gister een paar rondjes tdm gespeeld, ik heb net de krinkov en man wat ging dat goedstoofpeer schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 14:32:
Mijn lijstje ziet er niet zo groot uit maar ook ik heb een aantal accounts gekoppeld en ook dat werkt niet. Zoals hier eerder is vermeld gewoon ff de chat openen en daarin de situatie uitleggen. Dan heb je binnen no time je veteran status te pakken.
Net even wat potjes gespeeld met de F2000, moet zeggen dat ik positief verrast ben door dat wapen. Ik speelde hiervoor alleen met de XM8 maar denk wel dat ik in dit wapen een redelijk leuke vervanger heb. Ook op dat linkje wat hier eerder is gepost met de stats van alle wapens staat dat dit toch een heel sterk wapen is. Wel een blijvertje denk ik.
Tijdens een van de potjes (Rush - Defenders - Atacama Desert) hadden we die lui lekker vast zitten op de eerste twee m-coms ging wel heel lekker dus. Potje ervoor hadden we ook al gewonnen (Rush - Attackers - Atacama Desert) jammer dat ik af en toe de behoefte als een rambo erin te gaan. Daardoor een niet al te beste ratio behaald maar we hebben ze wel lekker te pakken gehad.
Edit: wtf EA support is iig niet langzaam: om half twee mailtje dat ik bf2 + sf en battlefieldheroes niet kan toevoegen aan mijn account. Om half vier mailtje met het bericht dat een aantal games, lees bf 1, bf 1942/43, bf2, bf 2142, bc2 vietnam, battlefield heroes en alle expansion voor bf2 en bf 2142 unlocke

[ Voor 14% gewijzigd door SouLLeSSportal op 12-02-2011 15:58 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker