Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-09 16:30
Mijn app Speurtochie heeft de beta status bereikt waarbij ik opzoek ben naar testers.

Wat is Speurtochie?

Speurtochie is een app voor Windows Phone 8.1 waarbij deelnemers een speurtocht kunnen downloaden en uitvoeren.
Als deelnemer krijg je meerdere uitdagingen waarbij je via verschillende methoden lopend naar een doel moet verplaatsen. Bij het doel aangekomen wordt er een vraag gesteld.

Na het voltooien van de speurtocht (alle uitdagingen volbracht), kan je het resultaat verzenden naar de website http://speurtochie.nl waar je het resultaat kan terugzien. Ga voor een voorbeeld van een speurtocht resultaat naar de website en klik op 'Resultaten'. Voer daar de volgende gegevens in:

Email adres: voor@beeld.nu
Speurtochtcode: 123456

Hoe kom ik aan de app en de speurtochten?

De app is niet zichtbaar in de store. Je moet een uitnodiging krijgen van een speurtocht beheerder. De speurtochtbeheerder kan je een mail sturen met de download link van de app en de speurtochtcode om de speurtocht te downloaden.

Wie zijn dan de beheerders?

Dat ben jij! Tenminste als je mee wilt doen met het testen van zowel de (beheerders-) website als de app. Stuur mij een PM met je email adres en ik zorg dat je je kan registreren bij de website en kan starten met het maken van een speurtocht.

Wat verwacht ik van testers?

Ik verwacht dat een tester minimaal 1 speurtocht maakt en die speurtocht door minimaal 1 deelnemer uitgevoerd wordt (jezelf of je kinderen, al dan niet begeleid door een volwassene als de kinderen jonger dan 12 jaar zijn).

Verder verwacht ik dat je alle bugs meld die je tegenkomt en tekortkomingen of tips ter verbetering.

Het is een beta, dus...

Niet alle functionaliteit is op dit moment ingebouwd. Je kan bijvoorbeeld in een help pagina tegenkomen dat je de speurtocht niet kan lopen als de tijdsperiode niet geldig is, maar daar wordt nog niet op gecontroleerd in de app. De meeste functionaliteit is nu aanwezig. Het zoeken naar bugs kan beginnen...

Hoe werkt de website en de app?

Omdat de website en de app vanzelfsprekend zouden moeten zijn, geef ik geen extra uitleg. Zijn er toch onduidelijkheden, dan hoor ik dat graag.

Waar kan ik feedback geven?

In dit topic en via het email adres bij de contact gegevens in de website.

Hoe ziet de toekomst eruit voor Speurtochie?

Ik hoop positief ;)

Het is de bedoeling dat de app ook op IOS en Android en dergelijke gaat draaien. Het is bijvoorbeeld de bedoeling dat bijvoorbeeld een vereniging een speurtocht gaat uitzetteen voor een ledendag en dat de leden niet afhankelijk hoeven te zijn van een bepaald besturingssysteem op hun telefoon.

Ik hoop dat richting het voorjaar, als het weer beter wordt, de app definitief gepubliceerd kan worden...

Tot slot

Ik heb al een paar mensen de app laten testen met 2 speurtochten die ik had gemaakt. De speurtochten werden gelopen door volwassenen en kinderen begeleid door volwassenen en hieruit kwam naar voren dat zowel de kinderen als de volwassenen het leuk vonden om de speurtocht te lopen. Speurtochie is dus niet alleen voor kinderen bedoeld!

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
De app en website hebben een aantal flinke wijzigingen ondergaan. Vrijwel alle gewenste functionaliteit is aanwezig.

Vanwege de gewijzigde app en website ben ik weer op zoek naar testers. PM me je email adres als je wilt testen en ik stuur je verdere informatie...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Nog steeds zoekende naar testers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
Jazeker. Hoe meer testers hoe beter. Tot nu toe zijn er al wat bugs tevoorschijn gekomen door het testen en die los ik dan meteen op. Er zullen er vast nog een aantal inzitten, en hoe meer mensen testen, hoe sneller die boven komen drijven en hoe beter de app en website worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
dit valt onder werving, vandaar het slotje.

Zie Het algemene beleid van het forum: Het algemeen beleid #verbodenspam

[ Voor 55% gewijzigd door The Wizard op 22-11-2014 19:59 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

kleine aanvulling, uiteraard mag je je app, net als alle andere zelfgemaakte apps wel in het daarvoor bestemde Windows Phone app topic kenbaar maken

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.