TomJodH schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:48:
[...]
Bedankt voor je feedback, echt top
Per stage zijn er 50 levels en we hebben nu maar 1 stage af vandaar dat demo verhaal. Als stage 2 af is komen we met een update en daar hoef je niet voor te betalen maar waarschijnlijk zitten er dan wel advertenties in.
Duidelijk.
Ikzelf zou het woord Demo uit de omschrijving en het plaatje op de homepage halen. Bij het woord heb ik andere associaties, dan de uitleg die jij geeft. Ikzelf zou het dus al niet installeren of na installatie snel verwijderen zodra ik 'demo' op de homepage zag. Als je het gaat spelen zie je wel in de navigatie dat stage 2 er nog niet is, maar in mijn geval zou ik daar nooit beland zijn. Maar wie weet denken anderen daar anders over.
Vervangen van het woord 'demo' in een ander woord hoeft denk ik niet, maar ikzelf zou het als gebruiker wel interessant vinden wanneer stage 2 uitkomt.
Wat betreft de muziek, die blijft zo het hele spelletje door maar na jouw feedback gaan we dat ook zeker wijzigen in de update.
Zit ik in het Insider Program?

Wat vind je van de moeilijkheidsgraad? Is het te makkelijk of juist te moeilijk? En ken je SET, dat kaartspel?
Moeilijkheidsgraad is denk ik goed. Arcade is best moeilijk, maar te doen. Lastig vond ik wel om de Power Ups uit te spelen. Het vraagteken bijvoorbeeld moet je een aanwijzing geven. Ik vond het lastig om te zien waar de aanwijzing was. De gele box rondom de kaart sprong er niet uit.
De tijdsklok zou een handje geholpen kunnen worden door de tijdsbar. Nu begint die te 'knipperen' , maar aangezien mijn ogen op de kaarten gericht zijn viel me dat eerst niet op. De laatste 10 seconden mag de tijdsbar van mij van kleur veranderen. Al zou je ook kunnen zeggen dat het rekening houden met de tijd en er actief naar kijken onderdeel is van het spel en uitdaagd tot betere Multi tasking.
SET kende ik niet, maar na de wiki pagina gezien te hebben met de wiskunde erbij is het zeker iets wat ik nader ga bestuderen.
Als laatste mis ik nog een beetje een fun factor. Zo'n map doet al snel denken aan Angry Birds. Maar op wat nuttige informatie na is er weinig te beleven.
Die kip is erg leuk. Staat al op de homepage en is lekker irritant tijdens het spel. Misschien aardig om hem een naam te geven en er een mini verhaal omheen te maken en haar creatief op de map te plaatsen.
Live tile doet nog niets, maar met die kip kun je misschien grappige/informatieve kip/3 tekstje laten roteren.
Anyways, leuk spel. Ik ga hem aanraden bij Candy Crush verslaafden. Suc3
edit: excuus, misschien iets te diep ingegaan op je vraag en (te) veel feedback waar mss verbeterpuntjes in zitten. Ik probeer zeker niet te azijnpissen. Het spel is in zijn huidige staat al perfect. Het is misschien meer op te vatten als een individuele wishlist.
[
Voor 4% gewijzigd door
EektheMan op 24-06-2015 18:42
]
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher