Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Eh, twee studenten/ontwikelaars maken een app zonder reclame en willen er wat aan verdienen door extra in-app aankopen aan te bieden die niet nodig zijn voor het laten werken van de app.

Ik zie werkelijk niet wat daar mis mee is?
De prijs? Kopje koffie is duurder hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:58

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Daar gaat het helemaal niet om. Ik heb al vaak genoeg gelezen dat mensen stoppen met WhatsApp als ze er 99 eurocent voor moeten betalen. Ik heb al van velen gelezen dat ze stoppen met WhatsApp omdat het nu van Facebook is. Maar omdat al hun kennissen WhatsApp gebruiken (en dat is de kracht van WhatsApp) kunnen ze niet van WhatsApp af. Want die kennissen boeit het niet dat ze moeten betalen en WhatsApp van Facebook is. Stappen ze masaal over naar Telegram maar hun 'contacten' doen het niet dus moeten ze wel WhatsApp gebruiken.

Dus, veel gebruikers is macht. En niet het argument dat studenten voor hun inspanning geld willen verdienen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sveniboy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-07 01:01
Ger, met alle respect...

ze hebben je niet gevraagd om gebruik te maken van de app.
Deze app is ook gewoon bedoeld voor jongeren, en niet voor oudere mannen.... zoals u.
daarom lijkt het mij slim als u gewoon stil bent in plaats van de motivatie uit deze jonge studenten te stampen.

Jongens, veel suc6 met de app, ik ben android programmeur, en zou jullie wel willen helpen met het maken van een android app :) stuur me een PM

gr sven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Het is helemaal niet mijn bedoeling de developers te demotiveren, sveniboy. Maar wellicht ben jij nog jong en hebt wat moeite met begrijpend lezen.

Het is HUN app, moeten ze zelf weten wat ze doen. Ik zeg alleen dat het op deze manier - wat mij betreft - vrij kansloos is en ik leg uit waarom ik dat denk. Ik ken de developers niet en wens ze juist het beste. Wat mij betreft wordt het een wereldsucces en worden de studenten multimiljonairs.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 05:12
GerCor schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:45:
Daar gaat het helemaal niet om. Ik heb al vaak genoeg gelezen dat mensen stoppen met WhatsApp als ze er 99 eurocent voor moeten betalen. Ik heb al van velen gelezen dat ze stoppen met WhatsApp omdat het nu van Facebook is. Maar omdat al hun kennissen WhatsApp gebruiken (en dat is de kracht van WhatsApp) kunnen ze niet van WhatsApp af. Want die kennissen boeit het niet dat ze moeten betalen en WhatsApp van Facebook is. Stappen ze masaal over naar Telegram maar hun 'contacten' doen het niet dus moeten ze wel WhatsApp gebruiken.

Dus, veel gebruikers is macht. En niet het argument dat studenten voor hun inspanning geld willen verdienen.
Mensen zeggen.. A. deze in-app purchase is niet vereist om alle functionaliteiten te gebruiken, en B.... Hoeveel mensen zijn er nou daadwerkelijk overgestapt?

Het voordeel dat netwerken zoals WhatsApp hebben is dat ze bijna 'too big to fail' zijn. Het is een collectief goed en aangezien iedereen het gebruikt doe je het ook maar (Telegram IMO technisch vele malen beter, maar helaas..). Maar goed, dat dachten we bij Lehman Brothers ook en we zien hoe dat gegaan is :).

Daarnaast alleen maar logisch dat men een centje wil bij verdienen, waarom ook niet. Zelf zou ik de in-app niet kopen, maar wat is de moeite om het wel te implementeren en wie weet vang je er nog wat centen.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Mijn dochter wil geen Windows Phone omdat Snapchat niet beschikbaar is, Niels. Dus, ik kan nog 500 andere argumenten bedenken waarom je beter een Windows Phone kunt gebruiken .... resultaat blijft het zelfde: geen Snapchat. De kunst is je kunnen verplaatsen in anderen. Wat jij logisch vindt, vindt een ander misschien volstrekt onlogisch. Dus, de kunst is zo weinig - liever geen - negatieve 'prikkels' te bedenken.

Als vriendinnetje A wel app inkopen mag doen en vriendinnetje B niet dan heb je al een negatieve prikkel bij vriendinnetje B gecreëerd. Gaat vriendinnetje B op zoek naar een andere app en dwingt vriendinnetje A ook naar die andere app over te stappen.

Dit soort dingen zijn voor mij erg voorspelbaar en voor de hand liggend maar wat ik vind daar hoeft niemand het mee eens te zijn.

Toen jij met je apps begon, Niels, zei ik ook dat wanneer jij een groter bereik wilde je jouw apps in meerdere talen beschikbaar zou moeten stellen. Vond jij toen niet nodig omdat jij de apps voor jezelf maakte omdat de bestaande zo lelijk en slecht waren. Maar ondertussen ben jij uitgegroeid tot iemand die apps maakt voor anderen want je houdt je nu wel bezig met andere talen. Had ik al voorzien toen je schreef dat je het niet nodig vond. Je kunt dus dingen vooraf al bedenken (je verplaatsen in anderen) en dat had ik gedaan.

[ Voor 36% gewijzigd door GerCor op 03-03-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sveniboy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-07 01:01
weg, dit kan dus absoluut niet door de beugel

[ Voor 90% gewijzigd door PaT op 03-03-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet meer relevant

[ Voor 76% gewijzigd door PaT op 03-03-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip..

[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 03-03-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
GerCor schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:23:
Mijn dochter wil geen Windows Phone omdat Snapchat niet beschikbaar is, Niels. Dus, ik kan nog 500 andere argumenten bedenken waarom je beter een Windows Phone kunt gebruiken .... resultaat blijft het zelfde: geen Snapchat. De kunst is je kunnen verplaatsen in anderen. Wat jij logisch vindt, vindt een ander misschien volstrekt onlogisch. Dus, de kunst is zo weinig - liever geen - negatieve 'prikkels' te bedenken.

Dus, als vriendinnetje A wel app inkopen mag doen en vriendinnetje B niet dan heb je al een negatieve prikkel bij vriendinnetje B gecreëerd. Gaat vriendinnetje B op zoek naar een andere app en dwingt vriendinnetje A ook naar die andere app over te stappen.

Dit soort dingen zijn voor mij erg voorspelbaar en voor de hand liggend maar wat ik vind daar hoeft niemand het mee eens te zijn.
Precies.. en dat werkt 2 kanten op! Maar voordat iedereen overstapt naar een ander platform moet het toch een groot voordeel hebben. De reden dat WA groot is geworden was simpel: super eenvoudig mensen toe te voegen (deed de app voor je, based on je contactenlijst, en de prijs: gratis). Wat biedt Telegram meer.. Voor mij veel, maar voor 99% van de WA gebruikers niet.

[ Voor 16% gewijzigd door PaT op 03-03-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Bart en Ties. Ik weet niet hoe jullie mijn bijdrage waarderen maar ik hoop dat jullie er iets aan hebben. Misschien nu niet omdat jullie een andere focus hebben maar ik denk dat jullie het gaan tegenkomen. Veel succes in ieder geval met de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@GerCor,

Bedankt dat je ons succes wenst!

Groetjes,

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor,

We waarderen dit, alle feedback is goed. Het klonk in het begin alleen alsof er niet echt body zat in het commentaar omdat het alle kanten op vloog. Na nog eens nalezen zitten er zeker goede argumenten tussen. We gaan ons best doen om een volwaardige app op de markt te brengen en we gaan er proberen een wereldapp van te maken uiteraard ;). En multimiljonair, graag!

Met vriendelijke groeten,
Ties Baltissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Niels9001 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:39:
[...]
Wat biedt Telegram meer.. Voor mij veel, maar voor 99% van de WA gebruikers niet.
Toch kan dat morgen anders zijn.
Zag langs komen dat vorige week iedereen in Brazilie Telegram heeft gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30

Swerfer

Hmm...

Wat tegenwoordig het meest voorkomt aan in-app aankopen is het wegkopen van advertenties. In mijn ogen werkt dat goed, want de apps die ik goed vind en wil blijven gebruiken, daar koop ik de advertenties af.

Voor mensen die de advertenties niet willen afkopen omdat het een stelletje cheap asses zijn krijg je toch inkomsten van de advertenties.

Neem Wordfeut, je krijgt na elke beurt een advertentie te zien en voor een klein bedrag koop je die af. Als je zag hoeveel mensen direct begonnen te klagen dat de laatste update (per ongeluk) weer advertenties liet zien, dan kan je er van uit gaan dat (zeer) veel mensen de advertenties hadden afgekocht...

De gebruikers blij die geen advertenties willen zien,
de gebruikers blij die niet willen betalen,
de developers blij omdat ze aan beide gebruikersgroepen wat verdienen.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Zit hier ook de developer van de mijn bestellingen app ?

Zo ja :

Ik gebruik sinds dit weekend de applicatie.

Ziet er mooi en prachtig uit (0.99 cent betaald om je te ondersteunen).

Echter zit ik met een klein iets.

Er is vandaag(vroeg in de middag) een pakket via PostNL afgeleverd

Echter blijft hij op onderweg staan.

Hoe krijg ik dit weg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou eens kijken of die bij postnl niet ook zo staat aangegeven. We hadden hier ook een pakket die nu een half jaar na afleveren nog steeds op nader bericht volgt oid. PostNL is niet altijd up to date ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Rockvee2 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:14:
Zit hier ook de developer van de mijn bestellingen app ?

Zo ja :

Ik gebruik sinds dit weekend de applicatie.

Ziet er mooi en prachtig uit (0.99 cent betaald om je te ondersteunen).

Echter zit ik met een klein iets.

Er is vandaag(vroeg in de middag) een pakket via PostNL afgeleverd

Echter blijft hij op onderweg staan.

Hoe krijg ik dit weg ?
Koode is volgens mij de ontwikkelaar van de app. Waarschijnlijk ligt het probleem meer bij PostNL inderdaad wat ook Caelorum zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Thanks beiden.

Ik heb even op PostNL gekeken en daar staat zending is afgeleverd. Ik wacht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:29
Rockvee2 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 20:31:
Thanks beiden.

Ik heb even op PostNL gekeken en daar staat zending is afgeleverd. Ik wacht af.
Ik heb de MijnBestellingen app gemaakt inderdaad. Bedankt voor de in-app aankoop! Zou je een screenshot en/of de gegevens van de zending naar me kunnen mailen? E-mailadres staat in de app. Dan los ik het zsm op!
Swerfer schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:10:
Wat tegenwoordig het meest voorkomt aan in-app aankopen is het wegkopen van advertenties. In mijn ogen werkt dat goed, want de apps die ik goed vind en wil blijven gebruiken, daar koop ik de advertenties af.

Voor mensen die de advertenties niet willen afkopen omdat het een stelletje cheap asses zijn krijg je toch inkomsten van de advertenties.
Helemaal mee eens, maar advertenties leveren alleen echt wat op in apps waar gebruikers redelijk wat tijd in door brengen (chat, spel, etc). In mijn apps is dat nauwelijks het geval dus vandaar dat ik altijd in-app aankopen heb voor wat extra functies (zonder werkt de app ook prima). Dat levert me toch een aantal euro per dag op :)

[ Voor 74% gewijzigd door Koode op 03-03-2015 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Houdt iemand zich bezig met zijn ranks in de store?

Ik heb een vreemd probleem mijn best gedownloade app Whatsapp Video Optimizer is nergens terug te vinden in de top lijsten in de store. Mijn andere apps met minder downloads zijn wel terug te vinden in de top lijsten. In het begin was mijn app wel te vinden in de lijsten maar op een gegeven moment na een aantal dagen was hij nergens meer te bekennen, terwijl het aantal downloads aan het stijgen was. Ik heb contact opgenomen met Microsoft en zij zeggen dat het te maken heeft met het aantal downloads, reviews, crashes en hoevaak hij op het start scherm wordt gepind.

Volgens mij is dit een beetje een onzin verhaal want ik heb apps die het slechter doen en die wel gewoon in de toplijsten terecht komen. Wat ik ook vreemd vind is dat als ik bijvoorbeeld zoek op Whatsapp Video, dat mijn app gewoon niet tevoorschijn komt. Ook wordt hij niet als suggestie meegegeven als ik Whatsapp Video invoer, normaal krijg je altijd een suggestie te zien. Zoek ik op Whatsapp Video Optimizer, dan staat mijn app ergens onderaan.

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanSwinkels
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-07 17:36
Instatic schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:24:
Houdt iemand zich bezig met zijn ranks in de store?

Ik heb een vreemd probleem mijn best gedownloade app Whatsapp Video Optimizer is nergens terug te vinden in de top lijsten in de store. Mijn andere apps met minder downloads zijn wel terug te vinden in de top lijsten. In het begin was mijn app wel te vinden in de lijsten maar op een gegeven moment na een aantal dagen was hij nergens meer te bekennen, terwijl het aantal downloads aan het stijgen was. Ik heb contact opgenomen met Microsoft en zij zeggen dat het te maken heeft met het aantal downloads, reviews, crashes en hoevaak hij op het start scherm wordt gepind.

Volgens mij is dit een beetje een onzin verhaal want ik heb apps die het slechter doen en die wel gewoon in de toplijsten terecht komen. Wat ik ook vreemd vind is dat als ik bijvoorbeeld zoek op Whatsapp Video, dat mijn app gewoon niet tevoorschijn komt. Ook wordt hij niet als suggestie meegegeven als ik Whatsapp Video invoer, normaal krijg je altijd een suggestie te zien. Zoek ik op Whatsapp Video Optimizer, dan staat mijn app ergens onderaan.
Meestal staan alleen heel nieuwe apps nog onderaan bij zoekopdrachten, maar jou app staat er volgens mij al een paar weken in of niet?

Misschien helpt het om de categorie naar tools & productivity te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Koode schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 21:49:
[...]

Ik heb de MijnBestellingen app gemaakt inderdaad. Bedankt voor de in-app aankoop! Zou je een screenshot en/of de gegevens van de zending naar me kunnen mailen? E-mailadres staat in de app. Dan los ik het zsm op!

[...]

Helemaal mee eens, maar advertenties leveren alleen echt wat op in apps waar gebruikers redelijk wat tijd in door brengen (chat, spel, etc). In mijn apps is dat nauwelijks het geval dus vandaar dat ik altijd in-app aankopen heb voor wat extra functies (zonder werkt de app ook prima). Dat levert me toch een aantal euro per dag op :)
Ik ga eens tot morgen afwachten en als het dan nog niet opgelost is stuur ik je een email :-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
Hebben er hier nog meer developers meegedaan aan de Mojio & Microsoft Developer Contest? Ik was totaal verrast toen ik hoorde dat ik 1 van de hoofdprijzen van $1000 had gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 08:57
Koode schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 07:08:
Hebben er hier nog meer developers meegedaan aan de Mojio & Microsoft Developer Contest? Ik was totaal verrast toen ik hoorde dat ik 1 van de hoofdprijzen van $1000 had gewonnen :D
Gaaf man!!!
Gefeliciteerd!!!! *O* d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

Koode schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 07:08:
Cool! Ik heb me alleen ingeschreven, maar geen inzending gedaan.
HanSwinkels schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:50:
[...]

Meestal staan alleen heel nieuwe apps nog onderaan bij zoekopdrachten, maar jou app staat er volgens mij al een paar weken in of niet?

Ja de app staat er bijna 3 weken in en ik heb meer dan 70000 downloads maar nergens te bekennen in de rankings, apps van mij met minder downloads in 1 jaar wel :?

Volgens mij kan je de categorie niet meer aanpassen anders zou ik dat wel proberen

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Niels. De hue 2.0 app ziet er uitstekend uit! . Sinds vandaag ook hue lampen.Proficiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Thanks, en nu dus ook voor Windows. Vandaar meer info hier: Post hier je eigen Windows (Phone) 8.1 universele app

Veel plezier met je Hue's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Heeft één van de developers ervaring met de Bing maps api? In mijn app maar ik daar gebruik van en ik vraag mij af of automatisch gebruik wordt gemaakt van de offline maps bij afwezigheid van internet.

Ik heb dit natuurlijk getest door mijn telefoon op vliegtuigmodus te zetten, maar ik twijfel of dan gebruik wordt gemaakt van offline maps of dat de map uit de cache wordt gehaald...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Niels9001 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 14:59:
Thanks, en nu dus ook voor Windows. Vandaar meer info hier: Post hier je eigen Windows (Phone) 8.1 universele app

Veel plezier met je Hue's!
Goeie reacties ook op windowscentral! Jammer alleen dat die lampen mij wat te duur zijn, anders had ik je app graag gebruikt. (Lees: vind het Philips idee en functionaliteit erg leuk, maar niet 150 euro leuk - een persoonlijke keuze. :P)
Hue ziet er, net als regenmeter overigens, super strak en verzorgd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Swerfer schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 20:55:
Heeft één van de developers ervaring met de Bing maps api? In mijn app maar ik daar gebruik van en ik vraag mij af of automatisch gebruik wordt gemaakt van de offline maps bij afwezigheid van internet.

Ik heb dit natuurlijk getest door mijn telefoon op vliegtuigmodus te zetten, maar ik twijfel of dan gebruik wordt gemaakt van offline maps of dat de map uit de cache wordt gehaald...
Volgens mij wel. In WinRT in ieder geval wel. Alles gaat via de ingebouwdge Maps engine, en die handelt dus ook het cachen (of offline inladen) van de standard tiles.
xxxneoxxx schreef op zondag 08 maart 2015 @ 00:14:
[...]

Goeie reacties ook op windowscentral! Jammer alleen dat die lampen mij wat te duur zijn, anders had ik je app graag gebruikt. (Lees: vind het Philips idee en functionaliteit erg leuk, maar niet 150 euro leuk - een persoonlijke keuze. :P)
Hue ziet er, net als regenmeter overigens, super strak en verzorgd uit.
Klopt, het is aan de prijs - maar voor mij wel waard :). Een Lux setje is daarintegen wel weer goedkoper (alleen wit licht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
Voor de Belgen: je kunt nu ook PostNL pakketten volgen die in België afgeleverd worden met de MijnBestellingen app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanSwinkels
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-07 17:36
Het Formule 1 seizoen staat weer voor de deur, dus mooi om te zien dat Racing One op WindowsCentral staat

http://www.windowscentral...formula-one-racing#slide3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larshack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:51

larshack

Zonder melk en suiker

Ik heb zelf de app Partify ontwikkeld. Met Partify kun je samen met je vrienden de muziek bepalen op een feest. Je maakt van te voren een feest aan via de website van Partify en daarna kun je met een feestcode de app gebruiken. De app is gratis te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nooit van gehoord en ik kan me er weinig bij voorstellen dat iemand een feest wil aanmelden met een code om muziek te kunnen horen. Maar er zal wel een markt voor zijn. Site is wel mooi gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

larshack schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:53:
Ik heb zelf de app Partify ontwikkeld. Met Partify kun je samen met je vrienden de muziek bepalen op een feest. Je maakt van te voren een feest aan via de website van Partify en daarna kun je met een feestcode de app gebruiken. De app is gratis te gebruiken.
Leuk idee, mooie frontage op je website.

Wel vreemd dat je alleen een app hebt voor Windows Phone maar wel een iPhone afbeeld. Toekomstgericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
larshack schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:53:
Nice, ziet er goed uit!

@GerCor - had jij het er niet een keer over dat je een Windows app zocht om info van SolarEdge zonnepanelen uit te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larshack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:51

larshack

Zonder melk en suiker

@Swerfer: Ja is toekomstgericht. Binnenkort komt er ook een iOS en Android app uit.
WP app heb ik kunnen ontwikkelen en kunnen uitbrengen via DreamSpark. iOS en Android moet ik nog evne voor sparen.

Bedankt voor de complimenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Niels9001 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 08:59:
[...]

@GerCor - had jij het er niet een keer over dat je een Windows app zocht om info van SolarEdge zonnepanelen uit te lezen?
GerCor schreef op donderdag 04 december 2014 @ 00:03:
[...]

En nu maar hopen dat SMA snel volgt. (zal wel niet)
Was als reaktie op mijn melding over de Samil app die er overigens nog steeds niet is :+

[ Voor 12% gewijzigd door hjs op 20-03-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Precies, SMA. Ik gebruik nu (elke dag) deze app. http://www.windowsphone.c...3a-4fe8-9a9e-cc882fa8268c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Hmm, maar dat is dus iets anders dan Solar Edge: http://www.solaredge.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

HanSwinkels schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:50:
[...]

Toch nog even geprobeerd, maar heeft helaas niet geholpen. Microsoft geeft ook geen oplossing om dit probleem op te lossen de reactie die ik van hun heb gekregen is als volgt :

We are updating the Windows and Windows Phone Store algorithms in order to enhance discoverability of apps targeting the broadest set of customers. Your apps can still be accessed through deep link and current users of the app will still be able to receive updates.

We understand your concerns about your experience with the search results. Due to the proprietary nature of the algorithm, we cannot comment directly on how apps are displayed in search results or how our algorithm is applied other than the search algorithm uses the app's metadata in order to generate the search results. Use of social media to share your deep link and other tips for promoting your app to the public can be found here: MSDN: Promote Windows Store apps - Windows app development.

This is the message given by the store team and there is nothing more I can do with the app search results. If you need any assistance with other questions or issues in the future please feel free to contact us at the link below.

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
Ik vond het toevoegen van agenda-items niet heel eenvoudig, aangezien je veel aan het klikken of scrollen bent (ik gebruik bv vaak 0 minuten met een herinnering bij het begin). Daarnaast waren er nog wel meer dingen eenvoudiger te maken met betrekking tot mail, bellen en sms, dus vandaar deze app.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/6dd3894c-ad30-4daf-9333-d5a46f2bf081?imageType=ws_icon_large
Simplify door Koode
Met de tiles gemaakt door Simplify kun je veel stappen met betrekking tot agenda-items, emails, bellen en sms-en automatiseren.

Voor agenda-items kun je gebruik maken van natural date and time parsing in het Engels (bv 'tomorrow at 1'). De duur en herinnering stel je eenvoudig in met buttons.

Je kunt bijvoorbeeld tiles maken om:
- Een agenda-item te maken "vandaag om 19 uur met een herinnering aan het begin"
- Een mail sturen naar "Satya Nadella and Stephen Elop"
- Bill Gates te bellen
- "Ik ben thuis in 10 minuten" te sturen naar je vrouw/man

[ Voor 11% gewijzigd door Koode op 23-03-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Koode schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:09:
Ik vond het toevoegen van agenda-items niet heel eenvoudig, aangezien je veel aan het klikken of scrollen bent (ik gebruik bv vaak 0 minuten met een herinnering bij het begin). Daarnaast waren er nog wel meer dingen eenvoudiger te maken met betrekking tot mail, bellen en sms, dus vandaar deze app.

[afbeelding]
Simplify door Koode
Met de tiles gemaakt door Simplify kun je veel stappen met betrekking tot agenda-items, emails, bellen en sms-en automatiseren.

Voor agenda-items kun je gebruik maken van natural date and time parsing in het Engels (bv 'tomorrow at 1'). De duur en herinnering stel je eenvoudig in met buttons.

Geen idee waar je het over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
GerCor schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:41:
[...]

Voeg maar eens een item toe aan je kalender: volgende week woensdag om 16:30 uur, een duur van 10 minuten en een herinnering 5 minuten voor het begin. Houd eens bij hoe vaak je dan aan het scrollen (voor datum/tijd) en klikken bent en vergelijk dat met mijn app ;)

Probleem is dat je de defaults voor duur en herinnering bijvoorbeeld niet kunt veranderen, dmv mijn app wel. Ik voeg vaak een zelfde soort items toe dus ik had behoefte aan een snellere manier, en het levert me aardig wat DVLUP punten op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
GerCor schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:41:
[...]

Aangezien ie jouw post niet gequote heeft, was het vast ook niet bedoeld als reactie op jouw post, maar als gewone, losse post.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

@Koode, oja?

Als je toch de moeite neemt een app te maken waarom dan niet even uitleggen hoe alles werkt? Ik kan iets met bellen en sms maar wat dan?

[ Voor 63% gewijzigd door GerCor op 23-03-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
Dat is precies wat de app doet + natural date and time parsing (zoals ook vermeld). Ook heb ik wat voorbeelden toegevoegd. Als mensen denken ik doe bij die dingen inderdaad regelmatig hetzelfde, dan zullen ze waarschijnlijk op de link klikken waar alles netjes uitgelegd staat.
Ik post hier een link met een korte omschrijving en mensen die geïnteresseerd zijn kunnen verder lezen via de link :)

[ Voor 3% gewijzigd door Koode op 23-03-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer

Swerfer

Hmm...

Koode schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:25:
[...]
Ik post hier een link met een korte omschrijving en mensen die geïnteresseerd zijn kunnen verder lezen via de link :)
GerCor haakt meteen af als hij de link volgt omdat je app in het Engels is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
Swerfer schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:55:
[...]

GerCor haakt meteen af als hij de link volgt omdat je app in het Engels is :+
:X
Het omzetten van natural date and time ('tomorrow at 1') gaat voorlopig alleen vanuit het Engels, dus vandaar. Ik ga binnenkort eens kijken of ik Nederlandse input eerst kan vertalen naar het Engels, en dan nog om kan zetten naar een datum/tijd. Ik ben benieuwd of het dan nog goed werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Net een starterkit gehaald maar Huetro (zowel WP8.1 als onder W8.1) werkt bij mij absoluut niet.
Ten eerste vindt de app twee lampen (Lux Lamp en Lux Lamp 1) terwijl ik er momenteel maar 1 actief heb.
Als ik de lamp wil selecteren wordt de app automatisch gesloten.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

En Regenmeter is ook uit de store (WP) verdwenen. Geeft Niels het op? (kan ik me iets bij voorstellen, heb je net een leuke app gaat MS het allemaal WEER veranderen.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
GerCor schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:23:
En Regenmeter is ook uit de store (WP) verdwenen. Geeft Niels het op? (kan ik me iets bij voorstellen, heb je net een leuke app gaat MS het allemaal WEER veranderen.).
Regenmeter kan ook geen weerdata meer ophalen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-02-2024
Regenmeter doet het nog wel, behalve de livetile. Die staat al tijden hetzelfde bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

SuikerBrood schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:27:
Regenmeter doet het nog wel, behalve de livetile. Die staat al tijden hetzelfde bij mij.
Ik heb regenmeter verwijderd. Kon geen weerdata meer ophalen. En bij regenmeter op Windows (RT) komt de notificatie steeds dubbel binnen.

[ Voor 12% gewijzigd door GerCor op 31-03-2015 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic

Instatic

To Be Or Not To Be

Headline tile is geupdate met een paar kleine nieuwe features.
- Toast notificaties bij nieuwe artikelen
- Headlines weergeven op lockscreen / aantal nieuwe headlines weergeven op lockscreen
- individuele bronnen pinnen aan homescreen ( voorheen alleen 1 tile gemixt )
- Nieuws direct openen in browser

http://www.windowsphone.c...f5-4c46-b347-82bdb74bce95

[ Voor 22% gewijzigd door Instatic op 31-03-2015 01:54 ]

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Ja, Regenmeter werkt inderdaad niet meer (goed). Komt door API problemen.

Aan een oplossing wordt gewerkt, en hopelijk dit weekend als update beschikbaar. Windows 8 versie werkt wel (gebruikt een andere API), zo ook de BETA.

Goed klote, sorry voor het tijdelijke ongemak!

Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Heb huetro nu wel aan de praat gekregen. Blijkbaar moeten er minstens twee lampen zijn wil het werken.
Geofencing werkt alleen niet optimaal. Heb het ingesteld dat alle lampen uit gaan als ik weg ben en slechts eentje moet aan gaan als ik weer thuis kom. Heb het drie geprobeerd en telkens duurt ongeveer tien minuten voordat ie aan gaat. Is dat normaal?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
The Dolf schreef op maandag 06 april 2015 @ 20:31:
Heb huetro nu wel aan de praat gekregen. Blijkbaar moeten er minstens twee lampen zijn wil het werken.
Geofencing werkt alleen niet optimaal. Heb het ingesteld dat alle lampen uit gaan als ik weg ben en slechts eentje moet aan gaan als ik weer thuis kom. Heb het drie geprobeerd en telkens duurt ongeveer tien minuten voordat ie aan gaat. Is dat normaal?
Tsja, de code wordt uitgevoerd. Je bent afhankelijk van het OS die de trigger moet geven. Ik heb dit met Cortana geofencing ook, vaak niet/te laat getriggered. Erg vervelend, hopelijk wordt dit verbeterd met Windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:37
Niels9001 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:47:
Ja, Regenmeter werkt inderdaad niet meer (goed). Komt door API problemen.

Aan een oplossing wordt gewerkt, en hopelijk dit weekend als update beschikbaar. Windows 8 versie werkt wel (gebruikt een andere API), zo ook de BETA.

Goed klote, sorry voor het tijdelijke ongemak!

Niels
Vanmorgen de update ontvangen. Helaas doet de, overigens fijne, app het nu helemaal niet meer op mijn Lumia 930....

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
vriesman876 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:19:
[...]

Vanmorgen de update ontvangen. Helaas doet de, overigens fijne, app het nu helemaal niet meer op mijn Lumia 930....

Dirk
Laatste update lost dit op.. ook bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:37
Niels9001 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:09:
[...]

Laatste update lost dit op.. ook bij jou?
Yes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Heeft even geduurd, maar nu is Regenmeter 4.0 ein-de-lijk voor ALLE gebruikers te installeren.

• Compleet herschreven Universal app voor Windows Phone 8.1 en Windows 8.1!
• Verbeterde performance en gloednieuw UI!
• Nieuwe radar - sneller en betrouwbaarder.
• Nog meer weerdata!
• Live tiles en notificaties zijn verbeterd en betrouwbaarder.

Afbeeldingslocatie: https://dl-web.dropbox.com/get/Public/Regenmeter4.png?_subject_uid=2097414&w=AAD1QwqeKQfIwksyEGZImrhr437QkWhA5Y0ztL6E1SfNeQ

Installeren kan hier: http://www.windowsphone.c...81-4448-ab57-07191353e19c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

vereist nieuwe installatie denk ik Niels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Niels9001 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:37:
Heeft even geduurd, maar nu is Regenmeter 4.0 ein-de-lijk voor ALLE gebruikers te installeren.

• Compleet herschreven Universal app voor Windows Phone 8.1 en Windows 8.1!
• Verbeterde performance en gloednieuw UI!
• Nieuwe radar - sneller en betrouwbaarder.
• Nog meer weerdata!
• Live tiles en notificaties zijn verbeterd en betrouwbaarder.

[afbeelding]

Installeren kan hier: http://www.windowsphone.c...81-4448-ab57-07191353e19c
Nice! ziet er prima uit.
Overigens zie ik nog wel 2 kleine (weergave) bugs http://imgur.com/svPYwBY maar die zullen vast snel op te lossen zijn (device: L930, Win8.1).

Mooi om te zien dat je al een Win10 stijl aan het toepassen bent (minder koeienletters, andere navigatie). Top!
offtopic:
Je plaatje is trouwens stuk omdat je de url niet in img tags hebt staan

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 22-04-2015 10:56 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 00:28
Hey Niels, app ziet er mooi geëvolueerd uit! Top!
Enkel als ik een manuele invoer wil inbrengen, vraagt hij om een werkende internetverbinding, terwijl wifi en data actief staan.(Zowel op mijn L1020 en L930)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
hjs schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:38:
vereist nieuwe installatie denk ik Niels?
Updaten kan ook, cleant oude settings aangezien het nu een Universal WinRT app is i.p.v. Silverlight.
Martinspire schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:55:
[...]

Nice! ziet er prima uit.
Overigens zie ik nog wel 2 kleine (weergave) bugs http://imgur.com/svPYwBY maar die zullen vast snel op te lossen zijn (device: L930, Win8.1).

Mooi om te zien dat je al een Win10 stijl aan het toepassen bent (minder koeienletters, andere navigatie). Top!
offtopic:
Je plaatje is trouwens stuk omdat je de url niet in img tags hebt staan
Oh thanks, ga ik uitzoeken en aanpassen!
levi1700 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:22:
Hey Niels, app ziet er mooi geëvolueerd uit! Top!
Enkel als ik een manuele invoer wil inbrengen, vraagt hij om een werkende internetverbinding, terwijl wifi en data actief staan.(Zowel op mijn L1020 en L930)
Hmm vreemd, hier lijkt het wel te werken. Op welke keywords werkt het niet, of geen enkele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik heb ook een L930 en heb niet wat Martinspire heeft. Bij mij staat alles netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 00:28
[...]

Hmm vreemd, hier lijkt het wel te werken. Op welke keywords werkt het niet, of geen enkele?
Antwerpen en Schoten.
Als ik de keuzemogelijkheid dan op gps zet en mijn locatie staat niet aan, start de app ook niet meer op, enkel als mijn locatie terug actief zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Meer info hier: Post hier je eigen Windows (Phone) 8.1 universele app

Update komt er aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9001
Update 4.0.0.2 is nu beschikbaar: https://www.windowsphone....81-4448-ab57-07191353e19c
• Bugfix: locatie-naam wordt vaak niet weergegeven op de live tile.
• Bugfix: locatie-naam in de app klopt niet.
• Bugfix: bij een eerdere aankoop van de 3 uurs voorspellingen worden deze voortaans ook zichtbaar.
• Bugfix: radarbeelden worden bij sommige instellingen niet opgehaald.
• Verbeterde data-handling.
• Minor UI fixes.
De naamplaats wordt niet goed of verkeerd weergegeven en ik gebruik GPS?
Je hoeft hier niks voor te doen, dit zou nu goed moeten gaan.

Ik stel een vaste plaats in en data wordt niet geladen, de live tile doet niks of de radar werkt niet?
Open Regenmeter, ga naar Instellingen en typ de plaatsnaam opnieuw in. Druk op ENTER om de plaats te bevestigen. Data zou nu goed geladen moeten worden.

Ik heb al een donatie gedaan, hoe krijg ik de 3 uurs verwachting te zien?
Open Regenmeter, ga naar over / contact, swipe naar rechts en selecteer de in-app purchase die je al gedaan hebt. Je krijgt dan een melding van de Store ("U bent al eigenaar van dit product. Wilt u het opnieuw installeren?"), druk hier op "installeren". Je krijgt dan een melding van Regenmeter dat de 3-uursverwachting is geactiveerd. Herstart Regenmeter en de 'per uur' tabel is toegevoegd!

De plaatsnaam wordt niet weergegeven op de tile?
Dit is opgelost met deze versie. De tiles worden nu geupdate met de plaatsnaam erbij.

[ Voor 4% gewijzigd door Niels9001 op 23-04-2015 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomJodH
  • Laatst online: 31-08-2022
Hi!

Ik heb samen met een vriend van mij een spelletje gemaakt. Deze is (nu nog) alleen te spelen op Windows Phone. We doen mee met een app wedstrijd van Microsoft en nu staat hij dus al in de Windows Phone Store. Het spel is gebaseerd op het (kaart)spel Set. We hebben een snel arcade spel proberen te maken van een ietwat traag spelletje.

Website van het spel.

Hier te downloaden/installeren.

Ik zou het leuk vinden om wat feedback te krijgen.

Mvg,

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TomJodH schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:51:
[...] Ik zou het leuk vinden om wat feedback te krijgen. [...]
Feedback over het filmpje op de website ook goed? Even vooropgesteld dat ik geen achtergrond heb in mediacreatiedingen, behalve dan dat ik er af en toe iets mee moet doen, maar persoonlijk stoor ik mij een klein beetje aan de mismatch tussen de snelheid van het beeld en dat van de muziek. Daarnaast denk ik dat de eerste 10s het belangrijkste zijn en daar zit nu vrij weinig 'inhoud' in. Het spel zie je pas na 14s en pas na 28s zie je daadwerkelijk gameplay. Verder ziet de game er zelf grafisch goed uit! En als het echt zo soepel loopt is dat al meteen 10x beter dan de meeste games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomJodH
Caelorum schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:02:
[...]

Feedback over het filmpje op de website ook goed? Even vooropgesteld dat ik geen achtergrond heb in mediacreatiedingen, behalve dan dat ik er af en toe iets mee moet doen, maar persoonlijk stoor ik mij een klein beetje aan de mismatch tussen de snelheid van het beeld en dat van de muziek. Daarnaast denk ik dat de eerste 10s het belangrijkste zijn en daar zit nu vrij weinig 'inhoud' in. Het spel zie je pas na 14s en pas na 28s zie je daadwerkelijk gameplay. Verder ziet de game er zelf grafisch goed uit! En als het echt zo soepel loopt is dat al meteen 10x beter dan de meeste games.
Feedback op het spel bedoelde ik eigenlijk :*) maar evengoed bedankt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
Onder de indruk van de game! Echt heel leuk gedaan! Volgens mij wordt jullie grootste uitdaging nu de marketing. Ik denk wel dat er mensen zijn die dit willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomJodH
SuikerBrood schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:10:
Onder de indruk van de game! Echt heel leuk gedaan! Volgens mij wordt jullie grootste uitdaging nu de marketing. Ik denk wel dat er mensen zijn die dit willen spelen.
Thanks.

Van marketing hebben we beide geen kaas gegeten dus mochten er mensen tips hebben, meer dan welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
TomJodH schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 05:38:
[...]

Thanks.

Van marketing hebben we beide geen kaas gegeten dus mochten er mensen tips hebben, meer dan welkom.
Haha daar kan ik ook weinig aan bijdragen. Misschien een idee om een redacteur van MyWindows.nl te mailen, misschien willen die wel aandacht besteden aan de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuikerBrood schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:11:
[...] Haha daar kan ik ook weinig aan bijdragen. Misschien een idee om een redacteur van MyWindows.nl te mailen, misschien willen die wel aandacht besteden aan de game?
Zoiets moet je groter aanpakken. Als je echt wilt dat het een succes wordt en je vind dat de game echt van hoge kwaliteit is moet je gewoon meteen alle grote sites aanschrijven, beginnend bij windowscentral.com en wmpoweruser.com. Daarna verdiep kan je jezelf verdiepen in Google AdSense of wellicht beter in dit geval Microsoft Advertising. Die laatste wordt in best veel apps en games op het windows platform gebruikt.
Zie dat je ook vrije envoudig je app kan marketen via MS pubcenter: https://pubcenter.microsoft.com/Dashboard#campaignV2/create

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 23-06-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
Caelorum schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:21:
[...]

Zoiets moet je groter aanpakken. Als je echt wilt dat het een succes wordt en je vind dat de game echt van hoge kwaliteit is moet je gewoon meteen alle grote sites aanschrijven, beginnend bij windowscentral.com en wmpoweruser.com. Daarna verdiep kan je jezelf verdiepen in Google AdSense of wellicht beter in dit geval Microsoft Advertising. Die laatste wordt in best veel apps en games op het windows platform gebruikt.
Zie dat je ook vrije envoudig je app kan marketen via MS pubcenter: https://pubcenter.microsoft.com/Dashboard#campaignV2/create
Klein beginnen om wat reviews op te bouwen. Ze zullen eerder een game reviewen met een aantal reviews lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
SuikerBrood schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 23:11:
[...]

Haha daar kan ik ook weinig aan bijdragen. Misschien een idee om een redacteur van MyWindows.nl te mailen, misschien willen die wel aandacht besteden aan de game?
Of even een berichtje op twitter sturen naar @markbriggeman

Ook helpt het om na een X aantal keer starten van de app te vragen of men niet een review wil achterlaten in de store ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomJodH
Thanks voor de suggesties! Zal vanavond wat mailtjes eraan wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:59
Whatson schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 00:31:
Ook helpt het om na een X aantal keer starten van de app te vragen of men niet een review wil achterlaten in de store ;)
Ja lekker irritant! Net zoals die Dumpert app. Oh wacht, die was van jou :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:47

EektheMan

DPC

Website van het spel.

\
Erg leuk en verslavend spel. Heb snel even 3 levels gespeeld. Hopelijk veranderd het deuntje na X levels voor de variatie.Of ander eigen deuntje voor Classic en Arcade.

Leaderboards zou ook cool zijn.

In de omschrijving (en homepage van het spel) staat dat er 50 levels beschikbaar zijn in deze demo. Verward me een beetje. Betekend het dat er na betaling meer levels beschikbaar komen of bedoelen jullie dat het spel zelf een demo is van jullie kunnen?
Ik heb liever een belofte voor expansion packs oid indien succesvol, dan te weten dat er snel een einde is aan het spel. Normaal zou ik dan al minder snel geneigd zijn het überhaupt te downloaden.

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Punkrocker

Mostly harmless

Ik heb samen met een vriend van mij een spelletje gemaakt. Deze is (nu nog) alleen te spelen op Windows Phone. We doen mee met een app wedstrijd van Microsoft en nu staat hij dus al in de Windows Phone Store. Het spel is gebaseerd op het (kaart)spel Set. We hebben een snel arcade spel proberen te maken van een ietwat traag spelletje.

Website van het spel.

Leuk gedaan!
Loopt vlot op de 512 MB van mijn L520.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomJodH
EektheMan schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:58:
[...]

Erg leuk en verslavend spel. Heb snel even 3 levels gespeeld. Hopelijk veranderd het deuntje na X levels voor de variatie.Of ander eigen deuntje voor Classic en Arcade.

Leaderboards zou ook cool zijn.

In de omschrijving (en homepage van het spel) staat dat er 50 levels beschikbaar zijn in deze demo. Verward me een beetje. Betekend het dat er na betaling meer levels beschikbaar komen of bedoelen jullie dat het spel zelf een demo is van jullie kunnen?
Ik heb liever een belofte voor expansion packs oid indien succesvol, dan te weten dat er snel een einde is aan het spel. Normaal zou ik dan al minder snel geneigd zijn het überhaupt te downloaden.
Bedankt voor je feedback, echt top d:)b

Per stage zijn er 50 levels en we hebben nu maar 1 stage af vandaar dat demo verhaal. Het spel hebben we ook alleen maar uitgebracht vanwege die wedstrijd van Microsoft. Eigenlijk wouden we het alleen maar uitbrengen voor iOS en Android maar de deadline kwam eraan dus hebben we besloten de eerste stage op Windows phone uit te brengen. Als stage 2 af is komen we met een update en daar hoef je niet voor te betalen maar waarschijnlijk zitten er dan wel advertenties in.

Wat betreft de muziek, die blijft zo het hele spelletje door maar na jouw feedback gaan we dat ook zeker wijzigen in de update.

Wat vind je van de moeilijkheidsgraad? Is het te makkelijk of juist te moeilijk? En ken je SET, dat kaartspel?

Nogmaals thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan

EektheMan

DPC

TomJodH schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:48:
[...]

Bedankt voor je feedback, echt top d:)b

Per stage zijn er 50 levels en we hebben nu maar 1 stage af vandaar dat demo verhaal. Als stage 2 af is komen we met een update en daar hoef je niet voor te betalen maar waarschijnlijk zitten er dan wel advertenties in.
Duidelijk.
Ikzelf zou het woord Demo uit de omschrijving en het plaatje op de homepage halen. Bij het woord heb ik andere associaties, dan de uitleg die jij geeft. Ikzelf zou het dus al niet installeren of na installatie snel verwijderen zodra ik 'demo' op de homepage zag. Als je het gaat spelen zie je wel in de navigatie dat stage 2 er nog niet is, maar in mijn geval zou ik daar nooit beland zijn. Maar wie weet denken anderen daar anders over.
Vervangen van het woord 'demo' in een ander woord hoeft denk ik niet, maar ikzelf zou het als gebruiker wel interessant vinden wanneer stage 2 uitkomt.
Wat betreft de muziek, die blijft zo het hele spelletje door maar na jouw feedback gaan we dat ook zeker wijzigen in de update.
Zit ik in het Insider Program? ;)
Wat vind je van de moeilijkheidsgraad? Is het te makkelijk of juist te moeilijk? En ken je SET, dat kaartspel?
Moeilijkheidsgraad is denk ik goed. Arcade is best moeilijk, maar te doen. Lastig vond ik wel om de Power Ups uit te spelen. Het vraagteken bijvoorbeeld moet je een aanwijzing geven. Ik vond het lastig om te zien waar de aanwijzing was. De gele box rondom de kaart sprong er niet uit.
De tijdsklok zou een handje geholpen kunnen worden door de tijdsbar. Nu begint die te 'knipperen' , maar aangezien mijn ogen op de kaarten gericht zijn viel me dat eerst niet op. De laatste 10 seconden mag de tijdsbar van mij van kleur veranderen. Al zou je ook kunnen zeggen dat het rekening houden met de tijd en er actief naar kijken onderdeel is van het spel en uitdaagd tot betere Multi tasking.

SET kende ik niet, maar na de wiki pagina gezien te hebben met de wiskunde erbij is het zeker iets wat ik nader ga bestuderen.

Als laatste mis ik nog een beetje een fun factor. Zo'n map doet al snel denken aan Angry Birds. Maar op wat nuttige informatie na is er weinig te beleven.
Die kip is erg leuk. Staat al op de homepage en is lekker irritant tijdens het spel. Misschien aardig om hem een naam te geven en er een mini verhaal omheen te maken en haar creatief op de map te plaatsen.
Live tile doet nog niets, maar met die kip kun je misschien grappige/informatieve kip/3 tekstje laten roteren.

Anyways, leuk spel. Ik ga hem aanraden bij Candy Crush verslaafden. Suc3

edit: excuus, misschien iets te diep ingegaan op je vraag en (te) veel feedback waar mss verbeterpuntjes in zitten. Ik probeer zeker niet te azijnpissen. Het spel is in zijn huidige staat al perfect. Het is misschien meer op te vatten als een individuele wishlist.

[ Voor 4% gewijzigd door EektheMan op 24-06-2015 18:42 ]

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomJodH
EektheMan schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 18:29:
Duidelijk.
Ikzelf zou het woord Demo uit de omschrijving en het plaatje op de homepage halen. Bij het woord heb ik andere associaties, dan de uitleg die jij geeft. Ikzelf zou het dus al niet installeren of na installatie snel verwijderen zodra ik 'demo' op de homepage zag. Als je het gaat spelen zie je wel in de navigatie dat stage 2 er nog niet is, maar in mijn geval zou ik daar nooit beland zijn. Maar wie weet denken anderen daar anders over.
Vervangen van het woord 'demo' in een ander woord hoeft denk ik niet, maar ikzelf zou het als gebruiker wel interessant vinden wanneer stage 2 uitkomt.
Het spel is niet af, vandaar Demo, snap niet zo goed wat daaraan afschrikt(?) 8) Volgende update is het ook weg dus dan maakt dat niet meer uit :*)
Zit ik in het Insider Program? ;)
d:)b
Moeilijkheidsgraad is denk ik goed. Arcade is best moeilijk, maar te doen. Lastig vond ik wel om de Power Ups uit te spelen. Het vraagteken bijvoorbeeld moet je een aanwijzing geven. Ik vond het lastig om te zien waar de aanwijzing was. De gele box rondom de kaart sprong er niet uit.
De tijdsklok zou een handje geholpen kunnen worden door de tijdsbar. Nu begint die te 'knipperen' , maar aangezien mijn ogen op de kaarten gericht zijn viel me dat eerst niet op. De laatste 10 seconden mag de tijdsbar van mij van kleur veranderen. Al zou je ook kunnen zeggen dat het rekening houden met de tijd en er actief naar kijken onderdeel is van het spel en uitdaagd tot betere Multi tasking.

[...]

edit: excuus, misschien iets te diep ingegaan op je vraag en (te) veel feedback waar mss verbeterpuntjes in zitten. Ik probeer zeker niet te azijnpissen. Het spel is in zijn huidige staat al perfect. Het is misschien meer op te vatten als een individuele wishlist.
Ok top, die hint animatie moet idd duidelijker (working on it). Kleur veranderen van de tijdbar is een goed idee, zal er naar kijken, staat iig genoteerd.

Wat betreft de fun factor, leuk idee met die kip maar aangezien we met z'n tweeën zijn en dit in de avonduurtjes in elkaar knutselen zie ik dat niet gebeuren 8)

Live tiles heb ik me nog niet zo in verdiept, verwacht je dat wel van een beetje app normaal gesproken? Ik zelf gebruik Android en ben niet zo thuis in de Windows Phone wereld.

Anyway nogmaals bedankt voor de feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomJodH
Punkrocker schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 15:09:
[...]

Leuk gedaan!
Loopt vlot op de 512 MB van mijn L520.
Mooi! Goed om te horen, wij hebben het alleen getest op de Lumia 920.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan

EektheMan

DPC

TomJodH schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:35:
[...]
Live tiles heb ik me nog niet zo in verdiept, verwacht je dat wel van een beetje app normaal gesproken? Ik zelf gebruik Android en ben niet zo thuis in de Windows Phone wereld.
Met zijn tweetjes in de avonduren? _/-\o_

LiveTile: Verwachten? Nee. Hopen, dat zeker. In principe zet ik alleen veelgebruikte apps op mijn Home Screen, maar er zitten ook een paar Live Tiles tussen omdat ik ze mooi vind. Transparant met wisselende info heeft de voorkeur.

Het is denk ik een klein onderdeel van het gevecht om aandacht voor je app in Windows, maar ook op Android. Een bepaalde groep zal een app met Widget/Live Tile de voorkeur geven boven een app zonder. Ik weet niet hoe gevoelig jouw app is voor copy cats, maar in ieder geval in WP kost het iets minder moeite om een Live Tile iets interessanter te maken dan een statische Tile en wie weet plaatst een groep jouw app op het homescreen ipv in de Game map om in de vergetelheid te geraken.
Ik vind het al aardig als de tile simpelweg veranderd in de beschikbare kaartje in de game. 3 diamantjes, 1 ovaaltje etc. Yep, zo snel vermaak ik me al met een Live Tile /baby

Is maar mijn mening/gevoel. Anderen hier hebben misschien bronnen met harde cijfers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomJodH
EektheMan schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:13:

Met zijn tweetjes in de avonduren? _/-\o_

LiveTile: Verwachten? Nee. Hopen, dat zeker. In principe zet ik alleen veelgebruikte apps op mijn Home Screen, maar er zitten ook een paar Live Tiles tussen omdat ik ze mooi vind. Transparant met wisselende info heeft de voorkeur.

[...]

Het is denk ik een klein onderdeel van het gevecht om aandacht voor je app in Windows, maar ook op Android.

Is maar mijn mening/gevoel. Anderen hier hebben misschien bronnen met harde cijfers?
Ik zal me er is in verdiepen. Ik knutsel wel wat leuks in elkaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuikerBrood
http://wmpoweruser.com/game-of-thr33s/

Zie ik dit opeens voorbij komen. GJ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomJodH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Punkrocker

Mostly harmless

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomJodH
Wow! Met filmpje zelfs 8) Dat gaat wel wat downloads opleveren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biglia
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 17:10
Hi!

Website van het spel.

Mvg,

Tom
Mooi. Met wat is dit gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-08 11:28
Heel tof, maar... in hoeverre is het als SET? Want het lijkt exact hetzelfde te zijn qua regels, en zelfs de kaarten lijken erop. Ik kan me zo voorstellen dat de makers van SET (of op z'n minst 999 games hier in Nederland) op z'n minst eens achter hun oren krabben als ze dit voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomJodH
biglia schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:42:
[...]

Mooi. Met wat is dit gemaakt?
Met het Cocos framework. _/-\o_

http://cocos2d-x.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomJodH
HooksForFeet schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:56:
Heel tof, maar... in hoeverre is het als SET? Want het lijkt exact hetzelfde te zijn qua regels, en zelfs de kaarten lijken erop. Ik kan me zo voorstellen dat de makers van SET (of op z'n minst 999 games hier in Nederland) op z'n minst eens achter hun oren krabben als ze dit voorbij zien komen.
Dat hebben we natuurlijk wel even gechecked. Het is vrij lastig auteursrecht te krijgen op spelregels. Wat betreft de figuurtjes gebruiken we hele universele symbolen waar niemand aanspraak op kan maken als zijnde hun eigendom.

De gameplay daarentegen is wel totaal anders. Het grootste gedeelte van het spel (tot level 43) speel je ieder level met een eigenschap minder. Hierdoor wordt het een stuk makkelijker, daar kom je wel achter als je bij level 43 komt >:)

En daarbij zijn we niet de eerste die een app maken van Set. Er staan er een stuk of 5 in de play store. 999 Games heeft zelf ook een app, in ieder geval voor Android en iOs, Windows Phone weet ik eigenlijk niet.
Pagina: 1 ... 28 ... 30 Laatste

Let op:
Een lijst van door Tweakers gemaakt apps is te vinden in de startpost</a>. Daarin wordt ook uitgelegd hoe jouw app in de TS kan worden opgenomen.