Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:27
mijn spm is 191 volgens http://www.bfbc2.eu/en/pc/stats/Flokz maar de site loopt wel achter.

Verder heb ik nu pas door hoe, wat en waarom je bepaalde stars krijgt, dankzij deze site.

update knop gaf me 1 level omhoog ipv 2

[ Voor 12% gewijzigd door Floks op 23-03-2011 09:16 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-04 01:04

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Floks schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 08:52:
mijn spm is 191 volgens http://www.bfbc2.eu/en/pc/stats/Flokz maar de site loopt wel achter.

Verder heb ik nu pas door hoe, wat en waarom je bepaalde stars krijgt, dankzij deze site.
Er zit een update knop rechts he ;)
Maar is wel handige site vooral omdat je ziet wat je nog moet halen voor de volgende star enz.
En wat handiger ingedeeld is dan ingame :X

* SouLLeSSportal heeft geen last van vertraging bij de site?

[ Voor 10% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-03-2011 10:14 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:48

Gundogan

Rip and tear, until it is done

StealthyPeanut schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 07:53:
[...]

Meer spelers staat niet garant voor meer punten. Het staat garant voor meer chaos.

Ik heb op 8 vs 8 servers op Rush Arica veel hogere scores gehaald dan op 32 vs 32 Rush Arica. Je hebt meer doelwitten, maar er zijn ook meer mensen die jou zien, spotten, beschieten, in de gaten houden.

Mijn SPM was 284, maar de laatste weken is het gedaald naar 271. Puur en alleen omdat ik nu veel minder bronzen, zilveren en gouden plakken haal. Ik ben de wapens nu aan het platten, tja...dat duurt gewoon wat langer. Vooral in het begin stromen de punten binnen door al de verschillende insignia's etc. die je kunt halen.

En dan nog, SPM zegt niet veel over hoe goed je bent. Er zijn heel veel manieren om snel punten te verdienen, dit zegt erg weinig over je teamplay en jou manier van gamen.
Het gaat inderdaad nog altijd om hoe je die punten haalt. Revivewhoren kan heel punten opleveren, maar is niet echt nuttig altijd. En gouden sterren zorgen verder de grootste boost (krijg je na een platinum ster weer opnieuw gouden sterren of is het wachten op de volgende platinum, want dan gaat het natuurlijk wat trager).

Maar met spelers die op elkaar gepakt staan kan de gemiddelde speler denk ik wel meer punten binnenhalen met bijvoorbeeld pakketjes, revives en explosive spam. En meer om te fraggen natuurlijk :p Goede spelers zal het waarschijnlijk niet zo veel uitmaken, die zijn wel actief genoeg.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Meer spelers levert bij mij, vooral met sniperen, wel meer kills op in dezelfde tijd omdat je gewoon meer targets hebt dan als je met veel minder mensen loopt. Die punten lopen ook los van je k/d ratio aangezien je door vanalles en nog wat mee helpt voor die punten. Ook het winnen van de match levert weer extra punten op voor de pin.
Daarbij is de kans voor motion mines, resuplies, revives enz. met meer spelers veel hoger dan met minder.
Ook is de kans veel kleiner dat je als engineer afgeschoten word door een tank/heli als er een aantal spelers zijn dan als je in je eentje die tank loopt te bestoken met raketten :P
Die hectiek moet je gewoon mee om kunnen gaan, in bc2 lukt dat zoveel beter dan in cod voor mijzelf. als je daar in een 32 man match zit is het gewoon spammen, doodgaan, opnieuw spammen, doodgaan, killstreaks gebruiken, doodgaan enz. Hier kun je ook een stuk langer blijven leven en kills maken in plaats van alleen maar 2-3 kills maken en weer respawnen in 10 sec.

Ik ga ook maar eens even de shotgun pins halen, ook al ben ik geen fan van ze.

[ Voor 13% gewijzigd door SouLLeSSportal op 23-03-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 14:43
Ik wordt helemaal gek van die domme serverregels. Bijvoorbeeld:
-No c4 on infantry
-No rocket launcher on infantry
-No grenade spamming
-No stealing enemy vehicle
-No dit no dat wtf

Ik ben al 3x gekickt op verschillende servers omdat ik met een rocket launcher infantry had afgemaakt.
Stel je nou eens deze situatie voor:
In de verte zie je een heli, je pakt je rocket launcher en je wacht op het juiste moment. Komt er opeens een soldaatje aanrennen en zit precies in jouw richter. Ga jij dan switchen naar je pistool en dat je dood gaat of schiet je hem dood met een raket?

Nog zo n situatie:
Ik zit net buiten onze base met rush om aankomende vijanden te spotten en eventueel tanks te slopen. Onze team schiet vanuit onze base op die tanks en die engineer stapt uit om te repareren. Het is mij zo n 4 keer gelukt om de engineer te killen en vervolgens de tank te jatten. Wat gebeurt er? KICK Reason: No stealing enemy vehicles.

En nog dit:
Onze MCOMS zijn gesloopt dus we moeten terugtrekken. Ik leg een paar c4's neer op plekken waar ik weet waar de vijand is. Ik trek me terug naar onze base en wanneer ze over die C4 lopen en blaas ik ze op. KICK: Reason: No baseraping.

Nu ik het toch over C4 heb:
Ik plaats C4 om de MCOMS neer wanneer we verdedingen en zit ik met een sniper in een gebouw en heb ik de MCOM in zicht. Wanneer er vijanden in de buurt komen blaas ik ze op. KICK Reason: NO C4 on MCOM

Ik denk dan wtf wat mag ik dan wel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 11:31
com2,1ghz schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:06:
Ik denk dan wtf wat mag ik dan wel. :?
Ik kies vaak servers waar ze maar één regel hebben; Geen baserape. Doen spelers dat wel, dan worden ze gekickt. Voor de rest is alles geoorloofd in oorlogstijden... ;)

[ Voor 69% gewijzigd door mcsluis op 23-03-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-05 23:15

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik stap op PS3 tegenwoordig direct uit de server als er weer een - om een of andere reden zijn ze altijd lvl 50 - hoog level speler niet met zn klauwtjes uit de enemy spawn kan blijven en de chopper daar weg haalt, in veel gevallen gevolgd door een squadgenootje van hem die keurig met een tank achter de spawns gaat staan rapen. Ga de moeite om de chopper neer te halen niet meer nemen, zoek wel een server waarin normaal gespeeld wordt.

