Woetoet
Blijheid! 
Heer klopt bij mij trouwens
[ Voor 52% gewijzigd door SidewalkSuper op 19-03-2012 23:00 ]
[ Voor 52% gewijzigd door SidewalkSuper op 19-03-2012 23:00 ]
[ Voor 17% gewijzigd door SidewalkSuper op 19-03-2012 23:04 ]
[ Voor 1% gewijzigd door technorabilia op 19-03-2012 23:08 . Reden: Typos door iPhone... ]
👉🏻 Blog 👈🏻
[ Voor 10% gewijzigd door Fire69 op 19-03-2012 23:27 ]
Heer klopt bij mij??SidewalkSuper schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:59:
WoetoetBlijheid!
pfft.....je hebt helemaal gelijk ;-)SidewalkSuper schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 08:50:
Je vroeg toch "Nou heren (althans dat gok ik ? ;-) )"
Dat klopt zeg ik
Er zijn momenteel in de RC fase idd geen nightlies, dat begint pas weer na de release van 11.0 stable
[ Voor 42% gewijzigd door Fire69 op 20-03-2012 09:16 ]
beeldkwaliteit is bij mij inderdaad ook iets minder strak dan op m'n oude xtreamer, maar de airtunes functionaliteit vond ik eigenlijk belangrijker zodat ik muziek kon afspelen zonder m'n televisie aan te zetten.smoken schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:24:
Nu mijn bestanden, zo goed als, stottervrij afspelen, valt me iets anders op
De beeldkwaliteit is namelijk minder mooi dan wanneer ik hetzelfde bestand op de popcorn afspeel.
Wat meer "ruis" in beeld en minder mooie kleuren
Zou dit komen omdat de popcorn aan upscaling doet en full HD speelt?
In dat geval het misschien toch beter zijn om te ruilen tegen een ATV3 en, totdat deze te jailbreaken is, mirroren met mijn iPad (3) of niet?
Gaarne uw mening!
Ha, dat werkt! Had echt van alles geprobeerd en dan is het zo makkelijk, lol!Fire69 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 08:07:
Op je AB naar links duwen, en bovenaan in het menu de View op Media Info zetten?
Ligt aan je skin, moet je even bij je Skin Settings kijken daar kan je knoppen hiden en tonenRiccardo schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 11:24:
[...]
Ha, dat werkt! Had echt van alles geprobeerd en dan is het zo makkelijk, lol!
Nog een vraag. Ik heb de mappen op mijn NAS als volgt ingedeeld:
-Video
—Movies
—Music video
Ik heb de mappen Movies en Music video allebei toegevoegd door "video's toevoegen" onder "bestanden" bij "video's" in het beginscherm. Nu zie ik de map Movies wel staan in het beginscherm onder het kopje "Video's" terwijl ik voor de map Music video eerst op "bestanden" moet klikken voordat ik deze zie, dus geen snelkoppeling zeg maar. Weet iemand hoe ik de map Music video ook op het beginscherm te zien krijg onder het kopje "Video's"?
Ja, ik heb ze ook allebei apart toegevoegd en bij de map Music video gezet dat ie die moet scrapen volgens de database van musicvideo's (weet zo even niet uit mijn hoofd welke dat was). Dus net als voor de map Movies. Maar vervolgens zie ik de map Movies dus wel in het beginscherm staan onder het kopje "video's" en de map Musicvideo niet. Die zie ik wel als ik verder doorklik. Heb skin-settings proberen te veranderen maar zonder gewenst resultaat helaas.SidewalkSuper schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:27:
Movies zijn films die XBMC voor je ge-ID'd heeft aan de hand van IMDB of TMDB ofzo.
Dat is je library
Files is gewoon je filestructuur
Je moet dan ook 2 aparte sources toevoegen:
1 source is je Movies map - Content van deze source zet je op Movies
1 source is je Music videos map - Content van deze source zet je op Music videos
Dan kan ie allebei de sources gaan ID'en en aan je library toevoegen
Kan je dit even verder verduidelijken?Riccardo schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:43:
[...]
Maar vervolgens zie ik de map Movies dus wel in het beginscherm staan onder het kopje "video's" en de map Musicvideo niet. Die zie ik wel als ik verder doorklik.
[...]
Ik denk dat dat precies aangeeft wat ik bedoel. Dat ik Movies dus wel op het beginscherm krijg maar Music Videos niet. En met doorklikken bedoel ik inderdaad klikken op de librabry onder het kopje "Video's".Fire69 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 20:22:
[...]
Confluence is voorzien om op het hoofdscherm Movies en TV Shows te kunnen plaatsen, Music Videos heeft het volgens mij geen ondersteuning voor. Wel in de Library natuurlijk, maar niet op het hoofdscherm.
als je boeken gaat lezen, zou ik verwachten dan zwart iets fijner leest. Daarnaast is Wit te opvallend denk ik. en vergeleken met zwart vrij fel. zodoende zou ik de zwarte nemenhenkna schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:46:
Ik ga zo op pad voor mijn nieuwe iPad. Hier in Venlo diverse nachtopeningen! Heb alleen nog geen keuze gemaakt tussen een zwarte of witte. Wat doen jullie?
Anoniem: 40853
Ik gebruik NFS tegen een Synology NAS.Anoniem: 40853 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 08:50:
Ik heb inmiddels ook NFS geprobeerd maar ook dit levert neits op.
Zowel SMB, AFP als NFS met schrijfrechten geen succes helaas.
Verder zag ik dat je op 2 plekken kan aangeven waar je de subs wilt uitpakken.
INSTELLINGEN -> VIDEO -> ONDERTITELS -> locatie van de ondertitels
en de config van de subs add-on
Heb van alles geprobeerd maar nog geen succes
[ Voor 18% gewijzigd door technorabilia op 24-03-2012 10:48 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Preparing to replace org.xbmc.xbmc-atv2 11.0-0~rc2 (using .../org.xbmc.xbmc-atv2_11.0-0_iphoneos-arm.deb) ... Unpacking replacement org.xbmc.xbmc-atv2 ... Setting up org.xbmc.xbmc-atv2 (11.0-0) ...
[ Voor 5% gewijzigd door technorabilia op 25-03-2012 11:02 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
http://www.youtube.com/watch?v=CYHGh6lmSbo
Wat ik er van gelezen heb is dat de ATV3 extreem lastig te jailbreaken is. Ben bang dat het nog wel een tijdje kan duren voordat hij te jailbreaken is. Ben wat dat betreft blij dat ik een paar maandjes terug voor de ATV2 ben gegaan.gangsterjoop schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:20:
Verwachten jullie dat XBMC soepeler gaat draaien op de ATV3? (afgezien van 1080 playback, natuurlijk) Voor de 1080 hoef ik geen 3 namelijk en dan weet ik of kan gaan uitkijken naar gepensioneerde ATV2'tjes op de V&A...
uhm...
http://www.youtube.com/watch?v=CYHGh6lmSbo
[ Voor 84% gewijzigd door Zandhaas op 26-03-2012 23:38 ]
Dank voor de skin-tip. Deze werkt inderdaad erg snel en prettig. Dit wordt voorlopig mijn default skin. Het enige nadeel vind ik dat de opties voor ondertiteling downloaden pas onder het settings menu in het OSD zitten. Maar verder lekker clean en vlot voor op de ATV2.DjVe schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:29:
Ik ben benieuwd naar de bevindingen van de ATV3 en XBMC! Ik merk dat hij met de nieuwe release minder moeite heeft met grote MKV bestanden van 15 tot 20GB. Het loopt als een trein!
Of het al voorbij gekomen is weet ik niet, maar probeer de QUARTZ skin eens. Ziet er exact hetzelfde uit als de iOS interface en is erg snel
uhm...
Niet zo probleem mee....vind het er wel lekker clean uit zienSmoonshine schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:29:
[...]
Dank voor de skin-tip. Deze werkt inderdaad erg snel en prettig. Dit wordt voorlopig mijn default skin. Het enige nadeel vind ik dat de opties voor ondertiteling downloaden pas onder het settings menu in het OSD zitten. Maar verder lekker clean en vlot voor op de ATV2.
Wut...? kan dat?Ik vind het ook wel een leuke skin. Ook handig voor mensen die hun atv2 niet autobooten naar xbmc, zo blijft de look toch gelijk
Anoniem: 40853
Anoniem: 193286
Als je de repository verwijderd, dan blijft de add-on werken maar dan krijg je nooit meer updates van de add-on. het is dus niet aan te raden om hem te verwijderen.Anoniem: 193286 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:35:
Vraagje. Als je een repository hebt geïnstalleerd om een bepaalde add-on te kunnen installeren, kan je die repository daarna dan weer veilig verwijderen? Blijft daarna de add-on gewoon werken en kan je de add-on ook gewoon weer verwijderen?
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Menu knop ingedrukt houden, remove source.STIMPPYYY schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:00:
Hoe verwijder je een map/netwerklocatie?
Heb net XBMC verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar hij onthoud alles. Kan opeens ook niet meer inloggen op met password en username.
👉🏻 Blog 👈🏻
[ Voor 38% gewijzigd door Cyzor op 02-04-2012 14:18 ]
Niemand? Ik doe anders wel even een aanzetje.Eddos schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 22:09:
Is er ook al iemand die op de ATV, in XBMC, bezig is geweest met (S)NES roms? Dat ziet er ook wel interessant uit:)
Zo?Eddos schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:55:
[...]
Echter ontbreekt de 'NitoTV' optie uit mijn Front Row menu, verwijderen en opnieuw installeren werkt tot nog toe niet. Zodra ik dat weer werkend heb zal ik het nog eens proberen en mijn bevindingen plaatsen.
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Fire69 op 02-04-2012 17:00 ]
Ja, dacht met een Wii controller of iets dergelijks via bluetooth idd.Cyzor schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:32:
Hoe wil je de SNES games eigenlijk bedienen? Met een bluetooth controller oid?
ik zal de lange optie nog eens proberen, korte variant werkt in ieder geval niet.Fire69 schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:59:
[...]
Zo?
apt-get install wget
wget http://dl.dropbox.com/u/16129573/com.nito.deb
dpkg -i com.nito.deb
apt-get update
apt-get install com.nito.nitotv
killall Lowtide
Kan makkelijker blijkbaar:
apt-get install com.nito.nitotv ; killall AppleTV
[ Voor 4% gewijzigd door Eddos op 05-04-2012 21:48 ]
Is er al een jailbreak voor een ATV2 op IOS5 die wel XBMC ondersteund?Cyzor schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 01:46:
Seas0nPass is net geüpdate en ondersteund nu een tethered jailbreak voor 5.0 (iOS 5.1). Let wel op dat XBMC nog niet werkt op 5.0. Zie: http://blog.firecore.com/7437
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ja die is er en werkt perfect moet ik zeggen. Is nog wel steeds een tethered JB maar hier gaat de ATV2 nooit uitToolkiT schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:04:
[...]
Is er al een jailbreak voor een ATV2 op IOS5 die wel XBMC ondersteund?
OK bedankt, deze neem ik aan? http://support.firecore.com/entries/387605freekweb schreef op woensdag 11 april 2012 @ 15:29:
[...]
Ja die is er en werkt perfect moet ik zeggen. Is nog wel steeds een tethered JB maar hier gaat de ATV2 nooit uit
YouTube: [UPDATED] Install XBMC (with add-ons) on AppleTV 2 on iOS5.1 (newest OS)
Anoniem: 431982
Anoniem: 431982
ggr nergens een proxy met een ziggo IP te vinden, wel heel veel hits hou je het juist andersom moet doen.. brein bedanktToolkiT schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:18:
XBMC staat erop, nu even alle 3000 setting uit gaan zoeken
De NOS 24 plugin werkt alleen voor het nieuws, voor de rest blockt hij me omdat ik een UK IP heb... eens kijken of ik een ziggo proxy kan vinden en dat in kan stellen, dan werkt zowel de NOS als de ziggo plugin en dan kan ik via de ATV ook nog eens NL TV kijken
1
2
3
| apt-get remove beigelist apt-get autoremove apt-get install beigelist com.nito.nitotv org.xbmc.xbmc-atv2 |
[ Voor 49% gewijzigd door Fire69 op 14-05-2012 11:13 ]
[ Voor 69% gewijzigd door Fire69 op 25-05-2012 16:46 ]
Anoniem: 261819
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 261819 op 25-05-2012 16:45 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Convoy op 26-05-2012 10:46 ]
XBMC bedienen meer niet.Fire69 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 22:51:
Ja, maar je kan de iPad ondertussen toch niet gebruiken (behalve voor bediening van XBMC dacht ik) dus wat is het nut daarvan?
Gelukkig kon ik helpen. Voor andere die geïnteresseerd zijn quote ik maar van mijn eigen blog.mcetweaker schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 08:31:
heb hem inmiddels geïnstalleerd. werkt op zich prima. er zijn alleen wel wat extra stappen nodig binnen putty.
gelukkig die extra stappen gevonden op http://blog.bartnaus.nl/2011/07/03/xbmc-op-een-apple-tv-2/ anders had ik vandaag een boze dochter die geen dora kon kijken
ja, dankjewel... was wel even nodig.Cyzor schreef op zondag 27 mei 2012 @ 01:01:
[...]
Gelukkig kon ik helpen. Voor andere die geïnteresseerd zijn quote ik maar van mijn eigen blog.
XBMC zal wel lukken maar de jailbreak kan nog wel eens lang duren indien er geen bootrom exploit voor de in de Apple TV 3 gebruikt A5 chip wordt ontdekt.Fire69 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 16:32:
Die zou idd aan je eisen voldoen van zodra de jailbreak uit is en xbmc erop werkt
[ Voor 4% gewijzigd door Cyzor op 28-05-2012 20:01 ]
Anoniem: 292578
Je hebt de "sources.xml" zover ik weet alleen nodig als je je database updated. Dus als je je database maar vanaf één van je XBMC clients update hoef je de sources niet te syncen. In de database wordt nl. het complete file path opgeslagen en bij het afspelen worden de sources niet gebruikt zover ik weet.Repi3 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:44:
Maar ik vroeg me af, als er ook zo'n tweak bestaat voor je "sources.xml" ik kan wel die file aanpassen en op mijn toestellen plaatsen, maar ik vroeg me af of dit ook gewoon in mysql kan gezet worden.
Zodat hij altijd daar gaat uitlezen?
[ Voor 17% gewijzigd door Mvdbeld op 03-06-2012 16:16 ]
Ik heb met pathsubstitution gewoon mijn sources.xml ook op mijn server gezet. Zo heb je maar 1 advancedsettings.xml nodig voor al je devices en die kunnen dan automatisch naar je MySQL connecteren en voor 'fileview' heb je toch je sources.xml nog beschikbaarRepi3 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:44:
Ik ben er ondertussen in geslaagd, om mijn database op mijn synology server te plaatsen. (advancedsettings...)
Maar ik vroeg me af, als er ook zo'n tweak bestaat voor je "sources.xml" ik kan wel die file aanpassen en op mijn toestellen plaatsen, maar ik vroeg me af of dit ook gewoon in mysql kan gezet worden.
Zodat hij altijd daar gaat uitlezen?
Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq