Ook die duurdere. Als ik aan de hand van de soort tegenstanders inschat dat het me kan helpen, verschiet ik ze gewoon. Zo veel schoten geef ik per ronde toch neit af.
Ik gebruik eigenlijk voornamelijk AP shells, ammo voor gold heb ik nog nooit geprobeerd maar heb ik ook niet echt nodig 
Er is een developers blog online gezet over de USA TD. Een best groot en informatief stuk
Er is een developers blog online gezet over de USA TD. Een best groot en informatief stuk
[ Voor 40% gewijzigd door psychoclown op 16-03-2011 20:34 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
De shells zijn het waard zodra je de lange 105 hebt, dat ding gaat overal doorheen (En het is bekend dat de -10% reload tijd niet opgaat voor elke gun, bij de Tiger2 maakt het minder dan 0.2 seconden verschil). Over de langere reload tijd.patrickos85 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:52:
[...]
Ik heb het standaard kanon erop gehouden omdat het grotere kanon teveel kost per schot 1k is nogal wat veel + de lange herlaadtijden vind ik vervelend. Zelfs met de -10% reload tijd.
Oja, mag niet vergeten dat 50% van de tijd mijn kanon kapot geschoten word door tanks van alle tiers
Ik gebruik hiervoor random getallen!
Lange 88 > 100 damage elke 1 seconde
Lange 105 > 200 damage elke 1.5 seconde
Als je ervan uitgaat dat je niet mist, wat moeilijk is met deze gun doe je over tijd meer damage met de 105 dan met de 88 + je krijgt wat extra armorpenetration kado (en een grote klap op een andere tank redt geregeld je eigen hachje)
Die vraag is gister Overlord nog voorgelegd. Hij claimt dat de rammer wel werkt op elke gun. Maar tests van een user gaven resultaten waaruit duidt dat het toch geen 10% effect heeft maar minder en het ook nog uitmaakt wat je ROF is. Op hogere ROF's zou het effect meer helpen dan lagere.Zimmer schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 00:07:
[...]
De shells zijn het waard zodra je de lange 105 hebt, dat ding gaat overal doorheen (En het is bekend dat de -10% reload tijd niet opgaat voor elke gun, bij de Tiger2 maakt het minder dan 0.2 seconden verschil). Over de langere reload tijd.
Erg onlogisch aangezien het meer effect zou moeten hebben op kanonnen die langere herlaadtijden. Erg jammer! Hopelijk dat het wel gefixt word.Kaap schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 06:30:
[...]
Die vraag is gister Overlord nog voorgelegd. Hij claimt dat de rammer wel werkt op elke gun. Maar tests van een user gaven resultaten waaruit duidt dat het toch geen 10% effect heeft maar minder en het ook nog uitmaakt wat je ROF is. Op hogere ROF's zou het effect meer helpen dan lagere.
WTF? Een of andere knakker van me eigen team schiet me dood. En nee, heb hem niet afgesneden of zijn tracks eraf gereden...
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Wat is die A-20 een vreselijke tank. Heb de strategien op het WOT forum al gelezen maar enige wat ik er mee kan ik beetje rushen op geluk en hopen zoveel mogelijk vijanden te zien. Word toch afgeknald. Dan tussen 150 en 350 exp halen en de slag uitzitten.. dan weer opnieuw..
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Je kan toch gewoon een andere battle starten als je dan toch moet wachten? Dat deed ik in het begin ook met de Leopard. Rushen, scouten, doodgaan en verder spelen met mijn TD
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Het kan ook per ongeluk zijn, of waren het meerdere schoten?Darkasantion schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:17:
WTF? Een of andere knakker van me eigen team schiet me dood. En nee, heb hem niet afgesneden of zijn tracks eraf gereden...
Ik heb 1x een teamgenoot gekilled, maar dat was echt per ongeluk.
Meerdere schoten, niet per ongeluk dusjopie schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:35:
[...]
Het kan ook per ongeluk zijn, of waren het meerdere schoten?
Ik heb 1x een teamgenoot gekilled, maar dat was echt per ongeluk.
Verwijderd
nee juist niet,patrickos85 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 08:37:
[...]
Erg onlogisch aangezien het meer effect zou moeten hebben op kanonnen die langere herlaadtijden. Erg jammer! Hopelijk dat het wel gefixt word.
als je een kanon hebt met een ROF van 8 dan zou je met een rammer naar een ROF van 8,8 (+ 10% ROF) gaan. De herlaadtijd echter merk je dan niet veel aan.
Dit terwijl je met een ROF van 30 op een kanon naar 33 zou gaan.
Dan merk je het wel degelijk aan de herlaadtijd.
Ik heb het zelf een keer geprobeerd met een kanon op een M2 Light ( of medium?) die standaard al een ROF van 33 had. Deze ging toen merkbaar naar pak em beet 36.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2011 13:10 ]
Verwijderd
Haha ik wou hier net al een rant over de A-20 gaan plaatsen. Ik haat niet zozeer de A-20, maar wel de potjes waar ik in geplaatst wordt. 90% van de tijd word ik tussen Tigers, IS-en en KV's geplaatstharmen1987 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:33:
Wat is die A-20 een vreselijke tank. Heb de strategien op het WOT forum al gelezen maar enige wat ik er mee kan ik beetje rushen op geluk en hopen zoveel mogelijk vijanden te zien. Word toch afgeknald. Dan tussen 150 en 350 exp halen en de slag uitzitten.. dan weer opnieuw..
Oja, je hoeft niet per se de slag uit te zitten he
Dat komt omdat het een light tank is, die zijn er ook om te spotten 
Overigens betekent spotten niet dat je moet suicide rushen, als je het goed doet houd je constant tanks in het vizier en zorg je dat jij niet gespot wordt.
Overigens betekent spotten niet dat je moet suicide rushen, als je het goed doet houd je constant tanks in het vizier en zorg je dat jij niet gespot wordt.
Moet zeggen de Leo van de duitsers is hetzelfde laken een pak, maar wel dikke fun. Moet zeggen dat ik in dergeijke matches nog best lang leef en soms ook fijn wat arti te pakken krijg. Mijn tactiek is een korte maar gecalculeerde/ bedachte verkenningsrun en dan even naar achter wachten. Vervolgens als de battle een beetje op het einde aan het lopen is en je team is aan de winnende hand, door de gaten crossen op zoek naar arti. Als je aan de verliezende hand bent, ga ik de heavies helpen door zo lang ik leef de andere heavies met HE te bekogelen op modules. Lekker irritant doen zeg maar en hopen dat je ze afleid, zodat je teammates net die paar schoten meer kunnen doen. een tip als je op snelheid zit en je ziet een arti, niet recht naderen maar van de zijkant en niet remmen gewoon erop knallen (tenzij het een GW vergelijkbaar of hoger is).Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:02:
[...]
Haha ik wou hier net al een rant over de A-20 gaan plaatsen. Ik haat niet zozeer de A-20, maar wel de potjes waar ik in geplaatst wordt. 90% van de tijd word ik tussen Tigers, IS-en en KV's geplaatstOok irritant dat iedereen mij vraagt om te spotten/rushen, terwijl dat gewoon suicide voor mij is. Kan niet wachten tot ik bij de T-34 ben. Gelukkig kan ik mijn frustratie wel weer goed kwijt met m'n M7 Priest.
Oja, je hoeft niet per se de slag uit te zitten heNadat je dood bent kan je gewoon de battle leaven (ESC) en verder gaan met een andere tank.
flickr - WOT Profile - Game PC
Niet gespot worden als recon tankje is zwaar lastig met al die RU TD's met Camo netjes die er zijn. Dat zij net spoken met hun camo rating. Vooral hogere tiers met crews met cammo training, heb je bijna geen schijn van kans tegen als je er toevallig als low level recon op af rijdt. Dan ben je dood zonder hem ooit te zien.psychoclown schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:58:
Verwijderd
Mja de view range van de A-20 is zelfs met de turret upgrade niet geweldig. Als ik ga spotten word ik bijna altijd neergeknald door tanks die ik zelf niet eens heb gespot. Zal wellicht te maken hebben met dat mijn crew op 70% zit, maar goed, hij gaat toch zsm weg dus het heeft geen zin om er nog meer gold/credits/xp in te stekenpsychoclown schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:58:
Ik wacht meestal in het begin aardig af. In eerste instantie ga ik niet spotten, maar rij ik meer ter ondersteuning rond. Als er naar een spotter gevraagd wordt dan offer ik mezelf wel op, maar de keren dat ik van een verkenningsrun levend ben teruggekomen is op 1 hand te tellenGizzy schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:24:
[...]
Moet zeggen de Leo van de duitsers is hetzelfde laken een pak, maar wel dikke fun. Moet zeggen dat ik in dergeijke matches nog best lang leef en soms ook fijn wat arti te pakken krijg. Mijn tactiek is een korte maar gecalculeerde/ bedachte verkenningsrun en dan even naar achter wachten. Vervolgens als de battle een beetje op het einde aan het lopen is en je team is aan de winnende hand, door de gaten crossen op zoek naar arti. Als je aan de verliezende hand bent, ga ik de heavies helpen door zo lang ik leef de andere heavies met HE te bekogelen op modules. Lekker irritant doen zeg maar en hopen dat je ze afleid, zodat je teammates net die paar schoten meer kunnen doen. een tip als je op snelheid zit en je ziet een arti, niet recht naderen maar van de zijkant en niet remmen gewoon erop knallen (tenzij het een GW vergelijkbaar of hoger is).
Officiele launchdatum 12 april...
http://overlord-wot.blogspot.com/
en via twitter... Maar niet op hun eigen site...
Het zou toch juist moeten zijn dat de tank die de langste reloadtijd hebben meer baat moeten krijgen wanneer 10% van de herlaadtijd afgaat? Of kijk ik hier verkeerd tegenaan?Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:07:
[...]
nee juist niet,
als je een kanon hebt met een ROF van 8 dan zou je met een rammer naar een ROF van 8,8 (+ 10% ROF) gaan. De herlaadtijd echter merk je dan niet veel aan.
Dit terwijl je met een ROF van 30 op een kanon naar 33 zou gaan.
Dan merk je het wel degelijk aan de herlaadtijd.
Ik heb het zelf een keer geprobeerd met een kanon op een M2 Light ( of medium?) die standaard al een ROF van 33 had. Deze ging toen merkbaar naar pak em beet 36.
Ineens heb ik een openbaring. Ze kijken naar de ROF, zoals jij zegt en niet naar de herlaadtijd.
Ja, dan snap ik het wel
Inmiddels ook op de officiële site:UdiBenLudi schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:13:
Officiele launchdatum 12 april...
London (17th March, 2011) — Wargaming.net is glad to announce today that its highly-anticipated free-to-play action MMO game World of Tanks is set to launch on 12th April, 2011 in Europe and North America.
With this announcement, the company reports World of Tanks to be gradually entering the release phase after nine successive months of closed and open beta testing that let the game recruit an impressive number of players building up a strong and responsive community that helped the development team enhance and polish the game by providing valuable feedback and reporting issues.
World of Tanks is one of the most recognizable vehicle-based MMO games where players fight action-packed battles driving historically accurate WWII-era armored machines. The game’s stunning graphics, destructible environments, a wide variety of military hardware with a vast choice of upgrade options along with captivating and well-balanced gameplay make it a must-try for almost every gamer.
“Our team has been working really hard to create a unique blend of action, strategy, simulation and RPG elements in World of Tanks, and now the moment all fans across the globe have been waiting for is right around the corner”, said Victor Kislyi, CEO of Wargaming.net. “We are delighted to be finally announcing the release date for this ground-breaking title and invite all veteran players and those new to the game to enjoy tense and uncompromising armored warfare on World of Tanks battlegrounds”.
During preparation stage for release all vehicles, achievements, statistics, inactive/duplicate accounts will be wiped, except vehicles received within PR events!
Kan ik nu nog ergens een pre-release aanmelding doen, en voordeel hebben, of is dat niet doorgegaan?
Dat moet nog komen 
Volgens mij 2 weken voor de release maar misschien al wel eerder.
Vraagje, gezien het feit dat ik toch vrij verslaafd ben geworden aan het spel, wat gaat ie ongeveer bij launch kosten en zijn er dan nog maandelijkse kosten of nietpsychoclown schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:23:
Dat moet nog komen
Maar vraagje, ik heb nu de KV, moet ik deze helemaal uitbouwen tot 107mm gun of moet ik zo snel mogelijk voor de KV-IS/KV3 gaan? Ivm spenderen XP-puntjes en geld.
24 maart, heeft Overlord al bevestigd. Komende donderdag duspsychoclown schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:23:
Dat moet nog komen
World of Tanks is free to play. Compleet gratis dus. Je kunt echter wel gold kopen om zodoende bepaalde features te kunnen gebruiken zoals premium account (dubbel exp/credits verdienste) en experience omzetten naar free experience.Darkasantion schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:03:
[...]
Vraagje, gezien het feit dat ik toch vrij verslaafd ben geworden aan het spel, wat gaat ie ongeveer bij launch kosten en zijn er dan nog maandelijkse kosten of niet? Hoop van niet, heb al WoW dus zit niet te wachten op 2e geld kostende MMO...
Ik zou de 107mm zowiezo researchen, deze gebruik je op de KV-3 namelijk ook. En geloof me, dat is een heerlijke gun, totaal off-balance voor zijn tierDarkasantion schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:03:
[...]
Maar vraagje, ik heb nu de KV, moet ik deze helemaal uitbouwen tot 107mm gun of moet ik zo snel mogelijk voor de KV-IS/KV3 gaan? Ivm spenderen XP-puntjes en geld.
[ Voor 66% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-03-2011 19:25 ]
Ah prima, meteen dan maar even pre-orderenKaap schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:22:
[...]
24 maart, heeft Overlord al bevestigd. Komende donderdag dus
Welke package ga je doen? Ik ga voor de grootste, M6 lijkt me een goede premium tank en heb met al dat gold een aardig plan opgezet voor free exp.psychoclown schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 21:07:
[...]
Ah prima, meteen dan maar even pre-orderen
Ik ben er nog niet uit welke tree ik ga researchen.
Laatst bedacht dat ik voor de grootste ga.
Inderdaad ook al een plan opgesteld hoe ik het ga spenderen
Inderdaad ook al een plan opgesteld hoe ik het ga spenderen
Verwijderd
Ben eveneens zinnens om voor de grootste te gaan. Denk als je van plan bent dit nog even te spelen, Dan zou ik het zowieso doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2011 22:33 ]
Je krijgt dus straks niet meer 250 free gold per dag
?
Ga trouwens ook voor grootste package denk ik, ik hen dan eindelijk een goed spel heb gevonden als 2e MMO naast WoW
. En die zijn er moeilijk te vinden, heb er veel geprobeerd
Ga trouwens ook voor grootste package denk ik, ik hen dan eindelijk een goed spel heb gevonden als 2e MMO naast WoW
[ Voor 63% gewijzigd door Darkasantion op 20-03-2011 03:36 ]
Nee dat is nogal logisch, anders zou niemand gold kopen
Gister het spel gespeeld, en moet zeggen: TOF !
Ben nu voornamelijk met de Hetzer dood en verderf aan het zooien (meestal iig).
Vraagje over goud, dan kun je nog niet kopen?, pas wanneer het spel 'gold' is.
Wanneer het spel switched van Beta naar oficieel, blijft je gekochte waar behouden (dus niet iedereen weer vanaf 0).
Ben nu voornamelijk met de Hetzer dood en verderf aan het zooien (meestal iig).
Vraagje over goud, dan kun je nog niet kopen?, pas wanneer het spel 'gold' is.
Wanneer het spel switched van Beta naar oficieel, blijft je gekochte waar behouden (dus niet iedereen weer vanaf 0).
Nee dan krijgen we een hardwipe
Gelukkig wel iedereen vanaf 0...Frenzy_LS schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:33:
dus niet iedereen weer vanaf 0
sinds gisteren begonnen en het is best wel geing, ik word er alleen een beetje moe van dat ik voor 99% tanks neer schiet en dat het laatste procentje door iemand anders eraf word geknalt 
oh en arty is echt de meest belachelijke bs die er is.. je zit aan de andere kant van de map, bam arty shell op je hoofd, want 100% accuracy over 200 km is logisch

oh en arty is echt de meest belachelijke bs die er is.. je zit aan de andere kant van de map, bam arty shell op je hoofd, want 100% accuracy over 200 km is logisch
[ Voor 30% gewijzigd door Bezulba op 20-03-2011 13:14 ]
blup
En dat betekent? Iedereen op 0 tech, 0 gold en 0 EXP?
De verkregen exp en credits worden voornamelijk bepaald door het aantal damage dat je doet.Bezulba schreef op zondag 20 maart 2011 @ 12:46:
sinds gisteren begonnen en het is best wel geing, ik word er alleen een beetje moe van dat ik voor 99% tanks neer schiet en dat het laatste procentje door iemand anders eraf word geknalt
Kills staan wel beter in je stats maar zolang de tegenstanders maar allemaal doodgaan vind ik het best
En 0 creditsEdmin schreef op zondag 20 maart 2011 @ 12:56:
[...]
En dat betekent? Iedereen op 0 tech, 0 gold en 0 EXP?
Hmm, niet te veel meer investeren in grinden dan
je kan je tankcrew niet meenemen naar een nieuwe tank?
blup
Lees de TS eens zou ik zeggen..Bezulba schreef op zondag 20 maart 2011 @ 13:16:
je kan je tankcrew niet meenemen naar een nieuwe tank?
Ik doe het nu ook rustiger aan, wel nog bezig met de heavy USSR lijn. De KV-3 kan ik al ruim kopen maar ik wil eerst nog een paar battles met de KV doen (zodat ik ook free exp bespaar).
Met de 704 speel ik ook nog regelmatig, op een of andere manier beleef ik met de T-54 niet zoveel lol als met de 704. Die is overigens ook helemaal elite dus nergens om naar toe te werken maar toch vind ik het enorm schitterend
waar kan je de verschillende pre order packages zien eigenlijk? kan ze niet vinden op de site
ts is 20 paginas lang, dus ja, verassend dat ik nou juist dat stukje gemist heb...
blup
Een goede TS is geen eenregelige reactie dus ja die hoor je altijd even te checken voordat je vragen steltBezulba schreef op zondag 20 maart 2011 @ 13:30:
ts is 20 paginas lang, dus ja, verassend dat ik nou juist dat stukje gemist heb...
Is een tijdje geleden gelekt, volgens mij nog wel dit topic ergens in de eerste 125 reacties.gotfurrr schreef op zondag 20 maart 2011 @ 13:27:
waar kan je de verschillende pre order packages zien eigenlijk? kan ze niet vinden op de site
Een plaatje gepost door Kaap
[ Voor 35% gewijzigd door psychoclown op 20-03-2011 13:35 ]
ik dacht uit jullie laatste posts te begrijpen dat je al kon bestellen, dat is dus niet zo blijkbaar 
edit: andere vraag, ik ben ontzettend kleurenblind en zie geen verschil tussen rood/groen/oranje/bruin etc, is er ergens in te stellen dat de crosshair kleuren gewijzigd kunnen worden?
edit: andere vraag, ik ben ontzettend kleurenblind en zie geen verschil tussen rood/groen/oranje/bruin etc, is er ergens in te stellen dat de crosshair kleuren gewijzigd kunnen worden?
[ Voor 47% gewijzigd door gotfurrr op 20-03-2011 14:09 ]
In een van de laatste posts is ook aangegeven wanneer de pre-orders live gaan 
Kaap in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - D..."
Kaap in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - D..."
Het plaatje nog maar een keertje dan 

Vandaag weer even bezig geweest na een paar dagen niet gespeeld, dus het gold had zich opgestapeld. Leuke medium tank van gekocht, maar nog net niet helemaal tevreden mee. Heb nog wat spul opgespaard en maar die tankdestroyer gekocht. Daarmee moet ik nog leren spelen volgens mij, nog niks geraakt.
XBL: Sgt Rik NL
Enkele dagen geleden een intens potje met een Jagdpanther + lange 8,8 cm.

In Ruinberg begon ik in het zuiden en ondersteunde een aanval aan de rechterflank door wat kills te maken. Door het dorpje aan het oosten geprikt en wat vijandelijke arties afgeslacht.

De main force aan de linkerflank was dood en de vijand ging naar onze spawn. Ik keerde terug naar de spawn en riep dat 2 teamgenoten de vijandelijke base kon proberen cappen. Wat vijanden afgemaakt en ik zit in een duel tegen een T29. Regelmatig verplaatsen, af en toe een schot opvangen, teamgenoten werden door een IS afgeslacht en de IS probeerde mij langs achteren te pakken. Gelukkig ging de T29 op tijd kapot zodat ik mij 180° kon omdraaien. Een duel tegen een 50% hp IS begon met elkaar te raken, elkaar missen, ik zette mijn korte herlaadtijden in en ik had maar 109 hp over. We misten elkaar, mijn loader heeft de volgende shell al in zijn handen, doorladen en de IS ging op tijd neer. Winnen of verliezen van het potje werd met de laatste reload cycle bepaald.
10,5 cm zou ik erop kunnen zetten, maar 4x voor een shell betalen maakt het zo duur als de 122 mm Soviet guns of 12,8 cm van een Ferdinand. Beperkte accuratie, geen penetratieverbetering en lagere rate of fire maakt 4x betalen niet goed.
12,8 cm op mijn Ferdinand werkt niet zo lekker als een BL-10. Ik moet veel schoten door een Tiger jagen voordat het eraan gaat. Terwijl een ISU met BL-10 over 1 (T-34-85), 2 (Tiger, IS-3), 3 (tier 9 heavy) en 4 shot (tier 10 heavy) doelwitten spreekt. Een IS-3 one-shotten door zijn ammo rack op te blazen was ook leuk.

In Ruinberg begon ik in het zuiden en ondersteunde een aanval aan de rechterflank door wat kills te maken. Door het dorpje aan het oosten geprikt en wat vijandelijke arties afgeslacht.

De main force aan de linkerflank was dood en de vijand ging naar onze spawn. Ik keerde terug naar de spawn en riep dat 2 teamgenoten de vijandelijke base kon proberen cappen. Wat vijanden afgemaakt en ik zit in een duel tegen een T29. Regelmatig verplaatsen, af en toe een schot opvangen, teamgenoten werden door een IS afgeslacht en de IS probeerde mij langs achteren te pakken. Gelukkig ging de T29 op tijd kapot zodat ik mij 180° kon omdraaien. Een duel tegen een 50% hp IS begon met elkaar te raken, elkaar missen, ik zette mijn korte herlaadtijden in en ik had maar 109 hp over. We misten elkaar, mijn loader heeft de volgende shell al in zijn handen, doorladen en de IS ging op tijd neer. Winnen of verliezen van het potje werd met de laatste reload cycle bepaald.
10,5 cm zou ik erop kunnen zetten, maar 4x voor een shell betalen maakt het zo duur als de 122 mm Soviet guns of 12,8 cm van een Ferdinand. Beperkte accuratie, geen penetratieverbetering en lagere rate of fire maakt 4x betalen niet goed.
12,8 cm op mijn Ferdinand werkt niet zo lekker als een BL-10. Ik moet veel schoten door een Tiger jagen voordat het eraan gaat. Terwijl een ISU met BL-10 over 1 (T-34-85), 2 (Tiger, IS-3), 3 (tier 9 heavy) en 4 shot (tier 10 heavy) doelwitten spreekt. Een IS-3 one-shotten door zijn ammo rack op te blazen was ook leuk.
Er is een color blind mod gemaakt door iemand op de officiële forums voor mensen met rood-groen blindheid.gotfurrr schreef op zondag 20 maart 2011 @ 14:08:
Klikkerdeklik
-- nvm, miste de laatste pagina --
[ Voor 89% gewijzigd door Ashrah op 21-03-2011 09:19 ]
Jemig, die 107mm op de KV is wel erg heftig. Ik heb lopen grinden als een gek om er te komen, maar de hij is het waard.
Zonet in het 1e potje 6 kills(was gemengd Tier 4~5 potje) en de base gecaptured
. Rustig naar voren rijden, als iemand op mij schoot kreeg ie snel en vaak meteen dodelijk antwoord, waarna ik een M6 de baas was en dus mooi de basis binnen kon rijden met nog 3 man over aan elke kant
Zonet in het 1e potje 6 kills(was gemengd Tier 4~5 potje) en de base gecaptured
Kan zelf niet wachten tot ik de 107 op mijn su-85 kan schroeven. de 85mm is al een verbetering op de 76mm, maar ik moet nog echt wennen aan TD om de een of andere reden. Ik probeer nog te veel als een medium tank mee te spelen. Iemand nog tips?Darkasantion schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:18:
Jemig, die 107mm op de KV is wel erg heftig. Ik heb lopen grinden als een gek om er te komen, maar de hij is het waard.
Zonet in het 1e potje 6 kills(was gemengd Tier 4~5 potje) en de base gecaptured. Rustig naar voren rijden, als iemand op mij schoot kreeg ie snel en vaak meteen dodelijk antwoord, waarna ik een M6 de baas was en dus mooi de basis binnen kon rijden met nog 3 man over aan elke kant
Zijn die tanks nog te upgraden of zijn ze zoals elke premium niet te upgraden? Die turrent op de PV/IV is nou niet echt om over naar huis te schrijven en de turrets zijn sowiezo al het zwakke punt bij de Duitse med tanks. Daarnaast de gun ook niet echt juh van het, dan is de VK3601 toch nog de beter med. Beste optie zou imho de US premium package zijn.Kaap schreef op zondag 20 maart 2011 @ 18:48:
Het plaatje nog maar een keertje dan
[[url=""]afbeelding[/url]]
[ Voor 25% gewijzigd door Gizzy op 21-03-2011 13:10 ]
Blijf achter de voorste aanvals tanks hangen, bij voorkeur achter een struik of andere beschutting. Laat hun maar spotten en de eerste schoten opvangen. Jij kan dan mooi van een afstandje de tegenstanders beschieten. Je leert vanzelf wat voor afstand je ongeveer moet houden.Gizzy schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:07:
Kan zelf niet wachten tot ik de 107 op mijn su-85 kan schroeven. de 85mm is al een verbetering op de 76mm, maar ik moet nog echt wennen aan TD om de een of andere reden. Ik probeer nog te veel als een medium tank mee te spelen. Iemand nog tips?
Veel van de maps hebben ook mooie beschutte plekjes rondom de spawn waarvanuit je een redelijk stuk van de map kan overzien. Deze zijn ook perfect om je te positioneren.
De pre-order tanks zijn premium zoals andere premium tanks.Gizzy schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:07:
Zijn die tanks nog te upgraden of zijn ze zoals elke premium niet te upgraden? Die turrent op de PV/IV is nou niet echt om over naar huis te schrijven en de turrets zijn sowiezo al het zwakke punt bij de Duitse med tanks. Daarnaast de gun ook niet echt juh van het, dan is de VK3601 toch nog de beter med. Beste optie zou imho de US premium package zijn.
En in mijn ogen is de zwaarste package inderdaad de beste.
Verwijderd
enigste nadeel hiervan is dat je de credits die je anders zou krijgen omdat je de tegenstander beschadigd deelt met diegene die gespot heeft. ieders de helft van de schade credits dus.d3lph schreef op maandag 21 maart 2011 @ 13:56:
[...]
Blijf achter de voorste aanvals tanks hangen, bij voorkeur achter een struik of andere beschutting. Laat hun maar spotten en de eerste schoten opvangen. Jij kan dan mooi van een afstandje de tegenstanders beschieten. Je leert vanzelf wat voor afstand je ongeveer moet houden.
Veel van de maps hebben ook mooie beschutte plekjes rondom de spawn waarvanuit je een redelijk stuk van de map kan overzien. Deze zijn ook perfect om je te positioneren.
Maar dit is inderdaad wel de beste tactiek voor een TD. Vooral de russische TD's die geen noemenswaardig pantser hebben.
wow nice! thx voor de link, dit scheelt echt zoveelUser.tmp schreef op maandag 21 maart 2011 @ 07:29:
[...]
Er is een color blind mod gemaakt door iemand op de officiële forums voor mensen met rood-groen blindheid.
Klikkerdeklik
Met mijn Ferdinand moet ik ook afleren om als eerste naar de vijand te trekken. Dan word ik "perma-tracked" door tegenstanders die ik niet kan zien en daar gaat mijn TD.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:18:
Maar dit is inderdaad wel de beste tactiek voor een TD. Vooral de russische TD's die geen noemenswaardig pantser hebben.
Net was echt te belachelijk, potje gespeeld met KV. Was hoogste tier in de mijn team en ging dikke prima, 5 kills gemaakt. Daarna wilde ik nog even een victory met de 704 halen maar het ging voor geen meter. Werd meteen al geraakt door een KT van achter en iedereen ook meteen 'WTF clarus'. Daarna wist ik mijn eerste schot hartstikke mooi op een 4502 te landen maar elk schot daarna was mis.. Vraag me niet hoe want ik had de tanks prima in het vizier en waren helemaal niet zover weg. Daarnaast kon ik ze vanaf mijn positie heel mooi zien.. ik laat het maar op lag maar ondanks dat we hadden gewonnen vond ik het echt een crappy potje

Na de vele berichten die ik over deze game las er ook maar eens aan begonnen. De game is best simpel en grafisch niet super bijzonder, maar wel gewoon enorm fun en verslavend.
Moest eerst ff door bijten met die noob traktor (speel germany). Ik wist al wel dat je daar voornamelijk mee moet scouten voor je sterkere teamgenoten, maar je word vaak echt snel gedood dan. Was wel erg blij toen ik daar mijn eerste kill mee maakte na 7 games te zijn gekilled ofzo. Engine traction en radio upgrades allemaal gekocht en toen direct gaan sparen voor een betere tank.
Ben nu begonnen met de Tankdestroyers van de duitsers. Heb nu die eerste TD de panzerjager elite en ben aan het sparen voor de volgende. TD gaat me best goed af en ik heb eigenlijk elke game wel 1 kill, soms wel 3 of 4. Stuk leuker zo dan in het begin. Probeer in het begin de base beetje te verdedigen vanuit de bosjes etc en wanneer de meeste tanks dood zijn ga ik langzaam op jacht als de vijand niet wil komen.
Zijn er ook nog guides oid voor goede map spots die wat kunnen helpen. Mijn tanks zijn nog niet zo snel dat ik makkelijk ff de maps kan verkennen zonder snel gedood te worden. De basics van de game heb ik al wel gelezen in meerdere guides.
Als er nog mensen nu of straks ff willen samen spelen voeg me maar ff toe, Rutger_NL in game.
Moest eerst ff door bijten met die noob traktor (speel germany). Ik wist al wel dat je daar voornamelijk mee moet scouten voor je sterkere teamgenoten, maar je word vaak echt snel gedood dan. Was wel erg blij toen ik daar mijn eerste kill mee maakte na 7 games te zijn gekilled ofzo. Engine traction en radio upgrades allemaal gekocht en toen direct gaan sparen voor een betere tank.
Ben nu begonnen met de Tankdestroyers van de duitsers. Heb nu die eerste TD de panzerjager elite en ben aan het sparen voor de volgende. TD gaat me best goed af en ik heb eigenlijk elke game wel 1 kill, soms wel 3 of 4. Stuk leuker zo dan in het begin. Probeer in het begin de base beetje te verdedigen vanuit de bosjes etc en wanneer de meeste tanks dood zijn ga ik langzaam op jacht als de vijand niet wil komen.
Zijn er ook nog guides oid voor goede map spots die wat kunnen helpen. Mijn tanks zijn nog niet zo snel dat ik makkelijk ff de maps kan verkennen zonder snel gedood te worden. De basics van de game heb ik al wel gelezen in meerdere guides.
Als er nog mensen nu of straks ff willen samen spelen voeg me maar ff toe, Rutger_NL in game.
Heerlijke game, was 'm alweer vergeten tot ik in oud backup mapje mailtje van WoT vond, herinstall en gaan!
Enige nadeel.. mijn inet verbinding (wireless, shared) is dusdanig crappy dat ik in avonduren (als de rest op dezelfde verbinding hun wss nutteloze torrents etc starten) constant dc >.< Gelukkig dat ik meest van de tijd dc als ik toch al dood ben
Enige nadeel.. mijn inet verbinding (wireless, shared) is dusdanig crappy dat ik in avonduren (als de rest op dezelfde verbinding hun wss nutteloze torrents etc starten) constant dc >.< Gelukkig dat ik meest van de tijd dc als ik toch al dood ben
Le Meow
Na wat potjes in mijn T-1 heavy, met 100% crew en alle upgrades voelt mijn gloednieuwe M6 toch echt als een lomp ding. heb alleen de dingen van mijn T-1 kunnen overnemen en moet verder nog alles upgraden, maar ik zie mezelf er niet zo mee rijden als dat ik met mijn T-1 deed. Aangezien ik nu in hogere battles word geplaatst en mijn armor en gun precies hetzelfde is als een T-1 heavy.. Hopelijk wordt hij na wat upgrades toch wat beter!
Kan trouwens niet wachten op de T29 en verder, lijken me echt top tanks!
Wat ik, en vele andere tweakers, doe is de free exp die je vergaard uitsluitend gebruiken voor upgrades.
Het duurt wellicht wat langer totdat je de volgende tank in bezit hebt maar je kan wel mooi telkens met een (deels) geupgrade tank rondrijden
Het duurt wellicht wat langer totdat je de volgende tank in bezit hebt maar je kan wel mooi telkens met een (deels) geupgrade tank rondrijden
Dat zou ik ook kunnen doen. Zo heb ik alle tanks tot de T-1 overgeslagen. Gebruik nu de free exp om andere trees die ik nog niet speel te unlocken. Puur om te kijken wat ik ga spelen na de wipe!
Maar die free exp kost toch gold om te gebruiken. Ik heb 250 gold standaard gekregen maar ga dat niet bij kopen, of vult zich dat in de beta weer aan ofzo?psychoclown schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:02:
Wat ik, en vele andere tweakers, doe is de free exp die je vergaard uitsluitend gebruiken voor upgrades.
in beta krijg je elke dag 250 gold.
Le Meow
Tijdens de beta krijg je elke nacht om 1 uur 250Gold. Gratis en voor niets! Na de wipe niet meer en moet je hiervoor betalen.Rutger Mulder schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:29:
[...]
Maar die free exp kost toch gold om te gebruiken. Ik heb 250 gold standaard gekregen maar ga dat niet bij kopen, of vult zich dat in de beta weer aan ofzo?
Exp van een elite omzetten naar free exo kost gold (25 exp voor 1 gold) maar het gebruik ervan niet.Rutger Mulder schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:29:
[...]
Maar die free exp kost toch gold om te gebruiken. Ik heb 250 gold standaard gekregen maar ga dat niet bij kopen, of vult zich dat in de beta weer aan ofzo?
Daarnaast krijg je per battle 5% van je behaalde exp in free exp
Wat kost gold in euro's dan ? Heb daar nog geen info over kunnen vinden...SOEFuture schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:35:
[...]
Tijdens de beta krijg je elke nacht om 1 uur 250Gold. Gratis en voor niets! Na de wipe niet meer en moet je hiervoor betalen.
Ben ook wel benieuwd naar hoe "speelbaar" het gaat zijn als je die gold niet koopt. K, het zal als niet goldbuyer lang(er) duren maar in hoeverre zal het het spel beïnvloeden? Verder niks mis met mmo's die ipv maandelijkse kosten een micro-transactie implementeren zolang het maar niet doorslaat naar de groep die koopt (snap ook wel dat de ontwikkelaar juist tegengestelde wil.. dat iedereen de beurs trekt
)
Le Meow
Ik heb nog helemaal niks met free exp en gold gedaan, maar vind het opzich nog best snel gaan. Enige trage is geld verzamelen voor nieuwe tanks.
Je kan gold gewoon inwisselen voor geld he, die rate is echt super hoog.Rutger Mulder schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:57:
Ik heb nog helemaal niks met free exp en gold gedaan, maar vind het opzich nog best snel gaan. Enige trage is geld verzamelen voor nieuwe tanks.
Dat is nog niet helemaal bekend gemaakt maar ze hebben aangegeven dat de dollarprijzen niet doorgetrokken worden in euro prijzen, ze willen het wel eerlijk houden. Volgens mij zou 2500g ~10$ kosten dus ~6.5 euro.Frenzy_LS schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:36:
[...]
Wat kost gold in euro's dan ? Heb daar nog geen info over kunnen vinden...
Zie ook de TS, daar zie je wat voor dingen je voor gold kunt kopen en wat voor credits. Daarnaast kun je met gold een clan registreren (2500g), kun je verschillende lengtes Premium Accounts kopen (variërend van 250g tot 2500g) etc. Kort gezegd, er is natuurlijk wat voordeel te behalen maar het is niet dat je zonder gold niet normaal kunt spelen of niet kunt winnenPoekie McPurrr schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:53:
Ben ook wel benieuwd naar hoe "speelbaar" het gaat zijn als je die gold niet koopt. K, het zal als niet goldbuyer lang(er) duren maar in hoeverre zal het het spel beïnvloeden? Verder niks mis met mmo's die ipv maandelijkse kosten een micro-transactie implementeren zolang het maar niet doorslaat naar de groep die koopt (snap ook wel dat de ontwikkelaar juist tegengestelde wil.. dat iedereen de beurs trekt)
Mijn inziens is dat zonde, kun je beter gebruiken om exp van elite tanks om te zetten in free exp.Bartske schreef op maandag 21 maart 2011 @ 22:58:
[...]
Je kan gold gewoon inwisselen voor geld he, die rate is echt super hoog.
Je kunt beter oude modules/kogels verkopen die je toch niet meer gebruikt, laatst eens gedaan en ongeveer 1mil credits opgestreken
Is experience dan later bij de sterkere tanks dan zo moeilijk te halen?psychoclown schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:03:
Mijn inziens is dat zonde, kun je beter gebruiken om exp van elite tanks om te zetten in free exp.
Je kunt beter oude modules/kogels verkopen die je toch niet meer gebruikt, laatst eens gedaan en ongeveer 1mil credits opgestreken
Bij mijn beginners tanks en TD had ik na een een paar potjes de meeste upgrades etc al.
Dus over ~2 uur krijgen we weer nieuwe gold? Want dan moet ik het ff snel ergens aan opmaken.
Ja, over ongeveer 2 uur weer 250 erbij. Je huidige gold gaat niet wegRutger Mulder schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:12:
[...]
Is experience dan later bij de sterkere tanks dan zo moeilijk te halen?
Bij mijn beginners tanks en TD had ik na een een paar potjes de meeste upgrades etc al.
Dus over ~2 uur krijgen we weer nieuwe gold? Want dan moet ik het ff snel ergens aan opmaken.
Nee dat niet zozeer, je krijgt meer exp als je hogere tanks neerschiet of damaged dus op hogere tier tanks veelal ook gemiddeld meer exp. Echter kun je daarmee wel sneller door trees heen en later zal een tank niet 10 of 25k exp kosten om te researchen maar 80 of 150kRutger Mulder schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:12:
[...]
Is experience dan later bij de sterkere tanks dan zo moeilijk te halen?
Heb je al een Premium Account? Zie ook de TS voor wat meer info.
Nee geen premium account hier. Maar 1 dag voor die 250 gold, dat kan toch niet uit?psychoclown schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:24:
Heb je al een Premium Account? Zie ook de TS voor wat meer info.
(ja of ff 10 dagen sparen voor 30 dagen, maar de beta duurt toch niet meer zo lang dacht ik)
Maar dan wat, 50% exp van wat je platoon leden verdienen? Dan wil iedereen de platoon leader zijn.
Of is het gewoon 50% meer exp van jezelf.
Dat is inderdaad heel erg onvoordelig maar ik weet natuurlijk niet hoe lang je dit al speelt 
Het kunnen maken van een platoon staat natuurlijk los van het feit dat je 50% meer exp en credits per battle krijgt.
De open beta loopt nog tot 15 april, een week aanschaffen is dus handiger dan een maand.
Het kunnen maken van een platoon staat natuurlijk los van het feit dat je 50% meer exp en credits per battle krijgt.
De open beta loopt nog tot 15 april, een week aanschaffen is dus handiger dan een maand.
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 21-03-2011 23:46 ]
Is mijn eerste dag, dus geen dikke gold voorraden hier. 
Nog ff paar potjes geld verdienen en dan kan ik eindelijk de Marder II kopen.
Nog ff paar potjes geld verdienen en dan kan ik eindelijk de Marder II kopen.
[ Voor 40% gewijzigd door Rutger Mulder op 21-03-2011 23:55 ]
Voor ik de game aanschaf wacht ik denk ik een week of 2 af.. ff kijken hoe het er aan toe gaat (free game vs betalen) en wat ze te bieden hebben. Meer maps bv zou fijn zijn, zowel city als non city maps. Artillerie mag iets minder nauwkeurig, ik denk dan aan een soort delay.. enemy spotted.. elke seconde die eroverheen gaat maakt nauwkeurigheid minder.
Le Meow
Zoals ik zei, in de TS of ingame staat (bijna) alles wat er inkomt waarvoor je moet betalen en niet. Je kan natuurlijk naar het develoment scheme kijken en de patchlog van de komende patch op de site lezen. Als je echt alles wilt weten kun je de Q&A's bekijken in de officiele fora.
De M6 heb ik als elite tank en alle crew op 100%. De tank kan flinke klappen uitdelen en is zeer accuraat op lange afstanden. De M6 is idd een beetje lomp, maar het is ook geen tank die op de voorste linies moet zijn.SOEFuture schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:55:
Na wat potjes in mijn T-1 heavy, met 100% crew en alle upgrades voelt mijn gloednieuwe M6 toch echt als een lomp ding. heb alleen de dingen van mijn T-1 kunnen overnemen en moet verder nog alles upgraden, maar ik zie mezelf er niet zo mee rijden als dat ik met mijn T-1 deed. Aangezien ik nu in hogere battles word geplaatst en mijn armor en gun precies hetzelfde is als een T-1 heavy.. Hopelijk wordt hij na wat upgrades toch wat beter!
edit: Met de M6 haal ik vaak zat 4,5 en soms 6 of 7 kills. Het is een kwestie van tactisch gaan staan en knallen
Ik heb nu de T32 en daarbij heb ik gemixte gevoelens. Mijn main gun word echt zovaak kapot geschoten! Dat lijkt de zwakke plek te zijn van de tank.de T29 heeft een zwakke plek op de upgraded koepel. Die heeft 2 oren die makkelijk te penetraten zijn. Maar voor de rest is de tank wel ok.
[ Voor 4% gewijzigd door patrickos85 op 22-03-2011 09:06 ]
Ik zat gister in een bizar potje, 6 arty vs 7 arty
Ik vind meer dan 2 arty al veel te irritant.

Ik leef met je meeKaap schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:20:
Ik zat gister in een bizar potje, 6 arty vs 7 artyIk vind meer dan 2 arty al veel te irritant.
Als het spel straks live gaat, ben ik dan de enige die verwacht dat heavy's straks in het voordeel zijn? Met minder goud zal het trainen van de teams langzamer gaan waardoor de meeste tanks crews niet 100% zijn. Dit is van invloed op rijden, schieten en spotten terwijl pantser gelijke waarde blijft houden. Oftewel de meeste tanks worden minder dodelijk terwijl de bescherming van de tanks gelijk blijft.
Je vergeet daarbij de wendbaarheid/snelheid/kracht van wapens.
Veel TD's schieten even destructief als een 2-3 tier hogere heavy terwijl mediums nog altijd veel sneller en wendbaarder zijn. Daarnaast kun je natuurlijk met credits je crew al op 75% brengen wat al een hoop scheelt, 100% heb je dan redelijk vlug behaald
Veel TD's schieten even destructief als een 2-3 tier hogere heavy terwijl mediums nog altijd veel sneller en wendbaarder zijn. Daarnaast kun je natuurlijk met credits je crew al op 75% brengen wat al een hoop scheelt, 100% heb je dan redelijk vlug behaald
Ik bestede sowiezo al geen goud aan het trainen van crew, maar als je het graag wil dan kun je het kopen. Na de release ga ik zeker crew trainen omdat ik meer gold ter beschikking krijg.d3lph schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:31:
Als het spel straks live gaat, ben ik dan de enige die verwacht dat heavy's straks in het voordeel zijn? Met minder goud zal het trainen van de teams langzamer gaan waardoor de meeste tanks crews niet 100% zijn. Dit is van invloed op rijden, schieten en spotten terwijl pantser gelijke waarde blijft houden. Oftewel de meeste tanks worden minder dodelijk terwijl de bescherming van de tanks gelijk blijft.
[ Voor 58% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-03-2011 14:08 ]
Verwijderd
Na de release moet je juist gold kopen! je krijgt geen gratis gold meer zoals nu het geval is...Kaap schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 12:32:
Ik bestede sowiezo al geen goud aan het trainen van crew, maar als je het graag wil dan kun je het kopen. Na de release ga ik zeker crew trainen omdat ik meer gold ter beschikking krijg.

De redenatie vind ik ook ietwat krom maar Kaap is wel degelijk bewust dat je straks moet betalenVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 12:42:
[...]
Na de release moet je juist gold kopen! je krijgt geen gratis gold meer zoals nu het geval is...
Stel ik ergens dat je na de release gold krijgt danVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 12:42:
[...]
Na de release moet je juist gold kopen! je krijgt geen gratis gold meer zoals nu het geval is...
Wat is er mis met mijn redenatiepsychoclown schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:03:
[...]
De redenatie vind ik ook ietwat krom maar Kaap is wel degelijk bewust dat je straks moet betalen
[ Voor 35% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-03-2011 14:09 ]
Omdat je aangeeft dat je het nu niet doet maar straks wanneer je toch genoeg gold heb wel degelijk gaat doen
Verwijderd
@ Kaap,
Je stelde dat je na de release MEER goud tot je beschikking kreeg. Kon zo niet opmaken of je het juist bewust wilde kopen
Maarja, ik kan eigenlijk niet wachten tot de 12e april. Het motiveert nu niet meer om veel tijd in WoT te steken omdat het binnenkort toch gereset wordt.
Je stelde dat je na de release MEER goud tot je beschikking kreeg. Kon zo niet opmaken of je het juist bewust wilde kopen
Maarja, ik kan eigenlijk niet wachten tot de 12e april. Het motiveert nu niet meer om veel tijd in WoT te steken omdat het binnenkort toch gereset wordt.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2011 14:26 ]
Ja omdat je nu maar 250G krijgt per dag en ik straks in principe onbeperkt gold ter beschikking hebpsychoclown schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:19:
Omdat je aangeeft dat je het nu niet doet maar straks wanneer je toch genoeg gold heb wel degelijk gaat doen
Idem, speel nog maar heel weinig. Ik denk dat ik wel al weet wat ik ga spelen. USSR medium line en voor T54 gaan. Daarnaast German heavy line levelen voor als E-series beschikbaar komen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:24:
@ Kaap,
Wel mooi dat ik de week van 12 april vrij heb, kan ik ten minste gelijk zorgen dat ik een paar fatsoenlijke tankjes heb. Zeker aan het begin kan dat volgens mij wel heel handig zijn.
Laatst trouwens een potje met 12 artys tegen 12 artys waarbij ik in mijn PZ IV zat. Dat werkt dus echt niet he..... Het enige wat je dan kan doen is rond blijven rijden en hopen dat je niet geraakt wordt, echt spelen zit er gewoon niet in.
Verder maakte ik laatste de vergissing toen ik in mij leopard (VK1602) stapte maar zelf er van overtuigd was dat ik in mijn VK3601 zat. Ik vond het vooral zo raar dat ik een PZ IV niet eens fatsoenlijk kon beschadigen..... Dat ging dus ook niet zo heel lang goed
En ik speel trouwens momenteel ook alleen maar voor de lol zo af en toe, en heb zelfs al wat potjes weer gedaan met die starter tanks om weer eens te zien hoe je daar mee moet omgaan.
Laatst trouwens een potje met 12 artys tegen 12 artys waarbij ik in mijn PZ IV zat. Dat werkt dus echt niet he..... Het enige wat je dan kan doen is rond blijven rijden en hopen dat je niet geraakt wordt, echt spelen zit er gewoon niet in.
Verder maakte ik laatste de vergissing toen ik in mij leopard (VK1602) stapte maar zelf er van overtuigd was dat ik in mijn VK3601 zat. Ik vond het vooral zo raar dat ik een PZ IV niet eens fatsoenlijk kon beschadigen..... Dat ging dus ook niet zo heel lang goed
En ik speel trouwens momenteel ook alleen maar voor de lol zo af en toe, en heb zelfs al wat potjes weer gedaan met die starter tanks om weer eens te zien hoe je daar mee moet omgaan.
[ Voor 11% gewijzigd door redwing op 22-03-2011 15:08 ]
[removed]
Ik ben ook weer opnieuw begonnen met de tier 1-2 tanks. Hartstikke leuk man. Met 3 man, elk in een BT-2, campinovka pwnen.
Wij hadden teamspeak aanstaan en speelden volgens mij tegen enkel beginners. Dat was ook wel eens leuk. Ik heb mijn record in aantal kills in 1 match gehaald: 11.
Daarnaast heb ik heel veel lol gehad in mijn elite T1 Cunningham met 100% crew.
Wij hadden teamspeak aanstaan en speelden volgens mij tegen enkel beginners. Dat was ook wel eens leuk. Ik heb mijn record in aantal kills in 1 match gehaald: 11.
Yup, daarmee merk je pas echt hoeveel een beetje ervaring en crew op 100% helpt (inclusief de skills op 100%). Je krijgt dan trouwens wel vaak te horen dat je een cheater bent als je weer eens alleen tegenover 2 man staat en ze allebei neerknalt met zelf amper schadeBramSd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 16:14:
[ Voor 5% gewijzigd door redwing op 22-03-2011 16:18 ]
[removed]
Volgens Overlord komt het pre-order web form rond 12:00 UTC online. 1 uur dus.
Duurste pakket 75 euro ... volgens de laatste geruchten.
Pakket?maxers1973 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:28:
Heb me IS-3 maar weer eens onder het stof vandaan gehaald, nog even wat lol beleven met me goud voordat de hard whipe er komt.
Kan eigenlijk niet...maxers1973 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:28:
2500G kost $10, dat is al bevestigd. Euro <> dollar is volgens de koers en niet 1 op 1, ook dat is al bevestigd.Pre-order krijg je "gratis" een premium tank erbij dus je betaald er niet voor, dat is al bevestigd. Pre-order is een 10% korting t.o.v. gewoon na de release gold kopen.
Dus 25000 gold kost $100 - 10% = $90 en dat is dan omgerekend: 63.82,-
Zo zou het moeten zijn aldus de devs.
Pre-order gold pakket met gratis premium tank.
[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-03-2011 12:51 ]
Helder verhaal!Kaap schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:49:
[...]
Kan eigenlijk niet...
2500G kost $10, dat is al bevestigd. Euro <> dollar is volgens de koers en niet 1 op 1, ook dat is al bevestigd.Pre-order krijg je "gratis" een premium tank erbij dus je betaald er niet voor, dat is al bevestigd. Pre-order is een 10% korting t.o.v. gewoon na de release gold kopen.
Dus 25000 gold kost $100 - 10% = $90 en dat is dan omgerekend: 63.82,-
Zo zou het moeten zijn aldus de devs.
[...]
Pre-order gold pakket met gratis premium tank.
Thx
[ Voor 3% gewijzigd door x-cessive op 24-03-2011 13:03 ]
http://game.worldoftanks.eu/account/pre-order/
Grootste package dus inderdaad 75,-. Dus ze komen hun uitspraken niet na.
Ideal trouwens ondersteund.
Grootste package dus inderdaad 75,-. Dus ze komen hun uitspraken niet na.
Ideal trouwens ondersteund.
Waar heeft Overlord gezegt dat het ~€63 zou worden?
Dit topic is gesloten.