• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik had gister echt een bloed onder mijn nagels vandaan halende paar potjes, team 1, max lvl was ik, 24, de rest allemaal <20 en meeste onder de 10. Andere team 4 man lvl 50 meeste boven de 25.
Ook nog 1 man extra bij hun. Drie keer raden wat er gebeurde...keihard afgeslacht waarbij men zelfs niet eens even de moeite nam een vijandelijke UAV uit de lucht te rammen als alt fire tankcrew, terwijl ik het wel 10x heb gezegd en maar telkens een hellfires op je donder krijgen als tank... :'(
Bom werd geplant, iedereen maar dan ook iedereen blijft lekker zitten, ik wederom zeggen dat het wellicht een idee is om te defusen. Wederom nul op het rikest. het enige waar men voor *probeerde* te gaan waren kills blijkbaar, kennelijk was dit een als-je-cod-speelde-en-slecht-was-kom-dan-hier-nog-een-keer-afgemaakt-worden server ofzo... Na twee maps maar wegggegaan, onbegonnen werk met oostindische dove lbo niveau spelers die het woord tactisch nog niet eens zouden kunnen spellen... :N
Ergste vond ik nog dat het andere team gewoon telkens bij elkaar bleef + max twee snipers per team waarbij ons team uiteraard weer van die shotgun campertjes de twee plekken standaard ingenomen hadden...

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 24-02-2011 09:20 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
BatmanHorizon schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:46:
[...]

Tegenstanders stelden niet heel veel voor zo te zien (lage lvls). Kom ik op de PS3 de laatste tijd heel vaak tegen in vanilla. Bedroefend laag niveau soms. Gisteravond met walletje-w echt verbaasd staan kijken naar de fratsen van de tegenstanders; schiet een smoke grenade op mijn tank en leeg daarna je clip op mn tank yeah right :| (was wel héél gunstig voor onze stats :P). Daarna andere server gejoind met veel hoge lvls en werd het veel spannender (en leuker).

Vietnam nog wel vaak spannende potjes, maar ik ben een beetje uitgekeken op de maps. Zal het nog wel spelen omdat ik nog maar 2 sniperrifles/61 kills op goud hoef te halen.

edit: @ hieronder, zie sig ;)
Valt me ook op, sinds ze de stats servers hebben gefixt speel ik alleen nog met/tegen lage levels? Het is bijna standaard dat als ik een game join in conquest ons team geen vlaggen heeft en bijna iedereen in onze basis loopt te klooien, terwijl er her en der nog wat snipers op onlogische plaatsen verspreid zijn over de map :P

Ik kan tegenwoordig bijna niet langer spelen dan 1 potje, door het feit dat ik iedere keer weer gefrustreerd raak door ons eigen team.

Bijvoorbeeld wij hebben twee vlaggen in bezit, ons hele team zit rondom de B vlag. Ik denk: oh mooi, daar is het veilig. Nee hoor, staat gewoon een vijand op de UAV bij de vlag, staat een vijandelijke tank (vaak ook nog een vijand op de AA-gun). En ons team vind het allemaal wel best :'( Waarom zou je daar op schieten als er ook nog snipers gekilled moeten worden ergens ver, ver weg :+

Ik probeer nog een beetje die vlag te behouden, maar natuurlijk allemaal tevergeefs :P Vervolgens raken we onze andere vlag ook nog kwijt en we mogen weer fijn allemaal in de basis spawnen (vaak met heli boven ons hoofd). Ook hier wordt vervolgens weer niet op geschoten terwijl er gewoon een werkende AA gun in onze basis staat :(

Ik rage-quit tegenwoordig vaker dan dat ik speel lijkt het wel. Niet eens omdat de vijand beter is, maar gewoon om het feit dat ons team totaal niet logisch bezig is of gewoon helemaal niet wil samenwerken. Soms zou ik echt willen dat je van team kon switchen op PS3, gewoon zodat ik mijn vorige team even helemaal de grond in kan boren :X

[ Voor 16% gewijzigd door Wizz15 op 24-02-2011 13:57 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

@ Wizzz15 Dat is beetje zelfde verhaal als ik erboven had geplaatst, echt als je no brainer shooterstijl wil spelen ga dan alsjeblieft naar cod serie ofzo. Daar erger je iig de rest niet zo erg met ego speelstijl....

Soms echt niemand die wat geeft om de boel te winnen, daar kan ik echt niet bij.

• Wizz15
SouLLeSSportal schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:55:
@ Wizzz15 Dat is beetje zelfde verhaal als ik erboven had geplaatst, echt als je no brainer shooterstijl wil spelen ga dan alsjeblieft naar cod serie ofzo. Daar erger je iig de rest niet zo erg met ego speelstijl....

Soms echt niemand die wat geeft om de boel te winnen, daar kan ik echt niet bij.
Ja het is echt heel erg de laatste tijd. Ook twee dagen geleden op Atacama Desert met iemand van mijn friendslist. We zaten met twee randoms in een squad (wij engineer, 1 sniper en nog een assault). Na verloop van tijd zitten wij door onze raketten heen omdat de vijand steeds met twee heli's in de weer is. Wij op select rammen en om ammo vragen via de mic. Assault reageert niet. Wij op en neer springen en inmiddels is mijn Britse vriends ook wat geirriteerd waardoor het vragen is veranderd in roepen. Nog steeds geen respons, sterker nog hij loopt straal weg.

Wij achter hem aan, nog steeds is de Brit aan het roepen :P Na een paar minuten besluiten we om hem maar eens een berichtje te sturen, aangezien hij ons steeds aankijkt, maar gewoon weigert ammo te gooien en voor ons op de vlucht lijkt. Direct na het versturen van het bericht gaat ie weg uit de game :(

Een pluspunt: de sniper uit ons squad begreep ons blijkbaar wel, en was inmiddels naar assault geswitched en kwam ons gelijk een ammo pack brengen _/-\o_ We waren oprecht geroerd door het feit dat een sniper ineens een teamplayer bleek O+

[ Voor 3% gewijzigd door Wizz15 op 24-02-2011 14:11 ]

Anoniem: 325840

SouLLeSSportal schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:18:
Ik had gister echt een bloed onder mijn nagels vandaan halende paar potjes, team 1, max lvl was ik, 24, de rest allemaal <20 en meeste onder de 10. Andere team 4 man lvl 50 meeste boven de 25.
Ook nog 1 man extra bij hun. Drie keer raden wat er gebeurde...keihard afgeslacht waarbij men zelfs niet eens even de moeite nam een vijandelijke UAV uit de lucht te rammen als alt fire tankcrew, terwijl ik het wel 10x heb gezegd en maar telkens een hellfires op je donder krijgen als tank... :'(
Bom werd geplant, iedereen maar dan ook iedereen blijft lekker zitten, ik wederom zeggen dat het wellicht een idee is om te defusen. Wederom nul op het rikest. het enige waar men voor *probeerde* te gaan waren kills blijkbaar, kennelijk was dit een als-je-cod-speelde-en-slecht-was-kom-dan-hier-nog-een-keer-afgemaakt-worden server ofzo... Na twee maps maar wegggegaan, onbegonnen werk met oostindische dove lbo niveau spelers die het woord tactisch nog niet eens zouden kunnen spellen... :N
Ergste vond ik nog dat het andere team gewoon telkens bij elkaar bleef + max twee snipers per team waarbij ons team uiteraard weer van die shotgun campertjes de twee plekken standaard ingenomen hadden...
Gewoon meteen leaven, heeft geen enkele zin om je hier druk over te gaan maken. Ik heb ook vaak zat in dat soort potjes gezeten maar het is kansloos. Als Dice niet voor goede autobalance zorgt moet je het zelf maar doen.

@Wizz: zou natuurlijk kunnen dat ie de ammo kit nog niet unlocked had. En alleen Pools spreekt ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 325840 op 24-02-2011 14:12 ]

• Wizz15
Anoniem: 325840 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 14:10:
@Wizz: zou natuurlijk kunnen dat ie de ammo kit nog niet unlocked had. En alleen Pools spreekt ofzo.
Dat was ook mijn eerste gedachte... Maar als diegene level 35 is dan mag je toch redelijkerwijs wel aannemen dat hij ammo al geunlocked heeft :P

Hij was wel Italiaans, maar de icoontjes boven ons hoofd hadden hem toch wel een idee kunnen geven waar we het in godsnaam over hadden ;) Het is namelijk hetzelfde icoontje als op zijn ammo-packs :P

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik speel dan ook liefste met mensen die het wel snappen en in mijn friendslist zitten. Bij bc2 is die alleen nog niet zo groot... 3 vrienden van me :X
Ik heb deze week ook geen tijd voor spelen, hopelijk nieuwe pc in elkaar bouwen, sociaal bezig zijn, werken. pff.

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:55

Minkie

Groazers Unite.

De meeste mensen weten volgens mij geen eens dat ze ammo kratjes ook voor anderen kunnen gebruiken.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06 13:05
Waar ik me aan erger zijn die mensen die naar levels kijken om de skill te bepalen |:(
Ik ben level 15 maar speel altijd als teamplayer en sta hierdoor bijna altijd in de top 5, ook al is mijn k/d soms maar 0.20. Terwijl ik vaak snipers van level 40 + alleen maar zie campen op een berg of in een bosje die geen enkele toevoeging zijn voor de teamwork( dus ook niet spotten)en de punten gewoon naast zich laten overnemen.

Ik erger mij aan iedereen die niet zijn rol doet. Vooral als ik bijna dood ben en de medic naast mij niet eens een pakketje dropt om mij te healen, en dan maakt het hogere level de noobiness tog alleen maar erger ?

Overigens is het ook naar dat als iemand op je heli schiet met een rakket ( van je team ) en je dan de controle kwijt raakt en op je kop land

• Spaiker
  • Laatst online: 11:13
Al kan ik hetsoms wel begrijpen van de snipers (campers). Ikzelf word het ook moe dat ik steeds naar voor loop om als kanonvoer te dienen. Soms ga ik dus gewoon even nutteloos snipen. Ik heb om en bij de 600 uren ingame, en daarbij heb ik echt weinig van gesniped. Maar soms, om even van de drukte af te zijn camp ik eens.

Waar ik dan wel triest van word is base snipers van level 0-10. Ga COD spelen als je geen zak geeft om teamwork?

Drive it like you stole it.

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Wizz15 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:49:
[...]

Valt me ook op, sinds ze de stats servers hebben gefixt speel ik alleen nog met/tegen lage levels? Het is bijna standaard dat als ik een game join in conquest ons team geen vlaggen heeft en bijna iedereen in onze basis loopt te klooien, terwijl er her en der nog wat snipers op onlogische plaatsen verspreid zijn over de map :P

Ik rage-quit tegenwoordig vaker dan dat ik speel lijkt het wel. Niet eens omdat de vijand beter is, maar gewoon om het feit dat ons team totaal niet logisch bezig is of gewoon helemaal niet wil samenwerken. Soms zou ik echt willen dat je van team kon switchen op PS3, gewoon zodat ik mijn vorige team even helemaal de grond in kan boren :X
Zucht, kan ik me helaas helemaal in vinden :X . Lijkt een beetje alsof skill level filter niet altijd zijn werk doet.
snoos schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 20:05:
Waar ik me aan erger zijn die mensen die naar levels kijken om de skill te bepalen |:(
Ik ben level 15 maar speel altijd als teamplayer en sta hierdoor bijna altijd in de top 5, ook al is mijn k/d soms maar 0.20. Terwijl ik vaak snipers van level 40 + alleen maar zie campen op een berg of in een bosje die geen enkele toevoeging zijn voor de teamwork( dus ook niet spotten)en de punten gewoon naast zich laten overnemen.
Er is wel een kern van waarheid om te kijken naar het level vind ik ;). In mijn ervaring zijn goede (team)spelers met een laag level eerder uitzondering dan regel. En dan doel ik ook nog op ervaring in mapkennis, wanneer welke klasse, kennis van flank routes en nog veel meer. Hoe langer je hebt gespeeld, des te beter je wordt :)

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 24-02-2011 21:09 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 08:42
zijn er nog mensen die zin hebben in een potje battlefield?
mijn PSN: jeffje032

[ Voor 15% gewijzigd door joshje op 25-02-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Zin wel tijd niet, ps3 ook niet :+ word dan lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06 17:11
Wizz15 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:49:
[...]
Sluit ik me bij aan. Het niet samenwerken, etc. ben ik me ook de laatste tijd aan gaan irriteren en dat relateer ik vooral aan het minder vaak spelen met mede-gotters / bekenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361737

Dag en hallo,

Noem mij eens een server waar "GOTers" op zitten? Wil er wel eens een kijkje nemen.
Kan nl niets vinden op GOT (ik speel op pc uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:51

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Anoniem: 361737 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:52:
Dag en hallo,

Noem mij eens een server waar "GOTers" op zitten? Wil er wel eens een kijkje nemen.
Kan nl niets vinden op GOT (ik speel op pc uiteraard).
* AllSeeyinEye mompelt iets over de kunst van het lezen....
Het is voor servers niet echt goed om er op te gaan zitten. Hoewel ze meestal een vrij stevige behuizing hebben of in een patchkast opgeborgen zijn, kan je beter een stoel of kruk pakken om op te gaan zitten ;)

Dit is wat er in de TS staat....

[ Voor 20% gewijzigd door AllSeeyinEye op 25-02-2011 14:21 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:45

Vrijdag

De Zwarte

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:20:
[...]

* AllSeeyinEye mompelt iets over de kunst van het lezen....
Het is voor servers niet echt goed om er op te gaan zitten. Hoewel ze meestal een vrij stevige behuizing hebben of in een patchkast opgeborgen zijn, kan je beter een stoel of kruk pakken om op te gaan zitten ;)

Dit is wat er in de TS staat....
Maar wat als je er nou op staat om op die server te spelen? :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:51

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Vrijdag schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:25:
[...]

Maar wat als je er nou op staat om op die server te spelen? :P
Dat doe ik ook altijd: Zet een server op de grond, pak mn PS3 controller, ga op de server staan en speel een aantal rondjes. Tot ik het zat raak en toch maar op de bank ga zitten 8)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ander vraagje, ik ga straks reinstall van windows doen op nieuw systeem. Moet ik nog wat saven op mijn pc zodat ik niet alles kwijt ben of kan ik gewoon met mijn account weer inloggen? Instellingen in mijn docu's boeien me niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Singleplayer weet ik niet of je kan overzetten op een nieuw systeem. Multiplayer voortgang is serverside, dus is alles weer zoals het was als je inlogt op je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Unomomentodado schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:33:
[...]

Sluit ik me bij aan. Het niet samenwerken, etc. ben ik me ook de laatste tijd aan gaan irriteren en dat relateer ik vooral aan het minder vaak spelen met mede-gotters / bekenden.
Ik kijk vanmiddag even naar mn vriendenlijst, 33 online waarvan 26 mensen Killzone 3 :P. Ik speel het meestal na 22.00. Maar ben de laatste paar keer na een half uur gestopt, omdat het spel zonder bekenden een stuk minder leuk is --> rage quit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 04:34

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Haha, gisteren weer 2 snipers getracert op 200meter afstand... :P

Als ze de tracer zien, raken ze helemaal in paniek, zeker als er daarna een gelockte Carl Gustav op ze af komt! Je ziet ze helemaal in paniek overal heen rennen... maar helaas... dat mocht niet baten... :+

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:26:
Ander vraagje, ik ga straks reinstall van windows doen op nieuw systeem. Moet ik nog wat saven op mijn pc zodat ik niet alles kwijt ben of kan ik gewoon met mijn account weer inloggen? Instellingen in mijn docu's boeien me niet zoveel.
ik zou je game even uninstallen. Je krijgt dan een activatie terug. Voor online activatie had je maar 5 mogelijkheden als ik me niet vergis, waarvan je er inmiddels 1 gebruikt hebt.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:34

mrc4nl

Procrastinatie expert

FiRePaTH schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 18:43:
Haha, gisteren weer 2 snipers getracert op 200meter afstand... :P

Als ze de tracer zien, raken ze helemaal in paniek, zeker als er daarna een gelockte Carl Gustav op ze af komt! Je ziet ze helemaal in paniek overal heen rennen... maar helaas... dat mocht niet baten... :+
ja ik schiet ook vaak tracers af op vijdanden te voet....
maar dan vaak onbedoeld:
pak mn rifle (pp2000 FTW) -> schiet m leeg->vijand loopt nog door->pak mn pistool->schiet->ow, het was een tracer :/

naja, krijg je teminste wel 30 punten voor, met een pistool is hat altijd nog maar de vraag of je de vijand plat krijgt..... :P

maar ik zie ze niet wegrennen, waarschijnlijk hebben ze het niet eens door....

[ Voor 5% gewijzigd door mrc4nl op 26-02-2011 13:37 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 00:22

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Vandaag (half uur geleden) battlefield bad company 2 binnen gekregen :D Singleplayer al wel eens gespeeld maar was toch erg benieuwd naar de multiplayer.
Ben altijd Call of Duty gewend dus dat wordt een hele opgave met gewenning maar heb er wel zin in. Eens wat anders, hele andere gameplay =)

*edit* @ tergend langzame update....

[ Voor 6% gewijzigd door Mu.siQ op 26-02-2011 13:49 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:49
Mu.siQ schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 13:42:

*edit* @ tergend langzame update....
kun je vast de topicstart doornemen ;) Staat hele handige informatie in + filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 00:22

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

walletje-w schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 13:59:
[...]

kun je vast de topicstart doornemen ;) Staat hele handige informatie in + filmpjes.
Gedaan. Alleen ik stuit al op het eerste probleem. ik heb 'm van iemand gekocht en blijkbaar kun je dus niet zomaar de cd code overnemen (heb 't hele spel, dus met dvd en dergelijke zelf)? Je code wordt gelinkt aan je ea account ofzo? Want activeren kan die niet, already in use zegt die...grrr!!

*gaat naar BC2 problementopic zoeken*

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikheetkoen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-06 22:44
mrc4nl schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 13:35:
[...]

ja ik schiet ook vaak tracers af op vijdanden te voet....
maar dan vaak onbedoeld:
pak mn rifle (pp2000 FTW) -> schiet m leeg->vijand loopt nog door->pak mn pistool->schiet->ow, het was een tracer :/

naja, krijg je teminste wel 30 punten voor, met een pistool is hat altijd nog maar de vraag of je de vijand plat krijgt..... :P

maar ik zie ze niet wegrennen, waarschijnlijk hebben ze het niet eens door....
Soms pak ik iemand anders' kit op, om dat ik geen tijd heb om te reloaden, blijkt dat als je primary van die kit weer leeg is en je naar je pistol switcht het een Tracer Gun blijkt te zijn... Nouja, toch +20 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:35
Mu.siQ schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:27:
[...]

Gedaan. Alleen ik stuit al op het eerste probleem. ik heb 'm van iemand gekocht en blijkbaar kun je dus niet zomaar de cd code overnemen (heb 't hele spel, dus met dvd en dergelijke zelf)? Je code wordt gelinkt aan je ea account ofzo? Want activeren kan die niet, already in use zegt die...grrr!!

*gaat naar BC2 problementopic zoeken*
De persoon waarvan je hem gekocht hebt zal hem moeten deleten uit zijn EA Account gamelist, als het goed is wordt hij dan weer beschikbaar voor jou. Anders zijn account vragen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Hoe kun je eigenlijk fatsoenlijk kills krijgen met de boten? (vanilla BC2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Isla Innocentes en dan een granaatwerper boot.
Langs de kust gaan liggen en dan granaten spammen.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rynji schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:21:
Isla Innocentes en dan een granaatwerper boot.
Langs de kust gaan liggen en dan granaten spammen.
Okej zal dat eens gaan proberen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Totaal waardeloos, het is bijna onmogelijk om daar kills mee te maken.
Dan maar een paar clan leden uitnodigen op een afgelegen plek:P Heb het iig wel geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-07 23:09
moet je beter mikken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die kans krijg ik niet, als je al de kans hebt om attacker te zijn, heb je misschien een boot, stap je in, heb je meteen een M95 bullet in je nek hangen.

Dan maar op de wat makkelijkere manier:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-07 12:53

zAo

GPLv2 Fanboy

Anoniem: 160457 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 20:12:
Dan maar een paar clan leden uitnodigen op een afgelegen plek:P Heb het iig wel geprobeerd.
Als je die pin wilt halen kun je ook op een waterscooter of boot gaan snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die pin heb ik al, alleen heb ik de seavehicles nog niet op bronze, de enige die nog mist.
Een jaar geleden BC2 aangeschaft, in een jaar tijd twee kills gemaakt, denk gewoon geluk gehad:P

Is Isla Innocentes de enige met deze boten? Weet wel dat er nog een map is, maar ook daar is het nooit gelukt.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 160457 op 26-02-2011 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Anoniem: 160457 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 20:34:
Die pin heb ik al, alleen heb ik de seavehicles nog niet op bronze, de enige die nog mist.
Een jaar geleden BC2 aangeschaft, in een jaar tijd twee kills gemaakt, denk gewoon geluk gehad:P

Is Isla Innocentes de enige met deze boten? Weet wel dat er nog een map is, maar ook daar is het nooit gelukt.
Ik weet niet of je Vietnam hebt, maar daarmee heb ik in twee uur 208 kills met PBR vietnam en in vanilla had ik in mijn x honderd uur maar 19 kills met bootjes. Kills die je maakt met PBR boot van Vietnam telt gewoon mee voor seavehicles sterren in vanilla. Die gun is echt geweldig. Staat nu op 4x gold bij mij terwijl ik dacht dat ik nooit 1x gold zou halen :P.

Je hebt btw in Isla Innocentes, Laguna Presa rush en Oasis de patrol boat.

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 26-02-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb Vietnam (nog) niet:P Weet wel dat het daar makkelijker is om kills te maken met een boot, daarom vermelde ik ook dat ik vanilla bezat;)

DICE heeft de boten in BC2 idd wel erg waardeloos gemaakt, op transport na dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:22
Laguna Presa Conquest heeft ook de personal watercrafts, als je daar achterop gaat zitten kan je gewoon wapens gebruiken, die kills tellen ook als water class kills :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ondertussen heb ik dus die 10 kills met seavehicles behaald:P
Nu maar eens proberen om 3 roadkills te halen met een quad, of iets dergelijks, leuke uitdaging:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

:P:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 17:43
Hm, fail. Ik kom vanavond op een server, krijg een melding van Punkbuster dat ik gekicked ben ivm 'disallowed program / driver'. Wat rondgezocht en geprobeerd, blijkt het aan Xfire te liggen. Volgens mij had die eerder vandaag een game database update.

Dus, als je gekicked wordt ivm verboden programma's, óf je hax uitzetten, en/of xfire uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Anoniem: 160457 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 20:12:
niet mee eens,
onmogelijk: nee.
geluk benodigd:JA.
en je moet af en toe oppassen voor snipers.
heb zelf 6 kills in 22 minuten met boot, je hebt geluk en een beetje skill nodig

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381052

Sorry beetje reclame maken... *knip*

nee, doe toch maar niet. Zie ook: Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 124% gewijzigd door TheZeroorez op 28-02-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Reactie @ bovenstaande post
Dus je post reclame voor een Nederlandse server op een Nederlands forum, met Engelse tekst :?

Anyway, easy manieren voor sea vehicle kills in vanilla:
- Laguna Presa Rush -> Hardcore mode > Achterop jetski > Ergens verdekt opstellen > Mortar Strike + Explosives Spec
- Isla Innocentes Rush -> Hardcore mode > Steel jetski/boot > Ga achter eigen eiland zitten > Achterop jetski > Lock choppers met tracer dart > Haal choppers neer

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

draait hij hardcore mode ?

[ Voor 80% gewijzigd door TheZeroorez op 28-02-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FiRePaTH schreef op maandag 28 februari 2011 @ 02:34:
Reactie @ bovenstaande post
Dus je post reclame voor een Nederlandse server op een Nederlands forum, met Engelse tekst :?

Anyway, easy manieren voor sea vehicle kills in vanilla:
- Laguna Presa Rush -> Hardcore mode > Achterop jetski > Ergens verdekt opstellen > Mortar Strike + Explosives Spec
- Isla Innocentes Rush -> Hardcore mode > Steel jetski/boot > Ga achter eigen eiland zitten > Achterop jetski > Lock choppers met tracer dart > Haal choppers neer
TSJA ik blijf kutten met die 3 road kills pin, Veel tips gehad maar het gaat 'm niet worden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:22
Anoniem: 361737 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:26:
[...]

TSJA ik blijf kutten met die 3 road kills pin, Veel tips gehad maar het gaat 'm niet worden vrees ik.
Blijven proberen, ik heb em met de quad gehaald op atacama, beetje rondcrossen bij de vlaggen. Nog een tip, er zijn een aantal atacama 1000 tickets servers, daar maak je meer kans want meer tijd :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kassad schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:35:
[...]

Blijven proberen, ik heb em met de quad gehaald op atacama, beetje rondcrossen bij de vlaggen. Nog een tip, er zijn een aantal atacama 1000 tickets servers, daar maak je meer kans want meer tijd :)
1000 tickets dat is 'm ff niet aangedacht tnx dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381052

zoals ik al in die post zei, was een repost van EA forums.. dacht eerst post alleen daar..

toch wel flauw dat dat niet mag, zitten zelfs enkele oud got members in.. ach ja..

trouwens probeer een met een sniper op een scooter te gaan zitten en mortar strikes gooien op bottle necks... zijn trouwens domme pins om te halen.. 1 of 2 meer haal je gewoon niet omdat het niet loont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380298

Lekker even de handen vrij...
Pc aan. Telefoon uit. BC opstarten.
Friend gevonden... Dauberman!
Leuk. Lekker knallen
Dit keer geen nootjes of rookwaar
Snipers zijn lame, dus rondrennen als een dolle en lekker veel en tactische kills maken.
Kratjes armen. Huizen slopen. T betere teamwerk.
Zit squadgenoot DM het hele level achterop een scootertje te slapen
Ik nog met rookbommen smijten, maar dat maakte weinig indruk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

goed verhaal, lekker kort.
Toevoeging aan het topic: nul. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380298

Ja misschien neem ik mezelf een beetje te serieus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:24
Misschien een hele domme vraag, maar waarom zijn ze in BFBC2 vergeten Anti-Air in te bouwen? Helicopters waren in BF2 al ubersterkt en lastig te counteren met vliegtuigen. Zonder vliegtuigen zijn ze onverwoestbaar en niet te pakken. Of mis ik nog een bepaald wapen in mijn Engineer-pack (lees de Stinger)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:38
Robkazoe schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:50:
Misschien een hele domme vraag, maar waarom zijn ze in BFBC2 vergeten Anti-Air in te bouwen? Helicopters waren in BF2 al ubersterkt en lastig te counteren met vliegtuigen. Zonder vliegtuigen zijn ze onverwoestbaar en niet te pakken. Of mis ik nog een bepaald wapen in mijn Engineer-pack (lees de Stinger)?
Tracedart + rpg werkt best prima, wellicht mis je die nog. Er is inderdaad op veel levels wel wat minder aan anti-air aanwezig dan met Battlefield 2, zeker omdat niet veel mensen tracedarts lijken te gebruiken...

[ Voor 14% gewijzigd door Leftblank op 28-02-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Robkazoe schreef op maandag 28 februari 2011 @ 20:50:
Dat is nou een uitdaging in dit spel. Je gebruikt de Tracer Dart en Carl Custaf of een RPG. En op sommige mappen staan flakguns, alleen staan deze niet altijd effectief opgesteld vind ik, zodat ze vaak gebruikt kunnen worden.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Als een helicopter non stop blijft rondcirkelen boven een basis (naja, je kunt het ook gewoon rapen noemen), dan valt er weinig te tracedarten lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Tuurlijk wel. Vooral als ze voorspelbaar circle strafen, dan kunt je gewoon gokken hoeveel je voor die heli moet richten met je tracer dart om hem te raken. Eventueel een paar keer proberen en je hebt hem :)

En als het boven je eigenlijk basis is dan is dat gewoon spawnrapen. Dat is weer een ander probleem dat niets met heli's opzich te maken heeft natuurlijk.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Daarnaast is er de AT4, die min of meer lasergestuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Laat ik hopen dat ik snel de AT4 + tracedart krijg, want ik word er gek van. Als het zo "makkelijk" is, waarom zie ik dan nooit iemand heli's uit de lucht knallen (zowel bij de tegenstander als bij mijn eigen team)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Tsja, de helicopters zijn erg goed te gebruiken. Ik ben er zelf ook zeker handig mee, en mede daarom is het voor mij heel makkelijk om helicopters uit de lucht te halen. Een AT4 kan zeer handig gebruikt worden, het vergt wel oefening, voor mij is het min of meer ook een nieuw wapen, na al een aantal uurtjes...
Tracer dart met Carl Gustav of RPG is ook goed, heel makkelijk om helicopters zo te counteren. Aardig wat helicoptertjes uit de lucht gehaald met die combo. Je moet het spel leren spelen, een goede manier om te leren is alles testen, wordt familiar met de helicopter en dit voertuig is helemaal niks meer tegen je, al mag jij erin stappen kan je zeker wat kills meenemen.

EDIT:
Robkazoe schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:45:
Laat ik hopen dat ik snel de AT4 + tracedart krijg, want ik word er gek van. Als het zo "makkelijk" is, waarom zie ik dan nooit iemand heli's uit de lucht knallen (zowel bij de tegenstander als bij mijn eigen team)?
AT4 is niet met de tracer te gebruiken, is een zelfsturende raket. Als je wat filmpjes op YT kijkt kan je een beetje leren hoe je dit dingen uit de lucht krijgt...

[ Voor 26% gewijzigd door The Great HooD op 28-02-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Andere goede methode tegen attack choppers die ik bijna niemand zie gebruiken is een M95 Sniper + 4x Acog + Magnum Ammo. Piloten raken meestal helemaal in paniek, omdat ze damage oplopen zonder dat ze weten wat er aan de hand is. "Heh, waar zit die anti-air gun dan?!?!?!" xD

M95 is het enige wapen dat schade kan doen aan choppers (de choppers zelf dus). En zo nu en dan schiet je de piloot er gezellig mee uit. ;)

En als ze willen repairen, even kijken waar ze heen gaan en een mortar strike erop gooien.

Paniek & Chaos gegarandeerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-07 10:48
Robkazoe schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:45:
Join de DRL (PC) server aub een keer :). Ik (Loonens) en Sloonen knallen met regelmaat de choppers uit de lucht.

Als je met de AT4 eenmaal bedreven bent, is dat veel sneller dan een tracer + RPG/Gustav. Plus dat ze nooit uit de chopper springen. Als ze eenmaal getraced zijn springen veel mensen uit de chopper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

FiRePaTH schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 01:08:
Andere goede methode tegen attack choppers die ik bijna niemand zie gebruiken is een M95 Sniper + 4x Acog + Magnum Ammo. Piloten raken meestal helemaal in paniek, omdat ze damage oplopen zonder dat ze weten wat er aan de hand is. "Heh, waar zit die anti-air gun dan?!?!?!" xD

M95 is het enige wapen dat schade kan doen aan choppers (de choppers zelf dus). En zo nu en dan schiet je de piloot er gezellig mee uit. ;)

En als ze willen repairen, even kijken waar ze heen gaan en een mortar strike erop gooien.

Paniek & Chaos gegarandeerd! :)
hmm m95 en iets rechtlijnig vliegende pilots zijn zo heerlijk af te maken. In vietnam is het nog leuker met de m40 een pilot te HSen :D floep opeens heli uit de lucht vallen... altijd mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-04 10:07
wat is lastiger in rush, verdedigen of aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Meestal aanvallen. Maar dat verschilt per potje, soms speel je als attacker tegen een noob team dat nog nooit van disarmen heeft gehoord, maar als de tegenpartij dat laatste wel fanatiek doet is het als attacker toch heel lastig.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomskipsp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:18
Ikzelf heb wat training gehad in het besturing van de AT4, maar als je die onder de knie hebt, kun je alles aan;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 11:47
EA servers eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Net -5 min geleden- nog op de PS3 gespeeld.

Hebben meer mensen last van crashes op een oude 60GB PS3? Als ik in een tank zit, er bomen in de buurt zijn en er nog een tank dichtbij komt, levert dit vaak crashes op. Gisteren na ongeveer een uur spelen, vandaag na 10minuten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118498

Per nu, werkt ineens mijn serial key niet meer. Hij is niet valid, of al in gebruik. Mja hij was in gebruik, door mij ja. Lekker dan dat online gebeuren zo :(.
Hopelijk is het een tijdelijk iets (voor de zoveelste keer).
Vorige keren al het gezeik met missende stats.

EA maakt mij wederom niet blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Plankton schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:35:
wat is lastiger in rush, verdedigen of aanvallen?
Aanvallen is afhankelijk van welke plek je er in komt en welke map je speelt. Als er bij een bottleneck nog één mcom over is dan gaat het defending team natuurlijk die verdedigen en dat is dus vaak 2x zo veel dan als er nog twee mcoms zijn. Wat dan helpt is gewoon het gebouw naar de tering schieten met tanks/heli's/granaten/mortar strikes ed. als het gebouw instort ben je klaar :) Mss niet helemaal eerlijk maar goed het kan en waarom niet als je niet 10x dood wil gaan tijdens planten.
Dat gebouw afknallen kan overigens niet bij elk gebouw, meestal de laatste mcoms kan dat niet mee.
Anoniem: 118498 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:41:
Per nu, werkt ineens mijn serial key niet meer. Hij is niet valid, of al in gebruik. Mja hij was in gebruik, door mij ja. Lekker dan dat online gebeuren zo :(.
Hopelijk is het een tijdelijk iets (voor de zoveelste keer).
Vorige keren al het gezeik met missende stats.

EA maakt mij wederom niet blij.
Mailen met EA kan wellicht helpen als het zo blijft.

[ Voor 4% gewijzigd door SouLLeSSportal op 02-03-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
speel sinds kort online op de PS3, maar valt mij op dat ik als n00b met level 1 constant in levels wordt geplaatst waar spelers rond de level 35 zitten.. Speel overigens Rush

komt dit doordat er weinig nieuwe mensen bij komen? of is het compleet random dat je in levels wordt geplaatst? zonder dat ze rekening houden wat je niveau is?

Of komt het omdat er weinig mensen rush spelen?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390961

Ik ben er net achter dat AA en BFBC2 via het nvidia contol pannel ook nog wat beter kan.
Of in inder geval mooier kan. Ik gebruik zech maar 4xMSAA +4xSSAA, de SSAA ingesteld via het nvidia control pannel, en ik krijg het idee dat dit zelfs mooier is dan 32xCSAA, maar ook zwaarder. Ik heb net even een filmpje gemaakt en dat filmpje maken loot ook zwaarder, maar nog speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Beter in de zin van zwaarder waarschijnlijk want als jij het verschil kan zien tussen 4x en 8x of hoger vind ik het knap. Ik weet trouwens niet of je gewoon slecht in taal/typen bent of dyslectisch maar er zitten wel erg veel fouten in je post... :X

Iets anders, voor wie nog geen wartapes heeft aanstaan bij geluid, dat zeker doen, man wat is het dan stukken mooier! :D Geluid klinkt veel realistischer en beter in verhouding, lange nagalm van schoten enz. heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390961

SouLLeSSportal schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:37:
Beter in de zin van zwaarder waarschijnlijk want als jij het verschil kan zien tussen 4x en 8x of hoger vind ik het knap. Ik weet trouwens niet of je gewoon slecht in taal/typen bent of dyslectisch maar er zitten wel erg veel fouten in je post... :X

Iets anders, voor wie nog geen wartapes heeft aanstaan bij geluid, dat zeker doen, man wat is het dan stukken mooier! :D Geluid klinkt veel realistischer en beter in verhouding, lange nagalm van schoten enz. heerlijk!
Nee ik zie zelf wel een verschil. Maar ik heb ook een groot scherm met een lage resolutie 27" 1920x1080.
Het grote verschil zit hem in SSAA denk ik. Bij 8x zie ik nog hele kleine karteltjes. Nu probeer ik nog even met 8xSSAA. Wartapes gebruik ik niet, te veel galm op plekken waar het niet hoord. Ik gebruik voor het beste geluid hifi standaard, hifi standaard geeft al veel galm bij mij en ik maak natuurlijk gebruik van DBdigital die het geluid voor standaard op zijn best laat klinken over 5.1 kanalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:30
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:20:
[...]

hmm m95 en iets rechtlijnig vliegende pilots zijn zo heerlijk af te maken. In vietnam is het nog leuker met de m40 een pilot te HSen :D floep opeens heli uit de lucht vallen... altijd mooi.
Je hoeft niet perse in dat geval een M95 te hebben. Gewoon door het glas schieten werkt ook met andere snipers, je moet alleen wat geluk hebben en een beetje rekening houden met de afstand.

Zijn team mates waren denk ik niet blij want ik zag ze erg (te) laat ejecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
zAo schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:25:
[...]

Net -5 min geleden- nog op de PS3 gespeeld.

Hebben meer mensen last van crashes op een oude 60GB PS3? Als ik in een tank zit, er bomen in de buurt zijn en er nog een tank dichtbij komt, levert dit vaak crashes op. Gisteren na ongeveer een uur spelen, vandaag na 10minuten spelen.
Heb je het bij andere spellen ook, want dit verhaal komt me enigszins bekend voor.
Ik had ook een PS3 die niet helemaal lekker liep, hij liep steeds sneller vast. Wat kan helpen is de PS3 even openmaken en kijken of er nog koelpasta op zit, ze zijn namelijk nog wel eens slordig met het aanbrengen ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
The Great HooD schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:59:
[...]

Heb je het bij andere spellen ook, want dit verhaal komt me enigszins bekend voor.
Ik had ook een PS3 die niet helemaal lekker liep, hij liep steeds sneller vast. Wat kan helpen is de PS3 even openmaken en kijken of er nog koelpasta op zit, ze zijn namelijk nog wel eens slordig met het aanbrengen ervan.
Ligt er aan. BC2 op de ps3 is echt een recordgame geweest qua vastlopers voor mij (en meerdere GoT spelers). Is me een paar tig keer overkomen in paar honderd uur. Is dus niet meteen nodig om drastische maatregelen te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

BatmanHorizon schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:08:
[...]
Ligt er aan. BC2 op de ps3 is echt een recordgame geweest qua vastlopers voor mij (en meerdere GoT spelers). Is me een paar tig keer overkomen in paar honderd uur. Is dus niet meteen nodig om drastische maatregelen te nemen...
The Great HooD schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 19:59:
[...]
Thanks. Vandaag weer een vastloper gehad helaas.

Ik heb bij BC2 veel meer vastlopers gehad dan bij alle speller die ik ervoor gespeeld heb, maar dit is toch wel erg extreem. In de 200 uur ervoor heb ik misschien 10 gehad; nu 3 in 3uur gamen.

Ik ga het in de gaten houden, dank voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Jaa ik zeg het zo rigoreus omdat ik precies hetzelfde ervaarde, nu inmiddels gefixt. Ik heb alleen geen BC2 voor PS3 dus ik kan daar in principe niet zoveel over zeggen...
3 komt wss wel op PS3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 10:38
thomskipsp schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:10:
Ikzelf heb wat training gehad in het besturing van de AT4, maar als je die onder de knie hebt, kun je alles aan;)
So true, what een ongelooflijk heerlijk wapen is dat zeg! Gegarandeerd ultieme BF koude rillingen momenten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:20:
In vietnam is het nog leuker met de m40 een pilot te HSen floep opeens heli uit de lucht vallen... altijd mooi.
Lukt dat soms alleen met de M40 (en SVD) ? Ik heb meermaals complete M21 magazijnen door voorruiten van UH's geknald, maar de piloot overkomt niets ... alleen damage aan de heli :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

hmm zou het niet weten, gebruik eigenlijk alleen de m40 :+ Zou best kunnen dat lichtere sniperrifles niet werken maar dan zou de svd het ook niet moeten kunnen.

[ Voor 17% gewijzigd door SouLLeSSportal op 03-03-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-07 10:48
Alleen M40 in Vietnam en M95 in Vanilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik ben zelf niet zo' n fan van de at4,
gebruik veel liever de CG + tracer dart,
met een beetje skill trace je een tank op lange afstand.
choppers lukt me alleen als je over je heen vliegen.

en de CG doet het ook prima tegen infanterie en emplaced weapons.
one shot one kill (2 als je geluk hebt)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

AT4 heeft ook z'n voordelen hoor, je kunt een bewegend doel blijven volgen met je vizier. Met RPG en CG moet je leaden omdat-ie een tijdje onderweg is en als je doel opeens stil blijft staan of van richting verandert zit je fout ... en tracer-darts halen ze gewoon weg met smoke.
StealthyPeanut schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:35:
Alleen M40 in Vietnam en M95 in Vanilla
Slechte zaak ... volgens mij zou in pricipe alle ammo door de UH voorruit moeten gaan (Apache zal wel gepantsterd zijn).
Maar ja, ik snap die heli's sowieso niet ; als ik met een LMG schiet op de zijkant van een UH waar 4 man op elkaar gepopt in dat laadruim zitten, zou ik toch veeeeel vaker mensen moeten raken. Hebben totaal geen dekking ...

[ Voor 47% gewijzigd door Goner op 03-03-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Goner schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:34:
AT4 heeft ook z'n voordelen hoor, je kunt een bewegend doel blijven volgen met je vizier. Met RPG en CG moet je leaden omdat-ie een tijdje onderweg is en als je doel opeens stil blijft staan of van richting verandert zit je fout ... en tracer-darts halen ze gewoon weg met smoke.

[...]

Slechte zaak ... volgens mij zou in pricipe alle ammo door de UH voorruit moeten gaan (Apache zal wel gepantsterd zijn).
Maar ja, ik snap die heli's sowieso niet ; als ik met een LMG schiet op de zijkant van een UH waar 4 man op elkaar gepopt in dat laadruim zitten, zou ik toch veeeeel vaker mensen moeten raken. Hebben totaal geen dekking ...
apache of welke moderne gevechtsheli in bc2 hebben small arms armor, de voorruit is 3 cm dik gepantserd glas.
de Huey is volgens mij niet zo bepantserd idd. Het is waarschijnlijk zo gedaan dat je niet zo snel de pilot afknald ivm gameplay en balans. Met de sniper heb ik regelmatig gunners uit de heli's geknald, erg leuk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Goner schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:34:

[...]

Ik heb afgelopen week nog een piloot uit de lucht geschoten met een UZI... Was op vietnam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:55

Minkie

Groazers Unite.

In de map Valparaiso kan als verdediger bij het 2de setje mcom's de piloot uit de heli schieten (die dan nog aan de grond staat) met de M95 als je achter de vuurtoren staat.
Tis ff mikken maar als je weet wat de bulletdrop is dan is het een eitje 8)

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:05:
[...]

apache of welke moderne gevechtsheli in bc2 hebben small arms armor, de voorruit is 3 cm dik gepantserd glas.
de Huey is volgens mij niet zo bepantserd idd. Het is waarschijnlijk zo gedaan dat je niet zo snel de pilot afknald ivm gameplay en balans. Met de sniper heb ik regelmatig gunners uit de heli's geknald, erg leuk :+
in BC2 kun je zelfs met de meest simpele proppenschieter (3-shot burst pistool?) een chopperpiloot uit zijn heli schieten. De kans dat je 'm raakt in vlucht is echter nihil.

sniper... :'( ;)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Goh hey. Ik speel het spel nu een paar maand op matige performance, relatief lage frames (~20 met drops naar (in extreme gevallen) 10), lag, etc.

Laatst kwam ik toevallig in de task manager, stond daar een pmb.exe, Pando Media Booster. Eens opzoeken, blijkt dat een of andere client van LotRO te zijn die, zelfs al speel ik het spel al maanden niet meer, gewoon keihard in de achtergrond blijft uploaden (is een p2p applicatie om gamefiles te downloaden). Die zat dus de hele tijd mijn upload te vernaggelen :/. Dat uitte zich niet in lag als in hoge ping, maar dus wél in lagspikes en gewoon algehele traagheid, :s.

Die er af, spel speelt nu een stuk soepeler.

Gisteren 33 kills met recon & shotgun, lekker de rambo uithangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:49
M2M schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:36:
[...]

in BC2 kun je zelfs met de meest simpele proppenschieter (3-shot burst pistool?) een chopperpiloot uit zijn heli schieten. De kans dat je 'm raakt in vlucht is echter nihil.

sniper... :'( ;)
Ik kan me nog goed herinneren dan pixelchaos (die kom ik nu nooit meer tegen) een persoon getracerd had in de chopper en vervolgens de persoon uit de chopper schoot in plaats van de chopper neer te halen. Erg grappig en echt een WTF moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YopY schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:45:
Goh hey. Ik speel het spel nu een paar maand op matige performance, relatief lage frames (~20 met drops naar (in extreme gevallen) 10), lag, etc.

Laatst kwam ik toevallig in de task manager, stond daar een pmb.exe, Pando Media Booster. Eens opzoeken, blijkt dat een of andere client van LotRO te zijn die, zelfs al speel ik het spel al maanden niet meer, gewoon keihard in de achtergrond blijft uploaden (is een p2p applicatie om gamefiles te downloaden). Die zat dus de hele tijd mijn upload te vernaggelen :/. Dat uitte zich niet in lag als in hoge ping, maar dus wél in lagspikes en gewoon algehele traagheid, :s.

Die er af, spel speelt nu een stuk soepeler.

Gisteren 33 kills met recon & shotgun, lekker de rambo uithangen.
misschien is het verstandig eens te frapsen om te kijken hoeveel FPS je nu overhoudt. Het hebben van een minimum framerate van (gemiddeld) 40 - 50 is toch echt fijner dan hoge details. Je bent tenslotte niet naar een natuurfilm aan het kijken.... :)
Zolang je de resolutie niet omlaag schroeft is het eigenlijk geen ramp als je de instellingen net een tandje lager zet. AA neemt bijvoorbeeld een gigantische aanslag op hardware, terwijl de speelbaarheid er enorm op vooruit gaat als je dat uit zet. Als je tenminste een wat lagere FPS hebt.

Check ook even of je framerate als een pudding in elkaar zakt als er veel physx op beeld is (instortend gebouw). Dan is op dat moment waarschijnlijk je cpu de limiet. Iets (verder) overklokken zou dat soort lagmomenten een heel eind om zeep kunnen helpen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Ik heb Xfire, die heeft ook een FPS overview. De grafische pracht is ook niet het probleem (heb alles al op het laagst), maar de CPU - die draait constant op of rond de 100%. Een C2D @ 2 GHz is gewoon niet genoeg. Zijn ook genoeg in dit topic (of iig twee) die al aangaven dat een upgrade naar een quadcore een flinke verbetering was.

Zit ik ook aan te denken natuurlijk... Maar stiekem spaar ik nog even door tot BF3, kijken hoeveel die nodig heeft, ;D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

meer, daarin zit een engine die weer voortborduurt op die van Bad Company 2, dus met meer pracht en praal en de gepaarde extra honger naar een snelle processor voor de physics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-07 21:15
@YopY
Idd heel erg lekker om met een shottie door steegjes/de jungle te rennen, lekker run 'n' gunnen ^^
Persoonlijk favoriete setup daarvoor is de assault clas met de Saiga en grenade spec, lekker grenades en shottie spammen, met de ammo boxes weer opvullen en verder raggen terwijl je af en toe een tank (probeert) te pakken met 2 pakketjes C4 :)

Sinds een tijdje weer helemaal bfbc2 herontdekt, kan ook niet wachten tot BF3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Heb 'm ook weer herondekt :)
Die shottie is met enige aanpassing ook om te toveren tot snipergunnie...handig voor afwisselende maps als heavy metal.

Heb trouwens voor het eerst geen last meer van CTD' s, maar ik zal dit wel posten in het problementopic.

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ik heb BFBC2 al ongeveer 10 dagen en de meeste frustraties die ik hier lees, ben ik ook allemaal tegengekomen.
Even samengevat:
-Er vliegt een helikopter boven je base, Niemand uit je 8 teamgenoten die hem even neer haalt.
-Net als het vorig voorbeeld, zit je in een Rush game als verdediger, zijn al je teamgenoten naar de spawn van de vijand toe om ze af te maken terwijl de vijand al allebeide m-coms heeft opgeblazen.
-Zit je zonder kogels/health, al die medics en soldaatjes lopen langs je en ook nog eens geen box droppen.
-Soms te veel mensen die gaan snipen.

Gisteren werd ik zo pissig. Over onze base(rush) vloog er een heli die mij wel zo n 4x achter elkaar had afgemaakt. Uiteindelijk kreeg ik de kans om nog te kunne bewegen zonder dood te gaan en heb ik die heli neergehaald met de gustav :p

Gisteren heb ik geprobeerd iemand uit de heli te gaan snipen maar dat is me niet gelukt. Ik zie wel dat ik 1x damage deed. Het was geen damage aan de heli want ik raakte ook meerdere keren de onderkant van de heli om te kijken of ik daarmee schade kon doen maar dat lukte weer niet.
Iemand tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyg
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-07 11:38

wyg

Even een vraagje aan de Bfbc 2 spelers hier: is de multiplayer nog een beetje bevolkt of is het alweer een aflopende zaak. Zit zelf te denken om het spel te kopen, maar alleen als het nog veel gespeeld wordt.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Ranks zijn soms stuk, EA/DICE zijn er naar aan het kijken

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.