Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261
[ Voor 16% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-06-2012 08:50 ]
Heb je binnen xbmc upnp aangezet? Volgens mij moet je ipv ipad xbmc te zien krijgen op je samsung als dlna source.Excellence1 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:28:
Beste allen,
ik heb xbmc op mn ipad gezet en ik wil via DLNA films op mn samsung tv afspelen. De samsung ziet de ipad wel maar zodra ik op videos klik geeft de samsung een foutmelding. Hoe kan ik via DLNA videos streamen naar de tv? Thnx!!
Wat is SMB/NFS/AFP? Zijn dat plugins? Ik zal ze vanavond ff uitproberen.SidewalkSuper schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:50:
Share het gewoon met SMB/NFS/AFP (afhankelijk van je OS), werkt duizend keer beter.
Is het ook mogelijk om een streambestand naar je tv te sturen? Bijv. een link van putlocker van de 1channel plugin?
ThnX!!!
Ik krijg op mn samsung het volgende te zien: Ipad (XMBC). Dus hij staat aan.mcetweaker schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:56:
[...]
Heb je binnen xbmc upnp aangezet? Volgens mij moet je ipv ipad xbmc te zien krijgen op je samsung als dlna source.
[ Voor 11% gewijzigd door Excellence1 op 06-06-2012 12:02 ]
Dan is misschien DLNA de enige relatief fijne optie ja.
inderdaad, enige vraag is bestaat er een goede plugin voor dlna of is er toch een andere manier om het draadloos op de tv te krijgen.SidewalkSuper schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:16:
Hmmm ik heb misschien iets te snel gelezen. Ik wist niet dat je het op de Samsung TV wilde bekijken.
Dan is misschien DLNA de enige relatief fijne optie ja.
kun je vanaf een pc (mocht je die hebben) wel via dlna content afspelen van je xbmc ?Excellence1 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:39:
[...]
inderdaad, enige vraag is bestaat er een goede plugin voor dlna of is er toch een andere manier om het draadloos op de tv te krijgen.
Moet ik vanavond even proberen. Ik laat jullie het zsm wetenmcetweaker schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:12:
[...]
kun je vanaf een pc (mocht je die hebben) wel via dlna content afspelen van je xbmc ?
Wat ik heb gedaan is een map maken met tvshows en dit toegevoegd aan files (in videos). Doe ik nu iets verkeerd of moet je op een andere manier een library maken?
ik vertrek binnenkort op reis, en ik zou mijn ipad willen volzetten met films, maar waar plaats ik deze het best en hoe (welke app?)?
Ditzelfde heb ik met uitzenfing gemist, cannot open files.
Moet ik soms nog wat instellen bij xmbc netwerkinstellingen?
Hoop dat iemand mij op weg kan helpen, ik heb internet via upc.
1
2
3
| # wget http://mirrors.xbmc.org/nightlies/darwin/atv2/xbmc-20120701-bd7bc1c-master-atv2.deb # dpkg -i xbmc-20120701-bd7bc1c-master-atv2.deb # rm xbmc-20120701-bd7bc1c-master-atv2.deb |
Voor wie dit over een paar dagen leest: vervang de bestandsnaam door die van de meest recente nightly.
Eindelijk!Cyzor schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:02:
De nightly builds lijken weer gestart, er is een nieuwe build beschikbaar in nightlies/darwin/atv2. Voor de gene die ondertussen vergeten zijn hoe je een nightly moet installeren, voor de nightly van vandaag is het:
code:
1 2 3 # wget http://mirrors.xbmc.org/nightlies/darwin/atv2/xbmc-20120701-bd7bc1c-master-atv2.deb # dpkg -i xbmc-20120701-bd7bc1c-master-atv2.deb # rm xbmc-20120701-bd7bc1c-master-atv2.deb
Voor wie dit over een paar dagen leest: vervang de bestandsnaam door die van de meest recente nightly.
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Bijvoorbeeld, een aflevering (720P +/- 1gig) van een serie gaat prima, een film (1080P, 10 gig) gaat heel slecht.
Een draadje is dan zeker aan te bevelen? Of moet dit aan iets anders liggen?
Ga ik zeker doen dan.. Want dit lijkt niet lekker. ThanksOppie schreef op zondag 01 juli 2012 @ 23:42:
Ja Bart een draad is zeker wenselijk. Even zelf proberen ook lijkt me zo.
En soms weet je toch niet hoe dat gestotter komt, heb wel eens DVD's gehad die met draadje niet lekker liepen. Het blijft vage shit
Eindelijk!!Cyzor schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:02:
De nightly builds lijken weer gestart, er is een nieuwe build beschikbaar in nightlies/darwin/atv2. Voor de gene die ondertussen vergeten zijn hoe je een nightly moet installeren, voor de nightly van vandaag is het:
code:
1 2 3 # wget http://mirrors.xbmc.org/nightlies/darwin/atv2/xbmc-20120701-bd7bc1c-master-atv2.deb # dpkg -i xbmc-20120701-bd7bc1c-master-atv2.deb # rm xbmc-20120701-bd7bc1c-master-atv2.deb
Zit al tijden met het probleem dat de databaseversies niet meer overeenstemmen. Hopelijk is dat nu opgelost!
Hebben anderen dat ook? het zou namelijk ook eraan kunnen liggen dat ik een nieuwe router heb.
ATV is trouwens met draad aangesloten en sinds kort ook optical link voor audio (nog een potentiele bron van het probleem)...
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Nice! * Convoy gaat eens herinstallerenCyzor schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:02:
code:
Thx voor de tip!
Heb je de update-check uitgezet?ToolkiT schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:47:
De laatste tijd (sinds ik ATV2 opnieuw heb gejailbroken (no tetherless)) heb ik last dat mijn ATV restart tijdens kijken van films met XBMC.
Hebben anderen dat ook? het zou namelijk ook eraan kunnen liggen dat ik een nieuwe router heb.
ATV is trouwens met draad aangesloten en sinds kort ook optical link voor audio (nog een potentiele bron van het probleem)...
Ja dat probleem ondervind ik hier ookwes- schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:46:
De nieuwe nightlies doen het, met uitzondering van het behouden van je video calibration settings best goed.

Hoe heb je deze instellingen staan?wes- schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:46:
De nieuwe nightlies doen het, met uitzondering van het behouden van je video calibration settings best goed.
Bij mij werkt het verschikkelijk..
Had de ATV2 dus draadloos. Heb er nu een kabel naartoe gelegd, 1gbit. Nog steeds een en af stotter bij 1080P.
Wat kan ik hieraan doen?
Heb iOS 4.4 er op staan, met aTV Flash (black) via die weg XBMC geinstalleerd. Zojuist de laatste Nightly erop gezet.
Wie kan mij enkele tips geven?
hier werkt hij out-of-the-box prima, geen enkele stotter (720p/1080p content wired) of wat dan ook. Enige wat niet goed werkt is het onthouden van de video calibration. Na iedere herstart moet ik de video calibration weer opnieuw doenbdu schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:21:
[...]
Hoe heb je deze instellingen staan?
Bij mij werkt het verschikkelijk..
Had de ATV2 dus draadloos. Heb er nu een kabel naartoe gelegd, 1gbit. Nog steeds een en af stotter bij 1080P.
Wat kan ik hieraan doen?
Heb iOS 4.4 er op staan, met aTV Flash (black) via die weg XBMC geinstalleerd. Zojuist de laatste Nightly erop gezet.
Wie kan mij enkele tips geven?
Die heb ik nu ook draaien. Gaat toch niet helemaal lekker :-S Lijkt trouwens niets met deze build te maken te hebben, had ik bij de vorige (Final) ook al.freekweb schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:28:
[...]
hier werkt hij out-of-the-box prima, geen enkele stotter (720p/1080p content wired) of wat dan ook. Enige wat niet goed werkt is het onthouden van de video calibration. Na iedere herstart moet ik de video calibration weer opnieuw doenVoor de rest een super build! Draai op dit moment xbmc-20120702-17dddce-master-atv2.deb. Voor nu maar ff niet meer herstarten lijkt me.....
Toch zeer vreemd
in XBMC? ja die staat uit voor zover ik weet..
Maakt het qua performance uit of ik er iOS 5.0/5.1 op zet of zou dat niet moeten uitmaken.
Meten=Wetenbdu schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:58:
Is er ook een changelog, of is dit de changelog: http://trac.xbmc.org/timeline
Maakt het qua performance uit of ik er iOS 5.0/5.1 op zet of zou dat niet moeten uitmaken.
Wat ik heb gedaan is de Apple TV teruggebracht naar fabrieksinstellingen, een update gedaan naar de laatste iOS, en hem opnieuw gejailbreaked.
Daarna XBMC en de plug-ins weer geinstalleerd, en tot nog toe (even afkloppen) doet hij het weer prima.
Is het mogelijk om via HDMI-CEC XBMC te bedienen?
Je kunt dan de afstandbediening van je TV gebruiken om XBMC te bedienen via het infraroodoog van de TV.
De ATV2 kan dan uit zicht worden geplaatst. Achter de TV of onder de bank ofzo...
Je TV moet natuurlijk wel HDMI-CEC ondersteunen.
Bij Philips heet dit bijvoorbeeld EasyLink en bij Samsung AnyNet+.
Het signaal wordt via de HDMI kabel naar de ATV2 gestuurd.
Op de ATV2 moet dan een "CEC deamon" draaien.
De CEC daemon maakt zich bekend bij de TV en stuurt het signaal door van de TV naar de XBMC webserver (instelling op XBMC).
Is dit beschikbaar voor de ATV2 of is dit te porten naar de ATV2.
Ideeen hierover?
👉🏻 Blog 👈🏻
Dit is een jailbroken ATV2... Kwestie van de juiste software (CEC daemon) draaien lijkt mij...Oppie schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:24:
Wikipedia: Apple TV => Apple TV does not support the HDMI Consumer Electronics Control (HDMI CEC) protocol for automatic control by TV Remote.
Hmm, moet er natuurlijk wel hardware support aanwezig zijn...
Voorbeeld: This is a quick hack to make HDMI-CEC work with OpenElec on Raspberry Pi.
[ Voor 19% gewijzigd door technorabilia op 08-07-2012 15:20 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
klein kickje dan maar; iemand hier toevallig al een oplossing voor, draai momenteel xbmc-20120712-20e5ee5-master-atv2.deb maar ook met deze build het zelfde probleem. Tips iemand?freekweb schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:28:
[...]
hier werkt hij out-of-the-box prima, geen enkele stotter (720p/1080p content wired) of wat dan ook. Enige wat niet goed werkt is het onthouden van de video calibration. Na iedere herstart moet ik de video calibration weer opnieuw doenVoor de rest een super build! Draai op dit moment xbmc-20120702-17dddce-master-atv2.deb. Voor nu maar ff niet meer herstarten lijkt me.....
Zie http://mirrors.xbmc.org/snapshots/darwin/atv2 voor de build, installeren gaat het zelfde als nighlys.
Of zijn deze nu universeel geworden?
Wil ik net mijn atv upgraden, krijg ik dit:
1
2
| Apple-TV:~ root# dpkg -i org.xbmc.xbmc-atv2_12.0-0~a3_iphoneos-arm.deb dpkg - warning: downgrading org.xbmc.xbmc-atv2 from 12.0-0~alpha4 to 12.0-0~alpha3. |
Hoe kan dat nu? De vorige install was een nightly van meer dan een week geleden!
Ik heb de laatste versie van iOS geïnstalleerd en ineens last van laggy video in XBMC. Het werkte voorheen allemaal goed, dus ik raad aan om niet te updaten als het goed werkt.bdu schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:58:
Is er ook een changelog, of is dit de changelog: http://trac.xbmc.org/timeline
Bedankt voor de tip.creatif schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:32:
[...]
Ik heb de laatste versie van iOS geïnstalleerd en ineens last van laggy video in XBMC. Het werkte voorheen allemaal goed, dus ik raad aan om niet te updaten als het goed werkt.
Bij mij draait het (volgens mij de een na laatste build) goed, alleen bij sommige video's doet het geluid het niet goed, je krijgt alleen een soort van takke takke takke takke geluid te horen.
Ik neem aan dat het een audio format is dat niet ondersteund word. Hebben anderen daar ook last van?
Hoe zit het met de video calibratie? Ik hoorde dat deze zich steeds reset?ToolkiT schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 10:53:
[...]
Bedankt voor de tip.
Bij mij draait het (volgens mij de een na laatste build) goed, alleen bij sommige video's doet het geluid het niet goed, je krijgt alleen een soort van takke takke takke takke geluid te horen.
Ik neem aan dat het een audio format is dat niet ondersteund word. Hebben anderen daar ook last van?
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Nee, dat is alleen met bepaalde nighlty builds, niet met de 'normale' releases.GroteBozewolf schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:35:
[...]
Hoe zit het met de video calibratie? Ik hoorde dat deze zich steeds reset?
De ervaringen met de 11.04 versie is dus goed?creatif schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:27:
[...]Nee, dat is alleen met bepaalde nighlty builds, niet met de 'normale' releases.
EDIT: was eigenlijk benieuw naar de laatste XBMC 11.0 - June Cycle?
[ Voor 12% gewijzigd door GroteBozewolf op 18-07-2012 19:46 ]
De topics als ook dit topic op tweakers lezende, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er behoorlijk wat kennis vereist is. Termen zoals ssh, zaken invoeren via commands etc vliegen voorbij en worden bekend verondersteld. Ook met wiki en youtube filmpjes blijf ik vragen houden, en kom er dus niet.
Is er niet een echte foolproof guide ergens, waar ookwerkende links staan naar alle progs die je nodig hebt? Ik kan deze in ieder geval niet vinden, dus mijn laatste hoop is dit topic. Dank voor de reply.
i7 860 3.94ghz/mugen 2b/lancool k62/corsair hx650/vertex II/asus p7p55e pro/msi gtx570 oc/ OCZ3G1866LV6GK /xfi pro elite/Samsung 214t tft/3 hd's/plex dvd
Start Putty, geeft als hostnaam Apple-TV.local in en start de connectie.
Login is standaard root en paswoord is alpine.
Daarna volg je de guide uit de wiki van XBMC want de te gebruiken commando's zijn afhankelijk van welke software-versie je atv2 draait.
Je doet gewoon 1 voor 1 een copy-paste van de commando's in de wiki, en na een regeltje of 6-7 staat XBMC erop
Edit: nevermind, via ip adres contact kunnen leggen.
Edit 2: na wat gedoe denk ik dat het is gelukt!
[ Voor 136% gewijzigd door rodemannetje op 19-08-2012 23:20 ]
i7 860 3.94ghz/mugen 2b/lancool k62/corsair hx650/vertex II/asus p7p55e pro/msi gtx570 oc/ OCZ3G1866LV6GK /xfi pro elite/Samsung 214t tft/3 hd's/plex dvd
Even het IP adres van je ATV2 achterhalen en daarnaar verbinden via putty/SSH.rodemannetje schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 09:32:
Dank. Ga ik proberen. Is het voldoende als ik de tv2 op een netwerk kabel aansluit en alles verder vanuit mijn laptop doe (van uit gaande dat de tv2 zelf contact legt met mijn router), of moet ik ook gaan zorgen voor een tv aansluiting op de tv2?
Edit: putty kan de apple niet vinden. Zowel de apple (via utp) als ook mijn laptop (draadloos) hangen onder dezelfde router.
Deze bug is geplet een aantal nightlies geleden.GroteBozewolf schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:35:
[...]
Hoe zit het met de video calibratie? Ik hoorde dat deze zich steeds reset?
Als het gelukt is, heb je normaalgezien een nieuw item 'XBMC' in je hoofdmenu.rodemannetje schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 09:32:
Dank. Ga ik proberen. Is het voldoende als ik de tv2 op een netwerk kabel aansluit en alles verder vanuit mijn laptop doe (van uit gaande dat de tv2 zelf contact legt met mijn router), of moet ik ook gaan zorgen voor een tv aansluiting op de tv2?
Edit: nevermind, via ip adres contact kunnen leggen.
Edit 2: na wat gedoe denk ik dat het is gelukt!
Als je je atv2 enkel voor XBMC gaat gebruiken, kan je het ook zo fixen dat XBMC automatisch wordt gestart, dan zie je niks meer van het andere menu
Anoniem: 470975
Ben ook redelijk nieuw op dit gebied en heb mijn AppleTV2 met XBMC nu al een tijdje draaiende
met MySQL functie op mijn NAS.
Dit werkt allemaal perfect (voor zover perfect kan noemen)
Echter loop ik tegen de volgende 2 issues aan.
- Als ik in het XBMC menu zit en deze een minuut of 3 niet gebruik om bv wat drinken te halen en ik
de afstandsbediening weer wil gaan gebruiken. Dan valt XBMC uit en gaat deze terug naar het Apple menu.
Daar moet ik weer naar XBMC.
films kijken en tussendoor op pauze heeft gelukkig geen problemen. maar zodra ik een film uitzet valt XBMC wel gelijk weer terug naar het Apple menu.
- Ik heb MySQL draaiende op mijn NAS. XBMC op mijn laptop draaiende (hier doe ik alle updates voor covers etc)
dit deelt ie prima in mijn netwerk en is op iedere XBMC in huis hier alles door te zien.
Echter sinds ik dit heb draaien worden de hoesjes bij bv IceFilms niet meer gezien. Deze worden op mijn laptop wel weergegeven, maar bij de XBMC op bv de Apple niet.
Ook iconen in bv de YouTube Addon worden niet meer weergegeven.
Waar kan dit aan liggen?
- Verder las ik hier dat je de advancedsettings en scourses.xml maar op 1 machine hoeft te draaien om het in het gehele netwerk te kunnen zien.
Nu heb ik deze 2 bestanden zowel op mijn AppleTV XBMC als op mijn laptop gezet.
Hoe krijg ik het voor elkaar om dit dan op 1 locatie te draaien en dat alles te zien is.
Ik had in een tut gelezen dat ik deze 2 bestanden op iedere XBMC client moest zetten om alles via de MySQL te draaien.
Sorry voor het vragenvuur, maar hoop dat iemand mij hier een antwoord op kan/wilt geven.
[ Voor 116% gewijzigd door Cyzor op 27-08-2012 16:05 ]
Ik heb de laatste Eden geprobeerd en draai nu de monthly van vorige maand maar beiden crashen regelmatig bij mij... 12.0 alpha 3 proberen?
Vraagje twee: wat is de lichtste skin met wel beetje fanart erin? Heb nu Aeon Nox maar die is redelijk zwaar lijkt het. Quartz?
vraagje erbij
[ Voor 27% gewijzigd door Impstoker op 27-08-2012 20:23 . Reden: vraagje toegevoegd ]
Confluence of Quartz inderdaad.Impstoker schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:19:
Wat is de stabielste versie van XBMC om nu op een apple tv 2 te draaien?
Ik heb de laatste Eden geprobeerd en draai nu de monthly van vorige maand maar beiden crashen regelmatig bij mij... 12.0 alpha 3 proberen?
Vraagje twee: wat is de lichtste skin met wel beetje fanart erin? Heb nu Aeon Nox maar die is redelijk zwaar lijkt het. Quartz?
edit:
vraagje erbij
[ Voor 36% gewijzigd door Xenophoben op 28-08-2012 08:48 ]
Welke als ik vragen mag? Zit er ook aan te denken om de ATV2 weg te doen...Xenophoben schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:46:
Ik heb de mijne ook weg gedaan... heb er 140 euro voor gevangen. Mooie zotac gekocht voor 100 euro extra.... Nergens meer problemen mee!
👉🏻 Blog 👈🏻
Nu gaan we op reis, en heb ik ook de Camera connection kit, dus had ik het idee om op een usb stick nog wat extra's te zetten.
Maar hoe kan ik het pad toevoegen bij video's?
/var/mnt/mount1/ werkt niet
Vanaf het XBMC forum:Repi3 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:30:
ik heb XBMC op mijn ipad staan en werkt leuk en goed. (stream altijd van NAS)
Nu gaan we op reis, en heb ik ook de Camera connection kit, dus had ik het idee om op een usb stick nog wat extra's te zetten.
Maar hoe kan ik het pad toevoegen bij video's?
/var/mnt/mount1/ werkt niet
Lees daar trouwens wisselende berichten, dus ben benieuwd of het werkt bij jou :-)Using SSH or iFile, navigate to /var/mobile/Library/Preferences/XBMC/userdata/sources.xml
and add this code to the sources.xml file:
<source>
<name>iPad USB</name>
<path pathversion="1">/var/mnt/mount1/</path>
</source>

Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen?
ja hier werkt het (USGB stick 16GB FAT32), je wilt niet weten wat het probleem wasEddos schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:02:
[...]
Vanaf het XBMC forum:
[...]
Lees daar trouwens wisselende berichten, dus ben benieuwd of het werkt bij jou :-)
Iemand?Thom2289 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:16:
Ik probeer XMBC op mijn iPhone 4S te krijgen, maar er gaat iets mis.
[afbeelding]
Iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen?
Ik zit me af te vragen of ik nog even moet wachten op de jailbreak voor de ATV3, of dat ik direct maar voor een Mac Mini moet gaan (da's een beetje m'n ultieme setup, als Apple freak
Ik heb sinds gisteren XBMC draaien op een Raspberry Pi. Dit systeempje kostte mij in totaal nog geen 40 EUR!Servor schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:10:
Zijn er eigenlijk alternatieven voor de ATV en XBMC combo? Dus een klein, diskless systeem wat extreem weinig gebruikt maar waar wel XBMC op kan draaien?
Zie ook:
http://www.raspberrypi.org/
http://www.raspbmc.com/
Kijk es hierServor schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:10:
Zijn er eigenlijk alternatieven voor de ATV en XBMC combo?
Dan moet je geen RPi nemenSidewalkSuper schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:59:
Ik heb precies dezelfde eisen. Het moet een skin als Aeon MQ4 prima kunnen draaien. Alleen dan is het goed genoeg voor me
Ik wilde eigenlijk upgraden naar de laatste iOS versie + JB volgens http://support.firecore.com/entries/387605.
Omdat ik niet wil dat ik de boel ver......

Bedankt.
P.S.
Ik heb ook nog de 4.4.4. blobs dus ik kan volgens mij in geval van nood ook nog wel terug...
👉🏻 Blog 👈🏻
Anoniem: 495028
Ik wil graag naast films video's muziek e.d. een knop voor tekenfilms plaatsen en dan inhoud laten toewijzen naar tekenfilms. Nu is het alleen nog mogelijk bij "inhoud toewijzen" om films e.d. naar speelfilms of series te laten verwijzen.
Ik heb al een snelkoppeling gemaakt in het hoofd venster nu wil ik daar dus mijn tekenfilm map naar laten verwijzen. Hoe kan ik dit doen?
Welke skin gebruik je? Als je daar een snelkoppeling hebt kunnen in maken, moet je daar toch ook kunnen kiezen naar wat die verwijst?
Anoniem: 171536
Mijn Appletv blijft zichzelf herstarten na een vastloper in XBMC. Ik heb daarna een hard-reset gedaan, en nu blijft de Appletv zichzelf herstarten, het (Apple) hoofdscherm verschijnt 2 seconden en daarna begint de opstartprocedure opnieuw. Dit gaat oneindig door, en ik kan hem ook niet bereiken via ssh.
Weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Het gaat om een gejailbreakte Appletv 2 met xbmc...
Sorry, geen ervaring met die skin. Zoek anders eens een andere skin waar je het hoofdmenu kan aanpassen met favorieten.Anoniem: 495028 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 10:52:
als skin gebruik ik "Back row" en als ik een snelkoppeling maar dan kies ik bij favorieten, de map tekenfilms maar dan krijg ik niks te zien als ik de koppeling aan klik. Doe ik iets vekeerd?
Dat heb ik een jaar of zo geleden ook eens gehad, Als ik de netwerk-kabel eruit haalde stopte hij met rebooten.Anoniem: 171536 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 15:30:
Help...
Mijn Appletv blijft zichzelf herstarten na een vastloper in XBMC. Ik heb daarna een hard-reset gedaan, en nu blijft de Appletv zichzelf herstarten, het (Apple) hoofdscherm verschijnt 2 seconden en daarna begint de opstartprocedure opnieuw. Dit gaat oneindig door, en ik kan hem ook niet bereiken via ssh.
Weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Het gaat om een gejailbreakte Appletv 2 met xbmc...
Ik heb toen Nito-tv moeten uninstallen om het rebooten op te lossen.
Niet helemaal wat je wilt misschien. Maar ik heb m zo ingesteld dat hij standaard opstart in het Videoscherm. In dat scherm kies je een defaultmap, bij mij is dat een nas folder "Downloads". Daarin gewoon zelf subfolders aangemaakt. Als je dan xbmc start zie je meteen je lijstje subfolders.Anoniem: 495028 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 09:41:
hallo, ik heb een vraag en hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Ik wil graag naast films video's muziek e.d. een knop voor tekenfilms plaatsen en dan inhoud laten toewijzen naar tekenfilms. Nu is het alleen nog mogelijk bij "inhoud toewijzen" om films e.d. naar speelfilms of series te laten verwijzen.
Ik heb al een snelkoppeling gemaakt in het hoofd venster nu wil ik daar dus mijn tekenfilm map naar laten verwijzen. Hoe kan ik dit doen?
Heb je geen auto toewijzing, maar dat vind ik sowieso irritant; heb bijna alles in 1 folder staan met een paar subfolders voor series waar er heel veel van zijn. Gebruik lijstweergave, want plaatjes boeien me ook niets.
het is al opgelost, hij maakte ook nog wireless verbinding. Nadat ik deze had uitgezet kon hem in dfu mode zetten en opnieuw jailbreaken! Het werkt nu weer als een zonnetje.....Fire69 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 00:58:
Lukt het je ook niet om hem met de remote in dfu-mode te krijgen?
http://www.pivosgroup.com/xios.html
Te flashen met linux en xbmc, zodat je dezelfde functionaliteit hebt als xbmc op je atv.
Wil nu op mijn NAS MySQL installeren en zodoende een shared library aanmaken. Synct dit ook de watched status?
<advancedsettings>Lt. Marx schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:19:
Heb XBMC draaiend op mijn HTPC en iPad 3.
Wil nu op mijn NAS MySQL installeren en zodoende een shared library aanmaken. Synct dit ook de watched status?
<videolibrary>
<importwatchedstate>true</importwatchedstate>
</videolibrary>
</advancedsettings>
dit wel even toevoegen aan je advancedsettings.xml
Is er iemand die weet of ze er mee bezig zijn een Apple tv 3 te kraken?
Is sws verkeerde topic, lees eens onderstaande topic door zou ik zeggen:Thijs2012 schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 17:53:
Ik weet het zal nie de eerste zijn die deze vraag stelt,
Is er iemand die weet of ze er mee bezig zijn een Apple tv 3 te kraken?
[iOS] Jailbreaken - Deel 8
👉🏻 Blog 👈🏻
toch wel??kraades schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:39:
XBMC niet compatible met iOS 6? Bah!
Collega toonde vanmiddag dat hij hem op IOS6.1 draaiende geeft.
To install XBMC for iOS you must have a jailbroken iDevice running iOS 4.x through 5.1. Hardware decoding is currently not working on iOS 6.
Edit: heb het nu geinstalleerd op mijn iPhone maar ik heb te dikke vingers...
---
Vraag:
Ik probeer nu met xbmcRemote op mijn IPad verbinding te maken met XBMC op mijn iPhone.
Kan dan geen verbinding maken. Is dat iets van een firewall op de iPhone ofzo?
[ Voor 47% gewijzigd door technorabilia op 05-02-2013 19:23 ]
👉🏻 Blog 👈🏻