Wie kan mij helpen.
Ben ook redelijk nieuw op dit gebied en heb mijn AppleTV2 met XBMC nu al een tijdje draaiende
met MySQL functie op mijn NAS.
Dit werkt allemaal perfect (voor zover perfect kan noemen)
Echter loop ik tegen de volgende 2 issues aan.
- Als ik in het XBMC menu zit en deze een minuut of 3 niet gebruik om bv wat drinken te halen en ik
de afstandsbediening weer wil gaan gebruiken. Dan valt XBMC uit en gaat deze terug naar het Apple menu.
Daar moet ik weer naar XBMC.
films kijken en tussendoor op pauze heeft gelukkig geen problemen. maar zodra ik een film uitzet valt XBMC wel gelijk weer terug naar het Apple menu.
- Ik heb MySQL draaiende op mijn NAS. XBMC op mijn laptop draaiende (hier doe ik alle updates voor covers etc)
dit deelt ie prima in mijn netwerk en is op iedere XBMC in huis hier alles door te zien.
Echter sinds ik dit heb draaien worden de hoesjes bij bv IceFilms niet meer gezien. Deze worden op mijn laptop wel weergegeven, maar bij de XBMC op bv de Apple niet.
Ook iconen in bv de YouTube Addon worden niet meer weergegeven.
Waar kan dit aan liggen?
- Verder las ik hier dat je de advancedsettings en scourses.xml maar op 1 machine hoeft te draaien om het in het gehele netwerk te kunnen zien.
Nu heb ik deze 2 bestanden zowel op mijn AppleTV XBMC als op mijn laptop gezet.
Hoe krijg ik het voor elkaar om dit dan op 1 locatie te draaien en dat alles te zien is.
Ik had in een tut gelezen dat ik deze 2 bestanden op iedere XBMC client moest zetten om alles via de MySQL te draaien.
Sorry voor het vragenvuur, maar hoop dat iemand mij hier een antwoord op kan/wilt geven.