Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 10:07
Nogmaals bedankt voor de feedback. Dat ziet er goed uit trouwens Niels! Welke fontsize gebruik je in de "new alarm" pagina bijvoorbeeld? Ik zit daar nog een beetje mee te spelen. dat je dan vervolgens ook lege groepen ziet. :(

Het is erg leuk om aan zo een app te werken! (op wat kleine ergernissen na). Ik ben ook begonnen met het ontwikkelen van de Windows 8.1 versie om het een universele app te maken. Fantastisch hoe 99% van de code gewoon te gebruiken is weer! Het enige lastige van W8.1 is dat je enorm veel ruimte hebt, en het lastig is om dat een beetje op te vullen.

Anyway, ik denk dat ik een aantal leuke updates heb binnenkort voor beide apps. ;)

edit: Kan ik jullie om nog wat feedback vragen? Ik heb het eindelijk voor elkaar om netjes data te groeperen, en alles lijkt nog stabiel ook :+

Ik wil voor elke set data (filter, met daarin huizen) een header tonen zodat je de filter herkent. Een filter heeft een naam die ik gebruik, en voor extra duidelijkheid heb ik ook nog de plaatsnaam van de filter erbij gezet. Ik heb nu dus links de filternaam, en rechts de plaatsnaam. Hierdoor kan ik ook de plaatsnaam achter het adres halen zodat het niet zoals eerst buiten het scherm loopt. Vinden jullie dit zo duidelijk?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/D647bAt.png

edit: En linkje naar universele app thread.

[ Voor 103% gewijzigd door Bose321 op 30-01-2015 11:58 ]

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodshed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09-2023
De lijst ziet er netjes en duidelijk uit. Is alleen jammer van de slechte afbeelding kwaliteit, maar daar kun jij niets aan doen.

Wat opmerkingen:
  • het is wel lastig als je een map control op de hele pagina gebruikt in een pivot, dan moet je over de 'tabs' swipen i.p.v. op de pagina hoe je het normaal zou doen
  • in je instellingen kun je 'push notifications' aanzetten, ik denk dat je hier de background task bedoelt
  • niet alles in de lijst is zichtbaar, veel blank space, dan 2 aanbiedingen en dan weer blankspace voordat er weer 2 aanbiedingen staan. Dit gaat zo even door bij grote lijsten. (dit lijkt alleen zo te zijn als je de filter net hebt toegevoegd, alles is zichtbaar bij een herstart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Mijn app Speurtochie voor WP 8.1 is vrijwel af. Ik heb de app nu versienummer 0.9.9.11 gegeven en geüpload naar de store.

De app heeft ook een demovideo:

[YouTube: http://youtu.be/r5ZxZYq32SQ]

Bekijk ook de bijbehorende website: http://speurtochie.nl

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:58

GerCor

Zonder dallen geen pieken

@Swerfer Ik zeg: Top gedaan.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Thanks. Heeft heel wat uurtjes gekost, maar ik ben tevreden met het resultaat. Lang leve Powerpoint...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Lol, een app kan zelfs geweigerd worden vanwege het icoon :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g4Aus5F.png

De titel was eerst Titty Tiles, toen Booby Blocks nu Busty Blocks...

Alle titels zijn verboden - net als de icons (want sexual implicit).

Yeah, right... een sexual implicit icon?

Na ja... zoek het maar lekker uit met je Windows Phone - ben er wel een beetje klaar mee, met die minder dan 3% marktaandeel (en dalend...).

OS Agnostische apps... here I come :)

Overigens zijn het gewoon plakplaatjes uit een reclamefolder voor lingerie... er is níets, maar dan ook níets te zien wat ook maar enigszins explicit is...

Een beetje zombie-schieter met knallende hersens, afgerukte ledematen en chicks met dikke tieten en harde tepels komt zo in de store- maar een allitererend geintje is verboden...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/U85CVyV.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y8psNgA.png

[ Voor 30% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 02-02-2015 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

b2vjfvj75gjx7 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:55:
Yeah, right... een sexual implicit icon?

Na ja... zoek het maar lekker uit met je Windows Phone - ben er wel een beetje klaar mee, met die minder dan 3% marktaandeel (en dalend...).

OS Agnostische apps... here I come :)
En je denkt dat Apple dit soort apps wel toelaat? Juist Apple is zeer streng in dat soort zaken en Google doet het niet veel beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Ik zal nooit in mijn leven voor Apple werken...

Soort van jeugdtrauma (thx, docenten en MacFan magazine)...

Nee, ik ga Cordova Visual Studio apps bouwen, dus Android / WP / Windows Metro.

Geen paniek :)

Feitelijk hoe ik altijd al werkte (html apps), maar dan met het Cordova Framework... scheelt weer met development / deployement.

[ Voor 23% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 02-02-2015 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Tsjah, ook een beetje flauw om zulke apps nu te weigeren. Zou sjieker zijn als je een rating (in dit geval misschien 8 tot 10+ :+ ) aan een app kon hangen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Ha ha, ja... vaag dat je bij WP sowieso geen rating of warning kan geven...

Bij Android kan je 4- of 4+ of 12+ doen, etc... bij iOS weet ik niet...

Het is ook geen ramp, gewoon suf dat lingerie-reclame-plaatjes verboden zijn :P

Overigens bouw ik - as we speak - gewoon twee nieuwe apps... maar ditmaal voor WP / Windows Metro en Android tegelijk... dus ik ga vrolijk door - maar wed niet meer 100% op WP...

[ Voor 33% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 02-02-2015 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Je kunt bij WP wel ratings geven. Sterker nog, volgens mij is het verplicht. Vorige week nog een app gesubmit waarvoor ik een rating moest opgeven..Standaard is 12+, verder zijn er nog andere gradaties zoals 18+.

Voor mijn werk bouw ik overigens apps met Sencha icm cordova (dus niet phonegap). Is een erg fijn framework, supersnel en makkelijk op te zetten. Heb het bouwprocess nu geautomatiseerd waardoor ik automatisch na een git commit en een jenkins build drie apps tot mijn beschikking krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:29
Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/52dea9a7-a119-4d81-b4e8-404e50f78908?imageType=ws_icon_large
Mobile Data Notifier door Koode
Verlies je soms je WiFi verbinding zonder dat je het door hebt? Deze app waarschuwt je in dat geval meteen zodat je niet per ongeluk veel mobiele data verbruikt! Je kunt een notificatie krijgen op het moment dat de mobiele data verbinding (ipv WiFi) gebruikt wordt, op het moment dat je gaat roamen, of bij een hoog data verbruik.

Zie ook het artikel op myWindows.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanmachinist
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-06 14:33
Koode schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:41:
[afbeelding]
Verlies je soms je WiFi verbinding zonder dat je het door hebt? Deze app waarschuwt je in dat geval meteen zodat je niet per ongeluk veel mobiele data verbruikt! Je kunt een notificatie krijgen op het moment dat de mobiele data verbinding (ipv WiFi) gebruikt wordt, op het moment dat je gaat roamen, of bij een hoog data verbruik.

Precies wat ik nodig had, is mij al enkele keren voorgekomen.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Koode schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:41:
[afbeelding]

Mooi. Zodra er een Nederlandstalige versie van is, download ik de app. Nu dus niet. Maar wel weer een handige app, zo te zien. _/-\o_

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 01:27:
[...]

Mooi. Zodra er een Nederlandstalige versie van is, download ik de app. Nu dus niet. Maar wel weer een handige app, zo te zien. _/-\o_
Kun jij geen engels?
Zie steeds posts hoe je zeurt dat alles persé Nederlands moet zijn of de app is standaard al waardeloos en weinig downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ja hoor, ik kan wel Engels, maar wil het niet. Ik ben Nederlander en Koode volgens mij ook. Dus, ik beslis wel wat ik download. Heb ik niemand anders voor nodig. En ik weet dat er nog anderen zijn die een app alleen in hun eigen taal willen hebben, dus het is eigenlijk een 'prikkel' voor de maker om de app ook eventjes in een andere taal te maken. Soms is dat 'zeuren' het begin voor een app in veel meer andere talen.

Kijk maar naar Niels. Wilde dat ook nooit maar is zelfs met Deens bezig. Dus ja, dan zeur ik maar .... zolang het iets oplevert zeur ik door. :)F

Kan ook zijn dat iemand zegt: die app had ik ook willen maken. Of zo'n app ga ik ook maken, maar dan in het Nederlands of welke taal dan ook. En dan krijg je meer dezelfde apps (Kijk naar YouTube) die eigenlijk precies hetzelfde doen.

Er zijn ook zat gebruikers die maanden hebben gezeurd over een Nederlandstalige Xbox One. En dat is er nu. d:)b

O, en als er weinig downloads zijn moet je niet bij mij zijn. Ik kan namelijk maar 1 keer downloaden. ;w

[ Voor 19% gewijzigd door GerCor op 06-02-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanSwinkels
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-07 17:36
Darts! een mooie dart scoreboard app

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/661/EXouv1.png

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/540/Scf50C.png

FEATURES:
- Play sets/legs
- Single/Multiplayer
- Auto save
- Continue last match
- Save ended match to history
- Best leg average

UPCOMING:
- Best set average
- Tie break
- Play with 3 or 4 players

Ook ben ik bezig met een Windows 8.1 versie van de app

Download: http://www.windowsphone.c...8a-4ba4-be9a-9d39aa91f838

[ Voor 76% gewijzigd door HanSwinkels op 06-02-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

HanSwinkels schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:24:
Ook ben ik bezig met een Windows 8.1 versie van de app
Is het een universele app of maak je echt 2 aparte apps? Anders is er ook een universele app topic:
Post hier je eigen Windows (Phone) 8.1 universele app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanSwinkels
Swerfer schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:43:
[...]

Is het een universele app of maak je echt 2 aparte apps? Anders is er ook een universele app topic:
Het wordt een universele app, zodra de app ook voor Windows 8.1 beschikbaar is zal ik hem daar posten, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
GerCor schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:27:
Ja hoor, ik kan wel Engels, maar wil het niet. Ik ben Nederlander en Koode volgens mij ook. Dus......
Gaat mij net zo, het gaat er niet om of je nu wel of geen geen engels kent.

Ik heb zelf al een broertje dood aan de verengelsing van onze taal.
Noem me maar ouwerwets maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een nederlandstalige applicatie dan iets in het Engels.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Mij maakt het bij de meeste apps totaal niet uit of het Nederlands of Engels is, maar als je als Nederlander dan toch een app maakt dan kan je net zo makkelijk gelijk Nederlands en Engels maken. Bij Windows apps is het met resource files nauwelijks meerwerk. Als je later besluit om meer talen toe te voegen, is elke taal extra een fluitje van een cent. Gewoon een resourcefile extra toevoegen aan de app en je hebt een extra taal in je app. Alleen de store werkt helaas (nog) niet met data uit je resourcefiles, dus die moet je per land wel in de store toevoegen, al is dat ook geen tijdrovende klus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
Ik ben zeker van plan om m'n nieuwste app, Mobile Data Notifier, te vertalen. Ik heb nog geen ervaring met die resources files e.d., maar gezien het beperkte aantal tekst in de app lijkt het me ideaal om het voor die app eens te proberen. Ik heb al spontane reacties van gebruikers die het willen vertalen naar Russisch en Italiaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Koode schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 22:00:
Ik ben zeker van plan om m'n nieuwste app, Mobile Data Notifier, te vertalen. Ik heb nog geen ervaring met die resources files e.d., maar gezien het beperkte aantal tekst in de app lijkt het me ideaal om het voor die app eens te proberen. Ik heb al spontane reacties van gebruikers die het willen vertalen naar Russisch en Italiaans.
Super Koode. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:45
Amadeus1966 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 21:19:
[...]
Gaat mij net zo, het gaat er niet om of je nu wel of geen geen engels kent.

Ik heb zelf al een broertje dood aan de verengelsing van onze taal.
Noem me maar ouwerwets maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een nederlandstalige applicatie dan iets in het Engels.
Dat je voorkeur uit gaat naar Nederland: Ok. Dat je een hekel hebt aan dat Engels en Nederlands door elkaar heen wordt gebruikt kan ik ook nog wel inkomen, maar een app niet gebruiken omdat het niet in het Nederlands is vind ik nog steeds raar. Ieder zijn ding hoor, maar op die manier kan je nog lang, lang wachten op veel dingen (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Dat is een waar woord ( helaas ). Ik zeg niet dat ik geen Engelstalig of anderzijds buitenlandse apps gebruik. Helaas ontkom je daar niet aan.
Zeker niet op een internationaal platform, maar Nederlandse apps of naar het nederlands vertaald genieten wel de voorkeur.
Ik heb zelf ook die wpcentral app, tja dan heb je geen keus ;-)

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Zullen we deze discussie niet steeds maar weer gaan voeren, en gewoon ontopic gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/a378be11-4d99-48e2-8aa3-7de9cbe083cb
De Jager door Tarabass
Blader door de strips van De Jager op nu.nl

Basic versie, maar met veel ideeën. Waar doorzon, zusje, broodje beurs, etc. natuurlijk in het verschiet liggen :)

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/e3c48090-2a5a-49cf-bcd4-f81e5e1f42ed?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

[ Voor 12% gewijzigd door Tarabass op 07-02-2015 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Caelorum schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 00:20:
[...]

Dat je voorkeur uit gaat naar Nederland: Ok. Dat je een hekel hebt aan dat Engels en Nederlands door elkaar heen wordt gebruikt kan ik ook nog wel inkomen, maar een app niet gebruiken omdat het niet in het Nederlands is vind ik nog steeds raar. Ieder zijn ding hoor, maar op die manier kan je nog lang, lang wachten op veel dingen (helaas).
Doet me een beetje denken aan de Ford autofabrieken. Toen Ford met de eerste auto kwam kon je alleen een zwarte Ford bestellen. En anders geen auto. En jij kunt je niet voorstellen dat iemand dan liever geen Ford koopt omdat hij niks met zwarte auto's heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand gee auto koopt omdat er alleen zwarte auto's te koop staan ja ;)
Maar we gaan nu wel weer redelijk offtopic ja. We kunnen wel een nieuw topic starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
Mobile Data Notifier staat in het Nederlands in de Store! Echt een klein werk dat vertalen inderdaad. De screenshots staan nog in het Engels maar die zal ik binnenkort ook nog updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Koode, bedankt man. Hoewel een aantal reageerders het 'gezeur' van mij vinden, direct gedownload en € 0,99 gedoneerd. Haha. Mooi ...... Prettig weekend en geef het geld niet allemaal in één keer uit. 8)

Overigens. Gisteren een Microsoft Wireless Display Adapter besteld. Zodra ik een code binnen heb voer ik deze in de app Mijnbestellingen. Ook in het Nederlands en van developer Koode. :+

[ Voor 33% gewijzigd door GerCor op 07-02-2015 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Maken jullie ook gebruik van (Google) Analytics? Ik heb dat toevallig gisteren geïmplementeerd in mijn app, en dat werkt echt bril-jant. Gewoon realtime kunnen zien waar een gebruiker zich bevindt in de app, en ook fouten kunnen opsporen is mogelijk. Erg aan te raden voor zover jullie dat nog niet gebruiken!

Kort vraagje voor de codekloppers onder ons. Ik heb een header voor mijn grouped ListView gemaakt, en dat werkt perfect, maar wanneer ik bijvoorbeeld op een item klik op die lijst, dan ga ik naar een andere pagina. Wanneer ik op de terug knop druk om terug te gaan naar mijn lijst dan zie ik de header niet meer. Pas wanneer ik scroll naar een vorige/volgende header dan verspringt die weer in beeld. Hij lijkt wel gewoon onzichtbaar te zijn, want de ruimte die de header normaal inneemt is gewoon leeg. Hebben jullie enig idee hoe dat zou kunnen komen?

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanSwinkels
Bose321 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 23:12:
Kort vraagje voor de codekloppers onder ons. Ik heb een header voor mijn grouped ListView gemaakt, en dat werkt perfect, maar wanneer ik bijvoorbeeld op een item klik op die lijst, dan ga ik naar een andere pagina. Wanneer ik op de terug knop druk om terug te gaan naar mijn lijst dan zie ik de header niet meer. Pas wanneer ik scroll naar een vorige/volgende header dan verspringt die weer in beeld. Hij lijkt wel gewoon onzichtbaar te zijn, want de ruimte die de header normaal inneemt is gewoon leeg. Hebben jullie enig idee hoe dat zou kunnen komen?
Ik had precies hetzelfde probleem in één van mijn apps, geen idee hoe ik het op moet oplossen. Heb het toen maar gewoon zo gelaten, want het was niet echt een heel groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

HanSwinkels schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:44:
[...]

Ik had precies hetzelfde probleem in één van mijn apps, geen idee hoe ik het op moet oplossen. Heb het toen maar gewoon zo gelaten, want het was niet echt een heel groot probleem.
Helpt een UpdateLayout? Dus bij het terugkeren naar de page met een listview even een UpdateLayout aan de listview geven of juist aan het parent object waar de listview een child van is...

Of is dit hetzelfde probleem (met oplossing)?: MSDN: WP8.1 ListView Sticky Header Disappearing

[ Voor 17% gewijzigd door Swerfer op 08-02-2015 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanSwinkels
Jep dat is hetzelfde probleem
Dankjewel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Hier ook opgelost. Thanks!

Nu ga ik mij eens verdiepen in een zoekfunctie. Die heb ik gisteren al ingebouwd in de W8.1 app, dat ging erg lekker moet ik zeggen.

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 14:34
Niels9001 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:27:
Dat ziet er inderdaad fraai uit. In mijn laatste (BETA) versie van Huetro heb ik ook iets afgeweken van de orginele pivots en panorama titles en deze kleiner gemaakt. Vaak levert het veel ruimte op als je ze met een paar pixels verkleint. 1st party apps (Bing Suite) doen dit ook en ziet er goed uit.

Ook op losse pagina's heb ik de pageheader kleiner gemaakt als deze nodig was, of in z'n geheel weggelaten (zie bijv. bij new alarm)

[afbeelding]
Gisteren wilde ik mijn Hue lampen koppelen met de Beta, maar bij stap 2 bleef hij hangen. Er gebeurt niets!
Als ik de knop op mijn bridge niet indruk dan herkent de app dat wel. Maar als ik de knop wel indruk en op volgende klik, gebeurd er helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
richard_1st schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:24:
[...]Gisteren wilde ik mijn Hue lampen koppelen met de Beta, maar bij stap 2 bleef hij hangen. Er gebeurt niets!
Als ik de knop op mijn bridge niet indruk dan herkent de app dat wel. Maar als ik de knop wel indruk en op volgende klik, gebeurd er helemaal niets.
Hmm, gebruik je de laatste versie van de BETA (laatste update is iets meer dan 'n week oud). Deze zou dat probleem moeten oplossen, er van uit gaande dat het ligt aan dat je Bridge niet de laatste update heeft.

1. Installeer Huetro 1.0 (die in de Store staat). Als dat werkt, ga dan naar *** => settings in het main menu. Klik dan op Bridge info.
2. Kijk of hier staat aangegeven of er een Bridge update is. Vul dan het IP adres van je Bridge in in de browser en ga naar http://<bridge ip address>/debug/clip.html (bijv. 192.168.2.101/debug/clip.html
3.Vul daar bij URL: /api/huetrohuetro/config in.
4. Klik op GET, en kopier de content in Command Response en PM/mail (huetro@outlook.com) die even naar me toe - dan kan ik testen waar het probleem zit.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_1st
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 14:34
Niels9001 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:59:
[...]

Hmm, gebruik je de laatste versie van de BETA (laatste update is iets meer dan 'n week oud). Deze zou dat probleem moeten oplossen, er van uit gaande dat het ligt aan dat je Bridge niet de laatste update heeft.

1. Installeer Huetro 1.0 (die in de Store staat). Als dat werkt, ga dan naar *** => settings in het main menu. Klik dan op Bridge info.
2. Kijk of hier staat aangegeven of er een Bridge update is. Vul dan het IP adres van je Bridge in in de browser en ga naar http://<bridge ip address>/debug/clip.html (bijv. 192.168.2.101/debug/clip.html
3.Vul daar bij URL: /api/huetrohuetro/config in.
4. Klik op GET, en kopier de content in Command Response en PM/mail (huetro@outlook.com) die even naar me toe - dan kan ik testen waar het probleem zit.
Ga thuis gelijk even kijken voor je. Huetro 1.0 werkt inderdaad wel gewoon. Dit eerst getest :)

Edit:
Gisteren gekeken, maar bleek dat mijn bridge toch nog een update nodig had!
Hierna kon ik wel verbinden!

[ Voor 5% gewijzigd door richard_1st op 10-02-2015 09:54 ]

Verwijderd

Hallo mede-tweakers,

Wij (Ties Baltissen en ik) zijn twee studenten die samen onze eerste
Windows Phone app hebben gemaakt (het wordt een hit dat voelen we!).

De app heet ChatUp! en je kunt in de app met random mensen van het internet
chatten! Het beste (vinden we zelf dan) dat je niet hoeft te registreren. Je hoeft
dus niet nog meer inloggegevens te onthouden. De app werkt als volgt:
1. Je voert een username in
2. Je selecteert een taal
3. Je selecteert een room (in iedere taal staan verschillende rooms)
4. Je begint met chatten
That's it!

We hebben ook een kleine webpagina opgezet met de features, de features die in
de volgende (BETA) release komen en een comment section waar iedereen zijn
mening, wensen en veel meer kan achterlaten (deze horen we natuurlijk graag!).
De url: http://www.bartkessels.net/community/chatup-thoughts/

De app in de Windows Phone store:
http://www.windowsphone.c...b7-49b1-aac0-a7bccc3ce425

De app is momenteel nog in BETA maar hij werkt al goed. Er komen nog veel meer features bij over de loop der tijd en als alles is toegevoegd en aangepast aan
jullie wensen dan wordt de app officieel in de store gepubliceerd.

Verschillende afbeeldingen van de app:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/802f3d41-4395-42a2-94d9-8548a4651dba?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0
Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/3eba362a-cb66-4230-bd6d-7bb8d5144fd4?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Wordt het straks niet heel snel te druk in zo'n chatroom?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Valt toch wel mee? Vroeger in de tijd van IRC enzo was het volgens mij niet anders.

Wellicht komt het nog, of is het juist totaal niet de bedoeling, maar de optie om toch wel in te kunnen loggen, zodat je een vaste naam hebt. Anderzijds, als het echt populair wordt, zullen al snel de meest kwetsende namen te voorschijn komen, en krijg je jan1994-2342424234 en dat soort gedoe.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

@Martinspire en VasZaitsev

Het hele punt van de app is om met een random naam te kunnen chatten. Iedere nacht wordt de database geleegd en zijn de berichten/gebruikers/kamers ook niet meer terug te vinden. De functie om kamers aan te maken werkt al, alleen is deze nog niet in de app gezet aangezien we de mensen wel met elkaar willen laten praten en dat gaat niet als jan en alleman meteen allemaal kamers gaat maken op dit moment. We gaan zelfs regelen dat je na het selecteren van een taal ook nog een categorie kan aanvinken om het nog specifieker te maken. Je kunt straks ook zoeken op kamernaam. Stel er is een festival en je plaatst hier of op onze site van hey, binnenkort is dit aan de gang, ik maak dan een kamer aan genaamd zus en zo, als je wilt kun je komen praten.
En om op de namen terug te komen, namen zijn niet identiek. Als je een naam pakt die al in gebruik is is dat geen probleem. We werken met nummers, niet met de daadwerkelijke namen. Er kunnen bij wijze van spreken honderden Jannen zijn.
Eventueel gaan we ook nog limieten aan de kamers stellen, dat alleen de Main rooms van een taal tot wel 100 gebruikers of iets dergelijks ondersteunt en alle zelfgemaakte kamers gebaseerd op een categorie tot 20 of noem maar iets.

Hopelijk heldert dit wat meer op en kijken jullie er nu anders tegenaan :)

Met vriendelijke groeten,
Ties Baltissen

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Lekker duidelijk antwoord, ik heb 'm iig geinstalleerd, "zo" eens kijken hoe het werkt.

People as things, that’s where it starts.

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Leuk idee! Ben wel enthousiast. Ben alleen bang dat het snel rommelig wordt doordat de ruimte op een telefoonscherm beperkt is, en in een chat met veel mensen het erg hard kan gaan qua berichten. Dat zou dus iets moeten zijn wat in de gaten gehouden moet worden imo, anders scroll je je een breuk ;)

Verwijderd

@VasZaitsev kleine tip, ga naar English-Main, ik houd daar nu zo'n beetje de wacht om iedereen op te vangen en dat de meest voorkomende chat is.

@Tarabass, Het kan idd erg rommelig worden daarom zijn we ook een moderator page aan het in elkaar flansen waar we zelf een overzicht hebben over de berichten en zo eventueel vervelende berichten en straks eventueel kamers met een simpele klik kunnen verwijderen en om het overzicht te houden natuurlijk

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:10:
Het hele punt van de app is om met een random naam te kunnen chatten. Iedere nacht wordt de database geleegd en zijn de berichten/gebruikers/kamers ook niet meer terug te vinden.
Geeft dat geen onverwachtse 'cut-offs' van gebruikers die net rond dat tijdstip aan het chatten zijn, vooral in landen in een andere tijdzone waar 'in de nacht' wel eens overdag zou kunnen zijn?

Verwijderd

@Swerfer dat is inderdaad wel wat er gaat gebeuren ja, maar het enige wat je dan ziet dat er eventjes niks is, mits je weet waar het over gaat lijkt het mij niet een al te groot probleem. Inderdaad, het zal er vreemd uitzien, maar we zien op dit moment even geen andere manier hoe we dit het beste kunnen doen.

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Misschien juist de data van de dag daarvoor weggooien?

Verwijderd

@Tarabass, dat is een verdomd goed idee!
Dit zou het oplossen. Ik bedoel maar, 2 dagen aan berichten stelt letterlijk niks voor dus dat zou geen onnodige hoeveelheid data zijn nee. Bedankt hiervoor :)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
VasZaitsev schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 20:38:
Valt toch wel mee? Vroeger in de tijd van IRC enzo was het volgens mij niet anders.

Wellicht komt het nog, of is het juist totaal niet de bedoeling, maar de optie om toch wel in te kunnen loggen, zodat je een vaste naam hebt. Anderzijds, als het echt populair wordt, zullen al snel de meest kwetsende namen te voorschijn komen, en krijg je jan1994-2342424234 en dat soort gedoe.
Ik bedoel meer als er een paar duizend man in de chat komt, dan krijg je van die Twitch taferelen waarbij niemand meer enig gesprek kan voeren omdat het te snel gaat.
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 21:10:
@Martinspire en VasZaitsev

Het hele punt van de app is om met een random naam te kunnen chatten. Iedere nacht wordt de database geleegd en zijn de berichten/gebruikers/kamers ook niet meer terug te vinden. De functie om kamers aan te maken werkt al, alleen is deze nog niet in de app gezet aangezien we de mensen wel met elkaar willen laten praten en dat gaat niet als jan en alleman meteen allemaal kamers gaat maken op dit moment. We gaan zelfs regelen dat je na het selecteren van een taal ook nog een categorie kan aanvinken om het nog specifieker te maken. Je kunt straks ook zoeken op kamernaam. Stel er is een festival en je plaatst hier of op onze site van hey, binnenkort is dit aan de gang, ik maak dan een kamer aan genaamd zus en zo, als je wilt kun je komen praten.
En om op de namen terug te komen, namen zijn niet identiek. Als je een naam pakt die al in gebruik is is dat geen probleem. We werken met nummers, niet met de daadwerkelijke namen. Er kunnen bij wijze van spreken honderden Jannen zijn.
Eventueel gaan we ook nog limieten aan de kamers stellen, dat alleen de Main rooms van een taal tot wel 100 gebruikers of iets dergelijks ondersteunt en alle zelfgemaakte kamers gebaseerd op een categorie tot 20 of noem maar iets.

Hopelijk heldert dit wat meer op en kijken jullie er nu anders tegenaan :)
Ik snap nog niet echt wat je doelgroep is. Ik denk dat je je beter kunt focussen op een paar use-cases en het niet te generiek moet maken.
Verder is het een interessant experiment maar zoals ik erboven zeg: er zitten ook wel wat valkuilen aan. Ik vraag me verder af wat je gaat doen aan spam of illegaliteit. Moderatie of totaal niet? In het laatste geval krijg je namelijk aardig wat duister volk en ik vraag me af of je daar wat aan hebt.

Maar wat is je doel? Dat mensen over bepaalde onderwerpen praten, dat het een aanvulling is op bestaande communicatiemiddelen, dat het vooral voor evenementen oid gebruikt wordt of anders?

En misschien is het handig om gewoon elke 6 uur data weg te gooien met 6 uur vertraging. Dus om 12 uur gooi je de data weg van alles voor 6 uur en om 18 uur gooi je de data weg van voor 12 uur. Zo heb je altijd wat content staan en lijkt het niet alsof iedereen ineens stil is :+

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 12-02-2015 22:50 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

@Martinspire eigenlijk al die groepen. Er zit geen bepaalde groep aan vast, het is wat je er zelf van maakt. En we zijn ook bezig met het opzetten van een pagina voor ons om tot nog toe alles bij te houden, als een moderatie functie dus. En van het opschonen van de database zou dat inderdaad best wel een goeie optie zijn ja. Dan is het nog efficienter en heeft de gebruiker er verder geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
http://blogs.windows.com/...windows-phone-developers/
Ik zie de downloads en in-app aankopen nu zelfs al van de huidige dag :) Eerder duurde dat een dag of 2. De data updatet continu (een uur geleden andere data dan nu), dus het zal wel ongeveer real-time zijn.

Mijn app Mobile Data Notifier doet het trouwens goed, al bijna 4000 downloads in de eerste week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben weer een update doorgevoerd!
Het is nu mogelijk om autocorrect aan of uit te zetten (dit
is vooral handig als je Engels probeert te typen), een rate knop
toegevoegd en ook nog een kleine bug van de Enter toets opgelost.

Hopelijk downloaden jullie de app/update en laat ons weten wat je denkt!

Groetes,

Ties & Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Instatic schreef op zondag 28 december 2014 @ 10:49:
[...]
Ik promote alleen door een topic aan te maken op wpcentral,wmpoweruser en reddit. En op wmpoweruser stuur ik ook nog een artikel in ( http://wmpoweruser.com/submit-articles/ ) tot nu toe zijn ze allemaal geaccepteerd.
Goeie tip, mijn app is in nog geen dag tijd meer dan 100x gedownload en de bijbehorende website wordt overladen met bezoekers!

Zal wel tijdelijke zijn, totdat het artikel weer van de eerste pagina af is. Dit is het artikel:

http://wmpoweruser.com/me...st-app-windows-phone-8-1/

Kort en bondig en aan de sharing buttons te zien wordt het nog regelmatig geshared ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanSwinkels
Hoi,

Ik ben 16 jaar en dit was een van mijn eerste apps in store, ik heb de app nu geüpdatet, helaas nog niet met de kalender van 2015, want daarvoor moet ik wachten totdat een site zijn kalender heeft geüpdatet.

In de toekomst zal er ook informatie over de coureurs komen!

Racing One | Windows Phone

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img673/3800/Bbo0If.png

Feedback is natuurlijk welkom!

Han Swinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Lijkt me een leuke app voor de F1 liefhebbers . Ziet er ook prima uit (ik ben zelf geen F1 fan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Kan ik hier om nog wat feedback vragen? Ik wil graag mijn Huren app upgraden en ook de optie voor koopwoningen toevoegen. Dan is de huidige naam natuurlijk niet meer goed, dus vroeg ik mij af wat een goede naam zou zijn.

Is het ook mogelijk om de bestaande app naam te veranderen zonder hem als andere app in de store te zetten?

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bose321 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:21:
Dan is de huidige naam natuurlijk niet meer goed, dus vroeg ik mij af wat een goede naam zou zijn.
Wonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Bose321 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 10:21:
Is het ook mogelijk om de bestaande app naam te veranderen zonder hem als andere app in de store te zetten?
Dat is zeker mogelijk. Kijk maar naar alle apps van Nokia die nu beginnen met Lumia zoals Nokia Camera wat nu Lumia Camera is...

Appnaam:

Huren & Kopen

Mensen zoek naar de trefwoorden huren of kopen en als je in de begeleidende tekst ook nog de woorden koopwoning, huurwoning en gezocht vermeld, dan heb je alles afgedekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Ik vind dit eigenlijk wel een hele goede. Lekker simpel, en toch duidelijk.
Swerfer schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:50:
[...]

Dat is zeker mogelijk. Kijk maar naar alle apps van Nokia die nu beginnen met Lumia zoals Nokia Camera wat nu Lumia Camera is...

Appnaam:

Huren & Kopen

Mensen zoek naar de trefwoorden huren of kopen en als je in de begeleidende tekst ook nog de woorden koopwoning, huurwoning en gezocht vermeld, dan heb je alles afgedekt...
Bedankt voor de tip. Ik zal er nog eens over nadenken wat ik ga doen. Ik zal waarschijnlijk ook moeten kijken of de app sowieso nog wel het zelfde kan werken, of dat de flow van de app misschien wat anders moet.

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Bose321 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 15:36:
[...]

Ik vind dit eigenlijk wel een hele goede. Lekker simpel, en toch duidelijk.

[...]

Bedankt voor de tip. Ik zal er nog eens over nadenken wat ik ga doen. Ik zal waarschijnlijk ook moeten kijken of de app sowieso nog wel het zelfde kan werken, of dat de flow van de app misschien wat anders moet.
Misschien 2 apps? Er zijn maar weinig mensen die kiezen tussen kopen of huren. Die beslissing hebben ze al gemaakt en dan gaan kopers niet zoeken tussen huurwoningen en omgekeerd...

En 2 apps in de store is ook 'stoerder' dan 1 app. Ook kan je je apps dan makkelijker promoten omdat je bijvoorbeeld op forums of reviews een tekst kan plaasten als:

'Huren', de app om huurwoningen te zoeken in uw regio. Van de makers van 'Wonen' (met natuurlijk een link naar 'Kopen'

Mensen die dan per ongeluk op jouw 'Huren' app terecht komen en eigenlijk op zoek waren naar 'Kopen' vinden zo toch hun weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Afbeeldingslocatie: http://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large_wm_blw/public/postimages/2015/02/WhatsApp-Video-Optimizer-photo.jpg?itok=aW8N1FwA

Ik heb ook weer een nieuwe app genaamd Whatsapp Video Optimizer. Ik had deze even snel gemaakt omdat de DVLUP challenge New Advanced App bijna verlopen was en ik had punten nodig voor een reward. Tot mijn grote verbazing heeft de kleine app het weten te schoppen tot wpcentral :D http://www.windowscentral...o-optimizer-windows-phone .

Als je in Whatsapp een filmpje wil versturen krijg je vaak de melding dat er een max van 16mb aan zit. Whatsapp Video Optimizer zet jouw filmpjes om naar een bestand van 15mb zodat deze verstuurd kunnen worden via Whatsapp. Dit kan inderdaad ook met video compressor, maar video compressor heeft geen optie om een batch opdracht uit te voeren (voor mij heel belangrijk). Ik had de maker van video compressor een half jaar geleden hierover gemaild en hij zei dat hij deze optie erin zou zetten, maar helaas heeft hij dit niet gedaan. Dus vandaar dat ik deze app heb gemaakt.

Nu de app toch een klein succesje is geworden ga ik hem de komende weken verder uitbreiden en even normaal designen. Speciaal voor @GerCor zal ik hem ook vertalen naar het Nederlands :P.

Download Link:
http://www.windowsphone.c...b1-4b12-918d-36b3ee3c1412
Swerfer schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 21:01:
[...]

Goeie tip, mijn app is in nog geen dag tijd meer dan 100x gedownload en de bijbehorende website wordt overladen met bezoekers!

Zal wel tijdelijke zijn, totdat het artikel weer van de eerste pagina af is. Dit is het artikel:

http://wmpoweruser.com/me...st-app-windows-phone-8-1/

Kort en bondig en aan de sharing buttons te zien wordt het nog regelmatig geshared ook...
Als je een interessante update hebt uitgebracht voor de app kan je weer een artikel schrijven, dan krijg je weer even zo een piek!

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Instatic schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:52:
[afbeelding]

Tot mijn grote verbazing heeft de kleine app het weten te schoppen tot wpcentral :D http://www.windowscentral...o-optimizer-windows-phone .
Had ik gezien. Altijd mooi als een Nederlander WindowsCentral haalt.
Speciaal voor @GerCor zal ik hem ook vertalen naar het Nederlands :P.

Download Link:
http://www.windowsphone.c...b1-4b12-918d-36b3ee3c1412
Dank u. _/-\o_ :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 17:27
HanSwinkels schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:55:
Hoi,

Ik ben 16 jaar en dit was een van mijn eerste apps in store, ik heb de app nu geüpdatet, helaas nog niet met de kalender van 2015, want daarvoor moet ik wachten totdat een site zijn kalender heeft geüpdatet.

In de toekomst zal er ook informatie over de coureurs komen!

Racing One | Windows Phone
[afbeelding]

Feedback is natuurlijk welkom!

Han Swinkels
Bedankt voor deze app, gast. Ik ga dit actief gebruiken tijdens de raceweekends. Ik zal kijken of het werkt.

[ Voor 14% gewijzigd door mavaros op 16-02-2015 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Ik ben al lekker op weg mijn de update van mijn Huren app. Ik heb besloten de naam "Wonen" te kiezen. De functionaliteit van beide apps zit er al in. Nu nog alle icons en dergelijke opnieuw. Ik heb ook op de WP app nu de optie voor lockscreen toegevoegd (klein icoon met nummertje erbij). Alleen waar ik nu een beetje tegenaan loop is de grootte van mijn icon bij een toast. Ik heb nu de MS richtlijnen gevolgd voor het ontwerpen van de icons (marge van x pixels bij alle icons), maar nu is dus dat icon bij een toast bijna onleesbaar zo klein. Dit lijkt bij andere apps niet het geval, terwijl de tiles van die apps ook gewoon de juiste grootte zijn...

Is er een manier waarop ik dit kan oplossen? Ik maak nu gebruik van een ToastText01 als XML template van mijn toast.

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

Lol zo mooi is een app van mij nog nooit uitgelicht :p
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uBnfeN4Wcd8]

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zo, mooi man. Versta er geen moer van maar dat mag de pret niet drukken. Lijkt wel BREAKING NEWS, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Instatic schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:26:
Lol zo mooi is een app van mij nog nooit uitgelicht :p
[video]
Cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Haha gaaf om te zien! Zie je het ook al terug in de downloads?

Mijn Share (ShowShareUI) knop het niet meer. Het rare is dat ik daar dus niks aan heb veranderd. Zodra ik op share druk komt er in beeld dat de data wordt voorbereid, maar die verdwijnt weer zonder dat ik apps te zien krijg om te sharen.

Weet iemand of het mogelijk is om oude data via roaming data weer in te laden als je een WP app verwijderd en weer installeert? Dit lijkt wel gewoon te gebeuren op de W8.1 app, maar op WP is alles gewoon helemaal leeg. Het nadeel is dat hij wel alles overschrijft van W8.1 omdat die dezelfde roaming data gebruiken.

[ Voor 192% gewijzigd door Bose321 op 18-02-2015 11:13 ]

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
Ik heb mijn app News Live Tiles ook weer een update gegeven. Je kunt nu notificaties krijgen bij nieuwe nieuws items. Als je bijvoorbeeld Tweakers kiest, heb je een live tile van Tweakers met notificaties voor nieuwe berichten :) En zo'n tile kun je gemakkelijk maken voor elke nieuwssite!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:09
Bose321 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 23:06:
Ik ben al lekker op weg mijn de update van mijn Huren app. Ik heb besloten de naam "Wonen" te kiezen. De functionaliteit van beide apps zit er al in. Nu nog alle icons en dergelijke opnieuw. Ik heb ook op de WP app nu de optie voor lockscreen toegevoegd (klein icoon met nummertje erbij). Alleen waar ik nu een beetje tegenaan loop is de grootte van mijn icon bij een toast. Ik heb nu de MS richtlijnen gevolgd voor het ontwerpen van de icons (marge van x pixels bij alle icons), maar nu is dus dat icon bij een toast bijna onleesbaar zo klein. Dit lijkt bij andere apps niet het geval, terwijl de tiles van die apps ook gewoon de juiste grootte zijn...

Is er een manier waarop ik dit kan oplossen? Ik maak nu gebruik van een ToastText01 als XML template van mijn toast.
Omdat ik op dit moment al voorzichtig aan het rondkijken ben om op mij zelf te gaan wonen, komt deze
app wel van pas. Wat een top app _/-\o_. Wellicht omdat mijn eigen woonplaats word ondersteund.

Op zich vind ik het een verstandige zet om ook koopwoningen in 1 app te doen en niet 2 losse apps.
Wat ik merk is dat meerdere huizen er 2x in voorkomen.
Mag ik vragen van waar je de info van de huizen/appartementen vandaal haalt?

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:35

P_Tingen

omdat het KAN

Koode schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 18:04:
Ik heb mijn app News Live Tiles ook weer een update gegeven. Je kunt nu notificaties krijgen bij nieuwe nieuws items. Als je bijvoorbeeld Tweakers kiest, heb je een live tile van Tweakers met notificaties voor nieuwe berichten :) En zo'n tile kun je gemakkelijk maken voor elke nieuwssite!
Ik heb sinds vandaag een Lumia 735 en was op zoek naar iets als dit. Ik weet niet meer hoe ik erop kwam, maar hij staat erop en doet het prima! Toen ik hem startte en Tweakers bij de suggesties zag staan had ik al een vermoeden dat het van Nederlandse komaf was ;)

... en gaat over tot de orde van de dag

• Bose321
walterworld schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:51:
[...]

Omdat ik op dit moment al voorzichtig aan het rondkijken ben om op mij zelf te gaan wonen, komt deze
app wel van pas. Wat een top app _/-\o_. Wellicht omdat mijn eigen woonplaats word ondersteund.

Op zich vind ik het een verstandige zet om ook koopwoningen in 1 app te doen en niet 2 losse apps.
Wat ik merk is dat meerdere huizen er 2x in voorkomen.
Mag ik vragen van waar je de info van de huizen/appartementen vandaal haalt?
Fijn om te horen dat je het een handige app vindt! Ik haal mijn informatie van HuizenZoeker. Helaas is de informatie wat kort, en zijn de foto's van beroerde kwaliteit... Het klopt inderdaad dat er wel eens huizen dubbel in staan. Daar kan ik helaas weinig aan doen.

Inmiddels is de versie met koopwoningen ook online voor Windows Phone en Windows (Onder de naam Wonen nu dus). Meer informatie + download linkjes: http://gerbenbol.com/app/wonen/

Ik sta open voor suggesties, dus als je die hebt hoor ik ze graag! Je mag eventueel ook mijn mailen of DM'en als je dat wilt. (en een waardering in de store is natuurlijk ook altijd welkom!)

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
Mijn ervaring met de huizensites is dat je er eigenlijk niets aan hebt. Zelf onlangs een huurhuis gezocht om de periode tussen verkoop en nieuwbouw te overbruggen. De streams van die sites staan vol met onzin en al verhuurde huizen. Als je dan doorklikt vraagt zo'n site geld om je in te schrijven. Zoals je hier kunt zien: niet doen! http://www.trouw.nl/tr/nl...voor-huizenwebsites.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Sorry, ik snap even de relevantie van je bericht niet met mijn app?

Ik heb zin om een andere leuke app maken. Heeft iemand nog ideeën voor een app? Iets handigs wat je dagelijks zou gebruiken, maar wat je mist bijvoorbeeld.

[ Voor 54% gewijzigd door Bose321 op 21-02-2015 00:15 ]

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Live-tile van regenmeter-beta werkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Meer info over Regenmeter BETA hierrrr:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bose321 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:22:
Sorry, ik snap even de relevantie van je bericht niet met mijn app?

Ik heb zin om een andere leuke app maken. Heeft iemand nog ideeën voor een app? Iets handigs wat je dagelijks zou gebruiken, maar wat je mist bijvoorbeeld.
Een app met energielabels voor woningen sluit misschine goed aan bij wat je al hebt laten zien:
http://publicdata.eu/dataset?tags=energielabel

Andere opties:
http://webwereld.nl/cloud...-reisinformatie-open-data
http://api.parkshark.nl/
En nog wat suggesties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Energielabels van huizen zouden inderdaad een mooie toevoeging zijn! Helaas lukt het me nou niet om daadwerkelijk ergens een bron te vinden daarvoor...

Ik vind de fietsenstalling dataset wel interessant! Dan kan ik dus een app maken met deze informatie. De vraag is alleen of het wel iets is dat gebruikt gaat worden. Mijn Wonen app wordt nu na een kleine maand nog maar 2-3x per dag gedownload, dus dat is totaal niet interessant. Wel raar, want het was de eerste paar weken 20-30 downloads.

[ Voor 60% gewijzigd door Bose321 op 22-02-2015 23:14 ]

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

Er is inmiddels ook een beta beschikbaar voor Whatsapp Video Optimizer. Als iemand daar behoefte aan heeft stuur dan even een dm.

In de beta zijn er meer opties beschikbaar zoals het kiezen van de resolutie/bitrate/bestandsgrootte. Ook helpt de app je nu met het omzetten van je muziek zodat deze verstuurd kunnen worden via Whatsapp.

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Hier wordt een developer blij van (ik zag in eens meer downloads van mijn app):

http://lumiaconversations...ndows-phone-apps-week-21/

[ Voor 14% gewijzigd door Swerfer op 24-02-2015 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Swerfer schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:49:

Nice, goede PR :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

Goed bezig!

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo (alweer),

Deze keer hebben we grote wijzigingen
in de app doorgevoerd!

De nieuwe features en bug fixes zijn:
Nieuwe manier van berichten ophalen
Time stamps toegevoegd
Functie om een room aan te maken
Join random room knop toegevoegd
Search room knop toegevoegd
Functie die ervoor zorgt dat je username onthouden wordt
Optie om je username te wijzigen
Donate knop toegevoegd
Crash met slechte internet verbinding opgelost
Berichten binnenhalen is sneller gemaakt

We hopen dat jullie deze update willen proberen
en laat ons weten wat jullie er van vinden!

Vanwege de grote wijzigen zijn we naar versie 0.1.5.0
gesprongen! De app is momenteel nog een BETA (hopelijk
wordt deze binnenkort released als normale app) dus als
er een bug is laat het ons weten!

Download in de Windows Phone store

Webpagina
https://www.bartkessels.net/community/chatup-thoughts

Groetjes,

Ties & Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:47

EektheMan

DPC

Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:35:
We hopen dat jullie deze update willen proberen
en laat ons weten wat jullie er van vinden!

Download in de Windows Phone store
Ik heb het kort geprobeerd. Fijn is dat het eigenlijk geen uitleg behoeft. Aanmaken account en kiezen van een Room is appeltje eitje.

Wat mis ik:

Toch vind ik zelf chatten met onbekenden lastig. Misschien dat het zelf aan kunnen maken van Rooms het zal vergemakkelijken. Nu ben je vooral bezig met zeggen, hallo, hoe gaat ie en waar kom je vandaan. Liever ga ik direct naar een Room die me interesseert zodat de chit-chat achterwege gelaten kan worden.

- Herkennen van je eigen posts is lastig doordat alle posters hetzelfde worden weergegeven. Eigen posts een eigen kleurtje? Of Bold/ Cursive?
- Profiel gebruiker uitbreiden met foto en bio. Voor dating rooms oid lijkt me dat wel aardig.
- Geluidsnotificaties switch om te waarschuwen voor een reply.
- emoticons
- Zijn de andere mensen in de room nog aanwezig?
- Is er iemand een berichtje aan het schrijven a la Whatsapp?

De App deed me een beetje denken aan Youmigo. Daar kun je ook chatten met onbekenden, maar dan locatiegericht. Leuk en interessant bij bepaalde gebeurtenissen in een land om lokaal inzicht te verkrijgen. Gewoon ergens pointen op een wereldkaart en je kunt chatten met welwillenden aldaar met een door jou gekozen onderwerp.
Verder hebben ze ook een translate ingebouwd zodat de taalbarrière deels weg is.

[ Voor 3% gewijzigd door EektheMan op 25-02-2015 14:52 ]

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanSwinkels

Nice, toevallig stond vandaag één van mijn apps ook in artikel op Lumia Conversations :D

http://lumiaconversations...rmula-one-apps-for-lumia/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

HanSwinkels schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:30:
[...]

Nice, toevallig stond vandaag één van mijn apps ook in artikel op Lumia Conversations :D

http://lumiaconversations...rmula-one-apps-for-lumia/
Kijk, Nederlanders (Belgen?) veroveren de markt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runman44
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-02-2023
Gegroet,

Er is weer een update van Bands Around :)

Features die nieuw zijn:

- Follow an event
- Search artists
- Show artist information
- Show events based on the artist
- Listen to a sample of the artist
- Make an artist your favorite
- Quick list with all favorite artist
- Quick list with all following events

Daarnaast is het beginscherm niet meer een map. Maar een Grid-View geworden. Ik vind de app zelf nog niet af, maar ik weet niet wat ik moet toevoegen en misschien wel eruit moet halen. Misschien kunnen jullie mij daarmee helpen.

Store-link:

http://www.windowsphone.c...21-4cec-926c-b1e4a8450d82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Runmann44. Als je toch tijd over hebt, ik gooi het er maar weer in: Maak een Nederlandse versie. Persoonlijk heb ik niet zo'n behoefte aan een app die mij in het Engels vertelt waar de Havenzangers in Groningen optreden. En ik las op Twitter dat de meeste downloads van HERE kaarten in Duitsland plaatsvinden. En nou kunnen de meeste Nederlanders wel Engels maar de Duitsers hebben daar iets meer moeite mee. Dus ja, een Duitse versie ..... terwijl je wacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo alweer,

Onze app ChatUp! heeft weer 3 updates gehad sinds onze laatste post!

In de update zijn verschillende kleine puntjes en bug weggewerkt
ook zijn er functionaliteiten toegevoegd. Hieronder een breakdown per versie:
Version 0.1.6.2 (Current)
  • More bugfixes regarding joining a room after searching
  • Added a confirmation message when trying to add a room
  • Tidied the app up overall
Version 0.1.6.1
  • New logo made by a lovely redditor!
  • Overall performance
  • Bugfixes
Version 0.1.5.1
  • Little bugfix for loading messages in room
  • Fixed In-App purchase
Download de update (als jullie deze nog niet hebben) en
laat ons weten wat je ervan vindt!

Bekijk de voledige features per versie op onze website:

Gegroet,

Ties & Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen,

Ja, er komt alweer een update in de store
bij jou in de buurt uit!

The app heeft al zoveel features dat we hebben besloten
om verschillende in-app-purchases toe te voegen.

Wat kan ik kopen? Hoor ik je denken... Nou
je kunt maar liefst 10 thema kleuren voor de app
kopen voor maar €0,99!

En zoals bij iedere update tot nu toe hopen wij de
userbase te vergroten. Dus de echte helden zijn jullie!
Zonder jullie zouden wij niet zo ver zijn gekomen met
de app!

In ieder geval, wat we hebben gedaan komt hierop neer:

- Nieuwe thema kleuren als in-app-purchase
- Gevaarlijke karakters (nee, niet mickey mouse) kunnen geen kwaad meer
- Rooms toevoegen is geoptimaliseerd
- De logo's zijn nog mooier geworden

Dus, download de app, probeer hem uit, en laat ons weten wat je ervan vindt!

Om de voledige changelog van de app te bekijken ga naar onze webpagina:

Om de app uit de store te downloaden:

Hopelijk zien we jullie terug in de app!

Groetjes,

Ties & Bart

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 10:46 . Reden: Prijs aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zo, themakleuren voor € 1,49. Wow. Misschien een € 5,- voor de mogelijkheid je toetsenbord te gebruiken? Hoe melken we iedereen leeg .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
GerCor schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:22:
Zo, themakleuren voor € 1,49. Wow. Misschien een € 5,- voor de mogelijkheid je toetsenbord te gebruiken? Hoe melken we iedereen leeg .....
Echt he. Eerste wat ik dacht lol

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gehele app is gratis, er worden al gratis kleuren aangeboden. Als er geen behoefte is aan nieuwe themakleuren ben je niet verplicht om het te kopen? Ik snap niet dat het zo zwaar wordt opgenomen. Als er andere suggesties zijn, horen we ze graag. Nogmaals, niemand wordt verplicht om iets te kopen in de app. Wij bieden het alleen maar aan.

UPDATE: Ik heb de prijs even aangepast naar 0.99, zo ziet het er al wat acceptabeler uit naar eigen zeggen.

UPDATE2: Om even de situatie te verduidelijken. Wij zijn twee studenten en we zijn met alles aan het experimenteren. Voor ons gevoel was het een goede prijs voor een In-App. Aangezien we nog redelijk onbekend zijn met het gehele betalingsproces in applicaties weten we niet precies hoe we het aan willen pakken en we willen het liefst geld verdienen aan een app natuurlijk. Hopelijk zorgt dit voor wat opheldering!

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo GerCor,

Het toetsenbord voor €5,- laten gebruiken is inderdaad een goed idee.
Dit gaan we in de volgende update doorvoeren. De prijs wordt dan €2,50 (anders
is het iets te duur).
Nee, dit is niet serieus voor de mensen die dat denken...

Zoals Ties hierboven al zei, hoef je de kleuren niet te kopen. De reden voor de in-app-purchases is
gewoon om geld te verdienen zonder advertenties. Wij zouden jullie ook kapot kunnen gooien met
advertenties maar dat doen we niet. Maar daar let niemand op!

Groetjes,

Ties & Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Hoe Nederlands.. Klagen over een app die gratis is, juist omdat er in app purches mogelijk zijn die niet verplicht zijn of wat dan ook.. :')

Ik vind zoiets op zich juist best aardig. Je hebt een volledig functionerende app, en je kan er 'voor de leuk' nog eens een bijdrage aan leveren. Soort van vrijwillige donatie aan de devs, waar je dan ook nog eens iets voor terug krijgt in de vorm van een kleinigheidje. Waarom niet?
Beter dan een app die half half is, en waarbij je features moet 'kopen' voordat ie het echt doet naar behoren. Je bent immers niet verplicht om de extra's bij te kopen - zonder de extra themakleuren lijkt het mij dat de app het ook prima doet...
Je ziet dit ook wel vaker bij o.a. lockscreen apps. Doen het out of the box vaak al prima, wil je extra, specifieke info hebben op je lockscreen (zoals bijv. koersinformatie) dan kan je een extra module erbij kopen voor een klein, haast symbolisch bedrag.. Wil je dit liever niet, ook prima. beter dan om de haverklap popups of ads lijkt mij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Er is wel een verschil tussen donatie en iets kopen xxxneoxxx. Daarnaast zal je zo'n reactie in zowat elk land kunnen verwachten. De prijs was wat aan de hoge kant voor wat je er voor koopt. 0.49 is realistischer. Al weet ik even zo snel niet of die prijs mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@xxxneoxxx

Bedankt voor de uitleg, ik had het niet beter kunnen zeggen. Wij willen de app gratis houden zonder advertenties gedurende de gehele levensduur van de app. We proberen constant aan de suggesties van gebruikers te voldoen en zijn daarmee al aardig op weg. We zijn nog lang niet klaar maar we blijven er mee bezig. Er zijn geen enkele producten die moeten worden gekocht om meer te kunnen. We bieden nu alleen een donatieknopje aan, puur vrijwillig, ook bieden we meerdere themakleuren aan buiten de gratis kleuren die we al hebben. Dit bevordert de app niet in performance, puur visueel. Naar aanleiding van de reacties heb ik de prijs al aangepast naar .99. (Caelorum voor zover ik weet is .49 niet mogelijk nee, laagste is 0.00 en daarna volgt 0.99)

Hopelijk is het hier nog meer verduidelijkt!

Met vriendelijke groeten,
Ties Baltissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb maar 1 suggestie. Maak een gratis wereldapp en verkoop die voor een godsvermogen. Zoals WhatsApp of een Zalando. Zalando heeft maar 1 doel: zoveel mogelijk klanten en dan de hele tent (door)verkopen.

Dat jullie studenten zijn boeit mij (en met mij denk ik nog zo'n 7 miljard mensen) in ieder geval helemaal niet. Ik kijk naar een app en wie de app maakt of welke kosten hij (jullie) daarvoor moet maken is voor mij volstrekt irrelevant. Jullie hebben mij nodig als gebruiker, ik heb jullie nergens voor nodig. Dus moet je mij verleiden de app te willen gebruiken. En dat is jullie tot nu toe niet gelukt.

Kijk, er zitten hier enkele devs die wat jullie doen (uurtje factuurtje) helemaal begrijpen. Maar die hebben ook nog nooit een wereldapp gemaakt dus wat moet ik er mee? Ik ken persoonlijk geen wereldapp waar je voor moet betalen. Dus, ik denk dat ik gelijk heb.

Maar het is natuurlijk aan jullie hoe jullie de app in de markt willen zetten. Ik zeg je: wordt nooit iets.

Pagina: 1 ... 27 ... 30 Laatste

Let op:
Een lijst van door Tweakers gemaakt apps is te vinden in de startpost</a>. Daarin wordt ook uitgelegd hoe jouw app in de TS kan worden opgenomen.