Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:10

Vrijdag

De Zwarte

Ik gooide in het begin vaak een smoke vlak bij mezelf zodat ik niet gezien werd. Nadat ik daarna echter een paar keer ben overreden of een zooi mortars op mijn kop kreeg ben ik daar maar mee gestopt :P

Het is beter de line of sight van schutters te verstoren zodat je zelf nog wel genoeg ziet.
Bijvoorbeeld:

<recon> ===<A>===========<Mcom/Vlag>======<ik>===

Dan schiet ik een smoke op plek A, zodat je redelijk veilig het station of vlag kan pakken en genoeg kan zien. Ammokratje droppen en je kan zonder problemen een flink rookgordijn aanleggen. Werkt ook goed als je een grote open vlakte moet oversteken trouwens, zoals Atacama Desert :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:29:
[...]

Ben ik ook op geabonneerd. Is best een leuke bc2 community op youtube. Leukste vind ik YouTube: Kanaal van TheRussianBadger. Ook leuk commentaar :P

[...]
Kanttekening. Hun goede teamwork is wel meestal tegen simpele tegenstanders, maar desondanks wel goed en vermakelijk dat er vids zijn die teamwork promoten.
het valt me op dat het allemaal console games zijn die op youtube gezet worden. En af en toe snap ik er toch maar weinig van. Midden over straat lopen enzo, gebeurt dat nu vaak in de console versie van BC2? Op de pc zijn er ook een paar mensen die dat proberen, maar dat resulteert meestal in een korte levensduur.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
M2M schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:51:
[...]

het valt me op dat het allemaal console games zijn die op youtube gezet worden. En af en toe snap ik er toch maar weinig van. Midden over straat lopen enzo, gebeurt dat nu vaak in de console versie van BC2? Op de pc zijn er ook een paar mensen die dat proberen, maar dat resulteert meestal in een korte levensduur.
Heb het al een paar keer tegen je gezegd :P. Dat gebeurt normaal niet als je een hoog skill level hebt. Op de consoles wordt je ingedeeld met mensen met een evenhoog skill level waar het niveau gewoon heel hoog ligt. Zoals ik al zei, op youtube staan alleen potjes waarin men flink owned (vaak tegen lage skill levels). Nogal logisch want je gaat geen filmpjes posten waarin je het slecht doet.

Let maar op het scoreboard in die filmpjes. Zijn zelf vaak lvl 40-50 en de tegenstanders over het algemeen lager. Heb nog geen filmpje op youtube gezien waarin iedereen in de server >lvl 35 is.

Moet wel zeggen dat de laatste tijd het niveau flink is gedaald, maar dat komt deels omdat het spel al een jaar oud is.

[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 11-03-2011 17:13 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-07 08:12

ronalddus

Buffalo77

Hebben jullie wel eens een sniper rifle met mp 412rex en mgnm ammo als perk geprobeerd?

als je hit met sniper en hij overleeft het, wat vrijwel altijd gebeurd als je geen headshot geeft, switch direct naar de sidearm en raak hem 1x. Gegarandeerd een kill.

Dit geldt bijna over elke afstand volgens mij.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Suggesties hier om met C4 wat kills te krijgen?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-07 12:47
Goed ver gooien ;)
Preventief op de weg gooien, op nauwe doorgangen tegen de muren plakken..
Ik gooi ze meestal waar vaak bosjes vijanden zijn :)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ronalddus schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 17:50:
Hebben jullie wel eens een sniper rifle met mp 412rex en mgnm ammo als perk geprobeerd?

als je hit met sniper en hij overleeft het, wat vrijwel altijd gebeurd als je geen headshot geeft, switch direct naar de sidearm en raak hem 1x. Gegarandeerd een kill.

Dit geldt bijna over elke afstand volgens mij.
dat gaat met elke sidearm prima alhoewel het meestal dan 1 of 2 kogels meer kost. Dat is de tactiek die veel snipers gebruiken in close range. Ik gebruik de 443 altijd omdat die als er twee lui staan, die tweede vaak ook om kan leggen met de resterende kogels wat er vaak 15+ zijn. 1911 werkt ook wel maar mist vaak net 1 of 2 kogels voor de tweede als je een of twee hits mist.
Anoniem: 160457 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 17:52:
tanks/apc's van achte (risky) en op mcoms als defending team werken prima al word dat soms niet toegestaan op de server. chokepoints en gebouwen zijn ook altijd goed, onderaan de trap, even wat rondstampen of schieten en ze komen als vliegen op de stroop af. met motion sensor mine weet je precies wanneer er dan een of meer in de buurt komt, als je dan alle drie geplant hebt gegarandeerde kill. Zorg alleen wel voor een stevig gebouw en niet een met nog 1 muur over in de buurt :P

[ Voor 28% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-03-2011 18:41 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Als je in een heli zit (apache of mi28) kan je, als je v-alt, instelt, een raket schieten.
Gaat deze ook geleidend naar tracers?

Als de gunner in je heli ook v-alt heeft kan je namelijk tanks tracen en direct zo'n raket erop schieten die wel 40-50 damage doet.

Ik heb het uitgeprobeerd, maar ik krijg geen lock op de tanks. Weet iemand hoe dat werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
ronalddus schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 19:06:
Als je in een heli zit (apache of mi28) kan je, als je v-alt, instelt, een raket schieten.
Gaat deze ook geleidend naar tracers?

Als de gunner in je heli ook v-alt heeft kan je namelijk tanks tracen en direct zo'n raket erop schieten die wel 40-50 damage doet.

Ik heb het uitgeprobeerd, maar ik krijg geen lock op de tanks. Weet iemand hoe dat werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Bedankt, just what i need _/-\o_

Mooi channel zeg, hele goede uitleg

[ Voor 37% gewijzigd door ronalddus op 11-03-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
ronalddus schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 20:15:

Zitten idd een hele zooi nuttige tutorials tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 08:42
goede uitleg snapte ook al niet waarneer dat ding nou wel achter een tracer aan gaat en waarneer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

BatmanHorizon schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 20:40:
[...]

Zitten idd een hele zooi nuttige tutorials tussen.
Yep, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Edit: Nevermind, probleem is alweer voorbij :P

[ Voor 104% gewijzigd door Wizz15 op 12-03-2011 10:26 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ronalddus schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 20:15:

And if you tracer infantry, guess what..... FFFFBOOM! :D _O-

Maar weer twee mooie dingen geleerd, ik wist wel dat je hellfires kon vuren maar niet hoe. Ik wist NIET dat je tracers kon afvuren maar nu wel :)

Nu alleen nog een normaal werkende bc2 :'(

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-03-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SierraPapa
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 19:37
Hulde aan de EA chat support. Na het spelen van vele Battlefields op even zoveel EA accounts, leek het me toch eens leuk om alles te combineren om het in mijn veteran status terug te zien. Paar minuten in de chat, en alle games staan nu in mijn Veteran status. Kom maar op, bonus wapen!

Volgens mij hangt er dit weekend een slechte karma over de Xbox servers. Gisteren logde ik bij een lopende game in, waarbij de teams 10 tegen 4 waren en ik nog steeds bij de grootste groep terecht kwam. Logischerwijs gaven de 4 het uiteindelijk op en werd het 10 tegen 0. Net een server gehad waarbij ik wel in het zwakste team kwam, maar die hadden als verdedigers alleen de strategie om ver achter de Mcoms allemaal te gaan sniperen. Zo nog maar een poging, hoop dat het wat beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-07 06:30
SierraPapa schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:39:
Net een server gehad waarbij ik wel in het zwakste team kwam, maar die hadden als verdedigers alleen de strategie om ver achter de Mcoms allemaal te gaan sniperen.
Hehe altijd leuk.

Die filmpjes van BadCompany2Training zijn inderdaad heel goed om eens te bekijken. GJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 27-06 08:42
hoe schiet je eigenlijk tracers vanuit de chopper op de ps3? welke knop is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-11-2024
joshje schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:03:
hoe schiet je eigenlijk tracers vanuit de chopper op de ps3? welke knop is dat?
Met R2 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Ahh lekker lekker. Net weer een paar hele leuke potjes weten neer te zetten. De punten waren niet bijzonder hoog, hoogste was bijna 1900. Waar ik wel gek van werd is dat ik minimaal 5 emblems kreeg 'get 7 assists'. In een potje rush had ik er zelfs 3 !! dat zijn 21 kills die ik minimaal ben misgelopen :'(.Mja belangrijkste is dat we het potje hebben gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:28
SierraPapa schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:39:
Hulde aan de EA chat support. Na het spelen van vele Battlefields op even zoveel EA accounts, leek het me toch eens leuk om alles te combineren om het in mijn veteran status terug te zien. Paar minuten in de chat, en alle games staan nu in mijn Veteran status. Kom maar op, bonus wapen!

Volgens mij hangt er dit weekend een slechte karma over de Xbox servers. Gisteren logde ik bij een lopende game in, waarbij de teams 10 tegen 4 waren en ik nog steeds bij de grootste groep terecht kwam. Logischerwijs gaven de 4 het uiteindelijk op en werd het 10 tegen 0. Net een server gehad waarbij ik wel in het zwakste team kwam, maar die hadden als verdedigers alleen de strategie om ver achter de Mcoms allemaal te gaan sniperen. Zo nog maar een poging, hoop dat het wat beter wordt.
EA chat support is geweldig daarvoor ja. Het chatgesprek was totaal 10 regels en toen was het meteen geregeld, was namelijk mijn oude gamespy account vergeten van bf2. ( heb gewoon het vermoeden dat zij alles aanklikken wat jij zegt en het gewoon opengooien, ipv met je accountinformatie te moeten gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-07 00:16
Anoniem: 160457 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 17:52:
Atacama dessert 24/7 conquest server zoeken. C4 (twee minimaal/liever drie) op je quadbike plakken en dan op zoek naar die tanks!
Op tijd van je quadbike springen en de quadbike naar de tank laten rollen...op het juiste moment 'klik'...win!

tip: wanneer je de C4 op de quadbike plakt, zorg dan dat de animatie (je hand flipt de gele trigger) volledig is afgespeeld voordat je op quadde bike gaan zitten. Doe je dit niet dan bestaat de kans dat je de bekende C4 bug krijgt --> C4 trigger klikken leidt niet tot explosie/detonatie

En zeker belangrijk...probeer zoals eerder gezegd onder de knie te krijgen hoe je C4 ver kunt gooien. Hiermee kun je geweldige kills maken (ik geniet zelf altijd het meest om 'zoldercampers' die de hele tijd uit zo'n raampje op de 2e verdieping aan het sprayen zijn op te blazen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schelling schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 22:47:
[...]

tip: wanneer je de C4 op de quadbike plakt, zorg dan dat de animatie (je hand flipt de gele trigger) volledig is afgespeeld voordat je op quadde bike gaan zitten. Doe je dit niet dan bestaat de kans dat je de bekende C4 bug krijgt --> C4 trigger klikken leidt niet tot explosie/detonatie
Hehe okej bedankt zal dat eens gaan proberen dan:P Wel grappig als je dan zon quad bike op een tank laat rollen en er gebeurd vervolgens niets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Anoniem: 160457 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 23:05:
[...]

Hehe okej bedankt zal dat eens gaan proberen dan:P Wel grappig als je dan zon quad bike op een tank laat rollen en er gebeurd vervolgens niets :P
Ja, heel vreemd idd. Maar of er gebeurt niets (geen explosie) of het kan ook gebeuren dat elke keer als je de trigger klikt je nieuwe C4 gooit...dat gaat eindeloos door, alleen geen explosie helaas.

[ Voor 8% gewijzigd door schelling op 12-03-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:35

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

schelling schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 22:47:
[...]

Atacama dessert 24/7 conquest server zoeken. C4 (twee minimaal/liever drie) op je quadbike plakken en dan op zoek naar die tanks!
Op tijd van je quadbike springen en de quadbike naar de tank laten rollen...op het juiste moment 'klik'...win!
Kun je proberen inderdaad. Kans op een kick of ban op sommige servers is aardig aanwezig. Steeds meer servers beginnen met zelf bedachte regels als deze.

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 12-03-2011 23:55 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuhhhh
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-07 01:35
Na enige tijd wat geruisloos wat fora's te volgen en daaronder ook deze wil ik toch ook wel eens wat gaan bijdragen. Bij deze introduceer ik mijzelf ook even kort.

Mijn GoT naam is Basjuhhhh en ben nu net iets meer dan 1.5 jaar lid van tweakers.net (18 maanden en 4 dagen om precies te zijn :*) ) Ik houd me naast mijn werk veel bezig met gamen, en dan het liefst bc2. Nou dat was mijn korte introductie dan maar even.

Ik heb afgelopen week na enigszins wat twijfelen maar een server gehuurd. En wat ik toch wel erg gaaf vind is dat hij de laatste 2-3 dagen vooral s'avonds stampvol zit. 32 man kunnen er in en draait voornamelijk Heavy Metal. Trekt toch wel de meeste spelers aan volgens mij. Nou heb ik een bc2cc client draaien, enig probleempje is dat die op mijn eigen pc draait.
Nou kan ik wel een simpele thuisserver aanschaffen (die er sowieso binnen nu en een maand komt) en daar de client op draaien, of als het mogelijk online hosting tegen een klein prijsje. Heeft iemand enig idee of dat laatste kan? Om nou mijn pc 24/7 aan te laten staan, verbruikt me net iets te veel daarvoor.
quote: C4..quad..tank..boem
Kun je proberen inderdaad. Kans op een kick of ban op sommige servers is aardig aanwezig. Steeds meer servers beginnen met zelf bedachte regels als deze.
Ik of 1 van de admins op mijn server zullen je niet gelijk kicken als ze het zien, maar echt leuk vinden we het ook niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-07 23:22
Bor de Wollef schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 23:54:
[...]

Ik vind het onzinnig om hier bans voor in te stellen. Een volkomen legale tactiek.

Gelukkig kun je op PS3 gewoon all the way, zonder kinder admins. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:04
Pas geleden had ik toch medegeldeeld dat me kaart 80 graden werdt door Battlefield badcompany 2.

Het lijkt erop dat deze game mijn kaart heft beschadigd ofzo.
mijn kaart kom nu in idle mode niet meer onder de 50 graden
voorheen zat die idle 30 graden en 60 graden als ik tf2 speelde.

ik heb nu vaak last van framedrops. TY Dice

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Hoe kan de game jouw kaart beschadigen?
Ik speel het zelf regelmatig hele dagen en heb totaal geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-06 23:31
Pykow schreef op zondag 13 maart 2011 @ 09:41:
Pas geleden had ik toch medegeldeeld dat me kaart 80 graden werdt door Battlefield badcompany 2.

Het is voor een video kaart ook niet zo heel erg om 80 graden te worden. Gpu's kunnen een stuk warmer worden dan cpu's.

En ik denk dat je de oorzaak ergens anders moet zoeken. Misschien even kijken of er een laag stof op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Basjuhhhh schreef op zondag 13 maart 2011 @ 01:46:
Na enige tijd wat geruisloos wat fora's te volgen en daaronder ook deze wil ik toch ook wel eens wat gaan bijdragen. Bij deze introduceer ik mijzelf ook even kort.

Mijn GoT naam is Basjuhhhh en ben nu net iets meer dan 1.5 jaar lid van tweakers.net (18 maanden en 4 dagen om precies te zijn :*) ) Ik houd me naast mijn werk veel bezig met gamen, en dan het liefst bc2. Nou dat was mijn korte introductie dan maar even.

Ik heb afgelopen week na enigszins wat twijfelen maar een server gehuurd. En wat ik toch wel erg gaaf vind is dat hij de laatste 2-3 dagen vooral s'avonds stampvol zit. 32 man kunnen er in en draait voornamelijk Heavy Metal. Trekt toch wel de meeste spelers aan volgens mij. Nou heb ik een bc2cc client draaien, enig probleempje is dat die op mijn eigen pc draait.
Nou kan ik wel een simpele thuisserver aanschaffen (die er sowieso binnen nu en een maand komt) en daar de client op draaien, of als het mogelijk online hosting tegen een klein prijsje. Heeft iemand enig idee of dat laatste kan? Om nou mijn pc 24/7 aan te laten staan, verbruikt me net iets te veel daarvoor.
Wat is de naam van je server? en wat is je game id dan kom ik je server wel ns bezoeken ok?

[...]

Ik of 1 van de admins op mijn server zullen je niet gelijk kicken als ze het zien, maar echt leuk vinden we het ook niet :P.
Wat is de naam van je server? en wat is je game id dan kom ik je server wel ns bezoeken ok?

[ Voor 3% gewijzigd door afca123 op 13-03-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basjuhhhh
  • Laatst online: 02-07 01:35
Mijn game id is Basjuhhh en server naam is =WAAO.EU= Teamplay 24/7 Conquest. Komt binnenkort als het goed is ook bij de startpost te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

OKe bedankt. ik zal je toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springstof
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
harrald schreef op zondag 13 maart 2011 @ 10:04:
[...]

Het is voor een video kaart ook niet zo heel erg om 80 graden te worden. Gpu's kunnen een stuk warmer worden dan cpu's.
Voor veel cpu's is het ook niet erg om 80 graden te worden.

[ Voor 9% gewijzigd door Springstof op 13-03-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Bor de Wollef schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 23:54:
[...]

Nou, als dat zo is dan vind ik dat redelijk onbegrijpelijk; zoals eerder aangehaald is het gewoon legitieme tactiek en zo heel gemakkelijk is het nou ook weer niet.
Ik ben in elk geval nog nooit om deze reden gekickt.
Basjuhhhh schreef op zondag 13 maart 2011 @ 13:53:
Mijn game id is Basjuhhh en server naam is =WAAO.EU= Teamplay 24/7 Conquest. Komt binnenkort als het goed is ook bij de startpost te staan.
Zal ik zeker eens gaan opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb vandaag Vietnam gekocht, echt een miskoop helaas. Die heli is zo enorm overpowered dat je vaak als Vietcong gewoon geen kans maakt te blijven leven, zeker op maps waar je maar een heel klein stuk hebt om te verdedigen. Heli blijft gewoon rondjes vliegen en raketten lozen zonder dat je er ook maar iets tegen kan doen.
Voertuigen zijn net zo sterk of sterker terwijl ze wapens er tegen juist een stuk zwakker zijn. Geen guided missle meer, geen tracer dart,... hoe moet je heli's zo nog uit de lucht krijgen?
Speelde op een of andere map dat je in het begin een tempel moet verdedigen, gewoon de helft van mijn deaths komen door die heli. Zo is er toch niks aan?

Nu zijn er wel twee mappen waar je die heli niet hebt en die speel ik dan ook, maar 8 euro voor twee mappen? Vind ik nogal zonde van m'n geld.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Tsurany schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:58:
Heb vandaag Vietnam gekocht, echt een miskoop helaas. Die heli is zo enorm overpowered dat je vaak als Vietcong gewoon geen kans maakt te blijven leven, zeker op maps waar je maar een heel klein stuk hebt om te verdedigen. Heli blijft gewoon rondjes vliegen en raketten lozen zonder dat je er ook maar iets tegen kan doen.
Voertuigen zijn net zo sterk of sterker terwijl ze wapens er tegen juist een stuk zwakker zijn. Geen guided missle meer, geen tracer dart,... hoe moet je heli's zo nog uit de lucht krijgen?
Speelde op een of andere map dat je in het begin een tempel moet verdedigen, gewoon de helft van mijn deaths komen door die heli. Zo is er toch niks aan?

Nu zijn er wel twee mappen waar je die heli niet hebt en die speel ik dan ook, maar 8 euro voor twee mappen? Vind ik nogal zonde van m'n geld.
Als er iets te makkelijk is bij BC Vietnam dan is het om met de main gun van een tank een helikopter uit de lucht te schieten. De hitbox van de helikopter is erg groot en er is bijna geen 'bulletdrop'.
In BFBC2 is het veel moeilijker om met een tank een helikopter uit de lucht te schieten, dat vergt echt heel veel oefening.

tip: probeer niet de 'body' van de helikopter te raken, maar mik op de rotorbladen. De hele omtrek van de rotorbladen bovenop de helikopter is een groot schietschijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Tsurany schreef op zondag 13 maart 2011 @ 19:58:
hoe moet je heli's zo nog uit de lucht krijgen?
Heeeeel veeeel erop schieten ... en hopen dat je team meedoet.
Vervelende is dat ze vaak even buiten bereik de boel gaan repareren met de meevliegende ANWB :(

Die heli's kunnen inderdaad wel heel veel hebben ... en de lui die zonder enige dekking in het laadruim zitten zijn ook nauwelijks te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schelling schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:22:
Als er iets te makkelijk is bij BC Vietnam dan is het om met de main gun van een tank een helikopter uit de lucht te schieten. De hitbox van de helikopter is erg groot en er is bijna geen 'bulletdrop'.
In BFBC2 is het veel moeilijker om met een tank een helikopter uit de lucht te schieten, dat vergt echt heel veel oefening.

tip: probeer niet de 'body' van de helikopter te raken, maar mik op de rotorbladen. De hele omtrek van de rotorbladen bovenop de helikopter is een groot schietschijf :)
In de maps waar ik op gespeeld heb hadden wij telkens geen tank dus dan was je aangewezen op je rifle. Werkt dat ook of is dat kansloos om te proberen? In BC2 is dat in principe kansloos want de damage die je daarmee doet is zo laag.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 13:26

mrc4nl

Procrastinatie expert

heli's neerkrijgen?: tracen met je gun!!!

het is vaak erg lastig om een tracer op zo'n ding te krijgen,
maar de volgende dingen helpen:

1. verwacht niet op kilometers een tracer te kunnen plaaten met je "skill", enkel gelukt helpt.
2. richt nooit op de heli zelf maar iets vòòr de heli, afh. in welke richting (je denkt) dat hij bewegen zal.
3. het beste is als een hele recht over je heel vliegt (works for me)
4. pak je CG , en probeer een "lock" te krijgen.
5. schiet niet meteen, probeer liever een paar seconde de lock vast te houden, zorg dat de piloten in paniek raken...
6. als de heli van je wegvliegt laat je de CG zn werk doen.
7. mis/niet kapot, herhaal de stappen nog een keer...

de eerste keer schieten mislukt vaak, maar blijf doorgaan... niets doen zal je zeker niet helpen...

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Tsurany schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:38:
[...]

In de maps waar ik op gespeeld heb hadden wij telkens geen tank dus dan was je aangewezen op je rifle. Werkt dat ook of is dat kansloos om te proberen? In BC2 is dat in principe kansloos want de damage die je daarmee doet is zo laag.
Goede map om te oefenen is "Battle for hastings" conquest (ja, ik merk nu dat ik eigenlijk alleen maar conquest speel, ben niet zo'n fan van rush gamemode). Op deze map beide spawns twee tanks en bij zowel A als ook D een helikopter.

Je kunt helikopters ook wel met geweren neerhalen, maar dat moet minimaal een LMG zijn en zoals eerder aangegeven. Als er engineers meevliegen die de hele tijd repairs doen dan wordt het vrij kansloos tenzij je met je hele squad tegelijkertijd schiet.
Heb je met een tank geen last van, 1 x raak is 'chopper down' :)

link naar chopper v tank video http://www.youtube.com/watch?v=qDNcdHJH_6s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
mrc4nl schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:40:
Ik haal ze liever naar beneden met mijn AT4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Tsurany schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:38:
[...]

In vanilla doet schieten met je rifle op choppers geen damage. Maar in vietnam hebben ze het speciaal zo gedaan dat elke rifle damage doet op de chopper. Zodra veel mensen in je team aandacht geven aan een chopper, dan zou die zo neer moeten zijn. Met minstens vier man op een chopper schieten is ie zo uit de lucht. Sniper rifles doen het meeste damage en die choppers zijn best makkelijk bij te houden.

Indien je team de huey negeert kan ik begrijpen dat je je gaat ergeren, maar het is niet unbalanced. Ligt echt aan je team dan.

Het gaat over vietnam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

<stappenplan>

de eerste keer schieten mislukt vaak, maar blijf doorgaan... niets doen zal je zeker niet helpen...
Het gaat om de Vietnam-uitbreiding... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Muhuu :(, net mijn moederbord ingepakt voor een retourtje. Sandy bridge bordje met de bekende bug. Komende week dus even geen BFBC voor mij helaas. Hope dat er geen componenten zijn die ik toevallig heb gemold door een ESD ofzo. Mag eigenlijk geen problemen geven.

Gelukkig heb ik deze week s`avonds genoeg te doen zodat ik toch niet kon spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Mijn kaartje loopt meestal tegen de 95 graden aan maar daar is-ie gewoon op gemaakt hoor...

[ Voor 9% gewijzigd door Sak3d op 13-03-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schelling schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:50:
[...]

Goede map om te oefenen is "Battle for hastings" conquest (ja, ik merk nu dat ik eigenlijk alleen maar conquest speel, ben niet zo'n fan van rush gamemode). Op deze map beide spawns twee tanks en bij zowel A als ook D een helikopter.

Je kunt helikopters ook wel met geweren neerhalen, maar dat moet minimaal een LMG zijn en zoals eerder aangegeven. Als er engineers meevliegen die de hele tijd repairs doen dan wordt het vrij kansloos tenzij je met je hele squad tegelijkertijd schiet.
Heb je met een tank geen last van, 1 x raak is 'chopper down' :)

link naar chopper v tank video http://www.youtube.com/watch?v=qDNcdHJH_6s
Hmm dus het is of met een tank er op schieten of je kan eigenlijk maar beter vluchten dus.
BatmanHorizon schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:55:
In vanilla doet schieten met je rifle op choppers geen damage. Maar in vietnam hebben ze het speciaal zo gedaan dat elke rifle damage doet op de chopper. Zodra veel mensen in je team aandacht geven aan een chopper, dan zou die zo neer moeten zijn. Met minstens vier man op een chopper schieten is ie zo uit de lucht. Sniper rifles doen het meeste damage en die choppers zijn best makkelijk bij te houden.

