@Stravincy
Bedankt voor je feedback - ik zal corrigeren wat ik kan!
De radiostations zijn allen afkomstig uit Duitsland, vandaar dat er "Germany" staat
Ik gebruik het "moment.js" framework om timezones / lokale tijden te berekenen en die staat nu "gepinned" op de tijdzone van Berlijn / met correctie van de Daylight Saving Time tot 2074...
Het icoon 'moet' vibreren als je er op klikt; dat is een easter-egg (hij animeert ook random met telkens een andere animatie / ease om de x-zoveel seconden).
Mijn apps zijn 100% HTML5 (alleen de browser is native C#) en helaas is HTML5 traag, qua animaties (of je moet op het canvas renderen- maar dat vreet je CPU / GPU leeg).
Vandaar dat de animatie trillerig overkomt; de framerate wordt bepaald door jQuery (-mobile) en dus niet afgehandeld via een 'code behind xaml storyboard'...
Ik bouw al mijn apps in HTML5, omdat ik dat ten eerste beter beheers dan C# en JAVA en ten tweede wil ik - op termijn - alles porten naar Android, en dan is een platform agnostische taal wel zo prettig... ten derde ontwerp ik alles responsive / modulair; dus het schaalt mee met het formaat van je display (ik gebruik VW en VH als measurement units (viewport width en viewport height) - wat ook weer handig is voor universal apps (en de port naar het legio aan Android devices).
De music-player is ook gewoon een HTML5 audio-tag... die communiceert met de Background Agent van Windows Phone; daarom zie je niet wat er speelt - alleen de titel van het radiostation...
Het heeft dus zo zijn min-punten (HTML5), maar voor mij ook wel weer voordelen (ik werk momenteel in PHP / JS / CSS / JAVA / C# en kan nog meer talen niet echt aan, omdat ik eigenlijk illustrator / animator ben, dus absoluut geen programmeur).
Wat ik me trouwens afvroeg; zijn er hier app-ontwikkelaars die daadwerkelijk wat verdienen met hun Windows Phone apps?
Ik heb nu bv. 15 apps in de store, waarvan 10 apps met een advertentie. Per maand 'verdien' ik daar 2 tot 5 cent mee... (alle 10 apps bij elkaar). Ik gebruik een ad-rotator die zowel Microsoft als Google ads inlaadt (om en om) en kijkt welke fill rate het beste is.
Van Rudy Huyn weet ik dat zijn 6TAG app in vier maanden tijd 150 euro heeft opgeleverd... wat natuurlijk ook niet in verhouding staat tot alle uren en efforts...
Een kennis van me heeft een extreem simpele app voor Android / iOS (een suffe RSS reader, met slechts één feed die je via de default browser doorverwijst naar de echte nieuwsbron) en die levert per maand 125 euro op (dan wordt het al interessanter, natuurlijk)...
Vandaar dat ik lonk naar Android; Windows Phone kost giga-veel tijd en geld (servers, man-uren, etc...) maar het is en blijft een dure hobby (voor mij dan)... ik blijf sowieso in de basis alles wel ontwikkelen voor WP, maar wil alles ook porten naar Android (iOS, no way!).
[
Voor 31% gewijzigd door
b2vjfvj75gjx7 op 05-11-2014 22:51
]