[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 34.315 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik heb een 100 % crew in mijn ISU-152, ventilation (105% crew) om net ietsje meer uit mijn BL-10 te knijpen, rammer om 10 % van de zeer lange herlaadtijd eraf te knijpen en binoculars om zo ver mogelijk targets te beschieten, terwijl mijn TD stilstaat. Volgens camo-testen valt er weinig te winnen met een camo-net op mijn ISU.

Als ik naar een maand skill training in EVE voor de laatste 5 % kijk, dan is het de moeite waard. Net nog het doelwit kunnen raken, net nog een doelwit kunnen one-shotten voordat zijn turret gedraaid is of gun gestabiliseerd heeft.

Het heeft mij 70 potjes gekost om de BL-10 beetje onder de knie te hebben.

In Erlenberg begon ik in het noorden, mijn sniping positie naar noordoosten verplaatsen en op de rode stippen op de map afwachten. Ondertussen ben ik naar de 50% cover struiken op de high ground aan het oosten verplaatst.
Afbeeldingslocatie: http://wiki.worldoftanks.com/images/b/b8/Erlenberg_mini.jpg
Na wat arty/sniper aggro trekken had ik 100 hp en kon 50 % hp T-44's, low hp Tiger II,... one-shotten. Mijn team is de dood en het eindigde in een ISU duel. We ontmoeten elkaar, misten elkaar, hij rolt terug, ik verplaatste weinig, hij schoot mij vanuit een 100% cover struik overhoop. Nog meer potjes nodig om betere sniping posities te vinden en nog beter doelwitten te raken.

In Ensk begon ik in het noorden en ging meest westerlijke straat blokkeren en vang een schot uit een onzichtbare positie op. Ik zag dat mijn team in center een doorbraak probeerde te forceren en ging erachter na.
Afbeeldingslocatie: http://wiki.worldoftanks.com/images/0/09/Ensk_mini.jpg
De vijand zat in de flanken en wij konden vanuit center hun tanks flanken. Zij richten hun guns naar het noorden en ik kwam samen met een andere BL-10 heavies langs achteren pakken. IS-3, Tiger II,... gingen wel erg snel kapot, nog voordat ze doorhebben dat ze gepakt worden.

De camo bonus voor TD was wel merkbaar in Sand River. Een Tiger II knalde mijn laatste team mate neer, zag mij niet staan (ik stond open en bloot op een hill) rolt gewoon verder en mooi schot erop plaatsen.
Afbeeldingslocatie: http://wiki.worldoftanks.com/images/4/49/Desert_mini.jpg
Dan kwam een low hp rear seater (VK 4502) langs achteren, hij schoot net op tijd op mijn tracks om niet door mij one-shotted te worden en de arty pakte mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ventilation scheelt toch een beetje, heb het op men IS4 ook staan, en het geld voor al je crewmembers waardoor je dus beter manouvreert, aimt, spot en reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 22:04
[b][message=35638863,noline]
De camo bonus voor TD was wel merkbaar in Sand River. Een Tiger II knalde mijn laatste team mate neer, zag mij niet staan (ik stond open en bloot op een hill) rolt gewoon verder en mooi schot erop plaatsen.
Dit weet je niet zeker, misschien ging hij wel eerst voor de zekere kill. Dit is wat ik in ieder geval doe, beter 1 persoon die mij pijn kan doen dan 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Hij rolde na de kill achteruit, had dekking, zijn gun was zeker herladen, ik was het enige doelwit die nog overbleef, hij rolde vooruit en wou naar de vlag gaan. Ik zat te kijken, goed mikken en schieten maar. Met een BL-10 wacht ik bij voorkeur totdat de hele tank exposed is voor betere raakkans.

[ Voor 17% gewijzigd door rapture op 06-03-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Vanmiddag wat gespeeld en in het begin wilde het niet lekker. Vaak verloren en dikwijls speelde ik nog wel redelijk tot goed. Later ging het wel beter en heb ik een aantal mooie potjes gespeeld. Inmiddels heb ik nog maar ongeveer 5k nodig voor de 704 inclusief tracks. Ik ben wel benieuwd hoe die speelt, sloped armor en meer hitpoints en daarnaast (bijna) even snel als de ISU :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Mijn stock 3601 is nog even niet opgewassen tegen het geweld waar ik bij wordt geplaatst. Hij mist de sniping capaciteiten van de pz4 met de 75L en de snelheid van de PzIII om rond te sjeezen. Dus nu mijn leopard, pz4 en VK3601 maar aan het afwisselen om XP en creds te verzamelen om asap de turret en tracks te upgraden zodat de 75L er weer op kan. Dan maar rustig al snipend sparen voor engine en 88mm.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Sinds ik een stap terug heb genomen qua gun formaat op mijn T32 vind ik deze een stuk leuker. Minder penetratie, maar meer schoten per minuut.

Mijn SU-152 bevalt op zich ook wel. Ik kan hoge tier tanks best wat schade aandoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Speel inmiddels IS + 122mm D-25T nadat de Tiger I een grote teleurstelling werd. Verder ben ik me aan het beraden wat ik na de hardwipe ga spelen.

Sinds dit weekend ook een clan gejoined. Meerdere platoons lopen in de avonduren terwijl iedereen op Teamspeak zit, maakt het spelen meteen een heel stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Ik heb een vraag.
Toen ik voor het eerst World Of Tanks ging spelen registerede ik me blijkbaar op de North American server.(Ik wist niet eens dat ik kon kiezen)

Nu spelen mijn vrienden op de Europe server en kan ik dus niet meedoen. Maar ik wil geen nieuwe account maken ed want ik heb al mn tanks en geld(3700000) op de NA server staan. Nu vraag ik me af of ik mijn spullen van de NA server naar de Europe server kan verplaatsen.

Mijn account op de NA server is Djmaddox en op de Europe-server Djmaddox1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

BL-9S voelde te Duits aan door de accuratie en gesofisticeerde damage. Het is geen Russische brute kracht, een gigantisch dikke AP-shell naar een vijand slingeren. Als het raak is, dan voelt de vijand het wel.

Met Object 704 ga ik toch met de BL-10 moeten schieten, dan heeft het weinig zin om te trainen in BL-9S.

1,6k credits voor een dubbele damage shell is kosteneffectiever dan 1k credits voor een gewoontje. Als je 2 gewoontjes moet afvuren, dan kan de vijand nog antwoorden met meerdere shells. Scouts en forward spotters opblazen nog voordat ze door mijn struik kunnen kijken.

Met mijn JagdPanther moet ik nog een tiental k xp voor een Ferdinand grinden. Dan kan ik voor de Duitse big gun gaan. Wat is de lange 8,8 cm toch klein. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 10:31

Foamy

Fulltime prutser

Hm, ben nu ook een tijdje bezig en vroeg me eigenlijk wat af dat ik zo snel niet kon vinden .. Hoe krijg je precies XP? Ik heb battles meegemaakt waarin ik meerdere kills, spots en een paar damaged had waarin ik nauwelijks experciece kreeg. Terwijl ik in andere battles, geen kills, geen spots en geen damaged had en veel meer kreeg..

What's up with that?

blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Eerste gewonnen battle van de dag krijgt een verdubbeling van de XP en victory is +50% XP. Je kan het stacken voor meer dan 3k XP in een battle. Veel tegenstanders spotten, voldoende aan de actie deelnemen, veel vijanden afmaken/damagen, veel schade uitdelen, steel wallen met een T-44 (het kan in bepaalde sniping lokaties verrassend veel shells bouncen),...

Als ik dan 30 à 50k credits krijg, dan komt de ammo-repair-rekening van 20 à 30k credits zodat ik niet veel meer overhoud. 2/1 verhouding tussen omzet en kosten. Lange 8,8 cm en 100 mm D10T zijn lekker goedkoop in gebruik met 250 credit shells. 20k omzet en 2k kosten, 10/1 verhouding. Ze zijn dus goed als money makers. 44k XP voor een BL-9S testje is geen weggegooid XP als je naar mijn credit-tekort kijk.

[ Voor 7% gewijzigd door rapture op 07-03-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Djmaddox schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:39:
Ik heb een vraag.

Nu vraag ik me af of ik mijn spullen van de NA server naar de Europe server kan verplaatsen.
Dit is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vanavond de 704 en tracks kunnen researchen en kopen, nu nog maar 2k credits over en nog niet mee kunnen spelen maar dat komt gauw genoeg ;) Had niet door dat ik ook al de beste radio had dus mijn 704 is nu ook meteen elite. Ik ben wel super benieuwd hoe die zich verhoud ten opzichte van de ISU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foamy schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:59:
Hm, ben nu ook een tijdje bezig en vroeg me eigenlijk wat af dat ik zo snel niet kon vinden .. Hoe krijg je precies XP? Ik heb battles meegemaakt waarin ik meerdere kills, spots en een paar damaged had waarin ik nauwelijks experciece kreeg. Terwijl ik in andere battles, geen kills, geen spots en geen damaged had en veel meer kreeg..

What's up with that?
Kills niet zo bepaald, hetgeen je de meeste credits voor krijgt is zoveel mogelijk damage doen. Evenals enemy's spotten zodat je teamleden ze kunnen afmaken, daar krijg je ok heel veel XP voor. Kills maken krijg je tegenover wat velen denken niet echt veel punten voor.

Dus zoals ik dikwijls probeer, is spotten en proberen zoveel mogelijk enemy's te hitten.

Wat ook belangrijk is, is zorgen dat je wint met je team. Dan krijg je pas XP, ook al heb je niks gedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:13
Waarom kon ik dan laatst met de patch zonder problemen een paar dagen op de NA server spelen waarna ik na reinstall van de game weer op de Europe server zat ? Ik krijg iig het idee dat al je spullen ergens onafhankelijk van de servers zijn opgeslagen.

Gisteren had ik trouwens weer een dramatisch potje. Het hele team besloot om met zijn allen een kant van de map te pakken waardoor ik in mijn 1tje de andere kant aan het tegenhouden was. Daarna besloten ze ook nog 1 voor 1 de groep van 6 heavies + nog wat meds van de tegenstander aan te vallen. Uiteindelijk hebben we dan ook geen 1 tegenstander neer gehaald en kreeg ik wel 7 exp.....

[ Voor 33% gewijzigd door redwing op 08-03-2011 09:37 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
redwing schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:35:
[...]

Waarom kon ik dan laatst met de patch zonder problemen een paar dagen op de NA server spelen waarna ik na reinstall van de game weer op de Europe server zat ? Ik krijg iig het idee dat al je spullen ergens onafhankelijk van de servers zijn opgeslagen.
Volgens de officiele persberichten kan het niet, maar je kan het altijd proberen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:12:
[...]

Kills niet zo bepaald, hetgeen je de meeste credits voor krijgt is zoveel mogelijk damage doen. Evenals enemy's spotten zodat je teamleden ze kunnen afmaken, daar krijg je ok heel veel XP voor. Kills maken krijg je tegenover wat velen denken niet echt veel punten voor.

Dus zoals ik dikwijls probeer, is spotten en proberen zoveel mogelijk enemy's te hitten.

Wat ook belangrijk is, is zorgen dat je wint met je team. Dan krijg je pas XP, ook al heb je niks gedaan.
Volgens mij was het ook zo dat je meer xp per kill krijgt als deze binnen jou eigen zichtveld is. Buiten jou zichtveld heeft het een lagere berekening van xp/credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik ben benieuwd of die preorders een beetje snel online komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 09:17
redwing schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:54:
[...]

Thanks, dan zit ik met mijn 8.8 cm dus goed. Ik rijd meestal zo'n beetje vooraan :) Volgens mij is het enige voordeel van die 7.5 dat ie grotere tanks kan beschadigen, maar daarbij wel minder damage doet.

En volgens mij kost de ammo van de 7.5 gold (mits je degene wil hebben die fatsoenlijke damage doet), of vergis ik me nu ?
Ik gebruik die conische loop. Ik kan met die loop tanks beschadigen die 2 à 3 tiers hoger zijn! Ik hang dan ook meestal wat terug en ik snipe lekker. Ik snap die 8.8 sowieso niet, hoe kun je nou dogfighten met een turret die nog langzamer draait dan een oma met looprekje?

Ik moet er wel bij zeggen dat ik die 8.8 nog amper heb geprobeerd :X

[ Voor 5% gewijzigd door Jeebeekje op 08-03-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Zimmer schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:09:
[...]
Volgens de officiele persberichten kan het niet, maar je kan het altijd proberen natuurlijk.
Ik ga meestal toch voor de praktijk :D

Ik weet niet wat ik bij die patch nu precies gedaan had, of ik had de Europese versie met de NA-patch of ik zat altijd al op de NA. Ik weet alleen dat ik vlak na de patch op de NA-server zat (EU server was toen nog niet eens up) en dat ik al mijn tankjes had. Na een EU re-install van de client + patch zat ik op de EU-server maar nog steeds met al mijn tankjes. Ik heb nog niet geprobeerd wat er gebeurt als je de NA-client + patch download en daarmee gaan spelen. Maar gezien mijn ervaring zou ik verwachten dat je gewoon kunt spelen ondanks dat ze officieel zeggen dat je een nieuwe char aan moet maken op een andere server.
Jeebeekje schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:28:
[...]
Ik gebruik die conische loop. Ik kan met die loop tanks beschadigen die 2 à 3 hoger zijn! Ik hang dan ook meestal wat terug en ik snipe lekker. Ik snap die 8.8 sowieso niet, hoe kun je nou dogfighten met een turret die nog langzamer draait dan een oma met looprekje?
Ik heb iig weinig last van die turret, alleen een leopard die rondjes gaat rijden geeft wat problemen (en die moet je ook niet zo dichtbij laten komen), maar voor de rest gaat dat best goed.
Gebruik jij de gold ammo, of doet de andere ammo het ook goed ?

[ Voor 26% gewijzigd door redwing op 08-03-2011 12:31 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
redwing schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:29:

Ik heb iig weinig last van die turret, alleen een leopard die rondjes gaat rijden geeft wat problemen (en die moet je ook niet zo dichtbij laten komen), maar voor de rest gaat dat best goed.
Gebruik jij de gold ammo, of doet de andere ammo het ook goed ?
Ik gebruik voornamelijk gold ammo ja (moet wat met al dat gold :+ ) Die hit hard genoeg. De gewone ammo doet te weinig damage.
Ik ga binnenkort die 8.8 eens goed aan de tand voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 10:52
Jeebeekje schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:28:
[...]

Ik gebruik die conische loop. Ik kan met die loop tanks beschadigen die 2 à 3 tiers hoger zijn! Ik hang dan ook meestal wat terug en ik snipe lekker. Ik snap die 8.8 sowieso niet, hoe kun je nou dogfighten met een turret die nog langzamer draait dan een oma met looprekje?

Ik moet er wel bij zeggen dat ik die 8.8 nog amper heb geprobeerd :X
Ik gebruik alleen maar de 8.8 op de VK36. Een beetje achter de MBT's hangen en knallen, werkt perfect. Ook de truuk zoals deze een paar pagina's terug is beschreven werkt goed, het bewust bezig zijn met positioneren van je tank ten opzichte van de tegenstanders maakt ook een hoop verschil.

Nu met de Tiger bezig, maar dat is allemaal wel "wennen". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Dennis_k schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:51:
[...]

Ik gebruik alleen maar de 8.8 op de VK36. Een beetje achter de MBT's hangen en knallen, werkt perfect. Ook de truuk zoals deze een paar pagina's terug is beschreven werkt goed, het bewust bezig zijn met positioneren van je tank ten opzichte van de tegenstanders maakt ook een hoop verschil.
Dit is waar dit hele spel om draaid, hoe sta je ten opzichte van je tegenstander, en hoe ga je om met zijn bewegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/2rtwpxesk/Flawless.jpg

Ook altijd leuke potjes!

Nog een sniper achievement aan overgehouden ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De pre-order pagina is nog steeds niet online.. heel erg zonde, ze mogen hem wel eens opengooien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Zijn er inmiddels al concrete plannen voor deelname aan het toernooi? Ik zou best aan dat T6 toernooi willen meedoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Geen concrete plannen voor zover ik weet maar ik weet ook dat er maar 3 mensen hier gereageerd hebben.

Gister eindelijk heel even (letterlijk) met mijn 704 kunnen spelen en dat ging wel lekker. 2 potjes gespeeld en beide ging super, zelfs een IS-3 ge-oneshot en toch wel een mooie 8 kills in 2 potjes :)
Hopelijk kan ik vandaag nog een paar potjes doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Zimmer schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:17:
[...]

Dit is waar dit hele spel om draaid, hoe sta je ten opzichte van je tegenstander, en hoe ga je om met zijn bewegingen.
Sinds ik mijn tank niet recht zet op de tegenstander, krijg ik veel mee ricoches en bounches dan echte hits. Enige wat ik wel erg vervelend vind is wanneer zo een schot tegen je krijgt, je scherm toch een rode waas + dat je aim even afwijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 10:52
Gisteren 3 potjes gespeeld met de Tiger 1. Nu met lange 88. Alle 3 de potjes gewonnen.
Zelfs een IS3 was op afstand geen probleem. Begin de Tiger steeds leuker te vinden.
Nooit als MBT voor aan, maar altijd een beetje achteraan hobbelen en zorgen dat je niet geisoleerd raakt van de andere, want dan is het snel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gister nog even tijd gevonden om 3 potjes met de 704 te doen en wat een beest is dat zeg. Als je goed om kan gaan met de ISU (en dat kan lang niet iedereen) dan ben je heer en meester in de 704! Zelfs al een steel wall gekregen, ook al zoveel bounces van een verscheidenheid van tanks. Dat moet je met de ISU niet proberen want dan heb bijna 100% kans dat je gepenetreerd wordt.

Ik had op een potje op el halluf, waar ik ook de steel wall kreeg, geen of nauwelijks support op de linker flank. Wel een aantal kunnen killen en veel detects en damaged, alleen heel zonde dat de laatste kogel die ik had net mis ging op de laatste van de tegenstander. Die was aan het campen achter de huisjes op hun basis en ik was de eerste ter plaatse, werd alleen geraakt door hem toen ik door een huisje reed en mijn aim weg was. Had hem kunnen finishen en een leuke achievement kunnen behalen :P Als troost ben ik heel irritant achter hem aan gaan rijden waarbij hij (t34) mij 1 keer voor 100-150 wist te raken en een tiger 1 die mij kwam helpen hem wist te finishen na een paar schoten. Ik bleef maar tegen aan beuken en hij wachtte op een schot van mij maar die kwam nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ale, k denk dat ik toch de IS7 nog ga halen.

Pre-orders launch: April, approximately 2 weeks before the release.

Release date: April. Hardwipe confirmed.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2011 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:24:
Ale, k denk dat ik toch de IS7 nog ga halen.

Pre-orders launch: April, approximately 2 weeks before the release.

Release date: April. Hardwipe confirmed.
Hopelijk verandert die datum niet al te veel meer. Het is toch jammer om nu nog tanks vrij te spelen terwijl je straks toch opnieuw moet beginnen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Een Ferdinand gekocht, de tier 10 gun erop gezet, lekker stukje armor,... maar zo traag als een hetzer. Ik ga nog wat motoren moeten unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat is wel zonde hoor, nog langer wachten.. nouja het is niet anders.
Zo te lezen willen ze mogelijk patch v.0.6.4 er ook nog bij pakken voor de launch.

Gisteravond is mijn victory-streak met de 704 helaas beëindigd. Ik heb een tweetal potjes minder gespeeld maar het is wel echt duidelijk dat er 's avonds meer mensen spelen die er niet zoveel van snappen. Aantal keer gehad dat ik met een minderheid tegenover een Maus etc stond terwijl de meerderheid van mijn team verloor tegen alle low tiers en ze zo konden cappen 8)7 Onbegrijpelijk vind ik dat maarja wat doe je eraan.
Wel veel potjes nog gewonnen en hij speelt ongelooflijk fijn :)

Daarnaast heb ik nu ook een KV unlocked (free exp ;)) en daar moet nog wel het een en ander aan gebeuren maar dat komt gauw genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dit spel blijft echt eeuwig beta. Gaat ze echt mensen kosten hoor als ze zo doorgaan. Er is geen eens een reden om niet te launchen, Rusland is al live dus dan kan het elders ook live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kaap schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 11:36:
Dit spel blijft echt eeuwig beta. Gaat ze echt mensen kosten hoor als ze zo doorgaan. Er is geen eens een reden om niet te launchen, Rusland is al live dus dan kan het elders ook live.
Of ze moeten daar problemen hebben waardoor ze pas hier willen releasen na de patch. Maar ik krijg niet echt het idee dat dat het probleem is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 20:15
Ik vind het een vermakelijk spel, maar om er echt euro's aan te besteden moet er wel meer gebeuren dan wat het nu is. Maar het Risk-achtige systeem klinkt grappig.
Zelf moet ik nog maar eens wat guides doorlezen over de beste tactieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Ik vind het spel nu al een meerwaarde hebben om er een deftig bedrag aan te besteden.

40 euro .. krijgen de makers ! Meer dan redelijk vind ikzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
redwing schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:02:
[...]

Of ze moeten daar problemen hebben waardoor ze pas hier willen releasen na de patch. Maar ik krijg niet echt het idee dat dat het probleem is.
Er zijn zat factoren waar wij geen weet van hebben. Uiteraard ze willen een vloeiende launch en moeten de pre-orders goed geregeld zijn. Zomaar een voorbeeld: misschien willen ze nog wat extra betaalmethoden toevoegen om een grotere doelgroep te kunnen bedienen :)

Dat het wederom uitgesteld wordt vind ik erg jammer maar kom op.. het is pas één keer uitgesteld en dan ook maar met 2-3 weken. Heel andere koek dan bij veel 'normale' games die soms wel een half jaar uitgesteld worden :) Overigens is dit in het algemeen gericht ;)

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 12-03-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
psychoclown schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:13:
[...]

Er zijn zat factoren waar wij geen weet van hebben. Uiteraard ze willen een vloeiende launch en moeten de pre-orders goed geregeld zijn. Zomaar een voorbeeld: misschien willen ze nog wat extra betaalmethoden toevoegen om een grotere doelgroep te kunnen bedienen :)

Dat het wederom uitgesteld wordt vind ik erg jammer maar kom op.. het is pas één keer uitgesteld en dan ook maar met 2-3 weken. Heel andere koek dan bij veel 'normale' games die soms wel een half jaar uitgesteld worden :) Overigens is dit in het algemeen gericht ;)
Leuk en aardig allemaal....maar waarom is het spel dan wel retail in Rusland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ze zijn klein begonnen en nemen de tijd om het hier goed uit te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 21:13:
[...]

Wat ik eigenlijk vooral raar vindt is dat de live-server (Rusland) momenteel als eerste alle patches krijgt. Verder is dit een spel dat dus al live is en daarmee al klaar voor release en daarmee niet echt te vergelijken met andere spellen die nog echt in ontwikkeling zijn.

Maar vooral vind ik het gewoon jammer dat ze het uitstellen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat zij eerst alle patches krijgen lijkt me nogal logisch, zij zijn immers al live maar er is aangegeven dat ze de patches zo goed al tegelijkertijd willen releasen. Dit was afgelopen keer nog niet mogelijk door de vertalingen die ze 'moesten' doen, de patch zelf was al geruime tijd klaar. Daarnaast hebben ze een super beta test groep die enkel bestaat uit russen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op zondag 13 maart 2011 @ 08:58:
Dat zij eerst alle patches krijgen lijkt me nogal logisch, zij zijn immers al live maar er is aangegeven dat ze de patches zo goed al tegelijkertijd willen releasen. Dit was afgelopen keer nog niet mogelijk door de vertalingen die ze 'moesten' doen, de patch zelf was al geruime tijd klaar. Daarnaast hebben ze een super beta test groep die enkel bestaat uit russen :)
jij vindt dat logisch terwijl ze een beta-server hebben ? Patches test je toch eerst juist op een test/beta-server zodat je zeker weet dat de patch ok is. Als er op de beta-server iets fout gaat is er niet zo veel aan de hand, als er op de live server iets fout gaat heb je betalende klanten die er last van hebben. Echt logisch vind ik het dus niet echt :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zoals ik zei, ze hebben een super beta test groep. De Europese en Amerikaanse servers zijn niet primair gemaakt om de patches te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze doen maar, vermaak me er nog altijd heel goed mee.

Heb eindelijk de IS7, naar mijn eerste indruk vind ik het maar een baggertank. Zullen er nog een beetje mee moeten leren spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vandaag een handvol potjes gedaan en dat ging op zich wel lekker. Met mijn KV heb ik nu de 107mm ZiS6 zodat ik wat meer damage kan doen. Nu alleen wel gauw op weg naar de KV-3 wat niet al te lang zou moeten duren :)

Een potje vandaag sprong er wel flink uit, namelijk eentje met mijn 704. Het ging wel goed en we wonnen maar ik ergerde me kapot aan 2 teamgenoten. We speelden op Cliff (base 1) en ik ging met een aantal langs de rechterzijde langs de grote berg. Ik ging gelijk op met een IS-3 en wat lagere tiers die achter mij reden en mij gebruikte als dekking. Helemaal prima tot ik oa. Een 4502 spotte, raakte hem hard (>30% eraf) en bleef net als de IS-3 staan omdat de 4502 gelijk achter een huisje dook. Vervolgens kwam hij en een IS-4 tevoorschijn en raakte de IS-4 eveneens heel hard en ik wil dekking zoeken. Huh.. Kan niet naar achter, switch naar 3rd person.. Staat de T20, die dekking zocht achter mij, strak op me en wilt ook niet naar achter. Ik werd vervolgens hard geraakt en wist de tegenstander zijn Maus hard te raken maar nog blijft de T20 strak achter me staan. Kon geen kant op omdat een M6 zo dicht naast me stond dat ik ook niet kon draaien. Heb ze dus ook maar even verteld hoe dom ze wel niet waren. Uiteindelijk ging de M6 aan de kant en wist ik in totaal 4 kills en de Maus te damagen. Ik had echter wel heel erg de neiging de Maus voor de 2e hit te missen en de T20 vol in de achterkant te raken. Vond het uiteindelijk niet waard om mogelijk een ban.op te lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 13 maart 2011 @ 18:29:
Vandaag een handvol potjes gedaan en dat ging op zich wel lekker. Met mijn KV heb ik nu de 107mm ZiS6 zodat ik wat meer damage kan doen. Nu alleen wel gauw op weg naar de KV-3 wat niet al te lang zou moeten duren :)

Een potje vandaag sprong er wel flink uit, namelijk eentje met mijn 704. Het ging wel goed en we wonnen maar ik ergerde me kapot aan 2 teamgenoten. We speelden op Cliff (base 1) en ik ging met een aantal langs de rechterzijde langs de grote berg. Ik ging gelijk op met een IS-3 en wat lagere tiers die achter mij reden en mij gebruikte als dekking. Helemaal prima tot ik oa. Een 4502 spotte, raakte hem hard (>30% eraf) en bleef net als de IS-3 staan omdat de 4502 gelijk achter een huisje dook. Vervolgens kwam hij en een IS-4 tevoorschijn en raakte de IS-4 eveneens heel hard en ik wil dekking zoeken. Huh.. Kan niet naar achter, switch naar 3rd person.. Staat de T20, die dekking zocht achter mij, strak op me en wilt ook niet naar achter. Ik werd vervolgens hard geraakt en wist de tegenstander zijn Maus hard te raken maar nog blijft de T20 strak achter me staan. Kon geen kant op omdat een M6 zo dicht naast me stond dat ik ook niet kon draaien. Heb ze dus ook maar even verteld hoe dom ze wel niet waren. Uiteindelijk ging de M6 aan de kant en wist ik in totaal 4 kills en de Maus te damagen. Ik had echter wel heel erg de neiging de Maus voor de 2e hit te missen en de T20 vol in de achterkant te raken. Vond het uiteindelijk niet waard om mogelijk een ban.op te lopen :)
Als er eentje zo irritant doet, knal er gewoon vanachter op, je moet enkel zien dat je je "verontschuldigingen" aanbied. Een accidentje is vlug gebeurd e ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 18:45:
[...]

Als er eentje zo irritant doet, knal er gewoon vanachter op, je moet enkel zien dat je je "verontschuldigingen" aanbied. Een accidentje is vlug gebeurd e ;)
Dat was de eerste gedachte die door mijn hoofd ging maar toen toch besloten voor het team te gaan en de Maus een extra kogel te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Speel dit nu 2 dagen en vind het echt een leuke game! Erg verslavend ook , druk steeds maar weer op die BATTLE knop.

Zit er ook ergens een optie om je account the resetten? Ben op dag 1 als een malloot overal op gaan klikken (upgrades/tank kopen) maar kom er nu achter dat k misschien iets te enthousiast tekeer ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nee die mogelijkheid is er niet maar eind volgende maand gaat het spel als het goed is live en dan komt er een hardwipe. Nu gewoon lekker alles uittesten zodat je straks een goede keuze maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
ok , vanavond dan maar met de wekker naast mn computer aan de slag. T moet niet weer 02:00 uur worden zoals afgelopen nacht ;-)

Met volgende maand live , bedoel je dan dat er betaald moet gaan worden?

[ Voor 40% gewijzigd door DutchFLC op 14-03-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 09:15
Nee, maar voor Gold moet wel betaald worden, nu krijg je nog 250 per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
Met bans zal het wel loslopen vorige week zat ik in een potje in mijn su8 in murovanka ik stond achter een huisje links onder en draaide om noord en oost te supporten. In ene komt er een kv3 achter het huisje staan hij zei doodleuk dont mind me i reserved this spot. Ik pak 2 arties door te counteren maar aan de rechterflank gaat het finaal mis. Er waren alleen nog tanks in het noorden over bij het heuveltje dus ik vraag die kv3 om naar rechts te gaan en daar te spotten/camperen.
Hij tikte toen dat hij goed stond en hij daar zou blijven. Intussen valt het noorden ook. Nu zijn er nog 3 arty's en een tank over en nog blijft hij staan:"Im drinking coffee and i stay here".
Ik had het helemaal gehad met die gast ik rij weg en ik typ met conrol enter pls dont kill me i have to shoot a teammate :) .
Mijn su8 maakt een draai noordwaards rij tot aan de heuvel enemy tikt no way, waarop ik een 180 graden draai maak en die kv3 van 100% naar 0% schiet.
Hij begon gelijk te roepen BAN i report you. Mijn teammates gaven mij ondertussen gelijk.
Een ban van een week had ik eigenlijk wel verwacht, had wel mooi geweest dan had ik tenminste in een keer genoeg goud om mijn crew op mijn gw_tiger naar 100% te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb inmiddels al 3 gasten aan bans geholpen.

Eergister een T29 die exact voor mijn loop rijdt op het moment dat ik de laatste 5% van een enemy wil afschieten. Hij krijgt dus pointblank een 88mm door zijn hull, wordt pissig en schiet mij met 2 shots dood.

En vorige week ook al keer ongeveer zoals boven beschreven. Op Ensk dek ik de rechterkant (bij de spoorwegen) als enige terwijl de rest allemaal door het midden van de stad gaan. Staan 2 arties vlak achter me en miepen dat ik moet gaan scouten met mijn Stug III. Uiteindelijk besloten ze mij af te schieten.

Screenshotje en reporten, binnen 2 uur mailtje dat ze actie gingen ondernemen. Wat voor mongool denk je wel niet dat je bent om even te bepalen hoe een ander precies moet gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
Soms kan ik me echt niet inhouden. Direct na het starten rijdt ik netjes rechtdoor, komt van links een lul die zo nodig het hele veld over moet steken en rijdt mijn track helemaal kapot (dus in het rood), ik draai daardoor en kom in de baan van de tank rechts van me die mij per ongeluk ook raakt. Dus hup tweede track in het rood!
Ik vraag die linker tank waar het voor nodig was en ik krijg een scheldkanonnade over me heen terwijl hij mijn net gerepareerde track weer naar de tering rijdt. toen heb ik netjes twee kogels in zijn back geschoten. Einde oefening, nooit meer wat van gehoord.

Ik weet het, niet netjes, maar direct na de start het hele veld schuin oversteken zonder te kijken is ook niet echt je van het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Ik verbaas me eigenlijk hoe breed deze frustratie gedragen wordt door de tweakers. Het is en blijft maar een spelletje. Verliezen we dat niet een beetje uit het oog zo?

Waar is het eergevoel op het virtuele strijdtoneel gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ja sommige spelers rijden vol ingezoomed volgens mij, beetje awareness van je omgeving is wel vereist maar niet iedereen kan dat. Gelukkig zijn er ook wel goede/nette spelers die SPG (en veelal TD) voor laten gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Zo, dadelijk eens proberen, lijkt me wel een leuk spel, dus nog iemand met goede tips voor beginners :) ?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Darkasantion schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:29:
Zo, dadelijk eens proberen, lijkt me wel een leuk spel, dus nog iemand met goede tips voor beginners :) ?
Focus op de russische tanks om te voorkomen dat je frustraties krijgt. Duitse tanks lijken zo gaaf, bekend etc, maar helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ben enigszins laat begonnen met WoT, tevens ook relatief weinig gespeeld.
Dus ben pas op tier 5 met wat tanks.

Maar kan wel zeggen dat ik het toch wel fantastisch vind.
Tuurlijk kom je zat zakken tegen die of tegen je aan rijden of voor je gaan staan of alleen aan zichzelf denken, maar dit negeer ik onderhand al.

Nu bezig aan de russische TD tier

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:32:
[...]

Focus op de russische tanks om te voorkomen dat je frustraties krijgt. Duitse tanks lijken zo gaaf, bekend etc, maar helaas ;)
Ben ik het niet mee eens maar dat wist je al ;)
solique schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:33:
Nu bezig aan de russische TD tier
Heerlijke lijn, zijn makkelijk te penetraten maar als je er goed mee leert om te gaan dan is het echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Nu online

rapture

Zelfs daar netwerken?

Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:32:
De gemiddelde Russische tankbemanning kreeg 12 uur training (Theorieles? Nauwelijks genoeg om een rijbewijs van tegenwoordig te halen.) en kon 3 gemiddeld 3 battles meemaken. De gemiddelde Duitse tankbemanning kreeg een jaar training en kon 10+ battles uithouden. Russische tanks moesten wel geschikt voor beginners zijn, terwijl Duitse prestaties meer van hun bemanning dan hun tanks afhingen. Er is gewoon meer skill nodig om een Duitse tank te doen presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat er een heel andere speelstijl nodig is voor de German en USA tanks moge duidelijk wezen maar ik hoop dat je begrijpt dat hoe er tijdens de WOII de crew getrained werd niks uitmaakt in WoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

psychoclown schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:47:
[...]

Heerlijke lijn, zijn makkelijk te penetraten maar als je er goed mee leert om te gaan dan is het echt geweldig :)
Je loopt echt enorm snel door de tiers. Gisteren de 85B unlocked en paar potjes en zit al zowat aan de 85.
Een tactiek zien te vinden is inderdaad wel nodig, ben nog wat aan het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Eerste paar tiers wel maar daarna gaat het een stukje langzamer ;)
Overigens ben ik zelf via de medium lijn naar de SU-85 gegaan, deze manier wil ik ook weer gaan doen zodra het spel live is. Wel ga ik dan mogelijk eerst primair voor de TD's in plaats van de mediums, draai ik het mooi om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
psychoclown schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:47:
[...]

Ben ik het niet mee eens maar dat wist je al ;)
Niet echt verwonderlijk van iemand die russische tanks speelt. Ga jouw Object eens vergelijken met een Jagdtiger mits je die hebt. Of een Tiger tegen een IS, oh nee je hebt geen IS.

Ik heb inmiddels wel al een aantal russische tanks kunnen vergelijken met duitsers en er zit wel degelijk een groot verschil tussen. Russen zijn prima, duitsers zijn lichtelijk underpowered maar bovenal slecht uitgewerkt, afgewerkt en erg buggy.
rapture schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:55:
[...]
De gemiddelde Russische tankbemanning kreeg 12 uur training (Theorieles? Nauwelijks genoeg om een rijbewijs van tegenwoordig te halen.) en kon 3 gemiddeld 3 battles meemaken. De gemiddelde Duitse tankbemanning kreeg een jaar training en kon 10+ battles uithouden. Russische tanks moesten wel geschikt voor beginners zijn, terwijl Duitse prestaties meer van hun bemanning dan hun tanks afhingen. Er is gewoon meer skill nodig om een Duitse tank te doen presteren.
Leuk maar zinloos argument. Dit is geen WW2 sim namelijk maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al herkent aan de tanks in de techtrees :>

Lezen jullie uberhaupt official forums? Vrijwel iedereen geeft aan/toe dat german tanks underpowered en buggy zijn, behalve in dit topic :+

Camo bugs, hitbox bugs, armor designs, te zwakke guns t.o.v. russische tegenhangers, zeer fragiele modules vergeleken met de andere factions.

Er loopt niet voor niets een topic over hoe de duitse tanks te verbeteren, gestart door developers zelf.

Ik raad dus russische tanks aan niet omdat ze overpowered zijn, ze zijn prima, maar puur omdat de duitse tanks niet in orde zijn en russische tanks goed afgewerkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

2 keer doodgeschoten, snap er nog geen hol van, maar goed heb ook een papieren tank :')

Zijn de Amerikaanse tanks dan wel goed?

[ Voor 19% gewijzigd door Darkasantion op 15-03-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Darkasantion schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:01:
2 keer doodgeschoten, snap er nog geen hol van, maar goed heb ook een papieren tank :')

Zijn de Amerikaanse tanks dan wel goed?
In het begin maakt dit weinig uit. Met welke tier speel je nu?
Gewoon wat potjes spelen, proberen om met een groep mee te rijden om wat hits en/of kills te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

solique schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:16:
[...]

In het begin maakt dit weinig uit. Met welke tier speel je nu?
Gewoon wat potjes spelen, proberen om met een groep mee te rijden om wat hits en/of kills te krijgen.
Tier 1, 1e Russische tank en ben gewoon veldvulling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Darkasantion schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:20:
[...]

Tier 1, 1e Russische tank en ben gewoon veldvulling :P
Dan maakt het niet uit welk land je neemt. Ik zou premium aanzetten en door spelen.
Nadat je team 2 of 3 potjes gewonnen heeft kan je naar tier 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Hoe krijg je trouwens gouden muntjes? Krijg wel genoeg silver, maar nog geen goude :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Darkasantion schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:27:
Hoe krijg je trouwens gouden muntjes? Krijg wel genoeg silver, maar nog geen goude :P
Je krijgt 250 per dag, staat ook in de OP geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Darkasantion schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:27:
Elke nacht om 01:00 krijg je 250G. Dat is slechts zolang als de beta duurt. Als het spel released zul je geld moeten betalen voor gold als je dat wenst te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:29:
[...]

Elke nacht om 01:00 krijg je 250G. Dat is slechts zolang als de beta duurt. Als het spel released zul je geld moeten betalen voor gold als je dat wenst te hebben.
Even opsparen dus. Trouwens net me 1e kill gehad, dus ik begin er te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Het is dus eigenlijk russen>amerikanen>duitsers? Met mijn T32 is het volgens mij nooit gelukt 1op1 een IS-3 te slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Ook maar even geinstalleerd, eerste potje gelijk 2 kills. En dik gewonnen, dus het lag meer aan de tegenpartij die zo slecht was dan dat ik zo goed was. :P

Maar het speelt erg lekker, doet me gelijk weer denken aan Battlefield 1942. Moet mezelf wegwijs maken in het menu, nog niet echt doorgespit maar gelijk op Battle geklikt.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Rik027 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:11:
Ook maar even geinstalleerd, eerste potje gelijk 2 kills. En dik gewonnen, dus het lag meer aan de tegenpartij die zo slecht was dan dat ik zo goed was. :P

Maar het speelt erg lekker, doet me gelijk weer denken aan Battlefield 1942. Moet mezelf wegwijs maken in het menu, nog niet echt doorgespit maar gelijk op Battle geklikt.
Dat is het mooie, het is heel simpel een battle in te stappen maar tegelijkertijd biedt het wel genoeg diepgang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch maar eens besloten om te reageren. Lurk al een poosje mee hier ;)

Ik speel het spel nu sinds september 2010, +/- 1400 battles gespeeld.
Moet zeggen dat ik het echt geweldig vind. Ik heb ondertussen alle tanks van tier 1 tot 6 al een keer uitgeprobeerd. Er komt toch een hardwipe binnenkort. Mijn favoriete tanks zijn de hetzer, M2, M5 stuart... eigenlijk alles waar zo'n lompe howitzer op zit :>

Mijn eerste potje was ook ruk, maar je gaat het steeds meer waarderen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weeeee !!!

Net gehoord dat onze clan (TOGA) mag mee doen aan het Ural steel tournament.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Nog een paar potjes gespeeld, ging wel goed. Tank wat upgrades gegeven, moet nog even zien hoe dat uitpakt. Ben normaal helemaal geen fan van online spellen, maar dit pakt me wel. Hij draait ook gewoon lekker op mijn laptop, helemaal geen top pc.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Moet wel zeggen dat je behoorlijk moet grinden voor je sommige opstapjes kunt maken. 14K EXP voordat je van een Pz.III naar een Pz.IV kunt is al behoorlijk en dat neemt natuurlijk alleen maar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Edmin schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:24:
Moet wel zeggen dat je behoorlijk moet grinden voor je sommige opstapjes kunt maken. 14K EXP voordat je van een Pz.III naar een Pz.IV kunt is al behoorlijk en dat neemt natuurlijk alleen maar toe.
Misschien komt het ook wel omdat ik al 2 tier 9 tanks heb behaald want dan is dat een goed uurtje spelen ;)
Met KV had ik gister ook even een potje gespeeld, ~ 2800 exp in de eerste victory terwijl ik ergens midden in de lijst stond. Als je voor de rest een beetje goed speelt kun je ook met een verlies nog zo'n 400-600 exp behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:49:
[...]

Niet echt verwonderlijk van iemand die russische tanks speelt. Ga jouw Object eens vergelijken met een Jagdtiger mits je die hebt. Of een Tiger tegen een IS, oh nee je hebt geen IS.

Ik heb inmiddels wel al een aantal russische tanks kunnen vergelijken met duitsers en er zit wel degelijk een groot verschil tussen. Russen zijn prima, duitsers zijn lichtelijk underpowered maar bovenal slecht uitgewerkt, afgewerkt en erg buggy.
Buiten het arrogante getyp, heb ik hierover een opmerking. Je hebt 23 potjes gespeeld met je Tiger1, in deze potjes kan je nooit de tank hebben geprobeerd zoals hij bedoeld is (Met 88Lang, en alle andere upgrades) deze tank is namelijk complete troep zonder al zijn upgrades. Daarbij heb je ook nog maar 60 potjes gespeeld met een IS.
[...]

Leuk maar zinloos argument. Dit is geen WW2 sim namelijk maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al herkent aan de tanks in de techtrees :>

Lezen jullie uberhaupt official forums? Vrijwel iedereen geeft aan/toe dat german tanks underpowered en buggy zijn, behalve in dit topic :+
Deze lees ik zeer zeker, maar er zitten veel mensen zoals jij tussen, ze praten anderen na, en nemen meningen over van mensen die nog nooit met de betreffende tank hebben gespeeld. Ik heb heel veel met de duitse tanks gespeeld, en ze zijn inderdaad minder dan de russische tanks, maar ze zijn zeker niet buggy en underpowered.
Camo bugs, hitbox bugs, armor designs, te zwakke guns t.o.v. russische tegenhangers, zeer fragiele modules vergeleken met de andere factions.

Er loopt niet voor niets een topic over hoe de duitse tanks te verbeteren, gestart door developers zelf.

Ik raad dus russische tanks aan niet omdat ze overpowered zijn, ze zijn prima, maar puur omdat de duitse tanks niet in orde zijn en russische tanks goed afgewerkt zijn.
Ik raad zeker de Duitse tanks aan, waarom? Je rijdt in een tank die je kent uit verhalen, ipv een onbekende fictieve russische tank. Er is gewoon iets met de Tiger waardoor je hem zijn foutjes vergeeft.

(Ik heb 95% van de Duitse tree gespeeld, en zit diep in de USA tree, dus ik kan deze vergelijken, de ervaring met russiche tanks komt puur uit de keren dat ik ze tegenkom in een battle (4500 battles tot nu toe) en hierover geef ik dus geen mening, ik weet alleen dat de duitse tanks zeker niet zo slecht zijn als iedereen beweert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
patrickos85 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:09:
[...]

Het is dus eigenlijk russen>amerikanen>duitsers? Met mijn T32 is het volgens mij nooit gelukt 1op1 een IS-3 te slopen.
Dan gebruik je verkeerde tactics om een IS3 neer te halen. Het is sowieso verstandig om zo weinig mogelijk van je hull armor te laten zien, als dit niet mogelijk is zoals in een stadje zul je de IS3 het iniatief moeten laten nemen met om het hoekje kijken. Waar je moet schieten? Geen idee, ik weet niet wat voor gun je erop hebt zitten, maar er zitten een aantal zwakke plekken op de voorarmor (De bekende driehoekige crewhatches), en de zij armor is ook niet bijster dik.

Naar mijn mening is de T32 de beste Tier8 heavy tank, dit omdat hij een goede klap kan uitdelen, en mits goed gespeeld hij veel kan verdragen. Ik heb mijn Tiger2 een paar dagen weer terug gekocht, en ik heb meestal wel problemen met die krengen, IS3s zijn daarentegen zo neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Inmiddels bij de T46, dus binnenkort me eerste medium tank, maar het gaat redelijk, merk duidelijk dat ik nog noob ben en met een light tank, maar het is zeker leuk :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zimmer schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:50:
Buiten het arrogante getyp, heb ik hierover een opmerking. Je hebt 23 potjes gespeeld met je Tiger1, in deze potjes kan je nooit de tank hebben geprobeerd zoals hij bedoeld is (Met 88Lang, en alle andere upgrades) deze tank is namelijk complete troep zonder al zijn upgrades. Daarbij heb je ook nog maar 60 potjes gespeeld met een IS.
Welke toevoeging heeft de 88mm long op module damage dan? Engines en tracks had ik gewoon geupgrade hoor. 23 potjes waarin een legende bij een kiezelsteen op de weg modules beschadigd krijgt. Nee, na 23 potjes wist ik zeer zeker genoeg. 60 potjes met IS lijkt me meer dan voldoende, laatste gun was geresearched maar de IS vond ik niet leuk spelen dus ermee gestopt, maar zeer zeker merkte ik heel duidelijk dat de module damage waar de Tiger door getergd wordt vele malen minder is. Dat en het kijken naar IS en Tiger duels is waar ik mijn conclusie verder uit trek.
Zimmer schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:50:Deze lees ik zeer zeker, maar er zitten veel mensen zoals jij tussen, ze praten anderen na, en nemen meningen over van mensen die nog nooit met de betreffende tank hebben gespeeld. Ik heb heel veel met de duitse tanks gespeeld, en ze zijn inderdaad minder dan de russische tanks, maar ze zijn zeker niet buggy en underpowered.
VK3601, Tiger, Jagdpanzer, Stug, Hetzer, Marder 2, de light en eerdere duitse mediums. Tot en met de SU85, de KV, KV-3 en IS. Die heb ik dus niet gespeeld wil je zeggen :? Liegebeest... En niet buggy zeg je? Waarom wordt komende patch dan de camo bug gefikst voor een aantal duitse tanks? En waarom is de hitbox van de Maus dan gefikst?
Zimmer schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:50:Ik raad zeker de Duitse tanks aan, waarom? Je rijdt in een tank die je kent uit verhalen, ipv een onbekende fictieve russische tank. Er is gewoon iets met de Tiger waardoor je hem zijn foutjes vergeeft.
Juist, ik wil die Tigers rijden omdat ik ze ken. Ik heb er boeken van, diecast modellen, en dan wordt je zo teleurgesteld dat zon legende zo brak gemaakt is in een spel. Ik kom op mijn VK graag Tigers tegen, je schiet ze zo simpel verrot.
Zimmer schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:50:
(Ik heb 95% van de Duitse tree gespeeld, en zit diep in de USA tree, dus ik kan deze vergelijken, de ervaring met russiche tanks komt puur uit de keren dat ik ze tegenkom in een battle (4500 battles tot nu toe) en hierover geef ik dus geen mening, ik weet alleen dat de duitse tanks zeker niet zo slecht zijn als iedereen beweert)
En duitse tanks zijn ook zeker niet zo goed als russische.

Jij merkt mij op als arrogant, maar betweterig kan je ook classificeren als arrogant, en juist daar ben jij zelf dan weer heel goed in. Je 2de opmerking over napraten zie ik ook iets wat ik op andere fora veel tegenkom. Mensen die sinds closed beta spelen en zich daardoor elitair voordoen. Omdat jij 4500 keer op "ready for battle" hebt geklikt stel je direct voor dat je zowiezo beter bent dan iedereen.

Maar goed, het is niet bedoeling om op de man te spelen maar een antwoord was ik je wel verontschuldigd.

Kom er maar in modbreak...

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-03-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Trouwens, welke kogels zijn met een tank aan te raden?
De goedkoopste kogels of de iets duurdere kogels die ook iets exploderen(nu net geen 1m) en iets meer schade doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Kaap schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:57:
[...]
Welke toevoeging heeft de 88mm long op module damage dan? Engines en tracks had ik gewoon geupgrade hoor. 23 potjes waarin een legende bij een kiezelsteen op de weg modules beschadigd krijgt.
Zolang je de Turret upgrade niet toevoegd zal het een waardeloos ding zijn, want de standaard turret is nergens goed voor. En je moet er ook bij bedenken dat de 88Lang meer module HP heeft dan de 88Short. En overdrijven is ook een vak.
[...]
VK3601, Tiger, Jagdpanzer, Stug, Hetzer, Marder 2, de light en eerdere duitse mediums. Tot en met de SU85, de KV, KV-3 en IS. Die heb ik dus niet gespeeld wil je zeggen :? Liegebeest...
Dat zijn lage tier tanks, en liegebeest? Kom op man, hoe oud ben je.
[...]
En duitse tanks zijn ook zeker niet zo goed als russische.

Jij merkt mij op als arrogant, maar betweterig kan je ook classificeren als arrogant, en juist daar ben jij zelf dan weer heel goed in. Je 2de opmerking over napraten zie ik ook iets wat ik op andere fora veel tegenkom. Mensen die sinds closed beta spelen en zich daardoor elitair voordoen. Omdat jij 4500 keer op "ready for battle" hebt geklikt stel je direct voor dat je zowiezo beter bent dan iedereen.

Maar goed, het is niet bedoeling om op de man te spelen maar een antwoord was ik je wel verontschuldigd.

Kom er maar in modbreak...
Ik speel op de man omdat ik strontziek wordt van het feit dat je iedereen van de duitse tanks af wil praten, omdat ze toevallig niet bij jouw speelstijl passen. Ik heb er ontzettend veel plezier mee hoe kut ze ook zijn in jouw ogen, want ja, ze zijn kut, maar als je een beetje normaal speelt kunnen ze zeker wel pijn doen .

En betweterig, misschien, maar ik ben niet de enige hier.

Meer woorden ga ik hier niet over vuil maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zimmer schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:30:
[...]

Zolang je de Turret upgrade niet toevoegd zal het een waardeloos ding zijn, want de standaard turret is nergens goed voor. En je moet er ook bij bedenken dat de 88Lang meer module HP heeft dan de 88Short. En overdrijven is ook een vak.
Ik had de turret er ook opzitten. Zoals ik zei, enkel de 88L niet.

Mijn punt is dat de Tiger gewoon bizar veel meer module en crew damage krijgt bij minste of geringste enemy contact. En daar wordt je gewoon moe van.
Zimmer schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:30:Ik speel op de man omdat ik strontziek wordt van het feit dat je iedereen van de duitse tanks af wil praten, omdat ze toevallig niet bij jouw speelstijl passen. Ik heb er ontzettend veel plezier mee hoe kut ze ook zijn in jouw ogen, want ja, ze zijn kut, maar als je een beetje normaal speelt kunnen ze zeker wel pijn doen.
Absoluut kunnen de duitse tanks pijn doen. Mijn crusade is gewoon dat ik me er heel erg aan irriteer dat de developers alle tijd hebben genomen om russische tanks te perfectioneren en het soms lijkt alsof duitse en usa tank trees toegevoegd zijn om een beetje variatie in het spel te hebben.

Mijn inziens zijn russische tanks out of the box vrijwel altijd prima, misschien nog een gun upgrade maar het loopt wel. Bij een duitse tank moet je hem soms bijna elite maken wil je er plezier aan gaan beleven en dan wordt je vaak nog steeds outgunned.. Dat kan naar mijn mening niet de intentie van een spel zijn. Er moet goede balance zijn en dat vind ik niet dat dat helemaal in orde is.

En even ter informatie Zimmer, ik speel enkel duitse tanks juist omdat ze bij mijn speelstijl passen en dat zal ik na de release ook doen. Het doet me gewoon zeer dat we eigenlijk niet on par liggen met russen.

Ik zal proberen mijn pessimisme t.o.v. de duitse trees wat in te perken, ook al blijf ik van mening dat er nog veel werk aan deze tree te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Nou, laat ik het zo zeggen; In mijn T-34/34-85 kom ik absoluut niet graag een PzIV head on tegen want die krengen schieten hard en mijn shots bouncen dan meestal of doen weinig damage. Premium ammo helpt daarbij wel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScytheNL schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:30:
Nou, laat ik het zo zeggen; In mijn T-34/34-85 kom ik absoluut niet graag een PzIV head on tegen want die krengen schieten hard en mijn shots bouncen dan meestal of doen weinig damage. Premium ammo helpt daarbij wel wat...
Ik kreeg altijd al het idee dat de t-34's niet zo heel sterk waren. Ik heb ze zelf niet gespeeld.
Als je shots bouncen zou je eens kunnen proberen om HE munitie te gebruiken. Doen misschien wat minder maar he, damage is damage ;).
Ook richten op tracks / zijkant / achterkant kan enorm helpen. Je kan altijd proberen om de tracks eraf te schieten zodat je teamgenoten het af kunnen maken.

Je wordt niet beoordeeld op kills maar op totale damage en spots die je doet in een potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Darkasantion schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:27:
Trouwens, welke kogels zijn met een tank aan te raden?
De goedkoopste kogels of de iets duurdere kogels die ook iets exploderen(nu net geen 1m) en iets meer schade doen?
Bump!

Ik moet trouwens ook meer geduld hebben volgens mij, verstop me soms wel maar kan dan niet wachten en rij dan verder --> Artillerie op me harsens.

Verder probeer ik ook altijd mijn voorkant te wijzen naar de kant waar het schoot vandaan komt, zodat ik minder schade krijgt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:30:
[...]

Bump!

Ik moet trouwens ook meer geduld hebben volgens mij, verstop me soms wel maar kan dan niet wachten en rij dan verder --> Artillerie op me harsens.

Verder probeer ik ook altijd mijn voorkant te wijzen naar de kant waar het schoot vandaan komt, zodat ik minder schade krijgt :) .
op die manier had ik voorkomen dat mijn sherman werd afgeschoten door een panzer III, a20 en een M2 medium. Alles ketste af. Echt gaaf om een keer mee te maken, het gevoel dat je tank niet de raken is :+ en ze vervolgens 1 voor 1 af te schieten met 1 schot van mijn howitzer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
Darkasantion schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:30:
[...]

Bump!

Heb je het nu over het verschil tussen HE en AP ammo of tussen normale en Gold ammo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Zimmer schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:56:
[...]

Dan gebruik je verkeerde tactics om een IS3 neer te halen. Het is sowieso verstandig om zo weinig mogelijk van je hull armor te laten zien, als dit niet mogelijk is zoals in een stadje zul je de IS3 het iniatief moeten laten nemen met om het hoekje kijken. Waar je moet schieten? Geen idee, ik weet niet wat voor gun je erop hebt zitten, maar er zitten een aantal zwakke plekken op de voorarmor (De bekende driehoekige crewhatches), en de zij armor is ook niet bijster dik.

Naar mijn mening is de T32 de beste Tier8 heavy tank, dit omdat hij een goede klap kan uitdelen, en mits goed gespeeld hij veel kan verdragen. Ik heb mijn Tiger2 een paar dagen weer terug gekocht, en ik heb meestal wel problemen met die krengen, IS3s zijn daarentegen zo neer.
Ik heb het standaard kanon erop gehouden omdat het grotere kanon teveel kost per schot 1k is nogal wat veel + de lange herlaadtijden vind ik vervelend. Zelfs met de -10% reload tijd.

Oja, mag niet vergeten dat 50% van de tijd mijn kanon kapot geschoten word door tanks van alle tiers :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Zo, dan eindelijk de T28 gekregen, dus nu wat meer armor en pit :P Nu enkel de skill nog :D
Jeebeekje schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:24:
[...]

Heb je het nu over het verschil tussen HE en AP ammo of tussen normale en Gold ammo?
HE en AP ammo

[ Voor 55% gewijzigd door Darkasantion op 16-03-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb altijd een mix aan boord. Afhankelijk van mijn indeling kies ik dan de munitiesoort. Ik probeer ook te switchen tijdens het gevecht, maar dat is voor mij nog wel wat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Hebben jullie ook die AP aan boord die goud kost? Of alleen de bovenste AP?

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!