Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-07 16:27
Morpheusk schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 08:12:
[...]

Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment en is niet beschikbaar in je land.
Het spijt ons. :|
Wtf? Waar woon jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-07 00:15
Erg knap hoe je dat doet met die AT4. Op de een of andere manier let ik altijd op dat oranje vierkantje i.p.v. van het projectiel.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Jackal131 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 08:26:
Erg knap hoe je dat doet met die AT4. Op de een of andere manier let ik altijd op dat oranje vierkantje i.p.v. van het projectiel.
Het is ook iets moeilijker op de consoles dan met een muis ;). Blackhawks zijn nog wel te doen, maar apache/havoc is met pookje iets lastiger omdat je niet heel nauwkeurig kan corrigeren .

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 105188 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 01:16:
[...]

Zo heb ik het ook gedaan. Ben even later met achievements bezig geweest waar ik spijt van kreeg. Wat je beter kan doen is met 1 nick beetke leren en dan als je het kent later een nieuwe nick aanmaken zodat je wat betere stats hebt.
Huh? Die vat ik niet. Ook als je 'slecht' speelt, krijg je punten en stijgt je char in rang en daarmee in unlocks. Waarom zou je dan een nieuwe aanmaken? (Op de consoles overigens niet eens mogelijk zonder een heel nieuw PSN/Live account aan te maken).

Als het om de k/d ratio is die mogelijk wat minder goed is: dat is een non-argument, als je daar je account van af laat hangen ben je gewoon erg triest (zie de discussie hieromtrent van enkele weken geleden in dit topic) en kan je beter (terug?) naar MW2/CoD:BO :+

@Loonens: _/-\o_

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
StealthyPeanut schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:19:
[...]

Belofte maakt schuld! Ik heb een wat simpele compilatie gemaakt van wat fragmenten met mijn AT4 vs choppers van vanavond op onze server.

Het filmpje is snel in elkaar gedraaid, let dus niet op mijn droevige movie-maker kwaliteiten _O_!!

http://www.youtube.com/watch?v=hjGGlxQp2sM
Dit is bruut... Toch maar eens proberen. Eerste fout van mij is blijkbaar al het locken van het vierkantje op de heli... Tot op heden nog geen vlieg in de lucht geraakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Lexus! schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 09:28:
Eerste fout van mij is blijkbaar al het locken van het vierkantje op de heli...
Yep, dat deed ik ook. Het vraagt even aanpassen, maar heeeeeel langzaam krijg ik het in de vingers ... had er gisteren 3 te pakken in een rondje op DRL (maar dan mis ik er ook 15).
Die tracer/rpg gebruik ik bijna niet meer, iedereen heeft smoke en flares.
(leuk filmpje, maar nou zit ik met de muziek in m'n hoofd en weet de groep niet meer)
Stats ? wasda ? :+

[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 15-03-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:35
Misschien een dom vraagje kan je de pc versie ook met een Xbox 360 controller spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Bedankt voor de reacties :). Altijd leuk om te lezen!

De komende tijd zal ik, elke keer met gamen wat captures maken (zit nu onder F5 ipv F12, is wat handiger _O_). Dan zullen er wat compilaties van mijn kant verschijnen :).

Is er een beter programma dan Windows Movie Maker? Opzich ben ik redelijk tevreden, maar heel basic.

@ Goner -> Foo Fighters - The Pretender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-07 12:47
België waarschijnlijk, ik krijg net hetzelfde..

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Gebruik je toch gewoon een (niet-Belgische) anonymous proxy ??
Dan denkt YouTube dat je ergens anders zit ... wel benieuwd wat er in die video zit van Sony ??

Oh ... dit : http://www.sonymusic.co.uk/artists/foo_fighters/

[ Voor 16% gewijzigd door Goner op 15-03-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-07 00:16
[...]

Belofte maakt schuld! Ik heb een wat simpele compilatie gemaakt van wat fragmenten met mijn AT4 vs choppers van vanavond op onze server.

Het filmpje is snel in elkaar gedraaid, let dus niet op mijn droevige movie-maker kwaliteiten _O_!!

Nais!!!
Sowieso ontzettend lekker nummer van de Foo Fighters :)
en die hit op 1:28 is wel erg goed hoor! Ik heb de meeste moeite om te zien hoe ver de raket exact is..diepte vind ik erg moeilijk in te schatten.

Nog iets anders; ontmoet je ook wel eens piloten die je veel moeilijker kunt raken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
schelling schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:10:
[...]

Nais!!!
...Ik heb de meeste moeite om te zien hoe ver de raket exact is..diepte vind ik erg moeilijk in te schatten.
...
Ben benieuwd of je met 3D gaming die diepte dan wel veel beter kunt zien :9
Goner schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:55:
[...]
...
[...]

Stats ? wasda ? :+
Yep :) Ik speel voor de lol, daar voegen de stats niet veel aan toe, behalve als ze goed zijn ;)

[ Voor 39% gewijzigd door D-Day op 15-03-2011 15:18 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

StealthyPeanut schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 13:07:
Bedankt voor de reacties :). Altijd leuk om te lezen!

De komende tijd zal ik, elke keer met gamen wat captures maken (zit nu onder F5 ipv F12, is wat handiger _O_). Dan zullen er wat compilaties van mijn kant verschijnen :).

Is er een beter programma dan Windows Movie Maker? Opzich ben ik redelijk tevreden, maar heel basic.

@ Goner -> Foo Fighters - The Pretender
Ikzelf gebruik pinnacle, prachtig programma. Nadeel is dat je er wel wat voor moet betalen...

*klikvoor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
DrDDay schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:15:
[...]

Ben benieuwd of je met 3D gaming die diepte dan wel veel beter kunt zien :9
Haha, nee ik denk dat het geen r*k uitmaakt :) Ik denk dat het ligt aan het overdreven gebruikte 'bloom' effect in BFBC2 en de overdreven hoeveelheid stof/dust in sommige maps.
dust verwijzing --> Zero Punctuation "...in fact there's a general visibility problem..."
Die man is een HELD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Amdwarrior schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:11:
Misschien een dom vraagje kan je de pc versie ook met een Xbox 360 controller spelen?
Of het kan weet ik niet, of het verstandig is weet ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Amdwarrior schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:11:
Ja, dat kan. Je hebt alleen wel third-party software nodig om alles goed in te stellen. Heb het zelf wel eens gedaan met Xpadder (op het forum kun je BFBC2 profiel vinden meen ik). Om eerlijk te zijn is een controller alleen handig voor het besturen van een helikopter.

[ Voor 5% gewijzigd door schelling op 15-03-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-07 08:12

ronalddus

Buffalo77

[...]

Netjes _/-\o_

Ben nu zelf ook aan het oefenen. Gaat best lekker
Foo fighters O-)

Hoe heet je op bc2, dan voeg ik je toe, als je dit wilt natuurlijk :P

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
De naam zegt het al: Loonens :)

Voeg me sowieso maar toe hoor! Hoe meer gasten om samen te spelen hoe beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
schelling schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:28:
[...]

Haha, nee ik denk dat het geen r*k uitmaakt :) Ik denk dat het ligt aan het overdreven gebruikte 'bloom' effect in BFBC2 en de overdreven hoeveelheid stof/dust in sommige maps.
dust verwijzing --> Zero Punctuation "...in fact there's a general visibility problem..."
Haha prachtig. :*)

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ik kon het niet laten jongens! Vanavond nog wat fragmenten opgenomen van mezelf en wederom in een simpele compilatie gezet;

YouTube: BF Bad Company 2 - AT4 rules

Enjoy :D :D :D

(Helaas pakte Windows Movie Maker mijn Foo Fighters - All my life niet. Everlong klikt ook goed :) _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door StealthyPeanut op 15-03-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 23:23:
Ik kon het niet laten jongens! Vanavond nog wat fragmenten opgenomen van mezelf en wederom in een simpele compilatie gezet;

(Helaas pakte Windows Movie Maker mijn Foo Fighters - All my life niet. Everlong klikt ook goed :) _/-\o_
Zoooo wat is die kerel op 1.16 blind zeg!

Oké, blind is een understatement in dit geval.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Beetje geluk moet je soms hebben he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:04

d_star

Maharadja of the Year :-/

Man man man, en gewoon meerdere choppers achter elkaar neerhalen hé.. Je hebt dat ding zeker al lang op platinum, of niet?

Wederom supertof filmpje, keep 'em coming!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
StealthyPeanut schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 23:23:

Ook mij heb je verleid tot die AT4, zelfde map overigens ;) Ik blijf problemen houden met het volgen van mn raketje, of doe ik nog iets verkeerd dan? Is wel een kick als je er een op 250+ uit de lucht haalt :p

En voor diegenen die twijfelen of ze het spel moeten gaan aanschaffen hier een leuke link naar alle reviews op Tnet :) (54x: gemiddeld zeer goed...)

[ Voor 15% gewijzigd door D-Day op 16-03-2011 10:37 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AT4 is ook zeer geschikt vs infantry, beter dan de CG zelfs, je kian namelijk ook om een hoek richten. Ding heeft ook geen bulletdrop wanneer je hem rechtvooruit lanceerd en niet meer bestuurd.

Vs Heli's lukt me al aardig, maar zal nog wel een paar uur duren voordat het in de buurt komt van Loonens:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Laatst online: 13-07 13:00
Anoniem: 160457 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:27:
AT4 is ook zeer geschikt vs infantry, beter dan de CG zelfs, je kian namelijk ook om een hoek richten. Ding heeft ook geen bulletdrop wanneer je hem rechtvooruit lanceerd en niet meer bestuurd.

Vs Heli's lukt me al aardig, maar zal nog wel een paar uur duren voordat het in de buurt komt van Loonens:P
Klopt, voordeel van de CG is zijn splash damage en travel time;) AT4 voelt wat langzamer aan waardoor hij makkelijker te ontwijken is voor de tegenstander. CG is gwn klikken en instant kill;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Cornelison schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:30:
[...]

Klopt, voordeel van de CG is zijn splash damage en travel time;) AT4 voelt wat langzamer aan waardoor hij makkelijker te ontwijken is voor de tegenstander. CG is gwn klikken en instant kill;)
Ja, maar op veel servers (terecht...) verboden om op infantry te gebruiken. AT4 is dan met een beetje oefening een leuk alternatief. :X
Zekers als je een beetje oefent met "het hoekje om" :D

@Loonens: heb je toegevoegd ;) Welke perks gebruik je eigenlijk, op die filmpjes lijken we namelijk errug op elkaar, behalve dan de skillz natuurlijk...
AllSeeyinEye schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:02:
[...]

Volgens mij heb je dit bericht opgesteld terwijl je met een andere tab in een ander topic zat...
Nee hoor, maar ik vergeet hoe dat heet, instellingen? oid. Heb een geheugen als een zeef 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door D-Day op 16-03-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 22:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

DrDDay schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:56:
[...]

@Loonens: heb je toegevoegd ;) Welke perks gebruik je eigenlijk, op die filmpjes lijken we namelijk errug op elkaar, behalve dan de skillz natuurlijk...
Volgens mij heb je dit bericht opgesteld terwijl je met een andere tab in een ander topic zat...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
DrDDay schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:56:
[...]

Nee hoor, maar ik vergeet hoe dat heet, instellingen? oid. Heb een geheugen als een zeef 8)7
G3 (momenteel, zit bijna op platinum en dan pak ik weer een ander wapen)
MP443 (totdat die op platinum is, dan pak ik weer een ander wapen)
Extra raketten
Magnum ammo (ik zit na te denken over extra explosie kracht (ofzo), maar of dit echt beter is dan de normale knal, moet ik nog even testen)
Alt fire (of smoke, als ik 100% zeker weet als ik als piloot in een chopper kom)
d_star schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 08:14:
Man man man, en gewoon meerdere choppers achter elkaar neerhalen hé.. Je hebt dat ding zeker al lang op platinum, of niet?

Wederom supertof filmpje, keep 'em coming!
Thx :). Ik zit nu op de 2003 kills met de AT4. 2e platinum binnen :+

[ Voor 19% gewijzigd door StealthyPeanut op 16-03-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

schelling schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:28:
[...]

Zero punctuation _/-\o_ Ik kijk elke week weer en ik lig elke keer weer te rollen :D

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cornelison schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:30:
[...]

Ja klopt, maar als je met de AT4 de explosive damage upgrade doet dan is ie toch dodelijk genoeg, en echt traag is de AT4 niet, sneller als de RPG iig, en snel genoeg om iemand te grazen te nemen, je kan hem namelijk bijsturen, en zo'n raket gaat nog altijd sneller dan iemand kan rennen.

@Loonens

Zit op ongeveer 850 met de AT4, als je dat ding mastered hebt, AT4>all weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Met al dat AT4 geweld hier. Ben geabonneerd op het kanaal van masdeath. Heeft gister nieuwe compilatie met toevallig ook een paar AT4 clips. Zitten een paar hele knappe tussen in mid air en no scope 360 at4 (0:54) :P.
Hij verspilt soms wel voertuigen, maar resultaat mag er wezen

YouTube: Battlefield Bad Company 2 Montage - Flight by Masdeath

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 16-03-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:28

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Gisteren als nieuweling ook met een mounted RPG dezelfde move gemaakt op een mini-tank die net om de hoek stond. Miste hem enigszins, tweede raket raakte blijkbaar beide poppetjes die eruit sprongen met een double kill. :)

Blijft een leuk spel, ook als je een lage rank hebt (gisteren eerste promotie, woohoo :+).

[ Voor 6% gewijzigd door Hillie op 16-03-2011 17:53 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
BatmanHorizon schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:21:
Met al dat AT4 geweld hier. Ben geabonneerd op het kanaal van masdeath. Heeft gister nieuwe compilatie met toevallig ook een paar AT4 clips. Zitten een paar hele knappe tussen in mid air en no scope 360 at4 (0:54) :P.

Zitten inderdaad wat gave acties tussen! Zal zijn filmpjes in de gaten houden :). Ik had al wel wat acties in vietnam gezien van hem. Zeker die mid-air acties zijn erg gaaf.

Ik snap alleen niet echt waarom hij (en ik zie het ook in andere filmpjes) die 360 ervoor doet. Het ziet er niet uit en het maakt het alleen maar lastiger.

Unscoped lukt me ook soms, maar ook dat heeft alleen nut als de chopper heeeel dichtbij is. Anders is het jezelf alleen maar moeilijker maken zonder reden :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

BatmanHorizon schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 17:21:

Zo dat is netjes, hij speelt op pc he?
Hele goede settings zeker, het ziet er allemaal heel vloeiend uit.

Ook andere FOV, ziet er goed uit.

Het eind is ook wel cool, hackers are not welcome.
Khad dat ook een x 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door ronalddus op 16-03-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:57

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik ben inmiddels ook begonnen met Battlefield Bad Company 2 online...

...

...

Ik kom van black ops

...

...

Wat een GRUWELIJK spel is dit zeg. Veel relaxter. Geen gerush, echt teamwerk, hinderlagen zetten voor je gevoel, iedereen is tactisch bezig. De classes die voor het eerst ook echt goed werken. Mijn god, dat ik al die tijd zonder heb gekunt :P

Ik heb al verschillende momenten gehad dat ik dacht van wow, we spelen gewoon echt samen. De maps ken ik dan nog niet (vooral conquest en rush gespeeld in die desert ofzo) maar het is echt heerlijk. Er is een map in het donker, sneeuw en bos, die was echt tof. We stonden met 6 man echt als een linie de vijand tegen te houden. Veel beter dan black ops, black ops is rushen als een malle en dit is gewoon rustig tactisch je kans afwachten en je teammaten helpen.

Heerlijk, tot zover mijn comments :P

Voeg me maar toe; Mu.siQ! Ik speel graag samen want ik heb nog niemand nu (arme ik). Level 6 zit ik alweer. Vind het wel moeilijker per class hoor. Medic is supermakkelijk levellen als je gaat reviven en kits gaat uitdelen. Assault wil ook wel, engineer en scout is iets lastiger vind ik, maar ach, het is sowieso de moeite.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

engineer en recon zijn dan ook iets specialistischer dan de andere twee. De engineer heeft een relatief zwak wapen, vooral op langere afstand maar op korte afstand waar die vooral op gericht is, bij de tank of in gebouwen werken ze prima. Ook makkelijk als infiltratie door de silencer.
De recon moet het, imho, hebben van de lange afstand en vergt wat meer inzicht in hoe de vijand doet en waar die is. Spotten is hetgeen wat je vooral moet doen aangezien je dat met de scope erg mooi kan doen. Ook de mortar/c4 en motion mines vooral goed benutten. Maar vooral gaat het gezegde oefening baart kunst :)
Punten krijg je vooral met long shots/headshots, spot assist, motion mine assists.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-03-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:07:
engineer en recon zijn dan ook iets specialistischer dan de andere twee. De engineer heeft een relatief zwak wapen, vooral op langere afstand maar op korte afstand waar die vooral op gericht is, bij de tank of in gebouwen werken ze prima. Ook makkelijk als infiltratie door de silencer.
De recon moet het, imho, hebben van de lange afstand en vergt wat meer inzicht in hoe de vijand doet en waar die is. Spotten is hetgeen wat je vooral moet doen aangezien je dat met de scope erg mooi kan doen. Ook de mortar/c4 en motion mines vooral goed benutten. Maar vooral gaat het gezegde oefening baart kunst :)
Punten krijg je vooral met long shots/headshots, spot assist, motion mine assists.
Dat is ook precies wat ik doe met recon. Spotten (12x zoom net unlocked =) ), motion mines gooien en headshot maken (net erboven mikken, geeft wel een leuk gevoel op zo'n afstand een headshot maken ;-) ) Toch komt bij die class wel mapkennis te kijk die ik nog niet helemaal heb. Dus ben vaker met assault en medic aan het rennen en doen om maar de map te leren kennen.
Maar helikopters besturen, wtf, dat is lastig O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

@Mu.siQ: Zodra je wat meer dingen unlockt en wat dingen afkijkt van andere mensen dan zal het alleen maar erger worden. Op een gegeven moment krijg je alle sweetspots door of leer je nieuwe tactieken wat het spel nog leuker maakt.

Ik vindt het bijvoorbeeld nog steeds leuk als ik ineens punten krijg voor een kit die ik achter had gelaten voor ik dood was. Respawn ik als enigeer krijg ik midden in het spel ineens heal points. Prachtig!

Het aller mooiste vindt ik als ik ineens mine kills krijg. Dan heb ik alle moeite gedaan om op een paar strategische plekken mijnen achter te laten, zie je een lange tijd niks en dan ineens BOEM! 280 punten. Haha! Is wel een mooie beloning voor alle moeite.

Ik heb nu een vast clubje van 4 mensen en meestal zijn we met z'n 3en online, soms met z'n 4e. Wij zijn heel goed op elkaar ingetrained en wat je dan ziet is dat je ineens veel meer kan doen dan in je eentje. We doen constant nieuwe dingen uitproberen en vaak lukt het niet maar soms lukt het wel en dan is het feest.

Er zit nog zoveel meer in het spel wat jij nog niet hebt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Anoniem: 105188 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:23:
@Mu.siQ: Zodra je wat meer dingen unlockt en wat dingen afkijkt van andere mensen dan zal het alleen maar erger worden. Op een gegeven moment krijg je alle sweetspots door of leer je nieuwe tactieken wat het spel nog leuker maakt.

Ik vindt het bijvoorbeeld nog steeds leuk als ik ineens punten krijg voor een kit die ik achter had gelaten voor ik dood was. Respawn ik als enigeer krijg ik midden in het spel ineens heal points. Prachtig!

Het aller mooiste vindt ik als ik ineens mine kills krijg. Dan heb ik alle moeite gedaan om op een paar strategische plekken mijnen achter te laten, zie je een lange tijd niks en dan ineens BOEM! 280 punten. Haha! Is wel een mooie beloning voor alle moeite.

Ik heb nu een vast clubje van 4 mensen en meestal zijn we met z'n 3en online, soms met z'n 4e. Wij zijn heel goed op elkaar ingetrained en wat je dan ziet is dat je ineens veel meer kan doen dan in je eentje. We doen constant nieuwe dingen uitproberen en vaak lukt het niet maar soms lukt het wel en dan is het feest.

Er zit nog zoveel meer in het spel wat jij nog niet hebt gezien.
Die punten krijgen als je dood bent is sweet =D Spawnen midden in de battle, kist erachter droppen. Sowieso leuk dat mensen ook echt op zoek naar je gaan en jij zelf naar de mensen die het nodig hebben =)

Dus de mijnen blijven liggen nadat je dood bent? Sowieso alles wat je kunt neerleggen e.d. blijft liggen totdat 't 'op' is ofzo? verdwijnt niet? Want dan kun je nog wel ergens leuke mijnen neerleggen ja.

Ook is het leuk om als je in een squad zit goed te kijken wat de anderen zijn en zelf je tactiek daaraan aan te passen. Samenwerken is echt een pro in dit spel.

Ik kijk met smart uit naar de verdere kennismaking met het spel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:00

Vrijdag

De Zwarte

Mijnen blijven liggen inderdaad. Is erg leuk als je een tijdje later ineens te zien krijgt dat je punten krijgt omdat je een tank hebt opgeblazen. Destroy vehicle+2 kills+double kill + terwijl je alweer medic bent = 8-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mu.siQ schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:15:
[...]

Dat is ook precies wat ik doe met recon. Spotten (12x zoom net unlocked =) ), motion mines gooien en headshot maken (net erboven mikken, geeft wel een leuk gevoel op zo'n afstand een headshot maken ;-) ) Toch komt bij die class wel mapkennis te kijk die ik nog niet helemaal heb. Dus ben vaker met assault en medic aan het rennen en doen om maar de map te leren kennen.
Maar helikopters besturen, wtf, dat is lastig O_o
Heb je mouse control voor pilot al op reverse gezet? dat helpt 100% om makkelijker te vliegen. :)
Map kennis is alles natuurlijk, dat leer je met het vaak spelen gewoon. Daarom is recon ook wat lastiger omdat je daar sterker afhankelijk bent van je plaats en cover dan een assault of medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hiero op Planet Battelfield hebben ze map overviews en ook strategy guides van meeste maps.

http://planetbattlefield....ew=Gameinfo.Detail&id=310

Heeft mij destijds veel geholpen om de kaarten te leren. Ik had de webmaster een tijdje geleden een mail gestuurt met de vraag of hij ook spawnpoints in the conquest maps kon zetten en hij zei toen dat ze ermee bezig waren maar dat het allemaal niet makkelijk was.

Hier nog iets wat ik niet wist. Als je revive en de E knop tegelijk indrukt als je iemand revived dan revive je hem en pak je meteen zijn kit.

YouTube: BC2 Quick Tips #5 Revive & pickup kit at the same time [HD] Bad Company 2 Tactics

De reden waarom ik niet even kit oppak van iemand anders is omdat ik mijn eigen kit het fijnste vindt of dat die persoon gewoon belabberde kit heeft. Maar met deze tip kun je en iemand reviven en je kit behouden. Geweldig.
SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:54:
[...]

Heb je mouse control voor pilot al op reverse gezet? dat helpt 100% om makkelijker te vliegen. :)
Map kennis is alles natuurlijk, dat leer je met het vaak spelen gewoon. Daarom is recon ook wat lastiger omdat je daar sterker afhankelijk bent van je plaats en cover dan een assault of medic.
Wat ik niet begrijp is waarom de controls van de UAV en van de Heli's omgekeerd moeten zijn. Als je dat doet dan kun je weer de UAV niet besturen en omgekeerd. UAV is toch ook een heli geef die dingen gewoon zelfde richting van controls.

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 17-03-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vrijdag schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:47:
Mijnen blijven liggen inderdaad. Is erg leuk als je een tijdje later ineens te zien krijgt dat je punten krijgt omdat je een tank hebt opgeblazen.
Blijven inderdaad knap lang actief, die mijnen ... had onlangs op Arica Harbor mijnen gelegd in eerste basis, die raakten we kwijt en tijdens verdedigen van stadje (2e basis) kreeg ik opeens een tank + double kill ...zeker lui die een tank op hun spawn hadden gepakt en door de 1e base scheurden :+
Mu.siQ schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:34:
Dus de mijnen blijven liggen nadat je dood bent? Sowieso alles wat je kunt neerleggen e.d. blijft liggen totdat 't 'op' is ofzo? verdwijnt niet?
Mijnen en medi/ammo kits verdwijnen pas als je blijft strooien en over de max gaat, dan verdwijnen de eerst neergelegde spullen.
Ach, iedereen maakt fouten :+ (ben zelf ook van origine CoD speler, maar ben bij MW2 afgehaakt. Heb BO wel, maar heb er nog geen 4 uur mee gespeeld ...
Medic is supermakkelijk levellen als je gaat reviven en kits gaat uitdelen. Assault wil ook wel, engineer en scout is iets lastiger vind ik,
Engineer ; veel repareren, vooral squad. Recon ; veel spotten en motion mines gooien.

[ Voor 47% gewijzigd door Goner op 17-03-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goner schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:50:

Engineer ; veel repareren, vooral squad. Recon ; veel spotten en motion mines gooien.
Marksman headshots met recon. Kan al snel een paar honderd tot 500 punten waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:47:
Mijnen blijven liggen inderdaad. Is erg leuk als je een tijdje later ineens te zien krijgt dat je punten krijgt omdat je een tank hebt opgeblazen. Destroy vehicle+2 kills+double kill + terwijl je alweer medic bent = 8-)
4 man squad, allemaal 6 mijnen bij zich. Rush richting mcom, het ding niet zetten maar volgooien met mijnen. 4 * 6 mijnen ruimt een mcom op (inclusief 1 FPS voor iedereen die ernaar kijkt).

En de mijnen blijven liggen, dus als je er maar drie neer hebt kunnen gooien is 1 granaat, mortar of raket genoeg om de boel op te blazen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Heel vaak vergeten mensen ook dat het gebouw van de mcom station ook gewoon opgeblazen kan worden (niet altijd, soms maar 1 of als het de laatste twee zijn allebei niet) met als gevolg dat die mcom gewoon kapot is en niet gearmed hoeft te worden. Werkt vaak veel beter en zeker beter voor je k/d ratio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Anoniem: 105188 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:10:
[...]

Marksman headshots met recon. Kan al snel een paar honderd tot 500 punten waard zijn.
Wat echt totale onzin is. Ik schiet ook wel eens een Recon door z'n kop over het halve level met een assault rifle of een SMG en dan krijg ik maar +10.

Alles aan die class voelt echt zo geforceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Tjoekie schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:09:
[...]

Wat echt totale onzin is. Ik schiet ook wel eens een Recon door z'n kop over het halve level met een assault rifle of een SMG en dan krijg ik maar +10.

Alles aan die class voelt echt zo geforceerd.
wel eens als in 1 in de 1000 keer misschien. Marksman headshots gaan met een sniper meteen naar iets van 1 op 10 bij mij. Dan is het ook logisch hier een extraatje voor te geven in plaats van die enkele keer dat je dat lucky shot krijgt. :X

Trouwens een marksman headshot is:
1 Shot 1 Kill
Far Distance
Dead Center

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-03-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:20:
Heel vaak vergeten mensen ook dat het gebouw van de mcom station ook gewoon opgeblazen kan worden
Helaas wel ... en dus gaan ze van 3 km. met een tank knallen op het gebouw. Spannend hoor :(
Anoniem: 105188 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:10:
Als snipen je ding is ... ik heb met die 4 'echte' sniper-rifles elk 25 kills gedaan voor brons en gebruik sindsdien alleen de semi-automatics nog, veel praktischer voorin, waar het spannend is.
Tjoekie schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:09:
Eens.
Headshots op snipers met een shotgun/slugs van de ene kant van het dal in Heavy Metal naar de andere kant, daar zouden ze eens marksman punten voor moeten geven :+

[ Voor 61% gewijzigd door Goner op 17-03-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Bij arica harbor is het dan ook vreselijk irritant de eerste twee te moeten armen, vaak heb je het in de 1ste minuut gedaan of je komt gewoon niet aan de tweede toe omdat daar dan alle tanks vlakbij campen, met een stapel snipers die de bottleneck links en rechts dichthouden. Das spannend wou je zeggen? Juist het stuk in de stad en enz. is leuk, ook andere maps is het juist in het midden het mooiste.

Snipen met semi auto is gewoon veredelde AR met dikke scope. Imho niets met snipen te maken maar gewoon marksman wapen. Dat is idd veel beter voor de frontlinie schutter. Ik prefereer echter de uitdaging van de boltaction over die van de semi.

Shotgun slugs die verder dan 100 meter kunnen gaan :r die dingen hebben geen bulletdrop terwijl het gewoon klompen lood zijn wat je wegslingert. Als we het hebben over onzin dingen dat is het dat wel. Prima dat ze er in zitten maar maak het niet zo dat ze zo'n kneiter eind kunnen worden geschoten of iig met een passende bulletdrop.

[ Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-03-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215005

ik gebruik het als last resort, als de tickets bijna op zijn ga ik het gebouw opblazen dat om de mcom heen zit.. in oorlog is alles eerlijk.
Goner schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:54:
[...]

Helaas wel ... en dus gaan ze van 3 km. met een tank knallen op het gebouw. Spannend hoor :(

[...]

Als snipen je ding is ... ik heb met die 4 'echte' sniper-rifles elk 25 kills gedaan voor brons en gebruik sindsdien alleen de semi-automatics nog, veel praktischer voorin, waar het spannend is.

[...]

Eens.
Headshots op snipers met een shotgun/slugs van de ene kant van het dal in Heavy Metal naar de andere kant, daar zouden ze eens marksman punten voor moeten geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:05:
Ik prefereer echter de uitdaging van de boltaction over die van de semi
Tsja, die 'uitdaging' is nou net wat me helemaal ontgaat .. je ligt 4 km. verderop met een 12x scope, de vent op wie je mikt ziet jou niet eens en jij kunt de haren in z'n wenkbrauw tellen terwijl je 'm headshot ?? :?
Absoluut. Maar 't is zo verrekte frustrerend als je dat gebouw aan het verdedigen bent en ze leggen het achter je rug in puin met een tank, UAV of mortar strike vanuit hun spawn. Met C4 (niet op een quad) daarentegen vind ik wel knap ...

[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 17-03-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:05:
Bij arica harbor is het dan ook vreselijk irritant de eerste twee te moeten armen, vaak heb je het in de 1ste minuut gedaan of je komt gewoon niet aan de tweede toe omdat daar dan alle tanks vlakbij campen, met een stapel snipers die de bottleneck links en rechts dichthouden. Das spannend wou je zeggen? Juist het stuk in de stad en enz. is leuk, ook andere maps is het juist in het midden het mooiste.

Snipen met semi auto is gewoon veredelde AR met dikke scope. Imho niets met snipen te maken maar gewoon marksman wapen. Dat is idd veel beter voor de frontlinie schutter. Ik prefereer echter de uitdaging van de boltaction over die van de semi.

Shotgun slugs die verder dan 100 meter kunnen gaan :r die dingen hebben geen bulletdrop terwijl het gewoon klompen lood zijn wat je wegslingert. Als we het hebben over onzin dingen dat is het dat wel. Prima dat ze er in zitten maar maak het niet zo dat ze zo'n kneiter eind kunnen worden geschoten of iig met een passende bulletdrop.
Je kan ze alle 2 kapot schieten met tanks van een flinke afstand.
A = alleen het gebouw
B = Het MCOM station zelf

Niet echt spannend om het zo te doen

Ik pak meestal zo snel mogelijk een quad en sla rechts af (hopen dat er nog geen tank staat, anders rechtdoor) en dan 2 bommen proberen te planten. B is wel belangrijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Goner schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:22:
[...]

Tsja, die 'uitdaging' is nou net wat me helemaal ontgaat .. je ligt 4 km. verderop met een 12x scope, de vent op wie je mikt ziet jou niet eens en jij kunt de haren in z'n wenkbrauw tellen terwijl je 'm headshot ?? :?

[...]

Absoluut. Maar 't is zo verrekte frustrerend als je dat gebouw aan het verdedigen bent en ze leggen het achter je rug in puin met een tank, UAV of mortar strike vanuit hun spawn. Met C4 (niet op een quad) daarentegen vind ik wel knap ...
Ik zeg niet alleen veraf, juist in de frontlinie/net erachter. Ik ga niet op een heuvel liggen camperen. Daar is vakantie voor. :) Mjah heel soms even om bijv. een sniper of wat ruimte te maken om naar voren te komen.
Maps zijn trouwens max iets van 600-700 meter ofzo ;)

Voor de tanks afschieten, ik zie zo vaak dat we blijven hangen in het begin omdat niemand snapt dat het zo ook kan. Op een gegeven moment wil je verder dat is het hele idee van rush. Ik speel echter liever conquest.

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-03-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Ik wilde pas mijn oude keys voor BF veteran invullen, zie ik dat ze al in gebruik zijn. :{. Nu kan ik het wel gaan aanvechten bij EA, maar heeft het erg veel zin? Er zijn maar 2 unlocks die je erbij kunt krijgen voor zover ik heb begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Even contact op nemen met EA regelen ze zo voor je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

ronalddus schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 19:18:
[...]

Zo dat is netjes, hij speelt op pc he?
Hele goede settings zeker, het ziet er allemaal heel vloeiend uit.
wow dat viel mij ook op zeg, ik speel op medium settings, helaas kan me pc niet meer aan :'(
nu pas zie ik hoe mooi het er eigenlijk uit hoort te zien ;)

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:05:Shotgun slugs die verder dan 100 meter kunnen gaan :r die dingen hebben geen bulletdrop terwijl het gewoon klompen lood zijn wat je wegslingert. Als we het hebben over onzin dingen dat is het dat wel. Prima dat ze er in zitten maar maak het niet zo dat ze zo'n kneiter eind kunnen worden geschoten of iig met een passende bulletdrop.
Shotguns hebben de zelfde bulletdrop als ieder ander geweer, bij sniper rifles valt het meer op doordat je zit ingezoomd.
Als er iets is wat skill vereist zijn het wel de pump action shotguns, al dan niet met slugs of buckshot.
Sprayen met full auto rifles kan iedereen, maar echt mikken en dan je enige kogel raak schieten is toch wat anders.. vooral in close combat.
Ik daag een ieder uit het onderstaande na te doen:
http://cloud.steampowered...97DA069B2B6AF90447AE2B41/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nul idee hoe je hebt gespeeld, wat de tegenstanders voor spelers waren. Kan dus weinig met zo'n plaatje, ik heb met sniperen ook wel eens 80% acc. gehad, zegt alleen zo weinig. Daarbij is het alleen bij slugs van belang echt goed te richten, buckshot = verspreid dus enigszins op het hoofd gericht is al een kill van dichtbij.

Daarbij zou een slug veel sneller moeten vallen dan een normale kogel. Dat klopt gewoon niet en hebben ze waarschijnlijk gewoon gedaan om het wat makkelijker te maken. Nu is het imho iets te gemakkelijk lange afstanden te raken.

[ Voor 26% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-03-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
unfor schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:18:
[...]

Shotguns hebben de zelfde bulletdrop als ieder ander geweer, bij sniper rifles valt het meer op doordat je zit ingezoomd.
Als er iets is wat skill vereist zijn het wel de pump action shotguns, al dan niet met slugs of buckshot.
Sprayen met full auto rifles kan iedereen, maar echt mikken en dan je enige kogel raak schieten is toch wat anders.. vooral in close combat.
Ik daag een ieder uit het onderstaande na te doen:
http://cloud.steampowered...97DA069B2B6AF90447AE2B41/
Het is niet zo makkelijk als het klinkt, maar het blijft belachelijk natuurlijk ;)

Heb je dit trouwens op hardcore gedaan? Jammer dat een dergelijke score weinig zegt over jou skills. Je kan ook in een hoek zitten te campen en iedereen die voorbij komt neerschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
StealthyPeanut schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:29:
[...]

Het is niet zo makkelijk als het klinkt, maar het blijft belachelijk natuurlijk ;)

Heb je dit trouwens op hardcore gedaan? Jammer dat een dergelijke score weinig zegt over jou skills. Je kan ook in een hoek zitten te campen en iedereen die voorbij komt neerschieten.
Iedereen die mij kent weet dat ik een normal mode speler ben en altijd de close combat op zoek met m'n C4 :)
Overigens wens ik je succes om de ace pin te behalen door in een hoekje te campen ;)
SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:28:
Nul idee hoe je hebt gespeeld, wat de tegenstanders voor spelers waren. Kan dus weinig met zo'n plaatje, ik heb met sniperen ook wel eens 80% acc. gehad, zegt alleen zo weinig. Daarbij is het alleen bij slugs van belang echt goed te richten, buckshot = verspreid dus enigszins op het hoofd gericht is al een kill van dichtbij.

Daarbij zou een slug veel sneller moeten vallen dan een normale kogel. Dat klopt gewoon niet en hebben ze waarschijnlijk gewoon gedaan om het wat makkelijker te maken. Nu is het imho iets te gemakkelijk lange afstanden te raken.
Je vergeet echter dat we een game spelen, niet een simulator.

[ Voor 45% gewijzigd door unfor op 17-03-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

StealthyPeanut schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:29:
Je kan ook in een hoek zitten te campen en iedereen die voorbij komt neerschieten.
Ow, echt ?? Dan moet ik m'n tactiek toch gaan veranderen als ik ooit General of the Army wil worden ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 15:28:

Soul, ik moet me helaas voor jou aansluiten bij unfor ;). Met sniper regelmatig marksman shots, met shotgun nooit, terwijl ik er veel meer moeite voor moet doen. Wel of niet mogelijk in reality, meer moeite met muis en tobo = meer moeite :)
Het blijft vooral ook een gevoel/emotie, uiteindelijk schiet je niet met de sniper of shotgun, maar met je muis :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Goner schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:08:
[...]

Ow, echt ?? Dan moet ik m'n tactiek toch gaan veranderen als ik ooit General of the Army wil worden ... :?
Hij geeft aan dat het niet duidelijk word uit zo'n post. Niet dat je dat ook daadwerkelijk doet. Net zoals ik ook wat in die trant net zei. Je wordt ook geen lvl 50 met noobskills in deze game. Als je je total k/d met deze shotgun op 60% hebt staan dan krijg je een _/-\o_ maar dit kan ook gewoon een lucky potje zijn geweest. Weten wij veel :)

@ DrDday: Je kan volgens mij geen marksman headshots krijgen met andere wapens dan recon only wapens of heb ik dat fout? Heb ook nooit gezegd dat het gemakkelijk is maar die stats van de shotgun met slugs klopt gewoon niet, ook al weet ik dat het een game is. Maar goed blijven weer hangen in discussies die per persoon verschillen.

[ Voor 22% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-03-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik haal juist betere scores met een shotgun en medic kit op hardcore.
Veel close combat en veel rives, dan gaan die punten wel lekker hard vooral bij rush (meer doden bij elkaar :+ )

Daarom heb ik nu de Saiga al op platinum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Als ik alleen met slugs zou spelen is 60% een piece of cake gemiddeld, maar buckshot haalt het percentage nogal naar beneden aangezien buckshot telt als 8 kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:11:
Je wordt ook geen lvl 50 met noobskills in deze game.
Nou, dat hoop ik uiteindelijk toch wel ... geef me nog een jaartje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik geef je totdat bf3 uit komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brilsmurfffje schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:13:
Ik haal juist betere scores met een shotgun en medic kit op hardcore.
Veel close combat en veel rives, dan gaan die punten wel lekker hard vooral bij rush (meer doden bij elkaar :+ )

Daarom heb ik nu de Saiga al op platinum
als 3 van de 12 slugs iemand raken, maakt niet uit waar, dan heb je al een kill in hardcore. Als je enigszins kunt aimen gaat dat heel hard. Als een van de slugs het hoofd raakt heb je nog maar twee slugs nodig om iemand om te leggen. Al met al vrij gemakkelijk dus om iemand neer te leggen in hardcore met een shotgun.

Zeker als je medic bent, en jezelf ook nog wat extra plijsters kunt aanmeten.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:11:
Je wordt ook geen lvl 50 met noobskills in deze game.
Nee? Spel is al een aardige tijd uit, gewoon veel spelen en je wordt vanzelf level 50, is echt niet zo moeilijk. Mensen die 2x zo slecht zijn moeten gewoon 2x zo lang spelen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaxHyena
  • Laatst online: 18-09-2022

DaxHyena

Morior Invictus

Tsurany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:48:
[...]

Nee? Spel is al een aardige tijd uit, gewoon veel spelen en je wordt vanzelf level 50, is echt niet zo moeilijk. Mensen die 2x zo slecht zijn moeten gewoon 2x zo lang spelen.
Inderdaad, Ik heb al mensen met hoge levels vaak als laatste in de scoreboard zien staan.

We all make choices, but in the end, our choices make us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Ook op normale mode is het bizar hoe ver die shotguns gaan. Bij Harvest Day defense, vlag D.

Ik sta bij de schuur met mijn Neostead2000. Ik richt met slugs, "zoom" wel in uiteraard (over die grote weide vlakte) -> kill na kill. En zelfs headshot na headshot op sommige momenten. Erg jammer wat mij betreft.

Hetzelfde als elk ander wapen wat onrealistisch goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
StealthyPeanut schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:14:
Ook op normale mode is het bizar hoe ver die shotguns gaan. Bij Harvest Day defense, vlag D.

Ik sta bij de schuur met mijn Neostead2000. Ik richt met slugs, "zoom" wel in uiteraard (over die grote weide vlakte) -> kill na kill. En zelfs headshot na headshot op sommige momenten. Erg jammer wat mij betreft.

Hetzelfde als elk ander wapen wat onrealistisch goed is.
Heb je daar soms ook een filmpje van? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-07 01:17
Mu.siq ik heb je toegevoegd, net als alle andere invites ^^ morgen avond maar eens lekker gaan knallen.
Helaas kan ik vanavond niet, moet namelijk koken voor 2 dames en dat gaat toch echt voor een spelletje.
Goner schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:25:
[...]

Nou, dat hoop ik uiteindelijk toch wel ... geef me nog een jaartje :+
ik ben iets van 27 in een paar dagen speeltijd ofzo

[ Voor 37% gewijzigd door Floks op 17-03-2011 17:39 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 14:40:
Ik wilde pas mijn oude keys voor BF veteran invullen, zie ik dat ze al in gebruik zijn. :{. Nu kan ik het wel gaan aanvechten bij EA, maar heeft het erg veel zin? Er zijn maar 2 unlocks die je erbij kunt krijgen voor zover ik heb begrepen.
In de BC2 problemen topic (voor link zie topic waarschuwing) heb ik al uitgebreide instructies gepost over hoe je veteran status kunt krijgen. Neem daar even een kijkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:53
Tsurany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 16:48:
[...]

He Tsurany, jou heb ik een poos niet gezien in dit topic, nu lees ik ook niet alles meer maar ik kan me die verhitte discussies nog wel herinneren, toen het spel net uit was.

Zelf vind ik eigenlijk het spel nu zo goed als helemaal in balans. Ik heb nooit meer echt problemen met dat iets niet te doen is. Soms word je wel in je base als attacker gebaseraped maar dat ligt dan vaak aan je eigen team. Als iedereen dan zou spawnen als engineer zou het geen probleem moeten zijn. Vaak lukt het me zelfs in m'n eentje om even een doorbraak te creëren en de rest van het team zo de mogelijkheid te geven. Even wachten op je team mates bij de mcoms en dan begint het hele spel weer opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
walletje-w schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:36:
[...]

Zelf vind ik eigenlijk het spel nu zo goed als helemaal in balans. Ik heb nooit meer echt problemen met dat iets niet te doen is. Soms word je wel in je base als attacker gebaseraped maar dat ligt dan vaak aan je eigen team. Als iedereen dan zou spawnen als engineer zou het geen probleem moeten zijn. Vaak lukt het me zelfs in m'n eentje om even een doorbraak te creëren en de rest van het team zo de mogelijkheid te geven. Even wachten op je team mates bij de mcoms en dan begint het hele spel weer opnieuw :)
Mee eens. Het enige wat ze nog mogen fixen is de "Your team lost" bug. Maar dat kost ze ook zo ontzettend veel moeite :+

[ Voor 10% gewijzigd door KngfCnns op 17-03-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
walletje-w schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:36:
[...]

He Tsurany, jou heb ik een poos niet gezien in dit topic, nu lees ik ook niet alles meer maar ik kan me die verhitte discussies nog wel herinneren, toen het spel net uit was.
Ja na een tijdje maar niet meer gepost en sowieso ook echt een paar maanden geen Bad Company 2 meer gespeeld.
Enige wat nu nog voor echte problemen zorgt zijn oneerlijke teams, die worden vaak te laat pas herverdeeld waardoor je al heel wat mcoms of tickets verder bent voor de teams eerlijk zijn. Dat mag van mij wel aan het begin van de ronde geregeld worden, een ronde start niet als er 2 man verschil is tussen teams.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:53
Tsurany schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:25:
[...]

Ja na een tijdje maar niet meer gepost en sowieso ook echt een paar maanden geen Bad Company 2 meer gespeeld.
Aha vandaar, nou ik hoop dat je je er nu weer mee kunt vermaken ;)
[...]
Enige wat nu nog voor echte problemen zorgt zijn oneerlijke teams, die worden vaak te laat pas herverdeeld waardoor je al heel wat mcoms of tickets verder bent voor de teams eerlijk zijn. Dat mag van mij wel aan het begin van de ronde geregeld worden, een ronde start niet als er 2 man verschil is tussen teams.
Ik speel alleen op de PS3 dus daar heb ik niet echt problemen mee. Soms wil een team nog wel eens leeglopen maar vaak is dat na een kwartiertje verholpen en worden er automatisch (naar mijn mening) betere spelers bij de tegenpartij geplaatst waardoor het weer evenwichtig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Floks schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 17:37:
ik ben iets van 27 in een paar dagen speeltijd ofzo
Ja, maar we hadden het nu over n00bskills, weet je nog ? :+
In het begin gaat het ook redelijk snel hoor, daarna heb je steeds meer punten nodig voor de volgende rang ...

[ Voor 20% gewijzigd door Goner op 17-03-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:28

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Goner schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:43:
[...]
In het begin gaat het ook redelijk snel hoor, daarna heb je steeds meer punten nodig voor de volgende rang ...
Tja, wat zijn noobskills? Ik gebruik de noobtoob soms, maar dat geeft me wel kills. :) Wel merk ik dat ik mezelf langer in leven weet te houden met slim spelen en ook makkelijker meer punten scoor (ammopakketje op juiste plek droppen voor de teamleden, vlag bewaken, niet meteen de eerste aanvaller die je ziet te grazen nemen maar even scannen of 'ie nog een sniper achter zich aan heeft, etc). Daarmee beter punten gescoord (en meegeholpen aan overwinning omdat we een vlag langer hielden en sneller pakten) en zelfs een KD boven 1 gehaald. :+

Omdat ik weinig speel en lang geleden veel FPS'te op de PC (Quake 1 en originele UT), heb ik nu een EEC, wat het voor mij wat makkelijker maakt om mee te komen. Maakt het wel lastiger in choppers en tanks trouwens. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Hillie op 17-03-2011 21:59 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
walletje-w schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:32:
[...]

Aha vandaar, nou ik hoop dat je je er nu weer mee kunt vermaken ;)
Bij gebrek aan beter zal het wel moeten vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Goner schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 20:43:
[...]
Heb net even gekeken.. ben bijna 28, iets van 1000 punten in 62 uur

Geen idee of dit goed is ofzo.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376163

Level 40 naar 50 kost evenveel punten als level 1 naar 38 :P Ben je nog wel een tijdje zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:19
Hey allemaal,

ik heb eigenlijk een heel simpel probleem maar ik kom er niet zo 1,2,3 wijs uit.

Een aantal maanden geleden heb ik mijn pc opnieuw geïnstalleerd en erna nooit meer aan gedacht BC2 weer te herinstalleren. Nu wil ik toch weer graag spelen, maar we hebben thuis een binnenbrand gehad (kleintje hoor, offtopic verder), maar ik heb de dvd inclusief CD-key dus niet, die zit ergens in een doos... Nu heb ik de game van usenet gehaald, maar het eerste wat ie vraagt, is mijn CD-key.

Is het dus mogelijk om een random key in te vullen (dmv keygen) en vervolgens gewoon veilig met mijn eigen EA account in te loggen?

Ik begrijp best als dit in een grijs gebied ligt, maar ik kan verzekeren dat ik de game daadwerkelijk gekocht heb, mn stats kunnen worden gevonden onder de naam Pyr0M4niAc.

Edit: crap, ik zie nu dat er ook een problementopic specifiek voor BC2 is.. :/ Misschien dat een mod deze post kan verplaatsen?

[ Voor 7% gewijzigd door Pyr0_ op 18-03-2011 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

En EA mailen (of evt inloggen op de site, mits ze CD-keys van games die je ge-activeerd hebt daar laten zien) is geen optie?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan het proberen maar met een random key inloggen zal naar alle waarschijnlijkheid gewoon niet gaan werken. Je zult echt je serienummer moeten achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Anoniem: 376163 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 01:11:
Level 40 naar 50 kost evenveel punten als level 1 naar 38 :P Ben je nog wel een tijdje zoet.
ja echt he, echt dagen aan gametime... pfff gelukkig vind ik ook geen een ander spel leuk dus ik heb alle tijd enzo [/sarcasme] :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar waarom wil je perse level 50 zijn? Je krijgt er toch niet meer unlocks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mjah niet persé maar is toch wel leuk om max lvl te halen. Maar de kans is klein dat ik echt helemaal tot 50 kom, ik heb gewoonweg niet de tijd ervoor (over) om dat tot bf3 uitkomt te spelen :)

Die pins en insignia's wil iig wel halen. Nu nog 4 van de 40 pins en 33 van de 50 insignia's. Zonder de specact dan, die heb ik niet.

[ Voor 26% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-03-2011 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb de SP weer 's opgepakt, zit in Sangre de Toro ... moet je 2 Havocs "effe" neerhalen terwijl je maatjes het voetvolk op een afstand houden. Wat een ellende ... terwijl je mikt op de ene, knalt de ander je neer.

[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 18-03-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Laatst online: 19-06 23:31
Even een totaal ander onderwerp.
Wie gebruikt er een joystick om te vliegen in BC2?
ik krijg het niet voor elkaar om mijn joystick goed aan de praat te krijgen met BC2. Zelfs een xbox360 controller word niet volledig ondersteund...

En vliegen met de muis vind ik ook een ramp, dus om die reden vlieg ik eigenlijk gewoon niet in BC2 terwijl ik dit in BF2 wel geregeld deed.

Heb het overigens over de PC mocht dit niet duidelijk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

hmm ik ben na even wennen met de muis en tobo prima in staat rond te vliegen. Perfect is anders idd maar ik zal toch nooit echt een pro pilot worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:14:
hmm ik ben na even wennen met de muis en tobo prima in staat rond te vliegen. Perfect is anders idd maar ik zal toch nooit echt een pro pilot worden :)
Het is ook wel een beetje zo dat het hele idee van vliegen met een muis ipv een joystick me niet aan staat :P
Hoop echt dat ze dat in BF3 goed voor elkaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrald schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:08:
Even een totaal ander onderwerp.
Wie gebruikt er een joystick om te vliegen in BC2?
ik krijg het niet voor elkaar om mijn joystick goed aan de praat te krijgen met BC2. Zelfs een xbox360 controller word niet volledig ondersteund...

En vliegen met de muis vind ik ook een ramp, dus om die reden vlieg ik eigenlijk gewoon niet in BC2 terwijl ik dit in BF2 wel geregeld deed.

Heb het overigens over de PC mocht dit niet duidelijk zijn ;)
ik gebruik een joystick in de heli. Werkte ook prima in BF2, hoewel muismensen een voordeel hadden omdat ze gewoon de gevoeligheid flink opschroefden en zo sneller konden bewegen.

Instellen was overigens een fluitje van een cent. Gewoon de joystick de goede richting in drukken als je de keys aanpast. (met de nadruk op de goede richting. Even in een lege server testen of je de controls niet andersom hebt zitten).

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
ik vlieg met wasd en de pijltjes toetsen en de 0 op de numpad om te schieten... bevalt me prima en ben een redelijke koning in de lucht daardoor.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
M2M schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:50:
[...]

ik gebruik een joystick in de heli. Werkte ook prima in BF2, hoewel muismensen een voordeel hadden omdat ze gewoon de gevoeligheid flink opschroefden en zo sneller konden bewegen.

Instellen was overigens een fluitje van een cent. Gewoon de joystick de goede richting in drukken als je de keys aanpast. (met de nadruk op de goede richting. Even in een lege server testen of je de controls niet andersom hebt zitten).
Ja dat kon ik dus in bf2 wel. Maar als ik in bc2 me joystick probeer in te stellen dan word de helft van de functionaliteit die me joystick bied ondersteund.
Niet hele exotische dingen naar mijn idee, maar de hat switch, throttle, en de Z-as worden gewoon niet opgepikt door het spel :s.
Vooral met het vliegen in een helicopter is het wel zo prettig als je de Z-as kan gebruiken (het draaien met je vuist zeg maar).

Wat voor joystick heb jij? ikzelf heb een sidewinder forcefeedback 2 van microsoft. Niet de nieuwste meer maar heb er echt nog nooit problemen mee gehad (tot nu, that is :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrald schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:30:
[...]

Ja dat kon ik dus in bf2 wel. Maar als ik in bc2 me joystick probeer in te stellen dan word de helft van de functionaliteit die me joystick bied ondersteund.
Niet hele exotische dingen naar mijn idee, maar de hat switch, throttle, en de Z-as worden gewoon niet opgepikt door het spel :s.
Vooral met het vliegen in een helicopter is het wel zo prettig als je de Z-as kan gebruiken (het draaien met je vuist zeg maar).

Wat voor joystick heb jij? ikzelf heb een sidewinder forcefeedback 2 van microsoft. Niet de nieuwste meer maar heb er echt nog nooit problemen mee gehad (tot nu, that is :P).
een saitec cyborg evo. De Z-as heb ik prima in kunnen stellen, hoewel ik voor het draaien links en rechts gewoon mijn toetsenbord gebruik. Rechterhand op joystick en linkerhand op ramplank. Throttle en break (omhoog / omlaag) op W en S, link en rechts draaien op A en D. strafen en neus naar voren / achteren op de joystick. Die combo werkt hier prima.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
M2M schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 16:35:
[...]

een saitec cyborg evo. De Z-as heb ik prima in kunnen stellen, hoewel ik voor het draaien links en rechts gewoon mijn toetsenbord gebruik. Rechterhand op joystick en linkerhand op ramplank. Throttle en break (omhoog / omlaag) op W en S, link en rechts draaien op A en D. strafen en neus naar voren / achteren op de joystick. Die combo werkt hier prima.
Ok, ook een beetje moeten smokkelen dus. :)
Ja ik bedoel met de Z-as het draaien naar links en rechts, hier als plaatje.

nou ja ik hoop dat ze het in bf3 gewoon voor mekaar krijgen dit soort dingen goed te ondersteunen. Het is toch ook raar dat ze zelfs de xbox 360 controller op de pc niet volledig herkennen? :X
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Ranks zijn soms stuk, EA/DICE zijn er naar aan het kijken

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.