the-body schreef op woensdag 21 september 2011 @ 12:05:
[...]
Ikke!
Probeer als laatste mapnaam "Grey's Anatomy S07E01-02-03-04" zonder aanhalingstekens. Ideale geval:
TV Series
--- Grey's Anatomy
--- --- Season 7
--- --- --- Grey's Anatomy S07E01-02-03-04
--- --- --- --- je vob-files
Verwijder in XBMC de TV Series locatie in je bestandenstructuur (dus even librarymodus uitvinken) en bevestig dat alles uit je library moet worden verwijderd.Vervolgens opnieuw locatie toevoegen en toewijzen.
Heb je trouwens
deze wiki en
dit forum gelezen? De wiki van XBMC.org is echt een must om goed wegwijs te worden.
Ik heb zelf alle dvd-mappen omgezet in iso-files met de juiste naam. Werkt als een tiet. Eén nadeel is er wel:als je van een DVD 1 aflevering hebt bekeken, worden ze in je library allemaal op bekeken gezet. Hier valt niets aan te doen, het is een tegemoetkoming aan alle mensen die ook vinkjes achter bekeken episodes wilden maar niet in librarymodus werken.
Helaas, weer geen succes... Om helemaal gek van te worden!
Alle mappen aangemaakt zoals hierboven beschreven, map series opnieuw toegevoegd en bibliotheek laten bijwerken. Zodra ik nu naar de map series ga zie ik hier netjes een icoontje staan van Grey's Anatomy, dat gaat nog goed, nu klik ik deze map aan: leeg! als ik via bestanden naar de map ga zie ik wel netjes de seizoenen staan.
Moet zeggen dat de moed me wel een beetje in de schoenen zakt en ik overweeg om een andere mediapspeler te kopen, maar als ''tweaker'' wil ik dit toch eigenlijk aan de praat krijgen.
Inmiddels ook 2 andere problemen ontdekt, bij het bijwerken van mijn map ''films'' krijg ik de melding dat hij geen contact kan krijgen met de remote server, nu heb ik wel een koppeling naar mijn NAS, maar via de map bestanden kom ik er wel in. heeft dit te maken met de scraper die niet te bereiken is?
Verder kan ik op de knop bibliotheekmodus niet meer vinden! het moet niet gekker worden...
Ik druk in de map video's naar links, zodat het ''zijmenu'' opent, nu heb ik daar wel de knoppen eenvoudige weergave enz. maar de knop bibliotheek ontbreekt, iemand die dit probleem herkent?
Inmiddels XBMC opnieuw geinstalleerd net Nito TV, en de koppeling naar de NAS opnieuw ingesteld met SMB, maar dit heeft geen resultaat..
Alvast bedankt voor de hulp!