Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn hoesje in van siliconen,dus geen probleem met het indrukken
User321 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:59:
[...]

hm, ik vind het power knopje nu al moeilijk in te drukken.. kan dat uberhaupt nog wel met een extra mm aan PVC ertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de link staat in mijn bericht, weet niet hoe je een foto hier zichtbaar kunt maken
LWaS schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:31:
[...]

Heb je toevallig een foto van je arc met het hoesje erom heen? Ben ik wel benieuwd naar namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-03-2024

MKY

Heb je toevallig een foto van je arc met het hoesje erom heen? Ben ik wel benieuwd naar namelijk ;)
Waarom een hoesje gebruiken om zo'n mooie telefoon? Zolang je je mobiel niet in je zak stopt waar sleutels, geld etc inzit, dan beschadig je hem ook niet.

Een mobiel is een gebruikersvorowerp en zal op den duur wel iets van slijtage krijgen en tegen die tijd heb je waarschijnlijk al een nieuwe aangeschaft.

Ok, waarschijnlijk wil je hem verkopen, maar dan heb je de hele tijd met een lomp hoesje gelopen. hmmm

Ik heb hem nu al 2 maanden zonder hoesje oid en hij ziet er nog als nieuw uit... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:32
MKY schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:05:
[...]

Waarom een hoesje gebruiken om zo'n mooie telefoon? Zolang je je mobiel niet in je zak stopt waar sleutels, geld etc inzit, dan beschadig je hem ook niet.

Een mobiel is een gebruikersvorowerp en zal op den duur wel iets van slijtage krijgen en tegen die tijd heb je waarschijnlijk al een nieuwe aangeschaft.

Ok, waarschijnlijk wil je hem verkopen, maar dan heb je de hele tijd met een lomp hoesje gelopen. hmmm

Ik heb hem nu al 2 maanden zonder hoesje oid en hij ziet er nog als nieuw uit... :)
Idd ik snap dat ook niet, tenzij je bijvoorbeeld in de bouw werkt of een andere beroep hebt waarbij die snel kan beschadigen of stoffig wordt vind ik het nogal onzinnig, net als een screenprotector op je scherm trouwens.

Hij is al groot genoeg en pas nu nog net in je zak, met een hoesje wordt ie nog groter en je moet hem steeds eruit halen of het hoesje open doen.

Heb de Arc nu 2 maanden en zit nog geen enkel krasje op het scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

Idd ik snap dat ook niet, tenzij je bijvoorbeeld in de bouw werkt of een andere beroep hebt waarbij die snel kan beschadigen of stoffig wordt vind ik het nogal onzinnig, net als een screenprotector op je scherm trouwens.

Hij is al groot genoeg en pas nu nog net in je zak, met een hoesje wordt ie nog groter en je moet hem steeds eruit halen of het hoesje open doen.

Heb de Arc nu 2 maanden en zit nog geen enkel krasje op het scherm..
In de bouw kan ik me het inderdaad ook wel voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Als je in de bouw werkt, helpt een hoesje ook niet veel. Stoot één keer met je heup tegen een werkbank of een houten balk en je touchscreen is naar z'n grootje.

* dreamscape heeft overigens wel een Valenta hoesje om z'n Arc maar dat is meer omdat 'ie te vaak spullen uit z'n handen laat vallen.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik gebruik dit hoesje:

Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/107000/valenta-leather-pocket-15.jpg?width=500&height=500

Een Valenta Leather Pocket 15. Heb ook een Valenta gehad bij m'n vorige toestel (6300), en dat beviel altijd prima, daarom heb ik er weer eentje genomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diminish
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-11-2024
waar regel je die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
http://www.google.nl/sear...k+15&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=

Beetje Googlen kan geen kwaad toch. :) Saturn heeft em ook liggen.

[ Voor 28% gewijzigd door S_Chief op 30-05-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op maandag 30 mei 2011 @ 15:58:
Ik gebruik dit hoesje:

[afbeelding]

Een Valenta Leather Pocket 15. Heb ook een Valenta gehad bij m'n vorige toestel (6300), en dat beviel altijd prima, daarom heb ik er weer eentje genomen. :)
hm bij mij paste die maar wel maar de arc kon er zo uit schuiven. dus ben hem weer gaan ruilen en heb nu deze:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...K:MEWNX:IT#ht_3429wt_1139
Bij deze klemt de arc er stukken beter in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10-2024
Stinger_ schreef op zondag 29 mei 2011 @ 14:45:
[...]

Zolang je accu erin zit, wordt je toestel voorzien van energie.. Het is niet onlogisch dat er nog het e.e.a op de achtergrond loopt, wat dus stroom verbruikt.
Als je je PC uitzet, verbruikt je mobo ook nog steeds een beetje stroom, hence die kleine batterij.
Oude SE's kon je uitzetten en toch bleef dan de wekker functionaliteit werken; kost ook stroom.

Dus dat antwoord is prima, of zoals jij het zegt; deftig.
Dat jij het niet snapt/begrijpt doet daar geen afbreuk aan.
begrijp ik helemaal...zoals ik al zei, kan ik wel verstaan dat die 1% à 3% max zakt..maar toch geen 8%...wij zitten hier om elkaar te helpen...indien jij/jullie dat ook niet willen begrijpen doet daar ook geen afbreuk aan...toch bedankt voor het wat meer begrijpelijk uitgelegd antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
hm.. was daarnet ff een paar foto's en een filmpje aan het maken, wilde ik de camera app verlaten, hangt ie hartstikke vast :/
dat een minuutje aangekeken, toen maar de power uit en weer aan gedaan, word ik begroet met dit:
Afbeeldingslocatie: http://user321.nl/meuk/ruis_600.jpg
daarachter draaide alles blijkbaar nog gewoon, unlockscherm kon ik op gevoel doen, muziekspeler werkte nog via play/pauze op m'n bluetooth headset, maar zien kon ik helemaal niets :P

uiteindelijk maar de batterij los getrokken en weer gestart, nu werkt ie weer gewoon.. fijn natuurlijk, maar wel vaag dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
De arc nu 5 dagen in het bezit, en het bvalt goed. Het verbaast mij hoe lekker hij in de hand ligt voor zo een grote telefoon. Batterij doet het best aardig; ik heb rustig kunnen internetten e.d. Al moet ik weg zeggen dat hij gewoon regelmatig aan de lader hangt.

Gelukkig heeft Sena nu ook een case voor de Arc uitgebracht. Een van de weinige cases die ik mooi vind; hij zit nog steeds om mijn touch diamond. Ben wel benieuwd naar hoe ze met de kromming in het toestel om gaan.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Mja, ik werd vandaag ook drie keer getrakteerd op een vastloper.. Eerste keer gebeurde toen ik een achtergrondje wou verwisselen, tweede keer zag m'n lockscreen er zo vaag uit dat ik moest rebooten, en de derde keer was net nadat ik klaar was met het kijken van een YouTube-filmpje... Ik hoop dat dit niet al te vaak zal gebeuren... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolds
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Kan iemand mij helpen met het volgende?

Heb een Sony Ericsson Arc en wilde deze aansluiten op mij lcd Tv Philips 26PF3321, maar krijg geen beeld. Dacht dat het lag aanmijn tv, hij zou geen HDCP ondersteunen, maar dit is niet het geval. Is dit een bekend probleem heb al 3 dagen op internet lopen zoeken maar zover ik kan lezen hoef je allen de kabel in je arc te doen en dan in de tv en hij zou het moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Eerste werkdag met de Arc... misschien had ik mij toch beter moeten verdiepen in de mogelijkheid om met mn werpPC te syncen. Wat een gedoe zeg. Ik had gehoopt dat hij out-of-the-box bij het aansluiten via USB wel zou syncen met outlook calender, maar helaas. Nu kan ik op zoek naar omwegen om de kalender te syncen zonder iets te mogen installeren..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

cheiron schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:42:
Eerste werkdag met de Arc... misschien had ik mij toch beter moeten verdiepen in de mogelijkheid om met mn werpPC te syncen. Wat een gedoe zeg. Ik had gehoopt dat hij out-of-the-box bij het aansluiten via USB wel zou syncen met outlook calender, maar helaas. Nu kan ik op zoek naar omwegen om de kalender te syncen zonder iets te mogen installeren..
Je hebt weinig ervaring met Android of Google zeker? Hij synced het beste met Gmail, of Google Apps. Ook voor je contacten en ook zonder USB. Een Exchangeserver kan ook.

Er zijn wel apps voor wat je wil. Waarschijnlijk kan het ook gewoon via wifi (lijkt me een stuk handiger dan steeds usb aansluiten).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Hoolds schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:29:
Kan iemand mij helpen met het volgende?

Heb een Sony Ericsson Arc en wilde deze aansluiten op mij lcd Tv Philips 26PF3321, maar krijg geen beeld. Dacht dat het lag aanmijn tv, hij zou geen HDCP ondersteunen, maar dit is niet het geval. Is dit een bekend probleem heb al 3 dagen op internet lopen zoeken maar zover ik kan lezen hoef je allen de kabel in je arc te doen en dan in de tv en hij zou het moeten doen.
Ik kan je enkel vertellen dat het bij mij wel werkt.... hdmi kabel in de pioneer receiver... duurd wel vrij lang maar werkt prima dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ocdaan schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:35:
[...]

Ik kan je enkel vertellen dat het bij mij wel werkt.... hdmi kabel in de pioneer receiver... duurd wel vrij lang maar werkt prima dan.
Inderdaad. Kabel erin en scherm unlocken en binnen een paar seconden heb je automatisch beeld op de tv.

Waarschijnlijk moet je ff in het menu van je tv gaan spitten naar een of andere plug-and-play/hdmi optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Marzman schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:53:
[...]

Je hebt weinig ervaring met Android of Google zeker? Hij synced het beste met Gmail, of Google Apps. Ook voor je contacten en ook zonder USB. Een Exchangeserver kan ook.

Er zijn wel apps voor wat je wil. Waarschijnlijk kan het ook gewoon via wifi (lijkt me een stuk handiger dan steeds usb aansluiten).
Klopt inderdaad, ik kom van WM6.5. Ik snap dat hij het best synced met Gmail, maar dat wordt hier op kantoor niet gebruikt.

Ik kan wel exchange invoeren, maar dan moet ik altijd een code intypen als ik de telefoon unlock, wat ik nogal irritant vind. Vandaar dat ik ooit USB-syncen heb ingesteld op mijn oude telefoon, wat voor mij goed werkt.

Overigens nog 1 vraagje; is er een snelle manier om het geluid van media en oproepen gelijk te trekken en te houden? Het gebeurt mij nu erg vaak dat ik het geluid op stil zet, een spelletje open en ontdek dat er toch nog media geluid aan stond.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Hmm.. als ik mijn arc wat harder op mijn buearu leg (zeg loslaat van 2 centimeter hoor) schakelt hij zichzelf uit?!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:18
Via SE update service is android 2.3.3 te installeren.... nu bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

cheiron schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:14:
Hmm.. als ik mijn arc wat harder op mijn buearu leg (zeg loslaat van 2 centimeter hoor) schakelt hij zichzelf uit?!
Eeeuh, waarom zou je je telefoon uberhaupt hard op de tafel willen leggen? :P
Nollekeuh schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:28:
Hmmm, als ik via mijn telefoon zoek naar updates word nog steeds aangegeven dat ik de laatste versie al heb, en dat is 2.3.2 in mijn geval.. Waar haal jij die update vandaan dan?

[ Voor 37% gewijzigd door M4DMan op 01-06-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
M4DMan schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:37:
[...]

Eeeuh, waarom zou je je telefoon uberhaupt hard op de tafel willen leggen? :P
2 centimeter is overdreven, ook bij 1 centimeter deed hij het al. even gegoogeld, stukje papier achter de accu en volgens mij opgelost.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nollekeuh schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:28:
wat is jou customization nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:07:
[...]

wat is jou customization nummer?
Wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je wilt druk eens in je telefoon op:
*#*#7378423#*#* en ga dan naar service info en dan naar software info en daar staat je customization version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:13:
[...]

als je wilt druk eens in je telefoon op:
*#*#7378423#*#* en ga dan naar service info en dan naar software info en daar staat je customization version.
1247-2038_R7C

Heb gewoon een NL versie, dus het zou in principe nu voor iedereen beschikbaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nollekeuh schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:28:
[...]

1247-2038_R7C

Heb gewoon een NL versie, dus het zou in principe nu voor iedereen beschikbaar moeten zijn.
dankjewel, ik neem aan dat dit de NL unbranded versie is? Dan ga ik even omschakelen van uk naar nl :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:29:
[...]

dankjewel, ik neem aan dat dit de NL unbranded versie is? Dan ga ik even omschakelen van uk naar nl :D
Ja unbranded

Overigens weet ik nog niet wat ik moet vinden van dat facebook gebeuren. Ben niet zo'n facebook gebruiker en ook het overgrote gedeelte uit mijn contacten lijst niet.

Verder zijn de andere updates op wifi, batterij, stabiliteit, video en performance een aangename verwelkoming. Ik hoop dat het batterij verbruik een beetje aan banden gelegd gaat worden zodat het mogelijk is skype te blijven draaien (= 3G data altijd aan). Ik ben namelijk klaar met dure belminuten (zeker als je eroverheen gaat) en wil nu toch wel wat verandering.

[ Voor 53% gewijzigd door Nollekeuh op 01-06-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nollekeuh schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:30:
[...]

Ja unbranded

Overigens weet ik nog niet wat ik moet vinden van dat facebook gebeuren. Ben niet zo'n facebook gebruiker en ook het overgrote gedeelte uit mijn contacten lijst niet.

Verder zijn de andere updates op wifi, batterij, stabiliteit, video en performance een aangename verwelkoming. Ik hoop dat het batterij verbruik een beetje aan banden gelegd gaat worden zodat het mogelijk is skype te blijven draaien (= 3G data altijd aan). Ik ben namelijk klaar met dure belminuten (zeker als je eroverheen gaat) en wil nu toch wel wat verandering.
zou het ook vooruitgang brengen in het telefoonsignaal ? daar hebben we hier de meeste problemen mee, regelmatig niet bereikbaar of valt weg, telefoonsignaal in batterijverbruik overzicht (grafiek) geeft ook allemaal strepen aan ipv hele vlakken of zelfs zoals met de SGII gewoon 1 grote gele/groene streep !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
ik heb de 1247-1063_R5C wat zeg dat dan precies , zover ik weet is dit een nl toestel unbranded bij vodafone vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

jayjay1986 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:19:
ik heb de 1247-1063_R5C wat zeg dat dan precies , zover ik weet is dit een nl toestel unbranded bij vodafone vandaan
Zelfde versie hier! En nog steeds geen update :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is het nummer wat je verteld wat voor regio/provider versie je hebt. Is bij 1247-1063_R5C de homepage bij de browser die van SE of vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

Zelfde versie hier. Heb naar mijn weten een unbranded gekocht via een winkel. Ik zit bij T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:52:
[...]

dat is het nummer wat je verteld wat voor regio/provider versie je hebt. Is bij 1247-1063_R5C de homepage bij de browser die van SE of vodafone?
Homepage van SE trouwens (ik zit bij T-Mobile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MKY schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:14:
[...]

Homepage van SE trouwens (ik zit bij T-Mobile).
ok thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Hoe lang duurt die update naar 2.3.3 btw? Heb je volle batterij nodig of is het minutenwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

MKY schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:13:
[...]

Zelfde versie hier. Heb naar mijn weten een unbranded gekocht via een winkel. Ik zit bij T-Mobile
en nog steeds geen update (via mobiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
MKY schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:27:
[...]
en nog steeds geen update (via mobiel)
1247-1063_R6C hier en heeft vandaag de update via PC binnen.. :Y)

Straks eerst maar eens video sync testen, kijken of dat opgelost is..

Eerste tests zijn positief! *O* :X

[ Voor 7% gewijzigd door Humma Kavula op 01-06-2011 19:41 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
bizar dat onze update er nog steeds niet is 1247-1063_R5C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

jayjay1986 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:54:
bizar dat onze update er nog steeds niet is 1247-1063_R5C
Wij hebben gewoon slechte batches, last in line :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diminish
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-11-2024
M4DMan schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:26:
Hoe lang duurt die update naar 2.3.3 btw? Heb je volle batterij nodig of is het minutenwerk?
ze melden netjes dat je een half volle nodig hebt, hij is wel wat sneller klaar dan dat.. maar ik vond het lang duren :)

ook heb ik het "idee" dat het booten langer duurt nu..
maar batt-life is zeker verbeterd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:57:
[...]

zou het ook vooruitgang brengen in het telefoonsignaal ? daar hebben we hier de meeste problemen mee, regelmatig niet bereikbaar of valt weg, telefoonsignaal in batterijverbruik overzicht (grafiek) geeft ook allemaal strepen aan ipv hele vlakken of zelfs zoals met de SGII gewoon 1 grote gele/groene streep !
Ik zou daarvoor niet te veel naar de telefoon kijken, of althans naar alle Arcs. Het kan ook aan jouw exemplaar liggen. Ik heb niet last van het wegvallen van het signaal, mijn desire viel vroeger echt vaak weg. De onbetrouwbaarheid van 3G speelt daar denk ik meer een rol in. 3G heeft veel meer cellen (celbereik is lager dan gsm), je hopt daardoor dus ook veel meer van cel naar cel, de kans dat daarbij de verbinding wegvalt (=de kans dat je even geen bereik hebt of dat er iets mis gaat) is veel groter dan bij GSM.
Diminish schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:19:
[...]

ze melden netjes dat je een half volle nodig hebt, hij is wel wat sneller klaar dan dat.. maar ik vond het lang duren :)

ook heb ik het "idee" dat het booten langer duurt nu..
maar batt-life is zeker verbeterd!
Opstarten na de update duurt echt 5 minuten ofzo. Afgezien hiervan zou de telefoon sneller moeten opstarten dan eerst. Wat ik absurd lang vond (1,5 minuut).

Edit: Net even geklokt: opstarten tot pincode intoetsen duurt nu 35 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al root mogelijkheden voor de nieuwe firmware? Had ergens gelezen dat er nog geen root mogelijk is door een gefixt beveiligingslek in android. In dat geval wacht ik nog wel ff op een basic rom+root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier 1247-1063_R5C

Nog even OTA geprobeerd>> niets.
Via de update service meteen bezig :D
Dus nu aan het downloaden (161mb) en dan afwachten :)

ben benieuwd

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:37:
Zijn er al root mogelijkheden voor de nieuwe firmware? Had ergens gelezen dat er nog geen root mogelijk is door een gefixt beveiligingslek in android. In dat geval wacht ik nog wel ff op een basic rom+root.
er zijn helaas nog geen root mogelijkheden met een locked bootloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 17:39:
Heb hier 1247-1063_R5C

Nog even OTA geprobeerd>> niets.
Via de update service meteen bezig :D
Dus nu aan het downloaden (161mb) en dan afwachten :)

ben benieuwd

gr
Via OTA kreeg ik hem ook niet nee. :)

Heb net de update geïnstalleerd, telefoon is nu bezig met opstarten (wat absurd lang duurt). :+

EDIT: En opgestart, zeg maar meer dan 5 minuten.

Even iets anders dan het upgraden, het lukt mij niet om succesvol te syncen met de SE website. Heb een account aangemaakt en netjes ook gekoppeld aan m'n Arc, maar als ik sync dan neemt hij alleen de bladwijzers over terwijl ik toch echt heb ingesteld dat ook de contacten gesynced moeten worden.. Heb nu al zeker iets van 20x gesynced, maar geen succes tot nu toe. :P Iemand een handige tip? :)

[ Voor 34% gewijzigd door S_Chief op 01-06-2011 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diegast
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-05-2023
Zojuist aan SE Update Service gehangen en de update naar 2.3.3 is beschikbaar... :p :D *Update bezig...*

Heb me gsm gekocht via Belsimpel.nl. Unbranded en gebruik T-mobile. FOTA (of OTA) geeft bij mij ook gewoon aan dattie al de laatste versie had. Massaal aan de SEUS mensen... ;) Updaten duurt ca. 5 minuten... en je raakt niks kwijt aan persoonlijke gegevens... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diegast
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-05-2023
SChief schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:38:
[...]

Heb net de update geïnstalleerd, telefoon is nu bezig met opstarten (wat absurd lang duurt). :+

Even iets anders dan het upgraden, het lukt mij niet om succesvol te syncen met de SE website. Heb een account aangemaakt en netjes ook gekoppeld aan m'n Arc, maar als ik sync dan neemt hij alleen de bladwijzers over terwijl ik toch echt heb ingesteld dat ook de contacten gesynced moeten worden.. Heb nu al zeker iets van 20x gesynced, maar geen succes tot nu toe. :P Iemand een handige tip? :)
Gebruik een google-account. Werkt veel gemakkelijker.. ;) SE sync pakt tie bij mij ook niet egt denderend... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
SChief schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:38:
[...]

Waarom zou je dat willen? Je gmail account synced toch al en is tevens backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik probeer ook met Gmail te syncen, maar ook dat lukt niet... 8)7 Hij zegt dat ie gesynced heeft, maar ik zie m'n contacten niet als ik via de pc inlog op Gmail..

[ Voor 42% gewijzigd door S_Chief op 01-06-2011 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollekeuh
SChief schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:09:
Ik probeer ook met Gmail te syncen, maar ook dat lukt niet... 8)7 Hij zegt dat ie gesynced heeft, maar ik zie m'n contacten niet als ik via de pc inlog op Gmail..
Ik dacht dat dat ook niet op die manier werkte. Je telefoon contacten worden niet zomaar geupload naar de google servers. Ik heb er een vcf van gemaakt op mijn tel en die daarna geimporteerd in google.

Je moet het zo zien: in je telefoon heb je

- telefooncontacten
- google contacten
- facebook contacten
- hotmail contacten etc..

Je telefoon integreerd dat allemaal. Het is niet zo dat de contacten in je telefoon gesyncroniseerd worden met je google contacten. Als je een nieuw contact aanmaakt krijg je namelijk ook de keuze of je hem wilt opslaan in je gmail contacten of telefoon contacten. Ik kies dan altijd google, daar ik verzekerd ben van een synchronisatie en backup.

Wil je in de cloud werken, zul je dus ook alles van de cloud van google moeten gebruiken!

[ Voor 37% gewijzigd door Nollekeuh op 01-06-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Aha, dus zo werkt dat. :) Bedankt voor de uitleg. Het is duidelijk dat ik nog helemaal nieuw ben met Android. :+

Jammer dat de SE Sync niet werkt dan, want die slaat als het goed is wel je gewone telefooncontacten op... :/

EDIT: Heb het probleem al gevonden. :') Toen ik m'n telefoon net had, heb ik de SE Sync overgeslagen en degelijke. Gewoon m'n telefoonnummers geprogrammeerd in het telefoonboek en klaar. Later heb ik een SE Sync account aangemaakt en zat ik continue op dat syncknopje te rammen terwijl er niets gebeurde. Ik wou net een nieuw contact aanmaken, en toen zag ik opeens als optie (die ik eerst niet zag omdat ik geen SE Sync account had): SE Sync. 8)7

Ik heb alles dus in een ongelukkige volgorde gedaan waarbij je over sommige dingen heen kijkt, balen. :+

[ Voor 71% gewijzigd door S_Chief op 02-06-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik moet wel een beetje grinniken om de battery life zoals hij nu is bij mn Arc: de hele avond met Wifi aan de market leeg zitten halen. Tientallen aps gedownload en geinstalleerd, zeker 80% uitgeprobeerd: nog bijna 60 procent over.
Met mijn oude HTC Diamond kon ik net anderhalf uur een beetje surfen :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
GOTCHA update naar 2.3.3 , even testen en dan laat ik meer weten , jammer dat ik geen facebook gebruik anders was het bij voorbaat al een aardige update geweest --> to be continued .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
heeft er iemand hier last van spontane reboots? De arc van mijn vrouw heeft dit, zelfs na de laatste update naar 2.3.3 is dit nog voorgekomen. Volgens haar komt het voor als de verbinding slecht is of er minder bereik is.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de 2.3.3 update geinstalleerd, batterij nu op 92%, Wifi, gps, gegevensverbindingen aan nu 18 uur op de accu, lijkt me een sterke verbetering.Opstart tijd minder dan een minuut !! Weet iemand een goed progamma om je films van de Arc te editten ?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:14:
[...]

er zijn helaas nog geen root mogelijkheden met een locked bootloader.
Ik zie dat op xda al een rooted global rom beschikbaar is. Nu maar eens ff uitpluizen hoe flashen op de arc werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste medelezers,

Ik heb een vraag. Ik zit erg te twijfelen tussen de arc en de sgs2. Wat is wijsheid? Waar ik een beetje tegenaan zit te hikken is de beperkte opslag capaciteit van de arc. In hoeverre is dit hinderlijk voor jullie? Qua looks steekt de arc uiteraard boven elke gsm in zijn klasse uit. Is het nadelig dat bepaalde apps niet op een sdcard gezet kunnen worden of niet? De sgs2 komt als beste, snelste uit de recentere tests maar heeft net als zijn voorganger een hoog plastic-look. Qua looks en vormgeving zou ik voor de sony gaan. De snelheid vind ik niet direct iets om een gsm op te beoordelen; het is geen pc maar je gaat praktisch automatisch met de trend mee. Je leest de tests en begint te watertanden... Maar wat is wijsheid?

Alvast bedankt voor evt reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Mja ik heb tot nu toe echt totaal geen moeite met het formaat van de interne opslag van de Arc. :) Snelheid is gewoon goed voor mij, heb geen last van enige vertraging.

Ik kan je geen doorslaggevend antwoord geven. Één ding kan ik wel zeggen, een Arc is zeker geen verkeerde keuze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 17:13

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:29:
[...]

Ik zie dat op xda al een rooted global rom beschikbaar is. Nu maar eens ff uitpluizen hoe flashen op de arc werkt.
Mooi, daar zat ik op te wachten! (Draaide 2.3.2 rooted, en wilde Titanium Backup gebruiken na update)
Hij staat er bij mij inmiddels op (Eerst met non-rooted Global geflashed, daarna de rooted img).
Het is nog te vroeg voor eerste indrukken qua accugebruik, maar de opstarttijd is flink verbeterd. Van 53 sec. op 2.3.2 naar 36 sec. op 2.3.3. Over de Facebook wijzigingen kan ik weinig zeggen, die heb ik er gelijk weer vanaf gehaald. De op XDA beschikbare Global is iets minder schoon dan de 2.3.2 rooted. Zo zaten Hanashi, Sakura en iets van de UEFA erbij in.
Ben erg benieuwd of het accugebruik voorspelbaarder is geworden. Slecht was het niet, want zolang de Arc niet besloot te gaan 'drainen', kon ik regelmatig 2 nachten laden overslaan. Maar het kon ook maar 'ineens' binnen een paar uur voorbij zijn, en hoop dat dat verholpen is.

@Bhand: Als de beperkte opslagruimte je grootste bezwaar is: Ik zou me daar niet teveel zorgen over maken. Bijna alle apps zijn te verplaatsen naar SD, en het wordt moeilijk die 250MB+ intern vol te pompen, zonder dat je hele gekke dingen gaat doen.

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-07 12:47

vozzie

Zo beter?

Vandaag FF via YouTube "Wild Life in Brazil (HD)" gekeken tegelijk met een iPhone 4 ernaast en wat is het scherm van de Arc toch geweldig. Vergeleken met een SG2 durf ik niks te zeggen, maar de iPhone 4 leek wel een toestel van 5 jaar geleden.

Moet zeggen dat na de update naar 2.3.3 de Arc net FF allemaal fijner werkt. Net FF wat sneller, typt net FF wat beter maar over de accu durf ik nog niks te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 18:23
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 18:43:
Beste medelezers,

Ik heb een vraag. Ik zit erg te twijfelen tussen de arc en de sgs2. Wat is wijsheid? Waar ik een beetje tegenaan zit te hikken is de beperkte opslag capaciteit van de arc. In hoeverre is dit hinderlijk voor jullie? Qua looks steekt de arc uiteraard boven elke gsm in zijn klasse uit. Is het nadelig dat bepaalde apps niet op een sdcard gezet kunnen worden of niet? De sgs2 komt als beste, snelste uit de recentere tests maar heeft net als zijn voorganger een hoog plastic-look. Qua looks en vormgeving zou ik voor de sony gaan. De snelheid vind ik niet direct iets om een gsm op te beoordelen; het is geen pc maar je gaat praktisch automatisch met de trend mee. Je leest de tests en begint te watertanden... Maar wat is wijsheid?

Alvast bedankt voor evt reacties.
Heb nu 2 maanden de arc in m'n zak en ben er heel blij mee. Maar als ik nu zou moeten kiezen zou ik toch echt voor een s2 gaan. Nieuwere genereatie gsm. Processor zowiezo, scherm (in mijn mening) nog beter, batterij die het langer uithoudt (?), wifi-direct, ...
Zie behalve die 'looks' geen voordelen van de arc boven de s2.Maar als je die looks zo belangrijk vindt ...
De arc is in ieder geval een prima toestel. Enige 'problemen' die ik heb met het toestel zijn:
- heel af en toe problemen met de accu (maar zou verholpen moeten zijn met 2.3.3)
- in 2 maanden 2 keer een spontane reboot gehad
- kan geen bookmark mappen aanmaken in de browser (irriteert me enorm)
- telkens als ik de arc opnieuw opstart zet hij alle apps die op de kaart geinstalleerd zijn, achteraan de menu's (gooit de door mij ingestelde volgorde dus weer helemaal door de war).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu 24 uur op batterij, alles open, geinternet, mail opgehaald foto's gemaakt en half uurtje gegamed, accu nu op 65 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

hansbkp schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:57:
[...]

Heb nu 2 maanden de arc in m'n zak en ben er heel blij mee. Maar als ik nu zou moeten kiezen zou ik toch echt voor een s2 gaan. Nieuwere genereatie gsm.
Ik ben juist voor de Arc gegaan voornamelijk voor de looks. Een S2 vind ik teveel op een iphone lijken. Neem dan een iPhone zou ik zeggen.
Kwa snelheid vind ik de arc erg netjes. Ben benieuwd hoeveel sneller de S2 is en of je dit merkt. Verder heb ik geen problemen met de opslag. De meeste apps zet je op de SD kaart, die je tevens kan uitbreiden als je wilt. Diverse testen zeggen in je orientatiefase veel, maar als je eenmaal je keuze hebt gemaakt (welke gsm dan ook) vergeet je waarschijnlijk de cijfertjes vanzelf.

Uiteindelijk moet je gewoon gaan voor datgene wat bij je past. De Arc vind ik gewoon mooi en hij draait lekker. Voor mijn gevoel is ie snel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:20:
Nu 24 uur op batterij, alles open, geinternet, mail opgehaald foto's gemaakt en half uurtje gegamed, accu nu op 65 %
Dit klinkt veel belovend. Ik kon al redelijk lang met mijn batterij (1,5 - 2 dag). Ik ben hem nu ook aan het updaten. Hou jullie ook op de hoogte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik ben echt een leek, maar hoe update je je phone naar 2.3.3. Als iemand het mij zou kunnen uitleggen heel graag. Ohh voel me wel een beetje dom hiero haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 18:23
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 00:11:
Oke ik ben echt een leek, maar hoe update je je phone naar 2.3.3. Als iemand het mij zou kunnen uitleggen heel graag. Ohh voel me wel een beetje dom hiero haha
Updaten via of het instellingen menu (laatste optie), of de pc-companion software op een pc, of via de SE website (?). Via het instelllingen menu schijnt nog niet te werken. Heb het zelf via pc-companion gedaan. Ging niet vanzelf omdat er eerst weer een update van die software uitgevoerd moest worden en daarna de usb verbinding vernaggeld was. Maar uiteindelijk wel gelukt. 5 minuten werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

hansbkp schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 08:24:
[...]

Updaten via of het instellingen menu (laatste optie), of de pc-companion software op een pc, of via de SE website (?). Via het instelllingen menu schijnt nog niet te werken. Heb het zelf via pc-companion gedaan. Ging niet vanzelf omdat er eerst weer een update van die software uitgevoerd moest worden en daarna de usb verbinding vernaggeld was. Maar uiteindelijk wel gelukt. 5 minuten werk.
Ik raad ook aan om via PC-companion te doen, dat is overzichtelijker. PC-companion installeert zichzelf als je je Arc voor het eerst koppeld aan je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Yes, exchange ism hotmail werkt nu d:)b

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-08 11:59
Met de software-update verliest de Xperia X10 ook een aantal features. Sony Ericsson heeft zijn zelfontwikkelde camera-interface vervangen door de standaardcamera-interface van Android, waardoor functies zoals gezichtsherkenning niet meer werken. Ook een backupdienst wordt met Android 2.3.3 niet meer ondersteund.
Geldt dit ook voor de Arc? en zijn er nog meer bijzonderheden?
Outerspace schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:55:
Yes, exchange ism hotmail werkt nu d:)b
Is dat na 2.3.3 of door iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

amark schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:06:
[...]

gezichtsdetectie werkt gewoon.
Facebookintergratie is echt handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

amark schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:06:
[...]

[...]

Is dat na 2.3.3 of door iets anders?
Waarschijnlijk door 2.3.3. Daarvoor lukt het mij niet (en anderen blijkbaar ook niet).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-08 11:59
Oke, ik ben over en ga ook updaten. Nu alleen nog een windows pc zoeken....(via tel of SE website geen updates gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

amark schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:20:
Oke, ik ben over en ga ook updaten. Nu alleen nog een windows pc zoeken....(via tel of SE website geen updates gevonden)
sowieso updaten. Wifi verbinding is ook improved en batterij schijnt ook langer mee te gaan. Heb daar nog geen concrete cijfers van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophecy67
  • Laatst online: 13-07-2014
Ik heb dit gisteren nog even getest, de branded versies (Gekocht via T-Mobile) hebben nog geen updates.

Zojuist ook nog even getest via de about phone -> software update functie van de telefoon zelf. Ook geen updates.. Helaas nog even wachten voor de Branded versies blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

Prophecy67 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:51:
Ik heb dit gisteren nog even getest, de branded versies (Gekocht via T-Mobile) hebben nog geen updates.

Zojuist ook nog even getest via de about phone -> software update functie van de telefoon zelf. Ook geen updates.. Helaas nog even wachten voor de Branded versies blijkbaar.
Dit is een van de redenen dat ik nooit een branded version aanschaf! De prijzen in de winkel zijn vaak iets duurder, maar die 2 tientjes meer dan waard. Voorkom je ook dit soort zaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net ff de std rom (tft) en rooted custom rom (img) geinstalleerd. Ik had wel wat troubles met het installeren van de S1Boot Download driver voor flashtool. Uiteindelijk gelukt door of het installeren van SE PC companion + Software updater, of door het installeren van de extra drivers van flashtool. Vervolgens met Titanium Backup alles gerestored. Hierbij liep de interne opslag steeds vol doordat de apps niet allemaal automatisch naar de SD kaart werden gekopieert. Dus dat heb ik steeds handmatig gedaan en vervolgens opnieuw restoren totdat er geen ruimtegebrek meer was. Vervolgens zag ik dat de apps niet meer in market stonden (voor updates). Maar na het deinstalleren van wat rotzooi kwamen ze weer terug onder de market. Alles werkt nu weer zoals eerst. Nu maar eens ff checken of er dingen verbeterd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

weet iemand waar ik de snelkoppeling/ widget van synchronisatie kan vinden voor de arc. Zoals deze ook in de widget van Energiebeheer staat? Ik kan hem nergens los creeeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKY

MKY

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:20:
Ik zit nu 9 uur op batterij en accu staat nu op 56%? Voor mijn gevoel kost de facebookintergratie juist meer batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon ook net geupdate naar 2.3.3. maar ik merk niks van het sneller opstarten hoor..heb het nu een aantal keer geprobeerd, maar hij doet er nog steeds 2 minuten over. Maja opzich maakt dat voor mij niet zoveel uit, want hij staat toch nooit uit (tenzij de batterij ineens leeg is en hij uitvalt). Ik vind de facebookintergratie trouwens echt super!! Verder weet ik eigenlijk niet wat er anders is...maar dat merk ik vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro

Maestro

Nog iets wat me opvalt na de update: De backlight is niet meer zo nerveus!
Als ik het toestel bij kunstlicht gebruikte, bijv. 's-avonds, paste het toestel continu de helderheid aan tussen 2-3 stappen. In de praktijk resulteerde dit in een knipperende backlight. Probleem is verdwenen met 2.3.3 gelukkig :)

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accu is zeker beter. Ik denk zo'n 25%. Als de vreemde drains ook weg zijn (tot nu toe niets gemerkt) dan ben ik zeer tevreden. Snelheidsverschil merk ik niet zo, alsmede de camera verbeteringen. Opstarttijd is veel beter. Voorheen lag dat op zeker 2min tot de pin invoer. Nu rond de 30-60s.

Krijgt trouwens iemand hier hotmail exchange met K9mail aan de gang? Of een vergelijkbare email client waarbij je meerdere accounts kunt beheren van verschillende aanbieders?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Prophecy67 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:51:

Ik heb toch echt een toestel van T-Mobile en ik heb de update naar 2.3.3 gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 17:47:
Accu is zeker beter. Ik denk zo'n 25%. Als de vreemde drains ook weg zijn (tot nu toe niets gemerkt) dan ben ik zeer tevreden. Snelheidsverschil merk ik niet zo, alsmede de camera verbeteringen. Opstarttijd is veel beter. Voorheen lag dat op zeker 2min tot de pin invoer. Nu rond de 30-60s.
Krijgt trouwens iemand hier hotmail exchange met K9mail aan de gang? Of een vergelijkbare email client waarbij je meerdere accounts kunt beheren van verschillende aanbieders?
Waarom is mijn opstart tijd nog steeds rond de 2 minuten na de update? Heeft het bij jou even geduurt voordat het 30 tot 60 sec was?? Hmm ga hem nog maar eens aan het uitzetten haha...stom dat ie bij iedereen sneller is en bij mij niet.

Edit: blijkbaar heeft het even wat inwerktijd nodig ofzo...nu net opnieuw opgestart en hij doet er tussen de 30 en 45 sec tot de pin over :) Gelukkig haha

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro

Maestro

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:27:
[...]

Waarom is mijn opstart tijd nog steeds rond de 2 minuten na de update? Heeft het bij jou even geduurt voordat het 30 tot 60 sec was?? Hmm ga hem nog maar eens aan het uitzetten haha...stom dat ie bij iedereen sneller is en bij mij niet.

Edit: blijkbaar heeft het even wat inwerktijd nodig ofzo...nu net opnieuw opgestart en hij doet er tussen de 30 en 45 sec tot de pin over :) Gelukkig haha
Ik heb 't zojuist even voor je geprobeerd nadat ie sinds gisteravond aanstond:
2 minuten en 4 seconden.... wtf.. :'(
Nog een keer dan maar: 37 seconden. 3e keer ook. Eerste keer duurde het erg lang voordat de animatie in beeld kwam, de 2e en 3e keer binnen 15 seconden. Niet heel boeiend, wel grappig/apart die grote afwijkingen.

/edit: ah, je was er al achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:27:
[...]

Heb pas sinds vandaag de rom erop dus misschien wordt die nog trager... maar direct bij de eerste keer starten (na backups teruggezet te hebben) was die al erg snel met opstarten. Daarna nog een keer opgestart en nog steeds snel. Heb net nog weer ff geprobeerd en hij was bij de pin invoer na 43s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is spam en wordt niet op prijs gesteld.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 04-06-2011 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10-2024
na de update...telefoon uitgezet om te gaan slapen...bij het opstaan nog steeds zelfd percentage...niks verdwenen overnacht...zelfs meer..had 38% bij slapen gaan en bij opstaan stond ze op 40% :) leuk dit...
vandaag batterij opgeladen, van de lader gehaald deze morgen om 10u30 ongeveer en ik heb nu(20u30) nog steeds 100% !!!! al paar smsen verstuurd, wifi aangezet...10 min. gebeld...lijkt mij een flinke verbetering die update !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reventon schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 20:26:
na de update...telefoon uitgezet om te gaan slapen...bij het opstaan nog steeds zelfd percentage...niks verdwenen overnacht...zelfs meer..had 38% bij slapen gaan en bij opstaan stond ze op 40% :) leuk dit...
vandaag batterij opgeladen, van de lader gehaald deze morgen om 10u30 ongeveer en ik heb nu(20u30) nog steeds 100% !!!! al paar smsen verstuurd, wifi aangezet...10 min. gebeld...lijkt mij een flinke verbetering die update !
Wel gek dat je na dat alles en zoveel uur nog 100% over hebt...ik vertrouw dat nooit zo. Heb dat zelf ook een aantal keer gehad dat ik na ruim 12 uur nog 100% over had terwijl dat alles aanstond enzo....dat ging allemaal goed totdat ik na anderhalve dag snachts nog 30% over had en hij de volgende ochtend uit was gevallen....Maar ik heb mn phone vandaag pas geupdate dus moet nog even checken hoe het de accuduur zit, zou chill zijn als het zo erg verbeterd is:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
De batterij valt mij best mee. Vandaag ongeveer 6,5 uur in de trein gezeten. Constant dataverbinding, wat dingen gedownload, spelletjes gespeeld, veel muziek geluisterd. Daarnaast tussendoor nog wat apps gedownload. Thuis nog wat via Wifi gebrowsed, en nu is de koek met 9% wel zo een beetje op ;)

Denk dat ik zo met normaal gebruik 2 dagen wel moet kunnen redden.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het niet zo erg dat hij snel leeg is.
Heb via E-bay 3 extra accu's inc een reislader aangeschaft, voor eur 14,50. inc. verzending.
Zijn wel li-ion accu's i.p.v. li-po maar ze hebben wel iets meer capaciteit. 1600mAh.

zoek op ebay naar, x3 New Battery + Charger F Sony Ericsson XPERIA Arc X12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S03
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 14:23

S03

Op 2.3.2 kreeg ik WiFi uiteindelijk wel goed, ook de batterij ging het goed volhouden. Nu ik geupdate heb naar 2.3.3. ben ik weer terug bij af helaas. WiFi wordt gestaag beter, en ik hoop dat dit ook voor de batterij zal gelden.

Altijd leuk, een lerende (spook) telefoon. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophecy67
SChief schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:17:
[...]

Ik heb toch echt een toestel van T-Mobile en ik heb de update naar 2.3.3 gehad. :)
Dan snap ik hier dus geen houtvan, Heb 'm in de T-Mobile store gekocht, probeer zojuist via SEUS te updaten (via PC). geeft aan up to date. Over-The-Air updates zijn er ook niet.

Android version 2.3.2
Model Number: LT15i
Build Number: 3.0.A.2.181

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Prophecy67 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:10:
[...]

Dan snap ik hier dus geen houtvan, Heb 'm in de T-Mobile store gekocht, probeer zojuist via SEUS te updaten (via PC). geeft aan up to date. Over-The-Air updates zijn er ook niet.

Android version 2.3.2
Model Number: LT15i
Build Number: 3.0.A.2.181
Hier precies hetzelfde. T-Mobile model, met die versie en build number, en ook die van mij krijgt nog geen update. Waarschijnlijk moeten we nog even geduld hebben ....

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamscape schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 18:17:
[...]

Hier precies hetzelfde. T-Mobile model, met die versie en build number, en ook die van mij krijgt nog geen update. Waarschijnlijk moeten we nog even geduld hebben ....
welk customazation nummer hebben jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prophecy67
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 18:41:
[...]

welk customazation nummer hebben jullie?
Waar staan die precies? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaRk9012
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06 13:54
Ook ik heb hetzelfde als de bovenstaande.
zwaar frusterend.

Deze telefoon gisteren aangeschaft bij Pdashop te rotterdam
inclusief met een Vodafone abbonement, en kom er achter dat als ik een browser open, ik t-mobile rommel zie staan, tevens ook t-mobile ringtones.....
Pagina: 1 ... 14 ... 45 Laatste