Een beetje smokkelen wel ja, maar in BF2 had ik de Z-as er dubbel in zitten. Zowel op joystick (fijne bewegingen) als keyboard (snel draaien). Ook in vliegtuigen. Dit was wel handig om wat kleine koerscorrecties door te voeren zonder dikke overcompensatie.
Ik heb een Logitech Sidewinder joystick en kan in Desert Combat prima vliegen met de heli's (Gazala ftw!), maar in BC2 blijft mijn jaw (z-as) reversed. Zelfs als ik het in de settings een andere kant op draai. Op die manier kan ik echt niet vliegen.
Vliegn in DC was even lastig om te leren, maar daarna echt heerlijk.
Voor dat probleem had ik wel een oplossing gevonden net tijdens het googlen. Daarvoor moest je volgens mij een .ini bestand aanpassen. Zal het nog even op zoeken.M411007 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 17:06:
Ik heb een Logitech Sidewinder joystick en kan in Desert Combat prima vliegen met de heli's (Gazala ftw!), maar in BC2 blijft mijn jaw (z-as) reversed. Zelfs als ik het in de settings een andere kant op draai. Op die manier kan ik echt niet vliegen.
edit: hebbes!
[ Voor 6% gewijzigd door harrald op 18-03-2011 17:16 ]
Nieuwe movie online. Wederom AT4 vs Chopper. Blijft gaaf!!
YouTube: BF Bad Company 2 - AT 4 stays awesome
Voor degene die geïnteresseerd zijn -> Enjoy
.
YouTube: BF Bad Company 2 - AT 4 stays awesome
Voor degene die geïnteresseerd zijn -> Enjoy
De hell man ik mag blij zijn als ik er 2 raak van al die schoten die jij afvuurt...
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Als je eenmaal doorhebt hoe hard die raketten gaan, en hoever een heli nu eigenlijk van je vandaan vliegt, heb je die rakettenwerper vrij snel onder de knie. (overigens tnx EA voor het veranderen van de snelheid van de M136 een paar patches geleden...)SouLLeSSportal schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 00:56:
De hell man ik mag blij zijn als ik er 2 raak van al die schoten die jij afvuurt...
edit: de SRAW in BF2 werkte toch iets prettiger dan deze raketwerper. Als hier onderweg iemand voor je gaat staan maakt de raket een rare bocht omdat de raket nu op jouw target afgaat (e.g. de persoon die voor je staat). In BF2 kon je de raket gewoon blijven sturen, relatief aan de positie van de raket. Links of rechts mikken gaat de raket naar links of rechts, maar als er een tank voor staat blijft de raket rechtdoor gaan. Dat was wel een stuk prettiger, want na het afvuren van de raket kon je achter cover strafen zonder je raket kwijt te raken.
[ Voor 37% gewijzigd door M2M op 19-03-2011 01:07 ]
Loones: Nice video!! Hoe het dat nummer btw? het komt me wel bekend voor, maar de naam even vergeten
The Racing Rats dacht ik.2boris schreef op zondag 20 maart 2011 @ 17:27:
Loones: Nice video!! Hoe het dat nummer btw? het komt me wel bekend voor, maar de naam even vergeten
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Editors - Racing Rats inderdaad.
Gisteren een potje gespeeld met wat gasten die eens goed samenwerkte. Een verademing! Alleen erg jammer dat je op elke map dan zo'n beetje eindigt met alle vlaggen en je verder weinig moeite meer moet doen.
Daarom switchen we elke keer als we alle vlaggen hadden. De enige manier om nog wat actie te krijgen helaas! Wat loopt er een hoop lomp volk op de slagvelden rond, echt niet te geloven.
Gisteren een potje gespeeld met wat gasten die eens goed samenwerkte. Een verademing! Alleen erg jammer dat je op elke map dan zo'n beetje eindigt met alle vlaggen en je verder weinig moeite meer moet doen.
Daarom switchen we elke keer als we alle vlaggen hadden. De enige manier om nog wat actie te krijgen helaas! Wat loopt er een hoop lomp volk op de slagvelden rond, echt niet te geloven.
Pff nou gister was bij mij dramatisch weer, ik zat kennelijk in het andere team dan. Allemaal van die beginners en alle lvl 50 lui in het andere team. 4x gewoon achter elkaar. Vooral in de vehiclebased maps drama alom. Niemand dacht even na om de flag te cappen enz. Tank beschoten, springen ze er gewoon vrolijk uit en rennen ze weg ipv te repairen. heli's droppen ze gewoon als ze een lock on hoorden.
Wel paar mooie heli headshots gemaakt met eentje met +253 marksman score
altijd mooi om die heli dan als een baksteen uit de lucht te zien vallen...
Maar het waren helaas druppels op een hete plaat, behalve acatama desert waar er eindelijk wat balans in kwam. Die 10-1 score in het begin van mij was ook niet erg...
Vanavond weer eens een rondje met Got gamers spelen?
Ik heb trouwens eens even goed geprobeerd die at4 tegen wat vliegend metaal te krijgen maar ik snap er echt de ballen van, ik richt er meters voor maar nog vliegt dat ding kilometers naast.
Zelfs freaking nagenoeg stilhangende heli's raakte ik nog niet eens omdat dat fakking vierkant compleet je beeld verneukt. Als je dat niet kan gebruiken om te richten waarom zit dat ding er dan uberhaupt op...
Wel paar mooie heli headshots gemaakt met eentje met +253 marksman score
Maar het waren helaas druppels op een hete plaat, behalve acatama desert waar er eindelijk wat balans in kwam. Die 10-1 score in het begin van mij was ook niet erg...

Vanavond weer eens een rondje met Got gamers spelen?
Ik heb trouwens eens even goed geprobeerd die at4 tegen wat vliegend metaal te krijgen maar ik snap er echt de ballen van, ik richt er meters voor maar nog vliegt dat ding kilometers naast.

[ Voor 20% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-03-2011 09:58 ]
Ik ben ook maar aan het oefenen geslagen met AT4 vs choppers. Maar ik denk dat ik een keer Heavy Metal ook maar in moet gaan. Atacama Conquest lijkt niet de beste map te zijn ervoor, veel korter op elkaar.
Wel al de nodige choppers uit de lucht gehaald
Wel al de nodige choppers uit de lucht gehaald
Mooi om te lezen dat meerdere mensen aan het oefenen zijn geslagen
. Hierdoor is het chopper whoring tot een minimum te beperken denk ik
.
Maargoed, je kan het beste beginnen met oefenen op transportchopppers. Deze vliegen veel langzamer, zijn groter en een stuk minder wendbaar dan de fightchoppers. En Atacama is sowieso drama met het bloom gebeuren.
Daarnaast is Heavy Metal echt AT4 heaven
Maargoed, je kan het beste beginnen met oefenen op transportchopppers. Deze vliegen veel langzamer, zijn groter en een stuk minder wendbaar dan de fightchoppers. En Atacama is sowieso drama met het bloom gebeuren.
Daarnaast is Heavy Metal echt AT4 heaven

Mjah meer omdat de gemiddelde heli in dergelijke maps gewoon bijna niet te traceren is.
Verwijderd
Gisterenavond weer zo'n OMFG moment gehad. Map Atacama Desert, mode Conquest en ik ben Amerikaan. Loadout is Sagai als main, WWII als secondary, C4, backpack upgrade (dat je meer zooi kan mee dragen, weet niet precies hoe het heet) en armour upgrade.
Wij hadden A en B en waren druk bezig om C in te nemen toen ik dood ging op C. Ik kijk op de map en zie dat een squadmate op B in de boot zit toen ik ineens in de verte een tank zag. Denk: "Mooi die kan ik met mijn C4 opblazen. Ik spawn op mijn squadmate en loop naar voren. Ik kom bij de container die voor de boot ligt zitten er 2 russen in, alle twee een mes.
Ik kijk even uit de container om te zien waar de tank is, zie ik dat het niet 1 maar 3 tanks zijn. Ze stonden alle 3 in 1 lijn en waren bezig om de vlag in te nemen en niemand had door dat ik daar was. Ik selecteer mijn C4 en leg 2 stuks op elke tank, druk op de knop en BOEM!!! 3 tanks en 6 kills tegelijk. In een zeer korte tijd was ik ineens 1580 punten rijken.
Hahaha, prachtig dat dit allemaal kan in het spel.
/edit:
Even later in hetzelfde potje hadden we A, B en C. De Russen ipv ze tegelijk aanvallen of even met een quad naar A of B rijden komen constant 1 voor 1 naar C. Daar wordt dus meteen gehakt van gemaakt. Later durfde ze niet meer aan te vallen en stonden ze maar een beetje te snipen in hun base. Daar had ik dus absoluut geen zin in dus ik pak een quad naar hun base maak daar even het hele team af. Begint iedereen te huilen over baserape.
Ik wil even duidelijkheid over de term baserape. Als je wordt neer geknald door de vijand zodra je spawnt zonder de kans te krijgen om iets te doen, dat is baserape. Maar als je aan het campen bent op de base (allemaal op een rij nog ook) en er kom iemand langs die iedereen een voor een even een mes geeft. Dan is dat geen baserape. Dus mensen denk even na voor je gaat campen op base.
Dit is trouwens ook de reden waarom ik die servers met autoslay haat. Zijn van die eikels die op base gaan snipen, als je hun afmaakt dan wordt je zelf geslayd. Nee doe mij maar vanilla.
Wij hadden A en B en waren druk bezig om C in te nemen toen ik dood ging op C. Ik kijk op de map en zie dat een squadmate op B in de boot zit toen ik ineens in de verte een tank zag. Denk: "Mooi die kan ik met mijn C4 opblazen. Ik spawn op mijn squadmate en loop naar voren. Ik kom bij de container die voor de boot ligt zitten er 2 russen in, alle twee een mes.
Ik kijk even uit de container om te zien waar de tank is, zie ik dat het niet 1 maar 3 tanks zijn. Ze stonden alle 3 in 1 lijn en waren bezig om de vlag in te nemen en niemand had door dat ik daar was. Ik selecteer mijn C4 en leg 2 stuks op elke tank, druk op de knop en BOEM!!! 3 tanks en 6 kills tegelijk. In een zeer korte tijd was ik ineens 1580 punten rijken.
Hahaha, prachtig dat dit allemaal kan in het spel.
/edit:
Even later in hetzelfde potje hadden we A, B en C. De Russen ipv ze tegelijk aanvallen of even met een quad naar A of B rijden komen constant 1 voor 1 naar C. Daar wordt dus meteen gehakt van gemaakt. Later durfde ze niet meer aan te vallen en stonden ze maar een beetje te snipen in hun base. Daar had ik dus absoluut geen zin in dus ik pak een quad naar hun base maak daar even het hele team af. Begint iedereen te huilen over baserape.
Ik wil even duidelijkheid over de term baserape. Als je wordt neer geknald door de vijand zodra je spawnt zonder de kans te krijgen om iets te doen, dat is baserape. Maar als je aan het campen bent op de base (allemaal op een rij nog ook) en er kom iemand langs die iedereen een voor een even een mes geeft. Dan is dat geen baserape. Dus mensen denk even na voor je gaat campen op base.
Dit is trouwens ook de reden waarom ik die servers met autoslay haat. Zijn van die eikels die op base gaan snipen, als je hun afmaakt dan wordt je zelf geslayd. Nee doe mij maar vanilla.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2011 11:00 ]
Ach ja sommige weten niet beter dan afwachtend te spelen of alleen te spelen. Ik heb ook vaak van die lui in huisjes die je zo lekker kan knifen, dan wou je dat je een killcam had ipv alleen een cam die na de kill laat zien wie je afmaakte. Weinig nuttig vaak vind ik... Gister ook weer een tweetal tanks achter elkaar ge c4'd
altijd leuk erheen sprinten voordat de koepel gedraaid is de c4 erop smijten en onder het wegrennen met een sprong te laten ontploffen
Get to da choppa!!!
Het valt mij wat betreft manier van spelen op dat er of veel mensen lonewolf lopen en als een idioot de line of fire in rennen (de CoD spelers voornamelijk), of dat mensen heel (lees TE) afwachtend spelen.
Voorals de Recon class wordt verkeerd opgevat, Recon is niet een sniper, zelfs met een M95 in de vingers kan je prima beslissend zijn en niet op een bergwandje hangen wachtend op de persoon die jouw terug sniped omdat jij hem afgeschoten hebt.
Vooral de 'Motion Mines' vind ik erg weinig gebruikt op infantery (CQ) maps, welke juist ideaal zijn voor de teamplay.
Blij dat ik voornamelijk met de clan speel, we werken samen, wat heel vaak een groot gedeelte is van de winst van een ronde en positieve K/D's
Voorals de Recon class wordt verkeerd opgevat, Recon is niet een sniper, zelfs met een M95 in de vingers kan je prima beslissend zijn en niet op een bergwandje hangen wachtend op de persoon die jouw terug sniped omdat jij hem afgeschoten hebt.
Vooral de 'Motion Mines' vind ik erg weinig gebruikt op infantery (CQ) maps, welke juist ideaal zijn voor de teamplay.
Blij dat ik voornamelijk met de clan speel, we werken samen, wat heel vaak een groot gedeelte is van de winst van een ronde en positieve K/D's
Verwijderd
Snipers ik heb er een bloedhekel aan.
En wat doet deze gast. sniperen, 3 potten achter elkaar en... ik vond het heerlijk. (Harvast) sniper map bij uitstek.
Ik had geen zin om te rennen en drukte en dacht weet je wat ik pak het sniper spul eens op.
Het word geen gewoonte maar ik heb meer begrip gekregen voor de pinos. (lees sniper)
En wat doet deze gast. sniperen, 3 potten achter elkaar en... ik vond het heerlijk. (Harvast) sniper map bij uitstek.
Ik had geen zin om te rennen en drukte en dacht weet je wat ik pak het sniper spul eens op.
Het word geen gewoonte maar ik heb meer begrip gekregen voor de pinos. (lees sniper)
Dat zouden meer mensen die altijd maar dingen roepen als: "here comes the wookie brigade again" Snipers are bad m'kay!", "snipers = campers", "welcome to wookiewonderland" of andere random sniper bash zinnen, moeten doen. Even kijken hoe het vanaf de andere kant van de scope is en vaak zien ze wel in dat die snipers echt niet newbie noobs zijn of alleen maar op berg rechtsbovenin, struikje 2 zitten te wachten tot ze een vijand zien. Niet om weer die hele discussie te starten maar je kan het niet leuk vinden, niet goed in zijn of vaak door afgeschoten worden maar het is en blijft gewoon een onderdeel van het spel dat volwaardig mee kan doen bij het spelen. Lamers en lone wolf spelers heb je in elke klasse.
Fraps ?? Kun je al je knife-kills opnemen ...SouLLeSSportal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:14:
dan wou je dat je een killcam had ipv alleen een cam die na de kill laat zien wie je afmaakte.
En inderdaad, de killcam is flauw en overbodig (IMHO)
Dat vierkant kun je alleen gebruiken voor stilstaande tanksSouLLeSSportal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:31:
... omdat dat fakking vierkant compleet je beeld verneukt. Als je dat niet kan gebruiken om te richten waarom zit dat ding er dan uberhaupt op...
Het is echt omschakelen met die AT4 ; je moet de raket zelf in de gaten houden en sturen met je muis ...
[ Voor 41% gewijzigd door Goner op 21-03-2011 12:00 ]
Naast dat het enorm veel ruimte kost die clips en het mij te veel moeite is, dan ziet die andere het nog steeds niet, daar ging het me meer om
Bij cod zie je (non HC) altijd de 5 sec voor een death wat er gebeurd. Dat is soms hilarisch als er eentje ligt of staat en jou niet ziet aankomen, ga je erachter liggen, teabaggen enzo, kan ik altijd wel waarderen.
[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-03-2011 11:54 ]
Geheel correct,SouLLeSSportal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:46:
Dat zouden meer mensen die altijd maar dingen roepen als: "here comes the wookie brigade again" Snipers are bad m'kay!", "snipers = campers", "welcome to wookiewonderland" of andere random sniper bash zinnen, moeten doen. Even kijken hoe het vanaf de andere kant van de scope is en vaak zien ze wel in dat die snipers echt niet newbie noobs zijn of alleen maar op berg rechtsbovenin, struikje 2 zitten te wachten tot ze een vijand zien. Niet om weer die hele discussie te starten maar je kan het niet leuk vinden, niet goed in zijn of vaak door afgeschoten worden maar het is en blijft gewoon een onderdeel van het spel dat volwaardig mee kan doen bij het spelen. Lamers en lone wolf spelers heb je in elke klasse.
ik speel in Bad Company 2 eigenlijk alle classes, waaronder Recon (zowel met M14/G3 als met een M95).
In een map als Heavy Metal snipe ik meestal echt, maar probeer ook steeds dichterbij een volgend punt te komen om uiteindelijk toch echt een keer te cappen of wat dan ook en met een headshot percentage van 80+% mag ik ook niet klagen over effectiviteit, ook omdat 1 op de 2 shots raak is.
Een sniper ben ik per definitie niet op tegen, maar soms lopen er teveel rond. Helaas genoeg zijn er geen mooie oplossingen voor een max count zoals in Team Fortress 2, want als je in BC2 sniper kiest terwijl er "teveel" zijn volgens een adminmod krijg je gewoon een death voor je kiezen na een paar seconden.
Maargoed, dit is een bekend iets in battlefield series en laten we hopen dat het altijd zo blijft, gezien het wel een extra iets brengt in de game.
Die beperking zou je bij het selecteren al moeten zien. Niet als je al in de map staat. Ik ben eigenlijk wel voor een (soepele) max count voor elke class. 10 medics is ook niet leuk, die blijven elkaar gewoon reviven. (daar mag van mij ook wel een max van 2x revive aan gehangen worden) en engineers die als vliegen op stront achter een tank aan hobbelen en bijvoorbeeld ergens ver weg op een heuvel gaan lamen. Ja het is een legitieme manier maar dat is snipen op een heuvel dan ook imho. Maar die krijgen wel alle verwensingen om hun oren. beetje hypocriet dan. Maar goed elke game heeft punten waarvan slimme spelers gebruik/misbruik van maken.
Je zal mij niet zo snel horen over dat soort dingen maar bijvoorbeeld in harvest day of arica harbor gaan ze heel vaak bovenop een heuvel staan met 3-4 engineers erachter die constant repairen, je kan niet op die heuvel komen behalve via de spawn van de vijand en omdat ze bij elk hit gelijk achter de heuvel verdwijnen kan je ze ook niet afmaken. Zonder heli kan je dan echt heel weinig en laat die nou in beide ontbreken...
Je zal mij niet zo snel horen over dat soort dingen maar bijvoorbeeld in harvest day of arica harbor gaan ze heel vaak bovenop een heuvel staan met 3-4 engineers erachter die constant repairen, je kan niet op die heuvel komen behalve via de spawn van de vijand en omdat ze bij elk hit gelijk achter de heuvel verdwijnen kan je ze ook niet afmaken. Zonder heli kan je dan echt heel weinig en laat die nou in beide ontbreken...
Dat is natuurlijk onzin. Je wordt geslayed, waardoor je dood bent. Maar, je krijgt er geen death bij. Dit weet ik 100% zeker.Suicyder schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:58:
[...]
Geheel correct,
ik speel in Bad Company 2 eigenlijk alle classes, waaronder Recon (zowel met M14/G3 als met een M95).
In een map als Heavy Metal snipe ik meestal echt, maar probeer ook steeds dichterbij een volgend punt te komen om uiteindelijk toch echt een keer te cappen of wat dan ook en met een headshot percentage van 80+% mag ik ook niet klagen over effectiviteit, ook omdat 1 op de 2 shots raak is.
Een sniper ben ik per definitie niet op tegen, maar soms lopen er teveel rond. Helaas genoeg zijn er geen mooie oplossingen voor een max count zoals in Team Fortress 2, want als je in BC2 sniper kiest terwijl er "teveel" zijn volgens een adminmod krijg je gewoon een death voor je kiezen na een paar seconden.
Maargoed, dit is een bekend iets in battlefield series en laten we hopen dat het altijd zo blijft, gezien het wel een extra iets brengt in de game.
Het is een ideale tool om je server enigszins balanced te houden. Wij hadden een max van 2 op de server en iedereen die op onze server speelt, hoor je er niet over. Soms een gast die 1242 uur als sniper heeft gespeeld, die er over klaagt. Maargoed, die mag dan met alle liefde en plezier een keuze maken -> andere klasse of een andere server.
In de eerste uren hebben we dit niet gedaan en toen waren er momenten (22 players) dat er echt 7 snipers van het enemy team op de UAV-heuvel zaten. Op dat moment hebben we besloten er iets aan te doen in de vorm van een class-limiter. Echt een geweldige uitvinding. Wat ik wel jammer vind, is dat je niet aan kan geven dat je op alle SNIPER wapens een limiet wilt. Dus max 2 wapens uit de scoped sniper wapens. Je kan wel per wapen aangeven dat er een max op een bepaald wapen zit, maar dan nog kunnen er 10 snipers zijn ongeveer.
Het is verre van een ideale tool. Het is de enige tool blijkbaar. Je kan niet van te voren zien hoeveel recon er mogen zijn, je gaat dood ipv gewoon terug naar het class scherm, het kost onnodig veel tijd om een nieuwe class te kiezen. Het kan zoveel beter en wederom word er keihard gediscrimineerd op een class. Is gewoon jammer.
Zeker jammer, het kan altijd beter.
Maar ik heb op heel veel servers gespeeld die deze tool niet hadden en dat is echt een drama. Daarom vind ik het een geweldig idee. Dat is een betere omschrijving denk ik. Het is niet uitgewerkt hoe het zou moeten, maar zeker niet slecht!
Maar ik heb op heel veel servers gespeeld die deze tool niet hadden en dat is echt een drama. Daarom vind ik het een geweldig idee. Dat is een betere omschrijving denk ik. Het is niet uitgewerkt hoe het zou moeten, maar zeker niet slecht!
Mee eens,StealthyPeanut schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:20:
Zeker jammer, het kan altijd beter.
alleen soms is het wel frustrerend. De server waar ik vaak speel heeft max 4 snipers per team limit maar als ik dan op Oasis graag Recon wil gaan (Saiga, C4 en motion mines) wat dus echt heel erg goed werkt op die map, kan het niet omdat er al een paar lama's zijn die ergens in huisjes zitten te snipen. Kom op Oasis...hoe CQC wil je het hebben.
Maar goed, is wel opvallend dat ik nog nergens een server ben tegengekomen met 'medic limit' en dat stoort me veel meer dan snipers. Verdomd irritante medic-revive-trains
Waar zijn de GOT vanavond te vinden om eens AT4 skills te oefenen?
Zie wel even, tegen die tijd, als iemand een eigen server heeft evt daar eens kijken
Loonens had er een geloof ik?
Zeker weten 
DRL - Heavy Metal 24/7 300 tickets (NL)
Kan je zoveel oefenen als je wilt!
oef 300 tickets maar, vind ik altijd zo kort
Mee eens, maar toen we hem op 1000 of 500 hadden staan, was het merkbaar rustiger. Daarom hebben we de tickets nu even naar 300 gezet. Ik denk dat we binnenkort naar 400 gaan, wellicht later weer naar 500.
Het ging er ons eerst om, dat mensen de DRL server wat leren kennen.
Oeh ik kom ook wel even kijken! Hopelijk wat meer teamwork dan op andere public servers. Ingame naam: -Tk-
500 vind ik wel mooi aantal niet te lang zoals 1000 alhoewel dat met goede teams echt gaaf kan zijn, maar ook niet zo kort dat je na 10 kills alweer klaar bent. We zien wel ff.
Verwijderd
Je maakt nu een generalisatie die absoluut niet opgaat. Zoals je zelf zegt er zijn mensen die goed zijn met de sniper, vooral dat de zwaartekracht meespeelt in het verhaal maakt de sniper extra moeilijk. Alleen is het zo dat dit spel niet een sniper class heeft maar een recon class. De bedoeling is dat je als een gek op die Q knop gaat rammen zodat iedereen weet waar vijanden of groepjes van vijanden zich bevinden. Dit gebeurt 99% van de tijd niet.SouLLeSSportal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:46:
Het is de bedoeling dat je strategische posities inneemt en van veraf je squad of je objectives beschermd. Veelal zie je dat recon's posities innemen waar je lekker veel kills kan maken en dat je dan geen strategische overzicht hebt... Ach ja, bijzaak.
Het gebeurd te vaak en te makkelijk dat je hele team ineens sniper is en dat er maar 2 of 3 mensen echt voor de objectives gaan. Vooral bij rush heb je dit probleem. Het komt maar al te vaak voor dat ik als een gek de bom probeer te planten en dan lukt het net op het nippertje voordat ik wordt doodgeschoten. Denk: "Ach ja maakt niks uit want er zitten toch 10 sniper in de bergen die knallen alles af en de bom explodeert" maar dat gebeurd dan niet omdat de snipers een andere richting op kijken. Als je een echte speler bent dan ga je voor de team win en niet voor je eigen persoonlijke score. Als je als sniper dit ziet dan pak je een andere class zodra je dood bent.
Dat je recon, goed bent met de sniper en daadwerkelijk je team helpt daar heb ik niks op tegen maar recon is meteen ook de class welke het makkelijkste is met campen en dat is wel een probleem.
Je kan er zoveel lomper mee omgaan dan in vanilla, besturing is veel makkelijker bij te sturen, landen is a piece of cake, behoorlijk snel en je hebt geen bloom meuk die je beeld verkloot. 
enige probleem is dat tanks zoveel makkelijker te gebruiken zijn voor het neerhalen van een heli.
@ hierboven, dat klopt op zich ook maar je hebt ook zoveel van die campers met lmg of AR in huisjes die ook niet op bommen of mcoms letten. zoals ik dus zei is het gewoon bij elke class zo dat er lamme spelers in zitten. Dat je met een sniper rifle makkelijker kan campen kan in niet ontkennen. Hoe je er mee speelt ligt echter aan de speler dan aan de class. de Q knop heeft trouwens na 5 x een cooldown
Die generalisatie is even overdreven maar ik ben zo vaak in servers geweest dat bij elke kill die je maakt je gelijk voor lamer sniper of wookiebrigade ofzo word uitgemaakt. Terwijl de meeste dan gewoon meespelen. in een 32 man server is een snipercamper toch niet dermate boeiend en die paar keer dat je daardoor doodgaat is verwaarloosbaar. Als het hele team gat sniperen dan ga ik of weg als ik zie dat het toch niet wat wordt of ik pak assault/medic/engineer wat op dat moment dan nodig is. Alleen doe ik dat alleen wanneer er een kans op winnen is.
enige probleem is dat tanks zoveel makkelijker te gebruiken zijn voor het neerhalen van een heli.
@ hierboven, dat klopt op zich ook maar je hebt ook zoveel van die campers met lmg of AR in huisjes die ook niet op bommen of mcoms letten. zoals ik dus zei is het gewoon bij elke class zo dat er lamme spelers in zitten. Dat je met een sniper rifle makkelijker kan campen kan in niet ontkennen. Hoe je er mee speelt ligt echter aan de speler dan aan de class. de Q knop heeft trouwens na 5 x een cooldown
Die generalisatie is even overdreven maar ik ben zo vaak in servers geweest dat bij elke kill die je maakt je gelijk voor lamer sniper of wookiebrigade ofzo word uitgemaakt. Terwijl de meeste dan gewoon meespelen. in een 32 man server is een snipercamper toch niet dermate boeiend en die paar keer dat je daardoor doodgaat is verwaarloosbaar. Als het hele team gat sniperen dan ga ik of weg als ik zie dat het toch niet wat wordt of ik pak assault/medic/engineer wat op dat moment dan nodig is. Alleen doe ik dat alleen wanneer er een kans op winnen is.
[ Voor 62% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-03-2011 16:19 ]
Ondanks mn CTD's na 5 sec ga ik het tegen beter weten in ook maar eens proberen daaroStealthyPeanut schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:50:
Mee eens, maar toen we hem op 1000 of 500 hadden staan, was het merkbaar rustiger. Daarom hebben we de tickets nu even naar 300 gezet. Ik denk dat we binnenkort naar 400 gaan, wellicht later weer naar 500.

En idd, 1000 tickets is eigenlijk best wel leuk. Gewoon speule, ik ben niet zo van de limieten
Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
Verwijderd
Panama Canal als Amerikaan bij B is bij uitstek geschikt voor C4. Wat je doet is B innemen en dan links achterin (dus aan de kant van de russen) onderaan de trap wachten. Iedereen die van base een tank heeft gaat direct naar B. Je wacht even tot de tank voor B op die helling staat en dan ren je de trap op en gooit 2 C4 op de tank. BOEM!SouLLeSSportal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 11:14:
Ach ja sommige weten niet beter dan afwachtend te spelen of alleen te spelen. Ik heb ook vaak van die lui in huisjes die je zo lekker kan knifen, dan wou je dat je een killcam had ipv alleen een cam die na de kill laat zien wie je afmaakte. Weinig nuttig vaak vind ik... Gister ook weer een tweetal tanks achter elkaar ge c4'daltijd leuk erheen sprinten voordat de koepel gedraaid is de c4 erop smijten en onder het wegrennen met een sprong te laten ontploffen
Get to da choppa!!!
Over het sniperen in BFBC2...
Daarom is mijn standaard kit met sniper de Neostead2000, met C4 + lightweight
en op de iets langere afstands maps doe ik meestal de M1 garand hierbij 
Wat nou M95/GOL...
Daarom is mijn standaard kit met sniper de Neostead2000, met C4 + lightweight
Wat nou M95/GOL...
Ik heb de laatste tijd geen problemen meerDrDDay schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:14:
[...]
Ondanks mn CTD's na 5 sec ga ik het tegen beter weten in ook maar eens proberen daaro![]()
En idd, 1000 tickets is eigenlijk best wel leuk. Gewoon speule, ik ben niet zo van de limieten
Gewoon zomaar?, ur so luckySouLLeSSportal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:20:
[...]
Ik heb de laatste tijd geen problemen meerwellicht dat het nu verholpen is?

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.
gister 3 uur achter elkaar gespeeld, vorige week ook een avond langDrDDay schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:22:
[...]
Gewoon zomaar?, ur so luckyIk heb na een nieuwe W7 install nog steeds dezelfde probs, mehmeh
[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-03-2011 16:25 ]
Ok thx, had ik nog niet geprobeerd. Ga vanavond eens ff kijken hoe dat moetSouLLeSSportal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:24:
[...]
gister 3 uur achter elkaar gespeeld, vorige week ook een avond langVoor zover ik weet geen veranderingen gedaan. Oeh wellicht dat je de c++ eens moet updaten, dat had ik wel gedaan!
En dan Loonens eens een Loonsje leren
[ Voor 14% gewijzigd door D-Day op 21-03-2011 17:14 ]
Vanavond rond een uur of elf nog GoT mensen online te vinden? Wil wel eens spelen met echt BC2 GoT-ers ;-)
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Dat lijkt me wel leuk . om met wat mensen van tweakers.net samen in een squad te gaan zitten. maar dan moet je het wel goed organiseren/samenwerken. . als je bijvoorbeeld 1 teams hebt. de een is recon de ander medic de ander engineer en assault.DrDDay schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:42:
[...]
Ok thx, had ik nog niet geprobeerd. Ga vanavond eens ff kijken hoe dat moet![]()
En dan Loonens eens een Loonsje lerenZou echt leuk zijn om met wat GoTters in een squad of twee een server onveilig te maken.
Misschien een clan oprichten? als er genoeg animo voor is. maar anders kan je het bovenstaande proberen
ingame:Cerveza15
[ Voor 4% gewijzigd door afca123 op 21-03-2011 18:40 ]
dus je doet mee? In teamverband ?tkTk55 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 18:59:
Iemand ook een teamspeak/ventrilo server? Dat zou helemaal vet zijn
?
Lijkt me gaaf gasten! Ik ben er vanavond ook met wat clan maten denk ik. Misschien tot later
. Gebruik wel de GoT tag als je wil, dan kan ik jullie een beetje herkennen
.
Wij gebruiken wel een ventrilo server, maar die is van onze Raceleague. Die is niet openbaar zeg maar.
Binnenkort moeten we ons server-contract toch verlengen, misschien dat we er dan meteen een mumble server bij nemen. Ik ken het programma verder niet, maar het blijkt toch wel een goed programma te zijn.
Wij gebruiken wel een ventrilo server, maar die is van onze Raceleague. Die is niet openbaar zeg maar.
Binnenkort moeten we ons server-contract toch verlengen, misschien dat we er dan meteen een mumble server bij nemen. Ik ken het programma verder niet, maar het blijkt toch wel een goed programma te zijn.
Clan weet ik nog niet, maar gezellig gamen vind ik prima!
Het kan zijn dat de server vol is. Maar na elke ronde (300 tickets, duurt niet heel lang) gaan er altijd wel mensen weg.
Verwijderd
Kunnen admins zichzelf health geven en tracer darts laten buigen?
Ik was net op een server en die admin die krijgt het voor elkaar om uit een tank te stappen nadat hij geëxplodeerd is. Ik zie "Vehicle damage" staan op mijn scherm en ineens stap hij recht voor me uit alsof er niks aan de hand is.
Daane krijgt die zelfde gast het voor elkaar om de tracer dart te laten buigen. Ik zat in heli, gunner. Ik zach dat hij op ons schoot maar de heli vloog verder dus mis. Vlak voor me neus zie ik de baan van die tracer ineens veranderen dat hij een mooie bocht maakt naar ons toe.
Dat kan toch allemaal niet!
Ik was net op een server en die admin die krijgt het voor elkaar om uit een tank te stappen nadat hij geëxplodeerd is. Ik zie "Vehicle damage" staan op mijn scherm en ineens stap hij recht voor me uit alsof er niks aan de hand is.
Daane krijgt die zelfde gast het voor elkaar om de tracer dart te laten buigen. Ik zat in heli, gunner. Ik zach dat hij op ons schoot maar de heli vloog verder dus mis. Vlak voor me neus zie ik de baan van die tracer ineens veranderen dat hij een mooie bocht maakt naar ons toe.
Verwijderd
Admins kunnen niet health geven en ook geen tracer darts laten buigen.
Ik heb ook wel eens last van lag, dat ik c4 op een tank plaats, het laat ontploffen maar dat ik pas bij een respawn of iets de kills krijg..
Ik heb ook wel eens last van lag, dat ik c4 op een tank plaats, het laat ontploffen maar dat ik pas bij een respawn of iets de kills krijg..

Zal wel lag zijnVerwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:09:
Kunnen admins zichzelf health geven en tracer darts laten buigen?
Wat snipers betreft, op de PS3 valt het relatief mee. Misschien omdat de meesten toch met controller spelen, wat lastiger lijkt. Maar goed, ik heb gisteren nog even een rondje langs de rand van de map gemaakt. Dat levert dan een mooie resupply bonus op m'n squadmaatje op die zat te snipen, en even later een leuke knifekill op een vijandelijke snipert.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Verwijderd
Ja dat heb ik ook af en toe maar dat ligt aan het spel. Bij een mapchange is dat dan weer weg, heel irritant en ook klote voor je stats als je steeds een mapchange moet afwachten tot je fatsoenlijk kan spelen.Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:51:
Admins kunnen niet health geven en ook geen tracer darts laten buigen.
Dit was absoluut geen lag. Bij de tank kill zag ik dat hij vehicle damage zei dat betekent dat de kill al is geregistreerd. Hij kwam net op het moment dat hij over gaat van vehicle damage naar vehicle destroyed, uit de tank en levend ook nog. Het is dat hij voor me neus eruit kwam en dus ik hem makkelijk neer kon knallen maar dat betekent niet dat hij uit de tank had mogen komen.
De tracer dart was nog het raarste. Ik zag echt dat hij voor me neus een flinke bocht maakt en ineens recht op me kwam. Hij schoot nog van een flinke aftsand ook dus je kon goed zien wat er gebeurde.
Ging wel weer lekker vanavond, paar mooie marksman headshots, verste +158, mooie rush defend en attacks. Teamwork ging wel goed voorzover dat kan met vreemden maar het was een of andere clan. Wel jammer dat ik die server van loonens niet kon vinden. Al met al weer leuke potten gespeeld in de top 3
[ Voor 23% gewijzigd door SouLLeSSportal op 21-03-2011 23:35 ]
ik ga hem morgen toevoegen aan mijn fav's... ik ben altijd voor een nl server, buiten de chat.StealthyPeanut schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:57:
Zeker weten
edit:
mijn fout, had nog niet verder gelezen.
Ik wil best ts of ventrilo installen.
Ik heb [got] voor mijn naam staan, puur voor jullie. (de tag boeit me niet zo veel)
Cervera15 toegevoegd
mijn fout, had nog niet verder gelezen.
Ik wil best ts of ventrilo installen.
Ik heb [got] voor mijn naam staan, puur voor jullie. (de tag boeit me niet zo veel)
Cervera15 toegevoegd
[ Voor 25% gewijzigd door Floks op 22-03-2011 01:26 ]
Floksor
Waarschijnlijk stond je filter op: FULL NO.SouLLeSSportal schreef op maandag 21 maart 2011 @ 23:33:
Ging wel weer lekker vanavond, paar mooie marksman headshots, verste +158, mooie rush defend en attacks. Teamwork ging wel goed voorzover dat kan met vreemden maar het was een of andere clan. Wel jammer dat ik die server van loonens niet kon vinden. Al met al weer leuke potten gespeeld in de top 3
De server was gisterenavond best vaak 26/26, dus wordt hij eruit gefilterd.
Leuk samengespeeld met Spekkie en Suicyder geloof ik. Ik heb alleen geen idee wie dat is van dit forum
Naja... mij moet je toch terug kunnen vinden in het forum Loonens
De naam is zelfs gelijk.
Wel klopt het dat ik hier niet zo vaak post in het topic
Het liep gisteren bij mij niet zo lekker, volgende keer beter.
De naam is zelfs gelijk.
Wel klopt het dat ik hier niet zo vaak post in het topic
Het valt mij op dat met enige regelmaat de afstand tussen de team-sniper en de enemy-sniper slechts enkele stappen en 1 bosje of rotsblok is.... Die hebben echt geen flauw benul van hun omgevingHillie schreef op maandag 21 maart 2011 @ 21:42:
Wat snipers betreft, op de PS3 valt het relatief mee. Misschien omdat de meesten toch met controller spelen, wat lastiger lijkt. Maar goed, ik heb gisteren nog even een rondje langs de rand van de map gemaakt. Dat levert dan een mooie resupply bonus op m'n squadmaatje op die zat te snipen, en even later een leuke knifekill op een vijandelijke snipert.
Gisteren gejoined op een maat die pas lvl 9 is. OMG wat is dat dan makkelijk. Ben iedere ronde met stip op 1 gekomen, je ziet dan pas goed wat het gebrek aan map-kennis betekent voor je team; leek wel een voetbal wedstrijd in de F-jes
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Heheh, ik had je inderdaad nog niet zien posten in dit forum, of niet onthouden. Maargoed, was wel leuk gisteren.Suicyder schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:38:
Naja... mij moet je toch terug kunnen vinden in het forum Loonens![]()
De naam is zelfs gelijk.
Wel klopt het dat ik hier niet zo vaak post in het topic![]()
Laatste ronde echt puur in dienst van het team gespeeld, veel tanks uitgeschakeld met suicide acties etc. Helaas alsnog verloren door een team van lik me vestje. Echt ongelofelijk.
Nope ik heb met full/empty op vinkje gehad en gewoon leeg maar kon hem niet vindenStealthyPeanut schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 07:41:
[...]
Waarschijnlijk stond je filter op: FULL NO.
De server was gisterenavond best vaak 26/26, dus wordt hij eruit gefilterd.
Leuk samengespeeld met Spekkie en Suicyder geloof ik. Ik heb alleen geen idee wie dat is van dit forum
Als je op DRL zoekt, "moet" je hem haast wel vinden. Maargoed, misschien een volgende keer!
Zijn er ook nog mensen die veel squad rush spelen?
Om even terug te komen op het verhaal van de 'buigende' tracer dart. Heb je nog nooit geschoten met een stationairy AT, en dat je plots je raket een bocht van 90° ziet maken? Ik al vaak, en daardoor ben ik vaak eraan voor de moeite door de tank die het dan plots doorheeft. Nuja, zo lijkt het dus ook vaak of mensen kogels rond een hoekje buigen, maar doordat de hitreg serverside gebeurt, heeft ping nog een grotere invloed. Ik speel dus nog steeds op een Chicago based server, en had daar vroeger veel last van, ik heb nu 2 lijntjes in mijn config.cfg file toegevoegd die dat pingverschil wat compenseert. En dat werkt zeer goed.
Ik heb pas de UMP ontdekt, man wat een geweer, ik zit hier meestal op een kd van 3 op een map van rush, terwijl ik mcoms arm en disarm, reden voor sommigen om cheater beginnen te roepen. Redelijk zielig, maarja..
Ik heb pas de UMP ontdekt, man wat een geweer, ik zit hier meestal op een kd van 3 op een map van rush, terwijl ik mcoms arm en disarm, reden voor sommigen om cheater beginnen te roepen. Redelijk zielig, maarja..
Drive it like you stole it.
Nee is wat te beperkt imho. Conquest vooral of rush. Meer spelers = meer fun voor mijRealtec schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:41:
Zijn er ook nog mensen die veel squad rush spelen?
UMP is echt erg fijn wapen, beetje beefed up scar. Die heeft alleen meer kogels maar ik mis die zeer zeker niet bij de UMP door de extra damage. De tweede is dan de ak74u.
Wordt Bad Company 2 nog veel gespeeld online op de 360?
Heb het echt gehad met de Call of Duty reeks en wil eens wat nieuws proberen. Wat rustigere en tactische gameplay
Is BC2 een aanrader of kan ik hem beter links laten liggen?
Heb het echt gehad met de Call of Duty reeks en wil eens wat nieuws proberen. Wat rustigere en tactische gameplay
Mijn 2e van de Engineer is toch echt wel de PP2000 
Snel, accuraat, en een zeer leuke ironsight
Snel, accuraat, en een zeer leuke ironsight
Drive it like you stole it.
Ik speel op de pc maar ik vind het 3x beter dan cod. Wat je zoekt is voor het grootste gedeelte in bc2 te vindenmonnick schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:09:
[ Voor 7% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-03-2011 10:20 ]
Het is een aanrader, en wordt nog veel gespeeld. maar ik raad wel aan om ééntje met VIP code te nemen,monnick schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:09:
Dan zit je nooit zonder server
Kan je dit nader toelichten? Ik heb even een snelle zoekopdracht gedaan maar het wordt me niet 1,2,3 duidelijk wat het voordeel van die VIP codes is. Kan je dan alle mappacks gratis downloaden en voorkom je daarmee dat je niet in een server kan komen omdat je bepaalde maps niet hebt?snoos schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:51:
[...]
Het is een aanrader, en wordt nog veel gespeeld. maar ik raad wel aan om ééntje met VIP code te nemen,
Dan zit je nooit zonder server
Beter niet tweedehands kopen dus? Ik neem aan dat je dan geen VIP code hebt. Zit bij elke originele versie wel een VIP code in het doosje? Mijn eerste indruk: wat een belachelijk systeem
Zelf speel ik veel met de xm8 compact 4x
Super betrouwbaar en accuraat. Ik heb heel veel dingen geprobeerd, maar dit vind ik voor de engineer class het beste wapen.
De UMP is ook wel goed, vooral automatisch en voor relatief korte afstanden. Niet in heavy metal wat ik redelijk veel speel.
Super betrouwbaar en accuraat. Ik heb heel veel dingen geprobeerd, maar dit vind ik voor de engineer class het beste wapen.
De UMP is ook wel goed, vooral automatisch en voor relatief korte afstanden. Niet in heavy metal wat ik redelijk veel speel.
Buffalo77 | Pokemon Unite
Nader toelichtingmonnick schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:20:
[...]
Kan je dit nader toelichten? Ik heb even een snelle zoekopdracht gedaan maar het wordt me niet 1,2,3 duidelijk wat het voordeel van die VIP codes is. Kan je dan alle mappacks gratis downloaden en voorkom je daarmee dat je niet in een server kan komen omdat je bepaalde maps niet hebt?
Beter niet tweedehands kopen dus? Ik neem aan dat je dan geen VIP code hebt. Zit bij elke originele versie wel een VIP code in het doosje? Mijn eerste indruk: wat een belachelijk systeem
VIP krijg je extra maps bij.
OASIS (RUSH, CONQUEST, SQUAD RUSH, SQUAD DEATHMATCH)
The number one fan favorite map from Battlefield: Bad Company returns! This varied desert map
has plenty of vehicle warfare, plus close quarter combat.
HARVEST DAY (SQUAD RUSH, CONQUEST, SQUAD RUSH, SQUAD DEATHMATCH)
Another favorite from Battlefield: Bad Company gets the Bad Company 2 treatment.
This beautiful rural setting will be the site of intense warfare.
HEAVY METAL (CONQUEST, SQUAD DEATHMATCH)
Converted from the singe player campaign, this is our largest multiplayer map ever for Battlefield: Bad Company 2.
Massive amounts of tanks and helicopters on vast battlefields sound like fun?
COLD WAR (RUSH, SQUAD RUSH, SQUAD DEATHMATCH)
Another gorgeous single player map gets converted into multiplayer, as Cold War introduces
tight infantry-only battles in close quarters.
Bron : http://www.battlefieldbadcompany2.com/vip
over de wachttijd.
Ik heb mijn BC2 gekocht via marktplaats geseald voor 17 euro inclusief
Eerst zonder VIP met het idee dat ik het anders nog mooi kon verkopen. Ik zat soms een kwartier te wachten tot ik eindelijk een server had. Na de VIP code in gevoerd te hebben heb ik tot nu toe als ik klik meteen een server
Ik heb voor zover ik weet geen vip code gehaald maar ik kon na de patch voor vietnam enz. gewoon elke map op?? 17,99 bij all4games, staat niet bij of het een vip code is.
[ Voor 21% gewijzigd door SouLLeSSportal op 22-03-2011 11:35 ]
Het gaat over de console versies heSouLLeSSportal schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:33:
Ik heb voor zover ik weet geen vip code gehaald maar ik kon na de patch voor vietnam enz. gewoon elke map op?? 17,99 bij all4games, staat niet bij of het een vip code is.
26,50 dus
De IP code kost in psn store 10 euro los. mocht je voor tweede hands gaan
[ Voor 8% gewijzigd door snoos op 22-03-2011 11:41 ]
Dit is alleen geldig voor console versies. Op de PC is gewoon alles gratis (zoals het hoort
)
Ach ja consoles falen weer eensStealthyPeanut schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 12:00:
Dit is alleen geldig voor console versies. Op de PC is gewoon alles gratis (zoals het hoort)
Ik vind het sowieso raar dat de console spelers er wel voor moeten betalen en de pc spelers niet?
Klopt maar het is om tweedehands tegen te gaan. Op de console koop je ook makkelijker een tweedehands gameStealthyPeanut schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 12:33:
Ik vind het sowieso raar dat de console spelers er wel voor moeten betalen en de pc spelers niet?
Iemand die nu zin heeft in een potje? Ik ben net klaar met mijn verslagen en alle andere verplichte rommel ;-)
Add me anders in friends; Mu.siQ
Misschien tot in-game!
PS: Ja, ik ben noob level 7 (bijna
, so no comment on that
Misschien tot in-game!
PS: Ja, ik ben noob level 7 (bijna
[ Voor 36% gewijzigd door Mu.siQ op 22-03-2011 14:38 . Reden: Because ]
Zin wel maar kan helaas niet, (werken en vanavond al wat gepland)
Console = monopolie. Begrijp me niet verkeerd, maar microsoft heeft een monopolie met Xbox-games etc. Als zij jou de Xbox hebben aangesmeerd, zit je er aan vast, inclusief betalen voor online spelen.Gedwongen winkelnering is misschien een betere termStealthyPeanut schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 12:33:
Geef mij maar PC, vrijheid op alle fronten, grafisch, internet, software, hardware en verzin er nog eens een paar.
Vrijheid is toch ons kostbaarste bezit?

Ik ben gisteravond level 50 geworden, na precies een jaar..!
Ik hoop dat ze de BF3 beta snel releasen, want de motivatie om elke avond even te knallen is nu wel weg denk ik..
Ik hoop dat ze de BF3 beta snel releasen, want de motivatie om elke avond even te knallen is nu wel weg denk ik..
Ik zal eens kijken of ik vanavond kan spelen, voeg me ook maar toe: VendredusMu.siQ schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:37:
Iemand die nu zin heeft in een potje? Ik ben net klaar met mijn verslagen en alle andere verplichte rommel ;-)
Misschien tot in-game!
PS: Ja, ik ben noob level 7 (bijna, so no comment on that
Ben ook nog maar lvl 11 op de pc
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Vanavond ben ik niet online, cabaret voorstelling ^^Vrijdag schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:25:
[...]
Ik zal eens kijken of ik vanavond kan spelen, voeg me ook maar toe: Vendredus
Ben ook nog maar lvl 11 op de pc
Maar ik voeg je wel toe, hehe
*edit*
oke, ik zuig wel hard =P Ik moet echt nog die mappen gaan kennen want dit schiet niet op.
Dat vliegen snap ik al helemaal niet XD Begin er ook niet aan, behalve als passenger
[ Voor 22% gewijzigd door Mu.siQ op 22-03-2011 17:52 ]
Ik het net als defender met de sv98 sniper een double headshot (collataral)
390 punten alle 2 marksman +140 ofzoiets
390 punten alle 2 marksman +140 ofzoiets
Verwijderd
Wat ta... Had een nieuwe account aangemaakt omdat ik mijn stats wilde verbeteren. Heb 96 Mcom destroys. Heb net een potje rush gedaan om die laatste 4 ook te halen, ik kreeg de medaille en ik kreeg de 10.000 punten maar als ik in my stats kijk staat de teller nog op 96 en de medaille heb ik niet!
Hoeveel uur ben je nodig geweest om dat level te halen?Jovas schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 17:17:
Ik ben gisteravond level 50 geworden, na precies een jaar..!
Ik heb inmiddels >270 uur staan, maar ben nog maar een level 34.
Idd. Wees blijk dat je op de consoles dan nog wel BFBC2 tweedehands kunt verkopen, want op de PC kan dat niet eens.snoos schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 12:34:
[...]
Klopt maar het is om tweedehands tegen te gaan. Op de console koop je ook makkelijker een tweedehands game
Je mag per legale kopie (Per CD-key eigenlijk) maar één keer BFBC2 registreren op je EA-account. Vanaf dan is BFBC2 gekoppeld aan je EA-account en kun je geen nieuwe EA-accounts meer 'valideren' voor BFBC2.
Als je BFBC2 dus online koopt en de vorige eigenaar heeft hem online gespeeld heb jij er praktisch niets aan omdat je dan alleen de SP campaign kunt spelen. Tenzij de verkoper zijn hele EA-account erbij doet, wat bijna niemand doet omdat er in een gemiddeld EA-account wel meer games zitten dan alleen BFBC2.
Bij de consoles is het dus medium == licentie als ik het goed begrepen heb. Bij PC niet dus. Het medium ben je alleen nodig om te installeren, en hoeft dus niet de DVD te zijn, maar ook Steam of EA downloader is mogelijk. Bij PC is dus CD-key == licentie, voor de registratie, en na de registratie hangt het aan je EA-account.
Ik heb trouwens op het moment 226 uur en level 33.
[ Voor 27% gewijzigd door Compizfox op 22-03-2011 19:53 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Als je BFBC2 tweedehands koop voor de console, dan hoef je alleen maar de VIP code erbij te kopen.
Of je moet genoegen nemen met 2 (?) multiplayer maps. (Er zijn iig een paar maps standaard aanwezig.)
Of je moet genoegen nemen met 2 (?) multiplayer maps. (Er zijn iig een paar maps standaard aanwezig.)
[ Voor 13% gewijzigd door Dirk149 op 22-03-2011 20:06 ]
Ja of je speelt zonder die maps.Dirk149 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:05:
Als je BFBC2 tweedehands koop voor de console, dan hoef je alleen maar de VIP code erbij te kopen.
Je kan bij BC2 op de console meerdere DLC kopen.
Zoals vietnam en een co-op modes
Maar de VIP key is wel een pre
[ Voor 19% gewijzigd door snoos op 22-03-2011 20:10 ]
Lvl ik nou zo snel of jullie zo langzaam.Compizfox schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:47:
Ik heb trouwens op het moment 226 uur en level 33.
Lvl33 met iets van 89 uur (~290xp per minuut).
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik hoop zelf dat BF3 nog even duurt. Net begonnen met BFBC2 online, dus ik ben nog wel even zoet.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Er kan zomaar 100-200 punten verschil zitten in iemand z'n SPM, dat is echt enorm afhankelijk van iemands speelstijl en skill.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik denk als je small maps SDM speelt dat je hogere SPM haalt dan wanneer je grotere maps conquest speelt.Tsurany schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:16:
Er kan zomaar 100-200 punten verschil zitten in iemand z'n SPM, dat is echt enorm afhankelijk van iemands speelstijl en skill.
Hoeft natuurlijk niet
Heeft helemaal niets met mapgrootte te maken, K/D ratio ligt voor mij wel veel hoger op SQDM bijvoorbeeld door de minder grote chaos.ronalddus schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:24:
[...]
Ik denk als je small maps SDM speelt dat je hogere SPM haalt dan wanneer je grotere maps conquest speelt.
Hoeft natuurlijk niet
Medic spelers hebben standaard al een hoge SPM zonder moeite hoeven te doen.
Andere classes kunnen tanks opblazen en andere support actions geven.
Switchen naar een ander wapen zodra je hem op platinum hebt werkt ook lekker voor je SPM.
Ik zit op 285 gemiddeld, mijn 2nd soldier zit op 450.
Ok denk je alles gezien te hebben bekijk je een filmpje waarin ze een UAV hebben volgeplakt met c4
. Die is wel goed bedacht
Mijn SPM is 188.89 volgens BFBC2.eu. Zal wel laag zijn dan?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
Wat ik wel eens met vrienden doe, 2 van hun gaan in de apache.. ik spawn als assault met shotgun en C4. Zij hoveren boven mijn hoofd en ik plak op de onderkant allemaal C4.stoofpeer schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:10:
Ok denk je alles gezien te hebben bekijk je een filmpje waarin ze een UAV hebben volgeplakt met c4. Die is wel goed bedacht
Vriend van mij gaat dan gewoon vliegen en gaat over een tank heen vliegen en roept via ventrilo "BOOM". Dan druk ik op de C4, deze ontploft en de tank ook en die kerel vliegt gewoon verder
Wat betreft C4 op UAV, dat heb ik ook een tijdje gedaan toen C4 nog best veel damage deed op een mcom. Zelfde principe als ik net beschreef, een vriend van me pakt UAV, ik plak er C4 op, hij vliegt naar mcom en zegt "BOOM" en ik krijg mcom damage, hij vliegt terug en dan nogmaals dezelfde stap herhalen
Hmm, ik heb 174 spm, speel wel voornamelijk grote conquest maps maar toch, het is niet veelCompizfox schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:17:
Mijn SPM is 188.89 volgens BFBC2.eu. Zal wel laag zijn dan?
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ik heb een SPM van 144.24 dan ben ik helemaal slecht bezig:P wat ik al wist xD
[ Voor 12% gewijzigd door snoos op 22-03-2011 22:54 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
• Ranks zijn soms stuk, EA/DICE zijn er naar aan het kijken
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.
• Posten van stats is ongewenst
• Zoek eerst voordat je een vraag post
• Elke dinsdag is er serveronderhoud; de servers kunnen dan enige tijd niet beschikbaar zijn
• Voor problemen kun je terecht in [Multi] Battlefield: Bad Company 2 - Problementopic
• Ranks zijn soms stuk, EA/DICE zijn er naar aan het kijken
Wil je in de player tabel opgenomen worden stuur dan M2M, jagermeister of Lewt een DM met de volgende info: jouw GoT-naam, (optioneel) Steam / PSN / XBOX live naam en uiteraard je ingame naam. Vergeet niet om aan te geven op welk platform je speelt.