Goed punt, ik zal er is iets mee stoeien.
Ook lijkt het alsof er water in zit. Je ziet door het flesje heen de rand van de tafel ietsje lager, wat zou betekenen dat er breking is, door vloeistof.
Ja dat er wat er in lijkt te zitten vind ik ook, ook omdat ie iets te grijs/wittig is dus ja.
De dop zou je nog wat glimmender kunnen maken, en ribbels kunnen geven met een bumpmap. Ook het wikkel is volgens mij glanzender, pak het papier er maar eens bij.
Wikkel is wel iets glanzender, maar meer van licht niet van reflecties oid... dat is apart in te stellen ofniet?
De groeven in de onderkant mogen volgens mij wat dieper.
Dat klopt idd, maar dat is lastiger dan gedacht om dat te doen en beetje het model normaal te houden... Misschien dat ik het nog iets dieper kan maken dan het nu is...
Ook vraag ik me af of je je camera vreemd hebt staan, te hoog, of dat het flesje gewoon aan de onderkant veel smaller is dan aan de bovenkant. Het lijkt 'n beetje een kleerkast, zo breed van boven. Misschien werkt het als je je perspectief aanpast, misschien moet je ook wel je flesje wat bijschaven.
Je kijkt er wel wat scheef op, hij lijkt dus te dik van boven de wikkel?
Verder zou je wat aan de glanzendheid van de muur kunnen doen. Gelakt granol, ala, maar dit lijkt wel plastic. Maakt het flesje ook ongeloofwaardiger, cartoony.
Dat is snel gedaan, misschien moet ik ff een ander muurtje pakken ja

Je horizon is scheef

Ik weet niet of de schaduw van het flesje klopt. Misschien is je plasticmaterial nog niet helemaal goed ingesteld met transparantie, want volgens mij moet er meer gelaagdheid uit die schaduw te halen zijn.
Wat is je belichtingssetup nu? Omni's plus een directe spot voor de schaduw? Je zou nog wat kunnen spelen met de warmte van het licht, het lijkt nu vrij wit.
Belichting is nu idd 2 omni's waarvan 1 wat hoger en verderaf en 1 wat dichterbij.
De ene is ook heel lichtelijk blauw en ongeveer 50% sterkte.
ja de schaduw vind ik ook wel een beetje plat, misschien meer transparantie erin gooien om het licht meer door te laten ja...
bedankt voor je feedback