[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 34.283 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siren
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 15:59
De automatische patch in de launcher werkt vaak niet meteen manueel werkt goed met behulp van de torrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:32
Nog geen 1 playserver up .. dus helaas alleen in de garage wat rond hangen. kijken naar je tankje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:03
maxers1973 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:35:
Nog geen 1 playserver up .. dus helaas alleen in de garage wat rond hangen. kijken naar je tankje ;)
Eerste battle is nu bezig :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-07 13:07
Dus jullie hebben met:
http://cdn1.worldoftanks....831_com_patch.exe.torrent of http://cdn1.worldoftanks....6.3.8.75831_com_patch.exe gepatched en zijn nu 100% op EU servers online?

Nogal vaag want op official EU forums zijn die patches ook gepost maar is nog niemand online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Waar kan ik zien op welke server ik zit ? Ik heb via de torrent geupdate en kan gewoon inloggen. Ik neem dus aan dat ik gewoon op de EU server zit. Alles klopt verder iig en er beginnen nu steeds meer mensen/battles te komen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Launcher scherm rechtsboven staat een vlag en servernaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Daarvoor moet ik uitloggen wat ik liever niet doe bij servers die net up zijn, ik heb de ervaring dat dat terug inloggen soms lastig kan zijn :)

Maar gezien de postings op zowel de US/EU forums neem ik aan dat we op de US server zitten aangezien die net up zijn terwijl EU nog plat zou moeten liggen voor een paar uur.
Maar ik kan iig spelen en heb al mijn tankjes dus ik blijf lekker hier totdat de EU-server het helemaal doet.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vraag dan even na in general chat :) Vast wel een amerikaan die het kan bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
't zijn allemaal Nederlanders online.... Ook verschillende tweakers trouwens :) Het is de NA server iig. (al worden beide versies geroepen)

Maar hoe werkt dat met profielen dan, ik weet nl. zeker dat ik de europese client gedownload heb, daarna heb ik nooit meer zo gelet op op welke server ik zat. Ik heb nu al mijn tankjes weer, betekent dat dan dat ik altijd al op de NA server zat, of worden de profielen wel ergens centraal bijgehouden (dus voor beide servers) ?

[ Voor 6% gewijzigd door redwing op 01-03-2011 16:11 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zijn jullie wellicht niet gewoon slachtoffer geworden van de serversplit enkele weken geleden. Je kon toen enige tijd op zowel US als EU spelen en er kwam een punt dat de split inging en daarna je eerstvolgende login als leading werd genomen en de andere account gebanned werd.

Speel je dus onbewust niet gewoon sinds de serversplit al op US?

Want de EU heeft nog geen patch gereleased gekregen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-07 20:28
Kaap schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:30:
Jawel, kzit momenteel 264MB binnen te slepen op de EU server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Inderdaad, check de client nu net weer even en hij begint te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kaap schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:30:
Zijn jullie wellicht niet gewoon slachtoffer geworden van de serversplit enkele weken geleden. Je kon toen enige tijd op zowel US als EU spelen en er kwam een punt dat de split inging en daarna je eerstvolgende login als leading werd genomen en de andere account gebanned werd.

Speel je dus onbewust niet gewoon sinds de serversplit al op US?

Ik ben pas na de split gaan spelen :) Maar het kan best zijn dat ik al onbewust sinds die tijd op de NA server zit. Ik weet alleen zeker dat ik alles gedownload heb via de EU-site dus ik kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat ik ondanks dat toch op NA terecht ben gekomen. Maar ik sluit niets uit, ik wist niet eens waar ik het kon nakijken.
Als straks de EU server weer up is zal ik wel eens kijken of ik op die server terecht kan komen en wat er dan met mijn account gebeurt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kaap schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:41:
Inderdaad, check de client nu net weer even en hij begint te lopen.
Downloaden stopt op 99%

Blijkbaar hebben de prutsers bij Wargaming wat verkeerd gedaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redwing schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:42:
[...]

Ik ben pas na de split gaan spelen :) Maar het kan best zijn dat ik al onbewust sinds die tijd op de NA server zit. Ik weet alleen zeker dat ik alles gedownload heb via de EU-site dus ik kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat ik ondanks dat toch op NA terecht ben gekomen. Maar ik sluit niets uit, ik wist niet eens waar ik het kon nakijken.
Als straks de EU server weer up is zal ik wel eens kijken of ik op die server terecht kan komen en wat er dan met mijn account gebeurt.
Op het launcherscreen kan je zien in welke region je speelt. Rechtsboven staat een vlag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

EU LAUNCHER NIET UPDATEN!

Je launcher wordt verneukt omdat de patch corrupt is.

[ Voor 6% gewijzigd door User op 01-03-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Moderator op EU forums:
If you are on the EU server, using a EU 0.6.2.8 client, and apply the US servers 0.6.3.8 patch file to your installation, your client will not work on the EU server anymore. You will then have to make a new account on the US server, and play there.

The reason the 0.6.3.8 patch on the US server is available, is because the US server did not have a planned Datacenter maintenance today, only the Patch update. So they are up and running with the new version.

The EU server had a planned Datacenter Maintenance session from 07:30 AM GMT to approximately 02:00 PM GMT, and then the Patch update from then untill approximately 07:00 PM GMT.

When the EU server is back up, the EU 0.6.3.8 Patch update will be available through the launcher, and from http://game.worldoftanks.eu/update.

Those of you who have applied the US 0.6.3.8 patch to your 0.6.2.8 EU client installation, should make a note of your username and password, then download and install the FULL client for 0.6.2.8 , to get back to where you were before you tried to shortcut the system.

A&L-Guy

Thread closed.
toon volledige bericht
EU client en patches staan voortaan hier: http://game.worldoftanks.eu/update

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-03-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

Update fix

Download hier de patch handmatig. Als je al geprobeerd hebt via de launcher te updaten moet je in version.xls (mainfolder) het versienummer even aanpassen naar 0.6.2.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Was de game al aan het bijwerken met de launcher maar dat schoot sowieso voor geen meter op :)
Nu net maar even handmatig gedownload en inmiddels geïnstalleerd, misschien dat ik vanavond wel even tijd heb om Westfield te proberen :D

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394033

Patch via torrent gedownload, was op 10 minuutjes binnen.
Al drie keer op westfield gespeeld, denk dat dat voor mij wel de knapste map is. Ze hebben er hun werk van gemaakt van die nieuwe map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Anoniem: 394033 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:40:
Patch via torrent gedownload, was op 10 minuutjes binnen.
Al drie keer op westfield gespeeld, denk dat dat voor mij wel de knapste map is. Ze hebben er hun werk van gemaakt van die nieuwe map.
Ik ben erg benieuwd, zelf nog maar een drietal potjes kunnen doen en zometeen zal ik er nog een paar spelen.
Wel goed om te horen dat hij bevalt, de map loopt gelukkig niet weg ;)

Game servers will be down for unscheduled maintenance March 2, 2011, 9:00 am UTC.

Estimated downtime: up to 2 hours.

We apologize for any inconvenience.

[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 01-03-2011 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 20:25
Gisteren wel 1 leuk dingetje meegemaakt. Ik zat op mijn T32 waar ik de middenmoot zat. Hoop gerotzooi en veel snelle kills in ons team waardoor ik uiteindelijk 1 van de 3 overige pc's. Ik stond tegen 4 tanks. A-20, Stug3, VKXXXP(dacht ik) en een IS-4. A-20 was snel neer na 1 schot. De VK was erna aan de beurt, Alleen werd het laatste schot door mijn teamgenoot gedaan. Ondertussen had ik al wat klappen mogen verduren. en zat ik op 33/1500 hp. :P De tanks blijven op me schieten maar ze raken of alleen me rupsbanden of schoten bounchen. Ondertussen is de Stug ook neer, nu alleen nog de IS-4. Ik schoot constant zijn tracks kapot zodat mijn teamgenoot hem kon afknallen. Helaas werd ik toch kapot geschoten toen de IS-4 net op iets van 17% zat.

Als dat geen steel wall achievement is dan weet ik het ook niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De A-20 had je kunnen laten rondtoeren en eerst de VK en Stug neerhalen om vervolgens door te gaan naar de IS-4. De A-20 zal jou toch niet of nauwelijks kunnen damagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
psychoclown schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 08:49:
De A-20 had je kunnen laten rondtoeren en eerst de VK en Stug neerhalen om vervolgens door te gaan naar de IS-4. De A-20 zal jou toch niet of nauwelijks kunnen damagen :)
Hij stond achter mij op nog een andere tank te knallen. Moet toch wel een beetje me teammates helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat moet je sowieso doen maar een IS-4 krijgt de onderste helft van je team niet of nauwelijks neer dan zou ik voor het grootste gevaar gaan ;)

Gisteren ook even een teamgenoot geholpen op Himmelsdorf, ik (SU-100) stond bij de treinrails en was bezig een sherman te helpen die bestookt werd door 2 tanks in het topje (B/C 2-3). Werd opeens onze base gecapped dus ik terug en wist een 3002 neer te halen en een TD die daar ook stond te schuilen. Direct doorgereden naar het begin van de berg want een T32 (met 9%) werd bestookt door een medium. Ik er meteen achteraan en schoot hem vol in de rear waarna de T32 hem afmaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik heb hier sinds kort de VK3601 (H), echt, wat een tank is dat! _/-\o_
Dat ding kan klappen opvangen waar je u tegen zegt. :o Heel wat anders dan de brakke Panzer 4. 8)

Gister nog bijna een 1vs1 CQC met een IS-4 gewonnen, bijna de IS-4 afgemaakt, hij mij ook bijna. Was nog een kwestie van 1 a 2 schoten en ik was verrot. Komt er een friendly Jagdpanzer 4 de hoek om die de IS-4 van achteren compleet raped. :Y)

Toch nog die gast even bedankt, zonder hem had ik het verloren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
psychoclown schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:00:
Dat moet je sowieso doen maar een IS-4 krijgt de onderste helft van je team niet of nauwelijks neer dan zou ik voor het grootste gevaar gaan ;)

Gisteren ook even een teamgenoot geholpen op Himmelsdorf, ik (SU-100) stond bij de treinrails en was bezig een sherman te helpen die bestookt werd door 2 tanks in het topje (B/C 2-3). Werd opeens onze base gecapped dus ik terug en wist een 3002 neer te halen en een TD die daar ook stond te schuilen. Direct doorgereden naar het begin van de berg want een T32 (met 9%) werd bestookt door een medium. Ik er meteen achteraan en schoot hem vol in de rear waarna de T32 hem afmaakt :)
Er was geen onderste helft meer. Nog maar 3 tanks waren er levend op dat moment. ;)

De SU-152 zet ik in de koelkast tot ik een gun erop kan zetten met een wat redelijkere snelheid. 3rpm is echt veels te traag voor mij..alleen maar free xp sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 10:05
Gister het eerste potje met mijn Stug3 meteen in de top 3 van sterkste tanks, kon ik meteen merken dat ze de tier van de stug hadden aangepast. Of tenminste dat dacht ik, de komende 10 potjes stond ik telkens onderaan en mocht ik Tigers, VK's en IS4 bekrassen...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
User.tmp schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:14:
Dat ding kan klappen opvangen waar je u tegen zegt. :o Heel wat anders dan de brakke Panzer 4. 8)

Gister nog bijna een 1vs1 CQC met een IS-4 gewonnen, bijna de IS-4 afgemaakt, hij mij ook bijna. Was nog een kwestie van 1 a 2 schoten en ik was verrot. Komt er een friendly Jagdpanzer 4 de hoek om die de IS-4 van achteren compleet raped. :Y)

Same hier, heb er sinds gisteren ook de 88mm op, die doet helemaal BOEM BOEM BOEM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 13:34

Ik moet nog +/- 10k exp voor de vk3601, ben benieuwd. Ik vind de pzIV met 75mm L al redelijk fijn, zeker met AP.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Ik heb net trouwens nog eens geprobeerd de EU versie te DL'en en te installeren en dan kom ik inderdaad weer vrolijk op de EU-server terecht met mijn eigen tankjes. Schijnbaar wordt je profiel dus los van de server opgeslagen en kun je op beide servers gewoon inloggen met hetzelfde account.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Iemand hier trouwens al een idee of er al gepre-ordered kan worden? Heb wel interesse, kan het alleen nergens op de site van WOT vinden. In het forum alleen wat vragen en antwoorden over pre-order tegengekomen. Daarin wordt het vermoeden gewekt dat pre-order al mogelijk zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Thnx voor de info had ik hier ook nog even moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
De Panther2 is er stukken op vooruit gegaan, hij is nu kleiner dan mijn Maus in ieder geval. Ik baal alleen dat de release weer is uitgsteld, want vind het ook niks om voor nog een hoge tier tank te gaan farmen (Mijn T29 is ondertussen ook al Elite). Ondertussen toch maar wat andere games spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Tja, dat probleem had ik dus ook. Maar eigenlijk is het ook weer te lang om niet verder te spelen. Ik ga denk ik nog wat tankjes uit proberen om te kijken wat bevalt zodat ik straks als eerste naar die toe ga spelen, maar ik denk dat het de SU-85 gaat worden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Ik begin juist steeds meer te twijfelen over de T29, want dat is stiekem toch best wel een hele goede tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ga met de release zeker weten weer een VK3601 spelen. Ik vind het een heerlijke medium. Daarnaast een Tiger maar hoger in tiers wil ik niet gaan. IS-7, VK4502, Maus, T-54 etc vind ik allemaal niet interessant en heb geen behoefte om in die tiers te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat wil ik juist wel want dat vind ik heerlijk spelen :)
Low tier matches zijn ook niet verkeerd maar dat doe ik wel voor erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:12

rapture

Zelfs daar netwerken?

Zimmer schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:33:
Ik begin juist steeds meer te twijfelen over de T29, want dat is stiekem toch best wel een hele goede tank :P
Vanuit TD-standpunt zijn die turrets wel lastig te penetreren. Een hull down T29, T34 of T30 heeft buitengewone survivability. Aan de tier 9 gun te zien begin ik te snappen waarom die US heavies vanaf tier 6 pijn kunnen doen. Dat is zoiets als een T-34-85 met de beste T-54 gun of een SU-100 met 122mm BL-9S. En die tier 9 gun is nog herbruikbaar op T32 en T34.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Kaap schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:51:
Ik ga met de release zeker weten weer een VK3601 spelen. Ik vind het een heerlijke medium. Daarnaast een Tiger maar hoger in tiers wil ik niet gaan. IS-7, VK4502, Maus, T-54 etc vind ik allemaal niet interessant en heb geen behoefte om in die tiers te spelen.
Vergeet niet dat er nog een Heavy tree toegevoegd gaat worden. De duitse prototypes;

E50 Medium tank
E75 Heavy Tank
E100 Super Heavy Tank

Aangezien de duitse mediums groter waren dan de russische en amerikaanse mediums werden ze voor heavys aangezien (Dit begon bij de Panther), vandaar dat de E50 als een heavy geclassificeerd is, terwijl het eigenlijk een E75 is die op een dieet is gezet.

E 50 (Plaatje komt van een Trumpeter bouwdoos)
Afbeeldingslocatie: http://cf.mp-cdn.net/0c/59/32576025eee8735c533aabd94a5d.jpg

E 75
Zoals je kan zien is het eigenlijk een doorontwikkeling van de Tiger2, met een spitsere voorkant en een gigantische loop
Afbeeldingslocatie: http://www.agisn.de/assets/images/E-75_Tiger_III_Heavy_Tank_3.jpg

E 100 (Het eerste plaatje komt van een Trumpeter bouwdoos, de 2e is van een Dragon bouwdoos)

Er zijn twee versies van deze tank, een met de Maus turret, en een met een fictieve turret (De maus turret zou gebruikt worden omdat er nog geen turret was ontworpen voor de E100, waarschijnlijk had hij er uit gezien als onderstaand plaatje)

Afbeeldingslocatie: http://www.internetmodeler.com/2008/april/armor/trumpeter_e100_lg_boxart.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.aikensairplanes.com/images/DRR60155.jpg

Ik hoop eigenlijk dat ze ons de keuze gaan geven tussen deze turrets, want ik vind de Maus turret nogal lelijk en totaal niet bij de rest van de tank passen. Ik zal zeker op deze set tanks wachten voor ik weer de duitse Heavy Tree in duik.

(Ik heb de bouwdozen van deze 3 tanks, dus als je een impressie zou willen van hoe groot deze tanks waren, dan is dat te regelen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik wil deze ingame zien. :P

Dat ding ziet er gewoon BRUUT uit. :9

Edit: Niemand anders die mee wil doen aan de championship?

[ Voor 16% gewijzigd door User op 02-03-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Ik geloof dat ze die ook gaan toevoegen, samen met deze;

Afbeeldingslocatie: http://www.the-blueprints.com/blueprints-depot-restricted/tanks/tanks-t/t_28_super_heavy_tank-33210.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Maar wordt de T95 niet de tier 9 van de TD's? Dat dacht ik namelijk :)
De T28 met maar 1 set tracks wordt de tier 8 van de US TD's.

[ Voor 33% gewijzigd door psychoclown op 03-03-2011 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-07 18:53

Dit is een heerlijke tank om mee te spelen. Kan inderdaad wat hebben en met de 8.8cm kun je ook nog eenwat schade doen. Heb nu binnen een week op 6k na genoeg voor de Tiger.
Maar voor de VK36 ga ik zeker als eerste levellen na de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Dennis_k schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:59:
[...]

Dit is een heerlijke tank om mee te spelen. Kan inderdaad wat hebben en met de 8.8cm kun je ook nog eenwat schade doen. Heb nu binnen een week op 6k na genoeg voor de Tiger.
Ik moet nog 4k aan exp voor de vk3601, hopelijk vanavond even binnentikken. Pz4 als sniper is leuk, maar wat hits kunnen nemen en leven is nog fijner.

Weet iemand trouwens hoe je de camo van je tank kan veranderen? Ik zie net in de TS een Pz4 met desert camo.

[ Voor 9% gewijzigd door Gizzy op 03-03-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
psychoclown schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:10:
Maar wordt de T95 niet de tier 9 van de TD's? Dat dacht ik namelijk :)
De T28 met maar 1 set tracks wordt de tier 8 van de US TD's.
Dat is ook zo, de T28 is trouwens een alpha-ontwerp van de T95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:29

OMD

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb inmiddels 2 engine upgrades in de VK3601 gestopt en ben nu dan al op 14K onderweg naar Tiger 1. Exp en credits gaan nu echt hard en loop op zon 58% winratio. Crew allemaal al 100% en bijna 1ste secondary complete.

Ik neem deze crew wel mee naar mijn Tiger, kan er middels gold 4 van hun meteen op 100% gooien, de radio-operator doet er dan maar even wat langer over :+

[ Voor 39% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-03-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Gizzy schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:17:
[...]

Ik moet nog 4k aan exp voor de vk3601, hopelijk vanavond even binnentikken. Pz4 als sniper is leuk, maar wat hits kunnen nemen en leven is nog fijner.

Weet iemand trouwens hoe je de camo van je tank kan veranderen? Ik zie net in de TS een Pz4 met desert camo.
Ik heb de skin hier vandaan, schijnbaar historisch accuraat ;)

http://forum.worldoftanks...topic/22073-gesars-skins/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kaap schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:10:
Ik heb inmiddels 2 engine upgrades in de VK3601 gestopt en ben nu dan al op 14K onderweg naar Tiger 1. Exp en credits gaan nu echt hard en loop op zon 58% winratio. Crew allemaal al 100% en bijna 1ste secondary complete.
Ik ben al zeer goed op weg naar de 704, speel doordeweeks niet veel maar toch zit ik inmiddels al op 106k exp en nog maar ~70k exp en dan heb ik een (op de beste radio na) volledig geupgrade 704 :)

Gamespot - Clan wars

The 2011 Game Developers Conference continues in San Francisco, and we here at GameSpot continue to cover all the games at the show, including Wargaming.net's World of Tanks. This free-to-play action game, which lets you play as one of a variey of World War II-era tanks on a team of other tanks, has taken Russia by storm, and will officially launch in Europe and the USA later this year. World of Tanks is already in beta and players all over the world have been playing it already (Wargaming.net has three server farms, one in Russia, one in Europe, and one in the USA), so the game has already seen content updates in the form of new, unlockable tanks added to the game. However, one of the most intriguing aspects of the game just became available to Russian testers about three weeks ago: clan wars.

World of Tanks continues to let tank commanders all over the world resolve their differences with heavy-duty shells.

The clan wars feature is World of Tanks' meta-game, a high-level, ongoing war across a map of all of Europe and Russia fought by clans--the game's long-term player associations (known as "guilds" in other games). A clan can have as many as 100 members, but each territory on the map can be attacked or defended in battle by a maximum of 15 players, who are represented on the map as an icon that resembles a stack of poker chips. Clan leaders can use the clan wars interface--a simple Web page outside of the game's client that shows the map divvied up into provinces. If that sounds familiar, it's because the clan wars interface was directly inspired by the classic board game risk, a game that Wargaming.net frontman Victor Kislyi fell in love with years ago.

Once a clan leader decides to attack a specific territory by moving in troops, the game sends a message to the members of the clan that controls that territory, giving players about 30 minutes' worth of notice that a battle over the territory will begin soon. If the defending clan can muster up some defenders, one of World of Tanks' team-based battles erupts for control of that land. As it happens, clans can form alliances with each other and act in unison as a single team. Kislyi showed us the current clan wars map running in Russia, which was mostly dominated by a single alliance of clans, represented by the color red. Again, clan wars is still in beta and this is the very first time anyone has played the game, so Wargaming.net is watching and waiting to see how things turn out. For instance, some people might not like how one alliance is capable of controlling the map, and while the studio is definitely willing and able to take steps to work on any imbalances, Kislyi says, "Well…this is war, and sometimes you win, and sometimes you lose."

While controlling huge tracts of land is a highly lucrative activity that raises bonus gold (the in-game currency) in the form of taxes levied on all owned territories, world domination might be out of the grasp of smaller, fledgling clans. In fact, those clans that don't have a foothold in the clan wars map yet must fight for their right to enter the fray by queuing up around various marine landing points on the map (such as Iceland, Britain, and others) to fight against other up-and-coming clans for the right to storm the first beach. In addition, greedy landowners who levy taxes at too high a rate may incite a revolt, which will put out a call to any players not currently engaged in a fight to hire themselves out as a mercenary to come to the aid of the beleaguered province. World of Tanks will eventually have a full mercenary system that will also let clans hire unoccupied players to join in clan skirmishes as well.

Clan wars will offer a whole new way to play World of Tanks.

In the meantime, established clans can freely deploy troops to any friendly territory, or to any adjacent hostile territory. Kislyi concedes that as World of Tanks continues to grow, the population will likely become even more stratified among skilled veteran players with high-end tanks and inexperienced novices with starter gear. As such, it's quite possible that Wargaming.net may end up opening other clan wars maps tiered at different levels of skill--but for the time being, Kislyi suggests that he likes the idea of a drawn-out war between allied factions who wheel and deal with each other with the knowledge that in the end, there can be only one victorious alliance.

By all appearances, World of Tanks continues its gradual conquest of all of Russia, while Wargaming.net prepares for the game's eventual, and official, launch in Europe and North America, hopefully later this year.
toon volledige bericht

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 03-03-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Dennis_k schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:59:
[...]

En 89 potjes verder heb ik de Tiger gehaald. Ben benieuwd. Op het forum zijn de meningen verdeeld over deze tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Heel gaaf, wist niet dat je kon/mocht reskinnen. Mooi nu ga ik op zoek naar historisch accurate camo's voor de tankies die ik ga rijden. Ben zelf niet zo artistiek aangelegd helaas, dus ga ik kijken of ik naast de gelinkte skin nog andere skins kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

Ik heb maar even met een fully upgraded Tiger rondgereden. Veel module damage en door de balancing qua tiers in matches vond ik het erg tegenvallen. Dat was voor mij een reden om hem weer te verkopen.

Op het WoT forum staat wel een interessante topic hoe je het beste je Tiger kunt positioneren t.o.v. de enemy om zo effectief mogelijk shots te bouncen. Want de Tiger bounced vrij weinig :(

Misschien dat sinds de laatste implementatie van de patches de matchmaking voor de Tiger wellicht iets vaker gunstiger uitpakt.

Ik vond de Russische tegenhanger, de IS, een stuk beter. Ook wat betreft credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:40
Net kleine update gehad, start ik daarna op flikkert mijn AV hem in quarantaine wegens verdacht gedrag.
Maar even afwachten dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Anoniem: 218650 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:08:
Ik heb maar even met een fully upgraded Tiger rondgereden. Veel module damage en door de balancing qua tiers in matches vond ik het erg tegenvallen. Dat was voor mij een reden om hem weer te verkopen.

Op het WoT forum staat wel een interessante topic hoe je het beste je Tiger kunt positioneren t.o.v. de enemy om zo effectief mogelijk shots te bouncen. Want de Tiger bounced vrij weinig :(

Misschien dat sinds de laatste implementatie van de patches de matchmaking voor de Tiger wellicht iets vaker gunstiger uitpakt.

Ik vond de Russische tegenhanger, de IS, een stuk beter. Ook wat betreft credits.
Hebbie misschien een link van dat topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
Gizzy schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:04:
[...]

Heel gaaf, wist niet dat je kon/mocht reskinnen. Mooi nu ga ik op zoek naar historisch accurate camo's voor de tankies die ik ga rijden. Ben zelf niet zo artistiek aangelegd helaas, dus ga ik kijken of ik naast de gelinkte skin nog andere skins kan vinden.
In dit gedeelte van het forum (skins) zijn een tweetal topics over historisch accurate skins van het westfront en oostfront.

Vooral de skins van Gesar zijn erg accuraat. (schijnbaar)
Ook gun je de gunsights veranderen:
http://forum.worldoftanks...sniper-mods-in-one-place/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gizzy schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:22:
[...]

Uiteraard, http://forum.worldoftanks...29014-the-feared-tiger-i/
Halverwege de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tis ook maar wat je persoonlijke speelstijl is. Geen enkele van de German heavies is eigenlijk een dogfighter zoals de IS of US heavy T's. German heavies moet je behandelen als soort zware mediums of misschien beter nog: tank destroyers.

Voor de VK4502 en Maus weet ik het niet, heb alleen ingelezen over Tiger en Tiger II. Hun zijn het best als sniper te gebruiken, in de 2de lijn van een aanval etc.

Ben je dus iemand die liever vooraan staat, door de tegenstander heenwalst en veel shots wil bouncen, dan is een German tank zowiezo niets voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:53:
Tis ook maar wat je persoonlijke speelstijl is. Geen enkele van de German heavies is eigenlijk een dogfighter zoals de IS of US heavy T's. German heavies moet je behandelen als soort zware mediums of misschien beter nog: tank destroyers.

Voor de VK4502 en Maus weet ik het niet, heb alleen ingelezen over Tiger en Tiger II. Hun zijn het best als sniper te gebruiken, in de 2de lijn van een aanval etc.

Ben je dus iemand die liever vooraan staat, door de tegenstander heenwalst en veel shots wil bouncen, dan is een German tank zowiezo niets voor jou.
Niet helemaal mee eens. Vanaf de King Tiger en hoger moet je juist 'vertrouwen' op je frontal armour. Het klopt wel dat de guns het meer moeten hebben van accuracy (en zekere mate van hogere ROF), waardoor het meer leent om te 'sniperen'. Me dunkt dat het beter is geschikt om goeie critical shots te plaatsen.

US Heavies zijn juist meer 2e lijns fighters, hun turrets zijn erg sterk i.t.t. de hull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Gizzy schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:22:
[...]

Ik heb het topic gelezen, en ook uitgeprobeerd op mijn Tiger1. Wat ze willen dat je doet?

In plaats van je tank met zijn voorplaat naar de tegenstander te richten, plaats je hem in een hoek, waardoor je dus een deel van je zijarmor laat zien, dit zorgt ervoor dat de effectieve armor dikte groter wordt, en dat de bounce kans groter wordt. Hoe groot de hoek moet zijn? Dit is puur Trial and Error en verschilt ook per situatie, want je wil niet te veel van je zijkant laten zien.
Ik snap je vergelijking met zware mediums niet helemaal, en wat is een zware medium? En je kan ze inderdaad beschouwen als een TD, maar dan wel een TD met een koepel en meer zij/back armor
Je zegt dat je je niet hebt ingelezen (Ik heb het sowieso niet op mensen die alleen gelezen hebben over een tank, en daarna als kenner van de betreffende tank reageren), waarom geef je dan wel een suggestie over hoe je met deze tanks moet spelen? Het zijn goede snipers, maar het zijn ook tanks waar je aan de voorkant bijna niet doorheen komt, de grootste angst die je in een Maus hebt is artillery en een snelle tank die je van achteren raped

(Een goede maus bezitter zal altijd de situatie inschatten, en ervoor zorgen dat er niemand bij zijn backarmor kan komen. De backarmro kan wel zeker een hele portie klappen verwerken, maar de turret draaid nu eenmaal heel erg langzaaam, dus het duurt een tijdje voor je terug kan schieten)
Dit is niet waar, met een duitse tank is dit zeker mogelijk, maar je moet wel je zwakke plekken kennen, en weten wat je tank allemaal kan, dit is echter alleen met ervaring te leren, en de meeste mensen spelen niet lang genoeg met hun tanks om dit goed te leren. Ik was in mijn Tiger2 en Vk4502P zeker niet altijd defensief aan het spelen, vaak helpt het juist om heel erg aggressief te spelen.

En ook belangrijk; Wat er op de forums staat moet niet als waar beschouwd worden. Tanks zijn op vele manieren te spelen, welke het beste bij de combinatie Speler/Tank past, daar kom je pas echter na vele goede en slechte potjes. Want zonder geowned te worden zul je nooit beter worden ;), van je fouten moet je leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zimmer schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:14:
Je zegt dat je je niet hebt ingelezen (Ik heb het sowieso niet op mensen die alleen gelezen hebben over een tank, en daarna als kenner van de betreffende tank reageren), waarom geef je dan wel een suggestie over hoe je met deze tanks moet spelen? Het zijn goede snipers, maar het zijn ook tanks waar je aan de voorkant bijna niet doorheen komt, de grootste angst die je in een Maus hebt is artillery en een snelle tank die je van achteren raped
Je leest de zin verkeerd. Ik kan niet spreken voor de VK4502 en de Maus, ik doe dus over de 4502 en Maus ook geen suggestie geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Zimmer doelt, volgens mij, op de Tiger en Tiger II.

Hmm eens zien of ik dit weekend een stuk dichterbij de 704 kan komen! Er zijn al flinke sprongen gemaakt dus hopelijk kan ik er dit weekend nog in rijden :)

URAL STEEL championship registration

The registration has just begun and will close March 14.

Each server will hold a tournament confrontation in three divisions:

6/60 — vehicles do not exceed tier 6 and total number of tier points per team does not exceed 60;

8/90 — vehicles do not exceed tier 8 and total number of tier points per team does not exceed 90;

10/140 — no restrictions on vehicles and total number of tier points per team.

Team’s roster should consist of 14 players and may have up to 6 reserves. One player can be on 1 team and in 1 division only!

Finalists from each division will advance into Grand Finals which will take place in early May in Moscow. All in all 3 teams best teams from EU/US server will have any opportunity to to defend the honor of their server! All travel, transport and living expenses (except visa and insurance) will be covered by championship organizers.

Grand Finalists in each division, apart from the best of the best title, will be awarded with special prizes. 1st place – powerful gaming HP laptops, 2nd place - 10-inch Archos tablets, and 3rd place – Asus netbooks.
toon volledige bericht
Gaan wij nog meedoen? :)

[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 04-03-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Ik heb wel zin om daaraan mee toen doen, maar dan wel Max Tier6 of 8 gedeelte.

(Mits de mensen die meedoen serieus zijn en raak kunnen schieten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zimmer schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 18:22:
Ik heb wel zin om daaraan mee toen doen, maar dan wel Max Tier6 of 8 gedeelte.

(Mits de mensen die meedoen serieus zijn en raak kunnen schieten)
QFT

En trouwens, als je in de finale(s) komt krijg je speciale unlockte accounts om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
User.tmp schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 18:29:
[...]

QFT

En trouwens, als je in de finale(s) komt krijg je speciale unlockte accounts om mee te spelen.
Klopt maar volgens mij is dat puur omdat je dan in moskou speelt en mogelijk tegenover Russische teams staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Eventjes aan het stoeien geweest met wat formules, uiteindelijke formule:
f/cos⁡(x) +s/sin⁡(x) +fv*cos⁡(x)+(sv*sin⁡(x)*1,5)
f = front armour in mm
s = side armour in mm
fv = front visibility in % (meestal 100)
sv = side visibility in % (afhankelijk van hoe je staat, zal meestal 50 zijn)
De 1,5 is de multiplier voor de side armour omdat de vijand sneller op je side zal gaan schieten dan je front.

En wat geeft deze formule?
De hoek waaronder je je tank naar de tegenstander moet wijzen, er van uitgaand dat je in het open veld staat.

Notes:
- Bij de f en de s zitten de standaard hoeken NIET in. Dit omdat de meesten niet bekend zijn bij mij. Als je het voor je eigen tank wil uitrekenen -> wikipedia. In de formule komt er dan een cos(hoek) bij achter de f.
- Visibility is hoeveel procent van je tank zichtbaar is voor de enemy in de slechtst denkbare situatie op de plek waar je op dat moment staat.

Er kunnen gigantische fouten in zitten, wiskunde is niet mijn sterkste vak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:26

garathane

l'enfer, c'est les Autres

ik zou deze formule de volgende keer dat ik sta te snipen best willen toepassen, maar een battle duurt maximaal maar 15 minuten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
garathane schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 22:23:
[...]

ik zou deze formule de volgende keer dat ik sta te snipen best willen toepassen, maar een battle duurt maximaal maar 15 minuten....
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
garathane schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 22:23:
[...]

Toch leuk om te weten dat jij voor elke afzonderlijke battle, voor elke afzonderlijke positie precies alles uit gaat rekenen :>

Gewoon voor 2-3 verschillende situaties de boel uitrekenen, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De M6A2E1 specs:
Tier - 8
Hit Points -1500
Weight Limit - 66.96/70.5 t
Engine Power - 960 h.p.
Speed Limit - 29 km/h
Traverse Speed - 24 deg/sec
Hull Armor - 191/44/41 mm
Turret Armor - 191/89/208 mm
Standard Shell Damage - 270-450
Standard Shell Penetration - 149-248 mm
Rate of Fire - 4.8 rounds/min
Turret Traverse Speed - 26 deg/sec
View Range - 430 m
Signal Range - 650 m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
User.tmp schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 22:12:
Eventjes aan het stoeien geweest met wat formules, uiteindelijke formule:

[...]

f = front armour in mm
s = side armour in mm
fv = front visibility in % (meestal 100)
sv = side visibility in % (afhankelijk van hoe je staat, zal meestal 50 zijn)
De 1,5 is de multiplier voor de side armour omdat de vijand sneller op je side zal gaan schieten dan je front.

En wat geeft deze formule?
De hoek waaronder je je tank naar de tegenstander moet wijzen, er van uitgaand dat je in het open veld staat.

Notes:
- Bij de f en de s zitten de standaard hoeken NIET in. Dit omdat de meesten niet bekend zijn bij mij. Als je het voor je eigen tank wil uitrekenen -> wikipedia. In de formule komt er dan een cos(hoek) bij achter de f.
- Visibility is hoeveel procent van je tank zichtbaar is voor de enemy in de slechtst denkbare situatie op de plek waar je op dat moment staat.

Er kunnen gigantische fouten in zitten, wiskunde is niet mijn sterkste vak
toon volledige bericht
Je kan natuurlijk ook gewoon je hersens gebruiken en schieten, ipv deze zooi te gebruiken. Er zijn gewoonweg te veel variabelen om deze formule als 100% betrouwbaar te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De formule snap ik niet, hoe krijg je daar een hoek uit?
Daarnaast moet je een hoek invullen maar.. is dat niet de hoek van hoe je op dat moment staat?

Voorbeeld:
f = 100mm, s = 50mm, fv = 100, sv = 0
Dit wilt zeggen dat ik bijna geheel naar voren gedraaid sta en uitgaande van een schot recht van voren

100/cos⁡(0) +50/sin⁡(0) +100*cos⁡(0)+(0*sin⁡(0)*1,5) geeft
100 + 0 + 100 + 0 = 200 (graden?)

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 04-03-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sinds vanmiddag de Tiger I en ik kan maar 1 ding zeggen: teleurstelling! Als je rijd en er vliegt een mug tegen je voorkant aan is je driver of gunner wounded en bij een verdwaalde kiezelsteen op de weg raakt je ammorack beschadigd.

Nee even serieus, bij het minste geringste liggen je modules in puin. Ik vind hier echt weinig fun aan en weet eigenlijk nu al dat ik zowiezo niet de german heavy line ga volgen bij de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:23:
Sinds vanmiddag de Tiger I en ik kan maar 1 ding zeggen: teleurstelling! Als je rijd en er vliegt een mug tegen je voorkant aan is je driver of gunner wounded en bij een verdwaalde kiezelsteen op de weg raakt je ammorack beschadigd.

Nee even serieus, bij het minste geringste liggen je modules in puin. Ik vind hier echt weinig fun aan en weet eigenlijk nu al dat ik zowiezo niet de german heavy line ga volgen bij de release.
Told you so :P

Naar mijn mening de beste modules om te fitten op deze tank aka vierkante brok op rupsbanden; spall liner, wet ammo rack en rammer. Dan is het nog een beetje te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Kaap schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:23:

Zo snel mogelijk de echte Tiger1 turret erop gooien ipv dat neppe ding, dat scheelt een hoop. En zodra je de beste gun hebt hoef je niet meer dicht bij een tank te komen waardoor het opeens een betere tank is (Raak schieten op 600meter afstand is geen probleem)

Ik vind het nog steeds jammer dat de russen deze tank zo extreem slecht gemaakt hebben, de T29 en IS zijn vele malen beter, iets wat recht tegenover de werkelijkheid staat. (Je moet er wel aan denken dat de Tiger een ontwerp is van het begin van de oorlog, de IS en T29 kwamen pas halverwege/aan het eind kijken, dit was na het uitvinden van sloped armor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
psychoclown schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:44:
De formule snap ik niet, hoe krijg je daar een hoek uit?
Daarnaast moet je een hoek invullen maar.. is dat niet de hoek van hoe je op dat moment staat?

Voorbeeld:

[...]
Divide by zero.

Ik was nog vergeten er wat bij te zetten. Klop dat ding in je grafische rekenmachine en laat je GR het minimum in het domein [0,90] uitrekenen. Dat wordt je optimale hoek. In jouw geval kom je op 32 graden uit.
Zimmer schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:26:
[...]

Je kan natuurlijk ook gewoon je hersens gebruiken en schieten, ipv deze zooi te gebruiken. Er zijn gewoonweg te veel variabelen om deze formule als 100% betrouwbaar te zien.
Ik gebruik mijn hersens ook wel, maar ik wou gewoon weten of die het ook bij het rechte eind hebben.

Waarom een formule maken? Omdat het kan. En dit werkt inderdaad alleen voor de hoekige tanks, voor een IS wordt een een gigantische formule :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
User.tmp schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 07:29:
[...]

Divide by zero.

Ik was nog vergeten er wat bij te zetten. Klop dat ding in je grafische rekenmachine en laat je GR het minimum in het domein [0,90] uitrekenen. Dat wordt je optimale hoek. In jouw geval kom je op 32 graden uit.
Optimale hoek ten opzichte van wat? De richting waar de tegenstanders loop gericht staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zimmer schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 05:35:
[...]

Zo snel mogelijk de echte Tiger1 turret erop gooien ipv dat neppe ding, dat scheelt een hoop. En zodra je de beste gun hebt hoef je niet meer dicht bij een tank te komen waardoor het opeens een betere tank is (Raak schieten op 600meter afstand is geen probleem)

Ik vind het nog steeds jammer dat de russen deze tank zo extreem slecht gemaakt hebben, de T29 en IS zijn vele malen beter, iets wat recht tegenover de werkelijkheid staat. (Je moet er wel aan denken dat de Tiger een ontwerp is van het begin van de oorlog, de IS en T29 kwamen pas halverwege/aan het eind kijken, dit was na het uitvinden van sloped armor)
Die turret zat er al op. Gun bijna maar damage ging het niet om, zodra je ook nog maar ergens zichtbaar werd bij eerste geringste hit liggen je modules eruit.

Nee sorry, ik heb deze world war 2 legend inmiddels al naar de schroothoop verbannen om mijn KV-3 terug te kunnen kopen, nog 10K om de IS te unlocken namelijk. Nog nooit zo hard weggerend van een tank. In mijn ogen is de Tiger zelfde categorie als Hetzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 17:40
Kaap schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 09:59:
[...]

Die turret zat er al op. Gun bijna maar damage ging het niet om, zodra je ook nog maar ergens zichtbaar werd bij eerste geringste hit liggen je modules eruit.

Nee sorry, ik heb deze world war 2 legend inmiddels al naar de schroothoop verbannen om mijn KV-3 terug te kunnen kopen, nog 10K om de IS te unlocken namelijk. Nog nooit zo hard weggerend van een tank. In mijn ogen is de Tiger zelfde categorie als Hetzer.
Valt wel mee hoor, met een wet ammo rack en rammer heb je een toch wel bestendige tank die goed kan snipen. Positie is heel erg belangrijk, laat niet de boven of zijkant van je turret zien. Daar doen de meeste schoten mod-damage op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
psychoclown schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 09:32:
[...]

Optimale hoek ten opzichte van wat? De richting waar de tegenstanders loop gericht staat?
Jup. Hoek 0 betekend dat je front armour haaks op de loop van de tegenstander staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-07 19:24
Mogelijk een domme vraag, maar weet iemand hoe je een clan kunt registreren? Ik kom er niet uit.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Ik heb nu de VK3601 (H) en vroeg me af welke gun nu het beste is. De 8.8cm ziet er het leukste uit, maar de conische 7.5 is van een hoger level. Wat is van die dan het voordeel ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
BramSd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:32:
Mogelijk een domme vraag, maar weet iemand hoe je een clan kunt registreren? Ik kom er niet uit.
Dat is niet meer mogelijk, om de clan fase the beta testen moest je je ergens in januari inschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:32:
Ik heb nu de VK3601 (H) en vroeg me af welke gun nu het beste is. De 8.8cm ziet er het leukste uit, maar de conische 7.5 is van een hoger level. Wat is van die dan het voordeel ?
1 woord: stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Tja, de penetration is hoger maar de damage een heel stuk lager. Ik zie het voordeel van die gun niet echt in. Dus mijn vraag is vooral of die het wel waard is, als ik naar de stats kijk zou ik nl. eerder denken dat de 8.8 beter is om te gebruiken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimmer
Bullshit, het gaat om wat je zelf fijner vind spelen.

Ga je voor close combat? 8.8cm
Ga je voor wat naar achteren hangen? Conical.

Stats zijn handig om dingen te vergelijken, maar een gun die meer damage doet hoeft niet altijd de betere te zijn (Stug 10.5cm is een goed voorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Zimmer schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:46:
[...]

Bullshit, het gaat om wat je zelf fijner vind spelen.

Ga je voor close combat? 8.8cm
Ga je voor wat naar achteren hangen? Conical.

Stats zijn handig om dingen te vergelijken, maar een gun die meer damage doet hoeft niet altijd de betere te zijn (Stug 10.5cm is een goed voorbeeld)
Thanks, dan zit ik met mijn 8.8 cm dus goed. Ik rijd meestal zo'n beetje vooraan :) Volgens mij is het enige voordeel van die 7.5 dat ie grotere tanks kan beschadigen, maar daarbij wel minder damage doet.

En volgens mij kost de ammo van de 7.5 gold (mits je degene wil hebben die fatsoenlijke damage doet), of vergis ik me nu ?

[ Voor 9% gewijzigd door redwing op 05-03-2011 21:21 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hmm sinds de laatste patch heb ik al een aantal keer gehad dat mijn gun niet vuurt. Ik dacht eerst dat dit misschien lag was maar ik heb het op verschillende systemen/providers zowel wireless als via UTP en het gebeurt random.

Wat gebeurt er precies? De gun is klaar om te vuren en ik wil schieten dus ik klik, de gun lijkt te vuren maar speelt alleen de animatie af. De animatie is niet zo lang (paar seconden) en wanneer deze klaar is dan kan ik meteen 'weer' schieten en ditmaal vuurt hij wel en zie je ook dat hij reload. Ik kan er zo 123 ook niks over vinden op het officiële forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 23:18:
Hmm sinds de laatste patch heb ik al een aantal keer gehad dat mijn gun niet vuurt. Ik dacht eerst dat dit misschien lag was maar ik heb het op verschillende systemen/providers zowel wireless als via UTP en het gebeurt random.

Wat gebeurt er precies? De gun is klaar om te vuren en ik wil schieten dus ik klik, de gun lijkt te vuren maar speelt alleen de animatie af. De animatie is niet zo lang (paar seconden) en wanneer deze klaar is dan kan ik meteen 'weer' schieten en ditmaal vuurt hij wel en zie je ook dat hij reload. Ik kan er zo 123 ook niks over vinden op het officiële forum.
Klinkt toch als een slechte verbinding, dan zie je nl. gewoon alle animaties maar voor de rest gebeurt er niets. Dit geldt zowel voor het rond rijden (dan zie je je tank niet vooruit gaan maar verder reageert hij wel alsof hij echt rijdt en bij het schieten zie je je kanon schieten zonder dat er echt iets gebeurt). Je kunt eens de ping tijden in de gaten houden. Bij mij was het iig zo dat die gelijk nadat het even niet goed ging (tijdelijk een slechte verbinding gehad) omhoog schoot om daarna weer o pde normale waardes terecht te komen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Het is geen lag en iets wat pas speelt sinds de laatste patch, ook maar even een topic plaatsen op de officiële fora :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
redwing schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:54:
[...]

Thanks, dan zit ik met mijn 8.8 cm dus goed. Ik rijd meestal zo'n beetje vooraan :) Volgens mij is het enige voordeel van die 7.5 dat ie grotere tanks kan beschadigen, maar daarbij wel minder damage doet.

En volgens mij kost de ammo van de 7.5 gold (mits je degene wil hebben die fatsoenlijke damage doet), of vergis ik me nu ?
Met die 88mm kan je prima hogere tanks beschadigen. En je kan er zowel close combat als sniper mee spelen. Ik vond de VK 3601 met de 88mm echt een beest en een hele leuke ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Kaap schreef op zondag 06 maart 2011 @ 11:44:
[...]

Met die 88mm kan je prima hogere tanks beschadigen. En je kan er zowel close combat als sniper mee spelen. Ik vond de VK 3601 met de 88mm echt een beest en een hele leuke ervaring :)
Ik heb ik 8.8cm er nu op liggen en ik merk toch wel dat hij vaak bounced bij de grotere tanks (maar ja, dan zijn ze ook wel min. 2 tiers hoger). Ik ben nu bezig om de engine upgrades te krijgen want hij is zo wel erg traag met rijden.

Ik zit me alleen nog af te vragen wat ik er precies op ga zetten aan modules. Camouflage is leuk, maar extra view range, sneller aimen, sneller laden, betere crew is ook allemaal erg leuk om te hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door redwing op 06-03-2011 12:15 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Betere crew heb ik bijna nooit erop. Camoflage depends op welke tank.. Meestal sneller laden + aimen, en dan nog 1 van de range derbij.. Waarbij je soms ook het sneller aimen kan vervangen door een rammer :D Gewoon iedereen plat rijden.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Je weet dat de Rammer niks te maken heeft met daadwerkelijk een andere tank rammen? :P
De Rammer zorgt voor een 10% kortere reloading tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
psychoclown schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:44:
Je weet dat de Rammer niks te maken heeft met daadwerkelijk een andere tank rammen? :P
De Rammer zorgt voor een 10% kortere reloading tijd :)
Dat vroeg ik me ook al af ja, ik denk dat hij de spall liner bedoelt ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:26

garathane

l'enfer, c'est les Autres

'Beste crew' maakt wel degelijk veel uit. Een getrainede lader of richter kan (zeker bij SPG's) zelfs rijdende tanks raken en/of uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
garathane schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:55:
'Beste crew' maakt wel degelijk veel uit. Een getrainede lader of richter kan (zeker bij SPG's) zelfs rijdende tanks raken en/of uitschakelen
Maar maakt die 5% extra die je er bij krijgt (ventilation) nog veel uit of is het niet echt de moeite ? Dat er veel verschil is tussen 50% en 100% weet ik wel, toen ik net begon wist ik nog niet wat gold was en had ik mijn crew op de MS1 op 100% gezet. Daarmee knalde ik alle andere MS1's die ik tegen kwam meestal wel neer :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Laatst online: 01-06 21:42

FikkieHo

Wokmaster

Ik bedoelde dus idd de spall liner :D Was ff de naam vergeten.
Met beste crew heb je niet veel als je al op 100% zit (of je wilt echt de 105% pakken.. Maar naar mijn mening, kan je die beter ergens anders voor gebruiken) ;) Maar als je beetje speelt heb je je crew in no time op 100% zitten. Die 75% heb je meestal al wel mbv credits, dan is dat kleine beetje ook vrij snel te halen.. En 5%? Dat is wss 2-3 potjes spelen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door FikkieHo op 06-03-2011 14:16 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Daarstraks de TS weer wat kleine updates gegeven, maps sectie aangepast en Westfield toegevoegd.

Zometeen maar wat potjes doen, wil die 704 eigenlijk vanmiddag wel halen :D (lees: ik kan hem wel kopen maar ik wil perse de tracks eronder). Gisteravond nog een hele zooi oude modules verkocht, goed voor zo'n ~800k credits, zodat ik straks inclusief de verkoop van mijn T-43 genoeg credits heb. Wel heb ik nog de modules overgehouden die ik kan gebruiken op de heavies want ik denk dat ik ze toch nog snel even ga uitproberen.
Dee eerste 3 tiers kan ik sowieso overslaan dus dat scheelt :)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!