 20% dodge hebt, 20% parry en 20% block dan krijg je de volgende damage.
[...]
Nee zo werkt het dus niet.
Even vanuitgaande dat je een tank bent en dus crit iimune

0.2 block
0.2 parry
0.2 block
0.4 hit

40% krijg je de volledige 10k
20% krijg je 30% reducticie (warrior kans op 60%) 7k
40% block/parry

maar de huidige tier waarden is het meer in de trand van 14% block, 14% parry, 50% block
en hoe verder we in tiers komen des te meer dodge/parry en minder block.

Hier leuk matimatsche onderbouwing over EH waardes. veel peins plezier ;)
http://maintankadin.fails...=6&t=26831&rb_v=viewtopic

[ Voor 61% gewijzigd door Teunis op 15-02-2011 12:46 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Laatst online: 17-02-2024
Hey mensen,

Waarom? Zou je dit doen?

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Na anderhalf jaar WoW niet te hebben aangeraakt ook maar weer eens begonnen. Ondertussen is m'n geliefde druid (al 7 jaar oud :D) 85 en heb ik besloten om net als vanilla WoW de rol van healer op te pakken. Maareh...to much changes sinds WotLK zeg. Sowieso vind ik de implementatie van tree of life volkomen waardeloos. Een soort van 1 mans heroism hippy shit met een veel te blije bloemetjes en bijtjesboom. Op cooldown ook nog.

De buff is ansich best aardig voor die 25 seconden, maar tot zover zie ik zelden noodzaak het te gebruiken. Misschien als ik zometeen ga starten met heroics dat het nog anders wordt. Ten tweede valt het me op dat ze behoorlijk hebben lopen klooien met incombat manaregen. Ik ben nu als een dolle spirit aan het stacken (mastery/crit/haste is voor mij secunbdair en om het even met m'n huidige gear), maar ik merk nog steeds dat als ik écht moet spammen ik zondermeer binnen een paar minuutjes OOM ben.

Wel ben ik zeer positief over het afschaffen van die makkelijke epics. Blauw en paars zijn eindelijk weer een beetje in evenwicht. Ook de dungeon finder vind ik prima werken, afgezien van de nabgroups die je soms tegen komt. Maar goed, dat is altijd al zo geweest. Ook super: de DE roll. Ingebouwde questtracker: prima oplossing. Het is daardoor allemaal wel nog iets minder "hardcore" geworden, maar ondertussen vind ik dat ook wel plezierig.

[ Voor 12% gewijzigd door rodie83 op 15-02-2011 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Cuz we can !

Geen idee wat het filmpje laat zien : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Teunis schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:36:
[...]

Mijn excuus, klopt wat je zegt. ik was in de war met armor welke de damage nog verlaagd. tabelletje staat trouwens ook op elitist jerks.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:08

avotar

P0werd by Black Coffee

Teunis schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:36:
[...]

Even vanuitgaande dat je een tank bent en dus crit iimune

0.2 block
0.2 parry
0.2 block
0.4 hit

40% krijg je de volledige 10k
20% krijg je 30% reducticie (warrior kans op 60%) 7k
40% block/parry

maar de huidige tier waarden is het meer in de trand van 14% block, 14% parry, 50% block
en hoe verder we in tiers komen des te meer dodge/parry en minder block.

Hier leuk matimatsche onderbouwing over EH waardes. veel peins plezier ;)
http://maintankadin.fails...=6&t=26831&rb_v=viewtopic
Hoe past mastery dan in dit plaatje?

nog steeds moeite om het bevatten ;) wil niet zeggen "vroeger" was alles beter, maar het was voor mijn gevoel overzichtelijker... parry/dodge gelijk houden, def cap worden, stamina stacken...

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Laatst online: 07:39
@ Avotar: Ik zit tegenwoordig vrij veel in heroics op mijn paladin tank, en het enige dat echt veel mana kost is inderdaad consecration. Verder heb ik eigenlijk nooit mana-issues. Vaak kan ik zelfs een resje geven als er iemand dood is gegaan om de healer wat mana te sparen… Je moet mijn tank anders maar eens opzoeken op armory – littlehulk – dragonblight – niks bijzonders, gewoon een altje met de standaard gear en volgens mij ook een vrij standaard spec.

