@Downloader_nl: ik denk dat een andere hoek beter was geweest. Nu kijk je alleen naar de zijkant, die te druk is om echt goed de bij te zien. Als je wat meer van de voorkant/bovenkant had geschoten was het beter geweest, denk ik.
@Pasquald: erg mooie foto. Ik weet niet hoe ver die boom van de vos af stond, maar ik had het wel mooier gevonden als de boom ook in focus was geweest.
@Harpy: prachtig!
@Peter_aragorn: ik had de kleurenversie mooier gevonden, denk ik. De schaduwen en contrasten zijn te zacht voor zwart-wit, en er is geen goede scheiding tussen het subject en de achtergrond.
@mercapto: Ik vind de kerktorens bovenaan #3 een beetje storend voor een natuurfoto. Het voegt wel context en achtergrond toe, maar ik denk dat ik het mooier had gevonden als je die eruit gecropt had.
@who am I: weet je zeker dat die vleugel-blur door DOF komt? Ik vermoed namelijk dat die uiterste veren nogal trillen in de wind, waardoor ze onscherp zijn op de foto. Vooral de veren onderin het beeld zien er uit alsof het bewegingsonscherpte is.
Misschien wat anders dan de rest hier, maar ik vind de foto best geslaagd:
Dood konijn, dus alleen klikken als je dit wil zien
Alleen jammer van die vlieg op z'n neus. Die had beter bij de ribben of het oog kunnen zitten.
[
Voor 68% gewijzigd door
Universal Creations op 29-06-2014 20:39
. Reden: Graag dit soort foto's wat minder op de voorgrond ]