Volgens mij verzorgt de Updater.apk de officiele MIUI updates dus die moet je voor het flashen uit de ROM zip verwijderen of anders middels ADB verwijderen (tenzij je S-Off bent natuurlijk).
Verwijderd
Ik wil graag mijn muziek kunnen 'streamen' naar mijn Apple AirPort.. Iemand idee hoe dit gedaan kan worden..? Bij voorbaat dank
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2011 16:15 . Reden: oops typo ]
Ja, zoek een Android applicatie die dat kan.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik krijg op mijn htc desire met de laatste stable build steeds de melding.
error downloading "app name" there is insufficient space on the device.
Maar ik heb nog 190 mb available internal memory.
En 2,61 gb intern geheugen op de sd.
En 0.97Gb A2SD+ space vrij.
Ik heb via google en xda niet echt een oplossing gevonden. iemand hier een idee?
Ik heb de rom al een keer opnieuw geïnstalleerd, en daarvoor alles gewiped.
error downloading "app name" there is insufficient space on the device.
Maar ik heb nog 190 mb available internal memory.
En 2,61 gb intern geheugen op de sd.
En 0.97Gb A2SD+ space vrij.
Ik heb via google en xda niet echt een oplossing gevonden. iemand hier een idee?
Ik heb de rom al een keer opnieuw geïnstalleerd, en daarvoor alles gewiped.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Gebruik gewoon remote for iTunes, hoef je ook niet van je telefoon te streamen, scheelt weer batterijVerwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 16:12:
Ik wil graag mijn muziek kunnen 'streamen' naar mijn Apple AirPort.. Iemand idee hoe dit gedaan kan worden..? Bij voorbaat dank
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Verwijderd
ik zat met het volgende, ook miui op mijn desire 1.7.22. Werkt allemaal goed dus ik heb zoiets van laat die updates maar zitten ik hou lekker 1.7.22 alleen komt die nu steeds met dat er een update is (1.7.29), hoe kan ik dit uitzetten?
Verwijderd
Ik heb een nieuwe SD kaart (16 gb) maar de telefoon wil hem helemaal niet pakken. Bij mijn broertje zijn incredible s pakt ie hem wel gewoon. zijn telefoon is nog niet geroot of wat dan ook.
Heb geprobeerd de sd kaart te formatteren maar dit mocht niks uitmaken helaas.
Ik heb het idee dat ik eerst de kaart moet partitioneren, maar hoe kan ik dit doen als de telefoon hem niet pakt?
Ik heb het idee dat ik eerst de kaart moet partitioneren, maar hoe kan ik dit doen als de telefoon hem niet pakt?
Verwijderd
Ik wil even 1 opmerking over de eerste pagina van dit topic plaatsen.
Ik vind het zelf jammer dat de gene die eer toe komt daar niet vermeld wordt.
Deze miui is grotendeels afkomstig van Meizu. Het grootste gedeelte zat zelfs al in hun eigen custom interface gebouwd op windows ce dat geleverd werd op de Meizu M8. Bij de ontwikkeling van de Meizu M9 is gekozen om deze op android te draaien en 80% van de screens op pagina 1 zijn bijna exacte kopieen van de interface van meizu, zelfs de gebruikte png bestanden zijn letterlijk gekopieerd.
Om maar een voorbeeld te geven:

Deze manier van het aanduiden van het opladen zat al in de meizu m8 toen deze nog op windows ce draaide. Van de android versie is niet heel veel aan screens te vinden maar kijk eens rond op het meizume forum en je zult zien dat bijna alles van deze roms bij Meizu weg komt!
Ik vind altijd dat de gene die eer toe komt dat ook moet krijgen, dus bij deze:
Meizu!
Ik vind het zelf jammer dat de gene die eer toe komt daar niet vermeld wordt.
Deze miui is grotendeels afkomstig van Meizu. Het grootste gedeelte zat zelfs al in hun eigen custom interface gebouwd op windows ce dat geleverd werd op de Meizu M8. Bij de ontwikkeling van de Meizu M9 is gekozen om deze op android te draaien en 80% van de screens op pagina 1 zijn bijna exacte kopieen van de interface van meizu, zelfs de gebruikte png bestanden zijn letterlijk gekopieerd.
Om maar een voorbeeld te geven:
Deze manier van het aanduiden van het opladen zat al in de meizu m8 toen deze nog op windows ce draaide. Van de android versie is niet heel veel aan screens te vinden maar kijk eens rond op het meizume forum en je zult zien dat bijna alles van deze roms bij Meizu weg komt!
Ik vind altijd dat de gene die eer toe komt dat ook moet krijgen, dus bij deze:
Verwijderd
Dit is misschien een heel dom vraagje maar, kan je met een MIUI op mijn HTC Desire ook zorgen dat alle apps niet zichtbaar zijn? Want ik wil bijvoorbeeld wel een minimalistic UI, maar niet vol staan met icoontjes om mijn apps te starten.
Waarom ik, dit vraag, wel ik had voordien al eens MIUI uitgeprobeerd, echter kon ik de icoontjes niet verwijderen en stond mijn scherm dus helemaal vol. En dan zie ik niet echt de "minimalistic UI" als je scherm vol staat met icoontjes zoals op een iphone.
Waarom ik, dit vraag, wel ik had voordien al eens MIUI uitgeprobeerd, echter kon ik de icoontjes niet verwijderen en stond mijn scherm dus helemaal vol. En dan zie ik niet echt de "minimalistic UI" als je scherm vol staat met icoontjes zoals op een iphone.
Neem je toch een andere launcher?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Zover had ik dus niet gedacht. Dus bv. zeam launcher installeren en problem solved? Dankje! Wel dom van me.:pTsurany schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 19:14:
Neem je toch een andere launcher?
Zelf gebruik ik ADW launcher, dan is het probleem idd direct opgelost. ADW launcher werkt ook prima met de transparante statusbalk samen, ideaal.
Ook Miui maar eens aan t proberen. Ben onder de indruk van het oogsnoep! Ziet er erg fraai uit. Ook het theming is erg tof.
Wat ik wel raar vind zijn de chinese tekens die ik krijg in google, ook bij het typen.
Ik zal dit topic nog eens doorspitten voor wat problemen die ik heb (fc's)
Wat ik wel raar vind zijn de chinese tekens die ik krijg in google, ook bij het typen.
Ik zal dit topic nog eens doorspitten voor wat problemen die ik heb (fc's)
Klinkt als een vage languagepack of slechte rom?
Heb geen languagepack geinstalleerd. Ik heb de aanrader in de op genomen.
Ik vogel nog wel even verder
Edit
Het taalprobleem in de browser is vanzelf verdwenen.
Ik vogel nog wel even verder
Edit
Het taalprobleem in de browser is vanzelf verdwenen.
[ Voor 22% gewijzigd door rinkel op 04-08-2011 12:28 ]
Meestal verdwijnen deze problemen na een reboot.
Heb net de laatste versie van Rey's custom rom erop gezet. Werkt heel prettig en de batterijduur is er flink op vooruit gegaan.
Heb net de laatste versie van Rey's custom rom erop gezet. Werkt heel prettig en de batterijduur is er flink op vooruit gegaan.
Verwijderd
Klein vraagje: heb vandaag MIUI 1.7.29 op mijn DHD gezet, maar als ik via de 'theme' optie een ander thema selecteer past 'ie de meeste dingen aan alleen de statusbar + bijbehorende iconen blijven standaard. Doe ik iets verkeerd?
Ben zelf ook nog maar net begonnen met MIUI, maar bij mij werkt de theme. Welke theme heb je gekozen? zaten daar wel andere iconen bij ? (misschien een overbodige vraag overigens)
Verwijderd
Ja, heb er verschillende geprobeerd met een andere statusbar en icons, maar die komen niet door. Geen idee waarom.... Maar goed, laat maar vervallen deze vraag. Ben nu een beetje aan het rommelen maar geloof niet dat MIUI echt mijn ding is.
Ik heb er nu een iOs skin op draaien, moet zeggen dat ik er erg van gecharmeerd ben.
Ik vind MIUI wel erg mooi, maar wel erg traag vergeleken met Oxygen op mn Desire
Ik vind MIUI wel erg mooi, maar wel erg traag vergeleken met Oxygen op mn Desire
Een aantal Thema's veranderen niets aan je icoonen. je kunt hier bij de theme manager zelf ook nog aangeven welke icoonen je wilt.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:20:
Ja, heb er verschillende geprobeerd met een andere statusbar en icons, maar die komen niet door. Geen idee waarom.... Maar goed, laat maar vervallen deze vraag. Ben nu een beetje aan het rommelen maar geloof niet dat MIUI echt mijn ding is.
Ga naar Themas beheren, Thema veranderen, iconen om zo de rest aan te passen.
Ben wat aan het spelen geweest met verschillende themes, je moet idd even opnieuw opstarten, anders doen de letters wat vreemd in email en browser
Bij het overscrollen in bijv. settings heb je aan een soort schaduw die opkomt. Normaal is dit aardig vloeiend en met een redelijke resolutie, maar bij JW Miui 1.7.29 lijkt dit niet helemaal soepel te verlopen. Het lijkt wel alsof er maar 256 kleuren worden gebruikt
Het is i.i.g. niet meer zoals ik het me herinner van vorige versies. Zijn er meer die dit herkennen?
Altijd al zo geweestGrote Smurf schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:15:
Bij het overscrollen in bijv. settings heb je aan een soort schaduw die opkomt. Normaal is dit aardig vloeiend en met een redelijke resolutie, maar bij JW Miui 1.7.29 lijkt dit niet helemaal soepel te verlopen. Het lijkt wel alsof er maar 256 kleuren worden gebruiktHet is i.i.g. niet meer zoals ik het me herinner van vorige versies. Zijn er meer die dit herkennen?
Kan er helaas weinig aan doen omdat de hd2 maar 65000 kleuren ondersteunt hoop altijd ooit nog een keer dat er een optie komt om het uit te zetten.
Verwijderd
Iemand?Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:30:
Ik heb een nieuwe SD kaart (16 gb) maar de telefoon wil hem helemaal niet pakken. Bij mijn broertje zijn incredible s pakt ie hem wel gewoon. zijn telefoon is nog niet geroot of wat dan ook.
Gewoon op je PC met een cardreader en EASEUS Partition Master 6.5.2 Home Edition.Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:30:
Ik heb er een tijdje terug iets over geschreven. De volgorde was geloof ik belangrijk. Misschien moet je even zoeken als je het precies wilt weten.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de nieuwe browser in Miui? Bij mij hangt de browser regelmatig, dit probleem heb ik in 1.8.5 XJ A2SD maar ik had het zeker ook al in 1.7.30 en 1.7.29. Het proces killen en herstarten helpt niet en het maakt niet uit of er WiFi of een normale dataverbinding is.
Voelt iemand zich groepen om een topic te starten over de Mi-one, de eerste miui-telefoon?
Snoep verstandig, verslind een Apple!
De eerste echte MIUI telefoon? ojee, ik voorzie patent problemen als ze die in het westen in de schappen willen leggen.
http://miuiandroid.com/Kapitein Prozac schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 16:25:
De eerste echte MIUI telefoon? ojee, ik voorzie patent problemen als ze die in het westen in de schappen willen leggen.
En
http://miui.us/forums/content.php?75-MIUI-M1
Ah, zo te lezen alleen voor de Chinese markt. Zoiets dacht ik al want in het westen krijgen ze al gauw Apple achter zich aan.
Verwijderd
Maar dat programma maakt geen ext 4 partities als ik het goed zie?mphilipp schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 23:29:
[...]
Gewoon op je PC met een cardreader en EASEUS Partition Master 6.5.2 Home Edition.
Ik heb er een tijdje terug iets over geschreven. De volgorde was geloof ik belangrijk. Misschien moet je even zoeken als je het precies wilt weten.
Misschien een domme vraag, maar hoe voeg je nu snelkoppelingen toe van apps? Heb per ongeluk de snelkoppeling van mijn browser weg gehaald en krijg hem nu niet meer terug.
EDIT: gevonden.
EDIT: gevonden.
[ Voor 5% gewijzigd door Metalbuster op 09-08-2011 17:46 ]
Voor diegene met Acer Liquid E en Miui 1.8.5 in NL willen hebben:
Download 1.8.5 http://www.multiupload.com/XWVA6JJH2V en flash de rom. Start op, en reboot opnieuw.
Vervolgens download deze languagepack http://www.multiupload.com/OQKA5M3KP6 en flash deze zoals je een rom flashes. Geen wipe.
Dan moet alles in NL zijn
Download 1.8.5 http://www.multiupload.com/XWVA6JJH2V en flash de rom. Start op, en reboot opnieuw.
Vervolgens download deze languagepack http://www.multiupload.com/OQKA5M3KP6 en flash deze zoals je een rom flashes. Geen wipe.
Dan moet alles in NL zijn
Ik heb de laatste versie van MIUI (1.8.12) op mijn Desire draaien. Heel content, stuk sneller dan InsertCoin 1.09. Moet ook wel wennen aan iPhone-look maar met wat aangepaste themes krijg ik dat wel weg
Ik heb ook de NL vertaling geflashed en werkt al bij al goed. Maar sommige vertalingen wat crappy, bijv. 'TelefoonKiezerDialer' als je op icoon 'Contacten' klikt.
Volgende suggesties gedaan aan 1 vd makers:
* als ik telefoon wil beveiligen met pattern/patroon, moet ik dit pattern vormen ook als ik maar 5 sec. geleden scherm heb uitgezet. Met InsertCoin was er een timer voorzien (bijv. 5 min.)
* bij InsertCoin kan je bij 'Herstarten' kiezen: gewone herstart, fast reboot (zonder HTC splash screen), reboot in recovery. Deze optie vond ik heel handig (zeker als je pas begonnen bent met custom ROMs)
Iets wat ik niet meer terugvind maar wel gezien had is de waarschuwing die je kunt instellen als bep. aantal MB gedownload is via mobiel internet. Kan iemand mij de weg naar deze instelling wijzen aub?
Thanks!
Ik heb ook de NL vertaling geflashed en werkt al bij al goed. Maar sommige vertalingen wat crappy, bijv. 'TelefoonKiezerDialer' als je op icoon 'Contacten' klikt.
Volgende suggesties gedaan aan 1 vd makers:
* als ik telefoon wil beveiligen met pattern/patroon, moet ik dit pattern vormen ook als ik maar 5 sec. geleden scherm heb uitgezet. Met InsertCoin was er een timer voorzien (bijv. 5 min.)
* bij InsertCoin kan je bij 'Herstarten' kiezen: gewone herstart, fast reboot (zonder HTC splash screen), reboot in recovery. Deze optie vond ik heel handig (zeker als je pas begonnen bent met custom ROMs)
Iets wat ik niet meer terugvind maar wel gezien had is de waarschuwing die je kunt instellen als bep. aantal MB gedownload is via mobiel internet. Kan iemand mij de weg naar deze instelling wijzen aub?
Thanks!
iPhone XR
Yep, de Data Monitor app.
Als workaround voor de herstart opties zou je een app kunnen gebruiken. Voor oudere versies waren er zips die je kon flashen om de opties toe te voegen maar standaard zitten ze er inderdaad niet in.
Als workaround voor de herstart opties zou je een app kunnen gebruiken. Voor oudere versies waren er zips die je kon flashen om de opties toe te voegen maar standaard zitten ze er inderdaad niet in.
Vertalingen zijn mede mogelijk gemaakt door raffie75 en mij. Het is nogal al veel werk als er mensen zijn die wel helpen graag. De bedoeling is dat je iets kort en krachtig en daarnaast precies formuleert. Hoewel het door jou boven genoemde gewoon te maken heeft met een niet bijgewerkte vertaling (ivm de vakanties).dEX2340 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:56:
Ik heb de laatste versie van MIUI (1.8.12) op mijn Desire draaien. Heel content, stuk sneller dan InsertCoin 1.09. Moet ook wel wennen aan iPhone-look maar met wat aangepaste themes krijg ik dat wel weg![]()
Vandaag MIUI op mijn Milestone geinstalleerd en ik ben echt heel erg onder de indruk van de snelheid en de gebruiksvriendelijkheid (als je het idee erachter door hebt) Moet bekennen dat ik de Backup er af heb gegooid met Titanium, maar ik heb nu al minder fc's dan met de oude 2.2.1 versie die ik stock had.
Wilde alleen een paar dingen vragen:
- Wat is de makkelijkste manier om up-to-date te blijven? Ik heb nu de MIUI rom downloader van de markt die naar de updates map in recovery download.
- Zijn er ook standaard widgets zoals Go Launcher ze gebruikt? Ik gebruik nu bijvoorbeeld Simple Calendar, maar als ik dan een theme installeer die hier niet bij past heb ik een 'probleem'
- Is de browser 'stock' Gingerbread? Gebruik nu Dolphin Mini (gebruikte ik ook al standaard) want alhoewel de browser standaard wat slicker en sneller aanvoelt, is dat de enige applicatie die de hele tijd force closed.
Groet,
Wilde alleen een paar dingen vragen:
- Wat is de makkelijkste manier om up-to-date te blijven? Ik heb nu de MIUI rom downloader van de markt die naar de updates map in recovery download.
- Zijn er ook standaard widgets zoals Go Launcher ze gebruikt? Ik gebruik nu bijvoorbeeld Simple Calendar, maar als ik dan een theme installeer die hier niet bij past heb ik een 'probleem'
- Is de browser 'stock' Gingerbread? Gebruik nu Dolphin Mini (gebruikte ik ook al standaard) want alhoewel de browser standaard wat slicker en sneller aanvoelt, is dat de enige applicatie die de hele tijd force closed.
Groet,
Jezus saves and takes half damage.
Ik weet niet of je de ROM van miuiandroid gebruikt maar die heeft sindskort een ingebouwde update downloader. Anders is jouw methode ook prima om te gebruiken.
Ja, de standaard launcher heeft ook widgets.
De browser is volgens mij geen stock GB maar de Miren Browser in een nieuw MIUI jasje.
Ja, de standaard launcher heeft ook widgets.
De browser is volgens mij geen stock GB maar de Miren Browser in een nieuw MIUI jasje.
Hartstikke bedankt Kapitein Prozac, ik gebruik inderdaad de rom van miuiandroid.com (ik kwam er via XDA op omdat deze kennelijk verder bouwen op Cyanogen?) maar ik kon verder niet heel erg veel dieper inlezen behalve dat ik erachter kwam dat er kennelijk een soort dev split is?
Maar goed, dan hoef ik verder niet zo veel te doen.
Maar goed, dan hoef ik verder niet zo veel te doen.
Yep, MIUI is van Chinese makelij en gebaseerd op CyanogenMod. Miuiandroid is opgezet door fans die de boel naar het Engels vertaald hebben. Zo zijn er ook andere als MIUI-Au en MIUI-XJ.
Zijn er dan eigenlijk ook code verschillen tussen MIUIAndroid en MIUI.us?
In de basis niet, hooguit wat toegevoegde tweaks hier en daar, nieuwe drivers of een andere kernel. De verschillen zijn vooral te zien aan toegevoegde of weggelaten apps, wallpapers, themes, vertaling, etc.
Kapitein Prozac schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 15:19:
In de basis niet, hooguit wat toegevoegde tweaks hier en daar, nieuwe drivers of een andere kernel. De verschillen zijn vooral te zien aan toegevoegde of weggelaten apps, wallpapers, themes, vertaling, etc.
Het grootste verschil is dat bij Miui.us de 4way-reboot wordt geïntegreerd en dat ze beide een eigen vertaling hebben.Maupertus schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 10:04:
Zijn er dan eigenlijk ook code verschillen tussen MIUIAndroid en MIUI.us?
Ik draai nu de rom (1.8.19) van miuiandroid op mijn optimus2X.
Echter lukt het me niet, net als met de vorige miui versies, om whatsapp werkend te krijgen.
FC na het invoeren van het telefoonnummer.
Iemand dezelfde ervaringen, of een eventuele oplossing?
Echter lukt het me niet, net als met de vorige miui versies, om whatsapp werkend te krijgen.
FC na het invoeren van het telefoonnummer.
Iemand dezelfde ervaringen, of een eventuele oplossing?
Galnet gaat keihard met nieuwe telefoons!
Op het lijstje staan nu:
Samsung Galaxy S
Samsung Galaxy SII
Samsung Tab
Motorola Defy
HTC Desire S
http://www.galnetmiui.co.uk/content/
Allemaal krijgen die dus de door Galnet en co gebouwde MIUI roms
Op het lijstje staan nu:
Samsung Galaxy S
Samsung Galaxy SII
Samsung Tab
Motorola Defy
HTC Desire S
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Nope, de originele devs zijn een stel Chinezen.
Ik had galnetmiui op mijn SGS, echter heb ik nu een SGSII. Wat is het voordeel van Galnet tov de MIUI port die er al is voor de SGS?Touchdomex schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:38:
Galnet gaat keihard met nieuwe telefoons!
Op het lijstje staan nu:
Samsung Galaxy S
Samsung Galaxy SII
Samsung Tab
Motorola Defy
HTC Desire S
Verwijderd
Op dit moment nog niks.Jay-v schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:20:
[...]
Ik had galnetmiui op mijn SGS, echter heb ik nu een SGSII. Wat is het voordeel van Galnet tov de MIUI port die er al is voor de SGS?
Echter zit achter GALNETMIUI een team en achter de huidige port zit ene Markonogiets en die update enkel wanneer hij tijd/zin heeft (bijv. 2 dagen wachten op een bugfix omdat hij aan het schilderen is thuis
Had ook bijna 9 maanden GALNETMIUI op mijn SGS. Galnet bied Over-The-Air-Updates, fixed veel en snel.
Het team is gewoon heel dedicated!
Enige 'probleem' is dat ze een lelijk thema hebben (makkelijk te verhelpen, maar toch.. laat het lekker origineel!).
Verder heb ik geen boodschap aan die Maxthon browser en DSP manager die ze toevoegen.
Tevens merk ik uit ervaring dat GALNET door al zijn "optimalisaties" (welke overdreven/overratted gepresenteerd worden) ook vaak extra bugs introduceert.
Over een paar releases ga ik wel over naar Galnet
Heb Galnet er nu opstaan maar het is inderdaad erg overdreven.Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 16:51:
[...]
Op dit moment nog niks.
Echter zit achter GALNETMIUI een team en achter de huidige port zit ene Markonogiets en die update enkel wanneer hij tijd/zin heeft (bijv. 2 dagen wachten op een bugfix omdat hij aan het schilderen is thuis).
Had ook bijna 9 maanden GALNETMIUI op mijn SGS. Galnet bied Over-The-Air-Updates, fixed veel en snel.
Het team is gewoon heel dedicated!
Enige 'probleem' is dat ze een lelijk thema hebben (makkelijk te verhelpen, maar toch.. laat het lekker origineel!).
Verder heb ik geen boodschap aan die Maxthon browser en DSP manager die ze toevoegen.
Tevens merk ik uit ervaring dat GALNET door al zijn "optimalisaties" (welke overdreven/overratted gepresenteerd worden) ook vaak extra bugs introduceert.
Over een paar releases ga ik wel over naar Galnet
-Het thema is niet om aan te zien (dit is natuurlijk persoonlijk en makkelijk op te lossen)
-De beloofde battery improvement is er niet, (exact hetzelfde als de BMarko release op de SGS2)
-Ik vindt de originele browser prettiger, deze kan je zelf wisselen in de .zip
-De bluetooth fix, fixed helemaal niets AD2P werkt gewoon niet.
Ik hoop eigenlijk dat BMarko ports blijft uitbrengen. Dat ik 2 dagen moet wachten boeit me niet. Zolang hij de CM7 fixes maar doorvoert in zijn rom
Ik gebruik sinds een tijdje QND Miui omdat dit 1 van de weinige Miui roms voor de Nexus One is met een geïntegreerde NL pack en verder niet zwaar gecustomized is. Nu zie ik dat op de nederlandse site van Miui.nl dat er ondersteuning is voor Nexus One maar de NL language pack is niet te downloaden. Iemand enig idee of dit er nog zit aan te komen of is de link gewoon stuk
Linkje: http://www.miui.nl/development-roms
Linkje: http://www.miui.nl/development-roms
In de lijst met links mis ik eigenlijk MIUI-Au voor de Desire. Erg goede MIUI versie met in mijn mening beste engelse vertaling en veel string fixes die het systeem stabieler maken.
Link: www.miui-au.com
Link: www.miui-au.com
Rey's stopt met het maken van zijn custom rom.
Jammer, ik vond dit een van de beste roms gebaseerd op MIUI.
hoe staat het met whatsapp en miui-au...Dennis_k schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:09:
Rey's stopt met het maken van zijn custom rom.
draait dat lekker vlot?
Hier draait het prima. Ik heb miui-au sinds begin dit jaar, maar nog nooit problemen met whatsapp gehad.mesm90 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:13:
[...]
hoe staat het met whatsapp en miui-au...
draait dat lekker vlot?
[ Voor 36% gewijzigd door TheHolyCow op 01-09-2011 18:22 . Reden: Quote en reply even omgedraaid ]
Verwijderd
Ik gebruik sinds gister Miui 1.8.26 op mijn SGS2. Gebruiksvriendelijkheid en snelheid zijn prima.
Ik loop echter tegen een paar ongemakken aan:
- Ik kan eerder opgenomen video's niet afspelen
- Kan geen nieuwe video's meer opnemen. (Hij staat op 720p) Als ik de videocamera start, loopt ie vast.
Weet iemand hoe ik dat op kan lossen?
Ik loop echter tegen een paar ongemakken aan:
- Ik kan eerder opgenomen video's niet afspelen
- Kan geen nieuwe video's meer opnemen. (Hij staat op 720p) Als ik de videocamera start, loopt ie vast.
Weet iemand hoe ik dat op kan lossen?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2011 15:45 ]
frontpage effe veranderen, deze is nu ook te gebruiken op LG optimus x2 (LGP990)
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090
En ook ik ben er maar eens aan begonnen om een custom rom te flashen.
Mijn Desire was hopeloos traag geworden en ik had maar een 30mb systeem geheugen over ondanks dat er zo goed als niks geïnstalleerd stond.
Alles is eigenlijk probleemloos verlopen.
Gsm geroot, EXT partitie aangemaakt ging allemaal goed maar dan wil ik de laatste MIUI installeren.
Uiteindelijk een MIUI 1.9.2 NL kunnen downloaden maar de telefoon geeft een "verification failed"??
De engelse 1.9.2 versie installeert ie wel gewoon.
Iemand een link naar een werkende 1.9.2?
Engels is op zich niet zo'n probleeem maar wel lastig met het woordenboek bv.
Mijn Desire was hopeloos traag geworden en ik had maar een 30mb systeem geheugen over ondanks dat er zo goed als niks geïnstalleerd stond.
Alles is eigenlijk probleemloos verlopen.
Gsm geroot, EXT partitie aangemaakt ging allemaal goed maar dan wil ik de laatste MIUI installeren.
Uiteindelijk een MIUI 1.9.2 NL kunnen downloaden maar de telefoon geeft een "verification failed"??
De engelse 1.9.2 versie installeert ie wel gewoon.
Iemand een link naar een werkende 1.9.2?
Engels is op zich niet zo'n probleeem maar wel lastig met het woordenboek bv.
Gelukt. Ik heb het multilanguage voor 1.9.2 geinstalleerd.
Nu draai ik dus 1.9.2 nl!
Alleen zie ik net dat ik nu nog maar een 45MB telefoongeheugen over heb.
App2sd zie ik wel geactiveerd en als ik het goed begrepen heb gaat dit verder automatisch met miui?
Als ik echter wat installeer zie ik de beschikbare ruimte van de EXT partitie niet veranderen?
Nu draai ik dus 1.9.2 nl!
Alleen zie ik net dat ik nu nog maar een 45MB telefoongeheugen over heb.
App2sd zie ik wel geactiveerd en als ik het goed begrepen heb gaat dit verder automatisch met miui?
Als ik echter wat installeer zie ik de beschikbare ruimte van de EXT partitie niet veranderen?
[ Voor 61% gewijzigd door coob op 04-09-2011 09:11 ]
Welke MIUI heb je?
Misschien moet A2SD opnieuw geactiveerd worden;
- get a terminal app from market
- Type su
- Type a2sd check (om te kijken of alles wel goed staat)
- Type a2sd zipalign
- Type a2sd cachesd
- You may even need to do/type a2sd reinstall
Het kan ook met de app A2SDGUI; https://market.android.com/details?id=com.elgubbo.a2sdGUI
Dit alles gaat overigens alleen op wanneer je de A2SD MIUI versie hebt die gebruik maakt van de Darktremor scripts.
Wil je dit gedoe allemaal liever niet, dan zou je de X-PART MIUI-XJ versie kunnen nemen
Misschien moet A2SD opnieuw geactiveerd worden;
- get a terminal app from market
- Type su
- Type a2sd check (om te kijken of alles wel goed staat)
- Type a2sd zipalign
- Type a2sd cachesd
- You may even need to do/type a2sd reinstall
Het kan ook met de app A2SDGUI; https://market.android.com/details?id=com.elgubbo.a2sdGUI
Dit alles gaat overigens alleen op wanneer je de A2SD MIUI versie hebt die gebruik maakt van de Darktremor scripts.
Wil je dit gedoe allemaal liever niet, dan zou je de X-PART MIUI-XJ versie kunnen nemen
Die heb ik nu inderdaad draaien en nu werkt de EXT partitie wel.
Nu krijg ik echter Whatsapp niet meer aan de praat.
Misschien even in 1 topic blijven posten? Lees nu dubbele post in twee verschillende topics, gaat uiteindelijk om hetzelfde toch?coob schreef op zondag 04 september 2011 @ 18:27:
Die heb ik nu inderdaad draaien en nu werkt de EXT partitie wel.
http://gathering.tweakers...ist_messages/1461614/last
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Zojuist is ook de nederlandse rom voor de Nexus One te downloaden op miui.nl. Mijn N1 inmiddels geflashed en ik kan melden dat de rom prima draait!
Klopt, ik zag pas later dat er ook een appart MIUI topic was.lekzzz schreef op zondag 04 september 2011 @ 19:47:
[...]
Misschien even in 1 topic blijven posten? Lees nu dubbele post in twee verschillende topics, gaat uiteindelijk om hetzelfde toch?
http://gathering.tweakers...ist_messages/1461614/last
Ik heb MIUI 1.9.2 SGS2 beta8 NL.zip gedownload.
Maar hoe kan ik deze nou met Odin erop zetten.
Het is geen tar bestand of een md5 file...?
niet, deze moet met CWM erop gezet worden..m.lammers schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 14:16:
Ik heb MIUI 1.9.2 SGS2 beta8 NL.zip gedownload.
Hmm. ok. heb root acces. En als ik vervolgens dit uitvoer, dan krijg ik een verification failed.Kalua schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 14:37:
[...]
niet, deze moet met CWM erop gezet worden..
(Dit krijg ik als ik hem op laat starten in die recovery mode.
Zie overal dat je dit uit kan zetten, maar dat zit niet in mijn menu
Suggesties?
Many thanksss!
[ Voor 7% gewijzigd door CarJunkyXL op 10-09-2011 16:01 ]
Probleem was dat ik de verkeerde kernel had. Na de goede gedownload en geintsalleerd te hebben, ging het in een keer goed.
Zo, ben er wel ff de hele dag mee bezig geweest haha
Zo, ben er wel ff de hele dag mee bezig geweest haha
[ Voor 19% gewijzigd door CarJunkyXL op 10-09-2011 21:52 ]
Graag zou ik een NL woordenboek willen bij mijn whatsapp/berichten.
Nu heb ik bij settings al NL woordenboek aangezet, maar er staat niet bij: Woordenboek beschikbaar. Dit staat wel bij alle engelse talen.
Ik draai nu 1.9.9
Iemand hetzelfde probleem?
Nu heb ik bij settings al NL woordenboek aangezet, maar er staat niet bij: Woordenboek beschikbaar. Dit staat wel bij alle engelse talen.
Ik draai nu 1.9.9
Ik zou MIUI graag eens gebruiken op mijn SII maar ik kan niet niet zonder FM radio. Nergens kan ik vinden of daaraan gewerkt wordt. Weet iemand hier of de FM radio in de pijpleiding zit? Of wordt het wachten tot Icecream Sandwich?
Wat is eigenlijk de makkelijkste manier om een miui rom bij te werken?
Op de ene plek hoor ik /system wipen, op de andere alleen davilik cache..
Op de ene plek hoor ik /system wipen, op de andere alleen davilik cache..
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Alleen bij een full rom wipe ik alles. Bij een OTA wipe ik niks. Bij de A2SD+ versie zou je, in geval van een OTA, de Dalvik cache kunnen wipen maar bij de X-PART versie moet je juist helemaal niks wipen bij een OTA.
Ik draai ook 1.9.9 en ik heb los keyboard for gingerbread en een nederlands languagepack voor het toetsenbord geïnstalleerd.m.lammers schreef op maandag 12 september 2011 @ 15:04:
Graag zou ik een NL woordenboek willen bij mijn whatsapp/berichten.
Ik draai nu 1.9.9
Tip; zoek in the market op "keyboard from android (Steven Lin) en "dutch lp for gk"
Ik draai nog 1.7.29 (aangepast voor de s2), geen OTA voor zover ik kan zien, ik kan het alleen updaten via cwm (met de update op mn sd), ik heb de neiging alleen de cache te wipen, system voelt als onnodig.Alleen bij een full rom wipe ik alles. Bij een OTA wipe ik niks. Bij de A2SD+ versie zou je, in geval van een OTA, de Dalvik cache kunnen wipen maar bij de X-PART versie moet je juist helemaal niks wipen bij een OTA.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
In dat geval zou ik een nieuwe schone rom flashen en naderhand apps en data middels My Backup Pro, Titanium of MIUI Backup terugzetten (mits je die backup gemaakt heb en wilt terugzetten). Ik zou voor het flashen wel alles wipen om narigheid te voorkomen.
Waar kan ik deze rom downloaden, als ik op de website kijk zie ik geen download link staan bij de Nexus OneMiki schreef op zondag 04 september 2011 @ 22:29:
Zojuist is ook de nederlandse rom voor de Nexus One te downloaden op miui.nl. Mijn N1 inmiddels geflashed en ik kan melden dat de rom prima draait!
Thanks a lot!coob schreef op maandag 12 september 2011 @ 16:45:
[...]
Ik draai ook 1.9.9 en ik heb los keyboard for gingerbread en een nederlands languagepack voor het toetsenbord geïnstalleerd.
Tip; zoek in the market op "keyboard from android (Steven Lin) en "dutch lp for gk"
Dat verhielp het probleem
Ik probeer MIUI (1.9.9), op mijn Desire HD, maar ik heb een probleem.
De Market blijft Force Closen. Telkens 10 seconden nadat ik de Market open.
De Market werkt verder prima, maar na 10 seconden is het einde verhaal (en dat is telkens nét te kort om iets te installeren
).
Ik heb helemaal gewipet voor het installeren. Daarna heb ik nu ook al twee keer gewipet in de hoop dat dat het misschien zou verhelpen.
Compatibility mode aan of uit maakt niets uit, heb de data van de Market nu ook al twee keer gecleard en dat heeft ook geen effect.
Is dit een bekend probleem?
De Market werkt verder prima, maar na 10 seconden is het einde verhaal (en dat is telkens nét te kort om iets te installeren
Ik heb helemaal gewipet voor het installeren. Daarna heb ik nu ook al twee keer gewipet in de hoop dat dat het misschien zou verhelpen.
Compatibility mode aan of uit maakt niets uit, heb de data van de Market nu ook al twee keer gecleard en dat heeft ook geen effect.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Installeer anders eens een nieuwe Gapps vanuit recovery. Kan best zijn dat die wat corrupt is geraakt voor de Desire HD.anandus schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 09:03:
Ik probeer MIUI (1.9.9), op mijn Desire HD, maar ik heb een probleem.
De Market werkt verder prima, maar na 10 seconden is het einde verhaal (en dat is telkens nét te kort om iets te installeren).
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb de Gapps van CM gepakt en nu werkt de Market prima. Is een oudere versie, maar die vond ik sowieso fijnerTouchdomex schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:13:
[...]
Installeer anders eens een nieuwe Gapps vanuit recovery. Kan best zijn dat die wat corrupt is geraakt voor de Desire HD.
Thanks
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik werd er ook gek van, maar er is een simpele oplossing.anandus schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:38:
[...]
Ik heb de Gapps van CM gepakt en nu werkt de Market prima. Is een oudere versie, maar die vond ik sowieso fijner
Thanks
het is namelijk een taal setting probleem. Ga naar: settings > system > language & input settings > bij "select language" de taal veranderen naar " english (united states)" en je hebt geen market FC meer.
Maar als je MIUI in het Nederlands draait heeft dit natuurlijk gevolgen.
I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass
Ik draai nu RC4 van Galnet. Goeie ROM en eigenlijk nog geen rare zaken gezien. Ik loop er alleen tegen aan dat ik me groen en geel zoek naar mn applicaties omdat alles kriskras door elkaar staat. Bij instellingen staat jammergenoeg geen optie om de apps op het homescreen alfabetisch te sorteren. Mijn zoekopdrachten binnen dit forum op de gehele GOT-site leveren geen info op. Toch lijkt het mij dat het mogelijk moet zijn om de apps op de homescreen te sorteren. Via Google kom ik echter op fora waar wordt verkondigd dat het alfabetisch sorteren indruist tegen het principe van MIUI. Klinkt in mijn oren als klinkklare onzin. MIUI is toch juist een ROM die volledige vrijheid wil geven in het zelf customizen van je foon?!
Het is natuurlijk simpel op te lossen door een andere launcher te gebruiken maar die optie wil ik nog niet gebruiken, ik wil graag de miuilauncher gebruiken.
edit: Een oplossing is het in een map plaatsen van alle apps en ze dan te sorteren. Maar ja, dan staan ze dus weer niet op de homescreen maar een niveau hoger...
Edit: Oplossing!!
Ik heb met miui backup mn apps gebackupped, daarna factory data reset en toen mn apps gerestored. Als eerste staan nu de apps van miui en samsung (daar ga ik nog wel weer een hoop van freezen). Op de pagina's daarna staan al mn andere apps op alfabetische volgorde.. :-)
Het is natuurlijk simpel op te lossen door een andere launcher te gebruiken maar die optie wil ik nog niet gebruiken, ik wil graag de miuilauncher gebruiken.
edit: Een oplossing is het in een map plaatsen van alle apps en ze dan te sorteren. Maar ja, dan staan ze dus weer niet op de homescreen maar een niveau hoger...
Edit: Oplossing!!
Ik heb met miui backup mn apps gebackupped, daarna factory data reset en toen mn apps gerestored. Als eerste staan nu de apps van miui en samsung (daar ga ik nog wel weer een hoop van freezen). Op de pagina's daarna staan al mn andere apps op alfabetische volgorde.. :-)
[ Voor 46% gewijzigd door MetalManic op 19-09-2011 11:41 ]
system wipen is inderdaad niet nodig, dat gebeurd vanzelf als je een nieuwe zip via cwm installeerd.blouweKip schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:08:
[...]
Ik draai nog 1.7.29 (aangepast voor de s2), geen OTA voor zover ik kan zien, ik kan het alleen updaten via cwm (met de update op mn sd), ik heb de neiging alleen de cache te wipen, system voelt als onnodig.
/data wipen (en dalvik cache) is vaak wel goed om problemen te voorkomen, maar het je kan het prima eerst proberen zonder, je bent dan namelijk wel al je apps en settings kwijt. (MIUI backup werkt overigens ook prima)
Ik plaats hem ook even hier bij de MIUI goeroes 
Ik heb nu overcome v3.1.0_KRATOS op m'n Galaxy TAB P1000 draaien. Ik moet zeggen dat ik hem erg stabiel vind. Overigens geprobeerd om daarna MIUI 1.9.9 te flashen, ging op zich goed maar kreeg problemen met het feit dat de application launcher iedere keer vastliep. Wel jammer want op het eerste gezicht zag het er goed uit.
Iemand een idee waar het aan kan liggen dat de app launcher vastloopt?
Ik heb nu overcome v3.1.0_KRATOS op m'n Galaxy TAB P1000 draaien. Ik moet zeggen dat ik hem erg stabiel vind. Overigens geprobeerd om daarna MIUI 1.9.9 te flashen, ging op zich goed maar kreeg problemen met het feit dat de application launcher iedere keer vastliep. Wel jammer want op het eerste gezicht zag het er goed uit.
Iemand een idee waar het aan kan liggen dat de app launcher vastloopt?
Is het mogelijk om de belichting van de hardware knoppen uit te zetten? (HTC Desire)
Het script wat ik op RCMixS gebruikte werkt niet..
Het script wat ik op RCMixS gebruikte werkt niet..
Na een poosje CM7 gedraaid te hebben en wat problemen te ondervinden nu met data2sd wil ik weer eens MIUI proberen (in het verleden ook al eens gedaan)
Er is echter veel veranderd sinds de laatste keer dat ik hem draaide en kom hier wat advies in winnen.
Wat ik heb begrepen kan ik het beste MIUI-XJ gebruiken op mijn Desire en dan nog eens de X-part ook of is D2W beter?
Mijn recovery is Amon RA's 2.0.0 en het toestel is S-OFF Alpharev echter welke HBOOT kan er het beste gebruikt worden, wat ik gelezen heb is Bravo N1Table de meest gangbare om te gebruiken?
En als laatste lees ik verschillende dingen m.b.t. de kernel en ook hier weer welke kan er het beste gebruikt worden? Ik zie verschillende tweakers ook allemaal verschillende kernels gebruiken dus is voor mij redelijk onduidelijk wat nu het beste te kunnen kiezen.
Er is echter veel veranderd sinds de laatste keer dat ik hem draaide en kom hier wat advies in winnen.
Wat ik heb begrepen kan ik het beste MIUI-XJ gebruiken op mijn Desire en dan nog eens de X-part ook of is D2W beter?
Mijn recovery is Amon RA's 2.0.0 en het toestel is S-OFF Alpharev echter welke HBOOT kan er het beste gebruikt worden, wat ik gelezen heb is Bravo N1Table de meest gangbare om te gebruiken?
En als laatste lees ik verschillende dingen m.b.t. de kernel en ook hier weer welke kan er het beste gebruikt worden? Ik zie verschillende tweakers ook allemaal verschillende kernels gebruiken dus is voor mij redelijk onduidelijk wat nu het beste te kunnen kiezen.
X-PART schijnt beter te zijn. Ikzelf gebruik de A2SD+ versie wat me prima bevalt. Ik kan iig de modded launcher aanraden wat scrollable widgets toevoegt en de launcher lag oplost; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1272840 (tenzij je liever een alternatieve launcher gebruikt natuurlijk)
De X-PART versie komt al met een goede kernel. Je kan eventueel ook de ManU 2.0, Tiamat of Thalamus kernel proberen;
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=883598
http://tiamat-dev.com/tiamat_bravo/
http://thalamus.ineige.or...l-2.6.35.14_r2-custom.zip
Probeer ze uit en kijk welke je de beste vindt. Ik heb uiteindelijk de ManU 2.0 GB-HAVS-AXI-CFS gekozen. Mocht je de originele X-PART kernel weer terug willen, de originele kernels zijn hier te vinden; http://htcfanboys.com/index.php?app=downloads&showcat=12
De X-PART versie komt al met een goede kernel. Je kan eventueel ook de ManU 2.0, Tiamat of Thalamus kernel proberen;
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=883598
http://tiamat-dev.com/tiamat_bravo/
http://thalamus.ineige.or...l-2.6.35.14_r2-custom.zip
Probeer ze uit en kijk welke je de beste vindt. Ik heb uiteindelijk de ManU 2.0 GB-HAVS-AXI-CFS gekozen. Mocht je de originele X-PART kernel weer terug willen, de originele kernels zijn hier te vinden; http://htcfanboys.com/index.php?app=downloads&showcat=12
[ Voor 3% gewijzigd door Kapitein Prozac op 26-09-2011 01:40 ]
Één nadeel aan MIUI vind ik wel dat je niet direct naar de laatste versie kan updaten. Ik moet nu dus van 1.9.9 > 1.9.16 > 1.9.23
Hoezo moet dat? Ik heb vaak genoeg een release overgeslagen om vervolgens keurig naar de meest recente release te updaten.
Moet er wel even bij vermelden dat ik de A2SD XJ versie gebruik. Op de site kan ik alleen update files in die volgorde vinden. Nergens een "global" update.
Welke radio raden jullie trouwens aan voor 1.9.9? Ik gebruik nu 5.17.05.23
Welke radio raden jullie trouwens aan voor 1.9.9? Ik gebruik nu 5.17.05.23
Dat is dus niet een nadeel aan MIUI maar aan jou specifieke rom.
Klopt! Ik ben nog niet zo thuis in het wereldje van MIUI, vandaar de uitspraakTsurany schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:43:
Dat is dus niet een nadeel aan MIUI maar aan jou specifieke rom.
Wat ik toen al een nadeel vond en nu nog een beetje is de manier hoe je widgets moet plaatsen, als je veel widgets hebt dan kan dat wel eens vervelend zijn. Verder is het een top rom met diverse default functies.
Ik hoop dat iemand kan helpen: ik draaide op een htc desire 19.9.9 en ben nu teruggegaan naar 1.8.26.
Dit omdat de telefoon een aantal keren per dag zichzelf reset. Spontaan, zonder dat ik er mee bezig ben.
Maar ook 1.8.26 geeft nu reboots.
Alle apps gedeinstalleerd en met een kale telefoon gestart. Nu lijkt het te komen door a2sdgui waarbij ik heb ingesteld dat de dalvik cache ook naar SD gaat.
Ik heb al geprobeerd om dat weer terug te zetten (dalvik op internal of cache), maar dan krijg ik de melding 'not enough memory'
Iemand een idee?
Dit omdat de telefoon een aantal keren per dag zichzelf reset. Spontaan, zonder dat ik er mee bezig ben.
Maar ook 1.8.26 geeft nu reboots.
Alle apps gedeinstalleerd en met een kale telefoon gestart. Nu lijkt het te komen door a2sdgui waarbij ik heb ingesteld dat de dalvik cache ook naar SD gaat.
Ik heb al geprobeerd om dat weer terug te zetten (dalvik op internal of cache), maar dan krijg ik de melding 'not enough memory'
Iemand een idee?
Ik ben sinds vrijdag ook over op Miui, rom van Miui.nl. Eerste Rom die ik geflasht heb. Ben blij dat ik het gedaan heb, maar mis wel een NL woordenboek. Zie ik iets over het hoofd of moet ik ergens nog apk vandaan halen? Google biedt niet echt soelaas.
Dat ligt aan je keyboard, ik gebruik Swiftkey X uit de market. Probeer het, je kan al snel niet meer zonder....NRG-81 schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:33:
Ik ben sinds vrijdag ook over op Miui, rom van Miui.nl. Eerste Rom die ik geflasht heb. Ben blij dat ik het gedaan heb, maar mis wel een NL woordenboek. Zie ik iets over het hoofd of moet ik ergens nog apk vandaan halen? Google biedt niet echt soelaas.
Draai nu enkele dagen de MIUI-XJ X-Part van miui.nl en zag tot mijn verbazing dat er geen Superuser aanwezig is.
Heb ik de verkeerde ROM te pakken?
Zit nu met een aantal niet werkende apps (vanwege het niet kunnen toekennen van root) en om nu weer opnieuw te gaan flashen heb ik ook niet zoveel behoefte aan.
Iemand tips?
Zit nu met een aantal niet werkende apps (vanwege het niet kunnen toekennen van root) en om nu weer opnieuw te gaan flashen heb ik ook niet zoveel behoefte aan.
Iemand tips?
Market - superuser - installeerschumi2004 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:33:
Draai nu enkele dagen de MIUI-XJ X-Part van miui.nl en zag tot mijn verbazing dat er geen Superuser aanwezig is.
Iemand tips?