Dit weekend heb ik mijn rogue maar weer eens opgepakt. Questen in WotLK raidgear gaat echt te gemakkelijk voor woorden. De meeste mobs komen überhaupt niet uit hun stun. Wel doet het echt voor het eerst pijn om mijn epics te vervangen voor questitems. Ik heb me dan ook voorgenomen om de eerste paar levels alleen gear te vervangen voor blue’s. Tot nu toe is alleen mijn mainhand vernieuwd. De BRC dagger doet 65 dps meer als mijn ICC dagger, en ik denk dat de andere stats de berserker enchant ook wel goedmaken. Hij zit ondertussen alweer tegen level 82 aan. Wat me trouwens opviel: Ik kreeg als random dungeon een instance waarvan ik de ingang nog niet had ontdekt. Dat is vast iets dat ik in de patchnotes nog niet had ontdekt…
Een ander punt dat opviel: Mijn dps gaat omlaag als ik een level hoger kom. Heeft vast te maken met de rating ten opzichte van het percentage dat je erbij krijgt. Bijvoorbeeld fictief: op level 80 geeft 40 critrating 2% crit. Op level 81 geeft 40 critrating 1,2% crit.

De guild heeft vorige week donderdag Maloriak nog neer gekregen, erg lekker! Het voelde relatief makkelijk aan moet ik zeggen, de offtank kreeg een stuk minder harde klappen toen we een warrior gebruikte en een beetje gingen kiten. Zondag was ik er niet bij, maar toen is er heel hard gewiped op Artemedis. Hij is wel laag gekomen, maar nog niet neer… Komt komende reset wel goed denk ik. Dan ben ik er waarschijnlijk wel weer bij, en hoeft er geen alt offspec healer gebruikt te worden.

@ Tankadin: Vorige week had ik ontzettende problemen met de derde baas in BRC heroic op mijn tankadin, gister kreeg ik BRC als random en ging hij neer zonder enig probleem… Mijn vermoeden is dus bevestigd, het lag vorige keer toch echt aan de groep… (pfewh!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Laatst online: 04-06-2024
DrFlash schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:40:
[...]

Ik vind gear kiezen extreem moeilijk. Als een piece dropt met STR, STA, CRIT, en EXP erop, welke een theoretische upgrade is. moet ik eerst controleren of ik voldoende EXP kan reforgen naar bijv HIT aangezien ik op de EXP cap zit. zo ja, dan is het item wel veel waard. anders is het totaal waardeloos aangezien ik de volledige EXP punten weggooi die ik over de cap ga, en is misschien m'n huidige item wat 1 level lager is misschien wel beter.
Wees blij dat je geen Enhancement Shaman speelt...ben met Cataclysm van ellende geswitched naar resto//elemental omdat je voor ieder stukje gear eerst de sim een uurtje mag laten draaien, vervolgens nog eens uren kwijt bent aan gemming en enchanting optimaliseren...

Maja aan de andere kant, ik hoor dat het tegenwoordig minder erg is en aangezien de damage van Enhancement ook een stuk hoger is dan vroeger ben ik toch maar weer een enhancement setje aan het verzamelen...iets met kruipend bloed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dembar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-12-2024
avotar schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:14:
[...]

nog steeds moeite om het bevatten ;) wil niet zeggen "vroeger" was alles beter, maar het was voor mijn gevoel overzichtelijker... parry/dodge gelijk houden, def cap worden, stamina stacken...
dat ligt eraan welke class je speel.

bv voor mijn paladin is het een increase in Block%

Battletag Vakasha#2284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
avotar schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:14:
[...]

In het geval van de prot pala en prot warrior verhoogd mastery Block kans, en bij warriors ook nog critical block boven de softcap.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrFlash schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:40:
[...]

In princiepe zou het niet veel uit moeten maken dodge=parry=mastery. Maar ik denk dat je per saldo meer % dodge of parry krijgt per stat punt. dan zijn de stat punten daarin dus meer waard. Moet je even uitzoeken maar ik gok dat het daarom is.
Dat maakt het dus wel. Block stijgt bijna recht evenredig met mastery rating, terwijl dodge en parry redelijk harde diminishing returns hebben.
HP is niet het belangrijkste, als je 20% meer dodge/parry krijgt bij verlies van 5k health, so be it. uiteindelijk leef je langer omdat je minder damage vangt.
Ja alleen dodge en parry laat hij vervolgens zien op 0.2% hoger. En 5k health inleveren is nogal wat.
Ik moest hiervoor wat vinkjes veranderen, maar het kan inderdaad soms zijn dat een 346 item BiS is. Zo is in Wrath uiteraard voor een aantal classes "darkmoon card berserker" tot aan ICC BiS geweest, terwijl het een ilvl 200 trinket was.
Een van de items in kwestie betrof een necklace waarbij de primary stats voor healing voor paladins (int en spi) een stuk hoger lagen dan bij de 346 die BiS zou zijn. Enige verschil is dat de 346 standaard al haste had, terwijl de 359 crit had, die je deels kunt reforgen naar haste. Aangezien haste/crit zwaar inferieur is aan int en spi, dus een slechte keuze om hier de 346 te gebruiken.
Hier klopt natuurlijk niks van, Ik kan als warrior wel een plate item vinden met meer STR als wat ik nu heb, maar waar intellect als extra stat op zit. totaal waardeloos voor mij. Ook practisch alle PVP gear heeft meer STR dan PVE gear, maar dat maakt het niet beter.
Stats op gear zijn niet meer zo random als in vanilla, bij elk item zijn de stats duidelijk op een class gericht. Ik moet de eerste plate in cata nog tegenkomen die str en int op 1 item heeft zitten. (lees items met voor je class onbruikbare stats) En PvP gear gebruiken is een non-argument aangezien je dat alleen als stop-gap oplossing gebruikt. Die vlieger gaat sowieso niet meer op nadat de eerste nieuwe lading PvE items komt.
Als je weet hoeveel hit rating je totaal nodig hebt voor 8% en 26 expertise, zie je toch zo aan de hand van je totaal en het uit te wisselen item hoeveel je inlevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:40

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Cronax schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:16:
Wees blij dat je geen Enhancement Shaman speelt...ben met Cataclysm van ellende geswitched naar resto//elemental omdat je voor ieder stukje gear eerst de sim een uurtje mag laten draaien, vervolgens nog eens uren kwijt bent aan gemming en enchanting optimaliseren...

Maja aan de andere kant, ik hoor dat het tegenwoordig minder erg is en aangezien de damage van Enhancement ook een stuk hoger is dan vroeger ben ik toch maar weer een enhancement setje aan het verzamelen...iets met kruipend bloed ;)
Mwa, speelde in wotlk enhan shaman en nu weer/nogsteeds, maar moet zeggen dat het in beide gevallen niet echt heel moeilijk is om ervoor te gearen.. (heb dan nog geen raids gedaan, maar in heroics tik ik toch vaak zat richting de 13-14k dps singletarget (aoe is een ramp), met enorme uitschieters naar beide kanten op (achja enhan en de procs he :P).

Heb voor de gein mijn char eens in rawr geladen en daar zegt die dat mijn dps rond de 10k zou zitten.

Verder doe ik eigenlijk helemaal niets aan sims draaien enzo, heb het in wotlk niet nodig gehad en begin er nu ook niet aan. Enige waar ik naar kijk zijn de hit en exp cap al zit ik bij beide te laag, maar heb dan ook nog niets gereforged of geenchant (ja slecht van mij }:O).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nou snap ik best dat het leuk is hoor, dat theorycraften. En misschien is het ook wel nodig om er een procentje DPS meer uit te krijgen. Maar laten we nou eerlijk wezen: je hoeft je gear niet op atoomniveau uitgeplozen te hebben om succesvol te spelen/raiden, oder wass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Laatst online: 07:39
Helemaal mee eens. Volgens mij is het veel belangrijker dat je op tijd uit de poep loopt met zijn allen. Er valt veel meer resultaat te halen uit persoonlijke performance dan uit net dat kleine stukje gear (al helpen alle kleine beetjes natuurlijk wel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:37
Het grote probleem aan een warrior gearen momenteel is dat Blizzard 2x per week de complete klasse overhoop haalt waardoor je van hit, naar mastery naar crit moet gaan...

Lekker clueless zijn ze wel de devs als het op warriors aankomt. Ook de blues op de US forums geven weinig hoop wat dat betreft. Kennelijk zitten ze te veel vast aan hun nieuwe Cata speeltjes (Colossus Smash, Heroic Bleep, Inner rage) die gewoon allemaal ruk uitpakken als je er objectief naar kijkt.

[ Voor 20% gewijzigd door Morrar op 15-02-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
RichardvdD schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:31:
Als je niet zou kunnen blocken zou de mastery van warriors en paladins nutteloos zijn :P
Daarom vraag ik het nu eigenlijk ook, tanken in WotLK en klein beetje TBC deed ik omdat er vraag naar was en wel leuk om is te wisselen. Maar volgens mij had ik toen nooit op een boss dat ik attacks heb geblocked, alleen miss, dodge en parry. Alleen op trash had block zin dacht ik, maar als ik het goed begrijp kun je dus nu ook tegen een boss blocken (of kon je misschien toen ook al)?

Kan nergens een huidige 'guide' of iets vinden, allemaal spul uit 1966. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Freaky Maus op 15-02-2011 14:38 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Vroeger kon je ook all blocken op bosses, het was zelfs in sommige gevechten van cruciaal belang. Bijvoorbeeld in Kharazan op Prince Malchezaar om Crushing Blows te vermijden (http://www.wowwiki.com/Crushing_blow). Of in Black Temple bij Illidan om Shear tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:21
Freaky Maus schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:36:
[...]

Daarom vraag ik het nu eigenlijk ook, tanken in WotLK en klein beetje TBC deed ik omdat er vraag naar was en wel leuk om is te wisselen. Maar volgens mij had ik toen nooit op een boss dat ik attacks heb geblocked, alleen miss, dodge en parry. Alleen op trash had block zin dacht ik, maar als ik het goed begrijp kun je dus nu ook tegen een boss blocken (of kon je misschien toen ook al)?

Kan nergens een huidige 'guide' of iets vinden, allemaal spul uit 1966. :+
Je hebt altijd kunnen blocken, alleen voor Cata was het een vaste waarde (bijvoorbeeld 3000) en nu is het 30% van de damage. Daarom was het erg krachtig tegen normale mobs en adds en bijna waardeloos tegen een boss toen en is het nu in beide gevallen gewoon goed, maar niet OP.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

block werkte in vanilla enzo inderdaad alleen tegen kleine non-boss mobs (zoals panthers op panther boss in ZG bijvoorbeeld). Nu is het volwaardige mitigation voor alle mobs die je tegenkomt. Zal wel ergens rond TBC veranderd zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 15-02-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
Heren, hartelijk dank voor de uitleg. _/-\o_ Ben nu weer een stuk wijzer, en tegelijkertijd aan het schamen dat ik dit niet wist. Maar nu snap ik waarom Mastery nu vooraan de lijst staat.

Dat van die Crushing Blow wist ik, maar dat is verleden tijd nu het naar 4 lvl's hoger is verschoven. In TBC heb ik maar heel kort getanked en toen was ik al blij dat ik de defcap haalde, in WotLK had ik twee sets met gear: eentje voor hoge block omdat je dan op trash niet anders hoorde dan het blocken met je shield. En op bosses had ik zoveel mogelijk dodge/parry met stamina.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:36:
Als je weet hoeveel hit rating je totaal nodig hebt voor 8% en 26 expertise, zie je toch zo aan de hand van je totaal en het uit te wisselen item hoeveel je inlevert?
Het punt is op de caps te blijven, niet in te leveren en ook niet over de cap heen te gaan.

als je dus een item met hit vervangt door een item zonder hit maar met expertise, dan moet je via je volledige set opnieuw gaan berekenen of je de caps weer strak kan pakken door middel van reforgen/gemmen etc. Pas dan weet je of een item echt waardevol voor je is. Mooi voorbeeld is momenteel de enorme berg expertise die je op plate gear krijgt, gaat nergens over. als ik het niet zou reforgen zou ik ondertussen aan de 40+ expertise rating zitten.
Morrar schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:27:
Het grote probleem aan een warrior gearen momenteel is dat Blizzard 2x per week de complete klasse overhoop haalt waardoor je van hit, naar mastery naar crit moet gaan...

Lekker clueless zijn ze wel de devs als het op warriors aankomt. Ook de blues op de US forums geven weinig hoop wat dat betreft. Kennelijk zitten ze te veel vast aan hun nieuwe Cata speeltjes (Colossus Smash, Heroic Bleep, Inner rage) die gewoon allemaal ruk uitpakken als je er objectief naar kijkt.
link ?

[ Voor 26% gewijzigd door DrFlash op 15-02-2011 15:28 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
Wat is de pvp hit cap voor fury warriors? Heb nu 19,7 % maar dit komt wel door de PvE gear :( PVP gear is inprincipe waardeloos voor ons fury warriors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Dus je wilt eigenlijk zeggen dat 2 searing flame ticks op heroic 10man normaal is op Atramedes? Dan vermoed ik dat we nog iets harder moeten healen :( Ik zit zelf op ongeveer 16 a 17k hps, onze holy priest doet ongeveer 12k and onze shammy die voornamelijk tankhealed op 9K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320529

DrFlash schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:26:
Mooi voorbeeld is momenteel de enorme berg expertise die je op plate gear krijgt, gaat nergens over. als ik het niet zou reforgen zou ik ondertussen aan de 40+ expertise rating zitten.
Ik weet niet over welke expertise jij het hebt op je plate gear ;) Maar volgens mij doel je op trinket en TG wapens.

Ik heb het merendeel van mijn gear moeten reforgen naar expertise. Mede ook doordat ik de chest en trinket nog niet van Atra en Chim heb kunnen looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Ik heb voor het eerst een Enchanter (lvl20 net 100+) maar als je in een instance op DE rollt en je wint, word dan je skill point niet omhoog gehaald? of was het te low level enchant? was op level 18 in RFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeffrey0416 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:28:
Wat is de pvp hit cap voor fury warriors? Heb nu 19,7 % maar dit komt wel door de PvE gear :( PVP gear is inprincipe waardeloos voor ons fury warriors
zelfde als pve maar ik zou me daar geen zorgen over maken.

ik ga in pvp met 12.80% hit met pvp gear en gaat best prima. Zin'rokh + vicious gladiator's decapitator <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Chefbierrr schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:29:
Dus je wilt eigenlijk zeggen dat 2 searing flame ticks op heroic 10man normaal is op Atramedes? Dan vermoed ik dat we nog iets harder moeten healen :( Ik zit zelf op ongeveer 16 a 17k hps, onze holy priest doet ongeveer 12k and onze shammy die voornamelijk tankhealed op 9K
Gebruik je een Barrier voor de Searing Flame? Want deze kan je voor elke Searing Flame gebruiken namelijk. Jullie staan wel allemaal op dezelfde plek hoop ik?
Ook mensen attenderen dat ze de Lightwell van je Holy priest moeten gebruiken als de Searing Flame hit.

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 15-02-2011 15:42 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Jeffrey0416 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:28:
is vrij laag, 8% ofzo. zowiezo is sinds de patch de hit cap weer naar beneden gecalculeerd, waar eerst de hardcap (27%) de voorkeur had, lees ik nu op veel plekken dat 10-12% goed genoeg is. en dat we beter op crit kunnen richten.
Anoniem: 384763 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:39:
[...]
zelfde als pve maar ik zou me daar geen zorgen over maken.

ik ga in pvp met 12.80% hit met pvp gear en gaat best prima. Zin'rokh + vicious gladiator's decapitator <3
PVP Hitcap is veel lager als PVE, in PVP ben je namelijk hetzelfde level als je tegenstander, in PVE is de baas normaal 2 level (heroics) of 3 levels (raids) hoger als jij, en zijn de caps hoger.
Anoniem: 320529 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:33:
[...]
Ik weet niet over welke expertise jij het hebt op je plate gear ;) Maar volgens mij doel je op trinket en TG wapens.

Ik heb het merendeel van mijn gear moeten reforgen naar expertise. Mede ook doordat ik de chest en trinket nog niet van Atra en Chim heb kunnen looten.
m'n chest, ring, trinket, 2x2 hander en ranged wapen.

[ Voor 51% gewijzigd door DrFlash op 15-02-2011 15:46 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
PVP soft hit cap is 5%, daarboven is het alleen voor wat extra rage als je het nodig hebt. En PVP gear is zeker niet waardeloos gezien de huidige kracht van resillience. Maar goed, niet alsof je heel erg lang leeft of nuttig kan zijn als Fury. Dus misschien is PVE gear en dan met cooldowns iemand opblazen inderdaad net zo praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:03

mrsar

waar een sar is,is een wodka

DonDjo schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:36:
Ik heb voor het eerst een Enchanter (lvl20 net 100+) maar als je in een instance op DE rollt en je wint, word dan je skill point niet omhoog gehaald? of was het te low level enchant? was op level 18 in RFC
Zover ik weet krijg je daar geen skill point voor.beter greeden en dissen.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morrar schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:50:
Maar goed, niet alsof je heel erg lang leeft of nuttig kan zijn als Fury.
Je zou ervan versteld staan hoe lang het soms duurt voor ze je neerkrijgen.

Net een hunter en druid op mij gehad in eye of the storm en het was niet zo simpel voor hen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je trekt de hele discussie uit z'n verband. Het ging namelijk om het gebruiken van PvP gear in PvE, niet PvE gear in PvP.

@DrFlash: Ik ben het met je eens dat het met reforgen wel altijd klooien is. M.i. zou blizzard je door middel van een slider de mogelijkheid moeten geven om te kiezen hoeveel van je stats je wil reforgen. (tot het huidige maximum uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:14:
je trekt de hele discussie uit z'n verband. Het ging namelijk om het gebruiken van PvP gear in PvE, niet PvE gear in PvP.
Excuses, even te snel over heen gelezen dan. PVP gear in PVP is inderdaad meestal niet de moeite waard (tenzij je er op uit bent om de dungeon finder te belazeren ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:14:
Ik ben het met je eens dat het met reforgen wel altijd klooien is. M.i. zou blizzard je door middel van een slider de mogelijkheid moeten geven om te kiezen hoeveel van je stats je wil reforgen. (tot het huidige maximum uiteraard)
Volgens mij was dit in eerste instantie ook de bedoeling, dit hebben ze ergens tijdens ontwikkeling veranderd in het huidige systeem. is op zich prima, amar het maakt het allemaal erg lastig. Ik moet ook zeggen dat ik wat dat betreft de stat punten er niet makkelijker op geworden sinds wrath. en armor penetration of spell power klinkt toch gewoon beter als mastery :P

@Morrar, ik PVP overigens als fury, met 4set PVP gear en wat andere items om omgeveer 2k resi te krijgen. daarmee speel ik battlegrounds en 2v2 en 3v3 arena (al het laatste wat minder de laatste tijd). Gaat prima moet ik zeggen, en m'n survivability is echt niet lager als een arms warrior wat dat betreft, m'n damage overigens wel hoger :-) komt dus ook wel regelmatig voor dat als ik een andere warrior+'iets' tegenkom in arena dat hun het afleggen.

[ Voor 25% gewijzigd door DrFlash op 15-02-2011 16:38 ]

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik kan iedereen aanraden om WoWReforge te gebruiken om optimaal gebruik te maken van reforging. Zo heb ik mijn ret paladin exact op 8% hit en 16 expertise gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Hmm nee op dit moment staan we losjes verspreid rondom de boss, onze paladin tank heeft echter wel die raid cooldown maar is die ook 2min?, misschien daar maar eens naar kijken. We hebben overigens geen holy paladin dus aura mastery gaat uhm ook niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrFlash schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:29:
[...]
@Morrar, ik PVP overigens als fury, met 4set PVP gear en wat andere items om omgeveer 2k resi te krijgen. daarmee speel ik battlegrounds en 2v2 en 3v3 arena (al het laatste wat minder de laatste tijd). Gaat prima moet ik zeggen, en m'n survivability is echt niet lager als een arms warrior wat dat betreft, m'n damage overigens wel hoger :-) komt dus ook wel regelmatig voor dat als ik een andere warrior+'iets' tegenkom in arena dat hun het afleggen.
Ik heal o.a. een arms warrior in 3vs3. Ik zou resilience nog veel hoger stacken als ik jou was. Tussen 1 en 2k res is een groot verschil te merken, maar tussen 2k en 3k helemaal. Gezien warriors vaak gefocused worden in 3vs3 dus geen slecht idee. Je hoeft er qua stats ook bijna niet op achteruit te gaan tot aan de 3k trouwens. (zit zelf nu op 3.3k res met alleen wat spi/int ingeleverd)

Zolang je maar burst hebt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
Tis inderdaad wel goed meer res te krijgen, maar ik heb in overleg met mijn healer besloten voor maximale damage te gaan met goede survivability, ik kan met m'n gear tot 3.5 res komen, maar dat betekend dat ik moet downgraden naar blauwtjes vanaf epics, en de damage gaat dan zwaar achteruit, niet waard dus.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
@DrFlash: Survivability van Fury is zelfs vele malen beter nu voor Fury dan voor Arms door self healing. Arms had meer controle en tijd op je target maar doordat ze die spec volledig kapot hebben generfed is Fury nu stukken beter. Zelfs de mobility van Fury is beter lijkt me, dus ja logisch dat men nu voor die spec kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb nog niet echt iets gemerkt met die nerfs van arms in arenas moet ik zeggen. Ik merk wel dat ik redelijk vaak onze warrior moet HoFen en dispellen, maar heb me nog niet echt ingelezen in de nerfs voor arms. Wat me positief opvalt is dat onze warrior deze week een aantal class echt volledig de grond in heeft gestampt. Waaronder (ja ja) frost mages.

Nu hebben wij best een gimped comp (die niemand speelt) met een rogue, maar zou Fury denk ik wel beter bij de rogue passen. (geen charge stuns die de stunlock van de rogue breken, etc.)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 15-02-2011 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

rodie83 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:47:
Na anderhalf jaar WoW niet te hebben aangeraakt ook maar weer eens begonnen. Ondertussen is m'n geliefde druid (al 7 jaar oud :D) 85 en heb ik besloten om net als vanilla WoW de rol van healer op te pakken. Maareh...to much changes sinds WotLK zeg. Sowieso vind ik de implementatie van tree of life volkomen waardeloos. Een soort van 1 mans heroism hippy shit met een veel te blije bloemetjes en bijtjesboom. Op cooldown ook nog.

De buff is ansich best aardig voor die 25 seconden, maar tot zover zie ik zelden noodzaak het te gebruiken. Misschien als ik zometeen ga starten met heroics dat het nog anders wordt. Ten tweede valt het me op dat ze behoorlijk hebben lopen klooien met incombat manaregen. Ik ben nu als een dolle spirit aan het stacken (mastery/crit/haste is voor mij secunbdair en om het even met m'n huidige gear), maar ik merk nog steeds dat als ik écht moet spammen ik zondermeer binnen een paar minuutjes OOM ben.

[..]
Welkom terug! Als je voor het laatst geheald hebt in WotLK, en dan specifiek nog vóór Icecrown is er inderdaad wel een hoop veranderd. Tree of Life moet je inderdaad gaan zien als een Cooldown-moment, net zoals de andere healers die hebben. Stiekum komen we er best aardig af als druids met twee behoorlijke raid heal cooldowns, mits je ToL goed gebruikt. Tranquility is echt een goddelijke cooldown, waarmee je meerdere personen gedurende de channel tijd zo goed als voor de volle 100% kunt healen.Tree of Life, en dan met name het verwijderen van de restrictie op Lifebloom zodat je die op iedereen in de raid kunt spammen heeft een beetje een opstart-tijd nodig, maar met volle Lifebloom spam op je raid + instant gratis Regrowths als OoC proct is ook een raid saver hoor. Tel daar nog eens bij op dat je Wild Growth (mits geglyphed) 9 man van een HoT voorziet, waardoor al je andere heals effectiever zijn en je bent niet te stoppen. Voor 25 seconden :P

Wat mana regen betreft klopt het inderdaad prima wat je zegt. In het begin moet je spirit stacken tot je genoeg hebt om een gevecht door te komen zonder iedere keer Innervate nodig te hebben. Ik geloof dat ik rond een unbuffed combat regen van 2000 ben gestopt met spi stacken en terug gegaan naar de secundaire stats. Belangrijk voor raids is dat je boven de 928 haste terecht komt, want daarmee tickt je Rejuvenation 1 keer meer, ervan uitgaande dat er een persoontje met haste-buff aanwezig is. Daarna hangt het weer heel erg af van wat voor content je raidt, of dat je je beperkt tot heroics. In 10m raids is Mastery helemaal zo gek nog niet. 25m raids prefereert weer andere secundaire stats, met name haste. Crit is eigenlijk ook helemaal geen slechte stat meer, nu onze HoTs ook kunnen critten.

En wat je vooral moet doen is je gemak houden en de gevechten leren kennen. Je kunt het je niet meer veroorloven snelle heals te spammen op iedereen die een beetje damage pakt. Als je eenmaal weet wanneer iemand hoeveel damage pakt kun je je daarop in gaan stellen en bijvoorbeeld je tank blijven Nourishen zodat je Lifebloom blijft ticken en OoC procs gebruiken voor HTs op DPS/jezelf. Nourishes kun je in principe constant blijven casten zonder oom te gaan, maar die healen maar een klein beetje. En sommige gevechten vragen gewoonweg om heavy spam. Gebruik je cooldowns daarom vrijelijk, met name ToL met maar 3 minuten CD!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:08:
ik heb nog niet echt iets gemerkt met die nerfs van arms in arenas moet ik zeggen. Ik merk wel dat ik redelijk vaak onze warrior moet HoFen en dispellen, maar heb me nog niet echt ingelezen in de nerfs voor arms. Wat me positief opvalt is dat onze warrior deze week een aantal class echt volledig de grond in heeft gestampt. Waaronder (ja ja) frost mages.

Nu hebben wij best een gimped comp (die niemand speelt) met een rogue, maar zou Fury denk ik wel beter bij de rogue passen. (geen charge stuns die de stunlock van de rogue breken, etc.)
Meest belangrijke nerfs:

Juggernaut: Charge + Intercept hebben gedeelde cooldown.

Kortom: Intercept vervalt simpelweg voor Arms, waardoor ze nog maar 1 gap closer hebben (ja en een zeer onbetrouwbare Heroic Leap).

Charge en Throwdown stun hebben gedeelde diminishing returns.

Deze is gewoon naar omdat je charge gebruikt om in range te komen. Nu heb je dan meteen diminishing returns op alle stuns, waaronder Throwdown maar ook Charge zelf (en de DR duurt langer dan de CD van charge). Ook levert Charge inderdaad DRs op voor de rogue stuns, dus dat is niet optimaal.

Fury heeft hier geen last van en bovendien heeft Fury betere burst. Dat is echter maar heel tijdelijk en wel heel eenvoudig te counteren ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-05 21:15

Grudgie

PSN: Grudgie7

Pinata schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:39:
Ik kan iedereen aanraden om WoWReforge te gebruiken om optimaal gebruik te maken van reforging. Zo heb ik mijn ret paladin exact op 8% hit en 16 expertise gekregen.
Hoe werkt die site eigenlijks? Want ik snap er niet veel van eerlijk gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 01:29
Als Shadow Priest zijnde wordt het voor mij ook eens tijd om wat healing te gaan pakken zodat ik eens dungeons in kan :P Ik had in BC destijds al een voorkeur voor Disc maar toen waren de talents ook compleet anders.

Sinds 4.0.6 is Disc ook stukken beter geworden wat ik overal lees dus ik wil daar wel weer wat mee gaan doen. Kan iemand me een beetje op weg helpen vooral qua talents? Want ik ben echt totaal niet bekend meer met de healing kant :P

Enige tips op gebied van spelen met Disc ansich is ook wel prettig! atm gebruik ik nog BlizUI maar ik wil TukUI ook wel eens gaan proberen. Alleen dat ik er de eerste keer naar keek zag ik door de bomen het bos niet meer dus moet daar eens even goed voor gaan zitten. Vooral ook kijken welke addon's ik nu nog gebruik maar dan eigenlijk niet meer nodig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Chefbierrr schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:47:
Hmm nee op dit moment staan we losjes verspreid rondom de boss, onze paladin tank heeft echter wel die raid cooldown maar is die ook 2min?, misschien daar maar eens naar kijken. We hebben overigens geen holy paladin dus aura mastery gaat uhm ook niet worden.
Wat je kan doen is op max melee range achter de baas staan (allemaal als een groep). En dan samen de discs dodgen wanneer die komen (deze komen dan altijd naar jullie toe). Degene die de breath krijgt rent snel naar links terwijl de rest van de groep iets naar rechts gaat.
Op deze manier is het veel makkelijker om iedereen te healen. De enige die verder weg staat is degene die de gongs doet dus daar moet je even iets voor afspreken. Misschien een CD op hem/haar gooien of wat HoT's erop gooien.
Zo zou het makkelijk te healen moeten zijn :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-05 21:15

Grudgie

PSN: Grudgie7

Blistimo schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:12:
[...]

Welkom terug! Als je voor het laatst geheald hebt in WotLK, en dan specifiek nog vóór Icecrown is er inderdaad wel een hoop veranderd. Tree of Life moet je inderdaad gaan zien als een Cooldown-moment, net zoals de andere healers die hebben. Stiekum komen we er best aardig af als druids met twee behoorlijke raid heal cooldowns, mits je ToL goed gebruikt. Tranquility is echt een goddelijke cooldown, waarmee je meerdere personen gedurende de channel tijd zo goed als voor de volle 100% kunt healen.Tree of Life, en dan met name het verwijderen van de restrictie op Lifebloom zodat je die op iedereen in de raid kunt spammen heeft een beetje een opstart-tijd nodig, maar met volle Lifebloom spam op je raid + instant gratis Regrowths als OoC proct is ook een raid saver hoor. Tel daar nog eens bij op dat je Wild Growth (mits geglyphed) 9 man van een HoT voorziet, waardoor al je andere heals effectiever zijn en je bent niet te stoppen. Voor 25 seconden :P

Wat mana regen betreft klopt het inderdaad prima wat je zegt. In het begin moet je spirit stacken tot je genoeg hebt om een gevecht door te komen zonder iedere keer Innervate nodig te hebben. Ik geloof dat ik rond een unbuffed combat regen van 2000 ben gestopt met spi stacken en terug gegaan naar de secundaire stats. Belangrijk voor raids is dat je boven de 928 haste terecht komt, want daarmee tickt je Rejuvenation 1 keer meer, ervan uitgaande dat er een persoontje met haste-buff aanwezig is. Daarna hangt het weer heel erg af van wat voor content je raidt, of dat je je beperkt tot heroics. In 10m raids is Mastery helemaal zo gek nog niet. 25m raids prefereert weer andere secundaire stats, met name haste. Crit is eigenlijk ook helemaal geen slechte stat meer, nu onze HoTs ook kunnen critten.

En wat je vooral moet doen is je gemak houden en de gevechten leren kennen. Je kunt het je niet meer veroorloven snelle heals te spammen op iedereen die een beetje damage pakt. Als je eenmaal weet wanneer iemand hoeveel damage pakt kun je je daarop in gaan stellen en bijvoorbeeld je tank blijven Nourishen zodat je Lifebloom blijft ticken en OoC procs gebruiken voor HTs op DPS/jezelf. Nourishes kun je in principe constant blijven casten zonder oom te gaan, maar die healen maar een klein beetje. En sommige gevechten vragen gewoonweg om heavy spam. Gebruik je cooldowns daarom vrijelijk, met name ToL met maar 3 minuten CD!
Ah! Een mede Resto Druid? :D Ik ben ook al Resto Druid vanaf het begin! Heb nu een mp5 van 3143/2037. En heb unbuffed bijna 100k mana.. ga bijna niet oom in HC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287157

Ik heb al een tijd een casual destro lock. op het moment doe ik ik max 6 a 7 k dps.
Dit is mijn gear http://eu.battle.net/wow/...aggramar/brickster/simple .
Wat doe ik verkeerd:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triqster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-03-2023
Rakkerzero heeft ook z'n What A Long, Strange Trip It's Been completed :)

Cheers *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaaa!!! woohoo!!

Eindelijk die Violet Proto Drake binnen.

offtopic:
Zat ik bij jouw in de party net in Grim Batol ofzo?? Met andere woorden: hoe weet jij dat nu weer? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 16-02-2011 01:02 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.