![]()
|
[ Voor 255% gewijzigd door psychoclown op 08-04-2011 11:20 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]()
|
[ Voor 255% gewijzigd door psychoclown op 08-04-2011 11:20 ]
rapture schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:02:
[...]
Wat was Marder II toch mobiel, excellent view range en goede vuurkracht tegen de gebruikelijke doelwitten.
Een T-44 gehaald met upgraded turret, tracks en de D-10T gun. Een upgrade in penetratie zou handig zijn, maar daarvoor moet ik naar een T-54 grinden. Het is voornamelijk in mobiliteit en survivability verbeterd.
psychoclown schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:24:
[...]
De T-44 vind ik bijzonder fijn, komt niet altijd in de hoogste tier battles (zoals de T-54 wel bijna altijd doet) maar wel een stuk fijner dan de T-43 die gewoonweg traag aanvoelt
tooter schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 18:50:
Zo naar een tijdje te hebben gelezen in dit topic en er nu eens de tijd er voor te hebben ga ik deze mmo ook maar eens uitproberen.
Lijkt me echt leuk om te doen en ben hem nou aan het binnentrekken.
Zitten jullie gewoon op de eu servers ? want als ik m`n account dan maak dan weet ik zeker dat ik goed zit.
psychoclown schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 19:06:
Yup, volgens mij allemaal wel op de EU servers.
Sinds de serversplit is de connectie tijdens het spelen nog een stuk stabieler geworden
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Anoniem: 394033
Dan vrees ik ervoor, heb CoH ook gespeeld. Denk dat het niet echt soepel gaat draaien dan.JaWSnl schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 20:30:
Zojuist ook maar een account aangemaakt op de website van WoT. Zeker leuk om eens te proberen denk ik. Een aantal vragen: trekt het hard aan je systeem? Ik heb onboard graphics (zakelijk laptoptype) maar kan bijvoorbeeld nog net Company of Heroes vrij vloeiend spelen op zn laagste stand.
Heeft er nog iemand tips voor een beginneren? Er zijn vast meerdere goede en slechte keuzes in het begin, waar zal ik mij het eerst op focussen?
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Voor zover ik heb gehoord blijft het spel gratis om te spelen. Het enige wat betaald zou moeten zijn is gold zodat je free xp kan gebruiken.jopie schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:58:
Heeft er al iemand inzage in wat het spel gaat kosten bij release?
Ik denk niet dat het gratis blijft.
PSN: McMillan0984
Hier sluit ik mij bij aan. 50 is al een hoop voor mij, laat staan 100Clavat schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:05:
Hoe halen jullie die 100FPS zeg ik blijf steeds steken op 30 fps wat ik ook aanpas
terwijl het spel toch niet veel vraagt naar mijn mening.
Of dan toch niet op 1680* 1050 spelen?
Mijn specs zijn volgens mij wel in orde:
Amd Phenom 9950 2.2hhz
4gb geheugen
en de Nvidia GTX 275
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
[removed]
Klopt, komt blijkbaar doordat een van de devvers een HTML error gefixed hebben die veroorzaakt werd bij gebruik van een bepaalde structuur in code, laat ik nou net die structuur hanterenFikkieHo schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:30:
Yay, leuke TSAlleen idd jammer van de codes..
De screens in de TS zijn gemaakt op 1280x1024 met bijna alle opties op high.Clavat schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:05:
Hoe halen jullie die 100FPS zeg ik blijf steeds steken op 30 fps wat ik ook aanpas
terwijl het spel toch niet veel vraagt naar mijn mening.
Of dan toch niet op 1680* 1050 spelen?
[removed]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Op escape drukken en kiezen voor exit battle. Dan kom je terug in je garage en kun je met een backup tank verder spelen.heuveltje schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:23:
Hmmm af en toe zit je gewoon echt 5minuten te wachten op 2 tanks die aan verschillende kanten van de map liggen te wachten
Bedoel je dat iedereen nog leeft en gewoon maar zit te campen? (vooral campinova is berucht)Kaap schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 22:12:
Ik vraag me inmiddels een beetje af of er nog andere spelmodussen bij gaan komen. Random baatle begin ik een klein beetje op uitgekeken te raken.
[ Voor 4% gewijzigd door rapture op 12-02-2011 13:54 ]
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Anoniem: 63800
jammer helaas...JaWSnl schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:29:
* JaWSnl schrijft zich weer uit voor dit topic.
Met mijn laptopje (HP 6530b) toch slechts 3 fps. Onspeelbaar dus
Nee ik bedoel dat de spelmodus random battle saai begint te worden.Jeebeekje schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:50:
[...]
Bedoel je dat iedereen nog leeft en gewoon maar zit te campen? (vooral campinova is berucht)
Zoek dan een andere weg, bij Campinova over de heuvel aan de zijkant.Ben je TD/SPG? Lekker blijven wachten
Ben je al dood, druk dan gewoon op escape en start een nieuwe battle met een andere tank.
Je kunt ofwel Auto aim gebruiken (Rechtermuisknop op gewenste target en hij volgt hem automatisch, hij richt in 90% van de gevallen op de koepel)heuveltje schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:23:
Maar hoe werkt dat aimen nou ? gewoon autoaim, want dat lijkt bij mij 60% van de tijd te missen
Kijk,nu speel ik het spel al een maand of twee, en dit is toch weer nieuw voor me. Waar heb je die wijsheid vandaan ?Zimmer schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:17:
[...]
aan de hand van de kleur van de crossair bepalen waar je schiet (Groen = Penetration, Orange = Kans op Pen, Rood = Bounce)
Ik zal morgen aan een manual beginnengarathane schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:40:
[...]
Kijk,nu speel ik het spel al een maand of twee, en dit is toch weer nieuw voor me. Waar heb je die wijsheid vandaan ?
Ik heb overal gezocht voor een manual, maar (nog) niet kunnen vinden
Jammer, maar wel te verwachten. De game vraagt inderdaad best veel terwijl je dat niet zo op het eerste gezicht zou verwachtenJaWSnl schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:29:
Verkeerde quote denk ik zoKaap schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:58:
[...]
Nee ik bedoel dat de spelmodus random battle saai begint te worden.
Zie de vorige pagina, een devver heeft wat verandert aan de code waardoor mijn methode nu niet meer werkt.Anoniem: 63800 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:31:
[...]
jammer helaas...
psycho wat is er met je openingstopic gebeurt ik zie allemaal tags tussen de lijnen door staan
Zelfde hier, had die kleurtjes wel opgemerkt maar nooit echt op gelet, zeker wel handige info!garathane schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:40:
[...]
Kijk,nu speel ik het spel al een maand of twee, en dit is toch weer nieuw voor me. Waar heb je die wijsheid vandaan ?
Ik heb overal gezocht voor een manual, maar (nog) niet kunnen vinden
[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 13-02-2011 00:23 ]
Anoniem: 181786
x2.Kaap schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 22:12:
Ik vraag me inmiddels een beetje af of er nog andere spelmodussen bij gaan komen. Random baatle begin ik een klein beetje op uitgekeken te raken.
Als je het nieuws op het officiele forum volgt, had je kunnen weten dat er meerdere types bijkomen, waaronder een battle type waarin je beiden strijdt om 1 vlag ipv2, er komen potjes zonder vlaggen en natuurlijk Clanbattles.Anoniem: 181786 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 21:00:
[...]
x2.
Het is een erg leuk concept maar als ze het verder zo laten dan haak ik binnenkort al af.
Kijk, daar heb ik wat aan!!Zimmer schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:17:
[...]
Manual Aim, je crossair zelf op de tank plaatsen, en aan de hand van de kleur van de crossair bepalen waar je schiet (Groen = Penetration, Orange = Kans op Pen, Rood = Bounce)
Jammer,JaWSnl schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:29:
ohw joh, dit heb ik nooit geweten! Ik dacht altijd dat het penetration/niets wasgarathane schreef op zondag 13 februari 2011 @ 01:01:
Ik moet zeggen: ik zie die gekleurde crosshair helemaal niet; hij is,bij elke tank en tegen elke tier, groen....nooit oranje of rood. Alleen als hij laadt is hij rood, maar dan verandert hij weer in groen. En bounced of wordt een ricochet....
Mijn DV6830 vind het ook niet echt grappig als ik WoT probeer te spelen, Minecraft heeft ie dan weer geen moeite meeskoozie schreef op maandag 14 februari 2011 @ 11:06:
[...]
Kijk, daar heb ik wat aan!!
[...]
Jammer,
van het weekend 3 potjes op mijn DELL Latitude E6500 gespeeld.
3 tot 8 FPS tijdens het rijden, als ik eenmaal voor de SPG op shift druk en in de view van bovenaf kom dan gaat het richting de 10/15 fps en is het nog enigsinds speelbaar....
wel lastig dat je pas in het spel komt als er nog maar een paar seconden over is of iedereen al rijdt.
patrickos85 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:19:
[...]
ohw joh, dit heb ik nooit geweten! Ik dacht altijd dat het penetration/niets was
Daar ga ik maar op letten voortaan
[ Voor 10% gewijzigd door Zimmer op 14-02-2011 12:28 ]
Heb je de instellingen wel goed staan? Je kan namelijk ook een crosshair kiezen waar het namelijk niet bij staat.garathane schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:44:
Hoe ik het ook wend of keer, of ik het scherm kantel,verticaal of horizontaal houd, of een crosshair,een driehoekje of een sterretje zie, het is en blijft groen. Ook als ik met mijn Leopard op een tiger mik (en die ammo raakt bij wijze van spreken de armor niet eens,laat staan dat het bounct): het blijft groen........niks oranje of rood. Gelukkig vertelt iemand (gunner ? commander ?) wat het resultaat is (we didn't even scratch them)
Nou ja,het blijft een grappig spel.
Lijkt me sterk want de meeste mensen kijken niet naar de crosshair instelling en default laat hij dat wel degelijk zienUser.tmp schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:51:
[...]
Heb je de instellingen wel goed staan? Je kan namelijk ook een crosshair kiezen waar het namelijk niet bij staat.
[ Voor 9% gewijzigd door rgras op 15-02-2011 00:47 ]
En zie je het nog steeds niet als in dat het altijd groen is, welke tank speel je?garathane schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 00:52:
@rgras: dank.Ik ga het asap proberen (niet nu meer,dus). ik ben benieuwd !!
[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-02-2011 08:20 ]
De Leopard is stiekem gewoon een ubertank... 60 km/u, wendbaar, sneldraaiende turret, penetrate allesKaap schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:19:
[...]
En zie je het nog steeds niet als in dat het altijd groen is, welke tank speel je?
Edit: een Leopard dus...dan weet ik het ook niet.
Alleen jammer dat ze me iedere keer met een schot neerknallen doordat ik alleen maar bij heavy tanks wordt ingedeeldJeebeekje schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:09:
[...]
De Leopard is stiekem gewoon een ubertank... 60 km/u, wendbaar, sneldraaiende turret, penetrate alles
[removed]
Dan speel je als TD domweg verkeerd. Een goeie TD zorgt er wel voor dat een Medium/Light überhaupt niet eens bij hem in de buurt kan komen.Kaap schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:12:
En die net als de T-54 te snel rond je heen draait waardoor je als TD of tanks met te weinig traverse dan wel turret traverse geen kans maakt.
Ik weet niet of je wel eens als een TD tegen T-54's heb gespeeld maar die zijn verdomd snel en kan je echt niet tegenop. Daarnet toevallig een potje waarbij ik met mijn ISU meteen een T-54 tegenkwam.. ik raakte heb nog hard op de tracks (en ~20% eraf) maar dat mocht niet baten en ik werd nog geholpen door een T29.User.tmp schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:15:
[...]
Dan speel je als TD domweg verkeerd. Een goeie TD zorgt er wel voor dat een Medium/Light überhaupt niet eens bij hem in de buurt kan komen.
T54 zijn echt te OP. Ze zijn moeilijk te penetraten, zelfs op mijn T29 en T32.psychoclown schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:25:
[...]
Ik weet niet of je wel eens als een TD tegen T-54's heb gespeeld maar die zijn verdomd snel en kan je echt niet tegenop. Daarnet toevallig een potje waarbij ik met mijn ISU meteen een T-54 tegenkwam.. ik raakte heb nog hard op de tracks (en ~20% eraf) maar dat mocht niet baten en ik werd nog geholpen door een T29.
Als je weet waar je moet schieten valt het enigszins mee maar ik ben heel erg benieuwd naar de patch. Die moet een dezer dagen beschikbaar komenpatrickos85 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:45:
[...]
T54 zijn echt te OP. Ze zijn moeilijk te penetraten, zelfs op mijn T29 en T32.
Meh.. nog even wachten dus0.6.3.8 update for EU server is rescheduled for February 21-24 due to several fixes and new content features that require additional tweaking and testing.
Including but not limited to:
- Added new tank: M6A2E1 (US and EU pre-order).
- Fixed black screen while loading the map.
- Fixed map bugs in Malinovka (driving through water) and Sand River (climbing steep hills).
Note! 0.6.3.8 patch will include all changes from 0.6.3.x series.
[ Voor 41% gewijzigd door psychoclown op 15-02-2011 12:48 ]
Dit is dus echt onzin, T54s zijn niet OP, ze zijn alleen OP als je speelt als een ******* en ze verkeerd aanpakt. En over de T29, je moet er wel rekening mee houden dat hij 2 tiers lager is, alsof je tegenover een IS4 staat zeg maar.patrickos85 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:45:
[...]
T54 zijn echt te OP. Ze zijn moeilijk te penetraten, zelfs op mijn T29 en T32.
Ik heb vaak een bouncing of een schampschot. Meest vervelende is dat T54 om me heen rijd, tracks kapot schiet en telkens van me kanon wegrijd. Daar kan ik niets tegen doen als ik hem niet eerst raak. Vaak is het daarna nog steeds dat hij zich hersteld en mij slooptZimmer schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:01:
[...]
Dit is dus echt onzin, T54s zijn niet OP, ze zijn alleen OP als je speelt als een ******* en ze verkeerd aanpakt. En over de T29, je moet er wel rekening mee houden dat hij 2 tiers lager is, alsof je tegenover een IS4 staat zeg maar.
En ik kan het niet vaak genoeg zeggen; T54 zijn goede tanks, maar 90% van de mensen die erin rijdt kan er niet mee overweg, en daar moet je gebruik van maken.
Anoniem: 218650
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 218650 op 15-02-2011 13:30 . Reden: typo's en toevoeging ]
Draai je turret tegen hem in, dus als hij linksom draait moet je linksom draaien en kun je zijn tracks eraf schietenpatrickos85 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:10:
[...]
Ik heb vaak een bouncing of een schampschot. Meest vervelende is dat T54 om me heen rijd, tracks kapot schiet en telkens van me kanon wegrijd. Daar kan ik niets tegen doen als ik hem niet eerst raak. Vaak is het daarna nog steeds dat hij zich hersteld en mij sloopt
In de te komen patch is de T-54 op een aantal punten aangepakt. Zo wordt oa. de tank 15cm hoger en krijgt een lagere hp op de tracks gelijk aan die van de T-44Anoniem: 218650 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:27:
De zwakke plekken van de T-54 zijn van afstand bijna niet te raken. Ook al gebruik je een gun die zeer accuraat is. Je moet erg dichtbij komen wil je een redelijk kans maken om met AP te kunnen penetraten.
Voor meer info, zie hier: http://forum.worldoftanks...c/25081-how-to-kill-t-54/
Voor een ieder die een te zwakke gun heeft om de T-54 te kunnen penetraten, gebruik HE. Het valt misschien tegen qua damage die je doet, maar met een beetje mazzel knal je er wat modules af.
Enne, focused fire helpt echt (druk op T om je teamleden te laten weten op welke target je mikt)
Wat inderdaad niet correct is aan de T-54 op dit moment, is dat ze te snel hun tracks kunnen repareren. Ergens op het WoT-forum is daarover een aankondiging gedaan dat de devs ermee bezig zijn.
Voor de warpfix waren de T-44's nog veel erger. Die kon je echt niet raken!
Wat hieronder gezegd wordt:User.tmp schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:15:
[...]
Dan speel je als TD domweg verkeerd. Een goeie TD zorgt er wel voor dat een Medium/Light überhaupt niet eens bij hem in de buurt kan komen.
psychoclown schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:25:
[...]
Ik weet niet of je wel eens als een TD tegen T-54's heb gespeeld maar die zijn verdomd snel en kan je echt niet tegenop. Daarnet toevallig een potje waarbij ik met mijn ISU meteen een T-54 tegenkwam.. ik raakte heb nog hard op de tracks (en ~20% eraf) maar dat mocht niet baten en ik werd nog geholpen door een T29.
Degene die ik tegen ben gekomen waren slim genoeg om dan achteruit te gaan om mijn kanon zo lang mogelijk te ontwijkenpsychoclown schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:54:
[...]
Draai je turret tegen hem in, dus als hij linksom draait moet je linksom draaien en kun je zijn tracks eraf schieten
Jazeker, ik speel sinds kort met de ISU. Als ik in mijn uppie een T-54 tegen kom, ben ik inderdaad de lul. Maar daarom probeer ik er dus voor te zorgen dat ik nooit ergens alleen sta.psychoclown schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:25:
[...]
Pre-order?- Added new tank: M6A2E1 (US and EU pre-order).
Hehehe ja minimaal een bergAnoniem: 394033 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:47:
Het enige wat je dan kan doen is afwachten tot je tank volledig gesloopt is. Kan er niet aan doen maar ik vind ze nog erger dan artillery, daar kan je nog enigszins wat aan doen door te schuilen, achter een berg of iets dergelijks.
Ik schuil gewoon achter Joerisan met mijn Maus
Ik wil nog wel eens het beste doen voor het team, ook al betekent dat dat ik een hele flank met maar 3-4 man verdedigUser.tmp schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:55:
[...]
Jazeker, ik speel sinds kort met de ISU. Als ik in mijn uppie een T-54 tegen kom, ben ik inderdaad de lul. Maar daarom probeer ik er dus voor te zorgen dat ik nooit ergens alleen sta.
Mensen die van tevoren pre-orderen inderdaadPre-order?
Gaat het hier over de closed beta spelers of echt over mensen die vantevoren Gold kopen?
Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410
Maar in RL werden Tiger turrets door explosies van 152 mm HE shells van SU-152 eraf geblazen. Het zou overpowered zijn om "any tank at any range" te kunnen slopen.Although designed with no consideration for the anti-tank role, the SU-152 proved to have surprisingly good anti-tank capabilities due to the ML-20S's extremely heavy HE projectiles. Standard doctrine for purpose-built AT guns of the period universally relied on small, dense solid projectiles propelled to high velocities, optimized for punching through armor. Since the SU-152, like all SU-series self-propelled guns was not designed with tank killing in mind, no AP projectiles were issued to crews and no initial tests against armor were conducted. However, tests performed on captured Tiger tanks in early 1943 showed that the SU-152 was able to destroy them at any range with a fair degree of reliability (the only vehicle then in Russian service capable of doing so) by simply blowing the turret off the vehicle through sheer blast effect. This fortuitous discovery spurred massive SU-152 production and the formation of self-propelled artillery units, which then functioned as ersatz heavy tank destroyer battalions.
[...]
Since it was intended as a self-propelled artillery piece rather than a true tank destroyer, the SU-152 was generally issued with standard HE rounds rather than armor-piercing projectiles. The 152mm HE round produced a massive blast that did not rely on velocity for its effectiveness, making them effective against any German tank, including the Tiger and Elefant (although with a somewhat decreased level of kill reliability over penetrating projectiles). It was renowned for its ability to rip the turret completely off a Tiger tank (at any range) by sheer blast effect alone, and numerous German AFVs were claimed as destroyed or damaged by SU-152 fire during the Battle of Kursk; for example, one Major Sankovskiy destroyed 10 German tanks (of unknown type) in a single day with his crew and his SU-152, and was awarded the title of Hero of the Soviet Union.
Wikipedia: SU-152
De 107mm ga je ook gebruiken op de KV-3 en dat wil je zo snel mogelijk dus probeer die alvast te unlocken. Ik heb zelf de 122mm geresearched onderweg waarmee alles een stukje makkelijker werd.BramSd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:32:
Wat denken jullie? Ik heb een KV en genoeg XP en geld om een 152mm kanon te kopen. Ik wil echter het liefst gaan voor de 107mm.
Omdat ik nu het standaard kanon heb, ketsen veel van mijn kogels af. Is het verstandig om nu toch eerst voor de 152mm te gaan en mogelijk zelfs de 107mm over te slaan?
Van de week toevallig de 152MM gekocht omdat ik na de wipe wss via de KV de SPG kant op wil. wel een verademing na de stock gun kwa dmg die je doet, echter de reload tijd is zeer lang.BramSd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:32:
Wat denken jullie? Ik heb een KV en genoeg XP en geld om een 152mm kanon te kopen. Ik wil echter het liefst gaan voor de 107mm.
Je snapt hopelijk wel dat je dit soort verhalen met een paar ton zout moet nemen? Dit is geschreven als een propaganda verhaal van de russen, en daardoor geen feit. Zie hier het verhaal over de SU en ISU in het wikipedia verhaal over Tigersrapture schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 01:12:
Lees het als "Enige bruikbare optie.". Als AP niet genoeg penetreert, dan blijft alleen een dikke HE shell in WoT als enige optie.
[...]
Maar in RL werden Tiger turrets door explosies van 152 mm HE shells van SU-152 eraf geblazen. Het zou overpowered zijn om "any tank at any range" te kunnen slopen.
Bron: Wikipedia: Tiger IIn May 1943, the Red Army deployed the SU-152, replaced in 1944 by the ISU-152. These self-propelled guns both mounted the large, 152 mm howitzer-gun. The SU-152 was intended to be a close-support gun for use against German fortifications rather than armour; but, both it and the later ISU-152 were found to be very effective against German heavy tanks, and were nicknamed Zveroboy (commonly translated as "beast killer" or "animal hunter") because of this. The 152 mm armour-piercing shells weighed over 45 kilograms (99 lb) and could penetrate a Tiger's frontal armour from 1,000 metres (1,094 yd). Even the high-explosive rounds were powerful enough to cause significant damage to a tank. However, the size and weight of the ammunition meant both vehicles had a low rate of fire and each could carry only 20 rounds.
Ik zou voor de 107mm gaan, die 152mm duurt tergend lang om te reloaden. En had soms het gevoel dat dat ding met losse flodders schoot. Verschrikkelijk onnauwkeurig, als je dan al eens mist en een halve minuut moet wachten eer je terug kan schieten ben je meestal al gesloopt.BramSd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:32:
Omdat ik nu het standaard kanon heb, ketsen veel van mijn kogels af. Is het verstandig om nu toch eerst voor de 152mm te gaan en mogelijk zelfs de 107mm over te slaan?
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 218650 op 16-02-2011 10:14 . Reden: damn typo's. ]
Ik denk dat ik niet gemaakt ben voor die lage RoF guns, was echt een verademing om af te zijn van de 152mm op de SU-152Anoniem: 218650 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:12:
Voor de SU-152 gebruik ik ook altijd de 152mm gun. Wel eens gehad dat ik was vergeten om te switchen van AP naar HE, terwijl ik een KV-3 in mijn crosshair had. Toch mooi ge-oneshot met die AP shell
[ Voor 19% gewijzigd door psychoclown op 16-02-2011 10:22 ]
Tsja, de 152mm is een beetje alles of niets. Of je mist (wat mij trouwens heel erg mee valt, target in het midden van crosshair is echt hit, met 100% crew) of je knalt raak maar dan ook echt goed raakpsychoclown schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:15:
[...]
Ik denk dat ik niet gemaakt ben voor die lage RoF guns, was echt een verademing om af te zijn van de 152mm op de SU-152
Ook de reden waarom ik twijfel of ik de 152 zal nemen op de ISU. Ben momenteel aan het sparen voor een nieuwe gun maar misschien is de 152mm BL-10 wel slimmer aangezien die ook op de 704 wordt gebruikt.
Heb ik juist andersom ervaren, misschien komt het ook wel omdat ik erg gewend ben geraakt aan de 122mm dan kun je dat wel corrigerenAnoniem: 218650 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:06:
[...]
Tsja, de 152mm is een beetje alles of niets. Of je mist (wat mij trouwens heel erg mee valt, target in het midden van crosshair is echt hit, met 100% crew) of je knalt raak maar dan ook echt goed raak![]()
Voor het betere ambush werk is de laatste 122mm gun veel beter geschikt, maar die heeft echt accuracy issues.
ETAs:
Pre-orders launch: February 20-25
Release date: March 10-15. Hardwipe confirmed.
Pre-order packages will be available approx two weeks before the game goes live. All in all there will be 3 options to choose from, each one contains certain amount of gold with discount and a premium vehicle (A-32, Pz. V/IV, M6A2E1).
Pre-order stuff can be added to existing account.
[ Voor 70% gewijzigd door User op 16-02-2011 12:47 ]
[removed]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq