Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-07 00:16
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:37:
wtf man ik heb opeens vage vastlopers in bc2? gewoon tijdens spelen beeld vast, dan even later zwart en flikkeren maar spel loopt qua geluid iig nog steeds door maar ik kan alleen naar taskmanager en dan de boel afsluiten? Daar heb ik nog nooit last van gehad. temps zijn goed van mijn videokaart en cpu dus te warm word de boel ook niet. Enige wat ik wel heb gehad is dat ik de game op mijn oude pc had staan en nu weer geinstalleerd op de nieuwe maar dat zou niets uit moeten maken lijkt me aangezien je je aan meld via je account?
He, probeer eens PB opnieuw te instaleren / test services te runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-07 23:22
Klopt het dat je met een xbox (360) controller zonder extra instellingen of driver de pc versie van Bad Company 2 kunt spelen?

Het punt is namelijk, alleen de pc versie heeft servers met 32 man, de Ps3 maar maximaal 24. Bovendien ziet BFBC2 er op de pc veel mooier uit. Alleen kan ik gewoon niet overweg met de muis en tb als zijnde controller. :-(

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395810

Snowwie schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 02:46:
Klopt het dat je met een xbox (360) controller zonder extra instellingen of driver de pc versie van Bad Company 2 kunt spelen?

Het punt is namelijk, alleen de pc versie heeft servers met 32 man, de Ps3 maar maximaal 24. Bovendien ziet BFBC2 er op de pc veel mooier uit. Alleen kan ik gewoon niet overweg met de muis en tb als zijnde controller. :-(
slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Snowwie schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 02:46:

succes met tegenstanders die wel muis/tobo gebruiken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Sak3d schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 07:27:
[...]

succes met tegenstanders die wel muis/tobo gebruiken :F
Gamen is een sport (op de pC dan, hè ;)), en voor iedere sport moet je eerst wat trainen wil je er een beetje bekwaam in worden. Die mobo/muis combi leer je heus wel. Willen, dat is de kwestie 8)

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

schelling schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 02:30:
[...]

Ik zal het eens proberen maar ik krijg ook geen foutmelding of niks te zien, aparte is ook dat het nogal random gebeurd, soms kan ik ook zo een uurtje spelen zonder problemen en soms na 15 minuten al crash...
Iig gister wel weer lekker gespeeld, zal vanavond even een score posten ;)
DrDDay (Dapoleon) was er ook een tijdje geloof ik?

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-03-2011 09:58 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
SouLLeSSportal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 09:51:
[...]

Ik zal het eens proberen maar ik krijg ook geen foutmelding of niks te zien, aparte is ook dat het nogal random gebeurd, soms kan ik ook zo een uurtje spelen zonder problemen en soms na 15 minuten al crash...
Iig gister wel weer lekker gespeeld, zal vanavond even een score posten ;)
DrDDay (Dapoleon) was er ook een tijdje geloof ik?
Yep, was er 4 keer bij, 4 keer crasht mn game ;) Zal de tip van PB eens proberen. Maar eerlijk gezegd heb ik heeeeeel erg veel al geprobeerd. EA zegt simpelweg dat ze W7 niet ondersteunen...
Dat runnen van die services, wat bedoel je daar precies?

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik zit momenteel op werk, ik hoor het graag als het werkt of niet. Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in maar goed. Dat ze windows 7 niet ondersteunen is wel heel raar vind ik.. :?
Moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb of het bij jou beetje goed ging? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:17
Hi, ik speel sindskort (om de 2 dagen) ook bfbc2/vietnam op de pc.
Username is Flokz voor iedereen die een zin heeft om in een squad zijn ding te doen.

moet nog een goed naar de instellingen kijken, want heb de laaste tijd wel last van korte lag/freez.
maar dat komt geloof ik door de nieuwe drivers die steam wou installen.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Hoe bedoel je steam wou drivers installeren? wat voor specs heeft je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

SouLLeSSportal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:12:
Hoe bedoel je steam wou drivers installeren? wat voor specs heeft je pc?
Hij bedoelt waarschijnlijk punkbuster, directx of vc++ redist. Waarschijnlijk punkbuster maar dat doet het spel zelf en niet steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Bor de Wollef schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 19:00:
Is het ook mogelijk om servers aan te geven bij game hosters of EA? Zojuist heb ik echt het dieptepunt meegemaakt op -[SWG]- Hardcore Rush 24/7.

Een van de spelers daar werd echt voor alles uitgemaakt terwijl hij niets had gedaan maar gewoon veel beter was dan de mensen van SWG zelf. Het ging van racisme tot zelfs beschuldigingen van kindermisbruik aan toe. Echt te triest en ziek voor woorden. Zoals verwacht werden mensen die er iets van zeiden gemute of gekicked.

Walgelijk hoe sommige mensen anderen behandelen op Internet gewoonweg omdat men denkt anoniem te zijn :r
Vaak zijn dat toch de types van 14-17 jaar oud. Die kunnen meestal nog niet zo goed tegen hun verlies en beginnen rare dingen uit te kramen. Moet je CoD Black Ops eens doen, daar is het nog 10x erger.

Wel herkenbaar overigens, ik vind het ook erg kinderachtig.

@ Floks heb je die drivers dan wel, of juist niet geïnstalleerd?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 316512 op 09-03-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Anoniem: 105188 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:24:
[...]

Hij bedoelt waarschijnlijk punkbuster, directx of vc++ redist. Waarschijnlijk punkbuster maar dat doet het spel zelf en niet steam.
nee ik doel op ati drivers, steam wou zelf nieuwe ati drivers installen.
en ik heb een i7-950 en een ati 6850.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

hmm ja je pc zal het niet aan liggen :) vreemd dat steam dat zou doen, heb ik nog nooit gehoord moet ik zeggen. mss heeft die verlepte ondersteuning van windows 7 er wat mee te maken... maar op de vastlopers na loopt het spel wel soepel bij mij op win7 64bit.

[ Voor 16% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-03-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
SouLLeSSportal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:08:
Ik zit momenteel op werk, ik hoor het graag als het werkt of niet. Ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in maar goed. Dat ze windows 7 niet ondersteunen is wel heel raar vind ik.. :?
Moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb of het bij jou beetje goed ging? :X
Ik werk ook nog ;) Gisteren ging het redelijk, vond ik zelf althans... Morgen hoop ik van een medetweaker een 6950 binnen te krijgen :p Kan ik ook over op dx11. Misschien dat dat een beetje helpt...

Ow en btw, EA ondersteunt wel Windows 7 maar niet alle spellen waar er op voorbereid/ zijn uitgebracht vóór de release van W7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Floks schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:59:
nee ik doel op ati drivers, steam wou zelf nieuwe ati drivers installen.
en ik heb een i7-950 en een ati 6850.
SouLLeSSportal schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:15:
hmm ja je pc zal het niet aan liggen :) vreemd dat steam dat zou doen, heb ik nog nooit gehoord moet ik zeggen. mss heeft die verlepte ondersteuning van windows 7 er wat mee te maken... maar op de vastlopers na loopt het spel wel soepel bij mij op win7 64bit.
Dat is helemaal niet zo vreemd hoor, dat doet AMD nu al een tijdje. Alleen dat heeft niks met dit spel te maken. Vandaar dat ik eerst dacht aan punkbuster.

http://blogs.amd.com/play...atalyst-updates-on-steam/

Waarschijnlijk heb je ergens ooit een keer aangegeven dat je dat wil en nu doet steam het ook.

Persoonlijk vindt ik het niet zo'n goed idee van AMD. Ik ken veel mensen die nogsteeds 10.6 gebruiken omdat 10.7 en 10.8 hun systeem helemaal naar de klote helpt, zover dat een uninstall ook niet helpt, windows moet er opnieuw op. Tja als je dat achter de rug hebt dan wil je geen automatische updates.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 09-03-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361737

Voor een blij met happy ervaring, koop een GTX560.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Anoniem: 361737 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 12:48:
Voor een blij met happy ervaring, koop een GTX560.
? Ja en nu? Ik denk dat je nu te kort door de bocht gaat. Een GTX560 maakt een oud systeem, waar de CPU de bottleneck is echt niet veel sneller. Laat me raden ... je hebt zelf deze kaart aangeschaft.

Btw Pr0faker, gisteren nog wel 'met' je gespeeld, maar helaas zat je team de hele tijd vol. Ik zie je later!

[ Voor 13% gewijzigd door Dispenzer op 09-03-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ach binnenkort zeeen van tijd dus vast wel een moment dat het wel lukt. xfire is trouwens zelfde, mss wel handig als bv een server vol zit ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We gaan hier nu toch geen nVidia vs. AMD gevecht houden he? Als het erop aankomt heeft nVidia ook problemen gehad met die drivers en vergeet niet dat ze heel laat waren met Vista, 7 en x64 drivers. Terwijl AMD al in de beta en RC drivers had, moesten we na de release nog even wachten op nVidia.

het is een pot nat en om die discussie nou hier te voeren heb ik geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Anoniem: 105188 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 13:56:
We gaan hier nu toch geen nVidia vs. AMD gevecht houden he? Als het erop aankomt heeft nVidia ook problemen gehad met die drivers en vergeet niet dat ze heel laat waren met Vista, 7 en x64 drivers. Terwijl AMD al in de beta en RC drivers had, moesten we na de release nog even wachten op nVidia.

het is een pot nat en om die discussie nou hier te voeren heb ik geen zin in.
Inderdaad! Zinloze discussie, AMD is altijd beter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik zal eens kijken of ik het in Steam uit kan zetten.
Verder ben ik toch van plan mijn systeem volgende week opnieuw te installeren.

Mare voeg me maar toe, als jullie het leuk vinden.

edit

zal [got] voor mijn naam zetten, is idd makkerlijker.

/edit

[ Voor 16% gewijzigd door Floks op 09-03-2011 15:48 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Wellicht handig om [got] als clantag te gebruiken, wel zo duidelijk enzo :P

floks = toegevoegd vanavond, kan echter niet spelen. morgenavond weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-07 09:51
Loonens, leuke server hebben jullie, maar ik word net gekickt owv baserape?! Terwijl ik gewoon B sta te defenden :x

ingame naam: M4H4

(PS: een uurtje van tevoren was ik al eens gekickt, omdat ik met mijn AT4 vanuit A de heli raakte boven de spawn. Die begrijp ik, vind dat een goede regel trouwens, maar daarnet werd ik dus volledig onterecht gekickt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:00

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ben nu een paar daagjes de SP aan het doen (heb het spel pas sinds kort :)) maar dat is toch best een leuk verhaal. Ook die karakters vind ik wel lachen, herkende veel van het eerste deel. :)

Binnenkort de MP eens aanslingeren.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-07 16:19
zo heb net even de Single player uitgespeeld.
De game is alleen niet zo vriendelijk.

mijn videokaart was gewoon 80 graden en me processor zat rond de 65.
Alles op high natuurlijk.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 21:50

Paniohitus

Paniohitus

Pykow schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:45:
zo heb net even de Single player uitgespeeld.
De game is alleen niet zo vriendelijk.

mijn videokaart was gewoon 80 graden en me processor zat rond de 65.
Alles op high natuurlijk.
Dat ligt niet aan het spel, maar eerder aan je onderdelen. Heb je wel goede cooling? Zelf komt mijn processor nooit boven de 45 graden en heel veel speciaals heb ik niet erin zitten...

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:00

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

M'n PS3 begint soms ook te loeien van dit spel, ik kan me er iets van voorstellen. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

GPU zit hier rond de 60/70 max, CPU rond de 40.

Alles high/2560x1600, en niet dat ik er iets van merk dat er meer lawaai van komt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-07 16:41
Ik ben zelf ook een leuk stukje op weg met de SP, erg leuk spel!
MP heb ik ook al een paar rondjes gespeeld, maar ik wil eerst de voertuigen wat beter onder controle krijgen in SP, want de eerste keer dat ik in MP in een heli stapte was geen succes.

Maar wat me in de SP opvalt is dat de tegenstanders naar mijn idee vet cheaten met wapens!
Als ik met mijn sniper de tegenstander net kan zien (door de scope) en hij heeft duidelijk een shotgun weet hij me vaak toch nog flink te raken. Dit moet ik andersom niet proberen.
Hebben meer mensen dit, of ben ik gewoon gek? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
schelling schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 02:30:
[...]

Ben beetje n00b ;), maar wat bedoel je met test services runnen?
jongf7 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:16:
...
Maar wat me in de SP opvalt is dat de tegenstanders naar mijn idee vet cheaten met wapens!
Als ik met mijn sniper de tegenstander net kan zien (door de scope) en hij heeft duidelijk een shotgun weet hij me vaak toch nog flink te raken. Dit moet ik andersom niet proberen.
12-gauge? Maakt van je shottie en sniper...

[ Voor 48% gewijzigd door D-Day op 10-03-2011 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Anoniem: 160457 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 01:33:
GPU zit hier rond de 60/70 max, CPU rond de 40.

Alles high/2560x1600, en niet dat ik er iets van merk dat er meer lawaai van komt:P
offtopic:
cpu op 45 (mugen2), gpu ook 40-45 (arctic accelero twin turbo _/-\o_ )

Vanavond is het weer tijd voor een potje knallen, wie is er bij? :D

[ Voor 15% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-03-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey FLOKS uit Leiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik ken maar 1 Floks en jah uit Leiden.
Misschien was een pm makkelijker geweest.

en als je op de pc speeld, voeg me dan maar toe, met net een andere username Flokz
was namelijk me pass van Floks kwijt en krijg hem ook niet meer terug

[ Voor 36% gewijzigd door Floks op 10-03-2011 10:52 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

jongf7 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 09:16:
Ik ben zelf ook een leuk stukje op weg met de SP, erg leuk spel!
MP heb ik ook al een paar rondjes gespeeld, maar ik wil eerst de voertuigen wat beter onder controle krijgen in SP, want de eerste keer dat ik in MP in een heli stapte was geen succes.

ach ja het blijven natuurlijk gewoon bots, die richten vaak wat apart, op lange afstand raak en soms van dichtbij 3x mis enz. blijft een SP issue dat eigenlijk bijna niet te omzeilen is. Je zal er echter weinig schade van krijgen lijkt me? behalve als ze die slugs gebruiken, die zijn echt lomp sterk, ook in de MP >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Floks schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:51:
[...]

Ik ken maar 1 Floks en jah uit Leiden.
Misschien was een pm makkelijker geweest.

en als je op de pc speeld, voeg me dan maar toe, met net een andere username Flokz
was namelijk me pass van Floks kwijt en krijg hem ook niet meer terug
Grappig , ken je uit het mexicaanse restaurant van JAY, langames daar, heette WHATEVER (Renato)

Voeg je zeker toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 15:03
Waar ik me de laatste tijd keihard aan erger zijn de wachtende bij een helicopter op een hardcore server. Die vinden het schijnbaar nodig om, als je daar staat te wachten, je een enkele keer met een pistol te schieten uit verveling.

Resultaat? Je ziet geen fuck meer, je hele scherm is rood en health generation is er bij hardcore niet bij.. Kan je niet zo goed zelfmoord plegen. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-07 00:15
SoaDmaggot schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:15:
Waar ik me de laatste tijd keihard aan erger zijn de wachtende bij een helicopter op een hardcore server. Die vinden het schijnbaar nodig om, als je daar staat te wachten, je een enkele keer met een pistol te schieten uit verveling.

Resultaat? Je ziet geen fuck meer, je hele scherm is rood en health generation is er bij hardcore niet bij.. Kan je niet zo goed zelfmoord plegen. :N
Tja...kids...
Ik maak me tegenwoordig al niet meer druk om een chopper.
Als ik spawn en er staat een chopper, dan pak ik 'm. Anders ren ik door naar het front...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

SoaDmaggot schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:15:

Ga je toch gewoon niet op die chopper wachten? Ik snap het probleem niet helemaal? dat die kleuters persé een heli willen vliegen moeten ze vooral lekker zelf weten, pak ik wel een tank of recon class/ medic.
leukste is 'per ongeluk' die heli dan kapot schieten hoor je die lui tekeer gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-07 16:27
hottentot schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 16:01:
Loonens, leuke server hebben jullie, maar ik word net gekickt owv baserape?! Terwijl ik gewoon B sta te defenden :x

ingame naam: M4H4

(PS: een uurtje van tevoren was ik al eens gekickt, omdat ik met mijn AT4 vanuit A de heli raakte boven de spawn. Die begrijp ik, vind dat een goede regel trouwens, maar daarnet werd ik dus volledig onterecht gekickt)
Serieus? Dat zal een fout zijn denk ik. Ik vroeg een clanmate van me om iemand te kicken die in de spawn met een tank bezig was. Hij bleef bezig na veel waarschuwingen. Misschien heeft mijn clanmate dan de verkeerde gekickt :(.

Sorry! Ik zag inderdaad dat je bezig was gisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-07 23:13
SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:13:
[...]

Ga je toch gewoon niet op die chopper wachten? Ik snap het probleem niet helemaal? dat die kleuters persé een heli willen vliegen moeten ze vooral lekker zelf weten, pak ik wel een tank of recon class/ medic.
leukste is 'per ongeluk' die heli dan kapot schieten hoor je die lui tekeer gaan :+
Ook niet een geweldige attitude...
Met de regelmaat van de klok zit er meestal een troll op friendly choppers te schieten met een AA gun. Ik zie dat regelmatig in de map Heavy Metal.

Gelukkig dat tegenwoordig een boel servers een degelijk punish systeem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h1ttent1t
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-07 09:51
StealthyPeanut schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:47:
[...]

Serieus? Dat zal een fout zijn denk ik. Ik vroeg een clanmate van me om iemand te kicken die in de spawn met een tank bezig was. Hij bleef bezig na veel waarschuwingen. Misschien heeft mijn clanmate dan de verkeerde gekickt :(.

Sorry! Ik zag inderdaad dat je bezig was gisteren!
Geen probleem hoor, wou het maar even signaleren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Deef_ schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:48:
[...]

Ook niet een geweldige attitude...
Met de regelmaat van de klok zit er meestal een troll op friendly choppers te schieten met een AA gun. Ik zie dat regelmatig in de map Heavy Metal.

Gelukkig dat tegenwoordig een boel servers een degelijk punish systeem hebben.
Als ze op mij gaan schieten en zo lopen te lamen voor een heli, kunnen ze het krijgen ook. Ik doe het echter echt niet zo snel of vaak ofzo. 99% van de tijd heb ik er toch geen last van maar soms is het gewoon heerlijk ze even een streek te leveren. :)

Om de reden dat je FF aan hebt bij hardcore speel ik dat ook niet meer, er zitten bijna altijd van die lamme lui in je team die dan om het minst of geringste TK's gaan maken of domweg door je line of fire gaan huppelen om die extra kill te krijgen -.-'
Daarnaast werkt spotten daar stukken minder goed.

[ Voor 19% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-03-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

ik had vandaag de langste marksman headshot ooit! of in ieder geval voor mij dan :)
headshot met sv98 423 meters! oftwel marksman headshot +323.
iemand al langere afstanden sniper headshots gehad?

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-07 11:05
10K schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 16:35:
ik had vandaag de langste marksman headshot ooit! of in ieder geval voor mij dan :)
headshot met sv98 423 meters! oftwel marksman headshot +323.
iemand al langere afstanden sniper headshots gehad?
Kan je de stats ergens zien? Ik heb op Isla Inocentes een aardig lang schot gehaald, van ergens achter het middelste dorpje tot achteraan het 'bovenste' dorpje (waar die missile installatie staat) met een m24 ,alles standaard (was nog maar lvl 2 oid).

Gaf veel voldoening om die kogel omhoog te zien gaan, weer te dalen en dan precies (of precies genoeg) op zijn hoofd te landen.

Wat nog heerlijker is, is om een bewegend doel op een flinke afstand een headshot te geven. Vereist toch enige inschatting qua hoogte en snelheid

[ Voor 9% gewijzigd door 6pack15 op 10-03-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Enige wat ik heb is deze: http://www.bfbc2.eu/ hier staan wat meer stats op maar afstand helaas niet.
die van mij zal iets van 300 meter zijn geloof ik. Arica harbor, bovenin waar je over de heuvel komt uit die basis naar een van die wagonnetjes bij de brug :)

[ Voor 44% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-03-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 15:03
SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:13:
[...]

Over het algemeen is het naar het platform terugkeren wanneer ik net met de heli neergestord ben. Ik ga niet 5 minuten staan wachten als de heli al out of base is.
Over het algemeen kom je dan dus bij mannetjes aan die inderdaad al 5 minuten staan te wachten omdat ik de heli die tijd gebruikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:01:
Enige wat ik heb is deze: http://www.bfbc2.eu/ hier staan wat meer stats op maar afstand helaas niet.
die van mij zal iets van 300 meter zijn geloof ik. Arica harbor, bovenin waar je over de heuvel komt uit die basis naar een van die wagonnetjes bij de brug :)
Jammer dat het geen echte locaties zijn, konden we even google mappen :P. Ik ga wel proberen het na te doen, en even opletten hoeveel punten ik ervoor krijg. Wat ik me ervan herinner is ook zo 300 ong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 12:26
Ik heb een keer ergens in de 400 gekregen, ook op Africa Harbor.

En sommige lui zijn behoorlijk irritant inderdaad mbt wachten op choppers. Als iemand mij afschiet zodat hij in de chopper kan komen, is hij de rest van de game het haasje, elk kans die ik heb gimp ik em/schiet zijn chopper neer. Maar dus alleen als hij mij bv express afschiet om in de chopper te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

De hele tijd vind ik wat overdreven maar een keertje zijn lesje leren is geen probleem vind ik.

Wie trouwens zin heeft, ik ben zo ingame bezig :) hopelijk na update van Pb geen gezeik meer maar anders op hoop van zegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

6pack15 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:47:
[...]

Kan je de stats ergens zien? Ik heb op Isla Inocentes een aardig lang schot gehaald, van ergens achter het middelste dorpje tot achteraan het 'bovenste' dorpje (waar die missile installatie staat) met een m24 ,alles standaard (was nog maar lvl 2 oid).

Gaf veel voldoening om die kogel omhoog te zien gaan, weer te dalen en dan precies (of precies genoeg) op zijn hoofd te landen.

Wat nog heerlijker is, is om een bewegend doel op een flinke afstand een headshot te geven. Vereist toch enige inschatting qua hoogte en snelheid
helaas zijn die stats nergens te zien. :( zou wel handig zijn
Het geeft mij ook altijd voldoening om te snipen, zeker door de bulletdrop wordt het echt moeilijk en daardoor ook vetter als je raakt. Ik hoop dat dat ook in bf3 komt, maar dat zal wel denk ik, het is ook gewoon veel realistischer natuurlijk.
Bij de sv98 kan ik al aardig schatten, maar moving targets headshot ik echt nooit, zowel dan is het echt geluk bij mij :P

[ Voor 5% gewijzigd door 10K op 10-03-2011 21:18 ]

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:14
* YopY doet een post in het topic omdat hij in de queue zit voor zijn favoriete server. Was 4 / 4, nu zit ik er zo in ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:38:
De hele tijd vind ik wat overdreven maar een keertje zijn lesje leren is geen probleem vind ik.

Wie trouwens zin heeft, ik ben zo ingame bezig :) hopelijk na update van Pb geen gezeik meer maar anders op hoop van zegen :P
Weer 2x proberen te joinen, maar ja, die game blijft maar crashen... Ik verlang zooo naar BF3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

man, ik had net de 100 marksman headshots insignia gekregen, loopt dat #^$& spel weer vast :(

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-03-2011 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
10K schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:15:
[...]

helaas zijn die stats nergens te zien. :( zou wel handig zijn
Het geeft mij ook altijd voldoening om te snipen, zeker door de bulletdrop wordt het echt moeilijk en daardoor ook vetter als je raakt. Ik hoop dat dat ook in bf3 komt, maar dat zal wel denk ik, het is ook gewoon veel realistischer natuurlijk.
Bij de sv98 kan ik al aardig schatten, maar moving targets headshot ik echt nooit, zowel dan is het echt geluk bij mij :P
Mja, bij mij is het meestal ook gewoon op de borst oid, iig geen 1 hit kill. Maar soms wil het nog wel een gat achter laten in een hoofd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Kwestie van oefenen en beetje inzicht. vooral van dichterbij is het prima te doen. beter iets langer aimen en raken dan quickscopen en missen :)

btw dat gezeur van vastlopers begint nu wel erg irritant te worden zeg, na 15 minuten al :( Ik heb de oc's uitgezet maar ook toen vastlopers dus dat kan het ook niet zijn, gewoon wederom weer een game die niet lekker draait...

http://forums.electronica...8-performance-tweaks.html

Hier staan nog een hele bende verbeteringen voor je pc :)

[ Voor 17% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-03-2011 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
SouLLeSSportal schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 23:15:
Kwestie van oefenen en beetje inzicht. vooral van dichterbij is het prima te doen. beter iets langer aimen en raken dan quickscopen en missen :)

btw dat gezeur van vastlopers begint nu wel erg irritant te worden zeg, na 15 minuten al :( Ik heb de oc's uitgezet maar ook toen vastlopers dus dat kan het ook niet zijn, gewoon wederom weer een game die niet lekker draait...

http://forums.electronica...8-performance-tweaks.html

Hier staan nog een hele bende verbeteringen voor je pc :)
Ik begrijp dat je PB update/reinstal niet heeft geholpen?
Heb je al geprobeerd om de gamefolder (bfbc2 folder in user/mijn documenten) te verwijderen (verplaatsen /hernoemen zodat je de gamesettings.ini weer later terug kan zetten)

Het kan helpen en het enige wat je opnieuw moet doen is alle instellingen (kit loadout, grafische, audio e.d.) weer naar jouw voorkeuren zetten.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurianus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-01-2018
Ik kom niet verder bij level 9 als ik door het luik van dat schip moet, ik heb alles al geprobeerd. Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

www. zoek een walkthrough via google .nl ;)

@ schelling ik kan dat nog even proberen maar ik word er zo ongeveer helemaal gek van. Koop je een pc van 1000 e om de boel nu eens goed te draaien krijg je dit soort gezeik :(

[ Voor 93% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-03-2011 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurianus
Nadat ik het filmpje heb gehad, moet ik door dat eerste luik, en daar lukt het me dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jurianus schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:23:
Nadat ik het filmpje heb gehad, moet ik door dat eerste luik, en daar lukt het me dus niet meer.
Heb je nou al zelf een walkthrough doorgelezen wat je daar moet doen of werkt de game gewoon niet zoals die zou moeten? klik anders eerst even op de link in de post van mij hierboven en pak dan bijvoorbeeld de tweede, derde of vierde (ign is altijd wel goed) om te zien wat je moet doen. Ik gok dat lvl 9 chapter 9 is.

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-03-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurianus
Ik krijg het gewoon niet klaar om er doorheen te "springen". Ik heb het idee dat de game niet werkt zoals die zou moeten.

[ Voor 32% gewijzigd door Jurianus op 11-03-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jurianus schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:24:
Ik krijg het gewoon niet klaar om er doorheen te "springen". Ik heb het idee dat de game niet werkt zoals die zou moeten.
waarschijnlijk moet je use gebruiken of moet je nog eerst wat anders doen.

Welke chapter is dat precies? welke naam heeft die, is dat dat schip dat in de woestijn ligt van sangre del toro?

[ Voor 15% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-03-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Iemand potje? id cerveza15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

helaas, werken tot 5, dan sporten en biertje drinken :) morgen of zondag weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schelling
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:00:

@ schelling ik kan dat nog even proberen maar ik word er zo ongeveer helemaal gek van. Koop je een pc van 1000 e om de boel nu eens goed te draaien krijg je dit soort gezeik :(
Ik begrijp je frustratie. Ik heb ook problemen met BFBC2 gehad terwijl ik met andere spellen nooit problemen had. Ligt ook niet aan je hardware, dit spel heeft sinds release problemen (in mijn geval compleet willekeurige CTD's) en het forum van EA staat ook vol met threads van mensen met vergelijkbare verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op welke server zitten de meesten van jullie te knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurianus
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:41:
[...]

waarschijnlijk moet je use gebruiken of moet je nog eerst wat anders doen.

Welke chapter is dat precies? welke naam heeft die, is dat dat schip dat in de woestijn ligt van sangre del toro?
De naam is Sangre de Toro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ja maar vreemde is dat mijn oude pc met e6750 het wel gewoon prima mee werkte op een enkele hapering of stutter na doordat die wat verouderd was. Nu nieuwe pc nieuwe install van win 7 x64 (eerst 32bit) en de boel crashed om de haverklap.

Ik zal eerst nog wel een keer de fixes doorlopen om te zien of dat wat helpt.

@ dauberman, geen enkele nog eigenlijk, meestal gewoon eentje op zoeken die niet vol is, niet in weetikveel waar ligt en genoeg lui bevat en dan gaan met die banaan!

@Jurianus: http://uk.guides.ign.com/guides/14320744/page_21.html onderin lijkt me het stuk waar je vast zit. volgens mij moet je daarmee wel verder komen.

[ Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-03-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:59

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hmmm als ik die screenshots weer zie in de walkthrough dan gaat het kriebelen om toch de SP nog maar eens te gaan spelen. Is tenslotte over een goeie week een jaar terug dat ik dat gedaan heb :9

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

haha ja ik vond het ook een van de meer vermakelijke SP van dat jaar. Ik heb helaas wel meer games die ik nog moet spelen dus ik zet deze wel achterin de wachtrij. So many games so little time! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361737 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:59:
Op welke server zitten de meesten van jullie te knallen?
Ik op de DoubleDutch-server tegenwoordig. Helaas wel wat kinderachtige admins. :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Eergisteren Vietnam gekocht. Erg gaaf om te doen. De kleinere maps maken het een stuk sneller en daardoor meer geschikt om in je uppie te raggen.

Ik heb BF:BC2 een tijd laten liggen omdat MW2 en daarna BO gewoonweg sneller spelen, betere controls hebben en fijner zijn om een simpel potje te raggen. Merk nu wel het plezier dat een rustiger spel kan opleveren. Zou alleen willen dat ik mensen een electrische schok kon geven als mijn 3 squadgenoten weer dom lopen te campen met een sniper als aanvaller. Bloedirritant om een minuut te lopen om in je 1tje een M-Com te armen en vervolgens overlopen worden bij het verdedigen van de loeinde M-Com. Denk dat Xbox niet het platform is voor het vinden van fatsoenlijke random teamgenoten. :)

Daarnaast is 1 ding zeker; Vietnam geeft meer waar voor je geld dan de DLC voor welke COD dan ook. Hoe gaaf om 5 maps te krijgen, talloze wapens en een hele nieuwe spelervaring ipv 4 maps. brb, even met een flamethrower rond aan het banjeren. :p

Edit: oh en het allerallerfijnste aan BC2; dedi servers. Gewoon geen problemen met happerende games of disconnects. Wat een verademing!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 11-03-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PC is precies hetzelfde hoor, zit vaak in teams waar minimaal de helft sniper speelt en het hele potje alleen in de mainbase zit.

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 316512 op 11-03-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:00:

Amen! O-)
schelling schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:58:
[...]

Ik begrijp je frustratie. Ik heb ook problemen met BFBC2 gehad terwijl ik met andere spellen nooit problemen had. Ligt ook niet aan je hardware, dit spel heeft sinds release problemen (in mijn geval compleet willekeurige CTD's) en het forum van EA staat ook vol met threads van mensen met vergelijkbare verhalen.
Amen... :O
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:03:
Ja maar vreemde is dat mijn oude pc met e6750 het wel gewoon prima mee werkte op een enkele hapering of stutter na doordat die wat verouderd was. Nu nieuwe pc nieuwe install van win 7 x64 (eerst 32bit) en de boel crashed om de haverklap.

Ik zal eerst nog wel een keer de fixes doorlopen om te zien of dat wat helpt.
...
Zelfde verhaal hier, echt waar. De SP krijg ik ook niet meer op gang, dus: beware! Zie ook m'n post in het problementopic, had ik van die EA site weggeplukt ;) Dacht ik het ei van Columbus te hebben gevonden, gaat ie vrolijk verder met CTD'en. Meh meh. En EA heeft nog nooit een oplossing kunnen bedenken. Volgens mij heb ik nu echt alles geprobeerd, nieuwe geluidskaart, graka, uninstall, drivers opnieuw, settings.ini aanpassen, verwijderen etc etc.
Soul: laten we een deal maken. De eerste die voor ons de oplossing vind, krijgt van ons BF3, ok? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

* SouLLeSSportal Bedenkt zich net dat we nu wel erg veel problemen in het normale topic plaatsen en verzet dit naar het juiste topic ;)

[ Voor 190% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-03-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:09:
Buh dan krijg ik bf3 dus nooit :'( ik zuig altijd met vinden van dit soort oplossingen. Zou het evt. niet aan de x64 versie kunnen liggen? anders knal ik er wel even een extra hdd met 32 bit ofzo. :>
Ik vermoed het ook, of aan x64, of aan W7. Een andere schijf kan wel werken dan, maar is geen oplossing, dat heet een "workaround" (managerstaal). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbrainwash
  • Laatst online: 11-02 21:20
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 11:03:
Ik heb ook heel lang gespeeld zonder enige problemen, na een patch lang geleden (geen idee meer welke) crasht mijn BF vaak naar desktop of nog erger; alles hangt waarbij ik gewoon moet resetten. :/
Het is zonbeetje de reden dat ik al een tijd amper meer speel, zit ik net lekker te knallen loopt het weer vast/crasht het. Zwaar irritant.
Ik dacht dus eerst ook dat het mijn hardware was, maar ik heb echt alles getest en daar kwam niks uit.
Bovendien is dit de enige game waar ik problemen mee heb.

Ook w7 x64 btw, maar daar ligt het zoiezo niet aan. Dat heeft gewoon heel lang goed gewerkt.

[ Voor 5% gewijzigd door dnbrainwash op 11-03-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:06

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Bij mij werkte BC2 eerst vlekkeloos onder W7 x64 op mijn oude pc. Op me nieuwe pc hapert de game altijd even flink aan het begin van elke map. Daarna kan ik gewoon spelen, dus zo erg is het niet. Ik denk niet dat W7 x64 het probleem hoeft te zijn.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Gundogan schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:53:
Bij mij werkte BC2 eerst vlekkeloos onder W7 x64 op mijn oude pc. Op me nieuwe pc hapert de game altijd even flink aan het begin van elke map. Daarna kan ik gewoon spelen, dus zo erg is het niet. Ik denk niet dat W7 x64 het probleem hoeft te zijn.
We gaan HIER maar verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurianus
Het is me gelukt, ik heb het level eindelijk gehaald.

[ Voor 69% gewijzigd door Jurianus op 11-03-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyg
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-07 11:56

wyg

Zo, een paar bladzijden terug gevraagd of het nog de moeite waard is om Bfbc2 te kopen en daar heb ik geen spijt van gekregen. Heb me lang vermaakt met CoDBo, maar was daar na drie prestiges wel op uitgekeken.

Wat een verademing dit spel zeg. Teamwerk, tactiek, grote maps, mooie omgevingen... zo kan ik nog wel even doorgaan. Begin was wel even wennen, maar nu is het gewoon erg gaaf om te spelen. De voldoening die het geeft als je een bewegend doel met één schot omlegd op 250m+... _/-\o_ . Of bij het verdedigen van de Mcom iemand een mes in zijn rug steekt (geen idiote knife lunge) na het nodige flankeerwerk... geweldig.

Als jullie nog eens een potje spelen dan kan je mij vinden onder de naam Animaux (speel regelmatig op de Dutch Battlefield Friends server (PC)). Altijd in voor teamwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jurianus schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:01:
Ik weet dat ik door dat raam moet, maar ik kom er gewoon niet doorheen.
evt. een save terug pakken? dat wil ook nog wel eens helpen. Kost je wel even wat progress maar als het werkt lijkt me toch beter dan blijven hangen :)

@Wyg, leuk, zal je wel toevoegen, BO is best te doen maar op gegeven moment was ik er wel zat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-07 17:42
wyg schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:02:
Zo, een paar bladzijden terug gevraagd of het nog de moeite waard is om Bfbc2 te kopen en daar heb ik geen spijt van gekregen. Heb me lang vermaakt met CoDBo, maar was daar na drie prestiges wel op uitgekeken.

Wat een verademing dit spel zeg. Teamwerk, tactiek, grote maps, mooie omgevingen... zo kan ik nog wel even doorgaan. Begin was wel even wennen, maar nu is het gewoon erg gaaf om te spelen. De voldoening die het geeft als je een bewegend doel met één schot omlegd op 250m+... _/-\o_ . Of bij het verdedigen van de Mcom iemand een mes in zijn rug steekt (geen idiote knife lunge) na het nodige flankeerwerk... geweldig.

Als jullie nog eens een potje spelen dan kan je mij vinden onder de naam Animaux (speel regelmatig op de Dutch Battlefield Friends server (PC)). Altijd in voor teamwerk!
Ik zal je ook toevoegen. Ik speel BFBC2 nu bijna 350 uur ofzo en kan me er nog steeds gruwelijk mee vermaken. Tenminste als mijn ingame ping in orde is. Rond de 100 is het voor mij goed speelbaar.
Goede teamplay zoek ik altijd dus... wie weet tot ziens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jurianus schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 14:01:
Het is me gelukt, ik heb het level eindelijk gehaald.
Hoe dan uiteindelijk? Wel even leuk om te weten en voor mogelijke andere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-07 06:30
Zo net maar weer eens een anderhalf uur op de teller bij geplaatst. Had alleen af en toe last van dat ik vier frames in vier seconde kreeg. Gelukkig niet afgeknald op die momenten. Weten jullie toevallig waardoor dat komt ?

Heb ook net alle assault wapens gehaald, even met de M16 gespeeld alleen weet ik nog niet of dat mijn wapen wordt.

Ben bang dat ik bij vlagen ook veel te afwachtend speel. Wat doen jullie meestal, rushend naar voren of van cover naar cover ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

stoofpeer schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:05:
Zo net maar weer eens een anderhalf uur op de teller bij geplaatst. Had alleen af en toe last van dat ik vier frames in vier seconde kreeg. Gelukkig niet afgeknald op die momenten. Weten jullie toevallig waardoor dat komt ?

Heb ook net alle assault wapens gehaald, even met de M16 gespeeld alleen weet ik nog niet of dat mijn wapen wordt.

Ben bang dat ik bij vlagen ook veel te afwachtend speel. Wat doen jullie meestal, rushend naar voren of van cover naar cover ?
ligt eraan, wat vind je fijn, als je wat achteraf speelt, wat voorzichtiger dan is de m16 of ak94 akaban een goede keuze, die zijn een stuk beter op de langere afstand dan een f2000, m416 of aug.
Hoe je verder speelt hangt af of je moet verdedigen of aanvallen, wat voor gamemode en welke class je mee speelt maar over het algemeen is het niet echt aan te raden a la cod te gaan rushen en cover zoveel mogelijk te gebruiken. Soms kan je snel een sprintje trekken om te flanken maar zorg wel dat je niet tussen twee groepen vijanden komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
stoofpeer schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:05:

Ik probeer van cover naar cover te rushen ;) Voor langere afstanden jeeps of een heli natuurlijk. Vroeger (hoor mij dan) speelde ik altijd akaban of sniper, tegenwoordig verslaafd aan een of andere shotgun met 12g :) (engi dus), maar sniper 4 defense (als je spot, raak schiet en je kijker goed gebruikt) werkt ook goed. Maar ja, dan moet je wel meer rust in je ** hebben, liever run and gun.

Ow ja, en als je niet te bang bent om neergeknald te worden, is het ook wel eens leuk om je tactisch te laten zien, verkeerde kant oprennen etc. en juist het verschil te maken voor je squad. Dan heb je wel een goed en hard werkend squad nodig, om na je dood daar weer op te kunnen spawnen.

[ Voor 13% gewijzigd door D-Day op 11-03-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dat laatste heb ik dus lak aan ;) Ik rush gewoon lekker met mijn snipertje mee :P (maar voor beginners niet aan te raden)
Je moet dan wel oppassen niet overlopen te worden door meer dan 2 luitjes maar je kan ze natuurlijk ook van langere afstand afschieten. Motion mines werken ook erg fijn.
Als eerste schot bij 2 man mist, pak ik de grach en meestal als ze mij niet meteen zien heb ik minimaal een en vaak twee kills erbij.

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 11-03-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:26:
Dat laatste heb ik dus lak aan ;) Ik rush gewoon lekker met mijn snipertje mee :P (maar voor beginners niet aan te raden)
Je moet dan wel oppassen niet overlopen te worden door meer dan 2 luitjes maar je kan ze natuurlijk ook van langere afstand afschieten. Motion mines werken ook erg fijn.
Als eerste schot bij 2 man mist, pak ik de grach en meestal als ze mij niet meteen zien heb ik minimaal een en vaak twee kills erbij.
Hey, je speelstijl schreewt om een shottie met 12g :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-07 14:32
Ik ben redelijk nieuw met BC2, wel campaign wat gespeeld en wat andere shooters, maar nooit echt een enorme ster in geworden. Nu wil ik een beetje online gaan spelen.
Hebben jullie nog tips, leuke servers (zonder noob-roepende kiddo's), startwapens etc..
Zou mooi zijn om niet compleet overhoop geknalt te worden ;)

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Ik heb heel veel baat gehad bij goede squads ;). Als je me wilt toevoegen DisasterKill (PC) is de naam. Natuurlijk mogen anderen me ook toevoegen.
DrDDay schreef op vrijdag 11 maart 2011:
Ik probeer van cover naar cover te rushen
Dat kan natuurlijk ook :p. Ik heb meestal dat ik net te ver achter de actie aanwezig ben waardoor ik wel eens helemaal niemand tegen kom. Ik heb daarstraks ook de kracht van smokes leren kennen :o. Gaat geweldig lekker richting de crates (Y).

Het probleem is eigenlijk dat ik nooit echt in squads kom die lekker willen samenwerken waardoor ze bijna altijd verspreid over de map zitten. Dan heeft teamplay niet heel veel zin meer :(.

Ik moet trouwens ook bekennen dat het bekijken van gameplay op youtube ook helpt. Zie vaak nieuwe dingen in die filmpjes, welke ik vervolgens vergeet toe te passen :p. Ik zag bijvoorbeeld hoe veelvuldig gebruik van smokes iemand heel erg hielp om naar crates te rennen en armen. Ik had eigenlijk verwacht dat ik ze iritand zou vinden omdat je dan zelf niks ziet. Maar je kan beter niks zien en dat ding armen dan wel wat zien en afgeknald worden :p.

Wanneer zon crate gearmd is zie je de vijand meestal als een dolle naar die crate rushen om vervolgens bij de andere crate genaaid te worden.

[ Voor 3% gewijzigd door stoofpeer op 11-03-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-07 14:32
Kijk, dat klinkt goed ;)
Ben wel een voorstander van lekker samenwerken met squads, maakt schietspellen wat veelzijdiger.. maar ik voeg je wel toe en misschien spelen we eens een potje samen.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
ik probeer nog steeds wat vrienden van me aan de bfbc2 te krijgen, helaas voor mij doen ze er nog steeds moeilijk over terwijl de game, goedkoop is en goed uitgepatched

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

DrDDay schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:28:
[...]

Hey, je speelstijl schreewt om een shottie met 12g :p
Ware het niet dat ik nogal een schurft hekel aan shotguns hebt ;) en helemaal aan die overpowered slugs die je net zover als een sniper kogel kan schieten :')
Floks schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:02:
ik probeer nog steeds wat vrienden van me aan de bfbc2 te krijgen, helaas voor mij doen ze er nog steeds moeilijk over terwijl de game, goedkoop is en goed uitgepatched
uhm lees nog even 20 posts terug van dit topic ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Floks schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:02:
De Kracht van Geven ;) Geef ze die game gewoon (eentje dan), en we hebben weer wat zieltjes gewonnen :)
harmen1987 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:42:
Ik ben redelijk nieuw met BC2, wel campaign wat gespeeld en wat andere shooters, maar nooit echt een enorme ster in geworden. Nu wil ik een beetje online gaan spelen.
Hebben jullie nog tips, leuke servers (zonder noob-roepende kiddo's), startwapens etc..
Zou mooi zijn om niet compleet overhoop geknalt te worden ;)
Ik speel vaak op een server die "noob-friendly" in de titel heeft staan, iets met GDZ (GraveDiggazZ)
stoofpeer schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:50:
Ik heb heel veel baat gehad bij goede squads ;). Als je me wilt toevoegen DisasterKill (PC) is de naam. Natuurlijk mogen anderen me ook toevoegen.

[...]
Dat kan natuurlijk ook :p. Ik heb meestal dat ik net te ver achter de actie aanwezig ben waardoor ik wel eens helemaal niemand tegen kom. Ik heb daarstraks ook de kracht van smokes leren kennen :o. Gaat geweldig lekker richting de crates (Y).

...
Ik moet trouwens ook bekennen dat het bekijken van gameplay op youtube ook helpt. Zie vaak nieuwe dingen in die filmpjes, welke ik vervolgens vergeet toe te passen :p. Ik zag bijvoorbeeld hoe veelvuldig gebruik van smokes iemand heel erg hielp om naar crates te rennen en armen. Ik had eigenlijk verwacht dat ik ze iritand zou vinden omdat je dan zelf niks ziet. Maar je kan beter niks zien en dat ding armen dan wel wat zien en afgeknald worden :p.
Zal je ook toevoegen, vanavond. Die YouTube filmpjes zijn volgens mij juist dè manier om beter te leren spelen. Ik ben er zelf eerlijk gezegd te lui voor... Als ik achter die PC zit wil ik zelf speule ;)
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:06:
[...]

Ware het niet dat ik nogal een schurft hekel aan shotguns hebt ;) en helemaal aan die overpowered slugs die je net zover als een sniper kogel kan schieten :')
Skill, dat is skill, zonder scope iemand afknallen op 250 m >:)
En daarbij, in close combat zit ik niet te panicen, geen spray 'n pray, gewoon rustig blijven, 1x goed mikken, boem O-)

[ Voor 9% gewijzigd door D-Day op 11-03-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Ik zal hier wel even twee kanalen posten waarop ik geabonneerd ben.

d0n7bl1nk
StoneFaceLock

Stone heeft in de laatste filmpjes aangegeven dat hij wat minder BF zal gaan spelen. Hij speelt onder de clantag DCRU en die gasten spelen echt heel goed teamwork :o.

dontblink speelt vaak alleen maar is tactisch behoorlijk slim. Daar heb ik echt de kracht van smokes gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:22

Vrijdag

De Zwarte

stoofpeer schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:50:

[...]
Smokes zijn tof 8-) Als je aanvaller bent op Isla Innocentes heb je het laatste stuk de basis die je moet innemen. Maar als je over de heuvel komt ben je echt een sitting duck voor de stationaries en recons. Paar smokes over de heuvel schieten helpt al een enorm eind.

Ik zal je ook wel toevoegen :) (mijn ig is Vendredus)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Hee ja das inderdaad een hele goede :o. Heb die map vandaag nog niet gehad dus dacht daar niet direct aan maar verbaasde me al waarom die zo verdomde moeilijk was. Wat ook altijd helpt is die heli te laten vliegen, gebeurt ook vaak genoeg. En dan engies zien die gewoon doorlopen, daar wordt je echt knijtergestoord van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
stoofpeer schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:17:
Ik zal hier wel even twee kanalen posten waarop ik geabonneerd ben.

d0n7bl1nk
StoneFaceLock
Ben ik ook op geabonneerd. Is best een leuke bc2 community op youtube. Leukste vind ik YouTube: Kanaal van TheRussianBadger. Ook leuk commentaar :P
Hij speelt onder de clantag DCRU en die gasten spelen echt heel goed teamwork :o.

dontblink speelt vaak alleen maar is tactisch behoorlijk slim. Daar heb ik echt de kracht van smokes gezien.
Kanttekening. Hun goede teamwork is wel meestal tegen simpele tegenstanders, maar desondanks wel goed en vermakelijk dat er vids zijn die teamwork promoten.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Ranks zijn soms stuk, EA/DICE zijn er naar aan het kijken

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.