Indien je team de huey negeert kan ik begrijpen dat je je gaat ergeren, maar het is niet unbalanced. Ligt echt aan je team dan.
Nou ik vind het wel unbalanced als op een map slechts een team een heli heeft, dan kunnen die constant rapen en veel kills scoren terwijl je er amper wat tegen kan doen. Ze zouden veel meer anti air wapens mogen implementeren van mij. In BC2 kon zo'n heli vrij weinig, was zo dood, in dit spel kan het als je team niet heel erg oplet de hele pot domineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1. verwacht niet op kilometers een tracer te kunnen plaaten met je "skill", enkel gelukt helpt.
2. richt nooit op de heli zelf maar iets vòòr de heli, afh. in welke richting (je denkt) dat hij bewegen zal.
3. het beste is als een hele recht over je heel vliegt (works for me)
4. pak je CG , en probeer een "lock" te krijgen.
5. schiet niet meteen, probeer liever een paar seconde de lock vast te houden, zorg dat de piloten in paniek raken...
6. als de heli van je wegvliegt laat je de CG zn werk doen.
7. mis/niet kapot, herhaal de stappen nog een keer...

ware het niet dat elke piloot met een halve hersencel smoke meeneemt en binnen no time die tracer van zijn chopper af heeft. Hertraceren kost tijd, en die andere halve hersencel zorgt ervoor dat de piloot een andere richting op vliegt of minstens een onregelmatig patroon aanneemt.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ware het niet dat ik nog geen een heli ben tegengekomen die smoke gebruikte. ;)
Tanks in vanilla werken mits je goed richt wel prima tegen heli's maar in vietnam is het echt te makkelijk, ik heb vaak zo'n schurfthekel aan zo'n tank lamer die je elke keer gelijk uit de lucht kan plukken. Normale wapens doen niet zo veel idd maar met een sniperrifle kun je nog best wel damage doen of een mounted mg.

In vanilla is het veel effectiever te traceren als die over vliegt idd, die at4 heb ik nog nooit iets mee kunnen raken in de lucht, zelfs als ik er goed op/voor richtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
SouLLeSSportal schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:10:
In vanilla is het veel effectiever te traceren als die over vliegt idd, die at4 heb ik nog nooit iets mee kunnen raken in de lucht, zelfs als ik er goed op/voor richtte.
Ik wil je wel een keertje 'les' geven :)
Zonder flauwekul; de truuk is dat die rode vierkant niet werkt. Je moet de raket zelf 'sturen' door dat rode vierkantje naar links/recht/boven/onder te bewegen. Het werkt dus niet wanneer je de vierkant de hele tijd 'op' de helikopter gericht houdt

how-to guide (beginners) http://www.youtube.com/watch?v=h-fvvc49kms
En hier iemand die het wel erg goed kan http://www.youtube.com/wa...ZBP7cY8o8&feature=related

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Tsurany schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:00:
[...]
Nou ik vind het wel unbalanced als op een map slechts een team een heli heeft, dan kunnen die constant rapen en veel kills scoren terwijl je er amper wat tegen kan doen. Ze zouden veel meer anti air wapens mogen implementeren van mij. In BC2 kon zo'n heli vrij weinig, was zo dood, in dit spel kan het als je team niet heel erg oplet de hele pot domineren.
Je geeft eigenlijk het probleem al aan. Als het team niet wil... Andere server zoeken.

Bovendien klinkt het dat je tegen een ervaren piloot speelde. Als iemand goed met zo een ding kan vliegen en door veel oefening spelbepalend is, dan zal je dat soms moeten accepteren of een andere server zoeken. Een gemiddelde piloot in de huey is bijna nooit spelbepalend.

En in vanilla kunnen choppers veel bepalender zijn dan in vietnam.

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 14-03-2011 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-07 21:50
Ik houd echt van het teamwork soms bji bc2 als je in een squad zit, de hele tijd met z'n 4en bovenaan staan.
Ik was soldier en leverde 2 snipers de hele tijd ammo aan en hield de mannetjes dichtbij weg. Dan trok ik naar voren emt een tank met een engineer en maakte we lekker 20 kills ofzo.
Maar ik kan ook echt nootis choppers uit de lucht te krijgen. Soms probeer ik 5-6 keer zo'n tracerdart erop te krijgen :) .

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:57:
[...]

Je geeft eigenlijk het probleem al aan. Als het team niet wil... Andere server zoeken.

Bovendien klinkt het dat je tegen een ervaren piloot speelde. Als iemand goed met zo een ding kan vliegen en door veel oefening spelbepalend is, dan zal je dat soms moeten accepteren of een andere server zoeken. Een gemiddelde piloot in de huey is bijna nooit spelbepalend.

En in vanilla kunnen choppers veel bepalender zijn dan in vietnam.
Nou ik zat in behoorlijk wat verschillende servers en ik had er constant last van, veel meer dan in BC2 waar ik vrijwel nooit last heb van heli's en er amper door gedood wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Tsurany schreef op maandag 14 maart 2011 @ 00:09:
[...]

Nou ik zat in behoorlijk wat verschillende servers en ik had er constant last van, veel meer dan in BC2 waar ik vrijwel nooit last heb van heli's en er amper door gedood wordt.
Als ik er een beetje dieper over nadenk; De maps met choppers (Phu Bai en Operation Hasting) zijn eigenlijk leuker in conquest. Er is dan veel minder frustratie, dus wellicht heb je in die spelmodus meer plezier. Hastings conquest vind ik eigenlijk het leukst in Vietnam.

De overige drie maps dienen zich meer voor rush. Al zijn er wel massive chokepoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-07 23:22
Ik heb de laatste tijd wat problemen met Bad Company 2 op mijn PS3:

- Zo valt de laatste tijd steeds vaker het geluid weg tijdens een potje mp.
- En steeds vaker kan ik C4 niet tot ontploffing brengen, ipdv gooit ie meer C4 in het rond

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Laatst online: 11-07 12:26
schelling schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:38:
[...]

Ik wil je wel een keertje 'les' geven :)
Zonder flauwekul; de truuk is dat die rode vierkant niet werkt. Je moet de raket zelf 'sturen' door dat rode vierkantje naar links/recht/boven/onder te bewegen. Het werkt dus niet wanneer je de vierkant de hele tijd 'op' de helikopter gericht houdt

how-to guide (beginners) http://www.youtube.com/watch?v=h-fvvc49kms
En hier iemand die het wel erg goed kan http://www.youtube.com/wa...ZBP7cY8o8&feature=related
Filmpjes zijn van dezelfde gast. Dus, je leert het tenminste wel van iemand die het echt goed kan :P

[ Voor 57% gewijzigd door Robsel_NL op 14-03-2011 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Tsurany schreef op maandag 14 maart 2011 @ 00:09:
had er constant last van, veel meer dan in BC2 waar ik vrijwel nooit last heb van heli's en er amper door gedood wordt.
Op de moderne mappen staat genoeg dekking en moeten de heli's wat voorzichtiger zijn ivm tracers en AT4's. Op bijv. Phu-Bai schieten ze recht door alle bebouwing heen (zeker als je eenmaal gespot bent) en het maakt niet uit waarmee je op hun schiet (afgezien van tank shells), ze zijn zo goed als onkwetsbaar (zelfs met de MG's op jeeps en LMG's haalt het niks uit).
Hastings is wat beter qua dekking tegen heli's... je kunt daar steeds wegduiken en herladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
  • Laatst online: 20-06 00:59
Ik zit er over te denken om dit spel voor de PC te kopen. Mijn vraag is of dit nog de moeite waard is? Zijn er al hacks uit gekomen in de tussentijd bijv.?

And that's how one and one makes three.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 16:32
Blue-cola schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:26:
Ik zit er over te denken om dit spel voor de PC te kopen. Mijn vraag is of dit nog de moeite waard is? Zijn er al hacks uit gekomen in de tussentijd bijv.?
Ik zou zeggen het is het waard, zeker als je met meer mensen kan spelen als team.
Hacks zijn er voor iedere game wel, wel heeft punkbuster net weer een update gehad en heb ik grossen met hack/cheat bans voorbij zien komen, dus het aantal is behoorlijk verdund. Sowieso heb ik eigenlijk niet heel veel last van cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Blue-cola schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:26:
Die zijn er genoeg ja. Voor zover ik weet zijn de "goede" hacks vooral verkrijgbaar via sites waar je ervoor moet betalen.
Punkbuster is helaas altijd een lachtertje gebleven. Niet zoveel aan te doen.
Toch denk ik dat het aantal cheaters relatief laag is in dit spel. Zelf nog niet zoveel meegemaakt. Gewoon kopen, hartstikke tof spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
Anoniem: 316512 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:31:
[...]
Die zijn er genoeg ja. Voor zover ik weet zijn de "goede" hacks vooral verkrijgbaar via sites waar je ervoor moet betalen.
Toch denk ik dat het aantal cheaters relatief laag is in dit spel. Zelf nog niet zoveel meegemaakt. Gewoon kopen, hartstikke tof spel.
Hmmm, dat is wel heel zonde. Hackers zuigen echt, en verpesten de gameplay. Jullie denken dat het nog steeds het kopen waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-07 16:27

Dit is niet aan een game te wijten, je moet zorgen voor een goede gameflow in je kast. En je moet regelmatig zorgen dat je alle stof verwijderd. Een game kan heel zwaar zijn, maar dat hij te warm wordt ligt aan je kaart zelf (koeling) of aan zijn omgeving. Op elke game draait jou kaart gewoon op 100% van zijn kunnen. Dus ook bij TF2.

Ontstof je kaart even. Dit hielp bij mij gisteren. De game viel 4 x uit, de kaart werd 85 graden.
Ik pak de stofzuiger en zuig de hele kast schoon. Daarbij veel geblazen op de kaart, er zat serieus veel stof op.
Daarna nergens meer last van. De kaart werd maar 67 graden.

Videokaarten worden na verloop van tijd gewoon warmer (stof kast en kaart zelf, slijtage koeler, meer warmte ontwikkeling in de kast door bijvoorbeeld meer HDD).

@ AT4 verhaal
Ik zal vanavond ook via fraps wat caps doen. Tegenwoordig gaat ongeveer 95% van de raketten wel raak (transport en fight) op de choppers. Veel oefenen en je moet goed aanvoelen wat de raket doet. Plus de afstand inschatten is soms wat lastig.
SouLLeSSportal schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:10:
Ware het niet dat ik nog geen een heli ben tegengekomen die smoke gebruikte. ;)
Tanks in vanilla werken mits je goed richt wel prima tegen heli's maar in vietnam is het echt te makkelijk, ik heb vaak zo'n schurfthekel aan zo'n tank lamer die je elke keer gelijk uit de lucht kan plukken. Normale wapens doen niet zo veel idd maar met een sniperrifle kun je nog best wel damage doen of een mounted mg.

Tegenwoordig neem ik best vaak smoke mee (als ik zeker weet dat ik in een chopper kom als pilot). Het irritante is wel, als je chopper wordt neergeschoten, dat je dan met smoke zit in je tank _O-. En niet met ALT-FIRE. Iets wat mijns inziens veel beter is voor in een tank.

[ Voor 33% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-03-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
StealthyPeanut schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:36:
[...]

Dit is niet aan een game te wijten, je moet zorgen voor een goede gameflow in je kast. En je moet regelmatig zorgen dat je alle stof verwijderd. Een game kan heel zwaar zijn, maar dat hij te warm wordt ligt aan je kaart zelf (koeling) of aan zijn omgeving. Op elke game draait jou kaart gewoon op 100% van zijn kunnen. Dus ook bij TF2.

Ontstof je kaart even. Dit hielp bij mij gisteren. De game viel 4 x uit, de kaart werd 85 graden.
Ik pak de stofzuiger en zuig de hele kast schoon. Daarbij veel geblazen op de kaart, er zat serieus veel stof op.
Daarna nergens meer last van. De kaart werd maar 67 graden.

Videokaarten worden na verloop van tijd gewoon warmer (stof kast en kaart zelf, slijtage koeler, meer warmte ontwikkeling in de kast door bijvoorbeeld meer HDD)
Een stofzuiger pakken is niet heel slim. Ik zou voor een bus met perslucht gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Blue-cola schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:40:
[...]

Een stofzuiger pakken is niet heel slim. Ik zou voor een bus met perslucht gaan...
Niet om de componenten af te bluizen natuurlijk, maar om de bodem van de kast, je casefans etc. schoon te zuigen. Het beste is idd perslucht, scheelt serieus minimaal een graad of 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Blue-cola schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:36:
[...]

Hmmm, dat is wel heel zonde. Hackers zuigen echt, en verpesten de gameplay. Jullie denken dat het nog steeds het kopen waard is?
Ik vind van wel. Het zijn er namelijk niet echt veel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-07 12:03
Het spel is het zeker nog waard! Speel het nog (bijna) elke dag... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
StealthyPeanut schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:42:
[...]

Niet om de componenten af te bluizen natuurlijk, maar om de bodem van de kast, je casefans etc. schoon te zuigen. Het beste is idd perslucht, scheelt serieus minimaal een graad of 20.
Voor de bodem en casefans kan het wel inderdaad. Ik gebruik altijd perslucht, en voor het koelblok van de processor een sateprikker/tandenstoker, als er stof echt goed klem tussen zit. Stof uitblazen kan veel schelen ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Rann schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:33:
Voor een tientje zou ik het zeker niet laten, alles is nu goed uitgebalanceerd, voldoende servers en afwisseling te vinden, je kan er zeker nog 1-2 jaar echt leuk mee spelen...

Ware het niet dat ie bij mij constante CTD's geeft, zie problementopic ;)

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
DrDDay schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:39:
[...]

Voor een tientje zou ik het zeker niet laten, alles is nu goed uitgebalanceerd, voldoende servers en afwisseling te vinden, je kan er zeker nog 1-2 jaar echt leuk mee spelen...

Ware het niet dat ie bij mij constante CTD's geeft, zie problementopic ;)
Ja, dat is waar.
Ik ga het gewoon maar kopen denk ik!
Linkje naar je post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 22:44
Rann schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:33:
Ja dat vind ik ook! Ik heb het spel pas vorige week gekocht op de PS3 en was een beetje bang voor lege servers of iedereen op level 50.

Maar het is allemaal goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Blue-cola schreef op maandag 14 maart 2011 @ 14:16:
[...]

Ja, dat is waar.
Ik ga het gewoon maar kopen denk ik!
Linkje naar je post?
Staat hier onder de pagina: problementopic (dat stukje met de blauwe letters) :)
Als ik jou was zou ik daar niet gaan kijken ;). (bijna) alle problemen zijn oplosbaar gebleken, en vele verouderd. (Ik ben aan het wachten op een antwoord van EA...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Anoniem: 316512 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:31:
[...]
In die 16 dagen en 15 uur dat ik dit spel heb gespeeld, heb ik (eerlijk waar) nog geen één keer iemand gezien of betrapt of verdacht van cheaten. Het punt is vaak, dat mensen die niet snappen waarom ze gekilled worden of de ander heeft wat vaker geluk, of er is lag..... dan is het meteen cheaten :o

Er zwerven genoeg filmpjes rond natuurlijk, maar als je ziet er er honderdduizenden spelers zijn, is dat relatief erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Thomaszki schreef op maandag 14 maart 2011 @ 14:21:
[...]

Ja dat vind ik ook! Ik heb het spel pas vorige week gekocht op de PS3 en was een beetje bang voor lege servers of iedereen op level 50.

Maar het is allemaal goed te doen :)
Ik zie de laatste tijd op de 360 heel veel nieuwe spelers, allemaal level 4 a 5. Spel wordt volgens mij nu pas een beetje ontdekt door de mensen, beetje te laat maar goed. Hoop dat mensen inzien dat COD niet gelijk staat aan goede online warfare. That's Battlefield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Wat is een goede map/plek om boat kills te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-07 22:59

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 105188 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:26:
Laguna Presa, met een waterscooter naar A of C, achterop de scooter gaan zitten, wapen van eigen voorkeur (en afhankelijk van dat wapen ook de afstand tot het vaste land bepalen).

Wachten tot er vlaggen gepakt worden en afschieten die handel.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StealthyPeanut schreef op maandag 14 maart 2011 @ 14:50:
[...]

In die 16 dagen en 15 uur dat ik dit spel heb gespeeld, heb ik (eerlijk waar) nog geen één keer iemand gezien of betrapt of verdacht van cheaten. Het punt is vaak, dat mensen die niet snappen waarom ze gekilled worden of de ander heeft wat vaker geluk, of er is lag..... dan is het meteen cheaten :o

Er zwerven genoeg filmpjes rond natuurlijk, maar als je ziet er er honderdduizenden spelers zijn, is dat relatief erg weinig.
ik ben er wel wat tegengekomen hoor. Mensen die alleen maar headshots schieten met een M249, vanaf kilometers afstand. Ik spot ze zowel bij tegenstander (irritant) als medestander (niet minder irritant). In beide gevallen ben ik weg van de server, in het laatste geval zorg ik ook nog even dat het zwaar irritant is voor de cheater (dentist op zijn hoofd).

Maar ik speel ook eigenlijk enkel hardcore. Daar heeft een cheater veel meer effect, aangezien de hitpoints gehalveerd zijn.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn god, heeft me wat frustratie gekost om die kills te krijgen. Tot ik in 1 ronde een stuk of 7/8 kills behaalde. Het is een kwestie van geluk, of wat clan members vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Heb in 850 uur 1 keer een cheater gezien op een 24/7 Arica Harbor server, kerel eindigde met 123-0 met een Thompson. Dan merk je pas ECHT hoe vervelend een hacker is. Maargoed, komt dus zowat nooit voor. En mocht het toch wel zo zijn, dan is er toch meestal wel een admin die hem een perm ban geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pillenboer
  • Laatst online: 22-05 10:14
oeioeioei, weer zin om te spelen. Ik ga direct mn squadmates bellen en eis dat ze het weer installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

gisteren nog eentje gezien maar die was wel heel opzichtig bezig vandaar dat het ook goed opviel. Cheaten met BC2 heeft niet of weinig zijn, het zal alleen je eigen stats een beetje beter maken maar het spel zit zo inelkaar dat je in je eentje weinig kan uithalen waardoor je uiteindelijk toch afhankelijk bent van de mensen die niet cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vietnam met een patrol boat ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goner schreef op maandag 14 maart 2011 @ 18:40:
[...]

Vietnam met een patrol boat ... :P
Oh ja dat is ook een goeie. Die twee zijn met elkaar gelinkd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:36

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

The Great HooD schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:17:
Ik zie de laatste tijd op de 360 heel veel nieuwe spelers, allemaal level 4 a 5. Spel wordt volgens mij nu pas een beetje ontdekt door de mensen, beetje te laat maar goed. Hoop dat mensen inzien dat COD niet gelijk staat aan goede online warfare. That's Battlefield!
Eergisteren voor het eerst online spelen, level 1 nog altijd. Ik speel lekker assault en probeer vooral op te letten hoe ik speel, map bekijken, als ik kapotgeknald wordt eens onderzoeken waarvandaan en dan op sniperjacht. Gisteren nog een knifekill op een sniper. Beter op moeten letten, want z'n maat legde me toen om. :+

Ik speel op de PS3 trouwens.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hillie schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:26:
[...]
Eergisteren voor het eerst online spelen, level 1 nog altijd. Ik speel lekker assault en probeer vooral op te letten hoe ik speel, map bekijken, als ik kapotgeknald wordt eens onderzoeken waarvandaan en dan op sniperjacht. Gisteren nog een knifekill op een sniper. Beter op moeten letten, want z'n maat legde me toen om. :+
Wel de makkelijkste manier om 't te leren :).

Gisteren als defender op Isla Inocentes, 2de punt, nog 4 snipers geknifed door even 'aan de wandel' te gaan naar hun eiland :P. Heerlijk als ze dan gefrustreerd zijn, en vervolgens gaan lopen zeuren over base-rapen.

Tsja, als je niet aanvalt, dan komen we je toch halen, geen probleem hoor ;). Dat wij geen stap in het 'open' konden zetten zonder een M95-magnum-kogel te mogen ontvangen werd vergeten...

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 01:17
Net ook weer gespeeld, heerlijk lopen knallen met een go(t)d gun :D

zolang mijn k/d boven de 1 blijft vind ik het prima :D

ps voeg me effe toe op de pc, Flokz.... ben altijd in voor een [got] squad

[ Voor 24% gewijzigd door Floks op 14-03-2011 21:39 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 13:26

mrc4nl

Procrastinatie expert

Cartman! schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:56:
[...]

Het gaat om de Vietnam-uitbreiding... ;)
ow. dat is me dan ontgaan ^^

en man wat word hier veel gepost voordat ik het weet moet ik naar mn reactie gaan zoeken...

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neophyte808
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-07 02:26

Neophyte808

Gadget inspector

Ik ben net weer begonnen na een pauze van een half jaar, gisteren een match gedaan met alleen een Tracer Dart gun. Is niet echt een aanrader voor je k/d (mijne was 0/16), maar wel voor de fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Floks schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:38:
Net ook weer gespeeld, heerlijk lopen knallen met een go(t)d gun :D

zolang mijn k/d boven de 1 blijft vind ik het prima :D

ps voeg me effe toe op de pc, Flokz.... ben altijd in voor een [got] squad
me2: degluurbuur

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Neophyte808 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:34:
Ik ben net weer begonnen na een pauze van een half jaar, gisteren een match gedaan met alleen een Tracer Dart gun. Is niet echt een aanrader voor je k/d (mijne was 0/16), maar wel voor de fun!
je kan zoveel pijltjes schieten als je wilt, maar dood gaat ie niet. Hij wordt hoogstens blind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
StealthyPeanut schreef op maandag 14 maart 2011 @ 12:36:
[...]
@ AT4 verhaal
Ik zal vanavond ook via fraps wat caps doen. Tegenwoordig gaat ongeveer 95% van de raketten wel raak (transport en fight) op de choppers. Veel oefenen en je moet goed aanvoelen wat de raket doet. Plus de afstand inschatten is soms wat lastig.
Belofte maakt schuld! Ik heb een wat simpele compilatie gemaakt van wat fragmenten met mijn AT4 vs choppers van vanavond op onze server.

Het filmpje is snel in elkaar gedraaid, let dus niet op mijn droevige movie-maker kwaliteiten _O_!!

http://www.youtube.com/watch?v=hjGGlxQp2sM

[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-03-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-07 03:10
StealthyPeanut schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:19:
[...]

Belofte maakt schuld! Ik heb een wat simpele compilatie gemaakt van wat fragmenten met mijn AT4 vs choppers van vanavond op onze server.

Het filmpje is snel in elkaar gedraaid, let dus niet op mijn droevige movie-maker kwaliteiten _O_!!

Skills! Knap hoe je dat doet. Ik ben meer van de tracers en rpg, maar ieder z'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Laatst online: 01:17
kan je niet vinden, op degluurbuur? Wel op de pc?

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-04 11:54

ALF

Ik heb het spel ook sinds dit weekend en wat een verademing in verhouding tot MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
Rogier.V schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:55:
[...]

Skills! Knap hoe je dat doet. Ik ben meer van de tracers en rpg, maar ieder z'n ding.
Voordeel van de AT4 is dat het niet uitmaakt of de piloot / co-piloot de 'smoke perk' heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hillie schreef op maandag 14 maart 2011 @ 19:26:
[...]

Ik speel op de PS3 trouwens.
Zo heb ik het ook gedaan. Ben even later met achievements bezig geweest waar ik spijt van kreeg. Wat je beter kan doen is met 1 nick beetke leren en dan als je het kent later een nieuwe nick aanmaken zodat je wat betere stats hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Ik had vandaag wel geluk zeg, schiet een smoke vanuit een UAV recht op iemands hoofd in Oasis Conquest. Kon het eerst zelf niet geloven maar er stond echt x <UAV> y, en mijn rocket was nog op cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:02

d_star

Maharadja of the Year :-/

[...]

Nice!! Ik zag zelfs een keer 625 puntjes voor een chopper kill voorbij komen.. Damn, dat tikt aan zeg ;)

Ik zeg: goed begin van een hele reeks filmpjes? Zou best meer willen zien van jouw skills!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
d_star schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 07:45:
[...]

Nice!! Ik zag zelfs een keer 625 puntjes voor een chopper kill voorbij komen.. Damn, dat tikt aan zeg ;)

Ik zeg: goed begin van een hele reeks filmpjes? Zou best meer willen zien van jouw skills!
Thanks all :).

Die 625 was in combinatie met wat AT-mines kills ervoor. Dan tikt het lekker aan ja _O_.

Ik zal de komende tijd nog meer fragmenten cappen en wat filmpjes maken. Best snel gedaan en het resultaat is best gaaf :).

Ik heb nu tenminste een pc die op full nog een framerate van 50 fps vasthoudt tijdens het filmen. Eerst was dat 20 fps :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:38
[...]

Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment en is niet beschikbaar in je land.
Het spijt ons. :|

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Ranks zijn soms stuk, EA/DICE zijn er naar aan het kijken

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.