Enemy vehicle stealing is zo'n stomme regel nog niet. Wat mij betreft worden home bases van de tegenstander met een volgende patch instant death, dan leert men wel dat je niet daar in de buurt hoeft te komen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
AllSeeyinEye schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:36:
Ik stap op PS3 tegenwoordig direct uit de server als er weer een - om een of andere reden zijn ze altijd lvl 50 - hoog level speler niet met zn klauwtjes uit de enemy spawn kan blijven en de chopper daar weg haalt, in veel gevallen gevolgd door een squadgenootje van hem die keurig met een tank achter de spawns gaat staan rapen. Ga de moeite om de chopper neer te halen niet meer nemen, zoek wel een server waarin normaal gespeeld wordt.

Enemy vehicle stealing is zo'n stomme regel nog niet. Wat mij betreft worden home bases van de tegenstander met een volgende patch instant death, dan leert men wel dat je niet daar in de buurt hoeft te komen.
Ja maar je mag toch wel in de base van de vijand gaan sluipen? Het is al een hele klus om niet ontdekt te worden en dat je hun tank meeneemt. Ik kan niet tegen al dat kinderachtige gedrag in games altijd dat je nix mag doen. De term Noobgun slaat ook al nergens op terwijl ik dat ook steeds vaker hoor :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

com2,1ghz schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:40:
[...]

Ja maar je mag toch wel in de base van de vijand gaan sluipen? Het is al een hele klus om niet ontdekt te worden en dat je hun tank meeneemt. Ik kan niet tegen al dat kinderachtige gedrag in games altijd dat je nix mag doen. De term Noobgun slaat ook al nergens op terwijl ik dat ook steeds vaker hoor :S
Definieer basis. Als het een vlag is dan mag het.
Als het de home base, op je kaart aangeduid als rechthoek met streep erdoor, is, dan niet. Heb je immers niets te zoeken, jouw team heeft zelf zo'n ding (conquest) of je bent een rush-defender en je spawnt in de buurt van de te verdedigen objecten, en ook dan heb je dus niets te zoeken in de spawn van de aanvallers.

Dus al laat het andere team een heli en 6 tanks in zijn basis staan, dan nog heb je daar vanaf te blijven. Is immers niet bij jou gespawnd, jouw team heeft er zelf voldoende om het spel gebalanceerd te houden.

Ik kan me mijn tijd als BF2 server admin nog wel herinneren, waarbij ik baserapers en vehicle stealers zonder waarschuwing kickte. Dat zijn immers bij uitstek zaken die de balance in een spel verzieken

[ Voor 9% gewijzigd door AllSeeyinEye op 23-03-2011 13:52 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

mcsluis schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:09:
[...]

Ik kies vaak servers waar ze maar één regel hebben; Geen baserape. Doen spelers dat wel, dan worden ze gekickt. Voor de rest is alles geoorloofd in oorlogstijden... ;)
Baserape is gewoon iets dat iedereen vanuit zichzelf niet moet doen. helaas is het niet anders dan dat je die lamme pikkies het onmogelijk moet maken. Echter basecampen heb ik zo mogelijk nog meer problemen mee.

vehicles jatten vanuit spawn van de enemy is gewoon niet leuk. vooral omdat een beetje heli piloot heel simpel de schutter boven/bij de basis kan droppen en dat die dan wacht tot de heli spawnt. zoals gezegd de game raakt zwaar in onbalans als je twee/drie heli's van een partij in de lucht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle2503
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-04 19:33
gelukkig heb je geen last van die elitaire admin figuren op console dedicated servers =)

my god dan zou ik al miljoenen keren gekickt zijn geweest xD

Op console heb je veel meer last van die gasten die totaal niet weten wat ze doen. Zullen wel van die casual gamers zijn. Of COD gamers. Vooral die laatste is de categorie die slecht presteren in teambased games. Die gasten zie je als rambo full auto sprayen op een verdedigende linie van een groep van 8 die in cover zitten. Of van die medics die full auto sprayen tegen het metaal van je tank, of jou duidelijk proberen weer te geven waar hun hele team loopt terwijl jij in een Apache iedereen aan gort schiet. Ze weten niet dat als het spel zegt "I need ammo/health", iemand ammo/health nodig heeft.

Ik speel op Xbox 360, sta 15e op leaderboard qua kills met 1200 uur 120K kills 39K deaths, is echt een frag-festijn op consoles ik vertel het je. Zeker als je met wat matties speelt.

Base-rape is onoverkomelijk als de tegenpartij zo slecht en als de meeste van hun spelers lekker ergens camp opzetten en proberen te sniperen. Heb ooit iemand gevlogen in de blackhawk attacking Valparaiso, hij ging 155-0 met 11K score en dan heb je ingame gewoon gasten die als medic of als sniper spawnen? Tis net of ze dood willen spawnen. Wat ze praktisch gezien ook wel deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
jelle2503 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:01:
gelukkig heb je geen last van die elitaire admin figuren op console dedicated servers =)

my god dan zou ik al miljoenen keren gekickt zijn geweest xD

Op console heb je veel meer last van die gasten die totaal niet weten wat ze doen. Zullen wel van die casual gamers zijn. Of COD gamers. Vooral die laatste is de categorie die slecht presteren in teambased games. Die gasten zie je als rambo full auto sprayen op een verdedigende linie van een groep van 8 die in cover zitten. Of van die medics die full auto sprayen tegen het metaal van je tank, of jou duidelijk proberen weer te geven waar hun hele team loopt terwijl jij in een Apache iedereen aan gort schiet. Ze weten niet dat als het spel zegt "I need ammo/health", iemand ammo/health nodig heeft.

Ik speel op Xbox 360, sta 15e op leaderboard qua kills met 1200 uur 120K kills 39K deaths, is echt een frag-festijn op consoles ik vertel het je. Zeker als je met wat matties speelt.

Base-rape is onoverkomelijk als de tegenpartij zo slecht en als de meeste van hun spelers lekker ergens camp opzetten en proberen te sniperen. Heb ooit iemand gevlogen in de blackhawk attacking Valparaiso, hij ging 155-0 met 11K score en dan heb je ingame gewoon gasten die als medic of als sniper spawnen? Tis net of ze dood willen spawnen. Wat ze praktisch gezien ook wel deden.
Haha hier kan ik em echt in vinden. Denk dat 80% van alle BC2 spelers zo zijn. 20% heeft er een beetje kaas van gegeten. Alhoewel je ook wel een dik en dik voordeel hebt als je wat vaker over BC2 praat, zoals in forums en dergelijke. Niemand weet bijv. dat je en kan reviven en medic wisselen, bijv. als je teammate medic is kapotgeschoten en je hem wilt reviven en toch je kit willen behouden. Sommige weten niet eens dat je die andere kit kan oppakken je je maat kan reviven. Soms zie ik me broer spelen en dan denk ik echt, WTF doe je. Hij weet niet beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398188

Ik speel zelf op de ps3 ,ik denk dat het samenwerken veel lastiger is op PS3/Xbox Dan op De PC want op de ps3 kun je niet echt makkelijk duidelijk maken dat je bijvoorbeeld een medic nodig hebt Je kan het natuurlijk wel op de map zien maar voor sommige is het dan nog niet duidelijk :P , Op de PC wel want dan kun je chatten met je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Tussen kunnen en doen zit een groot verschil, meestal is het richten op een medic of gewoon in de buurt wachten genoeg. ammo wil nog wel eens iets lastiger zijn maar meestal (75%) krijg je je ammo wel als je op een assault kereltje richt en Q drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

De laatste paar potjes rush speelde ik vooral als medic, maar dan enkel voor de ondersteuning dus niet voor de kills. Dat is opzich wel leuk na een hele tijd assault gespeeld te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

brilsmurfffje schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:27:
De laatste paar potjes rush speelde ik vooral als medic, maar dan enkel voor de ondersteuning dus niet voor de kills. Dat is opzich wel leuk na een hele tijd assault gespeeld te hebben
Ja idd dit doe ik soms ook wel eens maar ik zie genoeg mensen die medic zijn alleen voor de kills omdat ze dan een groot machine geweer hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar is dat nu werkelijk zo erg? Ik ga ook soms medic voor het geweer, daar is toch niks mis mee? Of ik nou assault ben en daarmee mensen afslacht of dat ik medic ben en daarmee mensen afslacht, is in principe toch hetzelfde?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Tsurany schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:49:
Maar is dat nu werkelijk zo erg? Ik ga ook soms medic voor het geweer, daar is toch niks mis mee? Of ik nou assault ben en daarmee mensen afslacht of dat ik medic ben en daarmee mensen afslacht, is in principe toch hetzelfde?
Dat is ook een beetje waar ik wat problemen mee heb in de classes, beter hadden ze die lmg aan de engineers kunnen geven en de smg aan de medic, maar goed het is nu eenmaal zo, als ze die lmg maar goed inzetten vind ik het best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyg
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10-2024

wyg

Ik speel nu een tijdje BF2 (level 10 inmiddels) en mijn favoriet class is juist medic. Ik zuig namelijk als engineer en als recon wil ook maar matig lukken. Maar als medic merk ik dat ik juist goede zaken kan verrichten. Zeker tijdens aanvallend rush en je hebt maar 99 spawns dan kan een medic zeker het verschil betekenen tussen winst en verlies.

Overigens heb ik gemerkt dat er 's avonds veel meer teambased spelers zijn dan overdag (dan zitten er vooral veel snipertjes). Een potje winnen kan je dan wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind de wapens van de engi toch best fijn, zeker met magnum ammo. Ze schieten behoorlijk accuraat en hebben geloof ik ook geen last van bullet drop. Heb al een aantal keren iemand neergelegd die toch erg ver weg stond.
Het nadeel van engi spelen is dat te repareren voertuigen vaak midden in een gebied staan waar er flink wordt geschoten. Omdat je geen smoke hebt is het altijd maar de hoop dat niemand je ziet als je aan het repairen bent. Mooiste zou zijn als de tank een smokescreen (sorry, ik blijf smokes promoten geloof ik :P ) kan aanleggen maar meestal gebruiken ze geloof ik de alt_weap, long range, warhead of extra armor.

Ik vroeg me trouwens af: als ik mijnen neerleg en iemand gooit een granaat op die mijnen waardoor ze ontploffen met mij erbij, is dat nou een kill voor die ander of een suicide voor mij? Had dat gisteren namelijk maar ik zag niks op mijn scherm komen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een kill voor hem, zo heb ik wel vaker wat mensen gedood. Zelfde met explosieve vaten die ontploffen, het is gewoon een kill voor die ander.
Zou op hardcore wel erg grappig worden, als jou teammates stom genoeg zijn er bij te gaan staan is het gewoon een massale teamkill en heb je nogal wat minputen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supernatural C
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-08-2024
Ik heb voor de grap eens een 2de soldaat aangemaakt, nadat ik een tijd niet gespeeld had.
Vroeger speelde ik altijd assault maar nu alleen maar Engineeer/Recon(met VSS: _/-\o_ )
Valt mij op dat ik alle "silenced" wapens erg fijn vindt.

alleen jammer dat ik constant wordt afgeknald door snipers die mij gewoon no-scopen op 10 meter afstand.
Helaas bak ik ook extreem weinig van de UAV, want ik heb een suicide gemaakt door tegen mezelf aan te vliegen?! (kan dat sowieso?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Supernatural C schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:18:
Helaas bak ik ook extreem weinig van de UAV, want ik heb een suicide gemaakt door tegen mezelf aan te vliegen?! (kan dat sowieso?)
Als het kan (volgens mij wel), dan is dat wel de verschrikkelijkste "epic fail" die je kan hebben in deze game :X :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik vind het zwaar irri als de tegenparty in welke match dan ook minen of c4 op de tanks/andere voertuigen plaatst.
edit:
in de span

Verder gister leuke match, lekker lopen switchen tussen kits van enemy's en behoorlijk wat healing en ammo punten daardoor gescoord, als je zelf een andere klasse bent :D
StealthyPeanut schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:57:
Zeker weten :)

DRL - Heavy Metal 24/7 300 tickets (NL)

Kan je zoveel oefenen als je wilt! _O_
Heb hem net gevonden... Kon hem niet vinden, omdat ik altijd op hardcore servers speel... Dus de vraag; waarom is jullie server geen hc?

[ Voor 39% gewijzigd door Floks op 23-03-2011 18:24 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
Floks schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:45:
Ik vind het zwaar irri als de tegenparty in welke match dan ook minen of c4 op de tanks/andere voertuigen plaatst.
edit:
in de span
Ja want dan ga je dood en dat mag natuurlijk niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-04 10:45
Anoniem: 398188 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:13:
Ik speel zelf op de ps3 ,ik denk dat het samenwerken veel lastiger is op PS3/Xbox Dan op De PC want op de ps3 kun je niet echt makkelijk duidelijk maken dat je bijvoorbeeld een medic nodig hebt Je kan het natuurlijk wel op de map zien maar voor sommige is het dan nog niet duidelijk :P , Op de PC wel want dan kun je chatten met je team.
Op PS3 kan dat wel. Moet je crosshair op de medic, of assualt houden en op select drukken. Ook te gebruiken als je een lift wilt / mee wilt met een voertuig. Of als engineer aan een tank wilt aangeven dat je hem wilt repareren. Of een objective wil markeren. Of wilt spotten. Alles eigenlijk :)

Heb je een headset Eazy-J? Zo ja, voeg met dan toe (psn: unomomentodado) dan kunnen we eens in een squad spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-05 10:54
Floks schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:45:

[...]

