Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 319.383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-02 14:41

iNFiNiTY-

pro

sbmuc schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:58:
[...]

Aan de andere kant heb ik wel 5 speakers waar laag uit komt jij 3, ik vraag me af of dat ook uitmaakt?

Voorheen had ik alleen de center en 2 fronts, ik merkte dat laag bij sommige stukken het net niet helemaal was, nu ik de 685's achter heb aangesloten is het een wereld van verschil en komt er veel beter laag uit dan voorheen.
er komt een heel andere klank uit een sub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329694

Exirion schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:38:
[...]

En zo geschiedde... :P

[[url="'#"]afbeelding[/url]]

[[url="#"]afbeelding[/url]]

Ik ben erg blij met de ruimte die ik in m'n meubel heb om allerlei zooi weg te werken. Inmiddels is er dus een UPC Mediabox bij gekomen en de Apple TV is vervangen door een Apple TV 2.

In het meubel staan momenteel:
- Arcam AVP700 voorversterker
- Arcam CD73 CD-speler
- Asus O!Play
- Apple TV 2
- UPC Mediabox (Pace DCR7111)
- Een 4-kanaals versterker (4 keer mono)
- Een 2-kanaals versterker (2 keer mono)
- Een Nintendo Wii
- Een Playstation 3
- Gigabit switch
- 5-poorts HDMI switch met extern IR-ontvangertje
- USB naar coax digitaal, gekoppeld aan de O!Play (voor muziek spelen bediend via iPad en iPhone)
toon volledige bericht
Damn, het lijkt wel een server kast haha! Maar heel strak overigens. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:33
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:20:
Iemand ervaring met zon DVB-T kaart voor in de TV? kan dit i.c.m. Ziggo of is dit echt slecht qua beeld ?
Dit is niet mogelijk. Ziggo is DVB-C.
DVB-T is Digitenne de kwaliteit hiervan is inderdaad minder dan van Ziggo.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375878

Anoniem: 382902 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:27:
[...]

Kheb de CM8 voor CM1 Achter en een CM center, heb ook een maand gedacht geen Sub nodig te hebben maar nu ik er 1 heb ben ik er zoooooo blij mee, nu hoeven de fronts niet meer op "groot" en kan ik alles mooi afstellen zodat niet alleen het laag veel dieper gaat door de sub maar ook mijn fronts nu veel beter presteren.

Ik zou het echt iedereen aanraden die "actie"films kijkt.
Moeten mijn fronts bij 2.1 dan ook nog op large blijven staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:15
iNFiNiTY- schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:20:
[...]
er komt een heel andere klank uit een sub.
Ik vraag het me af... Maar ik zal binnenkort wel eens naar hobo gaan en vragen of ik iets mag testen met een blu-ray. Lekkere foute Transformers scene bijv >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sbmuc schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:34:
[...]
Ik vraag het me af... Maar ik zal binnenkort wel eens naar hobo gaan en vragen of ik iets mag testen met een blu-ray. Lekkere foute Transformers scene bijv >:)
En toch is het zo: een subwoofer brengt het laag heel anders dan een speaker dat doet. Zelfs als je een speakers hebt die tot 20 Hz zou gaan dan is een subwoofer altijd een aanwinst.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
FeaR1986 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:50:
[...]
En toch is het zo: een subwoofer brengt het laag heel anders dan een speaker dat doet. Zelfs als je een speakers hebt die tot 20 Hz zou gaan dan is een subwoofer altijd een aanwinst.
Ok thx! Ik zal eens kijken naar een aantal subs. Voor speakers blijf ik liever bij het zelfde merk maar met een sub zal het denk ik wat minder uitmaken? Ik vind de subs van REL toch wat beter uit de reviews komen dan de subs van B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

[...]

Zeker in dat soort scenes weet je weer waarom die sub er staat! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sbmuc schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:04:
[...]Ok thx! Ik zal eens kijken naar een aantal subs. Voor speakers blijf ik liever bij het zelfde merk maar met een sub zal het denk ik wat minder uitmaken? Ik vind de subs van REL toch wat beter uit de reviews komen dan de subs van B&W
Ik ben zelf ook niet echt van de subwoofers van de merken waar je normaal speakers van koopt. Ik ga dan ook geen Focal subwoofer kopen, maar ga voor een echt subwoofermerk als BK of SVS. En als je een flink budget hebt dan is Velodyne ook wel erg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
FeaR1986 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:26:
[...]

Ik ben zelf ook niet echt van de subwoofers van de merken waar je normaal speakers van koopt. Ik ga dan ook geen Focal subwoofer kopen, maar ga voor een echt subwoofermerk als BK of SVS. En als je een flink budget hebt dan is Velodyne ook wel erg :9~
Mja wat vind jij een flink budget? Een goedkopere Velodyne heb je voor €500,-
Ach ik ga gewoon naar wat plaatselijke hifi winkels om me een beetje te orienteren, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 173876

sbmuc schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:05:
[...]

Mja wat vind jij een flink budget? Een goedkopere Velodyne heb je voor €500,-
Ach ik ga gewoon naar wat plaatselijke hifi winkels om me een beetje te orienteren, thx.
Mogelijk is zelfbouw iets voor je?
Heb zelf ook een subwoofer gebouwd voor ongeveer die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382902

Anoniem: 375878 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:31:
[.

..]
Moeten mijn fronts bij 2.1 dan ook nog op large blijven staan ?
Nee
sbmuc schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 14:58:
[...]

Aan de andere kant heb ik wel 5 speakers waar laag uit komt jij 3, ik vraag me af of dat ook uitmaakt?

Voorheen had ik alleen de center en 2 fronts, ik merkte dat laag bij sommige stukken het net niet helemaal was, nu ik de 685's achter heb aangesloten is het een wereld van verschil en komt er veel beter laag uit dan voorheen.
Subje erbij en het is compleet
[...]

Met transformers 2 kwam ik erachter dat ik tekort schoot
sbmuc schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 16:04:
[...]

Ok thx! Ik zal eens kijken naar een aantal subs. Voor speakers blijf ik liever bij het zelfde merk maar met een sub zal het denk ik wat minder uitmaken? Ik vind de subs van REL toch wat beter uit de reviews komen dan de subs van B&W
Moet niet uitmaken dat de Sub van een ander merk is. Ik heb er zelf 1 van SVS. Heb niet echt vergelijkingsmateriaal van hetzelfde niveau gehad maar het klinkt iig fantastisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
Anoniem: 382902 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:28:
[...]

Nee

[...]

Subje erbij en het is compleet
[...]

Met transformers 2 kwam ik erachter dat ik tekort schoot

[...]

Moet niet uitmaken dat de Sub van een ander merk is. Ik heb er zelf 1 van SVS. Heb niet echt vergelijkingsmateriaal van hetzelfde niveau gehad maar het klinkt iig fantastisch
toon volledige bericht
Moet zeggen het geluid me prima beviel in me nieuwe huis en nog zonder gordijnen ook ! :D
met Transformers 2

(ca. 2 - 25 kHz) & (ca. 40 Hz -2 Khz)

Maar ik zou het toch wel is willen weten hoe het klinkt met een Sub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397269

disinfector schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:17:
[...]

Ik heb de T1 nu sinds afgelopen kerst. Ik heb ze als aanvulling gekocht op mijn huidige speaker setje ( B&W 685 ) waar ik eigenlijk dik tevreden mee ben, vooral in de ruimte waar ze nu staan kan ik moeilijk iets beter vinden. Een degelijke koptelefoon was dan voor mij ook een logische upgrade. Ook omdat ik toch regelmatig wat later op de avond nog even van een albumpje wil genieten. Daarnaast is het luisteren naar muziek via een hoofdtelefoon weer totaal anders dan via speakers.

Ik heb toen een poos getwijfeld tussen de k702, Beyerdynamic DT 880, sen hd800 en de T1. Het geluid van de Beyers sprak mij het meeste aan. Keus tussen de 880 en T1 was ook lastig, vooral omdat de 880 ook gewoon prima klinkt. Ik vind het zelf erg leuk om alle details uit de muziek te halen, en dat doet de T1 toch het beste. Zelfs in mijn huidige setup word ik telkens weer erg blij bij het luisteren van muziek :*)

Maar wat ik eigenlijk een beetje hoopte was dat de hoodtelefoon uitgang van de beresford goed genoeg zou zijn om de t1 aan te sturen. Maar ik merk dat ik er niet alles uithaal op dit moment. Niet dat het nu slecht klinkt verre van dat zelfs, het kan alleen beter en dat verdiend deze koptelefoon ook.

Als ik dan inderdaad op head-fi kijk naar welke versterker er bij zou passsen, dan kom ik alleen maar buizen tegen. Vooral erg vervelend omdat ik niemand ken die zoiets heeft staan en dus nergens kan luisteren. Nu misschien dan toch maar gaan voor een shiit, LD, meier-audio of toch de a1 van beyer zelf 8)7 (welke ik trouwens ook nergens kan luisteren |:( )

[afbeelding]
toon volledige bericht
Ten eerste, excuses voor mijn late reply. Heb een drukke week achter de rug :)
Als de T1 je eerste koptelefoon is die je hebt aangeschaft zal het wel even wennen zijn denk ik. zelf heb ik al vele versleten en uiteindelijk de T1 aangeschaft vanwege de bouwkwaliteit en mijn voorkeur voor beyer als het gaat om high end koptelefoons. Zelf was ik aan het twijfelen tussen de hd800 van sennheiser en de t1 en is mijn uiteindelijke keuze gevallen voor beyer vanwege bouwkwaliteit (hd800 was een beetje te plastic voor mij) en dat hij geen voorkeur heeft voor bepaalde genres, alles geeft hij even neutraal en precies aan itt tot de hd800. Mijns inziens had je beter voor de 880 (250 ohms) kunnen gaan aangezien je nog niet echt een koptelefoon setting heb. Ik zou als ik jou was eerst een kleine aanpassing maken en gaan voor een dedicated headphone amp en je bereshford alleen gebruiken als dac. Wat ook helpt (indien je muziek vanaf je pc beluisterd) een usb naar spdif converter halen. Deze zijn al voor rond de 50 euro verkrijgbaar op ebay. Het verbeterd je outputsignaal echt significant.

Zoals je al zegt, de t1 kan nog veel en veel beter en verdient ook echt beter en de merken die je hebt opgenoemd zijn van goede kwaliteit:) Ik ben zelf nog even aan het sparen voor de a1 van beyer zelf. Ik heb hem in duitsland een keer gehoord en ben nou verkocht. Een pure solid state die agressief is en echt het geluid vanuit het strot laat horen :) Echt mijn ding dus

De meeste onzin op head-fi kan je echter links laten liggen. Een en al buizenliefhebbers daar terwijl imo de t1 echt geen buizenkoptelefoon is. Je mist dan zoveel details en instrumenten (vooral koper) voelen vervormd aan. Buizen zijn gewoon achterhaalt en alleen leuk om af en toe enkele buizennummers te besluisteren. Laat je dus niet misleiden door head-fi, reclamebron voor neppe posters die stiekem hun producten aanprijzen in vorm van posts zodat jij je geld sneller gaat uitgeven dan de bedoeling.

groetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-05 11:47
insanebum schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:51:
Foto's van mijn home cinema set

Vergeleken de vorige keer
- nieuwe speakers
- DVD speler weg (geen plek voor en niet nodig)

KEF IQ70, IQ10, IQ60 (5.0 Speaker set)
Sony STR-DA 3200 ES (Receiver)
HDX-1000 (Network Media Tank)
AlphaCrypt Classic (Digitale televisie)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
toon volledige bericht
Waarom heb je niet de IQ30 bij de IQ70 genomen? Passen qua grote toch veel beter bij elkaar? Of zit ik daar nu naast? De IQ10 is toch meer van het formaat IQ50?
Of merkte je niet zoveel in het verschil tussen het geluid van de 10 en 30?

Maar echt prachtige speakers om te zien! Vooral zonder kap.

[ Voor 3% gewijzigd door Nico111 op 08-03-2011 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sbmuc schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 17:05:
[...]Mja wat vind jij een flink budget? Een goedkopere Velodyne heb je voor €500,-
Euro of duizend tot tweeduizend voor een nieuwe Velodyne uit de SPL-Ultra serie. En als je geluk hebt kan je voor dat geld soms een Velodyne vinden uit de DD (Digital Drive)-reeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:49

Exirion

Gadgetfetisjist

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:05:
@meubel Exirion
Erg mooi meubel. Zou het zelf overigens niet kwijt kunnen (past niet in de woonkamer), dat terzijde.
Wat ik mij afvraag is hoe het staat met de afvoer van warme lucht uit de vakken aan de zijkant waar je je Wii hebt geplaatst. Ik vermoed dat het antwoord voor de hand liggend is (niet zo best), anders zou de PS3 waarschijnlijk ook wel in zo'n vakje gestaan hebben, ipv op de kop van de kast?
Die ruimtes zijn beide voorzien van 3 kabeldoorvoeren van 60mm dus opzich is de ventilatie nog heel redelijk. Zelfs de PS3 zou er misschien nog wel in passen, maar dat leek me niet zo praktisch. In de zomer vrees ik ook wel voor de warmte met zo weinig ademruimte voor dat ding ;)
Anoniem: 277935 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:08:
De combinatie meubel - apparatuur is erg indrukwekkend. Heb je wellicht ook de specs van de beide versterkers?
Echte specs niet. Het zijn van huis uit klasse-A mosfet versterkers maar ik heb ze in klasse-A/B draaien. Vermogen is grofweg 70W per kanaal en ze zijn tot zeer lage impedanties stabiel en kunnen flink stroom leveren in het laag. Een stuk meer dan het gros van de versterkers uit de winkel die zogenaamd 70W per kanaal leveren ;)

Wat foto's uit de oude doos:

Afbeeldingslocatie: http://home.telfort.nl/bcobelens/av2010/DSC_0411_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.telfort.nl/bcobelens/av2010/DSCN3703_2.jpg
KillaZ schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:09:
Afgezien van het feit dat je erg ver gaat voor mijn referentiekader :+ ......Je hebt dus je Oplay opnieuw geconfigureerd met nieuwe Linux drivers?

wtf...? :o ;)
Als je een beetje thuis bent in Linux dan is het niet zo heel heftig hoor :P Het zijn gewoon de standaard USB audio drivers. Voor de OPlay kun je een toolchain downloaden waarmee je alles op je PC kunt bouwen en daarna is het een kwestie van scriptjes aanpassen en toevoegen om alles draaiend te krijgen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insanebum
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-06 10:44
Ik denk niet dat ik groter naar binnen had kunnen praten. Tevens had ik gelezen dat de IQ30 niet heel veel meer brengen dan de IQ10 (daarmee was ik overtuigd van mij eigen gelijk). Ik vind het allemaal goed bij elkaar passen.
Ik luister/kijk graag naar concerten,maar daar worden de achter speakers zelden gebruikt. Bij films kan ik me niet voorstellen dat het veel zal uitmaken. Ik heb verder geen ervaring met de IQ30.
Nico111 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:40:
[...]

Waarom heb je niet de IQ30 bij de IQ70 genomen? Passen qua grote toch veel beter bij elkaar? Of zit ik daar nu naast? De IQ10 is toch meer van het formaat IQ50?
Of merkte je niet zoveel in het verschil tussen het geluid van de 10 en 30?

Maar echt prachtige speakers om te zien! Vooral zonder kap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:44

SaN

Ik heb hier twee Acoustic Energy Agis Three speakers als fronts, een Tannoy MXC als center (moet nog vervangen worden) en twee Tannoy E11 speakers als rears. Ik heb ook nog een sub staan van een Tannoy sfx set, maar die staat eigenlijk altijd uit.

Ik heb zelf echt meer dan genoeg aan de speakers zonder sub. Ik zet vaak de bas nog iets lager voor de buren. Ik zou inderdaad eerst even testen want ik zou zelf nooit €500,- uitgeven aan een sub met het geluid wat ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

SaN schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:36:
Ik heb hier twee Acoustic Energy Agis Three speakers als fronts, een Tannoy MXC als center (moet nog vervangen worden) en twee Tannoy E11 speakers als rears. Ik heb ook nog een sub staan van een Tannoy sfx set, maar die staat eigenlijk altijd uit.
Zelfs als je speakers laag genoeg gaan om filmeffecten goed weer te geven, wat bij de gemiddelde bass-reflex zuil onwaarschijnlijk is, kan een sub een aanvulling zijn. Dat heeft niet zozeer met bereik te maken maar met plaatsing. Frontspeakers moeten toch wel redelijk op een vaste plaats tov je luisterpositie opgesteld worden, maar met een sub kun je meer spelen met de plaatsing. Afhankelijk van de akoestiek van je kamer kan dat een aanzienlijke winst opleveren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382902

SaN schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 10:36:

Ik heb zelf echt meer dan genoeg aan de speakers zonder sub. Ik zet vaak de bas nog iets lager voor de buren. Ik zou inderdaad eerst even testen want ik zou zelf nooit €500,- uitgeven aan een sub met het geluid wat ik nu heb.
Gezien de specs van je fronts kom je toch wel een hoop diepte tekort, bas en laag is wel heel persoonlijk natuurlijk. Gelukkig heb ik zelf genoeg en dat is toch het belangrijkste :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

MrBlueEyes schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 15:27:
[...]

Dit is niet mogelijk. Ziggo is DVB-C.
DVB-T is Digitenne de kwaliteit hiervan is inderdaad minder dan van Ziggo.
jammer, ik vind dat kastje zo lelijk van ziggo! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
iNFiNiTY- schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:26:
[...]

Koop je zelf een ander, zijn 300 en 1 kasjes van andere merken die Ziggo ondersteunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:15
Anoniem: 375878 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 16:37:
Hallo,

Ik volg dit topic ook al een tijdje. Nu zal ik mijn gerief ook maar is posten. Zoals u ziet dient mijn kamer als slaapkamer,ht en bureau.

Wat u ziet:
-B&W 684
-B&W ASW-608
-Denon AVR-1909
-HD-Digicorder
-PS3
-Panasonic P50VT20E
-The Chord Silverscreen met Inakustik pluggen
-Monster Cable HDMI 1000HD
- Stressles tampa :D

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
toon volledige bericht
Aw, ik wil ook zo'n grote slaapkamer -O- Ik heb maar een hokje van 2 bij 3,5 ofzo. En woon nog bij m'n ouders thuis en mams wil niet hebben dat ik een vast pc'tje achter de tv zet (Philips CRT ding van een jaar of 8 oud)

Om toch nog een beetje ontopic te blijven: Ik kijk film op een Iyama Prolite E1908WS 19" 1680x1050 scherm over een DVI kabelte. Geluid wordt verzocht door een Creative Soundblaster Audigy 2 ZS Platinum (zonder het breakoutbox ding, werkt bij mij wel, maar niet voor analoge speakers) die een 2.1 Phillips MMS430 aanstuurt

[ Voor 12% gewijzigd door FastFred op 09-03-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:33
Mektheb schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:41:
[...]

Koop je zelf een ander, zijn 300 en 1 kasjes van andere merken die Ziggo ondersteunen
Valt wel mee. Sowieso is er nogal een aardig prijsverschil tussen die kastjes.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:45

mr.paaJ

generatie cmd+z

iNFiNiTY- schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 15:26:
Welke TV is het? Ziet eruit als Panasonic, als het een 2010 model (42*20) is ondersteunt hij gewoon CI+.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

mr.paaJ schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 10:38:
[...]

Welke TV is het? Ziet eruit als Panasonic, als het een 2010 model (42*20) is ondersteunt hij gewoon CI+.
Het is een panasonic 42'' plasma uit 2010 ja.. er zit een sleuf in de tv aan de zijkant. welke module kan daar in dan i.c.m Ziggo?

**

Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvnieuws.nl/images/Ziggo-CI+-cam.jpg :o die

Iemand ervaring mee? werkt het in de zin van met ned 1,2,3 hd en dergelijke.. of gewoon bagger :D?

[ Voor 20% gewijzigd door iNFiNiTY- op 10-03-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:36
CI+ werkt hier perfect op een Samsung LE32C530. Geweldig scherp beeld op de HD-zenders! Binnenkort krijgen we nog meer HD-zenders, mjammie! :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

kijk dat is goed om te horen, en ik kan deze modules gewoon bij een mediamarkt halen ofzo :p? of via ziggo zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:23

loewie1984

music addict! pizza monster!!

bla bla bla en geen pics :(

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
iNFiNiTY- schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:01:
kijk dat is goed om te horen, en ik kan deze modules gewoon bij een mediamarkt halen ofzo :p? of via ziggo zelf?
Met een beetje zoeken op internet kun je de module een stuk goedkoper vinden. Ook moet je een Ziggo startpakket hebben, heb je die al? Bij MediaMarkt ben je hiervoor samen (dus module + startpakket) €100 kwijt. Laatst was er bij MediaMarkt een aanbieding dat je beide kreeg voor de helft.

Ik ben echt super blij dat ik deze stap heb gezet want ik vind de kwaliteit echt heel goed. De kleuren zijn ook veel beter dan op de SD-zenders. Vaak probeer ik programma's te vinden op de HD-zenders omdat de kwaliteit zo goed is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

LuPo schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 12:06:
[...]

Met een beetje zoeken op internet kun je de module een stuk goedkoper vinden. Ook moet je een Ziggo startpakket hebben, heb je die al? Bij MediaMarkt ben je hiervoor samen (dus module + startpakket) €100 kwijt. Laatst was er bij MediaMarkt een aanbieding dat je beide kreeg voor de helft.

Ik ben echt super blij dat ik deze stap heb gezet want ik vind de kwaliteit echt heel goed. De kleuren zijn ook veel beter dan op de SD-zenders. Vaak probeer ik programma's te vinden op de HD-zenders omdat de kwaliteit zo goed is. :P
Ehm, ik heb al een hele tijd alles in 1 extra alleen is het tv kastje kapot van ziggo, dus ik wilde over op een module i.p.v een nieuw kastje.

Afbeeldingslocatie: http://img196.imageshack.us/img196/6648/joehoe.jpg

over kastjes gesproken;

Afbeeldingslocatie: http://www.verrijwonen.nl/files/Wonen/TV_Dressoirs/tv-dressoir-swing.jpg

Ik ga waarschijnlijk dit kastje ''tv-dressoir'' aanschaffen en over gaan op ''acacia'' dus een dressoir, eettafel e.d maar de tafel die ik nu heb wil ik eigenlijk niet weg doen, kan ik dat niet in de zelfde kleur beitsen o.i.d?

[ Voor 20% gewijzigd door iNFiNiTY- op 10-03-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-06 22:20

MrScratch

I am rubber, you are glue

iNFiNiTY- schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:30:
[...]

Het is een panasonic 42'' plasma uit 2010 ja.. er zit een sleuf in de tv aan de zijkant. welke module kan daar in dan i.c.m Ziggo?

**

[afbeelding] :o die

Iemand ervaring mee? werkt het in de zin van met ned 1,2,3 hd en dergelijke.. of gewoon bagger :D?
Op zich werkt het goed. Houdt wel rekening met enorme vertraging bij het zappen. Dat duurt bij mij met gemak 4/5 seconden. Maar daar hebben de meeste standaard ziggo decoders ook last van, dus is misschien overheen te komen.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:32
iNFiNiTY- schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 11:30:
[...]

Klik :z

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
@ infinity meerdere tinten houtkleur in je huis is nooit verkeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Dat heb ik allang gelezen vriend. -O-

Ik heb trouwens geen last van een lange wachttijd tijdens het ''zappen'' 4/5 seconden is wel heel lang? :D
Mektheb schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:22:
@ infinity meerdere tinten houtkleur in je huis is nooit verkeerd ;)
Nee dat niet.. zeker niet, mijn vrouw is helemaal van het hout hahaha.. maar ik vindt dat acacia wel errug mooi :)

[ Voor 28% gewijzigd door iNFiNiTY- op 10-03-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

iNFiNiTY- schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:23:
Nee dat niet.. zeker niet, mijn vrouw is helemaal van het hout hahaha.. maar ik vindt dat acacia wel errug mooi :)
Past ook veel mooier bij de rest van je woonkamer :) Wat er nu staat is te licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Exirion schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:27:
[...]

Past ook veel mooier bij de rest van je woonkamer :) Wat er nu staat is te licht.
Eens, ik had getracht het wat donkerder te maken door de wand van de tv met een iets donker tintje te behangen maar het kastje en de tafel e.d i.c.m de mooie lichte bank maken het inderdaad licht (wel lekker fris) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Als je op dit moment al een decoder van Ziggo hebt (en dus digitale televisie) dan hoef je alleen een CI+ module te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

LuPo schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:48:
Als je op dit moment al een decoder van Ziggo hebt (en dus digitale televisie) dan hoef je alleen een CI+ module te kopen.
Ik ga erna op zoek! thanks for sharing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

iNFiNiTY- schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 13:23:
[...]

Dat heb ik allang gelezen vriend. -O-

Ik heb trouwens geen last van een lange wachttijd tijdens het ''zappen'' 4/5 seconden is wel heel lang? :D
Ik ook niet gelukkig, wel duurt het opstarten lang. Eerst een foutmelding van controleer uw smartcard, en dan komt hij pas. En bij Nederland 3 zakt mijn signaal sterkte van 83~85% terug naar zeer laag. :X

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383021

Ik zoek al een hele tijd zoiets maar kleiner dan 32 inch, de door TvVlaanderen gecertificeerde modellen beginnen pas van die maat een dat is te groot. Ik durf geen niet gecertificeerd model te kopen want ik wil het natuurlijk lang kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Joopieboy schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:03:
[...]

Ik ook niet gelukkig, wel duurt het opstarten lang. Eerst een foutmelding van controleer uw smartcard, en dan komt hij pas. En bij Nederland 3 zakt mijn signaal sterkte van 83~85% terug naar zeer laag. :X
Oei dat is wel jammer.. maja tegenover het lelijke kastje, is het te doen.

Verder had ik een klein probleem, nouja.. ik gebruik dus als fronts B&W 610's omdat ik vaak naar muziek luister en omdat ze super klinken. Ook met het film geweld kunnen ze aardig mee komen dat even terzijde. Het probleem is dat als ik muziek luister en ik zet hem op 5 kanaal stereo hij de sub meeneemt in het muziek-spel, alleen als ik b.v dolby pro logic music zet lijkt het alsof de sub wegvalt? (met films is dit niet het geval) de reciever is een harman kardon avr 145.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Achja ik kijk toch niet veel Nederland 1/2/3 dus dat maakt mij niet zoveel uit. :+

En dat van je subwoofer is wel raar ja, heb je de speaker instelling op medium of small staan? Als je die op large hebt kan het wel eens zijn dat je sub minder of niet gebruikt word.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Joopieboy schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 15:30:
Achja ik kijk toch niet veel Nederland 1/2/3 dus dat maakt mij niet zoveel uit. :+

En dat van je subwoofer is wel raar ja, heb je de speaker instelling op medium of small staan? Als je die op large hebt kan het wel eens zijn dat je sub minder of niet gebruikt word.
Ik heb de front speakers op medium staan en alle klappen gaan zeg maar via de LF i.p.v LF + R/L :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een updated versie (met een echte camera en een werkend tv) van mijn vorige low quality pics van 1 maart op pagina 29:
Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 42

De hd650 heb ik weggehaald en zit nou in zijn verpakking (aangezien ik hem niet meer gebruik en hem graag schoon wil houden voor eventuele doorverkoop).

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2ngvqzs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/1z15xz4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/fmonyc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/dy0mkm.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/4io30o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2vbty6p.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/nb2mh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2gslwy8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Wat vind je van je AH-C710's? Ben er zelf erg tevreden mee, alleen het snoer vind ik vervelend, zonder verlengkabel is hij net te kort voor in je broekzak en dat verlengstuk is echt veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fr3z,

Ik ben er zelf erg tevreden mee. Mijn eerste indrukken vielen nogal tegen toen ik hem de eerste 4 dagen gebruikte. Hoge tonen waren erg schel en de lage tonen overheersten bij bijna alle nummers. Gelukkig ging dat na een weekje gebruik steeds verminderen en kreeg ik pas de echte 710's te horen :)
Ze zijn mijns inziens pas echt goed ingebrand na een weekje of 3 normaal gebruik (ongeveer 1,5 uur per dag gemiddeld in gebruik). Erg gedetailleerde weergave bij vocals en (snaar)instrumenten en een strakke diepe weergave van de lage tonen.

mbt tot de kabellengte, ik had daar in het begin ook last van tot ik de knijper ging gebruiken. zonder verlengsnoer is hij uitermate geschikt voor als je je mediaplayer graag in je borstzak wil houden (let wel, ik heb een kleine mediaplayer, ik kan mij voorstellen dat een ipod oid wat lastiger zal gaan). dan nog gebruikte ik de knijper aan de binnenkant van mijn jas om toch genoeg speling te hebben. Met verlengsnoer en knijper heb je gewoon dus zoveel mogelijk speleing als je wilt hebben, als je de knijper maar ergens goed positioneer :)
Het dikke gedeelte van de kabel (waar de de 'c710' staat) kan je nog uitelkaar halen waarbij je de spreiding kan laten vernauwen. dit is erg onduidelijk weergegeven in de handleiding en ik denk dat veel mensen dit niet eens in de gaten hebben.

Verder vond ik het design (vooral de wit-zilveren versie) erg mooi. wanneer de dopjes in je oren zitten, lijkt het gewoon alsof je metalen in-ears in je oren hebt die een beetje uitsteken. veel lof dus voor het design.

Hoe lang ben je al in bezit van die van jou?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:41
Dat is met zo veel meer oordopjes. Je mist net 10 cm voor je broekzak en dan krijg je er 2 meter verlengkabel bij x_x. Waarom doet men dat toch? Ik had dat met mijn (veel goedkopere) Sony mdr EX300SL oordopjes ook al. Prima dingen trouwens voor onderweg en in je zak. waar de kans op kabelbreuk best aanwezig is.

@ hieronder. maar als ik wil luisteren terwijl hij in mijn zak zit (A)? Ik doe dat trouwens ook wel. Tegenwoordig doe ik ze in borstzak en dan valt het allemaal nog wel mee denk ik. Maar toch zitten ze elke keer in de knoop. Het blijft moeilijk met die dingen. BTW Die Iphone verdient geen betere oordopjes ook. Ding geeft zo'n slecht geluid. Misschien koop ik nog wel een sensa clip. Slecht interface maar zo veel beter geluid voor on the go :P

[ Voor 41% gewijzigd door Clifdon op 10-03-2011 21:06 ]

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

altijd de plug eruithalen voor je het in je zak stopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foetus_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
HE5-LE is vandaag toegekomen.. Wauw. Geen woorden voor. Geen verkooppraatjes hier, maar als je ooit de kans krijgt een te beluisteren, zeker doen.
C2 heeft er geen problemen mee, kan goed overweg met low impendance phones blijkt het. EHHA komt er nog altijd, ben benieuwd of er nog wat meer uit te persen is en hoe zo'n hybrid klinkt.
Vond het wel grappig; toen ik de doos opendeed dachtek "hmm, thats it?" tot je jezelf in de spiegel ziet. 2 Cd's tegen je oren geplakt. k702 is er klein bij (gelukkig rusten de connectors ook niet tegen men hals/shouders als de K702 doet)

Foto's volgen, (nieuwe) camera komt volgende week ergens binnen als het goed is ook. Zal sparen worden na de laatste maanden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehehe, gaaf man. Waar woon je trouwens, misschien dat ik een keertje mag langskomen :D
Dat hij al een wauw gevoel geeft zonder goed in te branden, apart :)
Van ik zie ook dat de bekabeling erg goed inelkaar steekt, lekkere neutrik plugje erop. Oogt echt super al ben ik wel benieuwd naar jouw eigen fotos :)

Hoe zit het met de buigbare headband? of was dat alleen voor de HE5le?

Mag ik mss vragen voor hoeveel je hem op de kop hebt kunnen tikken en via welke handelaar?

groeten en veel plezier vanavond (zal wel lukken denk ik zo haha ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foetus_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
2de hands gekocht van iemand in Italië die hem na een maandje of 8 door financiële moeilijkheden hem van de hand deed. Mooie korting gekregen en is ook de enige reden dat ik em genomen heb. Had ze al langer op het oog maar retail was boven men persoonlijke limiet (575 pond verzonden via ampcity.co.uk) - moet ergens stoppen met geld rollen he :). Is altijd met fluwelen handjes behandeld en was al 300 uur min gebruikt.

Zat gisterenavond nog te denken hoe m'n HD600 van complexe stukken rock een complete 'smossboel' maakte en vermoeiend klonk (dit kan natuurlijk ook zijn omdat men C2 niet echt een goeie match is). Dit ding is zo snel (bij gebrek aan een betere omschrijving) icm een veel betere onderscheiding van instrumenten dat het verschil direct opviel. Bass is ook :9~ D2000 en HD600 zullen waarschijnlijk te koop gezet worden. K702 .. mja, vind em gewoon mooi :p, zal waarschijnlijk met m'n andere AKG collectie nooit verkocht worden.

Heb inc. verzekerde verzending tot €1500 (wat niet goedkoop was - €60) net 510 Euro betaald :). Dit is inclusief zowel de 4pin balanced zwarte OCC kabel (+single end tussenstuk) als de single ended silver plated kabel en natuurlijk de case. Voorlopig de balanced aan het gebruiken met de converter ertussen. Zal na verloop van tijd de SPC kabel eens proberen en een poging wagen of ik effectief enig verschil hoor.
Kabels zijn inderdaad van mooie kwaliteit, soldeerwerk is top notch net zoals de gebruikte onderdelen. Kabel is ook redelijk dik maar flexibel (3 keer de dikte van een standaard HD600 kabel ^^). Canare (4.8mm mic) kabel die ik gebruikte voor recabling is nog een stukje dikker maar verre van zo flexibel.

Headband bestaat (net zoals de HE-5/4 en 6 dachtek) uit een metalen band "ingemetseld" in een lederen bredere band. Past zich perfect aan je hoofd aan, en ik heb al niet bepaald een klein hoofd :).
Band zou inderdaad gebogen kunnen worden indien je een extreem brede kruin/hoofd hebt, al vermoed ik niet dat veel mensen dit ooit zouden doen tenzij ze enorm gevoelig zijn voor druk.

En dankjewel, al een uurtje of 3 aan luisteren, zal vroeg worden :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:19

Laguna

Connaisseur

Man man, wat een lappen tekst komen hier af en toe voorbij :X

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-06 22:34
Anoniem: 397269 schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 17:49:
Een updated versie (met een echte camera en een werkend tv) van mijn vorige low quality pics van 1 maart
Is die TV die je gebruikt met het sharp quautom pixel systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azaz3l
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-05 20:27
waar blijven de foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:23

loewie1984

music addict! pizza monster!!

ik zou zeggen tijd voor 2 topics een puur foto topic en een discussie topic.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:01
Om het toch een beetje op te vrolijken, hier een foto van een kleine testopstelling van een tijdje terug ;)

Afbeeldingslocatie: http://img718.imageshack.us/img718/5822/1001360xn.jpg

PS3 hoesjes liggen daar om de plaats van de stand te markeren 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Martijn1990 op 11-03-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:45

mr.paaJ

generatie cmd+z

mooie opstelling :p

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218468

loewie1984 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:05:
ik zou zeggen tijd voor 2 topics een puur foto topic en een discussie topic.
Altijd al gezegd. Gewoon discussie topic ernaast, en daar in je post een linkje naar je/de post in het fototopic voor de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Anoniem: 218468 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:30:
[...]

Altijd al gezegd. Gewoon discussie topic ernaast, en daar in je post een linkje naar je/de post in het fototopic voor de discussie.
Dat gaat dus niet werken. Zonder zichtbare foto's ontstaat er sowieso niet snel een discussie.
Ik snap niet waarom het een probleem zou zijn om te discussiëren over de geplaatste foto's, het is en blijft een forum.

[ Voor 9% gewijzigd door Wootism op 11-03-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:19

Laguna

Connaisseur

Wootism schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 10:51:
[...]

Dat gaat dus niet werken. Zonder zichtbare foto's ontstaat er sowieso niet snel een discussie.
Ik snap niet waarom het een probleem zou zijn om te discussiëren over de geplaatste foto's, het is en blijft een forum.
Ik vind dat je het voornamelijk moet houden bij opmerkingen/vragen, als je zo nodig ergens over wilt discussiëren kan je er desgewenst een topic voor openen of DM gebruiken..

en dat is alles wat ik erover ga zeggen, anders snijd ik mezelf in de vingers..

[ Voor 9% gewijzigd door Laguna op 11-03-2011 11:36 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 13:09

Stoney3K

Flatsehats!

Minneyar schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:13:
[...]

...Er zit wel een RGB aansluiting op echter heeft deze een aparte Hsync en Vsync aansluiting nodig, ik heb hem in elk geval nog niet aan de praat gekregen met mijn dvd speler en/of laptop. Verder heeft hij alleen sd resolutie. (aangezien ik toch geen hd apparaten heb maakt dat in dit geval ook niks uit). Beeld kwaliteit valt mij echter alles mee.
Je hebt hopelijk door dat RGBHV (dus met Hsync en Vsync) ook wel bekend is als gewone VGA? Het enige wat je nodig hebt is een verloopje van HD-15 naar 5xBNC, dan moet het ding zonder problemen op de RGBHV aansluiting beeld geven.

Ook leuk: CRT's zijn multisync, dus met een beetje mazzel kun je er nog resoluties tot 1280x1024 (720p met 16:9 crop) uit knijpen. :)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minneyar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 10:57
Stoney3K schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:03:
[...]

Je hebt hopelijk door dat RGBHV (dus met Hsync en Vsync) ook wel bekend is als gewone VGA? Het enige wat je nodig hebt is een verloopje van HD-15 naar 5xBNC, dan moet het ding zonder problemen op de RGBHV aansluiting beeld geven.

Ook leuk: CRT's zijn multisync, dus met een beetje mazzel kun je er nog resoluties tot 1280x1024 (720p met 16:9 crop) uit knijpen. :)
Ik heb die kabel al, alleen gaat er dan iets mis met refresh rates o.i.d.. Met powerstrip¨kan je die wel aanpassen, alleen slaat dan het beeld op mijn pc zelf weer vast. moet nog eens uitvogelen hoe ik de frequenties blind kan aan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jarnoootje schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:38:
[...]

Is die TV die je gebruikt met het sharp quautom pixel systeem?
Nee helaas niet, de quattron is niet verkrijgbaar in 32 inch versie. Dit is gewoon een aquos led. Evengoed heel mooi beeld imo :)
Indien je geinteresseerd bent in een quattron scherm, over 2 maanden verschijnen de 2011 versies met een minder brede frame aan de onderkant. groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:41
Bij deze ook maar weer eens wat foto's van mijn setupje :)

Afbeeldingslocatie: http://img850.imageshack.us/img850/8012/img0813640x480.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img863.imageshack.us/img863/9158/img0814640x480.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img847.imageshack.us/img847/7834/img0816640x480.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img859.imageshack.us/img859/6931/img0818640x480.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/1337/img0819640x480.jpg

Wat zie je niet?

-Xbox 360
-PS3
-Mordaunt Short Center
-Mordaunt Short Fronts
-UPC HDDVR
-HDX-1000 Mediaplayer
-Marantz SR3001 Receiver

Wat zie je wel?
Samsung LE40''
Nieuwe pup van 11 weken oud :+

Binnenkort maar even wat plaatjes schieten met de speakers erbij (zitten lekker verstopt in het meubel :) )

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-06 22:01
Possible schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:57:

Wat zie je niet?

-Xbox 360
-PS3
-Mordaunt Short Center
-Mordaunt Short Fronts
-UPC HDDVR
-HDX-1000 Mediaplayer
-Marantz SR3001 Receiver

Wat zie je wel?
Samsung LE40''

Binnenkort maar even wat plaatjes schieten met de speakers erbij (zitten lekker verstopt in het meubel :) )
toon volledige bericht
Wat een luie donder zeg die kat hahahaha _/-\o_ geweldig!

On-topic: mooie strakke opstelling 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Yihaaa op 11-03-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Whahahaha, die kat heeft net m'n dag goedgemaakt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329694

Wow wat een mooie huiskamer Possible! Daar hou ik wel van. En wat heb jij een actieve kat ( niet dat mijn kat actief is maargoed )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
hehe thx! het is niet echt een actieve kat nee... Heb in een aantal delen terug van dit topic ook foto's geplaatst waarbij hij erbij ligt als een monorail cat :)

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:41
Strak en netjes hoor die huiskamer! ik vind het altijd knap wat mensen van hun eigen woonkamer maken!
Tsjah de kat :P Tis een lam diertje :P. Je geeft hem toch geen bier ofzo ?:P

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Dat lijken mij fijne fauteuils! Ow wacht, HT topic. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

aww cute.. mooi bank! ik hem em zelluf ook (de lichtere variant) verder leuke setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Vind de inrichting erg strak, erg mooie meubels, alleen van mij zou er wel het een en ander aan de muren mogen, ziet er zo leeg uit.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 251512 op 12-03-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Tja iedereen zijn eigen smaak toch ? :) Persoonlijk hou ik niet van schilderijen / tierelantijnjes (noem je dat zo?? ) aan de muur. :) Een minimalistische inrichting vind ik persoonlijk erg mooi!

Er komt nog wel een plant aangezien de vorige dood is gegaan :+

[ Voor 8% gewijzigd door Possible op 12-03-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:02
Waar heb je het meubel gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382536

Ziet er goed uit possible alleen achter die 2 stoeltjes moet echt een groot schilderij / doek / poster aan de muur. Dan is het af.

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-06 13:09

Stoney3K

Flatsehats!

Eén troost: Je hebt tenminste aan woofers geen gebrek. :+

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-06 23:55

Vergeet die foto's van je speakers, ik wil meer van die pup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 11:54

Bellerophon

Persona non grata

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat zie je niet?

-Xbox 360
-PS3
-Mordaunt Short Center
-Mordaunt Short Fronts
-UPC HDDVR
-HDX-1000 Mediaplayer
-Marantz SR3001 Receiver

Wat zie je wel?
Samsung LE40''

toon volledige bericht
Die kat :D *blegh*

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

lowfi schreef op zondag 13 maart 2011 @ 17:54:
@ Possible; Waar heb je het meubel gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-06 22:34
Anoniem: 397269 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 15:23:
[...]

Nee helaas niet, de quattron is niet verkrijgbaar in 32 inch versie. Dit is gewoon een aquos led. Evengoed heel mooi beeld imo :)
Indien je geinteresseerd bent in een quattron scherm, over 2 maanden verschijnen de 2011 versies met een minder brede frame aan de onderkant. groeten
Klopt daarom vroeg ik me ook af of jij die techniek had :) heb het namelijk, behalve bij de MediaMarkt, nog nergens gezien en weet dus niet hoe het in de woonkamer tot zijn recht komt.
Heb nu nog een Sharp normale LCD, zonder lad, wel FullHD en ben daar zeer over te spreken.
Ben nogsteeds huiverig voor een plasma gezien die ook nog steeds in kunnen branden en dergelijke. Daarom was ik aan het kijken voor een Sharp.

We zullen wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01:18
Ik heb onlangs een Panasonic BluRay speler (BD 60) gekocht. Deze is aangesloten via component op mijn 720p projector. Wat een plaatje! Ondanks dat ik geen 1080p beeld heb, is het verschil met een DVD opzienbarend!

Ik heb geen nieuwe foto's maar ik post graag nog een keer twee jaar oude plaatjes,. Beter oude foto's dan de laatste 10-15 posts zonder plaatjes ;-)

Afbeeldingslocatie: http://i234.photobucket.com/albums/ee165/107mb/20090416-IMG_3956.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i234.photobucket.com/albums/ee165/107mb/20090416-IMG_3955.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i234.photobucket.com/albums/ee165/107mb/20090416-IMG_3954.jpg

wat zie je:
HK AVR 430
Panasonic BD 60
Infinity Reference 81mkII + 31mkII + center
Zelfbouw Sub (nu Detonation DT150 + BX10 + BXP 10)
Hitachi PJ TX 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
Bij Trendhopper destijds.. Ongeveer twee jaar geleden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
107mb schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:29:
Ik heb onlangs een Panasonic BluRay speler (BD 60) gekocht. Deze is aangesloten via component op mijn 720p projector. Wat een plaatje! Ondanks dat ik geen 1080p beeld heb, is het verschil met een DVD opzienbarend!

Ik heb geen nieuwe foto's maar ik post graag nog een keer twee jaar oude plaatjes,. Beter oude foto's dan de laatste 10-15 posts zonder plaatjes ;-)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

wat zie je:
HK AVR 430
Panasonic BD 60
Infinity Reference 81mkII + 31mkII + center
Zelfbouw Sub (nu Detonation DT150 + BX10 + BXP 10)
Hitachi PJ TX 100
toon volledige bericht
Wauw, wat een sfeervolle ruimte zo zeg! Lijkt mij zeker geen straf om daar menig filmpje te moeten kijken! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassmaniac
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-05 20:38
107mb schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:29:
...tekst....

HK AVR 430
... apparatuur...
Mooie receiver!!! :P 8)
Enne strakke ruimte, zou willen dat ik ook een kamer over had, maar kom er eigenlijk al 1 te kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-05 23:16

MM99

That is the way I am!

@107mb, damn dat ziet er gaaf uit! Hoe is de akoestiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01:18
Accoustiek is goed:
Schuin dak, grote kast, grote bank, en er staan nog wat tafeltjes. Er is dus genoeg verspreiding van het geluid. Het enige nadeel is dat als de sub echt mee begint te doen, dat het glas in lood in de tussendeur begint te klapperen (net zoals de kopjes in een keukenkast

De receiver is ook goed! echt een krachtbak voor een geintegreerde versterker. Geen HDMI, maar dat heeft mijn projector ook niet, dus voorlopig mis ik het niet.

Wat ruimte betreft, ik zou deze ruimte ook goed kunnen gebruiken als eigen studeerkamer, of speelkamer voor de kids. Maar ik zou zelf balen als ik zo'n redelijk unieke ruimte zou opgeven, en mijn (nu nog kleine)kinderen zouden zich kapot balen als ze over een jaar of 8 zien wat voor 'n gave ruimte er vroeger in het huis was...

[ Voor 45% gewijzigd door 107mb op 15-03-2011 17:19 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Hier weer is en update van mijn kant. Er is niet zo gek veel veranderd, maar het zijn in ieder geval weer foto's.

Veranderingen met de vorige keer:
- Paar XTZ 99 stands voor de rears
- 2x10 meter W&M LS-03 voor de rears
- Nieuwe Belden powercord voor de creceiver
- Enkele nieuwe BD's

Afbeeldingslocatie: http://img696.imageshack.us/img696/5665/1001388l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img703.imageshack.us/img703/674/1001389z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img708.imageshack.us/img708/429/1001390w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img34.imageshack.us/img34/6820/1001392t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img842.imageshack.us/img842/3894/1001395b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img219.imageshack.us/img219/2254/1001401g.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img820.imageshack.us/img820/3593/1001402m.jpg

Achter de 2 stoelen staat overigens nog een XTZ sub verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuke setup martijn.

krijg je geen last van je oren door de rears :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Anoniem: 397269 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:55:
leuke setup martijn.

krijg je geen last van je oren door de rears :D
Dankje,

En nee hoor, speakers staan afgesteld met een dB meter, dus elke speaker heeft hetzelfde volume op de luisterplek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374197

Ik vind het echt een super mooie set-up.
Ik ben er echt jaloers op.
Maar is een bank niet lekkerder om op te zitten.

Ga zo door.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 374197 op 15-03-2011 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Anoniem: 374197 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:28:
Ik vind het echt een super mooie set-up.
Ik ben er echt jaloers op.
Maar is een bank niet lekkerder om op te zitten.

Ga zo door.
Bedankt :)

Een bank zal vast lekkerder zitten, alleen past die helaas niet door het trapgat. Dat is helaas al vaak een probleem gebleken. Maar ondanks dat zitten deze stoelen wel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb mijn exemplaar net binnen gehad. Ziet er goed uit en is nog voor 99,9% gaaf. Zitten wat kleine krasjes op de onderzijde, dus daar lig ik zeker niet wakker van. Mooie afwerking ook. Dacht eerst dat het gewoon zwarte verf zou zijn, maar het is meer een soort van rubber wat er om zit. Thuis eens goede foto's proberen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Afbeeldingslocatie: http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/189807_10150207224964348_635914347_8943530_3337444_n.jpg

- 50" Samung PS50C550
- Xtreamer Ultra (komt) In de kast geplaatst.
- NAD / C715 , in verband met de diepte en breedte van de wandkasten weinig andere keuzes helaas.
- Elac / BS203A , 2x stereospeakers hoogglans wit moet ik nog plaatsen. Ik heb nog geen idee waar ik ze ga plaatsen, foto's volgen.
- iMac G5 op de vensterbank , oudje maar is nog 'redelijk' geschikt om mee te surfen.
- LED strip aan de bovenzijde van 't wandmeubel, nu nog niet zichtbaar maar staat in bestelling bij ledtuning.nl

Zou toch wel graag een andere versterker hebben aangezien deze geen HDMI out heeft en eigenlijk een beetje te 'licht' bevonden is ten aanzien van de luidsprekers. Wellicht biedt een tweaker hulp!

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
troyk schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:39:
[afbeelding]

- 50" Samung PS50C550
- Xtreamer Ultra (komt) In de kast geplaatst.
- NAD / C715 , in verband met de diepte en breedte van de wandkasten weinig andere keuzes helaas.
- Elac / BS203A , 2x stereospeakers hoogglans wit moet ik nog plaatsen. Ik heb nog geen idee waar ik ze ga plaatsen, foto's volgen.
- iMac G5 op de vensterbank , oudje maar is nog 'redelijk' geschikt om mee te surfen.
- LED strip aan de bovenzijde van 't wandmeubel, nu nog niet zichtbaar maar staat in bestelling bij ledtuning.nl

Zou toch wel graag een andere versterker hebben aangezien deze geen HDMI out heeft en eigenlijk een beetje te 'licht' bevonden is ten aanzien van de luidsprekers. Wellicht biedt een tweaker hulp!
Ziet er goed uit. Wel een aparte inrichting zeg, lekker strak! Kan me voorstellen dat je een beetje moeite hebt om een geschikte plaats te vinden voor die speakers ;)

Zou best wat meer foto's willen zien van de inrichting, is een beetje moeilijk te zien zo.

[ Voor 4% gewijzigd door Martijn1990 op 16-03-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Geweldige inrichting, ik miss alleen wat groen ! maar dat ben ik :D
top hoor, @ martijn zou dit weekend is wat foto's plaatsen op ht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Mektheb schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:07:
Geweldige inrichting, ik miss alleen wat groen ! maar dat ben ik :D
top hoor, @ martijn zou dit weekend is wat foto's plaatsen op ht
Zag inderdaad dat je en topic aan had gemaakt, foto's zijn altijd leuk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Martijn1990 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 12:04:
[...]

Ziet er goed uit. Wel een aparte inrichting zeg, lekker strak! Kan me voorstellen dat je een beetje moeite hebt om een geschikte plaats te vinden voor die speakers ;)
Dank je wel voor 't compliment.

Ik heb er lang over nagedacht en dacht in eerste instantie soort van draaibare rvs beugels aan het wandmeubel vast te maken en ze daar op te zetten maar dan haal ik de 'hoekigheid' van het interieur er weer een beetje uit.

'mis groen', ja dat heb ik vaker gehoord. Ben nog op zoek naar 'strakke planten' ;).

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:28

Vrijdag

De Zwarte

Martijn1990 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:24:
[...]

Bedankt :)

Een bank zal vast lekkerder zitten, alleen past die helaas niet door het trapgat. Dat is helaas al vaak een probleem gebleken. Maar ondanks dat zitten deze stoelen wel erg lekker.
En van die grote zitzakken misschien?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op!

• Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-topic: start zo'n discussie dan ook niet hier.
    Zie ook de Topic Start bij "Wat hebben we liever niet" voor de reden.

• Let ook op de grootte van de foto's wanneer je deze post: de banner rond te grote foto's met betrekking tot het thumbnails maken staat er niet voor niets! Te grote foto's worden getrashed.

• Dingen als "ik ben nog maar xx jaar' of "het is maar een studentensetje" mag je ook achterwege laten. Dit voegt niets toe.

• Fear mag hier geen interieuradvies meer vragen! :+