Top! Straks gelijk proberen. En ik heb er graag 0.99 voor over ;-). Heb je nog meer leuke apps of ideeën over nieuwe apps?Koode schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:35:
Ik vind de normale site van LinkedIn redelijk traag op Mobile, dus daarom heb ik een simpele app gemaakt die wat beperkter is maar wel veel sneller.
Bovendien heeft die ook support voor notificaties en kun je connecties downloaden naar de People app. Dit wel na aanschaf van de in-app aankoop, maar Tweakers die me feedback geven zal ik gratis toegang geven
[afbeelding]
lnkd.in door Koode
With the unofficial LinkedIn app for Windows, opportunity is just a tap away. Build and nurture your professional network, stay up to date with the latest business and industry news, and find your next dream job.
[afbeelding][afbeelding]
Dit is inderdaad wel een zeer gewenst verbeterpuntje.P_Tingen schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:05:
[...]
Ik heb de app geïnstalleerd envoor de looks en de snelheid. De originele LinkedIn app is inderdaad een gevalletje
maar jouw app ziet er top uit.
Wel een klein dingetje: als ik op het klokje rechtsboven klik, zie ik mijn pending invitations. Druk ik dan op de 'back' toets van mijn telefoon dan verwacht ik eigenlijk dat ik terugga naar het startscherm van de app. Ik ga echter de app uit. Is daar iets aan te doen?
Edit: ik ontdek net het dark theme
Netjes!Koode schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:35:
Ik vind de normale site van LinkedIn redelijk traag op Mobile, dus daarom heb ik een simpele app gemaakt die wat beperkter is maar wel veel sneller.
Bovendien heeft die ook support voor notificaties en kun je connecties downloaden naar de People app. Dit wel na aanschaf van de in-app aankoop, maar Tweakers die me feedback geven zal ik gratis toegang geven
[afbeelding]
lnkd.in door Koode
With the unofficial LinkedIn app for Windows, opportunity is just a tap away. Build and nurture your professional network, stay up to date with the latest business and industry news, and find your next dream job.
...
Fijn dat er nog steeds mensen zijn die WM10 niet vergeten.
LinkedIn?
Net de app geïnstalleerd. Ziet er beter uit dan de officiële.
"What do you get if you multiply six by nine..."
Bedankt voor de feedback! Update om de werking van de 'back' toets te verbeteren is onderweg.P_Tingen schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:05:
[...]
Ik heb de app geïnstalleerd envoor de looks en de snelheid. De originele LinkedIn app is inderdaad een gevalletje
maar jouw app ziet er top uit.
Wel een klein dingetje: als ik op het klokje rechtsboven klik, zie ik mijn pending invitations. Druk ik dan op de 'back' toets van mijn telefoon dan verwacht ik eigenlijk dat ik terugga naar het startscherm van de app. Ik ga echter de app uit. Is daar iets aan te doen?
Edit: ik ontdek net het dark theme
De apps MijnBestellingen en eventueel OV-chipkaart zou je nog kunnen bekijken! Verder heb ik momenteel geen ideeën voor nieuwe apps.richdb schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:02:
[...]
Top! Straks gelijk proberen. En ik heb er graag 0.99 voor over ;-). Heb je nog meer leuke apps of ideeën over nieuwe apps?
Ik spaar ze allemaalKoode schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:11:
[...]
Bedankt voor de feedback! Update om de werking van de 'back' toets te verbeteren is onderweg.
[...]
De apps MijnBestellingen en eventueel OV-chipkaart zou je nog kunnen bekijken! Verder heb ik momenteel geen ideeën voor nieuwe apps.
Testing, one, two ...
Wie o wie heeft er allemaal een Windows 10 UWP app en wil er mee verkassen naar een nieuw topic in Client Software Algemeen? (dit overleg ik overigens nog wel even met de modjes)
Ik heb geen zin met dit topic op deze graveyard te liggen als mijn apps ook gewoon onder Windows 10 te draaien zijn.
Ik heb geen zin met dit topic op deze graveyard te liggen als mijn apps ook gewoon onder Windows 10 te draaien zijn.
https://www.microsoft.com...radio-europe/9pksvcfskrxq
Het is een fm radio app en is gemaakt met een silverlight project.
De app werkt niet op iedere telefoon.
Hele eenvoudige opzet, er zitten geen grafische mooie knopjes in.
Ik heb geprobeerd met dunne lijntjes deze een fijn uiterlijk te geven
hoewel hij toch een zeer functioneel en misschien wel houterig
ontwerp heeft.
Zenders moeten zelf gezocht en gemaakt worden. Dat is toch wel
een nadeel van de API. Maar wanneer het lijstje met zenders klaar
is dan werkt het, vind ik, super.
Zender verwisselen gaat binnen een mum van tijd.
Daarom heb ik er ook geen reclame in gezet.
Alleen een knop die gaat naar mijn eerste app.
Eerste app, dus die staat stijf van de reclame
ontwerp heeft.
[ Voor 173% gewijzigd door Ontspannen op 22-02-2018 18:14 ]
Test wat? Deze app bestaat al sinds enige tijd?
Testing, one, two ...
Sorry ik was test vergeten weg te halen.hardware-lover schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:22:
[...]
Test wat? Deze app bestaat al sinds enige tijd?
My bad.
Mag hier iets context bij? Zelf gemaakt?
... en gaat over tot de orde van de dag
Sorry,P_Tingen schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:12:
[...]
Mag hier iets context bij? Zelf gemaakt?
ontwerp heeft.
Zal mijn andere post ook nog aanpassen.
Ik hou wel van die simpele uitstraling.
In ieder geval geen verwarrende toeters en bellen.
Voor wat het waard is, hij werkt op mijn 950 XL
Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....
thnks voor de terugkoppeling.Amadeus1966 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:58:
Ik hou wel van die simpele uitstraling.
Mocht je nog iets van kritiek hebben, dan hoor ik dat graag!
Let op:
Een lijst van door Tweakers gemaakt apps is te vinden in de startpost</a>. Daarin wordt ook uitgelegd hoe jouw app in de TS kan worden opgenomen.
Een lijst van door Tweakers gemaakt apps is te vinden in de startpost</a>. Daarin wordt ook uitgelegd hoe jouw app in de TS kan worden opgenomen.