Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-08 08:54
Koode schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:17:
De officiële LinkedIn app werkt regelmatig niet en is al bijna 2 jaar niet geüpdatet. De mobiele site van LinkedIn is ook niet toegangelijk voor een Windows Phone/Mobile. Vandaar dat ik een simpele app gemaakt hebt waarmee je die mobiele site wel kunt gebruiken. Ook kun je (in-app aankoop nodig) notificaties van LinkedIn op je Windows Phone/Mobile krijgen en contacten synchroniseren.

[afbeelding]
lnkd.in door Koode
With the unofficial LinkedIn app for Windows, opportunity is just a tap away. Build and nurture your professional network, stay up to date with the latest business and industry news, and find your next dream job.

hmm een goed werkende Windows Phone applicatie zou wel mooi zijn!.
Echter krijg ik de melding dat de applicatie voor mijn apparaat niet beschikbaar is --> "Deze app werkt niet op dit apparaat" (lumia 930, W10M).

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mapsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 16:18
Omdat vanAnaarBeter geen Windows Phone versie heeft heb ik hem gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://store-images.s-microsoft.com/image/apps.50550.9007199267158908.f5d94d11-9f36-4469-bcec-212390da2983.13d85a33-dd8f-4527-aaa1-ffabf2e2ba54?w=191&h=191
AnaarBeter door mapsy
Vind alle huidige wegwerkzaamheden in Nederland met deze app. Dit is een onofficiele applicatie en is niet verbonden met vanAnaarBeter.nl Deze app gebruikt wel de data van vanAnaarBeter.nl.

[ Voor 13% gewijzigd door mapsy op 09-12-2015 11:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mapsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 16:18
Omdat ik gek ben van schepijs heb ik een app gemaakt waar alle ijssalons op te vinden zijn.

App is er voor Windows Phone 8.1 en als universal app voor Windows 10.

Afbeeldingslocatie: https://store-images.s-microsoft.com/image/apps.9138.13510798883154405.fe3b8cde-14ff-49c5-a921-e17cc95f5379.75a02c4a-f2e2-4904-94bc-1f6a0359e12e?w=191&h=191
Schepijskaart van Nederland door mapsy
Ook zo zin in een heerlijk ambachtelijk gemaakt schepijsje? Met deze app kan je alle ijssalons en schepijsverkooppunten in Nederland vinden. Klik op het ijsje op de kaart voor adres gegevens en openingstijden. Zet meldingen aan zodat je een bericht krijgt als je in de buurt van een ijssalon bent. Zo mis je nooit een lekker ijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Universal MusicDB; een muziek speler die nu nog alleen lokale muziek afspeelt maar later ook de muziek die op een synology nas staat kan afspelen. Dit is de universele app van JSMusicDB (browser) en WinMusicDB (win32 app). App is feature complete nu en ik zoek naastig naar bug en ellende om deze uit de app te schrapen.

Afbeeldingslocatie: https://www.arielext.org/umdb-logo.png
Universal MusicDB door LightYears
Universal MusicDB is een universal app muziek speler voor lokaal opgeslagen muziek. Gappless playback en last.fm scrobble support. Afbeeldingen komen van spotify en/of last.fm; deze worden lokaal opgeslagen dus je download ze maar 1x! Ondersteund collecties en verzamel CD's. Herkent of een album bestaat uit meerdere CD's en groepeerd ze per CD. Nog hevig in ontwikkeling en daarom ook nog 'beta'.

[ Voor 19% gewijzigd door LightYears op 30-12-2015 16:33 . Reden: intro ]

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pillejunior
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-08 12:25
Als mede ontwikkelaar (GoedWare) aan deze app is een beetje gratis reclame natuurlijk nooit weg voor mezelf en voor de app. En ook gewoon een handige gratis tool voor je Windows Phone met 50 GB gratis opslag bij MEGA (http://mega.nz voor meer informatie).

Vanaf nu is de nieuwe versie (versie 3) te downloaden via:
http://www.windowsphone.com/s?appid=...a-3b9ac8cc194a

Afbeeldingslocatie: https://store-images.s-microsoft.com/image/apps.45510.9007199267037672.b70f5bb2-474c-49ea-9f3b-9e31d8050d2d.c205f7dc-bf79-4191-b9d9-45661f788019?w=712&h=400&mode=letterbox&background=black

Ter ere van de derde verjaardag van MEGA: https://mega.nz/#blog
Er zijn ook updates voor de andere telefoon besturingssystemen en mega chat en web client voor degenen die dat gebruiken.

Samenvatting van de update voor WP:
  • New UI design. Compatible with light and dark themes.
  • Fix several detected issues and UI improvements.
  • New signup flow (recommend a pro/lite payment).
  • Multiple new payment methods and checking active/available payment methods.
  • Contacts and contact request management.
  • Incoming and outgoing shared folders (only view).
  • Auto camera uploads service.
  • Saved for offline.
  • Change password.
  • Session management: kill all sessions.
  • File/folder details page.
  • Manage public links.
  • IPv6 support.
  • New available languages: Spanish (other languages will be included in the first update). (Ga zelf voor Nederlands zorgen voor jullie :-)!)
Mocht je ergens tegen aan lopen dan kan je dat officieel bij MEGA melden en dan gaan we het oplossen, maar mag ook hier en dan stuur ik het door naar support.

Hope you enjoy the new version !!

PS: voor de mensen die bang zijn dat Kim Dotcom er een zooitje van gaat maken. Kim is officieel geen lid meer van bestuur van MEGA en heeft volgens mij zelfs bijna geen aandelen meer... . Maar met online opslag is het altijd goed om zelf na te denken wie je vertrouwd met je bestanden. Dat is een geheel eigen afweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Aangezien RTL is gestopt / gaat stoppen met de RTL XL app voor Windows, had ik Gemist XL van @Whatson maar weer eens geïnstalleerd op mijn Lumia 950. Doet het nog steeds prima d:)b. Misschien leuk om hier een UWP app van te maken?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
CAP-Team schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:59:
Aangezien RTL is gestopt / gaat stoppen met de RTL XL app voor Windows, had ik Gemist XL van @Whatson maar weer eens geïnstalleerd op mijn Lumia 950. Doet het nog steeds prima d:)b. Misschien leuk om hier een UWP app van te maken?
Welke is dat dan precies want ik krijg die niet gevonden?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:40
Martinspire schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:10:
[...]

Welke is dat dan precies want ik krijg die niet gevonden?
Denk dat het deze is:

https://www.microsoft.com...ps/gemist-xl/9wzdncrcwd1l

Werkt bij mij trouwens ook niet op Lumia 1020, WP 8.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Yep die :) ik weet alleen niet of die voor iedereen nog beschikbaar is. Aangezien hij mijn "eigendom" is kon ik hem weer installeren.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hier ook niet beschikbaar. Maar ik zie al dat ie ook geen volume-regelaar heeft. De huidige XL-app mist dat ook en daardoor is het volume erg laag. Had gehoopt dat te kunnen aanpassen zodat ik het (met mijn slechthorendheid) wel makkelijker kan beluisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Misschien een lucratief idee voor een al of niet amateur ontwikkelaar?
Misschien zou daarvoor een eigen topic voor aangemaakt kunnen worden...
Een most wanted list voor apps die nog ontwikkeld moeten worden of een wenslijst voor een eigen idee.

Een soortement vergaarbak van ideeën waaruit een eventuele ontwikkelaar die zich geroepen voelt een keuze kan maken.
Of een ontwikkelaar die zijn diensten aanbied ten gunste voor de mensheid.
En wellicht ontwikkelaars die andere ontwikkelaars of anfanger hierin kunnen ondersteunen of helpen.

Of trap ik hier een open deur in?????

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Amadeus1966 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:09:
Misschien een lucratief idee voor een al of niet amateur ontwikkelaar?
Misschien zou daarvoor een eigen topic voor aangemaakt kunnen worden...
Een most wanted list voor apps die nog ontwikkeld moeten worden of een wenslijst voor een eigen idee.

Een soortement vergaarbak van ideeën waaruit een eventuele ontwikkelaar die zich geroepen voelt een keuze kan maken.
Of een ontwikkelaar die zijn diensten aanbied ten gunste voor de mensheid.
En wellicht ontwikkelaars die andere ontwikkelaars of anfanger hierin kunnen ondersteunen of helpen.

Of trap ik hier een open deur in?????
Lucratief is iets dergelijks nooit, maar ik heb er ook wel eens over nagedacht. Probleem is vooral dat iets dergelijks nogal snel uit de klauwen kan lopen en er goede moderatie nodig is om dubbele of onzinnige inzendingen eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Lucratief hoef natuurlijk niet altijd financieel gewin te zijn.
Sommige doen het voor de naam, eer, school/studie etc.
Heb op deze wijze al twee apps laten bouwen.
Eentje zocht een schoolproject voor studiepunten oid en een ander ging het puur om een hobby leerproject om nieuwe uitdagingen te zoeken.

Maar inderdaad, een goede en vooral reële moderatie zal dan wel nodig zijn om de integriteit te bewaren en natuurlijk de orde te handhaven.
Moet geen wildgroei worden.
Een soort meetingpoint tussen bedenkers en hun ideeën en ontwikkelaars.
Onderling contact ( indien de beide partijen elkaar gevonden hebben ) voor de verdere ontwikkeling kan altijd via pb/mail plaatsvinden om vervuiling te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
@hierboven: Klikt als een goed idee. Als student ben ik altijd wel te porren voor real-world projecten i.p.v. de casussen uit de boekjes(figuurlijk natuurlijk). Is meestal leuker om te doen en staat een stuk beter in je portofolio als je opzoek gaat naar een stageplek. En de meeste van mijn studiegenoten denken daar niet heel veel anders over.

In mijn(of ons) geval moet je dan denken aan een stuk of 4 developers die voor 8 weken er 3 dagen per week tegen aan gaan. Die developers zijn dan mensen met 1 á 2 jaar ervaring voor degene die direct vanaf de middelbare school komen tot 4 á 6 jaar ervaring voor degene die vanaf het mbo komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Hm bummer.....

Had ik een mooi ( WP 8/8.1 ) app laten bouwen,
kon ik natuurlijk mijn vrienden op het andere platform niet achterlaten.
Dus heb ik de app opnieuw laten bouwen voor de Playstore.
Zucht...heeft deze weer een extra feature, dat kan natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:35

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Je trapt inderdaad een hele oude deur in en je trekt aan een dood paard.

[ Voor 72% gewijzigd door GerCor op 06-02-2016 02:54 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Vandaar dat de meeste zijn verkast naar andere fora ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
...

[ Voor 113% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:37
CAP-Team schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:59:
Thanks, ook weer geïnstalleerd.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
Ik ben geen ontwikkelaar/programmeur, maar een gewone gebruiker die zijn Lumia 640 XL graag af en toe als dashcam wil gebruiken vanwege de prima camera, maar er zijn geen goede alternatieven zoals DailyRoads Voyager en Videoreg voor Android.

Wat ik zoek is gewoon een app die:

1) clips opneemt van een instelbare tijd (1-2-3-5-10 minuten)
2) wegschrijft op micro SD kaart
3) als de micro SD kaart vol is automatisch de oudste overschrijft
4) een clip kan beschermen tegen overschrijven (scherm tikken o.i.d.)

en zo mogelijk ook:

5) alle functies van de camera kan gebruiken (vooral ISO instelling voor nachtopnamen in het verkeer)
6) de camera dwingt om ook bij weinig licht op 30 fps te blijven filmen
7) op de achtergrond of met scherm uit kan door filmen
8) gps gegevens kan insluiten in de clip (text overlay)

Ziet iemand er hier wellicht brood in om zoiets te maken? Of de standaard camera app aan te passen?

Of vraag ik teveel van de hardware en OS? Op mijn Android Nexus 5 gaat het prima, maar daar heb ik maar een GB of 8 ter beschikking, terwijl de Lumia een beer van een camera heeft en 128 GB kan opslaan op een SD-tje....!

Ik vind in de store alleen maar apps die filmen, maar in een verschrikkelijke kwaliteit, en die alleen maar een clip of deel ervan bewaren als je daartoe handmatig opdracht geeft (op het scherm klikken).

[ Voor 3% gewijzigd door dirkhimself op 09-02-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Had er ooit eens eentje gehad, die gaf ook heel mooi je eigen snelheid weer.
Weet de de naam niet meer.
Het enige wat ik nadelig vond was dat het toestel vrij warm werd. ( L 520 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Amadeus1966 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:33:
think man, think!!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Amadeus1966 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:33:
Het enige wat ik nadelig vond was dat het toestel vrij warm werd. ( L 520 ).
Ik heb RecCar even geprobeerd, ziet er op zich goed uit, toont in je scherm ook de snelheid, maar je kunt geen gebruik maken van de exposure compensation van de stock camera, m.a.w., in het donker kan je de licht opbrengst niet boosten..... jammer.

https://www.youtube.com/watch?v=pLidr7-XhPA

https://www.youtube.com/watch?v=OUhkxT0JfCU

https://www.youtube.com/watch?v=iqNGTk0DWo0

https://www.youtube.com/watch?v=W4bRSZaSsrI

Verder geen gps info of tijd/datum aan de clips toegevoegd, ook jammer.

En wat nog wel het belangrijkst is, geen mogelijkheid tot achtergrond opname, dus als je tijdens het rijden en filmen gebeld wordt, dan stopt de video opname..... en dat kan je natuurlijk niet hebben, dit MOET gewoon doorgaan.

Is dat een app issue, of kan Windows Phone 8.1 dat gewoon niet?!?!?

:?

[ Voor 11% gewijzigd door dirkhimself op 15-02-2016 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:21

PeaceNlove

Deugleuter

Tested OSes: Windows.Universal
Tested Devices: 625, 929
Notes To Developer
The app does not run on Windows Phone 10 device with 512-MB of memory.

Steps to Reproduce:
1.Launch the app.
2.Select the era from the list to get the map.
3.The app silently terminates.
4.Notice that the app does not run on Windows Phone 10 device with 512-MB of memory.
Ben ik nou gek of testen ze mijn app bij MS op devices die officieel nooit naar 10 gaan? 512MB geheugen :|
Hoe dan ook, ik heb een try catch gezet op de plaats waar het waarschijnlijk misging en gewoon weer gesubmit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Nu is mijn app er wel door in de store:
https://www.microsoft.com...en-nederland/9nblggh4nssv

Bekijk in mijn app hoe je omgeving er vroeger op de kaart uitzag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:35

GerCor

Zonder dallen geen pieken

PeaceNlove schreef op donderdag 14 april 2016 @ 21:49:

Ja, mooi hoor. Geen informatie die je dagelijks nodig hebt maar zeker niet een overbodige app. Bedankt dat je deze informatie beschikbaar maakt. :)F

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Leuke app, heb een waardering gegeven. Mooi zou nog zijn om een soort van vergelijking in te bouwen. Dus vb dat je je eigen wijk in 1968 kunt zien en er een stukje uit kan kopieren en plakken en dan hetzelfde stukje uit 2016 ernaast kunt plakken en kunt opslaan in één bestand en kunt delen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

MRE-Inc schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 07:56:
[...]

Leuke app, heb een waardering gegeven. Mooi zou nog zijn om een soort van vergelijking in te bouwen. Dus vb dat je je eigen wijk in 1968 kunt zien en er een stukje uit kan kopieren en plakken en dan hetzelfde stukje uit 2016 ernaast kunt plakken en kunt opslaan in één bestand en kunt delen.
Dat is niet de meest gemakkelijke opgave aangezien het met WinJS, dus JavaScript gemaakt is. Ik heb sowieso wel op de backlog staan om te onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om het getoonde kaartbeeld als afbeelding te exporteren en te delen, van daaruit is het natuurlijk een kleine stap om zelf te switchen tussen de jaren zonder zoom / pan actie en daarvan twee afbeeldingen te genereren en die naast elkaar te zetten. Hoe dan ook, dank voor de feedback d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 12:04

Toffe app! Ik heb er weinig aan, maar vind dit altijd bar interessant als inwoner van een dorp wat ooit aan de zuiderzee lag. Alleen, als ik mijn locatiefix in 1815-1849 bekijk lijkt het alsof de kaart noordelijker ligt als daadwerkelijk. Ik zit dus zelf iets zuidelijker als het geval is. Of verkijk ik me zo? Op de kaarten van 1850 en daarna zit ik wel op de goede plek in Kolhorn. Nou ja, ten opzichte van punten die er nog steeds zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

De oudste kaarten zijn minder precies qua locatie, vooral noord nederland kan flink afwijken. Maar ja, toen hadden ze nog geen GPS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22-07 13:50
dirkhimself schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:20:
Ik ben geen ontwikkelaar/programmeur, maar een gewone gebruiker die zijn Lumia 640 XL graag af en toe als dashcam wil gebruiken vanwege de prima camera, maar er zijn geen goede alternatieven zoals DailyRoads Voyager en Videoreg voor Android.

Wat ik zoek is gewoon een app die:

1) clips opneemt van een instelbare tijd (1-2-3-5-10 minuten)
2) wegschrijft op micro SD kaart
3) als de micro SD kaart vol is automatisch de oudste overschrijft
4) een clip kan beschermen tegen overschrijven (scherm tikken o.i.d.)

en zo mogelijk ook:

5) alle functies van de camera kan gebruiken (vooral ISO instelling voor nachtopnamen in het verkeer)
6) de camera dwingt om ook bij weinig licht op 30 fps te blijven filmen
7) op de achtergrond of met scherm uit kan door filmen
8) gps gegevens kan insluiten in de clip (text overlay)

Ziet iemand er hier wellicht brood in om zoiets te maken? Of de standaard camera app aan te passen?

Of vraag ik teveel van de hardware en OS? Op mijn Android Nexus 5 gaat het prima, maar daar heb ik maar een GB of 8 ter beschikking, terwijl de Lumia een beer van een camera heeft en 128 GB kan opslaan op een SD-tje....!

Ik vind in de store alleen maar apps die filmen, maar in een verschrikkelijke kwaliteit, en die alleen maar een clip of deel ervan bewaren als je daartoe handmatig opdracht geeft (op het scherm klikken).
Dit is meer een vraag voor: Windows Phone Store en applicaties

Maar misschien is dit een app voor je:
https://www.microsoft.com.../road-tracks/9nblggh0829l

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alphyraz
  • Laatst online: 13-09 21:30
Ik maak even gebruik van de gelegenheid om mijn app hier te showen. ;)

Authenticator for Windows
https://www.microsoft.com...-for-windows/9nblggh4n8mx

Ik vond het jammer dat Microsoft zelf geen goede UWP-app beschikbaar had toen ik vier maanden geleden een Lumia 950 kocht. Daarom heb ik er zelf maar een gemaakt, volledig responsive.

Inmiddels staat ie al een paar maanden in de Windows Store en ontvang af en toe wat feedback, meestal erg positief. Dat geeft weer motivatie om te ontwikkelen!

De app is geheel gratis, vrij van reclame en bevat geen analytische code om je te bespioneren. Met deze app wil ik ook wel een beetje bewijzen dat goede software ook gratis kan zijn, zonder dat je zelf het product bent! :)

Binnenkort komt cloudsynchronisatie, ideaal voor als je de app op meerdere Windows 10-apparaten gebruikt!

Desktop
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qT1yQnL.png

Mobiel (niet veel anders)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0WV9jU6.png

Ben erg benieuwd wat jullie tweakers ervan vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door Alphyraz op 11-07-2016 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alphyraz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:06:
Ik maak even gebruik van de gelegenheid om mijn app hier te showen. ;)

Authenticator for Windows
https://www.microsoft.com...-for-windows/9nblggh4n8mx

Ik vond het jammer dat Microsoft zelf geen goede UWP-app beschikbaar had toen ik vier maanden geleden een Lumia 950 kocht. Daarom heb ik er zelf maar een gemaakt, volledig responsive.[...]
Er is ondertussen overigens, sinds 8 juni, wel een officiele UWP Authenticator die ook Google ondersteund (iig op insider fast ring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWyk
  • Laatst online: 22-07 13:50
Alphyraz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:06:
Ben erg benieuwd wat jullie tweakers ervan vinden.
Kun je met 1 tap op het scherm een authentiecatiecode kopieren?
Dus tap op de Microsoft authenticatiecode en dan wordt die code meteen in de clipboard buffer gekopieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphyraz
TWyk schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 13:07:
[...]

Kun je met 1 tap op het scherm een authentiecatiecode kopieren?
Dus tap op de Microsoft authenticatiecode en dan wordt die code meteen in de clipboard buffer gekopieerd.
Dat kan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wautah91
  • Laatst online: 11-09 14:40
Is er ook Auto-typen net als in Keepass?

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphyraz
wautah91 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 15:33:
[...]

Is er ook Auto-typen net als in Keepass?
Nope. Ik denk eigenlijk dat dat ook niet mogelijk is in UWP. Alles draait natuurlijk in een sandbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Alphyraz schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:43:
[...]

Nope. Ik denk eigenlijk dat dat ook niet mogelijk is in UWP. Alles draait natuurlijk in een sandbox.
Puur uit nieuwsgierigheid; ook geen shared clipboard mogelijkheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 21:47
Hey Watson, valt er binnenkort nog een update te verwachten van de dumpert app? De reacties zijn helaas niet meer zichtbaar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Isane schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:12:
Hey Watson, valt er binnenkort nog een update te verwachten van de dumpert app? De reacties zijn helaas niet meer zichtbaar ;(
Eigenlijk niet, maar zal toch eens kijken of ik de huidige comments kan vervangen door dit:
https://comments.dumpert.nl/embed/6864929/0c0fa639/comments/

Moet wel snel te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:47
Whatson schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:12:
[...]

Eigenlijk niet, maar zal toch eens kijken of ik de huidige comments kan vervangen door dit:

Lol..Dumpert app van een tweaker.. en ik heb dat ding net 1 ster gegeven omdat ik volledig gek werd van dat gesmeek om een beoordeling terwijl ik hem jaren terug al beoordeeld had...elke keer na een herinstall komt die vraag weer terug, en is nergens uit te zetten...

Zou overigens fijn zijn als de app vertical video's ook fullscreen vertical afspelen gaat.

Volgens mij heb ik zelfs eens een mail gestuurd...zonder reactie erop te hebben gekregen

[ Voor 6% gewijzigd door Devian op 23-08-2016 15:33 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
...

[ Voor 99% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 21:47
Whatson schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:12:
[...]

Zou wel tof zijn als je dat nog wil fixxen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Ik zoek wat beta-testers voor een nieuwe update van mijn app: Historische kaarten Nederland

Stuur me een DM als je wil testen, dan krijg je een url van de appx die je vervolgens moet sideloaden. Beetje ervaring met sideloaden is dus wel gewenst :P

De nieuwe features om te testen:
Bookmarks van een specifiek jaar en locatie
Zoeken op plaatsnaam
GPS werkt alleen binnen de kaart, dus binnen Nederland
En een paar andere kleine bugfixes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Bump, bovenstaande heeft het inmiddels tot de Store gehaald *O*
nieuwste versie is 1.3.2.0

[ Voor 18% gewijzigd door PeaceNlove op 27-10-2016 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
PeaceNlove schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:07:
Leuk eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 19:20
PeaceNlove schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:07:
Geloof het of niet maar ging volgende week met zoiets beginnen maar dan voor Belgie. Niet echt veel nut want alle kaarten zijn gewoon online te bekijken in Vlaanderen. Maar meer "omdat het kan". Heb je ergens een beschrijving hoe je het gemaakt hebt ? Geen exacte tutorial maar meer in welke richting ik zou moeten kijken

Voorbeeldje van hoe ze nu bekeken kunnen worden : KLIK

Misschien niet zo interessant voor Nederlanders maar voor Vlamingen is er een schat aan informatie te vinden op geopunt.be

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Kenhas schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 08:39:
[...]

Geloof het of niet maar ging volgende week met zoiets beginnen maar dan voor Belgie. Niet echt veel nut want alle kaarten zijn gewoon online te bekijken in Vlaanderen. Maar meer "omdat het kan". Heb je ergens een beschrijving hoe je het gemaakt hebt ? Geen exacte tutorial maar meer in welke richting ik zou moeten kijken

Voorbeeldje van hoe ze nu bekeken kunnen worden : KLIK

Misschien niet zo interessant voor Nederlanders maar voor Vlamingen is er een schat aan informatie te vinden op geopunt.be
Ik heb de naam Historische Kaarten Belgie al gereserveerd in de Store >:) achterliggende reden is dat de oudste kaarten in de huidige app nog dateren uit de tijd dat Belgie Belgie nog niet was.

Dat zou dan in eerste instantie een regelrechte kopie worden van de huidige app, maar met andere icoontjes en een subset aan kaarten die dekkend zijn voor Belgie. Nu ik jouw linkje zie denk ik dat die kaartenset ook wel weer uitgebreidt zou kunnen worden met specifieke kaarten voor Belgie.

Ik heb de app overigens geschreven in met WinJS, dus gewoon HTML met JavaScript. Voor het kaartcomponent heb ik gekozen voor OpenLayers 3. routineklus voor mij als Geo-ICT Consultant :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Veel te rustig hier :P

Tijd dus voor een nieuwe app. Op verzoek van een medetweaker die graag wilde zien hoe hoog (of hoe laag) hij zich op dat moment bevind op het maaiveld heb ik de volgende app gemaakt:
Hoogtekaart Nederland
Vrij simpel appje, de kaart toont het de data van het Actueel Hoogtebestand Nederland. Door op te kaart te tikken of te klikken kan je van iedere locatie de hoogte opvragen. Door een GPS fix op te vragen kan dat van de locatie waar je je op dat moment bevind.
Een hoop van de UI en de code kon ik kopieren van mijn Historische kaarten app, dus ik had deze vrij snel voor elkaar. Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
...

[ Voor 120% gewijzigd door Whatson op 22-07-2017 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
PeaceNlove schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:33:
Veel te rustig hier :P

Tijd dus voor een nieuwe app. Op verzoek van een medetweaker die graag wilde zien hoe hoog (of hoe laag) hij zich op dat moment bevind op het maaiveld heb ik de volgende app gemaakt:
Hoogtekaart Nederland
Vrij simpel appje, de kaart toont het de data van het Actueel Hoogtebestand Nederland. Door op te kaart te tikken of te klikken kan je van iedere locatie de hoogte opvragen. Door een GPS fix op te vragen kan dat van de locatie waar je je op dat moment bevind.
Een hoop van de UI en de code kon ik kopieren van mijn Historische kaarten app, dus ik had deze vrij snel voor elkaar. Enjoy!
GPS geeft toch al de hoogte ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

shiptronic schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 22:11:
[...]

GPS geeft toch al de hoogte ?
Klopt, maar niet noodzakelijkerwijs in NAP, en bovendien is het op de kaart zien van hoogteverschillen toch best leuk.

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Een een kleine update voor zowel de Historische kaarten als de Hoogtekaart.
Voor beiden een fix dat de GPS knop op sommige telefoons half over de zoomknoppen kwam te staan.
Voor Historische kaarten een fix dat wanneer je een oude kaart opende, terug naar start ging, de app weer opende het vervolgens fout ging met de titel van de kaart
En voor Historische kaarten een workaround dat de 2016 kaart niet goed aangeboden wordt, dus 2016 zit nu ook in de app :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Kan ik hier ook een oproep voor en app plaatsen ?

Kan en wil er iemand een Eneco Toon UWP app maken aangezien eneco de mobiele site om je toon op afstand te bedienen offline heeft gehaald. En nu dus voor Windows gebruikers onmogelijk is om heb te bedienen.

De api voor toon is vrijgegeven.

[ Voor 13% gewijzigd door picardo op 25-03-2017 21:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mAiden88
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 21:49
picardo schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:53:

Kan en wil er iemand een Eneco Toon UWP app maken aangezien eneco de mobiele site om je toon op afstand te bedienen offline heeft gehaald. En nu dus voor Windows gebruikers onmogelijk is om heb te bedienen.

Hoop dat je hier meer succes heb!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 08:57
picardo schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:53:

Ik vermoed dat @mAiden88 dit topic bedoeld:
[W10] Post hier je Universal Windows Platform app (UWP app)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mAiden88
Haha @St00mwals , ik doelde op een ander topic..
@picardo is teleurgesteld in Eneco, aangezien laatst webversie van Toon op Afstand offline is gehaald, dit om Service Center stabieler te krijgen.. Hierdoor zijn Windows Phone gebruikers de dupe, want Eneco is niet van plan om een app voor Windows te ontwikkelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
mAiden88 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 13:59:
[...]

Haha @St00mwals , ik doelde op een ander topic..
@picardo is teleurgesteld in Eneco, aangezien laatst webversie van Toon op Afstand offline is gehaald, dit om Service Center stabieler te krijgen.. Hierdoor zijn Windows Phone gebruikers de dupe, want Eneco is niet van plan om een app voor Windows te ontwikkelen..
Niet alleen windows phone gebruikers. Geen enkel windows apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mAiden88
picardo schreef op zondag 26 maart 2017 @ 14:16:
[...]

Niet alleen windows phone gebruikers. Geen enkel windows apparaat.
Het is niet realistisch te noemen om een mobiele app te draaien op een Desktop.. ;)
Voor Tablets dien je Toon op Tablet te hebben, Toon op Afstand is echt alleen voor mobiele device's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
mAiden88 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 17:07:
[...]

Het is niet realistisch te noemen om een mobiele app te draaien op een Desktop.. ;)
Voor Tablets dien je Toon op Tablet te hebben, Toon op Afstand is echt alleen voor mobiele device's
Klopt op toon voor tablets kan je veel meer .. Kan je trouwens ook je hue en zo aansturen met toon op afstand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Is er dan wel Toon voor een windows tablet? Dit zou juist een voordeel case voor UWP zijn. En ja k gebruik veel Apps op mijn tablet. Oei kein foutje , ik heb geen tablet, maar alle windows PC's en laptops hier staan gewoon in de tablet stand. Works like a dream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mAiden88
picardo schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:01:
[...]

Klopt op toon voor tablets kan je veel meer .. Kan je trouwens ook je hue en zo aansturen met toon op afstand ?
Alles is gewoon netjes bedienbaar via de app.
Zo ook Hue, als ook de Slimme Stekkers.. Hoe het zit met de Rookmelder durf ik niet te zeggen, omdat ik geen Rookmelder heb gekoppeld aan Toon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mAiden88
shiptronic schreef op zondag 26 maart 2017 @ 19:05:
Is er dan wel Toon voor een windows tablet? Dit zou juist een voordeel case voor UWP zijn. En ja k gebruik veel Apps op mijn tablet. Oei kein foutje , ik heb geen tablet, maar alle windows PC's en laptops hier staan gewoon in de tablet stand. Works like a dream.
Er is momenteel nog helemaal niks aan app voor Toon op Windows..
Eneco zet officieel alleen in op iOS en Android.
App gaat er ook niet komen vanuit Eneco..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Misschien iemand gevonden... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Ik heb zojuist 3 uur verkloot met een nieuwe app. Ik adviseer Microsoft de app toe te laten tot de store, anders wordt ik verdrietig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

PeaceNlove schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 20:18:
Ik heb zojuist 3 uur verkloot met een nieuwe app. Ik adviseer Microsoft de app toe te laten tot de store, anders wordt ik verdrietig :'(
Goed verhaal, lekker kort ook. :+

Waar gaat het eigenlijk over?

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

P_Tingen schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:11:
[...]

Goed verhaal, lekker kort ook. :+

Waar gaat het eigenlijk over?
wacht maar af, ik probeer het zo nog een beetje spannend te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

PeaceNlove schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 12:49:
[...]
wacht maar af, ik probeer het zo nog een beetje spannend te maken :+
* doet alvast popcorn pakken *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

En hij is er hoor:

Luchtfoto's van het Kadaster, net een tikje recenter dan Google & Bing doorgaans hebben en met infrarood als 2e laag. Het lijkt de bedoeling te zijn dat volgend jaar er weer een nieuwe luchtfoto aan toegevoegd wordt, als dat zo is dan komt die ook in de app terecht.

https://www.microsoft.com/store/apps/9MVS9NHBCSV7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkrekel
Gelijk geïnstalleerd. Weer een leuke app!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 16:43
PeaceNlove schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:27:
En hij is er hoor:

Luchtfoto's van het Kadaster, net een tikje recenter dan Google & Bing doorgaans hebben en met infrarood als 2e laag. Het lijkt de bedoeling te zijn dat volgend jaar er weer een nieuwe luchtfoto aan toegevoegd wordt, als dat zo is dan komt die ook in de app terecht.

Ziet er veelbelovend uit!
Waarom vraagt deze app recht om bij mijn foto's te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Dat wil de app vanwege de saveknop waarmee je het actieve kaartbeeld kan saven naar png.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

PeaceNlove schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:27:
En hij is er hoor:

Wauw, leuke app! Kun je de foto's niet verder inzoomen? Op de kaarten van het NGR zag ik dat de resolutie 25x25 cm is, of heb ik dat mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

P_Tingen schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:16:
[...]

Wauw, leuke app! Kun je de foto's niet verder inzoomen? Op de kaarten van het NGR zag ik dat de resolutie 25x25 cm is, of heb ik dat mis?
Ik zal thuis even kijken of ik alle schaalniveaus er goed in heb zitten. De code is voor een groot deel een kopie van de AHN app, dus het zou best kunnen dat ik daar een foutje heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:02

Punkrocker

Mostly harmless

PeaceNlove schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 13:06:
[...]

Ik zal thuis even kijken of ik alle schaalniveaus er goed in heb zitten. De code is voor een groot deel een kopie van de AHN app, dus het zou best kunnen dat ik daar een foutje heb zitten.
Leuke app! Loopt soepel op mijn L640.
Infra rood optie is grappig.

Verder in kunnen zoomen zou wel fijn zijn. 8)
(Ik wacht nog even met mijn beoordeling. Even verder spelen nog)

[ Voor 8% gewijzigd door Punkrocker op 15-08-2017 13:12 ]

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Hardcoded shit de beste shit 8) Bij nadere inspectie van de wmts parameters en mijn code kom ik er achter dat ik nog twee zoomniveaus verder kan :o Bedankt voor het navragen, ik zal binnenkort een nieuwe versie in de store zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Is het dan nog een optie om digitaal verder in te laten zoomen? Afhankelijk van de kwaliteit van de foto kan dat best nuttig zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Binnenkort is relatief, maar heb zojuist dan toch de update naar de store gesubmit. Ook voor de Hoogtekaart kon er nog wel een zoomniveautje bij, dus die app krijgt ook een update.

edit: luchtfotootjes inmiddels met versie 1.1.00 in de store :)

[ Voor 15% gewijzigd door PeaceNlove op 28-09-2017 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

PeaceNlove schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:28:
Binnenkort is relatief, maar heb zojuist dan toch de update naar de store gesubmit. Ook voor de Hoogtekaart kon er nog wel een zoomniveautje bij, dus die app krijgt ook een update.

edit: luchtfotootjes inmiddels met versie 1.1.00 in de store :)
Ah, we kunnen nu verder inzoomen. 8)

Ook fijn dat je niet om een rating zeurt! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

De app is precies zo gemaakt zoals ik een app zou willen zien:
-Doet wat het moet doen
-Geen Ads
-Geen andere privacy schendende meuk
-Geen irritante popups over ratings e.d., als mensen echt enthousiast zijn raten ze toch wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koode
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Ik vind de normale site van LinkedIn redelijk traag op Mobile, dus daarom heb ik een simpele app gemaakt die wat beperkter is maar wel veel sneller.
Bovendien heeft die ook support voor notificaties en kun je connecties downloaden naar de People app. Dit wel na aanschaf van de in-app aankoop, maar Tweakers die me feedback geven zal ik gratis toegang geven :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/frM8ngq.png
lnkd.in door Koode
With the unofficial LinkedIn app for Windows, opportunity is just a tap away. Build and nurture your professional network, stay up to date with the latest business and industry news, and find your next dream job.

Afbeeldingslocatie: https://store-images.s-microsoft.com/image/apps.64881.13510798886641504.b415b0ea-7fe7-425f-b5c1-b3ef728a7498.1ad040b8-0226-49af-a0f5-45824e782215?w=296&h=526&q=60Afbeeldingslocatie: https://store-images.s-microsoft.com/image/apps.62765.13510798886641504.5e864216-f366-48b8-8943-4214e276c464.2af0ce6f-08a4-4251-82e3-1d8497188f39?w=296&h=526&q=60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrBuggyB
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-09 16:43
Geinstalleerd en met alle liefde die €0.99 voor notificties afgetikt. Dank dat je nog voor W10M ontwikkelt! :)

Ik wist wel dat je de originele W10 app van LinedIn kunt sideloaden op W10M, maar dat zag ik niet zitten.

[ Voor 33% gewijzigd door BrBuggyB op 17-10-2017 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:51

matroosoft

Lone Christian

PeaceNlove schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:39:
De app is precies zo gemaakt zoals ik een app zou willen zien:
-Doet wat het moet doen
-Geen Ads
-Geen andere privacy schendende meuk
-Geen irritante popups over ratings e.d., als mensen echt enthousiast zijn raten ze toch wel
Kun je hem ook voor WP8.1 submitten? :) Ik zit daar nog op. Kleine moeite denk ik? Maar als je dan je halve code moet omschrijven moet je het niet doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Helemaal op UWP gebouwd, dus dat is niet eenvoudig naar 8.1 terug te brengen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Koode schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:35:
Ik vind de normale site van LinkedIn redelijk traag op Mobile, dus daarom heb ik een simpele app gemaakt die wat beperkter is maar wel veel sneller.
Bovendien heeft die ook support voor notificaties en kun je connecties downloaden naar de People app. Dit wel na aanschaf van de in-app aankoop, maar Tweakers die me feedback geven zal ik gratis toegang geven :)
Ik heb de app geïnstalleerd en _/-\o_ voor de looks en de snelheid. De originele LinkedIn app is inderdaad een gevalletje :N maar jouw app ziet er top uit.

Wel een klein dingetje: als ik op het klokje rechtsboven klik, zie ik mijn pending invitations. Druk ik dan op de 'back' toets van mijn telefoon dan verwacht ik eigenlijk dat ik terugga naar het startscherm van de app. Ik ga echter de app uit. Is daar iets aan te doen?

Edit: ik ontdek net het dark theme *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richdb
  • Laatst online: 01-11-2022

[afbeelding]
lnkd.in door Koode

[afbeelding][afbeelding]
Top! Straks gelijk proberen. En ik heb er graag 0.99 voor over ;-). Heb je nog meer leuke apps of ideeën over nieuwe apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Laatst online: 14:37
P_Tingen schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:05:
[...]

Ik heb de app geïnstalleerd en _/-\o_ voor de looks en de snelheid. De originele LinkedIn app is inderdaad een gevalletje :N maar jouw app ziet er top uit.

Wel een klein dingetje: als ik op het klokje rechtsboven klik, zie ik mijn pending invitations. Druk ik dan op de 'back' toets van mijn telefoon dan verwacht ik eigenlijk dat ik terugga naar het startscherm van de app. Ik ga echter de app uit. Is daar iets aan te doen?

Dit is inderdaad wel een zeer gewenst verbeterpuntje.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

[afbeelding]
lnkd.in door Koode

...
Netjes!
Fijn dat er nog steeds mensen zijn die WM10 niet vergeten.

LinkedIn? :+

Net de app geïnstalleerd. Ziet er beter uit dan de officiële.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
P_Tingen schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 08:05:
[...]

Bedankt voor de feedback! Update om de werking van de 'back' toets te verbeteren is onderweg.
richdb schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:02:
[...]

Top! Straks gelijk proberen. En ik heb er graag 0.99 voor over ;-). Heb je nog meer leuke apps of ideeën over nieuwe apps?
De apps MijnBestellingen en eventueel OV-chipkaart zou je nog kunnen bekijken! Verder heb ik momenteel geen ideeën voor nieuwe apps.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Koode schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 20:11:
[...]
Bedankt voor de feedback! Update om de werking van de 'back' toets te verbeteren is onderweg.

[...]

De apps MijnBestellingen en eventueel OV-chipkaart zou je nog kunnen bekijken! Verder heb ik momenteel geen ideeën voor nieuwe apps.
Ik spaar ze allemaal ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brekers
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-07 10:05
Het is zo ontiegelijk balen dat Snapchat geen app voor Windows Mobile heeft..

Echter wil ik @Koode bedanken voor al zijn toffe apps die ik wel zeker weten heb gebruikt en in de toekomst weer wil gaan gebruiken! :-)

[ Voor 12% gewijzigd door Brekers op 18-10-2017 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove

PeaceNlove

Deugleuter

Wie o wie heeft er allemaal een Windows 10 UWP app en wil er mee verkassen naar een nieuw topic in Client Software Algemeen? (dit overleg ik overigens nog wel even met de modjes)
Ik heb geen zin met dit topic op deze graveyard te liggen als mijn apps ook gewoon onder Windows 10 te draaien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontspannen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-11-2022
https://www.microsoft.com...radio-europe/9pksvcfskrxq

Het is een fm radio app en is gemaakt met een silverlight project.
De app werkt niet op iedere telefoon.

Hele eenvoudige opzet, er zitten geen grafische mooie knopjes in.
Ik heb geprobeerd met dunne lijntjes deze een fijn uiterlijk te geven
hoewel hij toch een zeer functioneel en misschien wel houterig
ontwerp heeft.

Zenders moeten zelf gezocht en gemaakt worden. Dat is toch wel
een nadeel van de API. Maar wanneer het lijstje met zenders klaar
is dan werkt het, vind ik, super.

Zender verwisselen gaat binnen een mum van tijd.
Daarom heb ik er ook geen reclame in gezet.
Alleen een knop die gaat naar mijn eerste app.

Eerste app, dus die staat stijf van de reclame :)

[ Voor 173% gewijzigd door Ontspannen op 22-02-2018 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontspannen
hardware-lover schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:22:
[...]

Test wat? Deze app bestaat al sinds enige tijd?
Sorry ik was test vergeten weg te halen.
My bad.

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontspannen
P_Tingen schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:12:
[...]

Mag hier iets context bij? Zelf gemaakt?
Sorry,

Het is een fm radio app en is gemaakt met een silverlight project.
De app werkt niet op iedere telefoon.

Hele eenvoudige opzet, er zitten geen grafische mooie knopjes in.
Ik heb geprobeerd met dunne lijntjes deze een fijn uiterlijk te geven
hoewel hij toch een zeer functioneel en misschien wel houterig
ontwerp heeft.

Zenders moeten zelf gezocht en gemaakt worden. Dat is toch wel
een nadeel van de API. Maar wanneer het lijstje met zenders klaar
is dan werkt het, vind ik, super.

Zender verwisselen gaat binnen een mum van tijd.
Daarom heb ik er ook geen reclame in gezet.
Alleen een knop die gaat naar mijn eerste app.

Eerste app, dus die staat stijf van de reclame :)

Zal mijn andere post ook nog aanpassen.

• Amadeus1966
Ik hou wel van die simpele uitstraling.
In ieder geval geen verwarrende toeters en bellen.

Voor wat het waard is, hij werkt op mijn 950 XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontspannen
Amadeus1966 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 18:58:
Ik hou wel van die simpele uitstraling.
In ieder geval geen verwarrende toeters en bellen.

Voor wat het waard is, hij werkt op mijn 950 XL
thnks voor de terugkoppeling.

Mocht je nog iets van kritiek hebben, dan hoor ik dat graag!
Pagina: 1 ... 29 30 Laatste

Let op:
Een lijst van door Tweakers gemaakt apps is te vinden in de startpost</a>. Daarin wordt ook uitgelegd hoe jouw app in de TS kan worden opgenomen.