Mooi, daar zat ik op te wachten! (Draaide 2.3.2 rooted, en wilde Titanium Backup gebruiken na update)
Hij staat er bij mij inmiddels op (Eerst met non-rooted Global geflashed, daarna de rooted img).
Het is nog te vroeg voor eerste indrukken qua accugebruik, maar de opstarttijd is flink verbeterd. Van 53 sec. op 2.3.2 naar 36 sec. op 2.3.3. Over de Facebook wijzigingen kan ik weinig zeggen, die heb ik er gelijk weer vanaf gehaald. De op XDA beschikbare Global is iets minder schoon dan de 2.3.2 rooted. Zo zaten Hanashi, Sakura en iets van de UEFA erbij in.
Ben erg benieuwd of het accugebruik voorspelbaarder is geworden. Slecht was het niet, want zolang de Arc niet besloot te gaan 'drainen', kon ik regelmatig 2 nachten laden overslaan. Maar het kon ook maar 'ineens' binnen een paar uur voorbij zijn, en hoop dat dat verholpen is.
@Bhand: Als de beperkte opslagruimte je grootste bezwaar is: Ik zou me daar niet teveel zorgen over maken. Bijna alle apps zijn te verplaatsen naar SD, en het wordt moeilijk die 250MB+ intern vol te pompen, zonder dat je hele gekke dingen gaat doen.
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat