Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:46
Moning2 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:35:
[...]

Market - superuser - installeer
Heeft geen zin, je kunt geen root toekennen aan SU zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:06
schumi2004 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 17:51:
[...]

Heeft geen zin, je kunt geen root toekennen aan SU zelf
Dit zou moeten werken via CWM. Doe wel eerst een backup.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=997581

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Die deed dus niks, hangt op S-OFF bootscreen

:update:
De officiële X-Part geflashed en daar is de SU netjes in gelaten in tegenstelling tot de miui.nl versie waar hij uit lijkt te zijn gesloopt.

[ Voor 21% gewijzigd door schumi2004 op 27-09-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asje62
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-04 23:16
schumi2004 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:33:
Draai nu enkele dagen de MIUI-XJ X-Part van miui.nl en zag tot mijn verbazing dat er geen Superuser aanwezig is.

Heb ik de verkeerde ROM te pakken?
Zit nu met een aantal niet werkende apps (vanwege het niet kunnen toekennen van root) en om nu weer opnieuw te gaan flashen heb ik ook niet zoveel behoefte aan.

Iemand tips?
Superuser is in de nl. versie vertaald naar "machtigingen" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
asje62 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 20:15:
[...]

Superuser is in de nl. versie vertaald naar "machtigingen" :)
LOL, ook lekker handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Grappige review over een MIUI telefoon:
http://www.engadget.com/2011/09/27/xiaomi-phone-review/

Komt erg goed uit de bus ;)

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Interessant dat ze dit jaar nog met een quadcore gaan komen :)

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Voor een nieuw abonnement met nummerbehoud heb ik mijn simkaart id nodig. Op de simkaart kijken is geen optie aangezien die ooit klein gesneden is voor een dual sim unit. Nu kan ik dit nr zo snel niet vinden in de settings. Iemand enig idee? Draai MIUI 1.8.26 op een HTC Desire

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:06
DP Kunst schreef op woensdag 28 september 2011 @ 18:47:
Voor een nieuw abonnement met nummerbehoud heb ik mijn simkaart id nodig. Op de simkaart kijken is geen optie aangezien die ooit klein gesneden is voor een dual sim unit. Nu kan ik dit nr zo snel niet vinden in de settings. Iemand enig idee? Draai MIUI 1.8.26 op een HTC Desire
Deze is niet uit te lezen maar is wel bekend bij je huidige provider (geen idee of zij dit vrijgeven). Het staat ook op je abonnementspapieren/papier waar de SIM-kaart op zat geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Is er ergens info te vinden over de beste radio icm Miui voor de Desire HD? Heb goede ontvangst en GPS, maar heb het gevoel dat mijn battery toch redelijk draint en wil daarom een andere radio flashen. Zit nu nog op de stock radio, volgens mij die van oktober 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste editie miui weer eens getest maar batterij was binnen 16 uur leeg, weer terug naar darky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:22:
Laatste editie miui weer eens getest maar batterij was binnen 16 uur leeg, weer terug naar darky
Hier draait de laatste versie van MIUI XJ (1.9.30) als een zonnetje, totaal geen problemen met battery drain en wat een verademing na een jaar lang stock firmware gebruikt te hebben op een HTC Desire, eindelijk ruimte om apps te installeren ipv constant gezeik over te weinig ruimte, a2sd+ FTW!

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:35

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Laguna schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 22:22:
[...]

Hier draait de laatste versie van MIUI XJ (1.9.30) als een zonnetje, totaal geen problemen met battery drain en wat een verademing na een jaar lang stock firmware gebruikt te hebben op een HTC Desire, eindelijk ruimte om apps te installeren ipv constant gezeik over te weinig ruimte, a2sd+ FTW!
Gezien hij het over Darky heeft denk ik dat hij een Samsung Galaxy S heeft. Die staat er inderdaad bekend om een enorme batterijvreter te zijn met MIUI/CM7.... Een hele dag haal je met moeite... Ondertussen is er wel veel verbetering want het was vroeger echt dramatisch :X Hij gaat tenminste nu fatsoenlijk in idle en haalt dan ongeveer 3% per 8 uur. getest tijdens het slapen :+ Wel nog met alles aan behalve bluetooth Daarentegen is de huidige variant van de GalnetMiui 1.9.30 met gebruik een enorme vreter... Dat was voorheen bij lange na niet zo erg als dat het nu is. Gaan ze vast wel verbeteren maar dat duurt eventjes...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfbarca
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-04-2024
ik heb miui net geinstalleerd op mijn sgs2.
ik ben er niet zo bekend in maar heb begrepen dat er zowat elke vrijdag een update is
nu was mijn vraag hoe je dit moet doen zo'n update installeren?
Moet je dan alles opnieuw backuppen enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Je installeert een update zoals een full ROM, dus in de recovery flashen. Of je moet/wil backuppen hangt af van of de maker het in de vorm van een update brengt of in de vorm van een full ROM. Meer info daarover is meestal wel te vinden in het draadje waar je de MIUI ROM vandaan hebt (ik denk hiervandaan; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1278306).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfbarca
  • Laatst online: 22-04-2024
ik heb mijn rom bij miui.nl gevonden, het is de 1.9.23 by gangsterjoop.

dan zal ik het daar is opvolgen
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Nog meer mensen waar bij de flits niet aangaat met het maken van pics na nieuwste update? (1.10.8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

FloggingHank schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:54:
Nog meer mensen waar bij de flits niet aangaat met het maken van pics na nieuwste update? (1.10.8)
Welke telefoon? :+ Mijn telefoon heeft niet eens een flits dus nee die gaat hier ook niet aan.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labadi
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-03-2022
Ik ben nieuw, dus vergeef me als ik naar de bekende weg vraag.

Heb mijn desire geroot, en vervolgens geprobeerd om miui te flashen. Eerst 1.9 MIUI au, daarna NL 1.10.8.

Telkens loopt de installatie vast op dezelfde manier.

De meldingen zijn:
E: Can't find MISC
Finding update Package
Opening updatepackage
installing update
aassert failed: write_raw_image("tag/boot.img""boot")
E: Error /sdcard/miunl_desire-1.10.8.Signed.zip
(Status 7)
Installation aborted

Kan iemand me in jip en janneke taal verder helpen?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Als je de instructies stap voor stap uitvoert kan het niet mis gaan (en nee dat bedoel ik niet lullig). Ik neem aan dat je Rom Manager gedownload hebt in de market? Hier doe je dan Flash Clockword Mod Recovery. En vervolgens kies je reboot into recovery (is dus een ander menu dan zelf rebooten met de volumeknop).

Je hebt de MIUI ROM als zip bestand (md5 gecontroleerd?) in de root van je SD-kaart staan wanneer je bovenstaande doet.

Zodra je in recovery bent doe je een Nandroid Backup (Zit in het menu) en als die klaar is kies je:

wipe data, wipe cache, advanced: wipe dalvik (zoiets staat er). Dan ga je terug naar het hoofdmenu (dus uit advanced) en kies je install from .zip . Het moet dan werken.

En anders vind je hier een guide. Daar kun je de stappen voor ROOT en S-OFF (heb je dat?) natuurlijk overslaan.

Zitten er overigens nog echt interessante updates in MIUI na 1.9.23? De changelogs konden me niet zo boeien namelijk, maar misschien heb ik iets gemist.

[ Voor 11% gewijzigd door Aghanim op 10-10-2011 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
FloggingHank schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:54:
Geen last van met m'n Desire met MIUI-XJ 1.10.7.

@XeNeRgY

Weinig nieuws bij de laatste updates, alleen de 2G/3G switch leek me enigszins nuttig. Het is een beetje de puntjes op de i zetten maar MIUI is ook al behoorlijk volwassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• labadi
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 30-03-2022
Dank, ik ga er vanavond mee aan de slag.

Wat is een md5 en hoe controleer ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:13
labadi schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:36:
Dank, ik ga er vanavond mee aan de slag.

Wat is een md5 en hoe controleer ik dat?
MD5 wiki
Wikipedia: MD5

zoeken naar "how to check md5"
http://www.google.nl/sear...=UTF-8&q=how+to+check+md5
deze geeft als eerste link deze pagina:
http://maketecheasier.com/how-to-check-md5-hash/2008/05/06
met onderin een link naar een windows tooltje:
http://www.softpedia.com/...anagement/MD5-Check.shtml

Moeilijk hè :|

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:36
Mijn vraag lijkt hier wel toepasselijk.

HTC Desire.
RUU geinstalleerd (schone lei)
Geroot met Unrevoked3
S-Off met Alpharev (boot met CD)
Gepartitioneerd met 1GB ext4 en 13.8GB FAT32 met GParted (boot met CD)
Nandroid back-up gemaakt
Succesvolle flash (volgens toestel) van MIUI_XJ_A2SD_1.10.7_2.3.5_Final_Signed_fghtn12756

Helaas reboot de telefoon constant nadat die zo'n 20 seconden actief is.

Suggesties? Als je meer info nodig hebt dan hoor ik dat graag.

Heb hiervoor de MIUI_XJ_A2SD_1.7.8_2.3.4_Final_Signed, toen geproblemen gekregen door een Xpart update te instaleren daarna is MIUI geen MIUI meer geweest. Twee dagen geleden CM7.1 een kans gegeven maar die liep niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
en als je de miuiandroid.com versie neemt? alles gewhiped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Laatst online: 10:49
of miui-au.com, die is naar mijn mening het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
kun je me vertellen wat het verschil is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Heb enkel XJ getest, ook de vorige versie. MIUI_XJ_A2SD_1.9.16_2.3.5_Final_Signed_fabst45216
Wat zijn precies de verschillen tussen alle MIUI versies? Wat is bv het verschil tussen de XJ en AU?
wipen: 1. wipe data/factory reset dan 2. wipe cash partition en dan 3. wipe dalvik cache. Dan pas Install zip from sd.

EDIT: Zojuist ook de X-PART versie gestest. Op XDA gaven ze aan dat ze ext3 vaker met XJ gebruikte en ext4 met X-Part. Helaas bij deze versie hetzelfde verhaal. Reboot na 15 seconden.

[ Voor 22% gewijzigd door Card Nox op 13-10-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Zojuist ook nog de normale MIUI getest; same story.

Gisteren de CM7.1 geflashed en die werkt gewoon goed. Wat is het toch met MIUI en mijn telefoon dat zo botst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Wil toch nog even de oplossing laten weten: Amon_Ra ipv de standaard clockworkmod. Met Amon_Ra geen verdere problemen meer. Draai nu dus MIUI_XJ_D2EXT_X-PART_1.10.7_2.3.5_GS_3P_Final_Signed_plart17293. Werkt als het zonnetje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Mooi dat het toch nog opgelost is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pnieuwla
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:53
Ik ben eindeloos bezig geweest (originele) MIUI met A2SD+ (apps en Dalvik cache in ext2 partitie op sdcard) aan de praat te krijgen. Ik kreeg steeds vastlopers en ben tot de ontdekking gekomen dat direct NA het flashen van de ROM de eerste keer opgestart dient te worden zonder sdcard. Dan de telefoon een paar minuten laten draaien om de dalvik cache op te bouwen, en dan a2sd in gang te zetten. Meer info hier, en hieronder een stappenplan dat voor mij werkte:

- wipe
- flash ROM from ZIP
- switch off
- remove SD card
- switch on
- booten, reinstall apps etc
- switch off
- instert empty sd card
- partition
- switch off
- put in sd card, run, start terminal emulator
- su, a2sd repair
- again, su, a2sd zipalign
- again, su, a2sd cachesd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Bij mij werkt het perfect zonder jouw tip, maar mocht ik ooit vastlopers krijgen dan zal ik dit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:18
Wat heb ik foutgedaan?
Na installatie van een recentere versie van MIUI (full install), heb ik alles teruggezet met behulp vanTitanium.
Helaas moet ik bij alle apps opnieuw login-gegevens invullen, en ben ik bij google listen de link naar mijn 2 gb aan podcasts kwijt.
Ik heb binnen titanium "backup all apps + data" gedaan, dit is blijkbaar niet voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MIUI .14 geeft op mijn galaxy vastlopers zo nu en dan en gaat soms spontaan super traag. Hij ziet daarnaast mijn sd kaart en haalt maar een gedeelte van de mp3 binnen. Ik wacht nog even op een stable version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Kan iemand mij vertellen hoe ik Missed It! aan de praat krijg met MIUI? Ik heb hem op mijn lockscreen gezet (lockscreen is Widgetlocker) maar hij doet niets. Ik meen me te herinneren dat ik dat met mijn vorige Rom als notification server toe moest voegen, maar dat kan ik nu niet meer vinden.

Heeft MIUI overigens zelf ook opties om het lockscreen te bewerken, want ook die zie ik nergens :)

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
Ik heb meerdere versies van MIUI geprobeerd op mijn Desire HD, love the interface maar jeetje wat slurpen ze m'n accu leeg. Als ik om 6 uur 's ochtends mijn telefoon los koppelde, daarna 2 uur in het OV zat met muziek aan en een beetje internetten kwam ik om 9 uur op school aan met < 50% accu. Wellicht dat ik nog een keer een nieuwere versie probeer maar vooralsnog laat ik het even varen.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Sowieso geldt voor moderne smartphones dat de accu snel leeg is, maar ik vind andere ROM's niet onderdoen vwb het slurpen. Zodra het scherm aangaat slurpen ze allemaal. Het wordt tijd dat ze grotere accu's meeleveren, dan maar een paar millimeter dikker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_Lochii schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 12:09:
Ik heb meerdere versies van MIUI geprobeerd op mijn Desire HD, love the interface maar jeetje wat slurpen ze m'n accu leeg. Als ik om 6 uur 's ochtends mijn telefoon los koppelde, daarna 2 uur in het OV zat met muziek aan en een beetje internetten kwam ik om 9 uur op school aan met < 50% accu. Wellicht dat ik nog een keer een nieuwere versie probeer maar vooralsnog laat ik het even varen.
Heb je al geprobeerd je batterij opnieuw te kalibreren dit wilt nog wel eens helpen. Makkelijkste is om het in de recovery te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
Een andere (zuinigere) kernel kan ook helpen. In plaats van de standaard MIUI kernel voor de Desire maak ik gebruik van EViollet's 2.6.35.13-ManU-2.0-GB-HAVS-AXI-128-CFS kernel. Ik heb het idee dat het batterij gebruik daardoor een stuk verbeterd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
TheHolyCow schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:47:
Een andere (zuinigere) kernel kan ook helpen. In plaats van de standaard MIUI kernel voor de Desire maak ik gebruik van EViollet's 2.6.35.13-ManU-2.0-GB-HAVS-AXI-128-CFS kernel. Ik heb het idee dat het batterij gebruik daardoor een stuk verbeterd is.
Vooral in standby is dit een hele goede kernel. Het voordeel bovenop stock is dat deze op 128mhz te zetten is in plaats van de minimum 245/6 op de stock cm7 kernel die wordt gebruikt.

Iets anders dat kan helpen om het verbruik terug te dringen en naar mijn smaak gewoon veel mooier is dan stock MIUi is de dark theme,

Afbeeldingslocatie: http://www.miuiandroid.com/wp-content/uploads/2011/05/dark-theme-final-screenshots.png

Te downloaden via deze thread (neem wel versie 1.1)

[ Voor 10% gewijzigd door StarC op 25-10-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
TheHolyCow schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 11:47:
Heb je toevallig een direct linkje naar deze kernel aangezien het voor mij niet helemaal duidelijk is welk enu het beste is voor mijn Desire. Ik zie zoveel verschillende versies :P

Denk dat ik hem heb http://famille.viollet.fr...0-GB-HAVS-AXI-128-CFS.zip

[ Voor 39% gewijzigd door schumi2004 op 25-10-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
schumi2004 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:03:
[...]

Heb je toevallig een direct linkje naar deze kernel aangezien het voor mij niet helemaal duidelijk is welk enu het beste is voor mijn Desire. Ik zie zoveel verschillende versies :P

Denk dat ik hem heb http://famille.viollet.fr...0-GB-HAVS-AXI-128-CFS.zip
Mooi dat je hem zelf gevonden hebt. Ik wou er nog een linkje bij doen, maar ben het vervolgens helemaal vergeten 8)7.

Bij deze dan nog de link naar de XDA thread waar ze in staan:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=883598

Daar staat ook een uitleg van al die afkortingen en verschillende kernels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zijn er mensen die MIUI op hun HTC Desire Z gebruiken? Werkt dat een beetje lekker? (ook in landscape)

Hoe is het batterijverbruik bij MIUI in vergelijking met CyanogenMod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Heb hem ook draaien, ziet er wel Ok uit moet ik zeggen.

Heeft er iemand trouwens zo'n miui paspoort, heeft dat nog toegevoegde waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Vandaag weer eens met m'n Desire overgestapt van Oxygen naar MIUI maar dit is niet helemaal vlekkeloos verlopen.

Ik heb het volgende gedaan:
Nandroid backup en titanium backup en sms-backup gedaan.
Via recovery alles volledig gewiped
Hier op miui.nl de laatste ROM gedownload miuinl_Desire-1.10.28_Signed
En uiteraard geflashed.

Nu wilde ik mijn apps terugzetten maar hij begint al snel te roepen dat m'n geheugen vol is. Wat ik vervolgens gedaan heb is toch maar de ext opnieuw aangemaakt. Eentje van1GB groot en naar ext3 verplaatst.
En alles weer van voren af aan opnieuw gedaan.

Ik heb wel een apps2sd geheugen van 800mb leeg staan. Iemand een idee hoe dit kan? De apps zet ik gewoon terug via de market.

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:04
lekzzz schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 18:48:
Vandaag weer eens met m'n Desire overgestapt van Oxygen naar MIUI maar dit is niet helemaal vlekkeloos verlopen.

Ik heb het volgende gedaan:
Nandroid backup en titanium backup en sms-backup gedaan.
Via recovery alles volledig gewiped
Hier op miui.nl de laatste ROM gedownload miuinl_Desire-1.10.28_Signed
En uiteraard geflashed.

Nu wilde ik mijn apps terugzetten maar hij begint al snel te roepen dat m'n geheugen vol is. Wat ik vervolgens gedaan heb is toch maar de ext opnieuw aangemaakt. Eentje van1GB groot en naar ext3 verplaatst.
En alles weer van voren af aan opnieuw gedaan.

Ik heb wel een apps2sd geheugen van 800mb leeg staan. Iemand een idee hoe dit kan? De apps zet ik gewoon terug via de market.
Al gekeken naar deze post pnieuwla in "Het grote MIUI custom-ROM-topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:23

tozzke

aka tozzert

of je gebruikt de x-part/d2ext versie die hier te vinden is.
Bij deze werkt alles gelijk met als bijkomend voordeel dat ook /data/ naar sd-ext gezet wordt.
Mijn Desire denkt nu nog 700MB intern vrij te hebben met ~100 apps installed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Ja dit had ik gelezen, wilde misschien kijken of het iets makkelijker kon, zonder een emulator eraan te pas laten komen (heb hier nog niet echt ervaring mee)
tozzke schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 20:13:
of je gebruikt de x-part/d2ext versie die hier te vinden is.
Bij deze werkt alles gelijk met als bijkomend voordeel dat ook /data/ naar sd-ext gezet wordt.
Mijn Desire denkt nu nog 700MB intern vrij te hebben met ~100 apps installed :)
Ik zal deze eens proberen, ben benieuwd (wordt het niet trager door de data ook op de sd te hebben?

inmiddels geinstalleerd en werkend :) Tnx

[ Voor 5% gewijzigd door lekzzz op 30-10-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 17:22
Alles werkt goed alleen kwam ik er gisteren achter dat mijn Desire blijft resetten tijdens Google navigatie. Hij lijkt dit alleen te doen als de autolader er aan hangt .
Ik moet nog wat meer testen om eea uit te sluiten.
Met sygic lijkt alles wel goed te gaan.
Ik heb de laatste miui xpart rom 1.11.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Gebruikt een van jullie een andere/betere radio dan de stock radio op de desire z?

Gebruik zelf: 12.28b.60.140eU_26.03.02.26_M

Update miui de radio ook? nee toch?

[ Voor 4% gewijzigd door FloggingHank op 07-11-2011 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

radio is raar, als ik een smsje kreeg dan ging het geluid harder. Ook het bereik van de radio is minder/slechter dan met stock. Ik luister altijd radio op de fiets en ben dus ook teruggegaan naar Darky, mede ook omdat
de ene keer mijn sd wel wordt gezien en dan weer spontaan niet en zo waren er wel meer gekke foutjes in MIUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloggingHank schreef op maandag 07 november 2011 @ 10:34:
Gebruikt een van jullie een andere/betere radio dan de stock radio op de desire z?

Gebruik zelf: 12.28b.60.140eU_26.03.02.26_M

Update miui de radio ook? nee toch?
MIUI update je radio niet, hij zet er alleen een andere RIL op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Ik heb gisteren de ota update 1.11.4 gedraaid. Waar ik nu echter continue tegenaan loop is het crashen van WhatsApp. Iemand anders daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Vanavond komt GalnetMIUI met een grote aankondiging! Vermoedelijk zijn de hints dat ze in totaal 17 devices gaan ondersteunen wat betekent dat vermoedelijk binnenkort veel meer mensen kunnen genieten van ICS in combinatie met MIUI. Sneller dan de originele planning dus!

Draai nu al enkele dagen ICS met MIUI en ik kan er alleen maar vol lof over spreken! Dit is wel op mijn Galaxy S maar werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:04:
Vanavond komt GalnetMIUI met een grote aankondiging! Vermoedelijk zijn de hints dat ze in totaal 17 devices gaan ondersteunen wat betekent dat vermoedelijk binnenkort veel meer mensen kunnen genieten van ICS in combinatie met MIUI. Sneller dan de originele planning dus!

Draai nu al enkele dagen ICS met MIUI en ik kan er alleen maar vol lof over spreken! Dit is wel op mijn Galaxy S maar werkt als een trein.
Is de source van ICS al gereleased dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 19:10:
[...]

Is de source van ICS al gereleased dan?
Dit is volgens mij gehacked uit de SDK van ICS :+ Maar het werkt heel erg prima eigenlijk. Weinig echt op aan te merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nou jongens iemand nog een ICS build proberen? :)

http://galnetmiui.co.uk/landing/ics-builds/

• frye
  • Laatst online: 14:26
Ik volg dit topic al een tijdje maar heb een kleine vraagje.

Is er nu al een officiele stabiele werkende versie voor Galaxy S2?
Enige dat ik weet is dat deze nog in beta draaide en bluetooth niet beschikbaar was.

Indien ja, is er dan een handige tutorial hoe je een custom rom moet flashen? (heb het nog nooit gedaan)

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 09:21
Ben ik de enige die moeite heeft met downloaden?

• Prulleman
download voor de HD2 was zo binnen, heb alleen nog niet veel vertrouwen in deze builds... ga dus even een rustig moment af wachten om alles te backuppen en deze te testen..

Strava

• The Realone
  • Laatst online: 02:42
Heb die Galnet eens geflashed op een HTC Incredible en dat werkt best aardig. Ondanks de hogere leeftijd van het toestel loopt ook deze ICS MIUI soepel. Alle hardware lijkt goede ondersteuning te hebben en al het scrollwerk gaat ook erg soepel. Ben dus best onder de indruk. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3oWRozdqX6JQFjRyBbxGgcII/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UP0k06ayFesNrdtjIgBrg3qF/thumb.png

• schumi2004
Ik neem aan dat de Desire G7 de Desire is zoals we hem kennen?

Straks eens flashen

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

schumi2004 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:11:
[...]

Ik neem aan dat de Desire G7 de Desire is zoals we hem kennen?

Straks eens flashen
Dat klopt helemaal :)

• atze
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-03-2023
Heb het op mijn DHD draaien. Werkt tot nu toe prima, lijkt net iets soepeler te draaien dan de standaard miui rom. Dit kan aan de bakkers liggen maar misschien ook met ics. Ben benieuwd hoe het nieuwe powermanagement het batterij leven beïnvloed.

Verwijderd

Welke ICS-features zitten er dan in die GalnetROM?

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:07:
Welke ICS-features zitten er dan in die GalnetROM?
http://www.galnetmiui.co.....7-available-for-download!

In principe alleen het framework van ICS is gebruikt voor de opbouw van de rom. Maar als je het precies wilt weten moet je eventjes rondsnuffelen op het Galnetforum. Weet niet precies wat alleen dat het belachelijk goed werkt.

• The Realone
  • Laatst online: 02:42
Hmm, ik heb nu het probleem dat de standaard browser meteen crashed bij het starten en downloaden vanuit de Market gaat enorm(!) traag. Voor de rest nog weinig bugs kunnen ontdekken.

Verwijderd

ik merk zo snel geen verschil tussen Galnet en Miuiandroid op mijn Optimus 2X, alleen dat bij Galnet het scrollen wat trager gaat, de bug met 2G/3G is helaas nog steeds aanwezig

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:53:
ik merk zo snel geen verschil tussen Galnet en Miuiandroid op mijn Optimus 2X, alleen dat bij Galnet het scrollen wat trager gaat, de bug met 2G/3G is helaas nog steeds aanwezig
Moet wel zeggen dat al die builds nog ontzettend in ontwikkeling zijn. Dit zijn de eerste builds van GalnetMIUI voor ICS op een brede schaal. Vorige week hadden ze alleen nog maar i9000,i9100, Defy en nog wat Galaxy S afgeleiden. Afhankelijk van hoe snel de ontwikkeling kan gaan en er ontwikkelaars zijn kunnen die kleinere problemen ook worden opgelost.

• schumi2004
Heb die Galnet rom (Desire G7) geprobeerd maar ben wel mijn A2SD+ kwijt :(

Straks maar eens uitzoeken waarom.

• Kapitein Prozac
a2sd repair in terminal emulator gaf me weer A2SD+.

Ik heb die GalnetMIUI ook maar even geprobeerd op m'n Desire. In vergelijking met MIUI-XJ ogen de effecten in GalnetMIUI iets soepeler. Ik heb wel standaard de Juwe ramscript geflashed en ook meteen even de zuipende 2.6.37.6 kernel vervangen door de zuinigere 2.6.35.13 kitty r4 kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kapitein Prozac schreef op donderdag 10 november 2011 @ 23:49:
a2sd repair in terminal emulator gaf me weer A2SD+.

Ik heb die GalnetMIUI ook maar even geprobeerd op m'n Desire. In vergelijking met MIUI-XJ ogen de effecten in GalnetMIUI iets soepeler. Ik heb wel standaard de Juwe ramscript geflashed en ook meteen even de zuipende 2.6.37.6 kernel vervangen door de zuinigere 2.6.35.13 kitty r4 kernel.
Die kernel is dat toevallig deze ?
Zie dat ze daar ook een r4a versie hebben.

En wat doet dat Juwe ramscript, nog nooit van gehoord.

Overigens krijg ik elke keer een permission denied als ik a2sd repair wil doen.

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 11-11-2011 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
IK heb de galnet ics build nog niet geprobeerd, maar dit haal ik van miui-au (desire / voorheen galaxy MIUI rom):

"Galnet claim to have ICS framework in their rom, but I’ve decompiled it and its most definitely Gingerbread. All theyve done is changed build.prop to say version 4.0. The rest of the framework is identical to the last Au Desire rom, other then a few small diffferences for the Galaxy, which are identical to the standard Galaxy Gingerbread Rom."

Het zou ook niet zoveel uitmaken nu, gezien het feit dat het alleen het framework is.

Er is ook een klein bericht uit China mbt 4.0:

We’ve been focusing on ICS recently, so there won’t be many updates this week, mainly about bugs fixing and stability. Great changes will be taken place in MIUI 4.0 with many new features, we’ll try our best to make it happen as soon as possible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

schumi2004 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 07:39:
[...]

Wel eerst "su" ingevoerd?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
ICS Galnet gisteren geflasht. Weinig tot geen verschil ten opzichte van de huidige GB Rom. Vraag me ook af in hoeverre het echt ICS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ja maar lijkt niks uit te halen en als ik eerder post voor de jouwe lees heeft het ook niet echt veel toegevoegde waarde deze te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Bij mij crashed nu zelfs de sms app.
V 1.11.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
coob schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:25:
Bij mij crashed nu zelfs de sms app.
V 1.11.6
Blijft toch vreemd dat eerder versies goed verlopen en dan opeens weer met een nieuwe OTA gaan crahen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Ik had al problemen met navigatie in de auto.
Met de lader erop bleef mijn Desire rebooten tijdens google- en sygic navigatie.
Toen heb ik alles gewiped en een full rom geflashed en nu beginnen de problemen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
schumi2004 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 07:39:
[...]

Die kernel is dat toevallig deze ?
Zie dat ze daar ook een r4a versie hebben.

En wat doet dat Juwe ramscript, nog nooit van gehoord.

Yep, dat is em. Hij is iets zuiniger bij licht gebruik (surfen, mailen, etc.) als de ManU 2.0 kernel. In standby is hij even zuinig als de ManU kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

is het mogelijk van linkje te geven naar kernel zelf (kitty?) want er zijn problemen met het forum, krijg enkel lege activatie mail binnen..

Blijkbaar is er ook een R4B kernel nu :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Na alle problemen gisteren eens een CM7 rom geprobeerd en die werkt tot nu toe naar behoren.
Ook tijdens navigatie nog geen crash gehad.
Ik moet wel zeggen dat ik Miui mis. Miui is veel handiger en beter doordacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:57
coob schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 21:06:
Na alle problemen gisteren eens een CM7 rom geprobeerd en die werkt tot nu toe naar behoren.
Ook tijdens navigatie nog geen crash gehad.
Ik moet wel zeggen dat ik Miui mis. Miui is veel handiger en beter doordacht.
Hier heb ik ook last van, ik kan niet meer terug naar die AOSP roms...MIUI is gewoon echt handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
azz_kikr schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 10:42:
is het mogelijk van linkje te geven naar kernel zelf (kitty?) want er zijn problemen met het forum, krijg enkel lege activatie mail binnen..

Blijkbaar is er ook een R4B kernel nu :D
Heb even een linkje gemaakt naar kitty r4, r4a en r4b; http://www.mediafire.com/?r699w9qohuarosn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Sinds gisteren MIUINL 1.11.11 erop staan, draait weer lekker smooth en snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

dank je, vanavond es flashen sie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:59
MIUI werkt prachtig, vooral ook de lockscreens vind ik heel mooi, je hebt iPhone lockscreen, maar ook die van WP7 of de Galaxy SII of die puzzelstukjes. Het ziet er echt mooi uit, krijg altijd meer respect voor mn DHD als ik MIUI erop heb staan. Pas had ik CM7 erop staan, maar kon opeens de helft van de apps uit de market niet meer installeren, dat was voor mij de reden om weer terug te gaan naar MIUI totdat ICS er is voor Cyanogenmod, die even uitproberen, en dan waarschijnlijk weer MIUI, die als het goed is dan ook ICS heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 18:53
Ik heb sinds gister een Samsung S2 en gelijk Miui erop gezet :)
versie 1.11.11 welliswaar....

Alles werkt top!
Er zit wel een bug in, stel niet de lettertype grote in voor de ingebouwde browser, dan start hij niet meer ...

Anyways wat mij nog onduidelijk is hoe de multitasking werkt.
Skype bijvoorbeeld, éénmaal gestart krijg ik deze ook niet meer uit ...

Hoe beheer je services en running apps ?
Heb wel de kill all running gezien, maar deze killed ook niet alles ...
Bijvoorbeeld Facebook en Maps etc blijven allemaal draaien.

Multitasking is erg vaag, verder een top OS !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

ik heb al van zaterdag avond t nu miui-au geinstalleerd,

- draait als een tiet (en met zuinige kernel (eerst manu, dan kitty), gaat die best lang mee, 3 % over nacht :p)
- geen echte problemen, enkel klein dingetje, als ik gsm herstart, dan crasht HTC_MOD keyboard 1 maail, daarachter werkt het gewoon normaal. blijkbaar zijn er nog mensen die hier 'last' van hebben.
-Alle apps op main screen is niet mijn ding, gewoon go launcher erop en gaat perfect nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Reveal! schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:19:
Ik heb sinds gister een Samsung S2 en gelijk Miui erop gezet :)
versie 1.11.11 welliswaar....

Alles werkt top!
Er zit wel een bug in, stel niet de lettertype grote in voor de ingebouwde browser, dan start hij niet meer ...

Anyways wat mij nog onduidelijk is hoe de multitasking werkt.
Skype bijvoorbeeld, éénmaal gestart krijg ik deze ook niet meer uit ...

Hoe beheer je services en running apps ?
Heb wel de kill all running gezien, maar deze killed ook niet alles ...
Bijvoorbeeld Facebook en Maps etc blijven allemaal draaien.

Multitasking is erg vaag, verder een top OS !
Dat er vanalles blijft draaien is niet een MIUI ding, maar Android algemeen.

Je moet multitasken ook niet zo zien als in windows. Je opent gewoon de app die je nodig hebt en meer niet. Als je geheugen bijna op raakt zorgt android er wel voor dat er wat vrijgemaakt wordt. Een task killer heb je alleen nodig als er iets blijft hangen, dit moet je zeker niet automatisch doen, android gaat daar namelijk weer vrolijk overeen.
Om te switchen tussen apps heb je verschillende mogelijkheden, home ingerukt houden voor recent apps, gewoon via de home screens of app drawer (niet standaard in miui), of je zoekt een hier een app voor in de market

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
Aha, maar zorgen die draaiende apps niet voor een hoger batterij gebruik ?
Er klopt ergens nog iets niet op het moment, sinds vannochtend 8 uur is me batterij van 100% naar 73% en dat terwijl ik niks doe op me telefoon.

Volgens batterij monitoring gebruikt Android System 83% van de batterij....

Dit is toch geen normaal batterij gebruik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Reveal! schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 11:56:
Aha, maar zorgen die draaiende apps niet voor een hoger batterij gebruik ?
Er klopt ergens nog iets niet op het moment, sinds vannochtend 8 uur is me batterij van 100% naar 73% en dat terwijl ik niks doe op me telefoon.

Volgens batterij monitoring gebruikt Android System 83% van de batterij....

Dit is toch geen normaal batterij gebruik ?
eerste smartphone?
hou maar rekening met elke dag opladen. ;)

Het kan inderdaad zo zijn dat bepaalde apps voor een hoger verbruik zorgen, zeker als deze een constante verbinding nodig hebben zoals skype. Maar ook als je push mail en whatsapp hebt draaien gebruik je gewoon veel stroom.

Daarnaast kan het ook goed zijn dat jou miui versie niet zo goed is geoptimaliseerd voor je toestel. soms kan je beter verder zoeken naar getweakte versies of kernels.
Of je gaat de stock rom gebruiken en bij samsung klagen ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
Prulleman schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:02:
[...]

eerste smartphone?
hou maar rekening met elke dag opladen. ;)

Het kan inderdaad zo zijn dat bepaalde apps voor een hoger verbruik zorgen, zeker als deze een constante verbinding nodig hebben zoals skype. Maar ook als je push mail en whatsapp hebt draaien gebruik je gewoon veel stroom.

Daarnaast kan het ook goed zijn dat jou miui versie niet zo goed is geoptimaliseerd voor je toestel. soms kan je beter verder zoeken naar getweakte versies of kernels.
Of je gaat de stock rom gebruiken en bij samsung klagen ;)
Nee tweede :)
Hiervoor een iPhone 3G en moet zeggen heb het idee nu al dat die batterij langer mee ging.
Enige momenten dat de batterij leeg gezogen werd, was toen ik inderdaad Push mail aan had staan en hij geen/lastig verbinding kon krijgen met de server....
Zal hier is naar kijken....

Ok dus apps continue afsluiten is not the way to go op android ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
Ander vraagje, hebben andere mensen ervaren dat de Camera een stuk lagere kwaliteit geeft op MIUI dan op de normale Samsung ROM ? (Bij een Samsung Galaxy SII)

Is hier een andere camera app voor te installeren ?

[ Voor 7% gewijzigd door Reveal! op 15-11-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Reveal! schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:16:
[...]
Nee tweede :)
Hiervoor een iPhone 3G en moet zeggen heb het idee nu al dat die batterij langer mee ging.
Die multitaskt dan ook niet. Dat zorgt voor een hoger verbruik.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister heb ik dan eindelijk MIUI op mkijn telefoon te zetten. Mijn vriendin had ik al na 1 dag vorzien hiervan, maar mijn HTC desire gebruikte ik al te lang om meteen te flashen. backupen e.d. koste wat tijd :)

De versie die ik erop heb staan is MIUI-XJ 1.11.11 - D2EXT Xpart. Ik moet zeggen dat ik de ROM nogal traag vindt. Als ik bijvoorbeeld mijn scherm uitzet dan en weer wil aanzetten dan duurt dit soms een paar seconde voordat ik het scherm weer zie. Ook opstarten van apps gaat trager dan op de stock ROM. Ik vraag me af of dit aan de SD kaart ligt (ik heb een 16 GB class 4 kaartje). Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Mocht het alleen de SD kaart zijn dan schaf ik een snellere aan :)

Setup:

Phone: MIUI-XJ 1.11.11 - D2EXT Xpart - geen mods, niet overclocked
SD: 16 GB Class 4
Partitions:
1: 1gb, EXT 3
2: 300mb, EXT 3
3: 100 mb Linux-Swap
4: 14,6 GB FAT32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Reveal! schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:41:
Ander vraagje, hebben andere mensen ervaren dat de Camera een stuk lagere kwaliteit geeft op MIUI dan op de normale Samsung ROM ? (Bij een Samsung Galaxy SII)

Is hier een andere camera app voor te installeren ?
Voor het hoge batterij verbruik even betterbatterystats installeren.

Ik had dat ook, Facebook app zorgde er bij mij voor dat mijn telefoon niet meer ging slapen. Mijn SGSII zit nog op 83%. Vanmorgen om 8u van de lader gehaald.

IPV Facebook App gebruik ik nu TweetDeck (heeft lang niet alle functionaliteit maar is voldoende voor mij).

De camera is inderdaad van mindere kwaliteit in MIUI. Dat komt omdat de "originele" camera drivers niet open source zijn.
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste