Wizz15 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:55:
[...]

Ik heb toch echt liever een team dat spot, dan een team dat niet spot maar wel healthpacks dropt. Spotten heeft het hele team wat aan, een healthpack alleen de personen in de buurt van die medic.

Bovendien spotten is de meest effectieve manier om een beetje teamplay op gang te krijgen. Zodra er ergens een groep vijanden gespot is, weet een groot gedeelte van je team waar ze hun aandacht op moeten vestigen. Een healthpack heeft alleen nut als je al geraakt bent, had voorkomen kunnen worden als er voldoende gespot werd ;)

Als ik een teamgenoot in zijn eentje een vlag zie cappen en ik zie een groepje vijanden rondom die vlag, dan spot ik ze sowieso. De teammate weet dat er vijanden in de buurt zijn en kan een betere plek opzoeken of in ieder geval zorgen dat zijn wapens geladen zijn :P De rest van ons team kan ze op dat moment afleiden door ze onder vuur te nemen terwijl de vlag gecapt wordt.
Een echte softcorespelert dus :). Spotten is echt niet belangrijk in HC. Reviven wel, want je krijgt een ticket terug!. En plijsterpakketjes al helemaal. Zonder COD-stijl-auto-health-erbij-perk-als-je-even-stilstaat, heb je echt wel plijsters nodig. Je begint maar met 60HP, dus als je de helft kwijt bent krijg je die, zonder plijster, er ook niet meer bij.

Teamplay in HC is helemaal handig. Je kunt niet al kip zonder kop rambo ergens heen rennen. Elke pc speler met een beetje hand oog coordinatie zal je binnen twee seconde afgeschoten hebben. Of minimaal beschadigd, waar het verhaaltje van de vorige paragraaf nut heeft. Daarnaast, als een van je squad genoten een veilig spawnplekkie gevonden heeft, diep in enemy territory, is het zeer handig die squad genoot er op te attenderen dattie even moet blijven zitten en wachten op reinforcements.

Overigens, als je niet zeker bent dat een tegenstander ergens achter een hoekje schuilt, moet je goed luisteren en een granaat erlangs gooien. Gewoon aan je eigen kant van de muur zodat de kerel in kwestie niet doorheeft en wegrent. Het is niet de bedoeling dat de granaat de tegenstander om zeep helpt, maar dat jij de info krijgt dat er iemand van de tegenstander zit.

Werkt prima bij zolders in huisjes, of bovenverdiepingen in huisjes. Wil je toch een granaat gooien en iemand slopen, ga voor de trap staan in een huisje en smijt tegen de muur boven de trap aan. Vervolgens stuitert de granaatappel op de tweede verdieping, en heb je (in HC) alle mensen die bovenaan het trappengat kamperen, of voor het raampje staan.

-_-

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 08:42
Overigens, als je niet zeker bent dat een tegenstander ergens achter een hoekje schuilt, moet je goed luisteren en een granaat erlangs gooien. Gewoon aan je eigen kant van de muur zodat de kerel in kwestie niet doorheeft en wegrent. Het is niet de bedoeling dat de granaat de tegenstander om zeep helpt, maar dat jij de info krijgt dat er iemand van de tegenstander zit.
je bedoelt dat je die mensen hoort schreuwen GRENADE!! of iets in het Russisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
joshje schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:32:
[...]

je bedoelt dat je die mensen hoort schreuwen GRENADE!! of iets in het Russisch
Wat ik trouwens monsterlijk irritant vind. Net als dat je ergens verdekt ben opgesteld en mensen rond de MCOM weg schiet en een ammo pakketje krijgt. Dan galmt er ook "Ammo, right here!" door het hele level en weten de meesten ook ineens waar ze je kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Tjoekie schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:06:
[...]

Wat ik trouwens monsterlijk irritant vind. Net als dat je ergens verdekt ben opgesteld en mensen rond de MCOM weg schiet en een ammo pakketje krijgt. Dan galmt er ook "Ammo, right here!" door het hele level en weten de meesten ook ineens waar ze je kunnen vinden.
Ja idd, ik wil dat zelf kunnen aangeven ipv dat het automatisch gaat...
Vooral onhandig als je even een tactische adempauze diep in vijandelijk gebied neemt... :o

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-07 17:02
Dan gooit de persoon die het je geeft toch beter ver weg naar jou toe?
Zo doe ik dat meestal, mits de juiste techniek van springen en klikken op het juiste moment. Zo krijg je c4 ook goed ver gesmeten :P

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 21:59
Min ogen zijn nu officieel -10 achteruit gegaan.

Damn gisteren zat ik een map te spelen met zo kapotte boot in het midden.
ik werdt gewoon blind en kon echt niemand zien.
Ook die opgewaaide stof was zwaar irritant.
dan aim je naar de andere kant en weet je dat iemand daar zit. komt er stof voor je ogen en staat diegene opeens achter je.

Ik denk dat ik de game maar eens deinstalleer, want dit is echt belachelijk.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Pykow schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 09:41:

dan aim je naar de andere kant en weet je dat iemand daar zit. komt er stof voor je ogen en staat diegene opeens achter je.

Dat ligt niet aan jou maar dat is gewoon de map alacama desert, dat zit er bij iedereen in, sommige plaatsen kan je prima ver kijken maar komt er af en toe zo'n stofwolk voorbij. Hoort er gewoon beetje bij en zorgt voor wat dynamiek zodat er geen 16 vs 16 snipers in de map gaan zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 18-02-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-07 10:48

Snel doen!! Deze game is gewoon niks voor jou.

Als ik je posts zie en je ergernissen lees, dan zou ik de game snel deinstalleren.

[ Voor 14% gewijzigd door StealthyPeanut op 18-02-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-07 21:59
Ik verwachte meer BF2 ;) ach ja sommige games kunnen wel eens tegenvallen he.
De gameplay is verder wel geniaal en niet zo Run shoot game

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215005

oh nee realisme!! dat kan niet hoor stof wolken in een woestijn!.. ik zou inderdaad maar snel deinstalleren en als ik jou was zou ik snel COD of MOH installeren dat is lekker onrealistisch en daar heb je geen irritante stofwolken :) en kogels gaan gewoon lekker rechtdoor.. des te makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Pykow schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:55:
Ik verwachte meer BF2 ;) ach ja sommige games kunnen wel eens tegenvallen he.
De gameplay is verder wel geniaal en niet zo Run shoot game
Voor BF2 moet je BF2 spelen ;) De Bad Company serie is niet echt te vergelijken met de normale BF-franchise. Meer arcade en kleinschaliger.

Het feit dat Conquest naderhand pas is toegevoegd als gamemode in BC1 geeft al aan dat BC nooit als volwaardige BF-game bedoelt was ;)
M2M schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 17:59:
[...]

Een echte softcorespelert dus :). Spotten is echt niet belangrijk in HC. Reviven wel, want je krijgt een ticket terug!. En plijsterpakketjes al helemaal. Zonder COD-stijl-auto-health-erbij-perk-als-je-even-stilstaat, heb je echt wel plijsters nodig. Je begint maar met 60HP, dus als je de helft kwijt bent krijg je die, zonder plijster, er ook niet meer bij.

Teamplay in HC is helemaal handig. Je kunt niet al kip zonder kop rambo ergens heen rennen. Elke pc speler met een beetje hand oog coordinatie zal je binnen twee seconde afgeschoten hebben. Of minimaal beschadigd, waar het verhaaltje van de vorige paragraaf nut heeft. Daarnaast, als een van je squad genoten een veilig spawnplekkie gevonden heeft, diep in enemy territory, is het zeer handig die squad genoot er op te attenderen dattie even moet blijven zitten en wachten op reinforcements.
Klopt, ik speel tegenwoordig enkel nog normal-mode (hekel aan de term soft-core). Heb in het begin vrijwel alleen hardcore gespeeld (met groot plezier), maar tegenwoordig erger ik me alleen maar als ik hardcore speel. Reviven is altijd handig, zowel in normal-mode als in hardcore. In hardcore een must door de toename van teamkills de laatste tijd.

Ook teamplay is in hardcore vaak ver te zoeken, aangezien de meeste mensen gaan campen in bosjes en wachten tot je toevallig langs rent om je vervolgens in je rug neer te schieten. Ik heb liever dat ik verslagen wordt in een 1-op-1 door iemand met beter gun-skills in normal mode, dan dat ik in mijn rug geschoten wordt door iemand die een heel rondje in een bosje verstoppertje zit te spelen.

Of de rest van je team zit nog in de basis met zijn alleen een teamkiller op te jagen.

Zoiets als dit:

Ik heb meer kans op teamplay in normal-mode dan in hardcore-mode tegenwoordig op PS3, mede doordat spotten meer invloed heeft op het gedrag van de rest van je team.

En spotten is zeker ook in hardcore handig, ook al krijgt je team de informatie niet direct te zien. Als ik hardcore speel, dan neem ik nog steeds motion-sensors mee (indien recon) en ik spot ook gewoon. Je kan gespotte vijanden namelijk nog steeds gewoon op de minimap zien :)

[ Voor 68% gewijzigd door Wizz15 op 18-02-2011 12:22 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-07 17:13

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wizz15 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:04:
[...]

Voor BF2 moet je BF2 spelen ;) De Bad Company serie is niet echt te vergelijken met de normale BF-franchise. Meer arcade en kleinschaliger.

Het feit dat Conquest naderhand pas is toegevoegd als gamemode in BC1 geeft al aan dat BC nooit als volwaardige BF-game bedoelt was ;)
Dat kan, maar ga er maar vanuit dat BF3 verder gaat waar BC2 nu staat, dus ook daar te slopen gebouwen en dynamische weers- en omgevingsaspecten. Dat was simpelweg in BF2 niet mogelijk. Evolutie heet dat :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Hopelijk gaan ze enkel daarop verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:11:
[...]

Dat kan, maar ga er maar vanuit dat BF3 verder gaat waar BC2 nu staat, dus ook daar te slopen gebouwen en dynamische weers- en omgevingsaspecten. Dat was simpelweg in BF2 niet mogelijk. Evolutie heet dat :)
Dit ben ik ook zeker met je eens, ik probeerde ook niet over te komen alsof BF3 weer een stap terug zou zijn. Ik wilde alleen zeggen dat de games uit de Bad Company serie nooit bedoelt waren als 'echte' BF-games en dus ook niet vergeleken moeten worden met BF2/BF:V/BF1942 of BF2142. Net zoals mensen BF:Heroes niet gaan vergelijken met BF2, zo zou je ook BC niet moeten vergelijken met de 'main' serie van Dice.

Het is meer een soort van tech-demo/experiment van Dice om technieken uit te proberen op de consoles voor BF3. Wat mij betreft is de enige overeenkomst tussen BF3 en BC2 (hopelijk) de gelijknamige engine.

BC2 is ontworpen voor consoles en gefocused op infanterie. Dit kan je niet zeggen van de 'volwaardige' BF games ;) Geen slechte game opzich, maar ook geen BF game.

[ Voor 9% gewijzigd door Wizz15 op 18-02-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:11:
[...]

Dat staat allemaal in het bf3 draadje ;) Maar klopt, frostbyte engine 2.0 dus niet alleen zelfde destruction maar nog wat beter en mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Laatst online: 08-06 13:05
Spotten is in normal mode inderdaad een must en levert ook punten op.

Ik snap alleen op de ps3 niet dat er totaal niet gekeken wordt of je een mic hebt of niet. Ik kom heel vaak in sqauds waarin gewoon niemand er één heeft. En dat er dan binnen dezelfde game gewoon nog een sqaud zit met maar één met een mic. Wel een misser dit in mijn opzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb pas de 40mm shotgun attachment ontdekt, ownen dat die doet! Vooral op short-range (in huisjes werkt het geweldig) doe je BOEM en dood is ie :)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Compizfox schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 23:36:
Ik heb pas de 40mm shotgun attachment ontdekt, ownen dat die doet! Vooral op short-range (in huisjes werkt het geweldig) doe je BOEM en dood is ie :)
Mjah noobtube in shotgun vorm ;) maar werkt wel goed idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Compizfox schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 23:36:
probeer het eens in hardcore ;) tot een meter of 10 gewoon instant kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

M2M schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 17:59:
[...]

Teamplay in HC is helemaal handig. Je kunt niet al kip zonder kop rambo ergens heen rennen. Elke pc speler met een beetje hand oog coordinatie zal je binnen twee seconde afgeschoten hebben. Of minimaal beschadigd, waar het verhaaltje van de vorige paragraaf nut heeft. Daarnaast, als een van je squad genoten een veilig spawnplekkie gevonden heeft, diep in enemy territory, is het zeer handig die squad genoot er op te attenderen dattie even moet blijven zitten en wachten op reinforcements. knip knip knip
Inderdaad de medic is de class welke het meeste punten binnen kan halen maar met medic's alleen kom je er niet hoor. Het is teamplay waarin iedereen een rol heeft, actief of ondersteunend ze zijn allemaal belangrijk. Als jij spotten niet belangrijk vindt dan kun je net zo goed die hele recon class (dus niet sniper!!!) opdoeken.

Spotten is zeer belangrijk voor een strategische opstelling maar in public servers wordt het wel naar de achtergrond verdrongen. Dat dat zo is betekent niet dat iemand ineens softcore is, anders kan ik je zo even een paar clans aanwijzen welke jij echt niet inelkaar krijgt en welke dat spoten perfect gebruiken om hun doelen binnen de kortste keren voor elkaar te krijgen.

Ik vindt trouwens ook dat je voor die healthpacks te veel punten krijgt. Als je slim bent en je dropt een hoop van die dingen op strategische punten dan zit je zo aan de 1000 a 2000 punten zonder dat je iemand neer hoeft te knallen. Revivals krijg je ook dikke punten voor maar die zijn wat lastiger omdat iemand die dood is meestal in een open veld ligt dus je moet er wat voor doen, medikits kun je zonder enige moeite naar iemand gooien of gewoon ergens achterlaten. Klaar.

Dat je op public servers medic speelt omdat dat lekker veel punten oplevert betekent niet dat dat meteen het hele spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 105188 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 05:15:
[...]

Inderdaad de medic is de class welke het meeste punten binnen kan halen maar met medic's alleen kom je er niet hoor. Het is teamplay waarin iedereen een rol heeft, actief of ondersteunend ze zijn allemaal belangrijk. Als jij spotten niet belangrijk vindt dan kun je net zo goed die hele recon class (dus niet sniper!!!) opdoeken.
Als ik het voor het zeggen had was de recon classe er helemaal niet geweest. Hadden we weer een assault klasse, een engie klasse, een medic klasse en support klasse met ammo pakketjes. De assault klasse krijgt standaard extra armor en de medic heeft ongeveer dezelfde wapens als de engieklasse nu heeft.

En uiteraard zijn de flashbangs weer terug.
Spotten is zeer belangrijk voor een strategische opstelling maar in public servers wordt het wel naar de achtergrond verdrongen. Dat dat zo is betekent niet dat iemand ineens softcore is, anders kan ik je zo even een paar clans aanwijzen welke jij echt niet inelkaar krijgt en welke dat spoten perfect gebruiken om hun doelen binnen de kortste keren voor elkaar te krijgen.
spotten in hardcore? Vrij weinig zin. Niemand gaat zijn kaartje open doen om te kijken waar iemand zich bevindt. En de meeste mappen zijn te klein om een nuttige soundspot te gebruiken. Er zitten immers overal tegenstanders.
Ik vindt trouwens ook dat je voor die healthpacks te veel punten krijgt. Als je slim bent en je dropt een hoop van die dingen op strategische punten dan zit je zo aan de 1000 a 2000 punten zonder dat je iemand neer hoeft te knallen. Revivals krijg je ook dikke punten voor maar die zijn wat lastiger omdat iemand die dood is meestal in een open veld ligt dus je moet er wat voor doen, medikits kun je zonder enige moeite naar iemand gooien of gewoon ergens achterlaten. Klaar.

Dat je op public servers medic speelt omdat dat lekker veel punten oplevert betekent niet dat dat meteen het hele spel is.
Mee eens. Ik denk dat de gedachtengang was dat ze echt de focus wilden leggen op teamplay. Je krijgt dus extra punten voor spotten, als je teamgenoot ze afschiet. Je krijgt extra punten voor een squadheal (20 ipv 10) of een squadrevive (80 ipv 50). Op zich wel nuttig, maar het feit dat je 180 punten kunt krijgen voor het healen van 1 kereltje is misschien een beetje veel. Ik vond het BF2 principe wel goed eigenlijk. Plijster in je hand is langzaam punten, pleister op de grond is een instantheal voor iemand die er op loopt.

De wapenkeuze voor medics is ook helemaal mis gegaan. Ze hebben de meest krachtige wapens tot hun beschikking, en de mogelijkheid om zichzelf te healen. Ammo is geen probleem. 200 kogels in je wapen plus nog 400 in je zak is meer dan voldoende om een heel potje mee rond te komen, en in het begin waren sommige medic wapens behoorlijk OP. 2 hits met de M60, die bovendien de accuracy van een sniper had, en de tegenstander was dood. In softcore...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:14

Compizfox

Bait for wenchmarks

Medic de meest krachtige wapens? Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Die LMG's hebben wel een groot magazijn, maar verder zijn de accuracy en de damage niet om naar huis te schrijven.

Veel engi- (PP-2000), assault- (AN-94 en M416) en reconwapens (SVU en VSS) vind ik veel beter.

Vroeger was het trouwens wel zo, met de M60. Maar dat haalde je zelf ook al aan en die M60 is nu flink generfed.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Compizfox schreef op zondag 20 februari 2011 @ 13:09:
Medic de meest krachtige wapens? Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Die LMG's hebben wel een groot magazijn, maar verder zijn de accuracy en de damage niet om naar huis te schrijven.

Veel engi- (PP-2000), assault- (AN-94 en M416) en reconwapens (SVU en VSS) vind ik veel beter.

Vroeger was het trouwens wel zo, met de M60. Maar dat haalde je zelf ook al aan en die M60 is nu flink generfed.
Helemaal mee eens, medics hebben het geluk dat ze kunnen sprayen waardoor ze soms hele squads wegvegen en de schijn hebben dat hun wapens krachtig zijn ;) Ik weet zeker dat de engie wapens in close-range vele malen krachtiger en accurater zijn dan wel medic wapen dan ook, aangezien ik er menig medic-treintje mee de kop heb ingedrukt.

Een tijd geleden vond ik de engi wapens helemaal niets, maar ben recent alles opnieuw aan het ontdekken :P SCAR-L is op dit moment mijn favoriet, hoewel de XM8C en PP2000 ook zeker niet slecht zijn. Plus ze zijn silenced, dus je kan sprayende vijandelijke medics makkelijk neerhalen zonder dat ze iets doorhebben ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Wizz15 op 20-02-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M2M schreef op zondag 20 februari 2011 @ 12:52:
spotten in hardcore? Vrij weinig zin. Niemand gaat zijn kaartje open doen om te kijken waar iemand zich bevindt. En de meeste mappen zijn te klein om een nuttige soundspot te gebruiken. Er zitten immers overal tegenstanders.
Kijk daar ga je weer. Dat jou voorkeur uitgaat naar die speelstyle betekent niet dat het weinig nut heeft. Probeer eens een clan match te spelen, zul je achter komen wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
Ik vind dat ze de mode Hardcore wel mogen hernoemen naar 'Realistic'.
'Hardcore' doet uitschijnen dat de gameplay moeilijker en uitdagender is, maar dit is dus net omgekeerd: softcore lijkt mij meer uitdagender dan hardcore. Hardcore is - meer regel dan uitzondering - een kwestie van wie wie het eerst zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-07 20:55

Eagle Creek

Breathing security

Wat ik mij afvraag he...

Ik eindig vaak met een vriend bovenaan de serverlijst. Hier op Tweakers lees ik met regelmaat posts als 'weer ace', 'stond bovenaan', etc. De een is verzot op de shotgun, de ander wil met engineer het vijandig pantser breken, weer een ander is meester met de VSS, terwijl zijn collega de M95 met C4 fantastisch vindt.
Iedereen heeft scherp z'n eigen tactieken

Je zou dan (mits de tegenstanders waardig zijn) kunnen concluderen dat wij allen onze eigen expertise hebben, en redelijk goede spelers zijn.

How cool would it be om dan samen een grote match te houden? Je krijgt dan wel skill tegen skill. In gewone servers kom je natuurlijk met regelmaat nog een noobforce tegen, en hoewel dat leuk is voor je FR komt het woord tactiek daar niet bij kijken (laat staan de uitvoering ervan).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 105188 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 13:57:
[...]

Kijk daar ga je weer. Dat jou voorkeur uitgaat naar die speelstyle betekent niet dat het weinig nut heeft. Probeer eens een clan match te spelen, zul je achter komen wat ik bedoel.
hoezo nuttig? In clanmatches schreeuw ik ook posities door over TS / Ventrilo. Spotten in hardcore werkt dan echt niet meer dan dat het in een normaal potje werkt. Het is niet alsof je een rood vierkantje over het scherm ziet bewegen als iemand zijn Q knop in drukt...

Ik zie wel eens mensen spotten (kereltjes die denken dat ze nog in softcore zitten...): "ENEMY SNIPER SPOTTED!!!!". Uhm... ja, dus waar ergens ook alweer?

Nee ik zie daar absoluut het nut niet van in. Als je een beetje de mappen kent, weet je eigenlijk al van te voren waar een sniper zich uit zal houden. Een weet je ook waar de tegenstander vandaan komt. Echt verrassend is het allemaal niet meer. Sowieso heeft het voor mij weinig zin om te spotten. Meestal zijn ze net zo snel dood als dat ik tijd heb om de Q knop op te zoeken.

In BF2 had het overigens wel nut. Hetzelfde verhaal, als mijn granaat verhaal van een pagina terug eigenlijk. Als je ergens naar toe rent, blijf je op de spotknop rammen. Als er iemand zit, schreeuwt je kereltje iets en weet je dat er achter het volgende muurtje een tegenstander zit, die overigens snel kennis maakt met een granaat. Van dichtbij :)
In BC2 werkt dat niet. Die knop doet het maar eens in de zoveel tijd en ik gebruik 'm liever om aan te geven dat de squad objective A moet aanvallen. Het is nuttiger om met je squad samen een MCOM te zetten, dan dat iedereen zomaar ergens naar toe rent en maar doet waar hij zin aan heeft.

Standaard potjes van mij zijn op 24 mans servers. 32 is gewoon te veel, daar zijn de meeste (rush) mappen niet voor geschikt. Je speelt dus tegen 12 man. 12 man is best veel. Op sommige plekken moet je met je eigen team je door zo'n chokepoint wurmen. Als de tegenstander een beetje slim is zet staat die choke vol met heet lood en mijnen. Hoeveel nut heeft het dan om te spotten? Ow ja, 0... Voordat je iets kunt doen zul je toch door de choke moeten en dan kan ik me niet druk maken met de Q knop.

Misschien dat nu het verhaal komt dat het handig is die ene sniper te spotten die achteraan op de tweede verdieping van het half afgebouwde gebouw zit, achter het linker raam. Maar zeg nu zelf, dat is echt niet een priority target. Die dikke bradley die daar staat is veel belangrijker, en die hoef je echt niet te spotten. De medic achter de steentjes is ook prioriteit. De kereltjes met CG's idem. Maar die hoef je allemaal niet te spotten. Ik zie ze toch niet als rode puntjes op mijn scherm, noch als rode puntjes op de minimap die ik niet heb. Het enige wat ik zou kunnen horen is gespot van mijn teamgenoten, waar ik dan op dat moment weinig info uit haal en eigenlijk me niet echt op concentreer. In leven blijven is dan toch belangrijker. Zorgen dat je achter de linie komt is eigenlijk het belangrijkst.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Probleem in HC is gewoon dat je alleen maar wat schreeuwt er zit een vijand! Ergens. Ja daar heb je natuurlijk geen drol aan. Als je nou nog een positie door kan geven... maar dat werkt ook niet zonder map enz. Het enige wat je dan als voordeel hebt is dat je een spot bonus kan krijgen. Sommige maps zijn idd niet leuk met 32 man omdat je dan gewoonweg niet verder komt zonder een ziekelijk kleine kans. ben je er eindelijk door kom je toch maar tot het vernietigen van een van de mcoms omdat dan de gehele groep op die andere gaat zitten te guarden en je van je levensdagen niet erdoor komt. misschien met een goede heli speler het gebouw platschieten maar dat is met 16 man tegen je ook een hele opgave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
SouLLeSSportal schreef op zondag 20 februari 2011 @ 15:59:
Probleem in HC is gewoon dat je alleen maar wat schreeuwt er zit een vijand! Ergens. Ja daar heb je natuurlijk geen drol aan. Als je nou nog een positie door kan geven... maar dat werkt ook niet zonder map enz. Het enige wat je dan als voordeel hebt is dat je een spot bonus kan krijgen.
Toch heeft het weldegelijk nut, ook in HC. Ik heb het vaak gebruikt op momenten dat ik zie dat er ergens een vijand zit, maar mijn squadmates kunnen hem nog niet zien/vinden. Uitleggen via mic gaat vaak lang duren, dus ik spot hem en zeg: check je map.

Altijd makkelijker dan zeggen: in dat bosje, net voorbij het kleine gebouwtje. Zeg maar tussen die grote steen en het gebouwtje, maar dan iets meer naar links.

Bovendien, mocht de vijand zich gaan verplaatsen terwijl mijn squad nog onderweg is, dan kan je mooi op de map zien welke richting hij opgaat en alvast anticiperen.

Bij voertuigen heeft spotten ook zin: je kan wel tegen je squad kan zeggen dat de UAV in de lucht is, of dat er een tank actief is, maar hier heeft de rest van je team niets aan. Met spotten weet het hele team gelijk dat er een vijandelijk voertuig actief is, ook al kunnen ze hem niet meteen zien.

Heb je mogelijk weer een paar tickets bespaard: doordat teamgenoten niet ineens tegen een vijandelijke Bradley aanlopen, omdat ze denken dat het veilig is. Door het spotten heeft iedereen in je team kunnen horen dat ze op een vijandelijke tank kunnen rekenen, en het dus niet verstandig is om als een kip zonder kop te gaan rushen :)
Eagle Creek schreef op zondag 20 februari 2011 @ 14:09:
How cool would it be om dan samen een grote match te houden? Je krijgt dan wel skill tegen skill. In gewone servers kom je natuurlijk met regelmaat nog een noobforce tegen, en hoewel dat leuk is voor je FR komt het woord tactiek daar niet bij kijken (laat staan de uitvoering ervan).
Dit zou heel tof zijn, dit idee heb ik ook al vaker gehad. Helaas speel ik enkel op PS3 ;) Het gebeurd namelijk niet zo heel vaak dat we echt goede tegenstand krijgen op public servers. Helaas betekent dit ook dat onze teammates vaak niet echt weten waar ze mee bezig zijn, net als de vijand :P

[ Voor 41% gewijzigd door Wizz15 op 20-02-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-07 20:55

Eagle Creek

Breathing security

M2M schreef op zondag 20 februari 2011 @ 14:29:
[...]
hoezo nuttig? In clanmatches schreeuw ik ook posities door over TS / Ventrilo. Spotten in hardcore werkt dan echt niet meer dan dat het in een normaal potje werkt.
Lijkt me erg vervelend als iemand er de hele tijd doorheen zit te schreeuwen :+ .

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

oi oi oi, vanmiddag even heerlijk vietnam gespeeld maar damn dat was vet, 1000 tickets game maar heerlijk tactisch en samenspel was geweldig! Ik heb alle vier de classes gebruikt, vooral recon en engineer, recon als we een verdediging nodig hadden en engineer voor de heli om dan een paar lui achterin te droppen om bv een tank te pakken te nemen. Heerlijk! :D
Tanks tactisch inzetten, repairen, heli's rondvliegen, bij teveel schade snel repairen, transport met alles dat sneller was dan lopen, snipers die de tegenpartij spotte als een malle, tanks opbliezen met tnt, ammo en health verstrekt bij de vleet, revives om de haverklap en dan in de goede manier...
Ook een dikke positieve k/D ratio maar dat is dan ook nog mooi meegenomen, helaas wel enigszins ten koste van de tegenpartij die een beetje in de spawn gedrukt werd op een gegeven moment.
Toch kwamen ze er weer uit en braken ze door naar twee points en namen die weer over zodat het spel weer geheel openlag. hmm gotta love them battlefield games! _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door SouLLeSSportal op 20-02-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M2M schreef op zondag 20 februari 2011 @ 14:29:
[...]

hoezo nuttig? In clanmatches schreeuw ik ook posities door over TS / Ventrilo. Spotten in hardcore werkt dan echt niet meer dan dat het in een normaal potje werkt. Het is niet alsof je een rood vierkantje over het scherm ziet bewegen als iemand zijn Q knop in drukt...

knip knip knip
Jij hebt nooit een clan match gespeeld en al heb je dat gedaan dan is jullie clanleader strategische gehandicapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 105188 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 23:26:
[...]

Jij hebt nooit een clan match gespeeld en al heb je dat gedaan dan is jullie clanleader strategische gehandicapt.
voor de lol gamen is iets anders dan verplicht zijn je mic op push 2 talk zetten. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Overigens in BF2 tijd ook wat serieuzere matches gehad. Het speelt dan toch wel anders, je gáát dan ook echt voor de winst.

Enfin, ik blijf erbij dat spotten in hardcore niet nuttig is. (oké, voornamelijk niet handig in normale potjes). En daarom doe ik dat dus ook niet.

[ Voor 28% gewijzigd door M2M op 20-02-2011 23:41 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
@soulessportal; volgens mij zat ik ook op die server(hastings map), precies zoals je het uitlegde ging het ook, echt cool om uiteindelijk weer 3 bases te pakken

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

ionicdog schreef op zondag 20 februari 2011 @ 23:52:
@soulessportal; volgens mij zat ik ook op die server(hastings map), precies zoals je het uitlegde ging het ook, echt cool om uiteindelijk weer 3 bases te pakken
Was hastings only geloof ik ja :) voeg me maar toe als je zin hebt. zie de sig \/

[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-02-2011 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-07 10:12

The Zep Man

🏴‍☠️

Spotten in HC nutteloos?

Ik, engineer, bezig met de frontlinie in de gaten te houden, zoekend naar voertuigen.
Squadmate, medic, die op middenlange afstand een tank achter ons van ons vandaan ziet wegrijden: "Enemy tank spotted".

Ja, ik moet even omkijken waar de medic heen keek, maar die tank is dan niet te missen. Handig als je even 10-15 seconden niet achterom kijkt omdat je vertrouwt op je squadmates.

[ Voor 30% gewijzigd door The Zep Man op 21-02-2011 11:01 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
SouLLeSSportal schreef op zondag 20 februari 2011 @ 15:59:
Probleem in HC is gewoon dat je alleen maar wat schreeuwt er zit een vijand! Ergens. Ja daar heb je natuurlijk geen drol aan. Als je nou nog een positie door kan geven... maar dat werkt ook niet zonder map enz. Het enige wat je dan als voordeel hebt is dat je een spot bonus kan krijgen. Sommige maps zijn idd niet leuk met 32 man omdat je dan gewoonweg niet verder komt zonder een ziekelijk kleine kans. ben je er eindelijk door kom je toch maar tot het vernietigen van een van de mcoms omdat dan de gehele groep op die andere gaat zitten te guarden en je van je levensdagen niet erdoor komt. misschien met een goede heli speler het gebouw platschieten maar dat is met 16 man tegen je ook een hele opgave.
Yes, maar de kans is groot dat een of andere nab de hele tijd die heli kaapt en hem in 10 sec verliest :P

Ik probeer nu de knife badge te halen, maar dat is wel verdomt pittig. Iemand tips/exploits? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:35

Vrijdag

De Zwarte

Nou, gisteren ook maar geinstalleerd op de pc (speel het al op de Xbox) zodat ik met mijn collega's mee kan spelen. Voordat het zover was, was ik anderhalf uur verder maar dat was omdat ik alles nog moest updaten. Mijn 4870 had nog drivers van drie jaar terug... :X

Maargoed, ik kon toen dus eindelijk weer eens een spelletje op de pc spelen. Misschien had ik pech dat het zondag was en iedereen speelde want het ging niet echt lekker. Ik mis mijn magnum ammo ;(
Nu maar snel levelen maar dat zal ook nog wel even duren. Moet ook met mijn vriendin BC2 spelen op de Xbox namelijk :P Medic eerst maar doen, dat gaat wel lekker snel met pakketjes en reviven.

Ligt misschien aan de pc maar ik speel mappen die ik nog nooit op de Xbox heb gespeeld. Of tenminste een mode die ik daar nog niet eerder heb gedaan. Rush op Heavy Metal bijvoorbeeld.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Loona35 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:04:
[...]

Yes, maar de kans is groot dat een of andere nab de hele tijd die heli kaapt en hem in 10 sec verliest :P

Ik probeer nu de knife badge te halen, maar dat is wel verdomt pittig. Iemand tips/exploits? :P
er zijn knife only servers. En zelfs pistol/knife only servers. In hardcore wordt je nauwelijks geknifed, twee schoten van je pistool op point blank is genoeg om iemand om te leggen. In softcore wordt je veel vaker geknifed en is het ook gemakkelijker een mes in iemand te steken.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Wow, dit weekend de M249 SAW ontdekt met RDS en magnum ammo. Ik haalde nooit veel kills in een potje Rush, maar met deze gaat het toch wel lekker hoor. Naar de MCOM sprinten, armen en vervolgens iedereen er bij weg raggen die hem wil disarmen (zonder te reloaden). Ik heb in tijden niet zulke lekkere potjes gespeeld zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
M2M schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:28:
[...]

er zijn knife only servers. En zelfs pistol/knife only servers. In hardcore wordt je nauwelijks geknifed, twee schoten van je pistool op point blank is genoeg om iemand om te leggen. In softcore wordt je veel vaker geknifed en is het ook gemakkelijker een mes in iemand te steken.
Valt wel mee hoor, knife is nog steeds bugged ;) Zo makkelijk is het niet om iemand te knifen in normal mode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Wizz15 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 12:07:
[...]

Valt wel mee hoor, knife is nog steeds bugged ;) Zo makkelijk is het niet om iemand te knifen in normal mode :P
2218 dogtags op mijn profiel zeggen toch ECHT wat anders... (Jesh1978)

>:) :9 :o

[ Voor 3% gewijzigd door Jesh op 21-02-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 07-07 11:15

TheNephilim

Wtfuzzle

Nou perfect werkt het niet. Heb regelmatig dat ik het "snij" geluid al hoor en de animatie ook laat zien dat ik iemand knife, maar toch gebeurt er dan niks en loopt die persoon gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Jesh schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:33:
[...]

2218 dogtags op mijn profiel zeggen toch ECHT wat anders... (Jesh1978)

>:) :9 :o
Ik mag ook niet klagen met 1650 dogtags, maar feit is wel dat ik soms meer dan 2x moet knifen voordat ik mijn dogtag krijg ;) Als ik met iedere poging ook daadwerkelijk meteen mijn dogtag/kill zou krijgen, dan zou het aantal nog veel hoger liggen :P

Laatst nog een vriend proberen te knifen, hij hoorde me knifen en schoot me voor m'n raap. Hij hoorde me echter pas bij mijn 4e poging, liep al een paar seconden achter hem te knifen (iedere keer bloed, maar geen kill).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Bernardo schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:35:
Nou perfect werkt het niet. Heb regelmatig dat ik het "snij" geluid al hoor en de animatie ook laat zien dat ik iemand knife, maar toch gebeurt er dan niks en loopt die persoon gewoon door.
af en toe heb ik dat ook maar de meeste knifes zijn toch zonder dat de persoon wat merkte of nog wat kan doen. Vaak bij een reload erg mooi >:) :D Zelf niet reloaden maar als je dichtbij bent erheen sprinten cod stijl en dan knifekill...
Verder gaat het het beste in de wat drukker bebouwde maps en dan lightweight special + veel rondsneaken in gebouwen achter de vijandelijke linie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 07-07 10:22
Ik heb nu al een aantal keren gehad dat ik iemand had geknifed en ook daadwerkelijk de dogtags in beeld zag, maar aan het eind van het spel deze dogtags niet meer zag.
(PS3)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Wizz15 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:51:
[...]

Ik mag ook niet klagen met 1650 dogtags, maar feit is wel dat ik soms meer dan 2x moet knifen voordat ik mijn dogtag krijg ;) Als ik met iedere poging ook daadwerkelijk meteen mijn dogtag/kill zou krijgen, dan zou het aantal nog veel hoger liggen :P

Laatst nog een vriend proberen te knifen, hij hoorde me knifen en schoot me voor m'n raap. Hij hoorde me echter pas bij mijn 4e poging, liep al een paar seconden achter hem te knifen (iedere keer bloed, maar geen kill).
Sterker nog, daar had ik het gisteren ook met mijn schoonbroertje over.

Als het fout gaat gebeurt er bij mij een van onderstaande 2 dingen:

1) Of ik knife van superdichtbij/in beweging en dan maakt de animatie de "snijbeweging" en dan is het een kill (terwijl je denkt dat het niet zo is, als je begrijpt wat ik bedoel)

2) Hij start de "steekanimatie" maar je mist, steekt door hem heen of whatever.

Soms is dat echt hinderlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
Jackal131 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:14:
Ik heb nu al een aantal keren gehad dat ik iemand had geknifed en ook daadwerkelijk de dogtags in beeld zag, maar aan het eind van het spel deze dogtags niet meer zag.
(PS3)
ik heb hier nog nooit last van gehad op de PS3. als ik iemand Knifde kreeg ik de dogtag in beeld en daarna op het einde zie ik ze ook gewoon weer staan.

ik heb wel weer een probleem met Battlefield Vietnam versie, als je de chopper pakt bij operation Hastings de eerste post. vloog ik boven de vijandelijke basis en ineens kwam er in mijn scherm te staan dat ik in vijandelijk gebied vloog en kwam er ook niet meer uit. dit heb ik al meerdere keren gehad. meer mensen met dit probleem?
(PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Jesh schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:18:
[...]

Sterker nog, daar had ik het gisteren ook met mijn schoonbroertje over.

Als het fout gaat gebeurt er bij mij een van onderstaande 2 dingen:

1) Of ik knife van superdichtbij/in beweging en dan maakt de animatie de "snijbeweging" en dan is het een kill (terwijl je denkt dat het niet zo is, als je begrijpt wat ik bedoel)

2) Hij start de "steekanimatie" maar je mist, steekt door hem heen of whatever.

Soms is dat echt hinderlijk...
Zal waarschijnlijk aan lag ofzo liggen, ik heb dat zelf op de servers in het buitenland vaak, frankrijk engeland enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Knifen heeft nooit echt gefailed voor mij. Soms dat ik 1x missteek, maar dan probeer ik ook echt niet opnieuw omdat de kans zo groot is dat ze me dan zien. Als je 7x wilt steken om toch echt die dogtag te hebben.. Aan wie ligt het dan? :P En aangezien ik enkel op een server in Chicago speel is dit opmerkelijk :')

[ Voor 13% gewijzigd door Spaiker op 21-02-2011 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291970

iemand de film Die Hard 4.0 gezien ? Themesong daar is dezelfde als BF Vietnam , Creedence Clearwater Revival , ik was ff klaar met BFBC maar de tune alleen heeft me weer aan het gamen gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Wizz15 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 18:22:
Toch heeft het weldegelijk nut, ook in HC. Ik heb het vaak gebruikt op momenten dat ik zie dat er ergens een vijand zit, maar mijn squadmates kunnen hem nog niet zien/vinden. Uitleggen via mic gaat vaak lang duren, dus ik spot hem en zeg: check je map.
Alleen werkt dat dus in HC niet, want 3D en map spotting heb je niet in HC.
Anoniem: 291970 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:21:
iemand de film Die Hard 4.0 gezien ? Themesong daar is dezelfde als BF Vietnam , Creedence Clearwater Revival , ik was ff klaar met BFBC maar de tune alleen heeft me weer aan het gamen gekregen
Titel is 'Fortunate Son' van dat liedje.
Tjoekie schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:53:
Wow, dit weekend de M249 SAW ontdekt met RDS en magnum ammo. Ik haalde nooit veel kills in een potje Rush, maar met deze gaat het toch wel lekker hoor. Naar de MCOM sprinten, armen en vervolgens iedereen er bij weg raggen die hem wil disarmen (zonder te reloaden). Ik heb in tijden niet zulke lekkere potjes gespeeld zeg.
Moet je maar eens wachten, tot je de MG36 en de MG3 ontdekt, met magnum ammo... ;) (Scope is niet per se nodig en voor MG36 nutteloos).

[ Voor 55% gewijzigd door CH4OS op 21-02-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Iemand hier die enkel de CD key heeft gekocht (digital edition)?

[ Voor 17% gewijzigd door Sak3d op 21-02-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

SouLLeSSportal schreef op zondag 20 februari 2011 @ 22:54:
oi oi oi, vanmiddag even heerlijk vietnam gespeeld maar damn dat was vet, 1000 tickets game maar heerlijk tactisch en samenspel was geweldig! Ik heb alle vier de classes gebruikt, vooral recon en engineer, recon als we een verdediging nodig hadden en engineer voor de heli om dan een paar lui achterin te droppen om bv een tank te pakken te nemen. Heerlijk! :D
Tanks tactisch inzetten, repairen, heli's rondvliegen, bij teveel schade snel repairen, transport met alles dat sneller was dan lopen, snipers die de tegenpartij spotte als een malle, tanks opbliezen met tnt, ammo en health verstrekt bij de vleet, revives om de haverklap en dan in de goede manier...
Ook een dikke positieve k/D ratio maar dat is dan ook nog mooi meegenomen, helaas wel enigszins ten koste van de tegenpartij die een beetje in de spawn gedrukt werd op een gegeven moment.
Toch kwamen ze er weer uit en braken ze door naar twee points en namen die weer over zodat het spel weer geheel openlag. hmm gotta love them battlefield games! _/-\o_
De heli is echt achterlijk OP, repairen sneller dan je ze kunt neerschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nope ben nog ouderwets ;)

Fortunate son owneert maar dat doen de meeste CCR nummers, zoek maar eens op jeremiah was a bullfrog :D

@ hierboven, ben ik wel met je eens maar je weet ook niet hoe vaak ik door zo'n @%#&^ tank uit de lucht ben geschoten. Minimaal wel 7 keer en dat lag niet aan hoe slecht de piloot was maar aan de tankdriver. Tering wat zaten daar een paar verlept goede lui bij... Natuurlijk wel 2x zo hard terug gepakt maar soms echt met bochten, omhoog en omlaag er heen van de zijkant aan vallen en nog whooop doofheids geluid, heli uit elkaar en ik een death rijker... :X
Dat ze makkelijk uit de lucht te schieten zijn zonder AT of tank, pff man ik ben er echt wel eindeloos met een mg aan het schieten geweest en raken als een malle. Meneer land even en hop de lucht weer in :(
Als voetvolk idd wel erg irritant maar ben gelukkig niet heel vaak dood door een chopper. eerder door de pps-h spelers... :>

[ Voor 84% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-02-2011 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 04:34

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

GVD, wat is dit voor schijtzooi... :(

Xbox360 stat servers liggen er al 4 dagen uit, voor zowel mij als een vriend van me... :(

Gaat EA de stekker nu al uit BC2 trekken? Game is tenslotte bijna een jaar oud... gatverdamme... :(

En ook geen excuses of berichtgeving aan hun klanten... gewoon niks meer... bah... kut EA/Dice :(

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

FiRePaTH schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 00:26:
GVD, wat is dit voor schijtzooi... :(

Xbox360 stat servers liggen er al 4 dagen uit, voor zowel mij als een vriend van me... :(

Gaat EA de stekker nu al uit BC2 trekken? Game is tenslotte bijna een jaar oud... gatverdamme... :(

En ook geen excuses of berichtgeving aan hun klanten... gewoon niks meer... bah... kut EA/Dice :(
_O- lol geweldig hoe mensen conclusies trekken aan de hand van niks :')
Kerel het kan gewoon dat de boel even niet werkt, de servers idd eruit liggen of zo. Dat betekent niet dat ze zonder iets te melden een succesvolle game als Bc2 er opeens uitgooien.
Zelf niet toevallig wat veranderd of geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
CptChaos schreef op maandag 21 februari 2011 @ 17:01:
[...]
Ja, hier ga je dus de mist in ;) Ik heb het namelijk expliciet over hardcore mode, en heb de map zelf ook al meerdere malen gebruikt in HC. Je hebt namelijk gewoon een map in HC (geen 3d spotting, maar je kan nog steeds de globale positie en richting bekijken) via je pauze menu op PS3/Xbox. Je krijgt zelfs een grotere kaart te zien dan je normale minimap. Het vereist een extra stap vergeleken met de minimap in normal mode, maar in sommige situaties is het nog altijd sneller dan via de mic proberen uit te leggen. Plus iedereen krijgt nog steeds het audio bericht te horen, dus ze zijn in ieder geval op de hoogte als je een tank/chopper/UAV spot.

Voor de PC zat die map geloof ik niet in je pauze menu, maar had je er een aparte knop voor (ik denk de 'm' toets), om hem in-game tevoorschijn te halen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hx_3KjhaARM]

Is beta footage, waarin je de map maar heel even zag (door een glitch). Normaal blijft de map dus gewoon te zien, heb hier vaker youtube footage van gezien alleen kan die filmpjes even niet vinden.
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 08:57:
[...]

Kerel het kan gewoon dat de boel even niet werkt, de servers idd eruit liggen of zo. Dat betekent niet dat ze zonder iets te melden een succesvolle game als Bc2 er opeens uitgooien.
Xbox heeft inderdaad problemen na het laatste onderhoud, ligt niet aan hem :) PS3 had dit ook even na het fixen van de stats database, maar niet zo lang als Xbox. Er is dus inderdaad iets wat Dice over het hoofd heeft gezien, maar je hoeft niet ongerust te zijn dat ze de stekker eruit trekken :)

[ Voor 73% gewijzigd door Wizz15 op 22-02-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
CptChaos schreef op maandag 21 februari 2011 @ 17:01:
[...]
[...]
Titel is 'Fortunate Son' van dat liedje.
[...]
Moet je maar eens wachten, tot je de MG36 en de MG3 ontdekt, met magnum ammo... ;) (Scope is niet per se nodig en voor MG36 nutteloos).
Die LMG's ken ik al, maar hebben een groot nadeel. Die clipsize van "maar" 100 kogels. Daar komt nog bij dat de MG36 zo'n geïntegreerde RDS heeft waardoor je dus niks ziet buiten je sights als je ads doet. De MG3 heeft dat dan weer niet, maar die doet ondanks de hoge firerate wel erg weinig schade per kogel. Ik heb het idee dat ze met de SAW toch eerder liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 16:19
Van de week het hele pretpakket BC2 + vietnam gekocht, nu op level 10. Voornamelijk voor Vietnam, ben gek op een oude setting + veel bos/planten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Wizz15 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 09:07:

Xbox heeft inderdaad problemen na het laatste onderhoud, ligt niet aan hem :) PS3 had dit ook even na het fixen van de stats database, maar niet zo lang als Xbox. Er is dus inderdaad iets wat Dice over het hoofd heeft gezien, maar je hoeft niet ongerust te zijn dat ze de stekker eruit trekken :)
Daar heb ik het ook niet over maar over de conclusie die hij er gelijk aan hangt. Het zou best kunnen dat er wat met de servers is wat verholpen wordt. + elke zin een :( smiley :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Loona35 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 11:04:
[...]
Ik neem aan dat je de badge van 4 kills in 1 game bedoelt? Op het moment van schrijven heb ik hem 259 keer (na de laatste update)... dus ik denk dat ik er wel wat over kan vertellen (DISCLAIMER: onderstaande is gebaseerd op mijn ervaringen en kunnen dus verschillen van "de werkelijkheid" die anderen ervaren):

Eigenlijk heb ik geen vastomlijnde tactiek/exploit. Meestal aan het begin van de ronde probeer ik vlaggen te cappen en aanstormende enemies te killen. Ik heb mijn meleeknop sowieso op een van de sidebuttons van de muis zitten (Razr Copperhead FTW!) dus ik kan er altijd snel bij, duim ligt er altijd op.

Meestal als er wat flags gecapt zijn, dan tekent zich een bepaalde situatie af op het slagveld en ik probeer dan altijd tussen de vijandelijke linies te opereren, zonder altijd meteen voor de vlaggen te gaan. Dit heeft 2 voordelen:

1) Mijn squad heeft de tijd om op mij te spawnen en zich zodoende ook tussen de enemy lines te begeven, of zo snel mogelijk naar de andere flags te gaan.

2) Het stelt mij in de gelegenheid om veel mensen te knifen... ;)

Verder is het een beetje afhankelijk van de map... op bijvoorbeeld Atacama zul je weiniger mensen knifen als op bijvoorbeel Oasis of Arica, simpelweg omdat er in de laatstgenoemde meer CQC plaats kan vinden.

Ik speel zelf ook bijna alleen maar Arica Harbor, Oasis en Panama Canal. De andere maps vind ik ook wel tof, maar zoals iedereen heb ik mijn eigen voorkeur. Op dit moment draai ik zelf een server met Oasis 24/7, dus mocht je me een keer willen knifen drop langs!

Zoek op : [VVJM] 24/7 Oasis :: Conquest @ 350 Tickets

:)

[ Voor 3% gewijzigd door Jesh op 22-02-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:50
Ik denk eigenlijk dat hij eerder bedoeld dat hij nog 5 vrienden moet kniven. Lijkt me dat 4 mensen in één ronde kniven niet echt een groot probleem moet zijn. Potje rondrennen en je hebt het wel voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
walletje-w schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:30:
[...]

Ik denk eigenlijk dat hij eerder bedoeld dat hij nog 5 vrienden moet kniven. Lijkt me dat 4 mensen in één ronde kniven niet echt een groot probleem moet zijn. Potje rondrennen en je hebt het wel voor elkaar.
5 vrienden knifen is NOG simpeler, je kan 1 vriend 5 keer knifen of je kan ff je maten vragen om in de game te blijven staan en elkaar knifen in een lege server.

Ik heb hem trouwens wel op de "legale" manier, dus echt in game, gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Jesh schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:36:
[...]
5 vrienden knifen is NOG simpeler, je kan 1 vriend 5 keer knifen of je kan ff je maten vragen om in de game te blijven staan en elkaar knifen in een lege server.

Ik heb hem trouwens wel op de "legale" manier, dus echt in game, gehaald.

Ah ja pc. Op de PS3 heb je altijd wat meer geluk nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 04:34

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 08:57:
[...]

Kereltje, eerst de post lezen voor je reageert... Er staat xbox360 daar kan je niets op instaleren... :')

Kereltje, 5 dagen is niet "even"... Daarnaast komt dit regelmatig voor de laatste paar maanden... :')

Zo, kunnen we nu weer normaal op elkaar reageren op GoT? Dankjewel! :)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-07 16:44
Ik heb het spel nu zo'n 21 uur gespeeld. Vermaak me opzich wel. Heb wel een aantal dingen waar ik me enorm aan stoor. Als ik een nieuw spel join dan zit ik 90% van de tijd in het losing team. Niet 1 base en dan lekker gecampt worden op je base. Zou wat zijn als ze iets van een join prio kunnen geven aan games die net begonnen zijn. En iets doen aan dat spawncampen. Zou zo 123 niet weten wat though. Waar ik me ook aan erger is de range van bepaalde guns. Zit je ergens aan de zijkant van een map te snipen en dan word je neer gegund door een medic aan de andere kant van de map. Die kogels gaan totaal niet naar beneden. Als ik naar mijn sniper kogels kijk dan zit er een aardige boog in, maar in een machine geweer is die ver te zoeken :/. Vind de medic class sowieso best wel overpowered. Geeft je enorme hoeveelheid xp door reviven en medic kits, en dan heb je ook nog een machine geweer met 300 kogels. Riiiight.

Snipen is verder wel echt mijn ding. Ergens rustig zitten, targets callen en spotten. Af en toe wat schieten en mortar roepen. Heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:36
Dekay: Het is duidelijk dat jij niet dood wil maar wel iedereen wil killen. Hoe moeten "wij' dan een campende sniper killen, die overigens niks voor het team betekend? Daarbij heeft een medic ook gewoon een drop van de kogels, maar dan mik je gewoon iets boven jouw hoofd (logisch toch?).
Snipen is verder wel echt mijn ding. Ergens rustig zitten, targets callen en spotten. Af en toe wat schieten en mortar roepen. Heerlijk
Door dit soort mensen verlies je nou een potje... 8)7 , omdat een of ander iemand zo nodig 3 km verder op met een vizierkijker zit... sorry maar ik kan me daaraan echt ergeren... recon, oké, maar ga niet 3km ver weg zitten en dan trots op je zelf zijn als je een headshot maakt. Wees nuttig voor je team en dat betekend dat je net achter je medespelers zit en niet alleen aan je eigen k.d ratio denkt...

Maarja volgens mij is dit al vaker aan de orde geweest (dat je als recon moet spelen en niet als sniper), maar er zijn helaas nog genoeg mensen die dit negeren....

[ Voor 8% gewijzigd door conara op 22-02-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
2boris schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:27:
Dekay: Het is duidelijk dat jij niet dood wil maar wel iedereen wil killen. Hoe moeten "wij' dan een campende sniper killen, die overigens niks voor het team betekend? Daarbij heeft een medic ook gewoon een drop van de kogels, maar dan mik je gewoon iets boven jouw hoofd (logisch toch?).
Ben het niet helemaal eens dat een sniper die zit te 'campen' meteen useless is. Als je ergens gaat zitten waar je een complete overview hebt van de map en incomings called, dan maak je het je team een stuk makkelijker (provided dat ze ook luisteren :p).
Als je bijvoorbeeld op die rotsen zit in Arica Harbor (?) en een medic schiet je neer die bij A staat, klopt er iets niet imo.
Door dit soort mensen verlies je nou een potje... 8)7 , omdat een of ander iemand zo nodig 3 km verder op met een vizierkijker zit... sorry maar ik kan me daaraan echt ergeren... recon, oké, maar ga niet 3km ver weg zitten en dan trots op je zelf zijn als je een headshot maakt. Wees nuttig voor je team en dat betekend dat je net achter je medespelers zit en niet alleen aan je eigen k.d ratio denkt...
Als ik net achter m'n mede spelers ga zitten die vlaggen aan het kapen zijn, kan ik totaal niks voor ze betekenen. Ik kan hooguit een mortar die kant op sturen. Een sniper is bedoeld om van af stand te schieten, niet dan?

"Reconnaissance (Recon), also known as scouting, is a military term for performing a preliminary survey; especially an exploratory military survey to gain, or collect information"
Is dat niet precies wat je doet als je targets called van een afstand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Dat van een afstand schieten gaat trouwens zeer goed;

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/s/111056773-4.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 160457 op 22-02-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Dekay schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 19:46:
[...]

"Reconnaissance (Recon), also known as scouting, is a military term for performing a preliminary survey; especially an exploratory military survey to gain, or collect information"
Is dat niet precies wat je doet als je targets called van een afstand? :P
Nee dus.
Preliminary = Voorafgaand
Survey = Onderzoek
Exploratory = verkennend.

Dus NIET achter je eigen troepen in je basis blijven hangen, maar voor je troepen uit gaan en in vijandelijk gebied informatie inwinnen voordat je de troepen er op afstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Anoniem: 315995 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 20:06:
[...]

Nee dus.
Preliminary = Voorafgaand
Survey = Onderzoek
Exploratory = verkennend.

Dus NIET achter je eigen troepen in je basis blijven hangen, maar voor je troepen uit gaan en in vijandelijk gebied informatie inwinnen voordat je de troepen er op afstuurt.
En je kunt niet verkennen vanuit een plek waar je de zo'n beetje de hele map kunt overzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Ja natuurlijk wel, maar kom dan niet aanzetten met een fout argument voor je statement.

Je vraagt: "Is dat niet precies wat je doet als je targets called van een afstand?"
Mijn antwoord naar aanleiding van de door jouzelf aangedragen uitleg (die je misschien zelf niet gelezen/begrepen hebt) is daarop: "Nee dus"

Dat heeft absoluut niks met je volgende statement te maken, namelijk: "je kunt niet verkennen vanuit een plek waar je de zo'n beetje de hele map kunt overzien"

Maar naar wat je eerder vertelde is dat ook niet wat je doet. Je bent niet aan het verkennen. Je bent dekking aan het geven vanuit de achterhoede.

Soms kan dat nuttig zijn (bijvoorbeeld een geladen MCOM onder schot houden om zo disarmende vijanden dood te schieten voordat ze klaar zijn), maar over het algemeen zijn zulke mensen die de Recon klasse fijn vinden (ook wel "snipers" of "campers") genoemd vrij nutteloos voor het team.
En een goede K/D stelt helemaal niks voor als je de ronde verliest. Je bent namelijk een teamspel aan het doen en geen Deathmatch.

Een Recon is véél nuttiger aan het front, om met motion mines op cruciale punten ondersteuning te bieden. En nee, dat betekend niet dat je per se helemaal aan het front moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Zijn er eigenlijk nog custom tweaks om de game wat mooier te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
Dekay schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 18:16:
Snipen is verder wel echt mijn ding. Ergens rustig zitten, targets callen en spotten. Af en toe wat schieten en mortar roepen. Heerlijk :D
Dit zijn gewaagde uitspraken in deze thread :9

Bovendien levert het je ook niet veel puntjes op ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Wizz15 op 22-02-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
2boris

2boris ik ben het niet met jou eens. ik vind dat je voor battlefield minstens een headset nodig hebt om met je squad te kunnen communiceren. maar als sniper geef ik heel erg veel rugdekking aan mijn squad en geef aanwijzingen waar de vijand zit. daarvoor heb ik dus een headset! ik ben het wel met je eens dat je als sniper niet 3km afstand moet gaan zitten maar gewoon dicht bij je vijanden en op een overzichtelijke plek gaan zitten zodat je makkelijk aanwijzingen kan geven.
Wizz15 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:19:
[...]

Dit zijn gewaagde uitspraken in deze thread :9

Bovendien levert het je ook niet veel puntjes op ;)
als je een beetje kan snipperen sta je al snel eerste

[ Voor 8% gewijzigd door joshje op 22-02-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
joshje schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:53:
als je een beetje kan snipperen sta je al snel eerste
Maar met elke andere kit kan je veel meer punten pakken :) Bovendien: een beetje op een berg zitten, af en toe wat killen en mortars gooien is gewoon minder nuttig dan repairen/healen/reviven/ammo geven. Motion mines zijn wel handig, maar daar heeft je team niets aan als jij alleen op een berg zit ;)

Ik heb zelden nuttige snipers in mijn squad gehad, wel heel veel snipers waarbij ik altijd denk: waarom zit je in godsnaam aan deze kant van de map, als de actie helemaal aan de andere kant is?! Het is bijna alsof ze geen punten willen ;)

Mensen die recon spelen en niet sniper, zijn sowieso altijd goed bezig natuurlijk O+

[ Voor 5% gewijzigd door Wizz15 op 22-02-2011 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 07-07 11:15

TheNephilim

Wtfuzzle

Wizz15 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 23:12:
[...]

Maar met elke andere kit kan je veel meer punten pakken :) Bovendien: een beetje op een berg zitten, af en toe wat killen en mortars gooien is gewoon minder nuttig dan repairen/healen/reviven/ammo geven. Motion mines zijn wel handig, maar daar heeft je team niets aan als jij alleen op een berg zit ;)

Ik heb zelden nuttige snipers in mijn squad gehad, wel heel veel snipers waarbij ik altijd denk: waarom zit je in godsnaam aan deze kant van de map, als de actie helemaal aan de andere kant is?! Het is bijna alsof ze geen punten willen ;)

Mensen die recon spelen en niet sniper, zijn sowieso altijd goed bezig natuurlijk O+
Ik wil al m'n wapens op Gold hebben, dus echt sniperen is af en toe nodig omdat het bij sommige wapens niet anders kan, maar echt Recon spelen blijft leuk! Veel motion mines neer gooien, mortarstrikes op de goede plekken en soms spotten op afstand.
Echt sniperen vind ik niks aan, al tikt het met sommige wapens wel leuk weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter91
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 17:30

Peter91

<=]

Verklaar je nader?
"Sniper" wapens werken ook prima met 4x scope als je van huisje naar huisje hopt ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361737

Snipers.ik heb er een bloed hekel aan!!! Maar ja iedereen maakt fouten.

Wat ik wel graag doe als ik Conquest speel en er zit weer een kluit op elkaar te gayen.
Ga ik ernaast zitten met smoke en dan is het over met snipen geloof me, ok je maakt geen vrienden maar dat boeit me op dat moment weinig meer.
Als ik door die gasten in een losing team zit ga in irritatie mode.

Tsja zo ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Anoniem: 361737 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 08:15:
Snipers.ik heb er een bloed hekel aan!!! Maar ja iedereen maakt fouten.

Wat ik wel graag doe als ik Conquest speel en er zit weer een kluit op elkaar te gayen.
Ga ik ernaast zitten met smoke en dan is het over met snipen geloof me, ok je maakt geen vrienden maar dat boeit me op dat moment weinig meer.
Als ik door die gasten in een losing team zit ga in irritatie mode.

Tsja zo ben ik.
Aub oogkleppen even af mijn beste, ik gok dat je met elke speler die zorgt dat je in een losing team zit in die irritatiemode zou schieten. Dat ligt echt niet aan snipers. Dat eeuwenoude verhaal mag nu wel eens klaar zijn hoor, snipers die niks doen noemen we CAMPERS dat zijn geen snipers, hoogstens recon class lui met een sniperrifle die niet goed zijn in de dynamiek van de frontlinie.
Een goede (meespelende) sniper zorgt juist voor, zoals Joshje goed aangeeft, voor langere afstand support, mortar strikes op bv gebouwen of flags en spot zoveel mogelijk vijanden zodat de mensen die assault, medic of engineer zijn op tijd weten waar de vijanden rondhangen. (daarnaast kan je geen 3km kijken in bc2 max iets van 600 meter. ;) )
Daarnaast kan je als sniper ook prima meedraaien in het gevecht voorin en helpen met cappen, de bom plaatsen of anderzijds meewerken in je squad. Tevens zijn snipers de beste manier om een vijandelijke sniper te counteren.

Slechte spelers heb je in elke klasse, lamme campende spelers ook (defenden niet meegeteld uiteraard) en zal je ook altijd houden.
[...]

Ik weet het niet hoor maar recon kan ik prima goede scores halen, vooral door spotten, assists, mortar strikes die zorgen dat een bepaald punt niet gepakt worden of bepaalde gebouwen kapot bombarderen of sneaky een tank opblazen met c4/tnt.
Of de rest van de lvl 50 gamers die onder mij stonden waren in al die tijd die ze in de game hebben gestoken nog steeds minder dan middelmatig (het niveau waar ik mij onder schaar nog) wat mij niet geheel realistisch is.
Ik heb zat van die slechte spelers gezien die rondhuppelen met een shotgun als recon die nul komma nul raken of daarmee gaan campen in huisjes enz. Dus nogmaals haat niet de class maar de spelers die niet goed zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leg mij uit: als je in een team zit van 4 man en 3 ervan zitten in een pinopak op een berg te zitten zitten.
Wat moet je als teammate dan, moet ik er naast gaan zitten en ze voorzien van ammo oid?

Ik zeg lopen met je reet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380298

Heb ik weer Dauberman!
Pc'tje aan.
BC opstarten.
Een friend aanwezig!
Dauberman gevonden.
Wookie pak aantrekken.
Koel biertje erbij. Bakje nootjes, wat te roken en lekker chill gaan zitten snipen.
Staat ie de hele tijd rookgordijnen naar me te smijten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Anoniem: 361737 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:00:
Leg mij uit: als je in een team zit van 4 man en 3 ervan zitten in een pinopak op een berg te zitten zitten.
Wat moet je als teammate dan, moet ik er naast gaan zitten en ze voorzien van ammo oid?

Ik zeg lopen met je reet!
andere server kiezen, andere squad kiezen, communiceren in de zin van vriendelijk doch dringend aandringen op meer actie, indien geen reactie andere server kiezen? Als laatste je niet laten opnaaien door een paar falers?

Wil wel een keer proberen te laten zien dat snipers/recon wel degelijk nuttig en goed kunnen spelen?

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-02-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Anoniem: 380298 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:47:
Zo moet dat d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb ik weer Dauberman!
Pc'tje aan.
BC opstarten.
Een friend aanwezig!
Dauberman gevonden.
Wookie pak aantrekken.
Koel biertje erbij. Bakje nootjes, wat te roken en lekker chill gaan zitten snipen.
Hehehe, ga nou een keer wat later online dan kan ik je echt smoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Ik speel soms wel eens reconn en dan pak ik een andere kit op. Bij voorkeur medic of assault. In je wookiepak ben je niet zo goed te zien wat handig is als je iemand moet voorzien van ammo/meds of riviven. Punten krijg je dan toch wel, dat is mooi meegenomen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een van mijn zwaarst wegende argumenten om recon te kiezen idd. De suit is een geweldig voordeel. Ik pak ook vaak kitjes op, maar alleen om een medpack en een ammobox te kunnen droppen. Daarna switch ik weer terug naar c4, motion mines en een shotgun, want die ben ik allemaal erg gaan waarderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380298 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:12:
Een van mijn zwaarst wegende argumenten om recon te kiezen idd. De suit is een geweldig voordeel.
Maar op met je pino pak door de straten van bv ARICA HARBER te rennen vind ik toch vrij opvalllend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uiteraard bedoel ik Arica harbour :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pak helaas ook veel te vaak kitjes op tijdens het armen/disarmen van kratjes. Zit je ineens met zo'n waardeloze mg36 opgescheept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
E inhouden (of je disarm key) terwijl je ernaa toe loopt, niet terwijl je erbij staat. Dat verhelpt een hoop frustratie. Een MG36 is niet nutteloos trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Anoniem: 361737 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:40:
[...]

Maar op met je pino pak door de straten van bv ARICA HARBER te rennen vind ik toch vrij opvalllend.
Da's waar maar op junglemappen is het toch echt wel prettig :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om boompjes om te schieten is een mg36 wel handig en op Arica harbour loop ik, sinds 't daar oorlog is, weinig over de hoofdweg. Goeie tip qua ingedrukt houden. Ga ik zo es proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
Heb ik weer Dauberman!
Pc'tje aan.
BC opstarten.
Een friend aanwezig!
Dauberman gevonden.
Wookie pak aantrekken.
Hier moest ik toch wel even om lachen :)
Zelf loop ik ook altijd in een pino pak, maar zelden met een 12x zoom. Ik ben gewoon verslaafd aan die motion mines. Oh en die SVU blijft het beste wapen. Ook al is hij nu al 3 keer naar beneden bijgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

walletje-w schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:24:
[...]

Hier moest ik toch wel even om lachen :)
Zelf loop ik ook altijd in een pino pak, maar zelden met een 12x zoom. Ik ben gewoon verslaafd aan die motion mines. Oh en die SVU blijft het beste wapen. Ook al is hij nu al 3 keer naar beneden bijgesteld.
Zeer fijn, als je dermee om kan gaan tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
na een ziek goed potje sniperen :D

Afbeeldingslocatie: http://i446.photobucket.com/albums/qq182/jak287/IMAG0003.jpg

en na een potje als assault

Afbeeldingslocatie: http://i446.photobucket.com/albums/qq182/jak287/IMAG0005-1.jpg

ik speel onder jeffje032 want ik doe samen met mijn broers account anders moeten we alles 2 keer vrij spelen

[ Voor 10% gewijzigd door joshje op 23-02-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
joshje schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:23:
na een ziek goed potje sniperen :D

[afbeelding]

en na een potje als assault

[afbeelding]

ik speel onder jeffje032 want ik doe samen met mijn broers account anders moeten we alles 2 keer vrij spelen
Tegenstanders stelden niet heel veel voor zo te zien (lage lvls). Kom ik op de PS3 de laatste tijd heel vaak tegen in vanilla. Bedroefend laag niveau soms. Gisteravond met walletje-w echt verbaasd staan kijken naar de fratsen van de tegenstanders; schiet een smoke grenade op mijn tank en leeg daarna je clip op mn tank yeah right :| (was wel héél gunstig voor onze stats :P). Daarna andere server gejoind met veel hoge lvls en werd het veel spannender (en leuker).

Vietnam nog wel vaak spannende potjes, maar ik ben een beetje uitgekeken op de maps. Zal het nog wel spelen omdat ik nog maar 2 sniperrifles/61 kills op goud hoef te halen.

edit: @ hieronder, zie sig ;)

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 23-02-2011 20:27 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
BatmanHorizon schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:46:
[...]

Tegenstanders stelden niet heel veel voor zo te zien (lage lvls). Kom ik op de PS3 de laatste tijd heel vaak tegen in vanilla. Bedroefend laag niveau soms. Gisteravond met walletje-w echt verbaasd staan kijken naar de fratsen van de tegenstanders; schiet een smoke grenade op mijn tank en leeg daarna je clip op mn tank yeah right :| (was wel héél gunstig voor onze stats :P). Daarna andere server gejoind met veel hoge lvls en werd het veel spannender (en leuker).

Vietnam nog wel vaak spannende potjes, maar ik ben een beetje uitgekeken op de maps. Zal het nog wel spelen omdat ik nog maar 2 sniperrifles/61 kills op goud hoef te halen.
die stunsaho van 50 was echt slecht. kon hem heel snel dood schieten :P. na dit potje ben ik ook weggegaan en toen potje conquest gedaan arica harbor. stonden eerst achter maar hadden mooie come back. schilde 4 tickets maar toch gewonnen :D

vietnam vind ik ook leuk, vooral die M40 en die PSSH zijn fijn.

ps wat is je PSN naam?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Ranks zijn soms stuk, EA/DICE zijn er naar aan het kijken

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.