Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Tsurany schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:26:
[...]

I disagree, zeker op kleine maps is strategisch inzicht niet onbelangrijk, flanken is op kleine maps ook zeker van belang, juist omdat op kleine rush mappen een head on assault vaak veel minder goed werkt.

[...]

Qua inzicht denk ik ook niet ;) Speel laatste tijd veel valparadiso en daar moet je toch aardig tactiek toepassen om sommige MCOM's in te kunnen nemen.

[...]

Mwah ik vind de gameplay van COD in urban combat maps alsnog totaal anders. Niet dat ik zelf echt een fan ben van mappen zoals Cold War, ik heb liever mappen zoals Port Valdez, Valparadiso en Laguna Presa, urban combat gemixt met wat meer open combat.
Heb persoonlijk wel een hekel aan helicopters, veel te simpel daarmee mensen af te maken en ik zie er echt de fun niet van in.

...
Mooi antwoord :) Ik trek mijn onderste zin dan maar terug, hoewel er eigenlijk niks mis is met COD fans ;)
unfor schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:10:
[...]

M.a.w. degenen die niet van huge maps met overal snipers houden zijn simpele zielen.
De "intellectuele gamer", is dat die gamer die ergens in de heuvels zit te snipen?
Leg je post eens nader uit, wat is een intellectuele gamer, ik ben te simpel om dat te begrijpen.

Edit: na het zien van je stats begrijp ik al wat beter wat een intellectuele gamer is ;)
Ik had het idee dat er bij grotere maps meer strategische mogelijkheden zijn, maar ik voel wel wat voor het argument van Tsurany...
En volgens mij zeggen die stats niet zoveel over mij, ik speel maar met 1 wapen, ben niet bezig met sterretjes/platinum etc, het spel boeit me, de prestaties minder. 8)

[ Voor 27% gewijzigd door D-Day op 25-03-2011 10:45 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Gaat er dus alleen om dat het 4 om 4 is.. tnx iig was mij erg onduidelijk, ga dan toch wat vaker Rush spelen ipv Squad, erg vervelend dat er geen voertuigen in squad rush zitten

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381052

ook ik vond heavy metal een irritante map...ik ben een echte engineer, zit over de 5k mijn kills ( die 5k chippie was voor lvl 25)

maar hij kan best leuk zijn, we hebben in onze clan een paar echte goede snipers, ik ben meestal aan het vliegen of zit in een tank.. na het mijnen leggen..

maar toch mappen als panama arima atacama geven mij meer plezier dichter op elkaar niet 1km lopen om iets te doen als het fout gaat lol...

master-clan trouwens zoek ons maar eens op... paar ex got members bij ons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 14:44
Ik speelde laatst op die master server, daar draait echter een auto-slay baserape plugin, daar kom ik dus niet meer :D
Die servers zorgen ervoor dat je lekker vanuit je base kunt snipen/rocketspammen zonder dat je word afgeschoten.
Iemand nog goeie servers waar helemaal GEEN regels zijn? Hoe minder regels, hoe beter de gameplay.

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 25-03-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-05 06:45

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

unfor schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:13:

Iemand nog goeie servers waar helemaal GEEN regels zijn? Hoe minder regels, hoe beter de gameplay.
Yup: koop een console :+

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-05 09:40
Spelen er nog mensen Vietnam dan? Ik denk dat ik dat nu veel ga spelen, alle wapens op plat scoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyg
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-05 14:58

wyg

Ik heb zelf niet z'on probleem met Heavy Metal. Belangrijkste is om die map echt teambased te spelen, dat is de enige manier om m te winnen (conquest). Speel zelf vaak als medic en als mijn team wordt afgeschoten dan zorg ik ervoor dat ik me een beetje terugtrek zodat leden weer kunnen spawnen op mij of als het wat rustiger is dat ik ze revive. Maar goed, eigenlijk is het een open deur wat ik zeg want zo is BF bedoeld om te spelen :9

Vind zelf maprotation toch wel leuker want altijd maar dezelfde spelen dat is ook zo saai. En zo kent iedere map zijn eigen aanpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:13

Vrijdag

De Zwarte

Jovas schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:19:
Spelen er nog mensen Vietnam dan? Ik denk dat ik dat nu veel ga spelen, alle wapens op plat scoren..
Wordt veel gespeeld hoor, er zijn altijd wel mensen te vinden :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-05 01:37
vietnam of niet, ik kijk altijd wie er online zijn.. ongeacht welke server of vietnam of niet. Ik vind het gewoon leuk om in een squad te spelen, dus ik join altijd mensen die al aan het spelen zijn.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Ranks zijn soms stuk, EA/DICE zijn er naar aan het kijken

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.