Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 240 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 49.776 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Roflzor schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:01:
[...]

Ook voor enhancement is LB sterker dan CL op singletarget :) , zoals ik al heb aangegeven in mijn vorige comment.
Voor enhancement gebruik je LB toch alleen maar als je een instant cast krijgt van Maelstrom Weapon? En de CL-casttijd wordt daardoor toch niet verminderd?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
NMe schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:24:
[...]

Voor enhancement gebruik je LB toch alleen maar als je een instant cast krijgt van Maelstrom Weapon? En de CL-casttijd wordt daardoor toch niet verminderd?
MW verlaagt de cast-time van alle healing spells and LB + CL. Dus met MWx5 zijn al je healing spells and LB + CL instant. Op singletarget gebruik je bij MWx5 LB, en niet CL zoals Dakreal aangaf.

LB kan je ook gebruiken in combinatie met Spiritwalker's Grace (zo heet de spell die je de ability geeft spells te casten terwijl je loopt geloof ik). Bijvoorbeeld bij Ozruk als je moet wegrennen van shatter.

[ Voor 18% gewijzigd door Roflzor op 18-02-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:41
Roflzor schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:27:
[...]
MW verlaagt de cast-time van alle healing spells and LB + CL. Dus met MWx5 zijn al je healing spells and LB + CL instant. Op singletarget gebruik je bij MWx5 LB, en niet CL zoals Dakreal aangaf.

LB kan je ook gebruiken in combinatie met Spiritwalker's Grace (zo heet de spell die je de ability geeft spells te casten terwijl je loopt geloof ik). Bijvoorbeeld bij Ozruk als je moet wegrennen van shatter.
Ik heb ook nog eens op totemspot en elitistjerks gekeken en die zeggen ook beide MWx5 + LB singletarget.
Dus dan ga ik er maar van uit dat dit klopt :P
Enhancement blijft een heerlijke class om te spelen :D
Het is idd zo dat ook je healing spells instant worden en geen mana kosten bij MWx5, ideaal in het soloen van groupquests en om de healer af en toe een handje te helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
NG00 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:39:
[...]

Ik heb ook nog eens op totemspot en elitistjerks gekeken en die zeggen ook beide MWx5 + LB singletarget.
Dus dan ga ik er maar van uit dat dit klopt :P
Enhancement blijft een heerlijke class om te spelen :D
Het is idd zo dat ook je healing spells instant worden en geen mana kosten bij MWx5, ideaal in het soloen van groupquests en om de healer af en toe een handje te helpen ;)
Klopt, vooral de healer een handje helpen is nice. Bijvoorbeeld bij onze eerste attempts op chimaeron. Tijdens de feud je healing rain op de stack point neergooien en eventuele MWx5 die je tussendoor krijgt je chain heal gebruiken.

Tevens als je niet in de Feud zit kan je je MWx5 gebruiken voor een greater healing wave, die healt sowieso voor 10k+.

[ Voor 7% gewijzigd door Roflzor op 18-02-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NG00 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:39:
[...]

Tijdens high damage AoE fights is het een enorme opluchting voor de healers dat je zelf gedeeltelijk Healing Rain kan ophouden op de melee, dit scheelt bij ons zo enorm veel omdat de healers zich veel vrijer kunnen bewegen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:53:
[...]

./facepalm.

Disc krijgt buff van shield.
Disc shields zijn sterker
Disc shields debuff geven healing buff op target.

Disc is single target healing. Holy is raid healing.
./double facepalm

Disc is zeer zeker niet een single target healing spec alleen.
Single target is Holy net zo goed als disc. Mischien zelfs beter.

Met de 4.03 nerf van Poh is dit voor disc dus net te zwak , dit werd op gevangen door te pre shielden en shield + poh samen te gebruiken , door borrowed time heb je dan een behoorlijk lage cast op poh. Waardoor je je Hps nog redlijk hoog kunt houden. Dat shield te sterk was , klopt dit heb ik hier zelfs meerdere malen aan gehaalt maar door de 30% mana increase op shields is het voor een disc niet meer mogelijk om te pre shielden , en met de 4.03 nerf blijf je op aoe healing ver achter op andere classes.

komt nog bij dat mastery helemaal om absorbs heen gebouwd is. Absorbs is voor het grootste gedeelte PW:S. Dat is nu te duur om vaak te casten , dus mastery is op het moment behoorlijk waardeloos voor disc.

Komt daar nog bij dat je als holy wel dat kunt doen waar disc goed in was , en hun niche in het spel was
Pre shielden voor de damage. Dit maakt holy op zich niet OP , maar je kunt er van uit gaan dat nu VEEL disc priest een holy shield spec gaan nemen om dat te doen wat ze de afgelopen 3 jaar is verteld te moeten doen als disc. Aborbing damage in plaats van achter af healen.
Tot voor de nerf zag je holy priest niet shielden omdat er een disc in de raid was die dit beter kon. Die valt nu weg dus geen weakend soul debufs op de raid.
Dus alle ruimte voor holy's om te gaan shielden. Dat het Op is heeft Tiduz van cuties only al weer duidelijk aangehaald. nr1 in de wol rankings op 4 fights die ze woensdag gedaan hebben waarmee hij een nog hogere output haalt dan wat hij de week ervoor haalde met het disc shield spammen. En zoals we allemaal weten is dat generfed omdat het een veel te hoge output had.

Dus puur omdat bliz bandaid nerfs weer niet doordacht zijn , als ze simpel de absorbs van shields omlaag gegooid hadden was het prima geweest. Dan had je niet massa's Disc holy zien gaan. Maja , nu kunnen we weer 2 weeken lang Holy priests alle meters zien toppen tot alle andere healers weer gaan QQ dat het op is en het weer generfed wordt Ben benieuwd hoe ze dat weer gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:48:
[...]
./double facepalm

Disc is zeer zeker niet een single target healing spec alleen.
Mee eens.
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:48:
Single target is Holy net zo goed als disc. Mischien zelfs beter.
Mee oneens. Holy priests hebben minder panic healing om het zo maar te zeggen.

Ach ja, het is toch één groot QQ feest overal.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

who cared about topping meters ... als je raid maar survived .. & de boss down is ofc :p
Ik blijf disc no matter what omdat ik er me goed bij voel.
Onze andere healer is een holy priest dus het vult goed aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 16:00:
who cared about topping meters ...
Wazie :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 16:00:
who cared about topping meters ... als je raid maar survived .. & de boss down is ofc :p
Ik blijf disc no matter what omdat ik er me goed bij voel.
Onze andere healer is een holy priest dus het vult goed aan :)
agreed

van de week nog, 1x hc met dps allemaal boven 11k en hps was ook behoorlijk goed,maar 2x wipe en toen viel groep uiteen :P (behalve ik en tank) , nieuwe groep gekregen en daarna zonder wipe erdoor heen met ik 11k en de rest 5-10k :X iets met communiceren enzo :P en niet de held uithangen/opletten etc , tis allemaal zo makkelijk

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:53:
[...]

Mee eens.

[...]

Mee oneens. Holy priests hebben minder panic healing om het zo maar te zeggen.

Ach ja, het is toch één groot QQ feest overal.
En wat voor panic healing heeft disc dan ?

En verder ik QQ niet om de nerf. die was verdient.
Maar meer over de manier waarop bliz zichzelf het volgende probleem al weer aan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:23

ZenTex

Doet maar wat.

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:46:
[...]

Oei dit zal wel een uitdaging zijn... de 6mln 9 mln!! exp van 84 naar 85 is een big one :D.

Zit in hetzelfde schuitje met mij Wolf (dk frost atm), maar heb als doel die zaterdagavond 85 te hebben en dan zondag wat dungeons te doen. wordt weer prima WoW weer.. koud, nat--> prima wow weer :P

suc6
Heb het al opgegeven voordat ik goed en wel begonnen was. Niet omdat het zo'n flinke kluif is, maar ik was het vanmiddag al na een uurtje zat.
deadsy33 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:14:
[...]
Er is weinig uitdaging meer aan met de guildperks en evt de cloak heirloom (en dalijk de head heirloom).
Bedoel je hiermee dat die 10% meer XP van de heirlooms ook na 80 doorwerken? Na even checken zie ik dat er ind e tooltip van de cloak en head idd tot 85 staat. helaas is m'n guild nog geen lvl 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Pain suppression, sterkere shields, pennance, haste buff voor een Gheal, weakend soul target krijgt meer healing, divine aegis. Tja, zijn allemaal coole dingen voor single target healing. Een holy priest heeft (crappy) shield, GS, Gheal, renew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och op farm crap vindt ik het nog wel leuk hoor om een beetje me best er voor te doen.
Maar op progress kills , als ik daar perse wil meterhealen zou ik niet met de ad tank mee lopen op Cho'gal.
Zou ik op Nef niet gaan solo healen op de maint tank , maar net als al onze andere healers mee raid spammen.

Ken er ook die op Cho'gal alleen maar aoe heals gebruiken , en geen enkele single target heal op de tank gooien terwijl die laag zit. Of niet Alu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het draait ook helemaal niet om de healing meters aangezien iedereen verschillende taken heeft. Maar ik weet wel dat jij het leuk vindt om te toppen (logisch, ik ook hoor ;) ) Ey ik ben raid healer. Idungiveafuck about the MT ;) Ik vind ook niet dat meters ook maar iets van skill laten zien, ten eerste is er een gear/spec verschil en ten tweede een target verschil. Het is alleen leuk wanneer je daadwerkelijk probeert lui bij te houden maar die hoop heb ik al een poosje geleden op gegeven.

[ Voor 49% gewijzigd door MrVegeta op 18-02-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Ik heb 3 chars met lvl 525 Herbalism, Alchemy, Mining,Inscripion, Juwelcrafting. Wat is de beste manier om veel gold te verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dailies grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
[...]

Excuses voor de verkeerde informatie, dan is idd voor single target Lightning bolt Iets beter.
En om nog specifieker te zijn, het punt dat Lightningbolt beter wordt, is vanaf ~1900 spellpower.

Wat ik wel wil aangeven is dat Mealstrom de casttime van Nature spells verlaagt. Hex kun je hier dus ook mee casten (instant)

[ Voor 6% gewijzigd door Dakreal op 18-02-2011 17:29 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:00
[...]
Bijvoorbeeld bij Ozruk als je moet wegrennen van shatter.
Kan je beter gebruiken voor je unleash weapon, flame shock, earth shock etc. Voordat je LB cast is klaar is ben je al weer terug bij de boss :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
wezzal schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 17:06:
Ik heb 3 chars met lvl 525 Herbalism, Alchemy, Mining,Inscripion, Juwelcrafting. Wat is de beste manier om veel gold te verdienen?
Minen, vervolgens alles prospecten met jewelcrafting, en dan adv. huidige prijzen op de AH kan je:

- Rare gems cutten en op de AH zetten

- Met alchemy meta-gems transmuten, vervolgens op je jewelcrafter in iets moois cutten en verkopen

- Met jewelcrafting ringen maken (hessonite band, carnelian spikes (deze zijn het meest waard), jasper ring etc.) en deze vervolgens disenchanten (dus even iemand zoeken om het voor je te doen :P )

- Afhankelijk van de jewelcrafting daily je gems verkopen (dus nightstones voor 50g per stuk als de daily actief is, en zelfde voor jaspers/zephyrites als de dailies er zijn)

- Verder kan je natuurlijk metr inscription glyphs gaan maken, deze verkopen erg lekker snel allemaal, of darkmoon cards gaan maken.

- Met alchemy flasks of potions gaan maken

etc. etc.

Noem het allemaal maar op. Het komt er in ieder geval op neer dat je ruwe materialen omtovert in iets moois, en vervolgens met 2-3x zoveel waarde weer verkoopt. Al is flasks/potions maken niet zo'n grote winst. (Meta)gems maken en ringen disenchanten werkt voor mij het beste. Als het aanbod van ores op de AH goed is, en voor een normale prijs ( er is een limiet voor wat ik voor ores betaal :P ) kun je op een goede dag (leuke prijzen voor gems en enchanting mats) meer dan 10k verdienen terwijl je geen enkel item zelf hoeft te farmen en slechts 100 meter rond de AH hoeft te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Beste Tweakerts,

Ik speel sinds een maand weer volop WoW als Warrior Tank. Waar ik weinig over vind op internet:
Wanneer ben ik klaar om 10man Raids te doen?

In TBC moest je uncrittable zijn op een bepaalde manier, maar alle mechanics zijn veranderd dus ik heb geen idee!
Is er een bepaald aantal armor/avoidance/HP/item level dat ik moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:29

ShadowBumble

Professioneel Prutser

RMB schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 10:38:
Beste Tweakerts,

Ik speel sinds een maand weer volop WoW als Warrior Tank. Waar ik weinig over vind op internet:
Wanneer ben ik klaar om 10man Raids te doen?
Wanneer jij je er klaat voor voelt, maar als je alles ilvl346 hebt zeker. ( Tank gear dan he ;) )
In TBC moest je uncrittable zijn op een bepaalde manier, maar alle mechanics zijn veranderd dus ik heb geen idee!
Is er een bepaald aantal armor/avoidance/HP/item level dat ik moet hebben?
Je word tegenwoordig uncritable door je talents, hoe het tegenwoordig zit met de rest van de stats geen idee te lang niet getanked.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Ik heb nu itemlevel 334, is dat mogelijk genoeg of absoluut niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:09
RMB schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 11:38:
Nou ik zou daar niet een 10m mee gaan tanken. Skills tellen ook mee, maar je hebt nu een mooi ilvl om hcs te tanken en je kan daar ook nog heel veel upgreades uit halen zo te zien. Zodra je niks meer uit de hcs kan halen ben je er iig klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Absoluut niet, eerst heroic 5-man dungeons doen tot je het meeste i346 items hebt met een paar i333, enchants, gems etc. ook meegerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Jammer, vroeger in TBC deed je wat quests en je kon kara in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RMB schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 12:10:
Jammer, vroeger in TBC deed je wat quests en je kon kara in!
Vroeger hoefde je minder te rollen door de dungeons met ./afk aan xD
Maar ach het werkt en daar gaat het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil weer gaan beginnen met wow. heb in het verleden een hunter gespeeld en een paladin,
pala vond ik zelf wel leuk.

maar wil eigenlijk wat anders proberen. zit te twijfelen tussen een mage, warrior en rogue. hoor van een rogue leuke dingen, maar moet je dan altijd alles vanuit stealth gaan doen? dan is levellen zo traag.

mage hoorde ik dat die lastig is omdat die heel snel dood zou zijn.

warrior is natuurlijk erg sterk. alleen geen ervaring met tanken dus twijfel nog.

iemand een gouden tip??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 12:21:
ik wil weer gaan beginnen met wow. heb in het verleden een hunter gespeeld en een paladin,

maar wil eigenlijk wat anders proberen. zit te twijfelen tussen een mage, warrior en rogue. hoor van een rogue leuke dingen, maar moet je dan altijd alles vanuit stealth gaan doen? dan is levellen zo traag.

warrior is natuurlijk erg sterk. alleen geen ervaring met tanken dus twijfel nog.

iemand een gouden tip??
de gouden tip !
hier komt hij : DRUID

1 spec = dps / ranged ( balance )
1 spec = tank
1 spec = dps / melee
1 spec = healing

alles wat je wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahah daar heb ik ook naar gekeken, maar dan zit ik zo te switchen. wil liever echt 1 type en daar goed in worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
hoor van een rogue leuke dingen, maar moet je dan altijd alles vanuit stealth gaan doen? dan is levellen zo traag.

iemand een gouden tip??
Gouden tip, laat die vooroordelen uit 2004 los en doe gewoon waar je zin in hebt. Lees jezelf in over wat de classes kunnen in plaats van die standaard verhaaltjes waar niets van klopt, en kies dan wat je zelf het leukst lijkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Divak op 19-02-2011 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01

iemand een gouden tip??
Dat je snel doodgaat met een mage is achterhaald of je doet iets niet goed met je abilities. Zeker in PvP momenteel is het een rotte class om neer te halen, als je ze te pakken krijgt zijn ze zwak vanwege de cloth armor. Maar dat is het punt: probeer ze maar eens te pakken te krijgen. :+

Een warrior vind ik zelf de leukste tankclass vanwege de vele abilities en lopen met twee dikke wapens ziet er fun uit. Dat warriors sterk zijn is afhankelijk van waar je ze tegenover zet en hoe jij ermee spelen kan. Rogue heb ik zelf als PvP only, daar gebruik ik Subtelty en daarmee merk je groot verschil als je wel of niet in stealth zit voor je een gevecht begint (zij het nou tegen een mob in PvE of een speler in PvP). Want je sterkste attacks moet je van achter plegen, zeker mobs zijn hierdoor lastig omdat die iets van een autoturn hebben en altijd naar jou gericht blijven mits je cc toepast. Maargoed, als je de voorsprong hebt vanuit stealth gaan ze hard neer. En er zijn ook twee andere specs die het ook goed doen zonder stealth, Assassination is erg sterk met de poisons en Combat is sterk in meerdere targets.

Zelf zou ik uit deze drie de mage kiezen, omdat ik van casters houdt en mage doet het overal en altijd goed. Warrior vind ik wat saai worden als melee en rogue is erg leuk als Subtelty, maar een rogue is niet meer wat het geweest is. Zo ook de stealth bijvoorbeeld, voorheen had je talents dat je extra stealthy werd. Die zijn er nu niet meer en mobs van je eigen lvl zien je veel eerder dan voorheen, dit is uiteraard ook zo in PvP. Ook enchants die je stealth verhogen zijn weg, als druid is dit helemaal triest momenteel denk ik. Laatst was ik met m'n balance druid aan het sneaken in Tol Barad Peninsula om het kasteel binnen te komen, staan er twee wachten. Ik loop (voor m'n gevoel) door het midden wat voor beide guards ruim 5 yards afstand is en beide kijken ze direct mijn kant uit. Stealth is niet zo stealthy meer helaas, gelukkig heb je als Subtelty rogue een grote trucendoos; letterlijk met Smoke Bomb tegenwoordig. :9

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
RichardvdD schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 12:36:
[...]

[...]
Gouden tip, laat die vooroordelen uit 2004 los en doe gewoon waar je zin in hebt. Lees jezelf in over wat de classes kunnen in plaats van die standaard verhaaltjes waar niets van klopt, en kies dan wat je zelf het leukst lijkt.
Beste tip die je kan krijgen. Kies een class die je leuk lijkt, een ras die er leuk uitziet en ga aan de slag. In een character steek je zo honderden uren in en dan is het belangrijk dat het je plezier in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Lastig probleem. Krijg in UI enkel 1 bag te zien, heb er 4. Kan ze tegelijk openen. Heb er grotere gekocht, maar kan ze niet gebruiken. Vroeger zal ik alle bags in UI (lang lang geleden). Heb al wat gezocht in options, maar zie niet waar ik het moet/kan aanpassen. Dus hoe kan ik te kleine bags wegdoen en vervangen door grotere? Heb de kleinere al leeggemaakt, maar dat werkt niet. Krijg no more lots available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Hurtebise schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 14:46:
Lastig probleem. Krijg in UI enkel 1 bag te zien, heb er 4. Kan ze tegelijk openen. Heb er grotere gekocht, maar kan ze niet gebruiken. Vroeger zal ik alle bags in UI (lang lang geleden). Heb al wat gezocht in options, maar zie niet waar ik het moet/kan aanpassen. Dus hoe kan ik te kleine bags wegdoen en vervangen door grotere? Heb de kleinere al leeggemaakt, maar dat werkt niet. Krijg no more lots available.
Gebruik je bartender? Dan zit in bij de optie One bag van de bag bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
Waarschijnlijk als je rechtermuis op je all-in-one bag drukt (bij het kruisje), kan je aanvinken dat je je bagbar wilt zien. En anders kan je die all in one bag even uitzetten, je bags aanpassen, en weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Klopt. Dat was het. Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

RMB schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 11:38:
Ligt aan de raid die je hebt. Ik ben zelf de raids (25 man) ingesprongen met item level 340.

Zorg ervoor dat je rond de 140-150k health hebt, daarna vol stacken van mastery/parry/dodge (in die volgorde).
Hit/exp zijn niet heel belangrijk, maar dit is misschien niet zo in jouw raid. Je moet misschien interrupten, als dat het geval is, moet je wat meer hit stacken.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was net met rogue begonnen, maar na het bericht hier ga ik toch twijfelen. mage weet ik ook nog zo net niet. kan je met een mage ook een beetje snel levellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 18:11:

was net met rogue begonnen, maar na het bericht hier ga ik toch twijfelen. mage weet ik ook nog zo net niet. kan je met een mage ook een beetje snel levellen?
Denk dat het grotendeels afhangt van je persoonlijke voorkeur. Classes die je leuk vindt level je veel sneller dan andere. Zo heb ik mijn mage in 7 dagen (/played) naar 85 gelevelt, omdat het gewoon zo leuk was. De nieuwe questing content draagt daar natuurlijk ook aan bij, maar dat helpt niet veel bij classes die je gewoon niet leuk vindt om te spelen.

Afgezien van de persoonlijke kwestie levelt een mage ook behoorlijk snel omdat je de meeste group-quests in je eentje kunt doen als je mirror images aggro pakken bijvoorbeeld en omdat je massive damage doet terwijl je zelf amper wordt aangeraakt. Verder kun je natuurlijk teleporteren, wat ook voor een zekere tijdwinst zorgt.

Maar goed, zo heeft iedere class zijn eigen voordelen. Kijk naar wat je zelf belangrijk vindt. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t is een gnome mage geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oh loard. Met paars/roze haar zeker :D Female right.

[ Voor 15% gewijzigd door MrVegeta op 19-02-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:40
Rone schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 18:48:
[...]

Denk dat het grotendeels afhangt van je persoonlijke voorkeur.
Wat je zegt, ik ben ooit begonnen met een warrior en heb daarna een mage genomen. Maar ik kan er niet aan wennen. Het voelt gewoon niet lekker. Toen een lock en heb dikke fun. Op je dots letten, combinaties maken met shards. Ik weet niet, ik heb wat meer uitdaging nodig dan de mage. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
HawVer schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 22:01:
[...]

Wat je zegt, ik ben ooit begonnen met een warrior en heb daarna een mage genomen. Maar ik kan er niet aan wennen. Het voelt gewoon niet lekker. Toen een lock en heb dikke fun. Op je dots letten, combinaties maken met shards. Ik weet niet, ik heb wat meer uitdaging nodig dan de mage. :P
En juist zijn guildie vind de Warlock niks, en houdt enorm van de Mage.
Mijn main is oorspronkelijk een Paladin, maar staat in de vriezer. Tijdens WotLK was mijn main een Priest, en nu een Druid, met als main-alt een Mage dus.

Warlock gaat wel nog ooit eens geleveld worden, maar eerst Mage; vind ik veel leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vanaf dag één een holy priest gespeeld :p ik heb ook een lock 85 maar vind het weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik weer aan 't levellen ben, vind ik het eigenlijk wel vet dat je exp krijgt voor het plukken van bloemen! Nog best veel ook, ik kreeg meer exp voor het plukken van herbs die voor mij hoog lvl zijn dan voor het killen van mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:08
Ik en mn zwager zijn op een niveau gekomen dat we willen gaan raiden, alleen word dat niks met onze huidige guild. Gezellig en fun, maar organiseren van een raid word hem niet.

Ben dus eigenlijk opzoek naar een (NL zou mooi zijn) raid guild op Saurfang.
(mage en pala tank)

Zijn er veel Gotters actief op Saurfang ?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Laatst online: 08-09 01:28
ik weet wel nog dat er een horde GoT guild op Outland was, maar die is niet meer zo actief :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Heb sinds kort mijn eerste EU character weer naar 85 geleveld. Ja een Mage dus.
Heb er veel schik mee en ben nu Frost/Fire. Frost is super voor questen en PvP. En Fire is erg leuk weer in dungeons. Moet je goed op je dots en procs letten.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 21:44
Justin2000 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 10:12:
Ik en mn zwager zijn op een niveau gekomen dat we willen gaan raiden, alleen word dat niks met onze huidige guild. Gezellig en fun, maar organiseren van een raid word hem niet.

Ben dus eigenlijk opzoek naar een (NL zou mooi zijn) raid guild op Saurfang.
(mage en pala tank)

Zijn er veel Gotters actief op Saurfang ?
Ben je horde of alliance?

Als je alliance bent en een guild met hoge progression wilt joinen om snel op weg te komen zou ik zeggen join Carnage-Inc.

Zelf ben ik een van de leaders van Excelcius, we zijn wat meer social oriented maar raiden ook graag. Zo'n 60% ofzo van onze actieve spelers zijn Nederlands. Je kunt me ingame eventueel bereiken op Pons.

Als je Horde bent, die >:) :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
Gister met de raid BoT ingedoken. Verliep al met al verrassend goed gezien het feit dat we 1 healer meehadden die tot woensdag geen raidervaring had en we een dps spot moesten puggen. Gezien de kwaliteit op onze server is dat laatste best een uitdaging, maar relatief snel de spot kunnen vullen. Achteraf gezien niet de meest briljante persoon, maar goed. Halfus lag relatief snel nadat we toch maar weer naar de 2 drake release gingen. 1 drake werkt(e) bij ons voor geen meter, dus maar besloten om 2 stuks te releasen. Valiona was een messy kill dus door naar Twilight Ascendant. Vorige week wat goede tries gehad en deze week was het dan ook de verwachte kill. De 1e 2 phases gaan goed, 3e phase is nog een rommeltje, maar ook hier een messy kill. Dus de teller staat nu op 8/12.

Volgende week maar eens gaan kijken bij Council.

Zelf gistermiddag besloten om leatherworking te laten vallen op mijn shaman en heb ik alchemy geleveld. Dankzij mats van een medeofficer relatief weinig hoeven farmen om rap de boel omhoog te knallen. Trinket gemaakt en de Baradin Wardens trinket erbij gehaald. Happy medehealers, want mij manatide werd flink gebuffed door de trinket. Combat regen met manatide is momenteel bijna 8.9k. Al met al erg blij met de beslissing om lw te droppen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Dakreal schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:15:
[...]

Lightning bolt: Casts a bolt of lightning at the target for 719 to 821 Nature damage.
http://www.wowhead.com/spell=403
Chain Lightning: Hurls a lightning bolt at the enemy, dealing 1020 to 1164 Nature damage and then jumping to additional nearby enemies. Each jump reduces the damage by 30%. Affects 3 total targets.
http://www.wowhead.com/spell=421

Oftewel, CL doet meer damage op Single target.
Dat heeft te maken met scalen. Het schalen van de spelldmg (of eigenlijk die van je spell).
Je CL heeft een snellere cast en schaalt daardoor minder. Dat zijn de game mechanics. Ook wel spell coefficients genoemd.
Simpel voorbeeldje (zal niet helemaal kloppen maar geeft wel een aardig beeld).:
Je LB heeft een base cast van 2.5sec en 1000dmg en hierdoor is je spell coefficientie 125%(1000*1.25= 1250dmg)
Je CL heeft een base cast van 1.5 sec en 12500dmg en hierdoor is je spell coeffientie 75% (1250 *0.75 = 937.5dmg)\

oh, elitest jerks laat het ook netjes zien hier: http://elitistjerks.com/f...ch_4_0_6a/#Primary_Spells

[ Voor 10% gewijzigd door thewizard2006 op 21-02-2011 08:12 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:40
Mik! schreef op maandag 21 februari 2011 @ 08:01:
Gister met de raid BoT ingedoken.
Ik heb alleen nog maar trash runs gedaan in BoT. Maar alleen trash in het begin is al een leuke uitdaging qua cc en pullen. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
HawVer schreef op maandag 21 februari 2011 @ 08:37:
[...]

Ik heb alleen nog maar trash runs gedaan in BoT. Maar alleen trash in het begin is al een leuke uitdaging qua cc en pullen. :)
Eerst keer opzich wel, maar eigenlijk gebruiken we geen cc meer ;) Gecontroleerd pullen en kapot dpsen werkt tot op heden prima ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Zeer succesvol weekendje achter de rug. Door wat attendency problemen (oa van ondergetekende) zijn we de afgelopen weken een beetje blijven steken op 10/12. We wilden vooral focussen op Nefarian vanwege de tier loot en Al'Akir kon wat ons betreft behoorlijk gestolen worden.

Nadat we afgelopen woensdag BWD in gedoken waren om het voorbereidende werk op Nefarian te doen en we ook al Conclave of Winds down hadden zijn we vrijdag allereerst begonnen in BoT op Halfus Heroic. We hadden dit gevecht behoorlijk bediscussieerd en naar ons idee een redelijk stabiele taktiek uitgedokterd. 3 tank, 3 heals, 4 DPS; Storm, Whelps en Scion vrij bij pull, Time Warden zodra Storm down was. Na dit twee pulls geprobeerd te hebben en we met 0 mana aan de tweede add konden beginnen hebben we de Time Warden er meteen bij gepulld. En lo and behold, DOWN. Op de derde try. We hadden niet nog 1 Ferocious Roar overleefd, maar dat doet er niet toe: progress!

De rest van BoT hebben we vervolgens maar ge-oneshot, en omdat we nog zat tijd hadden zijn we maar naar Al'Akir gevlogen. We hadden al een goede avond besteed aan het ontwikkelen van een werkende strategie, en nadat we ons weer even hadden gesynchroniseerd met P1 (verreweg de meest vervelende) kwamen we al redelijk stabiel in P3, die we nog nauwelijks hadden gezien. Na wat suffe wipes door mensen die zin hadden in heel hard rondjes draaien ging ook die down! En toen hadden we dus alleen nog Nefarian staan.

En die was gisteren aan de beurt. Ook hier hadden we al een volle avond aan wipes aan besteed. Één tank op Nefarian (DK), één op adds (warrior), en een kitty in een bastardised kitty spec met Thick Hides enzo op Onyxia. Uiteraard 3 heals. P1 was voor gisteren al behoorlijk onder controle, maar er kon nog behoorlijk worden gespijkerd aan mana conservation. Dit ging dan ook steeds beter gedurende de avond. P2 werd dus iedere pull wel gehaald, maar door wat vervelende disconnects en gemiste interrupts duurde het even voor we P3 bereikten. In eerste instantie hadden we Nef tegen een muur aan staan en kitede de addtank in een soort D-vorm. Maar na een aantal keer dat hij zich per ongeluk toch in een hoek had gewerkt zin we naar een full 360 kite gegaan met Nef in het midden, en dat bleek al snel behoorlijk makkelijker. Misschien één of twee wipes door een misplaatste Shadowflame Breath maar uiteindelijk kuste ook Nefarian de grond \o/.

En dat was dus van 10/12 naar 1/13HC binnen een reset.

Nom.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:17
Waarvan akte.

Moet zeggen dat het beschikbaar hebben van rebuke in je holy spec (paladin change sinds 4.0.6) het toch een stuk makkelijker maakt in P2; op het platform met onze warrior tank en lock zijn de interrupts zo een stuk zekerder. Snap eigenlijk niet waarom een warrior op 12 seconds zit terwijl de rest van de goegemeente een 10 seconden cooldown heeft. De adds zitten ook op 12 seconden, wat het voor een warrior erg lastig maakt als hij ook maar een milliseconde te laat reageerd.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
*dagboek*

Nadat we vorige week eindelijk omnotron neer hadden gekregen wouden we dit weekend weer voor een omnotron-kill en daarna door naar BoT, maar helaas mocht het deze keer niet gebeuren.
Dus na 1,5 uur whipen door elke keer stomme fouten maar gekozen naar BoT te gaan
Mik! schreef op maandag 21 februari 2011 @ 08:01:
Halfus lag relatief snel nadat we toch maar weer naar de 2 drake release gingen. 1 drake werkt(e) bij ons voor geen meter, dus maar besloten om 2 stuks te releasen. Valiona was een messy kill dus door naar Twilight Ascendant. Vorige week wat goede tries gehad en deze week was het dan ook de verwachte kill. De 1e 2 phases gaan goed, 3e phase is nog een rommeltje, maar ook hier een messy kill. Dus de teller staat nu op 8/12.
Dit was bij ons ook de oplossing.
Aangezien onze OT niet de beste gear had maar besloten onze MT op de drakes te zetten en dan maar gelijk 2 te releasen. De vorige keren was het na elke 30s een whipe, nu kregen we de eesrte draak neer en de tweede halverwege.

Een kleine aanpassing en nog een try.
2 draken neer, releasen de derde draak, echter jammer dat sommige mensen het commando van negeer boss and attack 3th drake niet begrijpen, dus baas onder de 50% dus P2 trad in werking met draak up.
Draak nog neer gekregen maar hadden toen nog maar 50s over om de boss te killen.
Helaas niet genoeg, dus enrage + whipe.
Derde try lag de boss op apegapen met nog 40s over op de enrage timer.

Daarna trash killen en nog 4 tries op de 2de boss met de twee draken.
Helaas niet neer maar gaan morgen opnieuw want deze boss lijkt zeer goed te doen.

*einde dagboek*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spammen is niet de bedoeling.

[ Voor 77% gewijzigd door psychoclown op 21-02-2011 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizz authenticator gekoppeld aan je gsm nummer /smartphone => opgelost ;)

Gisteren weer eens magmaw geprobeerd ( low end casual raiding guild => no success) 4 weken wachtweek dus ik nok ff met raide :p

lekker farme zo :D en $$$$ verzamele :)

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 21-02-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 16:31:
[...]

Ligt aan de raid die je hebt. Ik ben zelf de raids (25 man) ingesprongen met item level 340.

Zorg ervoor dat je rond de 140-150k health hebt, daarna vol stacken van mastery/parry/dodge (in die volgorde).
Hit/exp zijn niet heel belangrijk, maar dit is misschien niet zo in jouw raid. Je moet misschien interrupten, als dat het geval is, moet je wat meer hit stacken.
150k hp ga je niet halen met allemaal 333 items. Ik denk dat je beter kunt wachten tot je in ieder geval grotendeels 346 items hebt, dan zit je op den duur zeker op 140 a 145k HP met genoeg avoidance. Hit experience is op dit moment (in blues) geen optie, je levert veel teveel avoidance/mitigation in en threat opbouwen gaat toch wel goed. Interrupten zou je dan wel voorlopig aan een dps class over moeten laten.

Voor mijn gevoel ben ik 2 keer zo duurzaam in gebruik nu ik alle exalted items en 346 items heb dan toen ik 333 items had. Je healers gaan het merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Ik gooi er ook maar weer een dagboekje tegenaan!

Onze nieuwe guild heeft dit weekend eindelijk level 5 bereikt, dus we beginnen cash te vangen voor de guildbank! Gister hebben we daar voor het eerst gebruik van gemaakt door de raiders gratis repairs te laten doen. Een eigen guild heeft naast gezelligheid meer voordelen!

Dit was meteen het bruggetje naar de raid van gisteravond. Die was namelijk weer eens erg succesvol! We hadden donderdag een eerste blik geworpen op Chimaeron en hoopten deze draak gister down te krijgen. De eerste try ging redelijk en de 3 nieuwe mensen wisten ook meteen wat er moest gebeuren. De tweede try ging hij gewoon hard neer! Wie had dat gedacht! Ik ging er zelf in ieder geval vanuit dat we een hele avond zouden wipen… Voor dps is het gevecht niet spannend, de healers moeten zich goed kunnen inhouden, en de tanks moeten op tijd taunten… Piece of cake!

We zijn vervolgens maar naar BoT gegaan om een kijkje te nemen bij de council. De trash zorgde voor wat problemen tot we door hadden dat je ze in paartjes moet pullen. Opeens dropte onze eerste trashdrop ooit! De staf! De resto druid en ik mochten erop rollen, dus ik beroepte me op mijn 99 roll op het vorige item dat ik uiteindelijk aan de druid had gegeven. Dit ging niet op – ik roll: 13… Blegh! Druid roll: 3. Loyalty heeft eindelijk weer een mooie staff!

Na de trash gingen we compleet blanco het council gevecht in. De eerste 3 tries waren een rommeltje, toen kwamen we ineens in de tweede fase… Dat werd weer een aantal tries een rommeltje… Na een keer of 7 stonden we ineens in fase 3. Chaos! Drie pogingen later hadden we weer een nieuwe kill erbij! Leuk gevecht! Vooral de chainlightning is echt killing als je niet oplet!

Gewoon voor de leuk zijn we nog even bij Cho’gal gaan kijken, dat is de volgende baas die op het menu staat.

Resultaat van de raids deze reset:
- 1st kill op Maloriak
- 1st kill op Chimaeron
- 1st kill op Council

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:52

Seraphin

Meep?

WoW-weekend! Errug leuk geweest; we zitten in een heeeel klein guild (12-15 unieke leden met doorgaans 3-5 max online... beetje het laatste overblijfsel van TBC raidguild).

Voor afgelopen vrijdag hadden we een guildrun-HC gepland, maarrr we waren zowaar met 9 man online. Beter nog; iedereen had zin in guildactiviteiten / instances. Dusch; eerst alliance gepwnd in TB (vanzelfsprekend! :P ), en vervolgens een 10e poppetje uit een bevriend guild meegelokt naar Argaloth. Voor de meesten van ons was dit sinds begindagen WotLK weer de eerste raid, voor het merendeel (mezelf inlcuis) was het zelfs de eerste keer dat we het TB gevecht hadden gedaan :)

Anyway; Argaloth! Na een beetje nooben op de trash (ik draaide die demon containment units al helemaal uit gewoonte weg van de raid, en ik me maar afvragen waarom ik telkens een one-shot om de kiezen kreeg), ging onze pitlord op de derde try neer :)

Op try 1 ging het tankswitchen al meteen goed, maar in de eerste firestorm raakten we nogal wat dps kwijt, wat ook het overleven van de meteor smashes moeilijker maakte. Try 2 had al bijna een kill kunnen zijn; we kwamen goed de firestorms door, maar tegen de 20% aan raakten we toch een beetje de coordinatie kwijt (dispels van debuffs lukten niet meer zo, tank kwijt -> dps kwijt -> etc.).

Derde try was helemaal perfect; leuk om te tanken trouwens als druid! Op de moment dat de andere tank aggro heeft, heb je tijd om ff een innervate / tranquility (of een combat res indien nodig.) er uit te gooien, kortom de druid-versatility komt goed tot zn recht.

Overigens werd ik wel op een wat nare manier herinnerd aan de max. combat resses die nu is ingesteld. Op try 2 had ik een hunter geressed; hij deed veruit de max dps, en was na de eerste firestorm op een wat ongelukkige manier doodgegaan. Dus het leek mij wel handig om hem weer erbij te hebben. Daarna ging echter een healer neer, die zijn Soulstone toen niet meer kon gebruiken.

Dit deed mij denken; vroeger was de CD op Rebirth een uur. Zou het niet leuker/slimmer zijn geweest als Blizz de CD weer terug zou zetten naar een uur ipv een harde cap op het aantal combat resses? Ik snap dat Blizz wil voorkomen dat raids classes gaan stacken die combat resses kunnen doen, maar als je alles op een lange CD zet, dan voorkom je dat de raid íeder gevecht veel kan ressen, maar iig wel 1 try veel op kan lossen. Anders gesteld; nu heb je altijd per gevecht 1 combat res ter beschikking (uitgaande van 10 minuten tossen bossfights, of minder indien je meer druids/locks mee hebt). Je kan ook zeggen; "je krijgt 5 combat resses per urr; als je ze alle 5 in de eerste bossfight gebruikt heb je voorlopig ff een paar oh-shit buttons minder."

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:37:
[...]

150k hp ga je niet halen met allemaal 333 items. Ik denk dat je beter kunt wachten tot je in ieder geval grotendeels 346 items hebt, dan zit je op den duur zeker op 140 a 145k HP met genoeg avoidance. Hit experience is op dit moment (in blues) geen optie, je levert veel teveel avoidance/mitigation in en threat opbouwen gaat toch wel goed. Interrupten zou je dan wel voorlopig aan een dps class over moeten laten.

Voor mijn gevoel ben ik 2 keer zo duurzaam in gebruik nu ik alle exalted items en 346 items heb dan toen ik 333 items had. Je healers gaan het merken.
Viel me op dat ik voor mijn DK tank (dus plate tank) veel reputation naar Exhalted moet halen voor de goede items, voor mijn Resto druid was het maar 1 rep die exhalted moet zijn voor nuttige items. (Hij heeft insciption, dus ook geen Therazane nodig)
- Bracer : Exhalted Ramkahen
- Cloak: Exhalded Guardians of Hiyal
- Boots: Exhalted Wildhammer

Zondag voor het eerst een Cata Hc getankt met haar. Aggro was niet echt een probleem, maar survival was soms lastiger. Maar uiteindelijk Lost City wel weten af te ronden. (Run was er een met guildies, dat scheelde een boel, Ik wil (voorlopig) geen PUGS tanken.)

Link naar mijn DK:
Laylyah@aszune.eu

Qua stats probeer ik parry en dodge ongeveer gelijk te hebben en verder te concentreren op mastery (en stamina natuurlijk).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Seraphin schreef op maandag 21 februari 2011 @ 10:58:
[..]

Dit deed mij denken; vroeger was de CD op Rebirth een uur. Zou het niet leuker/slimmer zijn geweest als Blizz de CD weer terug zou zetten naar een uur ipv een harde cap op het aantal combat resses? Ik snap dat Blizz wil voorkomen dat raids classes gaan stacken die combat resses kunnen doen, maar als je alles op een lange CD zet, dan voorkom je dat de raid íeder gevecht veel kan ressen, maar iig wel 1 try veel op kan lossen. Anders gesteld; nu heb je altijd per gevecht 1 combat res ter beschikking (uitgaande van 10 minuten tossen bossfights, of minder indien je meer druids/locks mee hebt). Je kan ook zeggen; "je krijgt 5 combat resses per urr; als je ze alle 5 in de eerste bossfight gebruikt heb je voorlopig ff een paar oh-shit buttons minder."
De reden dat er een limiet op het aantal Combat Resses is, is dat ten tijde van de limited attempt-gating bepaalde guilds telkens een half uur tussen hun attempts wachtten op diverse cooldowns zodat ze maximaal konden profiteren van deze CDs. Ik kan me nog een screenshot herinneren van een 25m raid waar 18 man een soulstone had van warlocks die buiten de instance stonden. Aangezien deze limited attempts ook in ICC van toepassing waren werd dit hier bij mijn weten ook nog redelijk ge-exploit.

Nu we geen limited attempts meer hebben kunnen hardcore guilds het zich veroorloven bepaalde attempts met minder CDs te doen, omdat er geen penalty meer op wipen staat. Als de CD van Soulstone/CR/Ankh nu echter weer terug zou gaan naar een uur oid zou dit toch weer het wacht-gedrag bevorderen; wachten tot je al je CDs ter beschikking hebt voor je -hopelijk- beste attempts.

Ik denk dat die CR-limiet de beste oplossing is. Én het vermindert class stacking. Én het is een vaste value voor het ontwerpen van bossfights. Als je als designer weet dat een raid 3 of 1 man kan rezzen kun je hier rekening mee houden in je boss design.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Morrar schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:02:
Stats voor resto druids zijn niet zo makkelijk te vergelijken en ik zou er geen website bijpakken om dat te doen. De waarde van spirit hangt natuurlijk erg af van je mana situatie zoals al gezegd is.

Maar hetzelfde geld voor de waarde van Mastery. Mastery wordt vooral sterk als je tanks healt, dus een target waar je HOTs op hebt lopen. Voor een raid healer is Mastery minder goed en kan je kijken naar andere stats die je doorvoer verhogen, zoals haste. De break points voor haste zijn 915 (extra tick op Rejuv) en 2004 (9de tick op Wild Growth). Dat zijn natuurlijk vooral de spells die je voor raid healing veel gebruikt.

Kortom; kies je items op basis van wat je veel doet (raid healing of tank healing) en je mana situatie.
Ik zit nu op ongeveer 2200 spirit en eerlijk gezegd is het nog steeds niet lastig om OOM te gaan, met name in situaties waarin veel group healing nodig is. Wild growth healt gewoon te weinig, is mana intensief en omdat lifebloom maar op 1 traget werkt zit je dan naast je wild growth ook nog eens iedereen te rejuvven. Of je popt tree of lol, maar die duurt maar 25 seconden en is vervolgens 3 min's op cooldown. Voor langere bossfights dus niet echt een oplossing.

Daarentegen is singletarget healing well brilliant: lifebloom up houden middels nourish en dan rejuv elke keer handmatig refreshen. Appeltje eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik heb recruit a friend eerder gebruikt om te multiboxen, maar ik wist niet hoe snel het eigenlijk ging met 3x XP voor alles.. ik speel sinds donderdag (vrijdag niet gespeeld) samen met een vriend en we zitten nu al op 58 met in totaal misschien 10 uur played. Helaas gaat het na 60 niet zo snel meer :(

merk wel dat wij echt zwaar undergeared zijn omdat wij 75% van de quests niet gedaan hebben en na een paar quests al weer naar een volgende zone moeten.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

rodie83 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:31:
[...]

Ik zit nu op ongeveer 2200 spirit en eerlijk gezegd is het nog steeds niet lastig om OOM te gaan, met name in situaties waarin veel group healing nodig is. Wild growth healt gewoon te weinig, is mana intensief en omdat lifebloom maar op 1 traget werkt zit je dan naast je wild growth ook nog eens iedereen te rejuvven. Of je popt tree of lol, maar die duurt maar 25 seconden en is vervolgens 3 min's op cooldown. Voor langere bossfights dus niet echt een oplossing.

Daarentegen is singletarget healing well brilliant: lifebloom up houden middels nourish en dan rejuv elke keer handmatig refreshen. Appeltje eitje.
*kuch*

Wild Growth is bij mij voor raid content op iedere fight mijn top healing done. Het is weliswaar geen snelle heal, maar het is al bij twee targets die damage hebben gepakt mana-efficient. Ook in 5m content waar wat AoE damage rondvliegt is het verreweg je meest efficiente groupheal. Onderschat WG niet!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Blistimo schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:21:
[...]

De reden dat er een limiet op het aantal Combat Resses is, is dat ten tijde van de limited attempt-gating bepaalde guilds telkens een half uur tussen hun attempts wachtten op diverse cooldowns zodat ze maximaal konden profiteren van deze CDs. Ik kan me nog een screenshot herinneren van een 25m raid waar 18 man een soulstone had van warlocks die buiten de instance stonden. Aangezien deze limited attempts ook in ICC van toepassing waren werd dit hier bij mijn weten ook nog redelijk ge-exploit.

Nu we geen limited attempts meer hebben kunnen hardcore guilds het zich veroorloven bepaalde attempts met minder CDs te doen, omdat er geen penalty meer op wipen staat. Als de CD van Soulstone/CR/Ankh nu echter weer terug zou gaan naar een uur oid zou dit toch weer het wacht-gedrag bevorderen; wachten tot je al je CDs ter beschikking hebt voor je -hopelijk- beste attempts.

Ik denk dat die CR-limiet de beste oplossing is. Én het vermindert class stacking. Én het is een vaste value voor het ontwerpen van bossfights. Als je als designer weet dat een raid 3 of 1 man kan rezzen kun je hier rekening mee houden in je boss design.
Ah ja, de limited attemps vergeten. Dat van die 18 soulstones wist ik niet; dat is idd ook wel flauw.
Dat van het wachtgedrag; juist omdat er nu (toch?) geen limited attemps meer zijn zou ik zeggen; prima, je wint er namelijk niet echt iets mee (behalve CD's maar daarvoor moet je dus lang wachten)

Als je als raid een uur (minus cleartime van trash dan) stil wil zitten omdat je dan -eventueel- extra compensatie hebt voor scrubs die in het vuur blijven staan; mooi. Zet een timed run in de volgende content zoals ZA, dan "bestraf" je wachtgedrag ook meteen. Hoewel je dan idd wel weer iets slims moet verzinnen om die soulstone-exploit af te schaffen (overigens lijkt mij dat ook makkelijk te implementeren: soulstone alleen actief als de castende lock in dezelfde raid is/blijft).

Op zich heb je ook wel gelijk met boss design. Het jammere vind ik alleen dat het wel/niet combat ressen nu wel een hele afgewogen keuze moet worden; als aan het begin van je attempt een goede dps door een freak accident dood gaat, res je hem dan of niet omdat er **misschien** later nog een healer/tank neervalt?

Uiteraard is afwegingen maken onderdeel van de uitdaging van het raiden, maar ik ben bang dat mensen de eerste 2 minuten van een encounter ieder wissewasje gaan aangrijpen om een wipe te callen. (helemaal in PuG's waar de tolerantie tegenwoordig tot in het negatieve wordt getrokken).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Blistimo schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:39:
[...]

*kuch*

Wild Growth is bij mij voor raid content op iedere fight mijn top healing done. Het is weliswaar geen snelle heal, maar het is al bij twee targets die damage hebben gepakt mana-efficient. Ook in 5m content waar wat AoE damage rondvliegt is het verreweg je meest efficiente groupheal. Onderschat WG niet!
Ja uiteraard doet het veel healing done (op 9 personen met glyph, wat denk je). Alleen per cast per persoon een heel stuk minder. Situaties waarin iedereen in de groep 30-40k damage pakt - dat heal je niet weg met WG. Overigen IS het ook je enige groupheal. Tranq is vet, maar heeft een enorme CD. Alleen voor de noodsituaties zegmaar :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

ff een ander vraagje aan de ferals hier: hoe gemmen jullie je blauwe / gele sockets?

Ik twijfel op dit moment een beetje tussen de 20agi-20hit en de 20agi-30sta voor blauwe sockets. Puur agi gemmen en de socket bonus laten vallen doe ik om een of andere reden liever niet. (even los van simpele keuzes, bv Mask of Vines met een socket bonus van 30 agi -> die _moet_ je hebben).

Gele sockets gooi ik over het algemeen toch gewoon mastery in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 15:25

Osxy

Holy crap on a cracker

Seraphin schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:01:
ff een ander vraagje aan de ferals hier: hoe gemmen jullie je blauwe / gele sockets?

Ik twijfel op dit moment een beetje tussen de 20agi-20hit en de 20agi-30sta voor blauwe sockets. Puur agi gemmen en de socket bonus laten vallen doe ik om een of andere reden liever niet. (even los van simpele keuzes, bv Mask of Vines met een socket bonus van 30 agi -> die _moet_ je hebben).

Gele sockets gooi ik over het algemeen toch gewoon mastery in.
Vrij simpel.

Niet ;) Altijd PUUR voor agi gaan, stel de bonus is 20agi en je kan met 1 20agi/andere stat gem die bonus halen, vooral doen. Verder lekker negeren, enige reden om de bonussen te matchen is als je daarmee onder de streep gelijk aantal agi haalt of hoger.

1 agi is 2,5 keer zoveel waard als mastery en crit/hit/expertise staan lager dan mastery dus...

Mijn drood: http://eu.battle.net/wow/.../draenor/fuzzywuzy/simple

[ Voor 4% gewijzigd door Osxy op 21-02-2011 12:17 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

je moet alleen opletten dat je meta gem requirements gehaald worden, de rest is idd rood

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Bezulba schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:24:
je moet alleen opletten dat je meta gem requirements gehaald worden, de rest is idd rood
Feral Meta is makkelijk, minimaal 3 red. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Osxy schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:35:
[...]

Feral Meta is makkelijk, minimaal 3 red. _/-\o_
natuurlijk, ik ben wakker! :P en ik speel vals want ik heb een head met de tank meta (en die was zoveel beter dan m'n feralhead, dat die ook in m'n feralkit zit)

[ Voor 25% gewijzigd door Bezulba op 21-02-2011 12:41 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Gisteren de laaste baas neergehaald van de huidige normal mode, veel te laat uiteraard. vanaf volgende reset dus heroic. wordt het eindelijk weer interesant :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

rodie83 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:54:
[...]

Ja uiteraard doet het veel healing done (op 9 personen met glyph, wat denk je). Alleen per cast per persoon een heel stuk minder. Situaties waarin iedereen in de groep 30-40k damage pakt - dat heal je niet weg met WG. Overigen IS het ook je enige groupheal. Tranq is vet, maar heeft een enorme CD. Alleen voor de noodsituaties zegmaar :P.
Ik ben het wel met je eens dat het niet de snelste AoE heal is, maar hij maakt het AoE healen wel een stuk efficienter. In 5m content enable je je mastery bonus meteen op iedereen, en in 10m lukt dat eigenlijk ook wel bijna bij iedereen die 't nodig heeft. Laat ik 't zo zeggen: ik gebruik 'm op cooldown. :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Mja, ik weet het... World of min/maxcraft :P

Toch heb ik het gevoel dat ik iets "stouts" doe als ik de socketbonus laat zitten, ook al is 'ie crap...
Beaty's Chew Toy heb ik bv ook braaf een paarse gem in gepropt. :P

Ik zal de minimale bonussen idd toch maar ff laten en dan voor Agi gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:43

vhal

ಠ_ಠ

Gisteravond 'for teh lolz' een 2v2 arenateam gemaakt met mijn mage. Totally clueless uit de guild een rogue geinvited en een paar potjes gespeeld. Uiteindelijke score 6-4
Best grappig met een 1k2 resi mage en een 1k6 resi rogue. Achteraf blijkt deze combo wel populair te zijn (ik wist van niks). Heb in ieder geval mijn CP puntjes weer binnen voor deze week. Woensdag maar weer beginnen en maar kijken waar het schip strandt.

Stukken leuker dan die gare PVE heroic dungeons als firemage (zzz). Al blijft Pyro DoT + LB + Ignite => ff wachten tot Impact procced => Combustion => Fireblast wel :9

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Seraphin schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:42:
Mja, ik weet het... World of min/maxcraft :P

Toch heb ik het gevoel dat ik iets "stouts" doe als ik de socketbonus laat zitten, ook al is 'ie crap...
Beaty's Chew Toy heb ik bv ook braaf een paarse gem in gepropt. :P

Ik zal de minimale bonussen idd toch maar ff laten en dan voor Agi gaan.
Terwijl haste praktisch de meest onstabiele factor is.

Er zijn momenten in je gear dat het 0 waard is namelijk (heeft te maken met andere ratings). Mew <3

Overigens, je hebt al je hit toch wel gereforged naar nuttigere stats he? Hit en expertise zijn close to useless namelijk ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Osxy op 21-02-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Osxy schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:46:
[...]

Terwijl haste praktisch de meest onstabiele factor is.

Er zijn momenten in je gear dat het 0 waard is namelijk (heeft te maken met andere ratings). Mew <3

Overigens, je hebt al je hit toch wel gereforged naar nuttigere stats he? Hit en expertise zijn close to useless namelijk ;)
hehehe ja met mn hit ben ik wel rigoreus geweest: alles maar dan ook alle hit die ik kon reforgen heb ik gedaan. Ik geloof alleen nog 1 item te hebben waar nog wat expertise op zit... ook maar ff reforgen.

Mijn druid
(zowaar in kitty gear uitgelogd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Seraphin schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:55:
[...]

hehehe ja met mn hit ben ik wel rigoreus geweest: alles maar dan ook alle hit die ik kon reforgen heb ik gedaan. Ik geloof alleen nog 1 item te hebben waar nog wat expertise op zit... ook maar ff reforgen.

Mijn druid
(zowaar in kitty gear uitgelogd).
Als we toch aan min-maxen zijn:
Chest reforge hit naar mastery (niet haste)
Wapen hit -> crit
Belt expertise -> crit

En over het algemeen reforge ik nooit naar haste maar naar crit (tenzij er al crit op een item zit en geen haste).
Reforge prio voor zover ik weet: mastery -> crit -> haste

Ik gebruik vaak Rawr en Mew voor kiezen van reforges en gear keuzes.

[ Voor 10% gewijzigd door Osxy op 21-02-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Osxy schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:02:
[...]

Als we toch aan min-maxen zijn:
Chest reforge hit naar mastery (niet haste)
Wapen hit -> crit
Belt expertise -> crit

En over het algemeen reforge ik nooit naar haste maar naar crit (tenzij er al crit op een item zit en geen haste).
Reforge prio voor zover ik weet: mastery -> crit -> haste

Ik gebruik vaak Rawr en Mew voor kiezen van reforges en gear keuzes.
hahaha dat ik chest naar haste had gereforged is echt fout! Ik dacht om de een of andere reden kennelijk dat ik niet naar mastery kon... dank!

Ik meende ergens gevonden te hebben dat haste beter was dan crit (vanwege de energy regeneration, dat dat een stabielere dps increase was dan crit oid). anyhoe; net ff met Mew zitten spelen -> leuk! die blijf ik gebruiken, dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Seraphin schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:09:
[...]

hahaha dat ik chest naar haste had gereforged is echt fout! Ik dacht om de een of andere reden kennelijk dat ik niet naar mastery kon... dank!

Ik meende ergens gevonden te hebben dat haste beter was dan crit (vanwege de energy regeneration, dat dat een stabielere dps increase was dan crit oid). anyhoe; net ff met Mew zitten spelen -> leuk! die blijf ik gebruiken, dank voor de tip!
Incombinatie met ingame Pawn is het echt heel relax, neemt een hoop hoofdrekenen weg _/-\o_

Overigens ben ik erg happy met me feraltje. Sinds vorige week raider geworden, donderdag me 3e raid gingen we naar BwD 25 man (eerste keer). 2 bazen voor het eerst plat op 25 man :*) Op wormen dude haalde ik de 19k dps :9~ stond daarmee in de top 3, iets waar ik best trots op ben zo voor de 3e raid.

[ Voor 3% gewijzigd door Osxy op 21-02-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Even een vraagje voor de kenners… we zitten nu dus op 9/12 en zijn van plan eerst Cho’gall te doen. Is dat slim? Wat is de beste volgorde voor de eindbazen?

Enne, er is al één en ander gepost voor tactieken op Cho’gall… Hebben jullie nog baanbrekende tips? Zoals je vanochtend kon lezen ging de council relatief makkelijk neer. Is het bijvoorbeeld op Cho’gall heel moeilijk dps-wise om geen vijfde spawn te krijgen? Of moeten we met 2 healers gaan en proberen geen derde spawn te krijgen?

Nog andere tips? Danke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
Even een vraagje voor de kenners… we zitten nu dus op 9/12 en zijn van plan eerst Cho’gall te doen. Is dat slim? Wat is de beste volgorde voor de eindbazen?
Cho'gall is makkelijk, eigenlijk de enige baas die op normal enigzins uitdagend is is nef (en dat wordt minder naarmate de gear weer beter wordt)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

hulkie schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:15:

Enne, er is al één en ander gepost voor tactieken op Cho’gall… Hebben jullie nog baanbrekende tips? Zoals je vanochtend kon lezen ging de council relatief makkelijk neer. Is het bijvoorbeeld op Cho’gall heel moeilijk dps-wise om geen vijfde spawn te krijgen? Of moeten we met 2 healers gaan en proberen geen derde spawn te krijgen?

Nog andere tips? Danke!
Wij zijn eerst voor Cho'Gall gegaan. En die hebben we na niet zo gek veel gearing down gekregen, dus de DPS requirements vallen redelijk mee. Wij hebben 'm wel ge-3healed, puur omdat we op dat moment mana issues zouden hebben als we 't met 2 healers zouden doen. De Fire phases leveren behoorlijk wat tank healing op, en de Shadow phases komen snel genoeg achter elkaar om 't liefst 3 healers te gebruiken. Daarnaast heb je met 3 healers nog een beetje backup healing als per ongeluk iemand z'n worship af maakt en je de boss bufft. Je kunt ermee weg komen om een vijfde add te spawnen zolang je Cho'Gall maar onder de 25% krijgt voordat hij Fester Blood cast. De add zal dan despawnen.

Als je adds goed interrupt en eigenlijk geen onnodige corruption pakt is P3 een pure DPS race waarbij eye spawns absolute prioriteit hebben. Interrupt je deze dan houd je genoeg DPS/healing over om 't te redden.

GL!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Blistimo schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:39:
[...]

*kuch*

Yep gisteren was het 43% bij mij. :)

http://www.worldoflogs.co...pnp3pga258kir/details/23/

De andere druid in de raid heeft meer de focus op rejuvs. Ook net iets andere spec. Dus dat vult elkaar goed aan. We zijn beide raidhealers.

Trouwens deze week met 25m begonnen. En staan nu op 10/12, met Al'kir en Nef te gaan. Hele hoop trials erbij maar tot nu toe gaat het wel redelijk, op wat kleine botsingen/fouten daar gelaten.

[ Voor 12% gewijzigd door junglebeast op 21-02-2011 14:40 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Laatst online: 09-05-2023
We zijn nu aan het raiden met een redelijk vaste groep. Ik ben de gelukkige met een melee raidspot. Nu is mijn vraag wat zou de beste aanvulling voor de raid zijn? Op dit moment ben ik enh Shaman maar heb 5 andere 85ers dus kan nog wisselen. Samenstelling nu is:

Tank: Pala, Warr
Melee: DK unholy (en ik)
Ranged: Balance, Fire mage, Surv Hunter, Destro Lock (roteren)
Healing: Holy Priest, Druid en Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
bechown schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:56:
We zijn nu aan het raiden met een redelijk vaste groep. Ik ben de gelukkige met een melee raidspot. Nu is mijn vraag wat zou de beste aanvulling voor de raid zijn? Op dit moment ben ik enh Shaman maar heb 5 andere 85ers dus kan nog wisselen. Samenstelling nu is:

Tank: Pala, Warr
Melee: DK unholy (en ik)
Ranged: Balance, Fire mage, Surv Hunter, Destro Lock (roteren)
Healing: Holy Priest, Druid en Shaman
Blizz heeft ervoor gezorgd dat je niet meer de class meebrengt, maar de speler in verband met vergelijkbare buffs die toch niet stacken. Set up is dus veel minder van belang ;) Ik zie dan ook niet echt in waarom je niet gewoon op je enhancement shaman meegaat in de huidige setup of deze vervangt voor een andere class. Natuurlijk, als je gaat min-maxen dan kan je altijd kijken naar de perfecte setup, maar persoonlijk breng ik liever de speler mee dan de class.

Onze setup is bijvoorbeeld over het algemeen:
Tank: DK, Warrior
Melee: DK en/of Rogue
Ranged: Mage, Balance, Surv hunter, MM hunter (roteren)
Healing: Druid, Holydin en Shaman

En dat heeft meer te maken met de kwaliteit en beschikbaarheid van de spelers te maken (en de lol die mensen hebben met hun class) dan met de ideale setup. We kijken gewoon of iemand klaar is om te raiden en proberen enigszins een balans te vinden ranged vs melee, maar daar houdt het ook echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Laatst online: 09-05-2023
Ik heb zelf ook het idee dat er geen grote verschillen zijn.. Het gekke is als ik WoL en State of DPS dan presteert enh niet zo best vergeleken met de rest van de classes.. Op dit moment met mijn huidige gear doe ik ongeveer 14-16k op bosses en sta vaak bovenaan de dps lijst en dat terwijl ik af en toe een healing rain drop om de healers te helpen.. Dus mijn gevoel zegt dat het een mindere class is op later ilvl of als de rest meer geared en alleen nu ff goed presteert..

Rogue - beter lootwise (leather dps en daggers)
Paladin - betere OS heal/tank, meer survivability/minder aangezien al een plater is
Warrior - geen idee heb een 85er maar moet me nog goed verdiepen
DK - dubbel DK is geen optie
Druid - al genoeg druids in raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Topicstart is geupdate met uitzondering van het PvP gedeelte.

Iemand die mij wil helpen om de informatie van PvP te updaten?
Ik ben geen PvP kenner aangezien ik dit nooit doe.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Laatst online: 04-09 10:43

Tijn96

In speed we trust

Aangezien ik nu bijna raid-ready ben (iLvl 345, ik moet nog wat upgraden)
vroeg ik me af met welke raid ik het best kan beginnen, want mijn guild heeft
mij uitgenodigd om volgende week, na de raid reset, mee te gaan waarschijnlijk al OT.
Met welke boss kan ik dan het best beginnen?

Ik kijk regelmatig filmpjes van bosses dus van de meeste weet ik wel tacts of ik zoek ze even op, maar welke is toch redelijk makkelijk te tanken?

Dan nog iets.
mijn gear lvl is nu 345 dus best netjes maar toch als ik HC farm zeggen sommige healers dat ik zo snel health drop, ik dacht dat dat altijd normaal was.
Ik heb best veel parry, dodge en mastery gestackt dus dat zou geen probleem moeten zijn, ik heb nog niet veel geënchant omdat ik dat pas met nog betere gear wil gaan doen. dus licht dat aan mijn gear of aan hun vermogen van healen?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Goede Warlock 4.0.6 stats, enchants etc. guide:
YouTube: Optec's 4.0.6 General Warlock Guide

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Tijn96 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 18:14:
Aangezien ik nu bijna raid-ready ben (iLvl 345, ik moet nog wat upgraden)
vroeg ik me af met welke raid ik het best kan beginnen, want mijn guild heeft
mij uitgenodigd om volgende week, na de raid reset, mee te gaan waarschijnlijk al OT.
Met welke boss kan ik dan het best beginnen?

Ik kijk regelmatig filmpjes van bosses dus van de meeste weet ik wel tacts of ik zoek ze even op, maar welke is toch redelijk makkelijk te tanken?

Dan nog iets.
mijn gear lvl is nu 345 dus best netjes maar toch als ik HC farm zeggen sommige healers dat ik zo snel health drop, ik dacht dat dat altijd normaal was.
Ik heb best veel parry, dodge en mastery gestackt dus dat zou geen probleem moeten zijn, ik heb nog niet veel geënchant omdat ik dat pas met nog betere gear wil gaan doen. dus licht dat aan mijn gear of aan hun vermogen van healen?
Niet enchant = geen raid imho.
Je kan best voor de sub-top van enchants kiezen (dus +15 in plaats van +20 stats op chest bijvoorbeeld) maar je kan VEEL winnen met enchants en blauwe(rare) gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke professions raden jullie aan?
Ik ben nu lvl 34 troll hunter op Twisting Nether.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister geraid, bíjna council neer op BoT. 6% in p3 ofzo :(
Morgen poging numero dos. Ondertussen proberen een vriend van me over te halen een char voor zichzelf te kopen (hij deelt met zn broer) die ik dan met RAF kan recruiten voor mn raket:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Laatst online: 04-09 10:43

Tijn96

In speed we trust

Osxy schreef op maandag 21 februari 2011 @ 19:39:
[...]

Niet enchant = geen raid imho.
Je kan best voor de sub-top van enchants kiezen (dus +15 in plaats van +20 stats op chest bijvoorbeeld) maar je kan VEEL winnen met enchants en blauwe(rare) gems.
thx voor advies.
dat wordt dan wat hardened elementium bars verkopen en dan investeren in de echants.
ik heb overigens wel alles gegemd.

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 20:09:
Welke professions raden jullie aan?
Ik ben nu lvl 34 troll hunter op Twisting Nether.
Hangt er een beetje vanaf, Leatherworking + Skinning is toch wel een goede combo. Je eigen gear maken en een crit bonus van het skinnen. Verder heb ik ook Engineering + mining gehad op mijn hunter, met engineering kan je ook nuttige en fun items maken, mining geeft je een stamina bonus...alleen gaat engineering je wel veel kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
bechown schreef op maandag 21 februari 2011 @ 15:38:
Ik heb zelf ook het idee dat er geen grote verschillen zijn.. Het gekke is als ik WoL en State of DPS dan presteert enh niet zo best vergeleken met de rest van de classes.. Op dit moment met mijn huidige gear doe ik ongeveer 14-16k op bosses en sta vaak bovenaan de dps lijst en dat terwijl ik af en toe een healing rain drop om de healers te helpen.. Dus mijn gevoel zegt dat het een mindere class is op later ilvl of als de rest meer geared en alleen nu ff goed presteert..

Rogue - beter lootwise (leather dps en daggers)
Paladin - betere OS heal/tank, meer survivability/minder aangezien al een plater is
Warrior - geen idee heb een 85er maar moet me nog goed verdiepen
DK - dubbel DK is geen optie
Druid - al genoeg druids in raid
Ook daar moet je je niet heel erg veel van aantrekken ;) WoL laat een behoorlijk vertekend beeld zien al met al. Laatste keer dat ik de boel checkte zag je op bepaalde fights in de top 20 zo goed als alleen maar warriors, volgende weer warlocks etc. Voor de laatste patch werden sommige fights zo goed als gedomineerd door survival hunters.
Zolang je 'casual' speelt zijn setups, mix-maxen etc. veel minder van belang en zou je gewoon moeten kijken naar wat je leuk vindt.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.