XBMC op de atv2 ondersteund geen deinterlacing, vanwege de beperkte cpu die erin zit. Nouja, je kan het wel aanzetten, maar dan wordt de atv2 onwerkbaar traag...mcetweaker schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:34:
ik heb sinds gister een ATV2 en XBMC erop gezet. In vergelijking met m'n xtreamer geven de Dora iso's een heel slecht beeld. Gaat wel soepel, maar veel strepen en de kleuren zijn heel flets. Is hier nog iets aan te doen ?
Je kan je iso's omzetten naar een ander formaat als je ze echt wil kijken
Valt wel mee hier, af en toe crasht hij ook eens, maar da's meestal als hij een aantal dagen heeft aangestaan.Richard! schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:41:
Hebben meer mensen last van het feit dat XBMC er regelmatig uitklapt op de ATV2, en dan bedoel ik vooral in het begin. Als ik XBMC opstart, en vervolgens naar video gaat crasht XBMC en gaat hij terug naar het normale menu, daarna is het meestal wel over.
Ook als ik ondertiteling via de addon wil instaleren dan crasht XBMC..
Hoe kan ik trouwens Netwerklocatie verwijderen bij video's, ik heb een paar paden die niet meer werken maar ik kan echt nergens vinden hoe ik die moet verwijderen
Denk eerder dat er nog ergens een memoryleak zit of zo.
Onnodige sources kan je verwijderen door het contextmenu te openen op die source (lang op de Menu-knop drukken) en dan Remove source kiezen.
Ik denk dat je enkel de Repository erop hebt gezet als je niks anders hebt gedaan dan die zip geinstalleerd.CLB schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 16:06:
Ik weet niet of ik het hier moet vragen, maar dit lijkt me wel de beste plek...
Apple TV 2 met XBMC erop geflashed, wilde net IceFilms installeren, maar werkt dat niet meer, door als die MegaUpload-toestanden of doe ik iets verkeerds? Ik zie nergens een melding dat het gelukt is en bij de add-ons kan ik hem ook niet vinden? Als ik 'm dus via 'install from zip file' wil installeren zie ik rechtsonder in beeld (onder de XBMC HDD?) alleen staan 'anarchintosh addons Add-on enabled' maar dan vind ik nergens meer iets?![]()
Ga eens kijken in System - Add-ons - Get Add-ons - anarchintosh addons - Video Add-ons