Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wordt nog erg veel gespeeld hoor, gewoon kopen!

Misschien dat het aantal spelers van BFBC2 bij de release van BF3 wat afneemt, maar ik weet zeker dat het nog veel gespeeld zal blijven. Kijk maar naar BF2, dat nog best veel wordt gespeeld voor een spel van 6 jaar oud.

[ Voor 70% gewijzigd door Compizfox op 04-03-2011 18:36 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Compizfox schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 18:35:
Wordt nog erg veel gespeeld hoor, gewoon kopen!

Misschien dat het aantal spelers van BFBC2 bij de release van BF3 wat afneemt, maar ik weet zeker dat het nog veel gespeeld zal blijven. Kijk maar naar BF2, dat nog best veel wordt gespeeld voor een spel van 6 jaar oud.
Plus dat bf3 nog minimaal half jaar duurt dus dan heb je nog echt wel wat gameplay tijd ;)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 00:34
Zo, sinds eergisteren en gisteren Battlefield weer eens aangeslingerd. Had het spel al minstens een maand niet meer gespeeld. Gelukkig niet echt verleerd. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Heeft het nog zin om hem te kopen?

bedankt voor info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat moet je natuurlijk zelf beslissen. Ik zou hem wel kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

ja dat is waar. maar je gaat niet een spel blind kopen. Is er ook een lijst met tweakers die dit spel spelen? Ik denk dat ik hem vanmiddag ga halen. nog niet 100% overtuigd.. Wie kan mij dat 100% geven?

:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:55

Minkie

Groazers Unite.

Ik zeg doen!

Afbeeldingslocatie: http://images.retecool.com/uploads/6643-reet-mauricedehond.jpg

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 17:30

Peter91

<=]

Hij kost 15 euro als je 'm online bestelt.
Ik zou 'm gewoon halen, heeft mij de nodige uurtjes vermaakt. En nogsteeds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Oke, ik ga nu naar de winkel. is er een lijst met game id? Ik hou er wel van om met 'bekende' mensen te spelen. Ik hoop jullie ook. Ik zie jullie in het slagveld :P tot over eenhalf uurtje (installeren enzo)

afca123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik denk dat Bad Company ook wel redelijk lang populair blijft. Dit door de dedicated servers.
Maar ook Battlefield 2 wordt nog steeds gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

iemand samen een potje doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:36

MsG

Forumzwerver

Als het je alleen gaat om spelbevolking zou ik hem halen. Er zijn duizenden spelers. Dat blijft nog wel een poos zo.
Hoe heet je op steam? Ik wil wel even SOGgen.

[ Voor 45% gewijzigd door MsG op 05-03-2011 14:11 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ik speel het ook sinds kort. Na heel actief bf2 te hebben gespeeld (op 'competitieniveau') viel het me nogal tegen dat bf2bc moeilijker lijkt. Er is ook geen ingame training / tutorial die dingen uitlegt, afgezien van de single player. Het kan ook aan un te locken wapens liggen, waar je als beginner nog geen toegang toe hebt, maar verder is het nogal doorzetten om verbetering te zien op de korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

duurt wel machtig lang met installeren zeg:( Mijn steam is:blasterus15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:31

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

afca123 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:28:
Van de week binnengekregen op PS3, ik slinger het zooitje aan en denk "Leuk, spelen!". Moest eerst 1.7GB downloaden. Tja, aangezet en maar naar bed gegaan. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-07 17:31

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

afca123 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:28:
Heb je toegevoegd, Jerpeet <NL>.
Speel het ook pas sinds een paar dagen, is wel een heel leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Ik zie wel eens lui opstaan nadat ik ze doodgeschoten heb, er is geen medic in de buurt, is dat een cheat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Sponz schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:08:
Ik zie wel eens lui opstaan nadat ik ze doodgeschoten heb, er is geen medic in de buurt, is dat een cheat?
Tenzij je wat anders bedoelt dan wat ik denk, dan ja. Kun je er een opname van maken met FRAPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sponz schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:08:
Meen je niet, nog nooit meegemaakt gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:51

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

eperon schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:14:
ik speel het ook sinds kort. Na heel actief bf2 te hebben gespeeld (op 'competitieniveau') viel het me nogal tegen dat bf2bc moeilijker lijkt. Er is ook geen ingame training / tutorial die dingen uitlegt, afgezien van de single player. Het kan ook aan un te locken wapens liggen, waar je als beginner nog geen toegang toe hebt, maar verder is het nogal doorzetten om verbetering te zien op de korte termijn.
In het begin is het inderdaad niet vreemd te denken dat het aan de basic wapens ligt. Later in het spel, als je eenmaal helemaal gewend bent, pak je de eerste wapens weer eens op en merk je dat het een stuk gewenning / skill was, omdat ook de eerste wapens voldoende zijn om goed mee te kunnen komen.

Het meest belangrijke in BFBC2 is:
- Niet (in je eentje) naar voren stormen
- Dekking is geen garantie voor niet geraakt worden, dit hangt van het materiaal af
- Teamwerk

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:22
AllSeeyinEye schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:30:
[...]
Het meest belangrijke in BFBC2 is:
- Niet (in je eentje) naar voren stormen
- Dekking is geen garantie voor niet geraakt worden, dit hangt van het materiaal af
- Teamwerk
Softcore: - Oranje driehoekjes + de minimap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:32

Roshnak

PSN: Roshgill

even een vraagje, ik heb BFBC2 gewoon in de winkel gekocht.. kan ik dan Vietnam gewoon via steam kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:12
Roshnak schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:23:
even een vraagje, ik heb BFBC2 gewoon in de winkel gekocht.. kan ik dan Vietnam gewoon via steam kopen ?
Volgens mij kun je de serial invoeren op Steam en zodoende word die gewoon als Steam download toegevoegd, volgens mij moet het dan wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

game id Cerveza15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Dylan93 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:59:
[...]

Volgens mij kun je de serial invoeren op Steam en zodoende word die gewoon als Steam download toegevoegd, volgens mij moet het dan wel werken.
Als je dat niet zeker weet moet je dat niet zeggen. Er is namelijk eerder al gezegd dat dat niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Eindelijk ook alle vietnam wapens op goud en daarmee ook alle trophies. Die m21 en svd sniperrifles waren wel een beetje irritant, maar iig is het goed geweest voor variatie in mn speelstijl :P. Heb nu het beste van vietnam wel gezien. Was een leuke add on voor 2 maanden en zeker het geld waard, maar zal het niet meer uit mezelf opstarten. De meeste maps in vanilla bieden me toch veel meer plezier dan die van vietnam. Alleen Operation Hastings vind ik nog echt leuk :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:16

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hillie schreef op zondag 06 maart 2011 @ 04:51:
[...]

Van de week binnengekregen op PS3, ik slinger het zooitje aan en denk "Leuk, spelen!". Moest eerst 1.7GB downloaden. Tja, aangezet en maar naar bed gegaan. :)
Hahaha same here :D
Ben COD: Black ops helemaal zat!! lekker back to basic met BC2 :)
Moest ik ook eerst een update van 1.7GB downloade

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mon0lith schreef op zondag 06 maart 2011 @ 22:17:
[...]

Hahaha same here :D
Ben COD: Black ops helemaal zat!! lekker back to basic met BC2 :)
Moest ik ook eerst een update van 1.7GB downloade

;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-07 10:22
Zo herkenbaar. Staat het halve team te wachten op een chopper, stapt er een noob in die de chopper meteen wrecked.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

BatmanHorizon schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:07:
Eindelijk ook alle vietnam wapens op goud en daarmee ook alle trophies. Die m21 en svd sniperrifles waren wel een beetje irritant, maar iig is het goed geweest voor variatie in mn speelstijl :P. Heb nu het beste van vietnam wel gezien. Was een leuke add on voor 2 maanden en zeker het geld waard, maar zal het niet meer uit mezelf opstarten. De meeste maps in vanilla bieden me toch veel meer plezier dan die van vietnam. Alleen Operation Hastings vind ik nog echt leuk :P
Feli!
Zelf een aantal weken terug ook gestopt met Vietnam. Alles goud behalve 50x huey. Ik had in tegenstelling tot jou juist geen problemen met de m21 en svd, maar met de m40, die leent zich namelijk niet voor de frontlinie :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

AllSeeyinEye schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:36:
[...]

Feli!
Zelf een aantal weken terug ook gestopt met Vietnam. Alles goud behalve 50x huey. Ik had in tegenstelling tot jou juist geen problemen met de m21 en svd, maar met de m40, die leent zich namelijk niet voor de frontlinie :P
pff je moet met de m40 idd wel oppassen als je vooraan staat maar je kan zo lekker mee quick kills maken, quickscopen werkt best wel goed ermee of no scopen als je je center weet. Daarnaast kan je net even wat verder kijken dan de gemiddelde assault of engineer. Probleem is dat de vietnam wapens echt idioot goed zijn op langere afstand. Ik word zo vaak met een ppsh van 400meter + afgeschoten met een paar hits dat het niet leuk meer is.
Ik merk wel dat sommige maps in vietnam echt zo onbalanced zijn, vooral bij rush en helemaal met 32 man erin. op gegeven moment blijf je dan maar op een punt elkaar afschieten zonder een meter verder te komen. Dat haalt de lol wel snel uit de gameplay...
Hastings kan je het team terugdrukken in de spawn maar ook zeker met een beetje teamplay zo weer een point pakken wat links of rechts ligt en je bent weer helemaal back in the game ;)
Dat heb je ook in vanilla moet ik zeggen hoor, maar dat ligt vaak aan de overdreven tanklamers die dan op een berg gaan campen met een roedel engineers erachter en dan soms bijna de hele pot kunnen overleven. Ja het hoort helaas wel bij de gameplay maar leuk is anders vind ik.
Zelfde geldt voor de huey vs tanks, in een aantal maps kun je echt bijna alles raken, zoals in hastings onder de brug. Met een beetje goede tankspelers gaat elke chopper dan meestal wel uit de lucht in 20 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

Jackal131 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 08:17:
[...]

Zo herkenbaar. Staat het halve team te wachten op een chopper, stapt er een noob in die de chopper meteen wrecked.
Eerlijk gezegd vind ik het kwalijker dat er een half team staat te wachten dan dat er een newb instapt en dat ding sloopt. In BC2 valt dat gelukkig wel mee, in BF2 kon ik me daar wel behoorlijk over opwinden.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390961

Lolz ik zelf pak wel vaak de chopper en stort hem dan neer op een tegenspeler. Wel nadat ik natuurlijk een poos rond heb gevlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nog erger zijn die spelers die niet terugvliegen om te repairen maar doodleuk bij 30% ejecten en daar zit je dan als gunner, voordat je weet wat er gebeurd is lig je al tegen een epic fail scherm aan te kijken :(
soms lukt het nog als je hoog zit snel in de pilot seat te komen :P
Ik word trouwens steeds beter in de chopper alhoewel ik nog lang niet aan 5 minuten vliegen kom in vanilla, in de huey lukt dat soms wel prima, constant rondvliegen in achtjes en de gunners maar maaien en ik rockets op de tanks raggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380298

Het meest vervelend is het als er iemand opstijgt die wel een half uur rondvliegt en dat je dan met z'n allen staat te wachten op de volgende chopper. Gegarandeerd dat je dan het potje verliest en ook nog eens heel weinig punten hebt. Ik ben dan ook na 250+ uur (vanaf dat het spel uit kwam) nog steeds pas lvl 33 :-(
Je kan zeggen wat je wilt, maar bij CoD gebeurt dat tenminste niet

Ik zoek overigens nog steeds online vrienden om samen mee op choppers en tanks te wachten, zodat we dan wat leuks kunnen doen, zoals bijvoorbeeld filmpjes maken. Ik heet hadiegee

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 380298 op 07-03-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

<verwijderd>

[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 380298 op 07-03-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 380298 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:52:
Ik zoek overigens nog steeds online vrienden om samen mee op choppers en tanks te wachten, zodat we dan wat leuks kunnen doen, zoals bijvoorbeeld filmpjes maken. Ik heet hadiegee
Vrienden moet je niet zoeken, die maak je of vriendschap ontwikkeld zich ;)
Daarnaast is het niet netjes om 2x achter elkaar te posten. Een edit van je vorige post zou wel netjes geweest zijn.
Ten derde denk ik niet dat je veel meestanders zal 'recruteren' om te wachten op voertuigen terwijl je je ook nuttig kan maken in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Pff in het begin is het spel erg lastig. Ik begin het snipperen een beetje door te krijgen. Alleen als men loopt raak ik niks. Heeft iemand daar nog een goede tip voor. (ik schiet dan altijd boven en voor de persoon. Gisteren steeds een tank als ik er bijna was reed ie weer een stukkie verder:S Dat je net niet in de tank terecht komt. later maar in het andere team gegaan en ik heb hem 4 keer achter elkaar doodgeknallt. Toen typte hij Nice xD ALleen met een heli vliegen kan ik nog steeds niet. Ook vaak dat iemand die de heli bestuurd en eruit springt. en ik het niet doorheb xD en dus dood ga. Maar, je moet toch ergens beginnen.

leuk spel en die 20 euro is hij waard:)(Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AllSeeyinEye schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:59:
[...]

Vrienden moet je niet zoeken, die maak je of vriendschap ontwikkeld zich ;)
Daarnaast is het niet netjes om 2x achter elkaar te posten. Een edit van je vorige post zou wel netjes geweest zijn.
Ten derde denk ik niet dat je veel meestanders zal 'recruteren' om te wachten op voertuigen terwijl je je ook nuttig kan maken in het spel.
Helaas kan je niet verwijderen, maar je hebt helemaal gelijk mbt. 2* posten
Jammer dat je vrienden niet kan zoeken. Dan wacht ik nog maar even tot de vriendschappen zich ontwikkelen
Zo te zien aan het filmpje zal ik wel behoorlijk wat medestanders hebben hoor. Zeker de CoD jongens en meisjes. T ziet er uit als een gezellige boel. Tenminste niet zo hectisch. En we zorgen er wel met zn allen voor dat de chopper iig. niet werkeloos blijft staan en ZEKER NIET door de tegenstanders wordt gejat. Dat is best wel nuttig toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

afca123 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:14:
Pff in het begin is het spel erg lastig. Ik begin het snipperen een beetje door te krijgen. Alleen als men loopt raak ik niks. Heeft iemand daar nog een goede tip voor. (ik schiet dan altijd boven en voor de persoon. Gisteren steeds een tank als ik er bijna was reed ie weer een stukkie verder:S Dat je net niet in de tank terecht komt. later maar in het andere team gegaan en ik heb hem 4 keer achter elkaar doodgeknallt. Toen typte hij Nice xD ALleen met een heli vliegen kan ik nog steeds niet. Ook vaak dat iemand die de heli bestuurd en eruit springt. en ik het niet doorheb xD en dus dood ga. Maar, je moet toch ergens beginnen.

leuk spel en die 20 euro is hij waard:)(Y)
Heerlijk coherent verhaal, waar wij echt een touw aan kunnen vastknopen... :?
sniper moet je gewoon inschatten hoever iemand is verwijderd, hoe hard ze lopen en waar heen, kwestie van ervaring.
de rest is me toch een brij vage meuk waar ik geen hout van snap dus dat laat ik lekker hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362006

SouLLeSSportal schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:28:
[...]

Heerlijk coherent verhaal, waar wij echt een touw aan kunnen vastknopen... :?
sniper moet je gewoon inschatten hoever iemand is verwijderd, hoe hard ze lopen en waar heen, kwestie van ervaring.
de rest is me toch een brij vage meuk waar ik geen hout van snap dus dat laat ik lekker hangen.
Helemaal mee eens. Oefening baart kunst, zoals in (bijna) elk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 08:42
Anoniem: 362006 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:41:
[...]

Helemaal mee eens. Oefening baart kunst, zoals in (bijna) elk spel.
helemaal mee eens. in het begin kon ik voor geen meter sniper maar nu zie ik iemand zitten en weet meteen hoe hoog (en als ie loopt) hoe ik moet mikken. gewoon blijven proberen uiteindelijk word je er steeds handiger in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Jackal131 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 08:17:
[...]

Dit heb ik ook wel eens zien gebeuren (maar dan zonder de noob). Wij hadden alle vlaggen op Atacama Conquest en geen vijand te bekennen in het speelveld. Na een tijdje bij de vlaggen rondhangen besluit ik even bij hun basis te kijken of er nog wel iemand speelt.

Ik rij de Russische basis in op mijn quad, zie gelijk een groep van 6+ mensen op de heli-spawn staan. Carl Gustav gepakt, en mooie multi kill aan overgehouden ;) De vijanden hadden mij niet eens in de gaten, ze waren druk bezig met op elkaar te schieten. Dat is overigens ook iets wat ik nooit snap, als je de heli te pakken krijgt en je moet bailen tussen vijanden, dan heb je toch graag zoveel mogelijk munitie in je wapens?

Heel irritant als mijn team het doet, het schijnt ook het vaakst te gebeuren als we op het punt staan om gebaseraped te worden (goh... :/ ).
Anoniem: 380298 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:27:
En we zorgen er wel met zn allen voor dat de chopper iig. niet werkeloos blijft staan en ZEKER NIET door de tegenstanders wordt gejat. Dat is best wel nuttig toch..
Dit is inderdaad nuttig. Ik heb liever dat noobs van ons team continu de chopper pakken en weer crashen, dan dat een vijand hem pakt die opeens wel blijkt te kunnen vliegen. Dat is vele malen erger ;) Maak nog steeds veel te vaak mee dat ons team onze voertuigen gratis en voor niets meegeeft aan de vijand |:(

[ Voor 42% gewijzigd door Wizz15 op 07-03-2011 20:27 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 380298 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:48:
en dat je dan met z'n allen staat te wachten op de volgende chopper. Gegarandeerd dat je dan het potje verliest en ook nog eens heel weinig punten hebt.
Nee, je staat almaar te wachten tot de chopper vrij komt en daar krijg je geen punten voor ?! Nou moe ... |:(
Hoe werkt het daar dan ? krijg je een chopper voor een killstreak ?

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 07-03-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Het meest vervelend is het als er iemand opstijgt die wel een half uur rondvliegt en dat je dan met z'n allen staat te wachten op de volgende chopper. Gegarandeerd dat je dan het potje verliest en ook nog eens heel weinig punten hebt. Ik ben dan ook na 250+ uur (vanaf dat het spel uit kwam) nog steeds pas lvl 33 :-(
Dan doe jij toch echt iets goed fout. Ik weet nog dat ik de 5 dagen badge kreeg toen ik lvl32 was en dat is ongeveer ook wel zo voor alle mensen waarmee ik speel. Dat is dus 120 uur. Ik snap eigenlijk niet waarom je zo aan het vergelijken bent met CoD. CoD wil je hogere lvl's omdat je dan meer unlockt. Met BF kun je relatief snel alles unlocken en de hogere lvls zijn alleen prestige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131

Ik hoop niet dat je dit serieus meent. 8)7
Staan wachten op de chopper...de hele tijd.. :? :?

Als de chopper er staat, dan pak je de chopper. Staat deze er niet dan meng je je toch gewoon in de strijd??

Oh wacht...ik lees CoD...dat verklaart een hoop (iets met K/D)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 08:15:
[...]

Als de chopper er staat, dan pak je de chopper. Staat deze er niet dan meng je je toch gewoon in de strijd?? ! ! !
offtopic:
Ik heb laatst bij m'n (mogelijk toekomstige) zwager CoD:BO gespeeld, een aantal uurtjes. Je had z'n kop moeten zien iedere keer als ik ergens bovenin eindigde, maar met een k/d van 21/30. "Waarom blijf je niet daar achter dat muurtje/huisje/obstakel/balkon zitten, daar komen ze allemaal langs" of "waarom revive je die?? dat kost je een death" of "laat die vlag lekker joh (domination), je hebt hier geen beschutting dus ben je zo weer dood".....

De andere kant is dat ik ook weer flink heb lopen vloeken op
- chopper gunner
- sentry gun
- napalm strike
- kniven met een slagzwaard
- snipers die met onmogelijke snelheid kunnen scopen
- enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe. Nee ff zonder dollen jongens. Dat was wel lachen die reacties. Het is best aardig om af en toe gunner te zijn in een gunship, maar voor de rest vind ik het jammer dat ik mijn sidewinder joystick niet meer kan gebruiken, waar ik in bf2 nog veel plezier aan beleefde. Weet iemand of daar een fix voor is? Zal wel weer iets met het poorten van console naar pc te maken hebben. Iedere verstokte battlefield fan zou de consoleversie moeten boycotten :) Sta wel af en toe eventjes te wachten, maar zelden of nooit samen met iemand anders en altijd vanuit tactisch oogpunt, omdat ik best aardig met een tank of apc overweg kan. Vaak is dat beslissend voor de battle, aangezien er meestal niet heel veel van zijn. Als er dan een Noob mee aan de haal gaat stapt ie ook nog eens uit voordat ie kapot is, midden in enemy territory. Dat is een van mijn grootste ergenissen overigens.

PS. weet iemand of de extra bullet damage ook voor je pistool geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:19:
[...]

offtopic:
Ik heb laatst bij m'n (mogelijk toekomstige) zwager CoD:BO gespeeld, een aantal uurtjes. Je had z'n kop moeten zien iedere keer als ik ergens bovenin eindigde, maar met een k/d van 21/30. "Waarom blijf je niet daar achter dat muurtje/huisje/obstakel/balkon zitten, daar komen ze allemaal langs" of "waarom revive je die?? dat kost je een death" of "laat die vlag lekker joh (domination), je hebt hier geen beschutting dus ben je zo weer dood".....

De andere kant is dat ik ook weer flink heb lopen vloeken op
- chopper gunner
- sentry gun
- napalm strike
- kniven met een slagzwaard
- snipers die met onmogelijke snelheid kunnen scopen
- enz enz
Inderdaad. Het lijkt wel of K/D heilig is in CoD.
Heb zelf MW2 gespeeld en BO een klein poosje, maar kom toch iedere keer weer terug bij BF (BC2).
Op de een of andere manier ligt BC2 mij een stuk beter.

Speel nu veel Killzone3, wat je tussen CoD en BC2 zou kunnen plaatsen kwa gameplay (imho).

Aangezien de ondersteuning van BC2 gestop(?) is, wacht ik nu met smart op BF3. In de tussentijd vermaak ik me nog prima met KZ3 en BC2!
Iedere verstokte battlefield fan zou de consoleversie moeten boycotten :)
@hadiegee: probeer nou eens ff niet een pc vs console flamewar te starten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Anoniem: 380298 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:33:
Hehe. Nee ff zonder dollen jongens. Dat was wel lachen die reacties. Het is best aardig om af en toe gunner te zijn in een gunship, maar voor de rest vind ik het jammer dat ik mijn sidewinder joystick niet meer kan gebruiken, waar ik in bf2 nog veel plezier aan beleefde. Weet iemand of daar een fix voor is? Zal wel weer iets met het poorten van console naar pc te maken hebben. Iedere verstokte battlefield fan zou de consoleversie moeten boycotten :) Sta wel af en toe eventjes te wachten, maar zelden of nooit samen met iemand anders en altijd vanuit tactisch oogpunt, omdat ik best aardig met een tank of apc overweg kan. Vaak is dat beslissend voor de battle, aangezien er meestal niet heel veel van zijn. Als er dan een Noob mee aan de haal gaat stapt ie ook nog eens uit voordat ie kapot is, midden in enemy territory. Dat is een van mijn grootste ergenissen overigens.

PS. weet iemand of de extra bullet damage ook voor je pistool geldt?
Je hebt ook nog nooit gehoord van google? Zoek eens wat zelf uit zeg dat is zo makkelijk te vinden als een plaatje van een berg om maar iets te noemen.

Mensen die wachten op heli's zijn gewoon nogal kansloos vind ik(no off verder), zoals al eerder gezegd, als die er staat en er niemand in de buurt is dan pak ik hem, wacht ik even tot er evt iemand bij in komt als gunner en gaan!
Anders gewoon spawnen op squad member of quad oid pakken om snel het gevecht weer in te gaan.
Ik had gister trouwens een epic partij, arica Harbor, 32 man, ik was medic en ik heb volgens mij wel 50 lui gerived, K/D was ook nog eens 47-20 geloof ik, m249 blijf ik toch om de een of andere reden het fijnste vinden, de mg3 heb ik nog niet. Maar het mooiste was dat iedereen eens deed waar de class voor gemaakt was, de engineers knalden de tanks af, gebouwen kapot zodat de campers afgeknald werden, medics healden en reviveden als een malle, gebruikten de lmg's zoals ze het beste waren, op afstand, op groepjes en voor cover fire, de assault, tja die schoten gewoon zoveel mogelijk lui af, gaven ammo op de juiste momenten en punten, gebruikten de smoke en 40mm nades goed. De snipers waren ook lekker bezig met motion mines, lekker countersnipen, spotten als een idioot, mortarstrikes of c4 op gebouwen. Heerlijk! Het was ook niet zo dat we domineerden maar juist de beide kanten waren zo aan elkaar gewaagd dat het er echt om spande wie won. Uiteraard wonnen wij, kuch :D
Anoniem: 105188 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:54:
[...]

Dan doe jij toch echt iets goed fout. Ik weet nog dat ik de 5 dagen badge kreeg toen ik lvl32 was en dat is ongeveer ook wel zo voor alle mensen waarmee ik speel. Dat is dus 120 uur. Ik snap eigenlijk niet waarom je zo aan het vergelijken bent met CoD. CoD wil je hogere lvl's omdat je dan meer unlockt. Met BF kun je relatief snel alles unlocken en de hogere lvls zijn alleen prestige.
Cod is dan ook niet echt te vergelijken met bf, alleen al in gameplay en het heeft een ander systeem idd. In BF heb je helemaal geen prestige lvls als in Cod. Eigenlijk alleen lvl 50 halen en de pins, stars en insignes.

[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-03-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 15:03
Ik had gisteren inderdaad dezelfde ervaring. Heavy Metal gespeeld op een server met 1000 tickets @ conquest als engineer, vooral bezig geweest met repairing, afschieten van tanks / heli's en zowaar een assault squadmember die me continue voorzag van ammo. Moet zeggen dat dat toch verschrikkelijk weinig voorkomt, dat terwijl een engineer die goed van ammo wordt voorzien best wel onmisbaar is en de strijd aardig kan keren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jackal131 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:55:
@hadiegee: probeer nou eens ff niet een pc vs console flamewar te starten... ;)
Je hebt gelijk, maar t is wel erg vervelend. Over n paar jaar wordt bf4 misschien wel zo ontwikkeld dat het in voornamelijk op de iPad moet kunnen draaien en dan word ook je toetsenbord niet meer ondersteund. Staan we allemaal met ons scherm heen en weer te swingen *O* We hebben helaas(*100) nu al afscheid moeten nemen van LANparty battlefield. Wat zou dat leuk zijn met destruction 2.0 en de hele rimram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Idd, zolang men de opties gebruikt en juíst inzet op de goede momenten kun je zoveel beter spelen en betere scores halen. Iedereen loopt vaak te bitchen op snipers (recon) maar een goede sniper is eigenlijk meer recon dan sniper. Je spot voor anderen waar de vijand zit, gebruikt de tactische mortars of c4 om de vijand te stoppen of een cover te bieden door mortar te gebruiken als een soort smokescreen.

Ook de motion mines werken zo goed als je ze op de juiste punten neergooit.
Ammo is ook iets wat je soms zo hard nodig hebt maar nooit krijgt. Ik heb het gelukkig niet zo heel vaak, meestal ff met pistol op de grond schieten voor een assault speler werkt wel goed.
Probleem is vaak met een recon speler die op een wat hoger punt zit dat je nooit een resupply krijgt op die plek. Iedereen rent dan gelijk naar beneden die assault is, af en toe heb je zo'n speler die de tegenwoordigheid van geest heeft die wel even een ammo pack neerplempt bij je. Maar ook als engineer is het onontbeerlijk de raketten en granaten aan te kunnen vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-07 15:03
Nadeel van mijn huidige speelstijl is wel dat ik ooit gerecruit ben als BC2 speler voor een clan, maar daar eigelijk vrijwel nooit iets actief mee gedaan is. Enkel de CoD serie wordt zeer actief gespeeld (waar ik me eerlijk gezegd ook prima mee vermaak, maar de teamplay toch anders is / minder noodzakelijk is dan de CoD serie).

Met een kleine regelmaat kom ik wel een squad tegen waarin goede teamplay voorop staat en waar ik een avondje leuk mee kan schieten. Echter, na een friendrequest zie je die mensen toch vrijwel nooit meer terug. Misschien toch maar op zoek gaan naar een clan die vooral voor het plezier BC2 (actief) speelt / op zoek naar een groepje die met regelmaat online te vinden is en waarmee op teamspeak een gezellige avond te organiseren is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:31:
Ammo is ook iets wat je soms zo hard nodig hebt maar nooit krijgt. Ik heb het gelukkig niet zo heel vaak, meestal ff met pistol op de grond schieten voor een assault speler werkt wel goed.
Op een assault richten en dan 'spot' (default Q) werkt ook wel ... "Hey, gimme some ammo, man !!" of "I need ammo", zoiets ... staat een stuk beleefder dan z'n voeten eraf schieten :+
Jackal131 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:55:
Heb zelf MW2 gespeeld en BO een klein poosje, maar kom toch iedere keer weer terug bij BF (BC2).
Op de een of andere manier ligt BC2 mij een stuk beter.
Idem. Heb WaW nog met redelijk veel plezier gespeeld, maar MW2 geskipt en BO heb ik wel, maar heb alleen een paar keer boot camp of hoe die oefen-games heten gedaan. Zelfs single-player niet uitgespeeld ...
Terwijl ik volledig verslingerd was aan de eerste 3 CoD's ...

[ Voor 45% gewijzigd door Goner op 08-03-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Goner schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:38:
[...]

Op een assault richten en dan 'spot' (default Q) werkt ook wel ... "Hey, gimme some ammo, man !!" of "I need ammo", zoiets ... staat een stuk beleefdre dan z'n voeten eraf schieten :+
Dat is dus ook iets waar ik me aan erger. Meeste mensen begrijpen dus blijkbaar niet dat je heel veel punten kan maken door kits te droppen. Heb je geen ammo, zie je assault dicht bij, rammen op Q doet hij niks. Ga je bij hem staan, kijkt hij je aan alsof zijn neusbloed. Meestal moet je naar iemand lopen en een paar keer tegen zijn hoogd schieten zodat hij begrijpt dat je ammo nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-07 23:29
Gister waren we met 6 NERDs™ aan het spelen op de 1000 ticket Heavy Metal en daarna op Arica. Wij spelen altijd als team en met verschillende classes die elkaar en ons team ondersteunen. :)

Schoot gister trouwens met 1 schot van een tank 2 heli's kapot en aangezien die ook helemaal vol zaten leverde dat flink wat punten en medals op. Wist niet dat dat kon met 1 schot. De heli's vlogen erg dicht op elkaar en ik mikte op de voorste (MiL28), maar toen die ontplofte ging de andere (Hind) ook neer. Geweldig spel.

Speel trouwens met een E6600 @ 3.3GHz en een oude 8800GTS 320 en haal 40-60 fps op high settings, dus zo zwaar is dit spel niet.

Ingame naam: NERDsF1ST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:31:
Idd, zolang men de opties gebruikt en juíst inzet op de goede momenten kun je zoveel beter spelen en betere scores halen. Iedereen loopt vaak te bitchen op snipers (recon) maar een goede sniper is eigenlijk meer recon dan sniper. Je spot voor anderen waar de vijand zit, gebruikt de tactische mortars of c4 om de vijand te stoppen of een cover te bieden door mortar te gebruiken als een soort smokescreen.

Ook de motion mines werken zo goed als je ze op de juiste punten neergooit.
Probleem is vaak met een recon speler die op een wat hoger punt zit dat je nooit een resupply krijgt op die plek. Iedereen rent dan gelijk naar beneden die assault is, af en toe heb je zo'n speler die de tegenwoordigheid van geest heeft die wel even een ammo pack neerplempt bij je. Maar ook als engineer is het onontbeerlijk de raketten en granaten aan te kunnen vullen.
Een recon krijgt van mij nagenoeg nooit ammo. Dit om de simpele reden dat hij zich in 99 van de 100 gevallen nuttiger kan maken met een andere kit. Dit komt niet door de kit an sich, maar door de manier waarop die gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Om maar even op de discussie in te haken. Recons kunnen een potje maken of verliezen. Zeker met motion mines die zij kunnen droppen kunnen hele sqauds direct afgeslacht worden, alleen al omdat je een streepje voor heb t.o.v hun. Jij weet waar ze naartoe kijken, lopen etc.
Assault mensen zijn idd soms echt heel stupid, dan druk je op Q maar wat doet hij, niets. Ik pak me mes en begin hem te snijden, niks. Dan wordt ik vervelend en ga ik voor zijn beeld staan, net zolang tot hij mij een box geeft. Sommige mensen begrijpen er echt helemaal niks van.

Gister had ik zieke potjes btw. Arica harbor, 1 sqaud met 3 meds, en ik was assault. Heerlijk ging het. We bleven de hele tijd bij de 'garages' en daardoor konden wij dus de hele tijd die punten makkelijk cappen. Het mooie was dat ook iedereen zijn taak begreep. Assault zorgt voor de kills dus ik uit de cover, de garage, om mensen te killen, ging ik dood werd ik direct gerevived. De medics zorgden er ook voor dat zij niet dood konden gaan, alleen voor het feit dat er dan niemand is die mensen konden reviven...
Dat waren echt heerlijke potjes.

Ook nog een heerlijk BF moment gehad. Bij Conquest, Port Valdez. Ik was samen met squadmember in heli. Dus wij killen, killen, killen. Opeens was hij boven de spawnplek van de tegenstander. Dus ik spring eruit, boven de heli, om hem mee te nemen. Op dat moment springt er net 1 iemand voor me in. Ik pak direct mijn C4, gooi eentje op de bovenkant, land en laat hem ontploffen. Die man wist niet wat die meemaakte. Daarna direct naar de AA van de tegenstander gerent. Een C4 erop geplakt en gewacht bij de helicopter totdat ik die mee kon nemen. Andere heli van ons gaf ons covering fire. Vijand sprong in de AA, BOEM, C4 kill. Heerlijk. Kon uiteindelijk die heli meenemen, ware het niet dat het toen al over was :P

Zijn echte BF moments, die je bij geen een spel kan tegenkomen, daarom blijf ik het nu nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

M411007 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:04:
Gister waren we met 6 NERDs™ aan het spelen op de 1000 ticket Heavy Metal en daarna op Arica. Wij spelen altijd als team en met verschillende classes die elkaar en ons team ondersteunen. :)

Schoot gister trouwens met 1 schot van een tank 2 heli's kapot en aangezien die ook helemaal vol zaten leverde dat flink wat punten en medals op. Wist niet dat dat kon met 1 schot. De heli's vlogen erg dicht op elkaar en ik mikte op de voorste (MiL28), maar toen die ontplofte ging de andere (Hind) ook neer. Geweldig spel.

Speel trouwens met een E6600 @ 3.3GHz en een oude 8800GTS 320 en haal 40-60 fps op high settings, dus zo zwaar is dit spel niet.

Ingame naam: NERDsF1ST
AA enz aan of niet, want dat maakt nogal wat uit :P
Tjoekie schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:08:
[...]

Een recon krijgt van mij nagenoeg nooit ammo. Dit om de simpele reden dat hij zich in 99 van de 100 gevallen nuttiger kan maken met een andere kit. Dit komt niet door de kit an sich, maar door de manier waarop die gebruikt wordt.
Ik snap dat dus echt niet, waarom zou je persé de meest nuttige (in jou opinie) zijnde class moeten gebruiken? Campende snipers die niet meespelen of zich nuttig maken ok, maar de gemiddelde recon speler is echt niet zo erg vind ik. Of ik speel op de juiste servers maar ik kies ze meestal gewoon random.
Anoniem: 105188 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 10:44:
[...]

Dat is dus ook iets waar ik me aan erger. Meeste mensen begrijpen dus blijkbaar niet dat je heel veel punten kan maken door kits te droppen. Heb je geen ammo, zie je assault dicht bij, rammen op Q doet hij niks. Ga je bij hem staan, kijkt hij je aan alsof zijn neusbloed. Meestal moet je naar iemand lopen en een paar keer tegen zijn hoogd schieten zodat hij begrijpt dat je ammo nodig hebt.
Men gaat vaak liever voor dikke K/D ratio dan punten terwijl dat hetgeen is waar het om draait bij bf. Of ze blijven doodleuk zitten als er een mcom plant is gedaan of een point gecapped word :F

[ Voor 19% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-03-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik pak bijna altijd een assault kitje op als ik er 1 heb gewacked. Snel een ammobox droppen en weer terug naar mijn eigen kit. Als iedereen dat zou doen stikt het van de boxjes. Vraag me af of je er op die manier wel meerdere kan droppen overigens. Een plaatje van een berg is toch wel makkelijker te vinden op google dan een antwoord, maar wellicht ben ik een googlenoob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Anoniem: 380298 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:57:
Ik pak bijna altijd een assault kitje op als ik er 1 heb gewacked. Snel een ammobox droppen en weer terug naar mijn eigen kit. Als iedereen dat zou doen stikt het van de boxjes. Vraag me af of je er op die manier wel meerdere kan droppen overigens. Een plaatje van een berg is toch wel makkelijker te vinden op google dan een antwoord, maar wellicht ben ik een googlenoob
Jup doe ik ook altijd, je kan in principe zo honderden doosjes neerleggen. De boxjes gaan namelijk uit van de kits en niet van de spelers, jij kan dus in je eentje met 3 assault kits, ook 3 boxjes neerleggen. In de garage van Arica harbor lagen er gister bij mij en mijn squad zo'n 20 boxjes, health wel te verstaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

The Great HooD schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:26:
Om maar even op de discussie in te haken. Recons kunnen een potje maken of verliezen. Zeker met motion mines die zij kunnen droppen kunnen hele sqauds direct afgeslacht worden, alleen al omdat je een streepje voor heb t.o.v hun. Jij weet waar ze naartoe kijken, lopen etc.
Recons wel, snipers niet. Probeer van achter de linies maar eens een motion sensor nuttig te gebruiken. Niks mis met een enkele echte sniper in je team, net als er niks mis is met een helicopterpiloot. 6 helicopterpiloten of 6 snipers, daar win je niks mee. Uiteindelijk moet er toch gecapt worden of iets dergelijks.
Wizz15 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:09:
Heel irritant als mijn team het doet, het schijnt ook het vaakst te gebeuren als we op het punt staan om gebaseraped te worden (goh... :/ ).
Jup. En dat geldt ook voor snipers.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Als recon moet je ook dynamisch zijn en mee vechten niet alleen een beetje vijanden afschieten op lange afstand. Zo'n motion sensor kan je een enorme afstand gooien met een jump worp. naar voren gaan, zo'n ding smijten, granaat evt erachter aan en weer op afstand blijven zodat je goed gebruik kan maken van de recon kit/wapens. als je team echter naar voren gaat met bv rush moet je wel meegaan naar voren en je op het volgende punt richten. Ook spotten kan heerlijk vanaf een hogere positie en een beetje afstand. Met de auto spot gadget kan je het ook kinderlijk eenvoudig doen (tot 200 meter) veel spotten is mss niet zo goed voor je k/d maar je krijgt wel lekker gratis punten binnen, plus je helpt je team uiteraard enorm met het op tijd zien van vijanden en daardoor erop kunnen anticiperen waar ze zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 17:43
Sniper heb ik een tijdje gespeeld, maar effectief krijg je daar niet zo heel veel punten voor - slechts spots, kills en wat assists, of je moet héél goed zijn en heel veel goeie targets hebben. In de praktijk krijg je dat niet.

Tegenwoordig speel ik meestal een soort van assault-sniper, met SVU of shotgun voor korte afstand. Laatst zo 33 kills in een ronde gehaald, één voor één mensen keihard neerpompen, :+. Gisteren ook, een of andere Rush map (naam vergeten), waren een paar vijanden bij ons in de basis. Ik gooi een motion mine, zaten in zo'n torentje te campen. Gooi er een granaat in, hun eruit lopen, ik lekker één voor één neerpompen, :+. Geen schijn van kans.

NS2000 is een vet wapen. Misschien niet het beste, maar hij voelt gewoon lekker aan. En natuurlijk bijna altijd instant kill als je iemand <10 meter raakt (alhoewel ik voor geen meter afstanden in kan schatten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:28:
Als recon moet je ook dynamisch zijn en mee vechten niet alleen een beetje vijanden afschieten op lange afstand.
Eens.
Pak voor de lol geregeld een VSS of SVU en ga dan in de frontlinie rondsluipen, spotten, motion mines en af en toe een mortieraanval. Vooral leuk op hardcore (of in ieder geval no killcam) servers omdat ze dan niet weten waar je zit ; heerlijk om ze in verwarring te zien als ze beschoten worden, maar niet snappen waar het vandaan komt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
[b]SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:28:[/b
Ik snap dat dus echt niet, waarom zou je persé de meest nuttige (in jou opinie) zijnde class moeten gebruiken? Campende snipers die niet meespelen of zich nuttig maken ok, maar de gemiddelde recon speler is echt niet zo erg vind ik. Of ik speel op de juiste servers maar ik kies ze meestal gewoon random.
Je hoeft helemaal niet de class te gebruiken die ik het meest nuttig vind. Je krijgt alleen geen ammo van mij als je als recon een beetje achter de linies blijft hangen. Degene die met mij mee loopt naar de MCOM om hem te armen/disarmen, die krijgt ammo. En als dat een recon is dan krijgt hij ook gewoon ammo. Feit is alleen dat er zo goed als nooit een recon in de buurt van een MCOM komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Wat jij zegt is gewoon je moet een assaultwapen gebruiken of je hoort er niet bij. Op de run and gunner recon luitjes na heb je ook weinig te zoeken recht op de fronlinie met een sniperrifle. Logisch dat diegene dan wat achter de frontlijn blijft hangen. Om hem daarom gelijk als niet nuttig te definiëren en geen ammo te geven is wat kortzichtig vind ik.
die camper op de berghelling kan ik mee inkomen als dat verder geen tactisch nut heeft voor het team, alhoewel dat ook weer prima te verdedigen is, spotten, mortar, sniper backup enz.
Vaak zijn die spelers ook niet zo heel goed in het daadwerkelijk planten van een bomb of het defusen van een mcom, als ik naar mijzelf kijk ben ik altijd degene die er bij gebrek aan spelers die het wel proberen de granaten voor zijn keumis krijgt. Dan bedoel ik dus dat ik 50-100 meter sprint naar de mcom omdat die lamme assaultpikkies geen reet uitvoeren.
Goner schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:47:
[...]

Eens.
Pak voor de lol geregeld een VSS of SVU en ga dan in de frontlinie rondsluipen, spotten, motion mines en af en toe een mortieraanval. Vooral leuk op hardcore (of in ieder geval no killcam) servers omdat ze dan niet weten waar je zit ; heerlijk om ze in verwarring te zien als ze beschoten worden, maar niet snappen waar het vandaan komt ...
Met respect, ook al zit de vss in de game als sniperrifle erin, is het in feite gewoon een silenced assaultrifle qua gebruik. Dat hele ding heeft niks meer met snipen te maken. In het echt is het zeker wel een sniper wapen maar een volautomatisch sniperwapen? ;w

[ Voor 53% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-03-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:17:
Met respect, ook al zit de vss in de game als sniperrifle erin, is het in feite gewoon een silenced assaultrifle qua gebruik.
Ja ... en ? :?
Dat hele ding heeft niks meer met snipen te maken.
Misschien dat ik 'm daarom zo graag pak.
Ik snap je punt niet helemaal ... of helemaal niet eigenlijk. Assault, sniper ... ik gebruik het als recon :+

[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 08-03-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:46

The Zep Man

🏴‍☠️

YopY schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:37:
Sniper heb ik een tijdje gespeeld, maar effectief krijg je daar niet zo heel veel punten voor - slechts spots, kills en wat assists, of je moet héél goed zijn en heel veel goeie targets hebben. In de praktijk krijg je dat niet.

Tegenwoordig speel ik meestal een soort van assault-sniper, met SVU of shotgun voor korte afstand.
Dat is geen assault-sniper. Dat is een recon.
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:17:
Wat jij zegt is gewoon je moet een assaultwapen gebruiken of je hoort er niet bij. Op de run and gunner recon luitjes na heb je ook weinig te zoeken recht op de fronlinie met een sniperrifle. Logisch dat diegene dan wat achter de frontlijn blijft hangen. Om hem daarom gelijk als niet nuttig te definiëren en geen ammo te geven is wat kortzichtig vind ik.
die camper op de berghelling kan ik mee inkomen als dat verder geen tactisch nut heeft voor het team, alhoewel dat ook weer prima te verdedigen is, spotten, mortar, sniper backup enz.
Misschien is dat te verdedigen, maar er zijn zoveel andere manieren dat je veel nuttiger kan zijn voor je team. Snipen hoort daar niet bij. Om te spotten en van mortars gebruik te maken hoef je niet te snipen.
Vaak zijn die spelers ook niet zo heel goed in het daadwerkelijk planten van een bomb of het defusen van een mcom,
Dus omdat je iets niet goed kan, ga je maar iets anders doen wat minder nuttig is voor het team? Lever dan je playerslot in. ;)
Met respect, ook al zit de vss in de game als sniperrifle erin, is het in feite gewoon een silenced assaultrifle qua gebruik. Dat hele ding heeft niks meer met snipen te maken. In het echt is het zeker wel een sniper wapen maar een volautomatisch sniperwapen? ;w
De recon is geen sniper en zal hierom ook toegang hebben tot non-sniper wapens.

En discussies gaan nergens meer over zodra in een speltopic 'in het echt' als vergelijking erbij wordt gehaald. :O

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Goner schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:01:
[...]

Ja ... en ? :?

[...]

Misschien dat ik 'm daarom zo graag pak.
Ik snap je punt niet helemaal ... of helemaal niet eigenlijk. Assault, sniper ... ik gebruik het als recon :+
Dat bedoel ik dus, recon zie ik meer als support sniper class ipv de runner gunner recon zoals jij het ziet. Is geen probleem alleen een kwestie van andere manier van spelen. Ik vind alleen dat dat wapen geen sniper rifle status zou moeten hebben in de game. Dan zou je ook de g3 als recon class exclusive moeten gebruiken.

[ Voor 31% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-03-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

The Zep Man schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:04:
[...]
Dat is geen assault-sniper. Dat is een recon.

[...]
Misschien is dat te verdedigen, maar er zijn zoveel andere manieren dat je veel nuttiger kan zijn voor je team. Snipen hoort daar niet bij. Om te spotten en van mortars gebruik te maken hoef je niet te snipen.

[...]
Dus omdat je iets niet goed kan, ga je maar iets anders doen wat minder nuttig is voor het team? Lever dan je playerslot in. ;)

[...]
De recon is geen sniper en zal hierom ook toegang hebben tot non-sniper wapens.

En discussies gaan nergens meer over zodra in een speltopic 'in het echt' als vergelijking erbij wordt gehaald. :O
Oh ja dat ik die snipers afknal terwijl jij de mcom verdedigd of de bomb plant vind jij niet nuttig? oh ok zal ik het volgende keer achterwege laten en domweg erheen rennen en weer voor de zoveelste keer afgeschoten worden *ongeacht welke class ik ben* Nee dat is nuttig wou je zeggen? Daarbij speel ik ook vooral voor mijn plezier en vind ik het niet altijd nodig maximaal nuttig te zijn voor een team, vooral niet als die dan ook nog eens niet luistert, niet samenwerkt of gewoon keihard zuigt.
Hoe komt het dan dat ik met snipen toch altijd bovenaan in de top 3-5 eindig, met lang niet altijd een top k/d ratio en de rest wel? Hoe komt het dat ik dan toch altijd weer zoveel van die pins van motion mine/ mortar strike of pistol efficiency krijg?
Echt dat de sniper PER DEFINITIE, want zo bekijken jullie het blijkbaar, niet of veel minder nuttig is is klinkklare onzin.
Dat jullie er wellicht niet zo goed mee zijn als met een assault of engineer of medic betekent niet dat het gelijk een nutteloze manier van spelen is.

En laat het duidelijk zijn dat ik GEEN campende noob ben die ver weg in een hoekje alleen de vijanden afschiet die ik in mijn scope zie rondlopen. Ik speel echter nietals een run and gun shotgun of VSS spray and pray speler. Het feit dat ik even aangeef dat de VSS in het echt ook een sniper wapen is maar in het spel als assault rifle gebruikt word lijkt me verre van irrelevant.

Maar blijkbaar blijft het vechten tegen de bierkaai hier... sniping is bad mkay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:57

mrc4nl

Procrastinatie expert

toch ben ik niet altijd te spreken over snipers,
ze geven de impuls ook ook sniper te zijn,
en als iedereen als sniper op zn eigen basis blijft, kom je nooit verder.

daarbij heb je als non-sniper hèlèmaal niets aan een squad waar iedereen op kilometers van de vijand af staat.

ik ben zelf soms ook sniper, maar geen pro, ik ben meer een aanvalled type,
hier en daar een kill, maar dan zorgen dat je "on the move" bent.
ben je dood?-probeer opnieuw.
het is niet de eerste keer dat ik zie dat de verliezers worden uitgemaakt voor "noob sniper team"

kortom :aanvallen met veel snipers in je team is doorgaans een onsuccesvolle strategie.

probeer juist met je squad dicht bijeen te blijven en zorgen dat je dicht bij de vijand kan spawnen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:46

The Zep Man

🏴‍☠️

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:13:
[...]

Oh ja dat ik die snipers afknal terwijl jij de mcom verdedigd of de bomb plant vind jij niet nuttig?
Dat is alleen nuttig als jij daarbij naast mij staat als ik met de MCOM bezig ben en niet op een heuveltje verderop, waardoor je de MCOM niet meer op tijd kan armen/disarmen als mij iets overkomt.
oh ok zal ik het volgende keer achterwege laten en domweg erheen rennen en weer voor de zoveelste keer afgeschoten worden *ongeacht welke class ik ben* Nee dat is nuttig wou je zeggen?
Dat jij rechttoe rechtaan ergens op afloopt zonder dekking te zoeken is jouw keuze. Snipers met snipers bestrijden is nutteloos.
Daarbij speel ik ook vooral voor mijn plezier en vind ik het niet altijd nodig maximaal nuttig te zijn voor een team, vooral niet als die dan ook nog eens niet luistert, niet samenwerkt of gewoon keihard zuigt.
Dus omdat je team niet luistert, niet samenwerkt of gewoon keihard zuigt, moet jij ook niet luisteren, niet samenwerken en ook keihard zuigen?
Hoe komt het dan dat ik met snipen toch altijd bovenaan in de top 3-5 eindig, met lang niet altijd een top k/d ratio en de rest wel? Hoe komt het dat ik dan toch altijd weer zoveel van die pins van motion mine/ mortar strike of pistol efficiency krijg?
In dat soort potjes sta jij in de top 3-5, ik in de top 1-2 (zonder überhaupt op de overrated K/D ratio te letten). En zoek een betere pub op als je team zuigt.
Echt dat de sniper PER DEFINITIE, want zo bekijken jullie het blijkbaar, niet of veel minder nuttig is is klinkklare onzin.
Dat jullie er wellicht niet zo goed mee zijn als met een assault of engineer of medic betekent niet dat het gelijk een nutteloze manier van spelen is.
Hey, we gaan persoonlijk aanvallen. Ik ben zeker goed als recon, ook op de lange afstand. Ik weiger echter om lone wolf te spelen op een heuveltopje. Je ziet mij op afstand schieten, om even later naast de MCOM te staan.
En laat het duidelijk zijn dat ik GEEN campende noob ben die ver weg in een hoekje alleen de vijanden afschiet die ik in mijn scope zie rondlopen. Ik speel echter nietals een run and gun shotgun of VSS spray and pray speler.
Er zit nog steeds een grens tussen "run and gun shotgun of VSS spray and pray speler" en een speler die tactisch te werk gaat en weet waar hij op welk moment moet zijn. Net zoals dat er een grens is tussen een speler die denkt dat 'ie sniper "moet" spelen.
Het feit dat ik even aangeef dat de VSS in het echt ook een sniper wapen is maar in het spel als assault rifle gebruikt word lijkt me verre van irrelevant.
Dat argument blijft irrelevant: real life != computerspel. Wapens in een computerspel moet je zeker niet vergelijken met real-life, tenzij het spel een simulator is. Bad Company 2 is geen simulator.
Maar blijkbaar blijft het vechten tegen de bierkaai hier... sniping is bad mkay?
Met snipen is niets mis. Met alleen maar snipen (en op andere manieren op de lange afstand blijven aanvallen) is iets mis.

[edit]
Ik ben overigens voorstander voor een cap op het aantal 12x scopes dat beschikbaar is per team.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:30

Vrijdag

De Zwarte

Recon + algemene wapens zoals de M14, shotties of de M1 Garand = dikke fun 8-) Bij een station of vlag zitten en die beschermen door c4 of of mortar er op de gooien is ook wel lekker.

Sinds kort heb ik ook de veteran status en de M1 is toch echt wel een fijn wapen. Zowel op de korte als lange afstand erg accuraat en behoorlijk wat damage.

Maar met elke class kan je zowel rush als support gericht spelen. Het is maar net wat er op dat moment het beste is. Meestal begin ik als assault en dan afhankelijk van het speltype zo snel mogelijk naar voren zodat squadmates die later binnenkomen op mij kunnen spawnen zodat je een beetje een front kan vormen. Tenminste, dat is de bedoeling. Meestal spawnen ze in de basis voor een tank ofzo en moeten ze alsnog een heel end rijden :P

Als ik assault speel neem ik meestal smokes mee. Dat is altijd handig als je iets moet armen maar ook leuk om vijandelijke recons te pesten. Smoke op hun kop en ze kunnen lekker niks meer zien/spotten :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

The Zep Man schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:41:

Dat is alleen nuttig als jij daarbij naast mij staat als ik met de MCOM bezig ben en niet op een heuveltje verderop, waardoor je de MCOM niet meer op tijd kan armen/disarmen als mij iets overkomt.
Ik voorkom dat je wat overkomt voor zover mogelijk, naast jou zitten heeft geen enkele nut dan, ik ben dan net zo goed dood.
Dat jij rechttoe rechtaan ergens op afloopt zonder dekking te zoeken is jouw keuze. Snipers met snipers bestrijden is nutteloos.
1. ik bedoel er meer mee dat ik gewoon elke keer als ik probeer te defusen of planten afgeknald word door de zoveelste noobtube of assault in een raampje.
2. Je hebt overduidelijk nog nooit van countersnipen gehoord? (en ja dit gaat vrijwel 1 op 1 op in games zoniet nog meer.)
Dus omdat je team niet luistert, niet samenwerkt of gewoon keihard zuigt, moet jij ook niet luisteren, niet samenwerken en ook keihard zuigen?
nee dan voel ik mij gewoonweg *minder* genoodzaakt mijn leven te riskeren om een of andere knuppel als medic voor de zoveelste keer te redden zonder dat die er wat van leert of 5 minuten wachten tot ik een keer een healthbox of ammo pack krijg omdat die lui niet snappen dat als ik voor ze ga staan, op Q druk of zelfs letterlijk in de tekstberichten zeg drop een ammo box??? nog niet doorhebben dat diegene bij hen staat. In een public server gewoon knallen is voor mij dan een stuk leuker ipv nutteloos proberen samen te werken en helemaal niet goed te spelen. Wellicht ga ik dan weg of ga ik lone wolfen.
In dat soort potjes sta jij in de top 3-5, ik in de top 1-2 (zonder überhaupt op de overrated K/D ratio te letten). En zoek een betere pub op als je team zuigt.
hier reageer ik maar niet op... tweede punt zie hierboven.
Hey, we gaan persoonlijk aanvallen. Ik ben zeker goed als recon, ook op de lange afstand. Ik weiger echter om lone wolf te spelen op een heuveltopje. Je ziet mij op afstand schieten, om even later naast de MCOM te staan.
Ik val zeer zeker niemand aan, ik geef aan dat je wellicht minder goed bent en daarom de conclusie trekt dat recon minder goed is. Ik trek zelf geenzins conclusies over de mate van kwaliteit van jou of anderen als recon evenals ik niet zeg dat je als lone wolf op een heuveltje zit. Dat je je daardoor aangevallen voelt verontschuldig ik mij dan voor.
Er zit nog steeds een grens tussen "run and gun shotgun of VSS spray and pray speler" en een speler die tactisch te werk gaat en weet waar hij op welk moment moet zijn. Net zoals dat er een grens is tussen een speler die denkt dat 'ie sniper "moet" spelen.
mee eens. ik probeerde alleen een punt aan te geven. Dat er een grijs gebied is lijkt me duidelijk op beide gebieden dus.
Dat argument blijft irrelevant: real life != computerspel. Wapens in een computerspel moet je zeker niet vergelijken met real-life, tenzij het spel een simulator is. Bad Company 2 is geen simulator.
Je blijft het punt blijkbaar niet snappen, ik geef alleen aan wat voor wapen het is aan de hand van wat het in het echt voor wapen is, dat word verder nergens gelinked aan hoe het wapen in het spel zou moeten zijn, ik zeg alleen dat het wapen niet of nauwelijks als sniper rifle word gebruikt. Dat het een recon wapen is blijft buiten de discussie aangezien ik geen invloed heb op welk wapen in welke class zit.
Met snipen is niets mis. Met alleen maar snipen (en op andere manieren op de lange afstand blijven aanvallen) is iets mis.
Is dat niet het hele punt wat ik al de hele tijd probeer duidelijk te maken? blij dat we dan op een lijn zitten hierover :)
Ik ben overigens voorstander voor een cap op het aantal 12x scopes dat beschikbaar is per team.
Ik vind het geen probleem zolang die ook gebruikt worden. Als er bijv. max 3 recons toegestaan zijn en ze alle drie shotguncampers in huisje zijn, tja... zijn we beide niet blij mee gok ik? Ik kan dan niet als echte recon bezig, jij krijgt geen goede backup en het team zal daardoor minder goed zijn. (dit voorbeeld is natuurlijk wat overtrokken maar ben het wel regelmatig tegengekomen)
Vrijdag schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:45:
Recon + algemene wapens zoals de M14, shotties of de M1 Garand = dikke fun 8-) Bij een station of vlag zitten en die beschermen door c4 of of mortar er op de gooien is ook wel lekker.

Sinds kort heb ik ook de veteran status en de M1 is toch echt wel een fijn wapen. Zowel op de korte als lange afstand erg accuraat en behoorlijk wat damage.

Maar met elke class kan je zowel rush als support gericht spelen. Het is maar net wat er op dat moment het beste is. Meestal begin ik als assault en dan afhankelijk van het speltype zo snel mogelijk naar voren zodat squadmates die later binnenkomen op mij kunnen spawnen zodat je een beetje een front kan vormen. Tenminste, dat is de bedoeling. Meestal spawnen ze in de basis voor een tank ofzo en moeten ze alsnog een heel end rijden :P

Als ik assault speel neem ik meestal smokes mee. Dat is altijd handig als je iets moet armen maar ook leuk om vijandelijke recons te pesten. Smoke op hun kop en ze kunnen lekker niks meer zien/spotten :P
Ik heb ook liever de m1 garand dan de m14, op de een of andere manier raak ik veel minder en kill ik veel minder met de m14, terwijl qua stats ze gelijk zijn geloof ik, op de reloadtijd na. Smoke word vaak ook veel te weinig gebruikt. een rook gordijn kan zomaar het tij keren en je team de mogelijkheid geven een mcom te armen of disarmen. :)

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-03-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Vrijdag schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:45:
...

Welke server zit jij meestal, je klinkt als een teamplayer :)
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:08:
...
Ik heb ook liever de m1 garand dan de m14, op de een of andere manier raak ik veel minder en kill ik veel minder met de m14, terwijl qua stats ze gelijk zijn geloof ik, op de reloadtijd na. Smoke word vaak ook veel te weinig gebruikt. een rook gordijn kan zomaar het tij keren en je team de mogelijkheid geven een mcom te armen of disarmen. :)
Op heavy metal , conquest , is het spelen met een shotgun + 12-gauge erg handig. Close range en long-range regelmatige kills en het leukste is dat je met dezelfde class heel tactisch kan blijven spelen. Anti-snipe, anti-van-alles-en-nog-wat... Hiermee kom ik regelmatig in de top x ;). Niet met mn K/D, meer vanwege tactische scores.

[ Voor 32% gewijzigd door D-Day op 08-03-2011 15:51 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:05:
ipv de runner gunner recon zoals jij het ziet.
Mmm, dat is niet hoe ik recon speel hoor ... ik probeer zoveel mogelijk verborgen te blijven en met de VSS (single shot) vijanden om te leggen, zoveel mogelijk de lui te spotten die ik niet makkelijk raken kan en verwarring te stichten. Tsja, zal niet veel punten opleveren, maar ik speel dit spel voor de lol (mijn lol).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Eeuwige slow chat over de pro's en cons van snipers ... hou er toch eens mee op. Het gaat er niet om wie je bent (lees klasse), maar hoe je die inzet. Een engineer die met zijn CG meerdere infanteristen omlegd is even waardevol als een sniper die met de mortieraanval een tank vernietigd. Niet wat, maar hoe!

Ik hou meer van teamleden die VOORUIT denken. Zo hoor je bijvoorbeeld als jij de laatste levende man van je team bent (hey man, your the last one in ur team, stay alive). Wat ik dan doe als ik dicht bij een M-COM zit, is wachten totdat er een aantal teamleden bij je spawnen. Als assault pleur ik bij iedereen waar ik langsloop een voorraadkistje neer. TENZIJ ... ik nog punten krijg van een teamlid dat aan het bevoorraden is, anders kan die zich niet volladen en niet is minder effectief dan een engineer of sniper zonder ammo. Doe onverwacht en als je achter een rots gaat schuilen, probeer dan ongezien uit het zicht te verdwijen (situational awareness) en verschijn in een keer in de flank van de vijand. Vaak kun je dan ongezien een knifekill maken. Waar mensen m.i. ook vaak te weinig gebruik van maken is rook (zeker na het derde level bij Valpraiso, dat stuk met steile rotsen) en onderdrukkingsvuur. Met een lmg kun je zorgen dat de vijand zijn kop niet boven de beschutting durft uit te steken .. et viola de rest kan een paar meter optrekken. Nou ja, just my 50 cents.

Vanavond maar weer eens onverwacht doen. Heb je zin een teamplay? Casanova Fly is de ingame naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Goner schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:50:
[...]

Mmm, dat is niet hoe ik recon speel hoor ... ik probeer zoveel mogelijk verborgen te blijven en met de VSS (single shot) vijanden om te leggen, zoveel mogelijk de lui te spotten die ik niet makkelijk raken kan en verwarring te stichten. Tsja, zal niet veel punten opleveren, maar ik speel dit spel voor de lol (mijn lol).
Klinkt ook als support (dat spotten dan hé). Met headshots kun je aardig wat puntjes verzamelen hoor, althans in Heavy Metal. (kweet het, alweer heavy metal, maar speel alleen maar die map de laatste tijd)

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dispenzer schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:53:
Eeuwige slow chat over de pro's en cons van snipers ... hou er toch eens mee op. Het gaat er niet om wie je bent (lees klasse), maar hoe je die inzet. Een engineer die met zijn CG meerdere infanteristen omlegd is even waardevol als een sniper die met de mortieraanval een tank vernietigd. Niet wat, maar hoe!

Ik hou meer van teamleden die VOORUIT denken. Zo hoor je bijvoorbeeld als jij de laatste levende man van je team bent (hey man, your the last one in ur team, stay alive). Wat ik dan doe als ik dicht bij een M-COM zit, is wachten totdat er een aantal teamleden bij je spawnen. Als assault pleur ik bij iedereen waar ik langsloop een voorraadkistje neer. TENZIJ ... ik nog punten krijg van een teamlid dat aan het bevoorraden is, anders kan die zich niet volladen en niet is minder effectief dan een engineer of sniper zonder ammo. Doe onverwacht en als je achter een rots gaat schuilen, probeer dan ongezien uit het zicht te verdwijen (situational awareness) en verschijn in een keer in de flank van de vijand. Vaak kun je dan ongezien een knifekill maken. Waar mensen m.i. ook vaak te weinig gebruik van maken is rook (zeker na het derde level bij Valpraiso, dat stuk met steile rotsen) en onderdrukkingsvuur. Met een lmg kun je zorgen dat de vijand zijn kop niet boven de beschutting durft uit te steken .. et viola de rest kan een paar meter optrekken. Nou ja, just my 50 cents.

Vanavond maar weer eens onverwacht doen. Heb je zin een teamplay? Casanova Fly is de ingame naam.
Zo denk ik nou ook precies alhoewel ik carl gustavven van infanterie vind ik dan weer wat discutabel maar a la. Ik zal je vanavond wel even toevoegen en evt anderen die zin hebben ook :) Wil zeker wel in de praktijk laten zien hoe ik speel. Ligt er wel aan of je op de pc speelt trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:30

Vrijdag

De Zwarte

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:08:
[...]

Ik heb het idee, maar dat is giswerk want ik heb al een paar dagen niet meer gespeeld, dat de M1 wat minder terugslag heeft als je snel achter elkaar schiet terwijl de M14 meer "op en neer" gaat.
DrDDay schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:43:
[...]

Welke server zit jij meestal, je klinkt als een teamplayer :)
Op de Xbox doe ik altijd gewoon auto-join, op de pc heb ik eigenlijk geen vaste servers. Kijk gewoon welke een lage ping hebben en waar het niet vol is. Mijn ingame naam is op de pc in elk geval Vendredus :) Daar ben ik pas recentelijk mee begonnen dus mijn level is nog niet zo hoog en ik heb ook niet alles unlocked maar dat is op te vangen door andere kits op te pakken :P

[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 08-03-2011 16:16 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:03:
Ik zal je vanavond wel even toevoegen en evt anderen die zin hebben ook
Misschien dat ik ook eidelijk 's wat mensen op m'n lijst zet ; ben maar een middelmatige speler, maar het lijkt me wel 's leuk om met/tegen wat tweakers te spelen ... mooie gelegenheid om weer 's 'vanilla' te doen, speel voornamelijk Vietnam de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:03:
[...]

Zo denk ik nou ook precies alhoewel ik carl gustavven van infanterie vind ik dan weer wat discutabel maar a la. Ik zal je vanavond wel even toevoegen en evt anderen die zin hebben ook :) Wil zeker wel in de praktijk laten zien hoe ik speel.
Heet je ook Soullesportal ingame? Ik zie vanavond wel. Ik ben meestal wel na 21:00 uur op het slagveld te vinden. Mooi, spelen met gelijkgestemden is goed :). En idd CG op infanterie is lame, maar ik doe het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Goner schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:15:
[...]
Misschien dat ik ook eidelijk 's wat mensen op m'n lijst zet ; ben maar een middelmatige speler, maar het lijkt me wel 's leuk om met/tegen wat tweakers te spelen ... mooie gelegenheid om weer 's 'vanilla' te doen, speel voornamelijk Vietnam de laatste tijd.
Ik zie je wel verschijnen (request), Vietnam speel ik niet, alleen rush vanilla's (Oasis, Cold War, Harvest day, Valpraiso, Laguna Presa zijn wel mijn favorieten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dispenzer schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:18:
[...]

Heet je ook Soullesportal ingame? Ik zie vanavond wel. Ik ben meestal wel na 21:00 uur op het slagveld te vinden. Mooi, spelen met gelijkgestemden is goed :). En idd CG op infanterie is lame, maar ik doe het!
Nee, ik heet daar pr0faker. (zie mijn sig ;) ) Maar speel wel op de pc, weet niet of je daar ook op speelt.

Iedereen is vrij mij toe te voegen indien op de pc en zin in beetje leuk teamspelend knallen :)

[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-03-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

grr dubbel.

[ Voor 96% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-03-2011 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:33:
[...]

Nee, ik heet daar pr0faker. (zie mijn sig ;) ) Maar speel wel op de pc, weet niet of je daar ook op speelt.

Iedereen is vrij mij toe te voegen indien op de pc en zin in beetje leuk teamspelend knallen :)
Goed kijken .. check .... pc ... check. CU on the battlefield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is het ook mogelijk om servers aan te geven bij game hosters of EA? Zojuist heb ik echt het dieptepunt meegemaakt op -[SWG]- Hardcore Rush 24/7.

Een van de spelers daar werd echt voor alles uitgemaakt terwijl hij niets had gedaan maar gewoon veel beter was dan de mensen van SWG zelf. Het ging van racisme tot zelfs beschuldigingen van kindermisbruik aan toe. Echt te triest en ziek voor woorden. Zoals verwacht werden mensen die er iets van zeiden gemute of gekicked.

Walgelijk hoe sommige mensen anderen behandelen op Internet gewoonweg omdat men denkt anoniem te zijn :r

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-07 09:52

ronalddus

Buffalo77

Ik speel ook regelmatig BFBC2 op de pc.

Discussie over de snipers kan ik wel begrijpen.
Zelf denk ik dat je, wanneer je rush speelt, als attacker wel een goede reden moet hebben om de sniper kit te pakken.

Neem bijvoorbeeld Isla Innocents. Het is soms om je haren uit je hoofd te trekken als je halve team op 2,5km 2 kills proberen te maken.

Des te leuker is het als je (bijna) je helemaal echt volledig objective based speelt.

Add me als vriend als je wilt.
Met 2 of meer is altijd leuker dan in je 1tje :D

IGN Buffalo77

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 07-07 22:24
Ze moeten het gewoon mogelijk maken om een black list te maken van servers zoals bij Team Fortress 2. Bevalt een server je niet, dan komt die server ook niet meer in de server list. Je kunt ook een community gemaakt black list importeren, waardoor het veel eenvoudiger wordt om de goede servers van de rotte servers te filteren. Helaas hebben weinig spellen een black list. Best wel raar want je hebt meestal wel een favourites list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

wtf man ik heb opeens vage vastlopers in bc2? gewoon tijdens spelen beeld vast, dan even later zwart en flikkeren maar spel loopt qua geluid iig nog steeds door maar ik kan alleen naar taskmanager en dan de boel afsluiten? Daar heb ik nog nooit last van gehad. temps zijn goed van mijn videokaart en cpu dus te warm word de boel ook niet. Enige wat ik wel heb gehad is dat ik de game op mijn oude pc had staan en nu weer geinstalleerd op de nieuwe maar dat zou niets uit moeten maken lijkt me aangezien je je aan meld via je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptEagle
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-07 15:57
Wat zijn jullie ervaringen met Fraps?

Ik wil graag op 1080p opnemen, maar zodra ik begin met recorden dropped de framerate van 90 naar 45 fps.
Ik record naar een dedicated 1,5TB hdd, verder zijn mn specs een i7 920, 6GB, 120GB SSD and dual 5870 CF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:40
Ik heb sinds kort weer bfbc2 in huus (was cod beetje zat) alleen nu zie ik dat ik een VIP code nodig heb voor de gratis content. Jammer genoeg is dit een 2ehands versie van een maat, dus geen VIP code. Ik heb al gezien dat je die code voor +-10 euro kunt kopen, alleen mijn vraag was of dat nog wat uitmaakt? Ik heb nu gewoon de standaard maps met de gamemodes (behalve onslaught, maar dat hoef ik niet), dus levert die code nog degelijke meerwaarde of niet echt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:37:
wtf man ik heb opeens vage vastlopers in bc2? gewoon tijdens spelen beeld vast, dan even later zwart en flikkeren maar spel loopt qua geluid iig nog steeds door maar ik kan alleen naar taskmanager en dan de boel afsluiten? Daar heb ik nog nooit last van gehad. temps zijn goed van mijn videokaart en cpu dus te warm word de boel ook niet. Enige wat ik wel heb gehad is dat ik de game op mijn oude pc had staan en nu weer geinstalleerd op de nieuwe maar dat zou niets uit moeten maken lijkt me aangezien je je aan meld via je account?
Heb daar ook een paar dagen al last van... Vandaag heb ik je een paar keer proberen te joinen, maar telkens: CTD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
6pack15 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:22:
Ik heb sinds kort weer bfbc2 in huus (was cod beetje zat) alleen nu zie ik dat ik een VIP code nodig heb voor de gratis content. Jammer genoeg is dit een 2ehands versie van een maat, dus geen VIP code. Ik heb al gezien dat je die code voor +-10 euro kunt kopen, alleen mijn vraag was of dat nog wat uitmaakt? Ik heb nu gewoon de standaard maps met de gamemodes (behalve onslaught, maar dat hoef ik niet), dus levert die code nog degelijke meerwaarde of niet echt?

Alvast bedankt!
Als je denkt dat je bc2 een poos gaat spelen heeft het gewoon een meerwaarde. De VIP content is toch een aanzienlijke toevoeging op de standaard content en je mist behoorlijk veel als je het niet tot je beschikking hebt.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

DrDDay schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:42:
[...]

Heb daar ook een paar dagen al last van... Vandaag heb ik je een paar keer proberen te joinen, maar telkens: CTD :(
Ik heb iets soortgelijks, sinds een paar dagen duurt het langer dan normaal als ik een game uitga terug naar het hoofdmenu. Ik krijg dan een zwart scherm (5-7 seconden) met in volume afnemende flarden muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

CptEagle schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:16:

Ik wil graag op 1080p opnemen, maar zodra ik begin met recorden dropped de framerate van 90 naar 45 fps.
Ik record naar een dedicated 1,5TB hdd, verder zijn mn specs een i7 920, 6GB, 120GB SSD and dual 5870 CF.
tja fraps kost gewoon veel power maar 45 is nog speelbaar toch?

Ik heb trouwens ook nog eens dat direct na joinen eerst 10 sec de boel vastzit maar dan daarna kan ik gewoon spelen?

[ Voor 12% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-03-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CptEagle schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:16:

zoek maar eens wat tutorials over frapsopnames op. Die zijn er voldoende te vinden, en je FPS wordt sowieso gecapped op je opname FPS. Ga er trouwens ook vanuit dat fraps filmpjes gigantisch groot worden. Etterlijke gigabytes voor een klein beetje filmopname.

-_-

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Ranks zijn soms stuk, EA/DICE zijn er naar aan het kijken

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.