[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:
  • 152.393 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
ProfoundValue schreef op zondag 06 maart 2011 @ 13:14:
Veel mensen komen op het moment bij mij (Media Markt) om de iPad 1 aan te schaffen n.a.v. de pricedrop.
Ergens een hele goede keus, maar voor mij niet weggelegd. Ik wil namelijk als ik een Apple product koop wel het nieuwste van het nieuwste hebben, omdat ik het anders zonde van mijn geld vind.

De iPad 2 is naar mijn mening in alle opzichten gewoon een verbetering t.o.v. de iPad 1, daarbij vind ik de nieuwe A5 chip, de geheugen-upgrade van 256MB naar 512MB en de twee camera's, gewoon echt het wachten waard ;)
Dat ben ik met je eens, maar die €120,- korting die je krijgt is voor veel mensen toch een hoop geld. Het ligt er ook maar net aan hoeveel waarde je hecht aan de verbeteringen t.o.v. de iPad 1 en of je het prijsverschil de moeite waard vindt. Zelf vind ik dat je bij de iPad 1 momenteel meer waar voor je geld hebt dan bij de iPad 2, maar dat is mijn mening. Daarnaast vind ik hem beter bij de huidige Apple-lijn passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als je nu zou moeten kiezen; zou ik als tweaker zeker voor de iPad2 gaan. Gegarandeerd dat de eerste grote iOS update niet meer geschikt is voor de iPad1; zeker als je ziet hoelang iOS nummer 4 er al over deed.

Voor een 'normale' consument (die niet meer doen dan surfen, mailen en wat apps) is de iPad1 prijstechnisch denk ik nog wel interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:53
syltheboy schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:19:
[...]

Dat ben ik met je eens, maar die €120,- korting die je krijgt is voor veel mensen toch een hoop geld. Het ligt er ook maar net aan hoeveel waarde je hecht aan de verbeteringen t.o.v. de iPad 1 en of je het prijsverschil de moeite waard vindt. Zelf vind ik dat je bij de iPad 1 momenteel meer waar voor je geld hebt dan bij de iPad 2, maar dat is mijn mening. Daarnaast vind ik hem beter bij de huidige Apple-lijn passen.
Begrijp ik het dus goed dat het instapmodel van de iPad2 € 499,-- gaat kosten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik koop de ipad 2 echt voor de "heb", mijn ipad 1 draait nog steeds heel soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

WiLLoW_TieN schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:28:
[...]

Begrijp ik het dus goed dat het instapmodel van de iPad2 € 499,-- gaat kosten :?
Hoe was dat ooit onduidelijk?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
CyBeR schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:33:
[...]

Hoe was dat ooit onduidelijk?
Ja wellicht een newbie vraag idd. Dacht dat het wellicht nog onzeker was ivm $-koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
WiLLoW_TieN schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:40:
[...]

Ja wellicht een newbie vraag idd. Dacht dat het wellicht nog onzeker was ivm $-koers.
Dan kijk je in de Apple Store en dan zie je dat er helemaal niks onzeker is *O*

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:34

_AN

WiLLoW_TieN schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:28:
[...]

Ja, die gaat 499 kosten, net als de iPad 1 toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Roamor schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:23:
Als je nu zou moeten kiezen; zou ik als tweaker zeker voor de iPad2 gaan. Gegarandeerd dat de eerste grote iOS update niet meer geschikt is voor de iPad1; zeker als je ziet hoelang iOS nummer 4 er al over deed.
Waarom denk je dat? Ik kan mijn iPhone 3GS nog steeds updaten naar 4.3. De iPad zal ook wel aprox 2 jaar updates ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Inderdaad, ik vermoed ook dat Apple zijn software updates beschikbaar houdt voor apparaten tot 2 jaar oud. Het klopte met de 2G (geen 4.1) 3G (geen 4.3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Roamor schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:23:
Ik heb m'n iPhone op 10 juli 2008, de dag van de officieele lancering in Nederland opgehaald. Sindsdien heb ik iets van 15 updates in 3 jaar gekregen, waarvan 4 major, , en pas nu is het over met major updates.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ga ik nu een beetje crossposten maargoed: Als je lid bent van de Rabobank kun je een voucher aanvragen waarmee je een tegoedbon krijgt voor 100,-! Deze kan je dan gewoon gebruiken op een ipad. Dus een iPad voor 279,- of een iPad 2 voor 399!
http://www.aanbiedingdichterbij.nl/

Edit: Ik en mijn "zinnen overslaan" Zucht :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste iPad gaat zeker nog t/m 5.0 mee ;)
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 16:46:
Misschien ga ik nu een beetje crossposten maargoed: Als je lid bent van de Rabobank kun je een voucher aanvragen waarmee je een tegoedbon krijgt voor 100,-! Deze kan je dan gewoon gebruiken op een ipad. Dus een iPad voor 279,- of een iPad 2 voor 399!
Is alleen voor Macs ;) Maar verder een mooie aanbieding.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
apNia schreef op zondag 06 maart 2011 @ 15:54:
[...]

Waarom denk je dat? Ik kan mijn iPhone 3GS nog steeds updaten naar 4.3. De iPad zal ook wel aprox 2 jaar updates ontvangen.
Updates zal hij wel krijgen (binnen iOS 4); maar ik denk dat Apple volgende grote hardwareupdate (ik vermoed hogere resolutie en vanaf dan iOS 5 welke specifiek bedoeld zal zijn voor de nieuwere generaties) aanzienlijk meer geheugen zal vreten en dat de iPad1 dat simpelweg niet aankan.

Maar goed, time will tell, ik kan er ook naast zitten. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Roamor op 06-03-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 21:01

mwa

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 16:46:

Edit: Ik en mijn "zinnen overslaan" Zucht :D
Zo werkt het helaas niet helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
@Donstil: Het was op 9to5mac of MacRumors te lezen, het is niet officieel door Apple bevestigd, maar het was wel indirect ergens uit op te maken.
@silitek: Wat Roamor zegt, als ik 'nieuwste' zeg, dan bedoel ik het model wat zeer binnekort gaat komen. Jij weet wel wat ik bedoel, maar doet flauw..

Wat al eerder in dit topic is gezegd is zeker waar, voor de gemiddelde consument is de iPad 1 nu heel interessant qua prijs. Een flinke pricedrop van €120,- op de WiFi-only en €100,- op de WiFi + 3G-modellen is vooral heel aantrekkelijk voor de gemiddelde consument.

Voor degenen die de het technische nieuws volgen, graag het nieuwste van het nieuwste willen en dus beter weten is het beter om te wachten op de komende iPad ;)

[ Voor 84% gewijzigd door ProfoundValue op 06-03-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Tweakers ik kan een in nieuwstaat verkerende iPad 32 GB wifi overnemen voor € 365,-- met garantie tot
9-2011. Verder geen accesoires erbij. Is gekocht bij de MM en met kassabon erbij. Volgens mij heb je conform EU wetgeving zelfs 24 maanden garantie toch ?? Wat is wijsheid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Voor de geinteresseerden, ik heb een overzichtje met alle modelnummers van alle iPad 2 modellen gemaakt:

MC769LL/A - iPad 2 met Wi-Fi - 16GB - Zwart
MC770LL/A - iPad 2 met Wi-Fi - 32GB - Zwart
MC916LL/A - iPad 2 met Wi-Fi - 64GB - Zwart

MC979LL/A - iPad 2 met Wi-Fi - 16GB - Wit
MC980LL/A - iPad 2 met Wi-Fi - 32GB - Wit
MC981LL/A - iPad 2 met Wi-Fi - 64GB - Wit

MC773LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (AT&T) - 16GB - Zwart
MC774LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (AT&T) - 32GB - Zwart
MC775LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (AT&T) - 64GB - Zwart

MC982LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (AT&T) - 16GB - Wit
MC983LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (AT&T) - 32GB - Wit
MC984LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (AT&T) - 64GB - Wit

MC755LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (Verizon) - 16GB - Zwart
MC763LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (Verizon) - 32GB - Zwart
MC764LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (Verizon) - 64GB - Zwart

MC985LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (Verizon) - 16GB - Wit
MC986LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (Verizon) - 32GB - Wit
MC987LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (Verizon) - 64GB - Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:38:
Tweakers ik kan een in nieuwstaat verkerende iPad 32 GB wifi overnemen voor € 365,-- met garantie tot
9-2011. Verder geen accesoires erbij. Is gekocht bij de MM en met kassabon erbij. Volgens mij heb je conform EU wetgeving zelfs 24 maanden garantie toch ?? Wat is wijsheid :?
Dat is een nette prijs. Officieel zou je 24 maanden garantie moeten hebben, maar als er na 12 maanden wat mee is moet je altijd moeilijk doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
ProfoundValue schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:41:
Voor de geinteresseerden, ik heb een overzichtje met alle modelnummers van alle iPad 2 modellen gemaakt:

MC769LL/A - iPad 2 met Wi-Fi - 16GB - Zwart
MC770LL/A - iPad 2 met Wi-Fi - 32GB - Zwart
MC916LL/A - iPad 2 met Wi-Fi - 64GB - Zwart

MC979LL/A - iPad 2 met Wi-Fi - 16GB - Wit
MC980LL/A - iPad 2 met Wi-Fi - 32GB - Wit
MC981LL/A - iPad 2 met Wi-Fi - 64GB - Wit

MC773LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (AT&T) - 16GB - Zwart
MC774LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (AT&T) - 32GB - Zwart
MC775LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (AT&T) - 64GB - Zwart

MC982LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (AT&T) - 16GB - Wit
MC983LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (AT&T) - 32GB - Wit
MC984LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (AT&T) - 64GB - Wit

MC755LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (Verizon) - 16GB - Zwart
MC763LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (Verizon) - 32GB - Zwart
MC764LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (Verizon) - 64GB - Zwart

MC985LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (Verizon) - 16GB - Wit
MC986LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (Verizon) - 32GB - Wit
MC987LL/A - iPad 2 met Wi-Fi + 3G (Verizon) - 64GB - Wit
Ik ga voor de MC979LL/A :)

[ Voor 95% gewijzigd door Jackson6 op 06-03-2011 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Jackson6 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:47:
[...]

Ik ga voor de MC979LL/A :)
Zo'n witte is inderdaad ook wel erg gaaf. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
syltheboy schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:48:
[...]

Zo'n witte is inderdaad ook wel erg gaaf. ;)
Nu nog uitzoeken welke kleur smartcover, oranje ziet er tof uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MC984LL/A wordt de mijne (mits het 3g model hier dezelfde code krijgt)

Aan het begin een 64gb wifi vervangen voor een 32gb 3g maar daar miste ik toch iets van 10gb opslag. Daarom nu maar weer een 64gb maar dan met 3g

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Wat zet je allemaal op je iPad dat je 42GB gebruikt dan?

Ben ik sowieso wel benieuwd naar wat mensen er allemaal op zetten, waardoor ze niet genoeg hebben aan 16GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scatman
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 13:08
dialmformark schreef op zondag 06 maart 2011 @ 17:02:
[...]

Zo werkt het helaas niet helemaal :)
Hoe dan wel?
Op de website staat: "Maar u kunt uw GiftCard natuurlijk ook gebruiken bij de aanschaf van bijvoorbeeld een iPad of iPod."
Zou ik dit als Belg ook kunnen invullen met foutieve gegevens en dan de korting claimen, of zou je een id moeten laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De cadeaubon krijg je pas als je met een voucher een Mac koopt (exclusief Witte MacBook en Mac Mini).

Dus stel je koopt een MacBook Air (goedkoopste model 999 euro)
Je krijgt dan een cadeaubon van 100 euro.
Met deze cadeaubon koop je dan een iPad bv 16GB van 499 euro.
Je krijgt dan 100 euro korting op de iPad.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik zit nog te twijfelen tussen een witte en een zwarte.
Maar eh, als je een iPhone 4 hebt met een KPN abo, met internet, is een 3G op de iPad toch nutteloos vanwege de personal hotspot voor iPhone 4 in iOS 4.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 18:55:
Hmm, ik zit nog te twijfelen tussen een witte en een zwarte.
Maar eh, als je een iPhone 4 hebt met een KPN abo, met internet, is een 3G op de iPad toch nutteloos vanwege de personal hotspot voor iPhone 4 in iOS 4.3?
Hotspot vreet wel stroom en niet iedereen heeft een mobiel met hotspot-functie natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahn schreef op zondag 06 maart 2011 @ 18:29:

Ben ik sowieso wel benieuwd naar wat mensen er allemaal op zetten, waardoor ze niet genoeg hebben aan 16GB :)
12Gb muziek (Selectie van me muziek uit iTunes in AAC).
10Gb (Selectie van me FlickrFoto's + Vakantie foto's)
en dan ongeveer 20gb series.

Hij synd namelijk alles wat ik via me AppleTV nog moet kijken.
(1 aflevering is ongeveer 1,5gb)
Als ik dan op me AppleTV op 50% ben gebleven gaat de iPad daar ook weer verder (en andersom), super handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zondag 06 maart 2011 @ 18:56:
[...]

Hotspot vreet wel stroom en niet iedereen heeft een mobiel met hotspot-functie natuurlijk :)
Nee inderdaad, maar voor mij is het wel nutteloos denk ik.
Maar ik weet niet of KPN personal hotspot ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen week in een parkeer garage een iPad gevonden! Eigenaar getraceerd en wat vindersloon gekregen. Probleem is nu.. dat ik er ook 1 wil hehe. Dure grap zo een iPad vinden ;).

Nu zie ik die HDMI out, heel tof bij de nieuwe iPad. Ik weet dat niemand hem nog getest heeft, maar misschien kan iemand deze vraag toch nog beantwoorden (en anders wacht ik gewoon tot de 25ste).

Die HDMI out die mirrored de iPad. Maar het beeld is 4:3. Zal er een optie zijn om een film op je tv te krijgen en die dan wel gewoon 16:9 is zonder dat je de balken hebt van het 4:3 scherm? Lijkt me super handig met Airvideo. Thuis aan de tv, videotje streamen ( van de computer op het werk en van vrienden) zo hop op de tv. Helemaal mooi als dat wel 16:9 zou zijn...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Hahn schreef op zondag 06 maart 2011 @ 18:29[/message]:

iPadpr0n!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 19:41:
Afgelopen week in een parkeer garage een iPad gevonden! Eigenaar getraceerd en wat vindersloon gekregen. Probleem is nu.. dat ik er ook 1 wil hehe. Dure grap zo een iPad vinden ;).

Nu zie ik die HDMI out, heel tof bij de nieuwe iPad. Ik weet dat niemand hem nog getest heeft, maar misschien kan iemand deze vraag toch nog beantwoorden (en anders wacht ik gewoon tot de 25ste).

Die HDMI out die mirrored de iPad. Maar het beeld is 4:3. Zal er een optie zijn om een film op je tv te krijgen en die dan wel gewoon 16:9 is zonder dat je de balken hebt van het 4:3 scherm? Lijkt me super handig met Airvideo. Thuis aan de tv, videotje streamen ( van de computer op het werk en van vrienden) zo hop op de tv. Helemaal mooi als dat wel 16:9 zou zijn...

Iemand een idee?
Volg eens mij zie je films wel in 16:9 via hdmi mirrored out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 20:24
Even een compliment dat je de eigenaar hebt opgezocht en de iPad terug hebt gegeven!
Hoeveel mensen zouden zo'n apparaat tegenwoordig wel niet zelf houden..

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 06 maart 2011 @ 18:28:
MC984LL/A wordt de mijne (mits het 3g model hier dezelfde code krijgt)
De laatste 2 letters voor de slash zijn meestal anders per land. Amerika is LL, maar in Nederland is het meestal N of NF. Dus ik gok eerder op MC984N/A of MC984NF/A. En dan vooral dat laatste, kijkend naar de huidige modellen. Maar het blijft inderdaad even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Net een iPad 32Gb overgenomen van een mede-Tweaker ik mag hier NU dus ook ook officieel meepraten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timwijn schreef op zondag 06 maart 2011 @ 20:10:
Even een compliment dat je de eigenaar hebt opgezocht en de iPad terug hebt gegeven!
Hoeveel mensen zouden zo'n apparaat tegenwoordig wel niet zelf houden..

_/-\o_
Er hoeft maar één keer zelf iets van je gejat te zijn om te weten hoe enorm vervelend dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Net getest heb mijn ZTE Blade GSM ( Android ) laten tetheren en kon prima internetten via de iPad })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2011 @ 20:52:
[...]

Er hoeft maar één keer zelf iets van je gejat te zijn om te weten hoe enorm vervelend dat is.
Ik zeg je eerlijk ik zou hem niet terug hebben gegeven, ik heb ook ongeveer een jaar geleden een ipod touch gevonden en die heb ik verpatst voor 100 euro. Dit alles komt door de huidige instelling van de maatschappij, het is hard, maar als ik mijn ipad verlies zie ik hem ook nooit meer terug.

Wel een aantal maanden terug een telefoon gevonden, dat vind ik een ander verhaal. Maarja ik zeg altijd maar: wie verliest er dan ook een iPad? WTF? Verlies dat ding echt geen moment uit het oog.

[ Voor 16% gewijzigd door Jackson6 op 06-03-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Jackson6 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 21:58:
[...]

Ik zeg je eerlijk ik zou hem niet terug hebben gegeven, ik heb ook ongeveer een jaar geleden een ipod touch gevonden en die heb ik verpatst voor 100 euro. Dit alles komt door de huidige instelling van de maatschappij, het is hard, maar als ik mijn ipad verlies zie ik hem ook nooit meer terug.

Wel een aantal maanden terug een telefoon gevonden, dat vind ik een ander verhaal. Maarja ik zeg altijd maar: wie verliest er dan ook een iPad? WTF? Verlies dat ding echt geen moment uit het oog.
Ik zou echt niet weten wat ik zou doen als ik zo'n ding vond. Ik zie tegen die tijd wel of ik het houd of teruggeef ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 12:52
[...]

Pardon? Ik heb zovaak m'n jas of telefoon vergeten, terwijl mensen altijd tegen mij zeggen "Jij bent ook zuinig op jouw spullen" of "Wauw dat ding ziet er nog uit als nieuw!". Mensen maken fouten, ongewenst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een treurige smoes om je eigen daden goed te praten, 'de huidige instelling van de maatschappij'. Die bestaat alleen maar bij gratie van mensen die zo plegen te denken. Dan kan ik het jatten uit winkels ook wel goedpraten, want aangezien de beveiligingspoortjes er staan 'is de maatschappij nou eenmaal zo'.

De maatschappij heeft er niets mee te maken, het gaat erom wat jij bent en doet. Je daden spreken in dat opzicht voor zichzelf.
Waarom is dat een ander verhaal? Omdat het makkelijker naar jouw persoon terug te leiden is door IMEI e.d.? Ik heb een tijd terug ook een iPhone gevonden, daarbij heb ik eerst de moeder gebeld (was overdag) dat de telefoon gevonden was en vervolgens achtergelaten bij het politiebureau. Hetzelfde geldt overigens voor andere zaken die ik op straat gevonden heb die overduidelijk van iemand waren.

Ik ben er maar wat blij mee geweest dat mensen op feestjes mijn telefoon en zelfs geld kwamen achternabrengen. Helaas is me bij dingen die ik op straat ben verloren nooit gebeurd. Begrijp me niet verkeerd, ik ben heus niet Roomser dan de Paus, maar laten we zaken gewoon bij de naam noemen en de verantwoordelijkheid leggen bij degene die 'm heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op zondag 06 maart 2011 @ 20:46:
Net een iPad 32Gb overgenomen van een mede-Tweaker ik mag hier NU dus ook ook officieel meepraten ;)
Gefeliciteerd! ;) Als ik hem zelf kocht zou hebben was ik waarschijnlijk ook voor een 32 GB gegaan, maar ik heb hem nou eenmaal voor mijn verjaardag gehad en heb er vrede mee. Anders had ik er meer muziek op kunnen zetten, maar daarvoor gebruik ik in de meeste gevallen mijn 3e generatie iPod touch 32 GB.

Op mijn 1e generatie iPad heb ik nog ongeveer 6 GB vrij, dus dat valt mee. Ik heb er nu 145 nummers opstaan en op een enkeling na zijn ze allemaal in 320kbps, maar moet nog even kijken welke albums ik er nog meer opzet. Voor de rest heb ik er nog een concert van mijn favoriete band Coldplay opstaan en heb in de 3 weken dat ik hem erop heb staan er nog niet eens de moeite voor genomen om het concert serieus te kijken en het neemt wel ongeveer 1 GB in beslag.

Ik ben namelijk meer van de muziek op zich en niet met al die toestanden eromheen. Voor de rest heb ik er een stuk of 11 leuke spelletjes, 5 muziek-apps en een aantal overige-apps op staan. Voor mij is 16 GB (weliswaar met een gereduceerde muziekcollectie) voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand een idee?
In de keynote zag ik dat er gewoon zwarte balken aan beide kanten van de HD-tv zaten. Dus ik denk dat het 4:3 zal blijven. Maar dat gedeelte van de keynote was over een app/presentatie. Hoe het met filmpjes gaat?

(ik denk dat ze het expres op 4:3 zullen houden, want voor filmpjes streamen wil je natuurlijk airplay gebruiken.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ja idd. Maar kan je met airplay dan ook videos die je op je iPad hebt streamen naar een tv (bijvoorbeeld met apple tv?) En dit gaat zeker alleen icm iTunes? Ik ga eens even research doen. Thanks tho. Ik ben benieuwd.. even geduld nog.

Betreft het vinden van de iPad:
Ik deed hem open en zag een foto van een vader met 3 kinderen. Zoiets kan ik moeilijk terug zetten naar factory settings ;). En daarbij.. het is gewoon niet mijn device. Ik zou er echt niet mee kunnen lopen alsof het van mij is wetende dat dat niet zo is.

Zo een iPad is echt een persoonlijk ding. Ik zou het ook fijn vinden als ik mijne verloor dat iemand hem terug brengt. Ennuh.. een beter milieu begint bij jezelf! :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:51
Ja, je kan streamen van ipad naar apple tv.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!
syltheboy schreef op zondag 06 maart 2011 @ 22:31:
[...]

Gefeliciteerd! ;) Als ik hem zelf kocht zou hebben was ik waarschijnlijk ook voor een 32 GB gegaan, maar ik heb hem nou eenmaal voor mijn verjaardag gehad en heb er vrede mee. Anders had ik er meer muziek op kunnen zetten, maar daarvoor gebruik ik in de meeste gevallen mijn 3e generatie iPod touch 32 GB.

Op mijn 1e generatie iPad heb ik nog ongeveer 6 GB vrij, dus dat valt mee. Ik heb er nu 145 nummers opstaan en op een enkeling na zijn ze allemaal in 320kbps, maar moet nog even kijken welke albums ik er nog meer opzet. Voor de rest heb ik er nog een concert van mijn favoriete band Coldplay opstaan en heb in de 3 weken dat ik hem erop heb staan er nog niet eens de moeite voor genomen om het concert serieus te kijken en het neemt wel ongeveer 1 GB in beslag.

Ik ben namelijk meer van de muziek op zich en niet met al die toestanden eromheen. Voor de rest heb ik er een stuk of 11 leuke spelletjes, 5 muziek-apps en een aantal overige-apps op staan. Voor mij is 16 GB (weliswaar met een gereduceerde muziekcollectie) voldoende.
Alles door iTunes om laten zetten naar AAC. Kan je nog meer kwijt en verschil ga je niet merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Er zit een deukje in mijn iPad ik heb nog garantie geld hier garantie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 00:28:
Hallo,

Als je het er zelf in gemaakt hebt niet, als het er vanaf de fabriek in zat waarschijnlijk wel. Zelf veroorzaakte schade wordt nooit gedekt door garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

kmf schreef op zondag 06 maart 2011 @ 22:35:
[...]

In de keynote zag ik dat er gewoon zwarte balken aan beide kanten van de HD-tv zaten. Dus ik denk dat het 4:3 zal blijven. Maar dat gedeelte van de keynote was over een app/presentatie. Hoe het met filmpjes gaat?

(ik denk dat ze het expres op 4:3 zullen houden, want voor filmpjes streamen wil je natuurlijk airplay gebruiken.
Let wel: dat was de mirror-mode. De iPad heeft nou eenmaal een 4:3 scherm. Het is aan te nemen dat apps die nu al Video Out doen, dat op dezelfde manier blijven doen. Dus als je een film hebt die je op die manier wilt laten zien, dat 'ie gewoon schermvullend is zoals dat op iPad 1 ook al is.
Hallo,

Nee natuurlijk niet. Tenzij 'ie zo uit de doos kwam.

[ Voor 14% gewijzigd door CyBeR op 07-03-2011 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Hallo,

Wat denk je nou zelf.... De garage lacht je ook uit als je met een deuk in je auto komt en garantie claimt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]ronononi schreef op maandag 07 maart 2011 @ 00:28[/message]:
Hallo,

Heb je deze met je creditcard aangeschaft, korter dan 6 maanden geleden? Heb je een inboedelverzekering? Heeft je vriendin 'em laten vallen en heeft zij een aansprakelijkheidsverzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

CyBeR schreef op maandag 07 maart 2011 @ 00:37:
[...]

Let wel: dat was de mirror-mode. De iPad heeft nou eenmaal een 4:3 scherm. Het is aan te nemen dat apps die nu al Video Out doen, dat op dezelfde manier blijven doen. Dus als je een film hebt die je op die manier wilt laten zien, dat 'ie gewoon schermvullend is zoals dat op iPad 1 ook al is.
De huidige iPad kan inderdaad via component of VGA ook 720p video output geven. Veel video-apps ondersteunen dit helaas niet (Uitzending gemist bijvoorbeeld). Youtube en Netflix bijvoorbeeld in ieder geval wel. Het lijkt me inderdaad logisch dat dit dan via hdmi net zo goed zal werken.

Mirror-mode biedt de garantie dat je élke app op een extern display kan laten zien. Hierbij zit je dan dus wel vast aan zwarte balken op non-4:3 schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovaDesu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-07 19:03
Ik ben van plan om een ipad aan te schaffen,

ik wil deze vooral gebruiken voor het kijken van series/youtube, het lezen van boeken en mail/internet. Een paar spelletjes af en toe maar dit is niet de main functie.

Zal de ipad 1 genoeg zijn voor mijn eisen, of is de upgrade die 120 euro wel waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
NovaDesu schreef op maandag 07 maart 2011 @ 01:30:
Ik ben van plan om een ipad aan te schaffen,

ik wil deze vooral gebruiken voor het kijken van series/youtube, het lezen van boeken en mail/internet. Een paar spelletjes af en toe maar dit is niet de main functie.

Zal de ipad 1 genoeg zijn voor mijn eisen, of is de upgrade die 120 euro wel waard?
Neem de nieuwe, de iPad1 is niet snel genoeg op 720p series te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 18:25
Exirion schreef op maandag 07 maart 2011 @ 00:40:
[...]

Wat denk je nou zelf.... De garage lacht je ook uit als je met een deuk in je auto komt en garantie claimt.
Hij vraagt niet of er garantie is op de deuk van zijn iPad, maar op het apparaat zelf.

Het antwoord is mij helaas niet bekend, moet ik eerlijk bekennen. Ik vermoed dat het antwoord echter ja is, tenzij ze kunnen bewijzen dat de deuk daadwerkelijk de schade heeft veroorzaakt. Dit zou door een persoon die beter bekend is met deze zaken een beter antwoord op kunnen worden gegeven.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coptician schreef op maandag 07 maart 2011 @ 01:54:
Het antwoord is mij helaas niet bekend, moet ik eerlijk bekennen. Ik vermoed dat het antwoord echter ja is, tenzij ze kunnen bewijzen dat de deuk daadwerkelijk de schade heeft veroorzaakt. Dit zou door een persoon die beter bekend is met deze zaken een beter antwoord op kunnen worden gegeven.
Schade die niets met eventuele problemen waar garantie voor nodig is te maken hebben zijn geen aanleiding garantie te weigeren, tenzij ze natuurlijk een duidelijke indicatie zijn van misbruik/mishandeling van het ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

coptician schreef op maandag 07 maart 2011 @ 01:54:
[...]

Hij vraagt niet of er garantie is op de deuk van zijn iPad, maar op het apparaat zelf.
Nee, dat vraagt 'ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slashdotter schreef op maandag 07 maart 2011 @ 01:50:
[...]

Onzin! Hoe kom je aan die wijsheid? Ik speel al sinds release 720p spul af op de iPad en werkt echt keurig.
Er zit zelfs een Hardwarematige decoder in de iPad.

(Als je elke MKV even door MKVTools trekt is recoderen niet eens nodig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Slashdotter schreef op maandag 07 maart 2011 @ 01:50:
[...]

Nee joh? Wat raar dat Apple dezelfde chip dan gebruikt in de Apple TV2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
*snip* we gaan je hier niet helpen met warez

[ Voor 94% gewijzigd door Daedalus op 07-03-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Kwam op focalprice.com allerlei dingen tegen voor de iPad voor weinig.

Hieronder wat voorbeelden ; Prijzen even delen door 1,36 en is al incl. porto !

http://www.focalprice.com/detail_ID047W.html , http://www.focalprice.com/detail_ID303R.html

http://www.focalprice.com/detail_ID171W.html , http://www.focalprice.com/detail_ID010B.html

[ Voor 8% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 07-03-2011 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Laatst online: 07:28
Er mag hier niet over warez worden gesproken, als je games/apps wil dan koop je ze maar ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Daedalus op 07-03-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op maandag 07 maart 2011 @ 10:06:

http://www.focalprice.com/detail_ID047W.html , http://www.focalprice.com/detail_ID303R.html

http://www.focalprice.com/detail_ID171W.html , http://www.focalprice.com/detail_ID010B.html
Die sok vind ik wel handig, denk dat mijn ipad 2 + smartcover daar wel inpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
*snip* we gaan hier niet helpen met warez

[ Voor 90% gewijzigd door Daedalus op 07-03-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Als onderstaande aanbieding idd om de iPad 16 GB 3G gaat dan is dat niet duur...

http://www.telzone.nl/tablets/apple-ipad-16gb-wi-fi-3g.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timwijn
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 20:24
Zo das ook weer een aardige prijs voor die leren smart cover hoezen: 69 dollar.
Die van het andere materiaal zijn 39 dollar. Zal wel weer 1/1 om worden gezet.
Vind ik toch aardig veel, mja moet er toch maar bij tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
timwijn schreef op maandag 07 maart 2011 @ 13:49:
Zo das ook weer een aardige prijs voor die leren smart cover hoezen: 69 dollar.
Die van het andere materiaal zijn 39 dollar. Zal wel weer 1/1 om worden gezet.
Vind ik toch aardig veel, mja moet er toch maar bij tegen die tijd.
Ik neem de witte ipad met de babyblauwe cover, zoals in het filmpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
Weet niet of ik het mag posten hier maar kent iemand telzone.nl?
heb al gekeken bij shop review maar staat niet op de lijst.
maar zij bieden nu een ipad 16gb met 3g aan voor een prijs onder de goedkoopste zonder 3g daarom ben ik ff getrickerd om op te passen ,,

prijs volgens telzone????
huh
Totaal Excl. BTW € 369,00
BTW € 0,00
Totaal Incl. BTW € 369,00

[ Voor 16% gewijzigd door leosand op 07-03-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
leosand schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:11:
Weet niet of ik het mag posten hier maar kent iemand telzone.nl?
heb al gekeken bij shop review maar staat niet op de lijst.
maar zij bieden nu een ipad 16gb met 3g aan voor een prijs onder de goedkoopste zonder 3g daarom ben ik ff getrickerd om op te passen ,,

prijs volgens telzone????
huh
Totaal Excl. BTW € 369,00
BTW € 0,00
Totaal Incl. BTW € 369,00
Wie gaat ze bellen om te controleren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:19

TdV

Het ziet er niet echt betrouwbaar uit. Ze schermen ermee in de av qshops lid te zijn, maar qshops geeft ze niet aan als lid. Ze zeggen ook onderdeel van eurofiber te zijn en geven ook het KVK nummer daarvan op maar het lijkt mij geen zuivere koffie, eurofiber doet in glasvezelnetwerken. Ik heb eurofiber even gebeld en ik word zo tergugebeld, als ik meer weet laat ik het wel horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
TdV schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:18:
Het ziet er niet echt betrouwbaar uit. Ze schermen ermee in de av qshops lid te zijn, maar qshops geeft ze niet aan als lid. Ze zeggen ook onderdeel van eurofiber te zijn en geven ook het KVK nummer daarvan op maar het lijkt mij geen zuivere koffie, eurofiber doet in glasvezelnetwerken. Ik heb eurofiber even gebeld en ik word zo tergugebeld, als ik meer weet laat ik het wel horen.
ok dus dat is al dubieus. thanks.

en dat nog wel vanuit een reclame boodschap op radio 1 van telzone

[ Voor 6% gewijzigd door leosand op 07-03-2011 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
Lijkt me inderdaad geen zuivere koffie, het email adres op de site werkt ook niet, krijg meteen de volgende boodschap terug:
Your message
To: info@telzone.nl
Subject: iPad 16GB

did not reach the following recipient(s):

info@telzone.nl on Mon, 7 Mar 2011 14:21:20 +0100
You do not have permission to send to this recipient. For assistance, contact your system administrator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Over telzone.nl dit had ik om 12:29 vandaag al gepost.
Ze hebben vandaag best grote advertenties in de Metro en Spits staan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Laat maar, zie post hierboven :P

[ Voor 86% gewijzigd door Motabeatz op 07-03-2011 14:37 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronvanewijk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09-2022
Weet iemand of ik raw foto's kan zien van een canon EOS 550D als ik die vanaf een SD kaartje op de iPad zet? Of op zijn minst een site weet waar ik dit soort info kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
WiLLoW_TieN schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:34:
Over telzone.nl dit had ik om 12:29 vandaag al gepost.
Ze hebben vandaag best grote advertenties in de Metro en Spits staan... :?
ow ja nu je het zegt ik zag hem net niet staan anders had ik daar wel op gereageerd sorry voor de half dubbele post

en ja idd zijn groot aan het adverteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pezevenK-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-05 11:07

pezevenK-

#dont.hate

WiLLoW_TieN schreef op maandag 07 maart 2011 @ 10:06:

Dat dock heb ik zaterdag besteld, samen met een hoes (http://www.focalprice.com/detail_ID138B.html), een backcover (http://www.focalprice.com/detail_ID181B.html), wat iDevice kabeltjes en wat screenprotectors. Ben benieuwd.

Aan de reviews te zien is het een prima ding. Maar goed, voor mijn iPhone4 heb ik toen ook een Dock gekocht wat goed beoordeeld was. Ik ben er toch niet zo over te spreken. Voelt raar aan om me iphone in dat ding te steken.

Die connection kit ben ik ook wel benieuwd naar. Wel nog vrij duur voor DX/FP, maar toch ruim de helft van de Originele cck. Iemand al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
TdV schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:18:
Ik wou ff een creditcheck doen bij Dun & Bradstreet maar helaas het bedrijf bestaat niet eens, dus dit klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornn
  • Niet online
Of dat telzone.nl zuivere koffie is of niet, ze maken wel reclame. Vanmorgen een 1/4 pagina advertentie in de Metro, en ik hoor net een reclame op de radio (3FM).

Ben benieuwd hoe dit zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Eurofiber heeft net teruggebeld en ze kenden dit niet maar wisten het ook niet zeker te melden of het geen relatie met hun had. Het word daar intern doorgeschoven naar de legal department om uit te zoeken. Vergelijk het logo trouwens eens met dat van de engelse supermarktketen tesco www.tesco.com .

[ Voor 18% gewijzigd door TdV op 07-03-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
TdV schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:07:
Eurofiber heeft net teruggebeld en ze kenden dit niet maar wisten het ook niet zeker te melden of het geen relatie met hun had. Het word daar intern doorgeschoven naar de legal department om uit te zoeken.
Dit is serieus vaag want het KVK nummer van Telzone is van het bedrijf Eurofiber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
deltananie82 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:11:
[...]

Dit is serieus vaag want het KVK nummer van Telzone is van het bedrijf Eurofiber.
off topic:
eum rijst mij de vraag hoe is het dan mogelijk om zo groot reclame te maken. ach ja als men maar betaald of net doet alsof....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:40
ronvanewijk schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:37:
Weet iemand of ik raw foto's kan zien van een canon EOS 550D als ik die vanaf een SD kaartje op de iPad zet? Of op zijn minst een site weet waar ik dit soort info kan vinden?
Als je de foto's op je iPad zet krijg je 2 versies. De RAW files, daar wordt niks aan veranderd en een tumbnail van de foto's (jpg) die je kan bekijken op de iPad.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 21:47
Telzone heeft een postbus in Maarssen, maar volgens de algemene voorwaarden worden juridische geschillen voorgelegd in het arrondissement Maastricht. Aangezien Maastricht ook de zetel van Vodafone is, en Vodafone een innige band heeft met Eurofiber, lijkt het me niet vreemd als die erachter zitten. Mits het zuivere koffie is natuurlijk (maar waarom dan zo uitgebreid adverteren i.d.d.?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Eurofiber legal belde net, ze hebben geen enkele relatie met telzone.nl. De registratiehouder van de site hebben ze gebeld, dat is een reclameburo die ook niet precies wist hoe en wat. Advies van Eurofiber: niet vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
TdV schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:43:
Eurofiber legal belde net, ze hebben geen enkele relatie met telzone.nl. De registratiehouder van de site hebben ze gebeld, dat is een reclameburo die ook niet precies wist hoe en wat. Advies van Eurofiber: niet vertrouwen.
ok dank.
maar zullen zij dan stappen ondernemen tegen dit bedrijf?
aangezien ze zo reclame maken?

[ Voor 11% gewijzigd door leosand op 07-03-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Idd € 369,00 excl. btw zou nog kunnen als stuntprijs. Das +/- € 439,11 incl. btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
WiLLoW_TieN schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:45:
Idd € 369,00 excl. btw zou nog kunnen als stuntprijs. Das +/- € 439,11 incl. btw ;)
ja en vreemde is als je het in je bakje gooid dan er 0 euro btw bijkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-09 09:01

cue

T7D_Sneezy schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 10:54:
Ik ben wel enthousiast over de iPad2, maar ik denk niet dat ik mn iPad ervoor weg ga doen, zeker niet nu de prijs ervan zo erg gezakt is.

Snap alleen niet waarom mensen zo lyrisch zijn over dat nieuwe flaphoesje....
Als ik iets niet hoef te beschermen aan mn iPad is het wel de voorkant, die is super krasvast. De achterkant probeer ik wel te sparen want je hebt redelijk snel krassen op het alu. Ik heb dus een belkin hardcase op de achterkant en het scherm onbeschermd, en onderweg gaat het geheel in een sleeve.
Mee eens... zou mooi zijn als er een hardcase bschikbaar komt die je hiermee kan combineren zodat je zowel de voor en achterkant beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
TdV schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:43:
Mhmm, da's niet goed. Blijft de vraag natuurlijk: waarom? Of zou je met zo'n ééndagsscam zulke enorme bedragen binnen kunnen halen dat het de moeite waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
Volgens de advertenties in de gratis kranten is de prijs incl. btw en duurt de actie tot 31-03-2011. Blijft een raar verhaal zo, maar de gouden regel gaat ook hier weer op (als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dit meestal ook zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:41
TdV schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:07:
Eurofiber heeft net teruggebeld en ze kenden dit niet maar wisten het ook niet zeker te melden of het geen relatie met hun had. Het word daar intern doorgeschoven naar de legal department om uit te zoeken. Vergelijk het logo trouwens eens met dat van de engelse supermarktketen tesco www.tesco.com .
Yes, het wordt nog vager (gevonden via google search):
htttp://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:dhL3YBRYxgUJ:109.72.95.72/~tesco/index.php/tablets/apple-ipad-16gb-wi-fi-3g.html

:109.72.95.72/~tesco/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
Grappig ook dat het volgens Google cache een versie van de pagina van 23 februari is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Laatst online: 05:20
Wat ook wel apart is is dat in de FAQ verzenden onder rembours genoemd wordt, maar die kun je nergens kiezen als je iets wilt bestellen....

Heb ze een mail gestuurd om te vragen hoe dat zit, benieuwd of ik er een reactie op krijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

En ook grappig dat er bovenaan staat "zoek winkel" met als tooltip "find your nearest tesco store". Iemand heeft de tesco pagina geript een aangepast naar een telecomsite. Eurofiber ging nog wel actie ondernemen trouwens, maar eenieder op tweakers is gewaarschuwd en telt dus voor 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:41
Rekeninghouder: Telzone Tesco Services
IBAN: NL37 ING B000 5738359
BIC: INGBNL2A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Hier kan Tweakers wel een nieuwsbericht van maken, want zo te horen is het wel een grote scam.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NederB
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-09 15:55
Telzone.nl is opgericht door reclamebureau www.wprg.nl, het domein geregistreerd door Henk de Gier.
Twitter: http://twitter.com/#!/wprg/status/44780735118327808

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
MrBlueEyes schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:40:
Hier kan Tweakers wel een nieuwsbericht van maken, want zo te horen is het wel een grote scam.
Heb je ooit een nieuwsbericht gezien over een scam? :+

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.