Toch nog een functioneringsgesprek gehad, 100 euro bruto erbij met terugwerkende kracht vanaf 1 januari en in augustus weer een evaluatie. Raak wel mijn reistijdvergoeding kwijt die ik had i.v.m. nieuwe opdracht dichter bij huis. Zit precies op de grens van 1 uur.Breaker schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:40:
[...]
Geen functioneringsgesprek gehad maar het gaat dit jaar per brief... brief nog niet gehad, wel loonstrookje. Wat denken jullie ervan?
Leeftijd: 27 28
Opleiding(en): MBO ICT Niveau 4, HTS Geodesie / Geo-informatica (Afgestudeerd in Juli)
Certificaten: Wat interne certificaten van werkgevers (Smallworld, TIR/Move3)
Werkervaring: 5 6 jaar relevant
Werkgever: Klein Groot detachering en adviesbureau (en nog meer) (360 man)
Huidige functie: jr. CAD/GIS operator (jr zal wel verdwijnen)
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 29
13/14e maand of winstuitkering: Nee
Laptop: Nee, kan wel indien nodig voor project
GSM: Nee, kan wel indien nodig voor project
Leaseauto: Ja, Skoda Octavia Combi (1.6TDI Greenline 20%)
Werkweek: 40
Pensioenregeling: Ja, 50/50
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Studie en certificaten worden betaald, tijd enkele reis boven 1 uur word uitbetaald, diverse bedrijfsuitjes.
Land: Nederland
Regio: Heel Nederland, momenteel Almere Deventer
Reistijd: Momenteel ~1,5 ~1 uur enkele reis
Maand salaris (bruto): €2222,- €2322,-
Heb dit jaar mijn Polo (met enkele opties) in moeten leveren i.v.m. bezuinigingen voor een Ibiza ST.
Ben in juli van dit jaar afgestudeerd aan de HTS
In verband met rugklachten in de Ibiza mag ik de Skoda van de accountmanager afrijden (moet nog 30.000km) hijzelf rijd een andere auto die ook nog een paar maanden moet en mijn Ibiza is doorgeschoven naar een collega
Ook zijn wij onlangs overgenomen door een collega partij, ook dat zal er wel mee te maken hebben momenteel