Net deze: xbmc-20111126-cc49b85-master-ios.deb geinstalleerd, en die werkt stukken beter inderdaad!
Bedankt
Bedankt
Even terugkomen op mijn eigen vraag :Cyzor schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:14:
[...]
Het installeren van een nightly op een iPad/iPhone werkt precies het zelfde als op een Apple TV 2. Je moet alleen de build uit het mapje "ios" ipv "atv2" halen.
http://mirrors.xbmc.org/nightlies/darwin/
Dus:
code:
1 2 3 4 # cd /tmp # wget http://mirrors.xbmc.org/nightlies/darwin/ion/xxx.deb # dpkg -i xxx.deb # rm xxx.deb
Vervang “xxx.deb” door de bestandsnaam van de laatste build. Het gebruiken van de /tmp is niet noodzakelijk maar ik vind dit netter.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| rm xbmcup.sh echo '#!/bin/sh' >> ./xbmcup.sh echo "xbmcdir=http://mirrors.xbmc.org/nightlies/darwin/ios/" >> ./xbmcup.sh echo "wget -q \$xbmcdir" >> ./xbmcup.sh echo "xbmcdeb=\$(cat index.html | gawk 'match(\$0, \">(xbmc-.*-.*-master-ios.deb)<\", a) {print a[1]}' | gawk 'NR==1{print $1}')" >> ./xbmcup.sh echo "rm index.html" >> ./xbmcup.sh echo "wget \$xbmcdir/\$xbmcdeb" >> ./xbmcup.sh echo "dpkg -i \$xbmcdeb" >> ./xbmcup.sh echo "rm \$xbmcdeb" >> ./xbmcup.sh chmod 755 ./xbmcup.sh |
1
| ./xbmcup.sh |
Draadloos of bedraad? Zoals hierboven al eerder aangegeven. Als je draadloos gebruikt, probeer het met een draadje.Verwijderd schreef op zondag 27 november 2011 @ 00:56:
Excuses voor de crosspost maar hier past me vraag beter:
Heb dus van de week ook maar is een Apple TV 2 aangeschaft en aTV Black erop geinstaleerd. Nu haperen 1080p films enorm, 720 werkt overigens wel prima met XBMC.
Waar ligt het haperen aan? Me computer? Me verbinding? De Apple TV zelf? Ik dacht dat XBMC gewoon in staat was om 1080P te kunnen afspelen..
PSN: Shiver23
Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen
Lees eerst DIT eens door, probeer het uit en als je dan nog vragen hebt kun je die hier kwijt. Daarnaast zijn er zat tutorials te vinden op internet hoe en wat (tip: youtube --> KLIK )Canerooo schreef op zondag 25 december 2011 @ 11:20:
Hallo. Ik wil films van mijn mac naar xbmc streamen. Kan iemand mij dit uitleggen? ik heb het 1 en ander opgezocht via een zoekmachine, maar ben een LEEK in dit soort dingen. k beschik over xbmc en een mac lion. tnx
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
PSN: Shiver23
Ik geloof dat het iets te maken heeft met die 720P bestanden zelf, die de ATV2 niet goed kan afspelen. IK begin me er ook aan te ergeren en zit stiekem wel te kijken naar een ander XBMC media center. Maar ja voor 100 euro een compleet passief gekoeld systeem vinden, is nog niet zo makkelijkRol-Co schreef op zondag 01 januari 2012 @ 18:49:
Iemand al eens een goede oplossing tegen hakkelen van 720p in icefilms op de apple tv2?
Ik heb laatste firmware 4.4.4 met xbmc 11 (eden beta) maar ook daar nog steeds het zelfde, gekke is dat ik wel versneld kan doorspoelen dus netwerkprobs lijkt me niet het geval. ik heb zowel wireless als bedraad het zelfde probleem, beeld loopt redelijk maar geluid stottert.
Al veel dingen op internet geprobeerd maar niets helpt tot nu toe.
Iemand al werkend, dvd versies gaan goed.
Houd de grote knop eens vast zoals je subtitles selecteerd en neem het icoontje ernaast (video)syltheboy schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:34:
M'n vader heeft dus sinds kerst vorig jaar een Apple TV2 en nu heeft hij er XBMC opgezet, maar het beeld past niet helemaal op ons televisie. Het is een 42" met een resolutie van 1920x1080. Ik heb al gezien dat je dat in het menu kunt instellen dmv kalibreren, maar dat lukt niet helemaal goed. Het moet toch gewoon mogelijk zijn dat je de gewenste resolutie kunt instellen?
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
Verwijderd
hier misschien?Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:07:
Beste tweakers,
Ik ben radeloos
Ben al enkele dagen aan het proberen mijn synology 211 te koppelen aan mijn apple tv met xbmc
Is er misschien iemand die hier een stappenplan voor heeft
Wil graag mijn eigen films streamen
Wat lukt er precies niet?Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:07:
Beste tweakers,
Ik ben radeloos
Ben al enkele dagen aan het proberen mijn synology 211 te koppelen aan mijn apple tv met xbmc
add sourceVerwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:07:
Beste tweakers,
Ik ben radeloos
Van het kastje naar de muur lopen...
Verwijderd
Krijg steeds connection failedDancePlaza schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 10:35:
[...]
add source
voeg de source toe
smb://user:pw@ipvanjenas/pathnaarjevideos
afp://user:pw@ipvanjenas/pathnaarjevideo (case sensitive)
nfs//ip/pathnaarjevideo
Ok
Wat gaat er fout? of wat lukt je niet.
Verwijderd
In de settings heb je een skin gedeelte en daar kan je de zoom vergroten of verkleinen. Als je naar -6 gaat ofzo,dan past ie precies op je beeldbuis.syltheboy schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:34:
M'n vader heeft dus sinds kerst vorig jaar een Apple TV2 en nu heeft hij er XBMC opgezet, maar het beeld past niet helemaal op ons televisie. Het is een 42" met een resolutie van 1920x1080. Ik heb al gezien dat je dat in het menu kunt instellen dmv kalibreren, maar dat lukt niet helemaal goed. Het moet toch gewoon mogelijk zijn dat je de gewenste resolutie kunt instellen?
Heb je op je nas in het configuratiescherm bij toepassingsinstellingen de mediaserver aangezet?Op de nas moet ik daar nog iets bijzonders doen
[ Voor 14% gewijzigd door Sluuz op 15-01-2012 20:33 ]
PSN: Sluuz
MKV tot 15 GB draait soepel op 1080P, veel anders heb ik nog niet geprobeerd. Maar hang je ATV2 eens aan iTunes. Herstel hem eens naar fabriek. Dan even de installatie doorlopen op de tv en opnieuw aan de pc om de laaste JB erop te zetten met Seas0npass. Als dat gelukt is connect je met SSH (putty voor Windows of terminal in OSX) en volg de volgende commando's uit:kasteleman schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:44:
Ok, weet dat dit vaker is langsgekomen, maar welke versie heb je dan gebruikt cq waar vandaan gehaald. Ik heb nl de eerder beschreven methodes gehanteerd en nog steeds 1080 films die schokken terwijl diezelfde film vanuit firecore wel soepel afspeelt....Alleen ik vind XBMC zo fijn......Hoe zit het dan met blueray rips? Gaat dat ook soepel bij jou Jordy?
1
2
3
4
5
6
7
| apt-get install wget wget -O- http://apt.awkwardtv.org/awkwardtv.pub | apt-key add - echo "deb http://apt.awkwardtv.org/ stable main" > /etc/apt/sources.list.d/awkwardtv.list echo "deb http://mirrors.xbmc.org/apt/atv2 ./" > /etc/apt/sources.list.d/xbmc.list apt-get update apt-get install org.xbmc.xbmc-atv2 reboot |
Ergens bij settings kan je "scannen naar content bij opstarten" aanzetten.Walkman schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:30:
Wilde gisteren m'n library updaten en er stond eerst (als m'n geheugen me niet in de steek laat) een optie "Scan for new content". Gebruik deze optie normaal omdat de update library functie ook andere gelinkte mappen gaat doorzoeken en ik dan vervolgens allerlei dingen in m'n library krijg die ik er niet in wil hebben.
Heb XBMC niet ge-update, maar vraag me af waarom ik die optie niet meer zie.
Geen oplossing voor je probleem, maar als je na een scan dingen ziet die je er in in wil, moet je je structuur eens onder handen nemenWalkman schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 10:30:
Wilde gisteren m'n library updaten en er stond eerst (als m'n geheugen me niet in de steek laat) een optie "Scan for new content". Gebruik deze optie normaal omdat de update library functie ook andere gelinkte mappen gaat doorzoeken en ik dan vervolgens allerlei dingen in m'n library krijg die ik er niet in wil hebben.
Heb XBMC niet ge-update, maar vraag me af waarom ik die optie niet meer zie.
[ Voor 96% gewijzigd door serdadu op 19-01-2012 10:38 ]
Ik een speciale map met alle kinderfilms en die wil ik niet gescand hebben (wil ik uit m'n library houden omdat ik geen zin heb ze allemaal op "watched" te moeten zetten. Hiervoor kon ik alleen m'n "Films" directory laten scannen, maar is erg vreemd dat dat nu niet meer lukt.Fire69 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 20:29:
[...]
Geen oplossing voor je probleem, maar als je na een scan dingen ziet die je er in in wil, moet je je structuur eens onder handen nemen
[ Voor 14% gewijzigd door Fire69 op 19-01-2012 11:36 ]
Ik moet zeggen dat hij bij mij regelmatig crashed! Overigens werken bij mij trailers ook niet meer... Enig idee how to fix it?Jordy van e schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:10:
Moet eerlijk zeggen dat de Eden Beta van XBMC voortreffelijk werkt! ISO en AVCHD speelt hij nu prima af en ook 1080P films van 15GB gaan vloeiend! Ik heb er wel een schone installatie voor moeten doen, het simpelweg upgraden met SSH ging wel, maar gaf veel problemen met de playback. Dus laatste versie van iOS met een schone JB van Seas0npass gaf een goed resultaat
[ Voor 20% gewijzigd door kasteleman op 19-01-2012 14:34 ]
Nee, de structuur is anders:Fire69 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 11:35:
Dus je hebt als structuur dit?
- Films
--- Kinderfilms
Dan doe je het volgende:
- Ga naar Video - Files - <source> (naam van je source)
- Rechtsklik op de folder met je kinderfilms (of druk c)
- Kies 'Change content'
- Kies 'Exclude path from Library updates'
Daarmee zou je probleem moeten opgelost zijn, je kan dan gewoon de functie 'Update Library' gebruiken zonder dat je kinderfilms ook zichtbaar worden
Hoe/wat/waar?Cyzor schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 12:39:
Beta 2 is uit!
Hij staat al hier klaar: http://mirrors.xbmc.org/apt/atv2/deb/
[ Voor 7% gewijzigd door Cyzor op 21-01-2012 14:29 ]
Ik neem aan dat je gewoon een update doet door "apt-get update" en "apt-get install org.xbmc.xbmc-ATv2" in te voeren in putty? Of moet je weer echt (net als de Nightly Builds) weer een nieuwe versie downloaden en die weer installeren?Cyzor schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:29:
[...]
Hij staat al hier klaar: http://mirrors.xbmc.org/apt/atv2/deb/
Maar de apt package list van is nog niet geupdate: http://mirrors.xbmc.org/apt/atv2/Packages
Maar dat zal niet lang meer duren denk ik.
Zodra het XBMC team hun package index update met een verwijzing naar beta2 bestand kan je inderdaad gewoon "apt-get update && apt-get upgrade" draaien.Jordy van e schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:39:
[...]
Ik neem aan dat je gewoon een update doet door "apt-get update" en "apt-get install org.xbmc.xbmc-ATv2" in te voeren in putty? Of moet je weer echt (net als de Nightly Builds) weer een nieuwe versie downloaden en die weer installeren?
[ Voor 18% gewijzigd door Cyzor op 21-01-2012 14:52 ]
Je draait geen Dharma, die is namelijk nooit uitgekomen voor de Apple TV. Je draait gewoon een nightly build die XBMC toen het Apple TV project begon verspreide via hun apt-get repository. Het Apple TV project begon na de release van Dharma en schakelde al snel over naar de Eden tak als ik het me goed herinner. Eden zal de eerste echte officiele release van XBMC voor de Apple TV worden. Tot nu zijn alle XBMC builds voor de Apple TV 2 dus nighlys en nu ook beta's geweest.ralph0603 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:51:
Ik twijfel heel erg om te gaan updaten, draai nu dharma.
Waarom zou ik de beta moeten gaan testen, iemand die me over de streep trekt?
Bij mij draaide de Eden Beta voor gene meter na ene update van een NB. Pas na een schone JB en een nieuwe installatie, liep hij goed. Hij is zeker stukken sneller als de NB die je nu hebtCyzor schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:58:
[...]
Je draait geen Dharma, die is namelijk nooit uitgekomen voor de Apple TV. Je draait gewoon een nightly build die XBMC toen het Apple TV project begon verspreide via hun apt-get repository. Het Apple TV project begon na de release van Dharma en schakelde al snel over naar de Eden tak als ik het me goed herinner. Eden zal de eerste echte officiele release van XBMC voor de Apple TV worden. Tot nu zijn er dus alleen nighlys en nu beta's. Als je XBMC ooit via "apt-get install org.xbmc.xbmc-atv2" hebt geïnstalleerd en je hebt nog nooit naar een nieuwe nightly geupdate moet je gewoon updaten naar de laatste versie deze zal je namelijk een enorme performance winst geven. Wel kan het slim zijn of even je libary te backupen voor het geval er wat mis gaat. Je libary kan je hier vinden /User/Library/Preferences/XBMC/userdata/Database
Ik zou het gewoon even uit proberen met XBMC op je pc of Mac. Zover ik weet als je met XBMC een DVD afspeelt (ISO of VIDEO_TS map) kan je altijd via de XBMC interface audio en ondertitel sporen wisselen. Ook verschijnt er in de OSD een knopje DVD menu bij waarmee je direct naar het DVD menu gaat. Op mijn Mac kan ik deze dan gewoon bedienen met mijn Apple remote, ik heb dit niet getest op mijn Apple TV.Martijn085 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:12:
Ik ben van plan om ook een ATV2 aan te schaffen en hier XBMC op te installeren.
Ik zit alleen nog met een vraag, en ik hoop dat iemand hier een antwoord op kan geven. Via google wel al iets proberen te zoeken op dit onderwerp en ook via het XBMC forum, maar nog niet helemaal wijzer geworden.
Omdat ik nog regelmatig dvd iso`s afspeel zou ik graag willen weten of dit ook goed werkt op een ATV2 i.c.m. XBMC. Het gaat er mij om dat ik dan ook het DVD menu goed kan bedienen zodat ik de ondertiteling kan instellen etc.
Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand mij vertellen of dit goed functioneert?
Op de PC werkt dit zonder problemen onder XBMC, maar omdat de ATV2 dit standaard niet ondersteund vraag ik mij dus af of dit dan wel werkt als ik het onder XBMC op een ATV2 ga afspelen.Cyzor schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:46:
[...]
Ik zou het gewoon even uit proberen met XBMC op je pc of Mac. Zover ik weet als je met XBMC een DVD afspeelt (ISO of VIDEO_TS map) kan je altijd via de XBMC interface audio en ondertitel sporen wisselen. Ook verschijnt er in de OSD een knopje DVD menu bij waarmee je direct naar het DVD menu gaat. Op mijn Mac kan ik deze dan gewoon bedienen met mijn Apple remote, ik heb dit niet getest op mijn Apple TV.
Ik zag vandaag het volgende bericht langs komen misschien ook interessant om eens naar te kijken: nieuws: XBMC geport naar goedkope Raspberry Pi-pc
Ik heb een aantal ISO bestanden geprobeerd (stuk of 3) en die werkte met XBMC Eden Beta 1 wel volgens specificatie.Martijn085 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:12:
Ik ben van plan om ook een ATV2 aan te schaffen en hier XBMC op te installeren.
Ik zit alleen nog met een vraag, en ik hoop dat iemand hier een antwoord op kan geven. Via google wel al iets proberen te zoeken op dit onderwerp en ook via het XBMC forum, maar nog niet helemaal wijzer geworden.
Omdat ik nog regelmatig dvd iso`s afspeel zou ik graag willen weten of dit ook goed werkt op een ATV2 i.c.m. XBMC. Het gaat er mij om dat ik dan ook het DVD menu goed kan bedienen zodat ik de ondertiteling kan instellen etc.
Heeft iemand hier ervaring mee en kan iemand mij vertellen of dit goed functioneert?
Kijk eens aan, dat is geweldig! Als je ISO`s goed kunt afspelen en het menu goed kunt bedienen dan ben ik over en ga ik ook een ATV2 aanschaffen.Jordy van e schreef op maandag 23 januari 2012 @ 15:20:
[...]
Ik heb een aantal ISO bestanden geprobeerd (stuk of 3) en die werkte met XBMC Eden Beta 1 wel volgens specificatie.
Van het kastje naar de muur lopen...
Verwijderd
Je kan een addon installeren die elke x tijd je Library update.DancePlaza schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:06:
Kan ik ergens aangeven dat xbmc de verschillende sources elke x uur check voor nieuwe content? of gaat die automatisch, ik heb het gevoel dat ik soms ff uit een map moet gaan en weer in om te zien om iets bijgwerkt is.
Ik lijk ook iets meer crashes te hebben dan vroeger, maar ik weet niet of dit komt door de beta2 of door een update van mijn atv2 zelf.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:42:
Ik heb BETA2 draaien en heb een paar vragen.
Hebben jullie ook veel last van crashes?
Voor mijn films en series heb ik twee sources toegevoegd in XBMC met respectievelijk Speelfilms en TV-Series als inhoud. De mappen worden gescand en de info is keurig aan alle bestanden toegevoegd. Ik krijg alleen vervolgens de optie Bibliotheekmodus niet zichtbaar. Op andere fora lees ik dat de modus grijs is weergegeven, maar ik zie 'm helemaal niet. De films en series worden wel in het hoofdmenu weergegeven als Speelfilms en TV-Series en ik kan ook selecteren op genre, jaar, etc. Dat betekent volgens mij dat de bibliotheekmodus wel aanstaat. Klopt dat?
Bvd!
Verwijderd
Ik heb mijn muziek collectie (allemaal keurig getagged) als source toegevoegd en wil alle albums aan de bibliotheek toevoegen. XBMC scant de mappen (albums) vervolgens, maar crasht elke keer bij hetzelfde album. Als ik het album verwijder en het opnieuw probeer, gaat-ie gewoon verder met scannen tot-ie weer een album/map tegenkomt waarbij XBMC crasht. Waar het aan ligt weet ik niet, heb nog niet de tijd gehad om te checken of de tags in de "crashmappen" misschien toch verschillen van de rest. Maar het crashen lijkt (in dit geval) dus met de bestanden te maken te hebben. Iemand een idee hoe dat kan?sajoku schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:34:
Ik heb volgens mij ook wel iets meer crashes.
1. Als ik een film/serie pauzeer (voor meer dan 1 minuut) en daarna weer verder afspeel, speelt de buffer nog af en daarna crashend xbmc.
2. Wanneer ik de atv2 een dag niet in gebruik heb gehad, xbmc de library laat updaten crashed hij vervolgens.
Lijkt wel of de connectie met mijn externe hdd (via airport extreme) wordt gesloten.
Verwijderd
uhm...
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
hallo,f4stf0rw4rd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:40:
Draai hier ook reFocus. Werkt erg goed en vind ik persoonlijk de mooiste skin. strak en zonder poespas
uiteraard. Zie ook deze link voor meer info over hoe en wat. http://wiki.xbmc.org/inde...fic_FAQ#Add-ons_and_skinsDonDee schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 20:50:
[...]
hallo,
als je die skin installeer kan je dat gewoon doen als je de standaard skin van XBMC al draait ?
greetz
hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 22:22 ]
Verwijderd
Hoe doe je dat dan? Heb overal gezocht, en loop hele avond al te proberen. Niks lukt...Cyzor schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:50:
SFTP zou gewoon moeten werken met de waardes die je geeft er vanuit gaande dat de sshd op de Apple TV werkt.
Via de terminal een addon installeren kan trouwens ook. Ga naar /User (symbolische link van /private/var/mobile) en haal met wget de zip van de addon of beter de addon repository binnen. Voeg dan in XBMC een addon toe via zip, de zip die je naar /Users hebt gedownload staat in XBMC dan in de "Startmap".
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 22:27 ]
Ik had dat in mijn vorige post waarschijnlijk niet duidelijk genoeg uitgelegd, sorry. Als voorbeeld neem ik hier dan de installatie van de repository van de reFocus skin via de Terminal.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 22:26:
Hoe doe je dat dan? Heb overal gezocht, en loop hele avond al te proberen. Niks lukt...
1
2
| # cd /User # wget http://xbmc-focus.googlecode.com/files/repository.jeroen.zip |
1
| # rm repository.jeroen.zip |
[ Voor 1% gewijzigd door Cyzor op 26-01-2012 15:23 . Reden: Stomme copy paste fout ]
Inderdaad dat vind ik persoonlijk ook al, ik vind de standaard theme al niet al te lekker werken. Misschien zelf maar een keer wat gaan bouwen, heb ik tenminste ook 1080P, misschien zie je het niet zo goed maar het is meer het gevoel dat je weet dat je in een lagere resolutie zit te kijken.Smoonshine schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:24:
Na een avondje stoeien met XBMC op mijn AppleTV2 moet ik zeggen dat het prima werkt. Het is een prima vervanging voor elke keer maar de laptop aan de TV hangen. Al moet ik wel zeggen dat ik de performance in de menu's niet heel erg denderend vind. Aangezien ik de Confluence skin niet heel erg mooi vind heb ik Aeon Nox en Alaska uitgeprobeerd. Je merkt wel meteen dat deze een behoorlijke aanslag op de performance hebben. Zijn er naast de Confluence skin nog andere skins die het beter doen op de Apple TV dan Alaska en Aeon?
Verwijderd
Ik vermoed dat in zelf bouwen een heleboel werk gaat zitten. Als ik alleen al kijk hoe lang Alaska in ontwikkeling is geweest. Voordat je iets echt moois hebt ben je wel even verder. ReFocus is wel een prettige skin voor XBMC op de ATV2. De standaard Alaska is ook wel te doen. Dus niet de revisited variant.NotSoSteady schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:55:
[...]
Inderdaad dat vind ik persoonlijk ook al, ik vind de standaard theme al niet al te lekker werken. Misschien zelf maar een keer wat gaan bouwen, heb ik tenminste ook 1080P, misschien zie je het niet zo goed maar het is meer het gevoel dat je weet dat je in een lagere resolutie zit te kijken.
uhm...
Bedankt.Fire69 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:13:
Ik heb geen last van het traag zijn eerlijk gezegd. Het is niet alsof je een uur moet zitten wachten voor het volgende scherm tevoorschijnkomt. Soms moet je eens een secondje wachten.
Ik heb voor de rest ook niks van Apple (ok, wel een iPad, maar daar staat ook XBMC op).
Je mist daardoor niks volgens mij.
XBMC werkt nu nog steeds op de xbox1, dus dat zit wel goed.
Ik bedoelde het anders, bedoelde meer een eigen HTPC.Smoonshine schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:49:
[...]
Ik vermoed dat in zelf bouwen een heleboel werk gaat zitten. Als ik alleen al kijk hoe lang Alaska in ontwikkeling is geweest. Voordat je iets echt moois hebt ben je wel even verder. ReFocus is wel een prettige skin voor XBMC op de ATV2. De standaard Alaska is ook wel te doen. Dus niet de revisited variant.
[ Voor 3% gewijzigd door SidewalkSuper op 27-01-2012 15:26 ]
Ik heb even rondgekeken, maar ik zie nog geen release date, of indicatie.SidewalkSuper schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 15:24:
Wacht op de ATV3, ik raad het iedereen aan die mij erom vraagt ivm 1080p, Bluetooth 4.0 en de A5 cpu
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 28-01-2012 16:40 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq