Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 319.529 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/21179sl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/34niser.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/5bdwg3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2wqwlrc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/i2k65z.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2hx366v.jpg

Mijn kamertje, meer een desktop hifi setup en een bed HT setup :)

tv voor in bed: Sharp aquos 32LE320

koptelefoons: sennheiser hd650, beyerdynamic T1

versterker: LD-mkiii, LD-mkv

oordopjes: denon c710

monitor: w2408h van HP

spdif controller en DAC: teralink x2 en musical fidelity v-dac

wat kabeltjes, playonHD

excuses voor rommel ;)

**Voor de mensen geinteresseerd in de koptelefoonstandaard: http://cgi.ebay.nl/Headph...ain_0&hash=item3a632d7f56

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:07

Exirion

Gadgetfetisjist

timwijn schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:33:
Volgens mij heb ik jou in een hele tijd al geen fatsoenlijke post meer zien plaatsen in een forum.
Moet je toch beter kijken, want ik help genoeg mensen als ze het helpen waard zijn.

Het niveau op dit forum gaat elk jaar verder achteruit. Als het niet voorgekauwd wordt of niet te Googlen is dan is het al te moeilijk. Beetje jammer voor een forum dat ooit uit echte freaks bestond :O

Maar goed, ben al weg :W

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Little Dot O+
Mooie spullen, alleen best wel aan de prijs. Wil nog steeds een keer die MK III kopen. Jammer ook dat je ze niet veel tweedehands langs ziet komen. Tot die tijd lus ik de Sennheiser nu wel door via de Denon receiver :).
Welke hoofdtelefoonstandaard is dat?

[ Voor 20% gewijzigd door FeaR op 01-03-2011 15:56 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Exirion schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:44:
[...]

Moet je toch beter kijken, want ik help genoeg mensen als ze het helpen waard zijn.

Het niveau op dit forum gaat elk jaar verder achteruit. Als het niet voorgekauwd wordt of niet te Googlen is dan is het al te moeilijk. Beetje jammer voor een forum dat ooit uit echte freaks bestond :O

En als je geen 'echte freak' bent of nog niet dan mag je hier ook niet zijn? Beetje logisch dat de scene dan doodbloed, vrijwel niemand komt daardoor er meer bij. Daardoor komen er wel meer beginners en wat minder capabele forum gangers erbij. Je geeft dus eigenlijk zelf al aan waarom het niveau lager is :)
Ik vind het geenzins nodig om een veranderende groep als tweakers persé een dergelijke standaard te geven, juist doordat mensen informatie delen, mits natuurlijk nadat er wel enige moeite is gedaan om zelf wat te vinden, anderen helpen en zodoende de community in stand te houden.
Ik ben het zeker met je eens dat je niet zomaar iedereen hapklare brokken informatie voor moet kauwen maar dit soort specifieke punten als een speciale tekening lijkt me geen probleem als de poster waarop die reageert al zelf aan geeft dat hij het geen probleem vind de bestanden door te sturen...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:54:
[...]

Little Dot O+
Mooie spullen, alleen best wel aan de prijs. Wil nog steeds een keer die MK III kopen. Jammer ook dat je ze niet veel tweedehands langs ziet komen. Tot die tijd lus ik de Sennheiser nu wel door via de Denon receiver :).

[...]

Welke hoofdtelefoonstandaard is dat?
Hehe, dankje. Het behalve dat ze mooi zijn klinken ze imo echt lekker laid back (voor de mkii) en echt strak en diep voor de mkv :)
Klopt idd dat je ze niet 2ehands langs ziet komen. Ik gebruik trouwens de mkiii ook nog maar heel af en toe aangezien die mijn T1 niet echt goed aandrijft. Welke senns heb je trouwens?

De zwart aluminium koptelefoonstandaard heb ik als cadeau gekregen (samen met een k702 die ik aan mijn broer heb geleend en nog steeds niet terug heb) en is van AKG. Ik kan even voor jou nakijken waar je die los kan bestellen (is niet zo duur trouwens).

Als ik van plan ben om de mkiii weg te doen, krijg je wel een pm van mij :) die zit hier toch aardig wat stof te verzamelen terwijl ik hem niet echt meer vaak gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Nadat ik hem zag staan, had ik meteen het idee er 1 voor mezelf te kopen.
Sennheiser HH10 Headset Holder
€18,00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:17:
[...]Hehe, dankje. Het behalve dat ze mooi zijn klinken ze imo echt lekker laid back (voor de mkii) en echt strak en diep voor de mkv :)
Klopt idd dat je ze niet 2ehands langs ziet komen. Ik gebruik trouwens de mkiii ook nog maar heel af en toe aangezien die mijn T1 niet echt goed aandrijft. Welke senns heb je trouwens?

De zwart aluminium koptelefoonstandaard heb ik als cadeau gekregen (samen met een k702 die ik aan mijn broer heb geleend en nog steeds niet terug heb) en is van AKG. Ik kan even voor jou nakijken waar je die los kan bestellen (is niet zo duur trouwens).

Als ik van plan ben om de mkiii weg te doen, krijg je wel een pm van mij :) die zit hier toch aardig wat stof te verzamelen terwijl ik hem niet echt meer vaak gebruik.
Ik heb een Sennheiser HD595. Vond de HD650 wel beter klinken, maar het de meerprijs zeker niet waard. Heb ook maar tachtig euro voor mijn HD595 betaald, dus dan is de keuze snel gemaakt. Voor dat geld is er gewoon weinig beters te vinden. Maar dat de HD595 bij sommige winkels nog voor €150 - €200 ligt snap ik echt niet.

Had al zo'n vermoeden dat de MK III niet vaak werd gebruikt aangezien het "laagje" stof wat er op lag. De combinatie van de Little Dot MK III met de Little Dot MKV zie je overigens wel vaak langskomen. Met alleen de MK III kan je toch ook gewoon uit de voeten?

Ben wel beniewd naar die standaard. Heb nu de houder die bij de Sennheiser zit om deze aan een bureau en dergelijke te hangen. Enige andere die me wel aanstond was van Woo Audio welke maar $29 is (excl. shipping). Als je in Nederland naar zoiets kijkt dan kom je meteen bij een Hobo Hifi uit waar ze €99,- vragen voor een standaard voor je hoofdtelefoon.

[ Voor 10% gewijzigd door FeaR op 01-03-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelior
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 10:37
@Gentleman

Ik zie dat je ook een Sony 40HX700 bezit.
Echt een superfijne TV.
Ik snap niet dat deze al uit de handel gehaald is.

Weet je hier toevallig iets meer van?

P.s. Ik heb em ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FeaR1986 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:39:
[...]

Ik heb een Sennheiser HD595. Vond de HD650 wel beter klinken, maar het de meerprijs zeker niet waard. Heb ook maar tachtig euro voor mijn HD595 betaald, dus dan is de keuze snel gemaakt. Voor dat geld is er gewoon weinig beters te vinden. Maar dat de HD595 bij sommige winkels nog voor €150 - €200 ligt snap ik echt niet.

Had al zo'n vermoeden dat de MK III niet vaak werd gebruikt aangezien het "laagje" stof wat er op lag. De combinatie van de Little Dot MK III met de Little Dot MKV zie je overigens wel vaak langskomen. Met alleen de MK III kan je toch ook gewoon uit de voeten?

Ben wel beniewd naar die standaard. Heb nu de houder die bij de Sennheiser zit om deze aan een bureau en dergelijke te hangen. Enige andere die me wel aanstond was van Woo Audio welke maar $29 is (excl. shipping). Als je in Nederland naar zoiets kijkt dan kom je meteen bij een Hobo Hifi uit waar ze €99,- vragen voor een standaard voor je hoofdtelefoon.
Dat is ook een zeer nette prijs voor een 595 (nieuw of 2ehands btw?). ik had de mijne destijds helaas wel de volle pond ervoor moeten betalen omdat hij net uitgekomen was. die van mij ligt nog ergens bij een maat thuis dus voor de geinteresseerden,ik heb heb hem nog te koop voor een goede prijs ;)
Ik moet er wel bij vertellen dat een 650 stukken beter klinkt bij een dedicated headphone amp. Het beste is imo een solid state amp ipv buizen. Toen ik hem voor het eerst uitprobeerde dacht ik dat het verschil wel meeviel mbt een 595 en het zijn prijs eigenlijk niet waard was (zoals bij jou). Na een weekje gebruikt te hebben (ongeveer 35 uur inbranden) viel het pas echt op hoe dieper en zuiverder hij in werkelijkheid was. dat was echt een dag/nacht verschil om het zo maar te zeggen :)
dus als je de mogelijkheid krijgt om hem nog eens uit te proberen voor een week (of een al ingebrande versie testen), zeker doen.

Hahahaha, nou dat je het zegt, ik zie het idd op de foto nou pas. Toch maar snel een keer schoonmaken (zoals eigenlijk mijn hele kamer) als ik de tijd heb :)
Ik gebruikte hem nog af en toe om als voorversterker te hangen op de mkv maar dat is niet echt aan te raden. Ik vind de solid state versterkers tegenwoordig veel leuker klinken. het buizengevoel is af en toe nog wel leuk maar toch voor goeie muziek prefereer ik de mkv of iig een solid state. buizen gaan (itt tot wat je vaak leest op internet) in mijn geval wel sneller vervelen en vergt nogal wat onderhoud.
Op een hd595, wat een hele allround neutrale kenmerk heeft is de mkiii zeker aan te raden, al moet je wel op de gain settings letten onderaan. voor de rest, prima stuk chinees hardware en hij ziet er echt mooi uit bovenop de mkv.

Die hanger heb ik ook nog aan mijn bureau hangen, als je goed kijkt, kan je het ook nog zien hangen op de foto met de tv links in het hoekje onderaan. Die andere van woo audio vind ik zelf niet echt fijn omdat de kussens van de koptelefoon en tegenaangedrukt worden. Na een bepaalde tijd heb je van die 'deuken' in je oorkussens zitten iig wat niet weggaan. daarom vond ik deze van AKG ook erg fijn, waar de kussen vrij zijn als je ze ophangt en je kan gewoon nog een andere koptelefoon bijhangen (lange/diepe hangoppervlak) zoals op de foto. Ik heb je een pm gestuurd trouwens, moet je maar even op kijken. Niet al te duur zoals ik net al aangaf :)
99 voor een houder is idd wel veel geld en die van hobo is een leuke alleen staat hout mij niet echt aan. Volgens mij is het ook een speciale merk die ze maken en daardoor zo duur, maarja, ze moeten toch ergens aan hun geld komen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:52:
[...]Dat is ook een zeer nette prijs voor een 595 (nieuw of 2ehands btw?).
Helemaal nieuw in doos en met garantie. Mijn pa wist dat ding ergens te regelen. Ik zocht al naar een nieuwe headphone en wilde zo'n 150 euro uitgeven. Maar zat zwaar te twijfelen niet door te sparen voor de HD650. Maar goed, een HD595 voor 80 euro, dan is de keuze snel gemaakt.

Gebruik de HD595 niet zo heel vaak meer omdat ik nu een Squeezebox heb die de muziek van mijn PC (en straks van de NAS) naar de Denon receiver stuurt en de Denon is aangesloten op een paar Focal Chorus 826W. Dus daar kan een HD595 toch niet tegen op, zeker niet aangezien er nog meer upgrades aan zitten te komen....
Maar de PC gaat ooit naar een dedicated "studeerkamer" dan ga ik de HD595 wel nodig hebben. En dan is een Little Dot of iets in die trant toch wel een mooie investering. En voor mij ook een mooie manier om een keer een buizenversterker te proberen. Vandaar dat de Little Dot MK III mijn aandacht wel trok/trekt.
Ik heb je een pm gestuurd trouwens, moet je maar even op kijken. Niet al te duur zoals ik net al aangaf :)
99 voor een houder is idd wel veel geld en die van hobo is een leuke alleen staat hout mij niet echt aan. Volgens mij is het ook een speciale merk die ze maken en daardoor zo duur, maarja, ze moeten toch ergens aan hun geld komen toch? :)
DM had ik ontvangen inderdaad. Valt op zich nog wel mee voor een dergelijke standaard - zeker als het van een merk is -. Die van de Hobo is inderdaad een speciale die gevormd is om de druk op de hoofdtelefoon goed te doen en dat soort dingen. Maar dat vind ik meer iets voor hoofdtelefoons van duizend euro. Ik ga geen houder van honderd euro kopen voor een Sennheiser, AKG of wat dan ook.

Eens zien of het die houder van AKG ga of toch die Woo Audio. Qua prijs doet het niet veel voor elkaar onder. Vind het altijd zo lastig om te zien hoe een hoofdtelefoon gaat hangen als deze met snoer is. Op veel productofoto's gebruiken ze dan "toevallig" draadloze exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Hoe heet die houder? Want ik vind 'm ook wel interessant :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, als er dan toch meer vraag naar is: Linkje naar Ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 21:34
Exirion schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:44:
[...]

Ik snap wel waar je op doelt en ik vind het ook vervelend dat sommige mensen niet eens even de moeite nemen om zelf iets op te zoeken. Maar viel me op, dat ik de laatste tijd veel van dit soort reacties van je las.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foetus_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Heb dezelfde stands een aantal maanden geleden ook gekocht. Het zijn volgens mij ook geen nieuwe (stond voordien ergens vermeld in de ebay auction) maar demo producten van AKG die normaal gezien ook niet verkrijgbaar zijn :). Is amper te merken, ik had 1 waar er een rubberen voetje ontbrak maar de rest perfect optisch in orde.

Heb er zo'n 4tal, en buiten dat ze persoonlijk nog iets hoger mochten zijn ( 1cm was voldoende, connector van K702 iets te dicht bij het voetje) vind ik ze GENIAAL. Als je kijkt op de hifiman HE-5 -> HE-6 product pages zie je ze trouwens ook afgebeeld met een CD op het logo :). Er is op head-fi nog een redelijke zoektocht geweest achter deze dingen.

Zal toch ook eens mijn collectie moeten tonen, eerst eens opruimen en dergelijke om niet in schaamte te komen bij sommige setups hier! Al is mijn setup ook meer muziek gefocused i.t.t. home cinema.

M'n Hifiman HE-5LE en AKG 340 arriveren ergens mid volgende week, misschien dat ik dan eens de camera onder het stof haal.

Litle dot's zijn altijd mooie juweeltjes om te zien. Al ben ik persoonlijk geen fan van de MKV (en de HD650 :p).

end of this offtopic post (pictures commence!).

[ Voor 2% gewijzigd door foetus_ op 01-03-2011 19:45 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foetus_ schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 19:36:
[...]

Heb er zo'n 4tal, en buiten dat ze persoonlijk nog iets hoger mochten zijn ( 1cm was voldoende, connector van K702 iets te dicht bij het voetje) vind ik ze GENIAAL. Als je kijkt op de hifiman HE-5 -> HE-6 product pages zie je ze trouwens ook afgebeeld met een CD op het logo :). Er is op head-fi nog een redelijke zoektocht geweest achter deze dingen.

M'n Hifiman HE-5LE en AKG 340 arriveren ergens mid volgende week, misschien dat ik dan eens de camera onder het stof haal.

Litle dot's zijn altijd mooie juweeltjes om te zien. Al ben ik persoonlijk geen fan van de MKV (en de HD650 :p).

end of this offtopic post (pictures commence!).
Dus ik heb een collectors item op mijn bureau staan? Cool, wist ik niet eens :) Ik ben er iig erg tevreden mee.

leipe koptelefoon die he5le. wat gebruik je eigenlijk om dat beeste aan te drijven?
Deel je wel even je eerste ervaringen als je hem eenmaal binnen hebt, heb er zelf eigenlijk nooit aan gedacht om zoiets aan te schaffen. mss iets voor in de toekomst :) ben ook zeer nieuwsgierig naar jouw eerste fotos.

lol, ik zie nou pas echt wat een rommel mijn bureau op dit moment is en ik ben echt grondig toe aan een schoonmaak (of iig even ordenenen als ik het zo met de andere fotos vergelijk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperBoswachter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-08 20:20
Theo27 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 11:47:
[...]

het is prima zelf te doen een sleuf frezen/uithakken
alleen heb je er wel goed gereedschap voor nodig.
Ik heb een kabelgoot van 60x30 mm gebruikt
hier zitten nu negen kabels in en ik heb nog ruimte over :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Whoo I like! Dat is nou precies wat ik wil hebben. Alleen nu hoor ik dat het twijfelachtig is of je vrolijk mag gaan frezen in een huurhuis. Iemand hier een idee over? En ik kan eigenlijk niet de hele wand opnieuw laten stuccen nadat ik dit heb gedaan (had meer een beetje rotband in gedachten ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:01

OMD

je mag alles doen in een huurhuis als je het huis maar weer opleverd zoals het aan jou opgeleverd is. Dus zonder gat in de muur.

Als je eruit gaat zal je het moeten vullen en opnieue moeten stucen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 12:31

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

OMD schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:00:
je mag alles doen in een huurhuis als je het huis maar weer opleverd zoals het aan jou opgeleverd is. Dus zonder gat in de muur.

Gaten vullen met Rotband en opnieuw verven. Opgelost. Of vragen aan nieuwe huurders of ze het zo willen overnemen. Je mag vaak verbouwen als het een verbetering is van de oude situatie

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMD schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:00:

Dat je alles mag doen in een huur huis is onzin. Zulks kan in je huurcontract staan. Het beste is contact op te nemen met de verhuurder. Oplevering is wel in originele (lees: door de verhuurder opgeleverde) staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Inderdaad je mag echt niet alles zomaar doen, en tegenwoordig hoef je hem ook niet meer kaal op te leveren in de orginele staat.(als ik het goed heb, verbeteringen van de woning altijd laten aankaarten)

Toen ik in mijn huidige appartement kwam hadden ze all het behang en de vloer ook laten liggen ( zonder overleg, particuliere huursector )
Dus ik kwam ook gatenkaas tegen onder het behang met eraf halen.

En ja hollenwand plugggen in een niet hollenwand, top klussers
En het elektriciteitsnet in het huis was ook aangelegd door een stel dronken russen, als je een lamp beetpakte vielen de kabels er al uit achter in het houdertje, en ook zo bij stopcontacten.
En natuurlijk maar 1 geaard stopcontact in het huis.

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 02-03-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:26:
En natuurlijk maar 1 geaard stopcontact in het huis.
Precies genoeg voor je wasmachine ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MkGrnd
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-08-2023
Kan iemand vertellen hoe lang je op de Nakamichi bananenpluggen hebt gewacht? Ikzelf wacht er nu sinds 14 feb. op waarvan ik niet weet of ~2 weken lang of kort is vanuit China.

Het ging om deze pluggen

Thanks

[ Voor 34% gewijzigd door MkGrnd op 02-03-2011 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ongeveer 2 weken vanuit ebay is vrij snel hoor. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Laatst online: 11-09 22:11
Ik bestel regelmatig spullen via ebay in Hongkong meestal 2-3 weken. Soms heb je het vlugger maar dat is net of je alle transport mee hebt. Logisch natuurlijk.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
MkGrnd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:06:
Kan iemand vertellen hoe lang je op de Nakamichi bananenpluggen hebt gewacht? Ikzelf wacht er nu sinds 14 feb. op waarvan ik niet weet of ~2 weken lang of kort is vanuit China.

Het ging om deze pluggen

Thanks
Heb die van mij op 2 feb. besteld en ze kwamen Zaterdag met de post binnen ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Mijne zijn ook 25 werkdagen onderweg geweest, ff geduld nog :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:05
Meelobee schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:37:
Mijne zijn ook 25 werkdagen onderweg geweest, ff geduld nog :)
Idemdito hier. Totaal iets van 28 dagen onderweg geweest.

Hier even een paar foto's van de situatie bij m'n speaker voor en na ik de bananenpluggen erop heb gezet.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cdHED7DeyC7bWVEmplb68sdW/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3N6OUPYf3VfINrx7YKszjMHr/full.jpg

Overigens kan ik de pluggen niet helemaal doordrukken totdat ze 'sluiten' met de draaiknop. Er zit zeg maar nog een stukje tussen. Hier een foto, hopelijk is het te zien (de plug linksonder lijkt scheef te zitten maar dat komt door de groothoeklens). Moet ik gewoon doordrukken of kan het zijn dat de pluggen gewoon niet verder kunnen en goed zitten? De muziek klinkt gewoon goed.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AGI695pGDu03atb5Rs7HFAaR/full.jpg

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon mogelijk dat ze niet verder kunnen. Heb dezelfde met mijn W&M banaanpluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foetus_
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 00:30:
[...]

Dus ik heb een collectors item op mijn bureau staan? Cool, wist ik niet eens :) Ik ben er iig erg tevreden mee.

leipe koptelefoon die he5le. wat gebruik je eigenlijk om dat beeste aan te drijven?
Deel je wel even je eerste ervaringen als je hem eenmaal binnen hebt, heb er zelf eigenlijk nooit aan gedacht om zoiets aan te schaffen. mss iets voor in de toekomst :) ben ook zeer nieuwsgierig naar jouw eerste fotos.
Die T1 van je ook, nog nooit gehoord. Wat geld voor elke Beyer eigenlijk, misschien eens een DT770 2de hands op de ko(o)p tikken of lenen..

Ik gebruik momenteel een Audio-gd 19DSP (DAC) via acss aangesloten op een Audio-gd C2 ( 1ste revisie, 2.1 is nu uit). Met replaygain uit tegenwoordig gaat de volumeknop nooit boven 9-10 o' clock (k702 haalt wel eens de 10). Ben een beetje terughoudend in hoeverre de Hifiman daar een goede match mee zal zijn. C2 zou in theorie genoeg juice moeten kunnen leveren maar er is weinig over te vinden ivm deze combinatie.

Daarom heb ik een EHHA Rev A op m'n todo list staan. Onderdelen zijn besteld, eerste grote DIY met casework dus we zien wel waar het op uitdraait. Ding heeft power zat om zelfs een K1000 op z'n knieën te krijgen :). Beta 22 was m'n eerste keus maar het stromen van geld moet ergens stoppen, denk dat qua prijs/prestatie je niet beter kunt doen dan zelfbouw waar de EHHA dan nog eens redelijk betaalbaar is (tenzij je weer balanced gaat :)).

@fear & schoen

Heb trouwens ook een HD595 aniv. red edition, welke ik dagelijks gebruik. Is m'n goto phone voor wanneer ik laat in de zetel uitgezakt zit een filmpje of muziek te luisteren (doorgeluist aan speakersetje / onboard sound). Dan hangen de grotere broetjes mooi aan hun stands en de installatie uit (minder irritante lichtjes ftw).
Is niet zo erg als ze dan eens vallen of gegooid worden in de zetel, of schuintrekken door 1 oorschelp die wat schuin trekt door te ver in het kussen te zakken :). Prima phones, overleven nogal wat :p en zitten waanzinnig goed eens aangepast aan je hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juggels
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 13:12
KillaZ schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:33:
[...]
Heb die van mij op 2 feb. besteld en ze kwamen Zaterdag met de post binnen ;)
Precies hetzelfde hier... Volgens mij heeft die eBay seller die dag goede zaken gedaan door GoT ;-)

Ze bevallen erg goed moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Juggels schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 20:15:
[...]

Precies hetzelfde hier... Volgens mij heeft die eBay seller die dag goede zaken gedaan door GoT ;-)

Ze bevallen erg goed moet ik zeggen!
Meen dat ik die link naar ebay ooit postte :P

Heb er helaas teveel besteld :( Had geen zin om alle kabels uit de speakers te halen aangezien die momenteel niet van hun plek af gaan.
Heb er nog 30 over :P
Mja, voor dat geld maakt dat niet uit, komt wel een keer van pas als ik de boel opnieuw ga inrichten.

[ Voor 5% gewijzigd door cypher21 op 02-03-2011 20:22 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:50:
[...]

Hier even een paar foto's van de situatie bij m'n speaker voor en na ik de bananenpluggen erop heb gezet.
Misschien een domme vraag, maar maakt het uit of je bananenpluggen gebruikt ipv de losse kabel aansluiten?
ZIt er door de pluggen een hoorbaar verschil in het geluid of gaat het ergens anders om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 23:04:
[...]

Misschien een domme vraag, maar maakt het uit of je bananenpluggen gebruikt ipv de losse kabel aansluiten?
ZIt er door de pluggen een hoorbaar verschil in het geluid of gaat het ergens anders om?
Is puur voor de looks en het gemak van het aansluiten. In theorie zal het zonder pluggen, dus gewoon bare wire zelfs beter werken, hoe minder overgangen, hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martijn1990 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 23:18:
[...]
Is puur voor de looks en het gemak van het aansluiten. In theorie zal het zonder pluggen, dus gewoon bare wire zelfs beter werken, hoe minder overgangen, hoe beter.
Aan de kant van de receiver zit de speakerkabel met pluggen er bij mij toch echt zeker beter in dan zonder pluggen. Haast niet te doen om bare-wire netjes in die terminals te krijgen en dan ook nog aan te draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
FeaR1986 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 00:10:
[...]

Aan de kant van de receiver zit de speakerkabel met pluggen er bij mij toch echt zeker beter in dan zonder pluggen. Haast niet te doen om bare-wire netjes in die terminals te krijgen en dan ook nog aan te draaien :P
Idd, om die dikke kabels goed in de op elkaar gepropte aansluitingen op de receiver te krijgen is echt bijna niet te doen.
Pluggen zijn dan erg handig en zitten meteen goed!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 10:12
Toevallig, ik heb vorige week 50 van die pluggen besteld uit China.
Wat ik te veel heb verkoop ik misschien op marktplaats voor de dubbele prijs ofzo. :P

Ik zit zelf ook te denken aan zo'n achter wandje. Er zit een groot stuk niks tussen de tv en zithoek. Zo kan ik het wat meer naar voren halen. Ook nog even een hifi meubel maken. (wat op de tekening staat heb ik zo in 3 seconden bedacht, dus moet daar nog wat aan werken)

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/ojfgo7.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Loki.Nya op 03-03-2011 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Geweldig :)

Hier kan ik zeker uit de voeten mee :) Zal wel eens wat screenshots gaan maken van huidige opstelling en waar ik heen wil

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
FeaR1986 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 00:10:
[...]

Inderdaad. Ik had al moeite om mijn 1,5mm2 in de terminals te krijgen toen. Binnenkort maar eens op zoek naar wat dikkere speakerkabels. Deze zien er zo ielig uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Pelle

🚴‍♂️

LuPo schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 18:50:
[...]

Bij mij duurde het anderhalf jaar geleden ook 4-5 weken.
Overigens kan ik de pluggen niet helemaal doordrukken totdat ze 'sluiten' met de draaiknop. Er zit zeg maar nog een stukje tussen.
Dat is volgens mij normaal. Tenminste, alle bananenpluggen die ik heb gezien sloten nooit helemaal perfect aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Pelle schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:45:
[...]

Bij mij duurde het anderhalf jaar geleden ook 4-5 weken.

[...]

Dat is volgens mij normaal. Tenminste, alle bananenpluggen die ik heb gezien sloten nooit helemaal perfect aan :)
Bedankt voor je antwoord. ;)
Op de receiver sluiten ze overigens wel volledig aan. Vandaar dat ik twijfelde bij de speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:57
Met welk progje heb je die tekening gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:48:
[...]
Bedankt voor je antwoord. ;)
Op de receiver sluiten ze overigens wel volledig aan. Vandaar dat ik twijfelde bij de speakers.
Hangt gewoon van de banaanplug af. Mijn oude Nordost banaanpluggen waren ook echt een stuk korter dan de nieuwe van W&M. Ik heb zeker een halve centimeter over aan de kant van de receiver:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/O82t0wcZX37psOdoAaYeokQq/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 12:14:
Mijn setup. Meubels hebben we sinds de kerst.

U ziet:

- Philips 42PFL8404H
- Humax iHDR-5050c
- Sony PlayStation 3 Slim 120 GB
- Philips DVP-5990
- Nintendo Wii
- Logitech Harmony One
- Harman/Kardon AVR-255
- Harman/Kardon HKTS7B op zilveren statieven
- edit: ik vergeet de Voiis Stereo (geniaal apparaatje)

Oude meubel:

[afbeelding]

Nieuwe situatie:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het TV meubel lijkt in eerste instantie te laag voor de receiver, maar de "lat" aan de voorkant van de bovenste drager is breder dan de drager zelf, waardoor er precies genoeg ruimte overblijft om te ventileren.

Wel hebben we de achterplaat eruit moeten halen, omdat alle kabels achterin de receiver meer ruimte innemen dan we verwachtten. Gelukkig zie je dit in het donker amper.
heel strak, mooi gedaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Loki.Nya schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 07:19:
Wat ik te veel heb verkoop ik misschien op marktplaats voor de dubbele prijs ofzo. :P

Ik zit zelf ook te denken aan zo'n achter wandje. Er zit een groot stuk niks tussen de tv en zithoek. Zo kan ik het wat meer naar voren halen. Ook nog even een hifi meubel maken. (wat op de tekening staat heb ik zo in 3 seconden bedacht, dus moet daar nog wat aan werken)

[afbeelding]
Als je der wat over hebt voor een schappelijke prijs mag je mij wel een dm sturen tegen die tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08 22:20

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

Loki.Nya schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 07:19:

[afbeelding]
Voor je aan de slag gaat zou ik wat meer schetsen maken (gewoon op papier). en vergelijk de - en + plunten. Het verticale accent wat je suggereeert is niet in harmony met de horizontale voorkeur van die wand. Tevens creeer je geen eenheid met je audio meubel en je speakers. Met deze indeling knip je de and als ht ware in 3 delen.

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zuluman schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:06:
[...]

Voor je aan de slag gaat zou ik wat meer schetsen maken (gewoon op papier). en vergelijk de - en + plunten. Het verticale accent wat je suggereeert is niet in harmony met de horizontale voorkeur van die wand. Tevens creeer je geen eenheid met je audio meubel en je speakers. Met deze indeling knip je de and als ht ware in 3 delen.
Voor die 3 seconde die hij erover gedaan heeft vind ik het top. Zou wel de tv ophangen en de nisjes weglaten. Eventueel een nis maken voor je tv zodat hij verzonken zit in de wand. Zelf zou ik de plasma met een beugel tegen de muur hangen en daaromheen je voorzetwand maken. Dan staat je voorzetwand ook niet zover naar voren dus loopt hij voor het zicht meer door in de achterliggende wand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Mektheb schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:43:
[...]

Als je der wat over hebt voor een schappelijke prijs mag je mij wel een dm sturen tegen die tijd ;)
Gewoon zelf op ebay bestellen, paar euro en je hebt die gekke dingen. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disinfector
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 14:44
Hey een T1 buddy :P
Ik ben zelf al een tijdje de moed aan het verzamelen om bij woo audio een WA2 te bestellen. Mijn huidige setje levert geen voldoende power (beresford dac) of klinkt niet optimaal (marantz pm5003)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurbus
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03 11:04
Djurbus schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:49:

Wat je niet ziet:

Rears: Jamo S502 (staan nu op de grond, moeten nog een mooier plekje krijgen)
Vandaag zijn de speakerstands binnengekomen dus de rears hebben inmiddels, vind ik althans, ook wel een mooi plekje gekregen.

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2nldzep.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/s3htev.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/x3bya8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2hh110y.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loki.Nya
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-08 10:12
The White B.A. schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:00:
[...]

Met welk progje heb je die tekening gemaakt?
Met SketchUp en Twilight Render plugin.
Zuluman schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:06:
[...]

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 17:45:
[...]

Voor die 3 seconde die hij erover gedaan heeft vind ik het top. Zou wel de tv ophangen en de nisjes weglaten. Eventueel een nis maken voor je tv zodat hij verzonken zit in de wand. Zelf zou ik de plasma met een beugel tegen de muur hangen en daaromheen je voorzetwand maken. Dan staat je voorzetwand ook niet zover naar voren dus loopt hij voor het zicht meer door in de achterliggende wand.
Ik kan sneller in sketchup tekenen dan op papier. :P
Mijn woonkamer heeft een L vorm en mijn zithoek onder in de L is 3,5 x 5,5m. Met een kijkafstand van bijna 5 meter vind ik het niet erg dat het allemaal wat naar voren wordt gehaald. Mijn TV staat in het midden van zithoek, dus aan de plaatsing van TV en boxen kan ik helaas niets veranderen.

Ik zou mijn tv kunnen ophangen, maar echt veel hoger hoef ik het niet. Met een 50 inch plasma op ooghoogte is het heel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey waar heb je die speaker standaard gekocht ben zelf ook opzoek voor statieven voor mijn jamo s 602.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djurbus
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03 11:04
Het is de NorStone Esse Stand, en ik heb 'm zelf bij hificorner.nl besteld. De exacte link is: http://hificorner.nl/acce...s-meubels/esse-stand.html.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gian Inc.
  • Laatst online: 10-05 12:34
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:24:
Hey waar heb je die speaker standaard gekocht ben zelf ook opzoek voor statieven voor mijn jamo s 602.
Ben ik ook benieuwd naar! Erg mooie stands. (te laat;-))

[ Voor 3% gewijzigd door Gian Inc. op 03-03-2011 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Laatst online: 20-08 14:54
Ik zie dat veel mensen hun front speakers ''recht'' hebben staan, terwijl de rears wel iets zijn gedraaid. Wat zou theoretisch gezien de beste opstelling zijn? Speakers rechtstreeks richting je hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 09:56
Ik dacht altijd de fronts gericht moesten worden op een luisterpositie en dat de rears dat niet hoefden

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:35
Over het algemeen is het een kwestie van proberen. De ene speaker klinkt een stuk beter als hij ingedraaid word (word wel de sweetspot kleiner van) en de andere speaker heeft dit niet zo zeer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Martijn1990 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 23:03:
Over het algemeen is het een kwestie van proberen.
Er is ook helemaal niks over te zeggen. Elke tweeter heeft een richtingsgevoeligheid en het afstraalgedrag verschilt per type unit. Voor elke tweeter wordt door de fabrikant meestal de frequentiecurve onder 3 verschillende hoeken opgegeven. Het is een beetje een kwestie van smaak wat voor jou het lekkerst in het gehoor ligt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disinfector schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:36:
[...]

Hey een T1 buddy :P
Ik ben zelf al een tijdje de moed aan het verzamelen om bij woo audio een WA2 te bestellen. Mijn huidige setje levert geen voldoende power (beresford dac) of klinkt niet optimaal (marantz pm5003)
Jij bent dan ook de eerste T1 buddy die ik ben tegengekomen afkomstig uit ons kikkerlandje ;)
Wat was jouw motivatie om hem aan te schaffen als ik het vragen mag. Vrij prijzig beestje, ook voor mijn doen in ieder geval, maar gelukkig ben ik dik en dik tevreden over de kwaliteit.

Ik zou eigenlijk buizenversterkers links laten. Daar komt de ware 'kracht' van de T1 niet tot zijn recht imo. Voor de laid back gevoel, daar is de T1 niet voor ontwikkeld. Met een solid state amp heb je denk ik veel meer plezier. Uiteindelijk is het natuurlijk beter om zowel een buizen als een solid state zodat je af kan wisselen met meerdere koptelefoons en soorten versterkers. Als je besluit om een buizen versterker te gaan halen, zorg wel dat het niet een al te dure gaat worden.
Woo Audio levert goede producten maar buizen blijven atijd buizen (dus hele dure/ 'goede' buizenversterkers verschillen niet al te veel in weergave) dus laat de meeste berichten op sites zoals head-fi maar voor wat ze zijn aangezien het altijd buizenfanaten zijn die daar posten.
Mocht je toch geinteresseerd zijn is hier een link naar een mooie goedkopere buizenversterker. Qua klankweergave vergelijkbaar met de mkiii van LD maar wel een stuk mooier en goedkoper.

Je bent vergeten te vermelden welke versterker je momenteel gebruikt. Met een beresford dac zit je wel in een high-end zone als het op de dac aankomt. De power zit hem dan eigenlijk in de koptelefoonversterker die je momenteel gebruikt (ik neem aan dat het niet de marantz is die je altijd daarop gebruikt?). Over het algemeen moet je toch een dedicated versterker hebben voor je koptelefoon en niet die van je speakerversterker/receiver gebruiken.

Hoe lang heb je je T1 al als ik dat vragen mag?

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loki.Nya schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:12:
[...]

Ik zou mijn tv kunnen ophangen, maar echt veel hoger hoef ik het niet. Met een 50 inch plasma op ooghoogte is het heel goed te doen.
Je zou ook geen achterwand hoeven maken maar is wel een stuk mooier. Hetzelfde verhaal met het ophangen van je tv IMO Je hoeft hem ook niet hoog te hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Loki.Nya schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:12:
[...]
Met SketchUp en Twilight Render plugin.
Hoe lang doe je daar ongeveer over als (ervaren?) SketchUp gebruiker?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

JaymzHetfield schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:06:
Hoe lang doe je daar ongeveer over als (ervaren?) SketchUp gebruiker?
Het is aan te raden om een boek over SketchUp door te lezen. Je leert dan sneller alle mogelijkheden en handigheidjes van de tools, wat de learning curve gunstig beinvloedt. Ik durf mezelf niet erg ervaren te noemen en heb in een paar avondjes de slag te pakken gekregen. Gedetailleerde modellen van speakers en dergelijke maken is het meeste werk. Rechte dingen zoals kamers, muren en meubels zijn in heel weinig tijd te modelleren. SketchUp is erg fijn om snel ideeen uit te werken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 20:15

DjVe

Hatsaflats!

vandaag een setje speakers gehaald voor de studeerkamer

Ik ben benieuwd of jullie weten wat voor een speakers het zijn ;)

Afbeeldingslocatie: http://lkr7rw.blu.livefilestore.com/y1pdNKB0mKyHzHLb8nvuUoZbT3UiR6pT16QNS-ZyeZdb2geB1rjm5JO06I30EWerQiluv3YfBNPykzZLheqc_-D0_s6Hf7OOr7L/DSCN2478.JPG?psid=1

Afbeeldingslocatie: http://lkr7rw.blu.livefilestore.com/y1pi8MOTQt9hTnfl8nd_irHKnP3CSPARadG-HnxNWqDHRksaZjj21OHr_B2WZBzaZjpYHL2B9JcfYWDz183MWaMg577G8JtRhB9/DSCN2477.JPG?psid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijken wel sony ssla 500 ed-tjes?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 18:03:
Dit lijken wel sony ssla 500 ed-tjes?
Klopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:44

mr.paaJ

generatie cmd+z

da's wel heel specifiek ... ;)

-
klinkt het een beetje? ziet eruit als een soort van KEF voorgangers, dus best veelbelovend.

[ Voor 62% gewijzigd door mr.paaJ op 04-03-2011 23:38 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disinfector
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 14:44
Ik heb de T1 nu sinds afgelopen kerst. Ik heb ze als aanvulling gekocht op mijn huidige speaker setje ( B&W 685 ) waar ik eigenlijk dik tevreden mee ben, vooral in de ruimte waar ze nu staan kan ik moeilijk iets beter vinden. Een degelijke koptelefoon was dan voor mij ook een logische upgrade. Ook omdat ik toch regelmatig wat later op de avond nog even van een albumpje wil genieten. Daarnaast is het luisteren naar muziek via een hoofdtelefoon weer totaal anders dan via speakers.

Ik heb toen een poos getwijfeld tussen de k702, Beyerdynamic DT 880, sen hd800 en de T1. Het geluid van de Beyers sprak mij het meeste aan. Keus tussen de 880 en T1 was ook lastig, vooral omdat de 880 ook gewoon prima klinkt. Ik vind het zelf erg leuk om alle details uit de muziek te halen, en dat doet de T1 toch het beste. Zelfs in mijn huidige setup word ik telkens weer erg blij bij het luisteren van muziek :*)

Maar wat ik eigenlijk een beetje hoopte was dat de hoodtelefoon uitgang van de beresford goed genoeg zou zijn om de t1 aan te sturen. Maar ik merk dat ik er niet alles uithaal op dit moment. Niet dat het nu slecht klinkt verre van dat zelfs, het kan alleen beter en dat verdiend deze koptelefoon ook.

Als ik dan inderdaad op head-fi kijk naar welke versterker er bij zou passsen, dan kom ik alleen maar buizen tegen. Vooral erg vervelend omdat ik niemand ken die zoiets heeft staan en dus nergens kan luisteren. Nu misschien dan toch maar gaan voor een shiit, LD, meier-audio of toch de a1 van beyer zelf 8)7 (welke ik trouwens ook nergens kan luisteren |:( )

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5178/5499114755_f6974dc33f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotez
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:35

Gotez

42

disinfector schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:17:
[...]

....

Maar wat ik eigenlijk een beetje hoopte was dat de hoodtelefoon uitgang van de beresford goed genoeg zou zijn om de t1 aan te sturen. Maar ik merk dat ik er niet alles uithaal op dit moment. Niet dat het nu slecht klinkt verre van dat zelfs, het kan alleen beter en dat verdiend deze koptelefoon ook.

Als ik dan inderdaad op head-fi kijk naar welke versterker er bij zou passsen, dan kom ik alleen maar buizen tegen. Vooral erg vervelend omdat ik niemand ken die zoiets heeft staan en dus nergens kan luisteren. Nu misschien dan toch maar gaan voor een shiit, LD, meier-audio of toch de a1 van beyer zelf 8)7 (welke ik trouwens ook nergens kan luisteren |:( )

[afbeelding]
Schiit is maar 350 USD en heel makkelijk door te verkopen. Daar kun je geen beul aan vallen.

Ik heb hier de hybride Millitt Minimax staan. Klinkt meesterlijk. Voor koptelefoons is hybride volgens mij het mooiste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foetus_
Schiit Lyr schijnt een ok combinatie te zijn met een T1. Asgard blijkbaar totaal niet.
Vermoed niet dat er veel mensen zijn die Schiit kennen laat staan iemand in je omgeving die een model zal staan hebben.

Je kunt altijd een AMB m3 of beta22 zoeken of (laten) bouwen. Neutraal met veel power. M3 zal rond de 375-400 al mogelijk zijn, beta22 zal afhankelijk van de build toch vermoedelijk 50-75-100% meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:44

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ik heb nog wel een heel groot deel van de onderdelen voor de b22 (3 borden) liggen (in principe compleet, maar er kan een weerstandje zoek zijn). Ga hem toch niet meer afmaken denk ik, dus als je interesse hebt?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Exirion schreef op zondag 13 februari 2011 @ 16:00:
Ik red het er nu net (niet) mee en zou serieus tekort komen als ik digitale TV neem :{
En zo geschiedde... :P

Afbeeldingslocatie: http://www.exirion.net/got/av2010/DSC_4101_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.exirion.net/got/av2010/DSC_4105_2.jpg

Ik ben erg blij met de ruimte die ik in m'n meubel heb om allerlei zooi weg te werken. Inmiddels is er dus een UPC Mediabox bij gekomen en de Apple TV is vervangen door een Apple TV 2.

In het meubel staan momenteel:
- Arcam AVP700 voorversterker
- Arcam CD73 CD-speler
- Asus O!Play
- Apple TV 2
- UPC Mediabox (Pace DCR7111)
- Een 4-kanaals versterker (4 keer mono)
- Een 2-kanaals versterker (2 keer mono)
- Een Nintendo Wii
- Een Playstation 3
- Gigabit switch
- 5-poorts HDMI switch met extern IR-ontvangertje
- USB naar coax digitaal, gekoppeld aan de O!Play (voor muziek spelen bediend via iPad en iPhone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msjong
  • Laatst online: 31-03-2022
Wauw Exirion, dat zie er toch wel heel erg mooi uit! Zeker omdat men over het algemeen meer voor zwarte units kiest terwijl jij laat zien dat wit zeker zijn charmes heeft.

Volg dit topic al een jaar of wat maar nu besloten toch maar mee te gaan praten.

Ik ben nu druk aan het verhuizen maar ga zeker mijn plekkie posten over een aantal weken. Dus nog even geduld! :*)

[ Voor 0% gewijzigd door msjong op 06-03-2011 00:12 . Reden: Stond Exerion ipv Exirion ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Ik heb gisteren een Sony VF-1 componenten setje uit 92/93 opgehaald voor 60 euro. Het gaat om de voorloper van de Lisa set die Sony in de 00 jaren maakte. Helaas doet de cd speler niets meer en heb ik geen tapes meer, maar het ging me om de versterker. Het leuke van de versterker dat hij er qua looks erg jaren 2000 uit ziet en dat hij ontworpen is door het team achter de ES lijn. Er zit dan ook een "huge" ES voeding in.

Samen met de SSLA500 speakers die ik van de week al opgehaald heb, is dit een ideaal setje voor de pc kamer (nog in ontwikkeling ;) ). Ik heb het geheel net even aangesloten en dit klinkt echt verdomde goed voor 200 euro, stemmen komen echt los van speakers en het laag valt me niet tegen. Als bron heb ik nu even de PS3 genomen met een CDtje.

Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://public.blu.livefilestore.com/y1pgGGg_d9Bjq5lNQ4trw-8GfQqGshQs0Gzn7rlDFf7dTz7SjTq4XzYARPEtz9V6hSZJ9IRYyZfHVJzesBidkCYsg/Setje.jpg?psid=1

Afbeeldingslocatie: http://public.blu.livefilestore.com/y1pN9gfVzKdLi7ujlj0saBAwohlX2HpLaz5Z_LiYcPXOKm4QcpH-QAC4fkIlg0FUEWKfxdhIgv6ZUxCPEDdLy2Jwg/DSCN2481.JPG?psid=1

Afbeeldingslocatie: http://public.blu.livefilestore.com/y1p3lZdGzZP68iwrsoP8aZiiO2OdlkhZ3VI0TyAkc0Ka93xLrHOhx_lJy1EsfTudSxQahIRTw_BbPLCiTFrYkxwvA/DSCN2483.JPG?psid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Exirion schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:38:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben erg blij met de ruimte die ik in m'n meubel heb om allerlei zooi weg te werken. Inmiddels is er dus een UPC Mediabox bij gekomen en de Apple TV is vervangen door een Apple TV 2.

- Arcam CD73 CD-speler
- Asus O!Play
- Apple TV 2
- Een Nintendo Wii
- Een Playstation 3
- Gigabit switch
- USB naar coax digitaal, gekoppeld aan de O!Play (voor muziek spelen bediend via iPad en iPhone)
Tof meubel (van Vogels dacht ik). Bij jou lijkt hij perfect te passen, maar ik kan me voorstellen dat maar weinig mensen zoiets hebben staan. Die dingen zijn echt groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Jordy van e schreef op zondag 06 maart 2011 @ 10:09:
[...]

Tof meubel (van Vogels dacht ik). Bij jou lijkt hij perfect te passen, maar ik kan me voorstellen dat maar weinig mensen zoiets hebben staan. Die dingen zijn echt groot!
Groot meubel is handig met plantjes water geven... :)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Jordy van e schreef op zondag 06 maart 2011 @ 10:09:
Hij is inderdaad vrij groot, maar het past in het interieur. Bovendien scheelt het ook een berg bekabeling en kleine apparaatjes (waaronder die Wii) die nu uit het zicht zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Exirion schreef op zondag 06 maart 2011 @ 14:04:
[...]

Hij is inderdaad vrij groot, maar het past in het interieur. Bovendien scheelt het ook een berg bekabeling en kleine apparaatjes (waaronder die Wii) die nu uit het zicht zijn :)
Mee eens. Het is een praktisch meubel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik volg dit topic ook al een tijdje. Nu zal ik mijn gerief ook maar is posten. Zoals u ziet dient mijn kamer als slaapkamer,ht en bureau.

Wat u ziet:
-B&W 684
-B&W ASW-608
-Denon AVR-1909
-HD-Digicorder
-PS3
-Panasonic P50VT20E
-The Chord Silverscreen met Inakustik pluggen
-Monster Cable HDMI 1000HD
- Stressles tampa :D

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5294/5505516797_7ce980a98a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5216/5505514483_9ac4f43e3a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5136/5502188999_fd55c1b316.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5014/5505511739_552d8e1b42.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5180/5506113416_1e7ccf813b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5056/5506110848_5772808494.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SontriaX
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-10-2021
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

- Arcam CD73 CD-speler
- Asus O!Play
- Apple TV 2
- Een Nintendo Wii
- Een Playstation 3
- Gigabit switch
mooi meubel, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insanebum
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 23:41
Foto's van mijn home cinema set

Vergeleken de vorige keer
- nieuwe speakers
- DVD speler weg (geen plek voor en niet nodig)

KEF IQ70, IQ10, IQ60 (5.0 Speaker set)
Sony STR-DA 3200 ES (Receiver)
HDX-1000 (Network Media Tank)
AlphaCrypt Classic (Digitale televisie)

Afbeeldingslocatie: http://www.breumelhof.nl/1t.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.breumelhof.nl/2t.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.breumelhof.nl/3t.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.breumelhof.nl/4t.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.breumelhof.nl/5t.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.breumelhof.nl/6t.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
@insaneblum
Mooi spul, waar heb je dat meubel gekocht?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Nu online
[...]

- Arcam CD73 CD-speler
- Asus O!Play
- Apple TV 2
- Een Nintendo Wii
- Een Playstation 3
- Gigabit switch
Die snap ik even niet? :) Oplay USB ingang = voor je opslag. Oplay heeft zelf al een digital out.....waarom de USB naar coax dan?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insanebum
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 23:41
Sanders meubelstad - Den Haag
Volgens mij hebben ze het meubel nog steeds
Murcielago schreef op zondag 06 maart 2011 @ 23:32:
@insaneblum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Murcielago schreef op zondag 06 maart 2011 @ 23:32:
@insaneblum
Het is een Vogels/Aldenkamp Q7068. Ik heb 'm 2 jaar geleden bij bestekeus.nl gekocht en ze hebben 'm nogsteeds zie ik.
KillaZ schreef op maandag 07 maart 2011 @ 08:58:
Die snap ik even niet? :) Oplay USB ingang = voor je opslag. Oplay heeft zelf al een digital out.....waarom de USB naar coax dan?
Het probleem met de Realtek platformen in deze spelertjes is dat Realtek z'n software erg gesloten houdt met z'n eigen ongedocumenteerde frameworks. Er is dus bijvoorbeeld geen framebuffer device voor graphics maar ook geen OSS/ALSA device voor de onboard audio uitgang. Als je zelf Linux software op zo'n ding wil zetten dan moet je dus een USB geluidskaart gebruiken en daar de nodige drivers voor compileren en configureren. Bovendien is dit een geluidsinterface die alle frequenties aankan zonder intern met 48KHz te rekenen, en een heel goed low-jitter SPDIF signaal afgeeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:12
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 16:37:
Hallo,

Ik volg dit topic ook al een tijdje. Nu zal ik mijn gerief ook maar is posten. Zoals u ziet dient mijn kamer als slaapkamer,ht en bureau.

Wat u ziet:
-B&W 684
-B&W ASW-608
-Denon AVR-1909
Het blijven mooie speakers! Ik wil zelf graag de B&W 683 of de CM9, mja die laatste zijn vrij prijzig. Zelf heb ik nu de DM603.

Ik vraag me alleen af of het echt nodig is om er een extra sub bij te zetten, komt er niet meer dan genoeg laag uit de 684?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij hebben ook een nieuw ding gekocht.... duurt alleen nog wel eventjes voordat hij gaat binnenkomen.
Afbeeldingslocatie: http://www.picpanda.com/images/2xknwulsk274d5l2b3pu_thumb.jpg

Bron: http://www.fashion4home.nl/dressoirs-tv-meubels

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

@meubel Exirion
Erg mooi meubel. Zou het zelf overigens niet kwijt kunnen (past niet in de woonkamer), dat terzijde.
Wat ik mij afvraag is hoe het staat met de afvoer van warme lucht uit de vakken aan de zijkant waar je je Wii hebt geplaatst. Ik vermoed dat het antwoord voor de hand liggend is (niet zo best), anders zou de PS3 waarschijnlijk ook wel in zo'n vakje gestaan hebben, ipv op de kop van de kast?

Zal zelf binnenkort ook eens een kiekje van onze woonkamer maken. Grootste probleem daarbij is het gebrek aan een nette camera...

[ Voor 13% gewijzigd door AllSeeyinEye op 08-03-2011 11:06 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
De combinatie meubel - apparatuur is erg indrukwekkend. Heb je wellicht ook de specs van de beide versterkers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Nu online
Exirion schreef op maandag 07 maart 2011 @ 11:32:
[...]

Het is een Vogels/Aldenkamp Q7068. Ik heb 'm 2 jaar geleden bij bestekeus.nl gekocht en ze hebben 'm nogsteeds zie ik.

[...]

Het probleem met de Realtek platformen in deze spelertjes is dat Realtek z'n software erg gesloten houdt met z'n eigen ongedocumenteerde frameworks. Er is dus bijvoorbeeld geen framebuffer device voor graphics maar ook geen OSS/ALSA device voor de onboard audio uitgang. Als je zelf Linux software op zo'n ding wil zetten dan moet je dus een USB geluidskaart gebruiken en daar de nodige drivers voor compileren en configureren. Bovendien is dit een geluidsinterface die alle frequenties aankan zonder intern met 48KHz te rekenen, en een heel goed low-jitter SPDIF signaal afgeeft :)
Afgezien van het feit dat je erg ver gaat voor mijn referentiekader :+ ......Je hebt dus je Oplay opnieuw geconfigureerd met nieuwe Linux drivers?

wtf...? :o ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sbmuc schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 08:06:
[...]
Ik vraag me alleen af of het echt nodig is om er een extra sub bij te zetten, komt er niet meer dan genoeg laag uit de 684?
Met alleen muziek kom je ermee weg. Voor films heb je toch echt een sub nodig voor het 20 - 60hrz gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Zie de TopicWarning...

[ Voor 94% gewijzigd door FeaR op 08-03-2011 12:28 ]

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
jammergenoeg weet ik niet op welke versterker de Kef Q500's aan waren gesloten. Maar ik heb deze ooit eens bij iemand beluisterd. Pracht geluid kwam er toen uit in elk geval.

Ik heb zelf mijn ogen gericht op een paar Q900's ik heb ze beluistert bij de MM(niet ideaal ik weet het) Alleen konden ze daar niet meer doen voor mij dan een film aanzetten. Dan presteerde ze heerlijk. Ik vraag me alleen af of deze Q900's voldoende hoog kunnen maken. Met 4 20CM Woofers maak je weinig hoge tonen leek mij. En op winkelpersoneel van de MediaMarkt ga ik niet vertrouwen! niets tegen die mensen hoor maar ze proberen je over het algemeen oud modellen aan te smeren. Met daarbij de mededeling dat de nieuwe producten niets beter worden maar wel duurden... Zught

EDIT: de Jamo 606 en de Kef Q500's vallen niet bepaald in de zelfde prijsklasse hoor! kijk maar eens goed op vergelijk.nl (even ter info)

[ Voor 8% gewijzigd door Clifdon op 08-03-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:20:
[...]

Met alleen muziek kom je ermee weg. Voor films heb je toch echt een sub nodig voor het 20 - 60hrz gebied
Inderdaad met muziek was 2.0 voor mij echt goed. Maar voor films miste ik toch iets. De B&W 608 vult dit perfect in, wat een beest voor zo'n klein formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
clifdon schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:19:
Ik vraag me alleen af of deze Q900's voldoende hoog kunnen maken. Met 4 20CM Woofers maak je weinig hoge tonen leek mij.
De Q900 heeft geen vier woofers van 20 cm. De unit bovenin is al een andere unit waar de tweeter in zit. Volgens de specificaties van KEF zijn er zelfs maar twee woofers van 20 cm, én één andere woofer (voor de middentonen). Qua specificaties gaat de Q900 ook gewoon tot de 40.000 Hz. Niet dat je daar wat aan hebt, want jouw oren houden toch op rond de 20.000 Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Nergens voor nodig, ik gebruik gewoon een 2.0 set en klinkt allemaal prima.
Tuurlijk is met een sub het laag nog beter, maar voor mijn doel einden is het echt prima.

Mijn speakers zijn eigenlijk kwa setup vreemd door de manier hoe je ze moet plaatsen ( hepta )
Maar toch, ik zou never niet aan de sub gaan :).
Verder is dit een persoonlijke keus en heb ik er niks op tegen natuurlijk bij anderen thuis ;).
Maar ik heb ook geen HT set staan van 20.000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ja fear had het ook wel gezien.. maar vond het toch apart.. Mja aangezien ze gewoon goed en vol klonken zou ik neit weten wat er mist. bij Kef zullen ze wel meer verstand hebben van speakers dan dat ik in mijn eentje aankan :P.
Q900 vind ik zelf pracht design ook. en de stofkappen moeten er dus ook af :P! :)Ik moet alleen even kijken of ik ergens plek heb.. Ik ga ze nog niet kopen om ze 2 jaar te laten verstoffen. (over 2 jaar heb ik plek genoeg)

Ik zie hier overigens pracht setjes staan met B&W speakers. Deze gaan over het algemeen wel over het budget wat ik op het moment heb :P. Misschien dat iemand zijn B&W's over 2 jaar weg doet ?(A) Ik hou me aanbevolen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
[...]
Ik heb
front 2 x B&W 603
center B&W HTM-62
surround 2 x B&W 685

Ik heb zelf echt niet het idee dat ik nog een sub nodig heb, we spelen 95% series en films af, 5% radio / mp3. Mja omdat ik zelf geen sub heb ben ik soms wel nieuwsgierig of het een positief verschil zou hebben, mja om nou even een sub te kopen om het verschil te "horen" is ook weer zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
sbmuc schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:59:
[...]

Ik heb
front 2 x B&W 603
center B&W HTM-62
surround 2 x B&W 685

Ik heb zelf echt niet het idee dat ik nog een sub nodig heb, we spelen 95% series en films af, 5% radio / mp3. Mja omdat ik zelf geen sub heb ben ik soms wel nieuwsgierig of het een positief verschil zou hebben, mja om nou even een sub te kopen om het verschil te "horen" is ook weer zoiets.
Vroeger kende ik nog wat audio shops die je met een aanbetaling spul in je eigen HT omgeving lieten testen en als het niets was kon je terug, helaas zijn dat er weinig tot geen meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Afbeeldingslocatie: http://img263.imageshack.us/img263/5714/huis2e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img847.imageshack.us/img847/299/huis2.jpg

Panasonic 42'' plasma tv
PS3 KMEAW/MultiMan (MediaCenter)
Xbox 360
Samsung BD1850
Harman Kardon AVR 145
B&W 610 Fronts!
JBL Northridge 178 center + 2x rear (voor nu) + subwoofer

Elke keer als ik dit topic doorlees beginnen mijn handen te kriebelen, maar dan ben ik thuis en dan moet ik weer ''verder'' aan het werk en dan stel ik dingen weer uit.

Maar goed! aankomende maandag even de tv wat lager hangen, want met gamen is dat misschien beter (geen last van met films) en de zoektocht gaat verder want ik zoek nog een nieuw meubel ( net als de eettafel donker grenen het liefst) en een nieuwe salontafel alhoewel mijn wederhelft daar niet zo blij mee is / gaat zijn, maar goed.. dat terzijde.

Iemand ervaring met zon DVB-T kaart voor in de TV? kan dit i.c.m. Ziggo of is dit echt slecht qua beeld ?

[ Voor 10% gewijzigd door iNFiNiTY- op 11-03-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sbmuc schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:59:
[...]

Ik heb
front 2 x B&W 603
center B&W HTM-62
surround 2 x B&W 685

Kheb de CM8 voor CM1 Achter en een CM center, heb ook een maand gedacht geen Sub nodig te hebben maar nu ik er 1 heb ben ik er zoooooo blij mee, nu hoeven de fronts niet meer op "groot" en kan ik alles mooi afstellen zodat niet alleen het laag veel dieper gaat door de sub maar ook mijn fronts nu veel beter presteren.

Ik zou het echt iedereen aanraden die "actie"films kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:27:
[...]

Kheb de CM8 voor CM1 Achter en een CM center, heb ook een maand gedacht geen Sub nodig te hebben maar nu ik er 1 heb ben ik er zoooooo blij mee, nu hoeven de fronts niet meer op "groot" en kan ik alles mooi afstellen zodat niet alleen het laag veel dieper gaat door de sub maar ook mijn fronts nu veel beter presteren.

Ik zou het echt iedereen aanraden die "actie"films kijkt.
Aan de andere kant heb ik wel 5 speakers waar laag uit komt jij 3, ik vraag me af of dat ook uitmaakt?

Voorheen had ik alleen de center en 2 fronts, ik merkte dat laag bij sommige stukken het net niet helemaal was, nu ik de 685's achter heb aangesloten is het een wereld van verschil en komt er veel beter laag uit dan voorheen.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op!

• Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
    Zie ook de Topic Start bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.

• Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's worden getrashed.

• Dingen als "ik ben nog maar xx jaar' of "het is maar een studentensetje" mag je ook achterwege laten. Dit voegt niets toe.

• Fear mag hier geen interieuradvies meer vragen! :+