Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 319.530 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creon
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 12:49
cypher21 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 01:07:
Idd, ik zie veel foto's van tv's die bijna aan het plafond hangen.

Als je kids hebt is dat wel handig lijkt me. Ik kan ongeveer 2x per week mijn tv schoon maken omdat er vingerafdrukken, ranja, koek of wat dan ook aan het scherm geplakt zit :'(

Ideaal is idd als je recht vooruit kunt kijken. anders ga je je nek belasten en als je lange films kijkt is dat verre van ideaal.

Mja ieder zijn eigen ding ;)
persoonlijk vind ik het ideaal als ik met m'n voeten op tafel in de bank hang
dat ik dan nog net over het puntje van m'n voeten heen de ondertitels kan lezen
zodoende hangt hij hier ook wat hoger dan "standaard"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Bommes

Capo del formaggio

aha dus aan de hoogte van de tv is je status af te lezen.. _O-

@ Jordy van e
Mooi muurtje geworden zo, en een mooi setje bij elkaar.
Afbeeldingslocatie: http://lkr7rw.blu.livefilestore.com/y1pnctggLP8sSmm0PH4vrNdn0SEQB0RAX7ChLsOm6qEBVgtIDo3sZ1CfW5vyouSRuuOfMVTY_NwSryheGGGhOQYHaCx7frImj9B/DSCN2476.JPG?psid=1
Wat voor speaker kabel heb je daar gebruikt..??

[ Voor 80% gewijzigd door Bommes op 27-02-2011 08:38 ]

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Bommes schreef op zondag 27 februari 2011 @ 08:34:

@ Jordy van e
[afbeelding]
Lijkt wel op DIY kabel gevlochten van Cat..

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

@fdonkers : mooi project !
de kleuren zijn mijn ding niet maar de ruimte is een gaaf idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:32

Pelle

🚴‍♂️

Pino_Helmond schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:17:

Ben er dik tevreden mee, met name de Bostons zijn echt top!!
Die heb ik vorige week geluisterd bij Overgaauw in Leiden, en die zijn inderdaad fantastisch _O_
Het is dat onze woonkamer te klein is, anders had ik het wel geweten :) Ze stonden daar overigens nieuw, maar met een hele kleine beschadiging op 1 van de 2 speakers, voor 999 per stuk. Ik denk niet dat je voor dat geld iets kunt vinden dat beter klinkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:24

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 18:10:
Ik ben met wat simpele hardware begonnen, maar er zit meer tijd en geld in de ruimte...
- Acer 1200P Beamer
- 100" Projectiescherm
- LG HB905SA Home Cinema Set.

Wat before en after foto's,,,

http://members.chello.nl/~j.donkers9/bios/
Cool idee, maar met het bekijken van je foto's bekropen mij twee gedachten.

1. Waarom een scherm op een statief, en niet eentje die (al dan niet inrolbaar) aan het plafond hangt
2. Wat is de toegevoegde waarde om op zolder te gaan zitten, als je ook gewoon een beamertje in je huiskamer kunt hangen, ben je ook dichter bij je biertjes enzo. Ik zie wel eens foto's van dedicated home cinema dat ik het wel instantly snap, namelijk als ze dan 4 rijen bioscoopstoelen in de kelder hebben gebouwd en een soundsysteem waar je rillingen van krijgt, maar dat is bij jou (nog) niet het geval?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Laatst online: 15:16

DjVe

Hatsaflats!

Bommes schreef op zondag 27 februari 2011 @ 08:34:

@ Jordy van e
[afbeelding]
Eeehmmmm ik heb die eens gekocht bij een audioboer voor 9 euro de meter. Er staat geen naam op of wat, maar het is prima kabel :)

De tv hoogte valt bij mij wel mee. Kwart van het panel is op ooghoogte, maar het scherm is wat bijgedraaid naar voren. Zowel ik als mijn vriendin vinden dit lekker kijken. Ook als ik voor pampus op de bank lig :9

edit: Op de foto lijkt het inderdaad net alsof de tv erg hoog hangt, maar dat komt ook omdat ik de zitting van de bank heb gebruikt als statief :+

[ Voor 8% gewijzigd door DjVe op 27-02-2011 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:50
Jordy van e schreef op zondag 27 februari 2011 @ 09:47:
[...]
edit: Op de foto lijkt het inderdaad net alsof de tv erg hoog hangt, maar dat komt ook omdat ik de zitting van de bank heb gebruikt als statief :+
Hehe ja, vast. Hij hangt gewoon hoog, iets langer moeten nadenken over je 'schitterende' wandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

fRiEtJeSaTe schreef op zondag 27 februari 2011 @ 11:06:
[...]

Hehe ja, vast. Hij hangt gewoon hoog, iets langer moeten nadenken over je 'schitterende' wandje.
Zit je ergens mee of post je bewust op die toon?

Zoals ik al aangaf hangt hij voor mij nu op een goede hoogte (de tv kan zelfs nog 15 cm zakken als ik de beugel anders bevestig). Ik heb de tv bewust hoger gehangen omdat hij in de oude situatie te laag stond (wat oncomfortabel was). Jij mag best vinden dat hij te hoog hangt, maar dat boeit mij verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dane86
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-03-2024
silitek schreef op zondag 27 februari 2011 @ 08:58:
[...]

Lijkt wel op DIY kabel gevlochten van Cat..
Het lijkt eigenlijk meer op een kabel van Kimber. Ik heb zelf de 4VS.

http://www.kimber.com/products/loudspeakercables/tc/4/

Het kan deze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jordy van e schreef op zondag 27 februari 2011 @ 11:33:
[...]

Zit je ergens mee of post je bewust op die toon?

Zoals ik al aangaf hangt hij voor mij nu op een goede hoogte (de tv kan zelfs nog 15 cm zakken als ik de beugel anders bevestig). Ik heb de tv bewust hoger gehangen omdat hij in de oude situatie te laag stond (wat oncomfortabel was). Jij mag best vinden dat hij te hoog hangt, maar dat boeit mij verder niets.
Deze discussie over het lijkt hoog, het is hoog, is vrij subjectief uiteraard.
Misschien wil je met ons delen op hoeveel cm het middenpunt van de tv hangt?
Dan kunnen we allen beter oordelen of het hoog is, lijkt etc, ongeacht of jij dit fijn vindt.
Voor een marketing man misschien wat ongewoon.

Voor mij was het namelijk ook een dilemma om de hoogte te bepalen.
Mijn gat zit op 1,10, dus met mijn tv van 60 cm hoogte kan ik de tv verplaatsen tussen 0,80m en 1,40m qua middelpunt, maar ik ben er nog niet over uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 11:43:
[...]

Deze discussie over het lijkt hoog, het is hoog, is vrij subjectief uiteraard.
Misschien wil je met ons delen op hoeveel cm het middenpunt van de tv hangt?
Dan kunnen we allen beter oordelen of het hoog is, lijkt etc, ongeacht of jij dit fijn vindt.

Voor mij was het namelijk ook een dilemma om de hoogte te bepalen.
Mijn gat zit op 1,10, dus met mijn tv van 60 cm hoogte kan ik de tv verplaatsen tussen 0,80m en 1,40m qua middelpunt, maar ik ben er nog niet over uit.
Natuurlijk wil ik dat delen :) Hij hangt nu 100 cm vanaf de grond. De tv is 50 cm hoog dus 125 cm van grond naar midden van het beeld. Ik ben 120 cm als ik zit en +/- 105/110 als ik lig/hang op de bank. Qua hoogte zitten hangt hij vrij goed (beeld is mooi zwart, en geen last van vertekende kleuren). De tv is iets naar voren gekanteld zodat het ook comfortabel kijkt als je ligt (vooral voor de kleuren en zwart weergave).

Ik heb tijdens de bouw een stoel neer gezet en wat vrienden gevraagd de tv vast te houden om zo de hoogte te bepalen. Om niet helemaal vast te zitten aan de afgesproken hoogte heb ik een beugel die je nog ruim kan aanpassen en nog wat kan spelen met zowel de kantel hoek als de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
...

[ Voor 99% gewijzigd door jowi op 04-03-2011 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

Dane86 schreef op zondag 27 februari 2011 @ 11:41:
[...]

Het lijkt eigenlijk meer op een kabel van Kimber. Ik heb zelf de 4VS.

http://www.kimber.com/products/loudspeakercables/tc/4/

Het kan deze zijn.
Heb toch even gekeken op de kabel en er staat wel iets op :p Het is een Ixos kabel:

http://www.ixos.co.uk/us/...=122&Category=5&SubCat=13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe

DjVe

Hatsaflats!

jowi_kuro schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:09:
Mijn hifi setje :)
  • Arcam AVR600
  • Pioneer Kuro KRP-600M
  • KEF Reference Model 4 frontspeakers
  • KEF Reference Model 2 side speakers
  • KEF Reference 200c center speaker
  • Velodyne DD-15 subwoofer
  • HDI Dune Prime 3.0
  • Squeezebox Duet
  • UPC HD-DVR (stb)
Erg gaaf, vooral de combi van verlichting/vloer/en dat tv en audio meubel!

[ Voor 67% gewijzigd door FeaR op 27-02-2011 13:54 . Reden: Een hele post quoten voor één regel reply is wel erg veel van het goede. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:17
  • Arcam AVR600
  • Pioneer Kuro KRP-600M
  • HDI Dune Prime 3.0
  • Squeezebox Duet
  • UPC HD-DVR (stb)
Mooi speelgoed, mooi interieur, mooi huis. Trek dit bijzonder goed, erg smaakvol :)

[ Voor 66% gewijzigd door FeaR op 27-02-2011 13:54 . Reden: Een hele post quoten voor één regel reply is wel erg veel van het goede. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jordy van e schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:03:
[...]

Natuurlijk wil ik dat delen :) Hij hangt nu 100 cm vanaf de grond. De tv is 50 cm hoog dus 125 cm van grond naar midden van het beeld. Ik ben 120 cm als ik zit en +/- 105/110 als ik lig/hang op de bank. Qua hoogte zitten hangt hij vrij goed (beeld is mooi zwart, en geen last van vertekende kleuren). De tv is iets naar voren gekanteld zodat het ook comfortabel kijkt als je ligt (vooral voor de kleuren en zwart weergave).

Ik heb tijdens de bouw een stoel neer gezet en wat vrienden gevraagd de tv vast te houden om zo de hoogte te bepalen. Om niet helemaal vast te zitten aan de afgesproken hoogte heb ik een beugel die je nog ruim kan aanpassen en nog wat kan spelen met zowel de kantel hoek als de hoogte.
Ik heb mijn ooghoogte ook gemeten en kwam ook op 1,20m uit.
Volgens de 1/3 - 2/3 vuistregel, zou van mijn 60cm hoge tv dan 40cm onder dat punt, en 1,3 boven dat punt moeten zitten.
Dus dan kom ik uit van 80cm tot 140 cm. Middelpunt op 1,10.
Dan zou ik een fractie lager uitkomen, maar die van mij hangt nog niet, dus ik moet nog een test karton gaan ophangen.
Bedankt voor je info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47

OMD

Had het geloof ik al eens op het htforum gezegd maar man man man... Jowi, jij hebt, zonder twijfel, het mooiste appartement die ik ooit gezien heb bij gebruikers van een forum. Dit is PRECIES mijn stijl.

Heel veel respect hiervoor.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:22:
[...]

Ik heb mijn ooghoogte ook gemeten en kwam ook op 1,20m uit.
Volgens de 1/3 - 2/3 vuistregel, zou van mijn 60cm hoge tv dan 40cm onder dat punt, en 1,3 boven dat punt moeten zitten.
Dus dan kom ik uit van 80cm tot 140 cm. Middelpunt op 1,10.
Dan zou ik een fractie lager uitkomen, maar die van mij hangt nog niet, dus ik moet nog een test karton gaan ophangen.
Bedankt voor je info.
Den kdat de mijne perfect hangt. Bovenkant van de tv zit op 140cm waardoot het middelpunt op 1m1 zou uitkomen. Dit in combinatie met mijn bank perfect. Zithoogte van de bank is 42cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb ook altijd een mtb in mijn kamer gewild. Maar kids en vrouw enzo :) ;w

Ik heb een Giant ATX 880 uit 1999, XT/LX/HS33 afgemonteerd met City Slickers II.

[ Voor 16% gewijzigd door PcDealer op 27-02-2011 12:45 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:43
  • Arcam AVR600
  • Pioneer Kuro KRP-600M
  • HDI Dune Prime 3.0
  • Squeezebox Duet
  • UPC HD-DVR (stb)
Mooi spul :)
Een van de weinige inrichtingen die ik hier heb gezien waarvan ik met recht kan zeggen dat Hifi en functionele inrichting heel goed in elkaar op gaan. het loopt echt in elkaar over zeg maar, alsof je speakers meubels zijn geworden :)
Single? Of een vrouw met een grote WAF? ;)

[ Voor 59% gewijzigd door FeaR op 27-02-2011 13:54 . Reden: Een hele post quoten voor een paar regels reply is wel erg veel van het goede. ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:51

Exirion

Gadgetfetisjist

The Eagle schreef op zondag 27 februari 2011 @ 13:07:
Single? Of een vrouw met een grote WAF? ;)
Kunnen we deze discussie nou niet 1 keer achterwege laten? Niet alle vrouwen hebben een hekel aan apparatuur in de woonkamer. Punt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 05:46
  • Arcam AVR600
  • Pioneer Kuro KRP-600M
  • HDI Dune Prime 3.0
  • Squeezebox Duet
  • UPC HD-DVR (stb)
Wat een megagave inrichting en ditto set-up. De dag dat mijn woonkamer er zo uit ziet kan ik in vrede sterven. Dat zou echter wel zonde zijn, want dan kan ik er niet meer van genieten...

[ Voor 62% gewijzigd door FeaR op 27-02-2011 13:55 . Reden: Een hele post quoten voor een paar regels reply is wel erg veel van het goede. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Mooi hoor inderdaad, maar jij bent nou de 4de die zn hele post quote :P
Fijn appartement ook, leuk dat hoogteverschil. Ook mooie stands voor tv en apparatuur. Wat ligt er nou onder de sub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

Super vette foto's
In 1 woord WAUW!

[ Voor 73% gewijzigd door fotografie999 op 27-02-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Modbreak:Wanneer je op een post wilt reageren kan je deze gewoon quoten. Let er echter wel op dat de quote niet te lang is/wordt, zeker als je zelf maar een paar regels toe te voegen heb.

Thank you, come again :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
...

[ Voor 98% gewijzigd door jowi op 04-03-2011 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 14:43
Exirion schreef op zondag 27 februari 2011 @ 13:10:
[...]

Kunnen we deze discussie nou niet 1 keer achterwege laten? Niet alle vrouwen hebben een hekel aan apparatuur in de woonkamer. Punt.
NOFI :) Het was een vraag, geen discussiepunt, al kan ik me voorstellen dat men hem anders interpreteert dan ik hem bedoeld heb :)
Hoofdreden dat ik het vroeg was eigenlijk dat een set + inrichting als die van jowi behoorlijk wat geld kost, plus er een MTB in de keuken staan. Dat doe je niet zomaar als je een partner hebt, dan leg je andere prio's lijkt me :)

Ik weet dat er genoeg vrouwen zijn die zoiets geweldig vinden. Ik heb zelf in de woonkamer een losse 5.1 (Pioneer HT) en een losse 2.0 staan (Vintage Yamaha + 2x Kef Cadenza) en mijn vriendin vind het geweldig. Als ik de set van jowi_kuro zou kunnen betalen zou zij d'r absoluut geen bezwaar tegen hebben :)

Edit: vraagje aan jowi_kuro nog: Staan je fronts nou een heel klein beetje tip-in of is je vloer een klein beetje scheef gelegd?

[ Voor 6% gewijzigd door The Eagle op 27-02-2011 14:01 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
...

[ Voor 99% gewijzigd door jowi op 04-03-2011 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
...

[ Voor 99% gewijzigd door jowi op 04-03-2011 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 05:46
jowi_kuro schreef op zondag 27 februari 2011 @ 14:00:
[...]
Dat was vroeger wel eens anders, toen ik nog een Barco aan het plafond had:
Zolang dat ding aan het plafond hangt valt het volgens mij nog wel mee, het is pas echt vervelend op het moment dat zo'n gevaarte naar beneden komt zijlen en op je hoofd landt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeatRider schreef op zondag 27 februari 2011 @ 09:34:
[...]

Cool idee, maar met het bekijken van je foto's bekropen mij twee gedachten.

1. Waarom een scherm op een statief, en niet eentje die (al dan niet inrolbaar) aan het plafond hangt
2. Wat is de toegevoegde waarde om op zolder te gaan zitten, als je ook gewoon een beamertje in je huiskamer kunt hangen, ben je ook dichter bij je biertjes enzo. Ik zie wel eens foto's van dedicated home cinema dat ik het wel instantly snap, namelijk als ze dan 4 rijen bioscoopstoelen in de kelder hebben gebouwd en een soundsysteem waar je rillingen van krijgt, maar dat is bij jou (nog) niet het geval?
Enige uitleg...
1. Aangezien ik bang ben dat mijn gipsplaten het scherm niet kunnen houden heb ik gekozen voor een scherm op statief.
2. Betreft mijn biertjes zijn ze niet ver uit de buurt. :-) Ik heb geprobeerd een bioscoopsfeertje te creëren. Het zal niet gewaardeerd worden als ik dit in de woonkamer zou plaatsen. De zolder was 'over' en ik vond dit een mooie bestemming
Ook over de stoelen heb ik nagedacht, maar hier ben ik gegaan voor comfort in tegenstelling tot looks...
Met de apparatuur ben ik ingestapt met een simpele setup. De hardware kan natuurlijk altijd vervangen worden.

Kortom, heb ik een leuk projectje gehad om mijn hobby nog leuker te maken. Er heeft wat tijd in gezeten, maar gezien het resultaat is het voor mij zeker de moeite waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een resolutie met die Barco! Hoeveel lumen is dit wel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Ik gok dat het photoshops zijn.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zondag 27 februari 2011 @ 17:49:
Ik gok dat het photoshops zijn.
Zou het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
Wat weegt zo'n Barco nou?
Beugels (ook voor je nieuwe setup) gemaakt/laten maken?

Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Hoe goed een beamer ook is, ik geloof niet dat je perfecte beelden krijgt als er lichten aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zondag 27 februari 2011 @ 18:20:
[...]

Hoe goed een beamer ook is, ik geloof niet dat je perfecte beelden krijgt als er lichten aan staan.
Daarom was ik benieuwd hoeveel lumen zo'n barco wel niet was.
Ik ben zelf opzoek naar de beste HD beamer verkrijgbaar onder de 5000 euro, zo'n barco zou ik nooit aan het plafond hangen maar zo'n beeld wil ik wel.
Dus jowi_kuro verlicht ons, is het de real deal of photoshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
...

[ Voor 109% gewijzigd door jowi op 04-03-2011 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Heb je ook foto's van hoe het er dan wel uit zag (zonder photoshop)? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
...

[ Voor 99% gewijzigd door jowi op 04-03-2011 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er keurig uit jowi! top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
jowi_kuro schreef op zondag 27 februari 2011 @ 18:40:
[...]

Nee, maar geen enkele projector doet het goed bij daglicht of kunstlicht... het beste is altijd nog een pikkedonker verduisterde ruimte, liefst met donkere wanden en plafond... Of denk je dat die bioscopen dat allemaal per ongeluk zo bouwen en het licht uit doen ;)
Vandaar mijn vraag, omdat ik benieuwd ben hoe het er wél uit ziet (in het donker, dan wel met lichten aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jowi_kuro schreef op zondag 27 februari 2011 @ 18:36:
[...]

Zoals Sony VW90 en JVC RX50 zijn minstens zo goed. Voordeel van CRT projectoren was altijd het meer filmische beeld, maar ook dat hoeft met moderne, digitale projectoren geen probleem meer te zijn.
JVC RX50? die kent google niet? Ben echt op zoek naar de beste high end projector rond de 5000. Als de Sony VW90 met kop en schouders boven de rest uitsteekt dan kan mijn budget iets verruimd worden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
...

[ Voor 98% gewijzigd door jowi op 04-03-2011 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Update: ik heb mijn B&W DM4 front speakers vervangen door Heco Aleva 500's.
Wat een kwaliteit en afwerking! O+

Het enige probleem is dat mijn 42" TV nu veel te klein lijkt :+
Als deze het begeeft, ga ik maar 'ns richting 60" of meer zoeken...

M'n vriendin was er eerst niet wild van, maar ze maakt er ook geen probleem van gelukkig...

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/qnk29s.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2med37t.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Slonzo op 27-02-2011 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 19:31
  • Arcam AVR600
  • Pioneer Kuro KRP-600M
  • HDI Dune Prime 3.0
  • Squeezebox Duet
  • UPC HD-DVR (stb)
Mooi om weer eens een echte setup te zien....! Complimenten voor de set (en de inrichting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-04 19:12
Gave speakers die Heco's , nog nooit van gehoord! Heb je daar voor betaald als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:49
@Slonzo: Idee om je tv op te hangen of de center onder te tv te plaatsen?

Zit namelijk met zelfde issue: Wil een center maar de voet van de tv is te laag.
Zoals jij hem nu hebt staan zou mij zelf enorm irriteren. ;)

No Offence uiteraard :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Quido schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:50:
Gave speakers die Heco's , nog nooit van gehoord! Heb je daar voor betaald als ik vragen mag?
Heco is inderdaad niet zo gekend... Deutsche grundlichkeit!
En ja, ik heb er voor betaald :P
De gangbare prijs voor de Aleva 500 is EUR 1200, maar op het internet vind je ze wel goedkoper...
De center is ongeveer 350.
KillaZ schreef op zondag 27 februari 2011 @ 20:55:
@Slonzo: Idee om je tv op te hangen of de center onder te tv te plaatsen?
Zit namelijk met zelfde issue: Wil een center maar de voet van de tv is te laag.
Zoals jij hem nu hebt staan zou mij zelf enorm irriteren. ;)
Zoals hij nu staat vind ik het zelf niet goed. Hij komt net niet in beeld, maar als ik rechtop zit, zie ik de reflectie van de TV in de pianolak van de center... Probleem is dat ik hem eronder niet kwijt kan, hij is te breed. En ik kan mijn tv niet ophangen want het is een schuine muur. Zal een andere oplossing moeten bedenken. Misschien steek ik ook maar een ovenschaal onder m'n tv :+

Eigenlijk is de kast gewoon te klein. Maar ik denk niet dat mijn vriendin het leuk zou vinden als ik die al ga vervangen, we hebben ze nog maar 8 maanden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:32

Pelle

🚴‍♂️

Er zijn toch ook zat muurbeugels die kunnen tilten? Normaal gebruik je die om een TV wat naar beneden te richten aan een rechte muur, maar je kunt zoiets dan natuurlijk ook gebruiken om een TV recht te hangen tov een schuine muur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gassiepaart
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 15:04
wat voor hifi rack heb je daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2011 @ 00:59:
[...]

Nee cypher niet jou tv. Maar de tv's in de voorgaande posten ook al komt Pino_helmond er wel mee weg.

De ideale hoogte is je ooghoogte wanneer je zit. Niets meer of niets minder. Als je onderuitgezakt in de bank zit/ ligt kijk je nog steeds naar voren. Eigenlijk moet hier een FAQ voor gemaakt worden ;)
Lijkt hoger dan het is, zit er ook vrij ver vanaf en eerlijkheid gebied te zeggen dat ik eigenlijk nooit zit op de bank maar altijd lis zodat je automatisch al in een schuine hoek omhoog kijkt.

[ Voor 70% gewijzigd door Pino_Helmond op 28-02-2011 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gassiepaart
jowi_kuro schreef op maandag 28 februari 2011 @ 08:13:
[...]

Dat is een rack uit RVS wat ik zelf heb ontworpen en heb laten maken. Het is feitelijk een RVS vierkante buis van 10x10cm die tegen de muur bevestigd zit, met daar aan RVS 'vorken' gelast waar de apparatuur op staat. Zo kon ik de subwoofer mooi in deze hoek zetten en meteen de apparatuur er boven. Alle kabels lopen door de buis en langs plintgoten langs de muur.

De plasma hangt ook aan eigen ontworpen RVS steunen, die uit de muur lijken te komen. De meeste mensen zouden de plasma strak tegen de muur hangen, maar ik vond het wel een mooi idee om hem juist een stukje van de muur af te hangen, ook omdat de center speaker er dan meteen mooi onder kan hangen :)
nice.

Heb je de stekkerblokken hier ook in verwerkt?

Waar laat je zo iets nou in elkaar zetten, of heb je zelf gelast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
...

[ Voor 130% gewijzigd door jowi op 04-03-2011 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Pelle schreef op zondag 27 februari 2011 @ 23:02:
Er zijn toch ook zat muurbeugels die kunnen tilten? Normaal gebruik je die om een TV wat naar beneden te richten aan een rechte muur, maar je kunt zoiets dan natuurlijk ook gebruiken om een TV recht te hangen tov een schuine muur :)
True, maar dan moet je vriendin wel aan de muurbeugels willen :+ :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaZ schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:29:
[...]

True, maar dan moet je vriendin wel aan de muurbeugels willen :+ :)
Je moet de TV aan de muurbeugels hangen, niet je vriendin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 12:04
Dat ziet er erg cool uit :P Mooie ruimte ook en dat met die stalen beugels voor de tv is ook best leuk gevonden :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:41:
[...]

You just made my day! _O-

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
jowi_kuro schreef op maandag 28 februari 2011 @ 08:55:
Er ligt strategisch uit het zicht precies achter de subwoofer een stekkerblok :)
Ding is gemaakt door iemand van het HTForum die voor zijn werk veel met RVS doet.
Errug netjes!

Misschien nog één foto van het cablemanagement achter de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gassiepaart
jowi_kuro schreef op maandag 28 februari 2011 @ 08:55:
[...]

Er ligt strategisch uit het zicht precies achter de subwoofer een stekkerblok :)
Ding is gemaakt door iemand van het HTForum die voor zijn werk veel met RVS doet.
wat een dikke stroomkabels... ik zie geen netfilter, die zou je wel verwachten als ik deze kabels zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:41:
[...]

*Proest 8)7 :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pino_Helmond schreef op maandag 28 februari 2011 @ 08:08:
[...]

Lijkt hoger dan het is, zit er ook vrij ver vanaf en eerlijkheid gebied te zeggen dat ik eigenlijk nooit zit op de bank maar altijd lis zodat je automatisch al in een schuine hoek omhoog kijkt.
Daarom kom je er ook mee weg ;-) Ik zag hoe de banken stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gassiepaart
jowi_kuro schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:42:
[...]

Ik heb geen filters, maar wel een aparte groep aangelegd in de meterkast met een AHP klankmodule zekering:
[afbeelding]

Ik heb ooit wel wat met filters gedaan maar ik hoorde daar niet echt verschil mee. Met deze zekering overigens ook niet moet ik eerlijk zeggen maar ja ik heb het nu eenmaal dus gebruik ik het maar O-) die kabels enzo is meer voor het mooie... wil overigens geen welles/niets verhaal starten.
zo denk ik er ook over, ik vind het ook vooral mooi staan, maar het geld heb ik er niet voor over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

[...]

Haha, single inderdaad... maar aangezien de rest van het appartement ook wel in de smaak valt, vinden de vrouwtjes al die apparatuur nooit zo'n probleem gelukkig ;)

[afbeelding]

[afbeelding]
Keurig! Smaakvol gedaan!

Jammer van die CRT maar verder vind ik 't een zeer net en opgeruimd geheel!

Ik zal na volgende week ook eens wat foto's posten van mijn setup, wellicht interessant voor de mensen die van veel hoogglans wit/zwart houden. Overigens mijn tv-meubel volledig zelf ontworpen en laten maken.
Foto's dus later en nu even genieten van al dat handy-work van alle contributors! Cool topic!

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski76
  • Laatst online: 27-08 13:48

Robinski76

The one and only

troyk schreef op maandag 28 februari 2011 @ 16:11:
[...]
Jammer van die CRT maar verder vind ik 't een zeer net en opgeruimd geheel!
Je hebt wel door dat die foto met de CRT oude foto's zijn???

AMD PhenomII 955 BE (AM3), Gigabyte Mobo met GPU, 4GB, Nec 4550A DVD+/-R, GlobalWin YCC-61F1 ALU ServerCase, OCZ Modstream 520W, Dell SP2309W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Robinski76 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 16:59:
[...]

Je hebt wel door dat die foto met de CRT oude foto's zijn???
Klaarblijkelijk niet, zoals jij 't stelt :)

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
Abbadon schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:46:
[...]

Dat ziet er erg cool uit :P Mooie ruimte ook en dat met die stalen beugels voor de tv is ook best leuk gevonden :)
geweldig, helemaal aangezien alles en nog wat tegenwoordig met RVS is.

./kweil mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsibma
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:46
Damn, dat ziet er goed uit.

Kan trouwens zelf ook wel even wat laten zien, dat is ook alweer een aantal delen geleden :)

Pano

En zo ziet het er uit als de stroom uitvalt...

Unplugged

[ Voor 40% gewijzigd door dsibma op 28-02-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:31
@ Jowi_Kuro

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik liet het aan mn vriendin zien en zij vond het ook echt harstikke mooi!!! Dus zou je het erg vinden als ik het na zou maken?:) Mn vader werkt in de metaal industrie waar ze alleen met rvs werken, dus hij zou het zo na kunnen maken.

Waar staat je rechtsachter surround trouwens?

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jowi_Kuro's setup wordt terecht zeer geprezen; wat een super mooie setup! Zo kan het dus ook. Kreeg na het zien van de foto's meteen de drang om van alles aan te gaan schaffen. Helaas was de bankrekening het daar niet mee eens :P.
Rainesh schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 00:26:
Waar staat je rechtsachter surround trouwens?
Als je op foto 3 helemaal rechts kijkt, zie je 'm net staan. Hij staat als het goed is recht tegenover de linksachter surround die wel goed op de foto's te zien is.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

dsibma schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:28:
[...]

Damn, dat ziet er goed uit.

Kan trouwens zelf ook wel even wat laten zien, dat is ook alweer een aantal delen geleden :)

[afbeelding]

En zo ziet het er uit als de stroom uitvalt...

[afbeelding]
Ah Q-Acoustics! 2010 of 2020? En bevallen ze goed?

Leuk die ikea kastjes opgehagen! :)

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
...

[ Voor 100% gewijzigd door jowi op 04-03-2011 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 17:46
Mijn hifi set op dit moment

•Arcam FMJ CD17
•Arcam FMJ intergrated Amplifier A18
•ASW Cantius IV - special edition
•Sharp 32inch LCD tv

wat je niet ziet
•PS3-slim 120gb

Afbeeldingslocatie: http://i1080.photobucket.com/albums/j333/Jarnoootje/Huiskamer/P1020963.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1080.photobucket.com/albums/j333/Jarnoootje/Huiskamer/P1020965.jpg

The magestic domestic ambilight wall of modern media, zoals mijn vrienden de voorzetwand voor de tv noemen :)
Afbeeldingslocatie: http://i1080.photobucket.com/albums/j333/Jarnoootje/Huiskamer/P1020970.jpg

Plaatje van de woonkamerbanken
Afbeeldingslocatie: http://i1080.photobucket.com/albums/j333/Jarnoootje/Huiskamer/P1020968.jpg

wat komt er in de toekomst nog?

•46inch Panasonic Plasma televisie (46GT30)
•Subwoofer

Al met al ben ik er best trots op wat ik/we er nu hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Mooie inrichting hoor jarnoootje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Jarnoootje schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:07:

•Arcam FMJ CD17
•Sharp 32inch LCD tv

wat je niet ziet
•PS3-slim 120gb

[afbeelding]

[afbeelding]

The magestic domestic ambilight wall of modern media, zoals mijn vrienden de voorzetwand voor de tv noemen :)
[afbeelding]

[afbeelding]

wat komt er in de toekomst nog?

•46inch Panasonic Plasma televisie (46GT30)
•Subwoofer

Al met al ben ik er best trots op wat ik/we er nu hebben staan.
Prachtig die voorzetwand :) Heeft dat veel moeite gekost?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Bellerophon schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:09:
[...]

Prachtig die voorzetwand :) Heeft dat veel moeite gekost?
Is een 3 uur aan klussen met 3 personen (alles al op maat laten zagen van te voren) en 4 keer schilderen / plamuren. Al met al twee dagen mee bezig geweest.

In een van de eerdere delen van dit topic kwam deze muur al voorbij en ik heb deze 'schaamteloos' gekopieerd en bij ons in de woonkamer gemaakt. De verlichting erachter is 2x 1,5 meter led verlichting met een dimmer er tussen. Alleen jammer dat het al met al €200,- heeft gekost, dit komt omdat ik een speciale extra breede plaat heb besteld om te voorkomen dat als we een grotere tv krijgen deze niet meer op de muur past.

Het betreft een MDF plaat van 1,4m breed. De bouwmarkt gaat maar tot 1.20 ongeveer. Aangezien een 46inch tv 1.10 meter is vond ik dat er niet uit zien, vandaar de extra breede wand.

Met 3 L-profielen per paal is een 150x50mm paal bevestigd aan de muur, hierop zit de plaat geschroeft die aan de zijkanten een paal heeft van 50x50mm zodat er een 'koof' ontstaat.

Mocht je een 'bouwtekening' willen, kan altijd geregeld worden heb hem nog in autocad en/of pdf :)

kostenplaatje:
- MDF plaat, palen, zaagkosten: €80,00
- LED-verlchting: €75
- Verf/plamuur/schuur/schroef: €45
LuPo schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:01:
Mooie inrichting hoor jarnoootje. :)
met dank aan de vrouw voor de inrichting helpen uitzoeken ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Jarnoootje op 01-03-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Jarnoootje schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:26:
[...]

Is een 3 uur aan klussen met 3 personen (alles al op maat laten zagen van te voren) en 4 keer schilderen / plamuren. Al met al twee dagen mee bezig geweest.

In een van de eerdere delen van dit topic kwam deze muur al voorbij en ik heb deze 'schaamteloos' gekopieerd en bij ons in de woonkamer gemaakt. De verlichting erachter is 2x 1,5 meter led verlichting met een dimmer er tussen. Alleen jammer dat het al met al €200,- heeft gekost, dit komt omdat ik een speciale extra breede plaat heb besteld om te voorkomen dat als we een grotere tv krijgen deze niet meer op de muur past.

Het betreft een MDF plaat van 1,4m breed. De bouwmarkt gaat maar tot 1.20 ongeveer. Aangezien een 46inch tv 1.10 meter is vond ik dat er niet uit zien, vandaar de extra breede wand.

Met 3 L-profielen per paal is een 150x50mm paal bevestigd aan de muur, hierop zit de plaat geschroeft die aan de zijkanten een paal heeft van 50x50mm zodat er een 'koof' ontstaat.

Mocht je een 'bouwtekening' willen, kan altijd geregeld worden heb hem nog in autocad en/of pdf :)

kostenplaatje:
- MDF plaat, palen, zaagkosten: €80,00
- LED-verlchting: €75
- Verf/plamuur/schuur/schroef: €45

[...]

met dank aan de vrouw voor de inrichting helpen uitzoeken ;)
Een pdfje zou ik zeker op prijs stellen :9
Denk er al tijden over om zoiets te gaan fabriceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 14:51

Exirion

Gadgetfetisjist

Bellerophon schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:35:
Een pdfje zou ik zeker op prijs stellen :9
Denk er al tijden over om zoiets te gaan fabriceren
Met alle respect, maar is het nou echt zo moeilijk zelf te verzinnen hoe je een plank op afstand aan een muur bevestigt? :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gentleman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 17:13
update

http://dl.dropbox.com/u/2417837/Hifi/CIMG6342.JPG

http://dl.dropbox.com/u/2417837/Hifi/CIMG6347.JPG

http://dl.dropbox.com/u/2417837/Hifi/CIMG6346.JPG

[ Voor 14% gewijzigd door FeaR op 01-03-2011 12:38 . Reden: Zie de topicwarning met betrekking tot te grote foto's. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Exirion schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:17:
[...]

Met alle respect, maar is het nou echt zo moeilijk zelf te verzinnen hoe je een plank op afstand aan een muur bevestigt? :)
Zeker niet, is het daarom een bezwaar om te zien hoe anderen dit hebben aangepaakt? Of klaag je gewoon graag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Bellerophon schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:51:
[...]

Zeker niet, is het daarom een bezwaar om te zien hoe anderen dit hebben aangepaakt? Of klaag je gewoon graag?
gemak dient de mens is het toch ;)

https://acrobat.com/app.html#d=2aOYYFqG2LRRIqMNk1GakA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trubo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:28
Jarnoootje schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:07:

•Arcam FMJ CD17
•Sharp 32inch LCD tv

[afbeelding]
Leuke setup met dito inrichting. Lekker warm door de houten vloer en lichte plus warme donkere tinten. Verder lijkt erop dat je met zijn 2en op het eilandje kan liggen / zitten, klopt dit? Zo ja, dan ben ik benieuwd waar je de bank gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsibma
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:46
Beta schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 07:23:
[...]

Ah Q-Acoustics! 2010 of 2020? En bevallen ze goed?

Leuk die ikea kastjes opgehagen! :)
Jup, tweemaal 2010. Ze bevallen prima, al komen ze in deze opstelling niet echt tot hun recht aangezien mijn huiskamer redelijk hol is en er nog veel lege ruimte achter me is als ik aan mn bureau zit. Zit er aan te denken om ze tegenover mn bank te zetten en op mn bureau een simpel setje neer te zetten en meer gebruik van mn koptelefoons te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Complimenten Jarnooootje!
Welke verlichting heb je hiervoor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De Kuro 600M is ISF gecalibreerd, absoluut kijkgenot, het beeld heeft dynamiek, diepte, echt fantastisch, kan ik iedereen aanraden. H
Nog steeds de beste tv gemaakt :9~ , maar hij wordt helaas niet meer geproduceerd :(

Niet dat ik er op zoek naar was. Ik doe het gewoon nog met een Kuro LX-5090 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:12:
Complimenten Jarnooootje!
Welke verlichting heb je hiervoor gebruikt?
Achter de muur zitten twee led strips van 1,5 meter, warmwit 30leds/meter
De twee staande lampen zijn van de ikea, maar gaan nog vervangen worden.

De bank komt eveneens bij goossens vandaan, de infinity serie. Je kan hier, ondanks dat het de 'smalle' variant is, heerlijk met z'n in hangen/liggen/slapen.
http://www.publitas.nl/go...azine.php#/spreadview/56/

http://www.publitas.nl/go...zine.php#/spreadview/184/
dat is de meubel serie die we gebruiken. Echter hebben wij gestoomd eiken genomen vanwege zijn natuurlijke en warme uitstraling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 21:34
Exirion schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:17:
[...]

Volgens mij heb ik jou in een hele tijd al geen fatsoenlijke post meer zien plaatsen in een forum.
Ook nu weer, of zeg gewoon hoe het moet, of zeg dan gewoon niets? Hier heeft toch ook niemand wat aan of wel? Volgens mij ben je evenveel tijd kwijt, met het posten van iets wat mensen kan helpen.

[ Voor 8% gewijzigd door timwijn op 01-03-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trubo schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:06:
[...]

Leuke setup met dito inrichting. Lekker warm door de houten vloer en lichte plus warme donkere tinten. Verder lijkt erop dat je met zijn 2en op het eilandje kan liggen / zitten, klopt dit? Zo ja, dan ben ik benieuwd waar je de bank gekocht hebt.
Ik heb er 1 van beter meubel en daar liggen we ook altijd met zijn 2en op.

Edit: Goossen en betermeubel is hetzelfde

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:34:
[...]

Ik heb er 1 van beter meubel en daar liggen we ook altijd met zijn 2en op.

Edit: Goossen en betermeubel is hetzelfde
idd geloof dat betermeubel de belgische tak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 17:19

ST10©DE

Dus.............

Die Senseo kan met zo'n setje dan echt niet meer he, dat begrijp je wel.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
P. Mekes schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:50:
[...]

Die Senseo kan met zo'n setje dan echt niet meer he, dat begrijp je wel.
Dat moet dan minstens een volautomaat zijn inderdaad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 19:48

Laguna

Connaisseur

jowi_kuro schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 07:57:
[...]

Geen probleem hoor, leuk juist als mensen hierdoor geinspireerd raken 8)
Precies, imitation is the highest form of flattery >:)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duddits
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/1zxp4i0.jpg

Ik moet het voorlopig hier mee doen.
U ziet:
- Samsung LE46B750
- Audiolab Thesis fronts
- KEF 80c center (wat een akelig geluid komt daar uit) (nieuw huis, nieuwe center :) )
U ziet niet:
- Yamaha RX-V800RDS (nieuw huis, nieuwe receiver :) )
- Asrock Ion330HT
- Logitech Harmony 895
- JBMedia Light Manager
- Solid Solutions S100 rears (omdat ik die toevallig over had) (nieuw huis, nieuwe rears :) )

Begin volgend jaar ga ik verhuizen, nieuwbouw, dus alles kabeltjes mooi weggewerkt. Centrale server voor domotica en opslag en een multiroom versterker. :*)

Ik heb helaas sync problemen met de ion/yamaha/samsung. Komt waarschijnlijk omdat niet alles via HDMI is aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Duddits schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:06:
@ arthurkaaij lekker strak

[afbeelding]

Ik moet het voorlopig hier mee doen.
U ziet:
- Samsung LE46B750
- Audiolab Thesis fronts
- KEF 80c center (wat een akelig geluid komt daar uit) (nieuw huis, nieuwe center :) )
U ziet niet:
- Yamaha RX-V800RDS (nieuw huis, nieuwe receiver :) )
- Asrock Ion330HT
- Logitech Harmony 895
- JBMedia Light Manager
- Solid Solutions S100 rears (omdat ik die toevallig over had) (nieuw huis, nieuwe rears :) )

Begin volgend jaar ga ik verhuizen, nieuwbouw, dus alles kabeltjes mooi weggewerkt. Centrale server voor domotica en opslag en een multiroom versterker. :*)

Ik heb helaas sync problemen met de ion/yamaha/samsung. Komt waarschijnlijk omdat niet alles via HDMI is aangesloten.
Erg mooi, en is het toeval dat de lampen zo precies boven de boxen hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duddits
  • Niet online
Nee, je ziet bij de linker box een kabelgootje naar boven gaan en die gaat via het plafond ook naar de lamp boven de rechter box. Het is niet erg storend omdat het gootje dat over het plafond gaat mee is geverfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_Helmond
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2024
timwijn schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:33:
[...]

Volgens mij heb ik jou in een hele tijd al geen fatsoenlijke post meer zien plaatsen in een forum.
Ook nu weer, of zeg gewoon hoe het moet, of zeg dan gewoon niets? Hier heeft toch ook niemand wat aan of wel? Volgens mij ben je evenveel tijd kwijt, met het posten van iets wat mensen kan helpen.
Amen.

Viel mij ook al op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Bellerophon schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 11:51:
[...]

Plus waarom het wiel opnieuw uitvinden als het hier mogelijkerwijze al is? Niet iedereen is handig op dit gebied. Dat hoeft echter niet te betekenen dat je het niet zelf kan met enige hulp.

Verder mooie setup, ik heb ook zo'n schouw maar ik kan hem niet zo gebruiken, midden voor de deur + nog de gaskachel ervoor (die ik nog gebruik) |:(
Duddits schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:06:
[afbeelding]

Waar moet ik hier dan kabeltjes zien??? dat afdekplaatje onderin of die 5 cm bij de tv? als dat alles is :X

[ Voor 27% gewijzigd door SouLLeSSportal op 01-03-2011 14:45 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op!

• Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
    Zie ook de Topic Start bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.

• Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's worden getrashed.

• Dingen als "ik ben nog maar xx jaar' of "het is maar een studentensetje" mag je ook achterwege laten. Dit voegt niets toe.

• Fear mag hier geen interieuradvies meer vragen! :+