Mooi antwoordTsurany schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:26:
[...]
I disagree, zeker op kleine maps is strategisch inzicht niet onbelangrijk, flanken is op kleine maps ook zeker van belang, juist omdat op kleine rush mappen een head on assault vaak veel minder goed werkt.
[...]
Qua inzicht denk ik ook nietSpeel laatste tijd veel valparadiso en daar moet je toch aardig tactiek toepassen om sommige MCOM's in te kunnen nemen.
[...]
Mwah ik vind de gameplay van COD in urban combat maps alsnog totaal anders. Niet dat ik zelf echt een fan ben van mappen zoals Cold War, ik heb liever mappen zoals Port Valdez, Valparadiso en Laguna Presa, urban combat gemixt met wat meer open combat.
Heb persoonlijk wel een hekel aan helicopters, veel te simpel daarmee mensen af te maken en ik zie er echt de fun niet van in.
...
Ik had het idee dat er bij grotere maps meer strategische mogelijkheden zijn, maar ik voel wel wat voor het argument van Tsurany...unfor schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:10:
[...]
M.a.w. degenen die niet van huge maps met overal snipers houden zijn simpele zielen.
De "intellectuele gamer", is dat die gamer die ergens in de heuvels zit te snipen?
Leg je post eens nader uit, wat is een intellectuele gamer, ik ben te simpel om dat te begrijpen.
Edit: na het zien van je stats begrijp ik al wat beter wat een intellectuele gamer is
En volgens mij zeggen die stats niet zoveel over mij, ik speel maar met 1 wapen, ben niet bezig met sterretjes/platinum etc, het spel boeit me, de prestaties minder.
[ Voor 27% gewijzigd door D-Day op 25-03-2011 10:45 ]
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.