|
[Voor 149% gewijzigd door psychoclown op 10-02-2011 19:07]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
[Voor 149% gewijzigd door psychoclown op 10-02-2011 19:07]
[Voor 97% gewijzigd door Annihilism op 30-11-2010 14:29]
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Allereerste bedankt voor je reactieVivaladen schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:21:
Hey Annihilism,leuke Topic start man!
volg al een klein tijdje deze gratis MMO waarbij je een keer geen riddertje of tovernaartje als avatar hebt maar een Tank! hoop info te vinden op Massively.com (zustersite van wow.com) ben benieuwd naar deze MMO en wat ie te bieden heeft,zou het een soort van Navyfield kloon worden?of toch iets meer opzichzelfstaand?
Neem aan dat jij in het bezit bent van een Beta key? stond laatst een stukje op Nu.nl over dit spel dat het in rusland al volop gespeeld wordt en dat wij nog steeds op een beta zitten te wachtenAnnihilism schreef op maandag 15 november 2010 @ 17:33:
[...]
Allereerste bedankt voor je reactie,
Ik zou zo niet weten waarmee je deze MMO kunt vergelijken, het is eigenlijk een soort MMO FPS achtig iets met tanks. Het experience systeem en de mogelijkheid om je tank helemaal zelf aan te passen (in de toekomst voegen ze zelfs de optie toe om je tank een eigen skin te geven) maken het spel zeer verslavend. Je Crew (bemanning van de tank) werkt ook met een soort experience systeem en krijgt meer ervaring met elke battle die je speelt (totdat ze op 100% zijn).
Wat vooral leuk is in het spel, is het realisme. Zo kun je bijvoorbeeld met een panzer III geen IS7 of Tiger II aan omdat de kogel dan vrijwel altijd afketst van de armor (nu zul je in praktijd ook niet als Panzer III bij een TIger II in de poule gestopt worden) Ook kun je bijvoorbeeld een tank van achteren aanvallen en op de benzinetank schieten met een HE (explosive kogel) round waardoor de motor in de brand vliegt.
Ondanks dat het spel alleen de mogelijkheid bied om met tanks te spelen voelt het echt heel compleet aan, je mist de afwezigheid van bijvoorbeeld infanterie of vliegtuigen niet.
Wanneer je je registreert op de website zal er automatisch een key naar je gestuurd worden wanneer deze weer vrij komen (ik heb hem zelf via Curse.com).
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris
[Voor 39% gewijzigd door Paprika op 27-11-2010 09:33]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris
Helaas zit ik nu constant met mijn PzKpfw III in 95% van de gevallen bij Tigers 2's etc.Rynji schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:00:
Dat is wel mijn enige minpuntje, je komt altijd bij hogere tier tanks in de battle, kom jij aan met je slappe tank. Enige wat je dan kan doen is een tankje of twee op de kaart zetten, en dan ben je alweer kapot. Speel je gewoon een paar dagen met je low tank voordat je eentje kan kopen waarmee je mee kan komen.
[Voor 4% gewijzigd door rgras op 28-11-2010 21:14]
[Voor 20% gewijzigd door Nazanir op 30-11-2010 13:19]
-
[Voor 13% gewijzigd door ZenTex op 29-11-2010 15:06]
Pz3s zijn toch juist hardstikke fijn in high tier battles? Goede radio & tracks erop: scouten -> scout medal & 20.000 credits + 1000 xp.rgras schreef op zondag 28 november 2010 @ 20:47:
[...]
Helaas zit ik nu constant met mijn PzKpfw III in 95% van de gevallen bij Tigers 2's etc.Gelukkig nog maar zo'n 3000XP nodig voor een PzKpfw IV.
[Voor 23% gewijzigd door rgras op 30-11-2010 21:49]
De mens wikt maar God beschikt.
-
Lijkt me sowieso handig om de tweakers in een tabel op te nemen in de TSNazanir schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:11:
Bestaat er zoiets als een guild/clan optie in het spel? Zoja, mensen geinterresseerd in een GoT groepje? Mijn naam in de game is in ieder geval: Nazanir.
[Voor 59% gewijzigd door psychoclown op 05-12-2010 13:22]
-
Goed idee! Ik zal het gelijk even toevoegen.psychoclown schreef op zondag 05 december 2010 @ 00:19:
Vanavond had ik eindelijk eens tijd en dus maar eens onder de loep genomen vind het tot nu toe nog best lastig moet ik zeggen. Vaak ook maar een twee of drietal hits nodig voordat ik om lig, ben dus nog vooral aan het uitvogelen hoe het beste te spelen
-edit-
Al wat meerdere potjes gespeeld nu en het bevalt echt super!
Net ook een potje gehad die echt goed ging, 5 killsSoms wil het namelijk nog wel eens minder gaan en dan lig ik er vrij snel uit.
[...]
Lijkt me sowieso handig om de tweakers in een tabel op te nemen in de TS
Ik speel in ieder geval als kyozu.
Ik heb je toegevoegd overigens
[Voor 20% gewijzigd door Paprika op 06-12-2010 16:21]
[Voor 13% gewijzigd door Animal Mother op 06-12-2010 16:30]
[Voor 65% gewijzigd door Paprika op 06-12-2010 16:44]
In een T6 tank zou je toch élk potje flink winst moeten maken, zeker met de lage shellkosten van die korte 88.Animal Mother schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:28:
Crew zit nu op de 63% en ik gebruik nu even de short 88. Op de VK3601 heb ik de 105mm altijd met plezier gebruikt, maar ik lees overal dat die zo duur is om te gebruiken maar dat snap ik niet?
[Voor 7% gewijzigd door ZenTex op 06-12-2010 17:00]
[Voor 44% gewijzigd door Nazanir op 08-12-2010 08:16]
-
[Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 10-12-2010 20:32]
[Voor 67% gewijzigd door Vos op 12-12-2010 17:45]
[Voor 33% gewijzigd door xCell op 13-12-2010 20:12]
if it ain't broke, break it and learn
Met de Valentine (premium tank) kun je free experience verdienen. Dit kun je vervolgens voor iedere tank gebruiken. Ik heb em vrijwel direct verkocht voor 200000 credits.Vos schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:31:
Ondertussen gaat het mij een beetje dagen nu ik met de Battles begonnen ben. Ook m.b.t. research e.d. Ik speelde met die gratis Valentine maar kon nergens iets qua research kiezen ofzo...is denk ik omdat het een gratis tank is. Ben toen met die Duitse traktorbegonnen en nu begint het wat meer te dagen.
[Voor 14% gewijzigd door Annihilism op 17-12-2010 11:40]
Hmm goed om te weten! Zelf dacht ik namelijk dat er bedoeld werd dat je alles weer kwijt zou zijn maar dat valt dus reuze meeAnnihilism schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 10:15:
Verder is er aangekondigt dat er rond het eind van december een soft reste komt waaribj al je skillpunten gereset worden, dit is een goeie ontwikkeling omdat je dan zo ook andere tanks kunt uitproberen (alle XP blijft behouden, je kunt het gewoon opnieuw besteden).
Nee gelukkig nietpsychoclown schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 11:51:
[...]
Hmm goed om te weten! Zelf dacht ik namelijk dat er bedoeld werd dat je alles weer kwijt zou zijn maar dat valt dus reuze mee
totdat je mij tegenkomt.Annihilism schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:36:
[...]
...kan zelfs zo scherp draaien en zo snel rijden dat je gewoon rondjes om een tank kunt blijven rijden terwilj je hem langzaam kapotschiet, echt super!
Ik snap wat je bedoelt, helaas is het wel duidelijk dat de Soviet tanks er beter uit komen vanwege het spel door russiche devs gemaakt wordt. Ik vermaak me echter nog zeer goed in het spel en zal het ook zeker blijven spelen.ZenTex schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:26:
[...]
totdat je mij tegenkomt.
Rij geen rondjes want daardoor kom je automatisch weer voor m'n loop terecht.![]()
Enfin, ik heb er inmiddels al weer de brui aan gegeven, tenminste zo goed als.
De reden: Ik heb te weinig invloed op het spel. Wat je ook doet, waar je ook bent, het gebeurt te vaak dat door de game mechanica je compleet kansloos bent. Zaken als SPG, onzichtbare tanks, permatracking en bijv zaken als beschadigd ammorack/loader/gunner waardoor je ineens compleet waardeloos bent. (erg irritant als je gelijk aan het begin van een match geraakt word met een lucky hit van een medium die je kanon kapotschiet. Zie dan nog maar iets te raken. zelfs op 50 meter mis je dan nog.)
Zaken die (als de devs het willen) eenvoudig gefixt/aangepast kunnen worden, maar daar heb ik geen vertrouwen in. Ze hebben zelfs gezegd: SPG is fine! En threads in het forum over SPG's maar blijven locken. 3/4 van de community (gok ik even) is tegen SPG's zoals ze nu zijn. Laatst ge1-shot van door een bus (ussrt6 artillery). En het was nog niet eens raak ook. Hupsakee. 1400 HP weg. Ja, arty is fine!
Jammer, want het principe is zeker leuk!
Die death heb je dan ook verdient... Als er geen Russische artillery was zouden mijn T10 potjes 9 dagen duren. Ze zijn realistisch gezien veel te precies, maar ik weet niet of ik nog een hoge tier zou willen spelen als een artillery schot nog maar 400 damage op me deed.ZenTex schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 15:26:
[...]
Laatst ge1-shot van door een bus (ussrt6 artillery). En het was nog niet eens raak ook. Hupsakee. 1400 HP weg. Ja, arty is fine!
[Voor 10% gewijzigd door Paprika op 18-12-2010 10:58]
Die horen normaal dan ook alleen in T9+ games te komen en daar speel je met tanks die je vanaf 100 meter afstand in de front niet kunt penetreren. De enige manier is dan dus artillery.ZenTex schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:30:
Kijk eens naar games met een bus. Die halen makkelijk 3-4 kills, 5-6 is ook geen uitzondering. met 2 schoten per minuut haal je met alleen direct hits niet zoveel kills
T8 games zijn ze anders schering en inslag. Lager zelfs ook nog.Paprika schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:46:
[...]
Die horen normaal dan ook alleen in T9+ games te komen en daar speel je met tanks die je vanaf 100 meter afstand in de front niet kunt penetreren. De enige manier is dan dus artillery.
Helaas wel ja, mijn kanon en mijn tracks is vaak het eerste wat er kapot gaan. Met name de tracks zijn wel bijzonder zwak van een tiger 1. Desondanks vind ik het een hele leuke tank om te spelen, je moet gewoon niet autoaimen (echt nooit doen met een tiger) en nooit je zij/achterkant proberen te laten zien.ZenTex schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:30:
Verdiend? hoezo dat nou weer. Geen kans toe geven? was in campinovka. Maar op elke map moet je wel eens uit je cover komen. Al gebeurt dat zeer weinig, mede door arty. Juist in games zonder arty word er minder gecampt.
En de bus doet 1800. Buiten dat heeft hij me voorzover ik weet niet eens geraakt maar was het een near miss. Tsja, 1800 HE dmg hoef je niet eens voor te raken om ontiegelijk veel module damage te doen, dus kan best zijn dat puur door de HE m'n rack ontploft is.
Kijk eens naar games met een bus. Die halen makkelijk 3-4 kills, 5-6 is ook geen uitzondering. met 2 schoten per minuut haal je met alleen direct hits niet zoveel kills.
@ Annihilism: Speel ook hoofdzakelijk russische heavies. Die tiger is namelijk echt een lachertje. éérste wat kapotgeschoten word is altijd je kanon.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
[Voor 12% gewijzigd door Zardan op 20-12-2010 22:17]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
[Voor 32% gewijzigd door Paprika op 22-12-2010 12:35]
World of Tanks Closed Beta v.0.6.1.5 - v.0.6.2.7 patch notes
General:
- Added new medium tanks: Т-54, Panther II, Pershing.
- Added new TD "Object" 704.
- Added new SPGs: "Object" 212, G-Tiger, G-Panther, M12, M40/M43.
- Added new maps: "Ruinberg" and "El Halluf".
- Added new battle mode: the "Tank Company Battle". A company of tanks with sum of tiers from 60 to 90 gets into a company waiting queue where it is randomly assigned an opposing company.
- Added voice chat based on the Vivox technology. It works for platoons in random battle, for companies in tank company battles and for training battle. The feature is still in testing hence is implemented with minimal settings. In order to use voice chat, enable it in game settings. Press and hold Q button to activate voice transmit mode.
- Added achievements: "Reaper", "Invincible", "Survivor", "Raider", "Master Gunner", "Kamikaze".
- Added medals: Kolobanov's medal, Billotte's medal, Fadin's medal, Wittmann's medal, Orlik's medal, Oskin's medal, Halonen's medal, Burda's medal.
- Added full dynamic shadows. The option is available through "Enhanced shadows" settings. The shadows are in the testing mode so there is a possibility of artifacts.
- Added new interface for repair and resupply of consumables - "Service": added possibility to automatically resupply consumables and to repair the tank after the battle, possibility to quickly replenish consumables, ability to change the sequence of shells.
- Added customizable game controls.
Gameplay:
- Doubled experience for the first battle per day on each tank now is given not for the first battle, but for the first victory on the tank.
- Training battle does not count as the first battle anymore for the purposes of doubled experience.
- The chance of hitting the following modules engine, radio, traverse mechanism, observation device increased from 33% to 50%.
- The chance of hitting ammo rack increased from 20% to 27%.
- The chance of hitting gun and crew members remains the same (33%).
- Removed possibility when any HE that explodes near a tank to damage internal modules, except crew members.
- The damage to internal modules from an HE that exploded on the tank armor is reduced by 50%, exception - crew members.
- Changed experience transfer from a group of tanks. The experience from all tanks is collected so all tanks left with zero experience and then it is transferred. The remaining under 25 experience is placed on the last tank on the list.
- "Scout" is now awarded only if the team won.
- "Sniper" is now awarded if during the battle there was no friendly damage.
- The top tanks in the battle roster are now balanced not by tier but by the match-making "value", which considers type of the tank.
- The coefficient of heavy tanks for the match-making purposes is increased from 1.3 to 1.45.
- Improved match-making system for random battles.
- Fixed ability of lifting fallen trees with tank.
- Removed possibility of driving beyond the map during lag spikes.
- Fixed tank spawn locations on the basis of type of the tank (SPGs in Malinovka, etc.).
System:
- Fixed FPS drops during rendering track prints.
- Fixed lags when destroying objects.
- Improved auto-detect of graphic settings.
- Experimental feature. Limited rendering speed in the loading screen, this should improve loading time for slow computers.
- Added some optimizations which are supposed to end single sharp FPS drops.
Content:
- Multiple fixes of tanks' models and textures.
- Set a normal speed of track rotation for all tanks.
- Reworked and added destruction of some objects.
- Fixed some spots on the maps where tanks would get stuck or couldn't pass.
- Modified base flagpoles and flag animation.
- Added disabling of rendering for some small objects at long distances.
- Reworked shot sounds of some guns.
- Regenerated static shadows for all maps, according to a new algorithm that provides better quality.
Interface:
- Changed interface of system messages in the hangar.
- Fixed changing music volume which worked only for battles.
- Added hints-tooltips on interface elements in hangar.
- Fixed purchasing a tank with a slot in hangar without warning.
- Fixed bug when filter "Location" in barracks switches by itself.
- Fixed invite notification, if the player is in the battle at that moment.
- "Not ready" button now unlocked for platoon leaded in waiting line before battle.
- Added display of User Agreement when the client is launched first time after the patch.
- Added turning on/off of "post mortem" post-effect in settings.
- Removed ability to lower camera beneath the waterline.
- Now after purchasing premium, hangar immediately updates to premium.
- Fixed "delay" UI bug when researching several vehicles and/or modules in a row using free experience.
- Howitzer mode: when firing beyond the max. firing range, shell trajectory turns grey.
- Expanded descriptions of medals and achievements.
- Fixed incorrect display of tank's tier in the tank purchase window.
- Fixed unwarranted disappearing of sections of statistics without a possibility to open it up in the statistics window.
- Fixed tupos and mistakes in UI texts.
- Multiple minor interface fixes.
Vehicle characteristics:
General changes of v.0.6.2.7 patch:
- Rebalanced characteristics of all SPGs:
- Hull traverse speed decreased by 1-3 deg/sec.
- Aiming time increased by 1-3 seconds.
- Shell dispersion increased by 2-10%.
- The infuelnce of gun horizontal motion on dispersion increased by 100% increased on the average.
- Radius of splash damage for HE shells decreased by 6-8%.
- Increased hit points for tier 7, 8, 9 medium tanks.
- By 20-25% increased reverse speed for tier 6-8 medium tanks.
- Increased visibility for tier 8-10 heavy tanks by 25% during movement and at rest
- Increased visibility for all guns after firing by 20%.
- Increased view range for tier 9 TDs.
Detailed list of vehicle characteristics changes, v.0.6.2.0 - 0.6.2.6 patches:
Germany:
Gun 75mm_KwK_40_L43: dispersion 0.41->0.4.
Gun 75mm_StuK_40_L43: dispersion 0.39->0.38.
Gun 75mm_KwK_40_L48: dispersion 0.4->0.39.
Gun 75mm_PaK_39_L48: dispersion 0.38->0.37.
Gun 75mm_PaK_40: dispersion 0.38->0.37.
Gun 128mm_PaK44_L61: reduced visibility after firing, +20 damage to all shells.
Gun 128mm_PaK44_L55: reduced visibility after firing.
PzII Luchs: reduced visibility during movement.
VK 1602: reduced visibility during movement.
PzIII: reduced visibility during movement, -5% influence on accuracy during movement and traverse.
Pz III/IV: by 5% improved pass-ability on medium terrains, -8% influence on accuracy during movement and traverse.
Pz V-IV: chassis rotation is matched with Panther's.
Tiger II: mantlet armor for top turret 65->100.
JagdTiger: 128mm_PaK44_L55 reload (in seconds) 10.4 ->10.36, 128mm_PaK44_2_L61 reload (in seconds) 10.6->10.5.
VK 4502: mantlet armor for stock turret 120->160, mantlet armor for top turret 120->180.
Maus: hull hit points increased by 440, suspension and ammor rack hit points increased by 25%.
USA:
Gun 37mm_M-6_L53: price in credits 8350->2500.
Gun QF_6_pounder_Mk_III: penetration: AP 89->110, APCR 145->180, accuracy 0.4->0.38.
Gun 75mm_Gun_M3_L37: dispersion 0.38->0.4.
Gun 75mm_Gun_M2_L28: dispersion 0.39->0.41.
Gun 76mm_Gun_M1A1: reload (in seconds) 3.2->2.85, dispersion 0.37->0.38.
Gun 76mm_Gun_M1A2: dispersion 0.34->0.35.
Gun 90mm_Gun_T15E2M2: dispersion 0.33->0.32, reduced dispersion during turret traverse.
Gun 105mm_Howitzer_M2A: reduced aiming time by 15%.
Gun 105mm_Howitzer_M4: reduced aiming time by 15%, HE penetration 60->53.
Gun 120mm_Gun_T53: aiming 3.0->2.4, reduced dispersion during turret traverse.
Gun 155mm_Gun_T7: aiming 3.0->2.7, significantly reduced dispersion during turret traverse.
Engine Wright_G200_m_781C9GC1 level 8->7, price in credits 72380->47600, chance of fire 0.2->0.25.
T29, Т32, Т34, Т30: fixed error with discrepancy between displayed and actual hull armor. Actual armor decreased by 20%.
M6, T1: reduced research cost Wright_G200_m_781C9GC1 19800->10900.
Т-57: pass-ability reduced by 10%, reduced traverse speed by 2 deg/sec, +3 influence on accuracy during movement and turning.
Т2 lt: reduced repair cost by 30%, increased ammunition load for 20mm gun.
M7 Priest: 105mm_Howitzer_M - reloading time decreased 13.95->11.76 (in seconds).
RamII: reduced repair cost by 20%.
Т14: reduced repair price by 5%.
T29: increased visibility of the tank, +5% influence on accuracy during movement and traverse, 105mm_Gun_T5E1 - reload (in seconds) 9.5->10, by 10% reduced traverse speed for top turret, fixed display of frontal armor for both turrets, changed guns ammunition load.
Т32: by 5% reduced pass-ability on medium grounds, +8% influence on accuracy during movement and traverse, traverse speed for stock suspension reduced by 6 deg/sec, by 2 deg/sec - for top one, 105mm_Gun_T5E1 reload (in seconds) 9.38->9.4, changed guns ammunition load.
Т34: changed guns ammunition load.
Т30: changed ammunition load.
USSR:
Engine V-2-54: increased horsepower by 20 h.p.
Gun QF_6_pounder_Mk_III: AP penetration 89->110, APCR penetration 145->180.
Gun 76mm_S-54: dispersion 0.4->0.36.
Gun 76mm_S-54_S: dispersion 0.37->0.34.
А-20: reduced visibility during movement and rest, improved pass-ability for top suspensipn on medium and hard terrains.
А-32: reduced visibility during movement and rest.
BT-2: reduced visibility during movement, -6% influence on accuracy during movement and traverse.
BT-7: reduced visibility during movement and rest, improved pass-ability on medium grounds, -4% influence on accuracy during movement and traverse, view range for top turret increased by 15 meters.
Т-26: reduced visibility during movement.
KV: fixed bug with armor of 152mm gun.
Т-34-85: by 20% improved pass-ability on medium and good terrains.
Т-43: -9% influence on accuracy during movement and traverse.
Т-44: -5% influence on accuracy during movement and traverse, suspension hit points increased by 25%.
IS-4: armor: hull-upper plate 120->140, driver's lug 120->160, rear-upper plate 120->100.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Oke afwachten dan maarpsychoclown schreef op donderdag 23 december 2010 @ 13:26:
Had ik vanochtend al, daarnaast staat op de website van 9:00 tot 18:00 UTC onderhoud zal zijn.
Helaas is het heel erg lang maar goed komt ook omdat ik nogal nieuwsgierig ben naar de patch
[Voor 15% gewijzigd door Xenomorphh op 23-12-2010 13:30]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
[Voor 35% gewijzigd door psychoclown op 23-12-2010 19:24]
Idd! Vooral bij die map in de stad heb ik het idee dat er wat meer kleur zit.psychoclown schreef op donderdag 23 december 2010 @ 22:06:
Klopt dat idee heb ik ook maar dat is alleen maar goed!
Voor mijn gevoel zijn de maps ook iets updated graphics-wise, wat meer herfstkleuren erin (geel/oranje)
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
gefeliciteerd! ik zal komende week wel wat meer spelen heb weekje vrij hopelijk tier 5 bereiken. Moet nog genoeg potjes spelen om zover te komen hahapsychoclown schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 18:49:
Vanmiddag de T-34-85 weten te bemachtigen!
Gisteren was al een erg goede dag en 's avonds ook weer een aantal potjes gespeeld met recklezz.
Vandaag dus genoeg exp en credits behaald voor de tier 6, eerste indruk is goed, wel iets trager dan de T-34 maar die doe ik ook nog lang niet weg en daarmee doe ik goede zaken, veel kills en victory's de laatste tijd
[Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 25-12-2010 12:03]
Ik vind die stug III ook maar tegen vallen zeg, ik heb het beste kanon erop. Maar nog schiet je geen deuk in een pakkie boter..Pirate-Bozz schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 14:10:
Ik heb nu een Pz III Ausf. A, probleem hierbij is dat je altijd bij zwaardere tanks wordt gegooid en eigenlijk alleen maar kan scouten en het loodje legt.
Verder ook nog een Marder II (elite) en een Hetzer. Deze kunnen tenminste wel flink wat schade aanrichten.
Hmm ik kom helaas nooit bij tier 4 tanks, alleen bij tigers etc. Dus dat schiet niet oppsychoclown schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 14:39:
Die doen mijn tier 4's anders best veel damage, sowieso kom ik nooit door ze heen als ze met de voorkant naar voren staan
Hehehe, leuk om te lezen. Ik heb de grootste plezier (gehad) met m'n M3 Lee. Ik ben nog geen tank tegengekomen die sneller kan draaien op tracks. En sowieso is het een goed gebruik je tank altijd naar voren te parkeren gezien de armor daar het dikst is en je niet in de tracks geschoten wilt worden. Of je moet ergens hull-down kunnen staan.TgR_KILLER schreef op zondag 26 december 2010 @ 11:40:
Komt vooral omdat ik die M3 echt haat. wat een *&#%(*& tank is dat.. echt wie verzint dat 2 turrets die rond draaien maar die zijn voor geweertjes en zijn tank gun zit vast altijd naar voor gericht.. wil je iets tracken moet je hele tank draaien.. zuchtmet die tank moet je eigenlijk alleen ergens in een bosje campen waar je weet dat alles van voor gaat komen. anders ben je sowieso kansloos.
nog 9k exp ofzo voor mijn M4..
[Voor 4% gewijzigd door xCell op 26-12-2010 13:06]
[Voor 22% gewijzigd door TgR_KILLER op 26-12-2010 13:26]
Zelfde probleem heb je met de M3 dus ookFikkieHo schreef op zondag 26 december 2010 @ 15:06:
Het is vooral lollig als iemand je komt flanken en hij schiet op je tracks waardoor je even niet kan draaienProbeer dan maar er wat van te maken met je Tank Destroyer
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details