Heb hem net gevonden... Kon hem niet vinden, omdat ik altijd op hardcore servers speel... Dus de vraag; waarom is jullie server geen hc?
Omdat wij als clan HC te makkelijk vinden. Daarnaast is het sniper heaven -> 1 shot 1 kill.

Wel wat realistischer, maar niet meteen leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Laatst online: 27-03 10:19
com2,1ghz schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:32:
[...]

Ja want dan ga je dood en dat mag natuurlijk niet :?
Ik denk dat bij de spawn bedoelde :P

Overigens net een potje gespeeld waar onze base raped werd door SOB clan.
Hoewel wij elke vlag al hadden bleven hun er nog.
Ik ben het hele potje in onze base gebleven zodat hun onze helikopter niet konden stelen. Uiteindelijk ook nog tweede geworden.

Mensen waar ik mee speelde op PS3 zijn nu niet vaak meer online :( mochten mensen teamwork willen ben ik vaak online en heb natuurlijk een headset, PSN staat hieronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 400791

hallo alemaal'

ik heb bad company 2 gehaald ga hem instaleren gaat goed maar dan moet de game voor het eerst updaten en dan doet die raar blijft hij hangen??/ hij blijft hangen bij ingame-00.fbrb en loader-00.fbrb
die twee geeft hij de hele tijd omstebeurt weer. hier blijft de update hangen kan iemand mij helpen??

alvast bedankt

grr.blackpearll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160457

Duurt gewoon een tijd, even heen laten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net echt een faal team, op Port Valdez als defenders en ik ben sowieso de enige met een positieve k/d en de enige met meer dan 10 kills. Op een gegeven moment heeft de vijand, als ze de derde set MCOM's moeten aanvallen, onze APC en onze helicopter gejat. Dan heb je toch echt wel een zuig team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Zit nu op de DRL server, doet er iemand mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Tk55 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:19:
Zit nu op de DRL server, doet er iemand mee?
ik ga nu de game opstarten

edit:
en in de que 2 van de 2
is iig goed voor de server :P

[ Voor 17% gewijzigd door Floks op 23-03-2011 20:34 ]

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb bad company 2 gehaald ga hem instaleren gaat goed maar dan moet de game voor het eerst updaten en dan doet die raar blijft hij hangen??/ hij blijft hangen bij ingame-00.fbrb en loader-00.fbrb
die twee geeft hij de hele tijd omstebeurt weer. hier blijft de update hangen kan iemand mij helpen??

[ Voor 9% gewijzigd door Cloud op 23-03-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Hij is gewoon een aantal gig aan updates aan het downloaden, even geduld dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het dan normaal als het er 2 uur over doet?

[ Voor 63% gewijzigd door Cloud op 23-03-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ja ligt ook aan de snelheid van je internet en hoe druk de servers het van EA hebben..
Ik denk dat hij wel een gig of 4 moet downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Je kant de patches ook van bepaalde sites downloaden. Dan haal je ze vaak (ik met max 2,5 mb/s) tegen je max download snelheid binnen.

Leuk om te lezen dat de DRL server in trek is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-04 16:50

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

StealthyPeanut schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:14:
Je kant de patches ook van bepaalde sites downloaden. Dan haal je ze vaak (ik met max 2,5 mb/s) tegen je max download snelheid binnen.

Leuk om te lezen dat de DRL server in trek is :).
Ik ga nu even zoeken naar de DRL server =P

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyg

wyg

waren een paar leuke potjes vandaag op DRL

edit: ingamenaam Animaux

[ Voor 25% gewijzigd door wyg op 23-03-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
drl was gezellig, maar jammer van het geen hc (maar je punt op deze map is duidelijk) maar doe dat iets van map variatie.. :o iig was leuk, en gezellig en dat is het belangrijkste.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01 20:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 400791 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:41:
Lees eerst Cloud in "Battlefield bad company 2" nog even voordat je verder gaat. Als het inmiddels al opgelost is, is dat natuurlijk helemaal mooi :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heavy Metal is geen map voor mij, veel te lang bezig om eens ergens te komen, niet mijn ding. Hoewel tracer en gustav wel effectief werkt tegen sommige heli's, maar dat zal wel aan de piloot gelegen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Floks schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 23:49:
drl was gezellig, maar jammer van het geen hc (maar je punt op deze map is duidelijk) maar doe dat iets van map variatie.. :o iig was leuk, en gezellig en dat is het belangrijkste.
Het ging zeker lekker de eerste paar rondes, we hadden ook wel een goed squad met zn 3en! Later waren we wel wat machteloos :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Floks schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 23:49:
We hebben heel veel aan map variatie geprobeerd. Mijn ideale server zou zijn;

Heavy Metal CQ - Oasis Rush - Harvest Day CQ - Arica Harbor Rush - Panama Canal CQ - Harvest Day Rush

En zo weer rond. Elke map 1 ronde, zodat er veel variatie is. Jammer genoeg zorgt dit voor een lege server. Niet iedereen vindt deze maps leuk helaas.

Nu met Heavy Metal is de server bijna elke dag vanaf 09:00 tot 23:00 vol. Of in ieder geval minimaal 22 man. Een volle server is voor ons even wat meer waard dan een server met veel variatie, maar met max 10 man.
We hebben gemerkt dat de meeste mensen tussen 08:00 en 10:00 en in de avond tussen 18:00 en 19:30 joinen. Als je server om 20:00 nog niet minimaal 15 man heeft, krijg je hem amper nog vol.

En stel dat je server vol is om 20:00 uur, deze mensen joinen jou server voor de map Heavy Metal. Als we de server dan doorschakelen naar (bijvoorbeeld) Harvest Day CQ, dan is de helft van de groep alweer weg. En op dat moment loopt het heel snel leeg. Of je hebt geluk en er komen wat mensen bij. Maar dat is echt zelden gebeurd.

We hadden een tijd een Heavy Metal CQ en Harvest Day CQ server. Deze mappen lijken toch enigszins op elkaar, maar nog ging 50% van de spelers na een map switch weg. Toen hadden we een 22 man server en dan is het ineens 5 tegen 5 of 6 tegen 6. De verleiding om ook weg te gaan is erg groot voor andere spelers. Met het gevolg dat je server leeg is en je deze met geen mogelijkheid meer vol krijgt om 20:30 uur.

We willen nu eerst dat mensen merken dat DRL een "goede" server is met wat noodzakelijk regels (sniper max, no baserape, no vehicle steal uit spawn) en een goede auto-admin baserape kicker en admins die haast elke avond wel online te vinden zijn. Zodat mensen straks onze server in hun favorieten hebben staan en ons joinen, no matter the map (Harvest Day, Heavy Metal etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Unomomentodado schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:59:
[...]

Op PS3 kan dat wel. Moet je crosshair op de medic, of assualt houden en op select drukken. Ook te gebruiken als je een lift wilt / mee wilt met een voertuig. Of als engineer aan een tank wilt aangeven dat je hem wilt repareren. Of een objective wil markeren. Of wilt spotten. Alles eigenlijk :)

Heb je een headset Eazy-J? Zo ja, voeg met dan toe (psn: unomomentodado) dan kunnen we eens in een squad spelen.
Ja dat spotten begrijp ik al wel :) Alleen hebben sommige spelers jammer genoeg niet door dat ik hulp nodig heb en gaan gewoon lekker verder :P En ja ik heb headset zodra ik weer online ben zal ik je toevoegen en anders kun je mij ook alvast toevoegen, Me PSN ID is Gewoonjordy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Laatst online: 14:44

ronalddus

Buffalo77

Tk55 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 00:54:
[...]

Het ging zeker lekker de eerste paar rondes, we hadden ook wel een goed squad met zn 3en! Later waren we wel wat machteloos :-/
Het ging inderdaad erg goed. Leuk om zo samen te werken. 3 tweakers > enemy
Ik was even de piloot hier :*)

Afbeeldingslocatie: http://i657.photobucket.com/albums/uu295/ronalddus1991/BFBC2Game2011-03-2321-41-50-04.jpg

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben gister avond gekapt duurde te lang liep halverwege de hele tijd vast dire x over nieuw geprobeerd.
nu ben ik weer bezig nu gaat hij wel verder.dat is mooi dus lkkr voor de eerst x bad company 2 spelen

[ps. ze zegen dat het moeilijker is dan black ops is dat zo??]

grr blackpearll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:10

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 400791 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:05:
ik ben gister avond gekapt duurde te lang liep halverwege de hele tijd vast dire x over nieuw geprobeerd.
nu ben ik weer bezig nu gaat hij wel verder.dat is mooi dus lkkr voor de eerst x bad company 2 spelen

[ps. ze zegen dat het moeilijker is dan black ops is dat zo??]

grr blackpearll
3p!c j0nguh

En nu on-topic. Hierbij wat posters die in het Battlefield 3 topic waren langsgekomen, maar betrekking hebben op Bad Company 2:

Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/resized-image.ashx/__size/550x0/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/giving_2D00_vehicles.png

Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/resized-image.ashx/__size/550x0/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/spot1.png

Afbeeldingslocatie: http://blogs.battlefield.ea.com/resized-image.ashx/__size/550x0/__key/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/battlefield_5F00_bad_5F00_company/comfort.png

Klik op een poster voor een grotere versie. Al voel je je aangesproken door de posters, dan speel je waarschijnlijk niet goed. ;)

[edit]
De middelste poster bevat overigens een fout m.b.t. de controls van de 360.

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 24-03-2011 11:49 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Mwehehe, was gisteren aan het spelen en kreeg toch wel twee geinige kills. Eerst dacht ik dat ik smokes had maar had dus nades. Maakte ik even later per ongeluk een headshot met een nade. Om het helemaal af te maken was ik later een crate aan het pakken en toen kwam er een vijand om de hoek. Alletwee in paniek ( :P ) vanuit de heup schieten en toen ik naar het pistool wilde switchen per ongeluk de smoke gekozen. Het ventje verdween in een enorme rookwolk en ik had er een kill bij :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
The Zep Man schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:33:
[...][edit]
Nee hoor, staan nog miniscule lettertjes eronder :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

The Zep Man schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:33:
[...]
3p!c j0nguh

En nu on-topic. Hierbij wat posters die in het Battlefield 3 topic waren langsgekomen, maar betrekking hebben op Bad Company 2:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Klik op een poster voor een grotere versie. Al voel je je aangesproken door de posters, speel je waarschijnlijk niet goed. ;)

[edit]
Geweldige posters _/-\o_
Het loading scherm zou deze posters moeten rouleren op de achtergrond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Gisteren nog een paar rondjes gespeeld op Atacama Desert. Het andere team was zo dom om hun chopper voor mijn neus te parkeren en uit te stappen. De rest van de net begonnen ronde hadden wij 2 choppers.

En maar janken dat we 2 choppers hadden :P
Admin had het gelukkig zien gebeuren (vehicle stealing not allowed) en liet het gebeuren gezien hij niet gejat was, maar 'gegeven'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 15-04 20:44

Goner

What can I do you for ?

Tsja, "getting out of a damaged vehicle ..." ... als ik wil repareren, zal ik toch moeten uitstappen.

Wat wel grappige taferelen kan opleveren ; stap uit m'n zwaar beschadigde tank, wil gaan repareren en een enemy recon die ik niet had gezien stapt in ... nu is het dus een vijandelijke tank en repareren wordt mollen. Boem !

En als je je vehicle niet kan repareren en de ANWB is niet in de buurt, granaat eronder ... dan respawnt hij sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:10

The Zep Man

🏴‍☠️

BatmanHorizon schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:38:
[...]

Nee hoor, staan nog miniscule lettertjes eronder :P
En die miniscule lettertjes geven aan dat je op een Xbox 360 op D-pad Down moet drukken om te spotten, terwijl dat volgens mij Back moet zijn.
Goner schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 11:13:
Tsja, "getting out of a damaged vehicle ..." ... als ik wil repareren, zal ik toch moeten uitstappen.
Dus dat doe je alleen als er nog een andere speler van je team in het voertuig zit, zodat die niet gestolen kan worden tijdens/vlak na je reparatie. :Y)

Vergeet ook niet: een tank vers vanuit de basis naar de vijand rijden kost tijd. Als een reparatie aan de frontlinie relatief veilig mogelijk is, doe dat dan.

[ Voor 46% gewijzigd door The Zep Man op 24-03-2011 11:48 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

AllSeeyinEye schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 10:47:
[...]

Geweldige posters _/-\o_
Het loading scherm zou deze posters moeten rouleren op de achtergrond :P
Heel goed idee, insturen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
ronalddus schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:55:
[...]

[afbeelding]
was zeker leuk, misschien toch wat minder pilsjes drinken de volgende keer tijdens het gamen.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Nu online
Klopt, maar over het algemeen parkeer je je heli niet naast een enemy flag met 2 of 3 tanks en een leger infanterie, wat zij wel deden. Meeste mensen proberen dan terug te vliegen naar veiligheid om daar te landen & reppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Wat wel grappige taferelen kan opleveren ; stap uit m'n zwaar beschadigde tank, wil gaan repareren en een enemy recon die ik niet had gezien stapt in ... nu is het dus een vijandelijke tank en repareren wordt mollen. Boem !

En als je je vehicle niet kan repareren en de ANWB is niet in de buurt, granaat eronder ... dan respawnt hij sneller.
Een heli kan je in het toestel zelf repareren. Weet niet of dat ook bij andere voertuigen kan, dat hangt wellicht af van de plek waar je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381052

als er staat dont steal vehicles, bedoelen ze niet van de vijand.. duh..

dat is als ik uit een tank stap om te fixen, en er een andere idioot dat ziet instapt en wegrijd.. van mijn team..

van de week ook al gezeik dat iemand uit zn tank stapte die ik aan het "de-repairen" was.. schreeuwt ie dat de admin mij moet kicken, no vehicle stealing lol.. "your the enemy u dumb fk"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
StealthyPeanut schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 07:54:
[...]

We hebben heel veel aan map variatie geprobeerd. Mijn ideale server zou zijn;

Heavy Metal CQ - Oasis Rush - Harvest Day CQ - Arica Harbor Rush - Panama Canal CQ - Harvest Day Rush

En zo weer rond. Elke map 1 ronde, zodat er veel variatie is. Jammer genoeg zorgt dit voor een lege server. Niet iedereen vindt deze maps leuk helaas.

Nu met Heavy Metal is de server bijna elke dag vanaf 09:00 tot 23:00 vol. Of in ieder geval minimaal 22 man. Een volle server is voor ons even wat meer waard dan een server met veel variatie, maar met max 10 man.
We hebben gemerkt dat de meeste mensen tussen 08:00 en 10:00 en in de avond tussen 18:00 en 19:30 joinen. Als je server om 20:00 nog niet minimaal 15 man heeft, krijg je hem amper nog vol.

knipje...

We willen nu eerst dat mensen merken dat DRL een "goede" server is met wat noodzakelijk regels (sniper max, no baserape, no vehicle steal uit spawn) en een goede auto-admin baserape kicker en admins die haast elke avond wel online te vinden zijn. Zodat mensen straks onze server in hun favorieten hebben staan en ons joinen, no matter the map (Harvest Day, Heavy Metal etc.)
Ik speel ook veel TF2/CSS, en daar is mijn favo server UKCS. Die doen heel veel met eigen inbreng in keuze van maps, community, verschillende servers met verschillende maps/speelstijlen, je kunt intern wisselen van server etc etc. Leuk om eens een kijkje te nemen...
Een goede server waar leuk gespeeld wordt is idd goud waard en komt altijd in mijn favorieten terecht. Ik weet niet wat de extra mogelijkheden zijn binnen BC2, maar ik denk dat een goede tweaker met wat humor kan zorgen voor wat gadgets die de mensen betrokken houden bij jullie server. Een tweede erbij zou ook leuk zijn, aantal spelers opkrikken naar 32 enz.
Succes in ieder geval!

PS: die posters zijn al een leuke start :) Of die poster koppelen aan de betreffende foute actie >:)

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
ronalddus schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:55:
[...]
Ik had echt een absurde score, het was echt een slachting :D Jij gaf trouwens ook mooi een tank die je wilde repareren weg aan een recon, konden we er weer op gaan schieten :P

Ik heb trouwens wel het idee dat ik in BC2 minder gehecht ben aan een bepaalde server, terwijl in andere games ik bijv maar een paar favo's had, in deze game join ik vaak gewoon een random server met goede ping/leuke map. Misschien is het wel gewoon omdat servers niet zo herkenbaar zijn als je erin zit (je kan server naam niet zien, niet toevoegen aan favo's ingame etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Tk55 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:18:
[...]

Ik heb trouwens wel het idee dat ik in BC2 minder gehecht ben aan een bepaalde server, terwijl in andere games ik bijv maar een paar favo's had, in deze game join ik vaak gewoon een random server met goede ping/leuke map. Misschien is het wel gewoon omdat servers niet zo herkenbaar zijn als je erin zit (je kan server naam niet zien, niet toevoegen aan favo's ingame etc).
Klopt helemaal. Is dat niet te modden dan? Zoniet, dan is de ping het enige argument om de server vol te laten lopen/blijven volgens mij... Dus kick boven de 50 >:)

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus

ronalddus

Buffalo77

Tk55 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:18:
[...]

Ik had echt een absurde score, het was echt een slachting :D Jij gaf trouwens ook mooi een tank die je wilde repareren weg aan een recon, konden we er weer op gaan schieten :P

Dat was stiekem niet de bedoeling, maar 2 at4's met extra expl > tank 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

DrDDay schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:26:
[...]

Klopt helemaal. Is dat niet te modden dan? Zoniet, dan is de ping het enige argument om de server vol te laten lopen/blijven volgens mij... Dus kick boven de 50 >:)
Dan word het een rustige server aangezien ik eigenlijk bijna nooit iemand met een ping lager dan 80-100 zie...
Met een spel dat al een tijd uit is zijn de wisselende servers vaak voor beginners en de maps x only servers vaak voor de lui die al lang hebben gespeeld interessanter. Die tweedeling heb ik in vrijwel elke fps gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
@SouLLeSSportal

Het scoreboard weergeeft latency, geen ping. van de steam forums:
Ping is a simple metric of the time it takes a group of "packets" to travel round-trip from client to server. Ping does not take into account anything else beside the travel time of those "packets".

Latency is (Ping + Server and Client Side processing, and any other crazy variables that may arise). Latency, is literally how LATE your actions are.
Alsmaar een bepaalde map is even leuk maar na een paar potjes wordt het toch best saai. Het beste vind ik een map rotation met maar 2 of 3 maps. Dan heb je de leukste maps en genoeg variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
Tk55 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 21:53:
@SouLLeSSportal

Het scoreboard weergeeft latency, geen ping. van de steam forums:

[...]

Alsmaar een bepaalde map is even leuk maar na een paar potjes wordt het toch best saai. Het beste vind ik een map rotation met maar 2 of 3 maps. Dan heb je de leukste maps en genoeg variatie.
Mwa, saai wil ik niet zeggen. Wel soms wat voorspelbaar.

Maar nogmaals, meerdere mappen zorgt er niet voor dat je server vol blijft. Dat is momenteel nog even het probleem bij ons. Op Heavy Metal is hij 18 uur op een dag vol. Met andere mappen erbij (maakt niet uit welke) is dit (nog) niet het geval helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:45

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ben ik zo'n n00b dat ik heavy metal niet zoveel aan vind? :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 03-04 16:40
Hillie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:24:
Ben ik zo'n n00b dat ik heavy metal niet zoveel aan vind? :)
Nee, je bent geen n00b. Ik vind em zelf ook bloed irritant. (misschien zijn we beiden n00b?)
dan word je gespawned en als er geen vehicles zijn mag je wel 1 km rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spaiker
  • Laatst online: 08-06-2021
Woehoe, ik ben een noob *O*
:O

Ik vermeid deze map altijd :)

Drive it like you stole it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ik vind er ook geen zak aan en mij kan je toch echt geen n00b noemen. Niet dat ik nou zo extreem pro ben (I wish) maar ik heb aardig wat ervaring met het spel op verschillende mappen en ik kan objectief zeggen dat ik persoonlijk Heavy Metal nogal stom vind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:24
Tsurany schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:31:
Oh ik vind er ook geen zak aan en mij kan je toch echt geen n00b noemen. Niet dat ik nou zo extreem pro ben (I wish) maar ik heb aardig wat ervaring met het spel op verschillende mappen en ik kan objectief zeggen dat ik persoonlijk Heavy Metal nogal stom vind :+
Ik vind ook niets aan die map, tevens is harvest day niets voor mij.
Ik ben meer van de close combat urban maps, als ik ergens een hekel aan heb is het wel gesniped worden door iemand die op 1km achter een boompje zit.
Oasis is echter momenteel wel mijn favoriet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hier nog een n00b: doe mij maar Arica Harbour, Oasis, Laguna Presa, Laguna Alta, Nelson Bay, White Pass en Panama Canal in conquest. Oftewel: zoveel mogelijk infantry en alles zit op loopafstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:47
Ik speel Panama Canal toch het meest. Het heeft alles. Het is niet te groot en niet te klein. Het heeft (veel) tanks en quads, maar geen helikopters. Het heeft veel schuilplaatsen maar je kunt ook lekker 'close combat' spelen. Je kunt er lekker klooien met C4 maar je kunt ook op de rand de sniper uithangen. Tweede en derde zijn voor mij Arica Harbour (gewoon lekker urban zonder tanks e.d.) en Heavy Metal (juist wel weer veel tanks, helikopters en bergen ruimte).

Bij Heavy Metal vind ik dan wel weer jammer dat de ruimte die er is zo zelden bebost is.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:45

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

nukidin247 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:29:
Nee, je bent geen n00b. Ik vind em zelf ook bloed irritant. (misschien zijn we beiden n00b?)
dan word je gespawned en als er geen vehicles zijn mag je wel 1 km rennen.
Dat kuteind rennen (als je squadmaatjes ook kaput zijn en het hele team geen basis kan pakken of houden, in conquest dus) is ook vervelend. Zorgt er wel voor dat ik voorzichtiger word en ook zorg dat ik een beetje een spawnpunt voor m'n squadmaten blijf.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Laatst online: 11:01
Lol ik ben er net achter gekomen dat mijn audio driver voor problemen met punkbuster zorgt waardoor ik gamefreezes krijg iedere 20 minuten. Heb nu geen geluid meer maar kan wel constant spelen na het de-installeren van mijn driver, goed werk hoor DICE :')

Is een probleem van de Realtek HD audio driver met Windows 7 64-bit..vreemd dat dat niet ondersteund wordt, ik maar denken dat het systeem instabiel was door een overclock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• com2,1ghz
Maks schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 00:58:
Lol ik ben er net achter gekomen dat mijn audio driver voor problemen met punkbuster zorgt waardoor ik gamefreezes krijg iedere 20 minuten. Heb nu geen geluid meer maar kan wel constant spelen na het de-installeren van mijn driver, goed werk hoor DICE :')

Is een probleem van de Realtek HD audio driver met Windows 7 64-bit..vreemd dat dat niet ondersteund wordt, ik maar denken dat het systeem instabiel was door een overclock...
Dice of eerder PB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day

Je bent niet de enige....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Laatst online: 28-02-2024
wat is nou precies het verschil tussen rush en squad rush? je zit toch allebei in een team? of de verdedigers of de aanvallers?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 15-04 20:44

Goner

What can I do you for ?

Is een probleem van de Realtek HD audio driver met Windows 7 64-bit.
Niet alleen Windows 7 hoor ... XP heeft er ook last van.
Ik verdacht eerst m'n video-kaart, maar na wat rondzoeken vond ik wel erg veel spelers die ook last hebben (Nvidia, Guru3D forums).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
SOCO_cola schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:16:
wat is nou precies het verschil tussen rush en squad rush? je zit toch allebei in een team? of de verdedigers of de aanvallers?
Rush
Een oude bekende uit Bad Company. Twee teams vechten om MCOM's. Het aanvallende team moet de MCOM's armen of vernietigen met explosieve wapens, de verdedigers moeten dit verhinderen. Alles speelt zich af in maps die onderverdeeld zijn in stukken. Per deel van de map zijn twee MCOM's te vernietigen. Lukt het aanvallende team om deze opdracht te voltooien, verplaatst de actie zich naar een vers stuk battlefield. Dit maakt dat hoewel de maps best groot zijn, de actie toch voornamelijk geconcentreerd plaatsvind!

Squad Rush
Dit is een variant op Rush. Zoals de naam al aangeeft gaat het hier om squad vs. squad. In plaats van 12 vs 12 is het hier dus 4 vs 4. Ook hier gaat het om MCOM's die kapot gemaakt moeten worden.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Tsurany schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:31:
Heavy Metal is ook meer een map voor de meer intellectuele gamer, strategisch inzicht, spel-opbouw enzo O-) (General-mode ;) ) Qua techniek ben je geen noob hoor, ik heb je k/d gezien :)

enneuh... die urban-combat-voorkeur is meer voor de COD fans onder ons toch?... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik vind iedere map wel iets hebben, daarom vind ik het ook niet erg om in een random server te zitten.
De enige map die ik echt minder vind, maar soms ook leuk (als er een goede squad is), is de map met de boot in het midden, alles in het zand... ik zie geen *#$@ in die map :D

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398461

Gistere is men BFBC2 ook aangekomen. Al een lekkere 6uur erop zitten... het spel is met andere woorden goedgekeurd :o)

Eerste 2 uur was wel wat prutsen met alles O_O maar als je het eenmaal door hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

DrDDay schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:50:
[...]

enneuh... die urban-combat-voorkeur is meer voor de COD fans onder ons toch?... :X
Verklaar je nader :|
CoD en MW zijn totaal niet mijn ding. Ik ben een BF speler in hart en nieren. Toch heb ik altijd een voorkeur gehad voor de city maps en de infantry only maps. Heeft niets met CoD of soortgelijke spellen te maken. Gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
[...]

Heavy Metal is ook meer een map voor de meer intellectuele gamer, strategisch inzicht, spel-opbouw enzo O-) (General-mode ;) ) Qua techniek ben je geen noob hoor, ik heb je k/d gezien :)

M.a.w. degenen die niet van huge maps met overal snipers houden zijn simpele zielen.
De "intellectuele gamer", is dat die gamer die ergens in de heuvels zit te snipen?
Leg je post eens nader uit, wat is een intellectuele gamer, ik ben te simpel om dat te begrijpen.

Edit: na het zien van je stats begrijp ik al wat beter wat een intellectuele gamer is ;)

[ Voor 11% gewijzigd door unfor op 25-03-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbrainwash
  • Laatst online: 11-02 21:20

Vanmiddag ook maar even proberen dan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Doe mij maar Oasis, Die map heeft vanalles om het leuk te houden. Laguna Alta/Presa vind ik ook leuk, dat is een prettige lange map met ook een beetje vanalles wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Heavy Metal is ook meer een map voor de meer intellectuele gamer, strategisch inzicht, spel-opbouw enzo O-) (General-mode ;) )
I disagree, zeker op kleine maps is strategisch inzicht niet onbelangrijk, flanken is op kleine maps ook zeker van belang, juist omdat op kleine rush mappen een head on assault vaak veel minder goed werkt.
Qua techniek ben je geen noob hoor, ik heb je k/d gezien :)
Qua inzicht denk ik ook niet ;) Speel laatste tijd veel valparadiso en daar moet je toch aardig tactiek toepassen om sommige MCOM's in te kunnen nemen.
Mwah ik vind de gameplay van COD in urban combat maps alsnog totaal anders. Niet dat ik zelf echt een fan ben van mappen zoals Cold War, ik heb liever mappen zoals Port Valdez, Valparadiso en Laguna Presa, urban combat gemixt met wat meer open combat.
Heb persoonlijk wel een hekel aan helicopters, veel te simpel daarmee mensen af te maken en ik zie er echt de fun niet van in.

Trouwens, mijn nieuwe favoriete wapen combo, assault rifle met 40mm shotgun en M9-3 is echt heerlijk, kan soms zo lang doorgaan met kills maken door achter elkaar alle wapens leeg te schieten, had veel eerder de M9-3 moeten gebruiken.
Moet maar eens de F2000 op platinum gaan krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Tsurany op 25-03-2011 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
Tsurany schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:26:
[...]

I disagree, zeker op kleine maps is strategisch inzicht niet onbelangrijk, flanken is op kleine maps ook zeker van belang, juist omdat op kleine rush mappen een head on assault vaak veel minder goed werkt.

[...]

Qua inzicht denk ik ook niet ;) Speel laatste tijd veel valparadiso en daar moet je toch aardig tactiek toepassen om sommige MCOM's in te kunnen nemen.

[...]

Mwah ik vind de gameplay van COD in urban combat maps alsnog totaal anders. Niet dat ik zelf echt een fan ben van mappen zoals Cold War, ik heb liever mappen zoals Port Valdez, Valparadiso en Laguna Presa, urban combat gemixt met wat meer open combat.
Heb persoonlijk wel een hekel aan helicopters, veel te simpel daarmee mensen af te maken en ik zie er echt de fun niet van in.

...
Mooi antwoord :) Ik trek mijn onderste zin dan maar terug, hoewel er eigenlijk niks mis is met COD fans ;)
unfor schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:10:
[...]

M.a.w. degenen die niet van huge maps met overal snipers houden zijn simpele zielen.
De "intellectuele gamer", is dat die gamer die ergens in de heuvels zit te snipen?
Leg je post eens nader uit, wat is een intellectuele gamer, ik ben te simpel om dat te begrijpen.

Edit: na het zien van je stats begrijp ik al wat beter wat een intellectuele gamer is ;)
Ik had het idee dat er bij grotere maps meer strategische mogelijkheden zijn, maar ik voel wel wat voor het argument van Tsurany...
En volgens mij zeggen die stats niet zoveel over mij, ik speel maar met 1 wapen, ben niet bezig met sterretjes/platinum etc, het spel boeit me, de prestaties minder. 8)

[ Voor 27% gewijzigd door D-Day op 25-03-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Laatst online: 28-02-2024
Gaat er dus alleen om dat het 4 om 4 is.. tnx iig was mij erg onduidelijk, ga dan toch wat vaker Rush spelen ipv Squad, erg vervelend dat er geen voertuigen in squad rush zitten

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381052

ook ik vond heavy metal een irritante map...ik ben een echte engineer, zit over de 5k mijn kills ( die 5k chippie was voor lvl 25)

maar hij kan best leuk zijn, we hebben in onze clan een paar echte goede snipers, ik ben meestal aan het vliegen of zit in een tank.. na het mijnen leggen..

maar toch mappen als panama arima atacama geven mij meer plezier dichter op elkaar niet 1km lopen om iets te doen als het fout gaat lol...

master-clan trouwens zoek ons maar eens op... paar ex got members bij ons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ik speelde laatst op die master server, daar draait echter een auto-slay baserape plugin, daar kom ik dus niet meer :D
Die servers zorgen ervoor dat je lekker vanuit je base kunt snipen/rocketspammen zonder dat je word afgeschoten.
Iemand nog goeie servers waar helemaal GEEN regels zijn? Hoe minder regels, hoe beter de gameplay.

[ Voor 17% gewijzigd door unfor op 25-03-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

unfor schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:13:

Iemand nog goeie servers waar helemaal GEEN regels zijn? Hoe minder regels, hoe beter de gameplay.
Yup: koop een console :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-04 19:07
Spelen er nog mensen Vietnam dan? Ik denk dat ik dat nu veel ga spelen, alle wapens op plat scoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyg

wyg

Ik heb zelf niet z'on probleem met Heavy Metal. Belangrijkste is om die map echt teambased te spelen, dat is de enige manier om m te winnen (conquest). Speel zelf vaak als medic en als mijn team wordt afgeschoten dan zorg ik ervoor dat ik me een beetje terugtrek zodat leden weer kunnen spawnen op mij of als het wat rustiger is dat ik ze revive. Maar goed, eigenlijk is het een open deur wat ik zeg want zo is BF bedoeld om te spelen :9

Vind zelf maprotation toch wel leuker want altijd maar dezelfde spelen dat is ook zo saai. En zo kent iedere map zijn eigen aanpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Jovas schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:19:
Spelen er nog mensen Vietnam dan? Ik denk dat ik dat nu veel ga spelen, alle wapens op plat scoren..
Wordt veel gespeeld hoor, er zijn altijd wel mensen te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
vietnam of niet, ik kijk altijd wie er online zijn.. ongeacht welke server of vietnam of niet. Ik vind het gewoon leuk om in een squad te spelen, dus ik join altijd mensen die al aan het spelen zijn.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
Ranks zijn soms stuk, EA/DICE zijn er naar aan het kijken

Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.