Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

sinds gister ook trotse bezitter van de Xperia Arc. Toe nu toe erg tevreden, maar ik heb ook nog niet veel om mee te vergelijken. Even een korte bevestiging nodig die mij misschien veel kosten kan besparen:

Mijn abbonement met onbeperkt internet gaat pas over een weekje in. Nu gebruik ik nog mijn oude simkaart zonder internetabbonement. Wanneer ik alleen verbinding wil maken via WiFi heb ik dan mijn instellingen zo goed staan:

Instellingen mobiel netwerk: Gegevenstoegang via mobiel netwerk uitgeschakeld
WiFi: Ingeschakeld

Ik hoop op snelle bevestiging!

Groeten Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 13:17
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 21:33:
Hallo,

sinds gister ook trotse bezitter van de Xperia Arc. Toe nu toe erg tevreden, maar ik heb ook nog niet veel om mee te vergelijken. Even een korte bevestiging nodig die mij misschien veel kosten kan besparen:

Mijn abbonement met onbeperkt internet gaat pas over een weekje in. Nu gebruik ik nog mijn oude simkaart zonder internetabbonement. Wanneer ik alleen verbinding wil maken via WiFi heb ik dan mijn instellingen zo goed staan:

Instellingen mobiel netwerk: Gegevenstoegang via mobiel netwerk uitgeschakeld
WiFi: Ingeschakeld

Ik hoop op snelle bevestiging!

Groeten Dennis
Als het goed is moet ie nu geen verbinding maken, als er geen g / 3g / h in je notifcation bar staat gebruik je geen data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

Ik merk na de update niet dat mijn batterij langer mee gaat... Sterker nog, hij is eerder leeg. Draait bij jullie facebook constand en de sync ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het nog niet goed beoordelen omdat ik mijn telefoon nog niet heb opgeladen naar de update...maar volgens mij gaat ie wel langer mee. Ik doe er nu al 2 dagen en 13 uur mee (tussendoor wel even aan de computer geladen, met de update maar dat was hooguit 20 minuten). In die tijd heb ik een uur gebelt, wifi of 3G bijna continu aan gehad en sync hij facebook en mail elk uur...en heb ik er 30 minuten muziek op geluisterd ongeveer en 30 minuten gps aangehad voor navigatie. Ik heb nu nog 32% over..dus ben tot nu toe zeer tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S03
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:39

S03

MKY schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 22:37:
Ik merk na de update niet dat mijn batterij langer mee gaat... Sterker nog, hij is eerder leeg. Draait bij jullie facebook constand en de sync ook?
Ja, jammer genoeg. Gelukkig heb ik vannacht op 2.3.3 geen batterydrain (voor het eerst sinds de update, T-Mobile) gehad. Hopelijk zal dit nu wat vaker zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:13:
[...]

als je wilt druk eens in je telefoon op:
*#*#7378423#*#* en ga dan naar service info en dan naar software info en daar staat je customization version.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophecy67
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-07-2014
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 18:41:
[...]

welk customazation nummer hebben jullie?
1247-1022-R8C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:02

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Is het mogelijk een zoeksuggestie (bijvoorbeeld in de browser of Youtube app) te selecteren, zonder dat ie gelijk 'submit'? Wat ik bedoel:

Stel, ik wil op zoek naar het Piet Paulusma weerbericht :+
Ik toets dan in de browser adresbalk 'Piet' in, waarna autosuggest met allemaal Piets komt aanzetten, waaronder Piet Paulusma, Maar... zodra ik dat voorstel aanklik, zal de zoekopdracht direct verzonden worden. Ik wou er echter nog 'weerbericht' achteraan typen. Is er een setting/app/truc waarmee de autosuggest inhoud wel wordt ingevuld, maar er niet gelijk wordt verzonden?

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Nee... dat is android eigen. Ik snap precies wat je bedoelt maar dat kan dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:02

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

pathfinder2k schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:50:
[...]

Nee... dat is android eigen. Ik snap precies wat je bedoelt maar dat kan dus niet.
Ik was er al 'bang' voor, maar dank voor je snelle bevestiging. Scheelt me weer een paar uur zoeken naar iets wat (nog?) niet kan ;)

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
Outerspace schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:55:
Yes, exchange ism hotmail werkt nu d:)b
Nice! Heb ik dan eindelijk een 1:1 copy van al mijn contacten in de phone?? Of werkt dit anders als met mijn oude WM phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Hier idd ook die code. En dus nog geen update.
Ach, ik wacht rustig verder ...

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

S03 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 11:52:
[...]

Ja, jammer genoeg. Gelukkig heb ik vannacht op 2.3.3 geen batterydrain (voor het eerst sinds de update, T-Mobile) gehad. Hopelijk zal dit nu wat vaker zo blijven.
UPDATE: Nu 3 dagen verder heb ik voor het eerst een goed accuverbruik. Gisteren om 12:00 in de middag stond batteij op 100% nu 23 uur later staat mijn batterij op 66%. WiFi stond hele tijd aan, heb hier en daar wat gebeld, 3G gebruikt toen ik op locatie was... Sync stond NIET aan..

So far so gooed. Lijkt erop dat de ARC leert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:57
Ik heb de update ook geïnstalleerd, batterij gaat nu behoorlijk langer mee. Alleen het clock widget probleem blijft. Wat een gezeur is dat zeg! Hij houd de tijd gewoon niet bij, maakt niet uit welke widget. Nee ik heb geen task manager. Wie heeft een oplossing voor dit vervelende probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

BlakeNL schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:12:
Ik heb de update ook geïnstalleerd, batterij gaat nu behoorlijk langer mee. Alleen het clock widget probleem blijft. Wat een gezeur is dat zeg! Hij houd de tijd gewoon niet bij, maakt niet uit welke widget. Nee ik heb geen task manager. Wie heeft een oplossing voor dit vervelende probleem?
Het clock widget probleem?? :P Kan je misschien iets specifieker zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen alarm/clock service per ongeluk verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
M4DMan schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:35:
[...]

Het clock widget probleem?? :P Kan je misschien iets specifieker zijn?
Dat de widget zijn tijd niet meer bij houdt. Als het 12.30 is dan staat de widget nog een kwartier achter. Dat bedoel ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

BlakeNL schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:38:
[...]

Dat de widget zijn tijd niet meer bij houdt. Als het 12.30 is dan staat de widget nog een kwartier achter. Dat bedoel ik ;)
Hmmm, was niet eens op de hoogte van dit probleem, ik heb er nog nooit last van gehad.. Heb je in de instellingen onder Datum en tijd geselecteerd dat de tijd automatisch over het netwerk word ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heb ik ook last van. Gaat om de grote digitale klok toch? Wanneer ik deze vastgrijp en naar de prullenbak gooi zegt Android dat de widget vastgelopen is. Heb er tot nu toe geen oplossing voor. Als ik zie dat ie vastgelopen is, dan sleur ik em naar de prullenbak en maak ik een nieuwe aan.

EDIT: Zou ook een andere klokwidget kunnen zijn die vastloopt, en niet alleen deze. Kan ik niet bevestigen aangezien ik alleen de grote digitale gebruik.

WiFi probleem lijkt trouwens ook nog te bestaan, want hij gaat bij mij regelmatig naar 3G (of GPRS, rukdekking in huis) wanneer ik m'n toestel niet gebruik.

[ Voor 26% gewijzigd door S_Chief op 06-06-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vaag. Volgens mij heet de alarm/tijd service SecureClockService (onder wordt uitgevoerd bij toepassingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Kan je geen reset naar fabrieksinstellingen uitvoeren, kijken of het dan wel werkt? Wel ff opletten dat je dan je gegevens gebackupt hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

BlakeNL schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:12:
Ken dit probleem ook niet. Tijd heeft het van dat 1 goed gewerkt. Ik zal alle andere tijdwidgets (behalve de default versie) eruit knikkeren en kijken of dit probleem nog heerst. Of inderdaad terugzetten op fabrieksinstellingen.
Staat je klok trouwens ingesteld op handmatig of via internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiskneuzer
  • Laatst online: 05-09 15:22
Na het lezen van de update probeerde ik de software updater in de telefoon, die gaf geen nieuwe versie aan. Toen maar eens op zoek gegaan naar die SEUS, waarbij er dus wél een update beschikbaar was :)

Vreemd, maar dat maakt me verder weinig uit. Wat er met die facebook update bedoelt wordt snap ik overigens niet. Ik heb in facebook een keer toestemming gegeven om toegang te verlenen aan de SE ARC, maar daarna niets anders dan normaal gezien eigenlijk :p
Batterijduur had ik al weinig problemen mee, en nu nogsteeds niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog ff nice mod geinstalleerd van xda gast. Je kunt dan een reboot optie onder het power-menu krijgen, een oldskool crt-animatie voor het scherm, en een batterij percentage icoontje op de statusbalk ipv alleen een kleurtje.

Wel ff letten op permissions van alle files (max 3) anders kom je in een reboot loop en moet je opnieuw flashen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Maiskneuzer schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:40:
Na het lezen van de update probeerde ik de software updater in de telefoon, die gaf geen nieuwe versie aan. Toen maar eens op zoek gegaan naar die SEUS, waarbij er dus wél een update beschikbaar was :)

Vreemd, maar dat maakt me verder weinig uit. Wat er met die facebook update bedoelt wordt snap ik overigens niet. Ik heb in facebook een keer toestemming gegeven om toegang te verlenen aan de SE ARC, maar daarna niets anders dan normaal gezien eigenlijk :p
Batterijduur had ik al weinig problemen mee, en nu nogsteeds niet :)
Mja Sony Ericsson had ook op Facebook gezegd dat de update via FOTA niet te vinden was maar wel via SEUS. :)

Facebook sja, enige wat ik -echt- merk is bij het aanklikken van een gebeurtenis in Timescape hij nu het bericht opent in de Facebook app en niet meer via de browser.

Vandaag voor het eerst GPS gebruikt, fix vinden ging best snel (20 seconden). :)

EDIT: Heb net m'n grote digitale klok weer betrapt op vastlopen. Melding die je krijgt als je em naar de prullenbak sleept:
Helaas!
De toepassing Digitale Klok (proces com.sonyericsson.widget.digitalclock) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.

[ Voor 11% gewijzigd door S_Chief op 07-06-2011 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de update naar 2.3.3 al beschikbaar in Nederland voor de Arc? Hoe doe je dat eigenlijk als ik vragen mag? Ik heb begrepen dat ie in staat is om kleine irritaties te verhelpen (zoals haperingen tijdens het filmen etc.). Facebook integratie en dat soort gelul interesseert me geen reet. Wil alleen dat de accu wat langer meegaat en dat ie normaal filmt. Experts onder ons, enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:55:
Is de update naar 2.3.3 al beschikbaar in Nederland voor de Arc? Hoe doe je dat eigenlijk als ik vragen mag? Ik heb begrepen dat ie in staat is om kleine irritaties te verhelpen (zoals haperingen tijdens het filmen etc.). Facebook integratie en dat soort gelul interesseert me geen reet. Wil alleen dat de accu wat langer meegaat en dat ie normaal filmt. Experts onder ons, enig idee?
Geen root nodig fan gewoon updaten via seus. Dus kabel erin en officieel updaten via se software.

Wil je root dan zul je de bootloader moeten unlocken. Dan officieel global flashen. En daarna custom global met root flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:02:
[...]

Geen root nodig fan gewoon updaten via seus. Dus kabel erin en officieel updaten via se software.

Wil je root dan zul je de bootloader moeten unlocken. Dan officieel global flashen. En daarna custom global met root flashen.
Dus gewoon aansluiten op m'n pc en dan gebruik maken van de update service? Moet ik verder ergens nog rekening mee houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakeNL
M4DMan schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:40:
[...]

Hmmm, was niet eens op de hoogte van dit probleem, ik heb er nog nooit last van gehad.. Heb je in de instellingen onder Datum en tijd geselecteerd dat de tijd automatisch over het netwerk word ingesteld?
Ja staat gewoon op automatisch. Heb van alles al geprobeerd. Handmatig de tijd laten doen, dat werkt niet. Widgets opnieuw geinstalleerd, werkt niet. Het maakt ook niet uit welke widget. Iedere widget update zijn tijd (sporadisch) niet. Dit probleem kwam in het begin voor, toen had ik de telefoon net. Vervolgens installeerde ik een klok widget, toen was het probleem weg. Nu is het weer een maand terug. Ik kwam erachter dat bepaalde widgets op het homescreen invloed hadden op de klok widget. Ik deinstalleerde frame me (een widget om foto's op je homescreen te zetten) en de klok deed het weer. Nu een tijdje later begint de klok weer te haperen. :(

Ik heb bij de nieuwe 2.3.3 update ook een ander probleem. Ik weet niet of anderen dit ook hebben. Bij de facebook media kan ik geen reactie plaatsen. (Krijg dan een melding met, niet beschikbaar op dit moment oid). Het 'ik vind dit leuk' knopje doet het dan ook niet. Hij laad ook geen reacties etc. De media komen wel gewoon tevoorschijn. Meerdere last van dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiskneuzer
SChief schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:07:

Mja Sony Ericsson had ook op Facebook gezegd dat de update via FOTA niet te vinden was maar wel via SEUS. :)

Facebook sja, enige wat ik -echt- merk is bij het aanklikken van een gebeurtenis in Timescape hij nu het bericht opent in de Facebook app en niet meer via de browser.
Dat verklaart een hele hoop! Heb ik niet meegekregen dat de update alleen via SEUS zou gaan :).
Timescape gebruik ik overigens niet, dus die Facebook update heb ik ook niets aan.
Ben nog altijd blij met m'n toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

BlakeNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:27:
[...]

Ja staat gewoon op automatisch. Heb van alles al geprobeerd. Handmatig de tijd laten doen, dat werkt niet. Widgets opnieuw geinstalleerd, werkt niet. Het maakt ook niet uit welke widget. Iedere widget update zijn tijd (sporadisch) niet. Dit probleem kwam in het begin voor, toen had ik de telefoon net. Vervolgens installeerde ik een klok widget, toen was het probleem weg. Nu is het weer een maand terug. Ik kwam erachter dat bepaalde widgets op het homescreen invloed hadden op de klok widget. Ik deinstalleerde frame me (een widget om foto's op je homescreen te zetten) en de klok deed het weer. Nu een tijdje later begint de klok weer te haperen. :(

Ik heb bij de nieuwe 2.3.3 update ook een ander probleem. Ik weet niet of anderen dit ook hebben. Bij de facebook media kan ik geen reactie plaatsen. (Krijg dan een melding met, niet beschikbaar op dit moment oid). Het 'ik vind dit leuk' knopje doet het dan ook niet. Hij laad ook geen reacties etc. De media komen wel gewoon tevoorschijn. Meerdere last van dat probleem?
Na dit gelezen te hebben heb ik nog maar 1 suggestie: fabrieksinstellingen :P Mocht dat niet helpen zou ik met het toestel teruggaan naar de winkel waar je m hebt gekocht.. Hele rare kuren heeft je toestel, ik heb geen enkele van deze meegemaakt tot nu toe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook de fout met de klok.
Zag opeens dat de klok meer dan 15 min achterliep.
Deed niets meer.
Widget verwijderen levert een waarschuwing op dat hij onverwachts gestopt is.
Eenmaal gechrashed>> opnieuw activeren staat hij weer goed.
Wel beetje waardeloos daar ik de arc als klok gebruik (o.a. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlakeNL schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:27:
[...]

Het probleem met de klok heb ik niet...maar het facebook probleem heb ik wel. Dit had ik trouwens ook al voor de update een keertje gehad. Maar nu na deze update kun je inderdaad niet reageren op op ik vind dit leuk klikken...beetje jammer. Doe het dan maar via een andere weg, maar vind de nieuwe facebook intergratie wel mooi, dus jammer dat het niet kan (wachten op de volgende update?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10-2024
M4DMan schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:55:
[...]

Na dit gelezen te hebben heb ik nog maar 1 suggestie: fabrieksinstellingen :P Mocht dat niet helpen zou ik met het toestel teruggaan naar de winkel waar je m hebt gekocht.. Hele rare kuren heeft je toestel, ik heb geen enkele van deze meegemaakt tot nu toe :/
had voor de eerste keer deze morgen ook het probleem opgemerkt ivm de klok...ze stond zo'n 15 minuten achter...voor de update had ik dit nog nooit opgemerkt..
Dit is dus gebeurd toen ik mijn foursquare opstartte...3g uitgezet, foursquare uitgezet en na enkele seconden stond de klok weer op normaal uur...blijkbaar moet het ergens met de widgets te maken hebben, al dan niet de foursquare ?
Ik gebruik de HTC clock/weather widget van Fancy Widgets Pro met clock skin H7C
Voor de rest van de dag geen problemen meer mee gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Vanavond voor het eerst eens HDMi aangesloten. Ik vond de beelden nogal matig doorkomen. Foto's werden helaas niet in resolutie opgeschaald waardoor ze simpelweg lelijk waren. Met video zal het wel meevallen, maar dat moet ik nog bekijken.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:07:
Vanavond voor het eerst eens HDMi aangesloten. Ik vond de beelden nogal matig doorkomen. Foto's werden helaas niet in resolutie opgeschaald waardoor ze simpelweg lelijk waren. Met video zal het wel meevallen, maar dat moet ik nog bekijken.
het is 1280x720p he, geen 8mp (3054x2336)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:15:
[...]

het is 1280x720p he, geen 8mp (3054x2336)
Sorry, ik bedoel foto's die ik eerder heb gemaakt met een dslr, niet met de onboard camera.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:17:
[...]

Sorry, ik bedoel foto's die ik eerder heb gemaakt met een dslr, niet met de onboard camera.
Ja ok, maar die worden dus op max 720p weergegeven via hdmi. Je kunt dus wel lekker inzoomen zonder kwaliteitsverschil maar geweldig wordt het natuurlijk niet. Video daarentegen is precies zoals opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff mijn homescreens gepost onder Post je Homescreen! - Deel 2. Wel nice topic voor wat ideetjes/apps.

Telefoon: Sony Ericsson Xperia Arc
Android: rooted stock 2.3.3 global rom
Launcher: LauncherPro Plus (0.8.6)
Icons: Custom Launcher Icons (4.1.4)
2 Docks: Youlu Address Book (1.2.1), K-9 Mail (3.801), LauncherPro Plus Menu, WhatsApp (2.6.4184), Dual File Manager (2.80), Opera Mobile (11.00 up4), Lock Screen (1.1), Sony Ericsson Xperia Arc Camera (stock 2.3.3), GTasks (0.7.5)
Wallpaper: origineel (1366x854) of small (960x854)

Homescreens:
1: LauncherPro Plus Twitter widget
2: Pure news widget (Scrollable) (1.0.4)
3: LauncherPro Plus Agenda widget
4: SiMi Clock (2.6.6), Simple Calendar Widget (1.94), Widgetsoid (3.2.4)
5: Folders met apps gemaakt met SiMi Folder (2.1), Beltegoed Sinopia (1.15), Whiteboard Pro (4.3.2)
6: Sony Ericsson Xperia Arc TrackID (stock 2.3.3), PlayerPro (2.05), links naar NLRadio (1.5) / Sony Ericsson Xperia Arc Galerij (stock 2.3.3) / VitalPlayer Pro (1.2.7) gemaakt met Desktop VisualizeR (1.1.8)
7: Palmary Weather Pro (1.26), Aix Weather (0.1.7)
8: Sony Ericsson Xperia Arc lockscreen (stock 2.3.3)

Afbeeldingslocatie: http://s1d4.turboimagehost.com/t1/7623377_screenshot_1.jpg Afbeeldingslocatie: http://s1d4.turboimagehost.com/t1/7623380_screenshot_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://s1d4.turboimagehost.com/t1/7623382_screenshot_3.jpg Afbeeldingslocatie: http://s1d4.turboimagehost.com/t1/7623387_screenshot_4.jpg Afbeeldingslocatie: http://s1d4.turboimagehost.com/t1/7627910_screenshot_5.jpg Afbeeldingslocatie: http://s1d4.turboimagehost.com/t1/7623391_screenshot_6.jpg Afbeeldingslocatie: http://s1d4.turboimagehost.com/t1/7623395_screenshot_7.jpg Afbeeldingslocatie: http://s1d4.turboimagehost.com/t1/7623399_screenshot_8.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond kreeg ik de update via OTA aangeboden en heb deze geïnstalleerd.

Na het eerste vierkantje viel het toestel uit en is nu ook niet meer aan te krijgen, ding reageert nergens op. Groen lampje gaat nogeneens branden als ik de oplader aansluit.

Zometeen maar eens naar de T-Mobile shop met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 08:37:
Gisterenavond kreeg ik de update via OTA aangeboden en heb deze geïnstalleerd.

Na het eerste vierkantje viel het toestel uit en is nu ook niet meer aan te krijgen, ding reageert nergens op. Groen lampje gaat nogeneens branden als ik de oplader aansluit.

Zometeen maar eens naar de T-Mobile shop met dat ding.
Wat bedoel je precies met eerste vierkantje? Heb je al geprobeerd de accu eruit te halen en terug te plaatsen, daarna toestel inschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Zo, anders loopt mijn batterij over de nacht even half leeg. Dat heb ik nog niet eerder gehad..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M4DMan schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:19:
[...]

Wat bedoel je precies met eerste vierkantje? Heb je al geprobeerd de accu eruit te halen en terug te plaatsen, daarna toestel inschakelen?
Yups, zodra ik de aan/uit knop indruk, trilt het toestel nogeneens dat deze bezig is met aan te gaan.

En m.b.t. het eerste vierkantje, dit was in het scherm waar de update wordt geïnstalleerd. Dus nadat het toestel zichzelf opnieuw heeft opgestart.

Dat het laad lampje ook geen tekenen van leven vertoond als het toestel aan de lader hangt, is best wel een teken dat er iets goed mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

cheiron schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:35:
Zo, anders loopt mijn batterij over de nacht even half leeg. Dat heb ik nog niet eerder gehad..
Al gecheckt op lopende processen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbosma
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 13:26
Ik heb het nog niet op internet kunnen vinden dus wellicht hier,

Ik kan niet meer alle apps zien in de lijst met applicaties, het lijkt niet uit te maken of ze op sd of op de telefoon staan. Ik kan bepaalde apps alleen nog benaderen door ze eerst op de 'desktop' te zetten. Ze verschijnen ook nog gewoon bij Instellingen>Toepassingen>Toepassingen beheren

Originele SE omgeving met versie 2.3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvbosma schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:18:
Ik heb het nog niet op internet kunnen vinden dus wellicht hier,

Ik kan niet meer alle apps zien in de lijst met applicaties, het lijkt niet uit te maken of ze op sd of op de telefoon staan. Ik kan bepaalde apps alleen nog benaderen door ze eerst op de 'desktop' te zetten. Ze verschijnen ook nog gewoon bij Instellingen>Toepassingen>Toepassingen beheren

Originele SE omgeving met versie 2.3.3
had ik laatst ook last van. Ook een ander bug namelijk dubbele apps. Waarschijnlijk heeft dit verband met elkaar en met de sd-card. Hoe dan ook, na het opnieuw opstarten klopte weer alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:11:
Ff mijn homescreens gepost onder Post je Homescreen! - Deel 2. Wel nice topic voor wat ideetjes/apps.

Telefoon: Sony Ericsson Xperia Arc
Android: rooted stock 2.3.3 global rom
Launcher: LauncherPro Plus (0.8.6)
Icons: Custom Launcher Icons (4.1.4)
2 Docks: Youlu Address Book (1.2.1), K-9 Mail (3.801), LauncherPro Plus Menu, WhatsApp (2.6.4184), Dual File Manager (2.80), Opera Mobile (11.00 up4), Lock Screen (1.1), Sony Ericsson Xperia Arc Camera (stock 2.3.3), GTasks (0.7.5)
Wallpaper: origineel (1366x854) of small (960x854)

Homescreens:
1: LauncherPro Plus Twitter widget
2: Pure news widget (Scrollable) (1.0.4)
3: LauncherPro Plus Agenda widget
4: SiMi Clock (2.6.6), Simple Calendar Widget (1.94), Widgetsoid (3.2.4)
5: Folders met apps gemaakt met SiMi Folder (2.1), Beltegoed Sinopia (1.15), Whiteboard Pro (4.3.2)
6: Sony Ericsson Xperia Arc TrackID (stock 2.3.3), PlayerPro (2.05), links naar NLRadio (1.5) / Sony Ericsson Xperia Arc Galerij (stock 2.3.3) / VitalPlayer Pro (1.2.7) gemaakt met Desktop VisualizeR (1.1.8)
7: Palmary Weather Pro (1.26), Aix Weather (0.1.7)
8: Sony Ericsson Xperia Arc lockscreen (stock 2.3.3)

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Heel erg cool dit , dat is pas een mooie aanpassing aan de arc kwa styl veel beter als het orgineel kijken of ik dit ook voor elkaar kan boxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een methode om 2.3.3 te rooten! Op XDA staat een how to:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1115542

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Wat voor video player gebruiken jullie? Ik wil divx, xvid en misschien mkv gaan afspelen.

Ik wilde eerst ArcMedia, RockPlayer of moboPlayer installeren maar die vragen toegang tot m'n adresboek en telefoonstatus!? Waarom moet een video player bij m'n adresboek kunnen? Erg irritant, dat soort apps installeer ik liever niet ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ocdaan op 08-06-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
ocdaan schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:45:
Wat voor video player gebruiken jullie? Ik wil divx, xvid en misschien mkv gaan afspelen.

Ik wilde eerst ArcMedia, RockPlayer of moboPlayer installeren maar die vragen toegang tot m'n adresboek en telefoonstatus!? Waarom moet een video player bij m'n adresboek kunnen? Erg irritant, dat soort apps installeer ik liever niet ;)
De standaard videoplayer kan het ook al?

edit: oh excuses, dacht dat ik in het SGS2 topic zat.

edit2: Ik hoor wel goede verhalen over RockPlayer.

[ Voor 10% gewijzigd door Ewivis op 08-06-2011 16:52 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

No prob, denk al, doe ik nu iets verkeerds ;)

Nou ja, dan m'n principes maar eens aan de kant zetten en Rockplayer installeren...

// edit - net geinstalleerd en dat draaid prima moet ik zeggen....

speel net een film af zonder stotteren:

Video: XVID 720x304 23.98fps 1863Kbps [Video 0]
Audio: Dolby AC3 48000Hz 6ch 448Kbps [Audio 1]

Enkel even afwachten hoe dat zit met de reclame uitingen, is dat tijdens het afspelen om de zoveel tijd ofzo? Nou ja, ik zie wel ;)

[ Voor 56% gewijzigd door ocdaan op 08-06-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
ocdaan schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:04:
No prob, denk al, doe ik nu iets verkeerds ;)

Nou ja, dan m'n principes maar eens aan de kant zetten en Rockplayer installeren...

// edit - net geinstalleerd en dat draaid prima moet ik zeggen....

speel net een film af zonder stotteren:

Video: XVID 720x304 23.98fps 1863Kbps [Video 0]
Audio: Dolby AC3 48000Hz 6ch 448Kbps [Audio 1]

Enkel even afwachten hoe dat zit met de reclame uitingen, is dat tijdens het afspelen om de zoveel tijd ofzo? Nou ja, ik zie wel ;)
Geen idee, maar je zou je telefoon kunnen rooten en adfree kunnen installeren. Dan heb je nergens meer reclames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ewivis schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:19:
[...]

Geen idee, maar je zou je telefoon kunnen rooten en adfree kunnen ingestalleren. Dan heb je nergens meer reclames :)
Ahh nice one! Heb de arc al rooted namelijk, thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oftewel, oude 181 firmware rooten met Gingerbreak/SuperOneClick en dan OTA (WLAN/GPRS) update doen ipv SEUS (=kabel). Waarschijnlijk wordt het beveiligingslek in de OTA update binnenkort ook wel gedicht zoals met de SEUS update. Ik zal dus niet te lang wachten met rooten als je dat nog niet hebt gedaan via flashen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:15

Fordox

00101010

ik heb ook de klok probleem, maar als je wacht tot de minuut overslaat, staat ie weer goed.

ik heb wel een andere vraag: hoe kom je aan 7 homescreens ipv de standaard 5?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:31:
ik heb ook de klok probleem, maar als je wacht tot de minuut overslaat, staat ie weer goed.

ik heb wel een andere vraag: hoe kom je aan 7 homescreens ipv de standaard 5?
Andere launcher gebruiken dan die van SE. bijv LauncherPro (plus) of ADW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbosma
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 13:26
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:17:
[...]

had ik laatst ook last van. Ook een ander bug namelijk dubbele apps. Waarschijnlijk heeft dit verband met elkaar en met de sd-card. Hoe dan ook, na het opnieuw opstarten klopte weer alles.
Dat werkte eerst niet maar na een paar spontane reboots lijkt alles weer op zn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milou
  • Laatst online: 12-09 16:29
Nu een kleine maand bezitter van de Arc en sinds 3 dagen een rete irritant probleem.
Als ik me telefoon op de tafel leg (lees 2 cm hoogte in hoesje laat vallen) krijg ik een reboot.
Als ik met me vinger waar dan ook een tik geef, krijg ik precies het zelfde.
En zelfs als ik hem in me hand hou en er mee loopt valt die uit.

Sony Ericsson kan er geen antwoord op geven en google geeft ook weinig resultaten hierover.
Heb ik gewoon een kapot toestel, of ligt dit aan android zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Milou schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:27:
Nu een kleine maand bezitter van de Arc en sinds 3 dagen een rete irritant probleem.
Als ik me telefoon op de tafel leg (lees 2 cm hoogte in hoesje laat vallen) krijg ik een reboot.
Als ik met me vinger waar dan ook een tik geef, krijg ik precies het zelfde.
En zelfs als ik hem in me hand hou en er mee loopt valt die uit.

Sony Ericsson kan er geen antwoord op geven en google geeft ook weinig resultaten hierover.
Heb ik gewoon een kapot toestel, of ligt dit aan android zelf?
zie hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1111627

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milou
Hee, precies hetzelfde probleem, straks thuis maar eens een papiertje tussen stoppen.
Kijken of dat het probleem verhelpt, bedankt.
I'll keep you updated haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:14
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:45:
[...]

Oftewel, oude 181 firmware rooten met Gingerbreak/SuperOneClick en dan OTA (WLAN/GPRS) update doen ipv SEUS (=kabel). Waarschijnlijk wordt het beveiligingslek in de OTA update binnenkort ook wel gedicht zoals met de SEUS update. Ik zal dus niet te lang wachten met rooten als je dat nog niet hebt gedaan via flashen...
Yup, dat werkt :)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Milou schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:58:
Hee, precies hetzelfde probleem, straks thuis maar eens een papiertje tussen stoppen.
Kijken of dat het probleem verhelpt, bedankt.
I'll keep you updated haha
Ik had precies hetzelfde vorige week gepost. Papiertje ertussen heeft het bij mij opgelost. Moet zeggen dat ik het wel slordig vind voor een telefoon in deze prijsklasse.

Nu heb ik alleen nog soms spontane reboots wanneer ik het stroom van het toestel haal..

Trouwens een vraagje; kunnen jullie met de standaard browers "webmail.online.nl" openen? Bij mij vertikt hij het en kan ik de site alleen openen met Opera Mini.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 15:20
cheiron schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:13:
[...]

Ik had precies hetzelfde vorige week gepost. Papiertje ertussen heeft het bij mij opgelost. Moet zeggen dat ik het wel slordig vind voor een telefoon in deze prijsklasse.

Nu heb ik alleen nog soms spontane reboots wanneer ik het stroom van het toestel haal..

Trouwens een vraagje; kunnen jullie met de standaard browers "webmail.online.nl" openen? Bij mij vertikt hij het en kan ik de site alleen openen met Opera Mini.
Je kan hem natuurlijk ook gewoon aanbieden voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Remcoder schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:31:
[...]

Je kan hem natuurlijk ook gewoon aanbieden voor garantie.
Waarom zou ik dat doen? Omdat de batterij een beetje losjes zit?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
cheiron schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:56:
[...]

Waarom zou ik dat doen? Omdat de batterij een beetje losjes zit?
Omdat de telefoon niet voldoet aan de gestelde normen. Je vindt het blijkbaar ergerlijk genoeg om erover te klagen, maar het probleem op een degelijke manier laten oplossen is teveel gevraagd.

Zo typisch altijd he, wel steen en been klagen op het internet, maar het probleem aankaarten bij de instantie die er wat aan kan doen is teveel gevraagd. :')

--edit--
Ik heb namelijk hetzelfde probleem en ik ga hem van de week even afgeven bij de leverancier om hem te laten repareren.

[ Voor 10% gewijzigd door Remcoder op 09-06-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Remcoder schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:32:
[...]

Omdat de telefoon niet voldoet aan de gestelde normen. Je vindt het blijkbaar ergerlijk genoeg om erover te klagen, maar het probleem op een degelijke manier laten oplossen is teveel gevraagd.

Zo typisch altijd he, wel steen en been klagen op het internet, maar het probleem aankaarten bij de instantie die er wat aan kan doen is teveel gevraagd. :')

--edit--
Ik heb namelijk hetzelfde probleem en ik ga hem van de week even afgeven bij de leverancier om hem te laten repareren.
Ik weet niet waarom je zo opgewonden en geirriteerd reageert, maar ik zeg alleen dat ik het slordig vind. Ik weet niet waar jij "steen en been klagen" nou weer vandaan haalt..

Een papiertje achterin werkt en heb ik geen last van, waarom zou ik hem dan x tijd kwijt willen zijn voor iets waar waarschijnlijk niet een veel betere oplossing voor is?
Daarnaast noem ik het alleen zodat een andere user weet dat hij hier niet de enige in is.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Als ik zo de genoemde problemen hoor zou ikém ook direct terugbrengen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had dit ook
maar omdat ik een hoesje had bestelt bij deal etreme en daar een batarij bij kreeg, deze andere batarij gebruikt
ik heb nu het probleem niet meer.
mischien "productie" foutje van batarij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maiskneuzer
Ik heb nog geen enkele keer ervaren dat door batterij problemen het toestel reboot. Een of twee keer toen ik hem net nieuw had is hij spontaan gereboot, maar sinds meer dan een maand al niet meer voorgekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
cheiron schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:41:
[...]

Ik weet niet waarom je zo opgewonden en geirriteerd reageert, maar ik zeg alleen dat ik het slordig vind. Ik weet niet waar jij "steen en been klagen" nou weer vandaan haalt..

Een papiertje achterin werkt en heb ik geen last van, waarom zou ik hem dan x tijd kwijt willen zijn voor iets waar waarschijnlijk niet een veel betere oplossing voor is?
Daarnaast noem ik het alleen zodat een andere user weet dat hij hier niet de enige in is.
Er is wel een betere oplossing voor, namelijk indienen voor garantie. Wss worden de contacten op de telefoon vervangen of wordt er een andere batterij geplaats. Je hebt er recht op en hoe erg is het nu om je telefoon ff 2 weken kwijt te zijn om hem daarna gefixed terug te krijgen?

--edit--

En daarnaast vind ik het gewoon irritant dat mensen vaak maar wat rondklagen op het internet en als je ze dan wijst op de mogelijkheid om de fabrikant te wijzen op het probleem, het probleem ineens niet meer zo groot is en het allemaal wel meevalt.

[ Voor 13% gewijzigd door Remcoder op 09-06-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
heeft iemand een idee of oplossing hoe je alle mails in 1x kunt selecteren om deze te verwijderen ? Nu moet je ze 1 per 1 aanvinken om ze te verwijderen...wel irritant als je ze uit je postvak in hebt verwijderd en ze zitten in je prullenbak...dus zou wel handig zijn om prullenbak in 1x te kunnen legen..

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milou
Papiertje ertussen heeft gewerkt, met het hardlopen viel die niet uit en kon ik wel fatsoenlijk naar me muziek luisteren. Dat het slordig is dat het zo moet maakt me niet zoveel uit, telefoon werkt prima en doet wat ik er van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophecy67
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-07-2014
Voor iedereen die T-Mobile of een andere branded Arc heeft..

Ik heb zelf zojuist een branded Arc geupdate naar Gingerbread 2.3.3 via de PC Companion. Deze vroeg allereerst zelf om te updaten op de PC waarna de 2.3.3 vrij kwam.

Voordat je gaat updaten, wees er zeker van dat je 50%+ battery-charge hebt. Anders zal je een warning krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
Prophecy67 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:55:
Voor iedereen die T-Mobile of een andere branded Arc heeft..

Ik heb zelf zojuist een branded Arc geupdate naar Gingerbread 2.3.3 via de PC Companion. Deze vroeg allereerst zelf om te updaten op de PC waarna de 2.3.3 vrij kwam.

Voordat je gaat updaten, wees er zeker van dat je 50%+ battery-charge hebt. Anders zal je een warning krijgen.
Ik kreeg die warning, genegeerd omdat ik op 48% zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Remcoder schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 10:56:
[...]

Ik kreeg die warning, genegeerd omdat ik op 48% zat :P
En hoe is de overgang naar 2.3.3? Stuk beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
Ewivis schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 11:17:
[...]

En hoe is de overgang naar 2.3.3? Stuk beter?
Mja ik merk de verschillen niet echt omdat ik geen facebook gebruik en voor de update ging mijn accu ook al langer mee dan de meeste mensen hier. Hij gaat wel langer mee, maar hoeveel langer heb ik nog niet echt bewust op gelet omdat ik hem redelijk onregelmatig oplaad.

Geen idee hoe snel die opstart omdat ik hem eigenlijk nooit zelf uitzet. Wel nog altijd last van spontane reboots of uitvallen als de telefoon een schok krijgt, maar daarvoor ga ik hem van de week aanbieden voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:14
Sinds de 2.3.3 opdate heb ik opeens dat m'n wifi brak is.. Op totaal willekeurige momenten wordt de verbinding verbroken :s

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist ook de update OTA mogen ontvangen, maar merk tot nu toe geen verschil. Misschien dat hij iets langer meegaat op een batterijlading, maar dat kan ik pas over een paar dagen met zekerheid zeggen. En opstarten is iets sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi
Heb de Arc nu sinds de release, maar sinds een weekje start ie ineens meerdere keren per dag zomaar uit het niets opnieuw op. Iemand bekend met dit probleem / iemand tips om het op te lossen?

THnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allen,

Ik heb sindskort de SE Arc en het bevalt me tot nu toe prima (aangezien ik van een Samsung F580 kwam).

Heb nu nog een oplader gekocht (1 voor thuis 1 voor op werk) en vroeg me af of het nou uitmaakt als de ene koppeling zegt:

OUTPUT 5.0 VDC===700mA en die originele zegt OUTPUT 5.0 VDC===850mA .

Dan duurt het toch enkel wat langer met opladen? Of is dit niet goed voor me batterij?

Daarnaast laadt de Xperia zich ook op als je het via je computer USB aansluit, gaat dit dan ook ten koste van je batterij? Ik weet dat het met een lithion batterij niet echt uitmaakt of ie helemaal leeg is en dat je dan gaat laden. Maar ik wil graag zo voorzichtig / zorgvuldig met me nieuwe aanwinst omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 16:38:
Hoi allen,

Ik heb sindskort de SE Arc en het bevalt me tot nu toe prima (aangezien ik van een Samsung F580 kwam).

Heb nu nog een oplader gekocht (1 voor thuis 1 voor op werk) en vroeg me af of het nou uitmaakt als de ene koppeling zegt:

OUTPUT 5.0 VDC===700mA en die originele zegt OUTPUT 5.0 VDC===850mA .

Dan duurt het toch enkel wat langer met opladen? Of is dit niet goed voor me batterij?

Daarnaast laadt de Xperia zich ook op als je het via je computer USB aansluit, gaat dit dan ook ten koste van je batterij? Ik weet dat het met een lithion batterij niet echt uitmaakt of ie helemaal leeg is en dat je dan gaat laden. Maar ik wil graag zo voorzichtig / zorgvuldig met me nieuwe aanwinst omgaan.
Als het goed is zal je telefoon er niet meer hinder van ondervinden dan dat die langzamer oplaadt. Wat wel kan gebeuren is dat je telefoon meer vermogen gaat vragen dan de adapter kan leveren en dat je de adapter daarmee overbelast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Daeron voor je antwoord.

We zullen maar zien hoe dat verder gaat dan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:03:
Heb zojuist ook de update OTA mogen ontvangen, maar merk tot nu toe geen verschil. Misschien dat hij iets langer meegaat op een batterijlading, maar dat kan ik pas over een paar dagen met zekerheid zeggen. En opstarten is iets sneller.
Opmerking: WiFi verbinding is zeer onstabiel geworden na 2.3.3 update! valt zomaar uit en opeens is ie er weer, beetje vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 19:01
hebben jullie eigenlijk last van de 3 ipv 4 knopjes?
ik vind een arc eigenlijk heel erg mooi en ben tot nu toe altijd trouw aan SE geweest.
niet zonder reden ;).
En zeker als hij m'n ipod moet vervangen moet het wel een beetje prettig werken he.
en de grootste reden om voor de arc te kiezen is omdat hij als een van de weinige android telefoons een fatsoenlijke camera heeft

[ Voor 21% gewijzigd door twowheeler op 12-06-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:54:
Hoi
Heb de Arc nu sinds de release, maar sinds een weekje start ie ineens meerdere keren per dag zomaar uit het niets opnieuw op. Iemand bekend met dit probleem / iemand tips om het op te lossen?

THnx
Kijk of je geheugen kaartje niet los er in zit/even goed schoonmaken. Ik had pas mijn geheugenkaartje vervangen en niet helemaal goed aangedrukt, waarna hij bij een klein stootje opnieuw opstartte.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sentry23 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:31:
[...]

Kijk of je geheugen kaartje niet los er in zit/even goed schoonmaken. Ik had pas mijn geheugenkaartje vervangen en niet helemaal goed aangedrukt, waarna hij bij een klein stootje opnieuw opstartte.
Oke bedankt voor de tip. Zal eens kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
heeft iemand een idee of oplossing hoe je alle mails in 1x kunt selecteren om deze te verwijderen ? Nu moet je ze 1 per 1 aanvinken om ze te verwijderen...wel irritant als je ze uit je postvak in hebt verwijderd en ze zitten in je prullenbak...dus zou wel handig zijn om prullenbak in 1x te kunnen legen..

alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Reventon schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:46:

alvast bedankt _/-\o_
Volgens mij is dat niet mogelijk.

Wat me trouwens laatst opviel is dat ik een klein krasje/barst heb boven de lichtsensor naast de speaker.
Hoop niet dat we het zelfde verhaal als van de X1 krijgen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, maximaal irritant, krijg vandaag mijn OTA update binnen, hij download via wifi 44MB, start overnieuw op krijg die installatieschermpjes (met die blauwe stipjes), hij reboot weer en dan zegt hij dat hij niet kan updaten en staat hij inderdaad nog op 2.3.2.

Ik heb een KPN versie .181 geroot met Gingerbreak met een locked bootloader. Snap er geen hout van, heb inmiddels op XDA al een medelotgenoot gezien, maar verder nog geen oplossing. SEUS is eigenlijk geen optie, want ik heb alles er nu eindelijk naar mijn wens op staan en updaten per SEUS ben je volgens mij al je apps weer kwijt..(ok, na inloggen staan ze wel weer in de market, maar je instellingen en records met spelletjes ben je wel kwijt)

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 19:46:
SEUS is eigenlijk geen optie, want ik heb alles er nu eindelijk naar mijn wens op staan en updaten per SEUS ben je volgens mij al je apps weer kwijt..(ok, na inloggen staan ze wel weer in de market, maar je instellingen en records met spelletjes ben je wel kwijt)

Iemand enig idee?
Ik was na de update via PC companion iig niks kwijt.. zelfs m'n muziek stond nog op de juiste positie in de liveset :P
maar dat is zonder root.. geen idee dus hoe het bij jou gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Via SEUS zal je niks kwijtraken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 19:46:
Oke, maximaal irritant, krijg vandaag mijn OTA update binnen, hij download via wifi 44MB, start overnieuw op krijg die installatieschermpjes (met die blauwe stipjes), hij reboot weer en dan zegt hij dat hij niet kan updaten en staat hij inderdaad nog op 2.3.2.

Ik heb een KPN versie .181 geroot met Gingerbreak met een locked bootloader. Snap er geen hout van, heb inmiddels op XDA al een medelotgenoot gezien, maar verder nog geen oplossing. SEUS is eigenlijk geen optie, want ik heb alles er nu eindelijk naar mijn wens op staan en updaten per SEUS ben je volgens mij al je apps weer kwijt..(ok, na inloggen staan ze wel weer in de market, maar je instellingen en records met spelletjes ben je wel kwijt)

Iemand enig idee?
Weet het niet zeker... maar waarschijnlijk is dat omdat je bloatware en software hebt verwijderd of aangepast... Als je een hard reset doet en daarna meteen root uitvoert en voor de rest niks anders doet of verwijderd en dan gaat updaten zal ie t waarschijnlijk wel succesvol doen.
Dit is dan de manier om de root te behouden. Als je het via seus doet wordt de root verwijderd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

H-S schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:46:
[...]

Volgens mij is dat niet mogelijk.

Wat me trouwens laatst opviel is dat ik een klein krasje/barst heb boven de lichtsensor naast de speaker.
Hoop niet dat we het zelfde verhaal als van de X1 krijgen :F
Naar aanleiding van jou post heb ik even goed gekeken, maar ook ik heb een klein barstje in de behuizing ontdekt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier een klein barstje :(

Ben benieuwd of dat zo blijft.
Ziet er wel uit als een constructiefout/ design fout.
Weet wel zeker dat het er eerst niet zat.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:18
Bij mij ook een barstje.

Ik had het overigens veel mooier gevonden als de glasplaat gewoon doorliep en de sensoren en speaker in de glasplaat verwerkt zouden zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
Geen last van barstjes hier. Gaan jullie niet gewoon onvoorzichtig om met je toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Meestal zijn het warmteproblemen toch?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Remcoder schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 12:26:
Geen last van barstjes hier. Gaan jullie niet gewoon onvoorzichtig om met je toestel?
Bij mij zit ie altijd in een hoesje en ben ik erg voorzichtig mee.
Ik ben sowieso altijd zuinig op mijn toestellen, dus door onvoorzichtigheid komt het niet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:18
Het is een SE probleem. Vorige toestellen hadden er ook last van. De X10 had het ook op een kwetsbare plek waar het plastic erg dun is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
Ik had van de week eens die app van de ah geinstalleerd. Daarna was mijn accu in een dag tijd leeggetrokken. App weer verwijderd en de accu houdt het weer lekker lang uit. Iemand anders ook problemen daarmee gehad?
Pagina: 1 ... 15 ... 45 Laatste