[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste
Acties:
  • 152.394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 09:11:
Is het laten graveren door de Apple store eigenlijk mooi ? Slim ? Handig bij diefstal ?
Kan me voorstellen dat de meesten het niet doen.
En wat voor ludieke kreten staan er dan zoal in ??
Het zou eventueel handig zijn bij diefstal, want de dief kan hem dan moeilijker verkopen. Maar voorkomen doe je het er niet mee, want het staat op de achterkant dus van tevoren zien doe je het niet. Als het gaat om het identificeren als hij gestolen wordt kan je net zo goed het serienummer opschrijven.

Aan de andere kant werkt het wel tegen je voor wat betreft de verkoopwaarde, als je wil upgraden naar een nieuwe dan zit je met de oude met je naam er op, en wie wil er nou een iPad kopen met iemand anders' naam er op?

Tenzij je er een standaard spreuk op zet ofzo, maarja, dan kan je er net zo goed niets op zetten.

Ik heb er in het echt nog nooit een gezien (zelfs geen iPod) die gegraveerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:47:
hoe vraag je dat geld terug?

ik heb 1,5 week geleden er 1 besteld :X wordt vandaag geleverd :Y)
Wet koop op afstand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:54
timwijn schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:38:
@jeehaa, bedankt voor de info, maar als je even een paar pagina's terug was gegaan, had je gezien dat dat al bekend was hier :)
Ik bedacht mezelf net dat er nog kennissen in Amerika zitten en de moeder van mijn vriendin in April ofzo, die kant op gaat. Kan ze er mooi één voor me meenemen.
Met de huidige wisselkoers, kost een 16gb wifi-only, (het model wat ik wil), maar 360 euro.
Misschien dat ik dan nog wel voor de 32gb ga. (430 euro.)
Je moet dan uiteraard wel rekening houden met nog ruim 8% aan tax wat er bij komt, en als je pech hebt nog invoerheffing + BTW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:03
Wanneer kunnen we de eerste echte handson verwachten? Levert Apple iPad2s aan journalisten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

10 maart waarschijnlijk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Laatst online: 20-09 21:45
scatman schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 07:53:
Heb dit ook al in een ander topic gevraagd, maar daar niet echt een duidelijk antwoord gekregen:
Misschien een stomme vraag, maar heeft de wifi editie ook gps, of is dit alleen bij de 3g?
En zo ja, werkt deze wat deftig op de ipad 1?
Ik weet dat de 3g a-gps heeft, maar dit is toch alleen maar om snel een fix te hebben niet? En de wifi heeft "gewoon" (=geen assisted) gps?
Wifi heeft geen GPS, doet plaats bepaling via WIFI

3G heeft A-GPS GPS met extra assited functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 20:24
VeeGee schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:56:
[...]

Je moet dan uiteraard wel rekening houden met nog ruim 8% aan tax wat er bij komt, en als je pech hebt nog invoerheffing + BTW :)
Als je gewoon dat ding in je handbagage houdt, doos in je koffer, hoef je toch niets te betalen? Zit nog onder de 430 euro toch? (6,25% salestax BRON: http://www.taxadmin.org/fta/rate/sales.pdf , hij komt dan namelijk uit Boston. Dan blijf je met de 16gb wifi-only gewoon keurig onder de 430 euro (380 euro op precies te zijn.) en dan hoef je verder niks met de douane toch?!)
*let wel met dan hoef je niets te betalen, bedoel ik natuurlijk ook of het volledig legaal is.*

[ Voor 32% gewijzigd door timwijn op 04-03-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 21:16

LoneWolf

Just a Byte

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:26:
[...]

Herkenbaar. Wil er maximaal 250,- voor betalen, maar dan moet het wel een beetje betrouwbaar overkomen.

Hoe zit het trouwens met de garantie als je hem tweedehands koopt?
LOL het wordt steeds erger, tegenwoordig met die kopers op marktplaats:

- Het moet niet te duur zijn, liefst helft of minder van de nieuwprijs, en niet te oud
- Het moet er onbeschadigd uitzien, liefst nieuw in verpakking
- Men wil ook nog garantie op alles.
- Verzendkosten wil men niet betalen, moet in de prijs inbegrepen zijn ook al is de prijs lager als de verzendkosten zelf....

Had het laatst ook met iemand, een harddisk van 250 gb verkocht, 5 jaar oud voor 15 euro. Komt die kerel na een week klagen dat die stuk is gegaan. Wil een nieuwe of zijn geld terug! ik zeg sorry, maar na een week goed gewerkt te hebben kan ik er nix meer mee, kijk als ie dezelfde dag meld dat ie niet goed is kan ik nog kijken of we iets kunnen regelen, maar anders moet ie niet 2e hands bij een particulier kopen voor weinig, maar gewoon in de winkel met garantie. (had overigens 6 van die disks, kwamen uit mijn oude server, was raidset. alle andere 5 draaien nog prima)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kmf schreef op zondag 27 februari 2011 @ 21:36:
Ik ben mezelf al twee weken lang aan het overtuigen dat ik de iPad2 niet moet kopen. Dan is het makkelijker om de verleiding te weerstaan :)

(een generatie skippen is het beste)
OK.. 2 weken mentale voorbereiding, en het effect daarvan begint na 2 dagen al af te brokkelen... 8)7

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51
LoneWolf schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:15:
- Verzendkosten wil men niet betalen, moet in de prijs inbegrepen zijn ook al is de prijs lager als de verzendkosten zelf....
/offtopic.
Vd week een oude MDA Vario verkocht voor 15 euro, waarvan 7 euro verzendkosten. Ik zit nu al te wachten op de lading mailtjes die er gaan komen, want tsja, voor 8 euro verwacht je ook nog wat support op zo'n ding.
kmf schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:18:
OK.. 2 weken mentale voorbereiding, en het effect daarvan begint na 2 dagen al af te brokkelen... 8)7
Twijfel ook danig moet ik zeggen, zou m'n 16GB wel willen inruilen, maar met die prijzen die hier voorbij komen, tsja, dan wordt het wel erg veel bijbetalen (290 euro voor iPad + hoes). vd zomer in de VS, dus ik wacht denk ik tot de prijzen voor 2e hands weer wat bijtrekken, of anders pas vd zomer (250 krijg je altijd wel voor een iPad lijkt me, al zal de gemiddelde markplaatskoper dan wel 125 bieden :'( )

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:19
timwijn schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:38:
@jeehaa, bedankt voor de info, maar als je even een paar pagina's terug was gegaan, had je gezien dat dat al bekend was hier :)
whoopsy, ik was terug gegaan tot gisteren in de namiddag, er vanuit gaande dat dit niet eerder bekend was. excuses

edit:

Doos in je bagage en ipad in handbagage is vragen om problemen. Of je kiest ervoor de doos leeg na te sturen, met iets heel anders erin, eventuele bonnen/invoices in een envelope gescheiden opsturen, of door de doos helemaal niet mee te nemen. Als je eruit gepikt wordt gaat alle bagage open.

[ Voor 29% gewijzigd door jeehaa op 04-03-2011 12:00 ]

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Neefdave schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 08:46:
Wat een ellende. Ik had altijd gedacht dat apple producten redelijk hun hoge waarde bleven houden. Nu valt dat toch vies tegen mocht je de ipad 1 weg willen doen en een ipad 2 kopen. (niet dat ik dat wil maar de prijzen liggen fors lager)
Dat heeft ook te maken met de enorme prijsdrop van de IPAD 1 nieuw. Maar is inderdaad wel jammer. Dat is natuurlijk ook het probleem als je een gadget koopt. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ben blij dat ik woensdag net voor de Keynote mijn 32GB 3G heb verkocht voor een mooie prijs :)
VeeGee schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:56:
[...]

invoerheffing hoef je niet te betalen op iPads, valt onder computers.

[ Voor 63% gewijzigd door Benny op 04-03-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
jeehaa schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:58:
Doos in je bagage en ipad in handbagage is vragen om problemen. Of je kiest ervoor de doos leeg na te sturen, met iets heel anders erin, eventuele bonnen/invoices in een envelope gescheiden opsturen, of door de doos helemaal niet mee te nemen. Als je eruit gepikt wordt gaat alle bagage open.
Zodra ze een iPad zien weten ze wel hoe laat het is lijkt me, en zullen ze (kunnen) vragen om bewijs dat je hem uit Nederland hebt.
Maar als je onder de 430 zit sowieso geen probleem... En ach, al betaal je er wel BTW over, dan ben je nog goedkoper uit dan hier in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Laatst online: 10:19
matthijst schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:40:
[...]

Zodra ze een iPad zien weten ze wel hoe laat het is lijkt me, en zullen ze (kunnen) vragen om bewijs dat je hem uit Nederland hebt.
Maar als je onder de 430 zit sowieso geen probleem... En ach, al betaal je er wel BTW over, dan ben je nog goedkoper uit dan hier in de winkel.
Daarom. Je kan naar mijn idee beter open kaart spelen. Maar goed, ieder zijn eigen manier om het apparaatje te krijgen :)

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Gizmodo yesterday sparked fears in some users when it reported that an Apple representative had initially revealed at an iPad 2 hands-on event in London that the device carries the same 256 MB of RAM found in the first-generation models. According to the report, a senior public relations representative from Apple quickly backtracked from that claim, however, and noted that the company could not confirm how much RAM is included in the iPad 2.
Waarom doen ze daar zo geheimzinnig over? Anders doet iFixit het wel voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Roamor schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:47:
[...]

Waarom doen ze daar zo geheimzinnig over? Anders doet iFixit het wel voor ze.
Omdat, in tegenstelling tot de concurrentie, Apple niet wil dat de iPad wordt beoordeeld op zijn specificaties, maar op de ervaring die deze kan bieden door de applicaties, etc.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldt niet voor maatwerk, heb de mijne laten voorzien van tekst :)

daarnaast weet ik niet of de 2 biedt wat ik wil... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]FL!PNEUS schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:56[/message]:
[...]

Omdat, in tegenstelling tot de concurrentie, Apple niet wil dat de iPad wordt beoordeeld op zijn specificaties, maar op de ervaring die deze kan bieden door de applicaties, etc.
Mijn ervaring is dat de gigapica's niet goed ervaren worden door de iPad met die lullige 256MB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:58:
[...]

geldt niet voor maatwerk, heb de mijne laten voorzien van tekst :)

daarnaast weet ik niet of de 2 biedt wat ik wil... :)
:?
Huh, de 2 is toch gewoon op alle punten beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
matthijst schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:17:
[...]

Ik heb al berichten gelezen dat de 2 te licht, te dun en/of te snel is.... 8)7

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
FL!PNEUS schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:56:
[...]

Prima, maar als ze vinden dat 256MB (=aanname) genoeg is voor de iPad2; dan kunnen ze dat toch gewoon zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:33

Roytoch

Nietes

kmf schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:44:
[...]

Nu ik enkele maanden een 1 heb gehad weet ik dat voor mijn gebruik de snelheid ervan ruim voldoende is. Voor die 120 euro verschil zou ik zelf serieus twijfelen tussen de 1 en de 2. Zo fantastisch zijn de verbeteringen nou ook weer niet (rather underwhelming zelfs, helaas).

Enige waar ik tegenaanloop, wat het vrij debiel maakt als dat niet verbeterd is, is het lage RAM-geheugen waardoor tabs te vaak reloaden enzo.

[ Voor 13% gewijzigd door Roytoch op 04-03-2011 13:51 ]

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

FL!PNEUS schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:56:
[...]

Niet helemaal. Consumenten geilen tegenwoordig niet meer op GHz-en, maar op cores. Dat er een dual-core in de iPad 2 zit wordt dan ook nadrukkelijk vermeldt.

Echter, iOS gaat een stuk zuiniger met geheugen om. Met 256MB RAM is de iPad gewoon al hartstikke snel. Andere tablets hebben 1GB nodig voor dezelfde ervaring. Uitbundig gaan vertellen dat er nu het dubbele aan geheugen in de iPad zit, schiet dus niet zo op.

Ik durf er wel een kratje bier om te verwedden dat er 512MB RAM in zit ;) Snellere processor en gpu vragen ook gewoon om meer RAM.

[ Voor 8% gewijzigd door Muthas op 04-03-2011 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
kmf schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:44:
:D

Het lijkt me vooral fijn met Zinio, daar valt soms nog wel wat qua snelheid te winnen...
Zelfde voor het openen van iBooks...
En brownsen van sites met veel plaatjes zal waarschijnlijk ook allemaal net iets vloeiender gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Muthas schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:16:
[...]

Uitbundig gaan vertellen dat er nu het dubbele aan geheugen in de iPad zit, schiet dus niet zo op.
Vooral niet als er helemaal niet het dubbele in zit? :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:39
timwijn schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:05:
[...]

Als je gewoon dat ding in je handbagage houdt, doos in je koffer, hoef je toch niets te betalen? Zit nog onder de 430 euro toch? (6,25% salestax BRON: http://www.taxadmin.org/fta/rate/sales.pdf , hij komt dan namelijk uit Boston. Dan blijf je met de 16gb wifi-only gewoon keurig onder de 430 euro (380 euro op precies te zijn.) en dan hoef je verder niks met de douane toch?!)
*let wel met dan hoef je niets te betalen, bedoel ik natuurlijk ook of het volledig legaal is.*
Volgens mij betaal je pas voor het bedrag boven de 430 euro; stel dat je een ipad koopt van 500 euro omgerekend dan betaal je dus die extra kosten maar over 70 euro; valt nog wel te overzien als je graag wat meer wil dan het standaardmodel.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:17:
[...]

Ja ach wat de een beter vind, vind de ander minder of niet van betekenis.

bv. die cam.. leuk.. maar voor mij niet intressant.
dat hij dunner is geworden.. tja, vind de 1 al dun..

die dual core is wel intressant, maar of dat nou rede is om hem te verpatsen en een 2 te kopen.

Hoor net dat hij al bezorgd is.. kan niet wachten tot ik naar huis kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:21:
[...]

Volgens mij betaal je pas voor het bedrag boven de 430 euro; stel dat je een ipad koopt van 500 euro omgerekend dan betaal je dus die extra kosten maar over 70 euro; valt nog wel te overzien als je graag wat meer wil dan het standaardmodel.
Ja okee, maar het plan was gewoon de 16gb wifi-only, dan zou ik hem bij wijze van spreke gewoon geseald en wel in mijn koffer mogen doen, zonder er verder belasting over te hoeven betalen toch, omdat hij in totaal onder de 430 euro zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roobje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-08 14:13
jeehaa schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:58:
[...]
edit:

Als je eruit gepikt wordt, dan gaat je koffer eerst door een X-ray scan. en als ze dan iets zien vragen ze wat het is en daarna gaan ze hem misschien pas openen. dit gebeurde iig bij mij afgelopen zomer toen ik uit de states kwam, maar na de X-ray mocht ik gewoon weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
matthijst schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:17:
[...]

:D

Het lijkt me vooral fijn met Zinio, daar valt soms nog wel wat qua snelheid te winnen...
Zelfde voor het openen van iBooks...
En brownsen van sites met veel plaatjes zal waarschijnlijk ook allemaal net iets vloeiender gaan...
Zinio heeft één vreemd iets, als je van een magazine maar één blad hebt dan kan je die niet verwijderen, je moet er perse meerderen hebben, dan krijg je dat 'edit' ding ervoor. Maar als je één hebt en je klikt hem aan opent hij de magazine meteen.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de afgelopen keer uit de VS ook voor ongeveer 3000,- meegenomen.
iPad's en AppleTV2's. Eruit pikken gebeurt maar zelden volgensmij.

400,-/430,- is idd vrij maar daarboven betaal je volgensmij ook btw over de 400,-
Koop je iets van 500,- betaal je dus btw over 500,- en niet over 70,-.

Edit:

Di staat op de Douane site :
Totale waarde van de andere goederen mag maximaal zijn: € 430

De waarde van 1 artikel mag niet worden gesplitst over meer personen. Als u dus 1 artikel meeneemt met een waarde van meer dan € 430, dan moet u over het hele bedrag belasting betalen.

Voorbeelden:U koopt een camera van € 500. U moet over het volledige bedrag belasting betalen.

U koopt een horloge van € 400 en een vulpen van € 55. Het totaalbedrag is € 455. U hoeft alleen belasting te betalen over de vulpen.

[ Voor 49% gewijzigd door Donstil op 04-03-2011 15:16 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:49
Hmmm,

Wordt nu wel interessant om te kijken of ik een IPAD1 kan kopen met inruil van mn ouwe 16GB 3G.

Stel ik krijg daar nog 150 euro voor, dan is een IPAD wel heel interessant :Y

Nu nog een goedkoop achterkantje vinden voor mn 3G (scheuren) :(

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
basset schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:29:
Hmmm,

Wordt nu wel interessant om te kijken of ik een IPAD1 kan kopen met inruil van mn ouwe 16GB 3G.

Stel ik krijg daar nog 150 euro voor, dan is een IPAD wel heel interessant :Y

Je vindt het interessant als je 150 euro voor je iPad 3G 16GB kan krijgen? :?

Als je die tweedehands verkoopt dan kan je er makkelijk nog het dubbele voor krijgen, hoe is €150 dan interessant?

edit:
Ow, er zitten scheuren in je huidige iPad? Dan is 'ie natuurlijk wel minder waard. Maar merk je daar echt wat van?

[ Voor 10% gewijzigd door Hahn op 04-03-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hierboven.

Ik denk dat hij een iPhone heeft ipv iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 11:39

migros

Nooit meer een Samsung

Die Ipad koop ik meteen. Al was het alleen maar voor de prijs. PM tu maar

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:21:
Volgens mij betaal je pas voor het bedrag boven de 430 euro.
Nee, niet als het 1 item is.
Roobje schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:54:
Als je eruit gepikt wordt, dan gaat je koffer eerst door een X-ray scan. en als ze dan iets zien vragen ze wat het is en daarna gaan ze hem misschien pas openen. dit gebeurde iig bij mij afgelopen zomer toen ik uit de states kwam, maar na de X-ray mocht ik gewoon weer verder.
Ah, en jij doet een iPad in je koffer?
basset schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:29:
Volgens mij zit "alles" in de 3G aan je achterkant vastgeschroefd; oftewel, je moet je hele iPhone uit elkaar halen als je de achterkant wilt vervangen. Lastigste reparatie die je kan hebben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij doet Evan het dit jaar niet.
Ik mailde hem, maar geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 12:29
Ik ga morgen naar New York, zou de iPad 1 nog gewoon te koop zijn in de NYC winkels (Fifth Avenue of Upper West Side)? Ik weet dat hij in de US nog online te bestellen is via een speciale pagina maar ik weet niet of de Apple Stores 'm daar ook nog hebben. Ik vind het nu wel heel interessant om er een te halen, dankzij de prijsverlaging van de iPad 1 scheelt het me nu bijna 200 euro tussen het kopen van een iPad 1 in de VS en het kopen van een iPad 2 op de 25e hier in Nederland (voor het 16GB WiFi model, NYC sales tax meegerekend). De nieuwe snufjes van de iPad 2 vind ik niet speciaal genoeg om er bijna 200 euro meer voor neer te leggen. De camera's ga ik nooit gebruiken, en dat hij wat dunner en lichter is maakt me eigenlijk ook niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wat is de maximum snelheid van de 3G chip in de iPad 2, kan er niks over vinden op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Bartjeee schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:12:
Wat is de maximum snelheid van de 3G chip in de iPad 2, kan er niks over vinden op het internet.
Ja ik zat ook al te kijken maar ik kan er niets over vinden. Apple zegt er niets over (net zoals over de RAM). Het is even wachten tot ifixit er eentje onder handen neemt.

De iPad 1 gebruikte volgens iFixit deze chip. Die kan dus 7.2mbit/s aan. Ik verwacht niet dat die van de iPad 2 langzamer zal zijn.

Wel grappig trouwens, ik zie nu pas in die datasheet dat die chip zelf ook een eigen ARM processor heeft, tot 312Mhz, en ondersteuning voor LCD displays enzo. Waarschijnlijk bedoeld als system-on-chip voor goedkope mobieltjes. Apple gebruikt hem alleen maar als modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ik heb mail gehad van onze vriend Evan:

Hi,

Good to hear from you.

Yes I will be selling all models of the I Pad 2.

I will add you to my list now.

As always shipping is free with me and I promise not hangups with Customs.

I will be in contact with you shortly.

Thank You

Ben benieuwd wat de prijzen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:08
Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/ipad.png

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:39
Donstil schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:12:

Di staat op de Douane site :
Totale waarde van de andere goederen mag maximaal zijn: € 430

De waarde van 1 artikel mag niet worden gesplitst over meer personen. Als u dus 1 artikel meeneemt met een waarde van meer dan € 430, dan moet u over het hele bedrag belasting betalen.

Voorbeelden:U koopt een camera van € 500. U moet over het volledige bedrag belasting betalen.

U koopt een horloge van € 400 en een vulpen van € 55. Het totaalbedrag is € 455. U hoeft alleen belasting te betalen over de vulpen.
Ok wist ik niet. Mijn ervaring is overigens ook dat je zelden tot nooit gecheckt wordt. Toch zeker 250 keer in mijn leven door Schiphol binnen gekomen, slechts eenmaal gecheckt na terugkomst uit Maleisie. Toen waren ze op DVDs uit. Ik had er 30 bij me - allemaal legaal :P

Is het overigens mogelijk om op de website van Apple te bestellen zodat je op 25 maart levering ontvangt?

[ Voor 5% gewijzigd door Dr. Strangelove op 04-03-2011 18:14 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 18:13:
[...]

Ok wist ik niet. Mijn ervaring is overigens ook dat je zelden tot nooit gecheckt wordt. Toch zeker 250 keer in mijn leven door Schiphol binnen gekomen, slechts eenmaal gecheckt na terugkomst uit Maleisie. Toen waren ze op DVDs uit. Ik had er 30 bij me - allemaal legaal :P

Is het overigens mogelijk om op de website van Apple te bestellen zodat je op 25 maart levering ontvangt?
Volgens mij worden ze vanaf 25 maart pas verzonden, dus als je geluk hebt heb je hem één dag later. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:45
Ze verzenden 25 maart en op zaterdag bezorgd UPS niet, dus dat wordt maandag/dinsdag.
bbouws schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:14:
Ik heb mail gehad van onze vriend Evan:

Hi,

Good to hear from you.

Yes I will be selling all models of the I Pad 2.

I will add you to my list now.

As always shipping is free with me and I promise not hangups with Customs.

I will be in contact with you shortly.

Thank You

Ben benieuwd wat de prijzen worden :)
Ik ook!

[ Voor 72% gewijzigd door Rivanov op 04-03-2011 19:24 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
syltheboy schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:19:
[...]

Volgens mij worden ze vanaf 25 maart pas verzonden, dus als je geluk hebt heb je hem één dag later. ;)
Bij peorder krijg je ze op de dag van de Launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is leuk :+
Derde regel:
"But this one is much better!"

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2011 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
@ hierboven wat jij wil ;)

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/iPadgravure.png

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Zolang je jezelf maar grappig vindt hè.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Discussiëren over het importeren van de iPad 2 mag, maar dan wel hier: [iPad] importeren deel 2

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kmf schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:57:
[...]

Bij peorder krijg je ze op de dag van de Launch.
Hopen we, echt bevestigd is het nog niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Kan ik met een iPad 16 GB wifi ( only ) het internet op via Tetheren ?
Wil hem dan dus koppelen aan mijn Android GSM die wel 3G heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 23:20
Dat kan

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:05
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 11:49:
Kan ik met een iPad 16 GB wifi ( only ) het internet op via Tetheren ?
Wil hem dan dus koppelen aan mijn Android GSM die wel 3G heeft.
Dat kan als je telefoon een Wifi hotspot functie heeft. Niet via een kabeltje.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Kassad schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 12:18:
[...]

Dat kan als je telefoon een Wifi hotspot functie heeft. Niet via een kabeltje.
Dat heeft hij ik gebruik Barnacle Tether om b.v te koppelen met me ASUS EEE 1000H.
Vroeg me alleen af of koppelen met een iPad ook kon. Ik dacht wellicht zijn er issues tussen Android en iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 12:29:
[...]

Dat heeft hij ik gebruik Barnacle Tether om b.v te koppelen met me ASUS EEE 1000H.
Vroeg me alleen af of koppelen met een iPad ook kon. Ik dacht wellicht zijn er issues tussen Android en iOS.
Gelukkig is WiFi platform-onafhankelijk...

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BowToThePrince
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-07 11:59
Is het mogelijk om 720p video bestanden via draadloos netwerk(bijvoorbeeld van af een externe harde schijf die op een router is aangesloten) te steamen naar je ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:13
Sinds een paar weken hebben we een Ipad. Deze speelt geen Flash af. Nu kun je een programma installeren via de pc waarmee flash gewoon werkt.
Hiervoor ben ik op zoek naar een verkenner waarmee ik op de pc, de mappen van de Ipad kan inzien.
De standaard verkenner van windows 7 ziet de Ipad niet.
Zou iemand me een tip kunnen geven waarmee ik de Ipad mappen op de pc kan inzien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:45
Dan moet je 'm gaan jailbreaken. Standaard kan dit niet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iphone explorer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Aloysxda schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:10:
Nu kun je een programma installeren via de pc waarmee flash gewoon werkt.
Oh ja joh. Wat bijzonder.

Doe is een linkje naar dit wonderbaarlijke programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Mede tweakers wat zou een nette 2de hands iPad 16GB nu nog mogen kosten dan ?
Met zeg maar nog 6 maanden garantie erop van een Apple store ? 275 ? 300 ? 325 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

BowToThePrince schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 12:37:
Is het mogelijk om 720p video bestanden via draadloos netwerk(bijvoorbeeld van af een externe harde schijf die op een router is aangesloten) te steamen naar je ipad?
Dit kan met air video

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 14:02
Ik denk dat een 16GB WiFi zo rond de 300 mag kosten ! Als je er naar een op zoek bent, ik heb er 1 voor je liggen ! DM me maar :)

*kuch*

Als je je iPad kwijt wil, kan je hem ook gewoon op V&A zetten.. verkapte spam in topics is niet de bedoeling ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Whieee op 05-03-2011 16:30 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ok zo rond de 275~300 dus.

[ Voor 87% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 05-03-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:42

BaT

Sinds vanmiddag trotse eigenaar geworden van een 16gb wifi iPad. Voor de huidige prijs kon ik hem niet laten liggen in de lokale Apple Shop :9

Ik was in eerste instantie van plan om voor de iPad2 te gaan (anders had ik er wel een eerder gehaald), maar naar aanleiding van de keynote / lage (dump)prijs van de huidige generatie kwam ik tot de rationele beslissing dat ik voldoende heb aan de iPad 1. Lekker surfen vanaf de bank en dmv Mocha VNC m'n oude PowerBook G4 benaderen (als downloadbakje). Dat schaalt trouwens perfect 1 op 1 op de iPad, dus nu lijkt het net of ik OSX draai :*)

Als de volgende iPad "retina" wordt haal ik die op de launchdag, want vergeleken met m'n iPhone4 is het uiteraard wel wat korrelig, dat was met de iPad2 helaas niet veel anders geweest. Maar voor nu ben ik helemaal tevreden!

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:13
Muthas schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 13:58:
[...]

Oh ja joh. Wat bijzonder.

Doe is een linkje naar dit wonderbaarlijke programma.
Hiermee zou het moeten werken: http://www.hamrobrt.com/flash-player-for-ipad-frash-deb/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 12:44

dread

Sluwe vlaming

Voor het eerst iets van apple gekocht. Een mooie ipad.

Ik wist wel dat er een ipad2 aankwam maar dacht dat het nog lang ging duren.

Ik heb de ipad via de apple store gekocht. Ik heb hem nog niet binnen en ik zie dat hij nu al staat voor 379 ipv 499. Dat is toch wel erg jammer. Het gaat toch om een substantieel bedrag.
Het jammere is dat ik een inscriptie heb laten zetten, dus gepersonalized.Houd in dat ik geen beroep kan doen op de wet koop op afstand.

Ik bel Apple maandag even om te kijken hoe coulant ze omgaan met dit soort situaties.

Hoop dat ik toch nog een korting krijg, anders is het wel een katertje. Van android overgeschakeld op apple (ipad en iphone in een week tijd ;)

edit: thx timwijn voor de tip!!

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 18:41
Voor nog geen 400 de 3G 32gb gekocht. Paar maandjes oud en aangeschaft met verzekereing e.d. Dus 3 jr geen gezeur :)

Wat een apparaat! Gelijk jailbraik erop en via installous lekker alles proberen. Nu even de opa van abc zoeken en netflix. Iemand tips voor een goedkope of gratis us proxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
dread schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:09:
Voor het eerst iets van apple gekocht. Een mooie ipad.

Ik wist wel dat er een ipad2 aankwam maar dacht dat het nog lang ging duren.

Ik heb de ipad via de apple store gekocht. Ik heb hem nog niet binnen en ik zie dat hij nu al staat voor 379 ipv 499. Dat is toch wel erg jammer. Het gaat toch om een substantieel bedrag.
Het jammere is dat ik een inscriptie heb laten zetten, dus gepersonalized.Houd in dat ik geen beroep kan doen op de wet koop op afstand.

Ik bel Apple maandag even om te kijken hoe coulant ze omgaan met dit soort situaties.

Hoop dat ik toch nog een korting krijg, anders is het wel een katertje. Van android overgeschakeld op apple (ipad en iphone in een week tijd ;)
Als je hem binnen 2 weken voor de aankondiging van de 2 hebt gekocht, krijg je nog een refund van Apple. Zoals je had kunnen lezen enkele pagina's terug.
http://www.9to5mac.com/54...he-price-drop/#more-54529

[ Voor 5% gewijzigd door timwijn op 05-03-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timwijn schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:26:
[...]

Als je hem binnen 2 weken voor de aankondiging van de 2 hebt gekocht, krijg je nog een refund van Apple. Zoals je had kunnen lezen enkele pagina's terug.
http://www.9to5mac.com/54...he-price-drop/#more-54529
Maak mensen niet blij met een dode mus. Dit is voor Nederland nog helemaal niet aangekondigd.
jantje112 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:13:
Voor nog geen 400 de 3G 32gb gekocht. Paar maandjes oud en aangeschaft met verzekereing e.d. Dus 3 jr geen gezeur :)

Wat een apparaat! Gelijk jailbraik erop en via installous lekker alles proberen. Nu even de opa van abc zoeken en netflix. Iemand tips voor een goedkope of gratis us proxy?
BlackVPN gebruikte ik aan het begin om via ABC series te kijken (met een HELE hoop reclame).
Netflix gaat niet zomaar werken met een VPN verbinding. Hier heb je namelijk ook een lidmaatschap voor nodig.

Als je lid wordt via mijn Referal Code: JWMBPDB. Krijg je er ook nog 2 maanden gratis bij.
(een maand kost 5,-)

[ Voor 45% gewijzigd door Donstil op 05-03-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Zou best wel relaxt zijn als ik ook nog geld van Apple terug kan krijgen. Ik heb namelijk 20 februari een iPad in New York gekocht.

Kan iemand mij op weg helpen hoe ik een refund kan aanvragen als ik zelf in Nederland zit (en geen VS adres heb)? Hij is gewoon betaald met mijn creditcard, dus het geld kan daar gewoon weer heen over gemaakt worden als ik een refund zou krijgen.

Ik heb deze pagina gevonden om rebates aan te vragen: http://www.apple.com/promo/
Als ik bij de eerste stap inlog met mijn Apple ID moet ik daarna een US adres invoeren. Iemand enig idee of en hoe dit gaat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou gewoon maandag 001-1-800-MY-APPLE even bellen.
Leg je uit dat je hem in de VS gekocht hebt maar nu in europa bent. Krijg je het waarschijnlijk wel terug.

Wij hadden in SF bumpers gekocht voor onze iPhone4's en kregen het geld automatisch terug op onze CC na ongeveer 2 weekjes (was ook een refund actie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
Donstil schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 20:36:
[...]

Maak mensen niet blij met een dode mus. Dit is voor Nederland nog helemaal niet aangekondigd.
Excuus, was er voetstoots vanuit gegaan, dat vanwege het over het algemeen uniforme beleid van Apple, dit ook automatisch voor Nederland zou gelden.
Overigens hier een ervaring van iemand op stylecowboys:

http://www.stylecowboys.nl/Computer/1828.

Lees dit allemaal door, wanneer je een iPad 1 binnen 2 weken voor de release van de 2 hebt gekocht.

[ Voor 21% gewijzigd door timwijn op 05-03-2011 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik zag dat je op dixons.nl kan pre-orderen, wat houdt dit in? Krijg je hem dan thuisgestuurd? Of kan je hem ophalen in de winkel op de 25e?

En nog een vraag, gaat Mediamarkt ook nog een launch doen in de ochtend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
Jackson6 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 02:28:
Ik zag dat je op dixons.nl kan pre-orderen, wat houdt dit in? Krijg je hem dan thuisgestuurd? Of kan je hem ophalen in de winkel op de 25e?
Je kan hem op twee manieren pre- orderen, de tweede optie is dus ophalen in de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Plurk. schreef op zondag 06 maart 2011 @ 10:44:
[...]

Je kan hem op twee manieren pre- orderen, de tweede optie is dus ophalen in de winkel!
Klinkt aantrekkelijk.. Hmm maar weetniet of je hem dan zeker hebt op de dag zelf.

Het zal wel aan mij liggen maar ik kan dat niet vinden van "ophalen"

[ Voor 11% gewijzigd door Jackson6 op 06-03-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een collega van mij, een Apple liefhebber, had het erover dat hij altijd gewoon bij een lokale Apple store zijn hardware kon omruilen tegen nieuwe versies en dat bleek nog vrij interessant te zijn ook. Je kreeg volgens hem een prima prijs voor je oude hardware en hij deed dit vaker. Ik had hier zelf nog nooit van gehoord maar hebben meer mensen hier dat wel eens gedaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Iemand enig idee hoe lang die prijs voor de iPad 16 GB nog € 379,-- blijft :?

( Wellicht dat iemand bij een Apple reseller werkt en dit weet ?? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Iemand al de Parrot gezien voor de Ipad/Iphone?
Een ipad krijg ik ergens volgende week... leuke speeltjes .
Heli is ook onderweg :)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:08:
Iemand enig idee hoe lang die prijs voor de iPad 16 GB nog € 379,-- blijft :?

( Wellicht dat iemand bij een Apple reseller werkt en dit weet ?? )
Waarschijnlijk tot de voorraad op is? Gezien de schaarste van de schermen zullen ze alle capaciteit wel aanwenden voor de iPad2, en geen nieuwe 1's meer maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

silitek schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:33:
Iemand al de Parrot gezien voor de Ipad/Iphone?
Een ipad krijg ik ergens volgende week... leuke speeltjes .
Heli is ook onderweg :)

[video]
Heb ik op kantoor liggen. Veel reparaties nodig :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 10:09

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Ok, de kogel is door de kerk, het wordt een iPad 2 Wi-Fi. Geen iPad 1.

Keuze is gebaseerd op de nieuwe vormgeving en de nieuwe chip. Ik wist al hoe de iPad 1 in de hand lag. Beetje ongemakkelijk voor mijn kleinere handen. De nieuwe lijkt mij beter in de hand te liggen. Maar dat ga ik natuurlijk eerst testen na 25 maart om zeker te zijn. (B.t.w. dit is het eerste Apple product waarbij ik ik niet blind kan bestellen. Die fysieke factor is vrij belangrijk, uiteindelijk is het een apparaat dat echt om je handen draait en constant versleept.)

Daarnaast lijkt de A5-chip mij ook een redelijke vooruitgang. Ik wéét dat de A4-chip geen traag dingetje is, die zit ook in mijn behoorlijk snelle iPhone 4. Maar ik ben ook van plan om mijn 3D-modellen te tonen met het ding en ik weet dat dit met de iPhone niet altijd even vlot gaat.

Achja, nu dus wachten, testen en indien goedgekeurd kopen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De AirDrone is idd wel leuk. Ik heb er ook een weekje mee gevlogen (geleend van iemand)

Maar meer dan "wel leuk" is het helaas niet. Ik vond hem persoonlijk net te duur voor de fun die we er mee hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

CyBeR schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:39:
[...]

Heb ik op kantoor liggen. Veel reparaties nodig :P
Onderdelen kosten ook de wereld niet ;)
Donstil schreef op zondag 06 maart 2011 @ 12:45:
De AirDrone is idd wel leuk. Ik heb er ook een weekje mee gevlogen (geleend van iemand)

Maar meer dan "wel leuk" is het helaas niet. Ik vond hem persoonlijk net te duur voor de fun die we er mee hadden.
Het is een hebbe dingetje..alleen moet je hem niet het dak laten vliegen net als een vriend van me.
Hij zag nog net het grind van het platdak.. Kon met geen mogelijkheid op het dak komen.
begon even later ook nog te regenen..Tja, laat maar liggen dan.

Op deze manier is het idd een dure hobby :+

[ Voor 59% gewijzigd door silitek op 06-03-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of KPN Personal Hotspot gaat ondersteunen op die iPhone 4 met iOS 4.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik hoop dat mediamarkt weer een ochtendlaunch heeft om 08.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Veel mensen komen op het moment bij mij (Media Markt) om de iPad 1 aan te schaffen n.a.v. de pricedrop.
Ergens een hele goede keus, maar voor mij niet weggelegd. Ik wil namelijk als ik een Apple product koop wel het nieuwste van het nieuwste hebben, omdat ik het anders zonde van mijn geld vind.

De iPad 2 is naar mijn mening in alle opzichten gewoon een verbetering t.o.v. de iPad 1, daarbij vind ik de nieuwe A5 chip, de geheugen-upgrade van 256MB naar 512MB en de twee camera's, gewoon echt het wachten waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik wil eigenlijk ook een iPad kopen, maar dit wordt dan een vervanging van m'n laptop waarop ik veel video's kijk. Nu VLC uit de appstore is getrokken vraag ik me af of er een behoorlijk alternatief is. Het liefst dmv browsen naar m'n NAS, maar dat zal wel lastig worden. Of zit er dan niks anders op als jailbreaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 09:50
apNia schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:16:
Ik wil eigenlijk ook een iPad kopen, maar dit wordt dan een vervanging van m'n laptop waarop ik veel video's kijk. Nu VLC uit de appstore is getrokken vraag ik me af of er een behoorlijk alternatief is. Het liefst dmv browsen naar m'n NAS, maar dat zal wel lastig worden. Of zit er dan niks anders op als jailbreaken?
AirVideo installeren en deze je nas laten scannen en zo stream je het rechtstreeks naar je iPad

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

ProfoundValue schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:14:
Veel mensen komen op het moment bij mij (Media Markt) om de iPad 1 aan te schaffen n.a.v. de pricedrop.
Ergens een hele goede keus, maar voor mij niet weggelegd. Ik wil namelijk als ik een Apple product koop wel het nieuwste van het nieuwste hebben, omdat ik het anders zonde van mijn geld vind.

De iPad 2 is naar mijn mening in alle opzichten gewoon een verbetering t.o.v. de iPad 1, daarbij vind ik de nieuwe A5 chip, de geheugen-upgrade van 256MB naar 512MB en de twee camera's, gewoon echt het wachten waard ;)
Nooit geleerd dat je altijd al achter de feiten aanloopt?..Op de tekentafel van de developers ligt al de opvolger van iPad2.
Wachten op het "nieuwste" heeft dus geen enkele zin ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

robbinonline schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:18:
[...]

AirVideo installeren en deze je nas laten scannen en zo stream je het rechtstreeks naar je iPad
dat ziet er veelbelovend uit! maar volgens mij kan ik niks installeren op een NAS (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ProfoundValue schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:14: de geheugen-upgrade van 256MB naar 512MB
Weet jij iets wat wij nog niet weten? Er is nog helemaal niet bevestigd (en dat zal Apple waarschijnlijk ook niet snel doen) dat er 512mb in de iPad2 aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 09:50
apNia schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:21:
[...]

dat ziet er veelbelovend uit! maar volgens mij kan ik niks installeren op een NAS (toch?)
Nee klopt het moet wel draaien op je mac/pc. Je kan dan in het programma aangeven waar je video's staan.
Als je daar een verwijzing geeft naar je NAS, die je via een share map ook via je pc kan benaderen werkt het prima.

Zo dus:
Afbeeldingslocatie: http://bestandjes.nl/images/Schermafbeelding%202011-03-06%20om%2013.25.16.png

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

OK duidelijk :)
Maar dat zou dus wel een constant lopende PC/Mac vereisen. Jammer, want dat heb ik 's avonds in bed al niet meer hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
silitek schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:19:
[...]

Nooit geleerd dat je altijd al achter de feiten aanloopt?..Op de tekentafel van de developers ligt al de opvolger van iPad2.
Wachten op het "nieuwste" heeft dus geen enkele zin ;).
Volgens mij heeft hij het over actueel beschikbare modellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rated
  • Laatst online: 10-08-2024
apNia schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:28:
OK duidelijk :)
Maar dat zou dus wel een constant lopende PC/Mac vereisen. Jammer, want dat heb ik 's avonds in bed al niet meer hehe :)
Hmm, als ik een video wil afspelen moet ik hem altijd converten, best irritant als je 1tb aan films hebt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja of converten, maar dan heb je zo weinig aan een externe HD :\
Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.