Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

stoofpeer schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:32:
Mijn lijstje ziet er niet zo groot uit maar ook ik heb een aantal accounts gekoppeld en ook dat werkt niet ;). Zoals hier eerder is vermeld gewoon ff de chat openen en daarin de situatie uitleggen. Dan heb je binnen no time je veteran status te pakken.

Net even wat potjes gespeeld met de F2000, moet zeggen dat ik positief verrast ben door dat wapen :o. Ik speelde hiervoor alleen met de XM8 maar denk wel dat ik in dit wapen een redelijk leuke vervanger heb. Ook op dat linkje wat hier eerder is gepost met de stats van alle wapens staat dat dit toch een heel sterk wapen is. Wel een blijvertje denk ik.

Tijdens een van de potjes (Rush - Defenders - Atacama Desert) hadden we die lui lekker vast zitten op de eerste twee m-coms ging wel heel lekker dus :). Potje ervoor hadden we ook al gewonnen (Rush - Attackers - Atacama Desert) jammer dat ik af en toe de behoefte als een rambo erin te gaan. Daardoor een niet al te beste ratio behaald maar we hebben ze wel lekker te pakken gehad.
gister een paar rondjes tdm gespeeld, ik heb net de krinkov en man wat ging dat goed :P 45-23 heerlijk wapen...

Edit: wtf EA support is iig niet langzaam: om half twee mailtje dat ik bf2 + sf en battlefieldheroes niet kan toevoegen aan mijn account. Om half vier mailtje met het bericht dat een aantal games, lees bf 1, bf 1942/43, bf2, bf 2142, bc2 vietnam, battlefield heroes en alle expansion voor bf2 en bf 2142 unlocke :D iig met veteran 6 wel de garand ingame d:)b Beetje jammer dat ze gelijk alle games zowat unlocken en dan special forces niet maar goed. snel opgelost iig. *O*

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-02-2011 15:58 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Ik weet niet wat er is veranderd maar deze week heb ik echt het gevoel alsof mijn kogels en raketten door mensen en objecten heen gaan. Het komt heel vaak voor dat iemand op "point blank" voor me is en dat het onmogelijk is dat ik hem mis. Ik schieten, zie mijn crosshair veranderen dat ik raak maar schiet schiet en clip leeg. Draait ie om, knalt hij mij neer en ik zie dat hij nog 50% health heeft.

Zelfde met raketten op heli's en tanks. Ik schiet, zie dat ik hem raak maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Anoniem: 105188 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:53:
Ik weet niet wat er is veranderd maar deze week heb ik echt het gevoel alsof mijn kogels en raketten door mensen en objecten heen gaan. Het komt heel vaak voor dat iemand op "point blank" voor me is en dat het onmogelijk is dat ik hem mis. Ik schieten, zie mijn crosshair veranderen dat ik raak maar schiet schiet en clip leeg. Draait ie om, knalt hij mij neer en ik zie dat hij nog 50% health heeft.

Zelfde met raketten op heli's en tanks. Ik schiet, zie dat ik hem raak maar niks.
mss laggy server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315995

Ik had vanmiddag met mijn broertje een tankbattle, we stonden recht tegenover mekaar tussen D en C op Hastings, en hij kon mij geen schade doen.
Op mijn scherm werd ik wel geraakt, maar bij hem ging de tankshell dwars door me heen... wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Anoniem: 315995 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:44:
Ik had vanmiddag met mijn broertje een tankbattle, we stonden recht tegenover mekaar tussen D en C op Hastings, en hij kon mij geen schade doen.
Op mijn scherm werd ik wel geraakt, maar bij hem ging de tankshell dwars door me heen... wtf?
Dit heb ik ook wel eens meegemaakt (op de PC dan, weet niet wat jullie probeerden).
Wat ik ook zeer irritant vind en vaak voorkomt, als ik een RPG afvuur, en de raket is duidelijk al afgeschoten/onderweg, en ik word gekilled, dan verdwijnd de raket. Waarom is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 04:34

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

SouLLeSSportal schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 13:58:
[...]

Voor mij geld geen ps3 of xbox live, alleen pc.
Ik heb een aantal accountnamen:
[afbeelding]
battlefield heroes vier chars gemaakt eentje is lvl 5 (niet zoveel gespeeld)
maar nog steeds geen veteran.
Ik weet dus niet wat ik fout doe.
Pr0faker is huidige account voor BC 2, gamespy is gekoppeld aan zelfde mail adres en nick.
Hmmm, misschien ligt het aan het PC systeem dan (koppeling BC2 gebruikersnaam <> EA account). Bij de xbox360 werkte het meteen... :o

Het enige wat je nog kan doen is de EA chat, die kunnen ERG veel regelen, ook account problemen zoals dit. :)

[ Voor 7% gewijzigd door FiRePaTH op 12-02-2011 17:04 ]

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:09
Waarschijnlijk als jij dood gaat worden alle gameobjects die aan jou zijn gekoppeld opgeruimd. Ik heb het echter nog niet meegemaakt, dus kan niet zeggen of dat zo is. Speel eigenlijk alleen nog met assault dus kom niet zo vaak in die situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 04:34

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Anoniem: 160457 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:57:
[...]

Dit heb ik ook wel eens meegemaakt (op de PC dan, weet niet wat jullie probeerden).
Wat ik ook zeer irritant vind en vaak voorkomt, als ik een RPG afvuur, en de raket is duidelijk al afgeschoten/onderweg, en ik word gekilled, dan verdwijnd de raket. Waarom is dit?
Dat is gedaan om de carl gustav (suïcide) rushes onmogelijk te maken. Volgens mij gebeurd dit ook met noob tubes.

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
FiRePaTH schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:06:
[...]
Dat is gedaan om de carl gustav (suïcide) rushes onmogelijk te maken. Volgens mij gebeurd dit ook met noob tubes.
Met handgranaten gebeurd het volgens mij ook. Heb regelmatig voor dat ik een granaat weggooi, doodga en de granaat niet ontploft. Als ik mijn granaat vasthoud en ik word gekilled dan zie ik ze wel ontploffen op de plaats waar ik dood ben gegaan.

Maar ik kan me natuurlijk vergissen en het is ook mogelijk dat ze wel ontploft maar dat ik het gewoon niet zie.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:42
Lol, bij die chart tabel van Den Kirson heb ik blijkbaar altijd naast het feit gekeken dat bij engineer je starting weapon (9A-91) in principe het beste is! 8)7
edit: Tegenpool is dan weer wel dat het de laagste ammo capacity heeft...

[ Voor 18% gewijzigd door Asgaro op 12-02-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:57
Ja ik schrok gewoon dat die 80 graden geworden was ;)
maar BC2 blijft gewoon een leuke game om af en toe te spelen.

jammer dat er niet zoveel wordt gecommuniceert op de PC.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Argg,, :(

Net een potje gehad waar we oppermachtig waren. Rush Valpariso Attack. Eerste wave hadden we maar 5 tickets verloren. Alleen we bleven hangen op de laatste wave omdat ze ineens als rambo`s erin gingen :(. Een zekere overwinning verloren.

Was wel de beste van het hele potje, maakte voor mij een klein beetje goed maar dat was echt heel jammer. De potjes ervoor waren we ook overal zo doorheen en hun kwamen niet door de eerste wave. Zelfs in ondertal waren we de sterkste. Waren een paar hele leuke potjes om de dag mee af te sluiten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:59

zAo

GPLv2 Fanboy

Werewolf_789 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:15:
[...]

Met handgranaten gebeurd het volgens mij ook. Heb regelmatig voor dat ik een granaat weggooi, doodga en de granaat niet ontploft. Als ik mijn granaat vasthoud en ik word gekilled dan zie ik ze wel ontploffen op de plaats waar ik dood ben gegaan.

Maar ik kan me natuurlijk vergissen en het is ook mogelijk dat ze wel ontploft maar dat ik het gewoon niet zie.
Meestal wel, maar soms ook weer niet. Erg vaag.

De laatste tijd lijkt het overigens allemaal net wat meer laggy te zijn op de PS3, hebben jullie dat ook? Pakketjes die haperen, animaties die eerst niet starten, daarna opeens voltooid zijn (reloaden bijv)

Zouden ze al met de BF3 beta bezig zijn? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Werewolf_789 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:15:
[...]

Nee. Het algoritme wat dat bepaald is een beetje vaag maar de granaat moet uit je hand zijn en een eind onderweg zijn wil het meetellen. Het gooien van een granaat is niet instantaan zoals bij andere spellen, er zit nog wat tijd tussen dat je op de knop ramt en de granaat daadwerkelijk uit je handen is. Als de granaat uit je hand is dan werkt het wel. Dit hebben ze gedaan om suicide nades te voorkomen. Het kon gebeuren dat als iemand dicht bij was dat je op de nade knop kon rammen en dat die persoon ook dood ging, zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-06-2021
Waarom wel? Toch logisch als zoiets gebeurd. :)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:08
Ik heb gisteren weer eens een potje gespeeld en moet zeggen dat het allemaal erg vlekkeloos verliep. Snelle server, mooie acties en lekkere gevechten :D (alhoewel Unomomentodado daar misschien anders over denkt) Conquest op arica harbor is toch wel erg vet, ook al zijn er nieuwere maps. (Arica harbor is volgens mij zelfs de oudste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
I totally agree, Arica Harbor heb ik in het begin ook bijna constant gespeeld. Zon leuke map en niet al te lastig. Ik vind white pass ook wel leuk te doen, je zit lekker beschut en kan zo iedereen besluipen zonder dat ze je in de gaten hebben. Vooral aan de kant van A en B is dat goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390961

Als je wartapes als geluid wil gebruiken, waar moet je pc dan eingelijk aan voldoen.
Ik weet namelijk niet wat wartapes pressies in houd, en of het ook meer en een beter geluid moet weergeven?
Wat is er zech maar anders aan vergeleken met hifi standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-06 12:32
Anoniem: 390961 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 14:06:
Als je wartapes als geluid wil gebruiken, waar moet je pc dan eingelijk aan voldoen.
Ik weet namelijk niet wat wartapes pressies in houd, en of het ook meer en een beter geluid moet weergeven?
Wat is er zech maar anders aan vergeleken met hifi standaard?
Klinkt doffer en realistisch in mijn ogen. Veel harder staat alles ook. Ik heb het aangezet en nooit meer uitgezet. Klinkt echt heel tof, zeker met een 5.1 speakerset.

Edit:
Oh, en ik hoor voetstappen nu veel beter, soms zit ik in een huisje en hoor ik precies waar iemand loopt, loop achter hem en leg een mes in zijn nek. _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Hidde op 13-02-2011 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TK38
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-08-2023
Vandaag weer eens Bad comp. 2 onder het stof weg gehaald. Na een half uur bijwerken, maar weer eens gestart. Spel start op tot aan EA en dan is het helemaal weg. Daarna maar even uninstal gedraaid en opnieuw geinstalleerd. Maar helaas ook dan komt het spel niet tot leven.
Iemand een idee waar het misgaat?

[ Voor 4% gewijzigd door TK38 op 13-02-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
gisteren zat ik in zo sneeuwmap waarbij je steeds spawnt met een parashute.
ik kon niet landen,want ik werdt heletijd uit de lucht gehaald.

Toen had ik de mogelijkheid om bij een squad te spawnen. spawn ik steeds op een openveld en wordt ik door de zelfde gast steeds neer gesniped. Uiteindelijk ben ik er maar mee opgehouden.
leek wel een hacker die binnen 5 minuten 30 / 0 stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Pykow schreef op maandag 14 februari 2011 @ 09:22:
gisteren zat ik in zo sneeuwmap waarbij je steeds spawnt met een parachute.
ik kon niet landen,want ik werdt heletijd uit de lucht gehaald.

Toen had ik de mogelijkheid om bij een squad te spawnen. spawn ik steeds op een openveld en wordt ik door de zelfde gast steeds neer gesniped. Uiteindelijk ben ik er maar mee opgehouden.
leek wel een hacker die binnen 5 minuten 30 / 0 stond
Het zou ook een hacker kunnen zijn geweest maar heb je wel de parachute gestuurd, zeg maar heen en weer en schuin achter de bomen landen moet je toch wel een aantal keer overleven. Het is echter wel een beetje jammer dat je zo makkelijk lui aan de parachute kan raken daar...
Je teammate had trouwens ook wel wat beter kunnen kijken waar hij ging zitten voor de spawns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:02

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

TK38 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 20:11:
Vandaag weer eens Bad comp. 2 onder het stof weg gehaald. Na een half uur bijwerken, maar weer eens gestart. Spel start op tot aan EA en dan is het helemaal weg. Daarna maar even uninstal gedraaid en opnieuw geinstalleerd. Maar helaas ook dan komt het spel niet tot leven.
Iemand een idee waar het misgaat?
Om te beginnen gaat het mis bij de keuze van het topic waarin je je vraag stelt. Zoals de topic warning aangeeft, hoort dit immers thuis in het [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic - deel 2 ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik had vanmorgen een vreemd soort bug, mijn MG36 had ineens geen red dot meer in de scope. Het leek nu net een verrekijker 8)7
echt heel irritant want dan raak je niks meer met dat ding..

Speel trouwens hardcore

[ Voor 6% gewijzigd door Brilsmurfffje op 14-02-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:17
Volgens mij heeft dat ding nooit een red dot gehad in hardcore, wel erg slecht dat dat nog niet gefixed is. Pas pakte ik hem ook in hardcore, geen red dot (ook niet met red dot spec).

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
SouLLeSSportal schreef op maandag 14 februari 2011 @ 10:06:
[...]

Het zou ook een hacker kunnen zijn geweest maar heb je wel de parachute gestuurd, zeg maar heen en weer en schuin achter de bomen landen moet je toch wel een aantal keer overleven. Het is echter wel een beetje jammer dat je zo makkelijk lui aan de parachute kan raken daar...
Je teammate had trouwens ook wel wat beter kunnen kijken waar hij ging zitten voor de spawns.
Als je altijd moet nadenken of je in een goede positie bent om een squadmate te laten spawnen, dan is er toch geen fun aan? Een squadmate moet kijken of ie wel kan spawnen, in een open veld, dan wacht je gewoon. Van de keren dat ik wel eens een goede positie had gevonden, dan spawnt er niemand op mij, en in de heat of battle, dan zijn ze ineens wel daar.. Begrijp dat maar eens |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vertel mij wat. Wordt het hele team gebaseraped omdat niemand vlaggen durft over te nemen of te verdedigen (K/D is belangrijker), ben jij de enige die slim óm de vijand heen sluipt, neemt de vlag over, geen squadmates te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik zeg ook niet altijd maar zo te horen bleef die ook lekker vijanden af (proberen) te schieten en werd de ander na het spawnen ook gelijk weer afgeschoten. Als ik hoor dat ik de enige ben van mijn squad dan zoek ik wel even een plekje waar ik veilig zit, mits de situatie dat toe laat.

Verder is het ook niet heel moeilijk even een gebouwtje pakken, even een bosje in oid. En ja dat is ook teamplay want anders kom je nooit ergens verder.
Anoniem: 315995 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:40:
Vertel mij wat. Wordt het hele team gebaseraped omdat niemand vlaggen durft over te nemen of te verdedigen (K/D is belangrijker), ben jij de enige die slim óm de vijand heen sluipt, neemt de vlag over, geen squadmates te bekennen.
Jup been there seen it happen way too much times :P

[ Voor 31% gewijzigd door SouLLeSSportal op 14-02-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Rynji schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:54:
Volgens mij heeft dat ding nooit een red dot gehad in hardcore, wel erg slecht dat dat nog niet gefixed is. Pas pakte ik hem ook in hardcore, geen red dot (ook niet met red dot spec).
Het vreemde is dat ik hem normaal wel altijd gehad heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
In normal heeft hij wel gewoon een red dot, maar in hardcore is hij bij mij altijd leeg geweest (de MG36 scope).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Rynji schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:27:
In normal heeft hij wel gewoon een red dot, maar in hardcore is hij bij mij altijd leeg geweest (de MG36 scope).
MG36 had in hardcore eerst geen red dot, na een update paar maanden geleden weer wel toegevoegd. Ik las laatst op de forums dat sinds de laatste pc patch de red dot weer is verdwenen in hardcore. Vreemd.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ze maken evenveel weer kapot als dat ze maken bij elke patch, geweldige support, niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
SouLLeSSportal schreef op maandag 14 februari 2011 @ 10:06:
[...]

tuurlijk stuurde ik steeds naar links en dan naar rechts en probeer ik gelijk achter iets te landen.
Uiteindelijk zag ik die sniper wel zitten, maar ik kreeg hem echt niet kapot.
ik had nog geroepen waar hij zat en toch kreeg niemand hem kapot. Toen ben ik er maar mee gekapt.
want de fun is snel weg als je niet eens naar voren kunt lopen of sterker nog, steeds uit de lucht neer gehaald wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Pykow schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:25:
[...]

tuurlijk stuurde ik steeds naar links en dan naar rechts en probeer ik gelijk achter iets te landen.
Uiteindelijk zag ik die sniper wel zitten, maar ik kreeg hem echt niet kapot.
ik had nog geroepen waar hij zat en toch kreeg niemand hem kapot. Toen ben ik er maar mee gekapt.
want de fun is snel weg als je niet eens naar voren kunt lopen of sterker nog, steeds uit de lucht neer gehaald wordt
Je hebt idd van die lui die wel erg goed zijn met de sniper. Ik heb het regelmatig ook zelf wel gedaan maar niet de hele tijd ofzo.Wat vaak ook helpt is even assault kiezen en smokegrenades op hem schieten, dan ziet die niks (mits geen hacker natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

De afgelopen twee avonden heb ik me er eens toe gezet om ook de sniper rifles op brons te zetten. De Gol en de VSS had ik al (VSS staat op een paar honderd kills), en het was zwaar.... voor de M24 en de M95. De rest was dan weer een makkie: 4x scope erop en gaan in die frontlinie!

De SVU short ga ik er zeker inhouden, die speelt misschien nog wel lekkerder dan de VSS :9

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:23:
De afgelopen twee avonden heb ik me er eens toe gezet om ook de sniper rifles op brons te zetten. De Gol en de VSS had ik al (VSS staat op een paar honderd kills), en het was zwaar.... voor de M24 en de M95. De rest was dan weer een makkie: 4x scope erop en gaan in die frontlinie!

De SVU short ga ik er zeker inhouden, die speelt misschien nog wel lekkerder dan de VSS :9
Dat heb ik echt nooit gesnapt, een acog op een sniper. In cod nog enigszins te doen ivm sneller richten maar in een game als BC2? nou ja als je het fijn vind natuurlijk doen :) Ik had eigenlijk liever een nog sterkere scope gewild :P
De svu short is wel lekker in nelson bay, lekker uit het raam piew piew piew, gaat erg lekker. Wel goed richten en je hebt met 1 a 2 shots een kill.
Die VSS is echt een draak van een wapen, dat dat een sniper class wapen is is mij geheel ontgaan... spray en pray ding :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Euhm... ik speel nooit sniper, ik speel recon... dan heb je juist geen behoefte aan een telescoop, omdat je dan zodra je scoped iemands amandelen aan het bekijken bent. De meeste kills als recon maak ik op point blank tot 50 m afstand.
De red dot is niet mijn ding, kan er simpelweg niet mee omgaan. 4x scope of iron sights is voor mij uitstekend te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:59
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:31:
[...]

Dat heb ik echt nooit gesnapt, een acog op een sniper. In cod nog enigszins te doen ivm sneller richten maar in een game als BC2? nou ja als je het fijn vind natuurlijk doen :) Ik had eigenlijk liever een nog sterkere scope gewild :P
De svu short is wel lekker in nelson bay, lekker uit het raam piew piew piew, gaat erg lekker. Wel goed richten en je hebt met 1 a 2 shots een kill.
Die VSS is echt een draak van een wapen, dat dat een sniper class wapen is is mij geheel ontgaan... spray en pray ding :r
Het is ook geen sniper class maar recon class :-) En dan is een silenced wapen weer erg handig. Ik heb ook moeite gehad om de M95's op goud te krijgen, ben uiteindelijk maar hardcore gaan spelen en toen was het ineens heel erg makkelijk, beetje te makkelijk zelfs. Wel nu alle wapens op goud, nu alleen de stationary's en de boten nog :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:31:
Die VSS is echt een draak van een wapen, dat dat een sniper class wapen is is mij geheel ontgaan... spray en pray ding
Heerlijk wapen om mee rond te sluipen in maps met veel huizen en andere dekking ... single-shot en goed mikken, ze weten niet eens waar je zit.
Oh en het is een recon class weapon, niet sniper class ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 15-02-2011 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Je moet eens voor de grap proberen om een red dot op je sniper te zetten. Met een gol speelt het geweldig, M24 wat minder, maar dat is omdat ik echt de GOL gewend ben. Al bijna 600 kills ermee. Red dot is zo geweldig, precies, lekker snel ADS, en 1 shot 1 kill, meestal ben ik met 1 op 1 sitauties de man, zijn er mer dan 2 mannetjes ben ik dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Technisch gezien valt de VSS (Vintovka Snayperskaya Spetsialnaya oftewel "Special Sniper Rifle") onder sniper wapens, in game heet de class idd recon maar het ging om het wapen niet de class waar je het gebruikt.

Wikipedia: VSS Vintorez

Feit blijft dat het een spray wapen blijft voor het gros. Beetje jammer gewoon.
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 10:50:
Euhm... ik speel nooit sniper, ik speel recon... dan heb je juist geen behoefte aan een telescoop, omdat je dan zodra je scoped iemands amandelen aan het bekijken bent. De meeste kills als recon maak ik op point blank tot 50 m afstand.
De red dot is niet mijn ding, kan er simpelweg niet mee omgaan. 4x scope of iron sights is voor mij uitstekend te doen.
Als ik dermate dichtbij ben kan ik vrijwel altijd een no scope raken. Is die niet dood, dan gelijk switch naar de 443 grach en dan blaf je hem daar mee af :)

[ Voor 46% gewijzigd door SouLLeSSportal op 15-02-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:59
The Great HooD schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:04:
Je moet eens voor de grap proberen om een red dot op je sniper te zetten. Met een gol speelt het geweldig, M24 wat minder, maar dat is omdat ik echt de GOL gewend ben. Al bijna 600 kills ermee. Red dot is zo geweldig, precies, lekker snel ADS, en 1 shot 1 kill, meestal ben ik met 1 op 1 sitauties de man, zijn er mer dan 2 mannetjes ben ik dood.
+1 ik heb de T88 Sniper met red dot gespeeld, heerlijk. Ik kon eerst helemaal niets met dat wapen met de scopes erop maar ik denk dat het nu mijn eerste keus is als ik recon speel. Of de VSS natuurlijk :)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:49

Gundogan

Rip and tear, until it is done

SVU + 4x scope was de enige reden dat ik uberhaupt alle recon unlocks unlocked heb :p

Nu gebruik ik alleen nog recon/sniper op rush defend als het aanvallende team niet uit z'n spawn wilt komen :/

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:50
Een VSS + motion mines is ziek goed!
Van de week in een server gezeten waar iemand er enorm handig in was. Hij gooide zo'n balletje (radar stond aan) en dan stormde hij met die VSS de bosjes uit en aangezien die kogels veel damage doen knalde hij ons achter elkaar af. elke keer als je piep-piep... piep-piep hoorde keek je angstvallig om je heen. :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:34:
Van de week in een server gezeten waar iemand er enorm handig in was. Hij gooide zo'n balletje (radar stond aan) en dan stormde hij met die VSS de bosjes uit en aangezien die kogels veel damage doen knalde hij ons achter elkaar af. elke keer als je piep-piep... piep-piep hoorde keek je angstvallig om je heen. :)
in hardcore is dat helemaal handig. De VSS heeft subrounds, die dus geen dikke tracertrail achterlaten. Kamperen in bosjes maakt je dus een onzichtbare dodelijke tegenstander. Je moet alleen niet te veel willen, dus probeer pas kereltjes af te schieten als ze alleen zijn en je ze goed op de korrel hebt.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 23:02

Eagle Creek

Breathing security

De VSS:
YouTube: VSS Vintorez sniper rifle
The Great HooD schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:04:
Heel veel mensen zijn idolaat van de red dot. Afgezien van op het machinegeweer gebruik ik het echt -nooit-. Heb altijd de Acog 4x. En die op een Gol is bijvoorbeeld ook erg lekker, hoewel je even een andere mindset moet hebben i.v.m. de hoge reloadtime.
elke keer als je piep-piep... piep-piep hoorde keek je angstvallig om je heen. :)
Dat doe ik sowieso wel :+ _/-\o_

Heb het overigens al 1.5 maand niet meer gespeeld. Druk druk druk :'( .

[ Voor 17% gewijzigd door Eagle Creek op 15-02-2011 11:53 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Daar maken we toch gewoon tijd voor ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361737

Even benieuwd,

Hoeveel uur speel jij per week?

Ik zit aan ruim 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Niet zo heel veel en verschilt per week, soms veel avondjes sociaal aan het zijn dus dan niet zoveel tijd. Iig wel een uurtje of 4 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 20:42
De engineering class heeft ook heel accurate, stille en efficiënte wapens hoor! Heb geen motion mines nodig om mensen onmerkbaar neer te pompen, de truc is inderdaad gewoon onopgemerkt blijven.

Maar om tanks sneaky op te blazen blijft de Recon klasse en C4 geniaal, en inderdaad de T88 of VSS blinken daarin uit! :)

Ik moet trouwens ook zeggen dat ik om dit soort redenen ook liever Vanilla speel, al wissel ik het nog wel af met Vietnam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 16:37
JohnnyV76 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:34:
Ik heb als meer dan 10000 kills met een VSS. Icm met mortar dan wel C4 mijn favorite combi. klinkt een beetje als mijn tactiek ;-) en vooral veel spotten.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Op harcore kan je ook heerlijk punten maken met een Saiga + slugs + 12 gauges
Als je dan een beetje achter je squad aanloopt op Conquest kan je iedereen reviven en de mannetjes neerknallen :P

Met deze tactiek sta ik vrijwel altijd in de top 3 à 5
Met de saiga weten de meesten ook niet waar vandaan je schiet en doordat er geen killcam is blijf je mooi geheim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Ik haal soms de zieligste kdr's in een match, maar het is toch héél vaak dat ik top van de server sta. En de kerels/meiden met hun torenhoge kdr's staan dan ergens in de middenmoot. Dan geeft het me toch meer voldoening om bovenaan te staan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Spaiker schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:10:
Ik haal soms de zieligste kdr's in een match, maar het is toch héél vaak dat ik top van de server sta. En de kerels/meiden met hun torenhoge kdr's staan dan ergens in de middenmoot. Dan geeft het me toch meer voldoening om bovenaan te staan hoor.
Je kan op veel verschillende manieren punten halen. Als ik als assault speel met een M16A2 dan haal ik hoge kdr's, maar je haalt er maar weinig punten mee. Elke kill is maar 50 punten of +10 voor een headshot.

Engi's krijgen heel makkelijk veel punten als ze een tank opblazen: 50 + 50 + 50 + tripple kill + 150 = 300 punten. Daar moet je als assault toch 6 mensen voor omleggen..

Medic idem vooral op hardcore waar er geen selfheal is. Krijg je zomaar even 140 punten voor het healen van iemand. En doordat er geen selfheal is gaan er ook meer dood dus meer revives

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Geen Hardcore voor mij hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-04 15:07
Ik speel alleen maar hardcore! en dan Recon met M95 in africa harbor en dan voor de lange schoten gaan dan heb je zo in 1 keer 500 punten als je goed mikt (marksman headshot). soms wel 6000 punten in 1 potje :D

[ Voor 9% gewijzigd door joshje op 15-02-2011 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

joshje schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:44:
Ik speel alleen maar hardcore! en dan Recon sniper met M95 in africa harbor en dan voor de lange schoten gaan dan heb je zo in 1 keer 500 punten als je goed mikt (marksman headshot). soms wel 6000 punten in 1 potje :D
I fixed it |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
Weetje wat ik vind? We moeten met een aantal actieve GoT pc spelers een server huren, en dan ook echt met mensen waarvan we weten dat ze in de avonden ECHT spelen..

Dus dat het niet zo'n half gebakken project wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jovas schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:57:
Weetje wat ik vind? We moeten met een aantal actieve GoT pc spelers een server huren, en dan ook echt met mensen waarvan we weten dat ze in de avonden ECHT spelen..

Dus dat het niet zo'n half gebakken project wordt..
Is al een paar keer geprobeert. Mensen hebben het te druk met andere dingen om zulke beloftes waar te maken.
Je bent anders best welkom op de [MASTER] server hoor :)
Draait momenteel vanilla...
Spaiker schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:10:
Nog leuker is om beide goed te doen. Ik heb niet één vaste tactiek, afgezien van vlaggen overnemen en altijd de actie op zoeken, maar sta vrijwel altijd in de top 3 qua punten.
De kdr is voor mij een goede graadmeter voor hoeveel plezier ik heb. Heb ik veel plezier dan speel ik ook ontspannender en beter.

Laatst een paar potjes op 1000 ticket servers gespeeld op Hastings. Best lekker om 10.000+ punten binnen te harken terwijl de volgende op krap 6000 staat :)

En dan speel ik vrijwel alleen als engineer of medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
Maar dat is op ps3? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op de ps3 kun je geen server huren toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoofpeer
Anoniem: 315995 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:40:
Komt mij heel bekend voor -_-" Zo verdomd iritand, als ik ook maar een keer merk dat we op die manier overlopen worden dan ben ik al uit de server. Het heeft gewoon geen zin om met die lui proberen te communiceren. Ze luisteren nooit !! Erg jammer altijd :(

Gister had ik wel een leuke server waarin we in rush (defenders junglemapje weet niet welke) met goed teamwork de vijand compleet de vernieling in hielpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vooral duidelijk maken dat je met de tanks úit de main base moet rijden wil er over het algemeen niet in.
Ze laten liever de infantry voorop lopen omdat de tank zo kwetsbaar is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Als ik trouwens sniper ga spelen en ik zoom in, dan kan ik meestal geen hand voor ogen zien :S
als ik uitzoom kan ik paar 100 meter ver kijken en als ik in zoem is alles zo WIT (snow maps) dat het gewoon niet te doen is om iemand te raken ?

Moet ik misschien een settings naar beneden zetten om dit te voorkomen ? ik wordt gewoon verblind door de sneeuw of zon als ik in zoom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Anoniem: 315995 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 20:34:
Vooral duidelijk maken dat je met de tanks úit de main base moet rijden wil er over het algemeen niet in.
Ze laten liever de infantry voorop lopen omdat de tank zo kwetsbaar is :S
terwijl je als je een BEETJE samen zou werken, cq. sniper vooral laten spotten/ backup voor de tank + een engineer die de tank beschermd/repaired je zo enorm lang met een tank kan doen. Een beetje crew in de tank die niet in een open veld gaat staan maar de cover ook gebruikt helpt ook wel :P
Als je dan met die tank een point bewaakt of capped kan de rest naar een andere flag.

Wat ik trouwens ook veel zie is de meest onnozele manier van spelen. Zit er op een punt een groep vijanden gaan ze DAT punt proberen te cappen/die lui afschieten |:(
Iemand die even nadenkt pakt dan toch gewoon de points of flags die niet overbevolkt zijn met campende spelers die je afschieten?
Pykow schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 09:40:
Als ik trouwens sniper ga spelen en ik zoom in, dan kan ik meestal geen hand voor ogen zien :S
als ik uitzoom kan ik paar 100 meter ver kijken en als ik in zoem is alles zo WIT (snow maps) dat het gewoon niet te doen is om iemand te raken ?

Moet ik misschien een settings naar beneden zetten om dit te voorkomen ? ik wordt gewoon verblind door de sneeuw of zon als ik in zoom.
sommige maps zijn ook niet echt gemaakt voor snipers idd, sneeuw en stofwolken of laaghangende zon zorgen voor weinig zicht op langere afstand. Dat kan je niet veranderen. Meestal komt dat met vlagen, even wel zicht en dan weer een vlaag wit.Ook tegenlicht is (iets té) sterk aanwezig als je die kant op kijkt.
Dat zal je toch houden. Arica harbor, isla innocentes, panama canal en atacama desert zijn wel goed voor snipen op langere afstand :)

[ Voor 32% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-02-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray_nl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12-2021
MIsschien een hele rare vraag, heb me rot gegoogled, maar kan het niet vinden.

Ik heb Bad Company 2, de ultimate edition op de 360.
Maar ik kan bij multiplayer niet kiezen voor isla inocentes en heb hem ook nog nooit voorbij zien komen??

Moet ik daarvoor eerst iets gehaald/unlocked hebben ofzo, wordt er helemaal gek van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

hmmm zou het niet weten, speel op de p, maar lijkt me dat je die gewoon zou moeten kunnen spelen?

[ Voor 45% gewijzigd door SouLLeSSportal op 16-02-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
[quote]
Is al een paar keer geprobeert. Mensen hebben het te druk met andere dingen om zulke beloftes waar te maken.
Je bent anders best welkom op de [MASTER] server hoor :)
Draait momenteel vanilla...[...]

Daar speel ik wel eens onder de naam Hypnotron ;) Leuke server!

[ Voor 16% gewijzigd door Jovas op 16-02-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:49

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ray_nl schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 10:57:
MIsschien een hele rare vraag, heb me rot gegoogled, maar kan het niet vinden.

Ik heb Bad Company 2, de ultimate edition op de 360.
Maar ik kan bij multiplayer niet kiezen voor isla inocentes en heb hem ook nog nooit voorbij zien komen??

Moet ik daarvoor eerst iets gehaald/unlocked hebben ofzo, wordt er helemaal gek van :?
Welke gamemode? Sommige maps zijn niet in alle gamemodes beschikbaar.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray_nl
Ik speel eigenlijk alleen conquest, daar zou ie volgens mij toch in moeten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
ray_nl schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:58:
Ik speel eigenlijk alleen conquest, daar zou ie volgens mij toch in moeten zitten?
Nee dus. Isla Innocentes kan alleen Rush of Squad Deathmatch ;).

Trouwens mijn tweede hit op google :P
http://planetbattlefield....ew=Gameinfo.Detail&id=310

[ Voor 18% gewijzigd door KngfCnns op 16-02-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-06 10:27
Even een vraag;

welke Conquest mappen zijn jullie favoriet? We merken dat de server de laatste tijd wat rustiger is en we willen een zo goed mogelijk map rotatie creëren. Alleen Heavy Metal werkt goed, maar samen met Harvest Day verliezen we teveel spelers bij de overstap naar de volgende map. Hierdoor lijkt het dat Harvest Day en Heavy Metal toch een ander publiek aanspreken.

Wat zou een goed combinatie zijn tussen 3 maps bijvoorbeeld? Het liefst met Heavy Metal erin, maar alle suggesties zijn welkom!

PS.
Ik wil niet dat het een opsomthread wordt, dus als ik ergens een enquete kan toevoegen is dat misschien een beter oplossing?

[ Voor 11% gewijzigd door StealthyPeanut op 16-02-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
StealthyPeanut schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:24:
Even een vraag;

welke Conquest mappen zijn jullie favoriet? We merken dat de server de laatste tijd wat rustiger is en we willen een zo goed mogelijk map rotatie creëren. Alleen Heavy Metal werkt goed, maar samen met Harvest Day verliezen we teveel spelers bij de overstap naar de volgende map. Hierdoor lijkt het dat Harvest Day en Heavy Metal toch een ander publiek aanspreken.

Wat zou een goed combinatie zijn tussen 3 maps bijvoorbeeld? Het liefst met Heavy Metal erin, maar alle suggesties zijn welkom!
Leukste Conquest maps: Arica Harbour, Heavy Metal, Harvest Day en Panama Canal.

Minst leuke CQ: Laguna Alta, Port Valdez, Atacama Desert, Nelson Bay.

Wat overblijft zit er tussen in.

[ Voor 202% gewijzigd door KngfCnns op 16-02-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

StealthyPeanut schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:24:
arica harbor, heavy metal, harvest day, panama canal. evt nelson bay.
PS.
Ik wil niet dat het een opsomthread wordt, dus als ik ergens een enquete kan toevoegen is dat misschien een beter oplossing?
ach dat zal wel mee vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215005

zo gister weer heerlijke potjes gespeeld op Cold war en Oasis, beide potjes bovenaan geëindigd met een K/D van rond de 50/13 en dat met een F2000! ik schoot nog best veel raak.. ook op afstand.. alleen het is toch altijd zo jammer dat verliezers gaan piepen dat je aan het rapen of campen bent.. het was de laatste M com op cold war ik dacht A.. dus niet die aan de linkerkant in het huis.. maar die achter een huis staat.. ik zat daar op een richel achter een boompje en de mcom was armed dus al die defenders liepen op de mcom af en ik kon ze 1 voor 1 makkelijk neerschieten.. stuk of 5/6.. en dan gelijk gaan klagen dat ik aan het campen ben... maar jongens het is toch mijn doel die mcom op te blazen?. en jullie er vandaan te schieten zodat die opblaast.. :D

soms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach, het fenomeen Rush is blijkbaar nog niet ingeburgerd.
Dat blijkt ook aan het aantal spelers dat pertinent weigert om een mcom te armen/disarmen/verdedigen nadat ie ge-armed is.

Rush is voor mij pas écht leuk met squad rush, en dan twee teams die weten wat ze doen.
Komt akelig dicht bij paintballen qua gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

joshje schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:44:
Ik speel alleen maar hardcore! en dan Recon met M95 in africa harbor en dan voor de lange schoten gaan dan heb je zo in 1 keer 500 punten als je goed mikt (marksman headshot). soms wel 6000 punten in 1 potje :D
Dan doe je precies hetzelfde als ik, ook alleen hardcore. Naast Arica zit ik ook graag op Oasis te snipen, meestal met de M95 SA (accuracy van 55% over 1000+ kills). Door die killstreak en andere bonus dingetjes loopt de score wel lekker op, maar met de goede ronde zit ik eerder rond de 2000 tot 3000. Heel af en toe heb je een keer een bonus erbij, maar niet bijzonder. Ik ben nu lvl 37 volgens mij en mijn ingame naam is pvtgoldsmith. Misschien heb ik je wel eens neergehaald :P

Sinds een bepaalde patch heb ik dat probleem idd ook op sneeuwmaps. Als je inzoomt met een sniper rifle is alles opeens in overbright modus en zie je bijna niks. Dat is wel jammer want in de sneeuw maps vind ik een silenced sniper rifle altijd wel cool.

[ Voor 32% gewijzigd door frankknopers op 16-02-2011 16:17 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

frankknopers schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:14:
[...]

Dan doe je precies hetzelfde als ik, ook alleen hardcore. Naast Arica zit ik ook graag op Oasis te snipen, meestal met de M95 SA (accuracy van 55% over 1000+ kills). Door die killstreak en andere bonus dingetjes loopt de score wel lekker op, maar met de goede ronde zit ik eerder rond de 2000 tot 3000. Heel af en toe heb je een keer een bonus erbij, maar niet bijzonder. Ik ben nu lvl 37 volgens mij en mijn ingame naam is pvtgoldsmith. Misschien heb ik je wel eens neergehaald :P

[...]

Sinds een bepaalde patch heb ik dat probleem idd ook op sneeuwmaps. Als je inzoomt met een sniper rifle is alles opeens in overbright modus en zie je bijna niks. Dat is wel jammer want in de sneeuw maps vind ik een silenced sniper rifle altijd wel cool.
Lol, jouw ben ik vaak tegengekomen:P Dacht ook eens op de Oasis FunGaming server.
Mijn ingame nick is F16_Aggressor:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 11-06 21:04

Minkie

Groazers Unite.

Dan moet je bij de options ingame ff de brightnes of de contrast ff lager zetten. Ik had er ook last van, en toen 1 vd 2 omlaag gezet en ik heb geen last meer van die verblindende vlagen.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji

Ik heb precies hetzelfde probleem en ook bij snow maps. Ik kan de brightness wel omlaag gooien maar dan is mijn hele spel grauw en grijs, omdat het zo donker staat. Dat wil ik dus echt niet, alleen is scopen onmogelijk nu op sneeuwmaps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Dynamisch contrast FTW :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Rynji schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:02:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem en ook bij snow maps. Ik kan de brightness wel omlaag gooien maar dan is mijn hele spel grauw en grijs, omdat het zo donker staat. Dat wil ik dus echt niet, alleen is scopen onmogelijk nu op sneeuwmaps.
dan pak je voor de verandering toch een kit waarmee je je ook nog eens nuttig kan maken voor het team?? :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
AllSeeyinEye schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 19:53:
[...]

dan pak je voor de verandering toch een kit waarmee je je ook nog eens nuttig kan maken voor het team?? :x
Absoluut de beste reactie tot nu toen in alle delen van BC2 draadjes :D
Nog 4 uurtjes tot rank 50. Zal maar eens opschieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:03
[...]

+1

Helemaal mee eens :P ik gebruik recon class wel eens met schotgun en al is het met een snipergun, dan heb ik toch de drang om naar voren te kruipen, wat helemaal niet erg is natuurlijk

EDIT:

Bij coldwar heb ik dit ook vaak dat ik niks kan zien en dat is echt maar een korte afstand. Vanaf het eerste huisje (van atackers kant) en het grotere huis. (dus daar zit maar 10 meter tussen ofzo)... Ik ga ook eens wat spelen met die instellingen, maar andere mappen die zien er perfect uit (uitzonderingen van zandstormen, maar dat is vaak op grotere afstand.) Heb vaak ook het idee dat andere mensen mij wel goed kunnen zien, dus dat is lekker :P

[ Voor 35% gewijzigd door conara op 16-02-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-06 10:27
Begint de server net lekker vol te lopen, 18/22.

Server crash. Echt dodelijk, niemand komt meer terug natuurlijk. Iedereen kiest gelijk een andere server :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-04 15:07
[...]

[...]

ik speel wel op PS3 :P. maar ik vind sniper op snow levels ook niet fijn maar dan ga ik over op een shotgun met slugs :D fijn gek

• ray_nl
BatmanHorizon schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:19:
[...]

Nee dus. Isla Innocentes kan alleen Rush of Squad Deathmatch ;).

Trouwens mijn tweede hit op google :P
http://planetbattlefield....ew=Gameinfo.Detail&id=310
Aha, dat is het dus, thanx.

Toch maar eens een cursus zoekwoorden volgen :)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

Want recon is per definitie niet nuttig voor het team? Ja die campende noobjes die verder niks doen met mortar of spotten... Ik ren net zo hard mee naar flags, mcom stations, gebruik mortar op gebouwen, tanks, choke points of c4 op tanks of mcom stations/flags ter verdediging van die plek, ik spot me een ongeluk, help mee in voertuigen en vliegtuigen en maak natuurlijk een niet geheel onverdienstelijke hoeveelheid kills onderwijl ik hiermee bezig ben.

Dus ja mocht je in een map niet goed kunnen snipen dan of andere class kiezen of andere wapens maar zo lijkt het alsof snipers weer gelijk als campers worden afgeschilderd.

SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 08:33:
[...]

Want recon is per definitie niet nuttig voor het team? Ja die campende noobjes die verder niks doen met mortar of spotten... Ik ren net zo hard mee naar flags, mcom stations, gebruik mortar op gebouwen, tanks, choke points of c4 op tanks of mcom stations/flags ter verdediging van die plek, ik spot me een ongeluk, help mee in voertuigen en vliegtuigen en maak natuurlijk een niet geheel onverdienstelijke hoeveelheid kills onderwijl ik hiermee bezig ben.

Dus ja mocht je in een map niet goed kunnen snipen dan of andere class kiezen of andere wapens maar zo lijkt het alsof snipers weer gelijk als campers worden afgeschilderd.
juist... gisteren op laguna presa rush als aanvaller.
Ik spring naar B met mijn bootje, weet 3 kereltjes om te leggen en de bom te zetten. Smijten die idioten mortarstrikes op het huuske, weg cover. Ow ja, en een teamkill waar ik het slachtoffer van was. Fijn hoor, mortar strikes.

Verder is het natuurlijk een oude discussie. Sniper =/= recon. Ik heb een hekel aan mensen die bij de spawn het liefst nog een stuk naar achteren rennen om in een bosje te gaan zitten camperen. En ik snap ook best dat een aanvallende recon (vooral in softcore) erg nuttig kan zijn. In hardcore heb ik aan de meeste recons een hekel. Het oneshot kill instagib principe, dat overigens zou oud is als UT, is eigenlijk gewoon lame. Er zit geen skill meer in, echt mikken is niet meer nodig.

Zit je daar, als defenderteam te wachten op de tegenstander. Zitten ze met zijn 10-en op de basis tussen de boompjes te camperen. En vervolgens wordt ik gekicked vanwege spawncamping, als ik er naar toe ga en ze afschiet. uhuh...

-_-

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

M2M schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 08:45:
[...]

juist... gisteren op laguna presa rush als aanvaller.
Ik spring naar B met mijn bootje, weet 3 kereltjes om te leggen en de bom te zetten. Smijten die idioten mortarstrikes op het huuske, weg cover. Ow ja, en een teamkill waar ik het slachtoffer van was. Fijn hoor, mortar strikes.

Verder is het natuurlijk een oude discussie. Sniper =/= recon. Ik heb een hekel aan mensen die bij de spawn het liefst nog een stuk naar achteren rennen om in een bosje te gaan zitten camperen. En ik snap ook best dat een aanvallende recon (vooral in softcore) erg nuttig kan zijn. In hardcore heb ik aan de meeste recons een hekel. Het oneshot kill instagib principe, dat overigens zou oud is als UT, is eigenlijk gewoon lame. Er zit geen skill meer in, echt mikken is niet meer nodig.

Zit je daar, als defenderteam te wachten op de tegenstander. Zitten ze met zijn 10-en op de basis tussen de boompjes te camperen. En vervolgens wordt ik gekicked vanwege spawncamping, als ik er naar toe ga en ze afschiet. uhuh...
One hit kills is in HC ook zeker niet altijd zo, alleen op < 50m ofzo , ja je doet in verhouding meer damage maar de schoten zit best veel tijd tussen. Een AR heeft 30 kogels die je in een paar sec on target kan gooien. Tel hierbij de noobtube bij en ik kan stellen dat de AR overpowered is :+
Ik snap natuurlijk je frustratie ook(heb ik namelijk ook zelf) zeker als je een campteam hebt of tegenstanders dat doen. Echter je hebt die ook zat met een LMG of liever nog een AR + infinite nades door ammo box in een zoldertje gaan campen en dan vooral de trap spammen. Dat is pas irritant en DAAR gaan mijn mortar strikes op. Ik richt ze zorgvuldig en geef aan waar de strike komt. Dat ze dan met hun debiele kop er nog steeds inrennen tja, das niet mijn probleem vriend!
Het idee van de cover weg blazen met de mortar is tactisch gezien wel handig maar doe dat idd nadat de bom is geplant, niet als je er nog een teammate in hebt zitten... :F

In HC is de spot optie eigenlijk vrijwel nutteloos, beetje jammer maar goed.
En zeker voor de 'noobjes' die willen snipen maar niet goed lukt, mss een andere class veel beter voor je en doe je je team ook een groot plezier door effectiever bezig te gaan. Echter snipen is niet heel simpel in BC 2 dus lukt het niet gelijk goed, goed oefenen in aimen en tracen van je target, ervoor aimen als ze bewegen/ hoger op langere afstand.

[ Voor 3% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-02-2011 09:15 ]

• Pykow
Gisteren een map gespeeld die ik liever nooit meer wil spelen.

Het was zo map in de bergen die echt kilometers lang was :S

en dan zie je zo sniper in de bergen en probeer je hem te raken of op Q te rammen om zijn positie vrij te geven.
Dan lijkt het net of het spel zegt dat het te ver is ofzo.

De 1x verloor ik op die map en daarna wisselde ze van side en toen wonnen wij met gemak.

Cover wegblazen is tactisch gezien nooit handig. Als ze toch de mcom hebben gedisarmed, zit je met een platgegooid stuk land waar je 3 seconde stil moet zitten om het ding te zetten. En in HC gaat dat echt niet werken zonder smoke of andere afleiding.

Nee, laat die cover maar lekker staan. Kereltjes kan ik zelf wel van de MCOM weghouden.
Pykow schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:32:
Gisteren een map gespeeld die ik liever nooit meer wil spelen.

Het was zo map in de bergen die echt kilometers lang was :S

en dan zie je zo sniper in de bergen en probeer je hem te raken of op Q te rammen om zijn positie vrij te geven.
Dan lijkt het net of het spel zegt dat het te ver is ofzo.

De 1x verloor ik op die map en daarna wisselde ze van side en toen wonnen wij met gemak.
Helis is het advies :). En tanks uiteraard. Als infantry wil je daar niet rondlopen, tenzij ze een cap op de hoeveelheid snipers hebben zitten.

[ Voor 48% gewijzigd door M2M op 17-02-2011 09:33 ]

-_-

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-06 22:35
M2M schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 08:45:
[...]

Klopt deze discussie is vreselijk oud en je zal altijd voor en tegenstanders houden.
Ik weet in ieder geval dat ik zelf een hoop lol heb om als recon naar voren te gaan met een shotgun oid, zeker in CQC en samen met een team de basis schoon te vegen. Kom je toch weer terug op dat aloude puntje: samenwerking :o

Onder de grote rots, naast die kleine

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Crazyclaws schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:37:
[...]

Klopt deze discussie is vreselijk oud en je zal altijd voor en tegenstanders houden.
Ik weet in ieder geval dat ik zelf een hoop lol heb om als recon naar voren te gaan met een shotgun oid, zeker in CQC en samen met een team de basis schoon te vegen. Kom je toch weer terug op dat aloude puntje: samenwerking :o
Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd ook wel 's "sniper" speel (niet recon), en ik moet zeggen: het is lekker rustgevend :P

Ik wil niet arrogant klinken, maar als ik merk dat mijn squad / ik continu het team aan het dragen ben, dan heb ik het na een tijdje ook wel gehad. Zeer irritant als wij constant alles geven terwijl ons team liever wacht tot de vijand naar onze basis komt.

Gisteren op Arica Harbor: join een server, we staan 100 tickets achter, geen vlaggen gecapt en medic treintjes in het andere team. Ik probeer een paar vlaggen te pakken, maar iedere keer als ik er een heb overgenomen raken we hem kwijt omdat het team niet verdedigt.

Dus toen ben ik maar uit mijn squad gestapt, en het potje als sniper afgemaakt. En ik moet zeggen, het was een van mijn betere potjes :P Eindigde op de tweede plek (was halverwege gejoined) en we verloren maar met 10 tickets verschil. Op het moment dat ik ging campen/verdedigen bij vlag A en zo de hele straat door kon kijken en de andere vlaggen kon coveren ging het ineens prima.

Bovendien, als ik last heb van snipers en de 'snipers' in ons team hebben de grootste moeite om die ventjes te vinden en een kogel hun kant op te sturen, dan doe ik het zelf wel ;) Vind het helemaal niet erg om af en toe eens te spelen in mijn eentje, het is voor mij een welkome afwisseling als ik weer 's gefrustreerd raak door mijn team ;)

Ik heb geen probleem met 'snipers', wel met egoistische spelers die vaak de recon class kiezen. Ik had een keer een squadmember die constant aan het snipen was, maar geen enemies wilde spotten. Ik vroeg waarom, en zijn antwoord was: dan worden mijn kills in ieder geval niet gejat door teammates |:( Ga dan liever squad deatmatch ofzo spelen, niet een gamemode met objectives....

[ Voor 8% gewijzigd door Wizz15 op 17-02-2011 11:24 ]

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

• Jackal131
  • Laatst online: 12-06 13:11
Wizz15 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:14:
[...]
Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd ook wel 's "sniper" speel (niet recon), en ik moet zeggen: het is lekker rustgevend :P
Je stelt me teleur... :F

>:) 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

M2M schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:32:
Cover wegblazen is tactisch gezien nooit handig. Als ze toch de mcom hebben gedisarmed, zit je met een platgegooid stuk land waar je 3 seconde stil moet zitten om het ding te zetten. En in HC gaat dat echt niet werken zonder smoke of andere afleiding.

Nee, laat die cover maar lekker staan. Kereltjes kan ik zelf wel van de MCOM weghouden.
Dat verschilt op zich ook per map wel, is het vrij krap en veel cover dan is het wel handig, jij hebt cover en de mcom is helemaal in het open dan is het wel handig. Daarbij kan je ook rondjes lopend/draaiend om de mcom de bom planten/ defusen (beetje apart maar zo zit de game in elkaar...) Dat scheelt toch altijd wel iets. Het beste is gewoon als 4 man squad de boel te coveren, eentje planten, de rest zorgt dat die niet dood gaat en na de plant alle vier de bom bewaken. zo probeer ik het meestal te doen, heb je een zuigteam dan probeer ik in mijn eentje als er een paar teammates in de buurt zijn gewoon zsm alle twee te planten, meestal heb je dan de ene die net weer bereikt word door je team als je de andere bomb plaatst, chaos compleet bij vijandelijke team :)
Wizz15 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:14:
Bovendien, als ik last heb van snipers en de 'snipers' in ons team hebben de grootste moeite om die ventjes te vinden en een kogel hun kant op te sturen, dan doe ik het zelf wel ;) Vind het helemaal niet erg om af en toe eens te spelen in mijn eentje, het is voor mij een welkome afwisseling als ik weer 's gefrustreerd raak door mijn team ;)
Idd, zo af en toe gewoon countersniperen vind ik ook erg leuk vooral omdat je zo hun game ontregeld en de rest weer afhelpt van een (vaak) irritante sniper op een heuvel of hotspot met view op chokepoints of objectives. (vooral in die map laguna presa, zitten ze op die heuvels bij de waterval of dat strookje bij het hek. :F )
Ik heb geen probleem met 'snipers', wel met egoistische spelers die vaak de recon class kiezen. Ik had een keer een squadmember die constant aan het snipen was, maar geen enemies wilde spotten. Ik vroeg waarom, en zijn antwoord was: dan worden mijn kills in ieder geval niet gejat door teammates |:( Ga dan liever squad deatmatch ofzo spelen, niet een gamemode met objectives....
egoistische spelers zijn sowieso een fail in een teamplay game... daarbij snapt die knuppel niet dat je vaak de helft nog niet raakt van die lui die je spot en daarmee dus gemiddeld meer punten binnenharkt met spot points (oid) + teamplayer zijn dan als je zo speelt.... 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door SouLLeSSportal op 17-02-2011 11:34 ]

• Wizz15
Haha, soms is het gewoon aan het begin van een game al duidelijk dat mijn team nooit gaat winnen. Op zo'n moment kan ik zelf heel erg mijn best gaan doen, waardoor ik heel vaak dood ga en me alleen maar ga ergeren aan mijn team...

Of ik accepteer dat we gaan verliezen en probeer zelf nog zoveel mogelijk de tegenstander te irriteren door ze constant te snipen en te spotten ;) De laatste optie is beter voor mijn humeur en levert me daardoor meer plezier op ;) Maar als ik de indruk heb dat we nog enigszins een kans maken, dan zal ik geen 'sniper' spelen hoor :> Dan ben ik ook gewoon aan het front te vinden ;)

Bovendien joint er vaak toch iemand uit mijn friendslist na een tijdje, waardoor er weer een beetje teamwork ontstaat en lone-wolf spelen toch niet meer nodig is :)

• frankknopers
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

SouLLeSSportal schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:29:
[...]
egoistische spelers zijn sowieso een fail in een teamplay game... daarbij snapt die knuppel niet dat je vaak de helft nog niet raakt van die lui die je spot en daarmee dus gemiddeld meer punten binnenharkt met spot points (oid) + teamplayer zijn dan als je zo speelt.... 8)7
ja, spotten voor punten... Je hebt ook van die medics die alleen lijken te reviven voor punten. Ze reviven je gewoon midden in de vuurlinie, geen wonder dat je dan alsnog dood gaat. Nee, laat ze dan maar gewoon zo'n verbanddoosje droppen, die heb ik nog wel eens nodig..

Goud is geen geld

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

frankknopers schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:42:
[...]

ja, spotten voor punten... Je hebt ook van die medics die alleen lijken te reviven voor punten. Ze reviven je gewoon midden in de vuurlinie, geen wonder dat je dan alsnog dood gaat. Nee, laat ze dan maar gewoon zo'n verbanddoosje droppen, die heb ik nog wel eens nodig..
Ik zie de link tussen spotten (=altijd goed) en reviven op verkeerde plek (=bijna altijd stom, eerst schieten dan reviven wanneer veilig) niet helemaal, of eigenlijk helemaal niet behalve dat het allebei class linked perks zijn.

Ik kan er trouwens ook slecht tegen, soms doen ze het gewoon tijdens dat ze beschoten worden |:(
Hoe irritant kan je zijn?

• Wizz15
frankknopers schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 11:42:
[...]

Ik heb toch echt liever een team dat spot, dan een team dat niet spot maar wel healthpacks dropt. Spotten heeft het hele team wat aan, een healthpack alleen de personen in de buurt van die medic.

Bovendien spotten is de meest effectieve manier om een beetje teamplay op gang te krijgen. Zodra er ergens een groep vijanden gespot is, weet een groot gedeelte van je team waar ze hun aandacht op moeten vestigen. Een healthpack heeft alleen nut als je al geraakt bent, had voorkomen kunnen worden als er voldoende gespot werd ;)

Als ik een teamgenoot in zijn eentje een vlag zie cappen en ik zie een groepje vijanden rondom die vlag, dan spot ik ze sowieso. De teammate weet dat er vijanden in de buurt zijn en kan een betere plek opzoeken of in ieder geval zorgen dat zijn wapens geladen zijn :P De rest van ons team kan ze op dat moment afleiden door ze onder vuur te nemen terwijl de vlag gecapt wordt.

[ Voor 16% gewijzigd door Wizz15 op 17-02-2011 11:56 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Ranks zijn soms stuk, EA/DICE zijn er naar aan het kijken

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.