Ik voorkom dat je wat overkomt voor zover mogelijk, naast jou zitten heeft geen enkele nut dan, ik ben dan net zo goed dood.
Dat jij rechttoe rechtaan ergens op afloopt zonder dekking te zoeken is jouw keuze. Snipers met snipers bestrijden is nutteloos.
1. ik bedoel er meer mee dat ik gewoon elke keer als ik probeer te defusen of planten afgeknald word door de zoveelste noobtube of assault in een raampje.
2. Je hebt overduidelijk nog nooit van
countersnipen gehoord? (en ja dit gaat vrijwel 1 op 1 op in games zoniet nog meer.)
Dus omdat je team niet luistert, niet samenwerkt of gewoon keihard zuigt, moet jij ook niet luisteren, niet samenwerken en ook keihard zuigen?
nee dan voel ik mij gewoonweg *minder* genoodzaakt mijn leven te riskeren om een of andere knuppel als medic voor de zoveelste keer te redden zonder dat die er wat van leert of 5 minuten wachten tot ik een keer een healthbox of ammo pack krijg omdat die lui niet snappen dat als ik voor ze ga staan, op Q druk of zelfs letterlijk in de tekstberichten zeg drop een ammo box??? nog niet doorhebben dat diegene bij hen staat. In een public server gewoon knallen is voor mij dan een stuk leuker ipv nutteloos proberen samen te werken en helemaal niet goed te spelen. Wellicht ga ik dan weg of ga ik lone wolfen.
In dat soort potjes sta jij in de top 3-5, ik in de top 1-2 (zonder überhaupt op de overrated K/D ratio te letten). En zoek een betere pub op als je team zuigt.
hier reageer ik maar niet op... tweede punt zie hierboven.
Hey, we gaan persoonlijk aanvallen. Ik ben zeker goed als recon, ook op de lange afstand. Ik weiger echter om lone wolf te spelen op een heuveltopje. Je ziet mij op afstand schieten, om even later naast de MCOM te staan.
Ik val zeer zeker niemand aan, ik geef aan dat je wellicht minder goed bent en daarom de conclusie trekt dat recon minder goed is. Ik trek zelf geenzins conclusies over de mate van kwaliteit van jou of anderen als recon evenals ik niet zeg dat je als lone wolf op een heuveltje zit. Dat je je daardoor aangevallen voelt verontschuldig ik mij dan voor.
Er zit nog steeds een grens tussen "run and gun shotgun of VSS spray and pray speler" en een speler die tactisch te werk gaat en weet waar hij op welk moment moet zijn. Net zoals dat er een grens is tussen een speler die denkt dat 'ie sniper "moet" spelen.
mee eens. ik probeerde alleen een punt aan te geven. Dat er een grijs gebied is lijkt me duidelijk op beide gebieden dus.
Dat argument blijft irrelevant: real life != computerspel. Wapens in een computerspel moet je zeker niet vergelijken met real-life, tenzij het spel een simulator is. Bad Company 2 is geen simulator.
Je blijft het punt blijkbaar niet snappen, ik geef alleen aan wat voor wapen het is aan de hand van wat het in het echt voor wapen is, dat word verder nergens gelinked aan hoe het wapen in het spel zou moeten zijn, ik zeg alleen dat het wapen niet of nauwelijks als sniper rifle word gebruikt. Dat het een recon wapen is blijft buiten de discussie aangezien ik geen invloed heb op welk wapen in welke class zit.
Met snipen is niets mis. Met alleen maar snipen (en op andere manieren op de lange afstand blijven aanvallen) is iets mis.
Is dat niet het hele punt wat ik al de hele tijd probeer duidelijk te maken? blij dat we dan op een lijn zitten hierover

Ik ben overigens voorstander voor een cap op het aantal 12x scopes dat beschikbaar is per team.
Ik vind het geen probleem zolang die ook gebruikt worden. Als er bijv. max 3 recons toegestaan zijn en ze alle drie shotguncampers in huisje zijn, tja... zijn we beide niet blij mee gok ik? Ik kan dan niet als echte recon bezig, jij krijgt geen goede backup en het team zal daardoor minder goed zijn. (dit voorbeeld is natuurlijk wat overtrokken maar ben het wel regelmatig tegengekomen)
Vrijdag schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:45:
Recon + algemene wapens zoals de M14, shotties of de M1 Garand = dikke fun

Bij een station of vlag zitten en die beschermen door c4 of of mortar er op de gooien is ook wel lekker.
Sinds kort heb ik ook de veteran status en de M1 is toch echt wel een fijn wapen. Zowel op de korte als lange afstand erg accuraat en behoorlijk wat damage.
Maar met elke class kan je zowel rush als support gericht spelen. Het is maar net wat er op dat moment het beste is. Meestal begin ik als assault en dan afhankelijk van het speltype zo snel mogelijk naar voren zodat squadmates die later binnenkomen op mij kunnen spawnen zodat je een beetje een front kan vormen. Tenminste, dat is de bedoeling. Meestal spawnen ze in de basis voor een tank ofzo en moeten ze alsnog een heel end rijden
Als ik assault speel neem ik meestal smokes mee. Dat is altijd handig als je iets moet armen maar ook leuk om vijandelijke recons te pesten. Smoke op hun kop en ze kunnen lekker niks meer zien/spotten

Ik heb ook liever de m1 garand dan de m14, op de een of andere manier raak ik veel minder en kill ik veel minder met de m14, terwijl qua stats ze gelijk zijn geloof ik, op de reloadtijd na. Smoke word vaak ook veel te weinig gebruikt. een rook gordijn kan zomaar het tij keren en je team de mogelijkheid geven een mcom te armen of disarmen.
[
Voor 14% gewijzigd door
SouLLeSSportal op 08-03-2011 15:11
]